inazuma400 | 12376 | 2016. május 17. 22:01 | Válasz erre: 12375 |
Kösz kösz! Mostmár csak várni kell, ha szerencsém van jövõ héten megjön! De jó nehéz szülés volt! Azt a sok kmet legalább motorral tetted meg? :)
|
cblaci | 12375 | 2016. május 17. 21:42 | Válasz erre: 12374 |
Nekem is, fõleg kilométerben, de minden jó ha a vége jó, örülök hogy összejött!
|
inazuma400 | 12374 | 2016. május 17. 20:21 |
Nah megvan rendelve minden! Motoralkatresz.eu ról rendeltem lánc szettet, aszonta a csávó h ami rajta volt az nem gyári merthogy 525 való rá, elsõ fogaskerék stimmel hátsó az 1 foggal kevesebb de az nem oszt nem szoroz... Fú de hosszú volt a mai nap...
|
inazuma400 | 12373 | 2016. május 17. 17:15 | Válasz erre: 12372 |
Hát igen... De ez most így jött ki... Eddig kussolt ha leápoltam a láncot, de gumi csere után az istennek se akart jó lenni... Mondjuk mitõl lett volna... Szakaszosan volt kinyúlva... De nem is baj, mert fény derült egy másik hibára is... Lánc oldalon hátsó lengõvilla csapágynak gatya, de cserélem mind a 2 tõt... Tûgörgõk le szopódtak egyenesre... Majd ha ki lesz szedve megpróbálom lefotózni úgy h látszódjon is, nagyon gyalázatosan néz ki...
|
fenyooldrider | 12372 | 2016. május 17. 06:47 | Válasz erre: 12370 |
Pont ezért szoktuk ezeket a melókat télen csinálni! Ilyenkor motorozni kell, ha jó az idõ:))) |
szegaimi | 12371 | 2016. május 17. 04:09 | Válasz erre: 12362 |
Sajnos nagyon igazad van Laci! Idõbõl van egyre kevesebb. mindannyiunknak! :( Pedig mennyi mindent kéne még csinálni! |
inazuma400 | 12370 | 2016. május 16. 21:28 | Válasz erre: 12369 |
Köszi a biztatást! :) már nagyon el vagyok keseredve... Gumival is egy hetet szívtam... Ma meg már jó idõ is volt... 7dike óta nem motoroztam, már nagyon hiányom van!!! Az idei kmek száma is elég gyatra... Amúgy bandité nemjo hozzá! implusera rakeresek! De holnap minden kiderül elvileg...
|
cblaci | 12369 | 2016. május 16. 20:51 | Válasz erre: 12363 |
Annyival csak elõbbre vagy Ricsi hogy ott van a kezedben leszerelve a láncszett amit -ha máshogy nem megy- elviszel magaddal egy motoros boltba és ott segítenek megtalálni a megfelelõt, lehet pl. a 400-as Impulse-nak ugyanez, vagy a kisebb Banditoknak. Megoldódik az meglátod, csak elsõre tûnik bonyolultnak.
|
harleytom | 12367 | 2016. május 16. 14:22 | Válasz erre: 12355 |
Egyáltalán nem rontod az üzletet, az ötlet nagyon is jó, azaz " puding próbája az evés ", tehát ina400 valahogy össze kell hozni egy próbát, aztán meglátod, hogy érdekel, avagy nem a dolog!
|
inazuma400 | 12366 | 2016. május 16. 14:17 | Válasz erre: 12365 |
Már néztem nincs ott... De hát tegnap nyûglõdtem vele, ahány tag annyi csap, lánckerekéknél meg kevés a fog, kell az Osztókör meg minden, tudom, 100 le ig akarok venni az tuti jó lesz!
|
kawa70 | 12365 | 2016. május 16. 13:46 | Válasz erre: 12363 |
Legegyszerûbb ha nincs manual akkor belépsz pl. a nagvas.hu-ra, a motor tipus alapján kiadja neked a megfelelõ alkatrészt. A láncnál a csapokat kell számolni, a lánckeréknél a fogakat. Láncnál számit a teljesitmény is, nem csak a hossz.
|
fenyooldrider | 12364 | 2016. május 16. 13:11 | Válasz erre: 12363 |
Na akkor egyszerûsítsünk: a láncnál a csapokat számolják, ahány csapos annyi a vásárláskor bemondott érték, úgyhogy a Te 57'' tagosod az 114-es nek felel meg!!! A lánc méretezésérõl , itt egy képlet: ![]() |
inazuma400 | 12363 | 2016. május 16. 11:48 |
Értem! Hát így elsõre blikkre nem vagyok elõbbre, úgyhogy holnap kezdõdik a telefonálgatás.. Láncot néztem, miért van az h 100, meg 100+ tagosak? Nekem kell majd leszedni belõle párat? Mert enyém csak 57 tagos! Hátsó fogaskerék jelöléseket se értem, h mi alapján induljak el h ne kelljen 300oldalakat végig nézni...
|
cblaci | 12362 | 2016. május 16. 09:31 | Válasz erre: 12361 |
Nincs ezzel semmi baj Imi, elfoglaltak az emberek mindenkinek megvan a maga baja. Régebben másabb volt, akkoriban a találkozót is könnyebben tudtuk megszervezni, a kevés szabadidõbõl nehezebb mindenre idõt szakítani, érthetõ módon én is meggondolom hova ígérkezek el, nem véletlenül voltam a múltkor negatív a konferenciával kapcsolatban. Itt most süt, még az is lehet hogy délután motorozni fogok ;-) |
szegaimi | 12361 | 2016. május 16. 09:20 | Válasz erre: 12356 |
'Napot! Azért mert nem szólok hozzá, még látogatni látogatom a fórumot! :) Úgy vagyok vele, hogy ha okosat nem tudok mondani, akkor a hülyeséget megtartom magamnak. Egyébként picit belemerültem a GTS tavaszi felkészítésébe, mert természetesen most derült ki egy s más....... Egész télen lett volna rá idõm bõven, de nekem jobban esett most. Még "szerencse", hogy ilyen antimotorozós idõ volt, mert egyébként szétizélt volna az ideg. |
cblaci | 12360 | 2016. május 16. 07:50 | Válasz erre: 12359 |
Nem egészen egyeznek a dolgok láncszett terén, a 750-en 530-as lánc van 15-42-es lánckerekekkel, az osztókört így fotelbõl most meg nem mondom de 5 csavarra emlékszem én is a hátsónál. Az hogy gyári volt-e úgy lehetne megállapítani ha volna hozzá valamilyen mûszaki adatlap, de mivel még manuált se sikerült találnod és a szerviz is csak makog mi se tudhatjuk. Az viszont elõrelépés hogy te már tudod a pontos adatokat, remélhetõleg így már sikerül beszerezni a láncszettet is.
|
inazuma400 | 12359 | 2016. május 15. 21:45 |
Nah akkor most jöjjön egykis szakmai! :D ma szétbombáztuk a gépet, minden be volt rajta ragasztva csavar rögzítõvel, ebbõl lehet arra következtetni h gyári alkatrészekrõl van még szó? mert 17 éves a kicsike és én 28500 kmmel vettem ami lássuk be nem reális, de ez mégis arra enged következtetni... azt lehet tudni h gyári volt-e rajta a láncszett v esélytelen?! (v ha nem is volt beragasztva minden esetre nem hiszem h volt bolygatva mert nagyon nehezen jött...) kis lánckerék: 38c10520-14, beírtam googleba japán oldalakat dob, hátsó lánckerekem: 49-520, belsõ átmérõ 87, csavarok (5db) osztóköre 98 ez stimmel nálatok is? azt tom h már a fogszámot megtárgyaltuk, de így h tudom a többi adatot is mostmár kíváncsi vagyok h egyezik-e?! |
inazuma400 | 12358 | 2016. május 15. 21:34 | Válasz erre: 12353 |
Engem sem zavar, én oda vagyok a veterán dolgokért! és igen sajnos úgy van ahogy Laci mondja... mondjuk én sem hittem volna h napi szinten fogok "foglalkozni" a forummal, mert az elején csak akkor jöttem ha vmi gyíkom volt (fene a pofámat) de jó a társaság úgyhogy itt vagyok! :D ám nekem is van pár képem a múlt hétrõl ha érdekel! :)
|
inazuma400 | 12357 | 2016. május 15. 21:24 | Válasz erre: 12355 |
Köszi a választ! Hát énis vmi ilyesmit vélek sejteni, ezért is nem akarok össze vissza dobokat rávenni.... szóval akk majd megoldjuk... de ha van rá vevõ nyugodtan add tovább! :) mert én igazából yoshit szeretnék majd rá!
|
cblaci | 12356 | 2016. május 15. 21:16 | Válasz erre: 12353 |
Engem nem zavar a veterán autók látványa, fõleg az ilyen különlegességek. Egyébként is maradtunk vagy 3-an akik rendszeresen látogatjuk a fórumot, abból mi vagyunk ketten az meg már 66,666%-os döntõ többség :-)
|
cblaci | 12355 | 2016. május 15. 21:12 | Válasz erre: 12352 |
Tudni kellene mennyire nyitott az a dob, ennek hiányában csak a közhelyes "töltéscsere változás" miatti "eltolódott lángfront" okozta "szelepbeégés" meg blabla... címû horrortörténeteket lehetne felhozni elrettentõ példaként, amire állítólag nem is annyira érzékenyek az újabb motorok, viszont a mi motorjaink annyira azért már nem mai darabok, vagyis a legöregebb és legbölcsebb zsidó se tudná megmondani, hogy ennek milyen következménye lehet hosszabb távon. Egy biztos, ha túlzásokba esünk akkor felborulhat a motor mûködésének egészséges egyensúlya. Billig testvérem is tudna arról mesélni amikor közép tartományban ledadogott a motorja és úgy durrogott a nyitott dob mint a háborodás, én meg nem tudtam eldönteni, hogy motorozik vagy vadászik... egyszer konkrétan egy egész motoros csapatot hasaltatott le Lillafüreden a fagyizó elõtt, mert azt hittük terrortámadás esete forog fenn, pedig még akkoriban ez nem volt annyira elterjedve mint amennyire sajnos mostanság. Szóval csak a próba során dõl el, lehet rajta segíteni a beállítások módosításával, esetleg fúvóka cserével és sportlégszûrõvel kísérletezni, de én ezt nem tartom jó dolognak. Persze az is lehet hogy beállítás nélkül is mûködne, de az hogy a 750-esen jó volt az még nem azt jelenti hogy a kisebb ccm-es és forgósabb gépen nem okozna problémákat. Nem akarom Harleytom üzletét rontani, de én azt javaslom találkozzatok és egy próba erejéig tedd fel azt a dobot, aztán ha ugyanúgy mûkszik a gép ahogy addig akkor nyugodtan le lehet pacsizni a vásárt és aztán mindenki nyugodtan alszik. A dob szép állapotú így ránézésre és az ára sem rossz. |
fenyooldrider | 12354 | 2016. május 15. 20:41 | Válasz erre: 12352 |
fenyooldrider | 12353 | 2016. május 15. 20:26 |
inazuma400 | 12352 | 2016. május 15. 18:12 | Válasz erre: 12351 |
Rendben! Köszi! Addig remélem többiek segítenek h jó e rá vagy nem-e!
|
harleytom | 12351 | 2016. május 15. 16:22 | Válasz erre: 12350 |
Na ezen részéhez én sem értek, így lövésem nincs, hogy jó lehet-e a 400-asra! Videót sajna nem tudok feltenni, mert amíg a motoron volt nem vettem fel a hangját, most pedig nincs rajta, de ha esetleg lesz idõm, akkor felteszem és csinálok róla felvételt. |
inazuma400 | 12350 | 2016. május 15. 13:01 | Válasz erre: 12349 |
Nem értek a kipufogók, ha rátenném a 400zasra lenne tõle vmi baja? Mert azért gondolom egy 1000res gixerét nem teheted fel egy 250es hondara, illetve igen, csak nem biztos h használ neki! Szóval mi a.helyzet ezzel a témával?! És esetleg vidit tudnál küldeni a hangjáról?!
|
harleytom | 12349 | 2016. május 15. 11:46 |
cblaci | 12346 | 2016. május 14. 21:03 | Válasz erre: 12344 |
Szép, de nem ismerem fel, illetve volt két tippem de elvetettem.
|
inazuma400 | 12343 | 2016. május 13. 22:28 | Válasz erre: 12342 |
Rendben, köszi a válaszokat! Így már világos!
|
fenyooldrider | 12342 | 2016. május 13. 15:34 | Válasz erre: 12339 |
A finombeállító 6-os jelölése azt jelenti, hogy egy teljes tekerés(360 fok) hatod részekre osztható! Ha tehát egy teljes tekerés a markolaton 1Nm, akkor értelemszerûen egy finom osztás 1/6-od része az 1Nm-nak! (sok értelme nincs, inkább csak profibbnak látszik tõle, de persze attól messze van, mint Makó Jeruzsálemtõl:))) ! Ma már a komolyak digitálisan mérnek és szervóval állíthatóak, oda vissza, sõt a letörés elõtt figyelmeztetnek! Ettõl függetlenül ez teljesen jó arra, amire vetted! |
kawa70 | 12341 | 2016. május 13. 13:49 | Válasz erre: 12339 |
A leírásában nem szerepel? Hozzá kell adni a fõskálához, de hogy milyen fomaban az változó. Az enyemen 18-ig van a forgathato részén, de pl a 18 Nm ugy jön ki hogy a fix 18-ra forgatom a tekerhetõ 18-at. Az összes többinek a nulla a beállítása. Szóval nem teljesen egyeseges de az egészszámhoz a hosszu vonalra a nullat forgatod az nagy valószínûséggel az egész érték lesz. Tehat a fix száron be vannak jelölve a nyomaték értékek és az a hosszú egyenes vonal, a forgathato 0 jel találkozása valamint a forgathato rész betekeresevel a jelölt szamig kell betekerni. Ekkor a forgathato nyél eppen erinti a nyomaték szám vonalat ha nullara állítod.
|
inazuma400 | 12340 | 2016. május 13. 11:55 | Válasz erre: 12338 |
Errõl van szó: http://www.szerszamkell.hu/bgs_962_nyomatekkulcs_38_7_105nm_5874 |
inazuma400 | 12339 | 2016. május 12. 22:22 | Válasz erre: 12338 |
Azt amelyiket belinkelte vki h õ is ilyet használ, az oké h finom beállítás csak azt nem értem h miért 6ig van skálázva... Majd holnap dobok fel képet! |
fenyooldrider | 12338 | 2016. május 12. 15:25 | Válasz erre: 12337 |
Pontosan nem tudom, hogy milyen típust vettél, de általában a száron a fõ nyomatékszám, a forgó markolaton a finom beállító van, természetesen mindkettõt a markolat forgatásával tudod állítani!
|
inazuma400 | 12337 | 2016. május 12. 11:49 |
Megjött a nyomaték kulcs, már nem emlékszem h melyikõtök ajánlotta, bocsi! De lenne egy kérdésem, függõlegesen van egy skálázás a száron, az tiszta... De van egy a dobon is 0 tól 6 ig skálázva, az mire jó?
|
inazuma400 | 12336 | 2016. május 11. 22:35 | Válasz erre: 12335 |
Aha, és Te látod? Mert én nem! :D az a baj h ilyen helyeken csak alap dolgok vannak írva, motorcyclespecs oldalon is nagyon sok motor van, de annyit írnak róluk mint egy katalógusban, ccm, le, méretek, de semmi szerelésre vonatkozó adat... Én nagyon örülök ha keresgélsz, és köszönöm! De ensem találtam meg sehol, pedig hidd el kerestem, a létezõ összes helyet felhívtam és sehol nem tudtak segíteni mert nincs benne egy katalógusban sem...
|
Billigpeter | 12335 | 2016. május 11. 20:07 | Válasz erre: 12332 |
ebben le van írva, csak meg kell keresni :-)
![]() ![]() ![]() |
inazuma400 | 12334 | 2016. május 10. 12:36 | Válasz erre: 12333 |
Semmi baj, azért köszi! :) hát igen! Énis nagyon remélem!
|
indiszogye | 12333 | 2016. május 10. 09:42 | Válasz erre: 12328 |
Szia Ricsi. Kár, hogy nem tudtam segíteni. Remélhetõleg minta alapján már gördülékenyen megy az alkatrész beszerzés.
|
inazuma400 | 12332 | 2016. május 9. 23:01 | Válasz erre: 12331 |
Értem! Rendben! Csak érdekesség képpen írom h sehol nem tudtak segíteni, egyik katalógusban sincs inazuma 400 |
harleytom | 12331 | 2016. május 9. 20:02 | Válasz erre: 12327 |
Szombaton elméletileg családi összejövetel lesz nálunk, de majd meglátom, hogy alakulnak a dolgok! |
harleytom | 12330 | 2016. május 9. 20:02 | Válasz erre: 12329 |
Örülnék ha nem lenne kuka, mert mint írtam 2000 km van benne. Egyébként elõl hátul Metzeler Roadtec Z6 van feltéve, eddig semmi baj nem volt vele, most kezdte a szórakozást :-( ! |
fenyooldrider | 12329 | 2016. május 9. 15:58 | Válasz erre: 12326 |
Nem tudom, hogy milyen gumid van, valószínûleg kuka! Ha most vetted újonnan, megérne egy reklamációt!! |
inazuma400 | 12328 | 2016. május 9. 11:06 | Válasz erre: 12322 |
Indi, a real se tudott segíteni, nem szerepel semmilyen katalógusban... szóval csak úgy fogok tudni rendelni ha szétszedem és megmérem....
|
inazuma400 | 12327 | 2016. május 9. 10:42 | Válasz erre: 12326 |
Harley, most szombaton jössz a hungaroringre, suzuki festre?!
|
harleytom | 12326 | 2016. május 8. 17:50 |
Üdv Mindenki! Érdeklõdnék valaki tapasztalt-e már olyat, hogy az elsõ kerék, miután a gumi bemelegszik úgy viselkedik, mintha szálszakadás lenne a gumiban, vagy defekt! Sõt ma olyan volt mintha pattogna az eleje! Egyszerûen nem értem mi lehet a hiba, a gumiban most van 2000 km. |
Billigpeter | 12324 | 2016. május 6. 21:32 | Válasz erre: 12323 |
Szerintem: Asszem 6 db 6-os imbuszcsavar a deklin, meg egy 6-os átmenõ csavar, az fogja a váltókar gömbfejét a tengelyre. kicsit túlértékeled ezt a szétszedést. Szétszedem, megtakarítom(féktisztító használata javasolt), megszámolom, összerakom, beleszívok a cigimbe, oszt még ég :-) utána már konkrét dolgokat kereshetsz a neten, mert ha egyszer már jó volt rá, akkor legközelebb is az lesz. Szerintem :-) |
inazuma400 | 12323 | 2016. május 6. 18:13 | Válasz erre: 12322 |
Azt kaptam a pink motorortol, de már nem vették fel! Felhívtam pár 400zas inas hirdetést, motor szerelõ csávó is aszonta nincs katalógusba, õ is úgy csinálta h szét kapta és megmérte, jövõ héten még telefonálok párat, utána nekem is muszáj lesz szétszedni....
|
indiszogye | 12322 | 2016. május 6. 17:28 | Válasz erre: 12321 |
Szia Ricsi. Nézd meg a neten a reál motor telszámát. Õk igazából suzukira szakosodtak a legjobban. Ez gyõri cég.
|
inazuma400 | 12321 | 2016. május 6. 17:05 | Válasz erre: 12316 |
Nagyvas kilõve, motoralkatreszen majd írnom kell nekik v hívni õket, mert listába nincs, nagykert még nem volt idõm végig nézni 130 oldalt, pink motor nem tudott segíteni, kaptam Gyõri számot, õk meg már nem vették fel, még jövõ héten megejtek pár telefont, aztán muszáj leszek megbontani a motort és lemérni a fogas kerekeket....
|
inazuma400 | 12320 | 2016. május 6. 10:42 | Válasz erre: 12194 |
Kovács Peti, tom h nem mostani téma, de ezek az árak /db amiket írtál szimeringre + porvédõre?
|
inazuma400 | 12319 | 2016. május 5. 20:45 | Válasz erre: 12318 |
Az se semmi! :D csak rá pillantottam, mert mondom most úgyse tudom már õket felhívni, meg készülõdöm melóba... De holnap utána járok, mert mostmár kicsit uncsi h egy hete semmi... Azt hittem kopó alkatrészeket könnyû lesz találni... De csak fékbetétet találtam....megnéztem egy csomó oldalt, telefonálgattam, kaptam linkeket ahonnan más is beszerzi a belpiacos motorjához a cuccokat, de ina egyszerûen nincs... Gsx 400, az összes régi típusú külön van említve,még impluse is van, ina sehogy, kerestem gw néven is, úgyse találtam...
|
cblaci | 12318 | 2016. május 5. 20:39 | Válasz erre: 12317 |
El kellene olvasni azt a linket haverom, oszt minnyá megvilágosodsz mint hajnalban a Hortobágy :-) (amúgy X gyûrûs) |
inazuma400 | 12317 | 2016. május 5. 20:34 | Válasz erre: 12316 |
Köszi! Az x az le indexet? Vagy X gyûrûst jelent?
|
cblaci | 12316 | 2016. május 5. 20:11 | Válasz erre: 12315 |
Hívd fel õket: http://www.pinkmotors.hu/did/did-lancok.htm Egyébként szerepel az oldalon 520-as VX-es DID, kérdezz rá a lánckerekekre is. |
inazuma400 | 12315 | 2016. május 5. 20:05 |
Rendben. Köszi! Majd megpróbálom, már felhívtam v 4 helyet a héten de még semmi.... Az a baj 400zas inahoz nem találok sehol semmit, amíg nem tudok vmi biztosat addig meg nem akarok semmit rendelni...
|
kisfeher74 | 12314 | 2016. május 5. 19:18 |
Próbáld meg a neten. Én a motoralkatreszen rendeltem egy kissebb motorhoz, ott találtam a legolcsóbban. Postán hamar megjött. Néztem a motoralkatresznagykeren is, de ott picivel drágábbra jött ki a szett. Üdv: Rozsdás. |
Billigpeter | 12313 | 2016. május 5. 19:02 | Válasz erre: 12312 |
Mi még Zölditõl rendeltük a mindenféle gyári- és utángyártott cuccokat, de õ már nem foglalkozik vele. ha megvannak az adatok, keresgéljél a neten, nagyvas, pinkmotor, stb...
|
inazuma400 | 12312 | 2016. május 5. 12:43 | Válasz erre: 12311 |
Értem, köszi! Ti honnan rendeltétek amúgy a láncot meg lánckereket?
|
cblaci | 12311 | 2016. május 4. 21:24 | Válasz erre: 12310 |
Nekem JT lánckerekem van elõl, ezen már nincs zajcsillapító gumi (a gyárin volt), így egy kicsit zajosabb de lesz.rom, egy lég-olajos technikánál szerintem nem oszt nem szoroz, talán egy villanymotor hangú Hondánál jelentene valamit.
|
inazuma400 | 12310 | 2016. május 4. 21:15 | Válasz erre: 12309 |
Köszi srácok! Nekem is did van fent, meg azt is akarok! Elsõ lánckerekék az milyen? Mert haverom mondta õ azért vett gyárit hornetre mert azon van vmi zajcsökkentõ gumi, az utángyártotton meg nincs, ez az inanal is így van?
|
cblaci | 12309 | 2016. május 4. 21:00 | Válasz erre: 12306 |
15-42 van fent, VX-es DID, 125 lóerõig bírja ha jól rémlik.
|
cblaci | 12308 | 2016. május 4. 20:58 | Válasz erre: 12304 |
Csak a júniust látom elõre, de pl. ma az is változott. Olyan bizonytalan a munkarendem hogy nem lenne szerencsés ha én mondanék idõpontot, találjátok ki ti, ha tudok ott leszek.
|
Billigpeter | 12307 | 2016. május 4. 20:27 | Válasz erre: 12306 |
A 750- esnél a hajtott 42 fogas, a hajtó meg 15.
|
inazuma400 | 12306 | 2016. május 4. 18:33 | Válasz erre: 12300 |
Nagy király vagy Laci! :D 1 hete ez az elsõ áttörés amit elértem az ügyben! 520szas lánc van rajta, van alatta egy v betû az az erõsségét jelenti? Mert hallottam h van több fajta is h 100ig meg 100+, megtaláltam a fogaskeréken is h 49-520. Gondolom a 49 fogszamot jelöli, ez a 2 adat elég nekem ahhoz h tudjak hozzá venni lánckereket v kell még vmi? Nektek amúgy mekkora a hátsó lánckerekék?
|
inazuma400 | 12305 | 2016. május 4. 15:29 | Válasz erre: 12303 |
Nagyszerû, köszi szépen! Pedig nagyon gennyes néz ki, de örülök ha lejön egybe! :)
|
Billigpeter | 12304 | 2016. május 4. 13:53 | Válasz erre: 12299 |
És azt tudod, melyik lesz az az egy hétvége?
|
Billigpeter | 12303 | 2016. május 4. 13:51 | Válasz erre: 12302 |
semmi kalandos, a váltókart kell lekötni, utána leveszed a deklit, alatta van a kislánckerék, az üres visszajelzõ kapcsolója, valószínûleg egy vagon olajsár, meg a kuplung tolórúdja:-) a bowdent nem kell hozzá kikötni.
|
inazuma400 | 12302 | 2016. május 4. 07:08 | Válasz erre: 12300 |
Rendben, köszi! Remélem megtalálom, nem gondoltam volna h ilyen bonyolult lesz 2 db fogaskerék + 1 lánc beszerzése... Amúgy ha oda jutok, ami mögött az elsõ lánckerekék van az lejön simán? V majd kuplungot kell kikötögetni meg ilyenek?
|
2xi | 12301 | 2016. május 3. 22:02 | Válasz erre: 12292 |
Szia Péter ! Igen 4 napos igy többet tudunk motorozni meg inni át vettük a Szlovákoktól
|
cblaci | 12300 | 2016. május 3. 21:46 | Válasz erre: 12298 |
nagy vezír persze... a nagy se és a vezír se igaz rám :-) A mi láncunk 530-as, kicsit törölgesd meg a láncodat és ha szerencséd van akkor megtalálod a láncszem oldalán. |
cblaci | 12299 | 2016. május 3. 21:45 | Válasz erre: 12297 |
Július inkább jobb lenne, egy hónapra átlagosan egy hétvége és egy fél (vagy a szombat vagy a vasárnap) jut az ügyelet eloszlása miatt, ennyibõl tudok gazdálkodni a szabin kívül.
|
inazuma400 | 12298 | 2016. május 3. 17:16 |
Hát! Nehogy már a nagy vezír ne jöjjön el! :D Amúgy milyen lánc van a 750enesen? Mert nekem csere érett minden, de nem akarom szétszedni h aztán hetekig úgy álljon... Megegyezhet a secunder hajtás a 750enesével? Csak azért mert össze néztük haverom 600zas hornetjével és az õ motorján nagyobb lánc van, csak most hirtelen azt nemtom h 525 v530 van neki! Az a baj felhívtam a full gas Suzukit, nem találják a motoromat alváz szám alapján.... Felhívtam egy másikat tegnap, még nem szóltak vissza úgyhogy neki kezdek itt érdeklõdeni! Meg lenne egy Hülye kérdésem, de azért felteszem, fog jönni vki a Hungaroringre Suzuki napra? |
Billigpeter | 12297 | 2016. május 3. 09:00 | Válasz erre: 12296 |
Na mondjuk arról szó nem lehet! Akkor írjál te egy idõpontot.
|
cblaci | 12296 | 2016. május 2. 22:15 | Válasz erre: 12293 |
Nekem tutira nem jó, sõt elõtte héten és utána sem, ezt már biztosan látom mert be van jegyezve. Miattam viszont nem kell áttervezni, majd találkozunk konferencián kívül, egyéb apropóból.
|
cblaci | 12295 | 2016. május 2. 22:12 | Válasz erre: 12290 |
A 2004-es elõtti retrósabb egy kicsit mint a darázsfarú, na meg dupla kipus és hûtõbordás, viszont a kerék nem fûzött ami nem is baj. Vannak persze olyan típusok amelyek csak drótküllõvel néznek jól ki, szerencsére elég sokszínû a piac, aki akar az megtalálja az ízlésének megfelelõt. A CB 1300-nak csak egy baja van, ültem már rajta és egy kicsit nekem nagy volt, közúton elmenne de Erdélyben szinte biztos hogy nem adna akkora szabadságot mint az Inazuma, pedig azzal is sikerült már betakarózni a murván... szóval olyan hogy 100%-ig megfelelõ szerintem nem nagyon létezik, kéne egy jó Enduró és egy komolyabb közúti cirkáló :-)
|
Kovacspeter | 12293 | 2016. május 2. 21:22 | Válasz erre: 12289 |
Mondjuk június 11-12 Inazuma találkozó. Kinek milyen? |
Kovacspeter | 12291 | 2016. május 2. 21:16 | Válasz erre: 12287 |
Brutál. Persze az akkori magyar vezetés, úgymint szovjet részrõl is tagadták hogy ilyesmi lenne minálunk... |
Kovacspeter | 12290 | 2016. május 2. 21:01 | Válasz erre: 12280 |
Hát, Laci olyan dolog ez hogy ki mit szeret. Én inkább a retrós formákért bolondulok, amilyen a 750-es. Az 1.3-nál a retró megáll a körlámpánál, meg hogy nincs rajta semmi idom. Az Inazuma szerintem majdnem az, csak a küllõs kerék hiányzik és a farokidom nem kellene. Amúgy az Inazumában is igen sokan csak egy vasárnap délutáni gurulást látnak.
|
2xi | 12289 | 2016. május 2. 19:20 |
Sziasztok!Ha valakit érdekel GSX1400 nagy testvér találkozó Pilismaróton leszünk május 5-8ig Alexandra vendégház vagy motorozni szeretne velünk az jöjjön szivesen látjuk üdv Norbert Ti találkozótok mikor lesz? |
cblaci | 12288 | 2016. április 30. 12:31 | Válasz erre: 12287 |
Aki esetleg nem tudná az Inazuma szériatartozéka a fluxuskondenzátor :-) Izgalmas helyeken jársz Fenyõ! ![]() |
fenyooldrider | 12287 | 2016. április 30. 07:20 |
Tegnap idõutazáson vettem részt, felkerestem a szákszendi volt Szovjet laktanyát, ahol az atomtölteteket tárolták, sõt voltam a tározó helységben is! (az a fotókon fehéres színû bordázott csõ helyiség, ahol a mad-max karikát is láthatjátok:)))! Mit mondjak, még így sok évvel a kivonulásuk után is félelmetes ilyen helyen lenni, szinte érezni a múltat! De mint látni, szép lassan visszaveszi a természet azt, ami az övé! Ami nem látszik a fotókon az a hihetetlen mennyiségû vadállat, õzek,szarvasok, nyestek,rókák vaddisznók, millió madár és ha jól láttam vadmacskát is láttam:) Annyira nincsenek háborgatva, hogy egy szarvast majdnem fellöktem, olyan közel voltam hozzá, egészen közel engedett magához minden vad! A mögöttem látható atombiztos kapuk mögé természetesen nem lehet bejutni egyik bunkerben sem valahol a domb mélyébe nyúlik, de lehet, hogy nem is nagyon kellene..... Itt láthatjátok a fotóimat:https://ssl.panoramio.com/user/9089871/tags/Sz%C3%A1kszendi%20szovjet%20atomt%C3%B6ltet%20t%C3%A1rol%C3%B3%202016 ![]() |
cblaci | 12286 | 2016. április 25. 19:01 | Válasz erre: 12285 |
Kedves vezetõnknek lehet hogy eljött, én viszont az egyszerû ember gyermeke vagyok aki egyelõre még nem érzi azt a fene nagy változást... :-) |
fenyooldrider | 12285 | 2016. április 25. 05:01 | Válasz erre: 12284 |
Nem is értelek, miért mondasz ilyeneket, Kedves Vezetõnk szerint már eljött, ezt hallani a (kormány által fizetett) médiában!![]() |
cblaci | 12284 | 2016. április 24. 20:00 | Válasz erre: 12282 |
Jelen pillanatban a meggazdagodásom idõpontja eléggé kiszámíthatatlan, úgyhogy egyelõre ne ütemezd a dolgot, ha viszont eljön a kánaán azonnal szólok és hozhatod az embereidet :-)
|
indiszogye | 12283 | 2016. április 24. 18:12 | Válasz erre: 12282 |
Szia Peti. A múlt tavasszal mikor megtekintettem a már birtokomban lévõ inát, az akkori tulaj csak úgy jellemezte, hogy nagyon csibészes vas. Szerintem teljes mértékben igaza van. Tipikusan az a vas amit meglát az ember, és az jut eszébe "HÚ VAZEG" |
Billigpeter | 12282 | 2016. április 24. 14:15 | Válasz erre: 12280 |
Oké, neked elvállalom, Testvérem, még az se baj, ha nem fizeted ki :-) És panaszkodni sincs okom, mert mióta a vezlánc meg az elsõ fék rendbe lett téve, tisztára bele vagyok szerelmesedve, szerintem is bitang jó motor :-) |
cblaci | 12280 | 2016. április 23. 21:57 | Válasz erre: 12279 |
Nem írtam olyat hogy nem jönnek be ezek az idõutazók, lásd 12272 hozzászólás ami így kezdõdött "Szép gép...", az 1300-as nagy CB viszont -amellett hogy viseli a klasszikus vonalakat- hordozza a sportosságot, a vagányságot, izmos mint a bivaly, sõt még túrázni is alkalmas, vagyis minden egybe van ami a teljességhez közelebb áll. Persze ha annyi pénzem lenne mint amennyi nincs építenék egy bazi nagy garázst, vagyis nem építenék inkább felvállaltatnám Billig Petivel :-) aztán abban a garázsba lenne Cb 1100Ex, Nc36, Triumph Tiger 1200, BMW 1000rr meg még jó pár amelyekkel most nem írnám tele a fórumot. Nem hiszem hogy létezik olyan hogy csúnya motor, legfeljebb hátrébb kerül a sorban, de amíg az Inazumával együtt összesen van egy, addig azzal kell beérni, sõt igazából panaszkodnia sem szabad annak akinek van, mert az Ina is egy bitang jó motor! SZERINTEM! ;-)
|
inazuma400 | 12279 | 2016. április 23. 19:01 | Válasz erre: 12278 |
Ja, most Kipróbálom! Így már értem! Akkor Valszeg neked a nc36tos se jönne be....
|
cblaci | 12278 | 2016. április 23. 18:39 | Válasz erre: 12277 |
Nem használod a "Válasz erre" funkciót és nem is figyeled mi az elõzmény. Kovács Peti írt a Cb 1100 Ex-rõl, arra válaszoltam hogy a CB 1300-at szebbnek látom, de ez szubjektív vélemény nem pedig tény :-) Egyébként az 1100 hátsó traktusa túl puritán az én szememnek, retrósnak retrós, de ha ránézek csak egy vasárnap délutáni gurulást látok benne, persze nem is túragépnek készült, játszós motornak viszont méregdrága, szerintem :-) |
inazuma400 | 12277 | 2016. április 23. 13:08 |
Laci, azt értem h az 1300mas szebb, csak azt nem h melyiktõl, a kérdésem arra irányult! :) Fenyõ, azt öntvény blokkot úgy értem h nincsenek már hûtõ bordák csak maga a blokk, nem én találtam ki, vhol láttam h így kell mondani! :D
|