5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 11976 2016. március 7. 06:05   Válasz erre: 11975
Csak esetleg fura :-)
    

Billigpeter 11975 2016. március 6. 22:00   Válasz erre: 11974
Semmi sem lehetetlen:-)
    

Kovacspeter 11974 2016. március 6. 21:07   Válasz erre: 11972
Ha nagyon szeretnéd fel lehet pókozni egy összecsukható bringát a hátsó dobozra;-)
    

cblaci 11973 2016. március 6. 19:09   Válasz erre: 11972
Menjünk inkább motorral testvérem, úgy is ritkán van azonos idõben és helyen az a sok szép Inazuma, nemán pont mi alapító tagok dísztelenkedjünk ott drótszamáron... Majd vonatozunk biciklivel máskor :-)
    

Billigpeter 11972 2016. március 6. 16:20   Válasz erre: 11971
És könnyebb vele felszállni a vonatra :-) De nem kell vinni bringát, adnak ott, ha szépen kérjük.
    

cblaci 11971 2016. március 6. 13:14   Válasz erre: 11970
Nem is biciklivel cseszd meg :-) eleve ~400km a táv, ami nem olyan sok csak hamarabb kellene elindulni. Mondjuk bicajra nem kell pálya matrica...
    

Billigpeter 11970 2016. március 6. 12:01   Válasz erre: 11969
És motorral kelljen rajta átmenni :-) ott oszt lesz adrenalin bõséggel :-)
    

cblaci 11969 2016. március 6. 07:43   Válasz erre: 11967
Csináljunk lengõ kötélpályát is az adrenalinra éhezõknek :-)
    

cblaci 11968 2016. március 6. 07:42   Válasz erre: 11966
A versenytechnikában én nem vagyok járatos, az utcai motorok légtelenítése során viszont mindig arra törekedtem, hogy az légmentes és határozott nyomáspontú legyen, vagyis bubi kizárva! Mióta találkoztam a vákumos légtelenítõ szerszámmal azóta meg még egyszerûbb dolgom van, sõt elég egy méretes benzincsõ aminek a végén csak ötlet kérdése mivel keltesz vákumot, ha tele a tartály és jól csinálod nem marad levegõ a rendszerben.
    

Kovacspeter 11967 2016. március 5. 12:56   Válasz erre: 11964
Patakátkeléssel lehet csak bejutni a faluba?
Ez tetszik, mehetünk:-)
    

fenyooldrider 11966 2016. március 5. 07:45   Válasz erre: 11961
Rosszul fejeztem ki magam, légtelenítés után pici bubi mindig marad a rendszerben, ez szinte elkerülhetetlen de ez olyan pici méretû, mint az apró pezsgõbuborék, gyakorlatilag észrevehetetlen fékezéskor, mivel nem a felfórosodó féktuskóban van, ezért nem okozza azt a jelenséget sem ami a gõzképzõdéshez vezet!
Nekem úgy tanította anno egy versenyszerelõ ismerõsöm, hogy a fékcsövet lehetõleg ügy kell elvezetni, hogy lehetõleg végig emelkedjen a fõfékhenger irányába, hogy ezek a kis 'bubik" ki tudjanak ürülni a tartályba!
Egyébként normál körülmények között, ha csak a tartály elõtt van zsák, abból is vissza tud ürülni magától , amikor fékezés után visszaáramlik az olaj, az kiviszi magával!
Ezt azon is észre lehet venni, hogy egy idõ után felkeményedik még a puha, nem tökéletesen légtelenített fék is!
    

szegaimi 11965 2016. március 5. 05:16   Válasz erre: 11960
Mintha visszarepülnél az idõben. Egy utca, pár ház és csend meg jó levegõ!
    

szegaimi 11964 2016. március 5. 05:15   Válasz erre: 11963
Látod! Csak van valami elõnye is!:)
A hely valóban csodálatos, egy kis patakon át, egy gázlón keresztül lehet a faluba bejutni.
Innét aztán lehet menni csapatni a Mecsekbe, vagy irány a villányi borvidék, ízlés szerint.
    

Billigpeter 11963 2016. március 4. 19:29   Válasz erre: 11958
Nekem is tetszik, bár innen kicsit messze van, de legalább nincs közel :-)
    

Billigpeter 11962 2016. március 4. 19:24  
Köszönöm a válaszokat, én is valami ilyesmit sejtettem, csak megkérdeztem, hogy a másik két verziónak van- e valami elõnye.

    

cblaci 11961 2016. március 4. 19:16   Válasz erre: 11959
Ha légtelenítés után "levegõ zsák" marad, akkor az elég baj.
    

cblaci 11960 2016. március 4. 19:15   Válasz erre: 11958
Nekem tetszik a hely!
    

fenyooldrider 11959 2016. március 4. 19:09   Válasz erre: 11956
Az eddigi motorjaimat én is ebben a verzióban csináltam, mivel ilyenkor a légtelenítés után esetlegesen bennmaradó levegõ saját magától kiürül a rendszerbõl a tartályba!
Nem marad benne levegõ zsák és ez a lehetõ legkisebb fékolaj mennyiség!
    

szegaimi 11958 2016. március 4. 16:55  
Szevasztok Hölgyek, Urak!
Kicsit szörföztem a neten és találtam egy lehetséges helyszínt a konferencia számára (már ha lesz idén)
http://www.jofogas.hu/baranya/Domoshaz_Puspokszentlaszlo_43320610.htm?first=1
    

cblaci 11957 2016. március 4. 09:49  
Szerintem is a gyári elrendezés a legjobb. A fém fékcsõ is "pufferel" egy minimálisat és bár a folyadék összenyomhatatlan de nem mindegy milyen hosszan terjeszkedik. Már gondoltam rá, hogy rakatok bele egy elosztót, de amikor szélesítettem 3-3 centit nem volt rá szükség mert kiadta, ha viszont magassítani akarnám akkor az egyik ágat meghagyva akár 5-10 centivel is emelhetnék a kormányon... a magas kormány viszont nem tetszik ezért nem is foglalkozok vele. A szélesítés viszont nagyon jó, fõleg a járatlan utakon.
    

Kovacspeter 11956 2016. március 3. 22:57   Válasz erre: 11955
Jójestét!
A gyári megoldás, 3 csõvel, megmaradó elosztóval.
Némileg emeli a költségeket a több fitting, de csak egyszeri beruházás.
    

Billigpeter 11955 2016. március 3. 21:58  
Jó estét az Uraknak!

Szeretném kicserélni az elsõ fékcsöveimet fémhálósra. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a jobb megoldás, ha a két féknyereg közvetlen a fõfékhengerre van kötve, mint a Lacié, vagy a két féknyereg egymáshoz van kötve, és csak egy csõ megy a fõfékhengerre, esetleg a gyári megoldás 3 csõvel, elosztóval?

    

fenyooldrider 11954 2016. március 3. 04:49  
:) Szelepállítás, karbiszinkron, stb kipipálva, indulhat a szezon!
Ráfért már a szinkron, kicsit lassan esett vissza alapjárata, de most úgy zuhan le, mint tavaly a forint a svájci frankhoz képest! :))
    

Kovacspeter 11953 2016. március 2. 22:32   Válasz erre: 11949
Hát reménykedjünk.
Azt azért nem árt megvizslatni hogy mi jön le belõle, ha nagyon kotvány akkor menni kell az új olajjal egy keveset, és utána megint lecserélni.
    

Billigpeter 11952 2016. március 2. 21:46   Válasz erre: 11951
Köszönöm, hogy megnézted!

    

cblaci 11951 2016. március 2. 21:35   Válasz erre: 11950
Szia!
Lehet kicsit trehányul dokumentálsz, de az agyad az vág, nekem ki kellett menni a garázsba ahhoz hogy megbizonyosodjak. Jól emlékeztél!
    

Billigpeter 11950 2016. március 2. 19:53  
Szia Laci!

Kicsit trehányul dokumentáltam az elsõ fékbetétek típusát, nekem az rémlik, hogy LMP304 ST, és LMP305 ST. jó lehet ez?
    

inazuma400 11949 2016. március 2. 16:10  
Köszönöm Laci! Igen, kinézetre vmi ilyesmi van benne, lehetségesnek tartom h eggyezzen, minek bajlódnónak külön olajszûrõvel ha úgyis sokban egyezik a blokk! Igen mond vmit, de Nemtom pontosan mit akar jelentenie, viszont tegnap amikor keresgéltem vmit nekem úgy tûnt h a betûk évjáratra utalnak. Mert volt belõle c,d, meg f v vmi ilyesmi, és azok a régebbi típusok, legalábbis én így értelmeztem! Hát remélem h nem az van benne amit a gyárban bele tettek, hamarosan kiderül.... De nem hiszem h 17 éves olajjal olyan túl jól mûködne! Meg h nem ette volna már meg esetleg :D
    

Billigpeter 11948 2016. március 1. 22:11   Válasz erre: 11946
És az olaj sem az, amit még Ina zu bá locsolgatott bele....
    

Billigpeter 11947 2016. március 1. 22:08   Válasz erre: 11945
Szerintem a zárójelben van az alvázszám eleje, a másik valamilyen évjárat jelölés lehet. de nem biztos :-)
    

Kovacspeter 11946 2016. március 1. 22:02   Válasz erre: 11943
Japán krixkraxokat? Jujuj...hát reménykedjünk hogy az nem az a szûrõ, amit 0 km-esen tettek rá a gyárban:-/
    

cblaci 11945 2016. március 1. 20:53   Válasz erre: 11943
Találtam egy oldalt ahol a GSX400 Inazumára a HF138-as szûrõt hozza fel. Ha itt nincs elírás akkor elvileg ugyanaz a szûrõ kell mint a 750-hez. Ha a jobb oldalon a "Please select the make and engine size" mezõben kiválasztod a köbcentit és a típust akkor megtalálod az alkatrész listában a "FILTERS Section" alatt ha az "Oil Filter Hiflo"-ra rákattintasz. A 00 a 2000-es évjáratot jelenti, az FSV/FSK1 (GK7B) fingom nincs mit jelent, de talán neked mint tulajnak mond valamit a jelölés.
http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/gsx_400_fsv_fsk1_gk7b_inazuma/00/picture/oil_filter_hiflo/
    

inazuma400 11944 2016. március 1. 20:13  
Köszi Peti a linket! :) csak ez az elsõ lesz szar... Utána ha már fogom tudni mit honnan meg milyet akkor már könnyû dolgom lesz... Ilyenkor azért néha bánom h belpiacos! :D
    

inazuma400 11943 2016. március 1. 20:11  
Nem bírtam magammal. Voltam kint de pont nem látni a jelölést így.... Csak a japán krixkraxokat meg h warning.... Köszi Laci majd szemezgetek! Próbáltam rakeresni de nem igazán találtam semmit.... Mindig a 84es gsxet dobja ki...
    

Billigpeter 11942 2016. március 1. 19:50  
Motul olaj a legjobb áron, kétszer is rendeltem innen, minden rendben volt:
http://www.autoteka2000.hu/motorolajok-kenoanyagok-40/motul-132/motorkerekpar-kenoanyagok-135/negyutemu-motorolaj-141/motul-5100-4t-10w-40-4l-705.html

    

harleytom 11941 2016. március 1. 19:22  
Bocsi, amiket én írtam, s itt találtam a fórumban az 750-hez jó! Még egyszer bocs!
    

cblaci 11940 2016. március 1. 18:56   Válasz erre: 11936
Egyszer már foglalkoztunk azzal a kérdéssel hogy a 400-as mennyiben különbözik a 750-es vagy az 1200-as testvérétõl. Azt javaslom neked Ricsi, találgatások helyett vedd a fáradtságot és bugyoláld ki a motorodat, gondolom nem 7 emelet mélyen, beton szarkofággal lezárt titkos katakombában õrzik fegyveres katonák...
Ha sikerül a küldetés akkor egy zseblámpával keress típus jelölést az olajszûrõ testén és azt jegyezd fel. Ha olyat találsz hogy HF138 vagy Cof038 akkor nyert ügyed van, ha nem akkor is írd fel amit találsz és segítek szinoníma szûrõt találni katalógus alapján. Egyszerû dolog az olajszûrõ de azért jobb óvatosnak lenni, van egy galériám a Sport Motor oldalon ahol bogarásztam velük egy kicsit, ha van kedved nézegesd meg és olvasd el a képek alatti leírásokat is.
http://www.sportmotor.hu/album/LlwFYfBWEbT
    

inazuma400 11939 2016. március 1. 17:29  
ja, most nézem kimaradt a link! :D de pótoltam! :D
    

inazuma400 11938 2016. március 1. 17:28  
elvileg jónak kéne lenni ezeknek a szûrõknek az enyémbe is ugye? mert itt ezen az oldalon amit belinkeltem van modell választó, csak épp az enyém nincs itt....
    

harleytom 11937 2016. március 1. 17:27   Válasz erre: 11936
Én itt a fórumban találtam egy hozzá szólást, az alapján rendeltem szûrõket és olajat:
HifloFiltro olajszûrõ: HF138
HifloFiltro légszûrõ:HFA3604
Olaj én a MOTUL 5100 10w40

Ezeket én a motoralkatresz.eu oldalon rendeltem meg, személyesen Gödön vehetõ át, de házhoz is szállítanak, szerintem korrektek, nekem minden rendben volt!

    

inazuma400 11936 2016. március 1. 17:17  
Véleményt szeretnék kérni! rendelt már innen vki, és h szerintetek merjek-e innen rendelni? szûrõbõl ki milyet használ v milyet ajánlotok, abból is vmi jót szeretnék neki venni! viszont megnézni nemtudom h milyen van benne mert be van egyenlõre bugyolálva, hétvégén felébresztem, viszont addig jó lenne ha megjönnének ezek a cuccok hozzá! :D
http://www.olajwebshop.hu/termek-Motul%205100%204T%2010w-40/139/
    

fenyooldrider 11935 2016. február 29. 19:02  
Na, ma sikerült elvinni a vasat a szerelõsrácnak, egy kis szinkron erejéig!
Azt mondta fülre, hogy felejtsem el a vezmûlánc cserét, odébb lesz az még!
Úgyhogy szelepet állít, sportdobot belekalkulálva anyagot állít és egy karbi szinkron, aztán elvileg kész:)!
Kezdõdik a szezon!
:)))
    

cblaci 11934 2016. február 28. 17:49  
Na de hol van Csabi?
    

cblaci 11933 2016. február 27. 21:12   Válasz erre: 11928
A Tiedre lehet hogy nincs, de az én fõtengelyvégemre fel van szerelve az irgalmatlanság! Ma is amikor meglódult... nem is lehet azt leírni :-)

    

cblaci 11932 2016. február 27. 21:04   Válasz erre: 11927
Az enyém is csak nyáron csapkod, ha sok a légy :-)
    

Kovacspeter 11931 2016. február 26. 21:07   Válasz erre: 11928
Nem kell messzire menni, a Megyer-hegyi tengerszemnél is jó lett volna, azt is megjárta már szegény motor;-)
Tényleg, a kenyeresszatyor jól mutatna rajta.
    

Kovacspeter 11930 2016. február 26. 21:00   Válasz erre: 11927
Nem hiszem hogy azért.
Koppgázon kihuzatva néha elõfordult, bár ritkán szoktam ezt erõltetni, nem is ezért lett felszerelve.
Teljes dobozolással autópályán elõfordult hogy kamiont beérve-elhagyva érezhetõ volt a hiánya. Aztán rosszabb útfelületen, szûk körben mélyre döntve-megfordulva teljes dobozolással.
Aszfalt nélküli utakon. De néha aszfalton is, a legdurvább az volt, egyszer Lengyelországban egy vasúti átkelõn áthaladva brutálisan kicsapódott a kormány. Három motorral mentünk akkor, de szerencsére senkinél nem volt perec, a 990 Adventure kevésbé érezte meg, de nála is volt kicsapás, a 600-as Fészeres hozzám hasonló erõs kicsapásról számolt be.
Fogalmam sincs hogy mire gondoltak, vagy nem gondoltak Hamamatsuban, (szívem csücske az öreg olajhûtéses technika de pl az elsõ villa gyárilag elég gyengécskére sikeredett) ha megnézed hogy anno egy 1100 EF mennyi mindennel volt felszerelve...meglehet kihúztak ezt-azt a költségvetésbõl. Mindenesetre a számomra szükséges átalakítások majd mindegyike megvan, nagyon személyre van már szabva a gép;-)
Persze a sláger sportkipuff, meg hasonló okosságok nem érdekelnek;-)
    

fenyooldrider 11929 2016. február 26. 16:09   Válasz erre: 11928
:)))))
    

Billigpeter 11928 2016. február 24. 21:25   Válasz erre: 11927
De nem is kerülted meg még a Fekete -tengert :-)
Kicsit szokatlan a látvány, de legalább lehet rá szatyrot is akasztani :-)
És egyébként is, a 750-esek fõtengelye végére nem szerelték fel az irgalmatlan nyomaték elnevezésû gépelemet, amit az 1200-ekhez már alapfelszereltségként árultak:-) Így ne kritizáld a receptet tálalás elõtt :-)
    

fenyooldrider 11927 2016. február 24. 17:20   Válasz erre: 11926
Talán azért mert nem is kell?
Még sosem éreztem szükségét, nekem sosem csapkodott még a kormányom!
    

Kovacspeter 11926 2016. február 23. 22:33  
Visszakerült Lecsó úrtól a gépezet. Sok minden történt a géppel.
Többek között erre sem gondoltak annak idején Hamamatsuban:-D
    

Kovacspeter 11925 2016. február 23. 22:28  
Gumis témához még egy dolog. Az Inazumán a Z6-ok meg a Road3 mellett Conti Road Attackkal volt tapasztalat. Jól tapadt, esõben jobb volt a Z6-nál, talán azért mert az ék alakú mintái középre is beértek. Egy baj volt vele: 11 ezer km alatt ledarálódott.
Ritka mintázatú guminál ami be sem ér középre nemigen lehet csodát várni, a túra gumik nagy része ilyen. Esõben a sûrû mintázat a kedvezõ, nem sok ilyen van, pl. Road3, Road4, esetleg kisebb vagy régi motorra a jó öreg Lasertec.
Persze az ezeréves kõguminál minden jobb, de azért ne Kenda legyen vagy valami hasonló;-)
    

fenyooldrider 11924 2016. február 23. 04:34   Válasz erre: 11923
Köszi!
    

lecso 11923 2016. február 22. 20:27   Válasz erre: 11894
Kb. 0,2-0,3 bar.
    

inazuma400 11922 2016. február 21. 18:43  
Rendben, köszönöm! :) fizu után indul a projekt! :D
    

cblaci 11921 2016. február 21. 17:32   Válasz erre: 11920
Úgy van ahogy írtad, a meleg olaj folyósabb és kevesebb marad a blokkba amikor leereszted. Az olajcserénél nem kapkodok, elõször az olajleeresztõ csavart tekerem ki, aztán hagyok idõt az olajnak lefolyni, akár 15-20 percet is, közben a sztenderen kicsit libikókáztatom a motort hogy minél kevesebb olaj maradjon benne. Ezalatt hûl a leömlõ és anélkül átveszem felette az alufóliát hogy megégetné a kezem. Ezután kitekerem a szûrõt de annak helyére már tekerem is be az újat hogy még véletlenül se kerüljön bele por, aztán a fóliát leszedem, olajleeresztõ csavar vissza a helyére és mehet bele az új kenõanyag.
    

inazuma400 11920 2016. február 21. 17:17  
Laci, lenne egy hülye kérdésem az olajszûrõ cserével kapcsolatban , mivel egyre közelebb van egyre többet agyalok rajta, Nah és az van h ugye felmelegítem a motort, leengedem az olajat, és akkor cserélek szûrõt v várjam meg amíg vissza hül, már csak avégett h a leömlök forrók lesznek és ott nem olyan jó matatni, v kesztyû + hosszú ujjú és tekerjem ki akkor rögtön? Meg ugye az alu fólia alá kell rongy, mert gondolom rá ég a leömlõkre melegen, nem? Lementettem a.képet amit küldtél, de az gépen van azért nincs kedvem bekapcsolni mer elég trágya... De vissza tekerni se akarok most, ez így egyszerûbb! :D
    

cblaci 11919 2016. február 21. 17:07   Válasz erre: 11918
Készültem én is, sõt a motor takaróját is levettem, aztán megláttam magam a leömlõkben amiket túlzás nélkül hasonlíthatok a tükörhöz... minden részem kívánja már, de nem olyan áron hogy tiszta dzsuva legyen ebben a takony idõben. Beindítottam, egy kicsit nézegettem, megjárattam mindegyik fokozatban, aztán újra gondosan betakargattam. Megvárom a jobb idõt, annál nagyobb lesz majd a testi lelki beteljesülés :-)
    

harleytom 11918 2016. február 21. 11:30  
Tegnap megtörtént az olaj és szûrõk cseréje, majd mivel aránylag jó volt az idõ, ezért mentem egy Mogyoród-Szentendre kört is! Szuper volt, bár még nagyon szoknom kell a motort!
    

Rick 11917 2016. február 21. 07:29   Válasz erre: 11915
Mentem elég sokat egy barátom Yamahájával, jó profilú Krisztus elõtti DOT számú gumikkal. Nem gyõztem csodálkozni a DOT szám megnézéséig, hogy miket mûvelt a moci. Motorfékre, gázadásra, kanyarban, állandóan arra törkedett, hogy keresztbe menjen. Végül a legolcsóbb de teljesen új BT került a motorra (talán BT 045 vagy ilyesmi, ha rosszul írtam a számot akkor bocs, a lényeg, hogy olcsó volt) és megint mehettem a mocival. Nem gyõztünk-tem csodálkozni. Mintha egy másik motorral mentünk volna. Ha fékeztél megállt, nem akart keresztbe menni stb... És csak annyi, hogy egy új gumit kapott. Ezzel csak azt akartam leírni, hogy nem nagyon tudsz hibázni ha új gumit veszel egy régi helyett. A hangsúly azon van, hogy egy fiatal, rugalmas gumiköpeny legyen a felnin. A specialitások ezután jönnek...
    

cblaci 11916 2016. február 20. 19:25   Válasz erre: 11913
Ott a pont! A végén a hasonlat nagyon tetszett! :-)
    

inazuma400 11915 2016. február 20. 12:17  
Értem! Hát köszi a hozzászólást Rick, Nemtom nekem vhogy sosem volt számításban a metzeller, mondok tény h a Bridgestone sem... Hát majd meglatjuk mi lesz a vége ha oda jutok! :)
    

Rick 11914 2016. február 20. 09:26   Válasz erre: 11913
Még annyit, hogy bármilyen kopott, vagy nem kopott de régi bakelit kemény gumi cserlése után csak jobban jár az ember. Akármilyen árkategóriát választunk, jelentõs javulás figyelhetõ meg... :-)
    

Rick 11913 2016. február 20. 09:11   Válasz erre: 11906
Nekem Z6 van elõl-hátul. Esõben a fékút hosszabb. 10 °C környékén több idõ kell míg bemelegszik, és csak nagyobb tempónál marad meleg a gumi. Nyáron a lábtartós kanyarok közben valamit elrontottam és kitört a motor hátsó traktusa. Már-már éreztem az aszfalt simogató puhaságát, amikor egyszer csak visszaállt a moci és még csak át sem próbálta dobni magát, sem engem. Ezzel bizonyított nálam a Z6. Úgy mûködött mint egy védõangyal. Ha ez lefut, akkor a Z8-on gondolkodnék. De mivel keveset megyek, ezért odébb lesz a csere. Én nem megyek hosszabb normális tempójú túrákra. Ha mennék, próbálnám beleszámítani az esõt, a hegyek, erdõk közötti hidegebb aszfaltot, a lassabb tempó miatti gumi hûlést, ezért lamellázottabb gumi jöhetne számításba, pl: Mich. RP 3-4. Szerintem felhasználó igény alapján kell választani, mint a számítógépnél. Nem kell gamer pc-t venni az irodába, és nem fog menni a legújabb fps játék az egyszerû irodai pc-n.
    

inazuma400 11912 2016. február 19. 23:24  
Akkor bocsi Laci, én nem értettem.... Hát ha én majd mostanában gumit veszek tuti megy egyszerre mind a kettõ :D bár azt nemtom h hogy állnak, de ha elõszedem majd a körmükre nézek h mi a.helyzet....
    

fenyooldrider 11911 2016. február 19. 20:51   Válasz erre: 11905
Nem a vákuumos csappal van bajom! Nekem az 1.4 tank szerintem lejjebb került mint a gyári volt, ezt telitanknál nem veszem észre, de ahogy fogyogat olyan 1/3 1/4 tank körül észreveszek egy olyan jelenséget komolyabb kiforgatáskor mintha elzártam volna a csapot, benzinszegény lesz a keverékem, viszont ha ilyenkor kis gázon megyek pár száz métert akkor ez nincs!
Eddigre valószínûleg visszapótlódik a karbikban a benzinszint és minden helyreáll!
Persze ha csak annyi benzint akarnák kihasználni mint az eredeti tankban volt, akkor nem kéne ez, de ha már ott az a pár plusz literem akkor miért ne?
Egy tápszivattyún ne múljon a boldogság, meg különben is, mindig kerestem az adott helyzetbõl kihozható mûszaki többletet!

    

harleytom 11910 2016. február 19. 20:39  
Ja a gumis témához csak annyit tudok hozzá szólni, hogy nekem muszáj párban cserélni, mert muszáj, aztán majd meglátom hogyan kopik, s annak függvényében vagy egyszerre csere a kettõ, vagy csak az amelyik kopott!
    

harleytom 11909 2016. február 19. 20:37   Válasz erre: 11893
Igen érdemes lenne ezeket is lecserélni, de én utoljára ETZ 250-en cseréltem teló olajat, fékfolyadékot meg még egyáltalán nem cseréltem, így mivel ez kissé komolyabb vas nem ezen szeretnék kísérletezni :-) Erre keresek inkább egy megfelelõ szakembert! Egy angol nyelvût én is szereztem, ettõl függetlenül megihatjuk azt a sört!!!
    

cblaci 11908 2016. február 19. 13:52   Válasz erre: 11907
Azzal hogy "párban újat" én is azt akartam sugallni, hogy az a legjobb ha újat és azonos típust veszel. Az egy másik dolog hogy nem egyszerre fognak elkopni, ilyenkor kell mérlegelni hogy azt is ledobod amelyik még bírná, vagy fent hagyod az új társaságában elkopni. Nem szeretek pazarolni, nálam kopáshatárig kopnak a gumik, kivétel volt az Avon, de az úgy megkeményedett hogy muszáj volt lecserélni.
    

inazuma400 11907 2016. február 19. 11:13  
Értem, köszi Laci! De én amúgy arra gondoltam h elöl hátul egyforma papucs a jobb választás h tengelyenként eltérõ mint ahogy azt ti is teszitek, v ez is olyan dolog h kinek mi? Lehet túl bonyolulítom, de ez az elsõ komoly motorom, plussz látom h nem jó ami most van rajta, és a legjobbat akarom! :D bár tény h melegben és száraz idõben nem igazán vettem észre negatívumot, dehát nem csak napsütésbõl és +20fokbol áll a világ.... :)
    

cblaci 11906 2016. február 19. 08:26   Válasz erre: 11903
A történet így teljes csak hogy megnyugodj Ricsi: elõször a hátsót kellett lecserélni, ekkor vettem a kétkomponensû BT 023at az R17nél. Aztán eltelt egy fél év és elfogyott az eleje is, ekkor szintén az R17-nél megvettem a 2CT elõre. Billig Peti ezután cserélt gumikat és mivel az esõs tapasztalataim is jók voltak õ is erre az abroncsokra váltott, szerencsére neki is bejött. Ettõl függetlenül az a legjobb ha párban vásárolsz gumit, ha pedig a Z6-ot nézted ki azzal nem lesz gondod. Vannak akik az "újat és párban" elvet követik, én csak azt cserélem ami kopott, olyat nem dobok le amibe még van 5-10ezer km. Most kaptam ajándékban egy futott Z6-ot ami még majdnem új, a barátom vette de idõközben eladta a motorját és nem is vesz másikat, ezt a gumit csak azért rakatom fel mert ezzel elkopik a hátulja is, aztán vehetek én is párban újat, de azt majd akkor eldöntöm hogy milyet, lehet Z6-ot.
    

Kovacspeter 11905 2016. február 19. 07:32   Válasz erre: 11904
Ja, nincs visszafolyó ág. 1 bar alatt lehet a nyomás, de ez csak tipp.
Amúgy mi a baj a vákuumos rendszerrel?
    

fenyooldrider 11904 2016. február 19. 06:19   Válasz erre: 11900
Köszi a gyors infót, akkor ezek szerint nincs visszafolyó ága sem , csak egyszerûen nem csinál nyomást, csak minimálisat!
    

inazuma400 11903 2016. február 18. 23:47  
Értem én csak nem erre gondoltam! :D hanem a brigstone kérdésre, meg a power kombóra... Jobb amúgy a felemás gumi mint h ha elöl hátul ugyan az van?! Én road3mat akartam de így már nemtom :D meg ám is brigstone van felpingálva a villára, lehet azé szeretik annyira az inák! :)
    

Kovacspeter 11902 2016. február 18. 21:45   Válasz erre: 11899
Abszolút csak óvatosan, az a helyzet hogy a munka az ivás rovására megy;-)
    

Kovacspeter 11901 2016. február 18. 21:43   Válasz erre: 11894
Elég kis méretû, Mitsubishi volt a gyári beszállító.

    

Kovacspeter 11900 2016. február 18. 21:41   Válasz erre: 11894
A manuál szerint a pumpa ellenállásának 1-2.5 ohm között kell lennie, az üzemanyag-átfolyás több kell legyen percenként 600 ml-nél. A nyomást nem írja a manuál, nagyon kevés lehet.
    

cblaci 11899 2016. február 18. 21:25   Válasz erre: 11898
Aztán csak óvatosan a piával Peti, el ne nézd a manuált mert a tápnyomás az speciális téma :-)
    

Kovacspeter 11898 2016. február 18. 21:12   Válasz erre: 11894
Hello Fenyõ!
Mindjárt megnézem a manuálban, csak elõtte beküldök egy pálinkát sörrel.
    

Kovacspeter 11897 2016. február 18. 21:09   Válasz erre: 11888
Hát ez kész;-D
Komolyan,simán jobb vagy mint a Rádiókabaréban a komikusok, ott nincsenek ilyen jó poénok.
    

Kovacspeter 11896 2016. február 18. 21:05   Válasz erre: 11873
100-as benzin Inazumába? Még ilyet! Nem szabad beletölteni, elhúzza;-)))
    

Kovacspeter 11895 2016. február 18. 21:04   Válasz erre: 11872
Márminthogy kb.15 körül futhatnak el átlagban másoknál, legjobb esetben 20.
    

fenyooldrider 11894 2016. február 18. 20:53  
Urak, ha valaki aki ismeri az 1.2 benzin rendszerét megoszthatná velem ennek részleteit!
Érdekelne, hogy mennyi a tápnyomás, ezt a szivattyú szabályozza-e vagy van valami más nyomásszabályozó, esetleg visszafolyó rendszer?
Piszkálja a csõrömet, ez az ügy, lehet, hogy telepítek én is egy ilyen dolgot, a szivattyú adatait azért kérdeztem, mert van néhány autó tápszivattyúm ilyen, olyan, hátha tudnák integrálni egyet hozzá?
    

Billigpeter 11893 2016. február 18. 20:50   Válasz erre: 11892
És ugyanez a helyzet a fék- meg villaolajjal is. Érdemes lehet annak is a körmére nézni.
Nyilván van most költséged rendesen, de ezek cseréje inkább csak munkaigényes. A módjáról meg találsz képeket visszaolvasva, illetve van egy angol nyelvû service manual, amit egy komolyabb összegért (1 sör a találkozón ;-) ) esetleg meg tudok veled osztani. :-)
    

harleytom 11892 2016. február 18. 19:39  
Köszi az infókat gumi ügyben, ha már használni fogom akkor tudok róla nyilatkozni is :-)

Addig is holnap elmegyek olajért és szûrõkért, aztán lecserélem mind, mert nem tudhatom milyen és mikori az ami most benne van. Így legalább tudni fogom, hogy mikor kell legközelebb cserélni.
    

cblaci 11891 2016. február 18. 16:39   Válasz erre: 11890
Ráadásul ha a felni kopik el az többe kerül mint a gumi :-)
én is a gumi használat mellett voksolok, bár az én szavazatom nem hiteles mert gumi nélkül még nem motoroztam, csak elképzeltem milyen lehet...

    

Billigpeter 11890 2016. február 18. 14:01   Válasz erre: 11889
szerintem a gumi nem kérdés, sokkal komfortosabb, ha használsz, mint ha nem :-)
    

inazuma400 11889 2016. február 18. 12:43  
Én csak jövõ hónapban ásom élõ a garázs mélyérõl, úgyis kell vinnem mûszakira... Most gumi kérdésben elbizonytalanítottatok..... :D
    

Billigpeter 11888 2016. február 17. 21:31   Válasz erre: 11885
a tyúkok tojnak, csak nem olyat, minden hétvégén talicskával tolom ki a termõfelületre a "recycling" miatt, ami meg hülyeség, mert az semmit nem jelent, hogy "újrabiciklizés" :-) Árpára vigyázok, nem kapnak, mer kell a sörbe, zöldet mindennap látnak, mert mohásodik a hullámpala az ól tetején:-) a béka meg nem a pocsolyában, hanem a miskolci kocsonyában pislog, egyébként meg nem az a paraszt, aki mezítláb megy a bálba, hanem aki rálép a lábára :-DD

    

cblaci 11887 2016. február 17. 21:25   Válasz erre: 11881
Harleytom, én ugyanazt a kombinációt használom mint Billig Peti, az nagyon jó, van egy elsõ Z6-om itthon, azt úgy kaptam ajándékba, lassan közeleg a mûszaki vizsga de elõtte felrakatom, aztán majd meglátom hogy fent hagyom, vagy újat veszek párban.
    

Billigpeter 11886 2016. február 17. 21:24   Válasz erre: 11884
Hát ezt már soha nem tudhatjuk meg :-)
    

cblaci 11885 2016. február 17. 21:23   Válasz erre: 11880
Tojnak azok a tyúkok rendesen testvérem? A kukorica mellé adjál nekik egy kis takarmánybúzát is, de az árpát ne erõltesd mert rosszul hasznosul a magas nyersrost tartalma miatt. Szójabab, napraforgó ezek mehetnek és a zöldet se felejtsd el, fõleg a lucerna nagyon jó a tojótyúknak :-)
Na de ha ekkora farmer vagy akkor ezeket te is tudod, csak a városi emberek pislognak mint béka a pocsojában :-D
    

cblaci 11884 2016. február 17. 21:20   Válasz erre: 11879
Fontolgattam egy komolyabb pert, de nem tudom bizonyítani hogy legalább 20 centit elvett ez a trauma, mert mi van ha azt mondják csak 15-öt... most 5 centiért veszekedjek?
Pedig az évszázad pere lehetett volna :-)
    

Billigpeter 11883 2016. február 17. 21:17   Válasz erre: 11881
hideg úton úgy megy az, hogy " pici egy, óvatos kettõ, haladós három" :-) nem tudok a z6- ról nyilatkozni, olyanon még nem mentem. jelenleg hátul BT023 C, elöl michelin pilot power 2 ct feszül, meg vagyok elégedve ezzel az összeállítással, esõben is jó. képekrõl neked most hátul michelin pilot road 2 van, nekem is ez volt rajta ez elõtt, nem fogyott még el, mikor lecseréltem, de elmúlt 10éves, oszt felkeményedett, mint a bakelit. az is jó volt esõben. De ha a Kovácstanár elhasznált belõle 2 szettet, olyan nagyon szar nem lehet, pláne, ha nem akarsz esõbe motorozni :-)
    

Billigpeter 11882 2016. február 17. 21:04   Válasz erre: 11880
De a tyúkok nem a vidámszínpadon laknak :-)
    

harleytom 11881 2016. február 17. 20:47  
Most már annyira bezsongtam a hozzászólásoktól, hogy komolyan elgondolkodom rajta, hogy hétvégén ha jó idõ lesz, én is megyek egy kört :-), bár az elsõ gumi nem a legjobb, de még elmegy!

A Z6 teszteket olvasgattam, szerintem arra a célra amire nekem kell pont megfelelõ lesz! Nem vagyok egy száguldozós típus, inkább túrázni szeretünk, s közben nézelõdni, a tájat szemlélni amerre éppen járok/járunk. Esõben meg nem szeretek motorozni, így remélem, nem kell megtapasztalnom a vizes úton hogyan viselkedik.
    

Billigpeter 11880 2016. február 17. 20:41   Válasz erre: 11878
lovat, 86-ot.:-) ja, meg van 25 tyúk is, hogy legyen aki megfalja a kukoricát, amit nyáron megtermeltem. nekik kell a víz, a vederbe.
    

Billigpeter 11879 2016. február 17. 20:39   Válasz erre: 11877
Nálunk eddig még nem kellett énekelni, ezért bemegyek holnap is... nem kellene beperelned az angoltanárodat a mélységed miatt? :-)
csak kérdezem...
    

cblaci 11878 2016. február 17. 20:31   Válasz erre: 11876
Minek a veder? Tehenet vagy lovat tartasz?
:-)
    

cblaci 11877 2016. február 17. 20:30   Válasz erre: 11875
Az angolórára gondoltam én is, nem is tudom miért pontoztam ki, hiszen az nem olyan közönséges szó mint a dugás :-D
2003-2005 között én is jártam angolra, szerettem is nagyon, mindaddig amíg egy hülye angol dalt kellett megtanulni, majd órán elénekelni a többiekkel együtt, merhogy az segít a tanulásban...
Engem az általánosban se sikerült megénekeltetnie egyik tanárnak sem, az angol tanárnõ viszont oda állt mellém mert szerinte csak tátogtam... ez akkoriban annyira megviselt hogy azóta nem nõttem egy centit se. :-)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők