10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 18374 2019. április 28. 11:25   Válasz erre: 18369
Első kép: ennyi látszott kívülről. Második képen a tű helye látszik, ha nincs a motoron a lábtartó és a takaródísz. Harmadik kép az olajozás helye a láncvezetőn. A motor középsztenderen volt amikor fotóztam, menet közben a lánc görgői leveszik az olajcseppet. Sztenderen tudtam beállítani a megfelelő mennyiséget, vagyis a 3,5 perc/ 1csepp, ami azt jelentette, hogy 3,5 percenként szakadt le az olajcsepp. Ez csak a beállítást segítette, hogy legyen hozzávetés az adagolást illetően, ami a gyakorlatban nem a csepegés elvén működött, mert folyamatosan vitte el a lánc az olajat az olajnedves láncvezetőről.
Közel 4 évig használtam, egyszer cseréltem relét mert beázott, az újat elszigeteltem az esetleges beázástól, ezután hiba nélkül működött, egy tartály olajjal több ezer km-t elfutott.
    

cblaci 18373 2019. április 28. 11:22   Válasz erre: 18369
Teljesen mindegy hogy járműipari darab-e, 12V-os legyen, annyi a lényeg. Az első képen a tartály látszik és a szabályzó csap, ennél a rendszernél az átfolyással állítottam be a kívánt mennyiséget. A Hornetnél impulzusokkal oldom meg és időkésleltetéssel, amit egy potméterrel állítok a kormányról. Második képen a segédrelé van és a Lovato mágnesszelep. A csövezést benzincsővel oldottam meg végül, mert előzőleg az infúziós csövet megette az olaj. Harmadik képen az olajozótű látszik, az saját találmány volt, régi réz tollbetét, azt tudtam cinnel forrasztani, mert kellett egy pozicionáló gallér rá, hogy ne csússzon lejjebb a tű.
    

kokrno 18372 2019. április 28. 11:15   Válasz erre: 18370
Gondolom, akkor felétek is bánatos a idő. Itt esik. Marad az Indán az Üvegtigris, ha élőben nem láthatod.

Én anno láttam sokszor.Igaz, az első után még elvitték, nem tudták előre, mi lesz később. A második után már ott maradt, akkor már kialakult a kultusza. Egyszer arra jártam a másdik forgatásakor, megállították a forgalmat a kanyaron túl, elsőre nem is tudtam, miért. Amikor elengedtek, akkor derült ki, hogy forgatnak.
    

jimy_L 18371 2019. április 28. 10:02   Válasz erre: 18369
Volt itt nálunk a kerületben egy masina nevű,
autósbolt. Tele voltak villamossági cuccokkal is,
autókhoz. Ott elmondtam a tulajnak mik a tervek, oszt adott olyan relét, vagy bármit ami kellett. Még le is rajzolta mit hova. Megsasolom vannak-e még.
    

inazuma400 18370 2019. április 28. 09:45   Válasz erre: 18362
Pirelli angel gt gyári méretekben, jövőhèt szerdán érkezik meg hozzájuk, utána küldik. Nembaj az, enis szószátyár vagyok :D
    

kokrno 18369 2019. április 28. 09:45   Válasz erre: 18366
Értem, ez akkor nem járműipari darab. Bár ott is biztosan van sokféle. Így, hogy az elektronika nem az én világom, nem vagyok képben.

Amúgy te is ilyen orvosi cuccokkból csináltad a csövezést, ilyesmit? Azt sem tudtam, hogy tűt, ezeket csak úgy lehet venni.
    

cblaci 18368 2019. április 28. 08:53   Válasz erre: 18364
Még a nevét se nagyon hallottam csak egyszer Jimy-től, de ettől még jó is lehet, feltéve ha nincs szórás az anyagminőségben.
Inkább arra gondoltam illeszkedik-e a retro-s összképbe.
    

cblaci 18367 2019. április 28. 08:48   Válasz erre: 18363
Nagyon sok jó útvonalas lehetőség van Budapesti indulással, az ország bármelyik határa belefér egy napba, sőt akár egy kicsit tovább is. Mi Szlovákiába megyünk a villanyos kollégákból álló csoporttal.
    

cblaci 18366 2019. április 28. 08:45   Válasz erre: 18360
Ahogy mágneskapcsolóból, úgy reléből is létezik kisegymillió darab, aminek van nyugalmi állapotban zárt érintkezője. Ennek a kivitelnek összesen négy is.
    

kantorbalu 18365 2019. április 28. 08:30   Válasz erre: 18361
Nekem csak egy ülésem van. A gyári huzatot én is eltettem
    

kantorbalu 18364 2019. április 28. 08:29   Válasz erre: 18359
De az. Az a nem jó?
    

kantorbalu 18363 2019. április 27. 23:52  
Emberek!

Egy jó kiadós egész napos túrát tervezünk május elsejére a spanokkal. Budapesti indulással valami jó útvonalat tudnátok javasolni? Rövid autópálya is lehetséges.
    

kokrno 18362 2019. április 27. 23:49   Válasz erre: 18343
Tényleg, elfelejtettem megkérdezni, hogyan áll a gumitéma, pedig járattam a számat eleget, hehe
    

kokrno 18361 2019. április 27. 23:46   Válasz erre: 18357
Neked is plusz volt csinálva, és csak átraktad a csináltatottat az újra?
    

kokrno 18360 2019. április 27. 23:44   Válasz erre: 18355
Most a relé melyik érintkezője nyit működéskor? Én olyan relével találkoztam, ami átvezeti az áramot , ha pluszt kap közben. Van olyan is, ami alapból átvezet, és a pluszra szétnyit?
Vagy nagyon nem értem.
    

cblaci 18359 2019. április 27. 23:04   Válasz erre: 18358
De ugye nem hullámos szélű?
    

kantorbalu 18358 2019. április 27. 22:58   Válasz erre: 18349
Jimy megmutatta/ javasolta az Arashi-t (ez bizony kínai) Én is csak jót olvastam róla. És 50% az ára. No... meglátjuk. Jimy-nek jól működik.
    

kantorbalu 18357 2019. április 27. 22:56   Válasz erre: 18353
Az 1200 Ina-n :-)))
    

cblaci 18356 2019. április 27. 22:47   Válasz erre: 18355
Az lemaradt hogy én csináltam, de az elején a beállítás nem volt egyszerű, nagyon kevés olaj kell az állandó olajfilmhez.
    

cblaci 18355 2019. április 27. 22:42   Válasz erre: 18354
Hasonló volt, de a kapcsolt plusz reteszelve volt egy segédrelével, ami a üres jelzőről kapott tápot, vagyis a segédrelé működéskor nyitó érintkezője szakította a mágnesszelep betápját. Ezzel a megoldással csak akkor olajozott ha valamelyik sebességfokozatban volt a motor, üresben nem. A láncvezetőt olajozta a tű, a lánc a vezetőről szedte le az olajat, nagyon bevált, egyszerű megoldás volt. Nem szereltem le amikor eladtam az Inazumát, a Hornethez is készül már egy ideje, de ebben több lesz az elektronika.
    

kokrno 18354 2019. április 27. 22:24   Válasz erre: 18344
TénYleg, amit említettél láncolajozót, te csináltad, vagy vetted rá?
Amikor írtad, rákerestem, ilyen írást találtam. Ha csináltad, ilyesmi módon?

https://www.sportmotor.hu/album/GNbUPFCaqtN
    

kokrno 18353 2019. április 27. 22:21   Válasz erre: 18347
Az 1200-n? Vagy az Inán?
    

kokrno 18352 2019. április 27. 22:20   Válasz erre: 18346
Node azért vettem, hogy kiüljem. De remélem, nem sikerül.
    

kokrno 18351 2019. április 27. 22:19   Válasz erre: 18344
Igen, Andornak névvel adtam át, mert hát ugye rájuk vagyon írva a nevük.
    

kokrno 18350 2019. április 27. 22:16   Válasz erre: 18342
Logikailag nem ül, ott nem tudtam még, hogy odavalósi. Remélem, a helyszínen is ilyen vicces srác vagy velük, hehe.
    

cblaci 18349 2019. április 27. 21:55   Válasz erre: 18348
Féktárcsákat honnan rendelted végül?
    

kantorbalu 18348 2019. április 27. 21:31   Válasz erre: 18334
Na igen!
Azt se tudtam, hogy 16 fogas volt rajt’. A gyári 15. Most az került rá.
Csiga menet megoldva...!
Féktárcsák úton vannak...:-)))
    

kantorbalu 18347 2019. április 27. 21:27   Válasz erre: 18335
Az enyém is pont ilyen!
    

jimy_L 18346 2019. április 27. 20:53   Válasz erre: 18335
Bakker az ülés!
Jóféle!
Aztán nem ám kiülni.
    

inazuma400 18345 2019. április 27. 20:38   Válasz erre: 18344
Ja igaz kicsit túl toltuk.... :/ nemtehetek róla, de rendőröktől fel áll a szőr a hátamon, ha már rendőr autót látok, rosszul vagyok :D
    

cblaci 18344 2019. április 27. 19:47   Válasz erre: 18335
Szép az ülés, használd egészséggel!
A rendőr srácot Attilának hívják, jó fej, garázsbulin szoktam vele találkozni, remélem nem olvassa a fórumot...
    

inazuma400 18343 2019. április 27. 19:17   Válasz erre: 18342
XDDDDD v a kedves anyukájához. :D

(én már mást nem szólok hozzá, előben láttam az ülést, meg hallgattam a sztoryt :D)
    

jimy_L 18342 2019. április 27. 18:02   Válasz erre: 18337
Mé nem montad neki, hogy a szeretődhöz mész. Me szolgálatban van a pasija, valami rendőr. ;)))
    

kokrno 18341 2019. április 27. 11:30  
No, már szervezzük a saját "tréninget", bójákat is sikerült szerezni. Nem tudtam, hogy az ásványvíznek is van szavatossági ideje, de így kaptam pár flakont.
Már csak egy napos délután kell a jövő héten.
    

kokrno 18338 2019. április 27. 08:04  
Már megint esik az eső. Le is mondtana tréninget az iskola, bár következő időpontról is írtak, hogy majd szólnak. A címlista szerint 31-en voltunk regisztrálva.
Amúgy a Hornetes kolléga mondta, ha összeszedünk egy rakat műanyag palackot, a hozzájuk közeli üres kamionparkolóban összerakja a rutinpályát , és gyakorolhatunk. A Yamahás haverjára is ráférne, annak sem mennek a lassú manővrek.
    

kokrno 18337 2019. április 26. 22:20  
Jó sztori volt, Püspökladánynál , úton Földesre kiszedtek a rendőrök ellenőrzésre. Bár sok köze nincsen hozzá, kérdezte:
- Hová?
De azért nem kekeckedek a szervvel, mondtam, hogy:
- Földesre.
- Miért megyek Földesre?
Pláne nem mindegy? De feleltem neki:
- Ott van a motorom nyerge.
- Andornál? Innentől a hivatalos mázból kedvesebbre váltott.
- Igen.
- Kemecsei Andor. Ismerem.
A papírok visszaadásánál mondta, hogy üdvözli.
Andornak átadtam, mesélte, hogy a srác földesi, és amúgy motoros rendőr. Bár itt autóval voltak. Így utólag már értem, miért merült bele a részletekbe, mert elsőre fura volt, hehe
Visszafelé még ott voltak, intett, én meg feltartott hüvelykkel jeleztem, hogy az ügyem frankó.
    

kokrno 18336 2019. április 26. 21:52  

    

kokrno 18335 2019. április 26. 21:51   Válasz erre: 18327
No ilyen lett, egyszerű kivitelt kértem.
    

jimy_L 18334 2019. április 26. 21:03   Válasz erre: 18332
Bakker!
Montamm, hogy jácc a fogaskerék áttétel,
csak lassító módban.
    

inazuma400 18333 2019. április 26. 19:39   Válasz erre: 18332
Amúgy ez lehet nagy hülyeség, de ha araszolni kell, és mivel nem egyenes mész csak h elég legyen h vigye a gépet az alapjarat, nem lehetett kuplungal játszani? Mert ugy nemhiszem h befullad v mrg volt határozva.
    

kantorbalu 18332 2019. április 26. 12:29  
Skacok,

Na... megvan, miért nem működött a nagyvas araszolva, lépésben. Nem tudom, mennyit számít, de az első fogaskerék egy számmal nagyobb a gyárinál (a hátsó gyári méret). Délután cserélem. Most is tanultam: nézd át, mielőtt ráülsz!
    

inazuma400 18331 2019. április 25. 22:17   Válasz erre: 18329
Ja, hát akkor menj el tréningre! ;) aztán jól figyeld meg a gyakorlatokat! :D nekem a szombat idő szempontjából kb mind1, mert dolgozom, de azért jobb a napsütés, meg akkor nagyobb eséllyel lenne jó idő vasárnap is, egy motorozás már nagyon rám férne!!!
    

inazuma400 18330 2019. április 25. 22:15   Válasz erre: 18328
Neked nem küldött róla képet Andor?
    

kokrno 18329 2019. április 25. 21:17   Válasz erre: 18327
Amúgy én is az időt várom, hogy milyen lesz, csak szombaton. Akkor lenne a másik tréning, amire regeltem.
    

kokrno 18328 2019. április 25. 21:15   Válasz erre: 18327
Ha holnap elhozom, akkor lehet kép
    

inazuma400 18327 2019. április 25. 20:53   Válasz erre: 18326
Hozhatod. Ha Neked is jó akkor legyen inkább szombat, az a biztos, de szerintem nem megyünk sehova vasárnap... Idő miatt :( de vasárnap is meg tudjuk oldani ha Neked nem jó a szombat, jó idő esetén vmikor késő délután.
Nah! Az jó! És képed van róla? Feldobhatnad! :)
    

kokrno 18326 2019. április 25. 20:34   Válasz erre: 18325
Akkor, ha az idő rossz, visszavihetem az ülésedet? A szombatot meg még nem tudom, hogyan alakul, de lehet, hogy akár akkor is, amikor otthon vagy.
Megkérdeztem ma Andort, hogy mikor lesz kész az ülés, erre kiderült, már jó ideje készen van, csak mindketten a másikra vártunk, hogy mikor jelentkezik.
Ha minden jól megy, holnap elhozom.
    

inazuma400 18325 2019. április 25. 15:47   Válasz erre: 18324
Hát én a jó múltkori karika óta semmit.. :( március 30 v ilyesmi.... Amikor jó idő van nincs időm, amikor van időm akkor meg szar idő van, meg ugye még mindig nincs kész a sajátom... Bár most el tudnám hozni haveromet, mert vissza ment németbe, remélem vasárnap jó idő lesz, mondjuk szart jósolnak.. Szóval sztem ez a hét is off...
De ha ne adj Isten vmi csoda folytán jó idő lenne, jön vki tigrishez vasárnap?!
    

jimy_L 18324 2019. április 25. 12:11  
No, mindenki motorozik?
    

kantorbalu 18323 2019. április 23. 00:06   Válasz erre: 18320
Köszi Peti,
ne fáradj, a héten megyek ki Gödre (motoralkatresz) fékkarért is, kell vegyek láncszettet is, addig robesz lesz befogva. A kapcsolót meg össze buheráltam, kitart, amíg veszek egy újat. Vagy így marad...
    

inazuma400 18322 2019. április 22. 23:51   Válasz erre: 18317
Hát nemtudom, elvileg a Trail túra endurokra való, és más a szerkezete, meg állítólag a minta is, (de ezt nem ellenőriztem)
Az nagyon jó lenne, köszi! Kíváncsi vagyok mit mondanak Neked.

Nekem mindig maradt fél centi majrecsikom, persze az igen kevés ha keksz van, meg ugye nem attól leszel gyors ha lapon mész, csak jól néz ki.

Egyébként Neked eddig mik voltak fent? Mi volt az ami tetszett és melyik volt az amivel nem voltál megelégedve, v gyengébben teljesített?
    

Kovacspeter 18321 2019. április 22. 23:51   Válasz erre: 18276
Ja, gondolom a kuplungkarnál a kis mikrokapcsoló? Az is van, gyáriban, vihetem, de azt gyáriban kérem vissza:-)
    

Kovacspeter 18320 2019. április 22. 23:48   Válasz erre: 18276
Túlélőcsomagomban van egy pár ugy. kuplung és fékkar, a motoralkatresz.eu-tól. Ha sürgős vegyem magamhoz holnapra? Aztán majd megrendeled tőlük, és alkalmasint visszaadod. Gyárit a Nagykőrősi útról tudsz rendelni, Motorrad.
Gyújtáskapcsoló, azt mire érted?
    

Kovacspeter 18319 2019. április 22. 23:39   Válasz erre: 18314
Jah, azt nem tudtam hogy nem kapni...
Előző hsz-ban a válasz.
    

kantorbalu 18318 2019. április 22. 23:38   Válasz erre: 18315
Nekem az a szett van. Kiváló!
    

Kovacspeter 18317 2019. április 22. 23:38   Válasz erre: 18311
A Pl Road Trail és Gt mintázata kép alapján totál ugyanaz mint a "sima". Övszerkezet, karkasz, stb szempontjából biztos közelebb áll a Trail a 'simához' a Gt-nél, ott nehezebb, merevebb lesz a karkasz. Biztos nem lesz vele bajod, bármit is mondott az R17-es csávó, simán mehet a Trail. 4-esből első blikkre V-s indexűt látok, (240-ig), simán mehet az is, a W-s asszem 270-ig, tök mindegy, abból van 5-ös. De ha gondolod megkérdezem neked holnapra olyantól aki ért hozzá.
http://www.kekhold.hu/pilot-road-17060-mctl-trail-p-4230.html
http://www.kekhold.hu/road-trail-p-6482.html
Pár szó a traktor TKC-80-ról: Sokan mondták hogy aszfalton szar lesz, ez szerencsére nem jött be. (csökkentett guminyomással kell használni) A majrécsíkot azon is el lehet tüntetni hátul 0-ra, elől fél centire. Persze az ember ne a határon motorozzon, mert akkor ha váratlan fejlemény adódik, akkor nincs már tartalék...
    

inazuma400 18316 2019. április 22. 23:01   Válasz erre: 18315
Ja, má látom h metzeler, mind1, pirelli lesz most.
    

inazuma400 18315 2019. április 22. 22:58   Válasz erre: 18313
Az conti nem?! Amúgy szerintem angel gt lesz ebből....
    

inazuma400 18314 2019. április 22. 22:56   Válasz erre: 18312
Vennék én, de már nem kapni... Van road 4-5 sima is, de csak 180asba....
    

Kovacspeter 18313 2019. április 22. 22:50   Válasz erre: 18311
Vagy vegyél Roadtec 01-et, azzal nem lesz bajod.
    

Kovacspeter 18312 2019. április 22. 22:49  
Ricsi, vazze, nehezen követhető a csapongásod a gumiválasztást illetően. Ha bevált a Pl Road 3 akkor miért nem veszed azt újra? Futásteljesítményben kiváló, esőben kiváló, száraz tapadásban is jó, bár szárazon találkoztam már jobbal, de közútra az is bőven jó. Road 4-5 egyértelműen kevesebbet fut el.
Nem tudtam hogy 4-5-re csak GT van meg Trail.
    

inazuma400 18311 2019. április 22. 17:27   Válasz erre: 18310
És ott is van a Szócska, hypersport, nekem meg ugye túragumi kell :) jobb a Battlax mint egy power rs v Rosso 3?!
    

fenyooldrider 18310 2019. április 22. 17:21   Válasz erre: 18299
Nem szimpi? Pedig a szegmens magasan legjobb gumija, nekem is volt, vízen is úgy tapad, hogy nem tudtam kimotorozni, szerintem semmi nem közelíti meg vízen és hidegben sem, gyorsan melegszik, élettartama is jó!
Ezt használtam :https://www.maxigumi.hu/motor-gumi/bridgestone/battlax-hypersport-s22/
    

inazuma400 18309 2019. április 22. 14:59   Válasz erre: 18308
Akkor megnyugodtam :D

Aham. Nekem a road3 úgy bírt 16 ezret h kockára koptattam... Viszont horvátba rohadt nagy esőbe futottunk bele, meg nagy átfolyásokba, de semmiféle problémám nem volt a gumival, ami aggodalomra adott volna okot, semmi ijesztő nem volt a viselkedésében.
    

jimy_L 18308 2019. április 22. 12:16   Válasz erre: 18307
A sisak csak vicc volt.

Háát vagy sport, vagy sport túra. Az a helyzet, hogy esőben nagyon bevált, szárazon meg még jobban. Nem bírtam gumit füstölni, mert állandóan betapadt. A zx9-r -en a hátsó tényleg hatezret bírt, az első kb. tízet. Kíváncsi lennék a suzukin meddig bírja. Me szerintem 16-18 ezret is.
De amíg ez lenem kopik addig marad. Nagy esőben még nem tudtam kipróbálni. Az ilyen kis locspocsokon meg jó volt.
    

inazuma400 18307 2019. április 22. 11:59   Válasz erre: 18306
Dunlop mit? Te sport gumit fogsz mi?

Kajak sisak nélkül voltal?
    

jimy_L 18306 2019. április 22. 11:54   Válasz erre: 18304
Ezzel vettem, még szőrös volt az oldala.
Én dunloppot veszek rá.

Tegnap rákellet jönnöm, hogy engem minden motoros ismer, már messziről integettek ahogy megláttak.
Mondjuk nagyban segíthette őket, hogy megismerjenek, nem volt a fejemen a sisak.
    

inazuma400 18305 2019. április 22. 11:06   Válasz erre: 18303
Szerintem nem, mer a felni méret se stimmel! :) a 600as Bandi keskenyebb felniken gurul, a 2000res évekig biztos, az 1,2esnek van 5,5os felnije.
    

inazuma400 18304 2019. április 22. 11:03   Válasz erre: 18302
Ezzel vetted v ez a Te választásod?
    

jimy_L 18303 2019. április 22. 08:04   Válasz erre: 18295
Pálinkás jó reggelt!
Akkor úgy történhetett, hogy a suzukis főnök szólt a titkárnőjének Icuka Magacukinak, hogy fogytán a 160-as gumiabroncs, ugyan rendeljen már. Lévén jön az inazuma friss modell. Szegény csaj meg azokkal a kis keskeny szemeivel elnézte a megrendelést, és 170-es gumit rendelt. Oszt ha mán az vót azt rakták fel.

De nembiztos.
    

jimy_L 18302 2019. április 21. 23:06   Válasz erre: 18301
No, kérdezted a gumit. Micheli radial pilot road.
    

inazuma400 18301 2019. április 21. 20:47   Válasz erre: 18300
Én sem ajánlom senkinek, mert sok értelem nincs, de én márkabuzi vagyok, régen is amikor még csak almodhattam róla, és nézegettem a képeket, meg jobban belefolytam a motorozas világába, már akkor is az agv dainese kombora buktam, ami nem mellesleg kurvajó is, de tény h meg kell fizetni a felárat, de amúgy teljesen emberi áron is lehet venni normális cuccokat. De nekem a dizájn meg a forma nagyon bejön. Persze még ígyis éveket kellett várom mire meg tudtam venni, de most végre megvan a teljes szett, úgyhogy van öröm! :D

Egyébként ja, boldog nyulat mindenkinek! :)
    

kokrno 18300 2019. április 21. 19:38   Válasz erre: 18299
Sisaknál tudást, árat, biztonságot néztem árkeret erejéig. Netet néztem, tesztértékeket. A márka nem volt szempont, bár sejtettem, jó tudást valamivel nevesebb márkától kapok.Ruhát eleve nem terveztem márkásat venni. Motorgumikról fogalmam sincsen, így skrupulusaim sincsenek. Vettem egy szettet, csak jobb lesz, mint a tízévesek, amikkel vettem. Szóval engem így motoros téren a márkanevek nem befolyásoltak, ha nem ismerem őket, nem is fogok egyeseket ignorálni.
    

inazuma400 18299 2019. április 21. 19:31   Válasz erre: 18298
Nemtom, nekem vhogy nem szimpatikus, pedig nincs vele semmilyen tapasztalatom... De én inkább Michelin, pirellit, v dunlopot vennék... Van aki amúgy meg pont a misit szidja, persze nem a gumi fog múlni, meg túl nagy különbségek nincsenek közte, ez is inkább vallás kérdése... Mint a motor márka, ruha márka, sisak, stb...
    

kokrno 18298 2019. április 21. 18:02   Válasz erre: 18291
Mivel én sem tudtam, mivel jó a motor, én is maradtam a Bridgestone-nál. Abban nem volt a gyári mérettel, mondtam a gumisomnak, ez a gyárija, mondta, hogy 016-osat tud hozzá szettet ötvenvalamennyiért, szerelve hatvan felett nem sokkal. 63 körül volt?
    

kokrno 18297 2019. április 21. 17:58   Válasz erre: 18284
Az egyik iskola tréningjére Kecskeméten

https://m.facebook.com/furediautosiskola/#!/furediautosiskola/photos/a.198970973462172/3078345388858035/?type=3&source=48&__tn__=EH-R

Korábbi évek leírásai alapján ez is olyan bemelegítő tréning inkább. Majd megpróbálom felhívni a szervezőjét, hogy zöldfülűekre is készülnek, vagy csak rutinos motorosok visszarázására.
Neked a gyakorlat fokozatosságának hiánya mellett csak az új motor volt a gond, hogy még nem voltál hozzászokva?
    

inazuma400 18296 2019. április 21. 14:20   Válasz erre: 18293
Ebben egyet értek Veled. Nem szabad kínai szart venni, az után gyártott se lesz soha olyan mint a gyári, gyári bontottatt kell keresni, ha nem tudod vissza egyengetni, egyébként én fekkarom is el votlal görbülve, de tiszta Cafe racer stílusban előre felé :D
    

inazuma400 18295 2019. április 21. 14:16   Válasz erre: 18292
Akarok áttétel módosítást is, de nembiztos h lehet... Szerelőm aszonta h 13 eszi a láncot, de gyárilag 14 van elöl, a hátsó az meg v 49es gyárilag, annál meg nem láttam nagyobbat, mert a felfogatasa más mint a 750ese, rádasul most 47es van rajta, mert amikor cseréltem nem kaptad se hol 49est....
Lehet amúgy azt kéne, mert 170es már volt zsír újba fent, és mivel remélhetőleg csak 1 v max másfél szezonra kell lehet érdemes lenne megprobalni... A Bandit inkább a boci rokona, az is gurul v 150-160as gumin...úgyhogy az most nem nyert.
    

jimy_L 18294 2019. április 21. 13:42  
No, megyek frászthozni az autósokra a szédítő tempómmal. DZSÍÍÍÍÍÍ....
    

jimy_L 18293 2019. április 21. 13:27   Válasz erre: 18290
Hú, ezt szomorúan olvastam. Részvétem.
Ilyen kapcsolóm van valahol szerintem, megnézem.
Bocsánat a példálózásért, viszont ami legutóbb nálam volt yamaha szervizen, azon után gyártott kuplungkar volt. És hát nem volt tökéletes, ebből kifolyólag a huzalt állandóan kiszőrözte mert nem volt jól megvezetve ahogy az állító csavarból kijött. A kuplung érzékelő kapcsolót nem engedte érintkezni, így sebességben nem indult a motor. (az üresben indításhoz nem kell behúzni a kuplungot ezen a típusú yamahán)
Pár év használat után oválisra kopott a tengely furat, így néha befeszült a kar.
Én inkább gyárit vennék. Fékkarból is a gyárira voksolok, mert egy vészfékezésnél az nem fog eltörni.

Történt ecce egy kedves ismerősömmel, hogy átvizsgálásra, meg olajcserére, be esett hozzá egy motoros. Mondta a fickó, ha már itt van felszerelne-e két kart amiket az ebayon vett, a kuplung és a fékkarról lenne szó. Cimborám mondta, hogy a kuplungot csak csak, de a féket nem. A fickó erősködőt, hogy péznemszámít, neki nincs szerszáma, stb... Felszerelte. A fickó hazafelé lerombolta a BVSC előtti részt a M3-on.
Mert vészfékeznie kellett, a kar meg eltört. A cimborámnak az volt a szerencséje, hogy felvezette a munkalapra, a cserét amit a vevőkért, és adta hozzá az alkatrészt. Így erre semmilyen garancia nincs. A fickó meg aláírta. Mikó a rendőrök szorongatták a tökeit, ő elővette a papírt, hogy az ő felelőssége csekély ebben a balesetben.
Szóval megfontolandó ér e annyit az egész, hogy ne gyári legyen.

De, ha csak elgörbült, azt simán kilehet egyengetni melegen. Attól nem változik semmi, az anyagszerkezetben. Dobj fel képet. Az enyimék is görbék voltak, de gyáriak, sajnáltam volna kidobni őket,
a bal lábtartó konzolomat is egyengetnem kellett. (ezeket nem én okoztam)
Küttem privátot.
    

jimy_L 18292 2019. április 21. 12:45   Válasz erre: 18275
No, szevasztok!
Bocsi, hogy csak most reagálok, de eddig a betonkeverő duruzsolását hallgattam, amihez a sörös doboz szisszenése adta az aláfestőzenét.
200-as ról tért át a 190-re, úgy lett jobb.
3000 km alatt megetetni egy gumit a motorral az már művészet.
Persze szíved joga olyan gumit használni amilyet akarsz. Viszont nem lesz reális összehasonlítási alapod. Van egy 170-es kopott szarod, amitől bármi jobb.
Felteszel egy új 180-ast persze, hogy jobb lesz. Azt nemtom me lusta vagyok megnézni, hogy a menetteljesítményt a nagyobb kerületi sebesség, hogyan befolyásolja. Habár ezt lánckerék cserével módosíthatod. Szerintem cseréld le 180-ra mert, ha nem teszed akkor ezen fogsz agyalni, míg be nem kattansz. Ha meg lecseréled és beválik, mindenki örülni fog az örömödnek, me nem vagyunk irigyek. A banditon milyen gumi van? Inkább az a rokon mint a boci.
    

inazuma400 18291 2019. április 21. 12:06   Válasz erre: 18289
Akkor lehet nem zaklatott Őt. Nem, mert majd kedden meg akarom kérdezni a gumist h tud e hozni, akkor nem kell mást bevonnom, (h figyelje a futárt stb) eddig úgyis volt h ok, amíg Fenyő nem huzakodott elő a témával. Csak aztán kicsit elbizonytalanitott...
Petinek se lehetett egyszerű élete a 170es választékkal, bár úgy tudom h Ti előszeretettel használtátok a Bridgestonet, amit egyébként a Suzuki még mindig gyárilag szerel a motorjaira, nemtudom miért, de nekem nem szimpatikus az a márka, de a contival vagyok úgy leginkább h biztos h nem tenném fel...
    

kantorbalu 18290 2019. április 21. 11:59   Válasz erre: 18288
Nagyon köszönöm Laci!
Én is ránéztem már: az első tárcsák húzós áron vannak. Erre a kapcsolóra még nem bukkantam rá sehol. Nincs valami tipped, hol kaphatok, milyen típussal kompatibilis? Ez az a kapcsoló, ami önindítózáskor kapcsol, amikor behúzom hozzá a kuplungkart.
Áldott ünnepet!
    

cblaci 18289 2019. április 21. 07:30   Válasz erre: 18286
Peti mindegyikőnknél többet motorozott Inazumával, tudtommal mindig a gyári mérethez igazodott, még akkor is amikor a gumiszörnyet vette, így neked is a 170-es gumit fogja ajánlani.
Azt hittem túl vagyunk már ezen és megrendelted, legalábbis annyira biztosra mondtad pár napja.
    

cblaci 18288 2019. április 21. 07:27   Válasz erre: 18282
Megkerestem a "motoralkatresz.eu-t", amit a múltkor már említettem neked. 1200-as Inához szinte minden van. A féktárcsa lesz húzósabb, a két első minimum egy százas, a láncból érdemes az erősített ZVMX-et megvenni, mert a mozdony kinyújtja a VX-et mint a bugyigumit. Fékkar is van 4400-ért.
https://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/1200/GSX1200_Inazuma/2000/
    

inazuma400 18287 2019. április 20. 23:26   Válasz erre: 18282
Lánc az D.I.D. Ez szerintem mindenkitől egyöntetű lesz... A többit nemtudom, fogaskerékkel szerintem nem nagyon lehet mellé fogni, (nekem amúgy sunstar van, mert épp olyan volt raktáron és azt küldték...) de majd a többiek megmondjak, a tárcsárol végképp nincs fogalmam mert még sose cseréltem.
    

inazuma400 18286 2019. április 20. 23:20   Válasz erre: 18281
Kint van a száma?! Majd megnézem. Lehet konzultalok vele is, Ő ment a legtöbbet közülünk az inaval. Kíváncsi vagyok az Ő tapasztalataira is.

Laci, azért remélem nem érzed úgy h nem hiszek Neked vagy ilyesmi, v akár Fenyőnek, csak próbálnék több embertől is tájékozódni, h a nagy többség mit mond. Persze ez az egész hülyeség ahogy van, csak én lihegem túl... Mert igazából rossz választás itt nem létezik szerintem, csak nálam most ez a gumi méret buzeria vmiért nagyon kijott....
    

inazuma400 18285 2019. április 20. 23:16   Válasz erre: 18280
Értem. Oda kell a pilóta is, meg futómű is, amúgy az nem baj ha nincs majrecsik, de nem szabad határon motorozni mert nincs tartalék ha el lett kottázva az ív.
Keddig kigondolom mi legyen, hátha addig ír még vki vmit, ami elmozdit erre v arra, mert jelenleg tényleg nemtudom mi lenne a legjobb... De annak örülök h próbálsz segíteni a tapasztalataiddal! :)
    

kantorbalu 18284 2019. április 20. 21:41   Válasz erre: 18283
Szerintem nincs mitől félni! Nem tudom, hova jelentkeztél? Ez az un. bemotorozás náluk a visszajáró motorosoknak van kitalálva. Én még csak tavaly kezdtem náluk a kurzusokat, általában nálam csak tapasztaltabbak jöttek. 7-8 éve visszajárók. Itt nekem kell felzárkózni a többiekhez, de ez nem rossz, mert inspirál.
Biztos, hogy más helyeken nem ilyenek a gyakorlatok, ha első alkalmas jelentkezőknek tartják, mivel nem tudhatják, ki-hogy motorozik. Ezért biztos, hogy az alapokat tanítják, ami jó! Nem lesznek kihegyezve a gyakorlatok.
    

kokrno 18283 2019. április 20. 20:42   Válasz erre: 18282
Remélem, hamar rendbe sikerül rakni.
Viszont most elbizonytalanítottál, hogy menjek én arra? Én is béna vagyok a lassú mnőverekhez. Ha így kezdik, fokoztosság nélkül, akkor sanszos a bukta.
    

kantorbalu 18282 2019. április 20. 19:53   Válasz erre: 18279
Köszönet a biztatásért. Szerencsére közel van a “pálya” hozzánk, ki fogok járni. Nem lett nagy baj, szerencsére. Fékkart cserélem, az a bizbasz kapcsoló meg lehet, hogy nem is ezért ment tönkre, mert törés nem volt. Még szét kell szedjem a bal oldalt ( kuplung kar és környéke), megnézni, miért nem kapcsol. Úgy tudtam indítani, hogy a két vezetéket a csatlakozóban össze kötöttem. A bukócsövet meg megápolom fekete festékkel.
Amúgy valószínűleg láncszett csere előtt is állok, esetleg erre nézve is kérnék tippet. Milyen márkát válasszak? Lassacskán féktárcsa csere is lesz. Ugyanez a kérdés...
Ezek nem olcsó beruházások.
Engem nem zavart a néző közönség a tréningen. Annyi van csak, hogy a gyakorlatok “élére vannak állítva”. Nekem az tett volna jót, ha fokozatosan szűkítjük a rendelkezésre álló teret, hogy ne kelljen már az elején görcsölni. De meg fogom tanulni... És el fogok menni a terep motorozásra is meg a gyorsasági oktatásra is. Muszáj tanulni, hogy ott derüljön ki, ne az úton.
Fiúk, köszi a biztatást!
    

kantorbalu 18281 2019. április 20. 19:24   Válasz erre: 18277
Szerintem hívd fel Kovács Tanár Urat! Ő a világ legkészségesebb embere. Szerintem egyszerűen csak nem ér rá fórumozni. Mindig kampányszerűen jelenik meg, ami erre utal. Nekem is nagyon sokat segített privát.
    

cblaci 18280 2019. április 20. 18:10   Válasz erre: 18277
Amikor gumit cseréltem, akkor az új mindig nagyságrendekkel jobb volt mint a régi, legyen az 170-es vagy 180-as. Nem motorozok határon, mert ahhoz se elég csak a jó gumi, mint ahogy azt sokan képzelik, út is kell hozzá és időjárás, ezek az összetevők ritkán optimálisak. Aki pedig arra élvez, hogy eltűnt a majrécsík, az előbb utóbb olyan mélyre dönti ahonnan már nem egyenesedik vissza...
    

cblaci 18279 2019. április 20. 18:05   Válasz erre: 18276
Nekem nincs kedvem röhögni, sőt nagyon sajnálom. Talán feltűnt, hogy a vezetéstechnikai tréningekkel kapcsolatban én egy kicsit mindig is tartózkodó voltam. Hasznos dolognak tartom, de nem nézőközönség mellett, azonos pályán, eltérő típusú gépekkel. Sokan ledermednek mert úgy érzik bizonyítani kell, vagy egyszerűen csak nem akarnak bénának tűnni, ez emberi tulajdonság. Volt olyan tanulóm aki simán tudta az elvárásokat az alpintechnikát igénylő munkáknál, amikor meg vizsgázott annyira parázott, hogy rossz volt nézni, pedig nem a magasságtól félt, hanem a nézőközönségtől...
Továbbra is azt gondolom -a Te eseted ezt még jobban megerősítette- hogy egyénileg kell ezt begyakorolni, persze kiinduló pontnak jó az ha a gyakorlatokat tudjuk, de a biztonságos motorkezelés nem csak a bóják távolságán múlik, főleg ha ez lesz a vége. Sokat gyakoroltam az utóbbi időben, többet mint eddig bármelyik szezon elején, mert már a csapból is a vezetéstechnikai tréningek folynak és az emberbe szinte belebeszélik. Persze nem volt felesleges, mert én is éreztem a téli berozsdásodást a végtagjaimban, de a fokozatokat nem más határozta meg, hanem én magamnak, olyan helyen ahol nem volt külső zavaró körülmény.
Tényleg sajnálom a gépet, ha pedig az önbizalom is csorbult azt még jobban!
Nehogy benned maradjon bármi is, két motoros létezik, az egyik már esett, a másik meg majd fog, ezen már én is túl vagyok.

Motoralkatrész.eu, ott típusra találsz karokat, ha nincs külön Inazuma akkor a bociét próbáld meg, úgy emlékszem a kezelőszervek, karok, kapcsolók ugyanazok.
    

inazuma400 18278 2019. április 20. 17:36   Válasz erre: 18276
Nincs ezen semmi röhögös, ez iylen... Azért vannak a tréningek h motorkezelest tanuljunk... Szerintem ezek univerzális termékek, kell érdeklődni bontókban. Nem akarok okos lenni, mert tényleg nehéz, de a motor a megfelelő pilótával tudja, ettől sokkal nagyobb nehezebb vasakkal nyomják a motoros rendőreink. Szóval csak gyakorlás kérdése, így legalább tudja az ember h hányadán áll a motorozassal illetve saját motorjával, de szerintem nagyon sokunk hasonlóképpen járt volna, gondolom nem Te voltál az egyetlen aki elhasalt... :)
    

inazuma400 18277 2019. április 20. 17:30   Válasz erre: 18274
Szó sincs ilyenről, csak tényleg jó lett volna ha előbb ír! :) tudom h írtad, csak jó lett volna ha mindenki le írja a tapasztalatát. Egyébként Te hogy érzed? Melyikkel feküdt jobban? 170 v 180? Kár h szinte csak mi tartjuk fent a fórumot, és a régiek nem nagyon szólnak hozzá még ilyenkor sem...
    

kantorbalu 18276 2019. április 20. 17:01  
Skacok,

Ma kétszer is eldobtam a vasat a tréningen (lehet röhögni... ;-)))) fékkar, kuplung-gyújtás kapcsoló... kérek szépen tippet, hol szerezzem be. Főleg a kapcsolót.
B...meg le vagyok törve, mint a bili füle. Ez a csiga lassú manőverezés, szűk bóják között az 1200-esnek nem való. Vagy inkább nekem nem. Még alapjárat környékén is alig tudom visszatartani a gépet, ha meg leveszem az alapjáratot, dadog, mint a főnököm. Hogy az a... van mit tanuljak, az biztos, de nem adom fel!
    

inazuma400 18275 2019. április 20. 11:40   Válasz erre: 18272
Báár... Ha azt mondod jobban fordul 180anassal.. Akkor megint kezdődik elölről az egész :D mondjuk akkor vehetek road5öt. Mert az tuti h sporttura kell, mivel lesz benne 2ezer km autópálya, meg a túra is annyi lesz mint máskor fél szezonom.. És már ígyis elszórtam egy csomó pénzt cuccokra, és még a motor sincs kész....
De jó lenne kipróbálni mást is, de a road széria jó volt, most nagyon elbizonytalanítottal ezzel a 180as jobban fordul dologgal, meg h 170est jobban szét húzza, így megdől az a teória miszerint a 170nek lenne hegyesebb a profilja..

Aki használt inan 170est és váltott 180ra, annak mi a tapasztalata?

Az a baj egyre tanácstalanabb vagyok, tegnap is mondtam, minnel többet tudsz, annál rosszabb... Mi van Jimy teóriajaval, v ne keverem össze a 190 VS 180at, a 180 VS 170nel, meg hát ugye mostanaban tényleg mindnet 180nal szerelnek...
Néztem a tripleket is, elöl 120/80nal szereltek őket 15ig, abból sincs választék utána tértek át 120/70re.

Lehet idén kiserleteznem kéne és 180as angelt tenni hátra... Nemtom.....
    

cblaci 18274 2019. április 20. 11:37   Válasz erre: 18273
Le ne baszd már Fenyőt! Írtam hányan használtunk 180-ast minden gond nélkül, az egy dolog, hogy sokan eltűntek a fórumról, de én itt vagyok a kezdetektől és ilyesmivel nem szoktam viccelni.

Boldog nyulat mindenkinek!
    

inazuma400 18273 2019. április 20. 11:26   Válasz erre: 18272
Teljesen igazad van, de ezt írhattad volna előbb is, mert tényleg úgy tűnt h tojik bele mindenki.
Hát mivel mindenes gumi nincs, de vannak jók, ezért ugye a sporttura szegmensben keresgéltem, a road3 tökéletesen kielégítette az igenyeimet, persze tudom h egy supersport gumi tapadna mint az állat, de nincs minden évben egy gurigam másik papucsra sajna, meg kell a nagyobb futásteljesitmeny a hosszú túrák miatt és mivel barmi megeshet, jó legyen a vizkiszoritasi képessége is.
Ez egy újabb szempont amit a méretről írsz, ezt nem gondoltam volna, de szerintem mostmàr maradok a 170es angelnél, tegnap nézelődtem, és az a fura h a vfr is 170es pacskeron gurul...
Amíg nem lesz street triplem addig sportgumit se fogok venni, de azon tuti ki fogom próbálni h milyen is amikor csak a tapadás számít, és semmi más! :D
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők