Kovacspeter | 12176 | 2016. április 7. 20:45 | Válasz erre: 12175 |
Nem kell szétszedni a láncot, kijön a hátsó óvatos ügyeskedéssel. Amúgy általában nittelõszemes, a gyári az végtelenített volt. Motoremelõ nem árt ha van. Az elsõ keréknél a féknyergeket célszerû levenni, visszatételnél ennek a csavarjait kevés menetrögzítõvel 39 nm-re kell meghúzni. Az elsõ és hátsó keréktengely 100 nm. Normális gumishoz vidd a kerekeket ahol rendesen kicentírozzák, és nem pajszerral dolgoznak... |
inazuma400 | 12175 | 2016. április 7. 20:36 |
Inának patent szemes a lánc v az a másik féle (most nem jut eszembe pedig tudom) amúgy hátsó kereket ha ki akarom szedni szét kell szedni a láncot v kijön anélkül is?! Elsõ hátsó gumi csere lesz! Ha van vmi jó tanács h mire figyeljek kerekek ki és be szerelésnél azt megfogadnám! :)
|
Kovacspeter | 12174 | 2016. április 7. 20:32 |
Tudom hogy ez nem az a fórum, a legtöbben ismerjük egymást, de ezzel a 4.6-al kapcsolatban természetesen nem elvárás az "akkómiafasznakazegykettes" és hasonló "hasznos" hozzászólások írása:-D
|
Kovacspeter | 12173 | 2016. április 7. 20:25 | Válasz erre: 12151 |
Harleytom, lehet mégse jó ötlet kivenni a szivacsot a szûrõbõl, ha elõszûrést is végez. Ezzel nem volt tapasztalatom, én a gyárit használtam, ott nincs szivacs, az egy kívül-belül fémházas masszív cucc, legalábbis az 1.2-nél. A múltkor néztem a fogyasztást, 215 km-nél volt hajszálra a fél jelzésen a mutató. Üzemmelegen lett teletankolva, és le sem hûlt teljesen, szóval nagyon optimálisak voltak a körülmények, de ez gazdagon 5 liter alatt volt, 4.6-ra tippelnék, de majd megmérem pontosan. Ilyet (is) tud egy jól beállított, karbantartott 1.2-es. |
Kovacspeter | 12172 | 2016. április 7. 20:11 | Válasz erre: 12163 |
Hátha Zolibá csinált egy-két képet odafentrõl.
|
cblaci | 12171 | 2016. április 7. 19:30 | Válasz erre: 12170 |
Ez majdnem olyan mint a férfiember aki egy sörtóban csónakázik... bár az nem volna olyan fegyelmezett mint a fûben üldögélõ nyuszi, hamar kiinná maga alól a felhajtó erõt :-)
|
Billigpeter | 12168 | 2016. április 6. 20:34 | Válasz erre: 12167 |
Így visszaolvasva ez elég bizarr, szerintem senki se tartson nyulat :-)
|
Billigpeter | 12167 | 2016. április 6. 20:33 | Válasz erre: 12166 |
Mert aranyos, és jobb érzés simogatni, mint mondjuk a sündisznót, valamint húsvétkor hímes tojást tojik, amibõl bárányok, meg csirkék kelnek ki :-)
|
szegaimi | 12166 | 2016. április 6. 05:10 | Válasz erre: 12152 |
:)) Fenyõ szerencséjére nem látta! Nálunk végelgyengülésben szokás az állatoknak elhalálozni! (nyulat nem is értem minek tartunk) |
Rick | 12165 | 2016. április 5. 20:27 | Válasz erre: 12150 |
Igen, a Turul mászás is érvényes. Én is megmásztam. Fenyõ nem kapott büntetést, tuti, hogy 2006-2010 között mászta meg. Akkor még díjazták is. :-) Ma már csak restaurálás céljából szabad felmenni...
|
cblaci | 12164 | 2016. április 5. 17:37 | Válasz erre: 12161 |
Azoknak már mindegy akik miatt az ég is a magyarokkal gyászolt 1920 jún 4-én... a migránsok meg inkább maradjanak otthon, fõleg ne menjenek oda ahol én motorozni szeretek :-)
|
cblaci | 12163 | 2016. április 5. 17:35 | Válasz erre: 12159 |
Akartam ott is fotózni, de akkor csesztettük a GPS-t, aztán valahogy elmaradt, pedig ott tényleg szépen látszott.
|
Billigpeter | 12162 | 2016. április 5. 15:09 | Válasz erre: 12157 |
pedig nagyobbak vagytok, mint a templomtorony :-)
|
fenyooldrider | 12161 | 2016. április 5. 04:46 | Válasz erre: 12158 |
Ahányszor látom ezt a gyönyörû tájat, annyiszor utálom egyre jobban a trianoni retkeket!!! Nem is kívánok nekik mást, csak egy húsz millió migránst :) ! |
fenyooldrider | 12160 | 2016. április 5. 04:43 | Válasz erre: 12156 |
Hát, megérdemeltem volna, de ifjú voltam és bohó:)))
|
Kovacspeter | 12159 | 2016. április 4. 22:44 | Válasz erre: 12158 |
Azisigaz;-) Ahol az új utat találtuk, ami felvezetett a fennsíkra, ott készült kép? Onnan szép kilátás volt a havas Vigyázóra. A Pontoskõn készült képek között a Nagy-Bihart egyik-másik képen éppen hogy ki lehet venni a távolban, de nagyon keresni kellett. Hiába no, élõben az igazi. A Biharfüred-környéki havasok viszont elég jól látszanak. |
cblaci | 12158 | 2016. április 4. 21:50 | Válasz erre: 12157 |
Próbáltam összefoglalni a túrát, ez is egy módja annak hogy ne merüljenek feledésbe az Inazumák ;-) http://www.sportmotor.hu/album/Cbs8SFMqBxv |
Kovacspeter | 12157 | 2016. április 4. 21:43 |
Kovacspeter | 12156 | 2016. április 4. 21:34 | Válasz erre: 12150 |
No és mennyit kaptál érte, fél év felfüggesztett? :-)))))
|
Kovacspeter | 12155 | 2016. április 4. 21:33 | Válasz erre: 12146 |
Hú basszus, ki gondolná hogy a gyertyacseréhez a fél motort el kell bontani... Be kéne méretni valahol a trafót |
Kovacspeter | 12154 | 2016. április 4. 21:29 | Válasz erre: 12136 |
Ezt is megértük, hogy a méltatlanul elfeledett géprõl cikk született. Nem rossz de azért nem kevés kiegészítésre szorul. |
Kovacspeter | 12153 | 2016. április 4. 21:16 | Válasz erre: 12126 |
Némi gondolkodás után hogy kilõtt a kis kanálfülû, jól fel sikerült erõsíteni.
|
Kovacspeter | 12152 | 2016. április 4. 21:14 | Válasz erre: 12121 |
Elképzelhetõ hogy Andi ezt a poént nemigen díjazta:-)))
|
Kovacspeter | 12151 | 2016. április 4. 21:12 | Válasz erre: 12118 |
Tom, kellene találni egy jó szerelõt aki a 12104-es hozzászólásban leírtakat átnézi, megcsinálja. Szelephézag. Karbiszinkron elektronikus teszterrel, ami sokmindenrõl képet tud adni. Ha ezeréves gyertyák vannak benne az se jó. Plusz ha esetleg át van fúvókázva a sportdobhoz. Levegõszûrõ: a Hiflo egyféle szûrõt ad az Inazuma 400-hoz, 750-hez, 1200-hoz, Gs 500-hoz. Nehéz elképzelni hogy ugyanaz a szûrõ teljesíti egy kéthengeres 500-as és egy négyhengeres 1,2-es levegõszükségletét... Ha szivacs nélkül jobb lett akkor érdemes vele próbálkozni, legközelebb szerencsésebb választás hozzá a gyári, annyival nem drágább. |
fenyooldrider | 12150 | 2016. április 4. 19:51 | Válasz erre: 12148 |
Tatabányán a Turulszoborra már másztam fel, na az sem semmi!! (szerintem:)))
|
inazuma400 | 12149 | 2016. április 4. 16:59 |
Sziasztok! Ma láttam egy kék inazumát átutazóba galgagután. Esetleg köztünk van a tettes?! :D
|
Rick | 12148 | 2016. április 4. 11:24 |
Sziasztok! Tata, Fellner Jakab-kilátóról a látkép. Kálvária-domb jobbra, Kálvária-kápolna és az Öreg-tó. A kilátó tetején a létrára felmászni képpel igazolva a konferencián bónusz sört ér!! :-) ![]() |
fenyooldrider | 12147 | 2016. április 4. 04:43 |
szegaimi | 12146 | 2016. április 2. 22:38 | Válasz erre: 12145 |
Hát igen! Nem tudom mit szívott a mérnök mielõtt ezt megálmodta, de elég kacifántosra sikeredett. Néhány órát kell melózni azért, hogy hozzáférjek a gyertyákhoz. Még nem tudom, hogy nálam a gyertyák vagy a trafó adta fel. Minden esetre az gyanús, hogy egy trafó két gyertyája fekete, ill. az egyik taknyos és erõs benzin szaga van. |
cblaci | 12145 | 2016. április 2. 21:39 | Válasz erre: 12143 |
Kicsit azért nézegetnem kellett ahhoz hogy nagyjából eligazodjak. Azt eddig is tudtam hogy ritkaság az ilyesfajta mûszaki csemege, az egyoldalú felfüggesztés telója kilátszik a GTS ruhája alól, ahhoz nem kell levetkõztetni, viszont vannak még ott egyéb dolgok is, pl. a hosszirányban elmozduló kormányoszlop aminek segédváza ha jól látom szilentekkel van az alu bölcsõhöz házasítva. A gyertyacserét nem tudom milyen sûrûn írják elõ a jó öreg FZR ezresbõl való blokknál, de az biztos hogy nem egy rutin feladat és most már az is világos miért nem volt olyan egyszerû képet csinálni a kormánykiflirõl :-) (Ha rákattintok nálam is megfordul a kép.) |
szegaimi | 12144 | 2016. április 2. 20:10 |
Érdekes! Nálatok is megfordul a kép ha rákattintotok? Istibizi beforgattam õket és a kis képek mégis fekszenek. A fene se érti ezt, vagy igen? |
szegaimi | 12141 | 2016. április 2. 20:04 |
fenyooldrider | 12140 | 2016. április 1. 05:01 |
Úgy látom, hogy ma is motorral kell menni melózni, +16 fok van! Legalább jól indul a nap! :D |
inazuma400 | 12139 | 2016. március 31. 23:32 |
Istenem de gyönyörû! Büszke vagyok h birtokolhatok eggyet! :) és h közétek tartozhatom! :) nem lehet vele betelni, egyszerûen idõt álló forma! Bárhonnan nézem tökéletes! :D
|
cblaci | 12138 | 2016. március 31. 18:49 | Válasz erre: 12136 |
Mennyire igaza van: "megvan benne a bársonyos klasszikusság, és most nem is a formára gondolok, hiszen az direkt archaizáló a nyolcvanas éveket idézõ faridommal és a kétoldalra szerelt rugóstagokkal, hanem érzésre tudja azt, amit az igazi vasra vágyók keresnek"
|
cblaci | 12137 | 2016. március 31. 18:47 | Válasz erre: 12135 |
Reggel errefelé is 10°C volt, jó lett volna motorral menni, csak azt a másfél mázsa szerszámot hova raktam volna... így aztán maradt a pickup :-)
|
robeeka | 12136 | 2016. március 31. 17:41 |
http://totalbike.hu/tesztek/2016/03/31/suzuki_gsx1200_inazuma_2002/
|
fenyooldrider | 12135 | 2016. március 31. 04:48 | Válasz erre: 12130 |
Nem kételkedtem a jó szándékodban, félre ne érts, gondolom, hogy a távvezetékek mellett láttál már egy, s mást, egy ilyen vezeték maga a beavatkozás a természetbe, fõleg a nagy madarak sínylik meg! Nade, most reggel 4.45 van, irány a garázs, megyek motorral melózni, ha már ilyen meleg van :))))))))) |
inazuma400 | 12134 | 2016. március 31. 00:59 |
Azt tom Laci! Ja, jól mondja Peti bácsi! :) nemtom miért nem írták oda, nade mind1... Szóval Balassagyarmatba lesz! :)
|
Billigpeter | 12133 | 2016. március 30. 20:52 | Válasz erre: 12132 |
Ebben van a kihívás, elõször meg kell találni :-)
|
cblaci | 12132 | 2016. március 30. 18:53 | Válasz erre: 12131 |
Engem annyira nem vonz az ilyesmi, viszont akit igen annak nem derül ki a linkbõl hogy helyileg hol lesz a rendezvény.
|
inazuma400 | 12131 | 2016. március 30. 00:26 |
Valaki? :) https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1039922702697131&substory_index=0&id=474836329205774 |
cblaci | 12130 | 2016. március 29. 21:50 | Válasz erre: 12129 |
Azt hiszem az elmúlt 13év elég volt arra hogy tudjak különbséget tenni. Rengeteg sérült értékes madarat átadtunk már az illetékeseknek akiktõl lehetett tanulni, sajnos hurokba szorult és mindkét elsõ lábát elvesztõ õzrõl is tudnék mesélni akin már csak a kilövés "segített", sõt nagyfesz. vezeték alatt találtunk már gidát is aki éhen halt mert elvesztette az anyját. Ugyanakkor tovább tudtunk menni csendben az olyan gida mellett is akinek nem volt ott az anyja de az állapotából egyértelmû volt hogy nincs elhagyva, persze vannak akik ezt nem tudják és pont a segítõ szándékkal ártanak. Ez a nyúl egy zárt állomásba rekedt, a kerítésen nem fért volna be az anyja és mint írtam teljesen ki volt hûlve, nem tudom mióta volt a beton fogságában és abban se voltam biztos hogy kibírja amíg hazaviszem. A sok felkiáltó jelbõl úgy vélem komolyan vetted... kár! |
fenyooldrider | 12129 | 2016. március 29. 21:21 | Válasz erre: 12126 |
Természetesen nagyon tisztelem a környezet/vad védelmet, de ha utána olvasol, akkor látni fogod, hogy az ilyen 'árvának" tûnõ vadállat kölykök befogása, felnevelése legtöbbször az erõszakkal a szülõktõl elválasztással egyenlõ kevés kivétellel! Sajnos sokan azt hiszik ezekrõl a vad kölykökrõl, hogy árvák, pedig legtöbbször a szülõ ott van a közelben, csak pont az 'örökbefogadóktól" nem mer odamenni! Természetesen emberileg a legjobbat tetted, de nem biztos, hogy ez a helyes viselkedés a vadonban:)))) (amúgy vadászíjász vagyok, de csak versenye járok és 'gumiszarvasra-guminyúlra" lövök,pont azért, amiért Te hazavitted a kis nyuszit! |
inazuma400 | 12128 | 2016. március 28. 21:56 |
Énis mennék már! De így nemtudok... :( meg kell várni a papucs cserét!
|
cblaci | 12127 | 2016. március 28. 18:44 |
Örülök a motorozós képeknek, a jövõhétre még jobb idõt jósolnak, lehet tervezni a hosszabb meneteket is! A legszebb évszak a tavasz! :-)
|
cblaci | 12126 | 2016. március 28. 18:43 | Válasz erre: 12121 |
Nahát Fenyõ! Neked arról a kis szõrmókról más se jutott az eszedbe mint hogy megfõzd? :-D Mesélek egy történetet. Egyszer egy kapcsoló állomás beton vízelvezetõjében találtam egy kis vadnyulat, nem sok esély volt rá hogy megmarad, ki volt hûlve és szerintem nem is evett már napok óta. Hazavittem egy dobozban de fogalmam se volt mit adjak neki amitõl egy kicsit felerõsödhetne. Akiket kérdeztem azok se tudták, de mindnek volt valamilyen tippje arra az esetre ha mégis megmaradna akkor késõbb hogyan készítsek belõle bográcsost vagy sültet... :-/ Végül az internetrõl gyüjtöttem be az infókat, bár mindenhol azt olvastam nagyon kevés az esély arra, hogy fogságban megmaradjon, fõleg ha legyengült. Végül sikerült 17 nap alatt felerõsíteni annyira hogy egyedül is boldoguljon a természetben. Visszavittük a feleségemmel a kapcsolóállomás közelébe, oda ahol találtam majd szabadon engedtük. https://www.youtube.com/watch?v=vx5RvW7iuI8 |
harleytom | 12125 | 2016. március 28. 16:53 |
Én csütörtökön tudtam egyet gurulni, egy Mogyoród-Galyatetõ-Gyöngyös-Mogyoród kört. Szuper volt, Galyatetõn még egy kis koszos hó is volt.
![]() ![]() ![]() |
inazuma400 | 12124 | 2016. március 28. 15:03 |
Lájk! :D jáj mindenkinek olyan szép az inája, csak az enyém van leharcolva.... nahde sebaj, télen énis nekilátok! :D
|
fenyooldrider | 12123 | 2016. március 28. 11:29 |
Ma én is csavarogtam egy kicsit, bukópróba ürügyén, lecseréltem a Schubert S-1 et egy Nolan X-Lite tri-kompozitra (karbon-kevlar-üvegszál 1350gramm!!) Amúgy a Balcsi tükörtiszta:)) ![]() ![]() ![]() |
fenyooldrider | 12122 | 2016. március 28. 11:23 | Válasz erre: 12120 |
Jó képek, érdekesek ezek az elhagyott helyek!
|
cblaci | 12120 | 2016. március 27. 10:28 |
Két Inazuma már hangolt tegnap :-) Kellemes húsvétot, sokat ne igyatok csak éppen eleget! ;-) http://www.sportmotor.hu/album/8Ja51_l6sl1 |
harleytom | 12118 | 2016. március 26. 19:00 | Válasz erre: 12117 |
Amit lecseréltem szûrõt abban nem volt semmi szivacs, az újban a hilfoban viszont volt. Tény, hogy amióta ez nincs benne úgy vettem észre, hogy jobban reagál a gázadásokra, nem fullad stb. A fúvókás dolgon is gondolkoztam már, elõbb-utóbb úgyis el viszem valami szakihoz, akivel át nézetem az egészet, s remélem majd õ megmondja a tutit. |
Billigpeter | 12117 | 2016. március 26. 11:58 | Válasz erre: 12113 |
A hiflofiltro-s levegõszûrõbe van egy elõszûrõ szivacs gyárilag, az kell bele, legalábbis az enyém hisztizik, ha nincs benne. a 6,5 az baromi soknak tûnik, bár ez azért erõsen csuklófüggõ. Nekem vegyes használatban, néhány indokolatlan kigyorsítással együtt 300 km körül kezd el villogni a tartalék visszajelzõ. lehet, meg kellene nézetni, nem- e lett átfúvókázva sportdobhoz, oszt utána visszakerült rá a gyári. |
harleytom | 12116 | 2016. március 25. 20:32 | Válasz erre: 12115 |
Ja, azt hiszem smd ledek, illetve így volt hirdetve. A fény elosztása valóban nem egyenletes, de már nincs kedvem ismét szétszedni, így ez a projekt majd télen kerül megvalósításra.
![]() |
cblaci | 12115 | 2016. március 25. 18:35 | Válasz erre: 12114 |
Jól látom mini smd ledek? Jó erõs, talán nem ártana ezt is butítani egy kicsit, a km óránál 100-tól erõsebb mint 80-ig, a ford.számmérõnél pedig 6-8-10 nél erõsebb és "foltos" a számlap is, bár lehet csak a fotón látszik úgy. Motivált a dolog és én is szétszedtem a mûszerfalat így most már a benzinszint jelzõm is jobban látszik, mert az bizony ki volt égve, köszi a helyreigazítást, valahogy elkerülte a figyelmemet hogy annak is van külön világítása. Mindenkinek kellemes hosszú hétvégét kívánok, ha tehetitek motorozzatok is ;-) |
harleytom | 12114 | 2016. március 25. 12:53 | Válasz erre: 12093 |
harleytom | 12113 | 2016. március 25. 12:51 |
Üdv Mindenkinek! A lényeg, hogy megnéztem a levegõ szûrõt, s valóban volt benne valamiféle szivacs, ami a csere során nem lett kivéve. Ez most megtörtént, s azóta nem fullad, megy rendesen, viszont a fogyasztása még mindig érdekes. Számolással 6,5 l/100 km jön ki, viszont egy tele tankkal 230-240 km-ert tudtam megtenni. Ebben volt város, autóút, autópálya. |
Kovacspeter | 12110 | 2016. március 24. 22:40 |
Kicsit komolyabbra fordítva, a 12104-es hozzászólás az 'új felszállóknak' lett szánva.
|
Kovacspeter | 12109 | 2016. március 24. 22:34 | Válasz erre: 12108 |
Különösen ha gazdag benne a vegetáció/élõvilág:-)
|
Billigpeter | 12108 | 2016. március 24. 22:19 | Válasz erre: 12099 |
Én is a levegõszûrõt inzultálnám, okozhat indokolatlan túlfogyasztást.
|
fenyooldrider | 12106 | 2016. március 21. 04:40 | Válasz erre: 12100 |
Fullad? Légszûrõre ránéztél már, mert arra kényesek ezek a vasak, simán okozhat komoly túlfogyasztást!
|
inazuma400 | 12105 | 2016. március 20. 22:15 |
Hát engem sose érdekelt a fogyasztás, nem egy nagy étvagyú az a lényeg! :D
|
Kovacspeter | 12104 | 2016. március 20. 21:22 |
Urak, használt motor vásárlása után gyakorlatilag kötelezõ megbízható szakember által egy szelephézag ellenörzés-állítás. Valamint karburátor szinkron profi mûszerrel. Ez utóbbival több mindenrõl képet lehet kapni. Valamint összes folyadék, szûrõk és a gyertyák cseréje. Plusz ellenõrizni mindent ami lehetséges. Az Inazumák 15 év körül járnak már, a gyártás elejérõl származók közelednek a 20-hoz. Nincs már szervizkönyv, mindenki azt mond amit akar, a motorok túl vannak a 3-4-5. tulajon, nem lehet tudni mit kaptak, elõélet, stb, mit buheráltak. Muszáj ezeket megcsinálni, másképp csak szargörgetés lesz a dologból... |
Kovacspeter | 12103 | 2016. március 20. 21:01 | Válasz erre: 12099 |
Ha nem nagyon erõltetted alacsony fordulaton, akkor az nagyon sok. A fél tanknál a 160 km már jobb, de még az is soknak tûnik. |
Kovacspeter | 12102 | 2016. március 20. 20:56 | Válasz erre: 12097 |
Richárd, úgy érzem a sötétben tapogatózunk. Meg kéne mérni pontosan a fogyit, hosszabb távon. Nagyjából meg lehet tankolni 2x ugyanúgy, a végén kell egy kis türelem. |
harleytom | 12101 | 2016. március 20. 19:31 | Válasz erre: 12093 |
Oké, köszi az infót. Ma rendeltem mindenféle ledes izzókat, jövõ héten lesz idõm kicserélgetni. |
harleytom | 12100 | 2016. március 20. 19:30 |
Ja és még annyi, hogy lehet karbit kéne takarítani, meg valami gáz beállítást, karbi szinkront, ezekhez sajna nem értek, szóval gázadásnál olyan mintha fulladna, de utána magához tér. |
harleytom | 12099 | 2016. március 20. 19:28 | Válasz erre: 12089 |
A 200 km-ben város és fõút vegyesen volt, s ahogyan írtam nem nagyon húztam neki, a korábbi motorokkal is hasonló tempóban közlekedtem, s azoknál sokkal kisebb volt a fogyasztás, azért is csodálkozom ezen. Hideg indítgatás nem volt benne, ha megálltam, akkor sem órákra, csak pár percre, s egyedül voltam. Egyébként ma is mentem egy kört, most járok az elõzõ tankolás óta 160 km környékén, s most hol félig, hol kicsivel fél alatt jelez az óra. Kíváncsi leszek, mert holnap is megyek, majd meglátom mennyinél kell újra tankolni. |
fenyooldrider | 12098 | 2016. március 20. 18:39 |
A 'családfa" jubilál :http://www.sportmotor.hu/magazin/suzuki-gsx-r-750-modelltortenet
|
inazuma400 | 12097 | 2016. március 20. 17:28 |
Jó ez most csak kb volt, mert vmi 6egész vmennyit tankoltam, ez nem pontos érték de akkor is olyan 4-4,5re tippelnék, de ez telleg nyugodt tempó volt, meg hát mi a garancia arra h elõtte pár decivel nem volt benne több, szerintem nem tudod 2x pontosan ugyanúgy megtankolni...
|
Kovacspeter | 12096 | 2016. március 20. 17:26 | Válasz erre: 12092 |
Azért azt várjuk még hogy miképpen telt el az a 200 km. Ha 30 km-ként volt egy totál hideg indítás, ebben a hideg idõben akár össze is jöhet annyi. |
cblaci | 12095 | 2016. március 20. 17:24 | Válasz erre: 12091 |
Megállapítom hogy Fenyõ képviselõtársam is tudja mitõl döglik a légy :-)
|
cblaci | 12094 | 2016. március 20. 17:24 | Válasz erre: 12087 |
Hozzáteszem hogy ez egyedi rekord volt, 4,5-5 liter szokott lenni átlagosan, autópályával kicsivel több. Azért is furcsállottam a táblázatot mert Peti ezerkettese is általában csak egy fél literrel kér többet mint az én 750-esem. Mindez persze normál túratempónál értendõ, nem szoktam szétforgatni. |
cblaci | 12093 | 2016. március 20. 17:21 | Válasz erre: 12082 |
fenyooldrider | 12092 | 2016. március 20. 16:53 | Válasz erre: 12083 |
7,5L fogyasztás? Azt hogy csinálod, nekem még 6 fölé nem sikerült fölvinni, pedig... Ha úgy van ahogy írod, 100 körül jársz vele, akkor 5- 5,5 körül kellene lennie!!! |
fenyooldrider | 12091 | 2016. március 20. 16:49 | Válasz erre: 12071 |
Ez az egyik kedvencem: gyönyörûséges 67" -es Mustang még az autógyártás fénykorából!
|
Kovacspeter | 12090 | 2016. március 20. 16:15 | Válasz erre: 12084 |
3.75 l/100 km-re jön ki, 400-as ide vagy oda az túlságosan szép, meglehet hogy szegény keveréket kap a motor, az se nagyon jó...
|
Kovacspeter | 12089 | 2016. március 20. 16:12 | Válasz erre: 12083 |
Elsõ körben azt lenne jó tudni hogy ezt a 200 km-t hány részletben tetted meg? Mennyi város, esetleg dugó volt-e benne? Mennyi hidegindítás volt? Egy személy, két személy, útviszonyok?
|
Kovacspeter | 12088 | 2016. március 20. 16:07 | Válasz erre: 12081 |
Hello! Van a gyári új brutál áron. Aztán van Ebc, vagy Galfer a gyári ár 70-80 %-áért. Vagy esetleg bontó, de ami jó állapotú és van még bõven hasznos vastagsága, az ott sem olcsó. Ki kell rendesebben nyitni a bugyellárist. Ami az eddig elmondottakon kívül esik azt kihagynám... (más márka, kínai ebay-es, stb) Itt keresd ki: http://www.fekmester.hu/ vagy itt érdeklõdj: 70-5850436, Ricsibontó, csak telefon Üdv |
Kovacspeter | 12087 | 2016. március 20. 15:54 | Válasz erre: 12080 |
Akkor reagálok én, üzemmeleg motornál tankolás csurig, majd 100 km múlva megint tele, nyugodt tempóban 4.08 liter jött ki Laci motorján. Belényesnél a román kutas is csak hümmögött ezen. Nyilván itt minden körülmény a legoptimálisabb volt. |
Kovacspeter | 12086 | 2016. március 20. 15:49 | Válasz erre: 12079 |
Ez a rizsszemnek tûnik, akkor valószínûleg valaki korábban már cserélte a foglalatot is, az eredetiben lötyögne, meg hosszabb az üvegfoglalata is.
|
Kovacspeter | 12085 | 2016. március 20. 15:44 | Válasz erre: 12078 |
Hátöö, ez eléggé teszkós táblázatnak tûnik...nyilván használatfüggõ is, de normálisan közlekedve vegyesben 6 l fölé semmiképp se kéne menni.
|
inazuma400 | 12084 | 2016. március 20. 14:42 |
Köszi a képeket és az infókat! Hát én erre a fogyasztásos dologra annyit mondanék h 100-120szas tempó mellett 160 km alatt 6litert evett meg! De az enyém csak 400zas....
|
harleytom | 12083 | 2016. március 20. 14:12 | Válasz erre: 12080 |
Nekem csupán csak az a bajom ezzel a fogyasztással, hogy viszonyítok az elõzõ motorjaimhoz. A V-Strom fogyasztása 4,5-5,5 l/100 km ( 22 literes tank ), a VT 600 Shadow 4,5 l/100 km ( 10 literes tank ). Mindkettõvel 90-100-as tempóval közlekedtem, a GSX nekem eddig 7,5 l/100 km, 15litert tankoltam 200 pár km megtétele után. Ezzel sem száguldoztam!!! |
harleytom | 12082 | 2016. március 20. 14:08 | Válasz erre: 12079 |
Ha majd szétszedem, hogy kicseréljem az izzókat csinálok képet és felteszem, de kb ott van a benzinszint mérõ foglalata cblaci 2. képén látható foglalattól jobbra. Egyébként én is hasonló ledes izzókat néztem, de érdekelne, hogy mi van az izzód tetején, amivel szórtabbá tetted a fényét? |
dancsi1983 | 12081 | 2016. március 20. 12:38 |
Sziasztok! Érdeklõdni szeretnék,hogy nem e tudtok '98as GSX 750 hez elsõ féktárcsákat. A méretei: 300x86x64 Az esetleges segítséget elõre is köszönöm. |
cblaci | 12080 | 2016. március 20. 12:36 | Válasz erre: 12078 |
Hú erre hadd ne reagáljak pontos számadatokkal, mert akkor az igaztalanság vádja ér, bár van tanúm akivel együtt tankoltunk hosszabb túrákon. A gyári adat rengeteg, ehhez nagyon ütni kellene a vasat, nekem ilyen magas fogyasztásom még soha nem volt! |
cblaci | 12079 | 2016. március 20. 12:34 | Válasz erre: 12077 |
harleytom | 12078 | 2016. március 20. 12:01 |
harleytom | 12077 | 2016. március 20. 11:53 |