9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

inazuma400 11275 2015. november 15. 21:39  
Értem! hát csak egy próbálkozás volt, a nevem az kb 1 hónapja az a facebookon, egyrészt "poénból" másrészt h cblaci szavaival éljek én még inkább élek fészbukon zárkózott életet..... hát jó ha nem hát nem, részemrõl ez egy próbálkozás volt, de úgylátom sikertelen, nah mind1....
    

tipós 11274 2015. november 15. 21:21  
Szia!Én megnéztem ezt a facebookos Inazuma "csoportot",de egyenlõre ugy érzem nem akarnék csatlakozni!Írom miért:ha egy nagymotort használó közönséget akarsz csoportosítani(akik ennélfogva feltételezhetöen már nem gyerekek),akkor elég komolytalannak tünik egy ilyen Kalányos mittudomén milyen név,és egy normális profilkép nélküli személy erölködése!Köszönöm!
    

inazuma400 11273 2015. november 15. 18:57  
Mmint h rólam? mit szeretnél tudni?! :D
    

KawaÉvi 11272 2015. november 15. 17:16   Válasz erre: 11271
Mi is szívesen látnánk/olvasnánk rólad egy bemutatkozást itt a regisztrációs lapodon :-)
    

inazuma400 11271 2015. november 15. 15:56  
Rendben! aki úgy érzi csatlakozzon! :

https://www.facebook.com/groups/940610272685497/
    

cblaci 11270 2015. november 15. 14:12   Válasz erre: 11269
Szia!
A csoportot továbbra sem találom, de ezzel nem vagyok egyedül. Nincs ellenemre hogy benézzek oda, a profilom viszont úgy van beállítva, hogy csak ismerõsök látnak, jelölni pedig legfeljebb csak az ismerõs ismerõse tud, de ez még nem jelenti azt hogy vissza is jelölöm. A face-n viszonylag zárkózott életet élek, ez látszik a csekély számú ismerõseimbõl is, ezért toborozni se akarok és admin jogot sem. Ez a felület itt a Motorozz.hu-n lehet nem a legalkalmasabb, de attól még lassan 5éve mûködik és akiket itt ismertem meg azok között sokaknak nincs facebook profilja. Természetesen a lehetõséget ne vegyük el azoktól sem akiknek van, vagy szeretnének a jövõben, linkeld be ide a csoportot amit létrehoztál (remélem nem zárt mert annak tényleg semmi értelme ha közösség létrehozása a cél) aztán majd eldõl van-e rá igény. Nekem a többség akarata az irányadó.
    

inazuma400 11269 2015. november 15. 10:24   Válasz erre: 11268
Üdv! Nem, nem én voltam az! én azért gondoltam h oda is kéne egy mert én azt gyakran használom. értem, hát ahogy bele-bele lapozgattam a forumba láttam h szoktak lenni talik ami jó dolog! én csak azért gondoltam h ott is lehetne egy mert ott szerintem áttekinthetõbb, itt nagyon ömlesztve van, legalábbis nekem ez a véleményem, ott meg ugye a feltett kérdés v kérés alatt jelenik meg a válasz, meg jelez is ha van vmi. nem értem miért nem találod a csoportot, én ha beírok annyit h suzuki inazuma már látom a listán, akik szeretik a mocikat csoportban ha benne vagy oda belinkeltem h keresem a tagokat, de ha esetleg nem vagy benne akkor nézd meg a magyarország motorosai üzenõfalán, ott is ottvan, ha végképp nem találod, akkor itt írj privátban egy levelet itt h hogy talállak és meghívlak a csoportba, utána Te már jobban össze tudod szedni az embereket, mert gondolom van pár inazumás ismerõsöd facen!
    

cblaci 11268 2015. november 14. 22:17   Válasz erre: 11267
Szia!
Te vagy az aki november 4-én e-mailt küldtél Inazuma 400 ügyben? Írt nekem Zsolt néven valaki akinek a válaszban elküldtem az itteni fórum linkjét.
Kerestem a facebook-os csoportot de nem találtam, pedig azt a címet írtam a keresõbe amit megadtál. Eddig még nem gondolkodtam azon hogy ott is kellene csoportot létrehozni, az indexen is van, azt meg Fenyõ indította el, de az amiatt volt mert egy idõben szarakodott a motorozz.hu és napokig nem tudtunk belépni. 2011 februárjában alakultunk itt a motorozz.hu-n, azóta változó intenzitással él a fórum és évente egy találkozót szoktunk összehozni, kivétel a 2014-es év mert akkor elmaradt. Nekem teljesen mindegy melyik felületen tartjuk a kapcsolatot az inazumásokkal, én itt is és ott is írogatok ha az idõm engedi.
    

inazuma400 11267 2015. november 14. 18:23  
Sziasztok! Facebookon csináltam egy inazumás csoportot mivel eddig nem volt és nagyon hiányoltam! :D akinek van facebook profilja és kedve az kérem csatlakozzon! Cblaci, ha megtisztelnél vele hogy csatlakozol megtennélek Adminná, mivel látom ezt a forumot is te hoztad létre! Köszönöm! Csoport neve: Suzuki Inazuma 400 750 1200 HUN
    

inazuma400 11266 2015. november 14. 16:49   Válasz erre: 11178
�Szia! nem volt kedvem végig olvasni a forumot, de ahogy tekergettem ezen pont megakadt a szemem, szóval nemtudom h hol tart most a project v kaptál e segítséget. úgyhogy leírom a véleményem és az eddig tapasztaltakat. Szerintem egy nagyon jó motor, kezes, dimanikus, nyilván nem annyira mint egy 600zas, de én meg vagyok elégedve a teljesítményével! eddig soha senki nem nézte 400zasnak, 600zas nak meg 1000resnek igen! :D ez azért lehet mivel tudtommal teljesen megegyeznek a méretei a 750essel, (hátul 170es papucs feszül ami szépet mutat és egyébként gyári méret) az elsõ szezonom volt vele, 4000 km mentem, eddig nem volt még semmire gondom az olaj cserén kívül így az alkatrész beszerzésérõl nem tudok nyilatkozni, de a kopó dolgokkal nemhiszem h gondod lesz! szerintem jó választás egy kezdõnek, mert lehet vele haladni, nagymotoros élményt ad, de megbocsájtja ha vmi hülyeséget csinálsz rajta és szerintem nagyon dögösen néz ki! remélem tudtam segíteni! még annyi h az órájában 32ezer van most, h valós e azt nemtudom....
    

Mikky 11265 2015. november 13. 07:10   Válasz erre: 11255
Heidenau gyart regi motorokra is jo mereteket
    

indiszogye 11264 2015. november 10. 16:57  
Sziasztok. Nagyon köszönöm a segítséget mindenkinek. Remélem hamar alkatrészhez jutok normális áron.
    

cblaci 11263 2015. november 9. 19:51   Válasz erre: 11262
Ez aztán a fehér hollók között is a legfehérebb. Keresgéltem a neten de túl sok nincs róla, az MV õskorának elsõ szakaszában készült a Racing filozófia idõszakában, persze ez a mai világban egy kicsit viccesnek hangzik. Egyik veterán oldalon 3700 euróért kínálnak egy jó állapotú darabot, szóval elég nagy értéket képvisel érdemes dédelgetni.
    

szegaimi 11262 2015. november 9. 16:25   Válasz erre: 11259
MV Auguszta Pullmann 125ccm
Íme:
    

szegaimi 11261 2015. november 9. 16:24   Válasz erre: 11260
Jól számoltad. Elõre is köszi!
    

fenyooldrider 11260 2015. november 9. 07:25   Válasz erre: 11257
Körülnézek,nekem vannak veterános ismerõseim,meg olyanok is akik használt behozott gumikkal foglalkoznak!
A 3.50X15 diagonál gumi méret,ez is számít,vagy lehet radiál is?
Ez 88,9mm futófelület szélesség,tehát a gumi teljes szélessége 90,max 100mm,ha jól értem?
    

cblaci 11259 2015. november 8. 19:02   Válasz erre: 11257
Na ez izgalmas, vajon milyen motor lehet...? Ha lesz kép majd mutasd meg, kíváncsi vagyok nagyon :-)
    

vkami 11258 2015. november 8. 16:15  
szegaimi : Pü ment..

15USD
    

szegaimi 11257 2015. november 8. 14:24   Válasz erre: 11256
Szia Laci!
Köszi a fáradtságot, a netet már áttúrtam én is. Jól számoltad a méretet. A villák között 120mm van. A 100-as, kis vazelinnel még a 110-es is elférne..... ha lenne. :)
Ez valami háború elõtti csoda, én a váz kialakításától voltam kiakadva. Majd rakok fel képet róla.
Szóval arra gondoltam hátha valakinek van otthon elfekvõben egy talicska kereke vagy mifene, mert a motor csak kiállítva lesz.
Azért köszi!
    

cblaci 11256 2015. november 8. 13:33   Válasz erre: 11255
Ez valami irgalmatlanul ritka méret, miféle motor ez? 15-ös felni az kisebb mint a szimónak, ha pedig milliméterbe átszámoljuk akkor a szélesség/magasság olyan 90/90 esetleg 100/90-es lenne jó, de az utóbbi nem is biztos hogy beférne...
Egyetlen gumit találtam 15-ös felnire, de az keskeny és cross kategória, bár ha egy öregebb terepgép akkor akár még jó is lehet. http://motorgumi.arukereso.hu/vee-rubber/2-50-15-vrm174-vee-rubber-kopeny-storesfield-p303205367/
    

szegaimi 11255 2015. november 8. 10:38  
Bocsi Urak az off-ért!
Barátom egy régi motort újít fel és égen-földön nem talál rá gumit. 3,50/15-ös méret kellene, illetve ennél csel keskenyebb jöhet szóba mert nem fér el a villa között.
Van valakinek ötlete?
    

cblaci 11254 2015. november 7. 20:47   Válasz erre: 11253
Érdekes, viszont karbi típust nem írnak hiába keresem pedig kigúvadt már a szemem is... pilot értékek is fel vannak tüntetve (1,75... 2,15) a karbi is ugyanaz így ránézésre... a subernél viszont nem emlékszem vezetõre, pedig már kétszer szedtem szét. A lapsúbernél arra gondoltam ami a képen van, a miénk tuti nem ilyen, legalábbis én nem ilyet találtam benne :-)
Bonyolultabb ez mint gondoltuk, az a tanulsága, hogy vinni kell az eredeti karbisort ha alkatrészt keresünk hozzá, vagy profi segítség kell, mert csak úgy körülbelülre megrendelni túl drága alkatrész.
    

fenyooldrider 11253 2015. november 7. 19:53   Válasz erre: 11252
Itt az eredeti cikkszám katalógusunk, itt is az általad említett 'lapsúberes" karbi van!?
Ki érti ezt?http://www.scribd.com/doc/55789778/750cc-GSX750-AE111-1998-2001
Szerintem ezt is szerelték több verzióban .....
    

cblaci 11252 2015. november 7. 19:11   Válasz erre: 11251
Típusok között is nagy a szórás Suzukiéknál, a Srad 600-at Mikunival (is) szerelték, de azt már meg nem mondom melyik évjárat milyen, a kép alapján viszont lapsúberes ez a karbi, nem hengeres mint a miénknek, innentõl kezdve nincs mit foglalkozni vele és megspórol egy telefont. A (szerintem) jó megoldás olyan valakit felhívni aki sokat foglalkozik ezekkel a típusokkal, aztán célirányosan keresni a lehetséges alternatívákkal együtt azt a bizonyos Keihin CVK-32-es karbit, vagyis a belevaló membránokat, még lehet olcsóbb beszerzési forrást is tud. Nem véletlenül ajánlottam Tasit, a SportMotoron is megtalálható a Bandit, Gixxer 1100, Motorszerelés...stb topikokban, nagyon érti a dolgát, én neki szólnék elõször ha ilyen gondom lenne, sõt volt is már amikor fórumos keretek között kértem a segítségét.
    

fenyooldrider 11251 2015. november 7. 18:40  
Ezért írtam, hogy rá kell kérdezni a pontos típusra ami nálunk Keihin CVK-32 !
Akkor azért volt ismerõs a karbi,mert a gixxereken ilyen van,de azt hiszem a GSX-F en is ez van!
    

cblaci 11250 2015. november 6. 07:52   Válasz erre: 11247
Ha jobban megnézed a második képet akkor lapsúberesnek tûnik, inkább Mikuni lesz ez mint Keihin.
    

cblaci 11249 2015. november 6. 07:36   Válasz erre: 11236
Indiszogye!
Beszélj ezzel az emberrel, nagy valószínüséggel tud segíteni, a FB profilján van tel.szám és e-mail is
https://www.facebook.com/Taschner-Motors-Service-299706513435124/?ref=hl
    

cblaci 11248 2015. november 6. 07:33   Válasz erre: 11247
Ez ránézésre nem igazán egyezik, a miénknek 4 csavaros kupakja van és sokkal öblösebbek a csészék is, sõt a ház is magasabb ezért a súberek se biztos hogy jók lesznek. A KépesMotoron van egy Taschner nevû szerelõ ember, nála kellene érdeklõdni, neki nagy tapasztalata van ilyen téren.
    

fenyooldrider 11247 2015. november 6. 06:15   Válasz erre: 11242
Ennek a pontos típusára rákérdezhetnél,bár szerintem csak a gázbowden helye van máshol,a többi,de fõleg a bele tuti, hogy egyezik!!http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p1505759
Rengeteg motor típusban használják a mi karbinkat,ezekben a fúvókázás esetenként eltérhet,de a ház,meg a shúber+memrán biztosan egyformák!!
( Keihin CVK-32)
    

cblaci 11246 2015. november 5. 18:24   Válasz erre: 11244
Na ezért mókolnak a ragasztással... remélem én nem járok így de ha mégis akkor egy használt karbisort szereznék be, aztán lenne pótalkatrész is.
    

cblaci 11245 2015. november 5. 18:23   Válasz erre: 11241
Ez horror Peti! Ennyiért autót adnak két év mûszakival :-)
Minap a Ford szervizben amikor a cégest adtam le olajcserére szerencsém volt végighallgatni egy kuplung hibás autó javítási költségérõl szóló párbeszédet, na ott is megkapaszkodtam az asztal szélébe amikor több mint fél milliós számla jött össze, amibõl csak a kettõs tömegû lendkerék volt majdnem 300ezer...
Elfogadom hogy a minõségi autóknál minõségi az ár is, de azt már nem amikor emellett még "tervezett élettartam"-ról is lehet hallani. Nem gondolnám hogy a mai autók rosszabbak lennének, konstrukció, anyagminõség, vagy megbízhatóság terén, abban viszont biztos vagyok hogy a kitolt szervizciklusok nagyban csökkentik az élettartamukat. Csak józan paraszti ésszel elmélkedek, semmilyen kenéstechnikai tudomány nincs mögöttem. 2003-óta terepjárózok ami a munkaeszközöm, elõször Pajerok voltak a cégnél amiket 7500km-enként vittünk olajcserére, mert nálunk "fokozott igénybevétel" esete forog fenn a Mitsubishi szerint, ezek az autók így is 300-450ezer km-t futottak amikor leadtuk õket, pedig kapták a fájdalmat fõleg téli idõszakban a vonalbejárások alkalmával. Aztán jöttek a Hiluxok, ezeknek már 15000km-es olajcsere ciklusaik voltak, de üzemelni ugyanúgy kellett nekik is mint a Pajeroknak. Most Ranger-el járok aminek 30ezres!!! az olajcsere ciklusa, vagyis duplája a Toyotának, ráadásul 2,2-es motorral ami alul gyengébb és jobban kell pörgetni a terepen a lendületüket kihasználva... nem tudom elhinni hogy ezalatt a 10 év alatt annyit fejlõdött a kenéstechnika hogy folyamatosan duplázódnak az olajok futásteljesítménye, annál inkább se hogy most is 25ezernél már jelzett a szervíz lámpa kérve az olajcserét, vagyis nem bírta ki amit a gyártója elõírt neki. Sok emberrel meg lehet etetni azt hogy a kitolt olajcserék miatt olcsóbb lesz az üzemeltetés, holott ha 10ezrenként kicserélnénk otthon az olajat szerintem duplájára nõne a motorélettartam is, csak ugye agyonkomputerizált világban élünk ahol hibakódok jelennek meg ami miatt az otthoni szerelgetés se megengedett. A lényeg az hogy ma már sokkal rizikósabb használtautót venni, még ha rendesen vezetett is a szervizkönyve, mert ilyen alkatrész árak komoly kihívás elé állíthatják az embert.
    

Kovacspeter 11244 2015. november 5. 18:11   Válasz erre: 11242
Szinte biztos hogy az új 20 ezer alatt máshol sincs meg, kedvezménnyel miegymással.
Árakat néztem már a régebben a németeknél is kedvezõbb ajánlatban bízva mert ott van a legnagyobb Suzuki lerakat, de hiába, ugyanannyiba kerül.
    

Kovacspeter 11243 2015. november 5. 18:02   Válasz erre: 11236
Itt próbáld meg: +36209745559 Vecsésbontó
    

indiszogye 11242 2015. november 5. 14:40   Válasz erre: 11238
Szia Fenyõ. Köszönöm a segítséget elõre is. Én is azt mondtam a szervizbe, hogy érdemes lenne nekik átgondolni az árakat.
    


Kovacspeter 11240 2015. november 4. 22:56   Válasz erre: 11236
Sejtettem hogy valami ilyesmi lesz. Meg lehet szerezni olcsóbban is, persze azért nem a feléért.
Vagy a másik lehetõség amit Fenyõ ajánlott hogy bontóban kell utánanézni és bízni a szerencsében.
Sajnos ilyen árakra kell készülni azoknál a cuccoknál ami nem szokvány kopó-fogyó dolog.
    

Kovacspeter 11239 2015. november 4. 22:48   Válasz erre: 11237
Még nem adtam fel teljesen, bár reggelenként kemény hideg van.
Korábban nem fordult elõ hogy olajcsere kellett volna az egy éves intervallum miatt, (hanem inkább 1 év alatt 3 olajcsere) de tavaly elõször alakult úgy hogy nem volt meg a 6000 km sem. Örülni kell annak is ami van.
Olajszûrõt igen, de levegõszûrõt a gyári ajánlás szerint 18 ezrenként szoktam, de akkor is még éppencsak szürkül.
Viszem a gépet Frecska úrhoz.
    

fenyooldrider 11238 2015. november 4. 18:37   Válasz erre: 11236
Ez vicces,ennyiért {25eft}kapsz egy komplett karbisort hibátlan állapotban!!
Ennek járj utána,de én is próbálkozok infót szerezni!!
    

cblaci 11237 2015. november 4. 16:39   Válasz erre: 11235
Hétvégén leengedem a karbikat, mert még ha jó idõ lesz se tudok motorozni az ügyelet miatt. Elõl gumit cserélek, a hátsó még bõven jó, más tennivaló nincs a márciusi vizsgára való felkészüléshez, az olajcserét és a szûrõket leszámítva mert azt minden évben cserélem még ha nincs is meg a 6ezer km. Idén gyenge volt a menet, és tavaly is suli miatt, most már jobbnak kellene következni...
Idénrõl befejezettnek tekintem a motoros szezont.
    

indiszogye 11236 2015. november 4. 14:47   Válasz erre: 11234
Szia. Gyõrbe 25000/db
    

Kovacspeter 11235 2015. november 4. 07:51   Válasz erre: 11232
Jó kis hangulatos kicsapás, történelmi dolgokkal megfûszerezve.
Most már ajándék minden motorozható nap.
    

Kovacspeter 11234 2015. november 3. 21:56   Válasz erre: 11231
Üdv!
Mennyiért vesztegetik a garnitúra karbimembránt a szervizben?
    

Kovacspeter 11233 2015. november 3. 21:50   Válasz erre: 11221
Remélhetõleg csak a hideg miatt húzott gyengén, ahogy Laci is mondta legközelebb próbáld meg tovább melegíteni.
Viszont plusz fokban azért nem kéne akadozni a váltónak 10w-s olajjal. Azért majd figyelj rá, hátha csak múló rosszullét volt.
Meg lehetne próbálni letakarni a henger egy részét, (inkább az alsó részét) de ehhez jó lenne legalább egy becsavarható hõmérõ, hogy miként reagál az olajhõ.
    

cblaci 11232 2015. november 3. 20:13  
Egy kis olvasni és nézegetni való:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=105906
    

indiszogye 11231 2015. november 3. 10:49   Válasz erre: 11230
Szia Laci. Még mindig küzdök a karbi membránnal a múltkori beszerzés nem volt sikeres a siber méret, és a magasság nem passzolt. Csak a fedél átmérõ lett jó. A szervizbe meg olyan horror árat mondtak, hogy majd hanyatt estem.
    

tipós 11230 2015. november 2. 21:12   Válasz erre: 11229
Mit keresel ilyen kitartóan?:-)
    

indiszogye 11229 2015. november 2. 15:53   Válasz erre: 11228
Ezt sajnálattal hallom. Akár mennyire bújom a netet sajna csak zsákutcákba találom magam:-(
    

fenyooldrider 11228 2015. november 2. 15:32   Válasz erre: 11227
Az a vonal már sajnos almás, egy haver régen a gyõri képviseleten dolgozott,Õ rendelte nekem direktben!
De ennek már több mint 10 éve!

    

indiszogye 11227 2015. november 2. 14:59   Válasz erre: 11189
Szia Fenyõ. Érdeklõdnék, hol tudsz közvetlenbe rendelni japánból alkatrészt?
    

cblaci 11226 2015. november 2. 04:49   Válasz erre: 11225
Délkelet, Békés megye, de zömét koordináták alapján találtam meg mert külterületekre esik. Pontosítom majd.
    

KawaÉvi 11225 2015. november 1. 21:50   Válasz erre: 11224
Hát sokkal okosabb nem lettem, de "beszédesek" a képeid, szép helyen jártál :-) Tegnap én is beleszaladtam a 300-ba, de azon belül már mindent láttam :-)

Igen, hát ebben az idõszakban van nagyon nagy szerepe a markolatfûtésnek. Anélkül tegnap hazafelé már a kuplungot se tudtam volna behúzni, fõleg hogy vak sötétben értem haza :-(
    

cblaci 11224 2015. november 1. 19:25   Válasz erre: 11223
Volt egy tervem :-)
Ezekkel a tervekkel viszont az a baj hogy 300km alatt még nem igazán sikerültek, ez nem lenne gond nyáron, de ilyenkor már rövidek a nappalok és én szeretek idõzni azokon a helyeken amiket felfedezek. A mai túra kicsit más volt, olyan helyeken is jártam amit ritkán, vagy eddig még egyáltalán nem kerestem. A poént nem lõném le, sõt az is lehet hogy csak nekem volt érdekes, egy galéria viszont bõven futja a képekbõl, persze ha majd lesz idõm normálisan prezentálni. Rendesen lefagytam a végére, alig 6°C volt mire hazaértem, amikor elindultam meg még annyi se volt. A túra egésze miatt viszont megérte, jártam talpig õszben a Körös partján, déltájt olyan köveken sütkéreztem ami valamikor épületet alkotott, aztán ott csodáltam a naplementét ahol valaha betyárok múlatták az idõt... ;-)
    

KawaÉvi 11223 2015. november 1. 09:56   Válasz erre: 11222
Köszönöm a választ!
Így igaz. Utána semmi gond nem volt. Este ellenõriztem, az olajból sem "fogyasztott", és az üzemanyag fogyasztása is optimális volt (a tempóhoz képest :D).
A legnagyobb problémám mégis a kezdõdõ krónikus "vashiány", ami motorosoknál a téli szezon betegsége :-)))

Merre mész Laci???
    

cblaci 11222 2015. november 1. 09:15   Válasz erre: 11221
Gyors leszek, vagyis próbálok az lenni mert én is készülök motorozni. Ebben az idõben (most pl. 2,6°C van nálunk) kicsit másabb a motor viselkedése, ha úgy tetszik "fázik" és ezt leginkább a váltónál érezhetjük, amellett hogy a hideg levegõ miatt a karburálás is nehézkesebb, vagyis csuklik, kevésbé húz stb... Az olaj lehûl és folyósság szempontjából lomhább lesz, nem véletlenül van olyan szûrõ is amiben megkerülõ szelep van, mert még az is elõfordulhat hogy az olaj nem képes átpréselõdni a szûrõ anyagán, persze mi nem Szibériában lakunk de ilyenkor mégsem árt ha egy picivel tovább melegíted indulás elõtt. Kopottabb kuplung lamelláknál a durva vagy hangos váltás még inkább jelentkezik, sokan váltóhibára gyanakodnak aztán egy lamella csere csodákat mûvel. Az olaj dobozán (Pl. 10W-40) a második szám a melegoldali tulajdoság viszonyszáma aminek nyáron van inkább szerepe, az elsõ a hidegoldali teljesítmény szintje, ha 10W helyett mondjuk 15W-s olajat töltöttél volna bele akkor az inkább okozhatná a durvább váltó mûködést. Az olahõmérõ jó dolog de neked csak látjelzést adna, védekezni viszont nem tudnál a hideg olaj ellen, hiszen nincs olajhûtõd amit esetleg félbe, vagy nagyon hidegben teljesen eltakarhatnál, mint ahogy mi is szoktuk Petivel. Esetleg az elindulásnál lenne segítség ha látnád hogy megmozdul a mutató és kitapasztalnád mikor indulhatsz rángatás vagy nehézkes váltó tünetek nélkül. Még új a motor nálad és talán a tegnapi nap volt a leghidegebb amióta szokjátok egymást, szerintem ilyenkor melegítsd egy kicsit tovább aztán nem lesz semmi baj, ezt igazolja az is hogy a reggeli nehézségek után szépen mûködött mindene.
    

KawaÉvi 11221 2015. november 1. 08:19   Válasz erre: 11199
Ezt akartam én is írni, csak a szavak nem jutottak az eszembe. Köszönöm, hogy kisegítettél.
Ha szabad, megosztanám itt egy tegnapi "élményemet", vagy inkább tapasztalatomat.
Reggel 9 óra körül indulva - motorral természetesen -, még elég hûvös ködös idõ volt errefelé. Talán nem túl hosszúra nyúlt bemelegítés után úgy gondoltam, hogy indulok. A szomszéd utcában vettem észre, mikor kicsit gyorsítottam volna, hogy a motor nem "húz", sõt olyan erõtlen volt, mintha fékeznék vagy valami visszafogná a gépet. Elsõ gondolatom az volt, hogy "elment az alapjáratom", de a kuplungot behúzva egyenletesen járt alapjáraton. Jobb index, és kiálltam a forgalomból, mert nagyon nem tetszett a motor viselkedése. Nehezen üresbe tettem, de utána nem tudtam egyesbe tenni, mert akárhogy tapostam a váltókart, az kattanás nélkül ugrott vissza az eredeti állásába. Teljesen elcsüggedtem, de pár perc múlva sikerült az elsõ sebességfokozatba tenni, elindultam és ismét a régi volt a motor.
Ilyet még sose tapasztaltam egyik korábbi motoromnál sem, igaz léghûtésesem még nem volt, de hidegben már motoroztam.
Az egyik ami az eszembe jutott, hogy a közelmúltban (még melegebb idõben) kapott új olajat, ami kicsit nagyobb viszkozitású mint a korábbi. MOTUL 10W50-es olajat kapott a korábbi 10W40-es helyett, készülve a nyári melegre. Lehet, hogy ez a "sûrûbb"olaj nehezebben jut el oda ahová kéne, és a nem megfelelõ kenés okozta ezt a kis problémát? Eszembe jutottatok, hogy ilyen esetben nem lett volna rossz egy olajhõmérõ...!
    

Kovacspeter 11220 2015. november 1. 01:32   Válasz erre: 11211
Egyébként viccen kívül, rézfúvósokban nagyon felfejlõdtek a hangvillások az utóbbi idõkben.
    

Kovacspeter 11219 2015. november 1. 01:29   Válasz erre: 11209
Meglepõen jól szólnak a Yamahák, de persze azért egy PMC vagy Dynaudio más kategóriában mozog, csak sajnos nem mindegy mi van elõttük, mivel vannak meghajtva, elég háklisak rá.
Még a végén átalakul a buli akusztikai fórummá;-)
    

Kovacspeter 11218 2015. november 1. 01:24   Válasz erre: 11197
Nézd, ettõl még lehet jó, meg kell nézni stb.
Bár nekem a kereskedéses motorokkal vannak averzióim, nyilván egy magánszemélytõl vásárolt sem garancia semmire, bár nagyobb az esély jót kifogni.
    

Kovacspeter 11217 2015. november 1. 01:19   Válasz erre: 11200
Ez jó!
Kis kábeles hiba, kis felújítás, de nem minden áron eladó:-D
    

Kovacspeter 11216 2015. november 1. 01:14   Válasz erre: 11199
Laci, én is csak a képre kattintottam rá, aztán kinagyítottam.
Érdeklõdõ levelet nem töltöttem ki, a hírlevelek nekem se hiányoznak.

Nem igazán erre akartam kilyukadni, de az a baj hogy pl a Suzukinál azt a melót nagyon kevesen tudják megcsinálni rendesen. És elég húzós szokott lenni a munkadíj egy többnyire aprópénzért megvásárolt Vc Bandihoz képest. A Hondánál ugyanez van, az sem egyszerû, de ott még az emelõtõke cseréje dobja meg rendesen a költségeket ha állítani kell.
No meg ha teszem motorosszezonban kell várni egy hónapot akármilyen alkatrészre, az se valami jó dolog. Plusz az E betûket el lehet felejteni a lámpából kipuffból stb, lehet vinni 'ismerõs' vizsgabázisra hogy a mûszakin ne legyen baj.
Persze egy kevés km-es szép gép elõl nem ugranék el, csak hát általában nem ez szokott lenni a tendencia.
    

Kovacspeter 11215 2015. november 1. 00:55   Válasz erre: 11198
Fenyõ, láttam már pár dolgot, erre amit írsz inkább nem mondok semmit. Valahogy óvatosabb vagyok az utóbbi idõben az ilyen nyilvános fórumokon, itt az oldalon csupán annyit kaptam a közelmúltban hogy hazudozok gumitéma kapcsán, de egy másik oldalon ahol leírtam egy konkrét esetet egy másik motorszerviz és kereskedéssel kapcsolatban, ottan azt kaptam meg hogy amit írok az rágalmazás, hitelrontás? már nem is emlékszem hogyan fogalmaztak...
    

Rick 11214 2015. október 31. 18:56   Válasz erre: 11204
Szia! Az a moci tényleg nagyon tákolt Petinek sasszeme van. Az én mocim is sérült, nem valami szép, de ekkora csodák nincsenek rajta. A RED BARON iszonyú drága, szerintem lehúzzák a vevõket, eladáskor és szervizkor egyaránt. (szubjektív vélemény egy sima magánember is le tud húzni) Nem tudom, hogy ezt a 400-ast mennyiért adják, mert hiába regisztráltam nem küldi el az árát és szarakodik az oldal is. Én is mindenképpen nagyobb mocit javasolnék mint 400 ccm. A 750-essel is lehet normálisan menni, és ha úgy döntesz, hogy kicsit lendületesebben mennél akkor kellõen fürge a gép. Kérdés, hogy pontosan mire használnád a vasat. Ma pl. mentem egy kisebb kanyart és pont 750 ccm-re volt szükségem.
    

cblaci 11213 2015. október 31. 07:57  
Szép idõt jósolnak hétvégére, a megemlékezés mellett lesz idõ egy kis csendes motorozásra is. Jó motorozást annak aki kihasználja, a kalapos bácsikra vigyázzatok!
    

cblaci 11212 2015. október 31. 07:55   Válasz erre: 11211
A hitelesség megkívánja hogy a zember ne írogasson mindenfélét ellenõrizetlenül és ráadásul hol ide, hol oda, vagy netán baromságokat.
A fúvószene világát Peti ismeri jobban, õ biztosan tudja milyen szerepet játszik benne az Akrapovics, nekem a Dunakavics cseng ismerõsen, merhogy gyerekkoromban Anyám sokat vett nekem és szerintem én tartottam a rekordot az egy zacskó dunakavics leghamarabb történõ elfogyasztásában... akkor indult a stopper amikor a vegyesbótnál beültettek a gyerekülésbe és mire hazaértünk már elégedetten pöffeszkedtem, a cukros zacskó meg addigra üres volt, így még véletlenül se kellett belõle adni a húgomnak. Késõbb ezen az idõn javítottam mert már félúton az orvosi rendelõnél elfogyott a cukor, akkoriban komoly sikereim voltak ilyen téren :-)
    

hacse 11211 2015. október 30. 20:19   Válasz erre: 11210
Az Akrapovicsosok meg nagybõgõn , basszgitáron, meg tubán kísérleteztek sokat hangilag.... Hocsiku meg Cucsibue .. !!!?? ....ez az ember még utána is nézett a japániai hangszertörténeteknek. ;o))
    

cblaci 11210 2015. október 30. 09:44   Válasz erre: 11209
Nem jól tudod barátom, a Yamaha inkább a zongorához értett ezért Szóicsiró bácsi nem nekik szólt, hanem az akkoriban legmenõbb fúvós együttesnek akik akkor még olyan tradicionális bambusz hangszereken játszottak mint pl. a Cucsibue, Rjúteki, Kagurabue vagy a Hocsiku amit a tanítás bambuszának is neveztek. A bambusz viszont nem bírja a hõt ezért lemezbõl kellett megoldani, de az meg nehéz lett és nem bírták a fúvós együttes tagjai, ezért már a kezdeti hangolásokat is motorblokkokkal valósították meg, így születtek meg a Honda kipufogói amelyek a mai napig is a legszebben szólnak, legalábbis egyesek szerint akik olyanok mint én :-)
Nyilván ez egy nagy baromság és az se teljesen normális aki kitalálta... na de pont most volt egy szabad 5 percem ;-)
    

fenyooldrider 11209 2015. október 30. 04:43   Válasz erre: 11208
A Yamaha kölcsönadta az akusztikai mérnökeit:D!
Legszebb hangja a Yamahának van, abból tudom,hogy nekem ilyen házimozi rendszerem van :)))) !
    

cblaci 11208 2015. október 29. 21:03   Válasz erre: 11207
Olyan helyen adom majd oda ahol van szûk erdõs út, vagy alagút, mert hallanod kell milyen háttérhangot adnak gázelvételkor a gurgulázó kipufogók... semmihez nem hasonlítható az a retrós élmény, hiszem hogy a Hondánál hangmérnökök is dolgoztak egykor...
Na majd szólok ha úgy van :-)
    

hacse 11207 2015. október 29. 20:53   Válasz erre: 11205
Ja, má' beugrott egyszer már beszéltünk róla. Ha , majd visszavásároltad, akkor mehetnék vele egy körtét. ? ;o]
    

hacse 11206 2015. október 29. 20:51   Válasz erre: 11204
Ez mán vót. :o)
    

cblaci 11205 2015. október 29. 20:42   Válasz erre: 11202
Jó helyre került, nagy és drága fekete luxus autó jött érte, egy jó nagy futóval, egyedi rendszámmal. Középkorú úr vette meg akit Péternek hívnak, Budapestrõl jött el mert a képek alapján úgy döntött ez a motor érdemes arra hogy a gyûjteményét gazdagítsa, sõt mivel alkalmas napi használatra is a lányát is megörvendeztette vele, aki akkoriban szerzett jogosítványt. Ennek már lassan 10éve, de úgy 3 éve rám írt valaki hogy látta a motort a Duna partján egy szõkésbarna lánynál aki feltûnõen csinos, és bizony az a lány tényleg nagyon szép volt... ;-) szóval egy gyûjtemény része lett de néha motoroznak is vele.
Ez viszont változni fog amint nyerek a lottón és veszek egy nagy fekete luxus autót aminek CBLACI-01 lesz a rendszáma, akasztok rá egy futót oszt elmegyek és jól visszaveszem, kérjenek érte bármennyit :-)
    

Rikseven 11204 2015. október 29. 20:28   Válasz erre: 11195
Valójában nem kérdeztem még rá, csak keresgéltem. És amilyen videókat, képeket láttam a típusról, külsõre nagyon tetszett. Mivel nem nagyon értek a motorokhoz, így ezek a dolgok a kipufogón kívül nem tûntek fel. Ezért is kérdeztem rá, hátha szakavatottak segítenek :)
    

hacse 11203 2015. október 29. 20:19   Válasz erre: 11201
Számomra az zavaró, ha bármilyen motorból choppert építenek. Nekem inkább olyan elképzeléseim vannak ,hogy chopperbõl milyen motort lehetne összehozni, fõként a blokkok miatt. Egy példa ; Suzuki VX 800.
    

hacse 11202 2015. október 29. 20:14   Válasz erre: 11201
Ez a motor szerepel a garázsomban látható fotók között is. Tudsz valamit róla? Remélem nem építették át.
    

cblaci 11201 2015. október 29. 19:42   Válasz erre: 11200
A berugón egyáltalán nem csodálkozok, volt az én öreg veteránomon is, mint ahogy önindító is. Az viszont inkább zavaró amikor sor4-bõl akarnak choppert faragni, nem illik hozzá a motorkarakterisztika és a hang se. (szerintem)
    

fenyooldrider 11200 2015. október 29. 19:18  
CB-740 berúgós:D!
http://www.jofogas.hu/vas/Honda_CB_750_37661955.htm?first=1
    

cblaci 11199 2015. október 29. 18:41   Válasz erre: 11195
Jó szemed van Peti, megmondom õszintén én csak a linkre kattintottam rá, de az érdeklõdõ levelet eszembe se volt kitölteni, nem hiányzanak a hírlevelek...
A képre viszont rákattintottam és azon kívül amiket felsoroltál még a jobb oldali kicsi blokkdekni is mattabb színû mint a nagy (vagyis javított vagy cserélt) és hiányzik a kormányvégsúly is. Meg kell nézni, de én nem utaznék érte sokat.

Évi "alsó szelepvezérlésén" inkább az alsó fordulattartomány fickósítását kell érteni, ezt a változó szelepvezérléssel lehet elérni, a kicsi Banditnál vagy az RF-nél is alkalmazták ezt a bonyolult megoldást nem csak a Hondánál. A Banditnál az olajnyomás egy hidraulikus dugattyút és egy ricnis tolórúdat mozgat, a vezértengelyeken kétféle bütyökprofilhoz kapcsolódnak a himbák, a himbatengely helyzete változik vagyis közelít vagy távolodik a vezérmûtengelytõl, így optimálisabb a teljesítményleadás és csökken a fogyasztás is. A Honda ezt valahogy úgy oldotta meg hogy a hengerenkénti 4 szelepbõl egy szívó és egy kipufogó szelep dolgozik alsó fordulatszámon, de magasabb fordulaton a szelepemelõ-tõkében keresztirányban elhelyezett munkahengerben elmozdul egy retesz, melynek magassága a szelepszár meghosszabbítására szolgál a bütyökprofiltól függõen, ezáltal nagyobb fordulaton minden szelep dolgozik. Mindkettõ 6-7 ezres fordulatnál "vált" és mindegyik megbízható de bonyolult szerkezet. Nekem a 400-as Hondám sima lapkás volt de fogaskerék vezérlésû, nem is értem miért nem gyártják manapság, azt tényleg nem lehetett elnyûni ha jó olaj volt benne és megfelelõ idõnként cserélték. Nekem egy valósan keveset futott belpiacos inkább kellene mint bármelyik más gyártósor terméke.
    

fenyooldrider 11198 2015. október 29. 15:46   Válasz erre: 11195
Mondjuk mivel a RedBaron árulja,szinte biztos,hogy tuti a vas,nagyon komoly vizsgálati mód után veszik a vasakat és garanciával+assistance -al adják!!
    

Rikseven 11197 2015. október 29. 15:41   Válasz erre: 11195
Valójában nem kérdeztem még rá, csak keresgéltem. És amilyen videókat, képeket láttam a típusról, külsõre nagyon tetszett. Mivel nem nagyon értek a motorokhoz, így ezek a dolgok a kipufogón kívül nem tûntek fel. Ezért is kérdeztem rá, hátha szakavatottak segítenek :)
    

Kovacspeter 11196 2015. október 29. 12:24   Válasz erre: 11190
Kötve hiszem hogy "alsó szelepvezérlésû" lenne, bár nem tudom hogy mit értettek ez alatt. Esetleg alsó lapkás lehet, de azért az megoldható egy hozzáértõ szerelõnek, elég sok olyan motor van.
Vagy esetleg változó vezérlésûre tippelnék még, ha így van arról nem csodálkozom ha lebeszéltek, mert azt igen kevesen vállalják el.
    

Kovacspeter 11195 2015. október 29. 12:14   Válasz erre: 11188
Ami negatívum: kormánymarkolat nem eredeti, tükör utángyártott, lábtartó nem eredeti, kipufogó sérült.
Kétféle elsõ féktárcsa van rajta, ez sufnizásra utal. Tárcsát csak párban és betéttel együtt illik cserélni. A túloldali úgy tûnik gyári, elképzelhetõ hogy befogott a jobb féknyereg és megsült.
A többi dolog szépnek tûnik. Mit lehet még róla tudni? Mert itt az oldalon semmit nem írnak.
    

Kovacspeter 11194 2015. október 29. 11:57   Válasz erre: 11185
Sajnos minden elromlik, inkább a normális használat és a karbantartás tudja csökkenteni ezeket a dolgokat.
    

Kovacspeter 11193 2015. október 29. 11:52   Válasz erre: 11167
Ez igen! Megyek is a boltba venni legalább egy kartonnal;-)))
    

hacse 11192 2015. október 29. 10:02   Válasz erre: 11189
Na itt van a kutya elásva ! Nem is lennének olyan drágák a Japán alkatrészek , ha a kereskedõk csak 100 %-os haszonnal értékesítenék azokat. Azonban ,ha beszédbe elegyedsz egy kereskedõvel , akkor õ villám gyorsan meggyõz róla , hogy ez nem egészen így van meg bla bé el a... Lehet hogy igazuk van , nekem a külföldrõl rendelésbn nincs tapasztalatom.
    

hacse 11191 2015. október 29. 09:41   Válasz erre: 11188
Én azt mondom , hogy ha már korlátlan jogosítványt szerzel, akkor nyugodtan gondolkodhatsz hétötvenesben is , avval ugyanolyan nyugisan lehet motorozni, mint a négyszázassal , a kettõ között nincs 5 kiló különbség , méretei szinte ugyanazok. Pillanatok alatt megszokja a szervezeted a teljesítményét , meg a kezelését is, a nagy köbcenti nem jelenti feltétlenül azt , hogy sportosan kell nyomulni az utakon. Én nem akarlak befoyásolni , hiszen sem elõnyöm ,sem hátrányom nem származik belõle , de vegyél egy ezerkettest .....! :o)))
    

KawaÉvi 11190 2015. október 28. 18:33   Válasz erre: 11189
Én csak azt tudom elmondani, amit nekem is mondtak. A Honda CB400-as sorozatát soha nem gyártották Európában. Ez még nem volna baj, de a motor összeállítása sem hasonlít az 500-as és nagyobb testvérihez. Ez az általam kinézett gyönyörûség, valamilyen "alsó szelepvezérlésû" technológiával készült, amirõl fogalmam sincs mi, de azt mondták sokkal kacifántosabb (a szerelhetõsége is) mint a hagyományos. És amit még hallottam, hogy az alkatrészek méretei sem passzolna egyik nagyobb vagy kisebb testvérének a méretéhez.
http://www.autoevolution.com/news/honda-unveils-cb400-super-four-and-super-bol-d-or-special-editions-30385.html#agal_1
    

fenyooldrider 11189 2015. október 28. 18:24   Válasz erre: 11185
Ezt a japó rendelést én is kitapasztaltam régebben,rendelni akartam egy DR-125 mkp-hez vezérmûtengelyt,szelephimbákat és hengerfej tömítést!
Végig telefonáltam kis hazánk összes létezõ motoros boltját,mindenhol rendelni tudtak volna 45-55eft/szett árban,2-4 hét várakozással!
Gondoltam egy merészet,megrendeltem cikkszám alapján Japánból egyenesen!
Sajnos beleszaladtam a Suzuki gyár nyári egy hónapos leállásába,ezért csak egy hónap múlva csengetett a postás,majd a kisajtómban átvettem a csomagot összesen 17.700Ft-ért!!!!!!!
Késõbb kiderült,hogy a motorosboltok pont így csinálják,csak 3-5X szorzóval!
Köszi...
Amúgy ha egy gyakori típushoz {nem belpiacos} keresel egy komolyabb alkatrészt,pld fõtengelyt,váltó tengelyt,blokköntvényt,akkor melyik bolt veszi le egybõl a polcról?
Elárulom egyik sem,tehát a belpiacoshoz hasonlóan ezt is a gyártól rendelik a mai napig,esetleg az apró sokszor kopó-fogyó alkatrész van raktáron,aztán slussz!
Ha csak ezen múlik,nyugodtan vállalható a belpiacos vas is!!

Más,most volt nálam egy fehérvári srác egy CB-400 motorral kb 2 órája!
Tényleg szép kis motor,de ezen nagyon látszik,hogy 400ccm-es,vékony gumik,vékony teló,ráadásul az egész motor keskeny is,tehát annak látszik,ami!
Egy Inazuma 400 meg pont akkora optikailag mint egy 750,vagy 1200 :D!


    

Rikseven 11188 2015. október 28. 18:05  
A CB400 pedig milyen gyönyörû. Nem lehetett egyszerû ellenállni a kísértésnek.
Én ezt néztem ki:
http://www.redbaron.hu/elado-motorok/122/SUZUKI/gsx400fs-inazuma-1999
    

fenyooldrider 11187 2015. október 28. 17:52   Válasz erre: 11185
Idézlek:-------- Egyébként is, egy (off) Honda nem romlik el! :-) -----------
Errõl napokat tudnák beszélni,de sajnos negatív elõjellel......
    

KawaÉvi 11186 2015. október 28. 12:59   Válasz erre: 11185
Sokszor eszembe jut az a vas, mert gyönyörû volt. De késõ bànat, màr van egy màsik örömöm :)
    

Tizedes 11185 2015. október 28. 12:20   Válasz erre: 11182
Szia Évi!
Kár volt azt a CB400-at elszalasztanod. Tévedés, hogy "Arany áron, és több hónapos várakozással kaptam volna hozzá alkatrészt, mert mindent Japánból kell rendelni hozzá." Én az enyémhez kétszer (!) rendeltem Japánból. A teljes gyûrûgarnitúra 16e-ft volt (ingyen posta).
A másik: 2db eredeti, gyári tükör (egy kellett volna, de csak párban adták) 11e-ft (ingyen posta). Mid két csomag 1héten belül megjött. Se vámot, se ÁFA-t nem kellett fizetni. Hidd el, minden gyári alkatrészt meglehet kapni ezekhez az öreg vasakhoz, talán még olcsóbban mint itthon! Egyébként is, egy (off) Honda nem romlik el! :-)

Üdv. Tizedes

    

cblaci 11184 2015. október 28. 07:14   Válasz erre: 11178
Ami viszont mellette szól: mondjatok másik 400-ast ami szemre fülre olyan mint a nagytestvérei, hátul széles 170-es papucs, méretei, pakolhatósága... a megjelenést nem is említem amely inkább azok szemében érték akik olyan világban nõttek fel ahol csak az újságok lapjain láthattunk hasonló formát. Biztos van jobb, vagy újabb, de ha ez a vágyott gépezet akkor keresni kell a megfelelõt, még ha ritka is. Nem új motorról beszélünk ezért a szubjektív tapasztalat kevésbé reális, egyszer a Kékesen motorozott egy 400-as tulaj elõttem, az feltûnt hogy többet váltogat mint én, de nagyon szép hangja volt amikor a szerpentinen forgatta a gépet. A toronyhoz érve beszélgettünk néhány szót, nagyon elégedett volt, pedig közel volt a 100ezerhez a futott kilométer, a srác az olajcserén kívül nem költött rá, de azt pontosan betartotta mindig. A japán belpiacos gépek nagyon precízen vannak össze rakva és csak akkor van velük probléma ha lelakják õket, de ez általában látszik és kiszürhetõ, ezért érdemes egy hozzáértõt elvinni aki segít a motorvásárlásnál. A motorozhatósága pedig alkat kérdése de azon is lehet javítani, most vasárnap hozta el a Mikky volt motorjának ûlését a bõrdíszmûves cimborám, mert az új tulaj elküldte postán és kellett hozzá egy motor amirõl méreteket lehet venni, ott is az elõrecsúszás okozott problémát, ezután viszont nem lesz ilyen gond. Szerintem jó választás lehet, de komolyan oda kell figyelni, mint ahogy minden más használt motornál. Egyik fiatal kollégámmal két éve 600-as Banditokat nézegettünk, hát nem túlzok ha azt mondom hogy nagyon rossz tapasztalataink voltak, nem kezdem el mert már így is hosszúra nyúlt a komment. A lényeg hogy nagyon oda kell figyelni mindenre, fõleg a motorra, mert a kopó alkatrészek itthon is beszerezhetõek, a motorhiba viszont horrorisztikus költségeket felemészthet.
Sok szerencsét!
    

Rikseven 11183 2015. október 27. 23:09  
Most csinálom a korlátlan jogsit. 600-ason tanulok, de túl nagy nekem. Valami szelídebbet keresek. Ésszel akarok motorozni. Nem vágyom száguldozásra.
Köszönöm a hasznos hozzászólásokat.:)
    

KawaÉvi 11182 2015. október 27. 22:37   Válasz erre: 11180
És ebben igaza volt. Sose kacérkodtam 400-as Inazumával, de látóterembe került egy Honda CB400 390 km-rel!!! Zsír új Japánból behozott masina. Gyönyörû külseje azonnal elcsábított, de a józan ész gyõzött! Arany áron, és több hónapos várakozással kaptam volna hozzá alkatrészt, mert mindent Japánból kell rendelni hozzá.
Öreg motornál pedig minden baja elõjöhet. Tehát bölcsen válassz motort, hogy sok örömöd legyen benne, és ne bosszúságod :-)
    

hacse 11181 2015. október 27. 22:01   Válasz erre: 11180
A lényeget nagyjából megfogalmazta az említett motorboltos. Nem tudom mekkora teljesítményig szól a jogsid , érdemesebb lenne megcélozni azt a 600-as kategóriát , mondjuk olyan Inazuma nincsen, de 750-es az már van. Biztos rá lehet lelni egy jó állapotú 400-asra is ,de számolni kell az alkatrész beszerzés nehézségeivel. A 400-asokról nekem nincs sok tapasztalatom, annyit tudnék mondani róla , mivel egyszer motoroztam az egyik ismerõsömével ,hogy úgyanúgy ,mint a többi Inazuma kényelmes , stabil , kiválóan kanyarodik , és szép klasszikus gép. Sok sikert a projekthez!
    

Rikseven 11180 2015. október 27. 21:02   Válasz erre: 11179
Köszi szépen, lehet írok neki. Bár egy motorboltos pont ma riasztott el, hogy óvatosan a belpiacos gépekkel, mert drága lehet az alkatrész.
    

indiszogye 11179 2015. október 27. 10:06   Válasz erre: 11178
Szia. Van itt az oldalon egy motoros társ. inazuma 400 néven. Õ tõle szerintem tudsz össze szedni jó sok és hasznos infót. Kb 4-5 oldallal ezelõtt látogatta utoljára a fórumot.
Széles utakat. Üdv: Indi
    

Rikseven 11178 2015. október 26. 20:49  
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék tõletek kérni. Most csinálom a jogsit és nemsokára szeretném megvenni életem elsõ motorját. Egy Inazuma 400-ast szemeltem ki . Elmondanátok, hogy milyen motor is az említett Suzuki? Milyen gondok adódhatnak vele, milyen vezetni, mennyire megbízható stb.? Szóval úgy általában kíváncsi lennék, hogy jó választás lehet-e?
Köszi.
    

cblaci 11177 2015. október 25. 19:10   Válasz erre: 11176
Nekem meg az okoz örömet ha a magamfajta mondanivalója értõ lelkekre talál.
    

hacse 11176 2015. október 25. 13:29   Válasz erre: 11160
Örömmel olvasgat a magamfajta is ilyen tartalmas túrabeszámolót. Nem mondom, hogy gratulálok , pedig de. :o))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118