cblaci | 18374 | 2019. április 28. 11:25 | Válasz erre: 18369 |
cblaci | 18373 | 2019. április 28. 11:22 | Válasz erre: 18369 |
kokrno | 18372 | 2019. április 28. 11:15 | Válasz erre: 18370 |
Gondolom, akkor felétek is bánatos a idő. Itt esik. Marad az Indán az Üvegtigris, ha élőben nem láthatod. Én anno láttam sokszor.Igaz, az első után még elvitték, nem tudták előre, mi lesz később. A második után már ott maradt, akkor már kialakult a kultusza. Egyszer arra jártam a másdik forgatásakor, megállították a forgalmat a kanyaron túl, elsőre nem is tudtam, miért. Amikor elengedtek, akkor derült ki, hogy forgatnak. |
jimy_L | 18371 | 2019. április 28. 10:02 | Válasz erre: 18369 |
Volt itt nálunk a kerületben egy masina nevű, autósbolt. Tele voltak villamossági cuccokkal is, autókhoz. Ott elmondtam a tulajnak mik a tervek, oszt adott olyan relét, vagy bármit ami kellett. Még le is rajzolta mit hova. Megsasolom vannak-e még. |
inazuma400 | 18370 | 2019. április 28. 09:45 | Válasz erre: 18362 |
Pirelli angel gt gyári méretekben, jövőhèt szerdán érkezik meg hozzájuk, utána küldik. Nembaj az, enis szószátyár vagyok :D
|
kokrno | 18369 | 2019. április 28. 09:45 | Válasz erre: 18366 |
Értem, ez akkor nem járműipari darab. Bár ott is biztosan van sokféle. Így, hogy az elektronika nem az én világom, nem vagyok képben. Amúgy te is ilyen orvosi cuccokkból csináltad a csövezést, ilyesmit? Azt sem tudtam, hogy tűt, ezeket csak úgy lehet venni. |
cblaci | 18368 | 2019. április 28. 08:53 | Válasz erre: 18364 |
Még a nevét se nagyon hallottam csak egyszer Jimy-től, de ettől még jó is lehet, feltéve ha nincs szórás az anyagminőségben. Inkább arra gondoltam illeszkedik-e a retro-s összképbe. |
cblaci | 18367 | 2019. április 28. 08:48 | Válasz erre: 18363 |
Nagyon sok jó útvonalas lehetőség van Budapesti indulással, az ország bármelyik határa belefér egy napba, sőt akár egy kicsit tovább is. Mi Szlovákiába megyünk a villanyos kollégákból álló csoporttal.
|
cblaci | 18366 | 2019. április 28. 08:45 | Válasz erre: 18360 |
Ahogy mágneskapcsolóból, úgy reléből is létezik kisegymillió darab, aminek van nyugalmi állapotban zárt érintkezője. Ennek a kivitelnek összesen négy is.
![]() |
kantorbalu | 18365 | 2019. április 28. 08:30 | Válasz erre: 18361 |
Nekem csak egy ülésem van. A gyári huzatot én is eltettem
|
kantorbalu | 18363 | 2019. április 27. 23:52 |
Emberek! Egy jó kiadós egész napos túrát tervezünk május elsejére a spanokkal. Budapesti indulással valami jó útvonalat tudnátok javasolni? Rövid autópálya is lehetséges. |
kokrno | 18362 | 2019. április 27. 23:49 | Válasz erre: 18343 |
Tényleg, elfelejtettem megkérdezni, hogyan áll a gumitéma, pedig járattam a számat eleget, hehe
|
kokrno | 18361 | 2019. április 27. 23:46 | Válasz erre: 18357 |
Neked is plusz volt csinálva, és csak átraktad a csináltatottat az újra?
|
kokrno | 18360 | 2019. április 27. 23:44 | Válasz erre: 18355 |
Most a relé melyik érintkezője nyit működéskor? Én olyan relével találkoztam, ami átvezeti az áramot , ha pluszt kap közben. Van olyan is, ami alapból átvezet, és a pluszra szétnyit? Vagy nagyon nem értem. |
kantorbalu | 18358 | 2019. április 27. 22:58 | Válasz erre: 18349 |
Jimy megmutatta/ javasolta az Arashi-t (ez bizony kínai) Én is csak jót olvastam róla. És 50% az ára. No... meglátjuk. Jimy-nek jól működik.
|
cblaci | 18356 | 2019. április 27. 22:47 | Válasz erre: 18355 |
Az lemaradt hogy én csináltam, de az elején a beállítás nem volt egyszerű, nagyon kevés olaj kell az állandó olajfilmhez.
|
cblaci | 18355 | 2019. április 27. 22:42 | Válasz erre: 18354 |
Hasonló volt, de a kapcsolt plusz reteszelve volt egy segédrelével, ami a üres jelzőről kapott tápot, vagyis a segédrelé működéskor nyitó érintkezője szakította a mágnesszelep betápját. Ezzel a megoldással csak akkor olajozott ha valamelyik sebességfokozatban volt a motor, üresben nem. A láncvezetőt olajozta a tű, a lánc a vezetőről szedte le az olajat, nagyon bevált, egyszerű megoldás volt. Nem szereltem le amikor eladtam az Inazumát, a Hornethez is készül már egy ideje, de ebben több lesz az elektronika.
|
kokrno | 18354 | 2019. április 27. 22:24 | Válasz erre: 18344 |
TénYleg, amit említettél láncolajozót, te csináltad, vagy vetted rá? Amikor írtad, rákerestem, ilyen írást találtam. Ha csináltad, ilyesmi módon? https://www.sportmotor.hu/album/GNbUPFCaqtN |
kokrno | 18352 | 2019. április 27. 22:20 | Válasz erre: 18346 |
Node azért vettem, hogy kiüljem. De remélem, nem sikerül.
|
kokrno | 18351 | 2019. április 27. 22:19 | Válasz erre: 18344 |
Igen, Andornak névvel adtam át, mert hát ugye rájuk vagyon írva a nevük.
|
kokrno | 18350 | 2019. április 27. 22:16 | Válasz erre: 18342 |
Logikailag nem ül, ott nem tudtam még, hogy odavalósi. Remélem, a helyszínen is ilyen vicces srác vagy velük, hehe.
|
kantorbalu | 18348 | 2019. április 27. 21:31 | Válasz erre: 18334 |
Na igen! Azt se tudtam, hogy 16 fogas volt rajt’. A gyári 15. Most az került rá. Csiga menet megoldva...! Féktárcsák úton vannak...:-))) |
inazuma400 | 18345 | 2019. április 27. 20:38 | Válasz erre: 18344 |
Ja igaz kicsit túl toltuk.... :/ nemtehetek róla, de rendőröktől fel áll a szőr a hátamon, ha már rendőr autót látok, rosszul vagyok :D
|
cblaci | 18344 | 2019. április 27. 19:47 | Válasz erre: 18335 |
Szép az ülés, használd egészséggel! A rendőr srácot Attilának hívják, jó fej, garázsbulin szoktam vele találkozni, remélem nem olvassa a fórumot... |
inazuma400 | 18343 | 2019. április 27. 19:17 | Válasz erre: 18342 |
XDDDDD v a kedves anyukájához. :D (én már mást nem szólok hozzá, előben láttam az ülést, meg hallgattam a sztoryt :D) |
jimy_L | 18342 | 2019. április 27. 18:02 | Válasz erre: 18337 |
Mé nem montad neki, hogy a szeretődhöz mész. Me szolgálatban van a pasija, valami rendőr. ;)))
|
kokrno | 18341 | 2019. április 27. 11:30 |
kokrno | 18338 | 2019. április 27. 08:04 |
Már megint esik az eső. Le is mondtana tréninget az iskola, bár következő időpontról is írtak, hogy majd szólnak. A címlista szerint 31-en voltunk regisztrálva. Amúgy a Hornetes kolléga mondta, ha összeszedünk egy rakat műanyag palackot, a hozzájuk közeli üres kamionparkolóban összerakja a rutinpályát , és gyakorolhatunk. A Yamahás haverjára is ráférne, annak sem mennek a lassú manővrek. |
kokrno | 18337 | 2019. április 26. 22:20 |
Jó sztori volt, Püspökladánynál , úton Földesre kiszedtek a rendőrök ellenőrzésre. Bár sok köze nincsen hozzá, kérdezte: - Hová? De azért nem kekeckedek a szervvel, mondtam, hogy: - Földesre. - Miért megyek Földesre? Pláne nem mindegy? De feleltem neki: - Ott van a motorom nyerge. - Andornál? Innentől a hivatalos mázból kedvesebbre váltott. - Igen. - Kemecsei Andor. Ismerem. A papírok visszaadásánál mondta, hogy üdvözli. Andornak átadtam, mesélte, hogy a srác földesi, és amúgy motoros rendőr. Bár itt autóval voltak. Így utólag már értem, miért merült bele a részletekbe, mert elsőre fura volt, hehe Visszafelé még ott voltak, intett, én meg feltartott hüvelykkel jeleztem, hogy az ügyem frankó. |
jimy_L | 18334 | 2019. április 26. 21:03 | Válasz erre: 18332 |
Bakker! Montamm, hogy jácc a fogaskerék áttétel, csak lassító módban. |
inazuma400 | 18333 | 2019. április 26. 19:39 | Válasz erre: 18332 |
Amúgy ez lehet nagy hülyeség, de ha araszolni kell, és mivel nem egyenes mész csak h elég legyen h vigye a gépet az alapjarat, nem lehetett kuplungal játszani? Mert ugy nemhiszem h befullad v mrg volt határozva.
|
kantorbalu | 18332 | 2019. április 26. 12:29 |
Skacok, Na... megvan, miért nem működött a nagyvas araszolva, lépésben. Nem tudom, mennyit számít, de az első fogaskerék egy számmal nagyobb a gyárinál (a hátsó gyári méret). Délután cserélem. Most is tanultam: nézd át, mielőtt ráülsz! |
inazuma400 | 18331 | 2019. április 25. 22:17 | Válasz erre: 18329 |
Ja, hát akkor menj el tréningre! ;) aztán jól figyeld meg a gyakorlatokat! :D nekem a szombat idő szempontjából kb mind1, mert dolgozom, de azért jobb a napsütés, meg akkor nagyobb eséllyel lenne jó idő vasárnap is, egy motorozás már nagyon rám férne!!!
|
kokrno | 18329 | 2019. április 25. 21:17 | Válasz erre: 18327 |
Amúgy én is az időt várom, hogy milyen lesz, csak szombaton. Akkor lenne a másik tréning, amire regeltem.
|
inazuma400 | 18327 | 2019. április 25. 20:53 | Válasz erre: 18326 |
Hozhatod. Ha Neked is jó akkor legyen inkább szombat, az a biztos, de szerintem nem megyünk sehova vasárnap... Idő miatt :( de vasárnap is meg tudjuk oldani ha Neked nem jó a szombat, jó idő esetén vmikor késő délután. Nah! Az jó! És képed van róla? Feldobhatnad! :) |
kokrno | 18326 | 2019. április 25. 20:34 | Válasz erre: 18325 |
Akkor, ha az idő rossz, visszavihetem az ülésedet? A szombatot meg még nem tudom, hogyan alakul, de lehet, hogy akár akkor is, amikor otthon vagy. Megkérdeztem ma Andort, hogy mikor lesz kész az ülés, erre kiderült, már jó ideje készen van, csak mindketten a másikra vártunk, hogy mikor jelentkezik. Ha minden jól megy, holnap elhozom. |
inazuma400 | 18325 | 2019. április 25. 15:47 | Válasz erre: 18324 |
Hát én a jó múltkori karika óta semmit.. :( március 30 v ilyesmi.... Amikor jó idő van nincs időm, amikor van időm akkor meg szar idő van, meg ugye még mindig nincs kész a sajátom... Bár most el tudnám hozni haveromet, mert vissza ment németbe, remélem vasárnap jó idő lesz, mondjuk szart jósolnak.. Szóval sztem ez a hét is off... De ha ne adj Isten vmi csoda folytán jó idő lenne, jön vki tigrishez vasárnap?! |
kantorbalu | 18323 | 2019. április 23. 00:06 | Válasz erre: 18320 |
Köszi Peti, ne fáradj, a héten megyek ki Gödre (motoralkatresz) fékkarért is, kell vegyek láncszettet is, addig robesz lesz befogva. A kapcsolót meg össze buheráltam, kitart, amíg veszek egy újat. Vagy így marad... |
inazuma400 | 18322 | 2019. április 22. 23:51 | Válasz erre: 18317 |
Hát nemtudom, elvileg a Trail túra endurokra való, és más a szerkezete, meg állítólag a minta is, (de ezt nem ellenőriztem) Az nagyon jó lenne, köszi! Kíváncsi vagyok mit mondanak Neked. Nekem mindig maradt fél centi majrecsikom, persze az igen kevés ha keksz van, meg ugye nem attól leszel gyors ha lapon mész, csak jól néz ki. Egyébként Neked eddig mik voltak fent? Mi volt az ami tetszett és melyik volt az amivel nem voltál megelégedve, v gyengébben teljesített? |
Kovacspeter | 18321 | 2019. április 22. 23:51 | Válasz erre: 18276 |
Ja, gondolom a kuplungkarnál a kis mikrokapcsoló? Az is van, gyáriban, vihetem, de azt gyáriban kérem vissza:-)
|
Kovacspeter | 18320 | 2019. április 22. 23:48 | Válasz erre: 18276 |
Túlélőcsomagomban van egy pár ugy. kuplung és fékkar, a motoralkatresz.eu-tól. Ha sürgős vegyem magamhoz holnapra? Aztán majd megrendeled tőlük, és alkalmasint visszaadod. Gyárit a Nagykőrősi útról tudsz rendelni, Motorrad. Gyújtáskapcsoló, azt mire érted? |
Kovacspeter | 18319 | 2019. április 22. 23:39 | Válasz erre: 18314 |
Jah, azt nem tudtam hogy nem kapni... Előző hsz-ban a válasz. |
Kovacspeter | 18317 | 2019. április 22. 23:38 | Válasz erre: 18311 |
A Pl Road Trail és Gt mintázata kép alapján totál ugyanaz mint a "sima". Övszerkezet, karkasz, stb szempontjából biztos közelebb áll a Trail a 'simához' a Gt-nél, ott nehezebb, merevebb lesz a karkasz. Biztos nem lesz vele bajod, bármit is mondott az R17-es csávó, simán mehet a Trail. 4-esből első blikkre V-s indexűt látok, (240-ig), simán mehet az is, a W-s asszem 270-ig, tök mindegy, abból van 5-ös. De ha gondolod megkérdezem neked holnapra olyantól aki ért hozzá. http://www.kekhold.hu/pilot-road-17060-mctl-trail-p-4230.html http://www.kekhold.hu/road-trail-p-6482.html Pár szó a traktor TKC-80-ról: Sokan mondták hogy aszfalton szar lesz, ez szerencsére nem jött be. (csökkentett guminyomással kell használni) A majrécsíkot azon is el lehet tüntetni hátul 0-ra, elől fél centire. Persze az ember ne a határon motorozzon, mert akkor ha váratlan fejlemény adódik, akkor nincs már tartalék... |
inazuma400 | 18316 | 2019. április 22. 23:01 | Válasz erre: 18315 |
Ja, má látom h metzeler, mind1, pirelli lesz most.
|
inazuma400 | 18315 | 2019. április 22. 22:58 | Válasz erre: 18313 |
Az conti nem?! Amúgy szerintem angel gt lesz ebből....
|
inazuma400 | 18314 | 2019. április 22. 22:56 | Válasz erre: 18312 |
Vennék én, de már nem kapni... Van road 4-5 sima is, de csak 180asba....
|
Kovacspeter | 18313 | 2019. április 22. 22:50 | Válasz erre: 18311 |
Vagy vegyél Roadtec 01-et, azzal nem lesz bajod.
|
Kovacspeter | 18312 | 2019. április 22. 22:49 |
Ricsi, vazze, nehezen követhető a csapongásod a gumiválasztást illetően. Ha bevált a Pl Road 3 akkor miért nem veszed azt újra? Futásteljesítményben kiváló, esőben kiváló, száraz tapadásban is jó, bár szárazon találkoztam már jobbal, de közútra az is bőven jó. Road 4-5 egyértelműen kevesebbet fut el. Nem tudtam hogy 4-5-re csak GT van meg Trail. |
inazuma400 | 18311 | 2019. április 22. 17:27 | Válasz erre: 18310 |
És ott is van a Szócska, hypersport, nekem meg ugye túragumi kell :) jobb a Battlax mint egy power rs v Rosso 3?!
|
fenyooldrider | 18310 | 2019. április 22. 17:21 | Válasz erre: 18299 |
Nem szimpi? Pedig a szegmens magasan legjobb gumija, nekem is volt, vízen is úgy tapad, hogy nem tudtam kimotorozni, szerintem semmi nem közelíti meg vízen és hidegben sem, gyorsan melegszik, élettartama is jó! Ezt használtam :https://www.maxigumi.hu/motor-gumi/bridgestone/battlax-hypersport-s22/ |
inazuma400 | 18309 | 2019. április 22. 14:59 | Válasz erre: 18308 |
Akkor megnyugodtam :D Aham. Nekem a road3 úgy bírt 16 ezret h kockára koptattam... Viszont horvátba rohadt nagy esőbe futottunk bele, meg nagy átfolyásokba, de semmiféle problémám nem volt a gumival, ami aggodalomra adott volna okot, semmi ijesztő nem volt a viselkedésében. |
jimy_L | 18308 | 2019. április 22. 12:16 | Válasz erre: 18307 |
A sisak csak vicc volt. Háát vagy sport, vagy sport túra. Az a helyzet, hogy esőben nagyon bevált, szárazon meg még jobban. Nem bírtam gumit füstölni, mert állandóan betapadt. A zx9-r -en a hátsó tényleg hatezret bírt, az első kb. tízet. Kíváncsi lennék a suzukin meddig bírja. Me szerintem 16-18 ezret is. De amíg ez lenem kopik addig marad. Nagy esőben még nem tudtam kipróbálni. Az ilyen kis locspocsokon meg jó volt. |
inazuma400 | 18307 | 2019. április 22. 11:59 | Válasz erre: 18306 |
Dunlop mit? Te sport gumit fogsz mi? Kajak sisak nélkül voltal? |
jimy_L | 18306 | 2019. április 22. 11:54 | Válasz erre: 18304 |
Ezzel vettem, még szőrös volt az oldala. Én dunloppot veszek rá. Tegnap rákellet jönnöm, hogy engem minden motoros ismer, már messziről integettek ahogy megláttak. Mondjuk nagyban segíthette őket, hogy megismerjenek, nem volt a fejemen a sisak. |
inazuma400 | 18305 | 2019. április 22. 11:06 | Válasz erre: 18303 |
Szerintem nem, mer a felni méret se stimmel! :) a 600as Bandi keskenyebb felniken gurul, a 2000res évekig biztos, az 1,2esnek van 5,5os felnije.
|
jimy_L | 18303 | 2019. április 22. 08:04 | Válasz erre: 18295 |
Pálinkás jó reggelt! Akkor úgy történhetett, hogy a suzukis főnök szólt a titkárnőjének Icuka Magacukinak, hogy fogytán a 160-as gumiabroncs, ugyan rendeljen már. Lévén jön az inazuma friss modell. Szegény csaj meg azokkal a kis keskeny szemeivel elnézte a megrendelést, és 170-es gumit rendelt. Oszt ha mán az vót azt rakták fel. De nembiztos. |
jimy_L | 18302 | 2019. április 21. 23:06 | Válasz erre: 18301 |
No, kérdezted a gumit. Micheli radial pilot road.
|
inazuma400 | 18301 | 2019. április 21. 20:47 | Válasz erre: 18300 |
Én sem ajánlom senkinek, mert sok értelem nincs, de én márkabuzi vagyok, régen is amikor még csak almodhattam róla, és nézegettem a képeket, meg jobban belefolytam a motorozas világába, már akkor is az agv dainese kombora buktam, ami nem mellesleg kurvajó is, de tény h meg kell fizetni a felárat, de amúgy teljesen emberi áron is lehet venni normális cuccokat. De nekem a dizájn meg a forma nagyon bejön. Persze még ígyis éveket kellett várom mire meg tudtam venni, de most végre megvan a teljes szett, úgyhogy van öröm! :D Egyébként ja, boldog nyulat mindenkinek! :) |
kokrno | 18300 | 2019. április 21. 19:38 | Válasz erre: 18299 |
Sisaknál tudást, árat, biztonságot néztem árkeret erejéig. Netet néztem, tesztértékeket. A márka nem volt szempont, bár sejtettem, jó tudást valamivel nevesebb márkától kapok.Ruhát eleve nem terveztem márkásat venni. Motorgumikról fogalmam sincsen, így skrupulusaim sincsenek. Vettem egy szettet, csak jobb lesz, mint a tízévesek, amikkel vettem. Szóval engem így motoros téren a márkanevek nem befolyásoltak, ha nem ismerem őket, nem is fogok egyeseket ignorálni.
|
inazuma400 | 18299 | 2019. április 21. 19:31 | Válasz erre: 18298 |
Nemtom, nekem vhogy nem szimpatikus, pedig nincs vele semmilyen tapasztalatom... De én inkább Michelin, pirellit, v dunlopot vennék... Van aki amúgy meg pont a misit szidja, persze nem a gumi fog múlni, meg túl nagy különbségek nincsenek közte, ez is inkább vallás kérdése... Mint a motor márka, ruha márka, sisak, stb...
|
kokrno | 18298 | 2019. április 21. 18:02 | Válasz erre: 18291 |
Mivel én sem tudtam, mivel jó a motor, én is maradtam a Bridgestone-nál. Abban nem volt a gyári mérettel, mondtam a gumisomnak, ez a gyárija, mondta, hogy 016-osat tud hozzá szettet ötvenvalamennyiért, szerelve hatvan felett nem sokkal. 63 körül volt?
|
kokrno | 18297 | 2019. április 21. 17:58 | Válasz erre: 18284 |
Az egyik iskola tréningjére Kecskeméten https://m.facebook.com/furediautosiskola/#!/furediautosiskola/photos/a.198970973462172/3078345388858035/?type=3&source=48&__tn__=EH-R Korábbi évek leírásai alapján ez is olyan bemelegítő tréning inkább. Majd megpróbálom felhívni a szervezőjét, hogy zöldfülűekre is készülnek, vagy csak rutinos motorosok visszarázására. Neked a gyakorlat fokozatosságának hiánya mellett csak az új motor volt a gond, hogy még nem voltál hozzászokva? |
inazuma400 | 18296 | 2019. április 21. 14:20 | Válasz erre: 18293 |
Ebben egyet értek Veled. Nem szabad kínai szart venni, az után gyártott se lesz soha olyan mint a gyári, gyári bontottatt kell keresni, ha nem tudod vissza egyengetni, egyébként én fekkarom is el votlal görbülve, de tiszta Cafe racer stílusban előre felé :D
|
inazuma400 | 18295 | 2019. április 21. 14:16 | Válasz erre: 18292 |
Akarok áttétel módosítást is, de nembiztos h lehet... Szerelőm aszonta h 13 eszi a láncot, de gyárilag 14 van elöl, a hátsó az meg v 49es gyárilag, annál meg nem láttam nagyobbat, mert a felfogatasa más mint a 750ese, rádasul most 47es van rajta, mert amikor cseréltem nem kaptad se hol 49est.... Lehet amúgy azt kéne, mert 170es már volt zsír újba fent, és mivel remélhetőleg csak 1 v max másfél szezonra kell lehet érdemes lenne megprobalni... A Bandit inkább a boci rokona, az is gurul v 150-160as gumin...úgyhogy az most nem nyert. |
jimy_L | 18294 | 2019. április 21. 13:42 |
No, megyek frászthozni az autósokra a szédítő tempómmal. DZSÍÍÍÍÍÍ....
|
jimy_L | 18293 | 2019. április 21. 13:27 | Válasz erre: 18290 |
Hú, ezt szomorúan olvastam. Részvétem. Ilyen kapcsolóm van valahol szerintem, megnézem. Bocsánat a példálózásért, viszont ami legutóbb nálam volt yamaha szervizen, azon után gyártott kuplungkar volt. És hát nem volt tökéletes, ebből kifolyólag a huzalt állandóan kiszőrözte mert nem volt jól megvezetve ahogy az állító csavarból kijött. A kuplung érzékelő kapcsolót nem engedte érintkezni, így sebességben nem indult a motor. (az üresben indításhoz nem kell behúzni a kuplungot ezen a típusú yamahán) Pár év használat után oválisra kopott a tengely furat, így néha befeszült a kar. Én inkább gyárit vennék. Fékkarból is a gyárira voksolok, mert egy vészfékezésnél az nem fog eltörni. Történt ecce egy kedves ismerősömmel, hogy átvizsgálásra, meg olajcserére, be esett hozzá egy motoros. Mondta a fickó, ha már itt van felszerelne-e két kart amiket az ebayon vett, a kuplung és a fékkarról lenne szó. Cimborám mondta, hogy a kuplungot csak csak, de a féket nem. A fickó erősködőt, hogy péznemszámít, neki nincs szerszáma, stb... Felszerelte. A fickó hazafelé lerombolta a BVSC előtti részt a M3-on. Mert vészfékeznie kellett, a kar meg eltört. A cimborámnak az volt a szerencséje, hogy felvezette a munkalapra, a cserét amit a vevőkért, és adta hozzá az alkatrészt. Így erre semmilyen garancia nincs. A fickó meg aláírta. Mikó a rendőrök szorongatták a tökeit, ő elővette a papírt, hogy az ő felelőssége csekély ebben a balesetben. Szóval megfontolandó ér e annyit az egész, hogy ne gyári legyen. De, ha csak elgörbült, azt simán kilehet egyengetni melegen. Attól nem változik semmi, az anyagszerkezetben. Dobj fel képet. Az enyimék is görbék voltak, de gyáriak, sajnáltam volna kidobni őket, a bal lábtartó konzolomat is egyengetnem kellett. (ezeket nem én okoztam) Küttem privátot. |
jimy_L | 18292 | 2019. április 21. 12:45 | Válasz erre: 18275 |
No, szevasztok! Bocsi, hogy csak most reagálok, de eddig a betonkeverő duruzsolását hallgattam, amihez a sörös doboz szisszenése adta az aláfestőzenét. 200-as ról tért át a 190-re, úgy lett jobb. 3000 km alatt megetetni egy gumit a motorral az már művészet. Persze szíved joga olyan gumit használni amilyet akarsz. Viszont nem lesz reális összehasonlítási alapod. Van egy 170-es kopott szarod, amitől bármi jobb. Felteszel egy új 180-ast persze, hogy jobb lesz. Azt nemtom me lusta vagyok megnézni, hogy a menetteljesítményt a nagyobb kerületi sebesség, hogyan befolyásolja. Habár ezt lánckerék cserével módosíthatod. Szerintem cseréld le 180-ra mert, ha nem teszed akkor ezen fogsz agyalni, míg be nem kattansz. Ha meg lecseréled és beválik, mindenki örülni fog az örömödnek, me nem vagyunk irigyek. A banditon milyen gumi van? Inkább az a rokon mint a boci. |
inazuma400 | 18291 | 2019. április 21. 12:06 | Válasz erre: 18289 |
Akkor lehet nem zaklatott Őt. Nem, mert majd kedden meg akarom kérdezni a gumist h tud e hozni, akkor nem kell mást bevonnom, (h figyelje a futárt stb) eddig úgyis volt h ok, amíg Fenyő nem huzakodott elő a témával. Csak aztán kicsit elbizonytalanitott... Petinek se lehetett egyszerű élete a 170es választékkal, bár úgy tudom h Ti előszeretettel használtátok a Bridgestonet, amit egyébként a Suzuki még mindig gyárilag szerel a motorjaira, nemtudom miért, de nekem nem szimpatikus az a márka, de a contival vagyok úgy leginkább h biztos h nem tenném fel... |
kantorbalu | 18290 | 2019. április 21. 11:59 | Válasz erre: 18288 |
cblaci | 18289 | 2019. április 21. 07:30 | Válasz erre: 18286 |
Peti mindegyikőnknél többet motorozott Inazumával, tudtommal mindig a gyári mérethez igazodott, még akkor is amikor a gumiszörnyet vette, így neked is a 170-es gumit fogja ajánlani. Azt hittem túl vagyunk már ezen és megrendelted, legalábbis annyira biztosra mondtad pár napja. |
cblaci | 18288 | 2019. április 21. 07:27 | Válasz erre: 18282 |
Megkerestem a "motoralkatresz.eu-t", amit a múltkor már említettem neked. 1200-as Inához szinte minden van. A féktárcsa lesz húzósabb, a két első minimum egy százas, a láncból érdemes az erősített ZVMX-et megvenni, mert a mozdony kinyújtja a VX-et mint a bugyigumit. Fékkar is van 4400-ért. https://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/1200/GSX1200_Inazuma/2000/ |
inazuma400 | 18287 | 2019. április 20. 23:26 | Válasz erre: 18282 |
Lánc az D.I.D. Ez szerintem mindenkitől egyöntetű lesz... A többit nemtudom, fogaskerékkel szerintem nem nagyon lehet mellé fogni, (nekem amúgy sunstar van, mert épp olyan volt raktáron és azt küldték...) de majd a többiek megmondjak, a tárcsárol végképp nincs fogalmam mert még sose cseréltem.
|
inazuma400 | 18286 | 2019. április 20. 23:20 | Válasz erre: 18281 |
Kint van a száma?! Majd megnézem. Lehet konzultalok vele is, Ő ment a legtöbbet közülünk az inaval. Kíváncsi vagyok az Ő tapasztalataira is. Laci, azért remélem nem érzed úgy h nem hiszek Neked vagy ilyesmi, v akár Fenyőnek, csak próbálnék több embertől is tájékozódni, h a nagy többség mit mond. Persze ez az egész hülyeség ahogy van, csak én lihegem túl... Mert igazából rossz választás itt nem létezik szerintem, csak nálam most ez a gumi méret buzeria vmiért nagyon kijott.... |
inazuma400 | 18285 | 2019. április 20. 23:16 | Válasz erre: 18280 |
Értem. Oda kell a pilóta is, meg futómű is, amúgy az nem baj ha nincs majrecsik, de nem szabad határon motorozni mert nincs tartalék ha el lett kottázva az ív. Keddig kigondolom mi legyen, hátha addig ír még vki vmit, ami elmozdit erre v arra, mert jelenleg tényleg nemtudom mi lenne a legjobb... De annak örülök h próbálsz segíteni a tapasztalataiddal! :) |
kantorbalu | 18284 | 2019. április 20. 21:41 | Válasz erre: 18283 |
Szerintem nincs mitől félni! Nem tudom, hova jelentkeztél? Ez az un. bemotorozás náluk a visszajáró motorosoknak van kitalálva. Én még csak tavaly kezdtem náluk a kurzusokat, általában nálam csak tapasztaltabbak jöttek. 7-8 éve visszajárók. Itt nekem kell felzárkózni a többiekhez, de ez nem rossz, mert inspirál. Biztos, hogy más helyeken nem ilyenek a gyakorlatok, ha első alkalmas jelentkezőknek tartják, mivel nem tudhatják, ki-hogy motorozik. Ezért biztos, hogy az alapokat tanítják, ami jó! Nem lesznek kihegyezve a gyakorlatok. |
kokrno | 18283 | 2019. április 20. 20:42 | Válasz erre: 18282 |
Remélem, hamar rendbe sikerül rakni. Viszont most elbizonytalanítottál, hogy menjek én arra? Én is béna vagyok a lassú mnőverekhez. Ha így kezdik, fokoztosság nélkül, akkor sanszos a bukta. |
kantorbalu | 18282 | 2019. április 20. 19:53 | Válasz erre: 18279 |
Köszönet a biztatásért. Szerencsére közel van a “pálya” hozzánk, ki fogok járni. Nem lett nagy baj, szerencsére. Fékkart cserélem, az a bizbasz kapcsoló meg lehet, hogy nem is ezért ment tönkre, mert törés nem volt. Még szét kell szedjem a bal oldalt ( kuplung kar és környéke), megnézni, miért nem kapcsol. Úgy tudtam indítani, hogy a két vezetéket a csatlakozóban össze kötöttem. A bukócsövet meg megápolom fekete festékkel. Amúgy valószínűleg láncszett csere előtt is állok, esetleg erre nézve is kérnék tippet. Milyen márkát válasszak? Lassacskán féktárcsa csere is lesz. Ugyanez a kérdés... Ezek nem olcsó beruházások. Engem nem zavart a néző közönség a tréningen. Annyi van csak, hogy a gyakorlatok “élére vannak állítva”. Nekem az tett volna jót, ha fokozatosan szűkítjük a rendelkezésre álló teret, hogy ne kelljen már az elején görcsölni. De meg fogom tanulni... És el fogok menni a terep motorozásra is meg a gyorsasági oktatásra is. Muszáj tanulni, hogy ott derüljön ki, ne az úton. Fiúk, köszi a biztatást! |
kantorbalu | 18281 | 2019. április 20. 19:24 | Válasz erre: 18277 |
Szerintem hívd fel Kovács Tanár Urat! Ő a világ legkészségesebb embere. Szerintem egyszerűen csak nem ér rá fórumozni. Mindig kampányszerűen jelenik meg, ami erre utal. Nekem is nagyon sokat segített privát.
|
cblaci | 18280 | 2019. április 20. 18:10 | Válasz erre: 18277 |
Amikor gumit cseréltem, akkor az új mindig nagyságrendekkel jobb volt mint a régi, legyen az 170-es vagy 180-as. Nem motorozok határon, mert ahhoz se elég csak a jó gumi, mint ahogy azt sokan képzelik, út is kell hozzá és időjárás, ezek az összetevők ritkán optimálisak. Aki pedig arra élvez, hogy eltűnt a majrécsík, az előbb utóbb olyan mélyre dönti ahonnan már nem egyenesedik vissza...
|
cblaci | 18279 | 2019. április 20. 18:05 | Válasz erre: 18276 |
Nekem nincs kedvem röhögni, sőt nagyon sajnálom. Talán feltűnt, hogy a vezetéstechnikai tréningekkel kapcsolatban én egy kicsit mindig is tartózkodó voltam. Hasznos dolognak tartom, de nem nézőközönség mellett, azonos pályán, eltérő típusú gépekkel. Sokan ledermednek mert úgy érzik bizonyítani kell, vagy egyszerűen csak nem akarnak bénának tűnni, ez emberi tulajdonság. Volt olyan tanulóm aki simán tudta az elvárásokat az alpintechnikát igénylő munkáknál, amikor meg vizsgázott annyira parázott, hogy rossz volt nézni, pedig nem a magasságtól félt, hanem a nézőközönségtől... Továbbra is azt gondolom -a Te eseted ezt még jobban megerősítette- hogy egyénileg kell ezt begyakorolni, persze kiinduló pontnak jó az ha a gyakorlatokat tudjuk, de a biztonságos motorkezelés nem csak a bóják távolságán múlik, főleg ha ez lesz a vége. Sokat gyakoroltam az utóbbi időben, többet mint eddig bármelyik szezon elején, mert már a csapból is a vezetéstechnikai tréningek folynak és az emberbe szinte belebeszélik. Persze nem volt felesleges, mert én is éreztem a téli berozsdásodást a végtagjaimban, de a fokozatokat nem más határozta meg, hanem én magamnak, olyan helyen ahol nem volt külső zavaró körülmény. Tényleg sajnálom a gépet, ha pedig az önbizalom is csorbult azt még jobban! Nehogy benned maradjon bármi is, két motoros létezik, az egyik már esett, a másik meg majd fog, ezen már én is túl vagyok. Motoralkatrész.eu, ott típusra találsz karokat, ha nincs külön Inazuma akkor a bociét próbáld meg, úgy emlékszem a kezelőszervek, karok, kapcsolók ugyanazok. |
inazuma400 | 18278 | 2019. április 20. 17:36 | Válasz erre: 18276 |
Nincs ezen semmi röhögös, ez iylen... Azért vannak a tréningek h motorkezelest tanuljunk... Szerintem ezek univerzális termékek, kell érdeklődni bontókban. Nem akarok okos lenni, mert tényleg nehéz, de a motor a megfelelő pilótával tudja, ettől sokkal nagyobb nehezebb vasakkal nyomják a motoros rendőreink. Szóval csak gyakorlás kérdése, így legalább tudja az ember h hányadán áll a motorozassal illetve saját motorjával, de szerintem nagyon sokunk hasonlóképpen járt volna, gondolom nem Te voltál az egyetlen aki elhasalt... :)
|
inazuma400 | 18277 | 2019. április 20. 17:30 | Válasz erre: 18274 |
Szó sincs ilyenről, csak tényleg jó lett volna ha előbb ír! :) tudom h írtad, csak jó lett volna ha mindenki le írja a tapasztalatát. Egyébként Te hogy érzed? Melyikkel feküdt jobban? 170 v 180? Kár h szinte csak mi tartjuk fent a fórumot, és a régiek nem nagyon szólnak hozzá még ilyenkor sem...
|
kantorbalu | 18276 | 2019. április 20. 17:01 |
Skacok, Ma kétszer is eldobtam a vasat a tréningen (lehet röhögni... ;-)))) fékkar, kuplung-gyújtás kapcsoló... kérek szépen tippet, hol szerezzem be. Főleg a kapcsolót. B...meg le vagyok törve, mint a bili füle. Ez a csiga lassú manőverezés, szűk bóják között az 1200-esnek nem való. Vagy inkább nekem nem. Még alapjárat környékén is alig tudom visszatartani a gépet, ha meg leveszem az alapjáratot, dadog, mint a főnököm. Hogy az a... van mit tanuljak, az biztos, de nem adom fel! |
inazuma400 | 18275 | 2019. április 20. 11:40 | Válasz erre: 18272 |
Báár... Ha azt mondod jobban fordul 180anassal.. Akkor megint kezdődik elölről az egész :D mondjuk akkor vehetek road5öt. Mert az tuti h sporttura kell, mivel lesz benne 2ezer km autópálya, meg a túra is annyi lesz mint máskor fél szezonom.. És már ígyis elszórtam egy csomó pénzt cuccokra, és még a motor sincs kész.... De jó lenne kipróbálni mást is, de a road széria jó volt, most nagyon elbizonytalanítottal ezzel a 180as jobban fordul dologgal, meg h 170est jobban szét húzza, így megdől az a teória miszerint a 170nek lenne hegyesebb a profilja.. Aki használt inan 170est és váltott 180ra, annak mi a tapasztalata? Az a baj egyre tanácstalanabb vagyok, tegnap is mondtam, minnel többet tudsz, annál rosszabb... Mi van Jimy teóriajaval, v ne keverem össze a 190 VS 180at, a 180 VS 170nel, meg hát ugye mostanaban tényleg mindnet 180nal szerelnek... Néztem a tripleket is, elöl 120/80nal szereltek őket 15ig, abból sincs választék utána tértek át 120/70re. Lehet idén kiserleteznem kéne és 180as angelt tenni hátra... Nemtom..... |
cblaci | 18274 | 2019. április 20. 11:37 | Válasz erre: 18273 |
Le ne baszd már Fenyőt! Írtam hányan használtunk 180-ast minden gond nélkül, az egy dolog, hogy sokan eltűntek a fórumról, de én itt vagyok a kezdetektől és ilyesmivel nem szoktam viccelni. Boldog nyulat mindenkinek! |
inazuma400 | 18273 | 2019. április 20. 11:26 | Válasz erre: 18272 |
Teljesen igazad van, de ezt írhattad volna előbb is, mert tényleg úgy tűnt h tojik bele mindenki. Hát mivel mindenes gumi nincs, de vannak jók, ezért ugye a sporttura szegmensben keresgéltem, a road3 tökéletesen kielégítette az igenyeimet, persze tudom h egy supersport gumi tapadna mint az állat, de nincs minden évben egy gurigam másik papucsra sajna, meg kell a nagyobb futásteljesitmeny a hosszú túrák miatt és mivel barmi megeshet, jó legyen a vizkiszoritasi képessége is. Ez egy újabb szempont amit a méretről írsz, ezt nem gondoltam volna, de szerintem mostmàr maradok a 170es angelnél, tegnap nézelődtem, és az a fura h a vfr is 170es pacskeron gurul... Amíg nem lesz street triplem addig sportgumit se fogok venni, de azon tuti ki fogom próbálni h milyen is amikor csak a tapadás számít, és semmi más! :D |