28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

inazuma400 12376 2016. május 17. 22:01   Válasz erre: 12375
Kösz kösz! Mostmár csak várni kell, ha szerencsém van jövõ héten megjön! De jó nehéz szülés volt! Azt a sok kmet legalább motorral tetted meg? :)
    

cblaci 12375 2016. május 17. 21:42   Válasz erre: 12374
Nekem is, fõleg kilométerben, de minden jó ha a vége jó, örülök hogy összejött!
    

inazuma400 12374 2016. május 17. 20:21  
Nah megvan rendelve minden! Motoralkatresz.eu ról rendeltem lánc szettet, aszonta a csávó h ami rajta volt az nem gyári merthogy 525 való rá, elsõ fogaskerék stimmel hátsó az 1 foggal kevesebb de az nem oszt nem szoroz... Fú de hosszú volt a mai nap...
    

inazuma400 12373 2016. május 17. 17:15   Válasz erre: 12372
Hát igen... De ez most így jött ki... Eddig kussolt ha leápoltam a láncot, de gumi csere után az istennek se akart jó lenni... Mondjuk mitõl lett volna... Szakaszosan volt kinyúlva... De nem is baj, mert fény derült egy másik hibára is... Lánc oldalon hátsó lengõvilla csapágynak gatya, de cserélem mind a 2 tõt... Tûgörgõk le szopódtak egyenesre... Majd ha ki lesz szedve megpróbálom lefotózni úgy h látszódjon is, nagyon gyalázatosan néz ki...
    

fenyooldrider 12372 2016. május 17. 06:47   Válasz erre: 12370
Pont ezért szoktuk ezeket a melókat télen csinálni!
Ilyenkor motorozni kell, ha jó az idõ:)))
    

szegaimi 12371 2016. május 17. 04:09   Válasz erre: 12362
Sajnos nagyon igazad van Laci! Idõbõl van egyre kevesebb. mindannyiunknak! :(
Pedig mennyi mindent kéne még csinálni!

    

inazuma400 12370 2016. május 16. 21:28   Válasz erre: 12369
Köszi a biztatást! :) már nagyon el vagyok keseredve... Gumival is egy hetet szívtam... Ma meg már jó idõ is volt... 7dike óta nem motoroztam, már nagyon hiányom van!!! Az idei kmek száma is elég gyatra... Amúgy bandité nemjo hozzá! implusera rakeresek! De holnap minden kiderül elvileg...
    

cblaci 12369 2016. május 16. 20:51   Válasz erre: 12363
Annyival csak elõbbre vagy Ricsi hogy ott van a kezedben leszerelve a láncszett amit -ha máshogy nem megy- elviszel magaddal egy motoros boltba és ott segítenek megtalálni a megfelelõt, lehet pl. a 400-as Impulse-nak ugyanez, vagy a kisebb Banditoknak. Megoldódik az meglátod, csak elsõre tûnik bonyolultnak.
    

inazuma400 12368 2016. május 16. 15:44   Válasz erre: 12367
Oké! Ha kész a moci majd jelentkezem!
    

harleytom 12367 2016. május 16. 14:22   Válasz erre: 12355
Egyáltalán nem rontod az üzletet, az ötlet nagyon is jó, azaz " puding próbája az evés ", tehát ina400 valahogy össze kell hozni egy próbát, aztán meglátod, hogy érdekel, avagy nem a dolog!
    

inazuma400 12366 2016. május 16. 14:17   Válasz erre: 12365
Már néztem nincs ott... De hát tegnap nyûglõdtem vele, ahány tag annyi csap, lánckerekéknél meg kevés a fog, kell az Osztókör meg minden, tudom, 100 le ig akarok venni az tuti jó lesz!
    

kawa70 12365 2016. május 16. 13:46   Válasz erre: 12363
Legegyszerûbb ha nincs manual akkor belépsz pl. a nagvas.hu-ra, a motor tipus alapján kiadja neked a megfelelõ alkatrészt. A láncnál a csapokat kell számolni, a lánckeréknél a fogakat. Láncnál számit a teljesitmény is, nem csak a hossz.
    

fenyooldrider 12364 2016. május 16. 13:11   Válasz erre: 12363
Na akkor egyszerûsítsünk: a láncnál a csapokat számolják, ahány csapos annyi a vásárláskor bemondott érték, úgyhogy a Te 57'' tagosod az 114-es nek felel meg!!!
A lánc méretezésérõl , itt egy képlet:



    

inazuma400 12363 2016. május 16. 11:48  
Értem! Hát így elsõre blikkre nem vagyok elõbbre, úgyhogy holnap kezdõdik a telefonálgatás.. Láncot néztem, miért van az h 100, meg 100+ tagosak? Nekem kell majd leszedni belõle párat? Mert enyém csak 57 tagos! Hátsó fogaskerék jelöléseket se értem, h mi alapján induljak el h ne kelljen 300oldalakat végig nézni...
    

cblaci 12362 2016. május 16. 09:31   Válasz erre: 12361
Nincs ezzel semmi baj Imi, elfoglaltak az emberek mindenkinek megvan a maga baja. Régebben másabb volt, akkoriban a találkozót is könnyebben tudtuk megszervezni, a kevés szabadidõbõl nehezebb mindenre idõt szakítani, érthetõ módon én is meggondolom hova ígérkezek el, nem véletlenül voltam a múltkor negatív a konferenciával kapcsolatban.
Itt most süt, még az is lehet hogy délután motorozni fogok ;-)
    

szegaimi 12361 2016. május 16. 09:20   Válasz erre: 12356
'Napot!
Azért mert nem szólok hozzá, még látogatni látogatom a fórumot! :)
Úgy vagyok vele, hogy ha okosat nem tudok mondani, akkor a hülyeséget megtartom magamnak.
Egyébként picit belemerültem a GTS tavaszi felkészítésébe, mert természetesen most derült ki egy s más.......
Egész télen lett volna rá idõm bõven, de nekem jobban esett most. Még "szerencse", hogy ilyen antimotorozós idõ volt, mert egyébként szétizélt volna az ideg.
    

cblaci 12360 2016. május 16. 07:50   Válasz erre: 12359
Nem egészen egyeznek a dolgok láncszett terén, a 750-en 530-as lánc van 15-42-es lánckerekekkel, az osztókört így fotelbõl most meg nem mondom de 5 csavarra emlékszem én is a hátsónál. Az hogy gyári volt-e úgy lehetne megállapítani ha volna hozzá valamilyen mûszaki adatlap, de mivel még manuált se sikerült találnod és a szerviz is csak makog mi se tudhatjuk. Az viszont elõrelépés hogy te már tudod a pontos adatokat, remélhetõleg így már sikerül beszerezni a láncszettet is.
    

inazuma400 12359 2016. május 15. 21:45  
Nah akkor most jöjjön egykis szakmai! :D ma szétbombáztuk a gépet, minden be volt rajta ragasztva csavar rögzítõvel, ebbõl lehet arra következtetni h gyári alkatrészekrõl van még szó? mert 17 éves a kicsike és én 28500 kmmel vettem ami lássuk be nem reális, de ez mégis arra enged következtetni... azt lehet tudni h gyári volt-e rajta a láncszett v esélytelen?! (v ha nem is volt beragasztva minden esetre nem hiszem h volt bolygatva mert nagyon nehezen jött...)
kis lánckerék: 38c10520-14, beírtam googleba japán oldalakat dob,
hátsó lánckerekem: 49-520, belsõ átmérõ 87, csavarok (5db) osztóköre 98 ez stimmel nálatok is? azt tom h már a fogszámot megtárgyaltuk, de így h tudom a többi adatot is mostmár kíváncsi vagyok h egyezik-e?!
    

inazuma400 12358 2016. május 15. 21:34   Válasz erre: 12353
Engem sem zavar, én oda vagyok a veterán dolgokért! és igen sajnos úgy van ahogy Laci mondja... mondjuk én sem hittem volna h napi szinten fogok "foglalkozni" a forummal, mert az elején csak akkor jöttem ha vmi gyíkom volt (fene a pofámat) de jó a társaság úgyhogy itt vagyok! :D ám nekem is van pár képem a múlt hétrõl ha érdekel! :)
    

inazuma400 12357 2016. május 15. 21:24   Válasz erre: 12355
Köszi a választ! Hát énis vmi ilyesmit vélek sejteni, ezért is nem akarok össze vissza dobokat rávenni.... szóval akk majd megoldjuk... de ha van rá vevõ nyugodtan add tovább! :) mert én igazából yoshit szeretnék majd rá!
    

cblaci 12356 2016. május 15. 21:16   Válasz erre: 12353
Engem nem zavar a veterán autók látványa, fõleg az ilyen különlegességek. Egyébként is maradtunk vagy 3-an akik rendszeresen látogatjuk a fórumot, abból mi vagyunk ketten az meg már 66,666%-os döntõ többség :-)
    

cblaci 12355 2016. május 15. 21:12   Válasz erre: 12352
Tudni kellene mennyire nyitott az a dob, ennek hiányában csak a közhelyes "töltéscsere változás" miatti "eltolódott lángfront" okozta "szelepbeégés" meg blabla... címû horrortörténeteket lehetne felhozni elrettentõ példaként, amire állítólag nem is annyira érzékenyek az újabb motorok, viszont a mi motorjaink annyira azért már nem mai darabok, vagyis a legöregebb és legbölcsebb zsidó se tudná megmondani, hogy ennek milyen következménye lehet hosszabb távon. Egy biztos, ha túlzásokba esünk akkor felborulhat a motor mûködésének egészséges egyensúlya. Billig testvérem is tudna arról mesélni amikor közép tartományban ledadogott a motorja és úgy durrogott a nyitott dob mint a háborodás, én meg nem tudtam eldönteni, hogy motorozik vagy vadászik... egyszer konkrétan egy egész motoros csapatot hasaltatott le Lillafüreden a fagyizó elõtt, mert azt hittük terrortámadás esete forog fenn, pedig még akkoriban ez nem volt annyira elterjedve mint amennyire sajnos mostanság. Szóval csak a próba során dõl el, lehet rajta segíteni a beállítások módosításával, esetleg fúvóka cserével és sportlégszûrõvel kísérletezni, de én ezt nem tartom jó dolognak. Persze az is lehet hogy beállítás nélkül is mûködne, de az hogy a 750-esen jó volt az még nem azt jelenti hogy a kisebb ccm-es és forgósabb gépen nem okozna problémákat.
Nem akarom Harleytom üzletét rontani, de én azt javaslom találkozzatok és egy próba erejéig tedd fel azt a dobot, aztán ha ugyanúgy mûkszik a gép ahogy addig akkor nyugodtan le lehet pacsizni a vásárt és aztán mindenki nyugodtan alszik. A dob szép állapotú így ránézésre és az ára sem rossz.
    

fenyooldrider 12354 2016. május 15. 20:41   Válasz erre: 12352
Nekem is Laser van fenn, a hangolást minden ccm-hez hozzá lehet igazítani, csak idõ kérdése!
Az enyémet semmire nem cserélném, minden paramétere olyan, amit szeretnék:szép mélyek,ha kell hörög és nem túl hangos!
    

fenyooldrider 12353 2016. május 15. 20:26  
Ismét kis idõutazás, ha nagyon OFF , akkor törlöm:
Ma Balatonfüreden láttam néhány csoda vasat, íme az egyik, melybõl 1(!!!)db készült a világon, egy maharadzsának és ez a vas 70.000.000 (hetven millió ) dollárra van biztosítva!!!
Egy igazi csoda vas, ráadásul elõttünk gurult el a való világban:)!

    

inazuma400 12352 2016. május 15. 18:12   Válasz erre: 12351
Rendben! Köszi! Addig remélem többiek segítenek h jó e rá vagy nem-e!
    

harleytom 12351 2016. május 15. 16:22   Válasz erre: 12350

Na ezen részéhez én sem értek, így lövésem nincs, hogy jó lehet-e a 400-asra! Videót sajna nem tudok feltenni, mert amíg a motoron volt nem vettem fel a hangját, most pedig nincs rajta, de ha esetleg lesz idõm, akkor felteszem és csinálok róla felvételt.
    

inazuma400 12350 2016. május 15. 13:01   Válasz erre: 12349
Nem értek a kipufogók, ha rátenném a 400zasra lenne tõle vmi baja? Mert azért gondolom egy 1000res gixerét nem teheted fel egy 250es hondara, illetve igen, csak nem biztos h használ neki! Szóval mi a.helyzet ezzel a témával?! És esetleg vidit tudnál küldeni a hangjáról?!
    

harleytom 12349 2016. május 15. 11:46  

Eladnám kihasználatlansága miatt a képeken látható LASER kipufogó dobot, amit a motorhoz kaptam, de mivel van hozzá gyári kipu is, így erre nincs szükségem. A kiput én is használtam egy darabig, kipróbálás szintjén, nem vettem észre rajta semmi hibát, mást nem tudok róla. Ha valakit komolyan érdekel írjon, vagy hívjon az adatlapomon szereplõ telefon számon. Irány ára itt: 29.000.- Ft. Vásárlás esetén a személyes átvételt részesíteném elõnyben.
Személyesen átvehetõ Mogyoródon, Szentendrén, Fóton, Dunakeszin, Gödöllõn, Budapest egyes kerületeiben, illetve, ha nagyon szükséges postázom is MPL futárral
    

fenyooldrider 12348 2016. május 15. 07:40   Válasz erre: 12347
Így van, Jaguar E-Type
    

desiderus 12347 2016. május 14. 21:37   Válasz erre: 12346
Jaguar E-Type
    

cblaci 12346 2016. május 14. 21:03   Válasz erre: 12344
Szép, de nem ismerem fel, illetve volt két tippem de elvetettem.
    

inazuma400 12345 2016. május 14. 20:07   Válasz erre: 12344
Az biztos h csuda egy járgány ez!
    

fenyooldrider 12344 2016. május 14. 19:50  
Egy ékszer a múltból, Füredi veterán szépségverseny:

    

inazuma400 12343 2016. május 13. 22:28   Válasz erre: 12342
Rendben, köszi a válaszokat! Így már világos!
    

fenyooldrider 12342 2016. május 13. 15:34   Válasz erre: 12339
A finombeállító 6-os jelölése azt jelenti, hogy egy teljes tekerés(360 fok) hatod részekre osztható!
Ha tehát egy teljes tekerés a markolaton 1Nm, akkor értelemszerûen egy finom osztás 1/6-od része az 1Nm-nak! (sok értelme nincs, inkább csak profibbnak látszik tõle, de persze attól messze van, mint Makó Jeruzsálemtõl:))) !
Ma már a komolyak digitálisan mérnek és szervóval állíthatóak, oda vissza, sõt a letörés elõtt figyelmeztetnek!
Ettõl függetlenül ez teljesen jó arra, amire vetted!
    

kawa70 12341 2016. május 13. 13:49   Válasz erre: 12339
A leírásában nem szerepel? Hozzá kell adni a fõskálához, de hogy milyen fomaban az változó. Az enyemen 18-ig van a forgathato részén, de pl a 18 Nm ugy jön ki hogy a fix 18-ra forgatom a tekerhetõ 18-at. Az összes többinek a nulla a beállítása. Szóval nem teljesen egyeseges de az egészszámhoz a hosszu vonalra a nullat forgatod az nagy valószínûséggel az egész érték lesz. Tehat a fix száron be vannak jelölve a nyomaték értékek és az a hosszú egyenes vonal, a forgathato 0 jel találkozása valamint a forgathato rész betekeresevel a jelölt szamig kell betekerni. Ekkor a forgathato nyél eppen erinti a nyomaték szám vonalat ha nullara állítod.
    

inazuma400 12340 2016. május 13. 11:55   Válasz erre: 12338
Errõl van szó:
http://www.szerszamkell.hu/bgs_962_nyomatekkulcs_38_7_105nm_5874
    

inazuma400 12339 2016. május 12. 22:22   Válasz erre: 12338
Azt amelyiket belinkelte vki h õ is ilyet használ, az oké h finom beállítás csak azt nem értem h miért 6ig van skálázva... Majd holnap dobok fel képet!

    

fenyooldrider 12338 2016. május 12. 15:25   Válasz erre: 12337
Pontosan nem tudom, hogy milyen típust vettél, de általában a száron a fõ nyomatékszám, a forgó markolaton a finom beállító van, természetesen mindkettõt a markolat forgatásával tudod állítani!
    

inazuma400 12337 2016. május 12. 11:49  
Megjött a nyomaték kulcs, már nem emlékszem h melyikõtök ajánlotta, bocsi! De lenne egy kérdésem, függõlegesen van egy skálázás a száron, az tiszta... De van egy a dobon is 0 tól 6 ig skálázva, az mire jó?
    

inazuma400 12336 2016. május 11. 22:35   Válasz erre: 12335
Aha, és Te látod? Mert én nem! :D az a baj h ilyen helyeken csak alap dolgok vannak írva, motorcyclespecs oldalon is nagyon sok motor van, de annyit írnak róluk mint egy katalógusban, ccm, le, méretek, de semmi szerelésre vonatkozó adat... Én nagyon örülök ha keresgélsz, és köszönöm! De ensem találtam meg sehol, pedig hidd el kerestem, a létezõ összes helyet felhívtam és sehol nem tudtak segíteni mert nincs benne egy katalógusban sem...
    

Billigpeter 12335 2016. május 11. 20:07   Válasz erre: 12332
ebben le van írva, csak meg kell keresni :-)
    

inazuma400 12334 2016. május 10. 12:36   Válasz erre: 12333
Semmi baj, azért köszi! :) hát igen! Énis nagyon remélem!
    

indiszogye 12333 2016. május 10. 09:42   Válasz erre: 12328
Szia Ricsi. Kár, hogy nem tudtam segíteni. Remélhetõleg minta alapján már gördülékenyen megy az alkatrész beszerzés.
    

inazuma400 12332 2016. május 9. 23:01   Válasz erre: 12331
Értem! Rendben!
Csak érdekesség képpen írom h sehol nem tudtak segíteni, egyik katalógusban sincs inazuma 400
    

harleytom 12331 2016. május 9. 20:02   Válasz erre: 12327

Szombaton elméletileg családi összejövetel lesz nálunk, de majd meglátom, hogy alakulnak a dolgok!
    

harleytom 12330 2016. május 9. 20:02   Válasz erre: 12329

Örülnék ha nem lenne kuka, mert mint írtam 2000 km van benne. Egyébként elõl hátul Metzeler Roadtec Z6 van feltéve, eddig semmi baj nem volt vele, most kezdte a szórakozást :-( !
    

fenyooldrider 12329 2016. május 9. 15:58   Válasz erre: 12326
Nem tudom, hogy milyen gumid van, valószínûleg kuka!
Ha most vetted újonnan, megérne egy reklamációt!!
    

inazuma400 12328 2016. május 9. 11:06   Válasz erre: 12322
Indi, a real se tudott segíteni, nem szerepel semmilyen katalógusban... szóval csak úgy fogok tudni rendelni ha szétszedem és megmérem....
    

inazuma400 12327 2016. május 9. 10:42   Válasz erre: 12326
Harley, most szombaton jössz a hungaroringre, suzuki festre?!
    

harleytom 12326 2016. május 8. 17:50  

Üdv Mindenki!

Érdeklõdnék valaki tapasztalt-e már olyat, hogy az elsõ kerék, miután a gumi bemelegszik úgy viselkedik, mintha szálszakadás lenne a gumiban, vagy defekt! Sõt ma olyan volt mintha pattogna az eleje! Egyszerûen nem értem mi lehet a hiba, a gumiban most van 2000 km.
    

inazuma400 12325 2016. május 7. 02:59  
Ja, ez a terv, 2 hét múlva hétfõn szétszedem
    

Billigpeter 12324 2016. május 6. 21:32   Válasz erre: 12323
Szerintem:
Asszem 6 db 6-os imbuszcsavar a deklin, meg egy 6-os átmenõ csavar, az fogja a váltókar gömbfejét a tengelyre. kicsit túlértékeled ezt a szétszedést.
Szétszedem, megtakarítom(féktisztító használata javasolt), megszámolom, összerakom, beleszívok a cigimbe, oszt még ég :-)
utána már konkrét dolgokat kereshetsz a neten, mert ha egyszer már jó volt rá, akkor legközelebb is az lesz.
Szerintem :-)

    

inazuma400 12323 2016. május 6. 18:13   Válasz erre: 12322
Azt kaptam a pink motorortol, de már nem vették fel! Felhívtam pár 400zas inas hirdetést, motor szerelõ csávó is aszonta nincs katalógusba, õ is úgy csinálta h szét kapta és megmérte, jövõ héten még telefonálok párat, utána nekem is muszáj lesz szétszedni....
    

indiszogye 12322 2016. május 6. 17:28   Válasz erre: 12321
Szia Ricsi. Nézd meg a neten a reál motor telszámát. Õk igazából suzukira szakosodtak a legjobban. Ez gyõri cég.
    

inazuma400 12321 2016. május 6. 17:05   Válasz erre: 12316
Nagyvas kilõve, motoralkatreszen majd írnom kell nekik v hívni õket, mert listába nincs, nagykert még nem volt idõm végig nézni 130 oldalt, pink motor nem tudott segíteni, kaptam Gyõri számot, õk meg már nem vették fel, még jövõ héten megejtek pár telefont, aztán muszáj leszek megbontani a motort és lemérni a fogas kerekeket....
    

inazuma400 12320 2016. május 6. 10:42   Válasz erre: 12194
Kovács Peti, tom h nem mostani téma, de ezek az árak /db amiket írtál szimeringre + porvédõre?
    

inazuma400 12319 2016. május 5. 20:45   Válasz erre: 12318
Az se semmi! :D csak rá pillantottam, mert mondom most úgyse tudom már õket felhívni, meg készülõdöm melóba... De holnap utána járok, mert mostmár kicsit uncsi h egy hete semmi... Azt hittem kopó alkatrészeket könnyû lesz találni... De csak fékbetétet találtam....megnéztem egy csomó oldalt, telefonálgattam, kaptam linkeket ahonnan más is beszerzi a belpiacos motorjához a cuccokat, de ina egyszerûen nincs... Gsx 400, az összes régi típusú külön van említve,még impluse is van, ina sehogy, kerestem gw néven is, úgyse találtam...
    

cblaci 12318 2016. május 5. 20:39   Válasz erre: 12317
El kellene olvasni azt a linket haverom, oszt minnyá megvilágosodsz mint hajnalban a Hortobágy :-)
(amúgy X gyûrûs)
    

inazuma400 12317 2016. május 5. 20:34   Válasz erre: 12316
Köszi! Az x az le indexet? Vagy X gyûrûst jelent?
    

cblaci 12316 2016. május 5. 20:11   Válasz erre: 12315
Hívd fel õket: http://www.pinkmotors.hu/did/did-lancok.htm
Egyébként szerepel az oldalon 520-as VX-es DID, kérdezz rá a lánckerekekre is.
    

inazuma400 12315 2016. május 5. 20:05  
Rendben. Köszi! Majd megpróbálom, már felhívtam v 4 helyet a héten de még semmi.... Az a baj 400zas inahoz nem találok sehol semmit, amíg nem tudok vmi biztosat addig meg nem akarok semmit rendelni...
    

kisfeher74 12314 2016. május 5. 19:18  
Próbáld meg a neten.
Én a motoralkatreszen rendeltem egy kissebb motorhoz, ott találtam a legolcsóbban. Postán hamar megjött.
Néztem a motoralkatresznagykeren is, de ott picivel drágábbra jött ki a szett.

Üdv: Rozsdás.
    

Billigpeter 12313 2016. május 5. 19:02   Válasz erre: 12312
Mi még Zölditõl rendeltük a mindenféle gyári- és utángyártott cuccokat, de õ már nem foglalkozik vele. ha megvannak az adatok, keresgéljél a neten, nagyvas, pinkmotor, stb...
    

inazuma400 12312 2016. május 5. 12:43   Válasz erre: 12311
Értem, köszi! Ti honnan rendeltétek amúgy a láncot meg lánckereket?
    

cblaci 12311 2016. május 4. 21:24   Válasz erre: 12310
Nekem JT lánckerekem van elõl, ezen már nincs zajcsillapító gumi (a gyárin volt), így egy kicsit zajosabb de lesz.rom, egy lég-olajos technikánál szerintem nem oszt nem szoroz, talán egy villanymotor hangú Hondánál jelentene valamit.
    

inazuma400 12310 2016. május 4. 21:15   Válasz erre: 12309
Köszi srácok! Nekem is did van fent, meg azt is akarok! Elsõ lánckerekék az milyen? Mert haverom mondta õ azért vett gyárit hornetre mert azon van vmi zajcsökkentõ gumi, az utángyártotton meg nincs, ez az inanal is így van?
    

cblaci 12309 2016. május 4. 21:00   Válasz erre: 12306
15-42 van fent, VX-es DID, 125 lóerõig bírja ha jól rémlik.
    

cblaci 12308 2016. május 4. 20:58   Válasz erre: 12304
Csak a júniust látom elõre, de pl. ma az is változott. Olyan bizonytalan a munkarendem hogy nem lenne szerencsés ha én mondanék idõpontot, találjátok ki ti, ha tudok ott leszek.
    

Billigpeter 12307 2016. május 4. 20:27   Válasz erre: 12306
A 750- esnél a hajtott 42 fogas, a hajtó meg 15.
    

inazuma400 12306 2016. május 4. 18:33   Válasz erre: 12300
Nagy király vagy Laci! :D 1 hete ez az elsõ áttörés amit elértem az ügyben! 520szas lánc van rajta, van alatta egy v betû az az erõsségét jelenti? Mert hallottam h van több fajta is h 100ig meg 100+, megtaláltam a fogaskeréken is h 49-520. Gondolom a 49 fogszamot jelöli, ez a 2 adat elég nekem ahhoz h tudjak hozzá venni lánckereket v kell még vmi? Nektek amúgy mekkora a hátsó lánckerekék?
    

inazuma400 12305 2016. május 4. 15:29   Válasz erre: 12303
Nagyszerû, köszi szépen! Pedig nagyon gennyes néz ki, de örülök ha lejön egybe! :)
    

Billigpeter 12304 2016. május 4. 13:53   Válasz erre: 12299
És azt tudod, melyik lesz az az egy hétvége?
    

Billigpeter 12303 2016. május 4. 13:51   Válasz erre: 12302
semmi kalandos, a váltókart kell lekötni, utána leveszed a deklit, alatta van a kislánckerék, az üres visszajelzõ kapcsolója, valószínûleg egy vagon olajsár, meg a kuplung tolórúdja:-) a bowdent nem kell hozzá kikötni.
    

inazuma400 12302 2016. május 4. 07:08   Válasz erre: 12300
Rendben, köszi! Remélem megtalálom, nem gondoltam volna h ilyen bonyolult lesz 2 db fogaskerék + 1 lánc beszerzése... Amúgy ha oda jutok, ami mögött az elsõ lánckerekék van az lejön simán? V majd kuplungot kell kikötögetni meg ilyenek?
    

2xi 12301 2016. május 3. 22:02   Válasz erre: 12292
Szia Péter ! Igen 4 napos igy többet tudunk motorozni meg inni át vettük a Szlovákoktól
    

cblaci 12300 2016. május 3. 21:46   Válasz erre: 12298
nagy vezír persze... a nagy se és a vezír se igaz rám :-)
A mi láncunk 530-as, kicsit törölgesd meg a láncodat és ha szerencséd van akkor megtalálod a láncszem oldalán.
    

cblaci 12299 2016. május 3. 21:45   Válasz erre: 12297
Július inkább jobb lenne, egy hónapra átlagosan egy hétvége és egy fél (vagy a szombat vagy a vasárnap) jut az ügyelet eloszlása miatt, ennyibõl tudok gazdálkodni a szabin kívül.
    

inazuma400 12298 2016. május 3. 17:16  
Hát! Nehogy már a nagy vezír ne jöjjön el! :D
Amúgy milyen lánc van a 750enesen? Mert nekem csere érett minden, de nem akarom szétszedni h aztán hetekig úgy álljon... Megegyezhet a secunder hajtás a 750enesével? Csak azért mert össze néztük haverom 600zas hornetjével és az õ motorján nagyobb lánc van, csak most hirtelen azt nemtom h 525 v530 van neki! Az a baj felhívtam a full gas Suzukit, nem találják a motoromat alváz szám alapján.... Felhívtam egy másikat tegnap, még nem szóltak vissza úgyhogy neki kezdek itt érdeklõdeni! Meg lenne egy Hülye kérdésem, de azért felteszem, fog jönni vki a Hungaroringre Suzuki napra?
    

Billigpeter 12297 2016. május 3. 09:00   Válasz erre: 12296
Na mondjuk arról szó nem lehet! Akkor írjál te egy idõpontot.
    

cblaci 12296 2016. május 2. 22:15   Válasz erre: 12293
Nekem tutira nem jó, sõt elõtte héten és utána sem, ezt már biztosan látom mert be van jegyezve. Miattam viszont nem kell áttervezni, majd találkozunk konferencián kívül, egyéb apropóból.
    

cblaci 12295 2016. május 2. 22:12   Válasz erre: 12290
A 2004-es elõtti retrósabb egy kicsit mint a darázsfarú, na meg dupla kipus és hûtõbordás, viszont a kerék nem fûzött ami nem is baj. Vannak persze olyan típusok amelyek csak drótküllõvel néznek jól ki, szerencsére elég sokszínû a piac, aki akar az megtalálja az ízlésének megfelelõt. A CB 1300-nak csak egy baja van, ültem már rajta és egy kicsit nekem nagy volt, közúton elmenne de Erdélyben szinte biztos hogy nem adna akkora szabadságot mint az Inazuma, pedig azzal is sikerült már betakarózni a murván... szóval olyan hogy 100%-ig megfelelõ szerintem nem nagyon létezik, kéne egy jó Enduró és egy komolyabb közúti cirkáló :-)
    

Billigpeter 12294 2016. május 2. 21:32   Válasz erre: 12293
Nekem jó lehet.
    

Kovacspeter 12293 2016. május 2. 21:22   Válasz erre: 12289
Mondjuk június 11-12 Inazuma találkozó.
Kinek milyen?
    

Kovacspeter 12292 2016. május 2. 21:22   Válasz erre: 12289
Hello Norbi!
4 napos lesz? Nem semmi.
    

Kovacspeter 12291 2016. május 2. 21:16   Válasz erre: 12287
Brutál.
Persze az akkori magyar vezetés, úgymint szovjet részrõl is tagadták hogy ilyesmi lenne minálunk...

    

Kovacspeter 12290 2016. május 2. 21:01   Válasz erre: 12280
Hát, Laci olyan dolog ez hogy ki mit szeret. Én inkább a retrós formákért bolondulok, amilyen a 750-es. Az 1.3-nál a retró megáll a körlámpánál, meg hogy nincs rajta semmi idom. Az Inazuma szerintem majdnem az, csak a küllõs kerék hiányzik és a farokidom nem kellene. Amúgy az Inazumában is igen sokan csak egy vasárnap délutáni gurulást látnak.
    

2xi 12289 2016. május 2. 19:20  
Sziasztok!Ha valakit érdekel GSX1400 nagy testvér találkozó Pilismaróton leszünk május 5-8ig Alexandra vendégház vagy motorozni szeretne velünk az jöjjön szivesen látjuk üdv Norbert

Ti találkozótok mikor lesz?
    

cblaci 12288 2016. április 30. 12:31   Válasz erre: 12287
Aki esetleg nem tudná az Inazuma szériatartozéka a fluxuskondenzátor :-)
Izgalmas helyeken jársz Fenyõ!

    

fenyooldrider 12287 2016. április 30. 07:20  
Tegnap idõutazáson vettem részt, felkerestem a szákszendi volt Szovjet laktanyát, ahol az atomtölteteket tárolták, sõt voltam a tározó helységben is! (az a fotókon fehéres színû bordázott csõ helyiség, ahol a mad-max karikát is láthatjátok:)))!
Mit mondjak, még így sok évvel a kivonulásuk után is félelmetes ilyen helyen lenni, szinte érezni a múltat!
De mint látni, szép lassan visszaveszi a természet azt, ami az övé!
Ami nem látszik a fotókon az a hihetetlen mennyiségû vadállat, õzek,szarvasok, nyestek,rókák vaddisznók, millió madár és ha jól láttam vadmacskát is láttam:)
Annyira nincsenek háborgatva, hogy egy szarvast majdnem fellöktem, olyan közel voltam hozzá, egészen közel engedett magához minden vad!
A mögöttem látható atombiztos kapuk mögé természetesen nem lehet bejutni egyik bunkerben sem valahol a domb mélyébe nyúlik, de lehet, hogy nem is nagyon kellene..... Itt láthatjátok a fotóimat:https://ssl.panoramio.com/user/9089871/tags/Sz%C3%A1kszendi%20szovjet%20atomt%C3%B6ltet%20t%C3%A1rol%C3%B3%202016




    

cblaci 12286 2016. április 25. 19:01   Válasz erre: 12285
Kedves vezetõnknek lehet hogy eljött, én viszont az egyszerû ember gyermeke vagyok aki egyelõre még nem érzi azt a fene nagy változást...
:-)
    

fenyooldrider 12285 2016. április 25. 05:01   Válasz erre: 12284
Nem is értelek, miért mondasz ilyeneket, Kedves Vezetõnk szerint már eljött, ezt hallani a (kormány által fizetett) médiában!

    

cblaci 12284 2016. április 24. 20:00   Válasz erre: 12282
Jelen pillanatban a meggazdagodásom idõpontja eléggé kiszámíthatatlan, úgyhogy egyelõre ne ütemezd a dolgot, ha viszont eljön a kánaán azonnal szólok és hozhatod az embereidet :-)
    

indiszogye 12283 2016. április 24. 18:12   Válasz erre: 12282
Szia Peti.
A múlt tavasszal mikor megtekintettem a már birtokomban lévõ inát, az akkori tulaj csak úgy jellemezte, hogy nagyon csibészes vas. Szerintem teljes mértékben igaza van. Tipikusan az a vas amit meglát az ember, és az jut eszébe "HÚ VAZEG"
    

Billigpeter 12282 2016. április 24. 14:15   Válasz erre: 12280
Oké, neked elvállalom, Testvérem, még az se baj, ha nem fizeted ki :-)
És panaszkodni sincs okom, mert mióta a vezlánc meg az elsõ fék rendbe lett téve, tisztára bele vagyok szerelmesedve, szerintem is bitang jó motor :-)
    

inazuma400 12281 2016. április 24. 10:44   Válasz erre: 12280
Hát ebben teljesen igazad van! :)
    

cblaci 12280 2016. április 23. 21:57   Válasz erre: 12279
Nem írtam olyat hogy nem jönnek be ezek az idõutazók, lásd 12272 hozzászólás ami így kezdõdött "Szép gép...", az 1300-as nagy CB viszont -amellett hogy viseli a klasszikus vonalakat- hordozza a sportosságot, a vagányságot, izmos mint a bivaly, sõt még túrázni is alkalmas, vagyis minden egybe van ami a teljességhez közelebb áll. Persze ha annyi pénzem lenne mint amennyi nincs építenék egy bazi nagy garázst, vagyis nem építenék inkább felvállaltatnám Billig Petivel :-) aztán abban a garázsba lenne Cb 1100Ex, Nc36, Triumph Tiger 1200, BMW 1000rr meg még jó pár amelyekkel most nem írnám tele a fórumot. Nem hiszem hogy létezik olyan hogy csúnya motor, legfeljebb hátrébb kerül a sorban, de amíg az Inazumával együtt összesen van egy, addig azzal kell beérni, sõt igazából panaszkodnia sem szabad annak akinek van, mert az Ina is egy bitang jó motor! SZERINTEM! ;-)
    

inazuma400 12279 2016. április 23. 19:01   Válasz erre: 12278
Ja, most Kipróbálom! Így már értem! Akkor Valszeg neked a nc36tos se jönne be....
    

cblaci 12278 2016. április 23. 18:39   Válasz erre: 12277
Nem használod a "Válasz erre" funkciót és nem is figyeled mi az elõzmény. Kovács Peti írt a Cb 1100 Ex-rõl, arra válaszoltam hogy a CB 1300-at szebbnek látom, de ez szubjektív vélemény nem pedig tény :-)
Egyébként az 1100 hátsó traktusa túl puritán az én szememnek, retrósnak retrós, de ha ránézek csak egy vasárnap délutáni gurulást látok benne, persze nem is túragépnek készült, játszós motornak viszont méregdrága, szerintem :-)
    

inazuma400 12277 2016. április 23. 13:08  
Laci, azt értem h az 1300mas szebb, csak azt nem h melyiktõl, a kérdésem arra irányult! :) Fenyõ, azt öntvény blokkot úgy értem h nincsenek már hûtõ bordák csak maga a blokk, nem én találtam ki, vhol láttam h így kell mondani! :D
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők