jimy_L | 18474 | 2019. május 3. 20:53 | Válasz erre: 18471 |
No, a kawát valami michelinnel vettem. Gyári nyomáson, hidegen mérve, jártam vele. Kagylósra kopott. Gumisnak montam, szar a futómű, csak röhögött. Aszonta öreg a gumi. Igaza volt, a dunloppal nem csinált ilyet. |
cblaci | 18473 | 2019. május 3. 20:52 | Válasz erre: 18470 |
Nagyon szép kőrakás, mondhatnám művészi! A sztorit Bélapátfalvától egy kicsivel arrébb, Bükkszentkereszt mellett írta az élet, ahol a gyógyító kövek találhatóak. Jó néhány éve elmotoroztunk oda a feleségemmel, pontosabban nem az volt a fő látványosság csak azt is kigugliztam a többi közé. Gyalog sétáltunk be az erdőbe, ahol tábla mutatta az utat a gyógyító kövek felé. Élvezve a friss tavaszi levegőt önfeledten sétáltunk, közben elmeséltem miket olvastam a helyről, illetve arról az energia háromszögről ami által misztikus gyógyító erők ébrednek a kövekben. Sokan ezt csodának tartják és feljárnak ide ücsörögni a köveken, bízva a gyógyulásban, amire többféle magyarázat is létezik. A természetgyógyászoknak, az ezoterikusoknak is van elképzelése, a geológusok pedig a föld alatti uránvonulatnak tulajdonítják a csodát, aminek gyógyító ereje a rádiumsugárzásban rejlik. Ez egyébként régebben az orvostudomány előtt is ismert volt, daganatos betegségeket gyógyítottak vele. Persze nekem is volt véleményem, mégpedig az, hogy mekkora átcseszés ez az egész, mert ha nincs elég bajuk akkor itt majd még jól fel is fázik az seggük... ekkor bökött meg Kriszti, én meg ahogy felnéztem azt láttam, hogy egy Ikarusznyi nyugdíjas csapat ücsörög szétszóródva a köveken, akik ráadásul az én tudományos okfejtésemet is végighallgatták... Rám még előtte, de azóta se nézett egyszerre ekkora létszámban hajlott korú ember, ráadásul gyilkos tekintettel. Rendesen betojtam és úgy éreztem ott menten elsüllyedek, amit akkor nem is bántam volna, ráadásul sajnáltam is őket mert rendesen megöltem a bulijukat. Ezt a helyzetet nem lehetett mivel kijavítani, sőt még rontottam rajta, mert kínomban lehajoltam és megérintettem egy követ, majd remegő hangon csak annyit mondtam: "nahát ez tényleg meleg!", aztán gyorsan elindultunk arra ahonnan jöttünk. Szóval lehet van gyógyító ereje a köveknek, de túl keveset voltunk ahhoz hogy ezt érezzem, melegséget viszont tapasztaltam és le is izzadtam ott hirtelen, de azt nem a kövek hatásának tulajdonítottam... |
jimy_L | 18472 | 2019. május 3. 20:45 | Válasz erre: 18471 |
Én gyárival járok. Ecce megtréfált a nem gyári nyomás, olyat lökött rajtam, befelé a felezőhöz, aszittem ott maradok. Haverom 0,4-0,5 bárral kevesebbet fújt, aszonta pont jó, viszont hamar sima lett a gumija. Dodor sport motoron nyomja, ott más a gumi igénybevétele mint egy naked bikén. Azonban, ha van rá affinitásod, kísérletezz. A laposabb gumi hamarabb bemelegszik. |
inazuma400 | 18471 | 2019. május 3. 20:28 |
Ha már gumi, akkor guminyomás... Dodor megint bevitt az erdőbe a videóival, mert azt szajkózza h melegen kell mérni, meg a gyár túl sokat ad meg. Én meg ugye mindig hidegen lövögettem a gyári értékre, egyébként kagylósra is koptak a gumijaim, ami ugye 2 dolog miatt lehetséges, nyomás, illetve rossz futómű, azt mondjuk tudom h a hátsót éppen fel lehetne újítani. De az első okés, és az is kagylósra kopott. Szóval a kérdésem az lenne, Ti hogy álltok ezzel? Hidegen méritek v melegen? És eltértek e gyáritól e vagy sem.?! |
kokrno | 18470 | 2019. május 3. 19:34 | Válasz erre: 18465 |
inazuma400 | 18469 | 2019. május 3. 19:32 | Válasz erre: 18467 |
Talán vasárnap kb elhozhatom... De még várnom kell vele mire össze rakom.....
|
cblaci | 18465 | 2019. május 3. 10:42 | Válasz erre: 18457 |
Szép hely! A gyógyító kövekről van egy jó sztorim, de most nincs időm elmesélni.
|
cblaci | 18464 | 2019. május 3. 10:39 | Válasz erre: 18452 |
Tényleg nem, mintha csak Kóbor Jánost látnám :-)
|
kantorbalu | 18463 | 2019. május 3. 09:18 | Válasz erre: 18456 |
Nagyon szép, csak nincs rajt’ motor...:-)))
|
inazuma400 | 18461 | 2019. május 3. 07:44 | Válasz erre: 18455 |
Lassan enis szerezhetek be egyet.... Pedig ez még nagyon korai.... :/
|
inazuma400 | 18458 | 2019. május 3. 07:39 | Válasz erre: 18447 |
Mindenki kezdi vhol... Nem másokkal kell foglalkozni, hanem arra kell törekedni h jobbak legyünk. És ez azzal jár h bénázni fogunk, de megéri! :) Én már meg se lepődöm h ez sem jön össze... |
jimy_L | 18455 | 2019. május 2. 21:44 | Válasz erre: 18452 |
Ilyen esetekre van a kabátomba egy "vészbóz" sapka. ;)
|
kokrno | 18454 | 2019. május 2. 21:43 | Válasz erre: 18452 |
'88 óta járunk közel rendszeresen Bélapátfalvára nyaralni, vagy pár napra, meg ilyenek. Persze járjuk a környéket. Nem tudom megunni.
|
kantorbalu | 18452 | 2019. május 2. 21:33 |
Azért én is tolok pár képet tegnapról. Drónos felvételek. Messziről is látszik hogy őszül a fejem teteje. Nem kopaszodik... mondom nem... Szép a Bükk, az egyik legszebb! ![]() ![]() ![]() |
jimy_L | 18451 | 2019. május 2. 21:29 | Válasz erre: 18449 |
Ugye mennyit számít egy fog is. Nagyapám még elmajszolt vele egy rántott húst. :))) |
jimy_L | 18450 | 2019. május 2. 21:26 | Válasz erre: 18446 |
Rég volt, igaz se volt.... Valami porsche clubb dojcslandbú, gyakorolni jöttek a ringre. Ez meg a patrolom volt, szintén FEKETE, olyan köröket mentem vele a ringen meló után, besz@rásvolt..... ![]() ![]() |
kantorbalu | 18449 | 2019. május 2. 21:25 | Válasz erre: 18448 |
Így van: hátsó fék! Csak nálam a 16 fogas első kerék miatt folyton a fulladás határon, vagy nagyobb gázra a kitörés környékén járt a motor. És akkor kezdtem el kuplungolni, amikor már szorult helyzetben voltam. Persze, sokat tanultam az esetből (az elesetből...), nem nyúlok én a kuplunghoz azóta! Persze a 15 fogas gyári mérettel nem is kell. Tegnap még túra előtt (visszamentem a parkolóba (na ez volt reggel 6-kor) felbójáztam egy gyakorlatot) és pár kör után már magától ment. Kis önbizalom is visszajött... na nem sok... |
jimy_L | 18448 | 2019. május 2. 21:13 | Válasz erre: 18447 |
Mostanság nem tom, hogy mennek a dolgok arrafelé. Régen volt három csoport, és mindenki a vérmérsékletének, (tudásának) megfelelő csoportot választott. Így kevesebb volt a baleset. Haverom volt Egerben, ilyen rendőrős motoros okosításon. Hátsófékkel tartották kordában a motort, nem alapjáraton kuplungoztak. |
kantorbalu | 18447 | 2019. május 2. 20:26 | Válasz erre: 18437 |
Gondoltam, hogy ez lesz... Kicsit megkönnyebbültem, hogy nem kell az aszfalt súroló profik között bénáznom a ringen. Úgy elképzeltem, amikor tegnap Eger felől kaptattunk fel a Kékestető felé a szerpentinen (már hazafele), hátul a lányommal, két “állat” (a legjobb értelemben) zúzta felfelé a kanyarokat, keményen súrolva az aszfaltot, rendesen kiülve a nyeregből, hogy “ilyenek” között (megint csak a legjobb értelemben) kell majd a ringen bénáznom, valószínűleg komoly sebesség különbséggel. Na majd legközelebb...! Addig is rákérdezek RILI-s kollégáknál, mikor tartanak zárt pályás gyorsasági tréninget. |
inazuma400 | 18446 | 2019. május 2. 20:15 | Válasz erre: 18443 |
Ők ketten nem értik Jimyvel h attól nem lesz gyorsabb a motor ha fekete... :)
|
kantorbalu | 18445 | 2019. május 2. 20:15 | Válasz erre: 18442 |
Nekem van egy sprey-m, csak szólj és viszem Ricsi!
|
inazuma400 | 18444 | 2019. május 2. 20:14 | Válasz erre: 18442 |
Az inazuma bordóban néz ki a legjobban, meg ám sincs kedvem másik szint miatt új forgalmit kérni, talán még műszaki is kell ilyenkor nem?! Nyugi Laci, előbb utóbb lesz nekem is fekete motorom. Az új triple abban néz ki a legjobban, bár pirosban is király, de gyárilag nem létezik piros "r" kivitel, csak fekete, szürke, fehér. Tervek a következők, a vfr pirosba kell, a triumph fehérbe, aztán az újabb feketébe, de még a fehér is nagyon messze van sajnos... :(
|
kokrno | 18443 | 2019. május 2. 19:52 | Válasz erre: 18442 |
Hehe, a black-dealer megkísérte vala az szorult voltában Richárd testvért ...
|
inazuma400 | 18441 | 2019. május 2. 19:17 | Válasz erre: 18439 |
Nagyon állat! Ja, nem volt sárga, Honda trikolorbol volt 2 féle asszem. Meg talán votl vmi piros fekete is, de az lehet h már rc45
|
inazuma400 | 18440 | 2019. május 2. 19:14 | Válasz erre: 18438 |
Gyári szinkodra mondták h nem létezik. Úgyhogy másmilyen lesz, de nagyon hasonló, gsf 1200 Bandit szín bordó metál.
|
kokrno | 18439 | 2019. május 2. 18:44 | Válasz erre: 18416 |
Ilyen a VFR makettem. Valószínűleg gyárilag nem volt sárga, de akkor színeztem, amire tetszett.
![]() ![]() |
kokrno | 18438 | 2019. május 2. 17:06 | Válasz erre: 18437 |
Gyári színkód után nincsen nekik olyan? Vagy más árnyalatot akartál?
|
inazuma400 | 18437 | 2019. május 2. 16:29 |
Nah Balu, nem kell menni sehova... A Suzuki fesztet is le mondták az időjárás miatt.. A motorom továbbra is szopat. Ma hívott a fényező srác h eljön hozzám és válasszak a palettarol vmi a szint, mert volt gyarmaton, Gödöllőn, meg felhívta Vácot, és mindehol azt mondták neki h nem létezik ilyen szín... |
kantorbalu | 18435 | 2019. május 1. 22:54 | Válasz erre: 18433 |
Feleségem azt mondta, hogy a szombati iskola/családi napot lemondta az iskola a várható rossz időre tekintettel. Szép kilátások. Én reggel oda megyek, aztán meglátjuk...
|
kantorbalu | 18434 | 2019. május 1. 22:48 | Válasz erre: 18426 |
Reggel nekem is befagyott a ... De aztán egy jó egész napot gurultunk. Nem volt melegünk, de ide-oda öltözködtünk és úgy a közös szezon nyitó túránk jól sikerült. Kicsi lányom hátam megett. Mátra, Bükk, Egerszalók, ilyesmi. |
inazuma400 | 18433 | 2019. május 1. 21:57 |
Nekem is sikerült ma elszabadulni egy kis karikára, de elég későn, olyan 5 óra felé, hát nem volt melegem.... Eggyel jobban fel kellett volna öltöznöm... Az én dzsekim nagyon nyári... És csak pólót vettem alá... De a lábaim is fáztak a motoros farmeben. Az út is elég szar, sok kavics meg sár felhordás van rajta... Nem is mentem sokat, mert szorított az idő, de mivel fáztam, amúgy se hiszem h többet mentem volna, egy nagyon kicsi 50es karika fért a mai napba... Beszéltem a fényezővel is, már csak fújni kéne, de nem kapott festéket, holnap megprobalja másik helyen. Amúgy ha legalább ilyen idő lesz szombaton akkor tuti megyek suzuki fesztre, Balu. |
inazuma400 | 18432 | 2019. május 1. 21:52 | Válasz erre: 18431 |
Jó nekem az ami már kész van :D lehet venni, csak még nem jutottam el odáig. :)
|
kokrno | 18431 | 2019. május 1. 21:25 | Válasz erre: 18424 |
Mondjuk ez nem olyan, mint a ragasztgatós. Sokkal egyszerűbb csavarozgatós, meg pattintgatós, keesebb elemből. Ez olcsóbb a másiknál. Alisnál jó, hogy a postás házhoz hozza. Persze, netes bolt is elküldi. https://www.aliexpress.com/item/1-12-Maisto-Ducati-1199-Motorcycle-Toy-Die-Cast-ABS-Assembled-Motor-Car-Vehicle-Building-Kits/32820921609.html?spm=2114.10010108.1000014.1.7b5b72e0dU5N8U&pvid=67855640-7201-40de-830e-4da10addca32&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.13338.132070.0,pvid:67855640-7201-40de-830e-4da10addca32&aff_platform=msite&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.132070.0&scm-url=1007.13338.132070.0&scm_id=1007.13338.132070.0 |
kokrno | 18429 | 2019. május 1. 21:19 | Válasz erre: 18425 |
Esetleg ezt a számot is felhívhatod. A srác a németektől hoz motorokat, én is tőle vettem az enyémet. Volt neki is Inája, meg jópárat behozott már, én hármat is láttam nála, a legszebb lett az enyém. Ráadásul olcsóbb volt az ithon árultaknál. Honosítást is segített elintézni, névre írva is jobban jöttem ki. Ha megmondod, mit szeretnél, lehet talál neked szépet. +36 30 / 724 7401 Király Róbert |
cblaci | 18428 | 2019. május 1. 20:50 | Válasz erre: 18425 |
cblaci | 18426 | 2019. május 1. 20:44 | Válasz erre: 18408 |
DRAlex | 18425 | 2019. május 1. 18:12 |
Helló mindenkinek! Új vagyok még a csoportban, de régen volt már Inazumám! Ha találnék, lehet, visszaülnék rá! Tehát: tud-e valaki eladó megkímélt, kevés km-es 1.2es Inazumát??? Üdvözlettel: F. Sanyi |
inazuma400 | 18424 | 2019. május 1. 14:53 | Válasz erre: 18420 |
Nekem teljesen jó ám kész van, mondjuk az nsrt össze raktam egy nap alatt de se festés se semmi... Mint már mondottam volt, a szerelés sem nekem való, nah ez ugyan az a kategória :D
|
inazuma400 | 18423 | 2019. május 1. 14:50 | Válasz erre: 18419 |
Elég egy úthiba v bebambulas és már meg is van a baj, egyszer enis majdnem neki mentem az előttem lévőnek, mert épp az út széli csajokkal voltam elfoglalva :D (nem a Fóti alakulatra értem, hanem ugye ilyenkor azért mindenhol vonza az emberek tekintetét a sok motoros)
|
kokrno | 18420 | 2019. május 1. 09:25 | Válasz erre: 18414 |
kokrno | 18419 | 2019. május 1. 09:14 | Válasz erre: 18415 |
Nem kell félni, hehe... Szerintem a magamfajta lámák az egyik fele, aki elesik. A másik a jól megmutatom nagyarc
|
kokrno | 18418 | 2019. május 1. 09:03 | Válasz erre: 18414 |
Nekem szerintem az a Tamiya RC30 az egyik makettem. Csak nem volt türelmem gyári színekre festeni, a matricák meg nem feküdtek fel simán.
|
kokrno | 18417 | 2019. május 1. 08:56 | Válasz erre: 18414 |
https://modellautok.hu/spd/maisto11092red/Maisto-Ducati-1199-Panigale-Red-118 Ugyanott ilyen van |
inazuma400 | 18416 | 2019. május 1. 07:26 | Válasz erre: 18412 |
Ez a széria nem tetszik. Képben vagyok, mert nagyon kerestem, de sajna nem lehet kapni, úgyhogy be kellett érnem a speed triplevel.... Mondanom se kell h most az a favoritom! :D a legelső modellem egy R7es volt, addig azt sem tudtam h létezik olyan :D kb 18dik szülinapomra kaphattam, de már nem emlékszem, egyik évben megjelent a postán egy sorozat superbike motorokkal. De nagyon kicsik 1/24gyesek, majd teszek fel arról is képet. Aztán rá pár évre megvettem az elsőt saját pénzből, 1/18as 929es cbrt, van néhány 1/12esem is, abból a black bird a kedvencem, jól megvan csinálva, mert hát lássuk be, némelyik nem igazán sikerul minőségire, bburago ide vagy oda...
|
inazuma400 | 18415 | 2019. május 1. 07:19 | Válasz erre: 18411 |
Ezektől nem kell félni, nem voltam még olyan nagy motoros rendezvényen ahol nem estek volna el... Volt olyan h 3man is, nem egyszerre hanem úgy össze vissza....
|
inazuma400 | 18414 | 2019. május 1. 07:15 | Válasz erre: 18410 |
Ettől a szériától már tetszik. Sajna az újat nem lehet kapni, meg ezt se nagyobba.. Meg amúgy nem lehet streetet csak speedet... :( de igen megvan amúgy! :) majd csinálok képet róluk és feldobom ide. Most ami még hiányzik a gyűjteményből az egy panigale, meg ugye az rc30 meg rc166, de az utóbbi kettő csak makettben létezik.
|
inazuma400 | 18413 | 2019. május 1. 07:07 | Válasz erre: 18406 |
Jó Neked! Aszittem cordurad van, de kell a rendes csimma, kesznyű, meg a D gyűrűs sisak. Amúgy nekem most mindenből top van, de nincs bőr nadrágom. Meg valszeg motorom se lesz addig, haveromeval meg nem engednek fel a pálya a zaj szennyezés miatt... (wtf???) azt hittem versenypálya... Mostmà lassan jön az alkoholmentes sör, meg a guminő... (de azzal is csak úgy lehet majd sexelni mint a pusztító című filmben... Gondolatban...) tiszta vicc... De egy vezetéstechnikai tréningre enis benevezek ha úgy alakul...
|
kokrno | 18412 | 2019. április 30. 21:40 | Válasz erre: 18396 |
Van mástól másfajta is https://modellautok.hu/spd/welly12817/Welly-Triump-Street-Triple-White-118 |
kokrno | 18411 | 2019. április 30. 21:25 |
Páromék grillezést terveznek, de ilyen időben még ahhoz sem fűlik a fogam, nemhogy motorozáshoz. De amúgy a tömeges motoros rendezvény sem vonz. Úgy járnék, mint kolléga szintén újrakezdő ismerőse, aki húsvétkor egy ilyen tömegben elfektette gurulás közben egy kanyarban a nemrég vett ZZR-t. A rutin hiánya volt a ludas. |
kokrno | 18410 | 2019. április 30. 21:18 | Válasz erre: 18396 |
https://modellautok.hu/spd/bburago51047black/Bburago-2011-Triumph-Speed-Triple-Black-118 Ezek tetszenek, vagy más.széria? Vagy van ilyened már? |
kokrno | 18409 | 2019. április 30. 21:14 | Válasz erre: 18401 |
Oda is írtam a válaszba, hogy hehe. Még, ha a folytatáshoz nem is írtam, azt nem azért írtam, mert a szívemre vettem, megint csak hehe
|
kantorbalu | 18408 | 2019. április 30. 21:04 | Válasz erre: 18407 |
Ahogy a székely mondja: nincs hideg, csak sz... ember! Mi eltökéltük, hogy holnap lesz, ami lesz, erőltetjük ha kell. Az első melegvizes fürdőig biztosan! |
cblaci | 18407 | 2019. április 30. 21:00 |
Szép, az egyiknek a nyaka fáj, a másik meg holnap este akarja megmondani... Komolytalan egy népség vagytok! |
kantorbalu | 18406 | 2019. április 30. 20:54 | Válasz erre: 18405 |
A RILI Club-ból kaptam regisztrációs kártyát. Azzal regisztráltam, már nem kell vezetéstechnikai tréning a helyszínen, de azért én gurulok egyet a bójáik körül is. Írtam a Motorosakadémiának, rákérdeztem a ruhára, meg hogy nekem bőr nadrág-bőr kabát kombóm van, na és jó lesz-e? Azt írtak vissza: jó lesz...
|
inazuma400 | 18405 | 2019. április 30. 20:42 | Válasz erre: 18403 |
Én megyek, ha jó idő lesz. De esőt mond meg hideget.... :/ (12fokot... Én annyiban tuti nem ülök motorra...) Azt tudod h csak akkor mehetsz pályán ha van rendes cuccod, meg részt vettél vezetéstechnikai tréningen, ugye?! |
jimy_L | 18404 | 2019. április 30. 20:40 | Válasz erre: 18401 |
Majd napnyugta után megmondjuk, milyen idő volt. Az a biztos. |
kantorbalu | 18403 | 2019. április 30. 19:49 |
Május 4. Suzuki Motofest Hungaroring? Én már korán kint leszek, regisztráltam pálya motorozásra is... https://hungaroring.hu/motofest2019/ |
cblaci | 18401 | 2019. április 30. 18:34 | Válasz erre: 18400 |
Poénnak szántam, még ha laposra is sikerült. Ha valaki, akkor én utálom csak igazán a faszméregetést az úton. Más, tudtok valamilyen megbízható időjós oldalt? Remélem nem rontja el az eső a holnapi napot, olyan jó kis tervet eszeltem ki. |
kokrno | 18400 | 2019. április 30. 16:45 | Válasz erre: 18397 |
Nem szoktam vele emberkedni, hehe. Meg nem is arról szól, másfél tonnával, és egy elég lomhára sikerült elektronikus gázpedállal, az Opeles, gyors váltásra nem való váltójával nem sok autóval állhatna ki, hiába volt papíron 140 paci újkorában. Amúgy sem egy 0-ról százra gyorsulás egy élmény, hanem egy kanyargós út. Persze a 205-ös gumikkal, meg a tömegével nem egy kanyarvadász, de az úrvezetőknél jobb kanyarsebességet érek el vele. Ott lehet, hogy nem sokkal maradnék le. |
cblaci | 18398 | 2019. április 29. 20:17 | Válasz erre: 18395 |
Szélesebb, ha jól rémlik 195-ös. Ha nem gond nem tennék fel róla képet, az hadd legyen az ő privát dolga.
|
cblaci | 18397 | 2019. április 29. 20:15 | Válasz erre: 18393 |
Nyilván nem sportautó, de az alig több mint 700 kilós kasznival tud az lépni rendesen, főleg ha egy kicsit okosítva van. Egyébként hadd védjem meg a Punto-t, nekem volt kettő is, a motorja szinte ugyanaz mint ami az Uno-ban debütált karbival, vagyis a legendás Fiat Fire 1.0, amiből aztán az 1.0ie lett, majd a Punto I.-be 1,1-re hízott aztán a II.-be és a Classic-ban tovább nőtt 1,2-re, végül azt rakták a Grande Punto 1,2-es változatába is, holott az már nehezebb sokkal. Szóval ha esetleg a lámpánál melléd áll egy világos zöld Punto Classic, ültetve, nagy kerekekkel, szárny és sport rendszerrel, akkor ne nagyon emberkedj vele, mert 100-ig úgy lelépi az Astra cabriót, hogy azt hiszed tévedésből rükvercet szúrtál :-) |
inazuma400 | 18396 | 2019. április 28. 23:44 | Válasz erre: 18393 |
Hát azt sejtettem :D Ám az enyém se megy, hiába 100 ló... Lusta egy dög, dehát ugynezki most sokáig ez fog maradni... De majd egyszer tuti vmi izmosabbat akarok! :D ha megvan a triple, gyujthetek egy a5re amire rákölthetem az életem XDDDDD |
inazuma400 | 18395 | 2019. április 28. 23:40 | Válasz erre: 18390 |
De a futó felület szélesebb nem? Az kemény :D képet dobhatnal fel róla, kíváncsi vagyok rá! :) nekem is voltak ilyen perverzoim, de sose lesz belőle valóság, leginkább anyagiak miatt, mert ehhez külön autó kell, pont amiatt amiket írtál.
|
kokrno | 18394 | 2019. április 28. 22:16 | Válasz erre: 18392 |
De nálad a tevékenység hátráltat, hogy melyik ujjad harapd, mi a fontos éppen, amit meg kellene csinálni.
|
kokrno | 18393 | 2019. április 28. 22:14 | Válasz erre: 18389 |
Azzal az 1.2-vel amúgy sem volt egy sportautó, így az a kis veszteség már nem számított. Meg az a kis gyengülés alig észrevehető. Egy bekapcsolt klíma szerintem sokkal többet fog egy ekkorka motorkán, mint a plusz 8 centi. De a nyereség ezek szerint annál inkább észrevehető, amint azt Laci írja, hehe
|
cblaci | 18392 | 2019. április 28. 22:05 | Válasz erre: 18391 |
Már egy éve megvan a Hornet, de még azon sincs, pedig papíron már összeállt a rendszer csak ki kellene építeni. Idén mindenképen meglesz, mert megszoktam az Inazumánál, hogy évente egyszer kell ránézni az olajtartályra, azzal ki is merült a láncápolás.
|
kokrno | 18391 | 2019. április 28. 21:58 | Válasz erre: 18388 |
Nekem tetszik az automata olajozó, ami a magamfajta lustaságnak jó lenne, de pont a lustaságom miatt nem hiszem, hogy megcsinálnám. Meg azért kell hozzá kézügyeség, tapasztalat a barkácsolásban. Az elektronikai része még egyszerű, azt értem, ahogy leírtad. |
cblaci | 18390 | 2019. április 28. 21:56 | Válasz erre: 18389 |
Nem tudom, nem én járok az autóval. A kerékátmérő egyébként nem változott, de mive a 14-es helyettl 16-os felnit kapott, gondolhatod mekkora a gumi oldalmagassága, ráadásul leültette és sportrugó szett van alatta... egyszer egy családi összejövetelre az ő autójával mentünk mert én nem akartam vezetni, rosszabb minőségű úton úgy pattogott mint kecskeszar a deszkán, ráadásul a sportdob is szétcseszte az agyamat... azóta nem ültem benne.
|
inazuma400 | 18389 | 2019. április 28. 21:34 | Válasz erre: 18385 |
Ah értem, de nem fogja meg nagyon a nagy kerék amit alá tett?
|
cblaci | 18388 | 2019. április 28. 21:15 | Válasz erre: 18387 |
Nem tudom a kollégádnak milyen van, a fehér Valvoline-ra mondták hogy "száraz", használtam olyat régebben. Az volt vele a bajom, hogy lánctisztítás után az első fújás 4-500km-t is kibírt, de a második fújás után 200-250km-t bírt, aztán csörgött a lánc, pedig meleg láncra fújtam ahogy a leírásban volt, de valamiért nem úgy folyt a csapok közé másodjára, talán az előző réteg miatt... Nem taknyolt úgy mint a többi az biztos, de nem is kente úgy a láncot mint a folyósabbak. |
kokrno | 18387 | 2019. április 28. 20:35 | Válasz erre: 18386 |
Látszott, hogy precíz a kivitelezés. Amúgy láncspray-ból van tényleg olyan, ami úgy rátapad, hogy nem szórja, de majdnem száraz? Kolléga állítja, hogy ő olyannal fújja, és nem koszos a kerék. |
cblaci | 18386 | 2019. április 28. 20:03 | Válasz erre: 18384 |
Erre a kérdésre a képek között is megtalálod a választ. A 18378-as hozzászólás képei közvetlenül az olajozóra való átállás idejében készültek, akkor még a láncspray maradványaitól olyan volt a lánc ahogy a kép mutatja, vagyis pocsék! A 18374-as hozzászólás képei között az utolsó már az olajozós időszakban készült, amikor beállt az öntisztulás. Nyilván valamennyi olajat ez is leszórt, de nem a gumira hanem a felnire egy minimálisat. A Stihl környezetbarát lánckenőjét használtam, ami egy papírtörlővel is könnyen lejött a felniről, sokkal könnyebben mint a ragacsos spray, amihez Brigeciol is kellett. Ha jól van beállítva nem taknyol össze semmit, sokkal jobb megoldás mint bármelyik láncspray.
|
cblaci | 18385 | 2019. április 28. 19:57 | Válasz erre: 18383 |
Nincs benne nagy motor, de autószerelő úgyhogy az 1,2-es motorból is kihozza amit lehet, szerencsére nem hajtós típus, inkább optikailag fejlesztget.
|
kokrno | 18384 | 2019. április 28. 17:07 | Válasz erre: 18378 |
OK Így már értem! No és te is azt tapasztaltad, amit a cikkben írtak, hogy a kerék nem volt olajos, de a lánc mindig fényes volt, nem kellett ledzsuvázni?
|
inazuma400 | 18383 | 2019. április 28. 14:06 | Válasz erre: 18380 |
Nah, jó lesz az! És azt milyen motor hajtja?! Nekem a hetem volt olyan, a kocsival szoptam... Meg volt egykis takarítás, karbantartás, csak szét kellett hozzá szedni. Után töltöttem a folyadékokat, kicseréltem a pollenszűrőt, 1 év alatt nagyon durva változás megy végbe rajta :D az utastér ventilátorom hol működött hol nem, illetve ütésre indult, de úgy voltam vele h azt úgyis ki kell szednem, akkor a habos klimatisztitot használom ami közvetlenül a hőcserélőre kell fújni, a ventilátor motort meg megkellett bronzkefézni, mert már el volt kopva, és ezért nem működött, a komutator is meg volt égve egy helyen. Persze én nem vagyok ekkora nagyágyú, úgyhogy volt segítségem, én szedtem ki, de szétszedni meg kefezni, haverom csinálta. De most nagyon jó! Elég is volt ennyi a szerelésből :D
|
kantorbalu | 18382 | 2019. április 28. 13:11 | Válasz erre: 18368 |
Hát ebben lehet igazság, nem egy retro kinézetű.
|
kantorbalu | 18381 | 2019. április 28. 13:10 | Válasz erre: 18367 |
Köszi! Én is Szlovákiát javasoltam a társaknak, de úgy néz ki, nem akarnak határon túlra menni. |
cblaci | 18380 | 2019. április 28. 12:17 | Válasz erre: 18379 |
inazuma400 | 18379 | 2019. április 28. 11:51 | Válasz erre: 18377 |
Akkor úgy néz ki az egész ország ilyen... :/ nekem most nincs mit csinálni, se kint se bent, kérdeztem hogy áll a motor, csiszolni kell még, utána jöhet a fényezés, nagyon remélem jövőhèten visszakapom és elkezdhetem végre osszerakni. 6dikan kéne vinnem szerelőhoz, remélem addig a gumi is megjön, bár nem látok rá sok esélyt... Eleve azt se értem h h kapják meg ők szerdán, ha az munkaszüneti nap...
|
cblaci | 18378 | 2019. április 28. 11:47 | Válasz erre: 18376 |
cblaci | 18377 | 2019. április 28. 11:38 | Válasz erre: 18375 |
Itt se jobb, kint nem tudok dolgozni, amit meg bent tudnék csinálni, ahhoz nincs anyagom...
|
kokrno | 18376 | 2019. április 28. 11:35 | Válasz erre: 18374 |
Most a cső végében volt az a tű, csak a második képen nincsen benne? A közeli képeken is gyári újnak látszik a motor. Az enyémen közelről látszódnak a használat nyomai. |
inazuma400 | 18375 | 2019. április 28. 11:34 | Válasz erre: 18372 |
Sajnos itt is szakad az eső, úgyhogy nem mentünk ma sehova, gondoltam ha borult lesz az idő, akkor legalább megyek egy kört a környéken, de ma off a motorozasnak... :/
|