cblaci | 12476 | 2016. június 9. 19:25 | Válasz erre: 12475 |
Az utóbbi két évben nekem is ismerõs ez a probléma, még az egynapos kirándulások úgy ahogy összejönnek, de több napra nagyon nehéz elszabadulni.
|
Billigpeter | 12475 | 2016. június 8. 20:45 | Válasz erre: 12474 |
Elhiszem, én is szívesen éreznék már valami hasonlót :-) De ahogy a nyári programot elnézem, jövõ tavasszal se azért kell majd olajat cserélni, mert túlfutotta a km-t :-(
|
Billigpeter | 12473 | 2016. június 7. 21:31 | Válasz erre: 12467 |
Fasza túra lehetett, egészségedre váljék!
|
cblaci | 12471 | 2016. június 7. 17:49 | Válasz erre: 12469 |
Szívesen járogatnék én is motorral a melóba, jobban indulna a nap és vígabban jönne el a munkaidõ vége, de sajnos technikailag ez kivitelezhetetlen.
|
cblaci | 12470 | 2016. június 7. 17:47 | Válasz erre: 12468 |
Nézd meg jobban és látszik, de hogy biztos legyen elsorolom: Suzuki GSX 750 Ina, Honda CB Nighthawk 750, Suzuki GSX 1200 Ina, Honda VFR 800, Aprilia Pegaso 650, mögötte alig látszik de van egy Honda CBF 1000, majd leghátul egy Suzuki Bandit 1200.
|
fenyooldrider | 12469 | 2016. június 7. 17:00 | Válasz erre: 12467 |
Szép túra lehetett, irigyellek is kicsit:))! Most csak munkába járásra használom a motort, csak 50Km, de ez is valami..... |
inazuma400 | 12468 | 2016. június 7. 15:42 | Válasz erre: 12467 |
Értem! Akkor próbára tett a túra! Ám jók a képek! Látom 2 ina volt! :) a sárga az mi? Lehet én vagyok a vak de én csak 4 motort látok! Mi volt a többi? Köszi a válaszokat! Akk majd beszerzek egy olyat is aztán rámegyünk a feladatra! :) |
cblaci | 12467 | 2016. június 7. 13:10 | Válasz erre: 12466 |
inazuma400 | 12466 | 2016. június 6. 22:06 | Válasz erre: 12465 |
Nah! Várjuk a storyt! Merre jártál Laci? Hát szombaton velünk is kibabrált az esõ de megindultunk a másik irányba egy ruha csere után! Viszont vasárnap inkább maradtam itthon esõ miatt :( ha nem muszáj nem szoktam motorozni esõben! Én nem vagyok olyan kemény mint te Laci! :D és oké köszi! :)
|
cblaci | 12465 | 2016. június 6. 20:25 |
inazuma400 | 12464 | 2016. június 6. 19:33 |
Kérdések sorozata következik! :D elsõ lámpa búra körvonala üveg meg a ház között vagy hogy mondjam abba a résbe, meg abba a karikába amibe a lámpa üvege van, tele van bogárral, ti azt hogy szoktátok takarítni? Akkor hûtõ, próbáltam már fogkefével sikálni de jött a festék is, egyéb javaslat?! Plussz a kipufogó könyökökre gondolom bogarak vannak ráégve de ultrás vizes szivacs nem hozza le, mivel tudnám leszedni õket? Hogy ne karcoljam össze a könyököt? De az is lehet h vak rosda, Nemtom, képet tudok feltenni róla ha kell! Esetleg fújjam le a pcsába wd40 nel? Válaszokat köszi!
|
inazuma400 | 12463 | 2016. június 5. 13:55 | Válasz erre: 12462 |
Semmitse találtam eddig se! de Sztem a 750esé jó lesz! Azt tom h 600zas hornetnek is 1200 te is mondtad az 1,4gyesét Sztem nem tévedek sokat 1200vel, csak én eddig mindig hidegen lõttem be...
|
desiderus | 12462 | 2016. június 5. 13:19 | Válasz erre: 12461 |
A GSX 1.4-re 1100 plusz-mínusz 100 alapjárati fordulatszámot ír az user manual. Elsõ olvasatra jónak tûnik az 1200-as fordulat, de inkább nézzél utána.
|
inazuma400 | 12461 | 2016. június 5. 12:51 | Válasz erre: 12460 |
Értem! Köszi a választ! Még annyi h mennyi az annyi?! :D jól tudom h ilyen 1200 kb?
|
desiderus | 12460 | 2016. június 5. 11:00 | Válasz erre: 12459 |
Az alapjáratot üzemmeleg motornál kell beállítani. Ha már meleg a motorolaj is, akkor az alapjárat állítócsavarjával beállítod a gyárilag elõírt alapjárat értékét. Hideg motornál mindig alacsonyabb lesz az alapjárat, ez normális dolog, bemelegedés után a beállított alapjárati fordulatszámot kell felvennie. |
fenyooldrider | 12458 | 2016. június 4. 16:10 | Válasz erre: 12457 |
Meg egy fedeles edényt, amiben hozod a tejbegrízt a Lacinak:))))))
![]() |
Rick | 12457 | 2016. június 4. 09:01 | Válasz erre: 12456 |
Ennyi biztatás után valami bazi nagy hátizsákot kell keresnem. :-)
|
Rick | 12453 | 2016. június 3. 17:50 | Válasz erre: 12452 |
Na, ha senki nem biztat akkor kiegészítem azzal, hogy viszek sört, vagy amit kértek. :-)
|
Rick | 12452 | 2016. június 3. 07:10 |
Sziasztok! Elnézést az inaktívitásért. Mennék a találkozóra. Szállást nem kérek. |
inazuma400 | 12451 | 2016. június 2. 12:57 | Válasz erre: 12450 |
Szeretek énis! Bár nekem eddig amit egy seggel nyomtam le az 220 volt... De majd lesz több is, bár eddig úgy tûnik h ez a karban tartás éve lesz és nem az önfeledt motorozásé... Dehát vmikor azt is kell... Remélem azért sikerül legalább annyit mennem mint tavaly! Bocsi, de nem néztem!
|
Billigpeter | 12450 | 2016. június 2. 11:52 | Válasz erre: 12449 |
Mert szeretünk motorozni ;-) Egyébként Miskolc mellett lakom, ami rajta is van az adatlapomon :-) |
inazuma400 | 12449 | 2016. június 2. 06:21 | Válasz erre: 12448 |
Akkor miért oda szervezitek? :D amúgy hova valósi vagy?
|
Billigpeter | 12448 | 2016. június 1. 23:42 | Válasz erre: 12447 |
Nekem 381 km. Én is az ország másik végében lakom :-) Eltévedni nem tudsz, mert minden út Rómába vezet, és hát minden okostelefon rendelkezik GPS-el. |
inazuma400 | 12447 | 2016. június 1. 23:31 | Válasz erre: 12440 |
Hát az jó qva messze van! :D 300km, még magával a távolsággal nem is lenne annyira bajom de a tájékozódási képességem az 0! Mindenki az ország másik végébe lakik h ennyire lentre szerveztétek?! :D
|
Billigpeter | 12445 | 2016. június 1. 23:23 | Válasz erre: 12444 |
Zárójelben volt, csak javaslat jellegû. Szerintem este beszéljünk, mert reggel bennszülöttet idomítok, esetleg a péntek délután is jó lehet. Azt, hogy ki lesz az "áldozat" majd megbeszéljük, Csabiék úgy is közel laknak :-) |
Kovacspeter | 12444 | 2016. június 1. 22:48 |
Hölgyek, Urak! Aggodalomra semmi ok, pár nap múlva ki lesz írva a találkozó, másfél hónap alatt szerintem rá lehet készülni. (Bocs a késlekedésért de nem mondom hogy mire nincs idõ...) Peti, szó volt 15-érõl is? Nulladik napban is gondolkodsz? Esetleg beszéljünk majd telefonon ez ügyben, úgy egyszerûbb, holnap reggel 7 elõtt vagy este 10 után, vagy péntek délután-este. Egy önként jelentkezõre szükség lenne aki átadja a szállást vasárnap, (aki mondjuk nem siet nagyon haza) mert nekem vasárnap reggel el kell indulnom. |
fenyooldrider | 12443 | 2016. június 1. 21:51 |
Részemrõl a szállás nem kell, ha el is engednek két napa, akkor én is megoldom a szállást ismerõsnél! Sajnos mint tudjátok az én szakmám/állásom nem egyszerû távolmaradás szempontjából! Legrosszabb esetben is reggel megyek, este jövök, de akkor is ott leszek verzió a valószínû! |
cblaci | 12442 | 2016. június 1. 19:58 | Válasz erre: 12440 |
50% hogy megyek (de ez még változhat) ha megkérdezed hogy miért akkor csak 30% :-) szállás nekem nem kell, azt majd megoldom ha megyek.
|
Billigpeter | 12441 | 2016. június 1. 13:06 | Válasz erre: 12434 |
Ilyen vészhelyzetekre lett kifejlesztve az ice-teás üveg :-D
|
Billigpeter | 12440 | 2016. június 1. 13:04 | Válasz erre: 12438 |
2016. július (15)- 16- 17, elvileg Hosszúhetény. a helyszín azért nem biztos, mert beszélni kellene a szállással, de amíg nem tudom, hogy két ember lesz vagy húsz, addig nem igazán van mirõl :-(
|
Billigpeter | 12439 | 2016. június 1. 13:01 | Válasz erre: 12437 |
Nem, ez nem a gyári, bár hasonlít hozzá. 60-as nyitott kipufogó rozsdamentes acélból kipolírozva faszául :-) saját kivitelezés. |
inazuma400 | 12438 | 2016. június 1. 12:10 | Válasz erre: 12432 |
Hát attól függ h mikor lenne és hol? Az már le van fixálva?!
|
inazuma400 | 12437 | 2016. június 1. 12:09 | Válasz erre: 12430 |
De ez gyári kipu nem Peti?! Amúgy jó látni ezt a nagy mocorgást a fórumon! Napokig csak pangás volt!
|
inazuma400 | 12436 | 2016. június 1. 12:08 | Válasz erre: 12427 |
Értem Laci! Hát akkor Valszeg nincs jelen a kolléga!
|
inazuma400 | 12435 | 2016. június 1. 12:06 | Válasz erre: 12428 |
Rendben Tom! Semmi baj! Örülök h elboltoltad, mert nekem sajna nem futja rá most úgysem... :( sok volt a váratlan és drága kiadás plusz volt tervezett drága kiadás is szóval most egy ideig megleszek lõve anyagilag!
|
cblaci | 12434 | 2016. május 31. 22:10 | Válasz erre: 12433 |
Ittam is és ettem is, mondjuk pisilni megálltunk de akkor már majdnem tudtam a buszba is :-D
|
Billigpeter | 12433 | 2016. május 31. 22:03 | Válasz erre: 12431 |
A buszon legalább lehet inni, oszt úgy könnyebb elviselni, mint a rotációs kapát. A kézi kapánál viszont egy ikarus is kényelmesebb, úgyhogy példának okádék :-)
|
Billigpeter | 12432 | 2016. május 31. 21:55 |
Konferenciáról jut eszembe, lehet lassan el kell kezdeni mozgolódni, mert az idõ megy, a becsület fogy :-) Kellene egy körülbelüli létszám, hogy szállást lehessen intézni. Úgyhogy akit érdekel, legyen már szíves jelezze itt a fórumon! |
cblaci | 12431 | 2016. május 31. 21:43 | Válasz erre: 12429 |
A buszkirándulás se sokkal jobb, bár volt dolgom rotációs kapával is és attól mondjuk kényelmesebb egy Neoplan... de az sincs olyan mint a motorozás, bár jókat aludtam közben, motoron meg csak a hosszú egyenesekben lehet.
|
Billigpeter | 12430 | 2016. május 31. 21:40 | Válasz erre: 12428 |
Billigpeter | 12429 | 2016. május 31. 21:32 |
Sajnos, én se voltam egyik motorral se. Mostanában csak fûkaszából, meg rotációs kapából eregetem a benzinfüstöt, ami valljuk meg, szánalmasan unalmas a motorozáshoz képest.
|
harleytom | 12428 | 2016. május 31. 20:40 | Válasz erre: 12350 |
Hali Inazuma400! A kipu hangjáról már biztosan nem tudok felvételt készíteni, mert ma elvitték. Bocs! |
cblaci | 12427 | 2016. május 31. 06:18 | Válasz erre: 12425 |
Extrém módon sütött a nap errefelé is, de Rétságon nem jártam, fõleg nem kék motorral :-)
|
inazuma400 | 12425 | 2016. május 30. 22:36 |
Én, biztos nem, de ha már így szóba jött, én egy kék 750est láttam Rétságon a motoros extrém napon! Vki esetleg? :D
|
harleytom | 12424 | 2016. május 30. 20:32 |
Tegnap Tahitótfaluba mentem az eper fesztiválra, s útközben, 2 Inazumát is láttam! Az egyiket Leányfaluban a strand környékén a másikat pedig bent Tahitótfaluban. Lehet, hogy innen valakik?
|
inazuma400 | 12423 | 2016. május 24. 07:11 | Válasz erre: 12419 |
Jaja, a vavoline nekem is olyan volt, ragadt minden tõle!
|
Billigpeter | 12422 | 2016. május 23. 22:38 | Válasz erre: 12421 |
Hát, kb. ugyanezt írtam le :-) arra már nem emlékszem ,mit homálykodtam össze a vezérléssel, azt tudom, hogy elsõre nem jött össze. de azért végül sikerült, majd holnap megnézem, hogyan :-)
|
cblaci | 12421 | 2016. május 23. 22:23 | Válasz erre: 12420 |
Éreztem hogy belekötsz :-) nem az olaj hûti, a surlódás lesz kisebb vagyis az ettõl képzõdõ hõ, és a kosz is leválik ami a hõleadást rontja és ráadásul csiszolóanyagként képes megenni a lánckerekeket is. Amúgy nem kell az üres állás kapcsolóval bajlódni, simán leveszed az üres jelzõ izzóról a delejt oszt vele együtt mûkszik a segédrelé, aminek nyugalmi helyzetben záró érintkezõi mûködtetik a mágnesszelepet, behúzva meg ejti.
|
Billigpeter | 12420 | 2016. május 23. 22:10 | Válasz erre: 12419 |
Öt percenként egy csepp környezeti hõmérsékletû olaj....nem hiszem, hogy ez hûti le a láncot, a súrlódás csökkentésében, meg a korrózióvédelemben viszont sokat számít, valamint hiába tapad bele a szennyezõdés, a folyamatos utánpótlás miatt nem bír rajta tartósan megtapadni. Na de ezen biztos, hogy nem veszünk össze. mûködik, oszt jóvan ez így :-) |
cblaci | 12419 | 2016. május 23. 21:41 | Válasz erre: 12418 |
Van még egy lényeges dolog, az pedig a hûtés, az igaz hogy a csapokhoz nem tudod bejuttatni az olajat, ha viszont túlmelegszik a lánc a súrlódás miatt akkor a gyûrûk elengedik a zsírt és akkor van gebasz. A folyamatos olajfilm a lényeg, ennek köszönheted te is azt hogy 20ezer km után se kellett spanolni rajta. Egyébként a Valvoline fehér (száraz) láncspray hasonló mint a grafit, addig folyékony amíg ráfújod aztán elillan a vivõ anyag és szinte csak a száraz kenõcs szerû massza marad rajta, talán nekem az vált be a legjobban, viszont a por is tapadt rá mint ahogy az összes többi láncspray-re. Kovács Petivel mentünk olyan murvás úton hogy a sok portól úgy nézett ki a láncunk mintha vastag kötél lenne, az olajzónál viszont leválik a dzsuva.
|
Billigpeter | 12418 | 2016. május 23. 21:29 | Válasz erre: 12416 |
Csak leírtam mennyire jó, bárkinek ajánlom, aki ezen gondolkodik. Azért a Fenyõ verziója is jó lehet, mert ha megnézitek, sem az O gyûrûs, sem az X gyûrûs láncba kenõanyagot légköri nyomáson bejuttatni nem lehet. tehát a lánckenõ spray, valamint a központi olajozás arra való, hogy a lánckerék és a lánc közötti súrlódást csökkentse. A grafit baromi jó kenõanyag, ha valakit érdekel, miért, majd kifejtem :-) Tehát annyi kenõanyagot kell bevinni a rendszerbe, ami a hajtás súrlódásigényét csökkenti, a többi csak korrózióvédelem, arra meg jobb az olaj, mint a grafit :-) |
cblaci | 12416 | 2016. május 23. 21:07 | Válasz erre: 12413 |
Ezt nem nekem akartad címezni Testvérem :-) én grafittal csak rajzolni tudok, olajozni még nem ;-)
|
cblaci | 12415 | 2016. május 23. 21:06 | Válasz erre: 12407 |
Az vagyok, a Roxfort Boszorkány és Varázslóképzõ Szakiskolába jártam, Harry Potter volt az osztálytársam :-D
|
Billigpeter | 12414 | 2016. május 23. 20:57 | Válasz erre: 12407 |
Nem túl bonyolult, a munkát a gravitáció végzi, azért az üres reteszelés kicsit megvicceli az embert, különösen, hogy a váltó visszajelzõje testkapcsoló. Emlékszem, falhoz ba@tam vagy két- három relét, mire összejött, pedig nem vagyok tök hülye a villamossághoz :-) egyébként meg hajrá !!! :-) |
Billigpeter | 12413 | 2016. május 23. 20:52 | Válasz erre: 12405 |
Ámen. Néha rá kell nézni a tartályra, van- e még benne olaj, de egyébként olyan, mint az Inazuma, teszi a dolgát :-) Én is a Stihl szintetikus láncolaját használom, néha látom a felni polírozott szélén, de eddig semmi gondot nem okozott. Ja és a láncra 3000 km után állítottam rá, azóta eltelt majdnem 20 ezer és a lógás nem változott. szerintem hagyd a grafitot, az olajzást egyszerûbb megcsinálni :-) |
Billigpeter | 12412 | 2016. május 23. 20:43 | Válasz erre: 12410 |
Szevasz Imre! Elvileg Hosszúhetény, de még senki nem beszélt le semmit szerintem. az érdeklõdés is korlátozott, nem baj, kicsit majd felszítjuk a tüzet :-) |
inazuma400 | 12411 | 2016. május 23. 12:23 | Válasz erre: 12408 |
Köszönöm a hozzászólást Laciapu, akkor beinvesztálok egyre, aztán meglátjuk milyen lesz! a valvoline az nagyon folyós volt és taknyolós, gyakorlatilag mindenhova került belõle...
|
Imre215 | 12410 | 2016. május 23. 07:54 | Válasz erre: 12382 |
Sziasztok! Örömmel olvasom,hogy júli 16-17 a találkozó tervezett idõpontja. Jelenleg úgy tûnik hogy részt tudok venni rajta. Helyszín hol lesz?
|
fenyooldrider | 12409 | 2016. május 23. 04:41 | Válasz erre: 12406 |
Nagyon patent a cuccod, én még a hagyományos spray-él tartok, igazából a száraz grafittömbös megoldáson gondolkodtam, már szereztem grafitot is, csak megint kitavaszodott, a motorral meg menni kell:))))) ,marad a télre!
|
1Laciapu | 12408 | 2016. május 22. 22:13 |
Én a hétötvenen Molos sprayt használtam. Árban is jó és nagyon ragadós, nem koszolt. Többen is ajánlották, bevált.
|
inazuma400 | 12407 | 2016. május 22. 22:07 | Válasz erre: 12406 |
Nagy mágus vagy Laci! Köszi a részletes leírást! Hát ez az én képességgeimet lehet meghaladja! :D de azért majd lehet megpróbálokozom vele!
|
cblaci | 12406 | 2016. május 22. 21:55 | Válasz erre: 12404 |
cblaci | 12405 | 2016. május 22. 21:50 | Válasz erre: 12402 |
Ez most beugratós kérdés Fenyõ, nehogy már újként hasson rád a dolog, SM tag vagy Te is, biztos vagyok benne hogy láttad micsoda láncolajozós háború ment egy idõben. A lényeg hogy folyamatosan olajnedves a lánc, ha jól van eltalálva akkor nem mocskol össze semmit és egy papírszalvétával is könnyedén lejön az a pár pötty ami a felnire kerül. Kovács Petit és Billig Petit is ismered személyesen, nekik szintén van olajozójuk. Mi szól mellette? Eddig még senki nem tért vissza a láncspray-hez aki egyszer áttért az olajozóra és normálisan be is tudta állítani.
|
inazuma400 | 12404 | 2016. május 22. 20:43 | Válasz erre: 12401 |
Ja, azt tom h te automata láncolajzót használsz, képet tudsz mutatni h hogy néz ki hova és hogyan kell felszerelni,.illetve egy árat?! Mert amúgy ja, elég trágya munka ez a lánc fújogatás dolog...
|
desiderus | 12403 | 2016. május 22. 18:51 | Válasz erre: 12402 |
Akkor én vagyok a második aki nem használ láncspray-t....bár engem nem ismersz személyesen. :-) Láncápolásra 10W-40-es olajat használok amit a kis varrógép olajzóval csepegtetek be az O-gyûrûkhez, magát a láncot pedig láncfûrész olajjal kenem ( MOL Forest ) ami nagy röpállóságú...a GSX 1.4-es 126 Nm-e még nem bírt el véglegesen a lánccal 42 ezer km után...de a lánckerekek kopása miatt jövõre már kinéz egy lánc szett csere. :-))))) Tudom, nem engem kérdeztél... :-))))) Igaz kb fél órás mûvelet és idõjárástól ill. poros úttól függõen 700-1000 km-enként megejtem. |
fenyooldrider | 12402 | 2016. május 22. 18:30 | Válasz erre: 12401 |
Te vagy az elsõ túramotoros aki nem használ láncspray-t és ismerem személyesen! Érdekes ez a vélemény, ha már így esett légyszi oszd meg velünk a tapasztalatodat ezzel kapcsolatban, mennyit mentél már azóta, hogy bírja a láncod, stb?! |
cblaci | 12401 | 2016. május 22. 17:21 | Válasz erre: 12400 |
Láncsprayt én már nagyon régen használtam, annyi rémlik hogy ragadt tõle minden, nem csak a lánc, de annak környezete is. 2012 júniusában raktam fel az új láncszettet, azóta én egyszer sem fújtam be, sõt még a meglévõ láncsprayt is elajándékoztam, hogy még véletlenül se jusson eszembe összemocskolni a hátsó traktust :-)
|
inazuma400 | 12400 | 2016. május 22. 12:12 | Válasz erre: 12399 |
Oké akkor vissza keresek! Mert ami nekem van szerviz manuál az nemét asszem, még az angol csak csak megy de németrõl foggggalmam sincs! :D Ja, meg íze! Elfogyott a lánc sprém, eddig valvoline volt mert azt kaptam a motorhoz, kérdés h jó az?! V vegyek inkább motult v mind1? |
Billigpeter | 12399 | 2016. május 22. 07:48 |
Na, lett egy új keresztapám ;-) angol az a táblázat, bír vele a fordító. |
inazuma400 | 12398 | 2016. május 21. 22:03 | Válasz erre: 12397 |
Oké oké! :D az Peti akart lenni csak hülye autokorrekt! :D aztán nem olvastam mit írtam mert siettem, még a képeket sem volt idõm megnézni de megakarom!
|
cblaci | 12397 | 2016. május 21. 17:54 | Válasz erre: 12394 |
Legalább 4 teljes táblázat lett feltöltve, tessék visszalapozni ;-) De ki az a Petõ? :-D |
cblaci | 12396 | 2016. május 21. 17:52 | Válasz erre: 12393 |
Szerintem ez az elírás mindenkinek azonnal feltünt :-D
|
cblaci | 12395 | 2016. május 21. 17:52 | Válasz erre: 12392 |
Tartalmas album, kár hogy az Z1-rõl csak egy kép készült.
|
inazuma400 | 12394 | 2016. május 21. 15:23 | Válasz erre: 12391 |
Az oké! De azért jó ha van, mert pl mindent túl húztunk... Hátsó kerék tengelyt is, meg azokat a csavarokat amik a féknyergeket fogják az elsõ telóra! Nyilván van aminek nincs jelentõsége, de ha lehet legyünk precízek! Petõ amit linkeltél azt jól emlékszem h német? Nem biztos h menni fog a Google fordítónak! :D
|
fenyooldrider | 12393 | 2016. május 21. 12:08 |
Bocs, korrigálnám, nem Esterházy, hanem Festetics Gróf tulajdonában volt a járgány:)
|
fenyooldrider | 12392 | 2016. május 21. 06:35 |
Tartoztam a múlt hét vasárnapjától egy ´pár" képpel a Concours d’Elegance-ról, amit Balatonfüreden rendeztek meg, legtöbb autó a 20.század legelejérõl való és mind mûködik! Nem mellékesen mind az autók, mind a verseny UNESCO védettség alatt állnak és a világörökség részének tekintendõ! Kiemelnék néhány járgányt melybõl csak 1-1 darab maradt fenn a világon: egy Rolls-Royce Phantom 17EX típust, amibõl csak egy darabot gyártottak egy maharadzsának és a mai napig üzemben van! Érdekességként ennek a biztosítása a Loyds-nál 75millió dollár!!! Aztán egy Esterházy vonatkozású versenyautó piros-fehér-zöld fényezéssel: Maserati 8CM sor 8 henger+kompresszoros, 750kg/270Le!! (utsó képek) Valamint a 100. kép környékén az a vörös Bugatti, amivel gazdája, egy osztrák úriember lábon jött ausztria német határáról! Nem mellékesen ezzel az autóval a mai napig versenyez, tehát nem (csak)kiállítási darab! Saját fotóim:https://ssl.panoramio.com/user/9089871/tags/OldTimer%20%20sz%C3%A9ps%C3%A9gverseny%20Balatonf%C3%BCred?photo_page=1 Az esemény linkje:http://balatonfuredconcours.eu/ Az Esterházy versenyautó: ![]() ![]() ![]() |
fenyooldrider | 12391 | 2016. május 21. 06:06 | Válasz erre: 12388 |
Ez így igaz, de általános ökölszabály, hogy ha nincs megadva a meghúzási nyomaték, akkor annyival húzd, mint ahányas a csavar! Hozzáfûzném, hogy én soha nem használok nyomatékkulcsot, mégsem volt soha gondom vele, pedig szerelõként és lelkes heberálóként pár csavart már meghúztam életemben! :))) Mindent Te sem bízhatsz a nyomatékkulcsa, sokszor jobban jársz, ha érzésre húzod meg õket! |
Billigpeter | 12390 | 2016. május 20. 22:48 | Válasz erre: 12389 |
asszem a múltkor feltõtöttem az összes nyomatéktáblázatot, ügyeskedjél egy kicsit ;-)
|
inazuma400 | 12387 | 2016. május 20. 17:17 | Válasz erre: 12383 |
Fú az kemény! Én azért remélem legalább idén hanyagolja mostmár a meglepetéseket mert elég volt belõlük... Amúgy Nem tudja vki véletlenül h a következõket mekkora nyomatékkal kell lehúzni?! Az anyát ami az elsõ lánckereket fogja, azt az burkolatot amit mögött van az elsõ lánckerék, a hátsó lánckereket, és a lengõvilla tengelyét? |
cblaci | 12386 | 2016. május 20. 06:27 | Válasz erre: 12382 |
Bekarikáztam a naptárban, aztán majd meglátjuk.
|
Billigpeter | 12383 | 2016. május 19. 20:44 | Válasz erre: 12380 |
Hát a technikai sport nem nagyon hoz a konyhára, van, aki ennél sokkal nagyobb összegeket "cseppfolyósít" valamelyik italbolt kupolatermében. Én össze se merem számolni, mennyit költöttem eddig az ételhordóra, mire eljutottam oda, hogy csak a tankot kell rajta nyitogatni, meg a gyújtást kapcsolgatni :-)
|
Kovacspeter | 12382 | 2016. május 19. 19:23 |
Hölgyek, Urak! Rég jártam erre, összeszaladtak a dógok' de most kb végigfutottam a találkozóval kapcsolatos visszajelzéseket. Július 16-17 Inazuma találkozó. Két hónap alatt sztem rá lehet készülni. Majd jövök még. |
inazuma400 | 12380 | 2016. május 19. 16:12 | Válasz erre: 12379 |
Jó neked! Én idén eddig alig mentem... De jó sokat költöttem már el a motorra, kész lesz remélem mostmár egy 4-5evig csak motorozni kell!!!!
|
Billigpeter | 12379 | 2016. május 18. 21:12 |
Jó estét az Uraknak! Hát én szerencsére jobban bõvelkedek a motorozós élményekben a pünkösdi hétvégén, a végeredmény 1550 km, az inazuma akár a frizurám, végig jól tartott :-) Az etap péntek reggeltõl hétfõ éjszakáig tartott, a cél Õriszentpéter központtal egy kis osztrák és szlovén rajtaütés. Az idõjárás jó volt, mert a hóvihar kivételével mindennel elkápráztatott, volt hajnali -5 fok, jégesõ, monszun, zápor, orkán, csendes esõ, illetve ezek mindenféle permutációja. Néha azér megfordult a fejembe, hogy hogy lehettem akkora ökör, hogy péntek reggel kiálltam a garázsból, de így utólag, hogy múlik a fájdalom, azt gondolom, kár lett volna otthon maradni, mert azért néha kisütött a nap, és felszáradt az aszfalt, és az Õrség egyébként is annyira gyönyörû :-) Voltunk a Zottner csokigyárban csokit kóstolni, ütöttünk tökmagolajat, fejtünk kecskét, ettünk mindenféle házi sajtot, meg dödöllét, és hát nem utolsósorban végigkóstoltuk a helyi mindenféle ízesítésû pálinkákat, melybõl jelentõs mennyiséget magunkkal is hoztunk. Összességében egy jól sikerült hétvége volt, nagyon szükségem volt már egy kis kikapcsolódásra. :-) Némi technikai adat, mert figyeltem, gyári GSXR 750 dobbal, gyári fúvókákkal a fogyasztás 4,5 l körül mozgolódott felmálházva, igaz a sebesség nem nagyon lépte túl a 120-at, mert alakzatban motoroztunk. természetesen volt a benzinbe Spuri :-) |
cblaci | 12377 | 2016. május 17. 22:29 | Válasz erre: 12376 |
Egy szép... fehér... hathengeres... na neeem! nem Honda Goldwing! csak egy Iveco :-D Ha motoron ér ilyen szerencse akkor nem panaszkodnék hanem dicsekednék :-) |