5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 12176 2016. április 7. 20:45   Válasz erre: 12175
Nem kell szétszedni a láncot, kijön a hátsó óvatos ügyeskedéssel. Amúgy általában nittelõszemes, a gyári az végtelenített volt. Motoremelõ nem árt ha van. Az elsõ keréknél a féknyergeket célszerû levenni, visszatételnél ennek a csavarjait kevés menetrögzítõvel 39 nm-re kell meghúzni. Az elsõ és hátsó keréktengely 100 nm.
Normális gumishoz vidd a kerekeket ahol rendesen kicentírozzák, és nem pajszerral dolgoznak...
    

inazuma400 12175 2016. április 7. 20:36  
Inának patent szemes a lánc v az a másik féle (most nem jut eszembe pedig tudom) amúgy hátsó kereket ha ki akarom szedni szét kell szedni a láncot v kijön anélkül is?! Elsõ hátsó gumi csere lesz! Ha van vmi jó tanács h mire figyeljek kerekek ki és be szerelésnél azt megfogadnám! :)
    

Kovacspeter 12174 2016. április 7. 20:32  
Tudom hogy ez nem az a fórum, a legtöbben ismerjük egymást, de ezzel a 4.6-al kapcsolatban természetesen nem elvárás az "akkómiafasznakazegykettes" és hasonló "hasznos" hozzászólások írása:-D
    

Kovacspeter 12173 2016. április 7. 20:25   Válasz erre: 12151
Harleytom, lehet mégse jó ötlet kivenni a szivacsot a szûrõbõl, ha elõszûrést is végez.
Ezzel nem volt tapasztalatom, én a gyárit használtam, ott nincs szivacs, az egy kívül-belül fémházas masszív cucc, legalábbis az 1.2-nél.
A múltkor néztem a fogyasztást, 215 km-nél volt hajszálra a fél jelzésen a mutató. Üzemmelegen lett teletankolva, és le sem hûlt teljesen, szóval nagyon optimálisak voltak a körülmények, de ez gazdagon 5 liter alatt volt, 4.6-ra tippelnék, de majd megmérem pontosan. Ilyet (is) tud egy jól beállított, karbantartott 1.2-es.

    

Kovacspeter 12172 2016. április 7. 20:11   Válasz erre: 12163
Hátha Zolibá csinált egy-két képet odafentrõl.
    

cblaci 12171 2016. április 7. 19:30   Válasz erre: 12170
Ez majdnem olyan mint a férfiember aki egy sörtóban csónakázik... bár az nem volna olyan fegyelmezett mint a fûben üldögélõ nyuszi, hamar kiinná maga alól a felhajtó erõt :-)
    

szegaimi 12170 2016. április 6. 22:11  
A nyúl, az egy jellem! Ott ül a fûben ... és nem szívja! :)))
    

cblaci 12169 2016. április 6. 21:31   Válasz erre: 12167
Mit szívsz testvérem? :-)
    

Billigpeter 12168 2016. április 6. 20:34   Válasz erre: 12167
Így visszaolvasva ez elég bizarr, szerintem senki se tartson nyulat :-)
    

Billigpeter 12167 2016. április 6. 20:33   Válasz erre: 12166
Mert aranyos, és jobb érzés simogatni, mint mondjuk a sündisznót, valamint húsvétkor hímes tojást tojik, amibõl bárányok, meg csirkék kelnek ki :-)
    

szegaimi 12166 2016. április 6. 05:10   Válasz erre: 12152
:)) Fenyõ szerencséjére nem látta! Nálunk végelgyengülésben szokás az állatoknak elhalálozni!
(nyulat nem is értem minek tartunk)
    

Rick 12165 2016. április 5. 20:27   Válasz erre: 12150
Igen, a Turul mászás is érvényes. Én is megmásztam. Fenyõ nem kapott büntetést, tuti, hogy 2006-2010 között mászta meg. Akkor még díjazták is. :-) Ma már csak restaurálás céljából szabad felmenni...
    

cblaci 12164 2016. április 5. 17:37   Válasz erre: 12161
Azoknak már mindegy akik miatt az ég is a magyarokkal gyászolt 1920 jún 4-én... a migránsok meg inkább maradjanak otthon, fõleg ne menjenek oda ahol én motorozni szeretek :-)
    

cblaci 12163 2016. április 5. 17:35   Válasz erre: 12159
Akartam ott is fotózni, de akkor csesztettük a GPS-t, aztán valahogy elmaradt, pedig ott tényleg szépen látszott.
    

Billigpeter 12162 2016. április 5. 15:09   Válasz erre: 12157
pedig nagyobbak vagytok, mint a templomtorony :-)
    

fenyooldrider 12161 2016. április 5. 04:46   Válasz erre: 12158
Ahányszor látom ezt a gyönyörû tájat, annyiszor utálom egyre jobban a trianoni retkeket!!!
Nem is kívánok nekik mást, csak egy húsz millió migránst :) !
    

fenyooldrider 12160 2016. április 5. 04:43   Válasz erre: 12156
Hát, megérdemeltem volna, de ifjú voltam és bohó:)))
    

Kovacspeter 12159 2016. április 4. 22:44   Válasz erre: 12158
Azisigaz;-)
Ahol az új utat találtuk, ami felvezetett a fennsíkra, ott készült kép?
Onnan szép kilátás volt a havas Vigyázóra.
A Pontoskõn készült képek között a Nagy-Bihart egyik-másik képen éppen hogy ki lehet venni a távolban, de nagyon keresni kellett. Hiába no, élõben az igazi. A Biharfüred-környéki havasok viszont elég jól látszanak.
    

cblaci 12158 2016. április 4. 21:50   Válasz erre: 12157
Próbáltam összefoglalni a túrát, ez is egy módja annak hogy ne merüljenek feledésbe az Inazumák ;-)

http://www.sportmotor.hu/album/Cbs8SFMqBxv

    

Kovacspeter 12157 2016. április 4. 21:43  
Viccet félre, tegnap föld alá szálltunk, hegyre is kapaszkodtunk, no meg motoroztunk.
Pár kép: kilátás a Pontoskõ tetejérõl, háttérben a havas, fenséges Bihar.
Porszemek vagyunk, mint az elsõ képen is látszik...
    

Kovacspeter 12156 2016. április 4. 21:34   Válasz erre: 12150
No és mennyit kaptál érte, fél év felfüggesztett? :-)))))
    

Kovacspeter 12155 2016. április 4. 21:33   Válasz erre: 12146
Hú basszus, ki gondolná hogy a gyertyacseréhez a fél motort el kell bontani...
Be kéne méretni valahol a trafót
    

Kovacspeter 12154 2016. április 4. 21:29   Válasz erre: 12136
Ezt is megértük, hogy a méltatlanul elfeledett géprõl cikk született.
Nem rossz de azért nem kevés kiegészítésre szorul.
    

Kovacspeter 12153 2016. április 4. 21:16   Válasz erre: 12126
Némi gondolkodás után hogy kilõtt a kis kanálfülû, jól fel sikerült erõsíteni.
    

Kovacspeter 12152 2016. április 4. 21:14   Válasz erre: 12121
Elképzelhetõ hogy Andi ezt a poént nemigen díjazta:-)))
    

Kovacspeter 12151 2016. április 4. 21:12   Válasz erre: 12118
Tom, kellene találni egy jó szerelõt aki a 12104-es hozzászólásban leírtakat átnézi, megcsinálja. Szelephézag. Karbiszinkron elektronikus teszterrel, ami sokmindenrõl képet tud adni. Ha ezeréves gyertyák vannak benne az se jó. Plusz ha esetleg át van fúvókázva a sportdobhoz.
Levegõszûrõ: a Hiflo egyféle szûrõt ad az Inazuma 400-hoz, 750-hez, 1200-hoz, Gs 500-hoz. Nehéz elképzelni hogy ugyanaz a szûrõ teljesíti egy kéthengeres 500-as és egy négyhengeres 1,2-es levegõszükségletét... Ha szivacs nélkül jobb lett akkor érdemes vele próbálkozni, legközelebb szerencsésebb választás hozzá a gyári, annyival nem drágább.
    

fenyooldrider 12150 2016. április 4. 19:51   Válasz erre: 12148
Tatabányán a Turulszoborra már másztam fel, na az sem semmi!! (szerintem:)))
    

inazuma400 12149 2016. április 4. 16:59  
Sziasztok! Ma láttam egy kék inazumát átutazóba galgagután. Esetleg köztünk van a tettes?! :D
    

Rick 12148 2016. április 4. 11:24  
Sziasztok!

Tata, Fellner Jakab-kilátóról a látkép. Kálvária-domb jobbra, Kálvária-kápolna és az Öreg-tó.
A kilátó tetején a létrára felmászni képpel igazolva a konferencián bónusz sört ér!! :-)
    

fenyooldrider 12147 2016. április 4. 04:43  
Humán üzemanyag, a Balcsi legjobb velõs pirítósa: Balatonfüred, Hatlépcsõs!
Mi egy motorral voltunk, de ezek szerint nemcsak mi ismerjük:))))))))
Mi voltunk ott elõször, míg kajáltunk folyamatosan szállingóztak a vastársak, fél óra alatt ennyien lettünk:


    

szegaimi 12146 2016. április 2. 22:38   Válasz erre: 12145
Hát igen! Nem tudom mit szívott a mérnök mielõtt ezt megálmodta, de elég kacifántosra sikeredett. Néhány órát kell melózni azért, hogy hozzáférjek a gyertyákhoz. Még nem tudom, hogy nálam a gyertyák vagy a trafó adta fel. Minden esetre az gyanús, hogy egy trafó két gyertyája fekete, ill. az egyik taknyos és erõs benzin szaga van.

    

cblaci 12145 2016. április 2. 21:39   Válasz erre: 12143
Kicsit azért nézegetnem kellett ahhoz hogy nagyjából eligazodjak. Azt eddig is tudtam hogy ritkaság az ilyesfajta mûszaki csemege, az egyoldalú felfüggesztés telója kilátszik a GTS ruhája alól, ahhoz nem kell levetkõztetni, viszont vannak még ott egyéb dolgok is, pl. a hosszirányban elmozduló kormányoszlop aminek segédváza ha jól látom szilentekkel van az alu bölcsõhöz házasítva.
A gyertyacserét nem tudom milyen sûrûn írják elõ a jó öreg FZR ezresbõl való blokknál, de az biztos hogy nem egy rutin feladat és most már az is világos miért nem volt olyan egyszerû képet csinálni a kormánykiflirõl :-)
(Ha rákattintok nálam is megfordul a kép.)
    

szegaimi 12144 2016. április 2. 20:10  
Érdekes! Nálatok is megfordul a kép ha rákattintotok? Istibizi beforgattam õket és a kis képek mégis fekszenek. A fene se érti ezt, vagy igen?

    

szegaimi 12143 2016. április 2. 20:08  
ésmég:
Laci remélem ki tudsz hámozni valamit a képekbõl.

    

szegaimi 12142 2016. április 2. 20:05  
További fotók:
    

szegaimi 12141 2016. április 2. 20:04  
Húbammeg!!! Milyen mélyrõl kellett felhoznom a fórumot!
Lacinak küldenék pár képet. Igaz ennyire nem állt szándékomban szerte hányni a vasat, de mivel kicsit megtréfált a héten és hirtelen 3, aztán helyenként már csak kettõ hengeres lett, neki estem mint bolond tehén a fiának! Íme:
    

fenyooldrider 12140 2016. április 1. 05:01  
Úgy látom, hogy ma is motorral kell menni melózni, +16 fok van!
Legalább jól indul a nap!
:D
    

inazuma400 12139 2016. március 31. 23:32  
Istenem de gyönyörû! Büszke vagyok h birtokolhatok eggyet! :) és h közétek tartozhatom! :) nem lehet vele betelni, egyszerûen idõt álló forma! Bárhonnan nézem tökéletes! :D
    

cblaci 12138 2016. március 31. 18:49   Válasz erre: 12136
Mennyire igaza van: "megvan benne a bársonyos klasszikusság, és most nem is a formára gondolok, hiszen az direkt archaizáló a nyolcvanas éveket idézõ faridommal és a kétoldalra szerelt rugóstagokkal, hanem érzésre tudja azt, amit az igazi vasra vágyók keresnek"
    

cblaci 12137 2016. március 31. 18:47   Válasz erre: 12135
Reggel errefelé is 10°C volt, jó lett volna motorral menni, csak azt a másfél mázsa szerszámot hova raktam volna... így aztán maradt a pickup :-)
    


fenyooldrider 12135 2016. március 31. 04:48   Válasz erre: 12130
Nem kételkedtem a jó szándékodban, félre ne érts, gondolom, hogy a távvezetékek mellett láttál már egy, s mást, egy ilyen vezeték maga a beavatkozás a természetbe, fõleg a nagy madarak sínylik meg!
Nade, most reggel 4.45 van, irány a garázs, megyek motorral melózni, ha már ilyen meleg van :)))))))))
    

inazuma400 12134 2016. március 31. 00:59  
Azt tom Laci! Ja, jól mondja Peti bácsi! :) nemtom miért nem írták oda, nade mind1... Szóval Balassagyarmatba lesz! :)
    

Billigpeter 12133 2016. március 30. 20:52   Válasz erre: 12132
Ebben van a kihívás, elõször meg kell találni :-)
    

cblaci 12132 2016. március 30. 18:53   Válasz erre: 12131
Engem annyira nem vonz az ilyesmi, viszont akit igen annak nem derül ki a linkbõl hogy helyileg hol lesz a rendezvény.
    


cblaci 12130 2016. március 29. 21:50   Válasz erre: 12129
Azt hiszem az elmúlt 13év elég volt arra hogy tudjak különbséget tenni. Rengeteg sérült értékes madarat átadtunk már az illetékeseknek akiktõl lehetett tanulni, sajnos hurokba szorult és mindkét elsõ lábát elvesztõ õzrõl is tudnék mesélni akin már csak a kilövés "segített", sõt nagyfesz. vezeték alatt találtunk már gidát is aki éhen halt mert elvesztette az anyját. Ugyanakkor tovább tudtunk menni csendben az olyan gida mellett is akinek nem volt ott az anyja de az állapotából egyértelmû volt hogy nincs elhagyva, persze vannak akik ezt nem tudják és pont a segítõ szándékkal ártanak. Ez a nyúl egy zárt állomásba rekedt, a kerítésen nem fért volna be az anyja és mint írtam teljesen ki volt hûlve, nem tudom mióta volt a beton fogságában és abban se voltam biztos hogy kibírja amíg hazaviszem.
A sok felkiáltó jelbõl úgy vélem komolyan vetted... kár!
    

fenyooldrider 12129 2016. március 29. 21:21   Válasz erre: 12126
Természetesen nagyon tisztelem a környezet/vad védelmet, de ha utána olvasol, akkor látni fogod, hogy az ilyen 'árvának" tûnõ vadállat kölykök befogása, felnevelése legtöbbször az erõszakkal a szülõktõl elválasztással egyenlõ kevés kivétellel!
Sajnos sokan azt hiszik ezekrõl a vad kölykökrõl, hogy árvák, pedig legtöbbször a szülõ ott van a közelben, csak pont az 'örökbefogadóktól" nem mer odamenni!
Természetesen emberileg a legjobbat tetted, de nem biztos, hogy ez a helyes viselkedés a vadonban:))))
(amúgy vadászíjász vagyok, de csak versenye járok és 'gumiszarvasra-guminyúlra" lövök,pont azért, amiért Te hazavitted a kis nyuszit!
    

inazuma400 12128 2016. március 28. 21:56  
Énis mennék már! De így nemtudok... :( meg kell várni a papucs cserét!
    

cblaci 12127 2016. március 28. 18:44  
Örülök a motorozós képeknek, a jövõhétre még jobb idõt jósolnak, lehet tervezni a hosszabb meneteket is! A legszebb évszak a tavasz! :-)
    

cblaci 12126 2016. március 28. 18:43   Válasz erre: 12121
Nahát Fenyõ! Neked arról a kis szõrmókról más se jutott az eszedbe mint hogy megfõzd? :-D
Mesélek egy történetet. Egyszer egy kapcsoló állomás beton vízelvezetõjében találtam egy kis vadnyulat, nem sok esély volt rá hogy megmarad, ki volt hûlve és szerintem nem is evett már napok óta. Hazavittem egy dobozban de fogalmam se volt mit adjak neki amitõl egy kicsit felerõsödhetne. Akiket kérdeztem azok se tudták, de mindnek volt valamilyen tippje arra az esetre ha mégis megmaradna akkor késõbb hogyan készítsek belõle bográcsost vagy sültet... :-/
Végül az internetrõl gyüjtöttem be az infókat, bár mindenhol azt olvastam nagyon kevés az esély arra, hogy fogságban megmaradjon, fõleg ha legyengült. Végül sikerült 17 nap alatt felerõsíteni annyira hogy egyedül is boldoguljon a természetben. Visszavittük a feleségemmel a kapcsolóállomás közelébe, oda ahol találtam majd szabadon engedtük.
https://www.youtube.com/watch?v=vx5RvW7iuI8
    

harleytom 12125 2016. március 28. 16:53  
Én csütörtökön tudtam egyet gurulni, egy Mogyoród-Galyatetõ-Gyöngyös-Mogyoród kört. Szuper volt, Galyatetõn még egy kis koszos hó is volt.
    

inazuma400 12124 2016. március 28. 15:03  
Lájk! :D jáj mindenkinek olyan szép az inája, csak az enyém van leharcolva.... nahde sebaj, télen énis nekilátok! :D
    

fenyooldrider 12123 2016. március 28. 11:29  
Ma én is csavarogtam egy kicsit, bukópróba ürügyén, lecseréltem a Schubert S-1 et egy Nolan X-Lite tri-kompozitra (karbon-kevlar-üvegszál 1350gramm!!)
Amúgy a Balcsi tükörtiszta:))


    

fenyooldrider 12122 2016. március 28. 11:23   Válasz erre: 12120
Jó képek, érdekesek ezek az elhagyott helyek!
    

fenyooldrider 12121 2016. március 28. 11:23   Válasz erre: 12119
Ej, hát ízibe, be a bográcsba:)))))
    

cblaci 12120 2016. március 27. 10:28  
Két Inazuma már hangolt tegnap :-)
Kellemes húsvétot, sokat ne igyatok csak éppen eleget! ;-)

http://www.sportmotor.hu/album/8Ja51_l6sl1
    

szegaimi 12119 2016. március 27. 09:39  
Boldog nyulat kartársak! :)
    

harleytom 12118 2016. március 26. 19:00   Válasz erre: 12117
Amit lecseréltem szûrõt abban nem volt semmi szivacs, az újban a hilfoban viszont volt. Tény, hogy amióta ez nincs benne úgy vettem észre, hogy jobban reagál a gázadásokra, nem fullad stb.
A fúvókás dolgon is gondolkoztam már, elõbb-utóbb úgyis el viszem valami szakihoz, akivel át nézetem az egészet, s remélem majd õ megmondja a tutit.

    

Billigpeter 12117 2016. március 26. 11:58   Válasz erre: 12113
A hiflofiltro-s levegõszûrõbe van egy elõszûrõ szivacs gyárilag, az kell bele, legalábbis az enyém hisztizik, ha nincs benne.
a 6,5 az baromi soknak tûnik, bár ez azért erõsen csuklófüggõ. Nekem vegyes használatban, néhány indokolatlan kigyorsítással együtt 300 km körül kezd el villogni a tartalék visszajelzõ. lehet, meg kellene nézetni, nem- e lett átfúvókázva sportdobhoz, oszt utána visszakerült rá a gyári.
    

harleytom 12116 2016. március 25. 20:32   Válasz erre: 12115
Ja, azt hiszem smd ledek, illetve így volt hirdetve. A fény elosztása valóban nem egyenletes, de már nincs kedvem ismét szétszedni, így ez a projekt majd télen kerül megvalósításra.
    

cblaci 12115 2016. március 25. 18:35   Válasz erre: 12114
Jól látom mini smd ledek? Jó erõs, talán nem ártana ezt is butítani egy kicsit, a km óránál 100-tól erõsebb mint 80-ig, a ford.számmérõnél pedig 6-8-10 nél erõsebb és "foltos" a számlap is, bár lehet csak a fotón látszik úgy.
Motivált a dolog és én is szétszedtem a mûszerfalat így most már a benzinszint jelzõm is jobban látszik, mert az bizony ki volt égve, köszi a helyreigazítást, valahogy elkerülte a figyelmemet hogy annak is van külön világítása.
Mindenkinek kellemes hosszú hétvégét kívánok, ha tehetitek motorozzatok is ;-)
    

harleytom 12114 2016. március 25. 12:53   Válasz erre: 12093

Az óráknál kicseréltem az izzókat ledesekre, s ahogy ígértem csináltam képet a hátuljáról, hogy hová mennek az izzók. ja és nem csak az óránál, hanem a visszajelzõknél is kicseréltem az izzókat, így sokkal erõsebb a fényük.
    

harleytom 12113 2016. március 25. 12:51  

Üdv Mindenkinek!

A lényeg, hogy megnéztem a levegõ szûrõt, s valóban volt benne valamiféle szivacs, ami a csere során nem lett kivéve. Ez most megtörtént, s azóta nem fullad, megy rendesen, viszont a fogyasztása még mindig érdekes.
Számolással 6,5 l/100 km jön ki, viszont egy tele tankkal 230-240 km-ert tudtam megtenni. Ebben volt város, autóút, autópálya.
    

inazuma400 12112 2016. március 25. 07:07  
Az szép! :D hol volt ez? A tyúk ólban? :D
    

fenyooldrider 12111 2016. március 25. 04:51   Válasz erre: 12108
Lehet nem bele való, vagy ilyen is:

    

Kovacspeter 12110 2016. március 24. 22:40  
Kicsit komolyabbra fordítva, a 12104-es hozzászólás az 'új felszállóknak' lett szánva.
    

Kovacspeter 12109 2016. március 24. 22:34   Válasz erre: 12108
Különösen ha gazdag benne a vegetáció/élõvilág:-)
    

Billigpeter 12108 2016. március 24. 22:19   Válasz erre: 12099
Én is a levegõszûrõt inzultálnám, okozhat indokolatlan túlfogyasztást.
    

Billigpeter 12107 2016. március 24. 22:13  
Nehogymá kimennyünk a köztudatból :-)
    

fenyooldrider 12106 2016. március 21. 04:40   Válasz erre: 12100
Fullad? Légszûrõre ránéztél már, mert arra kényesek ezek a vasak, simán okozhat komoly túlfogyasztást!
    

inazuma400 12105 2016. március 20. 22:15  
Hát engem sose érdekelt a fogyasztás, nem egy nagy étvagyú az a lényeg! :D
    

Kovacspeter 12104 2016. március 20. 21:22  
Urak, használt motor vásárlása után gyakorlatilag kötelezõ megbízható szakember által egy szelephézag ellenörzés-állítás. Valamint karburátor szinkron profi mûszerrel. Ez utóbbival több mindenrõl képet lehet kapni. Valamint összes folyadék, szûrõk és a gyertyák cseréje. Plusz ellenõrizni mindent ami lehetséges.
Az Inazumák 15 év körül járnak már, a gyártás elejérõl származók közelednek a 20-hoz. Nincs már szervizkönyv, mindenki azt mond amit akar, a motorok túl vannak a 3-4-5. tulajon, nem lehet tudni mit kaptak, elõélet, stb, mit buheráltak. Muszáj ezeket megcsinálni, másképp csak szargörgetés lesz a dologból...
    

Kovacspeter 12103 2016. március 20. 21:01   Válasz erre: 12099
Ha nem nagyon erõltetted alacsony fordulaton, akkor az nagyon sok.
A fél tanknál a 160 km már jobb, de még az is soknak tûnik.


    

Kovacspeter 12102 2016. március 20. 20:56   Válasz erre: 12097
Richárd, úgy érzem a sötétben tapogatózunk. Meg kéne mérni pontosan a fogyit, hosszabb távon.
Nagyjából meg lehet tankolni 2x ugyanúgy, a végén kell egy kis türelem.
    

harleytom 12101 2016. március 20. 19:31   Válasz erre: 12093

Oké, köszi az infót. Ma rendeltem mindenféle ledes izzókat, jövõ héten lesz idõm kicserélgetni.
    

harleytom 12100 2016. március 20. 19:30  

Ja és még annyi, hogy lehet karbit kéne takarítani, meg valami gáz beállítást, karbi szinkront, ezekhez sajna nem értek, szóval gázadásnál olyan mintha fulladna, de utána magához tér.
    

harleytom 12099 2016. március 20. 19:28   Válasz erre: 12089
A 200 km-ben város és fõút vegyesen volt, s ahogyan írtam nem nagyon húztam neki, a korábbi motorokkal is hasonló tempóban közlekedtem, s azoknál sokkal kisebb volt a fogyasztás, azért is csodálkozom ezen.

Hideg indítgatás nem volt benne, ha megálltam, akkor sem órákra, csak pár percre, s egyedül voltam.
Egyébként ma is mentem egy kört, most járok az elõzõ tankolás óta 160 km környékén, s most hol félig, hol kicsivel fél alatt jelez az óra. Kíváncsi leszek, mert holnap is megyek, majd meglátom mennyinél kell újra tankolni.


    

fenyooldrider 12098 2016. március 20. 18:39  
A 'családfa" jubilál :http://www.sportmotor.hu/magazin/suzuki-gsx-r-750-modelltortenet
    

inazuma400 12097 2016. március 20. 17:28  
Jó ez most csak kb volt, mert vmi 6egész vmennyit tankoltam, ez nem pontos érték de akkor is olyan 4-4,5re tippelnék, de ez telleg nyugodt tempó volt, meg hát mi a garancia arra h elõtte pár decivel nem volt benne több, szerintem nem tudod 2x pontosan ugyanúgy megtankolni...
    

Kovacspeter 12096 2016. március 20. 17:26   Válasz erre: 12092
Azért azt várjuk még hogy miképpen telt el az a 200 km.
Ha 30 km-ként volt egy totál hideg indítás, ebben a hideg idõben akár össze is jöhet annyi.

    

cblaci 12095 2016. március 20. 17:24   Válasz erre: 12091
Megállapítom hogy Fenyõ képviselõtársam is tudja mitõl döglik a légy :-)
    

cblaci 12094 2016. március 20. 17:24   Válasz erre: 12087
Hozzáteszem hogy ez egyedi rekord volt, 4,5-5 liter szokott lenni átlagosan, autópályával kicsivel több. Azért is furcsállottam a táblázatot mert Peti ezerkettese is általában csak egy fél literrel kér többet mint az én 750-esem.
Mindez persze normál túratempónál értendõ, nem szoktam szétforgatni.
    

cblaci 12093 2016. március 20. 17:21   Válasz erre: 12082
Ne gondolj nagy dologra harleytom, olyan benzincsövet vágtam méretre amibe beleilleszkedik a led, a csõ tetejét pedig vastagabb alufóliával ragasztottam le, így a led fénye az alufóliáról verõdik vissza és nem egy ponton világítja meg a számlapot. Mint említettem van színes T5-ös vagy T10-es hagyományoz izzószálas mûszerfal izzó is, annak annyi a hátránya hogy több hõt fejleszt mint a led.
Az alapkérdéshez tudok mutatni elõtte-utána képet:
    

fenyooldrider 12092 2016. március 20. 16:53   Válasz erre: 12083
7,5L fogyasztás? Azt hogy csinálod, nekem még 6 fölé nem sikerült fölvinni, pedig...
Ha úgy van ahogy írod, 100 körül jársz vele, akkor 5- 5,5 körül kellene lennie!!!
    

fenyooldrider 12091 2016. március 20. 16:49   Válasz erre: 12071
Ez az egyik kedvencem: gyönyörûséges 67" -es Mustang még az autógyártás fénykorából!
    

Kovacspeter 12090 2016. március 20. 16:15   Válasz erre: 12084
3.75 l/100 km-re jön ki, 400-as ide vagy oda az túlságosan szép, meglehet hogy szegény keveréket kap a motor, az se nagyon jó...
    

Kovacspeter 12089 2016. március 20. 16:12   Válasz erre: 12083
Elsõ körben azt lenne jó tudni hogy ezt a 200 km-t hány részletben tetted meg? Mennyi város, esetleg dugó volt-e benne? Mennyi hidegindítás volt? Egy személy, két személy, útviszonyok?
    

Kovacspeter 12088 2016. március 20. 16:07   Válasz erre: 12081
Hello!

Van a gyári új brutál áron. Aztán van Ebc, vagy Galfer a gyári ár 70-80 %-áért. Vagy esetleg bontó, de ami jó állapotú és van még bõven hasznos vastagsága, az ott sem olcsó. Ki kell rendesebben nyitni a bugyellárist.
Ami az eddig elmondottakon kívül esik azt kihagynám... (más márka, kínai ebay-es, stb)
Itt keresd ki: http://www.fekmester.hu/
vagy itt érdeklõdj: 70-5850436, Ricsibontó, csak telefon
Üdv
    

Kovacspeter 12087 2016. március 20. 15:54   Válasz erre: 12080
Akkor reagálok én, üzemmeleg motornál tankolás csurig, majd 100 km múlva megint tele, nyugodt tempóban 4.08 liter jött ki Laci motorján.
Belényesnél a román kutas is csak hümmögött ezen. Nyilván itt minden körülmény a legoptimálisabb volt.
    

Kovacspeter 12086 2016. március 20. 15:49   Válasz erre: 12079
Ez a rizsszemnek tûnik, akkor valószínûleg valaki korábban már cserélte a foglalatot is, az eredetiben lötyögne, meg hosszabb az üvegfoglalata is.
    

Kovacspeter 12085 2016. március 20. 15:44   Válasz erre: 12078
Hátöö, ez eléggé teszkós táblázatnak tûnik...nyilván használatfüggõ is, de normálisan közlekedve vegyesben 6 l fölé semmiképp se kéne menni.
    

inazuma400 12084 2016. március 20. 14:42  
Köszi a képeket és az infókat! Hát én erre a fogyasztásos dologra annyit mondanék h 100-120szas tempó mellett 160 km alatt 6litert evett meg! De az enyém csak 400zas....
    

harleytom 12083 2016. március 20. 14:12   Válasz erre: 12080

Nekem csupán csak az a bajom ezzel a fogyasztással, hogy viszonyítok az elõzõ motorjaimhoz. A V-Strom fogyasztása 4,5-5,5 l/100 km ( 22 literes tank ), a VT 600 Shadow 4,5 l/100 km ( 10 literes tank ). Mindkettõvel 90-100-as tempóval közlekedtem, a GSX nekem eddig 7,5 l/100 km, 15litert tankoltam 200 pár km megtétele után. Ezzel sem száguldoztam!!!

    

harleytom 12082 2016. március 20. 14:08   Válasz erre: 12079

Ha majd szétszedem, hogy kicseréljem az izzókat csinálok képet és felteszem, de kb ott van a benzinszint mérõ foglalata cblaci 2. képén látható foglalattól jobbra.

Egyébként én is hasonló ledes izzókat néztem, de érdekelne, hogy mi van az izzód tetején, amivel szórtabbá tetted a fényét?
    

dancsi1983 12081 2016. március 20. 12:38  
Sziasztok!
Érdeklõdni szeretnék,hogy nem e tudtok '98as GSX 750 hez elsõ féktárcsákat.
A méretei: 300x86x64
Az esetleges segítséget elõre is köszönöm.
    

cblaci 12080 2016. március 20. 12:36   Válasz erre: 12078
Hú erre hadd ne reagáljak pontos számadatokkal, mert akkor az igaztalanság vádja ér, bár van tanúm akivel együtt tankoltunk hosszabb túrákon.
A gyári adat rengeteg, ehhez nagyon ütni kellene a vasat, nekem ilyen magas fogyasztásom még soha nem volt!
    

cblaci 12079 2016. március 20. 12:34   Válasz erre: 12077
Akkor elnézést kérek a hamis infóért, én csak két izzót cseréltem ledre, de az bevilágítja a benzinszint mérõt is, sikerült megtalálni az akkoriban készült képeket.
A led szúró fényét a második képen látható módon törtem meg, úgy lett szórtabb a fénye és egységes a háttérvilágítás. Az izzók amiket kivettem 1,2W-osak voltak, de valószínûleg azért mert már cserélték õket korábban. A harmadik képen együtt van a led és a hagyományos T5-ös izzó amit a ledre cseréltem.
    

harleytom 12078 2016. március 20. 12:01  

Annyi lenne még a kérdésem, hogy az általam aláhúzott adatok valósak? Nekem ugyanis nagyon annak tûnnek, mert 200 km után tankolnom kell! Valahogyan lejjebb lehet szorítani a fogyasztást? Nekem az 5-6 l/100 km fogyasztás reálisabbnak tûnne!
    

harleytom 12077 2016. március 20. 11:53  
Tegnap szét kaptam a mûszeregységet az izzók miatt. A melléklet képen láthatóak ezeket biztosan cserélem és én is valami ledesben gondolkozom.
A benzinszint mérõ órához is van izzó, de az kissé oldalt esik nem a közepére, így 3 db izzó kell a km órához, a ford. szám mérõhöz és az üzemanyag szint mérõhöz.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők