5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 11776 2016. február 1. 17:24   Válasz erre: 11775
Már vagy 6éve vannak oldaldobozaim, bár az elmúlt két évben sajnos keveset voltak a motoron. A középdobozom egy Givi Monorack 3-as konzolon kapott helyet, ahhoz készítettem oldal konzolt ami hídszerûen fogja össze az egészet, így a teher jobban szétoszlik. Csináltam róla még anno egy "hogyan készült" videót, igaz egy kicsit olyan lett mint amilyeneket régen a Deltában láttam, amikor még gyerekként úgy nyílott az értelmem, hogy nem volt Ámítógép és még az Internet szót sem ismertem, nemhogy a simogatós telefont... mindig vasárnap délután adták én meg vártam mint a messiást, majd tátott szájjal néztem Kudlik Julika nénit ahogy meséli a sok tudományt... nézd ezt el nekem és csak a lényegre figyelj a videóban. A középdoboz tartója mindig fent van, az oldalkonzol csak akkor ha az oldalsó dobozok is, kb 10perc alatt felrakom ha szükség van rá. Kovács Petinek már úgy csináltam hogy eleve kiküszöböltem a prototípus gyerekbetegségeit, neki annyiból is szerencsésebb hogy nem platnin nyugszik a doboz hanem kis bütykökön, így ha nem veszi le a konzolt akkor se rondítja el a motorját, a fotókon látható konzol a Petié akinek szintén Monorack 3-as középkonzol van a motorján.

http://www.sportmotor.hu/video/zplNLbr2qTf


    

inazuma400 11775 2016. január 31. 23:23  
De most látom h az a hátsó doboz konzolja, neked nincs oldal dobozod?!
    

inazuma400 11774 2016. január 31. 23:17  
Még a doboz szettekrõl akartam érdeklõdni! H kinek milyen van? Töltenétek fel képet róla full feldobozolva? Meg az érdekelne h bármilyen dobozt fel tudok szerelni v csak ami kompatibilis a motororral Mmint a konzolja, mert nagyon megtetszett egy doboz szett és olyat szeretnék csak nemtom h fel lehet e rá tenni... Laci, látom neked is fut vmi konzol ott a motor közül, azt egy az egybe sikerült feltenni v sokat kellett fúrni faragni?! Nincs véletlenül kép a felfogásáról?
    

inazuma400 11773 2016. január 31. 23:12  
:D szép gép Laci! :) Nemtok betelni ezzel a formával! Pedig nem akartam Suzukit venni de imádom!!! :D eredetileg hondat akartam de nagyon büszke vagyok az inára! Régen a hornetbe voltam belebuzulva, most meg még néha furcsa is, szép az is meg szeretem de már az ina formáját jobban, most ez az etalon a nakedek közt! :D
    

cblaci 11772 2016. január 31. 21:36   Válasz erre: 11771
Az enyém már nem gyári hanem a gyáritól is szebb, sõt annyira szép hogy ma csak elmentem mellette a garázsban és elérzékenyültem :-) pedig le van takarva :-D

    

inazuma400 11771 2016. január 31. 19:13  
Értem! köszönöm mindenkinek a választ! :) hát láttam h lehet hozzá kapni mind a 2 amit keresek, suzuki honlapján, csak talán mind a 2 a 1.2esnél volt, de majd megnézem még egyszer! hát mostmár énis tudom h nem kellett volna.... de végülis ígyis úgyis újra kéne fényeztetnem mert szegény már elég ütött kopott... nektek még a gyári fényezések vannak? bukócsövet szeretnék mindenképp! :)
    

cblaci 11770 2016. január 31. 08:19  
Itt azt írja hogy a 600-as Banditra és a GSX 750-re is jó, ezek szerint nekem az 1,2-es Bandité van, mert azt át kellett alakítani ahhoz hogy fel tudjam tenni.
21990Ft az ára, ez nem kevés fõleg ha az anyagszükségletét nézzük.
https://citybike.hu/spd/TN392/Bukocso-Suzuki-GSF-600-Bandit---S-96-99---Suzuki-G
    

Billigpeter 11769 2016. január 30. 22:18   Válasz erre: 11768
Mondjuk az is ér :-)
    

Kovacspeter 11768 2016. január 30. 22:07   Válasz erre: 11765
Apu, a 190-esek után 170/60-17 +120/60-17 pár jön, elõre 120/70 kéne.

    

Kovacspeter 11767 2016. január 30. 22:04   Válasz erre: 11763
Színkód: Tizensokéves motornál nem sokra mész vele, nem fog egyezni az újrafújt színkódos fényezés a többivel.
Profi festékboltban, színkártya alapján kellene hozzá színt választani, vagy ki kellene kevertetni.
Naked bike-on nem használunk mûanyag térdvédõt...;-)
Dekni nem tudom hogy egyezik-e, legbiztosabb ha 400-as Bandi deknit keresgetsz bontókban. Festett amúgy?
A bukócsõvel kapcsolatban is vannak kétségeim, az 1.2-esnél van egy blokktartó szilentes fémháromszög, ami a 750-en meg a 400-on nincs. Meg kéne mérni, de ahogy írták a többiek, újban elég horror ár. Vagy marad az ügyeskedés. De legegyszerûbben egy bukógombával járnál.

    

Billigpeter 11766 2016. január 30. 21:13   Válasz erre: 11763
elvileg lehet hozzá blokkvédõt kapni horror pénzért, megéri egy kicsit ügyeskedni, ha van rá lehetõség. az enyémet gázcsõbõl tekergettem össze, a fogadókkal, meg festéssel egy nap alatt meg lehet csinálni. Oldaldeklit meg vagy bontóból, vagy ebayrõl elõ lehet keríteni, de elég sokat kell vadászni egy sérülésmentes darabra. Nem tudom, mennyire sérült, lehet, hogy fényezéssel rendbe lehet tenni
    

Billigpeter 11765 2016. január 30. 20:57   Válasz erre: 11762
Meg kéne azt jobban nézni, ott van az a 190-es gumik után logikusan ;-) egyébként egy telefonhívást lehet, hogy megér.
    

cblaci 11764 2016. január 30. 20:41   Válasz erre: 11763
Elvileg a 750-es ugyanaz mint a 400-as, mármint a blokk felfogatása és a váz, sõt nagy valószínüséggel az 1,2-es is, csak azt azért nem merem 100%-ban állítani mert van a blokk alatt egy alu erõsítés is. Egyébként nem egy bonyolult dolog, akár le is másolhatod az eredetit. Nekem Bandité van, igaz csak ránézésre volt jó mert az alsó felfogatást le kellett vágnom és 180°-ban elforgatva visszahegeszteni, sõt az alsó ívét is levágtam mert együtt ért volna le a lábtartóval, a lábtartó viszont felfelé tud hajolni... ne ezzel nem vergõdni akarok hogy én aztán lábtartóig döntögetek, ettõl függetlenül lehet olyan pillanat amikor ezen is múlhat egy kritikus helyzet. Egyszer nekem Erdélyben nagyot mentett ez a vasdarab, szerintem érdemes rá beruházni.
    

inazuma400 11763 2016. január 30. 20:10  
Köszönöm Peti bácsi! :D Nah de mielõtt még kitavaszodna lehet h addig faggatózom, mert utána kitudja mennyit leszek gépközelbe! Valszeg nemsokat mert inkább motorozni fogok! :D szóval amik még érdekelnének h mi a színkódja a bordó inazumáknak?! És h ha veszek 1200teshez v 750eshez való bukó keretet meg oldal deknit akkor annak elvileg passzolni kéne a 400zasra ugye? Mert olyan gondom van h borultak a motorral és majd idõvel ki szeretném csinosítani, azt nemtom pontosan mikor de az infót már begyûjteném, mert így most szegény elég trógerül néz ki pláne mióta még Enis össze karistoltam a tankot a térdvédõvel....
    

Kovacspeter 11762 2016. január 30. 19:49   Válasz erre: 11760
Megtaláltam, de úgy tûnik már csak hátsó van, szettben már nem látom a listában.
    

Kovacspeter 11761 2016. január 30. 19:46   Válasz erre: 11759
Ok, küldöm. Auf Deutsch.
    

Billigpeter 11760 2016. január 29. 23:16   Válasz erre: 11758
a legelsõt nézd meg, tavaszra olcsón új gumi, vagy valami ilyesmi a címe.
    

inazuma400 11759 2016. január 29. 23:12   Válasz erre: 11757
Elküldtem üzenetben! :)
    

Kovacspeter 11758 2016. január 29. 23:00   Válasz erre: 11756
Aki a múltkor nem kapott az úgy látszik most sem fog;-) megint csak ömlesztve jönnek már a linken a hirdetések...gyakrabban kéne látogatnom az oldalt.
Pedig annyiért még ki is próbálná az ember, annak ellenére hogy valószínûleg egy szezont nem bírna ki.
Na mindegy, marad valamelyik kõ-túragumesz, azokba úgyis bele lehet hazudni 30 ezer km-t.
    

Kovacspeter 11757 2016. január 29. 22:53   Válasz erre: 11754
Hátöö, Richárd, bármennyire is nézem, az adatlapodon egy deka e-mail cím sincs...
Az oldalon elérhetõ üzenetküldési lehetõségnél szerintem nem megy át akkora méretû csatolmány.
    

fenyooldrider 11756 2016. január 26. 17:03  
Aki a múltkor nem kapott gumit: 170/60-17 +120/60-17 Metzeler Sportec M5 42EFt;
de ugyanitt van csak hátsó is!

http://www.kepesmotor.hu/sport_gumi/p1598232
    

Billigpeter 11755 2016. január 26. 12:11   Válasz erre: 11753
Esetleg vehetsz egy 1.2-est, hisz láncod már úgyis van hozzá :-)
    

inazuma400 11754 2016. január 26. 11:32   Válasz erre: 11752
Hát azt a részt kötelezõ is volt kitölteni, az emilt látnod kéne Peti!
    

Kovacspeter 11753 2016. január 26. 00:58   Válasz erre: 11750
Vagy elcseréled egy 1.2-es tulajjal, akinek meg 144 csaposa van, mert a 150-es az 1.2-esé;-)
Még annak idején a csere elõtt lementettem egy katalógust, abból lestem ki. Jó hogy kaptad a motorral, mert a magyarországi forgalmazó nem nagyon ad csak úgy (DID-et), engem legalábbis lekoptattak.
    

Kovacspeter 11752 2016. január 26. 00:50   Válasz erre: 11743
Ok Ricsi, de ahhoz rendesebben ki kéne tölteni az adatlapot hogy valahová elküldjem;-) Emil pl.
    

Kovacspeter 11751 2016. január 26. 00:48   Válasz erre: 11741
Hozzánk legközelebb a németekhez meg az osztrákokhoz exportálták annak idején.
Mostanában nézegettem a felhozatalt a mobile.de-n, az utóbbi idõben nagyon felment az áruk, vagy 15 éve kellett volna venni.
    

fenyooldrider 11750 2016. január 24. 20:05   Válasz erre: 11749
Kösz neked is a választ, akkor összegzésképpen jó a láncom, csak majd 144 csaposra kell rövidíteni, plusz kell hozzá egy patentszem :)!
Ez jó hír, ennyivel is kijjebb vagyok (anyagilag),legalább megspóroltam a tavaszi szerviz árát!

    

Billigpeter 11749 2016. január 24. 11:26   Válasz erre: 11746
Nekem is ugyanilyen láncom van, csak 144 tagos. Nittelõszem is lesz, ha a tanárbá elmegy a motorjáért, ami az idõjárás elõrejelzést elnézve nem mostanában lesz. A blokkot ne húzd szét, mert macerás, meg sokba is kerül (tömítéskészlet miatt). Egyébként amikor én szétszedtem az enyémet, csak alkatrészek voltak benne, tabu egy darab se :-)
    

fenyooldrider 11748 2016. január 24. 08:31   Válasz erre: 11747
Köszi a segítséget, igazából én is pont erre jutottam, természetesen utánajártam a neten én is, csak szerettem volna egy megerõsítést olyanoktól,akik már túl vannak rajta!
Igazából még nekem is elmenne sokat csere nélkül, de itt van a polcon egy ilyen lánc, még anno a motor vásárláskor adta a srác a motorral együtt!
Ezt a részt nem én fogom javítani, most értem oda idõben, hogy elviszem egy karbiszinkronra, ha meg már ott van akkor befûzetem az új láncot+szelephézag ellenõrzés!
A lánc beépítést természetesen én is a szétvágásos módszerrel gondoltam, ezért nem baj, ha hosszabb, természetesen a blokkot semmiképpen nem bontatom meg, az tabu!

    

cblaci 11747 2016. január 23. 17:58   Válasz erre: 11746
Szerencsére nekem még nem kell a vez.lánc cserén gondolkodnom. A neten szétnéztem hirtelen és a rendelhetõ láncok között találtam SCA0412A típusu láncot Suzuki GSX 750-hez, ott viszont 144 csaposnak hozza. Gondolom nem akarod széthúzni a blokkot azért hogy a végtelenített láncot berakd, hanem csak a vezerélést bontod meg és felülrõl a régivel behúzod az újat. Ebben az esetben kell egy patentszem és akkor a meglévõ 150-es is jó lehet ha kiveszel belõle. Nézz utána te is mert nem mindig megbízhatóak a neten található adatok, esetleg Billig tudna segíteni ha elõkerül, neki már megvan az új lánc csak patentszemet vár hozzá.
    

fenyooldrider 11746 2016. január 23. 16:32  
Sziasztok, lassan ki kellene cseréltetnem a vezmû láncomat, anno kaptam is egy újat hozzá, már csak azt kellene kiderítenem, hogy jó-e hozzá?
Ami van: DID SCA-412A (SV150L)
Aki már cserélt/cseréltetett 750-es ben az légyszi szóljon hozzá :)!
    

inazuma400 11745 2016. január 22. 19:09  
Megértelek! Találtam egy ilyet ha vkinek kell alkatrésznek
http://m.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_e_inazuma-9754033
    

cblaci 11744 2016. január 22. 07:46   Válasz erre: 11742
Nagyon kellemetlen tud lenni amikor valakit baleset ér, történt már ilyen az én csapatomban is, rendesen lelkiismeret furdalásom volt pedig mindenki azt mondta nem a tempóval volt a baj, hanem a motoros tapasztalatlanságával. Egyszer majd elmesélem, mindenesetre azóta óvatosabb vagyok a toborzással kapcsolatban és én se szívesen csatlakozok idegenekhez.
    

inazuma400 11743 2016. január 22. 07:12  
Peti, rendben majd nézelõdöm, és megköszönném ha át küldenéd az 1,2tesét! :) egyébként Ricsinek hívnak, csak Te nem volt itt amikor elárultam a nevem! :)
    

inazuma400 11742 2016. január 22. 07:07  
Értem! Hát van benne ráció amit mondasz Laci, eddig egy ilyenen vettem részt a zöldszalag túrán, én nagyon élveztem, de tény h elég szedett vedett volt a bagázs, leszakadozva, volt aki elõzgetett, volt olyan is aki nem cipzárba ment hanem egymás mellett... És mint utólag kiderült volt olyan is aki elcsúszott a kanyarba... 300 voltunk, tény h nem lehet össze hangolni de tök jó feelingje van! :)
    

fenyooldrider 11741 2016. január 21. 04:59   Válasz erre: 11739
Azokhoz sajnos még közelrõl sem láttam!
    

Kovacspeter 11740 2016. január 20. 23:07   Válasz erre: 11729
Nálad RG projekt is volt, az hogy áll?
    

Kovacspeter 11739 2016. január 20. 23:03   Válasz erre: 11731
Na meg egy jó Kawasaki H2 v. Mach4 se volt kutya.
    

Kovacspeter 11738 2016. január 20. 23:00  
Inazuma400, akkor kezdj el guglizni Gsf400 manuál után, kell hogy legyen angol/német nyelvû könyv, az ilyesmit 1-2 dollárért általában le lehet tölteni.
A blokkon kívül a nagy része 1.2-es, azt át tudom küldeni.
    

Kovacspeter 11737 2016. január 20. 22:46   Válasz erre: 11729
Akkor biztos talál hozzá.
    

Kovacspeter 11736 2016. január 20. 22:42   Válasz erre: 11711
Mondjuk hogy túlzás.
    

cblaci 11735 2016. január 20. 17:20   Válasz erre: 11734
Részemrõl tutira nem. Ha kanyarogni akarok akkor egyedül, vagy olyanokkal akiket ismerek, de max 5-6 fõ, vagy két csoport két túravezetõvel. Az össznépi kanyarvadászatot nagyon nehéz összehangolni, még azonos képességû pilótákkal is.
    

inazuma400 11734 2016. január 20. 13:53  
Tudom h még messze van, de fog jönni vki innen a csopiból?
https://www.facebook.com/events/1680846125530873/

    

cblaci 11733 2016. január 20. 09:47   Válasz erre: 11732
Elhatárolódok, veszélyes a közkekedõkre mer elvonja a férfiember figyelmét, a nõket meg idegesíti merhogy konkurencia... lehet csak nekem tünt fel de a teljes látóteret eltakarja a jány ezért csak az öltözékébõl lehet kikövetkeztetni hogy nyáron készült... amúgy jó videó mert egyszer se állt meg és még pixeles se volt.
    

fenyooldrider 11732 2016. január 19. 20:38  
Nyári kamera felvétel: http://player.hu/napunk/tangas-csaj-motoron-repeszt/
    

fenyooldrider 11731 2016. január 19. 19:10   Válasz erre: 11730
Az volt egy barátomnak is, Yamaha RD 350YPVS sportmotor, na ettõl is be lehetett csinyányie a tangába!!!
De abban igazad van, hogy a kétütemû krosszgépek sokkal nagyobbat mentek, én a végén anno KTM 250MX 2T-vel nyomattam az ipart, az enyém 96kg volt és 60Le, mindez max 120 végsebességgel párosulva, gondolhatod a gyorsulását!?
(Ja meg akkor még én is csak 67Kg voltam, ez a legjobb tuning:D)
    

hacse 11730 2016. január 19. 15:18   Válasz erre: 11726
Az MZ-k után nem lehetett valami nagy élmény .. ;o) Viccet félre; Egyik unokatesómnak volt akkoriban egy kétütemû Yamaha DT 360-as endurója, ez ha jól emlékszem '78-as kiadású volt . Evvel a géppel éreztem meg elõször , hogy mi az a gyorsulás. Utána mentem még RD 350-essel , meg CR 250-es krosszgéppel, ezek is nyújtogatják az ember karjait rendesen, ezekbõl az élményekbõl kiindulva el tudom képzelni , hogy hogyan viselkedik egy 500 -as, de sajnos ilyesmivel még nem motoroztam.
    

lecso 11729 2016. január 18. 16:06   Válasz erre: 11708
Volt 400-as Bandit Európában eladva, sok. Újként!
    

cblaci 11728 2016. január 17. 21:20   Válasz erre: 11726
Általában minden vas kemény, fõleg a kocsma elõtti korlát, vannak páran akik ezt már érzékelték. Viccet félre, tényleg jó gép az RG500, valamelyik itthoni motormúzeumban láttam élõben is, talán Recsken... de nem biztos mert feledékeny vagyok, sajnos kipróbálni még nem volt alkalmam mert arra viszont emlékeznék az tuti!
    

cblaci 11727 2016. január 17. 21:17   Válasz erre: 11725
A népi gyógyászat nagyon fontos biz'a, jobb mint orvashoz menni.

Öreg székely elmegy az orvoshoz. A doki meghallgatja a tüdejét, s így szól az öreghez: – Sóhajtson egy nagyot! Erre az öreg: – Ejj, ha!
    

fenyooldrider 11726 2016. január 17. 17:48  
Nosztalgiázok épen,itt egy nagyágyú a 2T világából, nagyon kemény vas volt, mentem ilyennel egyszer, amikor még MZ korszak volt, gondolhatjátok:
https://www.youtube.com/watch?v=lniZg9NoTnw
    

hacse 11725 2016. január 17. 17:45   Válasz erre: 11719
Az ecetes víz élettani hatásai nagyon szerteágazóak ! Hogyne lenne má' fontos Laci! ;o)) .. de a szívatóbowdenes rész is nagyon izgi vót.. :-]
    

hacse 11724 2016. január 17. 17:37   Válasz erre: 11721
Errefelé 0 és -3 celsius közötti , nagyon szeles idõ van. Szerintem a videón szereplõ személy nem jól mérte fel a lehetõségeket , amennyiben igen , akkor meg büszke lehet rá , hogy ilyen szépen végrehajtotta.
    

cblaci 11723 2016. január 16. 21:23   Válasz erre: 11721
:-))) Ott nem hideg van Fenyõ barátom hanem nagy baj! Mit akart az a kedves gyermek? Csúszkálni, fürödni, vagy a nyakát törni?
    

cblaci 11722 2016. január 16. 21:22   Válasz erre: 11720
Ja, közben módosítottad a hozzászólást, így aztán én is ezt :-)

    

fenyooldrider 11721 2016. január 16. 19:04  
Errefelé hideg van, nálatok?
: https://www.youtube.com/watch?v=NlQcBxSQSfo
    

inazuma400 11720 2016. január 16. 17:48  
Köszönöm a terjedelemes választ Laci! :) Hát akkor úgy tûnik jó fogás ez az inazuma, mert végülis a Te pobrémáid is úgymond mások hülyeségébõl adódtak... Kár h nekem csak 400zas van így elõbb utóbb ígyis úgyis cserélném fog kelleni vmi nagyobbra, mondjuk az még nem most lesz, jó pár évet fog még nálam szolgálni, de annál kevesebbet mint amennyit kibírna v megérdemelne, v nem is tudom hogy mondjam...
    

cblaci 11719 2016. január 16. 16:04   Válasz erre: 11715
Közös életünk elsõ szakaszában elszakadt a szivató bovden, de az is csak azért mert odacsípték a tankhoz a bovden külsõ köpenyét, a víz bejutott és a korrózió is tette a dolgát, éreztem hogy szorul, de én elég erõs vagyok :-) 40ezernél a vezetékkötegben elszakadt egy szál, villogtak a világítás és a mûszerfal izzói. A riasztót utólag szerelték be szervízben (errõl a szervízkönyben találtam bejegyzést), akkor sérthették meg amikor felbontották a bandázst a riasztó vezetékei miatt... ezt könnyen javítottam de természetesen átnéztem a teljes vezetékelést is. 50 ezernél kivettem a vez.lánc feszítõt, akkor még csak 3 ricnit ugrott (mivel fekete a színe meglátszik a kifényesedésbõl) ez ~2mm-t jelent, szerintem ráérek 100ezernél cserélni, most 60-nál járunk de természetesen ellenõrizni fogom idõnként az állapotát. Nálam mondjuk nincs nyúzva a motor, a túrázási szokásaim inkább a futómûvet teszik próbára, de azt is folyamatosan figyelem és minden tavasszal átkezelem a féknyergeket és 2évente telóolajat cserélek. A motor nem eszi az olajat, 6ezrenként cserélem de ezalatt nem változik a szint. Egyszer eltaknyoltam Erdélyben, a kipufogó vitte el a balhét, azt kicseréltem de szerencsére más nem sérült a motoron, akkor már volt bukócsövem. 41ezernél cseréltem lánc szettet, azóta automata olajozóm van ami nagyon jó mert azóta egyszer feszítettem a láncon és lánc spray-re se költök, addig 2-3 flakon elment egy évben. A többi extrát nem sorolom mert azok nem széria tartozékok. A horgászattal nekem nincs bajom, 2004-ben szereztem meg a horgászigazolványomat de azóta se voltam horgászni... akkor az egyik idióta kollégám beszélt rá. Egy idõben a Tesco-ból vettük a halat de az túl zsíros volt, azóta inkább rendes horgászoktól vesszük akik élõ vízbõl fogják ki, nem pedig akváriumból mint a tescós bácsi. Szerintem az elégtõl is bõvebb voltam most, mondjuk ez már nem annyira fontos de tegnap azt hallottam hogy az ecetes víz jó a fosásra... más most nem jut az eszembe. Aviszonlátás
    

inazuma400 11718 2016. január 16. 15:43  
Köszönöm a hozzászólást Hacse. Hát az a 48ezer az nem olyan sok azért.... :) mindenesetre az pozitív h nem volt idáig semmise... Tehát akkor ez azt jelenti h 8ev alatt 33mat mentél vele?! Hát az telleg durva h kiegett XD
Értem... Hát engem se tud lekötni egy kicsit sem! :D
Jó lenne pedig ha megosztanák velem ezt az infót... :D
    

hacse 11717 2016. január 16. 15:06   Válasz erre: 11714
Ez a horgászat dolog engem nem tudott lenyûgözni, nem tehetek olyan kijelentést, hogy semmi értelme, mert nem igaz , hogy semmi értelme.
Én azt mondom, hogy ne hívd fel Suzukiékat, hanem inkább személyesen menjél be valamelyik értékesítõhöz, vagy szervízbe , vágjál ártatlan kiskutya arcot,szomorú nagy szemekkel párosítva és érdeklõdjél bizonytalanul, majd határozottan.! Nem mindenhol osztanak meg ekkora szakmai titkokat , elõfordulhat , hogy felajánlják hogy megszervizelik a gépedet, akár kedvezményesen is. ;o)) Szerintem egyébként ez egy szervíz legtermészetesebb reakciója lenne.
    

hacse 11716 2016. január 16. 14:45   Válasz erre: 11715
Negyvennyolcezer (van az órájában, én elhiszem..) Egyszer kaptam egy hátsókerék defektet az autópályán valamilyen jármûrõl lehullott fémdarab miatt. Más negatívum, meghibásodás nem következett be a nálam elfogyasztott harmincháromezer kilométer alatt. ...ja, de egyszer történt egy durva eset ; kiégett a mûszerfal megvilágítás egyik izzója.
    

inazuma400 11715 2016. január 15. 17:10  
nah viszont ha már úgyis tél van, motorozni azt nem lehet, beszélgetni van idõ! :D érdekelne h kinek hány km van már a gépébe, és h volt e vmi hiba, amire számítani lehet x km után... v csak a szokásos dolgok, folyadékok, szûrõk, betétek cseréje?! meg h rosszul emlékszem-e v tényleg van olyan h 50ezer km után vezérmûlánc csere az gyári elõ írás úgy általánosságban v nem van ilyen?!
    

inazuma400 11714 2016. január 15. 17:07  
Hacse, nem túl jó a felfogásom, de ha ezzel azt akarod mondani hogy a horgászatnak semmi értelme, akkor ebben egyet értünk! :D
Értem köszi az infót Peti bácsi! :)
hát énis remélem h lesz, bár nem sok esélyt látok rá! :(
viszont énis arra gondoltam h majd felhívom a suzukiékat h tessenek mán megmondani nekem a hézagokot! :D
    

cblaci 11713 2016. január 14. 22:26   Válasz erre: 11708
Helló Peti! A 400-as sima Bandit jó ötlet, jobbat én se tudok, esetleg szervizekben lehetne érdeklõdni, csak van ott valamiféle adatbázis.
    

hacse 11712 2016. január 14. 22:22   Válasz erre: 11710
Ez így van. Remélem elõkeveredik majd valahonnan egy servicemanual. Joccakát!
    

hacse 11711 2016. január 14. 22:20   Válasz erre: 11708
Helló Tanár! Minden oké? ...vagy az túlzás? Ne megyek bele konkrétumokba ,mer' aludnom kell. Joccakát Néktek!!
    

cblaci 11710 2016. január 14. 22:19   Válasz erre: 11709
Ezt én is így gondolom, viszont sokszor a kevés is számít és ki tudja Ina Zu bácsi hogyan gondolkodott amikor otthonra (belpiac) kicsit jobbat akart mint amit a zakkant európaiaknak küldött. Azon hogy a kicsi is számít azt értem amirõl már évekkel ezelõtt is beszéltem veled, vagyis hogy inkább a kisebb érték felé kell csalni a hézagot és akkor a hideg és üzemi állapot között félúton nem lesz szelephang... de persze én ezt úgyis letagadom hogy mondtam volna ilyet, pedig nem csak én tapasztaltam, ugye hogy de?
    

hacse 11709 2016. január 14. 22:10   Válasz erre: 11706
A legkisebb himbás szelep, aminek a hézagát állítottam az a fiam 110 köbcentis quadjának az egyhengeres, léghûtésû blokkjában volt; szívónál 0,10 , kipufogónál 0,15 volt megadva , így konkrétan. Még annyi , hogy az öcsém 400 -as Burgmanjánál ellenõriztem a hézagokat és azért tudom, hogy szívó 0,10-0,20, kipuff 0,20-0,30, ez azonban vízhûtésû , és hézagoló korongos megoldás. Azért ebbõl ,meg a 750-es Ina értékeibõl látszik, hogy drasztikusan elrontani nem lehet , leginkább a kipufogószelepeknél vannak eltérések a nagyobb hõtágulások miatt. Még akkor sem lepõdnék meg ha a 400-asnak is ugyanezeket adná meg a gyár.
    

Kovacspeter 11708 2016. január 14. 22:02   Válasz erre: 11678
Inazuma400, nem sok jóval tudlak biztatni manuál ügyben, szinte kizárt hogy legyen.
Abból kiindulva hogy az 1.2-eshez nem létezik se Haynes, se Bucheli, stb. (érdekes hogy a 750-hez van) kizárólag a gyári Suzuki van hozzá, Frecska úr akasztott le egyet, amit beszkenneltem.
Mivel belpiacos a 400-as, esélyes hogy csak japánul létezik hozzá könyv, elképzelés nincs, honnan lehetne beszerezni.
Esetleg nemváltozó vezérlésû 400-as Bandi könyvet lenne érdemes keresni, igaz az is kérdéses van-e.
    

Kovacspeter 11707 2016. január 14. 21:54   Válasz erre: 11666
Szép nagyon!
Érdekes hogy 100 kcm-el kisebb hengerûrtartalommal is került amerikai piacra.
Ez második generációs?
    

cblaci 11706 2016. január 14. 21:47   Válasz erre: 11705
Úgy tûnik komoly az összecsengés az ezerkettes és a hétötvenes között, látszik hogy rokonok, merhogy kimásoltam a manuálból és bekarikáztam az értékeket amelyek hajszálra passzolnak. Ettõl függetlenül én nem merem kimondani hogy a négyszázasé is ennyi.

    

hacse 11705 2016. január 14. 21:26   Válasz erre: 11703
Sajnos csak 1200-ashoz tudok biztos értékeket, Arra gondoltam , hogy én ide leírom , hogy az ezerkettesnek a szívókáit 0,10-0,15 közé kell belõni, a kipuffancsokat meg 0,18-0,23 közé a gyári ajánlás alapján. És ha valaki leírná, hogy a hétötvenesnek miket ajánl a gyár, akkor kicsit lehetne következtetni a 400-aséra is , persze kellenek a pontos értékek is , amik elõbb -utóbb meg is lesznek , de már én is kíváncsi lennék , hogy hogy aránylik ez a dolog, Én arra tippelek, az eddigi tapasztalataim alapján , hogy nagy eltérések nem lesznek.
    

hacse 11704 2016. január 14. 21:07   Válasz erre: 11702
Mé', há' vannak enné sokka furcsább szabadidõs elfoglaltságok; van aki halakat szedeget ki a vízbõ , de még akko' is képes ott amortizálódni , amiko a halak nem partnerek ebben a játékban. Horgászatnak is mondják , de az mindegy, az a lényeg hogy élményt okoz, nem akkorát , minta szinkrontesztelés de a lényeg hasonló... ;o))
    

inazuma400 11703 2016. január 14. 21:00  
Ez jó! :D "besõ" pistabácsi sztájl :D Nembajaz inkább többször mint egyszerse, bár nemtom h mennyit árt a motornak a szinkron hiánya... Végülis csak többet eszik meg nem úgy reagált ahogy kéne, de talán nem nagy gond ha addig nem foglalkozik vele az ember amíg nincsenek "látható" jelei... Persze jobb ha megvan, de na! Amúgy Hacse, szelephézag értéket 400zas inahoz nem tudsz? V kézi könyv v vmi! :D
    

cblaci 11702 2016. január 14. 20:49   Válasz erre: 11696
Na én tutira nem leszek konkurencia, ugyanis amióta megvan a mérce én vagyok az E.É.A.L.SZ.E. László, vagyis az Egy Év Alatt Legtöbbször Szinkront Ellenõrzõ László. De ha õszinte akarok lenni akkor azt kell mondjam feleslegesen, mert nem mocorog az sehova, csak olyan jó látni amikor "ni hát télleg!" :-)
    

hacse 11701 2016. január 14. 20:28   Válasz erre: 11700
A tiszta játék híve vagyok ... ;-)))
    

inazuma400 11700 2016. január 14. 20:25  
Óóóó Hát én kerék elnézést! :D
    

hacse 11699 2016. január 14. 20:18   Válasz erre: 11698
....hameg állítani kéne , akko' úgyis a Szevi mûszerével csináljuk, õ meg aztmondja , hogy nemis kellett rajta semmit módosítani, mer' jóvót minden,az meg nem minõsül állításnak. ...majd ezt esküszi.. ;o)))
    

hacse 11698 2016. január 14. 20:14   Válasz erre: 11697
Hát hogy ... hát hogy ... majd minden ember , megesküszik , hogy nemállított rajta egyikük se' szinkronot , a többiek megnem is értenek hozzá, éshameg õk állítják akko' egyenetlenül jár a motor,meg nemúgyindul , de ez szépenjár majd akkoris és ebbõl tisztán látszik , hogy nempiszkáta senki...na.. és érvényeslesz.
    

inazuma400 11697 2016. január 14. 20:03  
Azt bárki mondhassa!! Hogy bizonyítod h nem volt? Érvénytelen lesz a rekord kísérlet! :D
    

hacse 11696 2016. január 14. 19:50   Válasz erre: 11695
Nagyon szívesen! Én nagyon örülnék ha elkövetnétek azt a szinkronizálást, mert kevesebb lenne a konkurencia a világrekordom végrehajtásában. ;o))
    

inazuma400 11695 2016. január 14. 19:34  
Köszi a hozzászólást Hacse! :) hát nemtom, nekem sincsenek ilyesfajta pobrémáim, de én azért szeretnék egy ilyen mûveletet végre hajtani rajta, nem árt ha az is el van végezve...
    

hacse 11694 2016. január 14. 19:19   Válasz erre: 11691
Az én motorom , amióta nálam van még nem esett át karbiszinkron bevatkozáson , az 8 éve , de az a gyanúm , hogy elõtte sem gyakran ,még azt is megkockáztatom , hogy egyszer sem. Addig nem is szeretnék beavatkozni ilyenformán a mûködésébe ,amíg ilyen szépen indul ,egyenletesen jár, keveset fogyaszt , szépen ejti a fordulatot meg hasonlók. Abban biztos vagyok , hogy egy jó mûszer ( pl. Cblaci olajoszlopai ) mutatna eltérést a porlasztók között , valószínû , hogy finomítást igényelne , de már valahol elõbbre is írtam, hogy én akarok lenni a világon a leghosszabb ideig karburátorszinkron állítás nélkül motorozó ember . ...a világon. ;o))) ...ja, és nem szeretném , ha valaki utánozna ! :-]
    

hacse 11693 2016. január 14. 18:59   Válasz erre: 11684
No, ez a motorbicikli sem az elhanyagoltságtól lett ilyen állapotú . Bár az a két porszem ott az elsõ sárvédõ belsõ peremén egy kicsit kiábrándító . ;o))) Viccet mellõzve, mindig elgondolkodtat a tény , hogy idestova 30 éve ilyen kiállású és minõségû blokkokat állítottak elõ a Japániaiak . ...de mondjuk má' régebben is..
    

cblaci 11692 2016. január 14. 18:04   Válasz erre: 11690
Akkor nektek nem típusismeret kell hanem beszerzési forrás, arra meg nem tudok jobbat mint a bontók, ahol típus vagy méret alapján érdemes keresgélni. Az viszont elég dúrva ahogy azzal a krómszárral elbántak, bele se merek gondolni hogy a többi része mit rejthet annak a szerencsétlen motornak...
A CB-1 fórumon nemrég olvastam hogy bontottak egy motort, talán ott is megér egy kérdést a dolog: http://www.sportmotor.hu/forum/honda-cb-1

    

inazuma400 11691 2016. január 14. 04:40  
Értem! De gondolom vkivel megcsináltatod nem? Mennyiben fajta egy Ilyen buli?
    

fenyooldrider 11690 2016. január 13. 22:08   Válasz erre: 11685
A srác úgy vette a motort,hogy az elsõ telóit amik valószínûleg el voltak görbülve lánggal melegítve visszaegyengették, ezt akarja rendbe rakni, ill ehhez keres alkatrész forrást!
    

fenyooldrider 11689 2016. január 13. 22:05   Válasz erre: 11686
Szinkront én nem csinálok, mivel nincs szinkron teszterem!
A blokkba én sem nagyon nyúlok bele, csak a külsõ perifériákig, pld kuplung, szelephézag!
De a blokkon kívül mindent megcsinálok, átalakítok, fúrok-faragok :D!
    

inazuma400 11688 2016. január 13. 19:28  
Értem, köszi! Mostmár beugrott h láttam már a képeid között az adatlapodon! :) nekem sem ártana regelni sportmotorra ha már annyit logók rajta.... Volt is asszem accoutom talán de Nemtom mi lett vele, v nem is csináltam csak akartam v elfelejtettem! :D ám végig is akartam nézni a képeidet mert úgy láttam h van látni való rajta, de még sajnos nem volt idõm végignyálazni... Talán majd egyszer! :D
    

cblaci 11687 2016. január 13. 19:21   Válasz erre: 11686
A szinkronnál már eljutottam odáig hogy magamnak is megcsinálom, de elõször nekem is segítettek, a szelepbeállítást szintén én csinálom, itt is kivétel volt az elsõ alkalom, amikor egy motorszerelõ ismerõsöm segített. Azt hogy mennyiért csinálják nem tudom.
Csináltam egy szinkron mûszert, egyszerû de célravezetõ és -mivel az azonos olajoszlopokra egyformán hat a fizika- eléggé pontos is.
Errõl vannak képeim és az elsõ hozzászólásban rövid videó is.
http://www.sportmotor.hu/album/6nt3t8aIbRb
A második videó a bevált végleges állapot, amikor 6mm-es csõvel szereltem át a mûszert.
https://www.youtube.com/watch?v=LjycL-QAHGw
    

inazuma400 11686 2016. január 13. 19:12  
Laci, és te hogy oldottad meg a szelephézag kérdést meg a többi karbantartást, v cbhez nem volt ilyen nehéz manuált találni? Amúgy még a karbi szinkronról érdeklõdnék, azt is meg tudod oldani otthon Laci?! Fenyõ, jól emlékszem h te vagy az autószerelõ?! Te megcsinálod otthon a szinkront? Azt hallottam pepecs munka, és h sokat kérnek érte, szerintetek mi a reális ára?!
    

cblaci 11685 2016. január 13. 19:07   Válasz erre: 11683
Ja elsõ futómû... másodjára sikerült felfogni :-)
Azt viszont szereltem, és azért is szerettem mert pl. ha nem kellett a telónál szimeringet cserélni, csak olajat, ahhoz volt alól egy leeresztõ csavar, vagyis még az elsõ kereket se kellett kivenni hozzá. Féknyeregbõl meg csak egy volt így az se volt komoly kihívás karbantartani.
    

cblaci 11684 2016. január 13. 18:36   Válasz erre: 11683
Szeva!
Természetesen segítek, sõt akár itt is felteheti bárki a kérdését és akkor többen még többre megyünk, igazából nem vagyok egy nagy májer a motorszerelésben és általában olyan témához tudok hozzászólni amivel kapcsolatban volt már valaha dolgom, azokról legtöbbször képeket is csináltam így akár 10évvel ezelõtti történéseket is könnyebben felidézek. Nekem Honda CB-1 motorom volt, a japó belpiacos fogaskerekes vezérlésû, nem pedig a 400 four, vagy a kéthengeres amibõl szintén van sokféle típus. Az enyémnek hátul központi telója volt és soha nem volt vele gondom, így nem is szereltem. Vannak viszont Kawa ER5-ös cimboráim akik rendeltek a típushoz méret szerint új hátsó telókat jó áron a Louis-tól, ilyen kontaktban esetleg tudok segíteni. Bontóban is érdemes szétnézni ha neki is központi kell nem pedig a klasszikus telópárok, méretet kell vinni mert több típus telója is megegyezik még más gyártók között is.
A Honda CB-1 rendkívül jó motor volt, igazi élményrakéta, nagyon szerettem, ez a kép az utolsók között volt ami nálam készült róla.

    

fenyooldrider 11683 2016. január 13. 18:13   Válasz erre: 11677
Szia cblaci!
Ha jól tudom, neked volt egy CB 400 vasad, most érdeklõdik nálam egy srác ennek az elsõ futómûvével kapcsolatban!
Kérdésem, hogy hozzád irányíthatom-e?
Elõre is köszönettel!
    

inazuma400 11682 2016. január 13. 18:03  
Egyik sem nyert, de azért köszi! :)
    

indiszogye 11681 2016. január 13. 17:04   Válasz erre: 11678
Vagy itt. http://service.tanga-moteurs.ro
    

indiszogye 11680 2016. január 13. 10:25   Válasz erre: 11678
Szia. Itt nézz körül csomó javítási kézikönyv fent van http://www.manualedereparatie.info
    

fenyooldrider 11679 2016. január 12. 20:02   Válasz erre: 11676
Jó videó, lehetne akár gyári reklám is !!!
    

inazuma400 11678 2016. január 12. 19:42  
Értem! Köszi! Hát remélem h lesz ötlete, mert én nem nagyon találtam róla semmitse sajnos... :( meg még elég sokmindenrõl vele kapcsolatban, de amióta ittvagyok, hála istennek sokat okoskodtam, nektek köszönhetõen! :)
    

cblaci 11677 2016. január 12. 19:15   Válasz erre: 11675
A 400-as szelepbeállítási értékeit nem tudom, talán Kovács Petinek lesz ötlete honnan lehetne manuált letölteni, neki mostanában sikerült az 1200-as típushoz. Nekem csak a 750-es manuálja van meg.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők