9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 11175 2015. október 24. 18:31  
Aki igazán érti a viccet az a Besenyõ Igazam van Pista! :-)
Ma éjjel óraátállítás, pontosabban az idõ bezsugorodik egy kis negatív pontba és ott lenyelõdik... na de mondja el ezt õ, sokkal jobban tudja:
https://www.youtube.com/watch?v=9w5toxxJARA
    

Rick 11174 2015. október 24. 15:58   Válasz erre: 11173
Értem a viccet. Akkor gyûjtést szervezek.
    

cblaci 11173 2015. október 23. 23:28   Válasz erre: 11172
Tudtam én hogy nem volt komoly, még egy vicc is az eszembe jutott :-)

A székely meg a fia elmegy fát vágni, a fiú megelégeli hogy állandóan parancsolgatnak neki ezért mérgében az apja hátába állítja a fejszét...
-Fiam ez vicc volt, vagy komoly?
-Komoly volt apám!
-Akkor jó, mert viccnek durva lett volna.
;-)
    

Rick 11172 2015. október 23. 22:50   Válasz erre: 11169
A gyûjtés, a borda, a paradicsom, mind csak vicc volt. Elnézést! Tényleg jó túrát csináltál.
    

cblaci 11171 2015. október 23. 18:49   Válasz erre: 11170
Örülök hogy tetszik!
Természetesen szeretem a csapatos túrákat is, annak is megvan a varázsa, több napos kirándulásokon az esti sörözéses beszélgetésrõl oldalakat tudnék írni. Mindennek megvan a maga hangulata, kérdés ki hogyan éli meg :-)
    

fenyooldrider 11170 2015. október 23. 15:52   Válasz erre: 11169
Nekem tetszik a Sportmotoros cikked,látszik a képaláírásokból,hogy nagyon körüljártad a témát,nem csak simán kerültél egy karikát:D!
Amúgy én is nagyon szeretek egyedül (is) motorozni,pont az általad leírtak miatt,az az igazi szabadság,senkihez nem vagy kötve,semmi nem zavar,minden úgy lesz,ahogy alakítod!

    

cblaci 11169 2015. október 23. 10:24   Válasz erre: 11168
Szia Rick!
A gyûjtés részét nem értem, a többirõl viszont ejtenék néhány szót.
A magány mellett szerepelt egy másik szó is a harmónia, ezzel csak azt próbáltam sugallni, hogy egy jó motorozáshoz nem mindig kell a társaság, sõt nekem néha szükségem van az efféle "magányra" is, holott az életemet nehezen tudnám társ nélküli magányban elképzelni. Ez másról szól, ilyenkor ott állok meg ahol jólesik és annyit idõzök amennyit akarok, senkit nem tartok fel és engem sem zavarnak, vagyis harmóniában vagyok a környezetemmel, legyen az vár, kastély, folyó vagy bármilyen természeti érdekesség. Errõl majdnem írtam a Társ keresés topikban is mert egy két hozzászólás kiverte nálam a biztit, de aztán mégsem tettem mert nincs ott keresnivalóm, de ahogy beleolvasok más topikokba úgy oda is betévedtem, bár ne tettem volna...
A motor is társ, ebben igazad van, de nincs lelke ami a sajátja, hanem a tiedbõl kap egy jókora darabot, azért olyan kedves és azért tud lehangolni ha valami baja van.
Az a vasárnapi nap nagyon jól sikerült, mondhatnám teljes harmóniában, jót tett a léleknek és a közérzetnek, kicsit kikapcsolt még ha csak egy napra is, ettõl többet nem kell hozzágondolni.
    

Rick 11168 2015. október 23. 08:51   Válasz erre: 11160
A cím alapján még gyûjtést is lehetne szervezni. Hagyjuk már! Szerintem semmiféle magányról nincs itt szó. A motor lelke mindig velünk van. Ez a Paradicsomi állapot tökéletes illúziója: a bordából eszkábált, tiltott gyümölcs rajongó "segítõtárs" nélkül, szabadon mint az elsõ idõkben. :-)
    

cblaci 11167 2015. október 22. 16:45   Válasz erre: 11161
Peti! Találtam neked valamit :-)))
    

cblaci 11166 2015. október 20. 17:30   Válasz erre: 11164
Az ország csodás amiben élünk, bárcsak több idõ lenne felfedezni...
    

cblaci 11165 2015. október 20. 17:28   Válasz erre: 11161
Nem akartam említeni de ettõl jobb reklám nem is létezik mint az hogy te még ittál is belõle, még ha csak véletlenül akkor is :-)
Azóta értem miért írták rá: "Csak eredeti edényzetben tárolható" :-/
    

indiszogye 11164 2015. október 20. 16:56   Válasz erre: 11160
Csodás túrát tettél meg, és nagyon látványos fotókat készítettél.
    

Kovacspeter 11163 2015. október 20. 01:05   Válasz erre: 11160
Sokmindent bele tudtál venni a napba, faja lett.

    

Kovacspeter 11162 2015. október 20. 00:37   Válasz erre: 11158
Az Elefanten Treffenre tényleg el kéne menni egyszer, a legbiztosabb valami oldalcsokis, vagy enduro gép lenne, amit nem sajnál az ember.
De csak egyszer, nem kétszer;-)
    

Kovacspeter 11161 2015. október 20. 00:31   Válasz erre: 11152
Na ez az amirõl ti is írtok, az a baj hogy sokan csodára számítanak ezekkel az adalékokkal. Ha egyszer megindul a lerakódott trutymó az elég nagy galibát tud csinálni, akár a karburáturban, hengerben, sõt egy kényesebb befecskendezõ szelep aligha köszöni meg a dolgot.
Spurit szoktam használni inkább csak megelõzési céllal, néha iszom is, a csodákban nem hiszek, fogyasztáscsökkenést részemrõl nem tudtam mérni. Igaz alapból jól fogyaszt:-)

    

cblaci 11160 2015. október 19. 22:09  
Akkor ahogy ígértem, egy kis olvasni és nézegetnivaló:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=105711
    

cblaci 11159 2015. október 18. 19:00   Válasz erre: 11156
A bekecs azért nem rohadt rám, fõleg reggel amikor még petyerészett valami... mert igazából nem nagyon tudtam eldönteni a halmazállapotát, az esõhöz képest túlságosan aprószemû volt és sûrû, ködhöz meg túlságosan nagy és ritka...
Már zõdhajnalban keltem és mivel nem hallottam csörömpölni az ereszt a szándék tettekké erõsödött, átnéztem mégegyszer a látnivalókat és elfordítottam a kulcsot! Mindent láttam ma amit akartam, egyedül Füzérradvány maradt el de az is csak azért mert megígértem a feleségemnek, hogy azt majd együtt fedezzük fel, mégis csak az õ munkatársnõjétõl jött az infó nehogy már... értitek :-)
Ha nem csináltam volna képeket akkor lennék bajban, ugyanis annyira élménydúsra sikeredett a túra hogy felét már elfelejtettem. Láttam kastélyokat, belecsöppentem egy kiállításba, méláztam a Tiszánál, sütkéreztem a Bodrog parján és még Szlovákiában is kerültem egy kanyart Nagykövesd váránál, na meg hazafelé jól eláztam ami az élmények egy másik halmazába tartozik....
Ha ráérek majd csokrot kötök a képekbõl a szokásos helyen, de majd megmutatom itt is Nektek ;-)
Elõzetesen néhány:
    

fenyooldrider 11158 2015. október 18. 18:13   Válasz erre: 11156
Itt a Balatonnál is totál jó idõvolt,így könnyû ....
Ide kellene egyszer eljutni,csak még nem vagyok elég elvetemült:https://www.youtube.com/watch?v=75UNClTEIR0
https://www.youtube.com/watch?v=IBqTYGG4FSI
    

Rick 11157 2015. október 18. 13:09   Válasz erre: 11156
És most már felénk is. Kár, hogy visszaaludtam. :-)
    

Rick 11156 2015. október 18. 08:01   Válasz erre: 11155
Úgy néz ki, hogy tényleg jó idõ van felétek. Mármint cbLaci felé.
    

fenyooldrider 11155 2015. október 18. 07:55   Válasz erre: 11154
Itt az idõ!
:D
    

cblaci 11154 2015. október 17. 21:30   Válasz erre: 11128
Köszönöm Peti!
Átterveztem az utat kibõvítve Bodrogolaszival, amint az idõ engedi nekivágok!
    

cblaci 11153 2015. október 17. 18:19   Válasz erre: 11152
Az ilyen leírásokat szeretem, nem amiket a marketing szövegben olvasok, mint pl. a "diszpergál" ami jól hangzik csak nem sokra megyek vele. Lassan már 10 éve rágom ezt a gittet, már a Hondánál bizonyított a Spuri és azóta is használom, egy idõben ajánlottam fûnek fának, pedig semmi hasznom belõle, az persze bosszantott amikor hülyének néztek a neten felvilágosodott de gyakorlati tapasztalatok nélküli okostojások. Újabban már nem érdekel, elég ha nekem segít a cucc, illetve azoknak az ismerõseimnek akik megértik hogyan kell használni. Majd figyeld meg tavasszal, szinte mindegyik fórumon olvashatsz szopornyikás motorokról amelyeknek túlfolynak a tûszelepei és nehezen vagy egyáltalán nem indulnak. Szerencsés vagyok mert itt helyben is kapok a benzinkútnál, de mivel magyar termék biztos vagyok benne hogy az egész ország területén beszerezhetõ.
    

hacse 11152 2015. október 17. 15:58   Válasz erre: 11148
Ezt a "kifele takarodó szemét okoz gondot" állítást én a feleségem robogójánál tapasztaltam ,az elsõ tank 3/4-énél egy babszem nagyságú kokszsapka keletkezett a gyertya végén , nem az elektródon , mer' azon nem fért el, természetesen meghiusítva mindennemú szikratevékenységet a hengerben . Mivel nem volt kedvem szétszedni az üa rendszert - robogónál kicsit macerásabb- becsavartam egy új gyertyát és kész. Ezen az új gyertyán már sokkal kisebb kosz telepedett meg, de ahhoz bõségesen elég volt , hogy slusszot okozzon. Bár még ekkor sem volt kedvem szerelni, gyertyapucc és már pörgött is a masina. Azért másnap kipuccantottam a redszert , hogy üzembiztos legyen a gép, de szerintem ha nem tettem volna , a szétszedéskor látottak alapján , akkor sem lenne vele gond. Mondjuk ez egy egyhengeres kétütemû mocc. Ahol sokagyetyamegakarburátorazmégenergiaigényesebbdolog.
    

Rick 11151 2015. október 17. 15:27   Válasz erre: 11148
Nekem semmilyen problémát nem okozott a spuri használata. Valószínûleg olyan gazdája volt a motornak, aki minden évben rendbe rakta stb... khmmm. SPD-s pedálom van. A cipõmet eladtam. Ha megint lesz spd-s cipõm csak olyat veszek amirõl nem látszik, hogy az, és kombi pedállal fogom használni.
    

hacse 11150 2015. október 17. 15:25   Válasz erre: 11148
Nekem van egy ismerõsöm ,...nem jó. Több ismerõsöm is van.. Az egyik munkatársam, a Tibi, de ez a lényegen nem változtat , vásárolt egy diesel üzemû terepjárkálót , és mivel egyenetlen alapjárat , meg hasonló anomáliák kínozták a verdát elvitte autószerelõ bácsihoz, aki kézrátétel után azt javasolta Tibcsinek, hogy jusson hozzá valamilyen úton - módon egy fél liternyi Spurihoz és az egészet löttyintse bele egy teli tank gázolajba , majd utána rendszeresen használja egy ideig a Spurit a dobozán elõírtak szerint, mert tapasztalatai szerint ez a módszer sokszor bevált. Itt nem is az a lényeg , hogy Tibornál ez nem jött be, mert egy nyomástartó szelepféleséget kellett kicsrélni a gépen és úgy lett fain a verda, de más alkalmakkor meg szokta oldani a problémát a Spuri álltólag.
    

hacse 11149 2015. október 17. 15:04  
Ezt állítják a kékrõl: http://spuri-adalek.hu/content/view/12/37/
    

cblaci 11148 2015. október 17. 14:20  
A SportMotoron van néhány hithû spuris, érdekes módon még azok is hisznek benne akik mûszaki vagy gépipari területen mozognak és minden más adalékolást elutasítanak. Itt el kell felejteni hogy egy flakont beletöltök aztán úgy áldja... ezt folyamatosan és elég az elõírt adagokban öntögetni, nálam újabban egy 10ml-es fecskendõ van egy vékonyka benzincsõvel megtoldva és a kis 125ml-es spuri, simán elférnek a nyereg alatt. STP karbitisztítót használtam még a Daciámban úgy 18-éve, jó volt tisztítani, de a tisztaságot fenntartani szerintem jobb a spuri, de az se egybõl hat, legalább 2 tankolás után érzõdik a hatása.

Idézek egy hozzászólást, ott ahonnan ez való sokan használják és nem beszéltek össze:

"A spuri nem teszi rendbe az elmúlt 9 év öregedéseit, sõt ha figyelmesen olvassátok, mellékhatás, hogy esetenként, pont a feloldott kifele takarodó szemét okoz gondot, dugul el a szûrõ, fúvóka, vagy akad fent a tûszelep. Az adalék megelõzésre van , nem utólagos kenetnek...ezért is terjed el a köztudatban , és van sok negatív tapasztalat, mert sokan akkor nyúlnak már a flakon után, mikor már menthetetlen a dolog. Ès jé, tényleg nem hozta meg a várt eredményt...
Azért ennyi tavaszi porlasztó problémáról még nem olvastam itt a fórumon..."

    

KawaÉvi 11147 2015. október 17. 13:52   Válasz erre: 11146
Én pedig SPD-t használok. Igaz csak a biciklin, de sokkal jobban megy tõle :-)
    

Rick 11146 2015. október 17. 13:06   Válasz erre: 11142
A spuri elõtt használtam az stp-t. De nem lett tõle Hayabusa a moci, így átmentem Budafokra a kék spuriért. Hát ettõl sem lett vadászsólyom a mocika, így a piros spuri lesz a következõ beszerzési projekt, amit féláron adnak a kékhez képet. Szerencsére nekem egyik szertõl sem lett akadozós a motor, ha volt vagy van dzsuva a karburátorban, az nem akadályozza a mûködést.
CbLaci: A quadrocopter szerintem fél deci pálinkát sem tudna felemelni, és egy akksival kb. 5 percig lehet vele bohóckodni. Kétlem, hogy megtenné a köztünk lévõ távolságot. Egy esetet kivéve: beteszem a kocsi csomagtartójába a coptert, lemegyek hozzátok. Kinyitom a csomagtartót, Te leakasztod a copterre kötözött pálinkát, Hacse pedig elstartol a csomagtartóból. ( a copterrel )
És meg is csinálnám, de gondolkodtam a dolgon és igazad van. Tényleg nem egy nagy durranás az a 11111. Ugye? :-)

    

hacse 11145 2015. október 17. 13:02   Válasz erre: 11142
Ebbõl is vettem már , de csak egy flakonnal használtam el anno , így nem tudok érdemben nyilatkozni.
    

hacse 11144 2015. október 17. 13:00  
Most újabban megint a piros Spurit használom a motorokba néhány év kihgyás után, pedig én nem igazán szeretek adalékokkal bíbelõdni , de azt én is tapasztaltam , hogy sok szutykot képes eltávolítani az üa .rendszerbõl. Én magam pedig lenmagolaj és tökmagolaj (mindkettõ hidegen sajtolt) keverékét töltöm magamba éhgyomorra reggelente. A szelepeim tiszták.. :-]
    

hacse 11143 2015. október 17. 12:47   Válasz erre: 11138
Köszönjük a felajánlásokat ! Majd szavadon fogunk egyszer ! :o))
    

fenyooldrider 11142 2015. október 17. 12:38   Válasz erre: 11141
A mi környékünkön nem találtam Spurit olyan helyen ami útba esik!
Ezt használom már régóta:
Nyáron: http://stp.co.hu/benzin-uzemanyag-adalek.html
Télen: http://stp.co.hu/dizel-benzin-teli-adalek.html
A teccsóban,óccsanban kapható és nagyon tuti a hatása,a tisztítás/tisztántartás/konzerválás mellett elég komolyan növeli a teljesítményét a motornak!
Motorba,autóba ezt használom kb 7-8 éve pedig nem szeretem szórni f@szságokra a pénzem,de ez tényleg jó!!
    

cblaci 11141 2015. október 17. 10:32   Válasz erre: 11139
A spuriból elég a piros, fõleg ha az a cél hogy ne legyenek dugulásos lerakódásos problémák, én is csak azért használom, nem a teljesítmény növekedés a cél. Elõször egy alapos karbi tisztítást kell csinálni, na meg a karbik elõtt is legyen patyolat a benzin útja, tank, szûrõ legyen makulátlan, a gyári szûrõt érdemes ellenõrízni, ha jó felesleges másodlagos papírszûrõkkel bonyolítani a dolgokat mert amúgy sincs sok hely ott. Egyik banditos haverom is kipróbálta a spurit, nemrég vette a motort amiben az elhanyagolt benzinrendszer miatt megindultak a szutykok... karbi tisztítás lett a vége. Persze a konklúzió az lett hogy szar a Spuri mert kib.szott vele, holott õ kezdte az építkezést a tetõvel, vagyis ha kitakarítja a karbit és utána prevencióként használja a Spurit soha nem lett volna ilyen gondja és a téli tárolást is baj nélkül vészelte volna át. A kékrõl nem sokat tudok, egyik ismerõsüm állítja hogy megtáltosodott tõle a motorja, õ viszont elõzetesen a pirosat is használta folyamatosan.
Most állt a motorom elég sokat, volt benne Spuri de mégis átöblítettem a karbit, úgy hogy szét se szedtem hozzá. A kis szinkronizáló álványom infúziós részét használtam fel, leengedtem a karbikat és készítettem olyan spuri+benzin keveréket ami kb 3-4x-os dózisból állt. Bekötöttem a karbiba és megvártam amíg feltelnek a csészék, ezután egyenként leengedtem a csészéket, szép sorban, majd elzártam a leeresztõt hogy újból feltöltõdjön a csésze, ezt vagy háromszor megismételtem, nem sok de volt benne maszat. Legutóbb egy Nighthawk karbiját szedtem szét, jellemzõen ott volt az alapjárati fuvókáknál a barnás kocsonya, nem tudtam szinkronizálni mert a szívócsonkon a csatlakozás más mint az Inazumán, de így is nagyságrendekkel szebben járt mint tisztítás elõtt. Nem kívánom osztani az észt mert nekem se túl sok jutott, de a spuritól jobb és olcsóbb megoldást nem tudok a karbik tisztántartásához.
    

cblaci 11140 2015. október 17. 10:19   Válasz erre: 11138
Höhh...! Ilyen nagy piás hírében állok? :-D
Figyejjémá Rick! Ez a quadrocopter izé tud piát szállítani? merhogy Csabi kezelhetné ajándékból, te meg felakasztasz rá egy csíkos szatyrot egy kis pálinka miegymással, oszt ammeg elhozná ide hozzám a légtérben. Le se kell szálljon, elég ha lassít mikor ideér, majd lapáttal lepiszkálom.
Mer mégis csak én vótam a tizenegyezerszásztizenegyedik vazze!
    

Rick 11139 2015. október 17. 08:42   Válasz erre: 11120
Egyébként visszatérve a spurira, a kéket vettem meg, de nem lett olyan a motorom mint a Tied. Úgyhogy ha elfogy a kék, a piros lesz a következõ. Ráadásul a 210-bõl 190 lett, nem tudom miért. Ezek az értékek cm-ben értendõek, és nincs róla videó.
    

Rick 11138 2015. október 17. 08:29   Válasz erre: 11114
Szia!
Mivelhogynemszeretedazalkoholtajutalmad:háromlipoakksierejéigirányíthatodaquadrocopterem. Jobb nem jutott eszembe.
CB Lacinál nyilván egy üveg borral-sörrel-pályinkával is megúsztam volna, most viszont izgulhatok, hogy összetörik-e...
    

Kovacspeter 11137 2015. október 16. 21:07   Válasz erre: 11132

    

Kovacspeter 11136 2015. október 16. 21:06   Válasz erre: 11132
bbb bé-bé
    

Kovacspeter 11135 2015. október 16. 21:06   Válasz erre: 11130
Csináltatsz Andorral egy jó ülést, akkor simán elég lesz 2:-D
    

cblaci 11134 2015. október 16. 19:55   Válasz erre: 11132
Az egy nagyon jó film, láttam a Youtube-on, rendesen meghatott a vége, még sírtam is :-)
https://www.youtube.com/watch?v=NP3TFeSSZYk
    

cblaci 11133 2015. október 16. 19:54   Válasz erre: 11131
Mert amióta van bérletem sokszor találkozok városi emberekkel akiktõl sokat tanulok :-D
    

hacse 11132 2015. október 16. 19:48   Válasz erre: 11131
bb
    

hacse 11131 2015. október 16. 10:45   Válasz erre: 11126
Nagyságrendekkel tájékozottabnak tûntél mindig is az itt leírt körülmények ellenére.. ;o]
    

hacse 11130 2015. október 16. 10:38   Válasz erre: 11129
De lehet , hogy 4 re van szükség .... ;o))))
    

Kovacspeter 11129 2015. október 15. 22:16   Válasz erre: 11121
Na jó, azért még ne temesd magad;-)
Két-három megállás se dobja meg nagyon az utat idõben.
    

Kovacspeter 11128 2015. október 15. 22:10   Válasz erre: 11109
Ha arra jársz, Bodrogolaszi õsi Árpád-kori templomát ki ne hagyd.
Az egyik legrégebbi templom Kismagyarországon.
    

Kovacspeter 11127 2015. október 15. 22:04   Válasz erre: 11099
Nem lehet hogy az angliai tankot inkább a só intézte el?
Típushiba lenne-e vagy sem, fogalmam sincs, az enyémnél még nem volt soha karburátordugulás a 115 ezer km alatt, +szûrõ sincs beépítve. Nyilván egy tapasztalat nem mérvadó, bár igyekszem jó benzint tankolni, az is fontos hogy ne mindig egy helyen tankoljon az ember, és ha tudom hogy állni fog, akár nyáron is egy-két hetet, hiába van félig a tank, akkor is televágom.
    

cblaci 11126 2015. október 15. 16:41   Válasz erre: 11124
Hihetetlen, biztosan valami új fejlesztés, ezek a Suzukiék mindig kitalálnak valamit.
Ma meg azt hallottam hogy ember járt a holdon...
Még csak nemrég van netünk, ráadásul a város is messze van :-)
    

hacse 11125 2015. október 14. 22:13  
Joccakát!
    

hacse 11124 2015. október 14. 22:08   Válasz erre: 11118
Pedig van olyan , hogy Bandit . GSF. Elég gyakori Suzuki típus...ehe..ehe.;o))))))
    

hacse 11123 2015. október 14. 22:03   Válasz erre: 11122
.. mondjuk benzinben gondolkodni kegyetlen lehet , ott inkább azon van az ember , hogy minél elõbb kint legyen belõle...
    

hacse 11122 2015. október 14. 22:01   Válasz erre: 11120
Várgyá' várgyá' várgyááá' , attól függ, hogy mia cucc , nekem nem köll szesz, benzinben gondolkodjál Rick , ha csak egy két decit ajándékozol az is nagy öröm nekem . Alkoholos italt Lacinak címezd!
    

hacse 11121 2015. október 14. 21:54   Válasz erre: 11094
Peti bácsi neked egy megállással megy, de nekem ezzel a gerinccel , aktuális állapottól függõen lehet , hogy két -három pihi is kell. Nem vagyok már a régi , de az a baj , hogy új se.. Na de , ha csak ez lenne az egyetlen gátja az odagurulásomnak akkor többször látnátok arra felétek azt a rusnya képemet. :-)))
    

cblaci 11120 2015. október 14. 21:50  
Rick! A Csabi nevét írd rá az ajándékra mert az övé lesz, én csak véletlenül kotnyeleskedtem bele :-D
    

hacse 11119 2015. október 14. 21:40   Válasz erre: 11116
Engem is kábé ugyanennyire izgat a dolog , csak hát Rick hátha kitalált már valami ajándékfélét. ;o)))
    

cblaci 11118 2015. október 14. 21:40   Válasz erre: 11117
Átadom! A Banditokról nem hallottam, de nem is az a lényeg, hanem hogy ez nem kóros. Gabi is azt mondta ha egy kicsit tovább rajtahagyja a szivatót nem jön elõ a dolog.
    

hacse 11117 2015. október 14. 21:31   Válasz erre: 11115
Gratulálok néki !!! Az ezerkettes Bandita is kattog , legalábbis azok , amiket ismerek. Egyébként ha akarom akkor nem kattog , úgy kell manipulálni a szívatóval hogy jó legyen. Én imádom azt a kattogást , bár csak többször hallhatnám.. :-))
    

cblaci 11116 2015. október 14. 21:26   Válasz erre: 11113
Ú baszod... nem is figyeltem, ne haragudj, szivesen átadtam volna, engem ez hidegen hagy. Jobban örülök hogy írtál.
    

cblaci 11115 2015. október 14. 21:25   Válasz erre: 11110
Gábor barátom vett egy ugyan olyan motort mint a tied Csabi és hidegen az is kattog... állítólag a szegény keverék miatt van és csak hidegen csinálja. Kovács Peti is ismeri a srácot, vele is megtárgyalták a dolgot, egyáltalán nem jelent gondot, Bandit karbisorral nem csinálja de azzal meg többet eszik.
Szóval jövõre többen leszünk egy piros ezerkettessel! :-)
    

hacse 11114 2015. október 14. 21:24   Válasz erre: 11111
Az hetvenes évek elejei példányok sokat kibírnak . ;- ]
    

hacse 11113 2015. október 14. 21:22   Válasz erre: 11111
Beleköptélalevesbeúgyterveztemhogyénleszekazezeregyszáztizenegyedik .:o))
    

hacse 11112 2015. október 14. 21:20   Válasz erre: 11109
Mostanában volt pár ilyen spontán , magányos motorozásom , fõként úgy 17 óra utáni indulásokkal , olyan 100 - 160km közöttiek , mert akkor értem rá. Motorozni meg kell még ha holdfényben ér is haza az ember.
    

cblaci 11111 2015. október 14. 21:20   Válasz erre: 11110
Kibírtam, hiszen itt vagyok! :-)

    

hacse 11110 2015. október 14. 21:16   Válasz erre: 11109
3 hónap motorozáskimaradás az brutális dolog..
    

cblaci 11109 2015. október 14. 20:50   Válasz erre: 11108
Úgy jött az ötlet hogy a feleségem munkatársnõje volt ott nemrég, aztán õ ajánlotta. Magányos túra lesz, fõként amiatt mert nem tervezhetõ az idõpont, amint alkalmasnak mutatkozik az idõjárás azonnal lépek itthonról. Hiányzik már a motorozás, hirtelen kimaradt vagy három hónap.
A sörözésben pedig az a jó hogy idõjárástól független :-)
    

Rick 11108 2015. október 14. 20:08   Válasz erre: 11107
Hosszú túra, ráadásul KawaÉvi levadászna ha arrafelé villámkodnék. :-)
Nálam mindig van hûtött sör. Teljesen váratlanul is bekövetkezhet egy ünneplés. A számok csak alibinek jók. Nézek is egy búzát 11108-ra.
    

cblaci 11107 2015. október 14. 19:04   Válasz erre: 11105
Ezen még nem gondolkodtam mert az valahogy nem olyan jubileumi szám, de attól még ünnepelhetünk, majd hûtök be sört :-)
    

cblaci 11106 2015. október 14. 19:04   Válasz erre: 11104
A napokkal már ebben az idõszakban óvatosan tervezek, így inkább olyan útvonalat keresgélek ami egy napra való. A céltelepülés Füzérradvány lenne, vagyis a Károlyi kastély mint fõ attrakció, ez nekem csak oda-vissza 400km, de persze több lesz mert még keresgélek hozzá egyéb látnivalókat. A napsütés nem is annyira fontos, csak az esõbõl elég már, nem vagyok papírkutya csak valahogy mindig letérek az aszfaltról az Inazuma meg nem enduró... bár Kovács Petivel erre már nem egyszer rácáfoltunk :-)
    

Rick 11105 2015. október 14. 18:14   Válasz erre: 11103
És még valami. A múltkor kérdeztem, hogy mi jár a 10.000-nek. Nem tudom mit kapott, de megérdemelne valamit. Most jön nemsokára a 11111. Az igazi minden mindegy forma.
Vajon ki lesz az? És mit kapjon? :-)
    

Rick 11104 2015. október 14. 18:11   Válasz erre: 11103
Hány km, hány nap? Honnan-merre?
    

cblaci 11103 2015. október 14. 06:41   Válasz erre: 11102
Reménykedem én is, amilyen változékony mostanában az idõjárás még akármi is lehet, terv az már van, csak indulni kell ha kisüt a nap. ;-)
    

Rick 11102 2015. október 13. 21:35   Válasz erre: 11100
Igen, jó kis hely. Sokat belefeccöltek. Sokáig elmentem mellette, de a konferencia idején láttam, hogy felturbózták, nekem (is) megtetszett. ( már nem kell elmenni a Balcsira, félidõben célhoz érek. :-) Remélem idén kisüt még egyszer a napocska!
    

cblaci 11101 2015. október 13. 20:45  
Savanyúcukor!
Hopp, máris felülre kerültünk, ez egy varázsszó kérem! :-)
    

cblaci 11100 2015. október 12. 08:16   Válasz erre: 11093
Ismerõs a hely Rick, itt ettük a sült halat :-) úgy jöttem el innen mint egy gömbhal basszus... legközelebb dekát mondok nem darabot, több napig emésztettem mint a kígyó :-)
    

fenyooldrider 11099 2015. október 12. 04:43   Válasz erre: 11097
Mitõl korrodált,ez jó kérdés,de külföldi fórumokon is olvastam errõl,ráadásul rendeltünk egy tankot az e-bayról Angliából,az is ilyen volt, pedig kívül gyönyörû volt,csak homokszóráskor derült ki,hogy az is szita!
Azt is olvastam,hogy sûrûn kellett karbit pucolni ,meg plusz szûrõt beépíteni,na az sem véletlen van,csak az ember hajlamosabb azt hinni, hogy a benzinkúton tankolt rozsdás benyát,pedig a hiba nem ott van:(!
Na ezek alapján az infók alapján mondtam,hogy valószínûleg típushiba!
    

Kovacspeter 11098 2015. október 11. 20:26  
No még egy rövid kicsapás termése a nyárról Zolibától, ahol képek is készültek: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=104611
    

Kovacspeter 11097 2015. október 11. 20:24   Válasz erre: 11091
Fenyõ, mitõl korrodált ez a tank hogy ennyi baj volt vele?
    

Kovacspeter 11096 2015. október 11. 20:23   Válasz erre: 11090
Üdv!

Na az jó ár, remélhetõleg tartós is. Miféle gyártmány?
    

Kovacspeter 11095 2015. október 11. 20:21   Válasz erre: 11086
Erre emlékszem, igaz azt nem tudjuk hogy a munkahelyi balesetekkel hogy álltak;-)
Viszont az enyedi várat azóta felújították, a sérültek száma ismeretlen:-D
    

Kovacspeter 11094 2015. október 11. 20:16   Válasz erre: 11082
Dehogyis Csabi, teszem azt a Tornyi-Szoboszló távot gyorsan le lehet tolni mint a sz@ros gatyát, egy megállás Inazumával, tudom mert már próbáltam;-) Szóval a keleti határnál pikkpakk lent vagy a mai útviszonyok között. Igaz utána elõfordul hogy leromlik az átlagsebesség, nem kicsit, nagyon;-)
    

Rick 11093 2015. október 10. 21:43  
Sziasztok. Egy kis csatangolás volt. Nosztalgia esõ elõtt és "spuri" elõle. :-)
    

hacse 11092 2015. október 8. 19:54   Válasz erre: 11091
Tudom.
    

fenyooldrider 11091 2015. október 5. 20:49   Válasz erre: 11088
Belefáradtam a küzdelembe!
Még azt csiszolni,gittelni,csiszolni,szórógittelni,csiszolni,megint szórógittelni,megint csiszolni.....
aztán meg a felfogatófülek,tanksapka,stb....
Hidd el nem egyszerû!
    

indiszogye 11090 2015. október 5. 11:41   Válasz erre: 11069
Szia Peti. A racing bazárba olvastam egy hirdetést, hogy minden karbihoz van membrán. Pénteken 13000Ft ellenében pestrõl elhoztam.
    

hacse 11089 2015. október 5. 08:35   Válasz erre: 11086
Túlbonyolítjuk az életünket minenféle erõátviteli rendszerekkel meg áramköri elmekkel. Ez itt a bizonyíték arra , hogy milyen egyszerûen meg lehet építeni egy ilyen speciális robotgép-vezérlést. Ezeknél a berendezéseknél soha nincs szükség szoftverfrissítésre, ugyanakkor több "külsõ egység" is csatlakoztatható és nagyon egyszerûen tanítható a vezérlésére , és bármilyen programnyelvet megért. A külsõ vezérlõegységeknél gyakran fellép teljesítmény ingadozás , de ez beavatkozást nagyon ritkán igényel. :o))
    

hacse 11088 2015. október 5. 08:03   Válasz erre: 11087
Én ezek után már csak azt nem értem , hogy miért nincs a te motorodon epoxigyantába bugyolált , szépen lemunkált és fényezett GSX 750 -es benzintartály . Ezt most komolyan nem értem, annak fényében , hogy jól hozzákötött, meg a veteránosoknál bevált , meg ilyen sokat küzöttél vele ,satöbbi satöbbi.. Én anno lyukacsossá változott Wartburg csomagtartót csináltam meg ezzel a módszerrel , több rétegben és többet nem volt vele gond.
    

fenyooldrider 11087 2015. október 3. 20:33   Válasz erre: 11086
Az úgy kezdõdött,hogy miután feladtam a használt tank keresgélést és rájöttem,hogy ez felesleges is,mert ez típushiba ezért képbe került egy epoxigyantával foglalkozó illetõ,aki veterán autókra,motorokra készít mindenféle elemet minta alapján!
Uccu neki,felkerestem,hogy csináljon nekem egy epoxi tankot,ez jó ötletnek tûnt akkor...
Amikor az emberem meglátta a homokfújt tankot azt mondta,hogy egy tankért nem csinál sablont,ráadásul ritka mint a fehér holló,de õ ajánlotta,hogy vonjuk be kívülrõl epoxival+üvegszállal 2 rétegben,így a legegyszerûbb és legolcsóbb is nekem!
A tank alján a képen látható folt a próbaragasztás,ami brutál jól hozzákötött!
Szóval ezért van kívül epoxi gyanta,a belsejét elõször csak ki akartam rozsdátlanítani,de aztán a veteránosoktól ellesett módszerrel ezt is lefixáltam 2K mûgyantával a késõbbi rozsdásodást megakadályozandó!
A tanktisztító´szörnyedvény" betonkeverõként szolgált sokáig,aztán átalakítottam vibrációs rázóasztallá tank tisztításgoz :D!

Amúgy a rozsdás tankbelsõt tökéletesen tisztává varázsolta a rázóasztal-kavics-foszforsav-lúgos mechanikai és kémiai agresszió!
    

cblaci 11086 2015. október 3. 19:56   Válasz erre: 11085
Hasonló rettenetet 2013-ban láttunk Erdélyben Kovács Petiékkel, az egyik templom rekonstrukciós munkálatainál használták és valószínûleg mûködõképes volt, bár mûködni nem láttuk, viszont az építkezés az jól haladt :-)
Csináltam róla fotó is hogy az itthoni munkavédelmiseket elkábítsam, külön figyelmet érdemel az éjjeli lámpa kapcsoló ami egy 1kW-os motort kapcsolt és az is szép ahogyan megspórolták a dob ékszíjtárcsáját... :-D

Amúgy kívül miért kell a mûgyanta?
    

fenyooldrider 11085 2015. október 1. 18:36  
Egyszer ígértem, hogy bemutatom a volt rozsdit,ha itt a holtszezon,na ezért lett nekem 1400-as tankom,az belül horganyzott,a régivel eddig jutottam,kívül-belül mûgyanta már csak festeni kellett volna:

A tisztítás mûvelete,ezt a youtube-n nézzétek:D! https://www.youtube.com/watch?v=fWrSq7iVxXs

Ilyen volt:(




    

cblaci 11084 2015. október 1. 18:03   Válasz erre: 11081
Akkor nyugodtabban alszok! ;-)
    

fenyooldrider 11083 2015. október 1. 16:01   Válasz erre: 11082
Sajnos én is,de majd eccer felkerekedek:


    

hacse 11082 2015. október 1. 10:58   Válasz erre: 11078
De k...va messze lakok én mindentõl...
    

indiszogye 11081 2015. szeptember 28. 11:17   Válasz erre: 11065
Szia Laci. Szó sincs róla, hogy hibás lennél bármibe is. Most is köszönöm a segítséget akkor mikor elkészült jónak tûnt. Az élettartamot senki nem ismerte, ezért írtam le, hogy csak egy hónapot bírt a ták-mók.
    

Kovacspeter 11080 2015. szeptember 27. 21:31   Válasz erre: 11079
Az jó lenne, csak idõ legyen rá, meg ne essen a hó, a többi nem olyan fontos;-)
    

cblaci 11079 2015. szeptember 27. 21:27   Válasz erre: 11078
Köszönjük! Jólesett ez így estefelé ;-)
Csak össze kellene még idén hozni valamit odakint, ha tavaly márciusban sikerült akkor idén októberben miért ne sikerülne, bár a kettõ között nem sok összefüggés van :-)
    

Kovacspeter 11078 2015. szeptember 27. 21:22  
Hölgyeim és Uraim!
Az Erdély mesterséges vizei c. sorozatot láthatták;-)
    

Kovacspeter 11077 2015. szeptember 27. 21:20  
De van aki kicsi házi tározót csinál Gyimesben a tanyáján a Tatrost felduzzasztva, ahol pisztrángok úszkálnak, úgymint a Piposz-tanya tulaja Tankó István:
    

Kovacspeter 11076 2015. szeptember 27. 21:12  
A Csíkszépvízi-tározó és kilátás a gátról Szépvíz felé:
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118