Kovacspeter | 11974 | 2016. március 6. 21:07 | Válasz erre: 11972 |
Ha nagyon szeretnéd fel lehet pókozni egy összecsukható bringát a hátsó dobozra;-)
|
cblaci | 11973 | 2016. március 6. 19:09 | Válasz erre: 11972 |
Menjünk inkább motorral testvérem, úgy is ritkán van azonos idõben és helyen az a sok szép Inazuma, nemán pont mi alapító tagok dísztelenkedjünk ott drótszamáron... Majd vonatozunk biciklivel máskor :-)
|
Billigpeter | 11972 | 2016. március 6. 16:20 | Válasz erre: 11971 |
És könnyebb vele felszállni a vonatra :-) De nem kell vinni bringát, adnak ott, ha szépen kérjük.
|
cblaci | 11971 | 2016. március 6. 13:14 | Válasz erre: 11970 |
Nem is biciklivel cseszd meg :-) eleve ~400km a táv, ami nem olyan sok csak hamarabb kellene elindulni. Mondjuk bicajra nem kell pálya matrica...
|
Billigpeter | 11970 | 2016. március 6. 12:01 | Válasz erre: 11969 |
És motorral kelljen rajta átmenni :-) ott oszt lesz adrenalin bõséggel :-)
|
cblaci | 11969 | 2016. március 6. 07:43 | Válasz erre: 11967 |
Csináljunk lengõ kötélpályát is az adrenalinra éhezõknek :-)
|
cblaci | 11968 | 2016. március 6. 07:42 | Válasz erre: 11966 |
A versenytechnikában én nem vagyok járatos, az utcai motorok légtelenítése során viszont mindig arra törekedtem, hogy az légmentes és határozott nyomáspontú legyen, vagyis bubi kizárva! Mióta találkoztam a vákumos légtelenítõ szerszámmal azóta meg még egyszerûbb dolgom van, sõt elég egy méretes benzincsõ aminek a végén csak ötlet kérdése mivel keltesz vákumot, ha tele a tartály és jól csinálod nem marad levegõ a rendszerben.
|
Kovacspeter | 11967 | 2016. március 5. 12:56 | Válasz erre: 11964 |
Patakátkeléssel lehet csak bejutni a faluba? Ez tetszik, mehetünk:-) |
fenyooldrider | 11966 | 2016. március 5. 07:45 | Válasz erre: 11961 |
Rosszul fejeztem ki magam, légtelenítés után pici bubi mindig marad a rendszerben, ez szinte elkerülhetetlen de ez olyan pici méretû, mint az apró pezsgõbuborék, gyakorlatilag észrevehetetlen fékezéskor, mivel nem a felfórosodó féktuskóban van, ezért nem okozza azt a jelenséget sem ami a gõzképzõdéshez vezet! Nekem úgy tanította anno egy versenyszerelõ ismerõsöm, hogy a fékcsövet lehetõleg ügy kell elvezetni, hogy lehetõleg végig emelkedjen a fõfékhenger irányába, hogy ezek a kis 'bubik" ki tudjanak ürülni a tartályba! Egyébként normál körülmények között, ha csak a tartály elõtt van zsák, abból is vissza tud ürülni magától , amikor fékezés után visszaáramlik az olaj, az kiviszi magával! Ezt azon is észre lehet venni, hogy egy idõ után felkeményedik még a puha, nem tökéletesen légtelenített fék is! |
szegaimi | 11965 | 2016. március 5. 05:16 | Válasz erre: 11960 |
Mintha visszarepülnél az idõben. Egy utca, pár ház és csend meg jó levegõ!
|
szegaimi | 11964 | 2016. március 5. 05:15 | Válasz erre: 11963 |
Látod! Csak van valami elõnye is!:) A hely valóban csodálatos, egy kis patakon át, egy gázlón keresztül lehet a faluba bejutni. Innét aztán lehet menni csapatni a Mecsekbe, vagy irány a villányi borvidék, ízlés szerint. |
Billigpeter | 11963 | 2016. március 4. 19:29 | Válasz erre: 11958 |
Nekem is tetszik, bár innen kicsit messze van, de legalább nincs közel :-)
|
Billigpeter | 11962 | 2016. március 4. 19:24 |
Köszönöm a válaszokat, én is valami ilyesmit sejtettem, csak megkérdeztem, hogy a másik két verziónak van- e valami elõnye. |
cblaci | 11961 | 2016. március 4. 19:16 | Válasz erre: 11959 |
Ha légtelenítés után "levegõ zsák" marad, akkor az elég baj.
|
fenyooldrider | 11959 | 2016. március 4. 19:09 | Válasz erre: 11956 |
Az eddigi motorjaimat én is ebben a verzióban csináltam, mivel ilyenkor a légtelenítés után esetlegesen bennmaradó levegõ saját magától kiürül a rendszerbõl a tartályba! Nem marad benne levegõ zsák és ez a lehetõ legkisebb fékolaj mennyiség! |
szegaimi | 11958 | 2016. március 4. 16:55 |
Szevasztok Hölgyek, Urak! Kicsit szörföztem a neten és találtam egy lehetséges helyszínt a konferencia számára (már ha lesz idén) http://www.jofogas.hu/baranya/Domoshaz_Puspokszentlaszlo_43320610.htm?first=1 |
cblaci | 11957 | 2016. március 4. 09:49 |
Szerintem is a gyári elrendezés a legjobb. A fém fékcsõ is "pufferel" egy minimálisat és bár a folyadék összenyomhatatlan de nem mindegy milyen hosszan terjeszkedik. Már gondoltam rá, hogy rakatok bele egy elosztót, de amikor szélesítettem 3-3 centit nem volt rá szükség mert kiadta, ha viszont magassítani akarnám akkor az egyik ágat meghagyva akár 5-10 centivel is emelhetnék a kormányon... a magas kormány viszont nem tetszik ezért nem is foglalkozok vele. A szélesítés viszont nagyon jó, fõleg a járatlan utakon.
|
Kovacspeter | 11956 | 2016. március 3. 22:57 | Válasz erre: 11955 |
Jójestét! A gyári megoldás, 3 csõvel, megmaradó elosztóval. Némileg emeli a költségeket a több fitting, de csak egyszeri beruházás. |
Billigpeter | 11955 | 2016. március 3. 21:58 |
Jó estét az Uraknak! Szeretném kicserélni az elsõ fékcsöveimet fémhálósra. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a jobb megoldás, ha a két féknyereg közvetlen a fõfékhengerre van kötve, mint a Lacié, vagy a két féknyereg egymáshoz van kötve, és csak egy csõ megy a fõfékhengerre, esetleg a gyári megoldás 3 csõvel, elosztóval? |
fenyooldrider | 11954 | 2016. március 3. 04:49 |
:) Szelepállítás, karbiszinkron, stb kipipálva, indulhat a szezon! Ráfért már a szinkron, kicsit lassan esett vissza alapjárata, de most úgy zuhan le, mint tavaly a forint a svájci frankhoz képest! :)) |
Kovacspeter | 11953 | 2016. március 2. 22:32 | Válasz erre: 11949 |
Hát reménykedjünk. Azt azért nem árt megvizslatni hogy mi jön le belõle, ha nagyon kotvány akkor menni kell az új olajjal egy keveset, és utána megint lecserélni. |
cblaci | 11951 | 2016. március 2. 21:35 | Válasz erre: 11950 |
Szia! Lehet kicsit trehányul dokumentálsz, de az agyad az vág, nekem ki kellett menni a garázsba ahhoz hogy megbizonyosodjak. Jól emlékeztél! ![]() |
Billigpeter | 11950 | 2016. március 2. 19:53 |
Szia Laci! Kicsit trehányul dokumentáltam az elsõ fékbetétek típusát, nekem az rémlik, hogy LMP304 ST, és LMP305 ST. jó lehet ez? |
inazuma400 | 11949 | 2016. március 2. 16:10 |
Köszönöm Laci! Igen, kinézetre vmi ilyesmi van benne, lehetségesnek tartom h eggyezzen, minek bajlódnónak külön olajszûrõvel ha úgyis sokban egyezik a blokk! Igen mond vmit, de Nemtom pontosan mit akar jelentenie, viszont tegnap amikor keresgéltem vmit nekem úgy tûnt h a betûk évjáratra utalnak. Mert volt belõle c,d, meg f v vmi ilyesmi, és azok a régebbi típusok, legalábbis én így értelmeztem! Hát remélem h nem az van benne amit a gyárban bele tettek, hamarosan kiderül.... De nem hiszem h 17 éves olajjal olyan túl jól mûködne! Meg h nem ette volna már meg esetleg :D
|
Billigpeter | 11948 | 2016. március 1. 22:11 | Válasz erre: 11946 |
És az olaj sem az, amit még Ina zu bá locsolgatott bele....
|
Billigpeter | 11947 | 2016. március 1. 22:08 | Válasz erre: 11945 |
Szerintem a zárójelben van az alvázszám eleje, a másik valamilyen évjárat jelölés lehet. de nem biztos :-)
|
Kovacspeter | 11946 | 2016. március 1. 22:02 | Válasz erre: 11943 |
Japán krixkraxokat? Jujuj...hát reménykedjünk hogy az nem az a szûrõ, amit 0 km-esen tettek rá a gyárban:-/
|
cblaci | 11945 | 2016. március 1. 20:53 | Válasz erre: 11943 |
Találtam egy oldalt ahol a GSX400 Inazumára a HF138-as szûrõt hozza fel. Ha itt nincs elírás akkor elvileg ugyanaz a szûrõ kell mint a 750-hez. Ha a jobb oldalon a "Please select the make and engine size" mezõben kiválasztod a köbcentit és a típust akkor megtalálod az alkatrész listában a "FILTERS Section" alatt ha az "Oil Filter Hiflo"-ra rákattintasz. A 00 a 2000-es évjáratot jelenti, az FSV/FSK1 (GK7B) fingom nincs mit jelent, de talán neked mint tulajnak mond valamit a jelölés. http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/gsx_400_fsv_fsk1_gk7b_inazuma/00/picture/oil_filter_hiflo/ |
inazuma400 | 11944 | 2016. március 1. 20:13 |
Köszi Peti a linket! :) csak ez az elsõ lesz szar... Utána ha már fogom tudni mit honnan meg milyet akkor már könnyû dolgom lesz... Ilyenkor azért néha bánom h belpiacos! :D
|
inazuma400 | 11943 | 2016. március 1. 20:11 |
Nem bírtam magammal. Voltam kint de pont nem látni a jelölést így.... Csak a japán krixkraxokat meg h warning.... Köszi Laci majd szemezgetek! Próbáltam rakeresni de nem igazán találtam semmit.... Mindig a 84es gsxet dobja ki...
|
Billigpeter | 11942 | 2016. március 1. 19:50 |
Motul olaj a legjobb áron, kétszer is rendeltem innen, minden rendben volt: http://www.autoteka2000.hu/motorolajok-kenoanyagok-40/motul-132/motorkerekpar-kenoanyagok-135/negyutemu-motorolaj-141/motul-5100-4t-10w-40-4l-705.html |
harleytom | 11941 | 2016. március 1. 19:22 |
Bocsi, amiket én írtam, s itt találtam a fórumban az 750-hez jó! Még egyszer bocs!
|
cblaci | 11940 | 2016. március 1. 18:56 | Válasz erre: 11936 |
Egyszer már foglalkoztunk azzal a kérdéssel hogy a 400-as mennyiben különbözik a 750-es vagy az 1200-as testvérétõl. Azt javaslom neked Ricsi, találgatások helyett vedd a fáradtságot és bugyoláld ki a motorodat, gondolom nem 7 emelet mélyen, beton szarkofággal lezárt titkos katakombában õrzik fegyveres katonák... Ha sikerül a küldetés akkor egy zseblámpával keress típus jelölést az olajszûrõ testén és azt jegyezd fel. Ha olyat találsz hogy HF138 vagy Cof038 akkor nyert ügyed van, ha nem akkor is írd fel amit találsz és segítek szinoníma szûrõt találni katalógus alapján. Egyszerû dolog az olajszûrõ de azért jobb óvatosnak lenni, van egy galériám a Sport Motor oldalon ahol bogarásztam velük egy kicsit, ha van kedved nézegesd meg és olvasd el a képek alatti leírásokat is. http://www.sportmotor.hu/album/LlwFYfBWEbT |
inazuma400 | 11938 | 2016. március 1. 17:28 |
elvileg jónak kéne lenni ezeknek a szûrõknek az enyémbe is ugye? mert itt ezen az oldalon amit belinkeltem van modell választó, csak épp az enyém nincs itt....
|
harleytom | 11937 | 2016. március 1. 17:27 | Válasz erre: 11936 |
inazuma400 | 11936 | 2016. március 1. 17:17 |
Véleményt szeretnék kérni! rendelt már innen vki, és h szerintetek merjek-e innen rendelni? szûrõbõl ki milyet használ v milyet ajánlotok, abból is vmi jót szeretnék neki venni! viszont megnézni nemtudom h milyen van benne mert be van egyenlõre bugyolálva, hétvégén felébresztem, viszont addig jó lenne ha megjönnének ezek a cuccok hozzá! :D http://www.olajwebshop.hu/termek-Motul%205100%204T%2010w-40/139/ |
fenyooldrider | 11935 | 2016. február 29. 19:02 |
Na, ma sikerült elvinni a vasat a szerelõsrácnak, egy kis szinkron erejéig! Azt mondta fülre, hogy felejtsem el a vezmûlánc cserét, odébb lesz az még! Úgyhogy szelepet állít, sportdobot belekalkulálva anyagot állít és egy karbi szinkron, aztán elvileg kész:)! Kezdõdik a szezon! :))) |
cblaci | 11933 | 2016. február 27. 21:12 | Válasz erre: 11928 |
A Tiedre lehet hogy nincs, de az én fõtengelyvégemre fel van szerelve az irgalmatlanság! Ma is amikor meglódult... nem is lehet azt leírni :-) ![]() |
cblaci | 11932 | 2016. február 27. 21:04 | Válasz erre: 11927 |
Az enyém is csak nyáron csapkod, ha sok a légy :-)
|
Kovacspeter | 11931 | 2016. február 26. 21:07 | Válasz erre: 11928 |
Nem kell messzire menni, a Megyer-hegyi tengerszemnél is jó lett volna, azt is megjárta már szegény motor;-) Tényleg, a kenyeresszatyor jól mutatna rajta. |
Kovacspeter | 11930 | 2016. február 26. 21:00 | Válasz erre: 11927 |
Nem hiszem hogy azért. Koppgázon kihuzatva néha elõfordult, bár ritkán szoktam ezt erõltetni, nem is ezért lett felszerelve. Teljes dobozolással autópályán elõfordult hogy kamiont beérve-elhagyva érezhetõ volt a hiánya. Aztán rosszabb útfelületen, szûk körben mélyre döntve-megfordulva teljes dobozolással. Aszfalt nélküli utakon. De néha aszfalton is, a legdurvább az volt, egyszer Lengyelországban egy vasúti átkelõn áthaladva brutálisan kicsapódott a kormány. Három motorral mentünk akkor, de szerencsére senkinél nem volt perec, a 990 Adventure kevésbé érezte meg, de nála is volt kicsapás, a 600-as Fészeres hozzám hasonló erõs kicsapásról számolt be. Fogalmam sincs hogy mire gondoltak, vagy nem gondoltak Hamamatsuban, (szívem csücske az öreg olajhûtéses technika de pl az elsõ villa gyárilag elég gyengécskére sikeredett) ha megnézed hogy anno egy 1100 EF mennyi mindennel volt felszerelve...meglehet kihúztak ezt-azt a költségvetésbõl. Mindenesetre a számomra szükséges átalakítások majd mindegyike megvan, nagyon személyre van már szabva a gép;-) Persze a sláger sportkipuff, meg hasonló okosságok nem érdekelnek;-) |
Billigpeter | 11928 | 2016. február 24. 21:25 | Válasz erre: 11927 |
De nem is kerülted meg még a Fekete -tengert :-) Kicsit szokatlan a látvány, de legalább lehet rá szatyrot is akasztani :-) És egyébként is, a 750-esek fõtengelye végére nem szerelték fel az irgalmatlan nyomaték elnevezésû gépelemet, amit az 1200-ekhez már alapfelszereltségként árultak:-) Így ne kritizáld a receptet tálalás elõtt :-) |
fenyooldrider | 11927 | 2016. február 24. 17:20 | Válasz erre: 11926 |
Talán azért mert nem is kell? Még sosem éreztem szükségét, nekem sosem csapkodott még a kormányom! |
Kovacspeter | 11926 | 2016. február 23. 22:33 |
Visszakerült Lecsó úrtól a gépezet. Sok minden történt a géppel. Többek között erre sem gondoltak annak idején Hamamatsuban:-D ![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 11925 | 2016. február 23. 22:28 |
Gumis témához még egy dolog. Az Inazumán a Z6-ok meg a Road3 mellett Conti Road Attackkal volt tapasztalat. Jól tapadt, esõben jobb volt a Z6-nál, talán azért mert az ék alakú mintái középre is beértek. Egy baj volt vele: 11 ezer km alatt ledarálódott. Ritka mintázatú guminál ami be sem ér középre nemigen lehet csodát várni, a túra gumik nagy része ilyen. Esõben a sûrû mintázat a kedvezõ, nem sok ilyen van, pl. Road3, Road4, esetleg kisebb vagy régi motorra a jó öreg Lasertec. Persze az ezeréves kõguminál minden jobb, de azért ne Kenda legyen vagy valami hasonló;-) |
cblaci | 11921 | 2016. február 21. 17:32 | Válasz erre: 11920 |
Úgy van ahogy írtad, a meleg olaj folyósabb és kevesebb marad a blokkba amikor leereszted. Az olajcserénél nem kapkodok, elõször az olajleeresztõ csavart tekerem ki, aztán hagyok idõt az olajnak lefolyni, akár 15-20 percet is, közben a sztenderen kicsit libikókáztatom a motort hogy minél kevesebb olaj maradjon benne. Ezalatt hûl a leömlõ és anélkül átveszem felette az alufóliát hogy megégetné a kezem. Ezután kitekerem a szûrõt de annak helyére már tekerem is be az újat hogy még véletlenül se kerüljön bele por, aztán a fóliát leszedem, olajleeresztõ csavar vissza a helyére és mehet bele az új kenõanyag.
|
inazuma400 | 11920 | 2016. február 21. 17:17 |
Laci, lenne egy hülye kérdésem az olajszûrõ cserével kapcsolatban , mivel egyre közelebb van egyre többet agyalok rajta, Nah és az van h ugye felmelegítem a motort, leengedem az olajat, és akkor cserélek szûrõt v várjam meg amíg vissza hül, már csak avégett h a leömlök forrók lesznek és ott nem olyan jó matatni, v kesztyû + hosszú ujjú és tekerjem ki akkor rögtön? Meg ugye az alu fólia alá kell rongy, mert gondolom rá ég a leömlõkre melegen, nem? Lementettem a.képet amit küldtél, de az gépen van azért nincs kedvem bekapcsolni mer elég trágya... De vissza tekerni se akarok most, ez így egyszerûbb! :D
|
cblaci | 11919 | 2016. február 21. 17:07 | Válasz erre: 11918 |
Készültem én is, sõt a motor takaróját is levettem, aztán megláttam magam a leömlõkben amiket túlzás nélkül hasonlíthatok a tükörhöz... minden részem kívánja már, de nem olyan áron hogy tiszta dzsuva legyen ebben a takony idõben. Beindítottam, egy kicsit nézegettem, megjárattam mindegyik fokozatban, aztán újra gondosan betakargattam. Megvárom a jobb idõt, annál nagyobb lesz majd a testi lelki beteljesülés :-)
|
harleytom | 11918 | 2016. február 21. 11:30 |
Tegnap megtörtént az olaj és szûrõk cseréje, majd mivel aránylag jó volt az idõ, ezért mentem egy Mogyoród-Szentendre kört is! Szuper volt, bár még nagyon szoknom kell a motort!
![]() ![]() ![]() |
Rick | 11917 | 2016. február 21. 07:29 | Válasz erre: 11915 |
Mentem elég sokat egy barátom Yamahájával, jó profilú Krisztus elõtti DOT számú gumikkal. Nem gyõztem csodálkozni a DOT szám megnézéséig, hogy miket mûvelt a moci. Motorfékre, gázadásra, kanyarban, állandóan arra törkedett, hogy keresztbe menjen. Végül a legolcsóbb de teljesen új BT került a motorra (talán BT 045 vagy ilyesmi, ha rosszul írtam a számot akkor bocs, a lényeg, hogy olcsó volt) és megint mehettem a mocival. Nem gyõztünk-tem csodálkozni. Mintha egy másik motorral mentünk volna. Ha fékeztél megállt, nem akart keresztbe menni stb... És csak annyi, hogy egy új gumit kapott. Ezzel csak azt akartam leírni, hogy nem nagyon tudsz hibázni ha új gumit veszel egy régi helyett. A hangsúly azon van, hogy egy fiatal, rugalmas gumiköpeny legyen a felnin. A specialitások ezután jönnek...
|
cblaci | 11916 | 2016. február 20. 19:25 | Válasz erre: 11913 |
Ott a pont! A végén a hasonlat nagyon tetszett! :-)
|
inazuma400 | 11915 | 2016. február 20. 12:17 |
Értem! Hát köszi a hozzászólást Rick, Nemtom nekem vhogy sosem volt számításban a metzeller, mondok tény h a Bridgestone sem... Hát majd meglatjuk mi lesz a vége ha oda jutok! :)
|
Rick | 11914 | 2016. február 20. 09:26 | Válasz erre: 11913 |
Még annyit, hogy bármilyen kopott, vagy nem kopott de régi bakelit kemény gumi cserlése után csak jobban jár az ember. Akármilyen árkategóriát választunk, jelentõs javulás figyelhetõ meg... :-)
|
Rick | 11913 | 2016. február 20. 09:11 | Válasz erre: 11906 |
Nekem Z6 van elõl-hátul. Esõben a fékút hosszabb. 10 °C környékén több idõ kell míg bemelegszik, és csak nagyobb tempónál marad meleg a gumi. Nyáron a lábtartós kanyarok közben valamit elrontottam és kitört a motor hátsó traktusa. Már-már éreztem az aszfalt simogató puhaságát, amikor egyszer csak visszaállt a moci és még csak át sem próbálta dobni magát, sem engem. Ezzel bizonyított nálam a Z6. Úgy mûködött mint egy védõangyal. Ha ez lefut, akkor a Z8-on gondolkodnék. De mivel keveset megyek, ezért odébb lesz a csere. Én nem megyek hosszabb normális tempójú túrákra. Ha mennék, próbálnám beleszámítani az esõt, a hegyek, erdõk közötti hidegebb aszfaltot, a lassabb tempó miatti gumi hûlést, ezért lamellázottabb gumi jöhetne számításba, pl: Mich. RP 3-4. Szerintem felhasználó igény alapján kell választani, mint a számítógépnél. Nem kell gamer pc-t venni az irodába, és nem fog menni a legújabb fps játék az egyszerû irodai pc-n.
|
inazuma400 | 11912 | 2016. február 19. 23:24 |
Akkor bocsi Laci, én nem értettem.... Hát ha én majd mostanában gumit veszek tuti megy egyszerre mind a kettõ :D bár azt nemtom h hogy állnak, de ha elõszedem majd a körmükre nézek h mi a.helyzet....
|
fenyooldrider | 11911 | 2016. február 19. 20:51 | Válasz erre: 11905 |
Nem a vákuumos csappal van bajom! Nekem az 1.4 tank szerintem lejjebb került mint a gyári volt, ezt telitanknál nem veszem észre, de ahogy fogyogat olyan 1/3 1/4 tank körül észreveszek egy olyan jelenséget komolyabb kiforgatáskor mintha elzártam volna a csapot, benzinszegény lesz a keverékem, viszont ha ilyenkor kis gázon megyek pár száz métert akkor ez nincs! Eddigre valószínûleg visszapótlódik a karbikban a benzinszint és minden helyreáll! Persze ha csak annyi benzint akarnák kihasználni mint az eredeti tankban volt, akkor nem kéne ez, de ha már ott az a pár plusz literem akkor miért ne? Egy tápszivattyún ne múljon a boldogság, meg különben is, mindig kerestem az adott helyzetbõl kihozható mûszaki többletet! |
harleytom | 11910 | 2016. február 19. 20:39 |
Ja a gumis témához csak annyit tudok hozzá szólni, hogy nekem muszáj párban cserélni, mert muszáj, aztán majd meglátom hogyan kopik, s annak függvényében vagy egyszerre csere a kettõ, vagy csak az amelyik kopott!
|
harleytom | 11909 | 2016. február 19. 20:37 | Válasz erre: 11893 |
cblaci | 11908 | 2016. február 19. 13:52 | Válasz erre: 11907 |
Azzal hogy "párban újat" én is azt akartam sugallni, hogy az a legjobb ha újat és azonos típust veszel. Az egy másik dolog hogy nem egyszerre fognak elkopni, ilyenkor kell mérlegelni hogy azt is ledobod amelyik még bírná, vagy fent hagyod az új társaságában elkopni. Nem szeretek pazarolni, nálam kopáshatárig kopnak a gumik, kivétel volt az Avon, de az úgy megkeményedett hogy muszáj volt lecserélni.
|
inazuma400 | 11907 | 2016. február 19. 11:13 |
Értem, köszi Laci! De én amúgy arra gondoltam h elöl hátul egyforma papucs a jobb választás h tengelyenként eltérõ mint ahogy azt ti is teszitek, v ez is olyan dolog h kinek mi? Lehet túl bonyolulítom, de ez az elsõ komoly motorom, plussz látom h nem jó ami most van rajta, és a legjobbat akarom! :D bár tény h melegben és száraz idõben nem igazán vettem észre negatívumot, dehát nem csak napsütésbõl és +20fokbol áll a világ.... :)
|
cblaci | 11906 | 2016. február 19. 08:26 | Válasz erre: 11903 |
A történet így teljes csak hogy megnyugodj Ricsi: elõször a hátsót kellett lecserélni, ekkor vettem a kétkomponensû BT 023at az R17nél. Aztán eltelt egy fél év és elfogyott az eleje is, ekkor szintén az R17-nél megvettem a 2CT elõre. Billig Peti ezután cserélt gumikat és mivel az esõs tapasztalataim is jók voltak õ is erre az abroncsokra váltott, szerencsére neki is bejött. Ettõl függetlenül az a legjobb ha párban vásárolsz gumit, ha pedig a Z6-ot nézted ki azzal nem lesz gondod. Vannak akik az "újat és párban" elvet követik, én csak azt cserélem ami kopott, olyat nem dobok le amibe még van 5-10ezer km. Most kaptam ajándékban egy futott Z6-ot ami még majdnem új, a barátom vette de idõközben eladta a motorját és nem is vesz másikat, ezt a gumit csak azért rakatom fel mert ezzel elkopik a hátulja is, aztán vehetek én is párban újat, de azt majd akkor eldöntöm hogy milyet, lehet Z6-ot.
|
Kovacspeter | 11905 | 2016. február 19. 07:32 | Válasz erre: 11904 |
Ja, nincs visszafolyó ág. 1 bar alatt lehet a nyomás, de ez csak tipp. Amúgy mi a baj a vákuumos rendszerrel? |
fenyooldrider | 11904 | 2016. február 19. 06:19 | Válasz erre: 11900 |
Köszi a gyors infót, akkor ezek szerint nincs visszafolyó ága sem , csak egyszerûen nem csinál nyomást, csak minimálisat!
|
inazuma400 | 11903 | 2016. február 18. 23:47 |
Értem én csak nem erre gondoltam! :D hanem a brigstone kérdésre, meg a power kombóra... Jobb amúgy a felemás gumi mint h ha elöl hátul ugyan az van?! Én road3mat akartam de így már nemtom :D meg ám is brigstone van felpingálva a villára, lehet azé szeretik annyira az inák! :)
|
Kovacspeter | 11902 | 2016. február 18. 21:45 | Válasz erre: 11899 |
Abszolút csak óvatosan, az a helyzet hogy a munka az ivás rovására megy;-)
|
Kovacspeter | 11901 | 2016. február 18. 21:43 | Válasz erre: 11894 |
Elég kis méretû, Mitsubishi volt a gyári beszállító.![]() ![]() |
Kovacspeter | 11900 | 2016. február 18. 21:41 | Válasz erre: 11894 |
A manuál szerint a pumpa ellenállásának 1-2.5 ohm között kell lennie, az üzemanyag-átfolyás több kell legyen percenként 600 ml-nél. A nyomást nem írja a manuál, nagyon kevés lehet.
|
cblaci | 11899 | 2016. február 18. 21:25 | Válasz erre: 11898 |
Aztán csak óvatosan a piával Peti, el ne nézd a manuált mert a tápnyomás az speciális téma :-)
|
Kovacspeter | 11898 | 2016. február 18. 21:12 | Válasz erre: 11894 |
Hello Fenyõ! Mindjárt megnézem a manuálban, csak elõtte beküldök egy pálinkát sörrel. |
Kovacspeter | 11897 | 2016. február 18. 21:09 | Válasz erre: 11888 |
Hát ez kész;-D Komolyan,simán jobb vagy mint a Rádiókabaréban a komikusok, ott nincsenek ilyen jó poénok. |
Kovacspeter | 11896 | 2016. február 18. 21:05 | Válasz erre: 11873 |
100-as benzin Inazumába? Még ilyet! Nem szabad beletölteni, elhúzza;-)))
|
Kovacspeter | 11895 | 2016. február 18. 21:04 | Válasz erre: 11872 |
Márminthogy kb.15 körül futhatnak el átlagban másoknál, legjobb esetben 20.
|
fenyooldrider | 11894 | 2016. február 18. 20:53 |
Urak, ha valaki aki ismeri az 1.2 benzin rendszerét megoszthatná velem ennek részleteit! Érdekelne, hogy mennyi a tápnyomás, ezt a szivattyú szabályozza-e vagy van valami más nyomásszabályozó, esetleg visszafolyó rendszer? Piszkálja a csõrömet, ez az ügy, lehet, hogy telepítek én is egy ilyen dolgot, a szivattyú adatait azért kérdeztem, mert van néhány autó tápszivattyúm ilyen, olyan, hátha tudnák integrálni egyet hozzá? |
Billigpeter | 11893 | 2016. február 18. 20:50 | Válasz erre: 11892 |
És ugyanez a helyzet a fék- meg villaolajjal is. Érdemes lehet annak is a körmére nézni. Nyilván van most költséged rendesen, de ezek cseréje inkább csak munkaigényes. A módjáról meg találsz képeket visszaolvasva, illetve van egy angol nyelvû service manual, amit egy komolyabb összegért (1 sör a találkozón ;-) ) esetleg meg tudok veled osztani. :-) |
harleytom | 11892 | 2016. február 18. 19:39 |
Köszi az infókat gumi ügyben, ha már használni fogom akkor tudok róla nyilatkozni is :-) Addig is holnap elmegyek olajért és szûrõkért, aztán lecserélem mind, mert nem tudhatom milyen és mikori az ami most benne van. Így legalább tudni fogom, hogy mikor kell legközelebb cserélni. |
cblaci | 11891 | 2016. február 18. 16:39 | Válasz erre: 11890 |
Ráadásul ha a felni kopik el az többe kerül mint a gumi :-) én is a gumi használat mellett voksolok, bár az én szavazatom nem hiteles mert gumi nélkül még nem motoroztam, csak elképzeltem milyen lehet... |
Billigpeter | 11890 | 2016. február 18. 14:01 | Válasz erre: 11889 |
szerintem a gumi nem kérdés, sokkal komfortosabb, ha használsz, mint ha nem :-)
|
inazuma400 | 11889 | 2016. február 18. 12:43 |
Én csak jövõ hónapban ásom élõ a garázs mélyérõl, úgyis kell vinnem mûszakira... Most gumi kérdésben elbizonytalanítottatok..... :D
|
Billigpeter | 11888 | 2016. február 17. 21:31 | Válasz erre: 11885 |
a tyúkok tojnak, csak nem olyat, minden hétvégén talicskával tolom ki a termõfelületre a "recycling" miatt, ami meg hülyeség, mert az semmit nem jelent, hogy "újrabiciklizés" :-) Árpára vigyázok, nem kapnak, mer kell a sörbe, zöldet mindennap látnak, mert mohásodik a hullámpala az ól tetején:-) a béka meg nem a pocsolyában, hanem a miskolci kocsonyában pislog, egyébként meg nem az a paraszt, aki mezítláb megy a bálba, hanem aki rálép a lábára :-DD |
cblaci | 11887 | 2016. február 17. 21:25 | Válasz erre: 11881 |
Harleytom, én ugyanazt a kombinációt használom mint Billig Peti, az nagyon jó, van egy elsõ Z6-om itthon, azt úgy kaptam ajándékba, lassan közeleg a mûszaki vizsga de elõtte felrakatom, aztán majd meglátom hogy fent hagyom, vagy újat veszek párban.
|
cblaci | 11885 | 2016. február 17. 21:23 | Válasz erre: 11880 |
Tojnak azok a tyúkok rendesen testvérem? A kukorica mellé adjál nekik egy kis takarmánybúzát is, de az árpát ne erõltesd mert rosszul hasznosul a magas nyersrost tartalma miatt. Szójabab, napraforgó ezek mehetnek és a zöldet se felejtsd el, fõleg a lucerna nagyon jó a tojótyúknak :-) Na de ha ekkora farmer vagy akkor ezeket te is tudod, csak a városi emberek pislognak mint béka a pocsojában :-D |
cblaci | 11884 | 2016. február 17. 21:20 | Válasz erre: 11879 |
Fontolgattam egy komolyabb pert, de nem tudom bizonyítani hogy legalább 20 centit elvett ez a trauma, mert mi van ha azt mondják csak 15-öt... most 5 centiért veszekedjek? Pedig az évszázad pere lehetett volna :-) |
Billigpeter | 11883 | 2016. február 17. 21:17 | Válasz erre: 11881 |
hideg úton úgy megy az, hogy " pici egy, óvatos kettõ, haladós három" :-) nem tudok a z6- ról nyilatkozni, olyanon még nem mentem. jelenleg hátul BT023 C, elöl michelin pilot power 2 ct feszül, meg vagyok elégedve ezzel az összeállítással, esõben is jó. képekrõl neked most hátul michelin pilot road 2 van, nekem is ez volt rajta ez elõtt, nem fogyott még el, mikor lecseréltem, de elmúlt 10éves, oszt felkeményedett, mint a bakelit. az is jó volt esõben. De ha a Kovácstanár elhasznált belõle 2 szettet, olyan nagyon szar nem lehet, pláne, ha nem akarsz esõbe motorozni :-)
|
Billigpeter | 11882 | 2016. február 17. 21:04 | Válasz erre: 11880 |
De a tyúkok nem a vidámszínpadon laknak :-)
|
harleytom | 11881 | 2016. február 17. 20:47 |
Most már annyira bezsongtam a hozzászólásoktól, hogy komolyan elgondolkodom rajta, hogy hétvégén ha jó idõ lesz, én is megyek egy kört :-), bár az elsõ gumi nem a legjobb, de még elmegy! A Z6 teszteket olvasgattam, szerintem arra a célra amire nekem kell pont megfelelõ lesz! Nem vagyok egy száguldozós típus, inkább túrázni szeretünk, s közben nézelõdni, a tájat szemlélni amerre éppen járok/járunk. Esõben meg nem szeretek motorozni, így remélem, nem kell megtapasztalnom a vizes úton hogyan viselkedik. |
Billigpeter | 11880 | 2016. február 17. 20:41 | Válasz erre: 11878 |
lovat, 86-ot.:-) ja, meg van 25 tyúk is, hogy legyen aki megfalja a kukoricát, amit nyáron megtermeltem. nekik kell a víz, a vederbe.
|
Billigpeter | 11879 | 2016. február 17. 20:39 | Válasz erre: 11877 |
Nálunk eddig még nem kellett énekelni, ezért bemegyek holnap is... nem kellene beperelned az angoltanárodat a mélységed miatt? :-) csak kérdezem... |
cblaci | 11878 | 2016. február 17. 20:31 | Válasz erre: 11876 |
Minek a veder? Tehenet vagy lovat tartasz? :-) |
cblaci | 11877 | 2016. február 17. 20:30 | Válasz erre: 11875 |
Az angolórára gondoltam én is, nem is tudom miért pontoztam ki, hiszen az nem olyan közönséges szó mint a dugás :-D 2003-2005 között én is jártam angolra, szerettem is nagyon, mindaddig amíg egy hülye angol dalt kellett megtanulni, majd órán elénekelni a többiekkel együtt, merhogy az segít a tanulásban... Engem az általánosban se sikerült megénekeltetnie egyik tanárnak sem, az angol tanárnõ viszont oda állt mellém mert szerinte csak tátogtam... ez akkoriban annyira megviselt hogy azóta nem nõttem egy centit se. :-) |