inazuma400 | 11275 | 2015. november 15. 21:39 |
Értem! hát csak egy próbálkozás volt, a nevem az kb 1 hónapja az a facebookon, egyrészt "poénból" másrészt h cblaci szavaival éljek én még inkább élek fészbukon zárkózott életet..... hát jó ha nem hát nem, részemrõl ez egy próbálkozás volt, de úgylátom sikertelen, nah mind1....
|
tipós | 11274 | 2015. november 15. 21:21 |
Szia!Én megnéztem ezt a facebookos Inazuma "csoportot",de egyenlõre ugy érzem nem akarnék csatlakozni!Írom miért:ha egy nagymotort használó közönséget akarsz csoportosítani(akik ennélfogva feltételezhetöen már nem gyerekek),akkor elég komolytalannak tünik egy ilyen Kalányos mittudomén milyen név,és egy normális profilkép nélküli személy erölködése!Köszönöm!
|
KawaÉvi | 11272 | 2015. november 15. 17:16 | Válasz erre: 11271 |
Mi is szívesen látnánk/olvasnánk rólad egy bemutatkozást itt a regisztrációs lapodon :-)
|
inazuma400 | 11271 | 2015. november 15. 15:56 |
Rendben! aki úgy érzi csatlakozzon! : https://www.facebook.com/groups/940610272685497/ |
cblaci | 11270 | 2015. november 15. 14:12 | Válasz erre: 11269 |
Szia! A csoportot továbbra sem találom, de ezzel nem vagyok egyedül. Nincs ellenemre hogy benézzek oda, a profilom viszont úgy van beállítva, hogy csak ismerõsök látnak, jelölni pedig legfeljebb csak az ismerõs ismerõse tud, de ez még nem jelenti azt hogy vissza is jelölöm. A face-n viszonylag zárkózott életet élek, ez látszik a csekély számú ismerõseimbõl is, ezért toborozni se akarok és admin jogot sem. Ez a felület itt a Motorozz.hu-n lehet nem a legalkalmasabb, de attól még lassan 5éve mûködik és akiket itt ismertem meg azok között sokaknak nincs facebook profilja. Természetesen a lehetõséget ne vegyük el azoktól sem akiknek van, vagy szeretnének a jövõben, linkeld be ide a csoportot amit létrehoztál (remélem nem zárt mert annak tényleg semmi értelme ha közösség létrehozása a cél) aztán majd eldõl van-e rá igény. Nekem a többség akarata az irányadó. |
inazuma400 | 11269 | 2015. november 15. 10:24 | Válasz erre: 11268 |
Üdv! Nem, nem én voltam az! én azért gondoltam h oda is kéne egy mert én azt gyakran használom. értem, hát ahogy bele-bele lapozgattam a forumba láttam h szoktak lenni talik ami jó dolog! én csak azért gondoltam h ott is lehetne egy mert ott szerintem áttekinthetõbb, itt nagyon ömlesztve van, legalábbis nekem ez a véleményem, ott meg ugye a feltett kérdés v kérés alatt jelenik meg a válasz, meg jelez is ha van vmi. nem értem miért nem találod a csoportot, én ha beírok annyit h suzuki inazuma már látom a listán, akik szeretik a mocikat csoportban ha benne vagy oda belinkeltem h keresem a tagokat, de ha esetleg nem vagy benne akkor nézd meg a magyarország motorosai üzenõfalán, ott is ottvan, ha végképp nem találod, akkor itt írj privátban egy levelet itt h hogy talállak és meghívlak a csoportba, utána Te már jobban össze tudod szedni az embereket, mert gondolom van pár inazumás ismerõsöd facen!
|
cblaci | 11268 | 2015. november 14. 22:17 | Válasz erre: 11267 |
Szia! Te vagy az aki november 4-én e-mailt küldtél Inazuma 400 ügyben? Írt nekem Zsolt néven valaki akinek a válaszban elküldtem az itteni fórum linkjét. Kerestem a facebook-os csoportot de nem találtam, pedig azt a címet írtam a keresõbe amit megadtál. Eddig még nem gondolkodtam azon hogy ott is kellene csoportot létrehozni, az indexen is van, azt meg Fenyõ indította el, de az amiatt volt mert egy idõben szarakodott a motorozz.hu és napokig nem tudtunk belépni. 2011 februárjában alakultunk itt a motorozz.hu-n, azóta változó intenzitással él a fórum és évente egy találkozót szoktunk összehozni, kivétel a 2014-es év mert akkor elmaradt. Nekem teljesen mindegy melyik felületen tartjuk a kapcsolatot az inazumásokkal, én itt is és ott is írogatok ha az idõm engedi. |
inazuma400 | 11267 | 2015. november 14. 18:23 |
Sziasztok! Facebookon csináltam egy inazumás csoportot mivel eddig nem volt és nagyon hiányoltam! :D akinek van facebook profilja és kedve az kérem csatlakozzon! Cblaci, ha megtisztelnél vele hogy csatlakozol megtennélek Adminná, mivel látom ezt a forumot is te hoztad létre! Köszönöm! Csoport neve: Suzuki Inazuma 400 750 1200 HUN
|
inazuma400 | 11266 | 2015. november 14. 16:49 | Válasz erre: 11178 |
�Szia! nem volt kedvem végig olvasni a forumot, de ahogy tekergettem ezen pont megakadt a szemem, szóval nemtudom h hol tart most a project v kaptál e segítséget. úgyhogy leírom a véleményem és az eddig tapasztaltakat. Szerintem egy nagyon jó motor, kezes, dimanikus, nyilván nem annyira mint egy 600zas, de én meg vagyok elégedve a teljesítményével! eddig soha senki nem nézte 400zasnak, 600zas nak meg 1000resnek igen! :D ez azért lehet mivel tudtommal teljesen megegyeznek a méretei a 750essel, (hátul 170es papucs feszül ami szépet mutat és egyébként gyári méret) az elsõ szezonom volt vele, 4000 km mentem, eddig nem volt még semmire gondom az olaj cserén kívül így az alkatrész beszerzésérõl nem tudok nyilatkozni, de a kopó dolgokkal nemhiszem h gondod lesz! szerintem jó választás egy kezdõnek, mert lehet vele haladni, nagymotoros élményt ad, de megbocsájtja ha vmi hülyeséget csinálsz rajta és szerintem nagyon dögösen néz ki! remélem tudtam segíteni! még annyi h az órájában 32ezer van most, h valós e azt nemtudom....
|
Mikky | 11265 | 2015. november 13. 07:10 | Válasz erre: 11255 |
Heidenau gyart regi motorokra is jo mereteket
|
indiszogye | 11264 | 2015. november 10. 16:57 |
Sziasztok. Nagyon köszönöm a segítséget mindenkinek. Remélem hamar alkatrészhez jutok normális áron.
|
cblaci | 11263 | 2015. november 9. 19:51 | Válasz erre: 11262 |
Ez aztán a fehér hollók között is a legfehérebb. Keresgéltem a neten de túl sok nincs róla, az MV õskorának elsõ szakaszában készült a Racing filozófia idõszakában, persze ez a mai világban egy kicsit viccesnek hangzik. Egyik veterán oldalon 3700 euróért kínálnak egy jó állapotú darabot, szóval elég nagy értéket képvisel érdemes dédelgetni.
|
fenyooldrider | 11260 | 2015. november 9. 07:25 | Válasz erre: 11257 |
Körülnézek,nekem vannak veterános ismerõseim,meg olyanok is akik használt behozott gumikkal foglalkoznak! A 3.50X15 diagonál gumi méret,ez is számít,vagy lehet radiál is? Ez 88,9mm futófelület szélesség,tehát a gumi teljes szélessége 90,max 100mm,ha jól értem? |
cblaci | 11259 | 2015. november 8. 19:02 | Válasz erre: 11257 |
Na ez izgalmas, vajon milyen motor lehet...? Ha lesz kép majd mutasd meg, kíváncsi vagyok nagyon :-)
|
szegaimi | 11257 | 2015. november 8. 14:24 | Válasz erre: 11256 |
Szia Laci! Köszi a fáradtságot, a netet már áttúrtam én is. Jól számoltad a méretet. A villák között 120mm van. A 100-as, kis vazelinnel még a 110-es is elférne..... ha lenne. :) Ez valami háború elõtti csoda, én a váz kialakításától voltam kiakadva. Majd rakok fel képet róla. Szóval arra gondoltam hátha valakinek van otthon elfekvõben egy talicska kereke vagy mifene, mert a motor csak kiállítva lesz. Azért köszi! |
cblaci | 11256 | 2015. november 8. 13:33 | Válasz erre: 11255 |
Ez valami irgalmatlanul ritka méret, miféle motor ez? 15-ös felni az kisebb mint a szimónak, ha pedig milliméterbe átszámoljuk akkor a szélesség/magasság olyan 90/90 esetleg 100/90-es lenne jó, de az utóbbi nem is biztos hogy beférne... Egyetlen gumit találtam 15-ös felnire, de az keskeny és cross kategória, bár ha egy öregebb terepgép akkor akár még jó is lehet. http://motorgumi.arukereso.hu/vee-rubber/2-50-15-vrm174-vee-rubber-kopeny-storesfield-p303205367/ |
szegaimi | 11255 | 2015. november 8. 10:38 |
Bocsi Urak az off-ért! Barátom egy régi motort újít fel és égen-földön nem talál rá gumit. 3,50/15-ös méret kellene, illetve ennél csel keskenyebb jöhet szóba mert nem fér el a villa között. Van valakinek ötlete? |
cblaci | 11254 | 2015. november 7. 20:47 | Válasz erre: 11253 |
fenyooldrider | 11253 | 2015. november 7. 19:53 | Válasz erre: 11252 |
Itt az eredeti cikkszám katalógusunk, itt is az általad említett 'lapsúberes" karbi van!? Ki érti ezt?http://www.scribd.com/doc/55789778/750cc-GSX750-AE111-1998-2001 Szerintem ezt is szerelték több verzióban ..... |
cblaci | 11252 | 2015. november 7. 19:11 | Válasz erre: 11251 |
Típusok között is nagy a szórás Suzukiéknál, a Srad 600-at Mikunival (is) szerelték, de azt már meg nem mondom melyik évjárat milyen, a kép alapján viszont lapsúberes ez a karbi, nem hengeres mint a miénknek, innentõl kezdve nincs mit foglalkozni vele és megspórol egy telefont. A (szerintem) jó megoldás olyan valakit felhívni aki sokat foglalkozik ezekkel a típusokkal, aztán célirányosan keresni a lehetséges alternatívákkal együtt azt a bizonyos Keihin CVK-32-es karbit, vagyis a belevaló membránokat, még lehet olcsóbb beszerzési forrást is tud. Nem véletlenül ajánlottam Tasit, a SportMotoron is megtalálható a Bandit, Gixxer 1100, Motorszerelés...stb topikokban, nagyon érti a dolgát, én neki szólnék elõször ha ilyen gondom lenne, sõt volt is már amikor fórumos keretek között kértem a segítségét.
|
fenyooldrider | 11251 | 2015. november 7. 18:40 |
Ezért írtam, hogy rá kell kérdezni a pontos típusra ami nálunk Keihin CVK-32 ! Akkor azért volt ismerõs a karbi,mert a gixxereken ilyen van,de azt hiszem a GSX-F en is ez van! |
cblaci | 11250 | 2015. november 6. 07:52 | Válasz erre: 11247 |
Ha jobban megnézed a második képet akkor lapsúberesnek tûnik, inkább Mikuni lesz ez mint Keihin.
|
cblaci | 11249 | 2015. november 6. 07:36 | Válasz erre: 11236 |
Indiszogye! Beszélj ezzel az emberrel, nagy valószínüséggel tud segíteni, a FB profilján van tel.szám és e-mail is https://www.facebook.com/Taschner-Motors-Service-299706513435124/?ref=hl |
cblaci | 11248 | 2015. november 6. 07:33 | Válasz erre: 11247 |
Ez ránézésre nem igazán egyezik, a miénknek 4 csavaros kupakja van és sokkal öblösebbek a csészék is, sõt a ház is magasabb ezért a súberek se biztos hogy jók lesznek. A KépesMotoron van egy Taschner nevû szerelõ ember, nála kellene érdeklõdni, neki nagy tapasztalata van ilyen téren.
|
fenyooldrider | 11247 | 2015. november 6. 06:15 | Válasz erre: 11242 |
Ennek a pontos típusára rákérdezhetnél,bár szerintem csak a gázbowden helye van máshol,a többi,de fõleg a bele tuti, hogy egyezik!!http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p1505759 Rengeteg motor típusban használják a mi karbinkat,ezekben a fúvókázás esetenként eltérhet,de a ház,meg a shúber+memrán biztosan egyformák!! ( Keihin CVK-32) |
cblaci | 11246 | 2015. november 5. 18:24 | Válasz erre: 11244 |
Na ezért mókolnak a ragasztással... remélem én nem járok így de ha mégis akkor egy használt karbisort szereznék be, aztán lenne pótalkatrész is.
|
cblaci | 11245 | 2015. november 5. 18:23 | Válasz erre: 11241 |
Ez horror Peti! Ennyiért autót adnak két év mûszakival :-) Minap a Ford szervizben amikor a cégest adtam le olajcserére szerencsém volt végighallgatni egy kuplung hibás autó javítási költségérõl szóló párbeszédet, na ott is megkapaszkodtam az asztal szélébe amikor több mint fél milliós számla jött össze, amibõl csak a kettõs tömegû lendkerék volt majdnem 300ezer... Elfogadom hogy a minõségi autóknál minõségi az ár is, de azt már nem amikor emellett még "tervezett élettartam"-ról is lehet hallani. Nem gondolnám hogy a mai autók rosszabbak lennének, konstrukció, anyagminõség, vagy megbízhatóság terén, abban viszont biztos vagyok hogy a kitolt szervizciklusok nagyban csökkentik az élettartamukat. Csak józan paraszti ésszel elmélkedek, semmilyen kenéstechnikai tudomány nincs mögöttem. 2003-óta terepjárózok ami a munkaeszközöm, elõször Pajerok voltak a cégnél amiket 7500km-enként vittünk olajcserére, mert nálunk "fokozott igénybevétel" esete forog fenn a Mitsubishi szerint, ezek az autók így is 300-450ezer km-t futottak amikor leadtuk õket, pedig kapták a fájdalmat fõleg téli idõszakban a vonalbejárások alkalmával. Aztán jöttek a Hiluxok, ezeknek már 15000km-es olajcsere ciklusaik voltak, de üzemelni ugyanúgy kellett nekik is mint a Pajeroknak. Most Ranger-el járok aminek 30ezres!!! az olajcsere ciklusa, vagyis duplája a Toyotának, ráadásul 2,2-es motorral ami alul gyengébb és jobban kell pörgetni a terepen a lendületüket kihasználva... nem tudom elhinni hogy ezalatt a 10 év alatt annyit fejlõdött a kenéstechnika hogy folyamatosan duplázódnak az olajok futásteljesítménye, annál inkább se hogy most is 25ezernél már jelzett a szervíz lámpa kérve az olajcserét, vagyis nem bírta ki amit a gyártója elõírt neki. Sok emberrel meg lehet etetni azt hogy a kitolt olajcserék miatt olcsóbb lesz az üzemeltetés, holott ha 10ezrenként kicserélnénk otthon az olajat szerintem duplájára nõne a motorélettartam is, csak ugye agyonkomputerizált világban élünk ahol hibakódok jelennek meg ami miatt az otthoni szerelgetés se megengedett. A lényeg az hogy ma már sokkal rizikósabb használtautót venni, még ha rendesen vezetett is a szervizkönyve, mert ilyen alkatrész árak komoly kihívás elé állíthatják az embert. |
Kovacspeter | 11244 | 2015. november 5. 18:11 | Válasz erre: 11242 |
Szinte biztos hogy az új 20 ezer alatt máshol sincs meg, kedvezménnyel miegymással. Árakat néztem már a régebben a németeknél is kedvezõbb ajánlatban bízva mert ott van a legnagyobb Suzuki lerakat, de hiába, ugyanannyiba kerül. |
Kovacspeter | 11243 | 2015. november 5. 18:02 | Válasz erre: 11236 |
Itt próbáld meg: +36209745559 Vecsésbontó
|
indiszogye | 11242 | 2015. november 5. 14:40 | Válasz erre: 11238 |
Szia Fenyõ. Köszönöm a segítséget elõre is. Én is azt mondtam a szervizbe, hogy érdemes lenne nekik átgondolni az árakat.
|
Kovacspeter | 11241 | 2015. november 4. 23:00 |
A szemem fennakadt, igaz nem motor, de brutális árak, ezt a minap linkelték a Saab fórumban: https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__SAAB_s76___9000+__9000_s56_1985%7C04+++1998%7C12+++__3008/Kapcsol%C3%B3k%2C+%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91k_s60___Motorelektromoss%C3%A1g_s62___L%C3%A9gmennyis%C3%A9g+m%C3%A9r%C5%91_s63___.Mind._s74_?gyakori=I
|
Kovacspeter | 11240 | 2015. november 4. 22:56 | Válasz erre: 11236 |
Sejtettem hogy valami ilyesmi lesz. Meg lehet szerezni olcsóbban is, persze azért nem a feléért. Vagy a másik lehetõség amit Fenyõ ajánlott hogy bontóban kell utánanézni és bízni a szerencsében. Sajnos ilyen árakra kell készülni azoknál a cuccoknál ami nem szokvány kopó-fogyó dolog. |
Kovacspeter | 11239 | 2015. november 4. 22:48 | Válasz erre: 11237 |
Még nem adtam fel teljesen, bár reggelenként kemény hideg van. Korábban nem fordult elõ hogy olajcsere kellett volna az egy éves intervallum miatt, (hanem inkább 1 év alatt 3 olajcsere) de tavaly elõször alakult úgy hogy nem volt meg a 6000 km sem. Örülni kell annak is ami van. Olajszûrõt igen, de levegõszûrõt a gyári ajánlás szerint 18 ezrenként szoktam, de akkor is még éppencsak szürkül. Viszem a gépet Frecska úrhoz. |
fenyooldrider | 11238 | 2015. november 4. 18:37 | Válasz erre: 11236 |
Ez vicces,ennyiért {25eft}kapsz egy komplett karbisort hibátlan állapotban!! Ennek járj utána,de én is próbálkozok infót szerezni!! |
cblaci | 11237 | 2015. november 4. 16:39 | Válasz erre: 11235 |
Hétvégén leengedem a karbikat, mert még ha jó idõ lesz se tudok motorozni az ügyelet miatt. Elõl gumit cserélek, a hátsó még bõven jó, más tennivaló nincs a márciusi vizsgára való felkészüléshez, az olajcserét és a szûrõket leszámítva mert azt minden évben cserélem még ha nincs is meg a 6ezer km. Idén gyenge volt a menet, és tavaly is suli miatt, most már jobbnak kellene következni... Idénrõl befejezettnek tekintem a motoros szezont. |
Kovacspeter | 11235 | 2015. november 4. 07:51 | Válasz erre: 11232 |
Jó kis hangulatos kicsapás, történelmi dolgokkal megfûszerezve. Most már ajándék minden motorozható nap. |
Kovacspeter | 11234 | 2015. november 3. 21:56 | Válasz erre: 11231 |
Üdv! Mennyiért vesztegetik a garnitúra karbimembránt a szervizben? |
Kovacspeter | 11233 | 2015. november 3. 21:50 | Válasz erre: 11221 |
Remélhetõleg csak a hideg miatt húzott gyengén, ahogy Laci is mondta legközelebb próbáld meg tovább melegíteni. Viszont plusz fokban azért nem kéne akadozni a váltónak 10w-s olajjal. Azért majd figyelj rá, hátha csak múló rosszullét volt. Meg lehetne próbálni letakarni a henger egy részét, (inkább az alsó részét) de ehhez jó lenne legalább egy becsavarható hõmérõ, hogy miként reagál az olajhõ. |
cblaci | 11232 | 2015. november 3. 20:13 |
Egy kis olvasni és nézegetni való: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=105906 |
indiszogye | 11231 | 2015. november 3. 10:49 | Válasz erre: 11230 |
Szia Laci. Még mindig küzdök a karbi membránnal a múltkori beszerzés nem volt sikeres a siber méret, és a magasság nem passzolt. Csak a fedél átmérõ lett jó. A szervizbe meg olyan horror árat mondtak, hogy majd hanyatt estem.
|
indiszogye | 11229 | 2015. november 2. 15:53 | Válasz erre: 11228 |
Ezt sajnálattal hallom. Akár mennyire bújom a netet sajna csak zsákutcákba találom magam:-(
|
fenyooldrider | 11228 | 2015. november 2. 15:32 | Válasz erre: 11227 |
Az a vonal már sajnos almás, egy haver régen a gyõri képviseleten dolgozott,Õ rendelte nekem direktben! De ennek már több mint 10 éve! |
indiszogye | 11227 | 2015. november 2. 14:59 | Válasz erre: 11189 |
Szia Fenyõ. Érdeklõdnék, hol tudsz közvetlenbe rendelni japánból alkatrészt?
|
cblaci | 11226 | 2015. november 2. 04:49 | Válasz erre: 11225 |
Délkelet, Békés megye, de zömét koordináták alapján találtam meg mert külterületekre esik. Pontosítom majd.
|
KawaÉvi | 11225 | 2015. november 1. 21:50 | Válasz erre: 11224 |
Hát sokkal okosabb nem lettem, de "beszédesek" a képeid, szép helyen jártál :-) Tegnap én is beleszaladtam a 300-ba, de azon belül már mindent láttam :-) Igen, hát ebben az idõszakban van nagyon nagy szerepe a markolatfûtésnek. Anélkül tegnap hazafelé már a kuplungot se tudtam volna behúzni, fõleg hogy vak sötétben értem haza :-( |
cblaci | 11224 | 2015. november 1. 19:25 | Válasz erre: 11223 |
KawaÉvi | 11223 | 2015. november 1. 09:56 | Válasz erre: 11222 |
Köszönöm a választ! Így igaz. Utána semmi gond nem volt. Este ellenõriztem, az olajból sem "fogyasztott", és az üzemanyag fogyasztása is optimális volt (a tempóhoz képest :D). A legnagyobb problémám mégis a kezdõdõ krónikus "vashiány", ami motorosoknál a téli szezon betegsége :-))) Merre mész Laci??? |
cblaci | 11222 | 2015. november 1. 09:15 | Válasz erre: 11221 |
Gyors leszek, vagyis próbálok az lenni mert én is készülök motorozni. Ebben az idõben (most pl. 2,6°C van nálunk) kicsit másabb a motor viselkedése, ha úgy tetszik "fázik" és ezt leginkább a váltónál érezhetjük, amellett hogy a hideg levegõ miatt a karburálás is nehézkesebb, vagyis csuklik, kevésbé húz stb... Az olaj lehûl és folyósság szempontjából lomhább lesz, nem véletlenül van olyan szûrõ is amiben megkerülõ szelep van, mert még az is elõfordulhat hogy az olaj nem képes átpréselõdni a szûrõ anyagán, persze mi nem Szibériában lakunk de ilyenkor mégsem árt ha egy picivel tovább melegíted indulás elõtt. Kopottabb kuplung lamelláknál a durva vagy hangos váltás még inkább jelentkezik, sokan váltóhibára gyanakodnak aztán egy lamella csere csodákat mûvel. Az olaj dobozán (Pl. 10W-40) a második szám a melegoldali tulajdoság viszonyszáma aminek nyáron van inkább szerepe, az elsõ a hidegoldali teljesítmény szintje, ha 10W helyett mondjuk 15W-s olajat töltöttél volna bele akkor az inkább okozhatná a durvább váltó mûködést. Az olahõmérõ jó dolog de neked csak látjelzést adna, védekezni viszont nem tudnál a hideg olaj ellen, hiszen nincs olajhûtõd amit esetleg félbe, vagy nagyon hidegben teljesen eltakarhatnál, mint ahogy mi is szoktuk Petivel. Esetleg az elindulásnál lenne segítség ha látnád hogy megmozdul a mutató és kitapasztalnád mikor indulhatsz rángatás vagy nehézkes váltó tünetek nélkül. Még új a motor nálad és talán a tegnapi nap volt a leghidegebb amióta szokjátok egymást, szerintem ilyenkor melegítsd egy kicsit tovább aztán nem lesz semmi baj, ezt igazolja az is hogy a reggeli nehézségek után szépen mûködött mindene.
|
KawaÉvi | 11221 | 2015. november 1. 08:19 | Válasz erre: 11199 |
Ezt akartam én is írni, csak a szavak nem jutottak az eszembe. Köszönöm, hogy kisegítettél. Ha szabad, megosztanám itt egy tegnapi "élményemet", vagy inkább tapasztalatomat. Reggel 9 óra körül indulva - motorral természetesen -, még elég hûvös ködös idõ volt errefelé. Talán nem túl hosszúra nyúlt bemelegítés után úgy gondoltam, hogy indulok. A szomszéd utcában vettem észre, mikor kicsit gyorsítottam volna, hogy a motor nem "húz", sõt olyan erõtlen volt, mintha fékeznék vagy valami visszafogná a gépet. Elsõ gondolatom az volt, hogy "elment az alapjáratom", de a kuplungot behúzva egyenletesen járt alapjáraton. Jobb index, és kiálltam a forgalomból, mert nagyon nem tetszett a motor viselkedése. Nehezen üresbe tettem, de utána nem tudtam egyesbe tenni, mert akárhogy tapostam a váltókart, az kattanás nélkül ugrott vissza az eredeti állásába. Teljesen elcsüggedtem, de pár perc múlva sikerült az elsõ sebességfokozatba tenni, elindultam és ismét a régi volt a motor. Ilyet még sose tapasztaltam egyik korábbi motoromnál sem, igaz léghûtésesem még nem volt, de hidegben már motoroztam. Az egyik ami az eszembe jutott, hogy a közelmúltban (még melegebb idõben) kapott új olajat, ami kicsit nagyobb viszkozitású mint a korábbi. MOTUL 10W50-es olajat kapott a korábbi 10W40-es helyett, készülve a nyári melegre. Lehet, hogy ez a "sûrûbb"olaj nehezebben jut el oda ahová kéne, és a nem megfelelõ kenés okozta ezt a kis problémát? Eszembe jutottatok, hogy ilyen esetben nem lett volna rossz egy olajhõmérõ...! |
Kovacspeter | 11220 | 2015. november 1. 01:32 | Válasz erre: 11211 |
Egyébként viccen kívül, rézfúvósokban nagyon felfejlõdtek a hangvillások az utóbbi idõkben.
|
Kovacspeter | 11219 | 2015. november 1. 01:29 | Válasz erre: 11209 |
Meglepõen jól szólnak a Yamahák, de persze azért egy PMC vagy Dynaudio más kategóriában mozog, csak sajnos nem mindegy mi van elõttük, mivel vannak meghajtva, elég háklisak rá. Még a végén átalakul a buli akusztikai fórummá;-) |
Kovacspeter | 11218 | 2015. november 1. 01:24 | Válasz erre: 11197 |
Nézd, ettõl még lehet jó, meg kell nézni stb. Bár nekem a kereskedéses motorokkal vannak averzióim, nyilván egy magánszemélytõl vásárolt sem garancia semmire, bár nagyobb az esély jót kifogni. |
Kovacspeter | 11217 | 2015. november 1. 01:19 | Válasz erre: 11200 |
Ez jó! Kis kábeles hiba, kis felújítás, de nem minden áron eladó:-D |
Kovacspeter | 11216 | 2015. november 1. 01:14 | Válasz erre: 11199 |
Laci, én is csak a képre kattintottam rá, aztán kinagyítottam. Érdeklõdõ levelet nem töltöttem ki, a hírlevelek nekem se hiányoznak. Nem igazán erre akartam kilyukadni, de az a baj hogy pl a Suzukinál azt a melót nagyon kevesen tudják megcsinálni rendesen. És elég húzós szokott lenni a munkadíj egy többnyire aprópénzért megvásárolt Vc Bandihoz képest. A Hondánál ugyanez van, az sem egyszerû, de ott még az emelõtõke cseréje dobja meg rendesen a költségeket ha állítani kell. No meg ha teszem motorosszezonban kell várni egy hónapot akármilyen alkatrészre, az se valami jó dolog. Plusz az E betûket el lehet felejteni a lámpából kipuffból stb, lehet vinni 'ismerõs' vizsgabázisra hogy a mûszakin ne legyen baj. Persze egy kevés km-es szép gép elõl nem ugranék el, csak hát általában nem ez szokott lenni a tendencia. |
Kovacspeter | 11215 | 2015. november 1. 00:55 | Válasz erre: 11198 |
Fenyõ, láttam már pár dolgot, erre amit írsz inkább nem mondok semmit. Valahogy óvatosabb vagyok az utóbbi idõben az ilyen nyilvános fórumokon, itt az oldalon csupán annyit kaptam a közelmúltban hogy hazudozok gumitéma kapcsán, de egy másik oldalon ahol leírtam egy konkrét esetet egy másik motorszerviz és kereskedéssel kapcsolatban, ottan azt kaptam meg hogy amit írok az rágalmazás, hitelrontás? már nem is emlékszem hogyan fogalmaztak...
|
Rick | 11214 | 2015. október 31. 18:56 | Válasz erre: 11204 |
Szia! Az a moci tényleg nagyon tákolt Petinek sasszeme van. Az én mocim is sérült, nem valami szép, de ekkora csodák nincsenek rajta. A RED BARON iszonyú drága, szerintem lehúzzák a vevõket, eladáskor és szervizkor egyaránt. (szubjektív vélemény egy sima magánember is le tud húzni) Nem tudom, hogy ezt a 400-ast mennyiért adják, mert hiába regisztráltam nem küldi el az árát és szarakodik az oldal is. Én is mindenképpen nagyobb mocit javasolnék mint 400 ccm. A 750-essel is lehet normálisan menni, és ha úgy döntesz, hogy kicsit lendületesebben mennél akkor kellõen fürge a gép. Kérdés, hogy pontosan mire használnád a vasat. Ma pl. mentem egy kisebb kanyart és pont 750 ccm-re volt szükségem.
|
cblaci | 11213 | 2015. október 31. 07:57 |
Szép idõt jósolnak hétvégére, a megemlékezés mellett lesz idõ egy kis csendes motorozásra is. Jó motorozást annak aki kihasználja, a kalapos bácsikra vigyázzatok!
|
cblaci | 11212 | 2015. október 31. 07:55 | Válasz erre: 11211 |
A hitelesség megkívánja hogy a zember ne írogasson mindenfélét ellenõrizetlenül és ráadásul hol ide, hol oda, vagy netán baromságokat. A fúvószene világát Peti ismeri jobban, õ biztosan tudja milyen szerepet játszik benne az Akrapovics, nekem a Dunakavics cseng ismerõsen, merhogy gyerekkoromban Anyám sokat vett nekem és szerintem én tartottam a rekordot az egy zacskó dunakavics leghamarabb történõ elfogyasztásában... akkor indult a stopper amikor a vegyesbótnál beültettek a gyerekülésbe és mire hazaértünk már elégedetten pöffeszkedtem, a cukros zacskó meg addigra üres volt, így még véletlenül se kellett belõle adni a húgomnak. Késõbb ezen az idõn javítottam mert már félúton az orvosi rendelõnél elfogyott a cukor, akkoriban komoly sikereim voltak ilyen téren :-) |
hacse | 11211 | 2015. október 30. 20:19 | Válasz erre: 11210 |
Az Akrapovicsosok meg nagybõgõn , basszgitáron, meg tubán kísérleteztek sokat hangilag.... Hocsiku meg Cucsibue .. !!!?? ....ez az ember még utána is nézett a japániai hangszertörténeteknek. ;o))
|
cblaci | 11210 | 2015. október 30. 09:44 | Válasz erre: 11209 |
Nem jól tudod barátom, a Yamaha inkább a zongorához értett ezért Szóicsiró bácsi nem nekik szólt, hanem az akkoriban legmenõbb fúvós együttesnek akik akkor még olyan tradicionális bambusz hangszereken játszottak mint pl. a Cucsibue, Rjúteki, Kagurabue vagy a Hocsiku amit a tanítás bambuszának is neveztek. A bambusz viszont nem bírja a hõt ezért lemezbõl kellett megoldani, de az meg nehéz lett és nem bírták a fúvós együttes tagjai, ezért már a kezdeti hangolásokat is motorblokkokkal valósították meg, így születtek meg a Honda kipufogói amelyek a mai napig is a legszebben szólnak, legalábbis egyesek szerint akik olyanok mint én :-) Nyilván ez egy nagy baromság és az se teljesen normális aki kitalálta... na de pont most volt egy szabad 5 percem ;-) |
fenyooldrider | 11209 | 2015. október 30. 04:43 | Válasz erre: 11208 |
A Yamaha kölcsönadta az akusztikai mérnökeit:D! Legszebb hangja a Yamahának van, abból tudom,hogy nekem ilyen házimozi rendszerem van :)))) ! |
cblaci | 11208 | 2015. október 29. 21:03 | Válasz erre: 11207 |
Olyan helyen adom majd oda ahol van szûk erdõs út, vagy alagút, mert hallanod kell milyen háttérhangot adnak gázelvételkor a gurgulázó kipufogók... semmihez nem hasonlítható az a retrós élmény, hiszem hogy a Hondánál hangmérnökök is dolgoztak egykor... Na majd szólok ha úgy van :-) |
hacse | 11207 | 2015. október 29. 20:53 | Válasz erre: 11205 |
Ja, má' beugrott egyszer már beszéltünk róla. Ha , majd visszavásároltad, akkor mehetnék vele egy körtét. ? ;o]
|
cblaci | 11205 | 2015. október 29. 20:42 | Válasz erre: 11202 |
Jó helyre került, nagy és drága fekete luxus autó jött érte, egy jó nagy futóval, egyedi rendszámmal. Középkorú úr vette meg akit Péternek hívnak, Budapestrõl jött el mert a képek alapján úgy döntött ez a motor érdemes arra hogy a gyûjteményét gazdagítsa, sõt mivel alkalmas napi használatra is a lányát is megörvendeztette vele, aki akkoriban szerzett jogosítványt. Ennek már lassan 10éve, de úgy 3 éve rám írt valaki hogy látta a motort a Duna partján egy szõkésbarna lánynál aki feltûnõen csinos, és bizony az a lány tényleg nagyon szép volt... ;-) szóval egy gyûjtemény része lett de néha motoroznak is vele. Ez viszont változni fog amint nyerek a lottón és veszek egy nagy fekete luxus autót aminek CBLACI-01 lesz a rendszáma, akasztok rá egy futót oszt elmegyek és jól visszaveszem, kérjenek érte bármennyit :-) |
Rikseven | 11204 | 2015. október 29. 20:28 | Válasz erre: 11195 |
Valójában nem kérdeztem még rá, csak keresgéltem. És amilyen videókat, képeket láttam a típusról, külsõre nagyon tetszett. Mivel nem nagyon értek a motorokhoz, így ezek a dolgok a kipufogón kívül nem tûntek fel. Ezért is kérdeztem rá, hátha szakavatottak segítenek :)
|
hacse | 11203 | 2015. október 29. 20:19 | Válasz erre: 11201 |
Számomra az zavaró, ha bármilyen motorból choppert építenek. Nekem inkább olyan elképzeléseim vannak ,hogy chopperbõl milyen motort lehetne összehozni, fõként a blokkok miatt. Egy példa ; Suzuki VX 800.
|
hacse | 11202 | 2015. október 29. 20:14 | Válasz erre: 11201 |
Ez a motor szerepel a garázsomban látható fotók között is. Tudsz valamit róla? Remélem nem építették át.
|
cblaci | 11201 | 2015. október 29. 19:42 | Válasz erre: 11200 |
fenyooldrider | 11200 | 2015. október 29. 19:18 |
CB-740 berúgós:D! http://www.jofogas.hu/vas/Honda_CB_750_37661955.htm?first=1 |
cblaci | 11199 | 2015. október 29. 18:41 | Válasz erre: 11195 |
Jó szemed van Peti, megmondom õszintén én csak a linkre kattintottam rá, de az érdeklõdõ levelet eszembe se volt kitölteni, nem hiányzanak a hírlevelek... A képre viszont rákattintottam és azon kívül amiket felsoroltál még a jobb oldali kicsi blokkdekni is mattabb színû mint a nagy (vagyis javított vagy cserélt) és hiányzik a kormányvégsúly is. Meg kell nézni, de én nem utaznék érte sokat. Évi "alsó szelepvezérlésén" inkább az alsó fordulattartomány fickósítását kell érteni, ezt a változó szelepvezérléssel lehet elérni, a kicsi Banditnál vagy az RF-nél is alkalmazták ezt a bonyolult megoldást nem csak a Hondánál. A Banditnál az olajnyomás egy hidraulikus dugattyút és egy ricnis tolórúdat mozgat, a vezértengelyeken kétféle bütyökprofilhoz kapcsolódnak a himbák, a himbatengely helyzete változik vagyis közelít vagy távolodik a vezérmûtengelytõl, így optimálisabb a teljesítményleadás és csökken a fogyasztás is. A Honda ezt valahogy úgy oldotta meg hogy a hengerenkénti 4 szelepbõl egy szívó és egy kipufogó szelep dolgozik alsó fordulatszámon, de magasabb fordulaton a szelepemelõ-tõkében keresztirányban elhelyezett munkahengerben elmozdul egy retesz, melynek magassága a szelepszár meghosszabbítására szolgál a bütyökprofiltól függõen, ezáltal nagyobb fordulaton minden szelep dolgozik. Mindkettõ 6-7 ezres fordulatnál "vált" és mindegyik megbízható de bonyolult szerkezet. Nekem a 400-as Hondám sima lapkás volt de fogaskerék vezérlésû, nem is értem miért nem gyártják manapság, azt tényleg nem lehetett elnyûni ha jó olaj volt benne és megfelelõ idõnként cserélték. Nekem egy valósan keveset futott belpiacos inkább kellene mint bármelyik más gyártósor terméke. |
fenyooldrider | 11198 | 2015. október 29. 15:46 | Válasz erre: 11195 |
Mondjuk mivel a RedBaron árulja,szinte biztos,hogy tuti a vas,nagyon komoly vizsgálati mód után veszik a vasakat és garanciával+assistance -al adják!!
|
Rikseven | 11197 | 2015. október 29. 15:41 | Válasz erre: 11195 |
Valójában nem kérdeztem még rá, csak keresgéltem. És amilyen videókat, képeket láttam a típusról, külsõre nagyon tetszett. Mivel nem nagyon értek a motorokhoz, így ezek a dolgok a kipufogón kívül nem tûntek fel. Ezért is kérdeztem rá, hátha szakavatottak segítenek :)
|
Kovacspeter | 11196 | 2015. október 29. 12:24 | Válasz erre: 11190 |
Kötve hiszem hogy "alsó szelepvezérlésû" lenne, bár nem tudom hogy mit értettek ez alatt. Esetleg alsó lapkás lehet, de azért az megoldható egy hozzáértõ szerelõnek, elég sok olyan motor van. Vagy esetleg változó vezérlésûre tippelnék még, ha így van arról nem csodálkozom ha lebeszéltek, mert azt igen kevesen vállalják el. |
Kovacspeter | 11195 | 2015. október 29. 12:14 | Válasz erre: 11188 |
Ami negatívum: kormánymarkolat nem eredeti, tükör utángyártott, lábtartó nem eredeti, kipufogó sérült. Kétféle elsõ féktárcsa van rajta, ez sufnizásra utal. Tárcsát csak párban és betéttel együtt illik cserélni. A túloldali úgy tûnik gyári, elképzelhetõ hogy befogott a jobb féknyereg és megsült. A többi dolog szépnek tûnik. Mit lehet még róla tudni? Mert itt az oldalon semmit nem írnak. |
Kovacspeter | 11194 | 2015. október 29. 11:57 | Válasz erre: 11185 |
Sajnos minden elromlik, inkább a normális használat és a karbantartás tudja csökkenteni ezeket a dolgokat.
|
Kovacspeter | 11193 | 2015. október 29. 11:52 | Válasz erre: 11167 |
Ez igen! Megyek is a boltba venni legalább egy kartonnal;-)))
|
hacse | 11192 | 2015. október 29. 10:02 | Válasz erre: 11189 |
Na itt van a kutya elásva ! Nem is lennének olyan drágák a Japán alkatrészek , ha a kereskedõk csak 100 %-os haszonnal értékesítenék azokat. Azonban ,ha beszédbe elegyedsz egy kereskedõvel , akkor õ villám gyorsan meggyõz róla , hogy ez nem egészen így van meg bla bé el a... Lehet hogy igazuk van , nekem a külföldrõl rendelésbn nincs tapasztalatom.
|
hacse | 11191 | 2015. október 29. 09:41 | Válasz erre: 11188 |
Én azt mondom , hogy ha már korlátlan jogosítványt szerzel, akkor nyugodtan gondolkodhatsz hétötvenesben is , avval ugyanolyan nyugisan lehet motorozni, mint a négyszázassal , a kettõ között nincs 5 kiló különbség , méretei szinte ugyanazok. Pillanatok alatt megszokja a szervezeted a teljesítményét , meg a kezelését is, a nagy köbcenti nem jelenti feltétlenül azt , hogy sportosan kell nyomulni az utakon. Én nem akarlak befoyásolni , hiszen sem elõnyöm ,sem hátrányom nem származik belõle , de vegyél egy ezerkettest .....! :o)))
|
KawaÉvi | 11190 | 2015. október 28. 18:33 | Válasz erre: 11189 |
Én csak azt tudom elmondani, amit nekem is mondtak. A Honda CB400-as sorozatát soha nem gyártották Európában. Ez még nem volna baj, de a motor összeállítása sem hasonlít az 500-as és nagyobb testvérihez. Ez az általam kinézett gyönyörûség, valamilyen "alsó szelepvezérlésû" technológiával készült, amirõl fogalmam sincs mi, de azt mondták sokkal kacifántosabb (a szerelhetõsége is) mint a hagyományos. És amit még hallottam, hogy az alkatrészek méretei sem passzolna egyik nagyobb vagy kisebb testvérének a méretéhez. http://www.autoevolution.com/news/honda-unveils-cb400-super-four-and-super-bol-d-or-special-editions-30385.html#agal_1 |
fenyooldrider | 11189 | 2015. október 28. 18:24 | Válasz erre: 11185 |
Ezt a japó rendelést én is kitapasztaltam régebben,rendelni akartam egy DR-125 mkp-hez vezérmûtengelyt,szelephimbákat és hengerfej tömítést! Végig telefonáltam kis hazánk összes létezõ motoros boltját,mindenhol rendelni tudtak volna 45-55eft/szett árban,2-4 hét várakozással! Gondoltam egy merészet,megrendeltem cikkszám alapján Japánból egyenesen! Sajnos beleszaladtam a Suzuki gyár nyári egy hónapos leállásába,ezért csak egy hónap múlva csengetett a postás,majd a kisajtómban átvettem a csomagot összesen 17.700Ft-ért!!!!!!! Késõbb kiderült,hogy a motorosboltok pont így csinálják,csak 3-5X szorzóval! Köszi... Amúgy ha egy gyakori típushoz {nem belpiacos} keresel egy komolyabb alkatrészt,pld fõtengelyt,váltó tengelyt,blokköntvényt,akkor melyik bolt veszi le egybõl a polcról? Elárulom egyik sem,tehát a belpiacoshoz hasonlóan ezt is a gyártól rendelik a mai napig,esetleg az apró sokszor kopó-fogyó alkatrész van raktáron,aztán slussz! Ha csak ezen múlik,nyugodtan vállalható a belpiacos vas is!! Más,most volt nálam egy fehérvári srác egy CB-400 motorral kb 2 órája! Tényleg szép kis motor,de ezen nagyon látszik,hogy 400ccm-es,vékony gumik,vékony teló,ráadásul az egész motor keskeny is,tehát annak látszik,ami! Egy Inazuma 400 meg pont akkora optikailag mint egy 750,vagy 1200 :D! |
Rikseven | 11188 | 2015. október 28. 18:05 |
A CB400 pedig milyen gyönyörû. Nem lehetett egyszerû ellenállni a kísértésnek. Én ezt néztem ki: http://www.redbaron.hu/elado-motorok/122/SUZUKI/gsx400fs-inazuma-1999 |
fenyooldrider | 11187 | 2015. október 28. 17:52 | Válasz erre: 11185 |
Idézlek:-------- Egyébként is, egy (off) Honda nem romlik el! :-) ----------- Errõl napokat tudnák beszélni,de sajnos negatív elõjellel...... |
KawaÉvi | 11186 | 2015. október 28. 12:59 | Válasz erre: 11185 |
Sokszor eszembe jut az a vas, mert gyönyörû volt. De késõ bànat, màr van egy màsik örömöm :)
|
Tizedes | 11185 | 2015. október 28. 12:20 | Válasz erre: 11182 |
Szia Évi! Kár volt azt a CB400-at elszalasztanod. Tévedés, hogy "Arany áron, és több hónapos várakozással kaptam volna hozzá alkatrészt, mert mindent Japánból kell rendelni hozzá." Én az enyémhez kétszer (!) rendeltem Japánból. A teljes gyûrûgarnitúra 16e-ft volt (ingyen posta). A másik: 2db eredeti, gyári tükör (egy kellett volna, de csak párban adták) 11e-ft (ingyen posta). Mid két csomag 1héten belül megjött. Se vámot, se ÁFA-t nem kellett fizetni. Hidd el, minden gyári alkatrészt meglehet kapni ezekhez az öreg vasakhoz, talán még olcsóbban mint itthon! Egyébként is, egy (off) Honda nem romlik el! :-) Üdv. Tizedes |
cblaci | 11184 | 2015. október 28. 07:14 | Válasz erre: 11178 |
Ami viszont mellette szól: mondjatok másik 400-ast ami szemre fülre olyan mint a nagytestvérei, hátul széles 170-es papucs, méretei, pakolhatósága... a megjelenést nem is említem amely inkább azok szemében érték akik olyan világban nõttek fel ahol csak az újságok lapjain láthattunk hasonló formát. Biztos van jobb, vagy újabb, de ha ez a vágyott gépezet akkor keresni kell a megfelelõt, még ha ritka is. Nem új motorról beszélünk ezért a szubjektív tapasztalat kevésbé reális, egyszer a Kékesen motorozott egy 400-as tulaj elõttem, az feltûnt hogy többet váltogat mint én, de nagyon szép hangja volt amikor a szerpentinen forgatta a gépet. A toronyhoz érve beszélgettünk néhány szót, nagyon elégedett volt, pedig közel volt a 100ezerhez a futott kilométer, a srác az olajcserén kívül nem költött rá, de azt pontosan betartotta mindig. A japán belpiacos gépek nagyon precízen vannak össze rakva és csak akkor van velük probléma ha lelakják õket, de ez általában látszik és kiszürhetõ, ezért érdemes egy hozzáértõt elvinni aki segít a motorvásárlásnál. A motorozhatósága pedig alkat kérdése de azon is lehet javítani, most vasárnap hozta el a Mikky volt motorjának ûlését a bõrdíszmûves cimborám, mert az új tulaj elküldte postán és kellett hozzá egy motor amirõl méreteket lehet venni, ott is az elõrecsúszás okozott problémát, ezután viszont nem lesz ilyen gond. Szerintem jó választás lehet, de komolyan oda kell figyelni, mint ahogy minden más használt motornál. Egyik fiatal kollégámmal két éve 600-as Banditokat nézegettünk, hát nem túlzok ha azt mondom hogy nagyon rossz tapasztalataink voltak, nem kezdem el mert már így is hosszúra nyúlt a komment. A lényeg hogy nagyon oda kell figyelni mindenre, fõleg a motorra, mert a kopó alkatrészek itthon is beszerezhetõek, a motorhiba viszont horrorisztikus költségeket felemészthet. Sok szerencsét! |
Rikseven | 11183 | 2015. október 27. 23:09 |
Most csinálom a korlátlan jogsit. 600-ason tanulok, de túl nagy nekem. Valami szelídebbet keresek. Ésszel akarok motorozni. Nem vágyom száguldozásra. Köszönöm a hasznos hozzászólásokat.:) |
KawaÉvi | 11182 | 2015. október 27. 22:37 | Válasz erre: 11180 |
És ebben igaza volt. Sose kacérkodtam 400-as Inazumával, de látóterembe került egy Honda CB400 390 km-rel!!! Zsír új Japánból behozott masina. Gyönyörû külseje azonnal elcsábított, de a józan ész gyõzött! Arany áron, és több hónapos várakozással kaptam volna hozzá alkatrészt, mert mindent Japánból kell rendelni hozzá. Öreg motornál pedig minden baja elõjöhet. Tehát bölcsen válassz motort, hogy sok örömöd legyen benne, és ne bosszúságod :-) |
hacse | 11181 | 2015. október 27. 22:01 | Válasz erre: 11180 |
A lényeget nagyjából megfogalmazta az említett motorboltos. Nem tudom mekkora teljesítményig szól a jogsid , érdemesebb lenne megcélozni azt a 600-as kategóriát , mondjuk olyan Inazuma nincsen, de 750-es az már van. Biztos rá lehet lelni egy jó állapotú 400-asra is ,de számolni kell az alkatrész beszerzés nehézségeivel. A 400-asokról nekem nincs sok tapasztalatom, annyit tudnék mondani róla , mivel egyszer motoroztam az egyik ismerõsömével ,hogy úgyanúgy ,mint a többi Inazuma kényelmes , stabil , kiválóan kanyarodik , és szép klasszikus gép. Sok sikert a projekthez!
|
Rikseven | 11180 | 2015. október 27. 21:02 | Válasz erre: 11179 |
Köszi szépen, lehet írok neki. Bár egy motorboltos pont ma riasztott el, hogy óvatosan a belpiacos gépekkel, mert drága lehet az alkatrész.
|
indiszogye | 11179 | 2015. október 27. 10:06 | Válasz erre: 11178 |
Szia. Van itt az oldalon egy motoros társ. inazuma 400 néven. Õ tõle szerintem tudsz össze szedni jó sok és hasznos infót. Kb 4-5 oldallal ezelõtt látogatta utoljára a fórumot. Széles utakat. Üdv: Indi |
Rikseven | 11178 | 2015. október 26. 20:49 |
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék tõletek kérni. Most csinálom a jogsit és nemsokára szeretném megvenni életem elsõ motorját. Egy Inazuma 400-ast szemeltem ki . Elmondanátok, hogy milyen motor is az említett Suzuki? Milyen gondok adódhatnak vele, milyen vezetni, mennyire megbízható stb.? Szóval úgy általában kíváncsi lennék, hogy jó választás lehet-e? Köszi. |
cblaci | 11177 | 2015. október 25. 19:10 | Válasz erre: 11176 |
Nekem meg az okoz örömet ha a magamfajta mondanivalója értõ lelkekre talál.
|
hacse | 11176 | 2015. október 25. 13:29 | Válasz erre: 11160 |
Örömmel olvasgat a magamfajta is ilyen tartalmas túrabeszámolót. Nem mondom, hogy gratulálok , pedig de. :o))
|