28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 12476 2016. június 9. 19:25   Válasz erre: 12475
Az utóbbi két évben nekem is ismerõs ez a probléma, még az egynapos kirándulások úgy ahogy összejönnek, de több napra nagyon nehéz elszabadulni.
    

Billigpeter 12475 2016. június 8. 20:45   Válasz erre: 12474
Elhiszem, én is szívesen éreznék már valami hasonlót :-) De ahogy a nyári programot elnézem, jövõ tavasszal se azért kell majd olajat cserélni, mert túlfutotta a km-t :-(
    

cblaci 12474 2016. június 8. 11:54   Válasz erre: 12473
Vitamin bomba volt ez most Testvérem!
    

Billigpeter 12473 2016. június 7. 21:31   Válasz erre: 12467
Fasza túra lehetett, egészségedre váljék!
    

inazuma400 12472 2016. június 7. 20:17   Válasz erre: 12470
Ááá én a viffernél tovább nem láttam! :D
    

cblaci 12471 2016. június 7. 17:49   Válasz erre: 12469
Szívesen járogatnék én is motorral a melóba, jobban indulna a nap és vígabban jönne el a munkaidõ vége, de sajnos technikailag ez kivitelezhetetlen.
    

cblaci 12470 2016. június 7. 17:47   Válasz erre: 12468
Nézd meg jobban és látszik, de hogy biztos legyen elsorolom: Suzuki GSX 750 Ina, Honda CB Nighthawk 750, Suzuki GSX 1200 Ina, Honda VFR 800, Aprilia Pegaso 650, mögötte alig látszik de van egy Honda CBF 1000, majd leghátul egy Suzuki Bandit 1200.
    

fenyooldrider 12469 2016. június 7. 17:00   Válasz erre: 12467
Szép túra lehetett, irigyellek is kicsit:))!
Most csak munkába járásra használom a motort, csak 50Km, de ez is valami.....
    

inazuma400 12468 2016. június 7. 15:42   Válasz erre: 12467
Értem! Akkor próbára tett a túra! Ám jók a képek! Látom 2 ina volt! :) a sárga az mi? Lehet én vagyok a vak de én csak 4 motort látok! Mi volt a többi?
Köszi a válaszokat! Akk majd beszerzek egy olyat is aztán rámegyünk a feladatra! :)
    

cblaci 12467 2016. június 7. 13:10   Válasz erre: 12466
Nem keménység ez, inkább a túlságosan erõs hiányérzet, ami már tartott egy jó ideje. 7 motorral indultunk útnak, de az elõrejelzések miatt nem sok jóra számítottunk, sõt a túra elõtt volt olyan is aki le akarta mondani, pedig a szállás felét már átutaltuk. Szóval volt egy kis negatív elõjele a készülõdésnek, de mivel elég nehezen tudok elszabadulni a melóból úgy voltam vele ha végig ázok akkor is elindulok. Igyekeztem pontosan megszervezni mert a túravezetés felelõssége teljes egészében rám hárult. Még 2009-ben jártam a Dobsina-Poprád közötti szerpentinen ami nagyon nagy élmény volt, ezért azt a részt oda-vissza érintettük. A fõ attrakció viszont a Zakopane-Krakkó-Auschwitz háromszög volt. Ezt a második napra terveztem. A Zakopane-ban lévõ faházas szálláshelyünkrõl indultunk reggel és Krakkó óvárosi része volt az elsõ cél, pontosabban a Brama Floriañska, azaz a Flórián kapu, ami több száz éven keresztül volt Krakkó fõkapuja és a város nyitott északi bejáratát védte. A motort a körbástyánál hagytuk a többi történelmi nevezetességet pedig sétával közelítettük meg. A város közlekedése egyébként kaotikus, tele van egyirányú utcákkal és türelmetlen helyiekkel, engem a villamos, egyik barátomat meg egy hülye picsa akarta elütni, ráadásul kánikulai forróság volt. Volt olyan amikor a 135°C-ot is elérte az olajhõmérsékletet a kilométeres araszolások során. Az Auschwitz-Birkenau táborhoz menet leszakadt ránk az ég, akkor az Inazuma vízhûtéses lett és mindjárt 60-70°C-ra hûlt vissza az olaj, na meg mi is kihûltünk rendesen, fõleg az erdõs szakaszokon, aztán újra kisütött a nap, akkor meg a pára volt kegyetlen. A harmadik napra a hazaút volt csak betervezve, illetve az asszonyok kiélhették magukat a vásári forgatagban... annyi sajtott hoztam haza, ha még lenne lengyel és szlovák határ ellenõrzés simán bezártak volna mint a malacot, sajtcsempészés vádjával. A motorral nem volt semmi gond, még hazafelé se tudtam 5litert megetetni vele, pedig meg volt rakva és ahol lehetett ott repesztettünk rendesen.

A kérdéseidre: az elsõ lámpa belsõ ívét egy méretre hajtogatott nedves samponos ruhával szoktam körkörösen kitakarítani, 2-3 centi mélyen bedudom és szépen kihozza a bogártetemeket. Mindig viaszos sampont használok, így a bogár se tud nagyon ráragadni a visszamaradó viaszréteg miatt. A hûtõrácsom nekem is hámlott, fémtisztára csiszoltam finom rézszálas (fúróba fogható) drótkoronggal, majd lefestettem ezüstre és lakkoztam, azóta simán lejön a kosz autómosó kefével, amit vékonyra vágtam hogy a leömlõk mögé is beférjen. A leömlõkre tökéletes a Prevent krómpaszta (durván egy ezres) konyhai dörzsis szivaccsal (nem a fém) szoktam az agresszív szennyezõdést leszedni vele, rákenem a pasztát a dörzsire és ledörzsölöm, majd puha ruhát átfûzök kétszeresen a leömlõn és oda-vissza húzogatva tükrösítem, olyan utána mint az új!

Még pár képet mutatok kedvcsinálónak a túrázáshoz.
    

inazuma400 12466 2016. június 6. 22:06   Válasz erre: 12465
Nah! Várjuk a storyt! Merre jártál Laci? Hát szombaton velünk is kibabrált az esõ de megindultunk a másik irányba egy ruha csere után! Viszont vasárnap inkább maradtam itthon esõ miatt :( ha nem muszáj nem szoktam motorozni esõben! Én nem vagyok olyan kemény mint te Laci! :D és oké köszi! :)
    

cblaci 12465 2016. június 6. 20:25  
Üdv mindenkinek!
Nagyon sokat tudnék most mesélni nektek az elmúlt néhány nap élményeibõl, ebben volt nyúzós teszt, özönvíz szerû esõ, majd még ugyanabban az etapban dögmeleg és 135°C-os olajhõmérséklet is...
Annyi csak a baj hogy nagyon elfáradtam, még egy stampó jégert is alig bírtam meginni a szerencsés hazaérkezés örömére :-) így most a mese elmarad de néhány képet azért mutatok, illetve majd neked is válaszolok Ricsi, ha egy kicsit pihentebb leszek.
    

inazuma400 12464 2016. június 6. 19:33  
Kérdések sorozata következik! :D elsõ lámpa búra körvonala üveg meg a ház között vagy hogy mondjam abba a résbe, meg abba a karikába amibe a lámpa üvege van, tele van bogárral, ti azt hogy szoktátok takarítni? Akkor hûtõ, próbáltam már fogkefével sikálni de jött a festék is, egyéb javaslat?! Plussz a kipufogó könyökökre gondolom bogarak vannak ráégve de ultrás vizes szivacs nem hozza le, mivel tudnám leszedni õket? Hogy ne karcoljam össze a könyököt? De az is lehet h vak rosda, Nemtom, képet tudok feltenni róla ha kell! Esetleg fújjam le a pcsába wd40 nel? Válaszokat köszi!
    

inazuma400 12463 2016. június 5. 13:55   Válasz erre: 12462
Semmitse találtam eddig se! de Sztem a 750esé jó lesz! Azt tom h 600zas hornetnek is 1200 te is mondtad az 1,4gyesét Sztem nem tévedek sokat 1200vel, csak én eddig mindig hidegen lõttem be...
    

desiderus 12462 2016. június 5. 13:19   Válasz erre: 12461
A GSX 1.4-re 1100 plusz-mínusz 100 alapjárati fordulatszámot ír az user manual. Elsõ olvasatra jónak tûnik az 1200-as fordulat, de inkább nézzél utána.
    

inazuma400 12461 2016. június 5. 12:51   Válasz erre: 12460
Értem! Köszi a választ! Még annyi h mennyi az annyi?! :D jól tudom h ilyen 1200 kb?
    

desiderus 12460 2016. június 5. 11:00   Válasz erre: 12459
Az alapjáratot üzemmeleg motornál kell beállítani. Ha már meleg a motorolaj is, akkor az alapjárat állítócsavarjával beállítod a gyárilag elõírt alapjárat értékét.
Hideg motornál mindig alacsonyabb lesz az alapjárat, ez normális dolog, bemelegedés után a beállított alapjárati fordulatszámot kell felvennie.

    

inazuma400 12459 2016. június 4. 20:20  
Az mér van az h melegen felmegy 2ezerre az alapjárat?
    

fenyooldrider 12458 2016. június 4. 16:10   Válasz erre: 12457
Meg egy fedeles edényt, amiben hozod a tejbegrízt a Lacinak:))))))
    

Rick 12457 2016. június 4. 09:01   Válasz erre: 12456
Ennyi biztatás után valami bazi nagy hátizsákot kell keresnem. :-)
    

Billigpeter 12456 2016. június 3. 22:30   Válasz erre: 12453
hajrá, Rick !
    

fenyooldrider 12455 2016. június 3. 19:09   Válasz erre: 12453
Akkor biztatunk:

    

cblaci 12454 2016. június 3. 18:15   Válasz erre: 12453
Ezen ne múljon barátom! Hajrá Rick! :-D
    

Rick 12453 2016. június 3. 17:50   Válasz erre: 12452
Na, ha senki nem biztat akkor kiegészítem azzal, hogy viszek sört, vagy amit kértek. :-)
    

Rick 12452 2016. június 3. 07:10  
Sziasztok! Elnézést az inaktívitásért. Mennék a találkozóra. Szállást nem kérek.

    

inazuma400 12451 2016. június 2. 12:57   Válasz erre: 12450
Szeretek énis! Bár nekem eddig amit egy seggel nyomtam le az 220 volt... De majd lesz több is, bár eddig úgy tûnik h ez a karban tartás éve lesz és nem az önfeledt motorozásé... Dehát vmikor azt is kell... Remélem azért sikerül legalább annyit mennem mint tavaly! Bocsi, de nem néztem!
    

Billigpeter 12450 2016. június 2. 11:52   Válasz erre: 12449
Mert szeretünk motorozni ;-)
Egyébként Miskolc mellett lakom, ami rajta is van az adatlapomon :-)
    

inazuma400 12449 2016. június 2. 06:21   Válasz erre: 12448
Akkor miért oda szervezitek? :D amúgy hova valósi vagy?
    

Billigpeter 12448 2016. június 1. 23:42   Válasz erre: 12447
Nekem 381 km. Én is az ország másik végében lakom :-)
Eltévedni nem tudsz, mert minden út Rómába vezet, és hát minden okostelefon rendelkezik GPS-el.
    

inazuma400 12447 2016. június 1. 23:31   Válasz erre: 12440
Hát az jó qva messze van! :D 300km, még magával a távolsággal nem is lenne annyira bajom de a tájékozódási képességem az 0! Mindenki az ország másik végébe lakik h ennyire lentre szerveztétek?! :D
    

inazuma400 12446 2016. június 1. 23:25   Válasz erre: 12439
Értem pöpec a cucc! :)
    

Billigpeter 12445 2016. június 1. 23:23   Válasz erre: 12444
Zárójelben volt, csak javaslat jellegû. Szerintem este beszéljünk, mert reggel bennszülöttet idomítok, esetleg a péntek délután is jó lehet.

Azt, hogy ki lesz az "áldozat" majd megbeszéljük, Csabiék úgy is közel laknak :-)
    

Kovacspeter 12444 2016. június 1. 22:48  
Hölgyek, Urak! Aggodalomra semmi ok, pár nap múlva ki lesz írva a találkozó, másfél hónap alatt szerintem rá lehet készülni. (Bocs a késlekedésért de nem mondom hogy mire nincs idõ...)
Peti, szó volt 15-érõl is? Nulladik napban is gondolkodsz? Esetleg beszéljünk majd telefonon ez ügyben, úgy egyszerûbb, holnap reggel 7 elõtt vagy este 10 után, vagy péntek délután-este.
Egy önként jelentkezõre szükség lenne aki átadja a szállást vasárnap, (aki mondjuk nem siet nagyon haza) mert nekem vasárnap reggel el kell indulnom.
    

fenyooldrider 12443 2016. június 1. 21:51  
Részemrõl a szállás nem kell, ha el is engednek két napa, akkor én is megoldom a szállást ismerõsnél!
Sajnos mint tudjátok az én szakmám/állásom nem egyszerû távolmaradás szempontjából!
Legrosszabb esetben is reggel megyek, este jövök, de akkor is ott leszek verzió a valószínû!

    

cblaci 12442 2016. június 1. 19:58   Válasz erre: 12440
50% hogy megyek (de ez még változhat) ha megkérdezed hogy miért akkor csak 30% :-) szállás nekem nem kell, azt majd megoldom ha megyek.
    

Billigpeter 12441 2016. június 1. 13:06   Válasz erre: 12434
Ilyen vészhelyzetekre lett kifejlesztve az ice-teás üveg :-D
    

Billigpeter 12440 2016. június 1. 13:04   Válasz erre: 12438
2016. július (15)- 16- 17, elvileg Hosszúhetény. a helyszín azért nem biztos, mert beszélni kellene a szállással, de amíg nem tudom, hogy két ember lesz vagy húsz, addig nem igazán van mirõl :-(
    

Billigpeter 12439 2016. június 1. 13:01   Válasz erre: 12437
Nem, ez nem a gyári, bár hasonlít hozzá. 60-as nyitott kipufogó rozsdamentes acélból kipolírozva faszául :-) saját kivitelezés.

    

inazuma400 12438 2016. június 1. 12:10   Válasz erre: 12432
Hát attól függ h mikor lenne és hol? Az már le van fixálva?!
    

inazuma400 12437 2016. június 1. 12:09   Válasz erre: 12430
De ez gyári kipu nem Peti?! Amúgy jó látni ezt a nagy mocorgást a fórumon! Napokig csak pangás volt!
    

inazuma400 12436 2016. június 1. 12:08   Válasz erre: 12427
Értem Laci! Hát akkor Valszeg nincs jelen a kolléga!
    

inazuma400 12435 2016. június 1. 12:06   Válasz erre: 12428
Rendben Tom! Semmi baj! Örülök h elboltoltad, mert nekem sajna nem futja rá most úgysem... :( sok volt a váratlan és drága kiadás plusz volt tervezett drága kiadás is szóval most egy ideig megleszek lõve anyagilag!
    

cblaci 12434 2016. május 31. 22:10   Válasz erre: 12433
Ittam is és ettem is, mondjuk pisilni megálltunk de akkor már majdnem tudtam a buszba is :-D
    

Billigpeter 12433 2016. május 31. 22:03   Válasz erre: 12431
A buszon legalább lehet inni, oszt úgy könnyebb elviselni, mint a rotációs kapát. A kézi kapánál viszont egy ikarus is kényelmesebb, úgyhogy példának okádék :-)
    

Billigpeter 12432 2016. május 31. 21:55  
Konferenciáról jut eszembe, lehet lassan el kell kezdeni mozgolódni, mert az idõ megy, a becsület fogy :-)
Kellene egy körülbelüli létszám, hogy szállást lehessen intézni.
Úgyhogy akit érdekel, legyen már szíves jelezze itt a fórumon!


    

cblaci 12431 2016. május 31. 21:43   Válasz erre: 12429
A buszkirándulás se sokkal jobb, bár volt dolgom rotációs kapával is és attól mondjuk kényelmesebb egy Neoplan... de az sincs olyan mint a motorozás, bár jókat aludtam közben, motoron meg csak a hosszú egyenesekben lehet.
    

Billigpeter 12430 2016. május 31. 21:40   Válasz erre: 12428
Szerencsére az enyém még megvan. hangfelvétel nincs, de van néhány fénykép. szép, mély hangja van, a Második Inazuma Konferencia résztvevõi hallották élõben is. ha kell, felteszem, csinálok felvételt, de nem szívesen túráznék feleslegesen :-)
    

Billigpeter 12429 2016. május 31. 21:32  
Sajnos, én se voltam egyik motorral se. Mostanában csak fûkaszából, meg rotációs kapából eregetem a benzinfüstöt, ami valljuk meg, szánalmasan unalmas a motorozáshoz képest.
    

harleytom 12428 2016. május 31. 20:40   Válasz erre: 12350
Hali Inazuma400!

A kipu hangjáról már biztosan nem tudok felvételt készíteni, mert ma elvitték. Bocs!
    

cblaci 12427 2016. május 31. 06:18   Válasz erre: 12425
Extrém módon sütött a nap errefelé is, de Rétságon nem jártam, fõleg nem kék motorral :-)
    

cblaci 12426 2016. május 31. 06:16   Válasz erre: 12424
Nem én voltam becsszó! :-)
    

inazuma400 12425 2016. május 30. 22:36  
Én, biztos nem, de ha már így szóba jött, én egy kék 750est láttam Rétságon a motoros extrém napon! Vki esetleg? :D
    

harleytom 12424 2016. május 30. 20:32  
Tegnap Tahitótfaluba mentem az eper fesztiválra, s útközben, 2 Inazumát is láttam! Az egyiket Leányfaluban a strand környékén a másikat pedig bent Tahitótfaluban. Lehet, hogy innen valakik?
    

inazuma400 12423 2016. május 24. 07:11   Válasz erre: 12419
Jaja, a vavoline nekem is olyan volt, ragadt minden tõle!
    

Billigpeter 12422 2016. május 23. 22:38   Válasz erre: 12421
Hát, kb. ugyanezt írtam le :-) arra már nem emlékszem ,mit homálykodtam össze a vezérléssel, azt tudom, hogy elsõre nem jött össze. de azért végül sikerült, majd holnap megnézem, hogyan :-)
    

cblaci 12421 2016. május 23. 22:23   Válasz erre: 12420
Éreztem hogy belekötsz :-) nem az olaj hûti, a surlódás lesz kisebb vagyis az ettõl képzõdõ hõ, és a kosz is leválik ami a hõleadást rontja és ráadásul csiszolóanyagként képes megenni a lánckerekeket is. Amúgy nem kell az üres állás kapcsolóval bajlódni, simán leveszed az üres jelzõ izzóról a delejt oszt vele együtt mûkszik a segédrelé, aminek nyugalmi helyzetben záró érintkezõi mûködtetik a mágnesszelepet, behúzva meg ejti.
    

Billigpeter 12420 2016. május 23. 22:10   Válasz erre: 12419
Öt percenként egy csepp környezeti hõmérsékletû olaj....nem hiszem, hogy ez hûti le a láncot, a súrlódás csökkentésében, meg a korrózióvédelemben viszont sokat számít, valamint hiába tapad bele a szennyezõdés, a folyamatos utánpótlás miatt nem bír rajta tartósan megtapadni.
Na de ezen biztos, hogy nem veszünk össze. mûködik, oszt jóvan ez így :-)
    

cblaci 12419 2016. május 23. 21:41   Válasz erre: 12418
Van még egy lényeges dolog, az pedig a hûtés, az igaz hogy a csapokhoz nem tudod bejuttatni az olajat, ha viszont túlmelegszik a lánc a súrlódás miatt akkor a gyûrûk elengedik a zsírt és akkor van gebasz. A folyamatos olajfilm a lényeg, ennek köszönheted te is azt hogy 20ezer km után se kellett spanolni rajta. Egyébként a Valvoline fehér (száraz) láncspray hasonló mint a grafit, addig folyékony amíg ráfújod aztán elillan a vivõ anyag és szinte csak a száraz kenõcs szerû massza marad rajta, talán nekem az vált be a legjobban, viszont a por is tapadt rá mint ahogy az összes többi láncspray-re. Kovács Petivel mentünk olyan murvás úton hogy a sok portól úgy nézett ki a láncunk mintha vastag kötél lenne, az olajzónál viszont leválik a dzsuva.
    

Billigpeter 12418 2016. május 23. 21:29   Válasz erre: 12416
Csak leírtam mennyire jó, bárkinek ajánlom, aki ezen gondolkodik.
Azért a Fenyõ verziója is jó lehet, mert ha megnézitek, sem az O gyûrûs, sem az X gyûrûs láncba kenõanyagot légköri nyomáson bejuttatni nem lehet. tehát a lánckenõ spray, valamint a központi olajozás arra való, hogy a lánckerék és a lánc közötti súrlódást csökkentse. A grafit baromi jó kenõanyag, ha valakit érdekel, miért, majd kifejtem :-)
Tehát annyi kenõanyagot kell bevinni a rendszerbe, ami a hajtás súrlódásigényét csökkenti, a többi csak korrózióvédelem, arra meg jobb az olaj, mint a grafit :-)
    

inazuma400 12417 2016. május 23. 21:11   Válasz erre: 12415
Tudtam én!!! :DDDD
    

cblaci 12416 2016. május 23. 21:07   Válasz erre: 12413
Ezt nem nekem akartad címezni Testvérem :-) én grafittal csak rajzolni tudok, olajozni még nem ;-)
    

cblaci 12415 2016. május 23. 21:06   Válasz erre: 12407
Az vagyok, a Roxfort Boszorkány és Varázslóképzõ Szakiskolába jártam, Harry Potter volt az osztálytársam :-D
    

Billigpeter 12414 2016. május 23. 20:57   Válasz erre: 12407
Nem túl bonyolult, a munkát a gravitáció végzi, azért az üres reteszelés kicsit megvicceli az embert, különösen, hogy a váltó visszajelzõje testkapcsoló. Emlékszem, falhoz ba@tam vagy két- három relét, mire összejött, pedig nem vagyok tök hülye a villamossághoz :-)
egyébként meg hajrá !!! :-)
    

Billigpeter 12413 2016. május 23. 20:52   Válasz erre: 12405
Ámen.
Néha rá kell nézni a tartályra, van- e még benne olaj, de egyébként olyan, mint az Inazuma, teszi a dolgát :-) Én is a Stihl szintetikus láncolaját használom, néha látom a felni polírozott szélén, de eddig semmi gondot nem okozott. Ja és a láncra 3000 km után állítottam rá, azóta eltelt majdnem 20 ezer és a lógás nem változott. szerintem hagyd a grafitot, az olajzást egyszerûbb megcsinálni :-)
    

Billigpeter 12412 2016. május 23. 20:43   Válasz erre: 12410
Szevasz Imre!

Elvileg Hosszúhetény, de még senki nem beszélt le semmit szerintem. az érdeklõdés is korlátozott, nem baj, kicsit majd felszítjuk a tüzet :-)
    

inazuma400 12411 2016. május 23. 12:23   Válasz erre: 12408
Köszönöm a hozzászólást Laciapu, akkor beinvesztálok egyre, aztán meglátjuk milyen lesz! a valvoline az nagyon folyós volt és taknyolós, gyakorlatilag mindenhova került belõle...
    

Imre215 12410 2016. május 23. 07:54   Válasz erre: 12382
Sziasztok! Örömmel olvasom,hogy júli 16-17 a találkozó tervezett idõpontja. Jelenleg úgy tûnik hogy részt tudok venni rajta. Helyszín hol lesz?
    

fenyooldrider 12409 2016. május 23. 04:41   Válasz erre: 12406
Nagyon patent a cuccod, én még a hagyományos spray-él tartok, igazából a száraz grafittömbös megoldáson gondolkodtam, már szereztem grafitot is, csak megint kitavaszodott, a motorral meg menni kell:))))) ,marad a télre!
    

1Laciapu 12408 2016. május 22. 22:13  
Én a hétötvenen Molos sprayt használtam. Árban is jó és nagyon ragadós, nem koszolt. Többen is ajánlották, bevált.
    

inazuma400 12407 2016. május 22. 22:07   Válasz erre: 12406
Nagy mágus vagy Laci! Köszi a részletes leírást! Hát ez az én képességgeimet lehet meghaladja! :D de azért majd lehet megpróbálokozom vele!
    

cblaci 12406 2016. május 22. 21:55   Válasz erre: 12404
Nekem home made van, összesen alig kerül 10ezer Ft-ba, a legdrágább alkatrésze a Lovato mágnesszelep, tartozik hozzá egy 12V-os relé és egy univerzális csap, amivel a mennyiséget tudod szabályozni. Az enyém üres fokozatban reteszel, vagyis zárja a mágnesszelepet, csak akkor olajoz ha valamelyik sebességfokozatban van. Lada fékolajtartályban van a stihl olaj, közvetlenül alatta a szabályzó csap és azt követi a mágnesszelep, majd végül a gumi láncvezetõben kapott helyet az olajozó tû. A lánc alsó ágát keni, vagyis a görgõ menet közben leszedi a vezetõrõl, 3,5-5perc közötti csepegés az ideális az én fapados verziómnál. Két helyen van megjelölve a szabályozó csap, esõben dupla mennyiséget adagol. Középsztenderen lehet beállítani a cseppenés intenzitását, ilyenkor eltávolodik a lánc a vezetõtõl 1kép. Második képen a mágnesszelep és a relé látható, harmadikon pedig az amennyi látszik az egész kütyübõl.
    

cblaci 12405 2016. május 22. 21:50   Válasz erre: 12402
Ez most beugratós kérdés Fenyõ, nehogy már újként hasson rád a dolog, SM tag vagy Te is, biztos vagyok benne hogy láttad micsoda láncolajozós háború ment egy idõben. A lényeg hogy folyamatosan olajnedves a lánc, ha jól van eltalálva akkor nem mocskol össze semmit és egy papírszalvétával is könnyedén lejön az a pár pötty ami a felnire kerül. Kovács Petit és Billig Petit is ismered személyesen, nekik szintén van olajozójuk. Mi szól mellette? Eddig még senki nem tért vissza a láncspray-hez aki egyszer áttért az olajozóra és normálisan be is tudta állítani.
    

inazuma400 12404 2016. május 22. 20:43   Válasz erre: 12401
Ja, azt tom h te automata láncolajzót használsz, képet tudsz mutatni h hogy néz ki hova és hogyan kell felszerelni,.illetve egy árat?! Mert amúgy ja, elég trágya munka ez a lánc fújogatás dolog...
    

desiderus 12403 2016. május 22. 18:51   Válasz erre: 12402
Akkor én vagyok a második aki nem használ láncspray-t....bár engem nem ismersz személyesen. :-)
Láncápolásra 10W-40-es olajat használok amit a kis varrógép olajzóval csepegtetek be az O-gyûrûkhez, magát a láncot pedig láncfûrész olajjal kenem ( MOL Forest ) ami nagy röpállóságú...a GSX 1.4-es 126 Nm-e még nem bírt el véglegesen a lánccal 42 ezer km után...de a lánckerekek kopása miatt jövõre már kinéz egy lánc szett csere. :-)))))
Tudom, nem engem kérdeztél... :-)))))
Igaz kb fél órás mûvelet és idõjárástól ill. poros úttól függõen 700-1000 km-enként megejtem.
    

fenyooldrider 12402 2016. május 22. 18:30   Válasz erre: 12401
Te vagy az elsõ túramotoros aki nem használ láncspray-t és ismerem személyesen!
Érdekes ez a vélemény, ha már így esett légyszi oszd meg velünk a tapasztalatodat ezzel kapcsolatban, mennyit mentél már azóta, hogy bírja a láncod, stb?!
    

cblaci 12401 2016. május 22. 17:21   Válasz erre: 12400
Láncsprayt én már nagyon régen használtam, annyi rémlik hogy ragadt tõle minden, nem csak a lánc, de annak környezete is. 2012 júniusában raktam fel az új láncszettet, azóta én egyszer sem fújtam be, sõt még a meglévõ láncsprayt is elajándékoztam, hogy még véletlenül se jusson eszembe összemocskolni a hátsó traktust :-)
    

inazuma400 12400 2016. május 22. 12:12   Válasz erre: 12399
Oké akkor vissza keresek! Mert ami nekem van szerviz manuál az nemét asszem, még az angol csak csak megy de németrõl foggggalmam sincs! :D
Ja, meg íze! Elfogyott a lánc sprém, eddig valvoline volt mert azt kaptam a motorhoz, kérdés h jó az?! V vegyek inkább motult v mind1?
    

Billigpeter 12399 2016. május 22. 07:48  
Na, lett egy új keresztapám ;-)
angol az a táblázat, bír vele a fordító.
    

inazuma400 12398 2016. május 21. 22:03   Válasz erre: 12397
Oké oké! :D az Peti akart lenni csak hülye autokorrekt! :D aztán nem olvastam mit írtam mert siettem, még a képeket sem volt idõm megnézni de megakarom!
    

cblaci 12397 2016. május 21. 17:54   Válasz erre: 12394
Legalább 4 teljes táblázat lett feltöltve, tessék visszalapozni ;-)
De ki az a Petõ? :-D
    

cblaci 12396 2016. május 21. 17:52   Válasz erre: 12393
Szerintem ez az elírás mindenkinek azonnal feltünt :-D
    

cblaci 12395 2016. május 21. 17:52   Válasz erre: 12392
Tartalmas album, kár hogy az Z1-rõl csak egy kép készült.
    

inazuma400 12394 2016. május 21. 15:23   Válasz erre: 12391
Az oké! De azért jó ha van, mert pl mindent túl húztunk... Hátsó kerék tengelyt is, meg azokat a csavarokat amik a féknyergeket fogják az elsõ telóra! Nyilván van aminek nincs jelentõsége, de ha lehet legyünk precízek! Petõ amit linkeltél azt jól emlékszem h német? Nem biztos h menni fog a Google fordítónak! :D
    

fenyooldrider 12393 2016. május 21. 12:08  
Bocs, korrigálnám, nem Esterházy, hanem Festetics Gróf tulajdonában volt a járgány:)
    

fenyooldrider 12392 2016. május 21. 06:35  
Tartoztam a múlt hét vasárnapjától egy ´pár" képpel a Concours d’Elegance-ról, amit Balatonfüreden rendeztek meg, legtöbb autó a 20.század legelejérõl való és mind mûködik!
Nem mellékesen mind az autók, mind a verseny UNESCO védettség alatt állnak és a világörökség részének tekintendõ!
Kiemelnék néhány járgányt melybõl csak 1-1 darab maradt fenn a világon:
egy Rolls-Royce Phantom 17EX típust, amibõl csak egy darabot gyártottak egy maharadzsának és a mai napig üzemben van!
Érdekességként ennek a biztosítása a Loyds-nál 75millió dollár!!!
Aztán egy Esterházy vonatkozású versenyautó piros-fehér-zöld fényezéssel:
Maserati 8CM sor 8 henger+kompresszoros, 750kg/270Le!! (utsó képek)
Valamint a 100. kép környékén az a vörös Bugatti, amivel gazdája, egy osztrák úriember lábon jött ausztria német határáról!
Nem mellékesen ezzel az autóval a mai napig versenyez, tehát nem (csak)kiállítási darab!
Saját fotóim:https://ssl.panoramio.com/user/9089871/tags/OldTimer%20%20sz%C3%A9ps%C3%A9gverseny%20Balatonf%C3%BCred?photo_page=1
Az esemény linkje:http://balatonfuredconcours.eu/
Az Esterházy versenyautó:




    

fenyooldrider 12391 2016. május 21. 06:06   Válasz erre: 12388
Ez így igaz, de általános ökölszabály, hogy ha nincs megadva a meghúzási nyomaték, akkor annyival húzd, mint ahányas a csavar!
Hozzáfûzném, hogy én soha nem használok nyomatékkulcsot, mégsem volt soha gondom vele, pedig szerelõként és lelkes heberálóként pár csavart már meghúztam életemben!
:)))
Mindent Te sem bízhatsz a nyomatékkulcsa, sokszor jobban jársz, ha érzésre húzod meg õket!
    

Billigpeter 12390 2016. május 20. 22:48   Válasz erre: 12389
asszem a múltkor feltõtöttem az összes nyomatéktáblázatot, ügyeskedjél egy kicsit ;-)
    

inazuma400 12389 2016. május 20. 21:13   Válasz erre: 12388
Aha, oké! :D
    

kawa70 12388 2016. május 20. 19:24   Válasz erre: 12387
Menetszakadás elõtt fél fordulat :)))
    

inazuma400 12387 2016. május 20. 17:17   Válasz erre: 12383
Fú az kemény! Én azért remélem legalább idén hanyagolja mostmár a meglepetéseket mert elég volt belõlük...

Amúgy Nem tudja vki véletlenül h a következõket mekkora nyomatékkal kell lehúzni?! Az anyát ami az elsõ lánckereket fogja, azt az burkolatot amit mögött van az elsõ lánckerék, a hátsó lánckereket, és a lengõvilla tengelyét?

    

cblaci 12386 2016. május 20. 06:27   Válasz erre: 12382
Bekarikáztam a naptárban, aztán majd meglátjuk.
    

Billigpeter 12385 2016. május 19. 20:47   Válasz erre: 12382
szerintem is :-)
    

Billigpeter 12384 2016. május 19. 20:45   Válasz erre: 12381
Köszönöm, testvérem :-)
    

Billigpeter 12383 2016. május 19. 20:44   Válasz erre: 12380
Hát a technikai sport nem nagyon hoz a konyhára, van, aki ennél sokkal nagyobb összegeket "cseppfolyósít" valamelyik italbolt kupolatermében. Én össze se merem számolni, mennyit költöttem eddig az ételhordóra, mire eljutottam oda, hogy csak a tankot kell rajta nyitogatni, meg a gyújtást kapcsolgatni :-)
    

Kovacspeter 12382 2016. május 19. 19:23  
Hölgyek, Urak! Rég jártam erre, összeszaladtak a dógok' de most kb végigfutottam a találkozóval kapcsolatos visszajelzéseket.
Július 16-17 Inazuma találkozó. Két hónap alatt sztem rá lehet készülni.
Majd jövök még.

    

cblaci 12381 2016. május 19. 16:40   Válasz erre: 12379
Váljék egészségedre! ;-)
    

inazuma400 12380 2016. május 19. 16:12   Válasz erre: 12379
Jó neked! Én idén eddig alig mentem... De jó sokat költöttem már el a motorra, kész lesz remélem mostmár egy 4-5evig csak motorozni kell!!!!
    

Billigpeter 12379 2016. május 18. 21:12  
Jó estét az Uraknak!

Hát én szerencsére jobban bõvelkedek a motorozós élményekben a pünkösdi hétvégén, a végeredmény 1550 km, az inazuma akár a frizurám, végig jól tartott :-)
Az etap péntek reggeltõl hétfõ éjszakáig tartott, a cél Õriszentpéter központtal egy kis osztrák és szlovén rajtaütés. Az idõjárás jó volt, mert a hóvihar kivételével mindennel elkápráztatott, volt hajnali -5 fok, jégesõ, monszun, zápor, orkán, csendes esõ, illetve ezek mindenféle permutációja. Néha azér megfordult a fejembe, hogy hogy lehettem akkora ökör, hogy péntek reggel kiálltam a garázsból, de így utólag, hogy múlik a fájdalom, azt gondolom, kár lett volna otthon maradni, mert azért néha kisütött a nap, és felszáradt az aszfalt, és az Õrség egyébként is annyira gyönyörû :-)
Voltunk a Zottner csokigyárban csokit kóstolni, ütöttünk tökmagolajat, fejtünk kecskét, ettünk mindenféle házi sajtot, meg dödöllét, és hát nem utolsósorban végigkóstoltuk a helyi mindenféle ízesítésû pálinkákat, melybõl jelentõs mennyiséget magunkkal is hoztunk.
Összességében egy jól sikerült hétvége volt, nagyon szükségem volt már egy kis kikapcsolódásra. :-)
Némi technikai adat, mert figyeltem, gyári GSXR 750 dobbal, gyári fúvókákkal a fogyasztás 4,5 l körül mozgolódott felmálházva, igaz a sebesség nem nagyon lépte túl a 120-at, mert alakzatban motoroztunk.
természetesen volt a benzinbe Spuri :-)
    

inazuma400 12378 2016. május 18. 14:32   Válasz erre: 12377
:D Nembaj azé bepróbálkoztam hátha! :D
    

cblaci 12377 2016. május 17. 22:29   Válasz erre: 12376
Egy szép... fehér... hathengeres... na neeem! nem Honda Goldwing! csak egy Iveco
:-D
Ha motoron ér ilyen szerencse akkor nem panaszkodnék hanem dicsekednék :-)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők