cblaci | 11175 | 2015. október 24. 18:31 |
Aki igazán érti a viccet az a Besenyõ Igazam van Pista! :-) Ma éjjel óraátállítás, pontosabban az idõ bezsugorodik egy kis negatív pontba és ott lenyelõdik... na de mondja el ezt õ, sokkal jobban tudja: https://www.youtube.com/watch?v=9w5toxxJARA |
cblaci | 11173 | 2015. október 23. 23:28 | Válasz erre: 11172 |
Tudtam én hogy nem volt komoly, még egy vicc is az eszembe jutott :-) A székely meg a fia elmegy fát vágni, a fiú megelégeli hogy állandóan parancsolgatnak neki ezért mérgében az apja hátába állítja a fejszét... -Fiam ez vicc volt, vagy komoly? -Komoly volt apám! -Akkor jó, mert viccnek durva lett volna. ;-) |
Rick | 11172 | 2015. október 23. 22:50 | Válasz erre: 11169 |
A gyûjtés, a borda, a paradicsom, mind csak vicc volt. Elnézést! Tényleg jó túrát csináltál.
|
cblaci | 11171 | 2015. október 23. 18:49 | Válasz erre: 11170 |
Örülök hogy tetszik! Természetesen szeretem a csapatos túrákat is, annak is megvan a varázsa, több napos kirándulásokon az esti sörözéses beszélgetésrõl oldalakat tudnék írni. Mindennek megvan a maga hangulata, kérdés ki hogyan éli meg :-) |
fenyooldrider | 11170 | 2015. október 23. 15:52 | Válasz erre: 11169 |
Nekem tetszik a Sportmotoros cikked,látszik a képaláírásokból,hogy nagyon körüljártad a témát,nem csak simán kerültél egy karikát:D! Amúgy én is nagyon szeretek egyedül (is) motorozni,pont az általad leírtak miatt,az az igazi szabadság,senkihez nem vagy kötve,semmi nem zavar,minden úgy lesz,ahogy alakítod! |
cblaci | 11169 | 2015. október 23. 10:24 | Válasz erre: 11168 |
Szia Rick! A gyûjtés részét nem értem, a többirõl viszont ejtenék néhány szót. A magány mellett szerepelt egy másik szó is a harmónia, ezzel csak azt próbáltam sugallni, hogy egy jó motorozáshoz nem mindig kell a társaság, sõt nekem néha szükségem van az efféle "magányra" is, holott az életemet nehezen tudnám társ nélküli magányban elképzelni. Ez másról szól, ilyenkor ott állok meg ahol jólesik és annyit idõzök amennyit akarok, senkit nem tartok fel és engem sem zavarnak, vagyis harmóniában vagyok a környezetemmel, legyen az vár, kastély, folyó vagy bármilyen természeti érdekesség. Errõl majdnem írtam a Társ keresés topikban is mert egy két hozzászólás kiverte nálam a biztit, de aztán mégsem tettem mert nincs ott keresnivalóm, de ahogy beleolvasok más topikokba úgy oda is betévedtem, bár ne tettem volna... A motor is társ, ebben igazad van, de nincs lelke ami a sajátja, hanem a tiedbõl kap egy jókora darabot, azért olyan kedves és azért tud lehangolni ha valami baja van. Az a vasárnapi nap nagyon jól sikerült, mondhatnám teljes harmóniában, jót tett a léleknek és a közérzetnek, kicsit kikapcsolt még ha csak egy napra is, ettõl többet nem kell hozzágondolni. |
Rick | 11168 | 2015. október 23. 08:51 | Válasz erre: 11160 |
A cím alapján még gyûjtést is lehetne szervezni. Hagyjuk már! Szerintem semmiféle magányról nincs itt szó. A motor lelke mindig velünk van. Ez a Paradicsomi állapot tökéletes illúziója: a bordából eszkábált, tiltott gyümölcs rajongó "segítõtárs" nélkül, szabadon mint az elsõ idõkben. :-)
|
cblaci | 11166 | 2015. október 20. 17:30 | Válasz erre: 11164 |
Az ország csodás amiben élünk, bárcsak több idõ lenne felfedezni...
|
cblaci | 11165 | 2015. október 20. 17:28 | Válasz erre: 11161 |
Nem akartam említeni de ettõl jobb reklám nem is létezik mint az hogy te még ittál is belõle, még ha csak véletlenül akkor is :-) Azóta értem miért írták rá: "Csak eredeti edényzetben tárolható" :-/ |
indiszogye | 11164 | 2015. október 20. 16:56 | Válasz erre: 11160 |
Csodás túrát tettél meg, és nagyon látványos fotókat készítettél.
|
Kovacspeter | 11163 | 2015. október 20. 01:05 | Válasz erre: 11160 |
Sokmindent bele tudtál venni a napba, faja lett. |
Kovacspeter | 11162 | 2015. október 20. 00:37 | Válasz erre: 11158 |
Az Elefanten Treffenre tényleg el kéne menni egyszer, a legbiztosabb valami oldalcsokis, vagy enduro gép lenne, amit nem sajnál az ember. De csak egyszer, nem kétszer;-) |
Kovacspeter | 11161 | 2015. október 20. 00:31 | Válasz erre: 11152 |
Na ez az amirõl ti is írtok, az a baj hogy sokan csodára számítanak ezekkel az adalékokkal. Ha egyszer megindul a lerakódott trutymó az elég nagy galibát tud csinálni, akár a karburáturban, hengerben, sõt egy kényesebb befecskendezõ szelep aligha köszöni meg a dolgot. Spurit szoktam használni inkább csak megelõzési céllal, néha iszom is, a csodákban nem hiszek, fogyasztáscsökkenést részemrõl nem tudtam mérni. Igaz alapból jól fogyaszt:-) |
cblaci | 11160 | 2015. október 19. 22:09 |
Akkor ahogy ígértem, egy kis olvasni és nézegetnivaló: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=105711 |
cblaci | 11159 | 2015. október 18. 19:00 | Válasz erre: 11156 |
fenyooldrider | 11158 | 2015. október 18. 18:13 | Válasz erre: 11156 |
Itt a Balatonnál is totál jó idõvolt,így könnyû .... Ide kellene egyszer eljutni,csak még nem vagyok elég elvetemült:https://www.youtube.com/watch?v=75UNClTEIR0 https://www.youtube.com/watch?v=IBqTYGG4FSI |
Rick | 11157 | 2015. október 18. 13:09 | Válasz erre: 11156 |
És most már felénk is. Kár, hogy visszaaludtam. :-)
|
Rick | 11156 | 2015. október 18. 08:01 | Válasz erre: 11155 |
Úgy néz ki, hogy tényleg jó idõ van felétek. Mármint cbLaci felé.
|
cblaci | 11154 | 2015. október 17. 21:30 | Válasz erre: 11128 |
Köszönöm Peti! Átterveztem az utat kibõvítve Bodrogolaszival, amint az idõ engedi nekivágok! |
cblaci | 11153 | 2015. október 17. 18:19 | Válasz erre: 11152 |
Az ilyen leírásokat szeretem, nem amiket a marketing szövegben olvasok, mint pl. a "diszpergál" ami jól hangzik csak nem sokra megyek vele. Lassan már 10 éve rágom ezt a gittet, már a Hondánál bizonyított a Spuri és azóta is használom, egy idõben ajánlottam fûnek fának, pedig semmi hasznom belõle, az persze bosszantott amikor hülyének néztek a neten felvilágosodott de gyakorlati tapasztalatok nélküli okostojások. Újabban már nem érdekel, elég ha nekem segít a cucc, illetve azoknak az ismerõseimnek akik megértik hogyan kell használni. Majd figyeld meg tavasszal, szinte mindegyik fórumon olvashatsz szopornyikás motorokról amelyeknek túlfolynak a tûszelepei és nehezen vagy egyáltalán nem indulnak. Szerencsés vagyok mert itt helyben is kapok a benzinkútnál, de mivel magyar termék biztos vagyok benne hogy az egész ország területén beszerezhetõ.
|
hacse | 11152 | 2015. október 17. 15:58 | Válasz erre: 11148 |
Ezt a "kifele takarodó szemét okoz gondot" állítást én a feleségem robogójánál tapasztaltam ,az elsõ tank 3/4-énél egy babszem nagyságú kokszsapka keletkezett a gyertya végén , nem az elektródon , mer' azon nem fért el, természetesen meghiusítva mindennemú szikratevékenységet a hengerben . Mivel nem volt kedvem szétszedni az üa rendszert - robogónál kicsit macerásabb- becsavartam egy új gyertyát és kész. Ezen az új gyertyán már sokkal kisebb kosz telepedett meg, de ahhoz bõségesen elég volt , hogy slusszot okozzon. Bár még ekkor sem volt kedvem szerelni, gyertyapucc és már pörgött is a masina. Azért másnap kipuccantottam a redszert , hogy üzembiztos legyen a gép, de szerintem ha nem tettem volna , a szétszedéskor látottak alapján , akkor sem lenne vele gond. Mondjuk ez egy egyhengeres kétütemû mocc. Ahol sokagyetyamegakarburátorazmégenergiaigényesebbdolog.
|
Rick | 11151 | 2015. október 17. 15:27 | Válasz erre: 11148 |
Nekem semmilyen problémát nem okozott a spuri használata. Valószínûleg olyan gazdája volt a motornak, aki minden évben rendbe rakta stb... khmmm. SPD-s pedálom van. A cipõmet eladtam. Ha megint lesz spd-s cipõm csak olyat veszek amirõl nem látszik, hogy az, és kombi pedállal fogom használni.
|
hacse | 11150 | 2015. október 17. 15:25 | Válasz erre: 11148 |
Nekem van egy ismerõsöm ,...nem jó. Több ismerõsöm is van.. Az egyik munkatársam, a Tibi, de ez a lényegen nem változtat , vásárolt egy diesel üzemû terepjárkálót , és mivel egyenetlen alapjárat , meg hasonló anomáliák kínozták a verdát elvitte autószerelõ bácsihoz, aki kézrátétel után azt javasolta Tibcsinek, hogy jusson hozzá valamilyen úton - módon egy fél liternyi Spurihoz és az egészet löttyintse bele egy teli tank gázolajba , majd utána rendszeresen használja egy ideig a Spurit a dobozán elõírtak szerint, mert tapasztalatai szerint ez a módszer sokszor bevált. Itt nem is az a lényeg , hogy Tibornál ez nem jött be, mert egy nyomástartó szelepféleséget kellett kicsrélni a gépen és úgy lett fain a verda, de más alkalmakkor meg szokta oldani a problémát a Spuri álltólag.
|
hacse | 11149 | 2015. október 17. 15:04 |
Ezt állítják a kékrõl: http://spuri-adalek.hu/content/view/12/37/
|
cblaci | 11148 | 2015. október 17. 14:20 |
A SportMotoron van néhány hithû spuris, érdekes módon még azok is hisznek benne akik mûszaki vagy gépipari területen mozognak és minden más adalékolást elutasítanak. Itt el kell felejteni hogy egy flakont beletöltök aztán úgy áldja... ezt folyamatosan és elég az elõírt adagokban öntögetni, nálam újabban egy 10ml-es fecskendõ van egy vékonyka benzincsõvel megtoldva és a kis 125ml-es spuri, simán elférnek a nyereg alatt. STP karbitisztítót használtam még a Daciámban úgy 18-éve, jó volt tisztítani, de a tisztaságot fenntartani szerintem jobb a spuri, de az se egybõl hat, legalább 2 tankolás után érzõdik a hatása. Idézek egy hozzászólást, ott ahonnan ez való sokan használják és nem beszéltek össze: "A spuri nem teszi rendbe az elmúlt 9 év öregedéseit, sõt ha figyelmesen olvassátok, mellékhatás, hogy esetenként, pont a feloldott kifele takarodó szemét okoz gondot, dugul el a szûrõ, fúvóka, vagy akad fent a tûszelep. Az adalék megelõzésre van , nem utólagos kenetnek...ezért is terjed el a köztudatban , és van sok negatív tapasztalat, mert sokan akkor nyúlnak már a flakon után, mikor már menthetetlen a dolog. Ès jé, tényleg nem hozta meg a várt eredményt... Azért ennyi tavaszi porlasztó problémáról még nem olvastam itt a fórumon..." |
KawaÉvi | 11147 | 2015. október 17. 13:52 | Válasz erre: 11146 |
Én pedig SPD-t használok. Igaz csak a biciklin, de sokkal jobban megy tõle :-)
|
Rick | 11146 | 2015. október 17. 13:06 | Válasz erre: 11142 |
A spuri elõtt használtam az stp-t. De nem lett tõle Hayabusa a moci, így átmentem Budafokra a kék spuriért. Hát ettõl sem lett vadászsólyom a mocika, így a piros spuri lesz a következõ beszerzési projekt, amit féláron adnak a kékhez képet. Szerencsére nekem egyik szertõl sem lett akadozós a motor, ha volt vagy van dzsuva a karburátorban, az nem akadályozza a mûködést. CbLaci: A quadrocopter szerintem fél deci pálinkát sem tudna felemelni, és egy akksival kb. 5 percig lehet vele bohóckodni. Kétlem, hogy megtenné a köztünk lévõ távolságot. Egy esetet kivéve: beteszem a kocsi csomagtartójába a coptert, lemegyek hozzátok. Kinyitom a csomagtartót, Te leakasztod a copterre kötözött pálinkát, Hacse pedig elstartol a csomagtartóból. ( a copterrel ) És meg is csinálnám, de gondolkodtam a dolgon és igazad van. Tényleg nem egy nagy durranás az a 11111. Ugye? :-) |
hacse | 11145 | 2015. október 17. 13:02 | Válasz erre: 11142 |
Ebbõl is vettem már , de csak egy flakonnal használtam el anno , így nem tudok érdemben nyilatkozni.
|
hacse | 11144 | 2015. október 17. 13:00 |
Most újabban megint a piros Spurit használom a motorokba néhány év kihgyás után, pedig én nem igazán szeretek adalékokkal bíbelõdni , de azt én is tapasztaltam , hogy sok szutykot képes eltávolítani az üa .rendszerbõl. Én magam pedig lenmagolaj és tökmagolaj (mindkettõ hidegen sajtolt) keverékét töltöm magamba éhgyomorra reggelente. A szelepeim tiszták.. :-]
|
hacse | 11143 | 2015. október 17. 12:47 | Válasz erre: 11138 |
Köszönjük a felajánlásokat ! Majd szavadon fogunk egyszer ! :o))
|
fenyooldrider | 11142 | 2015. október 17. 12:38 | Válasz erre: 11141 |
A mi környékünkön nem találtam Spurit olyan helyen ami útba esik! Ezt használom már régóta: Nyáron: http://stp.co.hu/benzin-uzemanyag-adalek.html Télen: http://stp.co.hu/dizel-benzin-teli-adalek.html A teccsóban,óccsanban kapható és nagyon tuti a hatása,a tisztítás/tisztántartás/konzerválás mellett elég komolyan növeli a teljesítményét a motornak! Motorba,autóba ezt használom kb 7-8 éve pedig nem szeretem szórni f@szságokra a pénzem,de ez tényleg jó!! |
cblaci | 11141 | 2015. október 17. 10:32 | Válasz erre: 11139 |
A spuriból elég a piros, fõleg ha az a cél hogy ne legyenek dugulásos lerakódásos problémák, én is csak azért használom, nem a teljesítmény növekedés a cél. Elõször egy alapos karbi tisztítást kell csinálni, na meg a karbik elõtt is legyen patyolat a benzin útja, tank, szûrõ legyen makulátlan, a gyári szûrõt érdemes ellenõrízni, ha jó felesleges másodlagos papírszûrõkkel bonyolítani a dolgokat mert amúgy sincs sok hely ott. Egyik banditos haverom is kipróbálta a spurit, nemrég vette a motort amiben az elhanyagolt benzinrendszer miatt megindultak a szutykok... karbi tisztítás lett a vége. Persze a konklúzió az lett hogy szar a Spuri mert kib.szott vele, holott õ kezdte az építkezést a tetõvel, vagyis ha kitakarítja a karbit és utána prevencióként használja a Spurit soha nem lett volna ilyen gondja és a téli tárolást is baj nélkül vészelte volna át. A kékrõl nem sokat tudok, egyik ismerõsüm állítja hogy megtáltosodott tõle a motorja, õ viszont elõzetesen a pirosat is használta folyamatosan. Most állt a motorom elég sokat, volt benne Spuri de mégis átöblítettem a karbit, úgy hogy szét se szedtem hozzá. A kis szinkronizáló álványom infúziós részét használtam fel, leengedtem a karbikat és készítettem olyan spuri+benzin keveréket ami kb 3-4x-os dózisból állt. Bekötöttem a karbiba és megvártam amíg feltelnek a csészék, ezután egyenként leengedtem a csészéket, szép sorban, majd elzártam a leeresztõt hogy újból feltöltõdjön a csésze, ezt vagy háromszor megismételtem, nem sok de volt benne maszat. Legutóbb egy Nighthawk karbiját szedtem szét, jellemzõen ott volt az alapjárati fuvókáknál a barnás kocsonya, nem tudtam szinkronizálni mert a szívócsonkon a csatlakozás más mint az Inazumán, de így is nagyságrendekkel szebben járt mint tisztítás elõtt. Nem kívánom osztani az észt mert nekem se túl sok jutott, de a spuritól jobb és olcsóbb megoldást nem tudok a karbik tisztántartásához. |
cblaci | 11140 | 2015. október 17. 10:19 | Válasz erre: 11138 |
Höhh...! Ilyen nagy piás hírében állok? :-D Figyejjémá Rick! Ez a quadrocopter izé tud piát szállítani? merhogy Csabi kezelhetné ajándékból, te meg felakasztasz rá egy csíkos szatyrot egy kis pálinka miegymással, oszt ammeg elhozná ide hozzám a légtérben. Le se kell szálljon, elég ha lassít mikor ideér, majd lapáttal lepiszkálom. Mer mégis csak én vótam a tizenegyezerszásztizenegyedik vazze! |
Rick | 11139 | 2015. október 17. 08:42 | Válasz erre: 11120 |
Egyébként visszatérve a spurira, a kéket vettem meg, de nem lett olyan a motorom mint a Tied. Úgyhogy ha elfogy a kék, a piros lesz a következõ. Ráadásul a 210-bõl 190 lett, nem tudom miért. Ezek az értékek cm-ben értendõek, és nincs róla videó.
|
Rick | 11138 | 2015. október 17. 08:29 | Válasz erre: 11114 |
Szia! Mivelhogynemszeretedazalkoholtajutalmad:háromlipoakksierejéigirányíthatodaquadrocopterem. Jobb nem jutott eszembe. CB Lacinál nyilván egy üveg borral-sörrel-pályinkával is megúsztam volna, most viszont izgulhatok, hogy összetörik-e... |
Kovacspeter | 11135 | 2015. október 16. 21:06 | Válasz erre: 11130 |
Csináltatsz Andorral egy jó ülést, akkor simán elég lesz 2:-D
|
cblaci | 11134 | 2015. október 16. 19:55 | Válasz erre: 11132 |
Az egy nagyon jó film, láttam a Youtube-on, rendesen meghatott a vége, még sírtam is :-) https://www.youtube.com/watch?v=NP3TFeSSZYk |
cblaci | 11133 | 2015. október 16. 19:54 | Válasz erre: 11131 |
Mert amióta van bérletem sokszor találkozok városi emberekkel akiktõl sokat tanulok :-D
|
hacse | 11131 | 2015. október 16. 10:45 | Válasz erre: 11126 |
Nagyságrendekkel tájékozottabnak tûntél mindig is az itt leírt körülmények ellenére.. ;o]
|
Kovacspeter | 11129 | 2015. október 15. 22:16 | Válasz erre: 11121 |
Na jó, azért még ne temesd magad;-) Két-három megállás se dobja meg nagyon az utat idõben. |
Kovacspeter | 11128 | 2015. október 15. 22:10 | Válasz erre: 11109 |
Ha arra jársz, Bodrogolaszi õsi Árpád-kori templomát ki ne hagyd. Az egyik legrégebbi templom Kismagyarországon. |
Kovacspeter | 11127 | 2015. október 15. 22:04 | Válasz erre: 11099 |
Nem lehet hogy az angliai tankot inkább a só intézte el? Típushiba lenne-e vagy sem, fogalmam sincs, az enyémnél még nem volt soha karburátordugulás a 115 ezer km alatt, +szûrõ sincs beépítve. Nyilván egy tapasztalat nem mérvadó, bár igyekszem jó benzint tankolni, az is fontos hogy ne mindig egy helyen tankoljon az ember, és ha tudom hogy állni fog, akár nyáron is egy-két hetet, hiába van félig a tank, akkor is televágom. |
cblaci | 11126 | 2015. október 15. 16:41 | Válasz erre: 11124 |
Hihetetlen, biztosan valami új fejlesztés, ezek a Suzukiék mindig kitalálnak valamit. Ma meg azt hallottam hogy ember járt a holdon... Még csak nemrég van netünk, ráadásul a város is messze van :-) |
hacse | 11124 | 2015. október 14. 22:08 | Válasz erre: 11118 |
Pedig van olyan , hogy Bandit . GSF. Elég gyakori Suzuki típus...ehe..ehe.;o))))))
|
hacse | 11123 | 2015. október 14. 22:03 | Válasz erre: 11122 |
.. mondjuk benzinben gondolkodni kegyetlen lehet , ott inkább azon van az ember , hogy minél elõbb kint legyen belõle...
|
hacse | 11122 | 2015. október 14. 22:01 | Válasz erre: 11120 |
Várgyá' várgyá' várgyááá' , attól függ, hogy mia cucc , nekem nem köll szesz, benzinben gondolkodjál Rick , ha csak egy két decit ajándékozol az is nagy öröm nekem . Alkoholos italt Lacinak címezd!
|
hacse | 11121 | 2015. október 14. 21:54 | Válasz erre: 11094 |
Peti bácsi neked egy megállással megy, de nekem ezzel a gerinccel , aktuális állapottól függõen lehet , hogy két -három pihi is kell. Nem vagyok már a régi , de az a baj , hogy új se.. Na de , ha csak ez lenne az egyetlen gátja az odagurulásomnak akkor többször látnátok arra felétek azt a rusnya képemet. :-)))
|
cblaci | 11120 | 2015. október 14. 21:50 |
Rick! A Csabi nevét írd rá az ajándékra mert az övé lesz, én csak véletlenül kotnyeleskedtem bele :-D
|
hacse | 11119 | 2015. október 14. 21:40 | Válasz erre: 11116 |
Engem is kábé ugyanennyire izgat a dolog , csak hát Rick hátha kitalált már valami ajándékfélét. ;o)))
|
cblaci | 11118 | 2015. október 14. 21:40 | Válasz erre: 11117 |
Átadom! A Banditokról nem hallottam, de nem is az a lényeg, hanem hogy ez nem kóros. Gabi is azt mondta ha egy kicsit tovább rajtahagyja a szivatót nem jön elõ a dolog.
|
hacse | 11117 | 2015. október 14. 21:31 | Válasz erre: 11115 |
Gratulálok néki !!! Az ezerkettes Bandita is kattog , legalábbis azok , amiket ismerek. Egyébként ha akarom akkor nem kattog , úgy kell manipulálni a szívatóval hogy jó legyen. Én imádom azt a kattogást , bár csak többször hallhatnám.. :-))
|
cblaci | 11116 | 2015. október 14. 21:26 | Válasz erre: 11113 |
Ú baszod... nem is figyeltem, ne haragudj, szivesen átadtam volna, engem ez hidegen hagy. Jobban örülök hogy írtál.
|
cblaci | 11115 | 2015. október 14. 21:25 | Válasz erre: 11110 |
hacse | 11114 | 2015. október 14. 21:24 | Válasz erre: 11111 |
Az hetvenes évek elejei példányok sokat kibírnak . ;- ]
|
hacse | 11113 | 2015. október 14. 21:22 | Válasz erre: 11111 |
Beleköptélalevesbeúgyterveztemhogyénleszekazezeregyszáztizenegyedik .:o))
|
hacse | 11112 | 2015. október 14. 21:20 | Válasz erre: 11109 |
Mostanában volt pár ilyen spontán , magányos motorozásom , fõként úgy 17 óra utáni indulásokkal , olyan 100 - 160km közöttiek , mert akkor értem rá. Motorozni meg kell még ha holdfényben ér is haza az ember.
|
hacse | 11110 | 2015. október 14. 21:16 | Válasz erre: 11109 |
3 hónap motorozáskimaradás az brutális dolog..
|
cblaci | 11109 | 2015. október 14. 20:50 | Válasz erre: 11108 |
Úgy jött az ötlet hogy a feleségem munkatársnõje volt ott nemrég, aztán õ ajánlotta. Magányos túra lesz, fõként amiatt mert nem tervezhetõ az idõpont, amint alkalmasnak mutatkozik az idõjárás azonnal lépek itthonról. Hiányzik már a motorozás, hirtelen kimaradt vagy három hónap. A sörözésben pedig az a jó hogy idõjárástól független :-) |
Rick | 11108 | 2015. október 14. 20:08 | Válasz erre: 11107 |
Hosszú túra, ráadásul KawaÉvi levadászna ha arrafelé villámkodnék. :-) Nálam mindig van hûtött sör. Teljesen váratlanul is bekövetkezhet egy ünneplés. A számok csak alibinek jók. Nézek is egy búzát 11108-ra. |
cblaci | 11107 | 2015. október 14. 19:04 | Válasz erre: 11105 |
Ezen még nem gondolkodtam mert az valahogy nem olyan jubileumi szám, de attól még ünnepelhetünk, majd hûtök be sört :-)
|
cblaci | 11106 | 2015. október 14. 19:04 | Válasz erre: 11104 |
A napokkal már ebben az idõszakban óvatosan tervezek, így inkább olyan útvonalat keresgélek ami egy napra való. A céltelepülés Füzérradvány lenne, vagyis a Károlyi kastély mint fõ attrakció, ez nekem csak oda-vissza 400km, de persze több lesz mert még keresgélek hozzá egyéb látnivalókat. A napsütés nem is annyira fontos, csak az esõbõl elég már, nem vagyok papírkutya csak valahogy mindig letérek az aszfaltról az Inazuma meg nem enduró... bár Kovács Petivel erre már nem egyszer rácáfoltunk :-)
|
Rick | 11105 | 2015. október 14. 18:14 | Válasz erre: 11103 |
És még valami. A múltkor kérdeztem, hogy mi jár a 10.000-nek. Nem tudom mit kapott, de megérdemelne valamit. Most jön nemsokára a 11111. Az igazi minden mindegy forma. Vajon ki lesz az? És mit kapjon? :-) |
cblaci | 11103 | 2015. október 14. 06:41 | Válasz erre: 11102 |
Reménykedem én is, amilyen változékony mostanában az idõjárás még akármi is lehet, terv az már van, csak indulni kell ha kisüt a nap. ;-)
|
Rick | 11102 | 2015. október 13. 21:35 | Válasz erre: 11100 |
Igen, jó kis hely. Sokat belefeccöltek. Sokáig elmentem mellette, de a konferencia idején láttam, hogy felturbózták, nekem (is) megtetszett. ( már nem kell elmenni a Balcsira, félidõben célhoz érek. :-) Remélem idén kisüt még egyszer a napocska!
|
cblaci | 11101 | 2015. október 13. 20:45 |
Savanyúcukor! Hopp, máris felülre kerültünk, ez egy varázsszó kérem! :-) |
cblaci | 11100 | 2015. október 12. 08:16 | Válasz erre: 11093 |
Ismerõs a hely Rick, itt ettük a sült halat :-) úgy jöttem el innen mint egy gömbhal basszus... legközelebb dekát mondok nem darabot, több napig emésztettem mint a kígyó :-)
|
fenyooldrider | 11099 | 2015. október 12. 04:43 | Válasz erre: 11097 |
Mitõl korrodált,ez jó kérdés,de külföldi fórumokon is olvastam errõl,ráadásul rendeltünk egy tankot az e-bayról Angliából,az is ilyen volt, pedig kívül gyönyörû volt,csak homokszóráskor derült ki,hogy az is szita! Azt is olvastam,hogy sûrûn kellett karbit pucolni ,meg plusz szûrõt beépíteni,na az sem véletlen van,csak az ember hajlamosabb azt hinni, hogy a benzinkúton tankolt rozsdás benyát,pedig a hiba nem ott van:(! Na ezek alapján az infók alapján mondtam,hogy valószínûleg típushiba! |
Kovacspeter | 11098 | 2015. október 11. 20:26 |
No még egy rövid kicsapás termése a nyárról Zolibától, ahol képek is készültek: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=104611
|
Kovacspeter | 11097 | 2015. október 11. 20:24 | Válasz erre: 11091 |
Fenyõ, mitõl korrodált ez a tank hogy ennyi baj volt vele?
|
Kovacspeter | 11096 | 2015. október 11. 20:23 | Válasz erre: 11090 |
Üdv! Na az jó ár, remélhetõleg tartós is. Miféle gyártmány? |
Kovacspeter | 11095 | 2015. október 11. 20:21 | Válasz erre: 11086 |
Erre emlékszem, igaz azt nem tudjuk hogy a munkahelyi balesetekkel hogy álltak;-) Viszont az enyedi várat azóta felújították, a sérültek száma ismeretlen:-D |
Kovacspeter | 11094 | 2015. október 11. 20:16 | Válasz erre: 11082 |
Dehogyis Csabi, teszem azt a Tornyi-Szoboszló távot gyorsan le lehet tolni mint a sz@ros gatyát, egy megállás Inazumával, tudom mert már próbáltam;-) Szóval a keleti határnál pikkpakk lent vagy a mai útviszonyok között. Igaz utána elõfordul hogy leromlik az átlagsebesség, nem kicsit, nagyon;-)
|
Rick | 11093 | 2015. október 10. 21:43 |
Sziasztok. Egy kis csatangolás volt. Nosztalgia esõ elõtt és "spuri" elõle. :-)
![]() ![]() |
fenyooldrider | 11091 | 2015. október 5. 20:49 | Válasz erre: 11088 |
Belefáradtam a küzdelembe! Még azt csiszolni,gittelni,csiszolni,szórógittelni,csiszolni,megint szórógittelni,megint csiszolni..... aztán meg a felfogatófülek,tanksapka,stb.... Hidd el nem egyszerû! |
indiszogye | 11090 | 2015. október 5. 11:41 | Válasz erre: 11069 |
Szia Peti. A racing bazárba olvastam egy hirdetést, hogy minden karbihoz van membrán. Pénteken 13000Ft ellenében pestrõl elhoztam.
|
hacse | 11089 | 2015. október 5. 08:35 | Válasz erre: 11086 |
Túlbonyolítjuk az életünket minenféle erõátviteli rendszerekkel meg áramköri elmekkel. Ez itt a bizonyíték arra , hogy milyen egyszerûen meg lehet építeni egy ilyen speciális robotgép-vezérlést. Ezeknél a berendezéseknél soha nincs szükség szoftverfrissítésre, ugyanakkor több "külsõ egység" is csatlakoztatható és nagyon egyszerûen tanítható a vezérlésére , és bármilyen programnyelvet megért. A külsõ vezérlõegységeknél gyakran fellép teljesítmény ingadozás , de ez beavatkozást nagyon ritkán igényel. :o))
|
hacse | 11088 | 2015. október 5. 08:03 | Válasz erre: 11087 |
Én ezek után már csak azt nem értem , hogy miért nincs a te motorodon epoxigyantába bugyolált , szépen lemunkált és fényezett GSX 750 -es benzintartály . Ezt most komolyan nem értem, annak fényében , hogy jól hozzákötött, meg a veteránosoknál bevált , meg ilyen sokat küzöttél vele ,satöbbi satöbbi.. Én anno lyukacsossá változott Wartburg csomagtartót csináltam meg ezzel a módszerrel , több rétegben és többet nem volt vele gond.
|
fenyooldrider | 11087 | 2015. október 3. 20:33 | Válasz erre: 11086 |
Az úgy kezdõdött,hogy miután feladtam a használt tank keresgélést és rájöttem,hogy ez felesleges is,mert ez típushiba ezért képbe került egy epoxigyantával foglalkozó illetõ,aki veterán autókra,motorokra készít mindenféle elemet minta alapján! Uccu neki,felkerestem,hogy csináljon nekem egy epoxi tankot,ez jó ötletnek tûnt akkor... Amikor az emberem meglátta a homokfújt tankot azt mondta,hogy egy tankért nem csinál sablont,ráadásul ritka mint a fehér holló,de õ ajánlotta,hogy vonjuk be kívülrõl epoxival+üvegszállal 2 rétegben,így a legegyszerûbb és legolcsóbb is nekem! A tank alján a képen látható folt a próbaragasztás,ami brutál jól hozzákötött! Szóval ezért van kívül epoxi gyanta,a belsejét elõször csak ki akartam rozsdátlanítani,de aztán a veteránosoktól ellesett módszerrel ezt is lefixáltam 2K mûgyantával a késõbbi rozsdásodást megakadályozandó! A tanktisztító´szörnyedvény" betonkeverõként szolgált sokáig,aztán átalakítottam vibrációs rázóasztallá tank tisztításgoz :D! Amúgy a rozsdás tankbelsõt tökéletesen tisztává varázsolta a rázóasztal-kavics-foszforsav-lúgos mechanikai és kémiai agresszió! |
cblaci | 11086 | 2015. október 3. 19:56 | Válasz erre: 11085 |
fenyooldrider | 11085 | 2015. október 1. 18:36 |
Egyszer ígértem, hogy bemutatom a volt rozsdit,ha itt a holtszezon,na ezért lett nekem 1400-as tankom,az belül horganyzott,a régivel eddig jutottam,kívül-belül mûgyanta már csak festeni kellett volna: A tisztítás mûvelete,ezt a youtube-n nézzétek:D! https://www.youtube.com/watch?v=fWrSq7iVxXs Ilyen volt:( ![]() ![]() ![]() |
fenyooldrider | 11083 | 2015. október 1. 16:01 | Válasz erre: 11082 |
Sajnos én is,de majd eccer felkerekedek:![]() ![]() ![]() |
indiszogye | 11081 | 2015. szeptember 28. 11:17 | Válasz erre: 11065 |
Szia Laci. Szó sincs róla, hogy hibás lennél bármibe is. Most is köszönöm a segítséget akkor mikor elkészült jónak tûnt. Az élettartamot senki nem ismerte, ezért írtam le, hogy csak egy hónapot bírt a ták-mók.
|
Kovacspeter | 11080 | 2015. szeptember 27. 21:31 | Válasz erre: 11079 |
Az jó lenne, csak idõ legyen rá, meg ne essen a hó, a többi nem olyan fontos;-)
|
cblaci | 11079 | 2015. szeptember 27. 21:27 | Válasz erre: 11078 |
Köszönjük! Jólesett ez így estefelé ;-) Csak össze kellene még idén hozni valamit odakint, ha tavaly márciusban sikerült akkor idén októberben miért ne sikerülne, bár a kettõ között nem sok összefüggés van :-) |
Kovacspeter | 11078 | 2015. szeptember 27. 21:22 |
Hölgyeim és Uraim! Az Erdély mesterséges vizei c. sorozatot láthatták;-) |
Kovacspeter | 11077 | 2015. szeptember 27. 21:20 |
De van aki kicsi házi tározót csinál Gyimesben a tanyáján a Tatrost felduzzasztva, ahol pisztrángok úszkálnak, úgymint a Piposz-tanya tulaja Tankó István:
![]() |
Kovacspeter | 11076 | 2015. szeptember 27. 21:12 |
A Csíkszépvízi-tározó és kilátás a gátról Szépvíz felé:
![]() ![]() |