10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

fenyooldrider 18272 2019. április 20. 08:34   Válasz erre: 18257
Ne hogy azt hidd, hogy nem akarunk tanácsot adni gumiválasztásban, csakhogy ez sokkal komplexebb kérdés, mint gondolod!
Először is pontosan mit szeretnél, sportosan, vagy túrásan motorozni? Ha sportosan, akkor ezért feláldozod az élettartam jelentős részét?
Ha olvasol teszteket akkor tudod, hogy olyan gumi nincs, ami mindent tud, esetleg bizonyos körülmények között hogyan viselkedik, pld mennyire jó vízen, hidegben, mennyire gyorsan melegszik és mennyire tartja melegen magát? Azt, hogy hogyan viselkedik meleg száraz aszfalton, azt felejtsd el mint szempontot, mert ott mindegyik többszörösét tudja mint Te!

A méretben nyugodtan eltérhetsz attól az agyrém 170-es mérettől a 180 irányába, nem fogod észrevenni azt az eltérést, viszont ott már iszonyat nagy kínálat van minden irányban!
Az Inákon hátul 5,5"felni van, amit mindenhol a 180-as gumával szerelnek és mivel szélesebb, mint a 170-es gumi igénye, ezért kissé széjjelebb húzza azt, míg a 180-ast kissé hegyesebb geometriában tartja, amitől az jobban is fordul!
Nyilván másként motorozunk és mások a szempontjaink gumiválasztásnál, Én előre az elérhető legjobb tapadású soft super sportsport gumit szoktam venni, míg hátra inkább médium keménységű túrásabbat, esetleg 2komponensűt! Ezt azért, mert elöl tapadjon mint a barom, viszont Én szeretem, ha visszaváltáskor bepattog a hátulja és kissé csúszkál, persze kontrollálhatóan!
Na most már érted, hogy miért nem adtam (tunk) tanácsokat? Mert nincs két egyforma motoros, ugyanazokkal a szempontokkal!
Legjobb példa erre, hogy akik járnak Erdélybe, stb földes kavicsos utakon is, Ők nem választhatnak szupersport gumit előre mint Én , mert azt képes a kavics kibökni!!!!
Tehát mindenképpen kompromisszumokat kell kötni valamilyen irányban!
    

inazuma400 18271 2019. április 19. 21:42   Válasz erre: 18270
Hat ezaz h közepén.... Oldalakon lenne még minta.. De h védjem magam, dodor tanításai szerint nem attól lesz vki gyors mert lapon megy... Persze én gyors se vagyok, meg lapon se megyek, meg krumpliszsak is vagyok, szóval van még mit tanulni... De minél inkább elmélyed az ember a motorozás világában annál inkább jön rá h mennyire nem tud semmit.... Persze csak az akinek engedi az egoja, mert vannak akik mindenkinél mindent jobban tudnak....
De talán idén először érzem azt h másabban megyek mint előtte, de majd kiderül, meg majd a kopáskép megmutatja az Angel-ön :D mondjuk az a nagy helyzet h anno a szar gumijaimat mélyebbre döntöttem mint a misit, de akkor nagyon vadparaszt voltam, meg azért nem volt sok a 2 gumi kopasa közt, kb fél centi, de a szarokat mégis jobban fektettem, azóta gondolkodom is, meg ugye úgy kéne kanyarodni h mozogni a motoron és nem lapra tenni, h minél stabilabb legyen kanyarba, de ezt még gyakorolni kell... Életemben egyszer ültem ki, azt is reflexből, mert túl gyorsan mentem és máshogy nem jött volna össze a kanyar, de azóta se mozdultam annyit motoron :D
    

kokrno 18270 2019. április 19. 21:04   Válasz erre: 18269
Vagy hozzájuk képest túl sokat is. Bár lehet, hogy rosszul emlékszem, de ez a road3 nem ilyen kombinált keverék? Középen kopásállóbb réteg, széleken puhább, kanyarban tapadósabb? Aminél a koncepció szerintem, hogy a túrázó nyugodtabb stílusban megy, sok felegyenesedve, kevés nagyon bedöntve. Tehát a puhább rész kevesebb igénybevételt kap, így kb. ugyanaddg tart, mint a kemény, sokára elkopó
Te meg szeretsz döntögetni, és hamarabb elfogy a puha a kemény réteg mellől, ezért kockás?
De persze ez fotelokoskodás, nem tudom, hol kopott erősebben a gumid, középen? Mert akkor visszaszívom az egészet, hehe.
    

inazuma400 18269 2019. április 19. 20:28   Válasz erre: 18267
Én vmit nagyon rosszul csináltam, mondjuk látom is a kopásképen... 400as motoron 16000kmert ment el a road3, de kocka mint a szar... :/ Ti meg itt irkaltok 1,2es meg 1,4es motorokon sokkal nagyobb futásteljesitmenyeket.... Úgy latom keveset döntögetem, meg keveset vagyok kanyarok közelébe... Pedig itt akad bőven, szóval nem is értem...
    

kokrno 18268 2019. április 19. 19:51   Válasz erre: 18266
Sajna a bakterházból már csak az átjáró van meg, hiszen leomlott. De azért egyszer oda is el szeretnék menni. Bár másodikos korom óta ronggyá olvastam a bakterházat. Mire jóval ezután láttam a filmet, nekem kicsit csalódás volt. Pl. a Csapd le csacsit jobban szeretem.

A másik két településen melyik részleteket forgatták?
    

desiderus 18267 2019. április 19. 18:53   Válasz erre: 18260
Én Pirelli Angel Gt Grand Turismo gumit használok. Tapad mint a rágógumi és eddig 15375 km-t futott és még ezt a szezont kibírja.
A legrosszabb gumiválasztásom a Metzeler Z8-as volt, igaz elment 18000 km-t de nem tapadt rendesen, kb a felétől.
    

desiderus 18266 2019. április 19. 18:49   Válasz erre: 18265
Helyesbítek : Dágon, Gyermelyen és Gyarmatpusztán forgatták a filmet. Az Indul a bakterház mellett a másik nagy filmem. :-))))
    

inazuma400 18264 2019. április 19. 14:32   Válasz erre: 18263
Nem láttam. Amúgy mi lesz? Fog vki jönni? Belinkeljem az eseményt?!

És a Suzuki fesztre jön vki? Május 4 Hungaroring.
    

kokrno 18263 2019. április 19. 12:56   Válasz erre: 18262
Tinnye-Pilisjászfalutól már nem esik messze egy másik magyar kultfilm helyszíne: Gyermely. Bár fiatal vagy, nem tudom, láttad már a Legényanyát? Sajnos a kocsmának már csak a hűlt helye van, de a templom, meg a mellette lévő épület, ahonnan Józsi indult, pár éve még megvolt.
    

inazuma400 18262 2019. április 18. 23:24   Válasz erre: 18261
Tudok, azért esett rá a választásom! :D hát azt nem ártana... Az a baj h a jövőhèt szerda is kérdéses az ünnepek miatt... Pedig nekem is kell 2 nap mire elkezdhetem összerakni a friss festés miatt... Félek nem saját motor lesz az üvegtigrishez való guruláshoz...
    

cblaci 18261 2019. április 18. 17:58   Válasz erre: 18260
Nekem még ezzel a típussal nem volt dogom, de biztos vagyok benne, hogy nem lesz vele semmi gond, amit az Inazuma tud ahhoz bőven elég lesz. Ha meg ebből tudsz 170-est rendelni, az külön megnyugvás lesz számomra :)
Már csak a festőt kellene seggbe billenteni...
    

inazuma400 18260 2019. április 18. 00:02  
Nah de akkor mostmà le írom azt is mi lett a gumi sztory vége, ha már itt picsogok napok óta a fórumon.
Tegnap nézegettem a kínálatot kétségbe esve, ami egyébként nagyon gyatra. Aztán találtam egy szimpatikus gumit, amiről elkezdtem olvasgatni, és tesztek alapján is arra jutottam h felmehet a motorra, de a biztonság kedvéért ma felhívtam az r17et megint h ott mit mondanak, és azt a választ kaptam amire számítottam az iromanyok alapján, mégpedig h a gt ennél a típusnál csak a nevet jelöli, nem pedig azt h nehéz motorokra való.
Szoval a választásom a pirelli angel gt-re esett. Kíváncsian várom h milyen lesz. De azért szívesen fogadom a tapasztalatokat, ha esetleg van vkinek vele.
    

inazuma400 18259 2019. április 17. 23:57   Válasz erre: 18253
A szerelőm is v a pirellit v a dunlopot dicsérte nagyon, h ragad mint a takony, de 3 ezer km alatt el is fogy :D
Am jó h írtad ezeket a gumis sztorykat, és ha már úgyis témánál vagyunk, ki mire esküszik? Márka, típus, mi az ami nem vált be stb?! Nekem ugye kevés a tapasztalatom, azt tudom elmondani h a motort avon meg heidenauval vettem, de ezeket inkább hagyjuk is, a road 3mat újonnan vettem rá, de az meg nem releváns, mert már nem kapni, viszont teljes mértékben meg voltam vele elégedve!
Neked Jimy amúgy most milyen Misi van fent? Kurvajok lennének ám a sport gumik, de nekem kell a nagyobb futás teljesítmény, de egyszer majd ha elérem a street triplet, 1-2,szezon után tuti veszek rá vmi über durva sport gumit h azzal mit tudhat! :D
    

inazuma400 18258 2019. április 17. 23:51   Válasz erre: 18252
Nah, akkor csak jól emlékeztem h a boci az egy gyenge motor. (mmimt nem teljesítmenybe, hanem amúgy) Jó h van köztünk aki alá tudja támasztani tapasztalatokkal is.
    

inazuma400 18257 2019. április 17. 23:46   Válasz erre: 18251
Jó, nyilván, ebben amúgy teljesen igazad van, azt azért nem mondanám, h annyira pro vagyok, csak kell a tudatomnak az h 170 legyen fent, meg ugye gyári mérete az, és azt is írja a szakzsargon és sok hozzá értő h ne térjünk el a gyári mérettől, mert h a mérnökök azt nem véletlenül találták úgy ki ahogy... És ugye ami még mellette szól az élesebb profil, könyebb dönthetőség. Egyébként a 180as is gond nélkül felmenne, és nem is lenne vele semmi baj, a mai motorok szinte mind 180as hátsó papuccsal jönnek ki, persze nem az 500as sor2es kategóriában, hanem mondjuk egy normál 600astol, ami amúgy nagyon a 180 mellett szólna az a választék, mert sajna 170 ből tényleg alig van, persze ez is olyan dolog h nem a gumin fog múlni, v nem főleg azon...
Hát igen, azt enis bánom, jó lenne a vén rókák tanácsa, dehát Kovács Tanár Úr se szagolt hozzá a témához... Pedig ő gondolom érdemben hozzá tudott volna szólni a Trailes gumihoz. A végén úgyis én döntök, csak érdekelt volna a véleményetek.
Szó sincs ilyesmiről, hol vagyok én a dodorhoz.... De pl ezért is mondom h igazából ez csak az én agymenésem, pl h 180 helyett 170 v Michelin road 5 helyett mondjuk csak egy dunlop roadsmartot kap a motor.... Csak azért szerettem volna road 5 mert a road 3 nekem bevalt, és úgy gondoltam h az 5 csak jobb lehet.
Nekem abszolút bevállt ez a 170/60 szóval az Inanal ragaszkodom hozzá, amennyiben ez lehetséges, és kiderült az, csak el kell engednem most a Michelint, de ez már úgyis hosszú lett, egy másik hszben megirom h mi lett a sztory vége.
    

inazuma400 18256 2019. április 17. 23:34   Válasz erre: 18250
Hat szerintem a 2 köszönő viszonyban sincs, de nemtudok pontosat, sose jártam utána...
    

inazuma400 18255 2019. április 17. 23:32   Válasz erre: 18249
Ja, értem, így már más, dehát ja, azé kerék ki be, gumi fel le... Az nem gyerebe
    

kokrno 18254 2019. április 17. 23:10   Válasz erre: 18252
Amúgy nekem sem tetszik az eleje, azt is nézegettem anno, hogy miket írnak róla. De úgy sem kellett. Egyik ne közvetlen kollégának volt 600, nem tudom, árulja-e még, eladta?
    

jimy_L 18253 2019. április 17. 22:41   Válasz erre: 18250
Egyik barátom vett feleségének, bocit.
Én mentem szakérteni, meg alkudni. Próbaúton nem vagánykodtam nem volt kedvem megvenni, nem is jön be a formája.
Eleve más a futóműve hátul mint az inának.
Mivel nem ért le a lába a csajnak, így ment a futómű faragás a motoron. Kutyacsont csere hátul, elöl ültetés, nem próbáltam mikor kész lett, aszonták tökéletes lett. Viszont mikor gurultunk, látszott, hogy küzd a motorral kanyarban. Arra már nem emlékszem mekkora gumi volt rajta. Viszont egyik cimborám vett a gépére 190/55 helyett, 190/65, kanyarba a könyöke is lent volt.
Ami nekem márkák közül a legjobb tapadást adta az a dunlop sport túra, vagy sport gumijai voltak, esőben is stabil. A mostani michelin meg kanyarban, ha odahúzom neki, sodródik kifelé, teccik ez is, de csak ésszeee.
    

cblaci 18252 2019. április 17. 21:00   Válasz erre: 18250
A blokk ugyanaz, csak ezerrel kitolták a max fordulatot és nyert néhány lóerőt, a többi része köszönő viszonyban sincs. Volt dolgom egyszer egy bocival, egyik ismerősöm csúszott alá egy autónak vétlenül, szerencsére nem nagy sebességgel. Törtek az idomok, cserélni, festeni kellett, a motort szervizben javították meg, fizette a biztosító. Miután kész lett a gép nagyon bizonytalannak érezte a srác, elhozta hozzám én pedig a régi bevált módon párhuzamléccel kimértem, több mint egy centi eltérés volt. Ezután visszavitte és végül a hátsó lengővillát is kicserélték, aztán lett jó a motor. Az inának robusztusabb, vastagabb falú villája van, ráadásul sokkal szebb mint a boci egyszerű zártszelvény villája, a boci eleje is nehéz, meglepődnél az Inazuma után milyen szarul kanyarodik, ráadásul eléggé hasalós az üléspozíció is. Nem sok motorra mondom hogy nem kéne, de ez közte van.
    

cblaci 18251 2019. április 17. 20:51   Válasz erre: 18248
Volt itt vita a 170 Vs 180-as gumival kapcsolatban, sokan vettünk rá a 180-ast, nem az határozta meg a motor kanyarodási képességeit, aki meg annyira határon motorozik annak nem Inazumát kell venni.
Az a baj, hogy ilyenkor se szólnak hozzá azok a régebbi tagok akik tudnának a tapasztalataikkal segíteni, én meg egyedül nem szeretnélek befolyásolni, nem marad más, döntsd el te magad. Az meg hogy a sportmotoros fenegyerek (nem jut eszembe a neve) mit mond, az csak egy dolog, főleg amikor 200 feletti kanyarsebességekről beszél... sokan akartak rá hasonlítani és fizettek érte súlyos árat.
Ha eddig 170-es volt és bevált, akkor vegyél olyat, ha típusra is bejött akkor maradj annál.
    

kokrno 18250 2019. április 17. 17:30   Válasz erre: 18248
Azt gondoltam, a ruha alatt nagyjából azonos a GSX/F az Inával. Abból a német szerelési könyvből, amiben együtt van a kettő. Azután, hogy valójában mi a közös bennük?
    

kokrno 18249 2019. április 17. 17:26   Válasz erre: 18248
Használtgumira mint próbára gondoltam, hogy megnézni, milyen más mérettel. De ami nem kerül pénzbe, mert már olyan kopott, írtam, hogy nem biztos, hogy egzaktan meg tudja mutatni, milyen lenne vele új gumival. Persze a szerelés miatt sem egyszerű., csak addig felrakatni, leszedeni, hogy kicsit kipróbáld, milyennek érzed vele.
    

inazuma400 18248 2019. április 17. 11:43   Válasz erre: 18246
Amúgy azt olvastam elég buta motor az a boci, arra határozottan emlékszem h a futóműve gyenge, de talán a motor is nehéz, a fékek sem az igaziak, meg az iranyithstosaga se, vmi teszt volt róla....
A használtgumirol már lentebb kifejtettem a véleményem...
Az h a 180as gumi túlzás, nem a motor ccmje határozza meg, hanem a felni mérete, és abszulot nem lenne túlzás rá, mivel ugye 5,5os a felni.
Haverom anno kínlódott 400as kawan 170es gumival, de keskeny volt neki a felni, és hülyén állt rajta a gumi, plussz nagyon szar volt neki vele kanyarodni a deformalodott gumi miatt...
    

inazuma400 18247 2019. április 17. 11:37   Válasz erre: 18244
Most tuti kell a sport túra, lesz benne 2ezer km autópálya...
    

kokrno 18246 2019. április 17. 08:08   Válasz erre: 18241
Gondloom, hogy más. a felnnii, csak érdekes a koncepció, hogy azonos műszaki alapra egy sport-túra 150 gumit kap, a retro naked meg 170-et. Sajna a használt gumi megint nem azt mutatja, milyen az új, hogy pl. kipróbálnád a gumistól egy levetett 160-at, hogy azzal milyen. 400-ra 180 már túlzásnak tűnik. Szemre végül az a szebb.
    

kokrno 18245 2019. április 17. 08:02   Válasz erre: 18238
Szarvast csak aszfaltutakról ismerem, ezek akkor mind a földutak mentén vannak.
    

kokrno 18244 2019. április 17. 08:00   Válasz erre: 18240
Nekem sport gumi van rajta, de a 2000 km meg sem látszik. Így túrázós üzemmódban legalábbis.
    

inazuma400 18243 2019. április 17. 00:51   Válasz erre: 18232
Csak nem bírtam ki h ne írjak, tényleg alig van választék 170 ből.... Lenne egy még ami igazán szimpatikus, de sztem az se lesz jó, mert ott van h gt, de majd utána olvasok... Úgyse bírok aludni, mer idegel....
    

inazuma400 18242 2019. április 16. 23:41   Válasz erre: 18235
Azta! Köszönjük a képeket! :) szépek! Jók lettek!
    

inazuma400 18241 2019. április 16. 23:39   Válasz erre: 18234
Mert a gsxf nek keskenyebb a felnie, amúgy régen enis a széles gumira izgultam, de hozzá értők azt mondják jobb pl egy 150-160as gumi mint pl a 180as, mert a keskenyebb gumit könyebb ide oda csapkodni kanyarbol kanyarba, tudom h itt azért már a jó részének benőtt a feje lágya, és már nem biztos h ezt a fajta motorozási élményt keresi, de engem még ezt hajt.
    

inazuma400 18240 2019. április 16. 23:26   Válasz erre: 18233
Igen, azt, meg azt h nem a gumim múlik, meg ő utálja a Michelint, mert neki csak az csúszott meg amikor egykerekezni akart :D
Amúgy tudom h keskenyebb gumival jobb kanyarodni, ezért nem akarok 180ast, meg ugye mindig mondják h ne térjünk el a gyáritól, de mint az előbb is írtam megnézem mit lehet kapni 170be, aztán meglátom mi lesz.... Úgyse ártana mást is kipróbálni h legyen több tapasztalatom, de nagyon szerettem a road 3mat, azért akartam az utódot...
Nah ez viszont egy nagy hülyeség, a használt gumi, más kockára koptatott szarján kínlódni...

Amúgy ha full full tapadásra mennék pirellit v dunlopot vennék, motorszerelőm nagyon dicsérte, de az ugye sport gumi, meg 3 ezret bír :D nekem meg nincs szezononkent 2-3szazam új gumira, meg ugye amugyis kell a sporttura a sok km miatt...
    

inazuma400 18239 2019. április 16. 23:18   Válasz erre: 18232
Azt nem tudtam h Ti sem a gyári méreten gurigáztatok! :) ja tudom h ezek így jól párba szoktak lenni akcióban, és azt is h felmenne a felnire, csak én gondolom túl a dolgokat, mintha akkor király lennék h az az 1 centi számít... Mert amúgy ugye bármit veszek ezután (motort) azon úgyis 180as lesz a gyari méret... Amúgy eddig nem tűnt fel h a 170/60ra ennyire nem lehet kapni semmit... Mert a road3 oké volt. Körül nézek mi a választék aztán lehet az lesz amit Te mondasz h 180 és heló! :)
Bocsi h szétzsibbasztom ilyennel a fórumot, de nagyon szőrszálhasogató tudok lenni...
    

cblaci 18238 2019. április 16. 21:39   Válasz erre: 18237
Nem emlékszem hogy jártam volna ott, pedig ismerősen hangzik. 2015-ben Szarvas környékén kerestem fel néhány malmot, de azok között is a legtöbb az utolsó óráit éli. Egyedül voltam, jó kis emlékezetes offroad-os utakon:
https://www.sportmotor.hu/album/uUP8Xedawba
    


kokrno 18236 2019. április 16. 20:55   Válasz erre: 18235
Jó képek, van pár túraötlet.
Annyi, hogy nekem mindig bagimajori volt a szélmalom. Most néztem meg, hogy közigazgatásilag Kengyel része. Csak aki Kengyelen keresi, nem fogja találni, hehe.
Olyan tíz éve jártam benne. Akkor még Esztergomban laktam, és szüleimhez látogatva mentem el exnejemmel ode. Röhejes, hogy a közeli Földvárról soha nem álltunk meg megnézni, csak elmentünk mellette. Akkor a szomszédos iskolában volt galéria, és a gondnoka nyitotta ki a malmot megnézni. Jó darabon járda vezetett át.
Egy időben próbálkoztak a Szabadságtelep névvel, de utána visszatértek a Bagimajorhoz.
    

cblaci 18235 2019. április 16. 19:28  
Egy kis nézegetni való:
https://www.sportmotor.hu/album/fm-RpMgdqcB
    

kokrno 18234 2019. április 16. 15:02   Válasz erre: 18231
Amúgy érdekes, hogy a műszaki testvér "sportos" GSX-F gyári gumimérete hátul 150. Olyan tulajok vívtak, hogy jó a160 is, más, hogy azzal nehézkesebb lett, de gyárira visszatérve milyen jó. Ez a naked meg 170-et kap.
    

jimy_L 18233 2019. április 16. 14:37   Válasz erre: 18231
Mit mondott a Dodr?
"Ne legyé márka buzi!"
Szélesebb gumival, szarabb kanyarodni.
A zx12r-es kawán gyári gumi hátul 200-as, küzdős kanyarban, 190-es sokkal jobb volt.
Meg ha kísérletezni akarsz, vegyél használt gumit ócsóé. És nincs pénzkidobás.
https://youtu.be/t4i4f837MMk
    

cblaci 18232 2019. április 16. 13:05   Válasz erre: 18230
Azért nem tudok segíteni, mert én simán megvenném a 120-180 párost, mint ahogy azt sokan az elmúlt évek alatt és használták minden gond nélkül. Abban a méretben legalább van választék, ha hegyes kell akkor olyan is, ráadásul a páros akciókra is érdemes odafigyelni.
    

inazuma400 18231 2019. április 16. 12:47  
Hát komolyan mondom ezt nem hiszem el... Road 4 sincs normálba erre a méretre csak gt meg Trail... Úgy latom másik típus után kell néznem...
    

inazuma400 18230 2019. április 16. 12:32  
A kékholdat hiába hívogattan bármelyik számon, nem veszik fel, viszont az r17 felvette, még van is külön direkt ilyen opció h tanácsadás v vmi hasonló, beszéltem a csavoval, aszonta nem ajánlja rá a Trailt. De csak ennyit kérdeztem, ő azt javasolta tegyek fel 180ast ha a felni engedi, az meg engedné mert 5,5os. Mondjuk én ragaszkodom a 170/60 élesebb profiljához, úgyhogy mostmàr csak 2 variáció maradt. Szerintetek melyik legyen? Hátra road4, előre road5, v vegyek road4 párost?!
    

inazuma400 18229 2019. április 16. 11:37   Válasz erre: 18228
A neve ismerős, szerintem régen néztem neten ezt az oldalt.
Hmm ezt jó tudni!

Ma beszéltem a fenyezovel, nekem is csak tolódik a motor, nemtom mikor lesz belőle vmi.... :(
    

kantorbalu 18228 2019. április 16. 07:58   Válasz erre: 18211
Gábor Csizma Budapest Nagykörút
http://www.gaborcsizmak.hu/
Én itt veszem a méhviaszos bőrápolót. 1000 pénz körül van egy tégely. Amúgy csizmákat és cipőket is csináltattam itt, meg javíttattam a mesterrel. Csak megosztom Veletek: azt mondta, hogy méhviaszos ápolón kívül mással (olajok, zsírok, stb...) nem szabad a bőr holmikat kezelni, mert amíg a méhviaszos ápoló a bőr legfelső rétegébe hatol csupán be, a többi anyag beszívódik mélyebbre és felpuhítja, nyúlóssá teszi az anyagot, ami ettől tényleg megnyúlik, deformálódik.
Amúgy mindenkinek ajánlom, első osztályú csizmákat gyárt! Méretre is.
    

inazuma400 18227 2019. április 15. 23:20   Válasz erre: 18224
Ezek is szépek!
Nah pont az első kép az amit mutatni akartam amikor ez volt a téma, de nem találtam.
    

inazuma400 18226 2019. április 15. 23:18   Válasz erre: 18223
Ja, fasza!
    

kokrno 18225 2019. április 15. 21:47   Válasz erre: 18224
A bal eléggé hasonlít. Az jól néz ki. Fémszínben pláne jók a sárvédők. A jobb nyerge az talán kényelmesebb, de jellegtelen.
    

jimy_L 18224 2019. április 15. 21:34   Válasz erre: 18223
Nekem ezek jönnek be.
    

kokrno 18223 2019. április 15. 21:02  
Hozzám az Ina átalakítások közül legközelebb ez áll. Semmi durva, ennek a gyári kormány is jól állna. Szép lett a modern szerű sárvédők leváltása retróra, és velük az ülésidom is ki lett váltva egy szép formájú, lehúzott, de azért még kétszemélyes nyeregre. A szokásos félkerek végű, rövid caferacer nyergek nem tetszenek, ezen formás van.
Már csak két drótküllős kerék hiányzik nekem róla.

http://www.bikeexif.com/suzuki-gsx750
    

kokrno 18221 2019. április 15. 20:32  
Beregeltem a jövő hétvégi tréningre, hátha akkor már jobb idő lesz.
    

inazuma400 18220 2019. április 14. 20:34   Válasz erre: 18216
Azt tudom, és odáig oké is, de mivan ilyenkor h a méret az jó, de oda van mögé biggyesztve h Trail, az befolyásol vmit?! Főleg negatív értelemben érdekelne... Gumigurunak is írtam már, ő még nem írt vissza... De holnap felhívom a kékholdat h ők mit mondanak.
    

inazuma400 18219 2019. április 14. 20:30   Válasz erre: 18215
Szerintem ezt a kérdést Fenyő sem gondolta komolyan. :) először nyilván a típus boronálja össze az embereket, de aztán úgyis a társaságon múlik h mi lesz utána. De azért jó lenne ha nem úgy történne ahogy írtad, h másik motor, másik fórum...
    

inazuma400 18218 2019. április 14. 20:27   Válasz erre: 18214
:DDDD
    

inazuma400 18217 2019. április 14. 20:26   Válasz erre: 18213
Emiatt írtam le h mit használok! :) h legyen kiindulási alap! ;)
    

cblaci 18216 2019. április 14. 20:22   Válasz erre: 18199
Nem értem igazából mit szeretnél, ha új gumiban gondolkodsz, amiből van megfelelő méret, akkor válassz olyat, ezzel kerülöd el legjobban a meglepetéseket.
    

cblaci 18215 2019. április 14. 20:19   Válasz erre: 18196
A fórum életében még senki nem lett kidobva, főleg nem azért, mert lecserélte a motorját. Az szokott történni, hogy az a kevés idő ami a fórumozásra jut, az inkább az új géppel kapcsolatos információkra korlátozódik, aminek van saját fóruma, ezért bár ígérik a maradást, de ez eddig még nem nagyon sikerült senkinek rajtam kívül. Vannak fórumok ahol feltétel a típusazonosság, itt soha nem volt az, mint ahogy a konferenciákon való részvételnél sem.
    

kokrno 18214 2019. április 14. 18:38   Válasz erre: 18210
A Google korában csak a gondolat megszületése kell, utána már csak a lapozgatás van.
    

kokrno 18213 2019. április 14. 18:36   Válasz erre: 18211
Én is akarok valami bőrápolót venni. Eddig csak vizes szivaccsal mosogattam le a kabátról a bogarakat. Bár sokat nem is volt használva. Igaz, a plexi miatt nem is volt rajta sok bogár.
    

inazuma400 18211 2019. április 14. 16:40  
A rossz időre való tekintettel ma is benti elfoglaltságot találtam magamnak, kabát tisztítás és ápolás, illetve ülés. Az lenne a kérdésem h Ti is szoktátok e kenegetni bőrápolóval a nyergeket, illetve milyen időközönként szoktátok ezt megcsinálni vele, és aki innen bőrkabátot használ az milyen időközönként takarítja, és ápolja.

Eddig kabátra méhviaszos bőrápolót használtam, de elfogyott, és a bolt is megszünt ahol anno az utcai dzsekimet vettem, neten biztos lehetne találni ilyet, de most ahogy voltunk faternak cuccokat venni akkor shoxba vettem motul bőrápolót. A dainese kabátomat tavaly vízzel tisztitottam, meg babaolajjal ápoltam, de idén vettem hozzá dainese bőrtisztitó és ápoló szettet.
    

inazuma400 18210 2019. április 14. 16:33   Válasz erre: 18208
Miket nem találsz Te :D
    

inazuma400 18209 2019. április 14. 16:32   Válasz erre: 18202
Tudom! :D bár a 400as a motorcyclespecsen gw név alatt fut!
    

kokrno 18208 2019. április 14. 15:32  
De itthon is van még motoron kívül Inazuma
    

kokrno 18207 2019. április 14. 15:31  
De gondolom, ez a dojo nem olyan régi, meg ez szerintem nem levédett.
    

kokrno 18206 2019. április 14. 15:30  
Nem tudom, hogy ezek miatt a szűrők miatt?
    

kokrno 18203 2019. április 14. 15:17  
Az enyém meg eleve csak GSX, hiszen német motor. Ott meg nem lehetett Inazuma.

A betűjele nem tiszta, GSX 750 E, vagy AE? Utóbbi van a kódtáblákon. Az, hogy a hahu- E alatt jönnek, nem hiszem, hogy mérvadó. Sok helyen a korábbiak jönnek E kóddal.
    

kokrno 18202 2019. április 14. 14:57   Válasz erre: 18198
Már csak a kákán a csomót végett, az Ina is elsősorban GSX .... hehe
    

inazuma400 18201 2019. április 14. 13:27  
Hallod Kovács Tanár Úr! Nem játszunk a gumival! :D

Amúgy viccet félre tévve, kíváncsi lennék az álláspontodra, mivel Te kísérletezős típus vagy, és még a traktor gumit is feltetted az inara! :D

Egyébként írtam a gumigurunak, kíváncsi leszek a válaszára. De amúgy kérdeztem motoros csoportokban is, és senki nem ajánlotta h tegyem fel. Majd holnap felhívom a kékholdat h miért nincs ebből rendesen verzió a méretemben...
    

jimy_L 18200 2019. április 14. 12:31   Válasz erre: 18199
Ne jácc a gumival!
    

inazuma400 18199 2019. április 14. 11:31  
Kíváncsi lennék a véleményetekre h ilyenkor mi van, ugyanis olyan problémám van h gumicsere előtt állok és road5 szeretnék, de a gyari méretben csak Trailt lehet kapni, az meg elvileg endurokra van, szóval kicsit másabb a keverék meg merevebb az oldalfal, v ilyesmi.. gond lehet az ha én ezt teszem fel a motorra? 180asba van sima road 5, ami ugye fel is megy az 5,5 felnire, de szeretem a 170/60 hegyesebb profilját...
    

inazuma400 18198 2019. április 14. 11:24   Válasz erre: 18196
Hát akkor az alapítót is ki kéne raknunk! :D lehet h a motorok hozták össze a csapatot, de szerintem már rég nem erről szól, hanem inkább a társaságról aki összeverődött itt, mondom ezt úgy h enis fiatalnak számítok itt a magam 4 évével, Ti azért sokkal régebb óta ismeritek egymást, és több konferenciat megéltetek v (értetek, nemtom melyik a jó szó ide) de egy szónak is száz a vége, remélem idén Veled is találkozhatok személyesen a konferszén! :)

Viszont lenne egy észrevélemnyém, eddig volt egy gsx tankos inazumad, szóval most legyen akkor egy inazuma tankos gsxed! :D
    

inazuma400 18197 2019. április 14. 11:17   Válasz erre: 18195
Értem, jó mondjuk az igaz h most azért hideg is van esőben, nem olyan mint nyáron, h még jól is esik :D amúgy enis fázós vagyok és utalom a hideget :D felénk tegnap nem esett, de nem volt jó idő... Viszont nekem más elfoglaltságom volt, úgyhogy nem zavart a rossz idő.
    

fenyooldrider 18196 2019. április 14. 07:19  
Köszi a jókívánságokat, ha nem dobtok ki, akkor maradnék tag itt a fórumon továbbra is!
A több nagy vas verzióból, amit írtam nagymértékben befolyásolta a választásomat, hogy ezt a gépet félig ismertem is, fel tudtam hívni a régebbi tulajait, akik készséggel elmondtak mindent róla, ráadásul a GSX1400 clubban is tag volt, a gép, ahol jómagam is két éve bent vagyok... :-)
Egyetlen dologtól tartottam, hogy esetleg törött volt, és nehogy a váz sérült legyen!
A sérülésről hiteles infót kaptam a gazdája és több klubtag egybevágó beszámolója alapján, ha ezt elmesélem, akkor a hátatokon fogtok fetrengeni a röhögéstől!

Amúgy Polgárdin a veterán börzén múltkor láttam egy 1.2 Inát, , várpalotai rendszámkerttel, környékbeli, ismerjük?
    

kokrno 18195 2019. április 13. 21:15   Válasz erre: 18190
Esőben autóban sem szeretek kockáztatni, már ahhoz képest, amit szárazon merek.
Motorral meg pláne nem akarok, ha esély van esőre, inkább kihagyom, mert elázni sem akarok.
Most is, maximum, ha helyben lett volna. De még oda kellett volna motorozni ilyen hidegben. Fázós vagyok, cuccom nincsen hozzá, csak hűvösre. ( 30 fokig a bőrkabátban jó vagyok. Az alatt a nyárimban már didergett a karom. ) Ehhez úgy be kelett volna öltöznöm, hogy alig bírok mozdulni, akkor meg hogyan tekeregjek a bólyák között?
    

inazuma400 18194 2019. április 13. 21:08   Válasz erre: 18193
Hát az biztos :D
    

cblaci 18193 2019. április 13. 20:58   Válasz erre: 18191
Szerinted tavaly miért zártam ki magam a versenyből? Az már milyen lett volna ha azt az LFV oklevelet viszem haza ami én vittem oda, ráadásul egy Hondával... még lehet el is vertek volna :D
    

inazuma400 18192 2019. április 13. 20:27   Válasz erre: 18181
Hoppá! Ezigen! Gratulálok!!!!
    

inazuma400 18191 2019. április 13. 20:25   Válasz erre: 18177
Neked se semmik a leömlőid, Laci bácsi! :)
    

inazuma400 18190 2019. április 13. 20:22   Válasz erre: 18174
Fullra lehozza, enyém gyalázatos volt, de idén pályázok az LFV vagy FLV oklevélre :D
Hát az nagy kár, pedig esőben plusszt is adott volna, akkor is kell motorozni, nemcsak ha süt a nap, meg aztán úgyis elkaphat bárhol bmikor, horvátba mi is bőrig aztunk pillanatok alatt, esoruhat már csak azért vettük fel h ne fazzunk :D
    

cblaci 18189 2019. április 13. 20:12   Válasz erre: 18187
Nyomjad nyugodtan, én is sok mindent megcsinálok, de az se baj ha újat látok.
    

cblaci 18188 2019. április 13. 20:09   Válasz erre: 18184
Emlékszem írtad hogy kétlaki a motor, csak az nem rémlett melyik a téli szállása.
    

jimy_L 18187 2019. április 13. 18:29   Válasz erre: 18177
Ha, van rá igény kíméletlen képeket kaphattok, yamaha vezlánc cseréről, szelephézag belövésről, első teló szimmering, és olajcseréről.
Mondjuk köze nincs az inazumához, ráadásul ez a hangvillás csak kétszelepes hengerenként, viszont a lánccal sem kell bajlódni, kardános.
    

jimy_L 18186 2019. április 13. 18:23   Válasz erre: 18181
No, végre egy izom motor! ;))
Gratulálok, jó döntés volt.
Használd egészséggel.
    

kokrno 18185 2019. április 13. 15:59   Válasz erre: 18181
Naemmá'döfi !
    

kokrno 18184 2019. április 13. 15:57   Válasz erre: 18180
Persze, már felraktam egyszer, a kennel-ből leválasztott ólat. Hehe
    

cblaci 18183 2019. április 13. 15:39   Válasz erre: 18182
Gyönyörű nagyvas! Használd egészséggel és balesetmentesen!
    

fenyooldrider 18182 2019. április 13. 15:36  
Ez lett az új vasam!
    

fenyooldrider 18181 2019. április 13. 15:35  

    

cblaci 18180 2019. április 13. 15:29   Válasz erre: 18179
Akkor tényleg nem egyszerű a helyzet, remélem a motor azért tető alatt van. Gondolom az olajat, folyadékcseréket, a kopó fogyó alkatrészek cseréjét megoldod így is, legfeljebb megvárod vele a jobb időt.
    

kokrno 18179 2019. április 13. 12:53   Válasz erre: 18177
Itt pároméknál van egy garázs, abban a bátyja cuccai vannak. Nagy ház, ők is itt laknak a felső részben, mi a szuterénben. Van három autó, egy futó, de olyan szerencsétlen az udvar elosztása, hogy csak a két ház között van ezeknek hely a garázs előtt egy sorban. Volt, amikor a futó elfért a garázsban, akkor az udvaron volt a három autó, de mindig figyelni kell, ki mikor akar menni.
Most belül a futó. Általában sógorék két autója, utána. Az enyém az utcán, hogy ne függjek tőlük. Kivéve, ha elfelejtenek beállni, akkor én állok be, de, ha épp a másik menne, variálhatunk.
Így nincsen hely a motort hol csinálni.
Van egy nagyobb hely még, tároló és bringás, de pont a bejárat előtt egy oszlop bent, oda macerás lenne a motort belavírozni, meg hely sincsen.
Ha majd találnak sógorék házat, vagy én, akkor megoldódhatna. De most ugye továbbra is a csillagok közé tartanak az árak, nem nagyon van mit venni kevésből.
    

cblaci 18178 2019. április 13. 11:47   Válasz erre: 18177
A lényeg pont lemaradt mert csak 3 képet enged egyszerre.
    

cblaci 18177 2019. április 13. 11:38   Válasz erre: 18176
Garázs nélkül én nem tudnék létezni, van kettő is, de sokszor az se elég. Csináltam néhány fotót az olajcseréről, nem nagy dolog és nem is típusspecifikus, ezért az Inazumához is ötletadó lehet. Biztos ismerős amikor olajcsere után az első úton égett olajszag jelzi, hogy nem sikerült a leömlőkről maradéktalanul leszedni a ráfolyt olajat. Mivel a szűrő pont ott helyezkedik el a leömlők felett szinte elkerülhetetlen, hogy ne kenjük össze. Erre jó megoldás lehet az alufólia, amit ha a középső két leömlő közé benyomunk -egy kis zsákot képezve- akkor ott összegyűlik az olaj, vagyis összegyűlne, de felülről egy csavarhúzóval ha kiszúrjuk szépen lefolyik a tárolóba. Két 5literes kannának vágtam le az oldalát, egyiket az olajleeresztő nyílás alá, a másikat a szűrő alá helyeztem el. Amikor lefolyt az olaj, a fóliát a leömlők felett hajtottam össze és a két középső leömlő között húztam ki, így nem kente össze a leömlőket és annak környezetét sem. Nálam egy kicsit bonyolította a helyzetet a bukókeret összekötője, de sikerült az is megóvni ezzel a módszerrel.
Visszatérve a Prevent pasztához, én még simsonoztam amikor már lehetett kapni a szatócs boltban, annak pedig több mint 30 éve. Vannak drágábbak is, de ebben még nem csalódtam, ami króm menthető, azt ez is nagyon szépen letisztítja.
    

kokrno 18176 2019. április 13. 10:20   Válasz erre: 18175
Erre rögtön beugrik, hogy a garázsban volt fateromnak ilyen márkájú krómtisztító, meg ápoló. Ezzel pucolta a FIAT lökhárítóját.
Nekem itt az udvaron van csak hely bármire, így ez a hideg, esős idő ezt is keresztülhúzza.
    

cblaci 18175 2019. április 13. 08:51   Válasz erre: 18174
Évek óta ezt használom a leömlőkre, nem drága de hatékony paszta. Először dörzsivel alaposan át kell sutyakolni, aztán száraz ruhával áthurkolva fényesíteni, mindaddig amíg elégedett leszel az eredménnyel.
Ma erre kifejezetten megfelelő az időjárás, szinte bármelyik autósboltban kapható kb 1300Ft-os áron.
Az esős időre tekintettel én az olajcserét ejtem meg.
    

kokrno 18174 2019. április 13. 08:30   Válasz erre: 18173
Remélem, az többet hoz. Csak egy folyékony, fényezésre jó paszta van itthon.Már az is javított valamit.
Sajna itt most esik, és Kecsón sem sokkal jobb a helyzet. Így esőben nem vállalom a tréninget.
    

inazuma400 18173 2019. április 12. 07:17   Válasz erre: 18170
Krómpaszta lehozza, +mosogatószivacs dörzsi fele, a sárga szín is el fog tűnni polírozás után, szép fényesek lesznek.
Amikor vettem a motort, az enyémek is szépek voltak, csak aztán évek alatt rá rakódott a sok dzsuva, már nagyon gyalázatosan nézett ki, én komolyan azt hittem h azt már nem lehet rendbe hozni, mondjuk volt vele meló rendesen, de megérte, meg így mostmár gyerekjáték.
    

kantorbalu 18172 2019. április 12. 00:52   Válasz erre: 18162
A legszebb motort választottad!
Használd egészséggel, baleset kerüljön, sok szép kilométert!
    

kokrno 18171 2019. április 11. 19:26  

    

kokrno 18170 2019. április 11. 19:17   Válasz erre: 18165
A leömlők alapvetően fényesek, csak néhol vannak valami rárakódások. Meg az eldugottabb helyeken matt volt, azok fényesebbek lettek. Az egyik cső alja előre matt, az még nem jött le, de majd krómpasztával is megpróbálom. Meg nem tudom ,a sárga szín lejön-e valahogyan.
    

kokrno 18169 2019. április 11. 19:13   Válasz erre: 18162
Hali! A csomagtartó miatt látom, hogy nem az enyém. Ja, meg a bukócső. Frankó, hogy van rajta. Használd örömmel
    

kantorbalu 18168 2019. április 11. 14:55   Válasz erre: 18167
Basszus...
Vettem egy flakon fekete festéket, lefújom ;-)))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők