28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

fenyooldrider 12979 2016. szeptember 28. 20:00  
Ma is jó idõ volt:-)
    

szegaimi 12978 2016. szeptember 28. 16:19   Válasz erre: 12974
Ez az igazi Motorozás! Amikor nem kell tartani magadat az útitervhez, amikor nem kell sehová odaérned, mert nem oda indultál! Irigyellek barátom!

    

inazuma400 12977 2016. szeptember 28. 16:13  
:D
    

hacse 12976 2016. szeptember 28. 10:23  
Hogy miket hazudoztok itt össze -vissza ....meg azok a retusált képek is...Billig meg motorozva gondolkodik , há' persze. ..kár , hogy ezekben a hazudozós - gondolkodós bulikban nem tudok részt venni... :o))) Azért itten az ország másik felében mi is motorozgatunk 1-200 kilométereket gurulgatunk , meg kisebb fesztiválokon tátjuk a szánkat hála ennek a késõi nyárnak.
    

Billigpeter 12975 2016. szeptember 27. 22:57  
Ja, és szerintem senkinek sincs igaza, különösen annak nincs, aki ennek pont az ellenkezõjét állítja! És igen, Itt Mindenki! :-)
    

Billigpeter 12974 2016. szeptember 27. 22:41   Válasz erre: 12972
Egész hétvégén nálatok járt az eszem, de ezen sokat segített, hogy motorral mentem a tett helyszínéig. Arra volt jó, hogy hazafelé vasárnap délelõtt a menetszél kb. 10 km alatt kifújta belõlem a másnapot, és ha már úgy is rá volt szánva a hétvége a rendezvényre, és még motor is volt nálam, nehezen sikerült hazatalálni.Sötétedés után értem haza, persze az is hozzásegített, hogy az ellenkezõ irányba indultam el, mint amerre mennem kellett volna. Baromi jót motoroztam, nem volt terv, így semmihez nem kellett ragaszkodnom. Nem érdekelt, hogy a házam szigetelése 70 százalékos, nem érdekelt, hogy a barátom beígért garázsa az udvaron fekszik szálanyagban, és az se, hogy anyám laminált padlója a vidámszínpadon áll feltornyozva. Ha kedvem volt, mentem 200- al, vagy megálltam, leültem egy padra, bámészkodtam. Felénk nem nehéz motorozható helyeket találni, jó helyen lakom ;-) Nem mentem sokat, óra szerint 380 km volt, ilyenkor kezdik a dugattyúk kellemesen érezni magukat, mégis még mindig a hatása alatt vagyok. Nem tudom, mikor éreztem ehhez hasonló felszabadultságot, mint ezen a hétvégén. És azóta is azon gondolkozom, miért kell nekem napról napra szénné stresszelnem magam a mások baromsága és érdekei miatt, mikor akár így is lehetne élni......
Persze, hétfõ reggel szépen beraktam a fejem a járomba, és ahogy a jó barmok szokták, húzom a gazdám igáját....
Sokat gondolkozom mostanában a váltáson, mivel bejött ez a nyelvvizsgás mutatvány, most azért megnyílt egy- két eddig járhatatlan út. Jókor jött, végképp elegem van a bennszülött idomításból :-)
Egyetlen negatívum a hétvégén a nyitott kipufogóm hangja, megy a lecsóba, nem lehet tõle hallani a saját gondolataimat :-)
    

cblaci 12973 2016. szeptember 27. 21:54  
https://www.sportmotor.hu/album/vvcypbWPjEx
    

cblaci 12972 2016. szeptember 27. 19:50  
Mindenkinek igaza van! Motorozni jó, sõt nagyon jó! Ha példával szeretném alátámogatni a megállapításomat, akkor azt mondanám hogy pl. torockói tárkonyos raguleves, merhogy az nagyon finom, vagyis nagyon jó! na de motorozni viszont még ettõl is jobb, ilyen rávezetés mellett meg már el lehet képzelni hogy mennyire, hát bizony annyira! Szóval nem csak mindenkinek van igaza, hanem még nekem is, sõt most nekem nagyon! Mondjuk nekem mindig, de azt most ne keverjük bele. Nem? De! na tessék...
A hétvégi túra képeit majd igyekszem én is csokorba szedni, addig is
Aviszonlátás!
    

fenyooldrider 12971 2016. szeptember 27. 14:24  
A Balcsi hálás a túristáknak, hogy hazamentek :-)
Egybõl látszik a meder alja is, a fénykép nem adja vissza, de tükör tiszta a víz, látszanak még az apró halak is!
Ahol fényképeztem ott olyan 1-1,2 méter mély a széle!
    

fenyooldrider 12970 2016. szeptember 27. 14:21   Válasz erre: 12969
Ma gurigáztam egy kicsit, nem mondhatnám, hogy rossz idõ van:-))
A gumi még tökéletesre melegszik, persze kicsit nyüsztetni kell érte!
    

inazuma400 12969 2016. szeptember 26. 10:39   Válasz erre: 12968
Teljesen igazad van fenyõ! Ennek ellenére megvan ennek is a maga feelingje, de mint alább is írták, kinek a pap kinek a paplan.... Nekem meg a pap lánya! ;D mondjuk azt fel nem foghatom h a Mátrába minek jönnek robogóval.... Szegény strandpapucsos barátainkat meg ne bántsad mer' megvették a motort oszt' normális ruhára meg mán' nem tellett! :D
    

fenyooldrider 12968 2016. szeptember 26. 07:00   Válasz erre: 12963
Elesett??? Na ezért nem járok ilyen 'túrákra", valahogy nem vagyok kíváncsi a sok idiótára, akinek nemhogy a csoportos motorozás alapelveirõl, de még a saját motorjáról és tudásáról sincsenek fogalmai....
Sajnos a motorosok táborában nem csak többen lettünk, hanem fel is hígultunk az utóbbi 10-15 év alatt, persze tisztelet a nem kis számú kivételnek!
Ráadásul ezek a 'nagy tudású" kollégák inkább a csoportos motorozásokat választják, mert ott láthatják a többiek, hogy Õ micsoda hatalmas tudással és erõs motorral rendelkezik........ (ha szólóban mennek akkor is felismered Õket: póló-strandpapucs-faluban200 !!)
Na általában pont ezek szoktak leszállni arcra a motorról, mondom ezt úgy, hogy 86'-óta nagy motorral motorozok, tehát van rálátásom a dologra!
Régebben még mi is szerveztünk ilyen túrákat, de pont ezek a tudáshiányos és magát túlértékelõ palik miatt már nem csinálunk ilyet, legfeljebb baráti körben, ahol mindenkit ismerek!

    

szegaimi 12967 2016. szeptember 25. 15:24   Válasz erre: 12966
Kinek a pap, kinek a paplan!
    

inazuma400 12966 2016. szeptember 25. 14:51   Válasz erre: 12965
Hát jó! Kinek mi! :D én reggel 9kor indultam és este negyed 8ra értem haza, hát nem segítette az utam a sötétített plexi! :D persze az is jó amit te mondasz, mindennek megvan a maga szépsége! :D én szeretem ezt is meg azt is! :D
    

szegaimi 12965 2016. szeptember 25. 14:03   Válasz erre: 12964
Pardon! Sötétedés után!
    

szegaimi 12964 2016. szeptember 25. 13:46   Válasz erre: 12963
Akkor ez tényleg qrva nagy buli! Nem is értem én ez miért hagyom ki rendre!
Mi hülyék meg tegnap is mentünk egy eseménytelen 4-450 km-t, senki nem esett el és mivel 10-kor indultunk és kicsivel sötétedés elõtt értünk haza, meg persze nem trikóban, papucsban mentünk, meg sem fázott senki.
Dög unalom!
:)
    

inazuma400 12963 2016. szeptember 25. 13:04   Válasz erre: 12962
Hát azért haladtunk rendesen, meg nem volt az a nagy meleg sem szóval.... A kék túra sokkal rosszabb volt... Meleg volt, fent a kékestetõn a kõ környékén meg Bedugultunk, nah az nem tetszett a motornak, volt vagy 500 az alapjárat meg olyan volt mintha csak 2 henger menne, de meghült utána gond nélkül beindult, azóta sincs semmi baja, ám meg minden túrán van ilyen, én eddig 3x vettem részt ilyenen,.mindegyiken elesett vki, tegnap 3man is, legalábbis annyiról tudok...
    

szegaimi 12962 2016. szeptember 25. 12:26   Válasz erre: 12960
Nem tudnám elképzelni még az én vízhûtéses motorommal sem, hogy ilyen felvonuláson részt vegyek, de egy lég-olajosnak kifejezetten büntetés, szerintem. Azért történnek néha érdekes dolgok is:
https://www.youtube.com/watch?v=ztPoZIfv5Vo

    

inazuma400 12961 2016. szeptember 25. 11:09   Válasz erre: 12960
Hát nem volt melegünk.... Mondjuk napközben jó volt az idõ, de reggel meg este.... Szezonzáró ja! Azé már nem úgy tapad az aszfalt, ilyenkor már nem az igazi...
    

fenyooldrider 12960 2016. szeptember 24. 07:23   Válasz erre: 12959
Szezonzáró?????
Még most kezdõdött a túramotoros szezon, idén most elõször veszem fel a normál motoros gúnyát, a múlt hétig még a 'hálóssal" motoroztam:-))))
    

inazuma400 12959 2016. szeptember 22. 19:34   Válasz erre: 12958
Egészségedre! :) szezonzáróra jössz hétvégén?
    

szszabee 12958 2016. szeptember 22. 17:07  
Szép jó napot! Nem gyõzöm elégszer megköszönni a service manualt :) , nagy segítség lesz az elkövetkezendõ idõszakban. Ha mutatkozik rá igény dokumentálnám és közkincsé tenném a felújítás részleteit. Pár apróság ami benne lenne: váltóban a 3. fokozathoz tartozó fogaskerék csere, egy pár alkatrész porfestése, blokk festése, túrakormány beszerelése stb. Mindez képekkel illusztrálva valamint táblázatban vezetném az anyagi és idõ ráfordítást. Gratula a nyelvvizsgához, decemberben remélem és is hasonló sikereket könyvelhetek el.
    

cblaci 12957 2016. szeptember 22. 05:37   Válasz erre: 12954
Már alig várom! Viszek túlélõ készletet ;-)
    

Kovacspeter 12956 2016. szeptember 21. 22:53  
Kipuff ügyben részemrõl a halk duruzsolást szeretem, a gyári dob hangját is sokallom így 120 ezer km körül, kissé felhangosodott, gondolom valamennyire már ki van égve a gyapot.
A sportdob + a járulékos dolgaira elköltött pénzt bõven el lehet locsolni másra is egy 15-19 éves gépen. Persze ki mit szeret.
    

Kovacspeter 12955 2016. szeptember 21. 22:41   Válasz erre: 12951
Hátöö, ha leszervezted, akkor tényleg gázos lemondani. Hátha alakul még valami az idén, bár a hírek szerint Hargitafürdõn ma havazott... Persze el is olvadt.
Gratula a vizsgához, de amúgy az angol felszerelésed szépen égett az udvaron? :-)))
    

Kovacspeter 12954 2016. szeptember 21. 22:37   Válasz erre: 12944
Küldtem emilt, minden lebótolva', szállás, ellátás, ebéd, stb.
Úgy tûnik eléggé kiképzés-szerûnek alakul a kiruccanás;-)
    

fenyooldrider 12953 2016. szeptember 21. 05:02   Válasz erre: 12950
Nekem a nyitott dobbal sokkal jobban megy a vas, igaz ez 55mm-rõl indul és a végére 44mm-re szûkül (negatív kúpos a torlónyomás végett) !
Persze nem elég 'csak felrakni" hozzá is kellett állíttatnom a karbikat, ha jól emlékszem, akkor a szinkronizálással egyszerre feljebb lettek állítva a súbertûk is, a légszûrõm a teljes, szûkítés mentes verzió,meg ugyi ehhez van szinkronizálva a sárkány!
Szerintem lényegesen jobban megy mint elõtte, gyakorlatilag alapjárattól már tol szépen és a piros mezõig lyuk nélkül forog el!
Mondjuk a kipuban a szûkítéssel játszottam pár napig, milliméterrõl milliméterre szûkítettem az átmérõt,minden szûkítõvel mentem egy próbakört, míg végül ez a 44mm lett a nyerõ!
Ja a fogyasztásom így 5-5,5 körül játszik, szerintem ez így korrekt, már a szép mély hang is megér ennyit!
    

cblaci 12952 2016. szeptember 19. 21:47   Válasz erre: 12950
A 36mm nagyjából a gyári paraméterekhez van igazítva, ezért jobbak a tapasztalataid a gixxi dobbal. Nekem tüsszögés nem volt csak egy bizonyos külsõ hõmérséklet alatt (~10°C) volt egy pici torpanás, ami ezzel a variációval megszûnt, de a magas c-t ugyanúgy kiénekeli így is minden hõmérséklet tartományban. Szerintem most kellene csinálnod egy szinkront, a 60-as nyitott dobot meg felejtsd el, nem való az Inazumára ;-)
A telóval kapcsolatban meg merem kockáztatni, hogy amit fáradásnak véltem az csak a gyári gyengeség volt, nem gondolnám hogy a szárankénti 8mm-el a fáradást kompenzáltam. 20ezer se volt a gépben amikor hozzám került, de ilyen kellemesen feszes akkor se volt, pedig akkor szinte még újszerû állapotnak örvendett.
    

Billigpeter 12951 2016. szeptember 19. 20:39  
Köszönöm Mindegykinek, komolyan :-) Még én is csak csodálkozok rajta, hogy az én eredményem nézem - e, de hivatalos az irat.
Bármelyik motoros túra fontosabb, mint a lerészegedés, csak ez ilyen összevont egyszertalálkozósévente rendezvény, ráadásul én szerveztem, így egy kicsit ciki távolmaradni :-)
    

Billigpeter 12950 2016. szeptember 19. 20:28   Válasz erre: 12936
A Szücsitõl "megvásárolt" progresszív rugók még mindig a polcon pihennek, át kell vegyék a mûhelyszagot beépítés elõtt, minden rendes szerelõnél így van ez. Az új rugókkal annyi a tapasztalat, hogy zöld színû a doboza, és van hozzá beépítési útmutató, és van benne kelta, meg eszperantó, meg latin, persze magyar nincs :-) remélem télen akad rá egy nap.
Más:
megesztergáltattam a levegõszûrõs szûkítõt, levegõszûrõ cserével belekerült az új szûrõbe,
1. a 750-es gixxer dobbal, tapasztalataim: sokkal hamarabb vissza lehet tolni a szivatót, nem kéri, elvan alapjáraton, bár eléggé hullámzik (800-1100 között, nem egyenletes, viszont elmúlt a tüsszögés). elmúlt a hideg idõben a torpanás magasabb sebességi fokozatban kigyorsításkor.
2. 60.-as nyitott dobbal: elmúlt a 2500 -4000 "turbólyuk" alsó fordulaton dógozik, mint a gép. De: 6000 felett meghal, csak ordenáré módon üvölt, de nem húz rendesen, kevés a benzin. fúvókázni kéne, de az meg elvinné a fogyasztást. szerintem visszakerül a dob a falra, ahol eddig is volt, nem akarok vele tovább kínlódni.
    

cblaci 12949 2016. szeptember 19. 20:25   Válasz erre: 12945
Gratulálok a sikeres vizsgához! Erdélyben motorozni szerintem sokkal jobb mint bármelyik pincesoron beb@szni. A lerészegedést télen is lehet majd gyakorolni, olyankor mindenhol hideg van, nem csak a pincében ;-)
    

hacse 12948 2016. szeptember 19. 20:17  
Most nem megyek én sem. Angol tudásom gyér. Az offroadozás jó dolog. Billig Péternek nagyon sok örömet kívánok a sikeres vizsgájához! Kellemes túrázást annak akit érint!
    

fenyooldrider 12947 2016. szeptember 19. 20:10   Válasz erre: 12945
Gratula a nyelvvizsgádhoz, Én még magyarul sem mindig tudok, néhány pálinka és sör, aztán törlõdik az is átmenetileg.....
    

Billigpeter 12946 2016. szeptember 19. 19:58   Válasz erre: 12939
Válaszoltam, sajnos nem megy :-(
    

Billigpeter 12945 2016. szeptember 19. 19:54   Válasz erre: 12944
Tényleg vannak csodák, Testvérem, ma jött meg az eredmény: 70%- al angol középfokú államilag elismert kombinált nyelvvizsgám eredménye: megfelelt. :-)
én a 60 %-ra hajtottam, mert az a kettes, túl lett teljesítve. Most megyek, és a komplett angol felszerelésem felgyújtom az udvaron :-)
Szomorúbb az, hogy a hétvégén nem tudok veletek tartani, mert egy korábban leszervezett programon kell részt vennem a tállyai pincesoron, ahol motorozás nem, inkább csak a lerészegedés garantált.
Tudom, én panaszkodtam a találkozón, nem szóltok, ha van üres hely, és már a másodikat mondom vissza. Bocsánat, egyszer úgyis összejön, remélem. ( bár ez az offroad nekem a múltkor nem annyira jött be (te is emlékszel), de azóta sokat gyakoroltam, azért még maradnék a kezdõ ( beginner) kategóriába, hanyagolnám az intermediate, és advanced offroad túrákat inazumával :-)
    

cblaci 12944 2016. szeptember 19. 18:27   Válasz erre: 12943
Úgy tûnik csodák márpedig vannak! :-)
Mégis sikerült, úgyhogy számoljatok plusz egy fõvel, az offroad-ot nem szívesen hagynám ki, na meg a telót is tesztelni kell ;-)
    

Kovacspeter 12943 2016. szeptember 19. 08:47   Válasz erre: 12942
Sajnálom én is, de csak összejön még valami az õszben.
    

cblaci 12942 2016. szeptember 19. 05:55   Válasz erre: 12941
Sajnálom de ez most nem fog menni, csak a szombat szabad.
    

Kovacspeter 12941 2016. szeptember 18. 22:23   Válasz erre: 12934
Amúgy azt a vasárnapot nem tudod valahogy meghekkelni?

    

Kovacspeter 12940 2016. szeptember 18. 22:18   Válasz erre: 12934
Laci, dehogynem tûnt fel, azt hiszem már írtam régebben hogy az elsõ teló gyárilag elég gyenge eresztés, és nem is igazából azért mert nem lehet állítani. A lágyulás csak tetézi a bajt.
Azt hiszem a gyári telónál az én motoromból ki van hozva a maximum Frecska úr átalakításaival, ég és föld a különbség. Persze azért nem lett belõle BMW teló, de ha valaki még ennél is többet akar, akkor a teleszkópszárat kompletten kell kicserélni valami másra.
Érdekes hogy a hátulja viszont igen jó, elég jól be lehet lõni a gázt és a feszítést is, nem lágyul, és az valamennyire gyárilag is progresszív.
    

Kovacspeter 12939 2016. szeptember 18. 22:06  
Sziasztok!
Felmerült a múltkor, hogy ha szervezettebb gurulás készülõdik, akkor megosztjuk itten.
Torockói hétvége lesz, szombaton kb. fél 9-es határátlépés Ártándnál, lendületes, biztonságos haladás. Off-road esélyes. Erõnléti program a Székelykõ megmászása.
Max 1-2 motor még befér.
Billig Peti?
Ja, most hétvégén is voltam, nem lehet a környékkel betelni, megunhatatlan;-)
    

cblaci 12938 2016. szeptember 17. 20:28   Válasz erre: 12937
Beszéltünk róla, de Te mégse mondtad hogy neked már van benne, pedig ha elárulod a méretet akkor könnyebb lett volna elindulni, mint így vakon.

Még 100km-t se kellett volna jönnöd a 4-es majd a 42-es úton. Igaz 10-13-ig és 16-18-ig elszólított az ügyelet, de közben itthon voltam és ha felhívsz szívesen vendégül láttalak volna.
    

fenyooldrider 12937 2016. szeptember 17. 19:46   Válasz erre: 12936
1- Igen, beszéltünk már a teló lagymatagságáról már, de ott mindjárt fel is vázoltuk a megoldásokat, az egyszerûbb hézagolásos módszer (mint a Tiéd) és a komolyabb asszem Kovács tanár úr szelepes mûvéig bezárólag!
Részemrõl azért nem csináltam a telómmal semmit, mivel engem már az elõzõ Olasz tulaja megkímélt ettõl, rakott bele gyári távtartót a rugókhoz:-))!
Ha nem lett volna így, akkor viszont szelepeltem volna Én is, mivel nekem egy régebbi GSX-R nél már gyárilag volt ilyenem, azt bármikor, bárhol akár egy benzinkútnál is tudod módosítan a nyomás állításávali!

2- Az adat gyûjtemény kitûnõ ötlet, összegyûjtve oda a szervizanyagokat és azok beszerzési helyeit, illetve márkáját cikkszámát,stb!
A többi sûrûn használt adatot csapágyak, lánc,lánckerekek vzérmûlánc, kuplung adatok, gyártó neve, típusa,beállítások nyomások, adatait is odagyûjteni oly módon, hogy a laikusnak is lehetõleg világos legyen mindez, amennyire az lehetséges!

3- voltam ma felétek:-))


    

cblaci 12936 2016. szeptember 17. 07:57   Válasz erre: 12935
Igen, tavaly év végén, még egy primitív grafitos rajz is készült a cégautóban ebédszünet idején, egy CD tok volt a vonalzó :)
Érdemes lenne egy adat táblázatot összehozni, pl. csapágy méretek, karbi beállítási értékek, gyertya, olaj, légszûrõ stb... mert a sok hülyeség mellett lehet itt értékes információkat is találni a közel 13000 hozzászólás között.
    

hacse 12935 2016. szeptember 16. 21:26   Válasz erre: 12934
Hát dehogynem tûnt fel, hiszen itt is értekeztünk róla valahol elõrébb! Akkor került szóba , hogy tömíteni kell a csavar környékét , ha külsõ állítású. Ez így nem rossz ötlet , a legegyszerûbb megoldások egyike.

    

cblaci 12934 2016. szeptember 16. 16:44   Válasz erre: 12933
Szeva Csabi!
Nem is igazán az érdektelenségre gondoltam, inkább azt furcsállom hogy másnak nem tünt még fel a gyári (elvileg) arany középútra hangolt elsõ teló "butasága", szemben a hátsóval ami 5 fokozatban állítható. Ez a megoldás nem jár átalakítással, mindössze a motor elejét kell tehermentesíteni és kicsavarni a teló zárókupakját, sõt ha nem sajnálnám átfúrni a kupakot akkor simán meg lehetne csinálni kívülrõl is a feszítést, csak az olajzárásról kellene gondoskodni. Tesztelés folyamatban, késõbb majd még visszatérek rá.
Avi...
    

hacse 12933 2016. szeptember 16. 08:05   Válasz erre: 12929
Jónap..!

Én is valami "csapágyrendezõ" szerszámra tippeltem elsõ hallásra, csak azokat a bemetszéseket nem tudtam hova tenni. Kattogott az agyam tovább , aztán eljutottam a teleszkópokig , gondolván , hogy azok a rések az olaj átfolyását biztosítják talán, de nem mertem leírni , mer' nem voltam annyira biztos a dolgomban. Ahogy Fenyõ is írta egy kicsit megzavart a mérete is , ahhoz a fogóhoz próbáltam saccolni , de láttam , hogy nincsenek egy síkban. Amúgy a téma érdekes , ne próbáld kisebbíteni a jelentõségét László ! :o)))))
    

cblaci 12932 2016. szeptember 15. 21:23   Válasz erre: 12931
Eleve fordítva van beépítve mint ahogy az elsõ képeken látható, nem volt könnyû kitalálni a feladványt. A hátsónál megmértem ~20mm van az alsó és a felsõ állás között, a fokozatokat nézve többnek tûnt. Olvastam én errõl mielõtt hozzáfogtam, fõleg terepmotorokon csinálnak hasonló megoldásokat de van aki túlzásba viszi. Nekem is inkább megrakott túradobozokkal és utassal bólintott nagyot, 1-2 alkalommal az is elõfordult hogy elérte az alsó határt, pedig mi ketten együtt se nyomunk 110-115kg-nál többet, testesebb embereknél gondolom ez még inkább probléma. Na mindegy azt hittem érdekes téma.
Avisz...
    

fenyooldrider 12931 2016. szeptember 15. 20:36   Válasz erre: 12929
Nevetni fogsz, elõször ezt írtam, csak kitöröltem:-)))))
Becsapott a méret fénykép alapján!

    

cblaci 12930 2016. szeptember 15. 18:33  
Ha tovább szeretném feszíteni arra is van lehetõség, de egyelõre nem látom értelmét.
    

cblaci 12929 2016. szeptember 15. 18:30   Válasz erre: 12927
A csapágyakat lehûtöttem az agyat pedig elõmelegítettem, de amit írsz az se lenne rossz megoldás. Amit láttál az egy teló közdarab ami +8mm-tõl képes elõfeszíteni a rugót. összeszerelés után lepõdtem meg, hogy az alap 8mm is milyen sokat jelent (anno az ETZ-nél 15-20mm-el kezdtük). Azt hittem fáradtabb a rugó, de úgy tûnik elég jól tartja magát, sõt ha csak ennyit fárad a következõ 15 évben is akkor majd ráérek 2030-után rugót cserélni :-)
Megrakott dobozokkal még nem próbáltam de így málha nélkül nagyon pozitívnak tûnik az eredmény, intenzív elsõféknél és rosszabb minõségû úton érzõdik inkább a stabilabb hatás. Kár lett volna átfúrni a kupakot, bár a Kovács Peti szelepes megoldását jobbnak gondolom, de ne felejtsük el, hogy Petinél egy progresszív rugókészlet is beépítésre került, az meg olyan 40ezer környékén mozog.
Szóval a szárankénti 8mm pont elég lett, persze nekem a csapágy csere is pozitív irányba mozdította a korábbi állapotot, majd idõvel elválik az is, hogy rakottan mit produkál.
    

fenyooldrider 12928 2016. szeptember 15. 16:11   Válasz erre: 12922
Kinek van ellenvéleménye?
Az induljon cikkcakkban, olyan 100 méteres körön belül, majd egy szemmel nézem:-))))))

    

fenyooldrider 12927 2016. szeptember 15. 16:08   Válasz erre: 12926
Esetleg csináltál a csapágyakhoz behúzót...? :-))
    

cblaci 12926 2016. szeptember 14. 20:03  
Ketten vannak, ennyit segítek ;)
    

cblaci 12925 2016. szeptember 14. 20:00  
Egy kicsit gondolkodtam amibõl született valami, de szeretném ezt a valamit találós kérdésként feladni.
Na ki tudja hogy ez mi?
    

inazuma400 12924 2016. szeptember 13. 23:16   Válasz erre: 12923
Azserossz! :D
    

cblaci 12923 2016. szeptember 13. 19:47   Válasz erre: 12920
Fiatal koromban nekem is mindig a keksz járt az eszembe, vagy a szex..? Már nem emlékszem pontosan de mindegy is, ma már sokat csendesedtem, egyiktõl a derekam fáj a másiktól meg a fogam :D
Aviszon...
    

cblaci 12922 2016. szeptember 13. 19:45   Válasz erre: 12919
Köszönöm a javaslatot, így már csak az tudna megingatni, ha esetleg hirtelen 4-en is beírnának hogy a másik megoldás a jobb... le is nyilaztatnám Fenyõvel mindet! :)
Fõleg mivel már össze is raktam, sõt a próbakör is megvolt és hibátlan lett a gépezet!
    

cblaci 12921 2016. szeptember 13. 19:41   Válasz erre: 12918
Semmi, övé a dicsõség. Nem SKF lett végül, mert találtam Japán csapágyakat, úgy gondoltam ennyivel tartozok Ina Zu bácsinak és nem kevertem a japán technikát a svéddel.
    

inazuma400 12920 2016. szeptember 13. 12:22   Válasz erre: 12918
Keksz! :D
    

hacse 12919 2016. szeptember 13. 07:12   Válasz erre: 12915
Minimum 3-0. Én is ezt a megoldást javasolnám , csak közben nem tudtam net - közelben tartózkodni.
    

fenyooldrider 12918 2016. szeptember 13. 04:34   Válasz erre: 12917
És mi jár annak akinek igaza van?
:-)))
    

cblaci 12917 2016. szeptember 12. 20:18   Válasz erre: 12916
Ezt mindenki tudja, sõt tényekkel tudnám alátámogatni a igazamat kérem, merhogy Burkus és Mátyás idejében is élt már hasonló ember, õ volt az igazmondó juhász és annak is mindig igaza volt, oszt olyan is van hogy lélekvándorlás, meg reinkarnáció... na!
Csak gondoljunk bele... nem?
De!
Hoppá!
    

Billigpeter 12916 2016. szeptember 12. 20:02   Válasz erre: 12915
És közben végig igazad volt :-)
    

cblaci 12915 2016. szeptember 12. 19:52  
Akkor eredményhirdetés következik:
2-0 a dupla porvédõs csapágy javára!
Aviszonlátás :)
    

Billigpeter 12914 2016. szeptember 12. 19:42   Válasz erre: 12912
Szerintem is maradjon a gyári porvédõ, van a csapágyban annyi kenõanyag, ami kitart az egész élettartama alatt.
    

fenyooldrider 12913 2016. szeptember 12. 19:33   Válasz erre: 12912
Felejtsd el a fél porvédõst, vegyél 6204 zz (dupla porvédõs) csapágyat, aztán felejtsd el a szereléskori zsíros kezet/tengelyt, mert teljesen felesleges!!
Én már anno a GSX-R korszakban is ezt használtam, pedig akkor azért kapott tõlem szépen a vas streetfighter üzemmódban és azt is bírták az SKF csapágyak:-)))


    

cblaci 12912 2016. szeptember 12. 17:58   Válasz erre: 12911
Nincs szimmering, vagyis ha igaz amit a linkben írtak akkor nem egyezik meg a GSXF-el.
Szét is berheltem, számozott csapágyak vannak benne, sima 6204-es, holnap megveszem, csak még azon agyalok hogy mindkét oldalon zárt maradjon, vagy úgy ahogy gyárilag volt, vagyis a belsõ oldalak legyenek nyitva és közöttük zsírral feltöltve. Egyébként erõsen kopott mindkettõ, okozhatta a szitálást.
    

Billigpeter 12911 2016. szeptember 12. 16:51   Válasz erre: 12910
Én sem emlékszem szimmeringre, mindkét oldalon látszik a csapágy. mérettel nem jutottam elõrébb, a manual nem írja csak azt, hogy a két felni méretileg megegyezik. (persze nem biztos, hogy kialakításilag is) Szerintem is a kiszerelés- csapágybolt verzió lesz a legcélravezetõbb.
    

cblaci 12910 2016. szeptember 12. 06:16   Válasz erre: 12909
Érdekes hogy én is úgy emlékszem ha kiveszem a kereket látszik a csapágy egybõl, itt meg szimeringel együtt hozza a GSXF-hez, meg még jó pár suzukihoz
http://motoralkatresz.eu/termekek/WRP/WY_25_1147_elso_kerekcsapagy_keszlet/
Szét kell szednem és akkor okosabb leszek, legfeljebb marad a csapágybolt, ha pedig mégis lenne benne szimering azt is találok méret alapján.
    

fenyooldrider 12909 2016. szeptember 12. 04:54   Válasz erre: 12905
Milyen porvédõ?? Mikor vettem az enyémet, körbe csapágyaztam, úgy emlékszem, hogy az elejében nincs külön porvédõ, csak két db porvédõs csapágy!
Szerintem kapd ki a kereket a méret miatt, aztán irány az elsõ csapágybolt és veszel bele két db 2z SKF csapágyat, az örökös benne, kár venni bármilyen típusspecifikus b@szást aranyáron!
    

cblaci 12908 2016. szeptember 11. 21:23   Válasz erre: 12907
Csak nyugodtan, én is nyomozok!
    

Billigpeter 12907 2016. szeptember 11. 21:18   Válasz erre: 12905
Hagy ne válaszoljak kapásból, körbejárom a történetet.

    

cblaci 12906 2016. szeptember 11. 21:15   Válasz erre: 12904
Szasz Csabi! Ha Neked is van ötleted az se nagy baj.
    

cblaci 12905 2016. szeptember 11. 21:12   Válasz erre: 12903
Szia Testvérem! Engem meg olyan kérdések gyötörnek hogy vajon a GSXF750 (boci) és miénkfajta GSX750 elsõ kerékcsapágya egyezik-e méretileg, merhogy a számát nem tudom, a cikkszámokkal meg nem sokat érek. Történt ugyanis hogy gumicsere után elkezdett nagyon enyhén szitálni a kormány, miután hazajöttünk a Balcsiról vissza vittem a gumishoz, a gumis és a centirgép szerint a gumi és a felni is tökéletes. Azóta újabb túrát is megjártam de csak éreztem hogy valami nem oké, sõt talán mintha még erõsödött volna a jelenség...
Ma alapos motormosást tartottam és próbáltam megfejteni a rejtélyt is, tehermentesítettem az elejét de kormánycsapágy hibának semmi jelét nem éreztem, elõször a kerékcsapágy is jónak tûnt, aztán amikor szembõl marokra fogtam a két telószárat és két oldalról hüvelykujjal felváltva erõsen nyomogattam a felni peremét bizony megjelent kb. 1-2mm kottyanás, csak ugye a porvédõ is tart valamennyire ezért nem volt elõször egyértelmû.
Találtam jó áron GSX750F-hez készletet (két csapágy+2 porvédõ) de a mi típusunk nem szerepel a listában. A boci felnije ránézésre ugyanaz, nincs ötleted hogyan lehetne kinyomozni hogy a csapágyak egyeznek-e? Tudom pl. elviszem a kiszerelt csapágyat a csapágybótba oszt ott adnak pont olyat... de én azért ragaszkodnék a készlethez mert valószínûleg a porvédõ is elfáradt, idén többet áztam motoron mint az elmúlt 6-7 inazumás év alatt összesen, gondolom ezt nem szerette a csapágy sem.
    

hacse 12904 2016. szeptember 11. 21:06   Válasz erre: 12903
Még szerencse , hogy ez azér' ritka szitu , mer' különben bajban lennénk, az az obcingolás nem egy embert vágott már tönkre...
    

Billigpeter 12903 2016. szeptember 11. 20:24   Válasz erre: 12902
Nem segített, ha hasonló helyzetben lesztek, ne próbáljátok. Kár volt megpróbálni, a tûzoltók azt mondták, hogyha a gázgömbében nem szigyál a gogyó, akkor skrejbenszerrel kell obcingolni a kuzbárfejet. csak erre figyeljetek.
    

Billigpeter 12902 2016. szeptember 11. 19:39  
Keziccsókolom!

Anyukám kérdezteti, hogyha az egyes henger beledógozik a féklámpakapcsolóba, seggít- e rajta, ha a v- vadászkutyára szerelünk vészféket? Esetleg minderheitgefühl ?
Csak kérdem.
    

hacse 12901 2016. szeptember 9. 17:14   Válasz erre: 12900
Ottó etté ? Ottó? Két té...
    

Billigpeter 12900 2016. szeptember 9. 15:40   Válasz erre: 12898
Én, a Gyula, meg az Ottó, a tótottó
    

szegaimi 12899 2016. szeptember 8. 20:41   Válasz erre: 12898
Itt?
Mindenki!
    

cblaci 12898 2016. szeptember 8. 20:37  
https://www.youtube.com/watch?v=Eaem5mmVtRU
    

szegaimi 12897 2016. szeptember 8. 20:31  
Hát még a gyevi bíró!
    

Billigpeter 12896 2016. szeptember 8. 18:00   Válasz erre: 12895
Dehogy van.
    

hacse 12895 2016. szeptember 8. 08:43  
Igazatok van.
    

inazuma400 12894 2016. szeptember 6. 20:40   Válasz erre: 12893
Nagyon szívesen! elküldtem! az elsõ levél az valszeg üres lesz, mert a freemail nem tud 3 fájlt küldeni egyszerre, de úgylátom levelet se lehet tovább küldeni amiben fájl van.... meghát a gépem sem áll a helyzet magaslatán...1x1,2 ghz 11 éves.... de ha már itt tartunk akkor van egy 1,2es gépem hasonló paraméterekkel rendelkezõ motorra cserélném! :D
    

szszabee 12893 2016. szeptember 5. 18:21  
Nagyon szépen köszönöm elõre is. Mail címem: sz.szabee1@gmail.com
    

inazuma400 12892 2016. szeptember 5. 17:34   Válasz erre: 12889
Nekem elküldte a Peti bácsi, szóval ha adsz nekem egy email címet akkor át tudom küldeni vmikor a hét folyamán neked! :)
    

inazuma400 12891 2016. szeptember 5. 17:08   Válasz erre: 12888
Üdv itt minálunk! Faszaaa! :D megoldódott egy rejtély! :D
    

indiszogye 12890 2016. szeptember 4. 19:35   Válasz erre: 12888
Üdv a csapatban.

Nekem papír alapon van egy németnyelvû komplett manuál. Megpróbálom kideríteni honnan lehet letölteni.
    

cblaci 12889 2016. szeptember 4. 17:52   Válasz erre: 12888
Üdv közöttünk!
Kovács Peti elindult 1200-as manuál ügyben, sõt jutott is valamire de arra már nem emlékszem hogy nyomtatott vagy elektronikus formában, ha elõkerül biztosan segít. Váltó bajok eddig itt még nem merültek fel emlékeim szerint, nagy Banditoknál hallottam a fogaskerekek kéregleválásáról és az emiatt búgó váltóról. Vezérmûlánc szakadás már volt, de az 750-es Inával esett meg, ahhoz németbõl lett szerezve a donor blokk.
    

szszabee 12888 2016. szeptember 4. 15:29  
Sziasztok! Új vagyok itt köztetek, már vagy 3-4 hónapja követem a fórumot, mióta megvan az 1200 inazumám. Azért ragadtam most billentyûzetet, hogy segítséget kérjek tõletek, service manualra lenne szükségem az internetet hiába bújtam nem találtam. Tud valaki valmi jó beszerzõforrást váltó alkatrészekhez? 3. sebességben kicsit búg a motor a tél folyamán szeretném megcsinálni. Köszönettel: Szabolcs
Ui: inazuma400 én voltam a tettes a kék túrán.

    

inazuma400 12887 2016. szeptember 2. 11:39   Válasz erre: 12885
Okéj! :D
    

fenyooldrider 12886 2016. szeptember 2. 04:41   Válasz erre: 12885
+1
    

cblaci 12885 2016. szeptember 1. 22:34   Válasz erre: 12884
Akkor egy jó tanács, ha esetleg úgy alakulna ne te mondd hogy "rablótámadás!", mert ahhoz nem elég mély a hangod :-)
    

inazuma400 12884 2016. szeptember 1. 22:07  
Nekem vietnában elõtték a bal herém azóta nem emlékszem semmire abból az idõszakból! :D
    

cblaci 12883 2016. szeptember 1. 21:16   Válasz erre: 12882
Van benne valami, csak abban a korban én még nem éltem, az utóbbit meg a saját bõrömön tapasztaltam. Az a betonkeverõ tényleg érdekes volt, fõleg egész nap dolgozni vele... még emlékszem amikor Star teherautón volt a kosaras felépítmény, este már fájt a fejem és a dohányos kollégák se kívánták annyira a cigit... ma már ahhoz képest erdei levegõt ereget az Iveco :-)
Aviszon...
    

hacse 12882 2016. szeptember 1. 11:58   Válasz erre: 12881
..ugyanez az elferdült értékrend uralta a várakat meg sajnos sokszor a templomokat is anno, csak a hazug történelem meg az a rohadt idõ megszépítette a dolgokat . Igazából tudjuk , hogy minden hõs egy pszichopata gyilkos jellem (kivétel talán a hétköznapi hõsök ) , mert ha nem az lenne , akkor nem lenne az . Érthetõ nem? Nekem meg ez a véleményem. Én a régi várakat meg a régi laktanyákat is megnézem ha összehoz vele a sors , de leginkább azért hátha van benne valami technikai csemege , a harcosság messze áll tõlem.. Ott a csókakõi várban is - emlékeztek? - milyen érdekes volt az a diesel betonkeverõgépezet , megérte felmenni odáig, nem is baj , hogy felújítás miatt zárva volt az erõdítmény .. :o))
    

cblaci 12881 2016. augusztus 30. 23:23   Válasz erre: 12880
Tudom hogy léteznek ilyen oldalak, azt viszont nem értem honnan vetted hogy csodabogárnak hinnélek... Nem szeretném kedved szegni de én valószínû nem fogok elmélyülni ezekben az oldalakban. A képeid egy olyan idõszakot idéztek ahol kényszerbõl találkozott az életem ezzel a fura és zárt világgal, persze voltak benne szép emlékek, de azok is inkább a civil élethez köthetõek, így aztán annyira nem vonz ez a dolog. Sajnos túl sok volt ott aki elõszeretettel gyakorolta az önkényuralmát a mundér mögé bújva, sokszor az alkoholtól elferdült értékrenddel. Tisztelet a kivételnek! A régi Berettyó laktanyát még meg is nézném, de csak azért mert ott testközeli élményeim voltak, de hidd el jobban érdekel egy romtemplom, vagy egy elfelejtett vár.
    

fenyooldrider 12880 2016. augusztus 30. 04:54   Válasz erre: 12879
Akkor kis olvasnivaló érdekesség, mielõtt még azt hinnéd, hogy csak Én vagyok ilyen csodabogár: https://prohardver.hu/tema/kihalt_laktanyak_katonai_objektumok/hsz_1-50.html

http://falanszter.blog.hu/
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők