cblaci | 11376 | 2015. november 22. 11:40 | Válasz erre: 11374 |
Engem egyébként még mindig foglalkoztat ez a quadrocopter dolog. Tavaly márciusban a Gúti erdõben kóboroltam motorral amirõl galéria is készült. http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=95845 A túra elõkészületei során találkoztam egy videóval ami nagyon tetszett, ehhez hasonló felvételekkel szépen ki lehetne egészíteni a galériákat, fõleg olyan helyszíneknél amelyek megközelíthetetlenek az elvadult környezetük miatt. Azt viszont nem tudom hogy ennek a dolognak milyen jogi szabályozásai vannak, továbbá tapasztalatom sincs milyen copter lenne megfelelõ ahhoz, hogy az idén beszerzett kis HD minõségû kamerámat elbírja, ami egyébként nem nagyobb mint 3 gyufáskatulya egymás mellé állítva. A youtube tele van ilyenekkel, a Gúti túrához pl. ettõl kaptam kedvet: https://www.youtube.com/watch?v=0KhXgbwWbCc |
Rick | 11375 | 2015. november 22. 10:40 | Válasz erre: 11374 |
Ezexerint az oldal nem tolerálja a képküldést. Mindenkinek lehet rossz napja...
|
Rick | 11374 | 2015. november 22. 10:38 | Válasz erre: 11373 |
Igen. Kipróbálom én is a képküldés funkciót. Magyarázat a képhez, ha sikerül ha nem: quadrocopter videójából vágtam ki. A csepeli víztorony látható ( ami 70 méter magas :)
![]() |
cblaci | 11372 | 2015. november 22. 10:03 | Válasz erre: 11368 |
Annyiból lettem nyugodtabb hogy nem itthon keresem a hibát. Majd próbálkozz késõbb ha megjavul a képfeltöltés, járnak ide okos emberek akikkel hátha kitalálunk valamit.
|
Rick | 11371 | 2015. november 22. 09:57 | Válasz erre: 11369 |
K**va jó képek. Még CB Laci túra fotói is veri. :-)
|
szegaimi | 11368 | 2015. november 22. 09:37 |
Na jó, három lett, de most nekem sem sikerült, pedig úgy csináltam mindent mint tegnap. Laci! Úgy látszik a hiba nem a Te készülékedben van. Próba: ![]() |
szegaimi | 11367 | 2015. november 22. 09:34 |
cblaci | 11366 | 2015. november 22. 09:21 |
Biztos messze lakok és a kép elfárad mire odaér... vagy más a baj de az nagy.
|
cblaci | 11365 | 2015. november 22. 09:19 | Válasz erre: 11360 |
Nem olyan lényeges lefordítani csak ha téged is érdekel, én meg se próbáltam mert itt a faluban csak japán tyúkok vannak, azokkal nehéz lenne boldogulni... Képfeltöltési próba Jpeg formátumban: ![]() |
Kovacspeter | 11362 | 2015. november 22. 00:25 | Válasz erre: 11356 |
Hy Peti! Sok erõt, kitartás, fel a fejjel! Tudom, könnyû mondani...de csak túlleszel rajta. |
Kovacspeter | 11361 | 2015. november 22. 00:22 | Válasz erre: 11351 |
Ínnye de pofás ez a Bömbi, de a VW, meg a Sport Coupe is tetszetõs, ez utóbbi nagy kedvencem, valahogy akkoriban még volt egyéni formája az autóknak, nem olyan egyenfos dizájn mint manapság. Szerintem a többiek is szívesen veszik ha teszel be még veterános képeket, Inazuma fórum ide vagy oda. |
Kovacspeter | 11360 | 2015. november 22. 00:12 | Válasz erre: 11340 |
1.2-es átépítés lesz ez. Biztos nem belpiacos, a fékfolyadék tartályok konzoljai eléggé kisipari jellegûnek tûnnek, de szép melónak tûnik így a videóról. Nagy olajhûtõ van rajta, lehet hogy a blokkba is belenyúltak, és azért kell a plusz hûtõfelület? Jó lenne érteni hogy mint mond a japán szaki. Megpróbáljam lefordíttatni?
|
Kovacspeter | 11359 | 2015. november 22. 00:04 | Válasz erre: 11321 |
Összegre már nem emlékszem, bár azóta volt áremelés, rákérdezzek? Voltak már amúgy cserélve a szelepfedél-csavarok tömítései, meg a gyertyáknál a mackófej alakú tömítések is. Könnyezik, vagy mi? |
cblaci | 11358 | 2015. november 21. 23:39 |
Valaki mondja már meg milyen formátumban lehet képet feltölteni mert eldurran az agyam! Szegaiminek sikerült, eddig nekem is, de most úgy tûnik elfelejtettem... de ez se igaz mert azt látom hogy más fórumokon is gondot okoz. |
cblaci | 11357 | 2015. november 21. 23:34 | Válasz erre: 11356 |
Billigpeter | 11356 | 2015. november 21. 22:24 | Válasz erre: 11324 |
Az a baj, hogy én se tudom mi van velem. jelenleg angolul tanulok hetente háromszor 4 órát. Küzdök a második diplomámért, mert hiába lettem 40 éves, változtak a törvények, nem jár, kell a középfokú nyelvvizsga. megcsinálom. Közben minden szar körülöttem, nem részletezném. lassan már saját magamat is nehezen viselem, ezért nem veszek részt semmilyen fórumon, nem szeretném a saját letargiámat közzétenni. Ezt csak azért írtam le, mert én még mindig a testvéremnek tekintelek. |
cblaci | 11355 | 2015. november 21. 21:57 |
A kicsi 400-as a GSX nagytestvér egyik színösszeállításában, nekem tetszik. https://www.youtube.com/watch?v=XNpqN6q-5Ro |
cblaci | 11354 | 2015. november 21. 21:44 | Válasz erre: 11353 |
Itt viszont emlegetnek aminek az a jelentése hogy hiányzol :-) de biztos máshol is, egy helyet még biztosan tudok ;-)
|
cblaci | 11352 | 2015. november 21. 17:15 | Válasz erre: 11349 |
Volt ebben a hozzászólásban is új, az alsó blokktartó elkerülte a figyelmem, pedig az ugyanolyan sajátossága az ezerkettesnek mint a hidraulikus kuplung.
|
szegaimi | 11351 | 2015. november 21. 11:20 | Válasz erre: 11281 |
fenyooldrider | 11350 | 2015. november 21. 08:32 | Válasz erre: 11349 |
A hidraulikus kuplung elõször a 750-es gixxeren volt,nekem volt egy 85-os évjáratú 'deszkásom' már azon is ilyen volt!! Ekkor még az 1100 gixxert fel sem találták,nemhogy az 1.2 blokkot! Amúgy a mostani 750-es inába is berakható a blokkon csak a láncdeklit kell kicserélni a hidraulikuséra! |
hacse | 11349 | 2015. november 20. 19:47 | Válasz erre: 11340 |
Ez elsõ ránézésre egy 400-as Impulse, de az tisztán látszik a hidraulikus kuplung , a rugalmas alsó motortartó meg a 28 hûtõborda alapján , hogy ez egy 1200-as erõforrás, de ott a képaláíráson is ezerkettesnek hazudják. Nem csúnya motor ez , sok ilyesmi születhetett Japánban bel,vagy egyéb piacokra szánva. Az sem kizárt hogy egyedi építésû. Ebben a hozzászólásomban sem újat sem különösebben értelmeset nem írtam , de nem törlöm, mer' ...mittomén.. :o]
|
cblaci | 11348 | 2015. november 20. 16:25 | Válasz erre: 11347 |
:-) Semmi bajom vele, sõt még tetszik is az ahhoz illõ környezetben, asztalterítõn, párnán, népviseleten. Ha már elkanyarodtunk akkor mutatok példát motorra is, de szerintem ezt már mindenki látta, elég nagy hírverése volt néhány éve, igaz nem matyó hanem kalocsai de a hatás szerintem ugyanaz. Kissé eltérõ két világ találkozott, bár mindkettõ hungarikum: http://csajokamotoron.hu/magazin/motorok/motorbemutatok/4498-uditoen-szep-kalocsai-mintas-pannonia |
fenyooldrider | 11347 | 2015. november 20. 04:45 | Válasz erre: 11346 |
Nem tetszik a matyó minta? Pedig azzal igazi hungarikum japó vasad lehetne, még egy biztos nem jönne szembe:)! |
cblaci | 11346 | 2015. november 19. 20:34 | Válasz erre: 11342 |
Szia Fenyõ! Volt egy 400-as Impulse az elsõ 2011-es Inazuma konferencián, tényleg nagyon szép forma de az ezerkettessel nem lehet összekeverni, az nem olyan mint a 400-as Inazuma, a gumiméret is jóval kisebb és a blokkon is jobban látszik a különbség. Voltak viszont régebbi 1100-as GS modellek amelyek nagyon hasonlítottak, de azoknak a blokkja másabb volt, nagyobb hûtõbordák és a jellegzetes hengerfej aminek oldalából még kilátszottak a gyertyák. A féktárcsa pedig tényleg inkább a régi Gixxeréhez hasonlít, ezért is írtam hogy típusidegen, bár nem vesznek össze a testvér modellel. Egyébként azért böngészem az ezekhez hasonló a gépeket -már vagy 3 éve téli idõszakban- mert játszok a gondolattal hogy frissítek a színen, két vagy legfeljebb három színû grafikát szeretnék, nagyon tetszenek a GSX 1400-as gyári minták is, azért is örültem amikor láttam hogy te meglépted a tankcserét is. A mi tankunk másabb (kerekebb) de találtam már ahhoz is szép grafikát, nyilván matyóminta meg indián motívum nem érdekel, de egy jó kis Old School-os fényezés tetszene. Ha majd mûködik a képfeltöltés mutatok néhány elmentett példányt. |
inazuma400 | 11345 | 2015. november 19. 20:29 |
Lehet, annyira nem néztem meg, csak az idomok alapján vágtam rá rögtön! mondjuk nem értem ennek mi értelme van, szerintem az ina idomai sokkal szebbek, az impulse nekem túl kockás.... persze ízlések és pofonok
|
cblaci | 11344 | 2015. november 19. 20:26 | Válasz erre: 11341 |
Nézd meg jobban amiket linkeltél, teljesen más a blokk, de leginkább a hidraulikus kuplung a szembetûnõ különbség mert az csak az ezerkettesen van, ami a videón szereplõ motoron is látszik, ezért sem gondolnám hogy elírás, ráadásul nem is egy virágboltos beszél róla, hanem vélhetõen egy kereskedésnél készült a videó. Azt viszont nem tartom lehetetlennek hogy Impulse elemekkel házasították és tényleg egy jól sikerült átépítés. Az se tartom kizártnak amit Fenyõ írt, lehet az valami ritka beltenyészeti limitált példány is aminek még a híre sem ért el Európába. Lehet ha japánul böngésznél még találnál is róla valamit.
|
inazuma400 | 11343 | 2015. november 19. 18:59 |
Hát én régebben keresetem, és nem találtam belõle nagyobbat, nemigaz h google nem dobna rá semmit ha lenne belõle nagyobb változat.....
|
fenyooldrider | 11342 | 2015. november 19. 18:50 | Válasz erre: 11341 |
Egy haveromnak volt Suzuki Impulse 400-as vasa,mentem vele néhány karikát,meglepõen jól ment,mint egy sportmotor,ráadásul még alul is tolt! Egyébként nagyon szép forma az is!! A cblaci által linkelt vas,szerintem is annak valami nagyobb verziója! Viszont az általa linkelt vason GSX-R 750-1100 fordított telós 1991-93 közötti féktárcsa van, ha jól látom! |
inazuma400 | 11341 | 2015. november 19. 18:38 |
Suzuki gsx 400 impulse az alap típus, ebbõl ha jól tudom nem is létezik nagyobb, ez meg gondolom vmi yoshimura edition lehet! igen, ez is egy japán belpiacos cucc, nincs ezen semmi típus idegen dolog, ilyen ez gyárilag! el van írva a neve a videóban, ennyi az egész! szokott lenni 1-2 eladó belõle itthon is... http://www.suzukicycles.org/photos/GSX/GSX400-Impulse/1995_GSX400-Impulse_540.jpg http://shop.yoshimura-jp.com/files/img1/110-152-82-0.jpg http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_400_s-9456177 |
cblaci | 11340 | 2015. november 18. 20:07 |
Szerintetek ez miféle gép lehet? Valami belpiacos különlegesség, vagy egy jól sikerült átfaragás? Az elsõ sárvédõ és a féktárcsák típusidegenek, a karbi és a blokk szerintem ugyanaz mint az európai kivitelé, a tank mintha átalakított lenne mert az alsó vonala ismerõs. A váznál se látok eltérést, viszont a mûanyag oldaldekni teljesen más és a faridom is, vagy esetleg módosították az eredetit. Összességében nagyon tetszik, fõleg a fényezés, a hangja nem éppen utcára való de egy bírságot lehet megkockáztatnék érte. https://www.youtube.com/watch?v=-GOmXRQDsys |
cblaci | 11339 | 2015. november 18. 20:05 | Válasz erre: 11338 |
Szerintem is szép hely, viszont itt már voltunk és a változatosság is gyönyörködtet, de én ezzel is úgy vagyok hogy majd eldöntjük közösen, szerintem nem szorít még vészesen az idõ :-)
|
fenyooldrider | 11338 | 2015. november 18. 18:39 | Válasz erre: 11336 |
Bizony,a Velencei tó legszebb részétõl gyalog 5 percre!! Látom a kép nem megy,akkor a link:http://www.velencei-to.hu/velence-korzo-es-szabadstrand-p-3902.html ![]() |
KawaÉvi | 11334 | 2015. november 17. 23:01 | Válasz erre: 11332 |
Ha az idei helyszín megfelel jövõre is, vállalom az intézkedést :-)
|
cblaci | 11331 | 2015. november 17. 20:08 | Válasz erre: 11330 |
Majd kitaláljuk közösen, eddig is úgy volt, legutóbb a Velencei-tó volt a konferencia helyszíne, én még tejbegrízt is kaptam, de szerencsére ehettem a bográcsból is :-) Összejöttünk egy páran, jól sikerült szerintem. |
hacse | 11329 | 2015. november 17. 19:07 | Válasz erre: 11327 |
Amennyiben elõreláthatólag 2016 júniusában, az Inazuma Bike Weekend-en - hivatalos nevén Inazuma Konferencia - részt veszel, akkor ott láthatsz Inazumákat. Máshol nemigen van rá lehetõség . Én sem szoktam összefutni az úton Inazumákkal.
|
inazuma400 | 11328 | 2015. november 17. 19:05 |
Riksevennel amúgy mi lett? végleg letett a kis inazumáról?
|
hacse | 11326 | 2015. november 17. 18:52 | Válasz erre: 11324 |
"Szent Péter engem ne hívj Én nem mehetek, a lelkem A vállalatot illeti meg ...." /Tûzkerék ,16 Tonna..) |
hacse | 11325 | 2015. november 17. 18:46 | Válasz erre: 11322 |
Hát nem olyan gyakori típus , mint a Brough Superior, vagy a Horex Regina , de azért fut még néhány példány belõlü(n)k. :-]
|
cblaci | 11324 | 2015. november 17. 18:46 | Válasz erre: 11323 |
Nem tudom mi van a testvéremmel, legalábbis így hívtuk egymást. Biztos dolga van, az építõipar egy speciális téma.
|
inazuma400 | 11322 | 2015. november 17. 18:38 |
Hát úgy az egészre gondoltam nemcsak a 400zasra, a zöld szalag túrán is voltunk több mint 300zan, végig is néztem az összes motort, de egy darabot sem találtam.
|
hacse | 11321 | 2015. november 17. 18:34 | Válasz erre: 11318 |
Arra emléxem , hogy a Kovácstanár már cserélt ilyesmiket csak arra nem emlékeztem hogy honnan meg mennyiért . ..pont a lényegre nem , na mindegy.. Mindenképpen meg szeretném interwiev - olni ezt a jóembert ez ügyben.
|
cblaci | 11320 | 2015. november 17. 18:32 | Válasz erre: 11317 |
Szerintem ha mindhárom típust nézzük akkor se vagyunk sokan, de valóban a 400-as a legkevesebb, de ez nem baj.
|
cblaci | 11318 | 2015. november 17. 18:28 | Válasz erre: 11315 |
Ha jól rémlik 10ezerFt környékén van, Kovács Peti rendelt már, szerintem tud segíteni neked is, tudod milyen jó szíve van.
|
inazuma400 | 11317 | 2015. november 17. 18:26 |
hát én még nem találkoztam más emberszabásúval... :D szét szórva vagyunk az országba mi?
|
hacse | 11316 | 2015. november 17. 18:26 | Válasz erre: 11313 |
Émmá nemigen tudok ágyba' aludni, olyan természetellenes tartás kell hozzá...
|
hacse | 11315 | 2015. november 17. 18:24 |
Szelepfedéllel kapcsolatos összes tömtés cseréjére írnék ki anyagbeszerzési pályázatot a la GSX1200 . Olyan tájékozott emberek javaslatait szeretném meghallgatni , mint én .....nem jó....mint Ti, akik itt lógtok néha. Köszönöm.
|
cblaci | 11314 | 2015. november 17. 18:24 | Válasz erre: 11312 |
Szerintem élnek ott többen is, jártam már arra és a kisebb falvakban is láttam több embert az utcákon :-D
|
cblaci | 11313 | 2015. november 17. 18:22 | Válasz erre: 11310 |
Aludj többet, semmibe nem kerül, nekem még ágy se kell hozzá, sõt néha még vezetés közben is tudok a hosszú egyenesekben... mondjuk ez hülyeség, de mi nem az. :-)
|
inazuma400 | 11311 | 2015. november 17. 18:20 |
Értem, kár... azt tudom h van még pár az országban mert láttam egykét eladót... nemtom miért nem keresik fel az oldalt ha már egyszer úgyis ilyen kevesen vagyunk... hacse, hehe.... nem vagyok teljesen analfabéta, etz-t, annyiszor kellett szétszedni (fõleg a kuplung részt, h álmomból felkeltve is tudom már csukott szemmel, sajnos... :D ) azzal a motorral jól befürödtem, dehát "olcsó" tanuló pénz volt! itt meg inkább azért kérdezek ennyi hülyeséget mert biztosra akarok menni! (nemtudom mi érzõdik ebbõl, nem sértõdtem meg, vettem a poént csak gondoltam leírom ezt)
|
hacse | 11310 | 2015. november 17. 18:20 | Válasz erre: 11306 |
Én is kialvatlanság miatt közepes mértékben, hanyag módon. ;o)
|
hacse | 11308 | 2015. november 17. 18:10 | Válasz erre: 11303 |
Nem nagy ügy , csak egy OKJ-s Olajcserélõ Technikus végzettség kell hozzá , meg pár év gyakorlat és már cserélhetsz is önállóan , persze felügyelet mellett kenõanyagot. ;-))
|
cblaci | 11307 | 2015. november 17. 18:10 | Válasz erre: 11305 |
Szerintem jelenleg te vagy itt a fórumon az egyedüli 400-as, bár jelentkezett valaki Székesfehérvárról e-mailben, neki megadtam a fórumos elérhetõséget de azóta sem jelentkezett. Azt hittem elõször Te vagy az.
|
inazuma400 | 11305 | 2015. november 17. 18:06 |
Egyébként én vagyok itt az egyedül akinek 400zas inazumája van? |
hacse | 11300 | 2015. november 17. 17:55 |
Na, mivan? Cseré'getitek az olajakat? Nem vált be a régi? Ami 6000km alatt bizonyított azt meggondolandó lecseré'ni! Nekem az a tapasztalatom, hogy 6000 után ugyanolyan gyalázatos maszat lesz mindegyikbõl, nem cseré'getem... ;o)))
|
cblaci | 11299 | 2015. november 17. 17:53 | Válasz erre: 11295 |
Motul 5100 észter bázisú, de jó a Repsol is, vagy a Xado, fontos a Jaso-Ma minõsítés, ami a nedves kuplung miatt lényeges.
|
Agatha | 11297 | 2015. november 17. 17:47 | Válasz erre: 11295 |
http://www.olajwebshop.hu/termek-Motul%205100%204T%2010w-40/139/
|
inazuma400 | 11295 | 2015. november 17. 17:44 |
Sajnos ezt a képet sem jeleníti meg, amúgy olajból pontosan milyen kell? Motul 5100 10w40, de ebbõl is van több féle
|
cblaci | 11294 | 2015. november 17. 17:43 |
A képfeltöltés nem mûködik pedig mindig így szoktam, valószínûleg az oldal hibája... Nézd meg a manuálban, nekem eltünt a másik gépemrõl amikor tönkrement, esetleg Billig át tudná küldeni, de õ meg nagyon régen nem jelentkezik.
|
cblaci | 11293 | 2015. november 17. 17:39 | Válasz erre: 11292 |
Így néz ki az olajleeresztõ, csak azt tekerd ki és a szûrõt. Tényleg jobb lenne ha valakit megkérnél hogy segítsen az elején.
![]() |
inazuma400 | 11292 | 2015. november 17. 17:23 |
Köszönöm a terjedelmes és részletes választ! :) még olyan kérdésem lenne h csak 1 olaj leeresztõ csavar van? és h figyelnem kell-e nehogy rosszat csavarjak ki? mert etz-nél elsõ alkalommal véletlenül a kapcsolás rögzítõt csavartam ki. sajnos nincs közép sztenderem, de majd megoldom, a fóliázás jó ötlet, köszönöm! :)
|
cblaci | 11290 | 2015. november 17. 17:14 | Válasz erre: 11288 |
inazuma400 | 11289 | 2015. november 17. 16:37 |
nah mmint hogy ha nem cserélek szûrõt, csak olajat akkor 3300, ha cserélek szûrõt is akkor 3500 ugye?
|
inazuma400 | 11288 | 2015. november 17. 16:03 |
Kovacspeter, rendben köszönöm! fenyooldrider, van benne igazság amit mondasz, de én egy külön kategóriát képviselek, azt énsem szeretem amikor vki név és kép nélkül osztja az észt, de mint láthattad én nem tartozom közéjük, egyszerûen csak "védem magam!" lenne még olajjal kapcsolatos kérdésém, h 10w40 v 10w50? érdekelne a csere periódus, és mennyiség, és h olaj szûrõt minden olajcserénél cserélni kell v elég x km után v 2 évente? mert én már hallottam minden félét... a mennyiségekkel sem vagyok tisztába, mert ugye a blokkon 3300ml van, ez most olajszûrõvel értendõ? szûrõ nélkül meg 3500? mert csak ezt a leírást találtam.... https://www.louis.eu/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/suzuki-gsx-750/ae/0851 és még az érdekelne hogy tudok cserélni szûrõt? ki kell hozzá lazítanom a kipu csonkokat v ki tudom anélkül is cserélni? mert úgy láttam elég problémás.... |
cblaci | 11287 | 2015. november 16. 21:18 | Válasz erre: 11286 |
Szerintem nem a közösségi oldalakkal van a baj, hanem azokkal akik nem tudják használni, vagy nem arra használják amire való. Az idiótákat el lehet kerülni, a Face-en is van erre lehetõség, ugyanakkor vannak emberek akikkel jó dolog kapcsolatot tartani, nehogy már ennek a lehetõségét a hülyék korlátozzák. Ilyen alapon ki se szabad menni az utcára, vagy felszállni a tömegközlekedési jármûvekre mert bármikor jöhet szembe egy elmeroggyant aki belémköt... Ha normálisan szól hozzám akkor engem az se érdekel ha jászkarafaszajenõ a nickje és Alsóbögyörösvalagpusztainak valja magát, nyilván lesz bennem egy egészséges távolságtartás de ha normálisan közli a mondandóját akkor én is úgy viselkedek vele. Na de van nálam sokkal profibb facebook-os, az majd megmondja a tutit, pedig akkor még csak tízezer követõje volt, azóta meg már túl van az 50ezren is! :-) https://www.youtube.com/watch?v=8w1POCWnLKY&index=4&list=RD366kTpo6mms |
fenyooldrider | 11286 | 2015. november 16. 17:10 | Válasz erre: 11277 |
Jómagam személy szerint ki nem állhatom,ha olyan ember szól hozzám,pld a ´Sportmotor.hu"-n,akinek nincs kitöltve az adatlapja,ezeket egy kategóriába sorolom azokkal a trollokkal,akik köszönés nélkül belebeszélnek mások beszélgetésébe! Nekem pont azért nincs és nem is lesz f@szbuk profilom,mert sajnos ott az emberkék 70%-a ilyen,vagy más tollával páváskodik,tisztelet a kivételnek,de ez a tapasztalatom! Aki nem vállalja saját magát,annak a véleménye is súlytalan(nálam biztos)! Ezt senki ne vegye magára,akinek nem inge,senkit sem szeretnék megsérteni, ez a szuverén véleményem! |
cblaci | 11285 | 2015. november 16. 05:59 | Válasz erre: 11277 |
Mindenki annyit árul el magáról amennyit akar, nincs kötelezõ protokoll és harag se ha valaki visszahúzódóbb. Peti elmondta az olajjal kapcsolatos kérdésedre a választ, még említeném a Repsolt ami egy viszonylag olcsóbb de jó minõségû olaj és az Unix is forgalmazza. A lényeg hogy ellenörzött helyrõl vegyed és neves gyártótól, ezek a mai olajak bõven teljesítik azt a szintet amit az Inazuma kíván. |
Kovacspeter | 11284 | 2015. november 15. 23:20 | Válasz erre: 11278 |
Legfontosabb hogy az adott márka hivatalos nagykerjébõl rendelje a boltos akitõl veszed. A többi tulajdonképpen másodlagos. Ismerõsök között megelégedéssel használják a Motult, Molt, újabban a Xadot. A Castrolt sokan osztják, nekem azzal se volt bajom, talán a váltó volt picit keményebb, lényeg hogy ellenõrzött helyrõl kell venni. Van aki a Liqui Molyra esküszik, biztos jó, nekem azzal nem volt tapasztalat. |
Kovacspeter | 11283 | 2015. november 15. 23:17 | Válasz erre: 11264 |
Indiszogye, legegyszerûbb megoldás ha hívod a Vecsésbontót és mondod a motor évjáratát.
|
Kovacspeter | 11282 | 2015. november 15. 23:14 | Válasz erre: 11262 |
Ez igen! Imi, az ismerõsöd motorgyûjtõ?
|
Kovacspeter | 11281 | 2015. november 15. 23:12 | Válasz erre: 11257 |
Õt hívd, Strausz Gergely +36703330402, strauszgumi. Ha gyártásban van ilyen méret, akkor megszerzik.
|
Kovacspeter | 11279 | 2015. november 15. 23:06 | Válasz erre: 11245 |
Igen, ezek brutál árak. Ezért is van ennyi rom a használtpiacon, mert a vételnél nagyon kevesen nézik meg hogy mi mennyibe kerül a járgányon, aztán inkább megy a tákolás. A minõségi autó, minõségi ár azért már túlzás, egy gyújtásmodul elõállítási költsége egy Bosch-os dolgozó elmondása szerint, az egyszerûbbekhez 8-9 Euró, a bonyolultabbakhoz 15... Bárki szakemberrel beszéltem, ezt a 30 ezres olajcsere periódust mindenki elutasította, attól függetlenül hogy a gyártó ajánlotta. Még a 15 ezer is csak kedvezõbb körülmények között javallott. Írják a gyártók hogy a modern motorok már kedvezõbb siklási tulajdonságúak, meg a kenéstechnika is fejlõdött, de ennyit szinte biztos hogy nem. Jópár márkaszervíz a saját szakállára azt tanácsolta az ügyfeleknek hogy felejtsék el a 30 ezres olajcseréket, a korábbi ebbõl adódó minõségi kifogások miatt. |
inazuma400 | 11278 | 2015. november 15. 22:23 |
Ami azt illeti lenne is kérdésem, mégpedig olajjal kapcsolatban h ki mit h milyet használ, a lehetõ legtöbbötök véleménye érdekélne! :)
|
inazuma400 | 11277 | 2015. november 15. 22:22 |
Rendben! Hát nem tudom h hogy mentek itt a dolgok, mert annyit azért nem olvastam vissza a forumban. személy szerint a lehetõ legkevesebb dolgot próbálok megosztani magamról a neten, ez egy nyílt forum amit bárki láthat, persze más ha találkozón "össze futunk" de itt nem szeretnék túl sok mindent közölni, remélem nincs harag! Hát muszáj lesz ide! :D köszönöm! hát igen, rendben! még egyszer köszönöm! |
cblaci | 11276 | 2015. november 15. 21:54 | Válasz erre: 11275 |
Azt hiszem a kettõ nem ugyanaz, én adom hozzá a nevem. A próbálkozásoddal nincs baj, de itt mindenkinek neve, arca van és a bemutatkozás már a személyes találkozásokat is megelõzte, erre utalt Évi is szerintem, vagyis ezt hiányolta. Ne add fel, ide is írhatsz nyugodtan, ha pedig olyan kérdésed lesz ami már volt korábban az se probléma, legfeljebb megválaszoljuk újra. Van egy ilyen átláthatatlansága a fórumnak valóban, de ez nem okozott még itt problémát. Fel a fejjel! ;-) |