Billigpeter | 11876 | 2016. február 17. 20:25 | Válasz erre: 11874 |
Elfelejtettem: Az akksit én is kivettem, és bevittem a hálószobába az ágy alá: ha én 20 fokba döglök, neki se legyen már rosszabb. szívem szerint a motrot is behozhattam volna, de nem fér be. azért hozzáteszem, bármennyire mostoha idõ volt, a vidámszínpadon egyszer sem fagyott bele a víz a vederbe :-)
|
Billigpeter | 11875 | 2016. február 17. 20:11 | Válasz erre: 11874 |
Nem tudom mire gondolsz, jobban esett, mint egy angolóra :-D az hetente háromszor volt, ezt mégis jobban élveztem :-) Az, meg hogy hasonlítunk, nem csoda, ha már testvérek vagyunk. Jó, hogy volt rajtam sisak, mert legalább összetartotta a fejem, miközben körbeért a szájam a fejemen: a jobb oldali fojtószelep szabályozó (állásszög állító) bowdeneit rángattam nagy lelkesedéssel... hat hónapja dízel autóval járok, engem is elkapott a "Vazzeg ez hogy megy" érzés, alig bírtam abbahagyni. kár hogy holnap angolóra, oszt tanulni is kéne. Ezt holnap is szívesen csináltam volna megin. Mondjuk pont neked nem szeretném elmesélni, mennyire szar ez így 18 éves korod után :-D |
cblaci | 11874 | 2016. február 17. 19:45 | Válasz erre: 11873 |
Mi tényleg nagyon hasonlítunk, még a gondolatunk is egy ;-) Jó volt az idõ errefelé, alig vártam hogy hazaérjek. Az enyém csak november 3 óta pihen, de most az eddigiektõl eltérõen leengedtem a karbikat és az akksit is kivettem belõle. A tank tele volt benyával és spurival tartósítva telelt. A vákumcsövet megszívtam hogy meglegyen a karbicsészék szintje, vagy hármat fordult és már duruzsolt is. Egy kisebb kört mentem, olyan "hú de megy!" érzésem volt, fõleg a sok robogózás után. Remélem a hétvégén jó idõ lesz és egy nagyobb kör is összejön. Azt nem mondom hogy jobban esett mint egy ..... de az mégis csak többször elõfordult november óta :-) |
Billigpeter | 11873 | 2016. február 17. 18:28 |
inazuma400 | 11872 | 2016. február 17. 11:39 |
Értem! Köszönöm Péter! :) ja jogos a felvetés, mivel fõtengelyen mérik a teljesítmény, de akkor is sok! :D a gumi témában meg kevesebbre számítottam, de akk az tényleg nem vészes! :)
|
Kovacspeter | 11871 | 2016. február 16. 23:59 | Válasz erre: 11860 |
Gumi: nálam elfutottak a Z6 gumiszettek 30 ezret, (2 szett) a mostani Pr3 szettnél is van rá esély hogy meglesz, bár erre a gumis cégnél ahova járok (Strauszgumi), azt mondta Strausz, hogy az én tapasztalatom nem mérvadó, mert ennyi senki másnak nem sikerül;-) Volt itt vmelyik fórumban nagy felhördülés "nagyon tapasztalt motorosok" írták hogy ez nem lehet, hazudok, stb. Beszkennelhetõ lenne a gumis munkalap amiben minden adat szerepel, le tudtam volna fotózni a gumit meg az óraállást, de van egyéb bajom is, egy ilyen dolog bizonygatása kb annyit számít mint 1940-es naptáron a légysz@r. Nem tudom mi lehet az átlag, talán 15 e. |
Kovacspeter | 11870 | 2016. február 16. 23:30 | Válasz erre: 11860 |
Teljesen jól élhetõ és kezelhetõ az 1.2-es, nagyon 'jóindulatú' motor, szárazon nem tör ki sehova a fara. Erre az alacsony nyomatékcsúcsra 4500-on sokan felkapták a fejüket akkoriban, szép érték, azonban nem a fõtengelyen motorozunk hanem a hátsó keréken;-) Persze erõs gép, nem igazán marad el az XX-tõl, korabeli Busától, persze nagyobb sebességnél már igen, de aki száguldani szeret az vegyen idomos motort;-) |
Kovacspeter | 11869 | 2016. február 16. 23:17 | Válasz erre: 11867 |
Z6: Jó gumi, jól tapad, sokat elmegy, kedvezõ az ára. Egy negatívumot tapasztaltam vele, az esõt nem szerette. A mai napig használnám ha nem teljesített volna olyan gyengén vizes úton. Sokan leosztják hogy nem két meg három komponenses, azonban a Metzeler az övszerkezettel meg a silica arányával éri el ugyanezt. |
inazuma400 | 11868 | 2016. február 16. 22:29 |
Értem! Hát igen, elég lenyûgözõ masina! :D Hát énis kíváncsi leszek, majd mond el h milyen, én Michelint néztem ki ha ezek lekopnak! |
harleytom | 11867 | 2016. február 16. 20:14 | Válasz erre: 11866 |
Ja DL 650 volt, szerettem, de meg kellett válnom tõle, s utána jött a kicsi VT 600 C, de az nagyon gyengécske volt, s már rég szerettem volna egy sor4-est. Banditokat nézegettem, de amikor megláttam élõben azt amit megvettem, mondhatni egybõl szerelem volt, mert egy motor kinézetû motor :-) ! Gumi Metzeler Roadtec Z6 lesz, nem ismerem, nem tudom milyen, a puding próbája az evés! |
inazuma400 | 11866 | 2016. február 15. 20:18 |
Köszi! :) v stromod 650es volt? Grat az inához! :) nem fogsz csalódni! Bár én világ életemben sor4 párti voltam, azóta már megenyhültem, de jó lesz az! ;) :D milyet fogsz felrakatni?
|
harleytom | 11865 | 2016. február 15. 20:13 |
inazuma400 | 11864 | 2016. február 15. 18:02 |
Éreztem a hangvételén a hozzászólásnak, csak nem mindegyik sor volt egyértelmû :D de legalább megnevetettél! :D
|
cblaci | 11863 | 2016. február 15. 17:58 | Válasz erre: 11862 |
Értettem én csak vicceltem, a komoly válasz lehetõségét inkább meghagyom az ezerkettes tulajoknak, õk mégis csak kompetensebbek a témában :-)
|
inazuma400 | 11862 | 2016. február 15. 17:50 |
:D jójó, tudom h az az alkatrész okozza a legtöbb hibát ami össze köti a kormányt az üléssel, de még ha normálisan is mész és nem is forgatod, akkor is 4ezres fordulaton ott az összes Nyomaték, csak kíváncsi vagyok, még nem akarok váltani tisztában vagyok a képességeimmel, csakhát na! :D nem azt mondom h nem lehet vele csak h milyen?! Köszi! :) |
cblaci | 11861 | 2016. február 15. 17:36 | Válasz erre: 11860 |
Nekem meg lenne egy hülye válaszom, pedig én nem unatkozok :-) A 400-as Inazumád kormányán ott a jobb oldalon van egy gázmarkolat nevû alkatrész. Érdekes módon a brutális 1,2-esre is tettek egy olyat és azon az alkatrészen elég sok minden múlik, pl. gumikopás, farkitörés, esõben zabszem... stb. A teljesítménye valóban tekintélyt parancsoló, de állítólag attól is van erõsebb, pl. a BKing 180 pacival és 146 Nm nyomatékkal... ettõl függetlenül a városi emberek aszonták hogy azokkal is lehet motorozni, bár én fel nem fogom hogyan :-) Jobbulást! ;-) |
inazuma400 | 11860 | 2016. február 15. 16:29 |
Lenne egy hülye kérdésem így unalmaba, mert már második hete vagyok itthon betegen... Szóval mennyire élhetõ az 1.2 es nagytesó a mindennapokban? Mennyit bírnak ki a papucsok? És fõleg h hogyan viselkedik az a tengernyi nyomaték amit 4ezres fordulaton kap a hátsó kerék? Nem okoz ez váratlan helyzetek? Mennyire kezelhetõ? Szárazon meg lehet kínálni v ki akar törni a fara? Esõben nincs zabszem a seggetekben? El nem tudom képzelni h mire lehet képes egy ilyen gép?! Bocsi a hülye kérdésért csak eljátszottam a gondolattal h vajon milyen lenne ha nekem is lenne egy olyanom, mert nagyon csábító! :D
|
inazuma400 | 11859 | 2016. február 14. 22:18 |
Énis kínomban képeket nézegetek meg azt a 2 szem videót ami van róla! :D
|
Rick | 11858 | 2016. február 14. 21:49 | Válasz erre: 11857 |
Elhiszem. Én már annyit hallgattam a hangját, hogy kipufogógáz szagú a ruhám. Inkább elindulok vele... :-)
|
cblaci | 11857 | 2016. február 14. 18:52 | Válasz erre: 11856 |
Közeleg az ébresztés ideje, régen volt november 3... már ott tartok hogy a hangja is hiányzik nem csak maga a motorozás. Váljék egészségedre! :-) |
Rick | 11856 | 2016. február 14. 18:43 | Válasz erre: 11855 |
Szia! Makádról könnyû megmondani... :-) Kiderült, hogy az inazuma nem endúró, nagyon nagy sár van a Zichy kápolna körül, és visszafelé még az esõt is megcsíptem. Most jöttem rá, hogy miért integettek Szigetbecsén egy 5-ös v. 7-es BMW-bõl amin minimum 295-ös papucsok voltak. Biztosan veled tévesztettek össze.
|
Penge | 11855 | 2016. február 14. 18:36 | Válasz erre: 11854 |
Sziasztok ! Ez a kápolna itt van a szomszédomba , Lóréven .
|
Billigpeter | 11853 | 2016. február 12. 06:22 | Válasz erre: 11852 |
Semmi különös, csak meglepõdtem, mert olyat már eddig is tudtam csinálni, hogy két ugyanolyan hozzászólás született ugyanabban az idõben, de most a kettõ közt eltelt vagy 8 óra. |
harleytom | 11850 | 2016. február 11. 09:56 | Válasz erre: 11849 |
Takarót még nem találtam megfelelõt!!! :-)
|
Billigpeter | 11849 | 2016. február 11. 06:22 | Válasz erre: 11846 |
Valami ilyesmi, már csak be kell takargatni :-)
|
Kovacspeter | 11848 | 2016. február 10. 23:29 | Válasz erre: 11823 |
Persze hogy emlékszem. Az a jeges szakasz...hát nemigen ilyesmire vágyik az ember ha motorozásról van szó, egy Inazumával ugye;-) Aztán mikor leereszkedtünk, utána jutott eszembe, hogy onnan minden egy lapra van feltéve, ha valami miatt meg kellett volna fordulni, azon a szakaszon nemigen jutunk vissza. |
Billigpeter | 11847 | 2016. február 10. 22:13 | Válasz erre: 11846 |
Valami ilyesmi, már csak be kell takargatni :-)
|
harleytom | 11845 | 2016. február 10. 20:44 | Válasz erre: 11844 |
Még nem találtam meg neki a megfelelõ helyet! :-)
|
Billigpeter | 11844 | 2016. február 10. 16:27 | Válasz erre: 11843 |
Kimentél???????? Hát nem a nappaliban van? ;-) |
harleytom | 11843 | 2016. február 10. 15:12 | Válasz erre: 11842 |
Billigpeter | 11842 | 2016. február 10. 12:27 | Válasz erre: 11841 |
harleytom | 11841 | 2016. február 10. 09:42 | Válasz erre: 11837 |
Köszi a gratulációt! A gumi nézés folyamatban van, majd meglátom mi lesz még nem tudtam dönteni, de a Continental Contimotion-t nézegetem, meg olvastam róla, szerintem nem lehet rossz, de ez csak használat során derül ki úgyis. A kipu csõ felfogatásánál kifejtenéd kissé pontosabban ezt a felfogatási helyet, mert én néztem más képeket, s nekem úgy tûnik, hogy jó helyen van, de ez csak az én véleményem, sajnos vizuális típus vagyok, s nekem még csak két napos a mocim. Ha esetleg tudnál fényképet felrakni, azzal nagyon sokat segítenél! Köszönöm |
inazuma400 | 11840 | 2016. február 10. 08:47 |
Ja tom, feltûnt! :D mondjuk melegben nem volt vele bajom de október elején ahogy hûlt az aszfalt már nem tapadt.... Michelin Pilot road 3 fáj a fogam! :D
|
fenyooldrider | 11839 | 2016. február 10. 04:43 | Válasz erre: 11838 |
Az Avont felejtsd el, gumit nem tudnak gyártani, ezt bizton állíthatom! Volt anno kocsin is nekem, meg motoron is, mert olcsó gumi, de tapasztalatból mondom, hogy sz@rt sem ér, maradjon meg a kozmetikumoknál:))) ! (bár ott nem tudom ér-e valamit, nem használom:D) |
inazuma400 | 11838 | 2016. február 9. 21:51 |
Lehet h igazad van, én már nemtom h ezt hol olvastam pedig nem olyan rég volt... Nem akarok senkit félre vezetni, lehet hibás volt a forrás... Mindenesetre én meg vagyok vele elégedve és legközelebb is ilyet fogok venni.... Csak most más típusút mert ez az avon nekem nem jön át! :D
|
Billigpeter | 11837 | 2016. február 9. 21:41 | Válasz erre: 11825 |
üdv! Gratula a géphez, sok balesetmentest hozzá! Elõször egy pici észrevétel: szerintem a kipufogód a tartókonzol rossz oldalára van felszerelve, azért áll el ennyire a motortól. Vissza kellene rakni a helyére, mert ha leér, szar belõle a karcokat kipolírozni, meg jobban is néz ki ;-) gumival kapcsolatban annyi, hogy a gumi profilszöge nem a szélességétõl függ, hanem a gyártótól, meg a gumi típusától. A sportgumik hegyesebbek a könnyebb dönthetõség meg nagyobb kanyarstabilitás miatt, a túragumik laposabbak a jobb egyenesfutás miatt. A 180- as guminak nagy elõnye, hogy akár a gyógyszertárban is vásárolható páros akcióban, míg 170 es gumeszt nem mindenhol lehet venni, általában drágábban. Hogy melyik jobb, az szubjektív, én nem tudok róla nyilatkozni, mert eddig még csak 170- est használtam. |
inazuma400 | 11836 | 2016. február 9. 21:39 |
Kutasó jó, még vissza Cserháthaláp/Surány felé magyarnándor stb
|
harleytom | 11835 | 2016. február 9. 20:33 | Válasz erre: 11832 |
Okés, nagyjából belõttem gyerek koromban vasárnaponként nagybátyóval és a felsõtoldi/alsótoldi csapattal bejártam a környéket ( Bokor, Kutasó, Kozárd stb )
|
harleytom | 11834 | 2016. február 9. 20:30 | Válasz erre: 11833 |
Köszönöm, eddig is megúsztam, remélem továbbra is így marad! A fórumot olvasgatom, s már olvasgattam is, s elég sok jó és hasznos dolgot olvastam, a fotók pedig nagyon jók mivel én eléggé vizuális típus vagyok. |
cblaci | 11833 | 2016. február 9. 20:26 | Válasz erre: 11825 |
Balesetmentes kilométereket kívánok és üdvözöllek közöttünk! A gumiméretrõl beszélgettünk már párszor, kicsit megosztó a téma, de ez igaz az olajtémára is és még rengeteg mindenre, sõt az adalékokon még veszekedni is frankón tudtunk :-D Érdemes visszaolvasni, vannak képek is bõven, sõt vélemények pro és kontra. Azt javaslom nézegess bele a fórumba mélyebben, nem kell mindent elolvasni, a képeknél általában érdekes dolgokat találsz, én pl. sokszor használom az érveréseimhez. Ha van kérdés akkor persze szívesen segítünk, bár én most távol leszek néhány napra, de vannak itt tapasztalt motorosok akik jól ismerik a típust és tudnak segíteni. |
inazuma400 | 11832 | 2016. február 9. 19:48 |
Attól arrébb, Bokor 40kmre van tõlünk! Csak azé mondom mert az ugye közel van Alsótoldhoz!
|
harleytom | 11831 | 2016. február 9. 16:39 | Válasz erre: 11829 |
Lehetséges! Nógrádban merre felé vagy? Alsótold, Pásztó környékén vannak rokonaim.
|
harleytom | 11830 | 2016. február 9. 16:37 |
Köszi a válaszokat! Az olaj téma ok, tehát 4 liter ajánlott, megmondom õszintén a blokk oldalát még nem olvastam, de most, hogy írtad rémlik valami. A guminál kissé bizonytalan vagyok, a gyárit én is úgy tudom, hogy 170/60, de hazafelé jövet ezzel a 180-assal sem volt problémám. Még gondolkozom. :-) |
inazuma400 | 11829 | 2016. február 9. 15:51 |
Úgy látom Tomi te vagy hozzám helyileg a legközelebbi inazumas! :D
|
inazuma400 | 11828 | 2016. február 9. 15:49 |
Nekem 170/60 van hátul, azt olvastam a szakirodalomban a múltkor h ennek hegyesebb a profil szöge és jobban dönthetõbb, a 180 az meg laposabb de egyenesben stabilabb, aztán h ebbõl a halandó ember mit érez azt nemtom, de én maradok ennél a felállásnál! :)
|
fenyooldrider | 11827 | 2016. február 9. 15:41 | Válasz erre: 11825 |
Nekem is ez a gumi méret variáció van fent, ki erre, ki arra esküszik, én nem látom semmi hátrányát a +1 cm-nek és erre könnyû kapni bármilyen gumit! Az olajra úgy emlékszek, hogy a 4L-esbõl szokott maradni! A blokk oldalára amúgy rá van írva :3300ml 10w40 |
fenyooldrider | 11826 | 2016. február 9. 15:33 | Válasz erre: 11822 |
Köszi a fotókat és a hozzászólásodat, igen, hasznos volt, fõleg a teló mögötti felfogatási pont miatt, úgy látom át kell heberálnom nekem is, nem szeretném ha eltörné a vázamat a doboz! Köszi még egyszer, majd iszunk rá egy F-16 -ost :D!! |
harleytom | 11825 | 2016. február 9. 15:16 |
inazuma400 | 11824 | 2016. február 9. 07:15 | Válasz erre: 11822 |
Jó volt az a szösszenet a képekkel a felfogatasról, Laci! Hasznos, legalább tudom merre induljak majd el ha neki kezdek! :)
|
cblaci | 11823 | 2016. február 8. 19:51 | Válasz erre: 11820 |
Szép vállalás volt ez a szimóval, le a kalappal! Emlékszel 2014 március 30-ra? Reggel 4°C volt amikor elindultunk a Pádisra, aztán amikor 1300 méterrõl lefelé ereszkedtünk Havasrekettye felé, a jeges úton folyt a víz... na ott volt egy kis fartájéki zabszem effektus nálam is :-) Egy kis emlékeztetõ: http://www.sportmotor.hu/album/99tFauTAtoo |
cblaci | 11822 | 2016. február 8. 19:45 |
Kovacspeter | 11820 | 2016. február 7. 23:23 | Válasz erre: 11818 |
Ezt most találtam, végre egy értelmes videó;-) http://www.sportmotor.hu/video/95wR4Au6BJ8 Nagy-Bihar télen, Cimconnyal, Ztaki. Bravó! |
Kovacspeter | 11819 | 2016. február 7. 23:18 | Válasz erre: 11818 |
Bizony fel lehet, amikor felszereltem igen sokat kellett vele játszani hogy minden a helyén legyen, ne feszüljön, stb. Egyszer Pest és Szoboszló között lelazult egy csavar, pedig meg lett húzva amennyire lehet, de aztán inkább megkínáltam az összeset menetrögzítõvel, azóta faja. Nagy-Bihar: Eszembe jutott, kéne gyártani valami felragasztható matricát az esemény emlékére, az élmény miatt is, no meg ritkán juthat arra aszfaltmotor. |
cblaci | 11818 | 2016. február 7. 23:01 | Válasz erre: 11817 |
A monorack-ot is fel lehet rakni szarul, az enyémre se volt jól felszerelve amikor vettem a motort, mert a faridom és a kar alsó váza között volt 2cm... minél rövidebb a felfogatás annál stabilabb a kar. Én egy kicsit a karból is vágtam le, így alacsonyabban van a középdoboz. Nem jellemzõ a segédváz hiba az Inazumán, de figyelni kell rá hogy ne terheljük túl. Mondjuk néha a csavarokat sem árt ellenõrizni, ha emlékszel még én a Nagy-Biharra is dobozszettel mentem fel :-)
|
Kovacspeter | 11817 | 2016. február 7. 22:46 | Válasz erre: 11816 |
Na ez a baj hogy én sem emlékszem jól, mindenesetre ha monorack a kar, akkor mi is elgondolkodhatunk az erõsítésen. Nála nem segédváz törés volt, hanem a csavar becsatlakozásánál a menetnél szakadt ki egy darab, bár már korrodált volt a törés mentén, jóval korábban elindulhatott a repedés. Igaz meg is robbantották rendesen a hátsó dobozt. |
cblaci | 11816 | 2016. február 7. 22:31 | Válasz erre: 11815 |
Hogy õszinte legyek én már nem tudom, de valami maszekolás volt vele amit az elõzõ gazda alkotott. A motor viszont nagyon rendben van. A fotót nem felejtettem el de mozgalmas volt a mai nap is, ahhoz meg elõ kell még bányászni a gépet hogy napvilágon normális képet csináljak, az amúgy is eldugott helyrõl. |
Kovacspeter | 11815 | 2016. február 7. 21:30 | Válasz erre: 11814 |
Jut eszembe, Gabi motorján is Givi Monorack hátsó tartó van, nemde?
|
cblaci | 11814 | 2016. február 6. 17:29 | Válasz erre: 11813 |
:-) Az egy kényszermegoldás volt de legalább a túrát kibírta, sõt még a Bükkbe is úgy jött el vele. Azóta már megcsinálta Gabi, sõt meg is erõsítette ;-)
|
Kovacspeter | 11813 | 2016. február 6. 14:59 | Válasz erre: 11810 |
A piros szépen meg lett varrva mûszaki cérnával, magyarul dróttal;-)
|
Kovacspeter | 11812 | 2016. február 6. 14:50 | Válasz erre: 11809 |
Túlzottan hátul van a súly. Elõbbre kell kerüljön, ehhez a két oldalsó alsó kapaszkodó rögzítését kell használni. Így a két kapaszkodó ´leesik´ és a helyére megy fel két derékszögû közdarabbal a tartókonzol, Laci fotójàn látszik. |
cblaci | 11811 | 2016. február 6. 08:03 | Válasz erre: 11809 |
Egy meglévõ képbõl kivágtam egy részletet, errõl sejthetõ mire gondoltam, amint lesz rá érkezésem lefotózom a belsõ rögzítési pontokat is.
![]() |
cblaci | 11810 | 2016. február 6. 07:55 | Válasz erre: 11809 |
Illett volna oda írnom ha már belekezdtem, de tényleg nem a szõrözés a célom és ráadásul tapasztaltabbnak sem érzem magam. Sajnos nem csak Szücsi 750-én volt segédváz törés hanem egy Piros 1,2-es is úgy járt amit nemrég vett az egyik barátom, emiatt érdemes erre odafigyelni. A motor felõli elsõ rögzítési ponthoz a kapaszkodó helyét használtad fel, aztán van még egy másik pont is valahol a segédváz alatt, az viszont nem látszik. A gyári (vagy azoknak az utánzata), alól a hátsó teló után rögzül közvetlenül, ott ahol erõsített a váz, vagyis jelentõs terhet vesz le a segédvázról, ha viszont a felfogatás nagyon eltolódik hátra (ráadásul nagyobb dobozzal) akkor fõleg a dinamikus terhelés komolyan igénybe veheti a segédvázat. Az alátámasztáson egy alól futó tartóra gondoltam ami tehermentesíti valamelyest a leghátsó váztraktust. Ma nem valószínû hogy ráérek, de remélhetõleg holnap lesz idõm lefotózni a Givi megoldását.
|
fenyooldrider | 11809 | 2016. február 6. 07:26 | Válasz erre: 11808 |
Még egy alátámasztás, hová férne még el? Amúgy ne szoktam besértõdni, fõleg nem a konstruktív, építõ jellegû véleményeken! Ezek viszik elõre az ügyet, pld az ilyen csomagtartó építészet know-how módszerekkel még jobb minõséget érhet el! Sose késõ tanulni a tapasztaltabbtól! |
cblaci | 11808 | 2016. február 5. 23:44 | Válasz erre: 11806 |
Nem akartam ünneprontó lenni de a gyárihoz hasonlóan nem ártana még egy alátámasztás.
|
cblaci | 11807 | 2016. február 5. 23:41 | Válasz erre: 11803 |
Árat nem tudok de nem is szeretnék mondani, amikor készült a tankbõröm akkoriban újította fel a lakását ahol én villanyt szereltem, így aztán vagyunk olyan viszonyban hogy megtaláltuk a módját a kölcsönös segítségnek. Azt viszont megerõsíthetem, hogy gyönyörû nunkát végez és szolìd áron. Billig Petinek ülést csinált, Szücsinek tankbõrt készített, sõt az ismerõseim közül legalább tíznek szabta át az ülését, néhány kép megvan ezek közül ha valakit érdekel megmutatom.
|
Billigpeter | 11806 | 2016. február 5. 23:39 | Válasz erre: 11797 |
vigyázzál a segédvázra, a múltkor is alig sikerült Szücsinek vasárnap reggel hegesztõt szerezni ;-)
|
Billigpeter | 11805 | 2016. február 5. 23:31 | Válasz erre: 11804 |
Ja, nekem ülést csinált, ha jól emlékezem, az enyém volt az elsõ általa átalakított ülés, és büszkén viselem :-). Mikor hozod már el a motorod, viszket a kezem a szerszámokon ;-)
|
Kovacspeter | 11803 | 2016. február 5. 22:30 | Válasz erre: 11802 |
Ja, a 400-as és az 1.2-es is azon kevés Suzukik körébe tartozik, amin Brembo van elõl, fékhenger Nissin, hátsó nyereg Tokico, csak hogy színesedjen a buli. Tankbõrt legutoljára Billig Petinek meg Szücsinek csinált Andor, õket kéne megkérdezni, de méltányos áron dolgozik és profin. Fenyõ tankja 1.4-es. |
inazuma400 | 11802 | 2016. február 5. 21:09 |
Köszi a képeket és a hozzá szólásokat! :) igen örülök is h brembo van rajta, csak furcsa volt h a munkahenger nem az! Ja tom, Laci mondta(1,2en is brembo van?), a tankbõr mennyibe fáj? Ám nagyon szép az a hegesztés, bár nem értek hozzá de gyanítom h jó :D amúgy milyen tank van a motorodon Fenyõ? Nincs véletlenül vidit h hogy szól a Yoshi? :D
|
Kovacspeter | 11801 | 2016. február 5. 21:08 | Válasz erre: 11799 |
Biztos feltankolt elõtte az s.k. paprikával erõsített pálinkájából ;-)
|
Kovacspeter | 11800 | 2016. február 5. 21:05 | Válasz erre: 11788 |
A tankbõrt pl. Andor mester kiválóan elkészíti. A fékrendszer miatt ne aggódj, ez a 'gyári' összeállítás, sõt inkább örülj neki hogy a 400-as is megkapta a Brembot elõre. (a 750-es nem) |
cblaci | 11799 | 2016. február 5. 20:44 | Válasz erre: 11796 |
Kemény vagy Fenyõ vazze! Gyúrsz? :-) Január 30, nyitott ablak, rövid póló, rövid gatya... én mondjuk kint dolgoztam de kabátba is fáztam :-) Ja és ügyes vagy! |
fenyooldrider | 11796 | 2016. február 5. 20:08 | Válasz erre: 11795 |
inazuma400 | 11795 | 2016. február 5. 16:43 |
Köszi Fenyõ! :) a képeket továbbra is várom mindenkitõl! :D feldobozolt paripákról! :D
|
fenyooldrider | 11794 | 2016. február 5. 15:43 | Válasz erre: 11790 |
Olajat innen szoktam mind magam, mind barátaim részére, még versenymotorokba is, soha nem volt velük baj, pedig már kb 7-8 éve onnan veszem! Amúgy ha nem is innen, de csak megbízható helyrõl rendelj, mert pont a múltkor olvastam,hogy az olajok 40%-a hamis!!!!!!!! A szûrõ más téma, azt motorosboltban veszem én is! http://www.formula3000.hu/shop/castrol-10w50-castrol-power-racing-p-233.html |
Billigpeter | 11792 | 2016. február 4. 21:36 | Válasz erre: 11790 |
www.autoteka2000.hu. innen rendeltem, amíg motult használtam, de találtam egy jó helyet Miskolcon, azóta onnan beszerzek mindent. Olajshopból ne rendelj Castrolt, én kétszer is megégtem vele, a Xado cuccuk viszont jó. |
cblaci | 11791 | 2016. február 4. 20:20 | Válasz erre: 11790 |
Ebben a kérdésben nem tudok segíteni mert nekem az autószerelõ barátom rendeli a szûrõvel együtt, ez a forrás tiszta, igaz Repsol de tökéletes az is. Az elmúlt 2-3 évben nem rendeltem olajat a neten, sõt igazából elõtte se.
|
inazuma400 | 11790 | 2016. február 4. 18:44 |
Akkor ja, Valszeg gyári... :) múltkor olajaknál mondtátok h nem mind1 h honnan rendelek, tudnátok nekem mondani jól bevált webshopot ahol megtudom rendelni az olajat + olaj szûrõt?
|
cblaci | 11789 | 2016. február 4. 18:12 | Válasz erre: 11788 |
Szívesen. A japán belpiacosoknál nem tudom hogy van, de az enyémen Nisin-Tokico kombó van, úgyhogy emiatt szerintem felesleges aggódni.
|
inazuma400 | 11788 | 2016. február 4. 18:04 |
Aha ja érdekel! :D mert kíváncsi vagyok h hogy mutat meg h kinek milyen van hátha megtetszik vmi más szett is, mert nekem most egy kéne konkrétan! Köszönöm a felhomályosítást Laci! :) ismételten sokadjára! :D köszönet a képekért is!:) egyébként olyan tankbõrt honnan lehet szerezni? még olyan kérdésem lenne h az én motorommal vmi turpissag történt v nektek is olyan (bár szerintem hülyeség) szóval, az elsõ fékmunkahengerem az Nissin viszont a nyereg azt brembo, miért lehet ez? Vmi történhetett v gyárilag ilyen?
|
cblaci | 11787 | 2016. február 4. 17:56 | Válasz erre: 11784 |
inazuma400 | 11786 | 2016. február 4. 04:43 | Válasz erre: 11785 |
Aha, értem, köszönöm! :) hát akkor asszem lesz mit csinálni... :D csak elõbb legyenek meg a dobozok.... Bár nem biztos h ez idei projekt lesz.... Majd kialalkul... De jövõre mindekeppen fel fog kellenem dobozolni!
|
Kovacspeter | 11785 | 2016. február 3. 22:41 | Válasz erre: 11784 |
Ki kell vezetni, mert az oldaldobozok semmi helyet sem hagynak, tömzsi a motor. Nem elég a kábelezés, ki kell egészíteni. Ha már fent van a hátsó doboz akkor nem néz ki ennyire bénán. De kb. pár perc visszatenni az eredeti helyére. |
inazuma400 | 11784 | 2016. február 2. 22:59 |
Oké, köszi! :) ja már látom! Szép masina! :) És itt találtam legalább feldobozolt képet is! :) amúgy az indexet mindekeppen ki kell vezetni v csak a jobb láthatóság miatt csináltatok? És h annak olyan hosszú a kábelezése v azt ki kell egészíteni v az indexet teljesen újra kábeleztétek?
|
Kovacspeter | 11783 | 2016. február 2. 22:25 | Válasz erre: 11782 |
A 10148 hozzászólás környékén találsz képeket a Laci-féle oldaltartóról már felszerelt állapotban. Sõt, ott gyári fényezést is láthatsz. (a hátsó kapaszkodót leszámítva) |
inazuma400 | 11782 | 2016. február 2. 22:06 | Válasz erre: 11781 |
Rendben köszönöm! :) nemtom hova lettek a többiek! :D
|
cblaci | 11781 | 2016. február 2. 20:08 | Válasz erre: 11780 |
Mások helyett nem tudok képet felrakni, pedig emlékszem hogy láttam egy két egyszerûbb megoldást Inazumán is. Az a baj hogy a régebbi SportMotoros fórumokból eltüntek a képek egy korábbi frissítéskor, pedig voltak fenn egyszerû de nagyszerû megoldások. Ha találok valamit megmutatom, igaz nem típus azonos gépek de lehet belõlük is ötleteket meríteni ;-)
|
inazuma400 | 11780 | 2016. február 1. 20:39 |
Rendben köszönöm szépen! :) szóval akkor ezek szerint elõbb meg kell vennem a dobozt és a konzolt és ahhoz kell egyet gyártani, hát oké! :) de azért remélem többiek is tolnak fel képeket h kinek milyen van! :D
|
cblaci | 11779 | 2016. február 1. 19:48 | Válasz erre: 11777 |
Nem akarok magyarázkodni mert vagy akar az ember segíteni, vagy nem, de amióta 3napos ügyeleti rendben dolgozok nem tudok bevállalni ilyesmit. A Petiével viszonylag könnyû dolgom volt hiszen az enyémhez szabtam le, mert mint említettem mindkettõnknek Monorack a fõkonzol... ennek ellenére hajnal 1kor tudott elmenni vele, pedig délután 5-kor már ott volt és csak annyi maradt hogy hozzáigazítottuk a motorjához, viszont a hátsó doboza másabb volt mint az enyém és ez okozott némi bonyodalmat. A rögzítések és az elv látható a videón és a képeken, biztosan találsz a haverjaid között olyat aki tud hegeszteni, némi kreativitás kell hozzá és ha kész lesz jobban örülsz majd neki mintha készen kapnád. Ha esetleg megakadtok szívesen segítek, sõt vagyunk itt egy páran akiknek lesznek jó ötletei. ;-)
|
inazuma400 | 11778 | 2016. február 1. 19:47 |
Jól felkészült ember vagy, mindenrõl kép, videó, az a szerszám park se semmi :)
|
inazuma400 | 11777 | 2016. február 1. 18:46 |
Foh ez nagyon kemény Vidi! Ügyes vagy Lacival! :) köszönöm az infókat! Ha ugyvan nekem is tudnál csinálni konzolt?
|