5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Billigpeter 11876 2016. február 17. 20:25   Válasz erre: 11874
Elfelejtettem: Az akksit én is kivettem, és bevittem a hálószobába az ágy alá: ha én 20 fokba döglök, neki se legyen már rosszabb. szívem szerint a motrot is behozhattam volna, de nem fér be. azért hozzáteszem, bármennyire mostoha idõ volt, a vidámszínpadon egyszer sem fagyott bele a víz a vederbe :-)
    

Billigpeter 11875 2016. február 17. 20:11   Válasz erre: 11874
Nem tudom mire gondolsz, jobban esett, mint egy angolóra :-D
az hetente háromszor volt, ezt mégis jobban élveztem :-)
Az, meg hogy hasonlítunk, nem csoda, ha már testvérek vagyunk.
Jó, hogy volt rajtam sisak, mert legalább összetartotta a fejem, miközben körbeért a szájam a fejemen: a jobb oldali fojtószelep szabályozó (állásszög állító) bowdeneit rángattam nagy lelkesedéssel... hat hónapja dízel autóval járok, engem is elkapott a "Vazzeg ez hogy megy" érzés, alig bírtam abbahagyni. kár hogy holnap angolóra, oszt tanulni is kéne. Ezt holnap is szívesen csináltam volna megin. Mondjuk pont neked nem szeretném elmesélni, mennyire szar ez így 18 éves korod után :-D
    

cblaci 11874 2016. február 17. 19:45   Válasz erre: 11873
Mi tényleg nagyon hasonlítunk, még a gondolatunk is egy ;-)
Jó volt az idõ errefelé, alig vártam hogy hazaérjek. Az enyém csak november 3 óta pihen, de most az eddigiektõl eltérõen leengedtem a karbikat és az akksit is kivettem belõle. A tank tele volt benyával és spurival tartósítva telelt. A vákumcsövet megszívtam hogy meglegyen a karbicsészék szintje, vagy hármat fordult és már duruzsolt is. Egy kisebb kört mentem, olyan "hú de megy!" érzésem volt, fõleg a sok robogózás után.
Remélem a hétvégén jó idõ lesz és egy nagyobb kör is összejön. Azt nem mondom hogy jobban esett mint egy ..... de az mégis csak többször elõfordult november óta :-)
    

Billigpeter 11873 2016. február 17. 18:28  
Kedves Hölgyeim és Uraim!
Megérkezett a jobb idõ, kérem, indítsák be motorjaikat! :-)
Én ma megtettem, szeptember óta csendben volt az ételhordó, az õsszel tankolt 100-as benzinnek, meg a túladagolt kék spurinak köszönhetõen (1,5 dl/tank) harmadik indítózásra, némi kipufogóra durrogás után életre kelt.
3 pozitív dolgot tapasztaltam ma délután:
1.) még nem híztam ki a motoros ruhát,
2.) még nem felejtettem el motorozni,
3.) az ételhordón minden mûködik, tettre kész.
Kicsit késõn kezdtem hozzá, de sikerült menni 20 km-t, isten bizony jobban esett, mint.... bármi :-)
Elég erõsen meg vagyok fázva, nem tudom, ez ront- e rajta, de megérte :-)


    

inazuma400 11872 2016. február 17. 11:39  
Értem! Köszönöm Péter! :) ja jogos a felvetés, mivel fõtengelyen mérik a teljesítmény, de akkor is sok! :D a gumi témában meg kevesebbre számítottam, de akk az tényleg nem vészes! :)
    

Kovacspeter 11871 2016. február 16. 23:59   Válasz erre: 11860
Gumi: nálam elfutottak a Z6 gumiszettek 30 ezret, (2 szett) a mostani Pr3 szettnél is van rá esély hogy meglesz, bár erre a gumis cégnél ahova járok (Strauszgumi), azt mondta Strausz, hogy az én tapasztalatom nem mérvadó, mert ennyi senki másnak nem sikerül;-) Volt itt vmelyik fórumban nagy felhördülés "nagyon tapasztalt motorosok" írták hogy ez nem lehet, hazudok, stb. Beszkennelhetõ lenne a gumis munkalap amiben minden adat szerepel, le tudtam volna fotózni a gumit meg az óraállást, de van egyéb bajom is, egy ilyen dolog bizonygatása kb annyit számít mint 1940-es naptáron a légysz@r.
Nem tudom mi lehet az átlag, talán 15 e.
    

Kovacspeter 11870 2016. február 16. 23:30   Válasz erre: 11860
Teljesen jól élhetõ és kezelhetõ az 1.2-es, nagyon 'jóindulatú' motor,
szárazon nem tör ki sehova a fara.
Erre az alacsony nyomatékcsúcsra 4500-on sokan felkapták a fejüket akkoriban, szép érték, azonban nem a fõtengelyen motorozunk hanem a hátsó keréken;-)
Persze erõs gép, nem igazán marad el az XX-tõl, korabeli Busától, persze nagyobb sebességnél már igen, de aki száguldani szeret az vegyen idomos motort;-)
    

Kovacspeter 11869 2016. február 16. 23:17   Válasz erre: 11867
Z6: Jó gumi, jól tapad, sokat elmegy, kedvezõ az ára. Egy negatívumot tapasztaltam vele, az esõt nem szerette.
A mai napig használnám ha nem teljesített volna olyan gyengén vizes úton.
Sokan leosztják hogy nem két meg három komponenses, azonban a Metzeler az övszerkezettel meg a silica arányával éri el ugyanezt.
    

inazuma400 11868 2016. február 16. 22:29  
Értem! Hát igen, elég lenyûgözõ masina! :D
Hát énis kíváncsi leszek, majd mond el h milyen, én Michelint néztem ki ha ezek lekopnak!
    

harleytom 11867 2016. február 16. 20:14   Válasz erre: 11866
Ja DL 650 volt, szerettem, de meg kellett válnom tõle, s utána jött a kicsi VT 600 C, de az nagyon gyengécske volt, s már rég szerettem volna egy sor4-est. Banditokat nézegettem, de amikor megláttam élõben azt amit megvettem, mondhatni egybõl szerelem volt, mert egy motor kinézetû motor :-) !

Gumi Metzeler Roadtec Z6 lesz, nem ismerem, nem tudom milyen, a puding próbája az evés!
    

inazuma400 11866 2016. február 15. 20:18  
Köszi! :) v stromod 650es volt? Grat az inához! :) nem fogsz csalódni! Bár én világ életemben sor4 párti voltam, azóta már megenyhültem, de jó lesz az! ;) :D milyet fogsz felrakatni?
    

harleytom 11865 2016. február 15. 20:13  
Elõször is jobbulást inazuma400 :-)!

Már én is nagyon várom, hogy kipróbálhassam az új szerzeményt, mert ez a 30 km amíg haza hoztam nem volt túl sok, meg a V-Strom és a Shadow 600 után teljesen más kategória.
Na mindegy, hétfõn ha jó idõ lesz ( meg ha nem, akkor is ) elõ hozom és megyek vele a gumishoz új papucsokat felrakatni. Remélem nem fog esni ( elõre jelzés szerint nem ), s akkor tudok egy kicsit motorozni is.
    

inazuma400 11864 2016. február 15. 18:02  
Éreztem a hangvételén a hozzászólásnak, csak nem mindegyik sor volt egyértelmû :D de legalább megnevetettél! :D
    

cblaci 11863 2016. február 15. 17:58   Válasz erre: 11862
Értettem én csak vicceltem, a komoly válasz lehetõségét inkább meghagyom az ezerkettes tulajoknak, õk mégis csak kompetensebbek a témában :-)
    

inazuma400 11862 2016. február 15. 17:50  
:D jójó, tudom h az az alkatrész okozza a legtöbb hibát ami össze köti a kormányt az üléssel, de még ha normálisan is mész és nem is forgatod, akkor is 4ezres fordulaton ott az összes Nyomaték, csak kíváncsi vagyok, még nem akarok váltani tisztában vagyok a képességeimmel, csakhát na! :D nem azt mondom h nem lehet vele csak h milyen?!
Köszi! :)
    

cblaci 11861 2016. február 15. 17:36   Válasz erre: 11860
Nekem meg lenne egy hülye válaszom, pedig én nem unatkozok :-)
A 400-as Inazumád kormányán ott a jobb oldalon van egy gázmarkolat nevû alkatrész. Érdekes módon a brutális 1,2-esre is tettek egy olyat és azon az alkatrészen elég sok minden múlik, pl. gumikopás, farkitörés, esõben zabszem... stb.
A teljesítménye valóban tekintélyt parancsoló, de állítólag attól is van erõsebb, pl. a BKing 180 pacival és 146 Nm nyomatékkal... ettõl függetlenül a városi emberek aszonták hogy azokkal is lehet motorozni, bár én fel nem fogom hogyan :-)
Jobbulást! ;-)
    

inazuma400 11860 2016. február 15. 16:29  
Lenne egy hülye kérdésem így unalmaba, mert már második hete vagyok itthon betegen... Szóval mennyire élhetõ az 1.2 es nagytesó a mindennapokban? Mennyit bírnak ki a papucsok? És fõleg h hogyan viselkedik az a tengernyi nyomaték amit 4ezres fordulaton kap a hátsó kerék? Nem okoz ez váratlan helyzetek? Mennyire kezelhetõ? Szárazon meg lehet kínálni v ki akar törni a fara? Esõben nincs zabszem a seggetekben? El nem tudom képzelni h mire lehet képes egy ilyen gép?! Bocsi a hülye kérdésért csak eljátszottam a gondolattal h vajon milyen lenne ha nekem is lenne egy olyanom, mert nagyon csábító! :D
    

inazuma400 11859 2016. február 14. 22:18  
Énis kínomban képeket nézegetek meg azt a 2 szem videót ami van róla! :D
    

Rick 11858 2016. február 14. 21:49   Válasz erre: 11857
Elhiszem. Én már annyit hallgattam a hangját, hogy kipufogógáz szagú a ruhám. Inkább elindulok vele... :-)
    

cblaci 11857 2016. február 14. 18:52   Válasz erre: 11856
Közeleg az ébresztés ideje, régen volt november 3... már ott tartok hogy a hangja is hiányzik nem csak maga a motorozás.
Váljék egészségedre! :-)
    

Rick 11856 2016. február 14. 18:43   Válasz erre: 11855
Szia! Makádról könnyû megmondani... :-) Kiderült, hogy az inazuma nem endúró, nagyon nagy sár van a Zichy kápolna körül, és visszafelé még az esõt is megcsíptem. Most jöttem rá, hogy miért integettek Szigetbecsén egy 5-ös v. 7-es BMW-bõl amin minimum 295-ös papucsok voltak. Biztosan veled tévesztettek össze.
    

Penge 11855 2016. február 14. 18:36   Válasz erre: 11854
Sziasztok ! Ez a kápolna itt van a szomszédomba , Lóréven .
    

Rick 11854 2016. február 14. 16:33   Válasz erre: 11833
Köszönöm szépen! Sziasztok! Ez hol van?
    

Billigpeter 11853 2016. február 12. 06:22   Válasz erre: 11852
Semmi különös, csak meglepõdtem, mert olyat már eddig is tudtam csinálni, hogy két ugyanolyan hozzászólás született ugyanabban az idõben, de most a kettõ közt eltelt vagy 8 óra.

    

Kovacspeter 11852 2016. február 11. 21:01   Válasz erre: 11851
Adjon Isten!

Mi van?
    

Billigpeter 11851 2016. február 11. 20:59   Válasz erre: 11849
Na, visszhangzik a fórum? :-)
    

harleytom 11850 2016. február 11. 09:56   Válasz erre: 11849
Takarót még nem találtam megfelelõt!!! :-)
    

Billigpeter 11849 2016. február 11. 06:22   Válasz erre: 11846
Valami ilyesmi, már csak be kell takargatni :-)
    

Kovacspeter 11848 2016. február 10. 23:29   Válasz erre: 11823
Persze hogy emlékszem.
Az a jeges szakasz...hát nemigen ilyesmire vágyik az ember ha motorozásról van szó, egy Inazumával ugye;-)
Aztán mikor leereszkedtünk, utána jutott eszembe, hogy onnan minden egy lapra van feltéve, ha valami miatt meg kellett volna fordulni, azon a szakaszon nemigen jutunk vissza.
    

Billigpeter 11847 2016. február 10. 22:13   Válasz erre: 11846
Valami ilyesmi, már csak be kell takargatni :-)
    

harleytom 11846 2016. február 10. 20:45   Válasz erre: 11844
Vagy lehet, hogy mégis?!
    

harleytom 11845 2016. február 10. 20:44   Válasz erre: 11844
Még nem találtam meg neki a megfelelõ helyet! :-)
    

Billigpeter 11844 2016. február 10. 16:27   Válasz erre: 11843
Kimentél???????? Hát nem a nappaliban van? ;-)

    

harleytom 11843 2016. február 10. 15:12   Válasz erre: 11842
Köszi, nem hagyott nyugodni a dolog, így kimentem megnéztem, lecsavartam, s rájöttem mirõl van szó. A kipun van egy L alakú felfogató rész, amit szemmel láthatóan úgy kell elhelyezni ahogy te is írtad, de úgy látszik aki korábban felrakta, na neki ez nem volt egyértelmû. Miután kivettem a csavart nagy nehezen és áthelyeztem a dolgokat a csavar is kezesebb lett. Köszi, hogy jelezted ezt, nekem fel sem tûnt volna!
    

Billigpeter 11842 2016. február 10. 12:27   Válasz erre: 11841
A kipufogó felfogatása a hátsó lábtartókonzolhoz a rugó felõli oldalra kerüljön, akkor nem fog ennyire kiállni oldalra. Nem találtam jó képet, de remélem látszik mire gondolok. (bekarikáztam a problémás helyet.)

Esetleg valaki lefényképezhetné a felfogatást, akinek a gyári kipufogója van :-)

    

harleytom 11841 2016. február 10. 09:42   Válasz erre: 11837
Köszi a gratulációt!

A gumi nézés folyamatban van, majd meglátom mi lesz még nem tudtam dönteni, de a Continental Contimotion-t nézegetem, meg olvastam róla, szerintem nem lehet rossz, de ez csak használat során derül ki úgyis.

A kipu csõ felfogatásánál kifejtenéd kissé pontosabban ezt a felfogatási helyet, mert én néztem más képeket, s nekem úgy tûnik, hogy jó helyen van, de ez csak az én véleményem, sajnos vizuális típus vagyok, s nekem még csak két napos a mocim. Ha esetleg tudnál fényképet felrakni, azzal nagyon sokat segítenél! Köszönöm
    

inazuma400 11840 2016. február 10. 08:47  
Ja tom, feltûnt! :D mondjuk melegben nem volt vele bajom de október elején ahogy hûlt az aszfalt már nem tapadt.... Michelin Pilot road 3 fáj a fogam! :D
    

fenyooldrider 11839 2016. február 10. 04:43   Válasz erre: 11838
Az Avont felejtsd el, gumit nem tudnak gyártani, ezt bizton állíthatom!
Volt anno kocsin is nekem, meg motoron is, mert olcsó gumi, de tapasztalatból mondom, hogy sz@rt sem ér, maradjon meg a kozmetikumoknál:))) !
(bár ott nem tudom ér-e valamit, nem használom:D)
    

inazuma400 11838 2016. február 9. 21:51  
Lehet h igazad van, én már nemtom h ezt hol olvastam pedig nem olyan rég volt... Nem akarok senkit félre vezetni, lehet hibás volt a forrás... Mindenesetre én meg vagyok vele elégedve és legközelebb is ilyet fogok venni.... Csak most más típusút mert ez az avon nekem nem jön át! :D
    

Billigpeter 11837 2016. február 9. 21:41   Válasz erre: 11825
üdv!
Gratula a géphez, sok balesetmentest hozzá! Elõször egy pici észrevétel: szerintem a kipufogód a tartókonzol rossz oldalára van felszerelve, azért áll el ennyire a motortól. Vissza kellene rakni a helyére, mert ha leér, szar belõle a karcokat kipolírozni, meg jobban is néz ki ;-)
gumival kapcsolatban annyi, hogy a gumi profilszöge nem a szélességétõl függ, hanem a gyártótól, meg a gumi típusától. A sportgumik hegyesebbek a könnyebb dönthetõség meg nagyobb kanyarstabilitás miatt, a túragumik laposabbak a jobb egyenesfutás miatt. A 180- as guminak nagy elõnye, hogy akár a gyógyszertárban is vásárolható páros akcióban, míg 170 es gumeszt nem mindenhol lehet venni, általában drágábban. Hogy melyik jobb, az szubjektív, én nem tudok róla nyilatkozni, mert eddig még csak 170- est használtam.
    

inazuma400 11836 2016. február 9. 21:39  
Kutasó jó, még vissza Cserháthaláp/Surány felé magyarnándor stb
    

harleytom 11835 2016. február 9. 20:33   Válasz erre: 11832
Okés, nagyjából belõttem gyerek koromban vasárnaponként nagybátyóval és a felsõtoldi/alsótoldi csapattal bejártam a környéket ( Bokor, Kutasó, Kozárd stb )
    

harleytom 11834 2016. február 9. 20:30   Válasz erre: 11833
Köszönöm, eddig is megúsztam, remélem továbbra is így marad!

A fórumot olvasgatom, s már olvasgattam is, s elég sok jó és hasznos dolgot olvastam, a fotók pedig nagyon jók mivel én eléggé vizuális típus vagyok.


    

cblaci 11833 2016. február 9. 20:26   Válasz erre: 11825
Balesetmentes kilométereket kívánok és üdvözöllek közöttünk!
A gumiméretrõl beszélgettünk már párszor, kicsit megosztó a téma, de ez igaz az olajtémára is és még rengeteg mindenre, sõt az adalékokon még veszekedni is frankón tudtunk :-D
Érdemes visszaolvasni, vannak képek is bõven, sõt vélemények pro és kontra. Azt javaslom nézegess bele a fórumba mélyebben, nem kell mindent elolvasni, a képeknél általában érdekes dolgokat találsz, én pl. sokszor használom az érveréseimhez. Ha van kérdés akkor persze szívesen segítünk, bár én most távol leszek néhány napra, de vannak itt tapasztalt motorosok akik jól ismerik a típust és tudnak segíteni.


    

inazuma400 11832 2016. február 9. 19:48  
Attól arrébb, Bokor 40kmre van tõlünk! Csak azé mondom mert az ugye közel van Alsótoldhoz!
    

harleytom 11831 2016. február 9. 16:39   Válasz erre: 11829
Lehetséges! Nógrádban merre felé vagy? Alsótold, Pásztó környékén vannak rokonaim.
    

harleytom 11830 2016. február 9. 16:37  
Köszi a válaszokat!

Az olaj téma ok, tehát 4 liter ajánlott, megmondom õszintén a blokk oldalát még nem olvastam, de most, hogy írtad rémlik valami.

A guminál kissé bizonytalan vagyok, a gyárit én is úgy tudom, hogy 170/60, de hazafelé jövet ezzel a 180-assal sem volt problémám. Még gondolkozom. :-)


    

inazuma400 11829 2016. február 9. 15:51  
Úgy látom Tomi te vagy hozzám helyileg a legközelebbi inazumas! :D
    

inazuma400 11828 2016. február 9. 15:49  
Nekem 170/60 van hátul, azt olvastam a szakirodalomban a múltkor h ennek hegyesebb a profil szöge és jobban dönthetõbb, a 180 az meg laposabb de egyenesben stabilabb, aztán h ebbõl a halandó ember mit érez azt nemtom, de én maradok ennél a felállásnál! :)
    

fenyooldrider 11827 2016. február 9. 15:41   Válasz erre: 11825
Nekem is ez a gumi méret variáció van fent, ki erre, ki arra esküszik, én nem látom semmi hátrányát a +1 cm-nek és erre könnyû kapni bármilyen gumit!
Az olajra úgy emlékszek, hogy a 4L-esbõl szokott maradni!
A blokk oldalára amúgy rá van írva :3300ml 10w40
    

fenyooldrider 11826 2016. február 9. 15:33   Válasz erre: 11822
Köszi a fotókat és a hozzászólásodat, igen, hasznos volt, fõleg a teló mögötti felfogatási pont miatt, úgy látom át kell heberálnom nekem is, nem szeretném ha eltörné a vázamat a doboz!
Köszi még egyszer, majd iszunk rá egy F-16 -ost :D!!
    

harleytom 11825 2016. február 9. 15:16  
Üdvözlet Mindenkinek!

Segítségre lenne szükségem. Mai naptól boldog tulajdonosa lettem egy 750-es Inazumának, amin jelenleg elõl 120/70 17-es hátul pedig 180/55 17-es gumi van, amelyek cserések. Kérdésem az lenne, hogy hátulra jó-e ez a méret, vagy vegyek inkább 170/60 17-es méretû gumit.
A másik kérdésem, hogy hány liter olaj szükséges az olaj cseréhez?

Elõre is köszönöm a válaszokat, segítséget.


    

inazuma400 11824 2016. február 9. 07:15   Válasz erre: 11822
Jó volt az a szösszenet a képekkel a felfogatasról, Laci! Hasznos, legalább tudom merre induljak majd el ha neki kezdek! :)
    

cblaci 11823 2016. február 8. 19:51   Válasz erre: 11820
Szép vállalás volt ez a szimóval, le a kalappal!
Emlékszel 2014 március 30-ra? Reggel 4°C volt amikor elindultunk a Pádisra, aztán amikor 1300 méterrõl lefelé ereszkedtünk Havasrekettye felé, a jeges úton folyt a víz... na ott volt egy kis fartájéki zabszem effektus nálam is :-)
Egy kis emlékeztetõ:
http://www.sportmotor.hu/album/99tFauTAtoo
    

cblaci 11822 2016. február 8. 19:45  
Mutatom a képeket amiket ígértem és aztán leakadok a témáról, ha hasznos volt akkor örülök, ha nem akkor sincs baj mert elfért a többi hülyeség mellett ez is :-)
Szóval az elsõ felfogatási pont onnan indul ahol szélesebb a váz, kicsivel a teló felfüggesztése után (szerintem ez az ami leginkább tehermentesíti a segédvázat), a második felfogatási pont a felsõ kapaszkodó alatt van nagyjából, ez egy belsõmenetes rész a vázban kialakítva, ezek voltak azok amirõl Peti beszélt, vagyis az oldalsó fogantyú rögzítési pontjai, de én már a konzollal kaptam a motort. A felfogató laposvasakat viszont kicseréltem, mert amivel felszerelték az hosszabb volt, emiatt mozgott a konzol és hajlamos volt a csavarodásra. Így viszont hogy rövidebb felfogatókat csináltam (és kicsit vaskosabbat) sokkal stabilabb és nem lazulnak ki a csavarjai sem.
Pont.


    

fenyooldrider 11821 2016. február 8. 04:35   Válasz erre: 11820
Szép, quadnak való vidék:)!
    

Kovacspeter 11820 2016. február 7. 23:23   Válasz erre: 11818
Ezt most találtam, végre egy értelmes videó;-) http://www.sportmotor.hu/video/95wR4Au6BJ8

Nagy-Bihar télen, Cimconnyal, Ztaki. Bravó!
    

Kovacspeter 11819 2016. február 7. 23:18   Válasz erre: 11818
Bizony fel lehet, amikor felszereltem igen sokat kellett vele játszani hogy minden a helyén legyen, ne feszüljön, stb.
Egyszer Pest és Szoboszló között lelazult egy csavar, pedig meg lett húzva amennyire lehet, de aztán inkább megkínáltam az összeset menetrögzítõvel, azóta faja.
Nagy-Bihar: Eszembe jutott, kéne gyártani valami felragasztható matricát az esemény emlékére, az élmény miatt is, no meg ritkán juthat arra aszfaltmotor.
    

cblaci 11818 2016. február 7. 23:01   Válasz erre: 11817
A monorack-ot is fel lehet rakni szarul, az enyémre se volt jól felszerelve amikor vettem a motort, mert a faridom és a kar alsó váza között volt 2cm... minél rövidebb a felfogatás annál stabilabb a kar. Én egy kicsit a karból is vágtam le, így alacsonyabban van a középdoboz. Nem jellemzõ a segédváz hiba az Inazumán, de figyelni kell rá hogy ne terheljük túl. Mondjuk néha a csavarokat sem árt ellenõrizni, ha emlékszel még én a Nagy-Biharra is dobozszettel mentem fel :-)
    

Kovacspeter 11817 2016. február 7. 22:46   Válasz erre: 11816
Na ez a baj hogy én sem emlékszem jól, mindenesetre ha monorack a kar, akkor mi is elgondolkodhatunk az erõsítésen.
Nála nem segédváz törés volt, hanem a csavar becsatlakozásánál a menetnél szakadt ki egy darab, bár már korrodált volt a törés mentén, jóval korábban elindulhatott a repedés. Igaz meg is robbantották rendesen a hátsó dobozt.
    

cblaci 11816 2016. február 7. 22:31   Válasz erre: 11815
Hogy õszinte legyek én már nem tudom, de valami maszekolás volt vele amit az elõzõ gazda alkotott. A motor viszont nagyon rendben van.
A fotót nem felejtettem el de mozgalmas volt a mai nap is, ahhoz meg elõ kell még bányászni a gépet hogy napvilágon normális képet csináljak, az amúgy is eldugott helyrõl.
    

Kovacspeter 11815 2016. február 7. 21:30   Válasz erre: 11814
Jut eszembe, Gabi motorján is Givi Monorack hátsó tartó van, nemde?
    

cblaci 11814 2016. február 6. 17:29   Válasz erre: 11813
:-) Az egy kényszermegoldás volt de legalább a túrát kibírta, sõt még a Bükkbe is úgy jött el vele. Azóta már megcsinálta Gabi, sõt meg is erõsítette ;-)
    

Kovacspeter 11813 2016. február 6. 14:59   Válasz erre: 11810
A piros szépen meg lett varrva mûszaki cérnával, magyarul dróttal;-)
    

Kovacspeter 11812 2016. február 6. 14:50   Válasz erre: 11809
Túlzottan hátul van a súly.
Elõbbre kell kerüljön, ehhez a két oldalsó alsó kapaszkodó rögzítését kell használni.
Így a két kapaszkodó ´leesik´ és a helyére megy fel két derékszögû közdarabbal a tartókonzol, Laci fotójàn látszik.

    

cblaci 11811 2016. február 6. 08:03   Válasz erre: 11809
Egy meglévõ képbõl kivágtam egy részletet, errõl sejthetõ mire gondoltam, amint lesz rá érkezésem lefotózom a belsõ rögzítési pontokat is.
    

cblaci 11810 2016. február 6. 07:55   Válasz erre: 11809
Illett volna oda írnom ha már belekezdtem, de tényleg nem a szõrözés a célom és ráadásul tapasztaltabbnak sem érzem magam. Sajnos nem csak Szücsi 750-én volt segédváz törés hanem egy Piros 1,2-es is úgy járt amit nemrég vett az egyik barátom, emiatt érdemes erre odafigyelni. A motor felõli elsõ rögzítési ponthoz a kapaszkodó helyét használtad fel, aztán van még egy másik pont is valahol a segédváz alatt, az viszont nem látszik. A gyári (vagy azoknak az utánzata), alól a hátsó teló után rögzül közvetlenül, ott ahol erõsített a váz, vagyis jelentõs terhet vesz le a segédvázról, ha viszont a felfogatás nagyon eltolódik hátra (ráadásul nagyobb dobozzal) akkor fõleg a dinamikus terhelés komolyan igénybe veheti a segédvázat. Az alátámasztáson egy alól futó tartóra gondoltam ami tehermentesíti valamelyest a leghátsó váztraktust. Ma nem valószínû hogy ráérek, de remélhetõleg holnap lesz idõm lefotózni a Givi megoldását.
    

fenyooldrider 11809 2016. február 6. 07:26   Válasz erre: 11808
Még egy alátámasztás, hová férne még el?
Amúgy ne szoktam besértõdni, fõleg nem a konstruktív, építõ jellegû véleményeken!
Ezek viszik elõre az ügyet, pld az ilyen csomagtartó építészet know-how módszerekkel még jobb minõséget érhet el!
Sose késõ tanulni a tapasztaltabbtól!
    

cblaci 11808 2016. február 5. 23:44   Válasz erre: 11806
Nem akartam ünneprontó lenni de a gyárihoz hasonlóan nem ártana még egy alátámasztás.
    

cblaci 11807 2016. február 5. 23:41   Válasz erre: 11803
Árat nem tudok de nem is szeretnék mondani, amikor készült a tankbõröm akkoriban újította fel a lakását ahol én villanyt szereltem, így aztán vagyunk olyan viszonyban hogy megtaláltuk a módját a kölcsönös segítségnek. Azt viszont megerõsíthetem, hogy gyönyörû nunkát végez és szolìd áron. Billig Petinek ülést csinált, Szücsinek tankbõrt készített, sõt az ismerõseim közül legalább tíznek szabta át az ülését, néhány kép megvan ezek közül ha valakit érdekel megmutatom.
    

Billigpeter 11806 2016. február 5. 23:39   Válasz erre: 11797
vigyázzál a segédvázra, a múltkor is alig sikerült Szücsinek vasárnap reggel hegesztõt szerezni ;-)
    

Billigpeter 11805 2016. február 5. 23:31   Válasz erre: 11804
Ja, nekem ülést csinált, ha jól emlékezem, az enyém volt az elsõ általa átalakított ülés, és büszkén viselem :-). Mikor hozod már el a motorod, viszket a kezem a szerszámokon ;-)
    

Kovacspeter 11804 2016. február 5. 22:31   Válasz erre: 11802
Ja, lehet hogy Petinek ülést csinált.
    

Kovacspeter 11803 2016. február 5. 22:30   Válasz erre: 11802
Ja, a 400-as és az 1.2-es is azon kevés Suzukik körébe tartozik, amin Brembo van elõl, fékhenger Nissin, hátsó nyereg Tokico, csak hogy színesedjen a buli.
Tankbõrt legutoljára Billig Petinek meg Szücsinek csinált Andor, õket kéne megkérdezni, de méltányos áron dolgozik és profin.
Fenyõ tankja 1.4-es.
    

inazuma400 11802 2016. február 5. 21:09  
Köszi a képeket és a hozzá szólásokat! :) igen örülök is h brembo van rajta, csak furcsa volt h a munkahenger nem az! Ja tom, Laci mondta(1,2en is brembo van?), a tankbõr mennyibe fáj? Ám nagyon szép az a hegesztés, bár nem értek hozzá de gyanítom h jó :D amúgy milyen tank van a motorodon Fenyõ? Nincs véletlenül vidit h hogy szól a Yoshi? :D
    

Kovacspeter 11801 2016. február 5. 21:08   Válasz erre: 11799
Biztos feltankolt elõtte az s.k. paprikával erõsített pálinkájából ;-)
    

Kovacspeter 11800 2016. február 5. 21:05   Válasz erre: 11788
A tankbõrt pl. Andor mester kiválóan elkészíti.
A fékrendszer miatt ne aggódj, ez a 'gyári' összeállítás, sõt inkább örülj neki hogy a 400-as is megkapta a Brembot elõre. (a 750-es nem)
    

cblaci 11799 2016. február 5. 20:44   Válasz erre: 11796
Kemény vagy Fenyõ vazze! Gyúrsz? :-) Január 30, nyitott ablak, rövid póló, rövid gatya... én mondjuk kint dolgoztam de kabátba is fáztam :-)
Ja és ügyes vagy!
    

2xi 11798 2016. február 5. 20:33   Válasz erre: 11797
Gratulálok Fenyõ! jó lett !
    

fenyooldrider 11797 2016. február 5. 20:12  
Még néhány:

    

fenyooldrider 11796 2016. február 5. 20:08   Válasz erre: 11795
Nekem csak egy középsõ dobozra volt szükségem, ami 2 zárt bukót magába tud fogadni!
Körbe jártam a piacot, sok embert meghallgattam, sok véleményt olvastam, aztán arra jutottam, hogy olyan dobozt választok, ami dupla falú (ezt a hõszigetelése és a 'törhetetlensége" miatt) ,melyben pót féklámpának is van hely!
Ezért választottam azt ami most van, mert neves gyártó, nagy méret(52L),masszív, komoly darab, ABS mûanyagból!
Elõször a saját platnijával fogattam fel, de rájöttem, hogy így kicsit mozog, így felfúrtam fixre, platni nélkül, úgysem szoktam levenni!
Most nevessetek ki, de szombaton reggel álltam neki úgy, hogy nem volt itthon elég 1/2"-os ívem, bolt már nem volt, így még a rossz fûnyíró nyele is beépült :))) !
Néhány kép:

    

inazuma400 11795 2016. február 5. 16:43  
Köszi Fenyõ! :) a képeket továbbra is várom mindenkitõl! :D feldobozolt paripákról! :D
    

fenyooldrider 11794 2016. február 5. 15:43   Válasz erre: 11790
Olajat innen szoktam mind magam, mind barátaim részére, még versenymotorokba is, soha nem volt velük baj, pedig már kb 7-8 éve onnan veszem!
Amúgy ha nem is innen, de csak megbízható helyrõl rendelj, mert pont a múltkor olvastam,hogy az olajok 40%-a hamis!!!!!!!!
A szûrõ más téma, azt motorosboltban veszem én is!

http://www.formula3000.hu/shop/castrol-10w50-castrol-power-racing-p-233.html
    

inazuma400 11793 2016. február 5. 04:59  
Rendben köszönöm a tippeket! :)
    

Billigpeter 11792 2016. február 4. 21:36   Válasz erre: 11790
www.autoteka2000.hu. innen rendeltem, amíg motult használtam, de találtam egy jó helyet Miskolcon, azóta onnan beszerzek mindent.
Olajshopból ne rendelj Castrolt, én kétszer is megégtem vele, a Xado cuccuk viszont jó.
    

cblaci 11791 2016. február 4. 20:20   Válasz erre: 11790
Ebben a kérdésben nem tudok segíteni mert nekem az autószerelõ barátom rendeli a szûrõvel együtt, ez a forrás tiszta, igaz Repsol de tökéletes az is. Az elmúlt 2-3 évben nem rendeltem olajat a neten, sõt igazából elõtte se.
    

inazuma400 11790 2016. február 4. 18:44  
Akkor ja, Valszeg gyári... :) múltkor olajaknál mondtátok h nem mind1 h honnan rendelek, tudnátok nekem mondani jól bevált webshopot ahol megtudom rendelni az olajat + olaj szûrõt?
    

cblaci 11789 2016. február 4. 18:12   Válasz erre: 11788
Szívesen. A japán belpiacosoknál nem tudom hogy van, de az enyémen Nisin-Tokico kombó van, úgyhogy emiatt szerintem felesleges aggódni.
    

inazuma400 11788 2016. február 4. 18:04  
Aha ja érdekel! :D mert kíváncsi vagyok h hogy mutat meg h kinek milyen van hátha megtetszik vmi más szett is, mert nekem most egy kéne konkrétan! Köszönöm a felhomályosítást Laci! :) ismételten sokadjára! :D köszönet a képekért is!:) egyébként olyan tankbõrt honnan lehet szerezni? még olyan kérdésem lenne h az én motorommal vmi turpissag történt v nektek is olyan (bár szerintem hülyeség) szóval, az elsõ fékmunkahengerem az Nissin viszont a nyereg azt brembo, miért lehet ez? Vmi történhetett v gyárilag ilyen?
    

cblaci 11787 2016. február 4. 17:56   Válasz erre: 11784
Keresgéltem de nem találtam azokat a "maszek" fotókat amiket régebben töltött fel egy két ügyes kezû a SportMotor fórumon, utólag meg nem kérlelek senkit hogy tegye újra fel. Helyette mutatok dobozos fotókat mert úgy látom az talán még jobban érdekel.
Az elsõ kép egy nagyobb kép kivágott részlete, ez jól szemlélteti hogy miért kell áthelyezni az indexeket. Peti motorján akkor még motoros táskák voltak, neki nem volt utasa ezért elfértek az egyébként méretes táskák, anélkül hogy a hátsó index bekavarna. Az enyémen viszont látszik mennyivel hátrébb van, máskülönben nem férne el az utas. Egy 20cm-es toldás elég az index vezetékéhez, gyárilag a hátsó sárvédõ ad neki helyet, de nem sok idõ átfûzni a konzol erre kialakított helyére.
A második képen látszik micsoda páholyt alakítottam ki az utasnak, sõt azóta még jobb mert átszabattam az ülést is, szélesebb és vízszintes lett az ülõlapja, vagyis nem csúszik rám az utas, ami neki és nekem is kényelmetlen volt. Mondjuk egy 90kg-os vagy attól is erõteljesebb hölgy nehezen tudna felülni rá, de -mivel Bendegúzhoz hasonlóan én is inkább a soványabb vászoncselédeket kedvelem- ez nem fog problémát okozni :-)
Harmadik képet a szélesség miatt mutatom meg, bár becsapós mert a képen úgy tûnik mintha a kormány szélességével lenne azonos, de ez sajnos nem így van mert hátul szélesebb. Azóta már tükröket cseréltem amiknek hosszabb a szára, nagyjából úgy lett a szélesség egyforma. Ettõl függetlenül vigyázni kell a sorok közötti araszolásnál, egyszer emiatt maradtam le Szlovákiában mert a többiek elfértek a sorok között én meg nem...
Összességében óriási elõny amikor több napra pakolsz, fõleg ha utasod is van, kicsit változik a motor viselkedése de hamar megszokható.
    

inazuma400 11786 2016. február 4. 04:43   Válasz erre: 11785
Aha, értem, köszönöm! :) hát akkor asszem lesz mit csinálni... :D csak elõbb legyenek meg a dobozok.... Bár nem biztos h ez idei projekt lesz.... Majd kialalkul... De jövõre mindekeppen fel fog kellenem dobozolni!
    

Kovacspeter 11785 2016. február 3. 22:41   Válasz erre: 11784
Ki kell vezetni, mert az oldaldobozok semmi helyet sem hagynak, tömzsi a motor. Nem elég a kábelezés, ki kell egészíteni.
Ha már fent van a hátsó doboz akkor nem néz ki ennyire bénán.
De kb. pár perc visszatenni az eredeti helyére.
    

inazuma400 11784 2016. február 2. 22:59  
Oké, köszi! :) ja már látom! Szép masina! :) És itt találtam legalább feldobozolt képet is! :) amúgy az indexet mindekeppen ki kell vezetni v csak a jobb láthatóság miatt csináltatok? És h annak olyan hosszú a kábelezése v azt ki kell egészíteni v az indexet teljesen újra kábeleztétek?
    

Kovacspeter 11783 2016. február 2. 22:25   Válasz erre: 11782
A 10148 hozzászólás környékén találsz képeket a Laci-féle oldaltartóról már felszerelt állapotban.
Sõt, ott gyári fényezést is láthatsz. (a hátsó kapaszkodót leszámítva)
    

inazuma400 11782 2016. február 2. 22:06   Válasz erre: 11781
Rendben köszönöm! :) nemtom hova lettek a többiek! :D
    

cblaci 11781 2016. február 2. 20:08   Válasz erre: 11780
Mások helyett nem tudok képet felrakni, pedig emlékszem hogy láttam egy két egyszerûbb megoldást Inazumán is. Az a baj hogy a régebbi SportMotoros fórumokból eltüntek a képek egy korábbi frissítéskor, pedig voltak fenn egyszerû de nagyszerû megoldások. Ha találok valamit megmutatom, igaz nem típus azonos gépek de lehet belõlük is ötleteket meríteni ;-)
    

inazuma400 11780 2016. február 1. 20:39  
Rendben köszönöm szépen! :) szóval akkor ezek szerint elõbb meg kell vennem a dobozt és a konzolt és ahhoz kell egyet gyártani, hát oké! :) de azért remélem többiek is tolnak fel képeket h kinek milyen van! :D
    

cblaci 11779 2016. február 1. 19:48   Válasz erre: 11777
Nem akarok magyarázkodni mert vagy akar az ember segíteni, vagy nem, de amióta 3napos ügyeleti rendben dolgozok nem tudok bevállalni ilyesmit. A Petiével viszonylag könnyû dolgom volt hiszen az enyémhez szabtam le, mert mint említettem mindkettõnknek Monorack a fõkonzol... ennek ellenére hajnal 1kor tudott elmenni vele, pedig délután 5-kor már ott volt és csak annyi maradt hogy hozzáigazítottuk a motorjához, viszont a hátsó doboza másabb volt mint az enyém és ez okozott némi bonyodalmat. A rögzítések és az elv látható a videón és a képeken, biztosan találsz a haverjaid között olyat aki tud hegeszteni, némi kreativitás kell hozzá és ha kész lesz jobban örülsz majd neki mintha készen kapnád. Ha esetleg megakadtok szívesen segítek, sõt vagyunk itt egy páran akiknek lesznek jó ötletei. ;-)
    

inazuma400 11778 2016. február 1. 19:47  
Jól felkészült ember vagy, mindenrõl kép, videó, az a szerszám park se semmi :)
    

inazuma400 11777 2016. február 1. 18:46  
Foh ez nagyon kemény Vidi! Ügyes vagy Lacival! :) köszönöm az infókat! Ha ugyvan nekem is tudnál csinálni konzolt?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők