9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 11075 2015. szeptember 27. 21:07  
A Bözödújfalui-tározó:
Az elárasztott falu templomtornya már nem látszik ki a vízbõl, két éve leomlott.
    

Kovacspeter 11074 2015. szeptember 27. 21:04  
A Zeteváraljai-tározó és kilátás a gátjáról:
    

Kovacspeter 11073 2015. szeptember 27. 20:58  
A Vidraru-tó és zárógátja a Transzfogaras túloldalán:
    

Kovacspeter 11072 2015. szeptember 27. 20:50   Válasz erre: 11068
Olvastam már korábban, le a kalappal a honfitársunk, meg a kis Subaru elõtt. De a szerény hozzáállása is becsülendõ, nemigen gyakori ez manapság. De az a német ember se volt semmi, aki Schwalbe-val ment Afrikába.
Visszatérve a Subarura, a japán vizsgaállomás is komoly ami megnyílik a videón, patikatisztaság mint egy mûtõben...
    

Kovacspeter 11071 2015. szeptember 27. 20:41   Válasz erre: 11065
Laci, szerintem a technika ördöge miatt kétszer jött át a hozzászólás.
    

Kovacspeter 11070 2015. szeptember 27. 20:40   Válasz erre: 11063
De hát ezek rossz oldalon mennek;-)
    

Kovacspeter 11069 2015. szeptember 27. 20:34   Válasz erre: 11061
Hello!
Várható volt hogy ez max. ideiglenesen jó, amíg esetleg megérkezik az új alkatrész. Necces lehet olyan ragasztót találni ami tartósan bírja az etanolozott, adalékolt benzint, fõleg hogy az internetes mester sima defektjavítót javasolt.
Mennyibe fog kerülni a membrán?
    

cblaci 11068 2015. szeptember 27. 07:57  
A kép nem lett jó, de itt az egész történet ha valakit érdekel.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/08/27/tokio-budapest_12_000_km._ezzel/
    

cblaci 11067 2015. szeptember 27. 07:52   Válasz erre: 11066
Simán vállalható, ha ennek a kisautónak sikerült Szibérián keresztül 12ezer km-t leküzdenie akkor nekünk is menne :-)
    

KawaÉvi 11066 2015. szeptember 26. 23:13   Válasz erre: 11063
...akkor jövõre velük tartjuk. Majd jól meghívatjuk magunkat :)
    

cblaci 11065 2015. szeptember 26. 20:54   Válasz erre: 11064
Szia Indiszogye!
Szerintem megértettük elsõre is és -bár én ajánlottam a linkben szereplõ megoldást- remélem nem én vagyok a hibás amiért csak eddig bírta.
Idézem amit ezzel kapcsolatosan írtam, szóról szóra:

"Még régebben volt téma az egyik motoros fórumon a ragasztás, szerencsére megtaláltam a cikket, én akkor is elmondtam errõl a véleményemet, vagyis nekem az meredek egy kicsit. Egyrészt valamennyire változik a gumi merevsége, vagy ha úgy tetszik a rugalmassága, ami bár biztosan jobb lesz mint átszakadt állapotában de nem biztos hogy olyan dinamikusan fog mozogni mint a többi és kigyorsításnál (amikor belépnek a játékba a súberek) nem lesz szép egyenletes a fordulattartományok közötti átmenet. Mondom ezt találgatva mert ragasztott membránnal még nem volt dolgom így pusztán csak okoskodok... A másik dolog az, hogy hiába mindenálló a "folt" ha a ragasztó nem bírja a benzinpárás közeget, fõleg ha az egy egyszerû defektjavító készletbõl való."
    

indiszogye 11064 2015. szeptember 26. 20:38   Válasz erre: 11050
Szia Peti.
A nagyszerû membrán ragasztás éppen egy hónapot ment el. Tehát qvára nem megoldás, most kezdhetem újra a javítást. Beszéltem Gyõrben a nagy suzukis kereskedõvel, és megígérte, hogy hálás áron beszerzi a membránt.
    

cblaci 11063 2015. szeptember 26. 20:24  
A felkelõ nap országában is bandáznak az Inazuma tulajok :-)
https://www.youtube.com/watch?v=m2oCqluMLGA
    

cblaci 11062 2015. szeptember 26. 16:56   Válasz erre: 11061
Várható volt, de mivel nem volt a netes történetnek utóélete ezért látatlanban nem törhettem pálcát a módszer felett. Eleve csak olyan anyagokat (ragasztó, gumi) szabadna választani hozzá ami bírja azt a benzinpárás közeget ami a membránt körülveszi, és persze maradjon rugalmas is.
Sajnálom hogy nem jött össze, de legalább megpróbáltad.
    

indiszogye 11061 2015. szeptember 26. 15:37   Válasz erre: 11050
Szia Peti.
A nagyszerû membrán ragasztás éppen egy hónapot ment el. Tehát qvára nem megoldás, most kezdhetem újra a javítást. Beszéltem Gyõrben a nagy suzukis kereskedõvel, és megígérte, hogy hálás áron beszerzi a membránt.
    

Kovacspeter 11060 2015. szeptember 21. 23:05   Válasz erre: 11058
Hát ez kész;-o)
    

Kovacspeter 11059 2015. szeptember 21. 23:03   Válasz erre: 11053
Korrekt, szakszerû javítás;-)))
    

Billigpeter 11058 2015. szeptember 21. 21:46   Válasz erre: 11057
Egyre nehezebb jó bognárt találni már faluhelyen is :-) A fék viszont védett belevegõsödés ellen, valamint elõrehaladott Parkinsonnal kombinálva már vetekszik a csirkeszárnyas márka C-ABS rendszarával, úgyhogy! :-)
    

cblaci 11057 2015. szeptember 21. 21:35   Válasz erre: 11056
A harapófogós fék még éppen határeset, bár az még nekem is fáj pedig bírom a hülyeséget, az ácsolt kerék viszont nagy piros pont, arra büszke lehetsz! :-)

    

Billigpeter 11056 2015. szeptember 21. 21:32   Válasz erre: 11055
Na, megin lebuktam...
    

cblaci 11055 2015. szeptember 21. 21:30   Válasz erre: 11054
Ezt tutira te csináltad, a svájci túra elõtt :D
    

Billigpeter 11054 2015. szeptember 21. 21:26  
továbbfejlesztett fék motorbiciklire :-)
    

cblaci 11053 2015. szeptember 21. 21:18   Válasz erre: 11048
Nem tudom, facebook-os, valami külföldi mûhely tette fel mint elrettentõ példákat. Volt benne olyan is amikor kompletten hiányoztak a betétek és a fékdugattyú fogta a tárcsát... ja meg ideiglenesen fából készült futómû felfüggesztés :-)
    

Billigpeter 11052 2015. szeptember 21. 21:17   Válasz erre: 11050
Tehát ha ideiglenesen akar Svájcba menni, akkor jó lehet ;-)
    

cblaci 11051 2015. szeptember 21. 21:14   Válasz erre: 11045
A jó cunderos hegesztés még a flexnek is feladja a leckét, nehogy má a fékbetét lenyalja! :D
    

Kovacspeter 11050 2015. szeptember 21. 21:04   Válasz erre: 11030
Hello Indiszogye!
Olvastam a leírást, távol álljon tõlem hogy belevau, de szerintem ez ilyen Damoklész kard c. történet, kérdés hogy mi az elvárás a motortól. Ha bármikor pöcc-röff és mondjuk holnap irány Svájc, akkor nem biztos hogy megnyugtató megoldás. Ideiglenesen jó lehet.
    

Kovacspeter 11049 2015. szeptember 21. 20:34   Válasz erre: 11042
Csabi, nehogy kihagyd már.
    

Kovacspeter 11048 2015. szeptember 21. 20:33   Válasz erre: 11040
Ezt kinek sikerült összehozni?
Itt már talán nem is a fékbetét vas része fékezett hanem a munkahenger;-)
    

Kovacspeter 11047 2015. szeptember 21. 20:30   Válasz erre: 11038
Hello Norbi!
Engem érdekelne, de nem érek rá sajnos.
    

Kovacspeter 11046 2015. szeptember 21. 20:29   Válasz erre: 11037
Szia Imre!
Használd balesetmentesen! Szép, jó és ritka gép, kíváncsi lennék rá.
    

Billigpeter 11045 2015. szeptember 21. 19:26   Válasz erre: 11044
Nem kell azt esztergányoltatni, csak rá kell menni nagyfleksszel, csiszolókoronggal :-) Hegesztõelektródából azonban nem jó akármelyik, én Élkefém gyártmányú felrakóelektródát javasolnék, mert az ellenáll a koptató hatásnak, minél nagyobb a terhelés, annál jobban. Csak hogy ne kelljen olyan sûrûn javítgatni :-)
    

cblaci 11044 2015. szeptember 21. 06:21   Válasz erre: 11043
A küllõzésben sincs hiba, de ha rám vón´ bízva akkor ívvel feltõteném oszt az esztergással leszúratnám méretre, ha mán csináljuk ne kókányoljunk vazze! ;-)
    

hacse 11043 2015. szeptember 20. 19:16   Válasz erre: 11040
Be lehet küllõzni oszt' egy darabig elmegy még . :o)
    

hacse 11042 2015. szeptember 20. 19:12   Válasz erre: 11038
Itt lesz a szomszéd faluban , nem tom elmenjek e .
    

fenyooldrider 11041 2015. szeptember 20. 17:57   Válasz erre: 11038
Majd a 'migrácsok" elvisznek benneteket!
:D
    

cblaci 11040 2015. szeptember 20. 07:52   Válasz erre: 11036
Jóvan az, még bírja... avagy a végsõ kopáshatár :-)
    

cblaci 11039 2015. szeptember 20. 07:51   Válasz erre: 11038
Köszönjük a meghívást Norbi! Nekem most felejtõs, de talán majd legközelebb.
    

2xi 11038 2015. szeptember 19. 21:35  
Sziasztok !! Ha valakit érdekel az összi találkozó szeretettel várunk mindenkit jelentkezni fórumon club oldalán www.gsx1400.hu
    

Imre215 11037 2015. szeptember 19. 10:12   Válasz erre: 11027
�Szia Peti! Csere volt, egy az egyben. Pénzmozgás nélkül. Amúgy lehet, hogy a levesbe ment, mert az új gazdája szakács ;)))
    

Kovacspeter 11036 2015. szeptember 19. 09:41   Válasz erre: 11035
-Mi lesz ma ebédre?
-T-Max leves.:-)
    

cblaci 11035 2015. szeptember 18. 21:47   Válasz erre: 11033
"leveszöltség" Ülj le fiam 1-es..
Javítok: zõccség bammeg!
    

cblaci 11034 2015. szeptember 18. 20:26   Válasz erre: 11031
Ez szép kör lehetett Szücsi, nekem még soha nem sikerült 95ezret lenyomni egy nap alatt, bármilyen jó idõ volt.
Fogadjunk dupla adag Spuri volt benne, mert úgy elhiszem :D
    

cblaci 11033 2015. szeptember 18. 20:23   Válasz erre: 11027
T-Max mint leveszöltség...? A fene se tudja, elõször biztosan szokni kellene az ízét :)
    

indiszogye 11032 2015. szeptember 18. 09:57   Válasz erre: 11031
Lassan lesz egy 0-kmes motorod. -:)
    

szucsizu 11031 2015. szeptember 18. 08:23  
A tegnapi jó idõ eredménye. ;-)
    

indiszogye 11030 2015. szeptember 17. 17:38   Válasz erre: 11026
Szia Peti. Nekem van membrán szakadásom, de Laci segített egy linkkel. Az ott olvasottak alapján rehabilitáltam, és most teszi szépen a dolgát. A javítás élettartama még ismeretlen.
    

Kovacspeter 11029 2015. szeptember 17. 08:30   Válasz erre: 11028
Ok.
    

Billigpeter 11028 2015. szeptember 16. 21:49   Válasz erre: 11022
Szevasz Peti!

igen, még mindig az lenne.
    

Kovacspeter 11027 2015. szeptember 16. 20:17   Válasz erre: 10992
Ez az Imre! T-Max ment a levesbe?
    

Kovacspeter 11026 2015. szeptember 16. 20:13   Válasz erre: 10978
Úgy tudom lehet külön membránt rendelni, valószínû nem olcsó, de ennél többet nem tudok mondani mert szerencsére még nem kellett cserélni. U.gy-ról fogalmam sincs hogy mik az esélyek.
Az utolsó o-gyûrû is még gyári a karbikban 115 ezernél, a legjobb tudomásom szerint.
    

Kovacspeter 11025 2015. szeptember 16. 20:04   Válasz erre: 10967
A Szuzik valahogy nem szeretnek elromlani.
    

Kovacspeter 11024 2015. szeptember 16. 19:52   Válasz erre: 10923
Azért látható pár elfáradt fej ezeken a képeken;-)
    

Kovacspeter 11023 2015. szeptember 16. 19:48   Válasz erre: 10916
Gyakorlatilag csak off-road, és nagyon hosszú városi kánikulai araszolásnál érezni hiányát.
    

Kovacspeter 11022 2015. szeptember 16. 19:45   Válasz erre: 10915
Hello Peti!

Huha, jó régen jártam erre, kissé besûrûsödtek a dolgok, amikor lett egy kis szabadidõ akkor meg motorral kellett kóborogni össze-vissza;-)
Hívtam egyszer-kétszer, de nem értem el, biztos el van havazva, fogom majd újra keresni motor ügyben.
Aktuális még?
    

fenyooldrider 11021 2015. szeptember 14. 20:49   Válasz erre: 11020
A zasszony csukott oda,már 26 éve!
    

cblaci 11020 2015. szeptember 14. 19:32   Válasz erre: 11018
A kalodás mit követett el? :-)
    

cblaci 11019 2015. szeptember 14. 19:26  
Sajnos nem nagyon tudok hozzászólni a benzinnel kapcsolatos tudományos szintû megállapításokhoz, a fingról -amit Peti emlegetett- és a sebbenzinrõl már hallottam, az aromákhoz és a különbözõ párlatokhoz viszont nem értek. Az adalékokhoz se értek, de egyet elismerek, piros színe van és hosszúnyakú mûanyag üvegben árulják.
Jövök viszont a történettel ami a bontók világába vezet. Meséltem korábban mennyire nehéz volt normális állapotú autót találni a Gyzi helyett, illetve mennyire másképpen értelmezik egyesek az "állapot" fogalmát. A sok keresés végül sikerrel járt és megtaláltuk Gyzi méltó utódját, de az öreglány utolsó útját sem volt egyszerû megszervezni. A kivonáshoz mindenképpen kell a bontási igazolás, ezt nem lehet kikerülni, legalábbis én olyan variációról nem hallottam ami ezt elkerülve hivatalos lenne és nyugodt szívvel mertem volna meglépni. Ahány bontó annyi szokás, ezért érdemes felkerekedni és bejárni többet is. Készítettem Gyzirõl néhány fotót amit kinyomtattam és elvittem magammal, így nagyjából szemléltetni tudtam az állapotot. Nem volt egy ép elem az autón, sõt a hátulja és az egyik oldala gyakorlatilag teljes alaklváltozást szenvedett, a gumik szinte újak voltak de leeresztett mind, ezért kérdéses volt a használhatóságuk, a motortér viszont egyben maradt még a hûtõvíz se folyt el. A motor 100ezret futott, két hónappal a baleset elõtt teljes vezérlés cserén esett át. Igazából azt sajnáltuk a legjobban, de mivel az utód 1.3-as kivitel ezért felesleges lett volna visszavásárolni az ezres motort, bár lett volna arra is lehetõség nagyjából a bontási igazolás áráért, de ez is bontónként változó. A Papa (a tulaj) is régi vágású becsületes ember, semmi trükközés "csak hivatalosan ahogy a törvény szól" mondta, így ennek megfelelõen választottuk ki a legszimpatikusabb megoldást. Több bontót is felkerestünk, a leadással általában a fõnököt kell keresni, volt aki olyan árat mondott hogy szerintem még õ is meglepõdött rajta, vagy csak el akart riasztani, ami sikerült is neki. Végül egy olyat választottunk akirõl már korábban jót hallottam és szerencsére mi se csalódtunk, elszállította a saját jármûvével Gyzit az utolsó útjára, elvitték a Papát is akinek mint tulaj kellett jelen lennie a leadásnál, fotó készült az autóról és a forgalmi alapján megírták a bontási igazolást, sõt ahhoz képest hogy volt ahol csak vas árán vették volna át (meg még annyiért sem mert azt elvitte volna a fuvar ára), itt egészen jó árat kapott érte az öreg (nagyjából 4 új gumi ára a kis 13"-os felnire). Így zárult le a történet, Gyzi donorként él tovább fajtársaiban, mi pedig nyugodt szívvel mehetünk az okmányirodába.
    

fenyooldrider 11018 2015. szeptember 14. 16:53  
Asszonykámmal kicsit csavarogtunk a Balaton felvidéken ma,íme néhány kép a szigligeti várból:

    

Billigpeter 11017 2015. szeptember 13. 22:27   Válasz erre: 11016
Neked nem lehet elég büdöset fingani :-). Az alap benzin nem jó, mer tele van szesszel. Amibe meg nincs szesz, abba meg nincs aroma... Marad a sebbenzin, csak kell bele egy kis rumaroma ;-)
    

fenyooldrider 11016 2015. szeptember 13. 13:20   Válasz erre: 11015
Abban sok minden más sincs,mint az üzemanyag benzinben!
Szerintem rövid úton kinyiffantaná a motort!
A benzin az alap kõolaj párlat,de míg az alappárlathoz adalékokat adnak az üzemanyaghoz {oktánszám növelõ,kopogáscsökkentõk,súrlódáscsökkentõk,stb} addig az alapbenzinbõl úgy lesz sebbenzin,hogy az aromás anyagokat kivonatolják belõle!
:D
    

Billigpeter 11015 2015. szeptember 11. 16:32   Válasz erre: 11014
Használj sebbenzint, abba még nincs szesz :-)
    

fenyooldrider 11014 2015. szeptember 11. 10:51   Válasz erre: 11013
Ezt hogyan raktad össze?
De igazad van,a mai üzemanyagut az alkohol miatt a motor nem szereti meginni,én meg a benzin miatt nem iszok ilyesmit :D!
Miért nem árulják külön,a motor is,én is vidámak lennénk:D!

    

hacse 11013 2015. szeptember 10. 21:56   Válasz erre: 11008
Azér' tényleg érezni , hogy nem olyan az egyenesfutása már a motoroknak, hiába a precízebb futómû,az egyre növekvõ alkoholtartalom a benzinben nem tesz jót a stabilitásnak. ;o)))
    

hacse 11012 2015. szeptember 10. 21:51   Válasz erre: 11011
Sajnos én nem megyek. :-(
    

inazuma400 11011 2015. szeptember 7. 18:46  
Sziasztok! fog valaki erre jönni a csoportból?

https://www.facebook.com/motorosfamily/photos/a.258245627690635.1073741828.248978061950725/489319311249931/?type=1


    

fenyooldrider 11010 2015. szeptember 3. 04:46   Válasz erre: 11009
Ez a beszéd,ezért {is}szeretünk!
:D
    

KawaÉvi 11009 2015. szeptember 2. 20:39   Válasz erre: 11007
Lehet, hogy a 43% hatása volt a nyelvbotlás...??? 50%-tól folyékonyan beszélem a kínai nyelvet is :-)
    

KawaÉvi 11008 2015. szeptember 2. 20:37   Válasz erre: 11006
Én tévedtem: nem alkohol, hanem aromásanyag tartalomra gondoltam (kijöttem a gyakorlatból). I'm sorry...:-)))
    

fenyooldrider 11007 2015. szeptember 2. 16:12   Válasz erre: 11005
Nem értek hozzá,de nem keverted össze a pálinkával, a 43% ott már kellemes kezd lenni!
:D
    

fenyooldrider 11006 2015. szeptember 2. 15:51   Válasz erre: 11005
Hát Évi,a MOL ezt nem így írja egészen!
Ök azt mondják,hogy a motorbenzin bio-etanol tartalma max 5%, vagy max 15% ETBE !
Attól a 43%-tól a fele autó megmulderna!
Azenyém szervizkönyve{Astra-H 1.6 XER} pld kimondottan tiltja a bio-etanol üzemanyagot!

Amit lentebb emlegettem,mármint a gyantatartalom,hivatalosan is jelen van a benzinben 5% tartalommal és sajnos az olefin is 18%-ban,na ezeket támadja egy idõ után az etanol!
MOL benzin összetétele {a Mol szerint :D} itt: http://mol.hu/images/pdf/Vallalatiugyfeleknek/Uzemanyagok/Motorbenzin_termeklap_2011.pdf

    

KawaÉvi 11005 2015. szeptember 1. 22:53   Válasz erre: 11002
Magyar Szabvány szerint a benzin alkoholtartalma max. 43%. A 95-östõl eltérõ adalékolt magasabb oktánszámú benzinek alkoholtartalma ezt meghaladhatja (korábban a SHELL W-Power benzinje azért volt olyan drága, mert szabványon kívüli üzemanyagként volt tarifálva, és büntetõ vámot kellett fizetni utána). Oktánszámmal játszani, csak az alkoholos komponensek variálásával lehet. A meglévõ összetevõk arányát kell változtatni.
Az alkohol mint olyan illékony, hogy reakcióba lép-e bármivel azt nem tudom (méréseim során több éves benzin összetétele is megfelelt a hatályosnak).
    

cblaci 11004 2015. augusztus 31. 20:00  
Még nincs nagy múltja a magasabb %-ban elõforduló etanolozásnak, de nagyjából azóta ismert a nehézkesebb tavaszi indítás fogalma. A legtöbb motoros fórumon (típustól függetlenül) téma ez kikeletkor, tûszelepek nem zárnak, karburátorok csorognak túl és tulajdonosok esnek kétségbe. Vannak akik a karbik leeresztésében bíznak, mások szerint az se jó ha kiszárad a benzin mert az is nyomot hagy. A Spurit úgy is hirdetik mint az autó energiaitala, volt aki ebbõl úgy vont párhuzamot hogy mivel õ is távol tartja magát az energiaitaloktól ezért a motorja egészségét se rongálja... nem is erõlködtem hogy meggyõzzem, sõt egy ideje másokat se biztatok erre. Magam részérõl viszont nagyon remélem hogy még sokáig gyártják.
    

hacse 11003 2015. augusztus 31. 19:08   Válasz erre: 11002
Remélem, hogy ezeket a kiválásokat valamennyire ellensúlyozza a Spuri. A jó technikának tök mindegy , hogy mi válik ki a benzinbõl, jó példa erre apósom Pannóniája , amit évente egy alkalommal indít el pár percre, akkor sem melegszik soha üzemi hõmérsékletre, olyan döglött benzin szag van 10 méteres körzetben a gép körül , mintaállat és mégis üzemel. Azt mondta már nem emlékszik pontosan hány éve öntött bele benyát , de még kb félig van tank úgyhogy nem tölt bele. Ez a blokk egy háztáji csettegõben játszik már régóta üzembiztosan és gátlástalanul. :-))
Mondjuk az is lehet , hogy olyan agg már az a hajtóanyag , hogy abban még nincs is etanol..
    

fenyooldrider 11002 2015. augusztus 31. 04:57   Válasz erre: 10999
Múltkor olvastam egy MOL tanulmányt,azt mondta a benzinekrõl,hogy a mai benzineket az etanol 'jóságos" tulajdonságai miatt csak max 3 hónapig lehet biztonságosan tárolni!
Ezután a hozzáadott etanol kémiai reakcióba lép a benzin adalékaival és gyantakiválás és egyéb nem kívánatos dolgok történhetnek!
    

cblaci 11001 2015. augusztus 30. 18:50   Válasz erre: 10999
Mindig is én voltam a spuri hithû prófétája, sõt most is használom, csak már nem hirdetem mert engem itt bántottak ezért, ami akkor nagyon megviselt.
Persze már nem emlékszem ki volt az, sõt meg is bocsátottam mert olyan jóságos vagyok mint Kalkuttai Boldog Teréz :-)
Amúgy mindig ilyen vad barátaim voltak, egyszer egy szerintem jó olajmárkát ajánlottam, arra meg azt mondták ha nem válik be akkor leengedik oszt megitatják velem... nem lehet itt hülyéskedni kérem! :-D
    

hacse 11000 2015. augusztus 30. 18:40   Válasz erre: 10996
Ez rossz vicc vót ... :-)))
    

hacse 10999 2015. augusztus 30. 18:35   Válasz erre: 10989
Megen használok Spurit.... :-)) Ismét bizonyított , az asszony robogójának az üa- rendszerébõl úgy kinyalta a szutykot , hogy bundás télisapka méretû szikrázásgátló maszatcsomag rakódott le a
gyertya elektródra . Rögtön csendesebb is lett a blokk, se tûled se hozzád. Becsavartam egy másik gyertyát, még azt is legyalázta a mocsok, igaz már csak a gyertyahézagot zárta le. Ezután szétkaptam a porlasztót , kipuccantottam az egész rendszert, mondom biztos , ami tuti , oszt' most jó a gép. Csak azér' írom ,hogy legyen min vitatkozni, mer' cblaci nem hitt a Spuriban ....vagy én szóltam be anno.. ?? :-)))
    

cblaci 10998 2015. augusztus 30. 18:17   Válasz erre: 10996
Az hogy mennyire szép (vagy nem) erõsen szubjektív megítélés, a mûszaki tartalom meg éppen annyi ami még megfelel a mai kor elvárásainak (ABS, elektromos befecskendezés, környezetvédelmi norma) de a cél nem is egy hájtek gép volt hanem egy ízig vérig retro-klasszikus hiánypótlás amire nem csak a japánoknál van igény. Sajnos én még nem vezettem de több tesztet is elolvastam ahol leginkább a harmónia szót emlegették, legyen szó üléspozícióról, motorkarakterisztikáról vagy egyszerûen a vezetési élményrõl. Persze elszoktunk már a 18-as kerekektõl és a 110-es és 140-es virsligumi párostól, de nem kell elfelejteni melyik az a kor aminek hagyományaira épül a gépezet. Ha megkérdezné valaki hogy szeretnék-e egy ilyen motort akkor ellentmondásos válaszokat adnék, kéne akkor ha tele volnék lóvéval és megtehetném hogy tartsak másik három mellett egy hétvégés játszós motort is, amiben kedvemre gyönyörködhetnék és néha elvinném egy múltidézõs karikára a nyereg alatt egy ásványvízzel. Viszont egyetlen többcélú motorként nem volna értelme tartani, sõt egyenesen szentségtörés lenne feldobozolni, de nem csak a szépsége miatt, ugyanis a tervezõk nem gondoltak az utasra aki még doboz nélkül se fér el rajta rendesen. Minden másra ott a CB1300 :-)
    

hacse 10997 2015. augusztus 30. 18:16   Válasz erre: 10992
Gratulálódok hozzá !
    

fenyooldrider 10996 2015. augusztus 30. 15:57   Válasz erre: 10995
Az a CB1100 reinkarnáció szerintem egy rossz vicc,az egyik legcsúnyább nakedjét élesztette fei a H ,ráadásul a mûszaki tartalma is ´kissé" vicces a mai világban!
Ez a ´classic" kifejezés pont olyan mint a ´romkocsma" , modern kifejezése a régi elavultnak!
Az a Yamaha XJR az más téma,az tényleg egy igazi motor minden mai technikával felvértezve és nem is akar másnak látszani!

Elõbbi írásomban a kihalt kifejezést arra értettem,hogy már több mint 10 éve nem gyártják!
    

cblaci 10995 2015. augusztus 30. 08:40   Válasz erre: 10994
Inazumából még van jó pár darab, vagyis nem halt ki és nem is fog még egy darabig, a Big One viszont ritkább madár ráadásul korábban is született (1992) ezért írtam hogy kihalófélben van. Több mint 6éve vettem az Inát, a Big One jobban tetszett de akkor se volt már csak elvétve, az is borsos áron, ráadásul a kevésbõl még nehezebb jót választani.
Nem minden 2000 után gyártott naked motor transformers, napjainkban is megtalálják a klasszikus stílus kedvelõi az ilyen irányú igényeiket.
    

fenyooldrider 10994 2015. augusztus 30. 07:21   Válasz erre: 10993
Miért,a miénk nem mamut,nem halt ki?
A szép motorformájú motorok gyártása kihalt az ezredforduló környékén sajnos!
Már a nakedek is kezdenek a transformersre hasonlítani,pedig 100% biztos vagyok benne,hogy komoly igény lenne ezekre az igazi classic motorokra!
Ezt bátran mondom,mivel sokszor megesik,hogy haverokkal motorozunk,megállunk,vagy valahol tábortüzet ülünk körbe és odajönnek idegenek,szinte mindig az enyémre mondják,hogy 'de szép motor" !
Pedig sok szép sportmotor,chopper,nagyrobi,enduro van a csapatban,mégis annyira egyformák,tucatcikkek,hogy szinte le sem sz@rják õket,szinte észrevehetetlenek!!
    

cblaci 10993 2015. augusztus 29. 20:32   Válasz erre: 10992
Ez meg a legendás Big One, az egyik kedvenc motorom, kár hogy kihalófélben van már a típus. Használd egészséggel és balesetmentesen!
    

Imre215 10992 2015. augusztus 29. 14:35  
Sziasztok! Újra van MOTOROM :-) Igaz, nem valódi Inazuma, de sokkal jobban hasonlít rá, mint a Tmax.
    

cblaci 10991 2015. augusztus 23. 18:35   Válasz erre: 10990
Csupa izgalmas dolgokat feszegetünk aminek nagyon egyszerû oka van, mégpedig az hogy nem produkálnak problémákat a vasak emiatt nagyon kevés a szereléssel kapcsolatos téma.
A napokban több ízben sikerült alsónemûig ázni, a motornak meg se kottyant, ma amikor lemostam iszapot hagyott maga után...

Úgy szeretnék egy jó Hondát! :-)
    

indiszogye 10990 2015. augusztus 22. 22:01  
Szerintem ebben a társadalomban vitatkozásnak nincs helye. :)
    

cblaci 10989 2015. augusztus 22. 18:05   Válasz erre: 10988
Na de ha mindenben egyetértünk akkor ki fog vitatkozni? Csak szóltam!
:-)
    

hacse 10988 2015. augusztus 20. 10:25  
Na. Így van.
    

cblaci 10987 2015. augusztus 18. 19:51   Válasz erre: 10986
Szívesen, de emlékeztetlek hogy az aggályaimat is leírtam ezzel a módszerrel kapcsolatban. Bízzunk benne hogy hosszútávon is mûködik a dolog, néha érdemes ránézni, sõt érdemes a javított membránt kívülre rakni és akkor elég a tankot levenni és nem kell leszedni az egész karbisort ha esetleg mégis be kell avatkozni.
    

indiszogye 10986 2015. augusztus 18. 17:09  
Szia Laci. Nagyon köszönöm a linket, az ott látottak alapján rehabilitáltam a membránt. Igaz nem a mit tudom én milyen kesztyû anyagából, hanem egy fûnyíró karbi membránját hívtam segítségül. A tartósság majd a késõbbiekben kiderül.
    

Mikky 10985 2015. augusztus 17. 08:24   Válasz erre: 10984
Termeszetesen maradok veletek.
    

cblaci 10984 2015. augusztus 16. 20:56   Válasz erre: 10983
Szinte még most vette meg a gépet de már nagyon hasonlít az inazuma tulajdonosokra, így hát semmi akadálya a cimboraságnak! :-)
Remélem azért te sem felejtesz el minket Mikky!
    

Mikky 10983 2015. augusztus 15. 19:54  
Ma reggeltol ez a srac a boldog tulajdonosa szeretett motoromnak. Szeretne kozenk tartozni virtualisan is . Fogadjatok szeretettel!
    

indiszogye 10982 2015. augusztus 14. 22:23   Válasz erre: 10981
A cink az egészbe az hogy, az elõzõ gazdinál történt, és attól tartok nem is tudott az egészrõl. Amikor megláttam a hirdetését felhívtam, és teljesen korrekten tájékoztatott a motor elõéletérõl. A személyes találkozáskor is nagyon korrekten végig mutogatott minden olyan hibát, apró sérülést amit észre sem vettem volna. Na mindegy most így jártam. Majd orvoslom a problémát.
    

cblaci 10981 2015. augusztus 14. 20:12   Válasz erre: 10979
Sajnálom ha így történt, én pont emiatt igyekeztem mindig is magamnak megoldani a problémákat, régen is és most is, persze ma már azért nem elég amit az MZ-n megtanult az ember. Ha kell olyanoktól kérdezek akiktõl lehet tanulni, ha pedig megakadok inkább kétszer gondolom újra a továbbiakat minthogy kárt csináljak, nekem ráadásul nem is a szakmám, bár ez is legalább annyira érdekel mint a villamosság.
    

indiszogye 10980 2015. augusztus 14. 18:03   Válasz erre: 10978
Elolvastam a link tartalmát, végül is egy próbát megér. Köszi szépen.
    

indiszogye 10979 2015. augusztus 14. 17:57   Válasz erre: 10978
Az igazság az, hogy a "hozzáértõ szerelõ" miután csodálatosan elszakította a membránt, lazán fekete szilóval betaknyászta a mûvét.
Amikor szert tettem a vasra ennek semmi jelét nem vettem észre. Kb 1500kmt tettem meg a vassal mikor egyik pillanatról a másikra hol 4, hol 3 henger dolgozott. Rögtön levágtam, hogy nem elektromos a probléma. Néhány év autószerelõi múlttal rendelkezem, de motorokkal soha nem foglalkoztam. Nagyon köszönöm a segítséget, valamit felhajtok rá és ha sikerül, megosztom a tippet.
    

cblaci 10978 2015. augusztus 13. 22:45   Válasz erre: 10977
Ez nehéz ügy! Egy új membrán készlet lenne a legtutibb megoldás, gondolom a többi is érik a cserére mivel azonos körülmények között dolgozták le eddigi életüket. A karbi típusához biztosan lehet rendelni, gyári alkatrészek beszerzésében Kovács Peti eléggé tapasztalt, neki lesz erre ötlete. Nem olcsó alkatrész, szóval elég mélyen bele kell nyúlni a bukszába de ez a legbiztosabb megoldás, vagy esetleg az utángyártott de ennek beszerzési forrásáról se tudok semmit, illetve guglizni tudnék de azt te is megteheted. Bontott karbit is kereshetsz, külön membránt viszont nehéz lesz találni mert azért nem bontják szét a karbisort, egy bontott sor viszont 25ezertõl indul.
Még régebben volt téma az egyik motoros fórumon a ragasztás, szerencsére megtaláltam a cikket, én akkor is elmondtam errõl a véleményemet, vagyis nekem az meredek egy kicsit. Egyrészt valamennyire változik a gumi merevsége, vagy ha úgy tetszik a rugalmassága, ami bár biztosan jobb lesz mint átszakadt állapotában de nem biztos hogy olyan dinamikusan fog mozogni mint a többi és kigyorsításnál (amikor belépnek a játékba a súberek) nem lesz szép egyenletes a fordulattartományok közötti átmenet. Mondom ezt találgatva mert ragasztott membránnal még nem volt dolgom így pusztán csak okoskodok... A másik dolog az, hogy hiába mindenálló a "folt" ha a ragasztó nem bírja a benzinpárás közeget, fõleg ha az egy egyszerû defektjavító készletbõl való.
Olvasd el te is, azt írja a mester mûködik a dolog, nem mai a bejegyzés és sajnos az idõtállóságáról sincs info.
http://doktorchopper.blog.hu/2009/07/05/szakadt_karburator_membran_javitasa#comments
    

indiszogye 10977 2015. augusztus 13. 18:21  
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Az egyik karbiba a membránom szakadt. Vajon hol tudok szert tenni ilyen alkatrészre? Köszönöm mindenkinek a segítséget!!
    

indiszogye 10976 2015. augusztus 12. 08:43   Válasz erre: 10975
Köszi az instrukciót. Este hazaérek és ellenõrzöm.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118