9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 11376 2015. november 22. 11:40   Válasz erre: 11374
Engem egyébként még mindig foglalkoztat ez a quadrocopter dolog. Tavaly márciusban a Gúti erdõben kóboroltam motorral amirõl galéria is készült.
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=95845
A túra elõkészületei során találkoztam egy videóval ami nagyon tetszett, ehhez hasonló felvételekkel szépen ki lehetne egészíteni a galériákat, fõleg olyan helyszíneknél amelyek megközelíthetetlenek az elvadult környezetük miatt. Azt viszont nem tudom hogy ennek a dolognak milyen jogi szabályozásai vannak, továbbá tapasztalatom sincs milyen copter lenne megfelelõ ahhoz, hogy az idén beszerzett kis HD minõségû kamerámat elbírja, ami egyébként nem nagyobb mint 3 gyufáskatulya egymás mellé állítva.
A youtube tele van ilyenekkel, a Gúti túrához pl. ettõl kaptam kedvet:
https://www.youtube.com/watch?v=0KhXgbwWbCc
    

Rick 11375 2015. november 22. 10:40   Válasz erre: 11374
Ezexerint az oldal nem tolerálja a képküldést. Mindenkinek lehet rossz napja...
    

Rick 11374 2015. november 22. 10:38   Válasz erre: 11373
Igen. Kipróbálom én is a képküldés funkciót. Magyarázat a képhez, ha sikerül ha nem: quadrocopter videójából vágtam ki. A csepeli víztorony látható ( ami 70 méter magas :)
    

cblaci 11373 2015. november 22. 10:03   Válasz erre: 11371
:-D
Nincs elég baj még be is szólnak! :-)
    

cblaci 11372 2015. november 22. 10:03   Válasz erre: 11368
Annyiból lettem nyugodtabb hogy nem itthon keresem a hibát. Majd próbálkozz késõbb ha megjavul a képfeltöltés, járnak ide okos emberek akikkel hátha kitalálunk valamit.
    

Rick 11371 2015. november 22. 09:57   Válasz erre: 11369
K**va jó képek. Még CB Laci túra fotói is veri. :-)
    

szegaimi 11370 2015. november 22. 09:39  
Há' ba'mmeg!!!!
Na jó megyek és iszom valamit!
    

szegaimi 11369 2015. november 22. 09:39  
Úgy tûnik ez a mai nap ilyen!
Nem adom fel!

    

szegaimi 11368 2015. november 22. 09:37  
Na jó, három lett, de most nekem sem sikerült, pedig úgy csináltam mindent mint tegnap.
Laci! Úgy látszik a hiba nem a Te készülékedben van.
Próba:
    

szegaimi 11367 2015. november 22. 09:34  
Ismét egy kis segítséget kérnék, hátha...
Láttátok a GTS-emen nem a gyári kormány van fent. Most a szezon végén felraktam a használtaoto.hu-ra (Andi szerint azért mert nem bírok magammal és mindig variálok) egész egyszerûen azért mert ha, annyiért viszik, ám legyen ha nem akkor marad.
A hirdetésre jó páran jelentkeztek, hogy a kormányt eladom-e külön, persze nem, de ha ekkora az igény, akkor keresek egy olyan szakit aki le tudja gyártani a konzolt, mert persze nem a csõ a problémás :) .
Akkor most még egy kép:
    

cblaci 11366 2015. november 22. 09:21  
Biztos messze lakok és a kép elfárad mire odaér... vagy más a baj de az nagy.
    

cblaci 11365 2015. november 22. 09:19   Válasz erre: 11360
Nem olyan lényeges lefordítani csak ha téged is érdekel, én meg se próbáltam mert itt a faluban csak japán tyúkok vannak, azokkal nehéz lenne boldogulni...

Képfeltöltési próba Jpeg formátumban:
    

Kovacspeter 11364 2015. november 22. 00:34   Válasz erre: 11358
Jpeg formátumban úgy tûnik megy.
    

Kovacspeter 11363 2015. november 22. 00:34   Válasz erre: 11358
Próba képfeltöltés:
    

Kovacspeter 11362 2015. november 22. 00:25   Válasz erre: 11356
Hy Peti!

Sok erõt, kitartás, fel a fejjel! Tudom, könnyû mondani...de csak túlleszel rajta.
    

Kovacspeter 11361 2015. november 22. 00:22   Válasz erre: 11351
Ínnye de pofás ez a Bömbi, de a VW, meg a Sport Coupe is tetszetõs, ez utóbbi nagy kedvencem, valahogy akkoriban még volt egyéni formája az autóknak, nem olyan egyenfos dizájn mint manapság.
Szerintem a többiek is szívesen veszik ha teszel be még veterános képeket, Inazuma fórum ide vagy oda.
    

Kovacspeter 11360 2015. november 22. 00:12   Válasz erre: 11340
1.2-es átépítés lesz ez. Biztos nem belpiacos, a fékfolyadék tartályok konzoljai eléggé kisipari jellegûnek tûnnek, de szép melónak tûnik így a videóról. Nagy olajhûtõ van rajta, lehet hogy a blokkba is belenyúltak, és azért kell a plusz hûtõfelület? Jó lenne érteni hogy mint mond a japán szaki. Megpróbáljam lefordíttatni?
    

Kovacspeter 11359 2015. november 22. 00:04   Válasz erre: 11321
Összegre már nem emlékszem, bár azóta volt áremelés, rákérdezzek?
Voltak már amúgy cserélve a szelepfedél-csavarok tömítései, meg a gyertyáknál a mackófej alakú tömítések is.
Könnyezik, vagy mi?
    

cblaci 11358 2015. november 21. 23:39  
Valaki mondja már meg milyen formátumban lehet képet feltölteni mert eldurran az agyam! Szegaiminek sikerült, eddig nekem is, de most úgy tûnik elfelejtettem... de ez se igaz mert azt látom hogy más fórumokon is gondot okoz.

    

cblaci 11357 2015. november 21. 23:34   Válasz erre: 11356
Vannak helyzetek amikor hagyni kell az embert, velem is elõfordult már és akkor az volt a jó ha hagytak. Olyankor én is beszûkülök a magam világába és azokban a pillanatokban úgy érzem hogy jó, pedig nem az... Nem hívtalak mostanában, de figyeltem az aktivitásodat az adatlapodon, így azt legalább tudtam hogy élsz.
A szarból nekem is kijutott a nyár második felében, de én se szívesen beszélek róla, majd egy sör mellett múlt idõben könnyebb lesz, mondjuk egy kocsmában :-)
Örülök hogy tanulgatsz, sõt büszke vagyok rád, de ne feledd hogy neked van egy harmadik diplomád is, mégpedig a "Tiszteletbeli villamosmérnök" amihez nem kellett nyelvvizsga se mert azt tõlem kaptad anno, különbözõ áramköri rajzok profi szintû prezentálásáért. Akkoriban kaptam én is a "Tiszteletbeli gépészmérnök" elismerést, de azt már nem tudom mire, viszont le van írva egy másik fórumon folytonosan egymás után betûvel és az többet jelent mint akármelyik oktatási mindenható által kiadott igazoló okirat :)
Örülök hogy még mindig testvérek vagyunk, még ha ránézésre ez nem is annyira feltûnõ, mint mondjuk a motorjaink esetében :)
Fel a fejjel és néha kapcsolódj ki a nyelvi tudományokból és talán a kedved is jobb lesz, na meg nekünk is, mert hiányzik a humorod a fórumról! ;)

    

Billigpeter 11356 2015. november 21. 22:24   Válasz erre: 11324
Az a baj, hogy én se tudom mi van velem. jelenleg angolul tanulok hetente háromszor 4 órát. Küzdök a második diplomámért, mert hiába lettem 40 éves, változtak a törvények, nem jár, kell a középfokú nyelvvizsga. megcsinálom.
Közben minden szar körülöttem, nem részletezném. lassan már saját magamat is nehezen viselem, ezért nem veszek részt semmilyen fórumon, nem szeretném a saját letargiámat közzétenni.
Ezt csak azért írtam le, mert én még mindig a testvéremnek tekintelek.
    

cblaci 11355 2015. november 21. 21:57  
A kicsi 400-as a GSX nagytestvér egyik színösszeállításában, nekem tetszik.

https://www.youtube.com/watch?v=XNpqN6q-5Ro
    

cblaci 11354 2015. november 21. 21:44   Válasz erre: 11353
Itt viszont emlegetnek aminek az a jelentése hogy hiányzol :-) de biztos máshol is, egy helyet még biztosan tudok ;-)
    

Billigpeter 11353 2015. november 21. 21:38   Válasz erre: 11323
Nem érdekes, máshol is.
    

cblaci 11352 2015. november 21. 17:15   Válasz erre: 11349
Volt ebben a hozzászólásban is új, az alsó blokktartó elkerülte a figyelmem, pedig az ugyanolyan sajátossága az ezerkettesnek mint a hidraulikus kuplung.
    

szegaimi 11351 2015. november 21. 11:20   Válasz erre: 11281
Szia Péter!
Köszönöm Neked és mindenkinek a segítséget, ha megoldást találtunk a problémára akkor jelzem. Sajnos nem gyûjti csak idõnként talál ilyesmit, felújítja aztán tovább adja, nyugdíj kiegészítésként. :)

    

fenyooldrider 11350 2015. november 21. 08:32   Válasz erre: 11349
A hidraulikus kuplung elõször a 750-es gixxeren volt,nekem volt egy 85-os évjáratú 'deszkásom' már azon is ilyen volt!!
Ekkor még az 1100 gixxert fel sem találták,nemhogy az 1.2 blokkot!
Amúgy a mostani 750-es inába is berakható a blokkon csak a láncdeklit kell kicserélni a hidraulikuséra!
    

hacse 11349 2015. november 20. 19:47   Válasz erre: 11340
Ez elsõ ránézésre egy 400-as Impulse, de az tisztán látszik a hidraulikus kuplung , a rugalmas alsó motortartó meg a 28 hûtõborda alapján , hogy ez egy 1200-as erõforrás, de ott a képaláíráson is ezerkettesnek hazudják. Nem csúnya motor ez , sok ilyesmi születhetett Japánban bel,vagy egyéb piacokra szánva. Az sem kizárt hogy egyedi építésû. Ebben a hozzászólásomban sem újat sem különösebben értelmeset nem írtam , de nem törlöm, mer' ...mittomén.. :o]
    

cblaci 11348 2015. november 20. 16:25   Válasz erre: 11347
:-)
Semmi bajom vele, sõt még tetszik is az ahhoz illõ környezetben, asztalterítõn, párnán, népviseleten. Ha már elkanyarodtunk akkor mutatok példát motorra is, de szerintem ezt már mindenki látta, elég nagy hírverése volt néhány éve, igaz nem matyó hanem kalocsai de a hatás szerintem ugyanaz. Kissé eltérõ két világ találkozott, bár mindkettõ hungarikum:
http://csajokamotoron.hu/magazin/motorok/motorbemutatok/4498-uditoen-szep-kalocsai-mintas-pannonia
    

fenyooldrider 11347 2015. november 20. 04:45   Válasz erre: 11346
Nem tetszik a matyó minta?
Pedig azzal igazi hungarikum japó vasad lehetne, még egy biztos nem jönne szembe:)!
    

cblaci 11346 2015. november 19. 20:34   Válasz erre: 11342
Szia Fenyõ! Volt egy 400-as Impulse az elsõ 2011-es Inazuma konferencián, tényleg nagyon szép forma de az ezerkettessel nem lehet összekeverni, az nem olyan mint a 400-as Inazuma, a gumiméret is jóval kisebb és a blokkon is jobban látszik a különbség. Voltak viszont régebbi 1100-as GS modellek amelyek nagyon hasonlítottak, de azoknak a blokkja másabb volt, nagyobb hûtõbordák és a jellegzetes hengerfej aminek oldalából még kilátszottak a gyertyák. A féktárcsa pedig tényleg inkább a régi Gixxeréhez hasonlít, ezért is írtam hogy típusidegen, bár nem vesznek össze a testvér modellel.
Egyébként azért böngészem az ezekhez hasonló a gépeket -már vagy 3 éve téli idõszakban- mert játszok a gondolattal hogy frissítek a színen, két vagy legfeljebb három színû grafikát szeretnék, nagyon tetszenek a GSX 1400-as gyári minták is, azért is örültem amikor láttam hogy te meglépted a tankcserét is. A mi tankunk másabb (kerekebb) de találtam már ahhoz is szép grafikát, nyilván matyóminta meg indián motívum nem érdekel, de egy jó kis Old School-os fényezés tetszene. Ha majd mûködik a képfeltöltés mutatok néhány elmentett példányt.
    

inazuma400 11345 2015. november 19. 20:29  
Lehet, annyira nem néztem meg, csak az idomok alapján vágtam rá rögtön! mondjuk nem értem ennek mi értelme van, szerintem az ina idomai sokkal szebbek, az impulse nekem túl kockás.... persze ízlések és pofonok
    

cblaci 11344 2015. november 19. 20:26   Válasz erre: 11341
Nézd meg jobban amiket linkeltél, teljesen más a blokk, de leginkább a hidraulikus kuplung a szembetûnõ különbség mert az csak az ezerkettesen van, ami a videón szereplõ motoron is látszik, ezért sem gondolnám hogy elírás, ráadásul nem is egy virágboltos beszél róla, hanem vélhetõen egy kereskedésnél készült a videó. Azt viszont nem tartom lehetetlennek hogy Impulse elemekkel házasították és tényleg egy jól sikerült átépítés. Az se tartom kizártnak amit Fenyõ írt, lehet az valami ritka beltenyészeti limitált példány is aminek még a híre sem ért el Európába. Lehet ha japánul böngésznél még találnál is róla valamit.
    

inazuma400 11343 2015. november 19. 18:59  
Hát én régebben keresetem, és nem találtam belõle nagyobbat, nemigaz h google nem dobna rá semmit ha lenne belõle nagyobb változat.....
    

fenyooldrider 11342 2015. november 19. 18:50   Válasz erre: 11341
Egy haveromnak volt Suzuki Impulse 400-as vasa,mentem vele néhány karikát,meglepõen jól ment,mint egy sportmotor,ráadásul még alul is tolt!
Egyébként nagyon szép forma az is!!
A cblaci által linkelt vas,szerintem is annak valami nagyobb verziója!
Viszont az általa linkelt vason GSX-R 750-1100 fordított telós 1991-93 közötti féktárcsa van, ha jól látom!
    

inazuma400 11341 2015. november 19. 18:38  
Suzuki gsx 400 impulse az alap típus, ebbõl ha jól tudom nem is létezik nagyobb, ez meg gondolom vmi yoshimura edition lehet! igen, ez is egy japán belpiacos cucc, nincs ezen semmi típus idegen dolog, ilyen ez gyárilag! el van írva a neve a videóban, ennyi az egész! szokott lenni 1-2 eladó belõle itthon is...

http://www.suzukicycles.org/photos/GSX/GSX400-Impulse/1995_GSX400-Impulse_540.jpg

http://shop.yoshimura-jp.com/files/img1/110-152-82-0.jpg

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_400_s-9456177


    

cblaci 11340 2015. november 18. 20:07  
Szerintetek ez miféle gép lehet? Valami belpiacos különlegesség, vagy egy jól sikerült átfaragás? Az elsõ sárvédõ és a féktárcsák típusidegenek, a karbi és a blokk szerintem ugyanaz mint az európai kivitelé, a tank mintha átalakított lenne mert az alsó vonala ismerõs. A váznál se látok eltérést, viszont a mûanyag oldaldekni teljesen más és a faridom is, vagy esetleg módosították az eredetit. Összességében nagyon tetszik, fõleg a fényezés, a hangja nem éppen utcára való de egy bírságot lehet megkockáztatnék érte.

https://www.youtube.com/watch?v=-GOmXRQDsys
    

cblaci 11339 2015. november 18. 20:05   Válasz erre: 11338
Szerintem is szép hely, viszont itt már voltunk és a változatosság is gyönyörködtet, de én ezzel is úgy vagyok hogy majd eldöntjük közösen, szerintem nem szorít még vészesen az idõ :-)
    

fenyooldrider 11338 2015. november 18. 18:39   Válasz erre: 11336
Bizony,a Velencei tó legszebb részétõl gyalog 5 percre!!
Látom a kép nem megy,akkor a link:http://www.velencei-to.hu/velence-korzo-es-szabadstrand-p-3902.html


    

KawaÉvi 11336 2015. november 18. 17:50   Válasz erre: 11335
Kápolnásnyéken, a Velencei-tó partján.
    

inazuma400 11335 2015. november 18. 17:08  
És az hol volt?

    

KawaÉvi 11334 2015. november 17. 23:01   Válasz erre: 11332
Ha az idei helyszín megfelel jövõre is, vállalom az intézkedést :-)
    

inazuma400 11333 2015. november 17. 20:16  
Értem! hát jó, majd kitaláljuk!
    

hacse 11332 2015. november 17. 20:08   Válasz erre: 11330
Azt még nem tudni.
    

cblaci 11331 2015. november 17. 20:08   Válasz erre: 11330
Majd kitaláljuk közösen, eddig is úgy volt, legutóbb a Velencei-tó volt a konferencia helyszíne, én még tejbegrízt is kaptam, de szerencsére ehettem a bográcsból is :-)
Összejöttünk egy páran, jól sikerült szerintem.
    

inazuma400 11330 2015. november 17. 19:13  
Hát szeretnék! helyileg hol lesz? v azt még nemtudni?
    

hacse 11329 2015. november 17. 19:07   Válasz erre: 11327
Amennyiben elõreláthatólag 2016 júniusában, az Inazuma Bike Weekend-en - hivatalos nevén Inazuma Konferencia - részt veszel, akkor ott láthatsz Inazumákat. Máshol nemigen van rá lehetõség . Én sem szoktam összefutni az úton Inazumákkal.
    

inazuma400 11328 2015. november 17. 19:05  
Riksevennel amúgy mi lett? végleg letett a kis inazumáról?
    

inazuma400 11327 2015. november 17. 18:55  
Azt tom, de én még eggyel sem találkoztam! :D
    

hacse 11326 2015. november 17. 18:52   Válasz erre: 11324
"Szent Péter engem ne hívj
Én nem mehetek, a lelkem
A vállalatot illeti meg ...."
/Tûzkerék ,16 Tonna..)
    

hacse 11325 2015. november 17. 18:46   Válasz erre: 11322
Hát nem olyan gyakori típus , mint a Brough Superior, vagy a Horex Regina , de azért fut még néhány példány belõlü(n)k. :-]
    

cblaci 11324 2015. november 17. 18:46   Válasz erre: 11323
Nem tudom mi van a testvéremmel, legalábbis így hívtuk egymást. Biztos dolga van, az építõipar egy speciális téma.
    

hacse 11323 2015. november 17. 18:41  
Billigpeti is ritkán fordul elõ itt.
    

inazuma400 11322 2015. november 17. 18:38  
Hát úgy az egészre gondoltam nemcsak a 400zasra, a zöld szalag túrán is voltunk több mint 300zan, végig is néztem az összes motort, de egy darabot sem találtam.
    

hacse 11321 2015. november 17. 18:34   Válasz erre: 11318
Arra emléxem , hogy a Kovácstanár már cserélt ilyesmiket csak arra nem emlékeztem hogy honnan meg mennyiért . ..pont a lényegre nem , na mindegy.. Mindenképpen meg szeretném interwiev - olni ezt a jóembert ez ügyben.
    

cblaci 11320 2015. november 17. 18:32   Válasz erre: 11317
Szerintem ha mindhárom típust nézzük akkor se vagyunk sokan, de valóban a 400-as a legkevesebb, de ez nem baj.
    

hacse 11319 2015. november 17. 18:30   Válasz erre: 11317
...az állampolgárság a lényeg..... ;o)))
    

cblaci 11318 2015. november 17. 18:28   Válasz erre: 11315
Ha jól rémlik 10ezerFt környékén van, Kovács Peti rendelt már, szerintem tud segíteni neked is, tudod milyen jó szíve van.
    

inazuma400 11317 2015. november 17. 18:26  
hát én még nem találkoztam más emberszabásúval... :D szét szórva vagyunk az országba mi?
    

hacse 11316 2015. november 17. 18:26   Válasz erre: 11313
Émmá nemigen tudok ágyba' aludni, olyan természetellenes tartás kell hozzá...
    

hacse 11315 2015. november 17. 18:24  
Szelepfedéllel kapcsolatos összes tömtés cseréjére írnék ki anyagbeszerzési pályázatot a la GSX1200 . Olyan tájékozott emberek javaslatait szeretném meghallgatni , mint én .....nem jó....mint Ti, akik itt lógtok néha. Köszönöm.
    

cblaci 11314 2015. november 17. 18:24   Válasz erre: 11312
Szerintem élnek ott többen is, jártam már arra és a kisebb falvakban is láttam több embert az utcákon :-D
    

cblaci 11313 2015. november 17. 18:22   Válasz erre: 11310
Aludj többet, semmibe nem kerül, nekem még ágy se kell hozzá, sõt néha még vezetés közben is tudok a hosszú egyenesekben... mondjuk ez hülyeség, de mi nem az. :-)
    

inazuma400 11312 2015. november 17. 18:21  
Amúgy nógrád megyei is egyedüli vagyok?
    

inazuma400 11311 2015. november 17. 18:20  
Értem, kár... azt tudom h van még pár az országban mert láttam egykét eladót... nemtom miért nem keresik fel az oldalt ha már egyszer úgyis ilyen kevesen vagyunk... hacse, hehe.... nem vagyok teljesen analfabéta, etz-t, annyiszor kellett szétszedni (fõleg a kuplung részt, h álmomból felkeltve is tudom már csukott szemmel, sajnos... :D ) azzal a motorral jól befürödtem, dehát "olcsó" tanuló pénz volt! itt meg inkább azért kérdezek ennyi hülyeséget mert biztosra akarok menni! (nemtudom mi érzõdik ebbõl, nem sértõdtem meg, vettem a poént csak gondoltam leírom ezt)
    

hacse 11310 2015. november 17. 18:20   Válasz erre: 11306
Én is kialvatlanság miatt közepes mértékben, hanyag módon. ;o)
    

hacse 11309 2015. november 17. 18:13   Válasz erre: 11305
Itt igen.
    

hacse 11308 2015. november 17. 18:10   Válasz erre: 11303
Nem nagy ügy , csak egy OKJ-s Olajcserélõ Technikus végzettség kell hozzá , meg pár év gyakorlat és már cserélhetsz is önállóan , persze felügyelet mellett kenõanyagot. ;-))
    

cblaci 11307 2015. november 17. 18:10   Válasz erre: 11305
Szerintem jelenleg te vagy itt a fórumon az egyedüli 400-as, bár jelentkezett valaki Székesfehérvárról e-mailben, neki megadtam a fórumos elérhetõséget de azóta sem jelentkezett. Azt hittem elõször Te vagy az.
    

cblaci 11306 2015. november 17. 18:08   Válasz erre: 11304
Remélem Te is, mi de! ;-)
    

inazuma400 11305 2015. november 17. 18:06  
Egyébként én vagyok itt az egyedül akinek 400zas inazumája van?

    

hacse 11304 2015. november 17. 18:06   Válasz erre: 11301
Szervusztok a Laciék! Hogy vagytok , nem ?
    

inazuma400 11303 2015. november 17. 17:58  
Hát csak próbálkozunk vele! :D
    

inazuma400 11302 2015. november 17. 17:57  
Rendben, köszönöm! :)
    

cblaci 11301 2015. november 17. 17:57   Válasz erre: 11300
Szevasz Csabi! :-)
Néha nem árt ;-)
    

hacse 11300 2015. november 17. 17:55  
Na, mivan? Cseré'getitek az olajakat? Nem vált be a régi? Ami 6000km alatt bizonyított azt meggondolandó lecseré'ni! Nekem az a tapasztalatom, hogy 6000 után ugyanolyan gyalázatos maszat lesz mindegyikbõl, nem cseré'getem... ;o)))
    

cblaci 11299 2015. november 17. 17:53   Válasz erre: 11295
Motul 5100 észter bázisú, de jó a Repsol is, vagy a Xado, fontos a Jaso-Ma minõsítés, ami a nedves kuplung miatt lényeges.
    

inazuma400 11298 2015. november 17. 17:48  
Köszönöm Agatha! :)
    

Agatha 11297 2015. november 17. 17:47   Válasz erre: 11295
http://www.olajwebshop.hu/termek-Motul%205100%204T%2010w-40/139/
    

inazuma400 11296 2015. november 17. 17:45  
Nincs sajnos manuálom hozzá
    

inazuma400 11295 2015. november 17. 17:44  
Sajnos ezt a képet sem jeleníti meg, amúgy olajból pontosan milyen kell? Motul 5100 10w40, de ebbõl is van több féle
    

cblaci 11294 2015. november 17. 17:43  
A képfeltöltés nem mûködik pedig mindig így szoktam, valószínûleg az oldal hibája... Nézd meg a manuálban, nekem eltünt a másik gépemrõl amikor tönkrement, esetleg Billig át tudná küldeni, de õ meg nagyon régen nem jelentkezik.
    

cblaci 11293 2015. november 17. 17:39   Válasz erre: 11292
Így néz ki az olajleeresztõ, csak azt tekerd ki és a szûrõt. Tényleg jobb lenne ha valakit megkérnél hogy segítsen az elején.
    

inazuma400 11292 2015. november 17. 17:23  
Köszönöm a terjedelmes és részletes választ! :) még olyan kérdésem lenne h csak 1 olaj leeresztõ csavar van? és h figyelnem kell-e nehogy rosszat csavarjak ki? mert etz-nél elsõ alkalommal véletlenül a kapcsolás rögzítõt csavartam ki. sajnos nincs közép sztenderem, de majd megoldom, a fóliázás jó ötlet, köszönöm! :)
    

cblaci 11291 2015. november 17. 17:19  
A kép nem jött össze a fóliázásról, megpróbálom mégegyszer
    

cblaci 11290 2015. november 17. 17:14   Válasz erre: 11288
A gyári ajánlás 10W-40, a 10W-50 magasabb hõtûrésû olaj ami jobb kánikulai idõszakban, ha viszont az átlagos üzemeltetési körülményeket nézzük a gyári ajánlás az arany középút. A szûrõt én minden olajcserekor cserélem, vagyis 6ezrenként mint az olajat, ezen nem spórolok. 4liter olajat meg kell venned cserekor, de ne méregesd hanem a kémlelõ nyílás szintje legyen az irányadó feltöltéskor, a szûrõ mérete is eltérhet és a régi olaj se tud maradéktalanul kifolyni, ezért nem tudod pontosan kimérni és az se jó ha túltöltöd. Ezt én a gyakorlatban úgy csinálom, hogy meleg motornál engedem le az olajat, majd kitekerem a szûrõt is, hagyok idõt kicsöpögni és addig a motor is hûl. A motor álljon vízszintes helyzetben középsztenderen. Az új szûrõ gumitömítését vékonyan bekenem olajjal és feltekerem a helyére, nincs nagy hely de a leömlõt nem kell hozzá leszerelni. A leeresztõ csavart is visszatekerem, beleöntök 3 litert és még 1-2 decit, majd beindítom és várok egy kicsit amíg felveszi a szûrõ az olajat. Miután leállítom a motort megnézem nyugalmi helyzetben az olajszintet és töltök még hozzá ha kell. A szûrõ blokk felõli oldalát szárazra törölöm és ellenörzöm nincs-e szivárgás.
Egy tipp: szûrõ levétel elõtt alufóliával leburkolom az összefutó leömlõket mert pont ott van a szûrõ alatt, így a leömlõ nem lesz olajos csak a fólia, azt meg eltávolítom ha fent van az új szûrõ, ha precíz vagy a fóliázással akkor nem kell olajcsere után kilómétereken keresztül az égett olajat szagolnod. Biztosan van motoros ismerõsöd aki segít, ha még nem cseréltél önállóan olajat akkor jobb ha óvatos vagy és kérsz segítséget, egyszer megmutatják és aztán neked is menni fog.
    

inazuma400 11289 2015. november 17. 16:37  
nah mmint hogy ha nem cserélek szûrõt, csak olajat akkor 3300, ha cserélek szûrõt is akkor 3500 ugye?
    

inazuma400 11288 2015. november 17. 16:03  
Kovacspeter, rendben köszönöm! fenyooldrider, van benne igazság amit mondasz, de én egy külön kategóriát képviselek, azt énsem szeretem amikor vki név és kép nélkül osztja az észt, de mint láthattad én nem tartozom közéjük, egyszerûen csak "védem magam!"
lenne még olajjal kapcsolatos kérdésém, h 10w40 v 10w50? érdekelne a csere periódus, és mennyiség, és h olaj szûrõt minden olajcserénél cserélni kell v elég x km után v 2 évente? mert én már hallottam minden félét... a mennyiségekkel sem vagyok tisztába, mert ugye a blokkon 3300ml van, ez most olajszûrõvel értendõ? szûrõ nélkül meg 3500?
mert csak ezt a leírást találtam....

https://www.louis.eu/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/suzuki-gsx-750/ae/0851

és még az érdekelne hogy tudok cserélni szûrõt? ki kell hozzá lazítanom a kipu csonkokat v ki tudom anélkül is cserélni? mert úgy láttam elég problémás....
    

cblaci 11287 2015. november 16. 21:18   Válasz erre: 11286
Szerintem nem a közösségi oldalakkal van a baj, hanem azokkal akik nem tudják használni, vagy nem arra használják amire való. Az idiótákat el lehet kerülni, a Face-en is van erre lehetõség, ugyanakkor vannak emberek akikkel jó dolog kapcsolatot tartani, nehogy már ennek a lehetõségét a hülyék korlátozzák. Ilyen alapon ki se szabad menni az utcára, vagy felszállni a tömegközlekedési jármûvekre mert bármikor jöhet szembe egy elmeroggyant aki belémköt...
Ha normálisan szól hozzám akkor engem az se érdekel ha jászkarafaszajenõ a nickje és Alsóbögyörösvalagpusztainak valja magát, nyilván lesz bennem egy egészséges távolságtartás de ha normálisan közli a mondandóját akkor én is úgy viselkedek vele.
Na de van nálam sokkal profibb facebook-os, az majd megmondja a tutit, pedig akkor még csak tízezer követõje volt, azóta meg már túl van az 50ezren is! :-)
https://www.youtube.com/watch?v=8w1POCWnLKY&index=4&list=RD366kTpo6mms
    

fenyooldrider 11286 2015. november 16. 17:10   Válasz erre: 11277
Jómagam személy szerint ki nem állhatom,ha olyan ember szól hozzám,pld a ´Sportmotor.hu"-n,akinek nincs kitöltve az adatlapja,ezeket egy kategóriába sorolom azokkal a trollokkal,akik köszönés nélkül belebeszélnek mások beszélgetésébe!
Nekem pont azért nincs és nem is lesz f@szbuk profilom,mert sajnos ott az emberkék 70%-a ilyen,vagy más tollával páváskodik,tisztelet a kivételnek,de ez a tapasztalatom!
Aki nem vállalja saját magát,annak a véleménye is súlytalan(nálam biztos)!
Ezt senki ne vegye magára,akinek nem inge,senkit sem szeretnék megsérteni, ez a szuverén véleményem!
    

cblaci 11285 2015. november 16. 05:59   Válasz erre: 11277
Mindenki annyit árul el magáról amennyit akar, nincs kötelezõ protokoll és harag se ha valaki visszahúzódóbb.
Peti elmondta az olajjal kapcsolatos kérdésedre a választ, még említeném a Repsolt ami egy viszonylag olcsóbb de jó minõségû olaj és az Unix is forgalmazza. A lényeg hogy ellenörzött helyrõl vegyed és neves gyártótól, ezek a mai olajak bõven teljesítik azt a szintet amit az Inazuma kíván.
    

Kovacspeter 11284 2015. november 15. 23:20   Válasz erre: 11278
Legfontosabb hogy az adott márka hivatalos nagykerjébõl rendelje a boltos akitõl veszed. A többi tulajdonképpen másodlagos. Ismerõsök között megelégedéssel használják a Motult, Molt, újabban a Xadot. A Castrolt sokan osztják, nekem azzal se volt bajom, talán a váltó volt picit keményebb, lényeg hogy ellenõrzött helyrõl kell venni.
Van aki a Liqui Molyra esküszik, biztos jó, nekem azzal nem volt tapasztalat.
    

Kovacspeter 11283 2015. november 15. 23:17   Válasz erre: 11264
Indiszogye, legegyszerûbb megoldás ha hívod a Vecsésbontót és mondod a motor évjáratát.
    

Kovacspeter 11282 2015. november 15. 23:14   Válasz erre: 11262
Ez igen! Imi, az ismerõsöd motorgyûjtõ?
    

Kovacspeter 11281 2015. november 15. 23:12   Válasz erre: 11257
Õt hívd, Strausz Gergely +36703330402, strauszgumi. Ha gyártásban van ilyen méret, akkor megszerzik.
    

Kovacspeter 11280 2015. november 15. 23:09   Válasz erre: 11247
Ez másik típus.
    

Kovacspeter 11279 2015. november 15. 23:06   Válasz erre: 11245
Igen, ezek brutál árak. Ezért is van ennyi rom a használtpiacon, mert a vételnél nagyon kevesen nézik meg hogy mi mennyibe kerül a járgányon, aztán inkább megy a tákolás.
A minõségi autó, minõségi ár azért már túlzás, egy gyújtásmodul elõállítási költsége egy Bosch-os dolgozó elmondása szerint, az egyszerûbbekhez 8-9 Euró, a bonyolultabbakhoz 15...
Bárki szakemberrel beszéltem, ezt a 30 ezres olajcsere periódust mindenki elutasította, attól függetlenül hogy a gyártó ajánlotta. Még a 15 ezer is csak kedvezõbb körülmények között javallott.
Írják a gyártók hogy a modern motorok már kedvezõbb siklási tulajdonságúak, meg a kenéstechnika is fejlõdött, de ennyit szinte biztos hogy nem. Jópár márkaszervíz a saját szakállára azt tanácsolta az ügyfeleknek hogy felejtsék el a 30 ezres olajcseréket, a korábbi ebbõl adódó minõségi kifogások miatt.
    

inazuma400 11278 2015. november 15. 22:23  
Ami azt illeti lenne is kérdésem, mégpedig olajjal kapcsolatban h ki mit h milyet használ, a lehetõ legtöbbötök véleménye érdekélne! :)
    

inazuma400 11277 2015. november 15. 22:22  
Rendben! Hát nem tudom h hogy mentek itt a dolgok, mert annyit azért nem olvastam vissza a forumban. személy szerint a lehetõ legkevesebb dolgot próbálok megosztani magamról a neten, ez egy nyílt forum amit bárki láthat, persze más ha találkozón "össze futunk" de itt nem szeretnék túl sok mindent közölni, remélem nincs harag!
Hát muszáj lesz ide! :D köszönöm! hát igen, rendben! még egyszer köszönöm!
    

cblaci 11276 2015. november 15. 21:54   Válasz erre: 11275
Azt hiszem a kettõ nem ugyanaz, én adom hozzá a nevem. A próbálkozásoddal nincs baj, de itt mindenkinek neve, arca van és a bemutatkozás már a személyes találkozásokat is megelõzte, erre utalt Évi is szerintem, vagyis ezt hiányolta.
Ne add fel, ide is írhatsz nyugodtan, ha pedig olyan kérdésed lesz ami már volt korábban az se probléma, legfeljebb megválaszoljuk újra. Van egy ilyen átláthatatlansága a fórumnak valóban, de ez nem okozott még itt problémát.
Fel a fejjel! ;-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118