9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

inazuma400 10377 2015. május 3. 18:10  
Köszönöm a hozzászólásokat! de idõközben "megoldodott" elmentem egy karikára, utána megnéztem a hûtõt, az is meleg volt! szóval az én hülyeségem... a motor pöpec nagyon, de nekem eddig csak 2 ütemû léghûtéses motorjaim voltak, nem vagyok hozzá szokva ilyen luxushoz mint az olajhûtés! :D
    

fenyooldrider 10376 2015. május 3. 17:49   Válasz erre: 10374
Inkább a blokk aljához nézd hozzá a hõt,mint a hengerhez,mert elég komoly mennyiségû olajat melegít a rendszer!
Olyan pillanatok alatt nem fog átmelegedni,mivel a hengerrõl visszafolyik az olajtérbe az olaj,így ott visszahûl elég jól!
Persze ez nem zárja ki a Laci által említett kontár szerelési módot,de szerintem inkább képzeled,mint valós a gond!
Ja és termosztát nincs a rendszerben,sem egyéb áramlástechnikai cucc,aminek az elromlásától tartani kellene!
Egyszerû blokk mint a faék!
    

cblaci 10375 2015. május 3. 11:29   Válasz erre: 10374
A 750-es olajhûtõje indítás után 2-3perc múlva érezhetõen melegszik, nyilván kicsi késéssel a henger hõjéhez képest, mert az olajnak több idõ kell az átmelegedéshez. Érdemes lenne ellenõrízni a becsatlakozó olajcsövek és a hûtõ átjárhatóságát, hallottam olyan esetrõl ahol eltömõdtek az olajjáratok pl. a túlzásba vitt és késõbb leválló tömítópaszta miatt. Szerintem járj utána minél hamarabb, nehogy gondot okozzon valami az olajáramlásban.
    

inazuma400 10374 2015. május 3. 09:59  
Üdv! egykis segítséget szeretnék kérni! nemrég vettem egy 400zas suzuki inazumát, és olyan gondom van h a henger az meleg a hûtõ viszont hideg, ez az olaj hûtés miatt van, vagy vmi probléma lehet a motorommal? válaszotokat elõre is köszönöm!
    

cblaci 10373 2015. május 2. 11:16   Válasz erre: 10372
Ráadásul egy másodpercen belül kétszer is :-D
aki tud az tud :-)
    

Billigpeter 10372 2015. május 1. 19:43  
Úgy látszik, már dadogok is :-)
    

Billigpeter 10371 2015. május 1. 19:40   Válasz erre: 10370
Oké, úgy legyen ; -)
    

Billigpeter 10371 2015. május 1. 19:40   Válasz erre: 10370
Oké, úgy legyen ; -)
    

cblaci 10370 2015. április 30. 23:00   Válasz erre: 10368
Még majdnem egybe is esik, úgyhogy kitûnõ alkalom lesz az ünnepségre! :-)
    

Billigpeter 10369 2015. április 30. 22:36   Válasz erre: 10367
De nagyon köszönöm a jókívánságokat, jól esett,
és nincsen miért szégyenkezned :-)
    

Billigpeter 10368 2015. április 30. 22:32   Válasz erre: 10367
Semmi gond, Testvérem, ha jól emlékszem 11 Péter nap van egy évben, és én az eredetit tartom, az aratás kezdetét, június 29- et :-) addig meg még van idõ, úgyhogy köszönöm a rámgondolást, de majd a konferencián....:-))
    

cblaci 10367 2015. április 30. 22:25   Válasz erre: 10366
Kedves barátom! Mélyen megszégyenülve de annál nagyobb szeretettel -utólag- kívánok neked sok boldog névnapot! A tanárbát a tegnapi emilben már megüdvözöltem de most jutott az eszembe, hogy te is a druszája vagy :-)
Majd iszunk erre is a konferencián! ;-)
    

Billigpeter 10366 2015. április 30. 21:19   Válasz erre: 10349
Ja, erre emlékszem, holnap rámérek még egyszer, hogy hol tart most.
    

Billigpeter 10365 2015. április 30. 21:05   Válasz erre: 10362
Én is tervezem feltûnésemet a mûveleti területen pénteken délután, a történet jelenlegi állása szerint mögöttem a Givi monolock dobozommal, ami teljesen legális módon vásárolt, jogállása tisztázott, könnyen meghatározható.

    

cblaci 10364 2015. április 30. 14:10   Válasz erre: 10362
Kissé slampos még a forgatókönyv de majd kinövi magát, van még addig idõ bõven. A távolság miatt nekem érdemes péntekre jelentkezni, na meg a konferencia megnyitóját se szeretném lekésni, továbbá viszek egy könnyen behatárolható jogállású személyt is akit +1fõ-nek hívnak.
Szóval én ott leszek ha úgy van, márpedig úgy van! ;-)

    

Kovacspeter 10363 2015. április 28. 23:51   Válasz erre: 10354
Engem érdekel;-) Bár csak a galéria elejét néztem meg, de ha egy kis lélegzethez jutok akkor végigbogarászom.
    

Kovacspeter 10362 2015. április 28. 23:45  
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5441&session_id=SESSION_ID
Hölgyeim és Uraim! Találkozó megfrissítve, pár napra megint eltûnik a listából, de a fenti linken elérhetõ.
Miki, van forgatókönyv, úgy van kitalálva hogy akik 1 vagy 2 napra érkeznek, azok is be tudjanak csatlakozni. Muszáj erre is gondolni.
Fenyõ, kiváló a szombati érkezés is, a frissített programból ez is kiderül.
Évi, a tapasztalatok azt mutatják hogy a kb. végleges létszám csak két-három héttel korábban fog kialakulni...remélhetõleg az még belefér a szállásadónal.
    

Billigpeter 10361 2015. április 28. 14:59   Válasz erre: 10359
Lehet, hogy nekem egy másik kép jelenik meg, de én csak a Csühöst látom tank nélkül. Hol a szegény szõke nõ? :-)))
    

cblaci 10360 2015. április 28. 12:46   Válasz erre: 10359
Ne aggódj ez csak az évi kötelezõ alkalmassági vizsgálat EKG vizsgálata :-)
    

KawaÉvi 10359 2015. április 28. 11:31   Válasz erre: 10358
Infúziót kapott szegény :-(

(egy szõke nõ)
    

cblaci 10358 2015. április 27. 19:40  
Üdv mindenkinek!
Amióta saját készítésû "U" csöves (olajoszlopos) szinkronmûszerem van azóta minden olajcsere után, ellenörzés céljából, ránézek a szinkronra. Most jött el ennek az ideje, nem volt egyenetlen járás csak úgy a magam megnyugtatására csináltam meg a próbát. Egyenlõ hosszúságú csövekben egyforma olajoszlopok, ezek magassága a motor légnyelésétõl függõen változik... vagyis egyszerû fizika ami szerintem pontosabb mint bármi. A próba során egy minimális különbséggel a 3-as henger járt elõl, a 2-es és a 4-es fej-fej mellett, az egyes pedig egy minimálisan volt lemaradva, akár maradhatott volna úgy. A két szélsõt egymáshoz, majd az 1-2-es és 3-4-es párokat is egymáshoz igazítottam, aki csinált már ilyet az tudja. Viszont olyan minimális állítás kellett amin magam is meglepõdtem, kb. ha egy teljes csavarfordulatot 10 egyenlõ részre osztanánk és abból csak egy egységnyit fordítanánk a csavaron.
A higanyos gyári készülék annyival jobb, hogy nagyobb szabadságot enged a csavargatásban, az olajoszloposnál viszont ha felborul a szinkron könnyen a szívócsonkba landolhat az olaj, ezért nagyon óvatosan kell a csavarokkal bánni, ettõl függetlenül ezzel a megoldással sem olyan nehéz beállítani.
Most a következõ 6ezerkm-en nem kell piszkálni, bár mégegyszer mondom most se volt annyira indokolt, csak így mégis jobban érzem magam :-)
    

fenyooldrider 10357 2015. április 25. 21:12  
Akinek kell,még ingyenes az IGO mobilra néhány napig:
http://www.igonavigation.com/szulinapp
    

fenyooldrider 10356 2015. április 25. 20:54   Válasz erre: 10354
Szép helyek,én is kedvelem az ilyen jellegû kiruccanásokat,valahogy megérinti az embert!
Sajnos az egyik kép aláírás is nagyon igaz:
------Micsoda barbár jószág tud lenni az ember...-------
    

KawaÉvi 10355 2015. április 25. 20:25   Válasz erre: 10354
Jó kis túra lehetett. Gratulálok igazán szép helyen jártál!
    

cblaci 10354 2015. április 25. 20:05   Válasz erre: 9839
Akit esetleg érdekel az ilyesfajta motorozás ;-)
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=103326
    

KawaÉvi 10353 2015. április 25. 19:15   Válasz erre: 10351
Mindig a spontán "buli" a legjobb. Elõször mindenki magával legyen tisztába, hogy melyik nap tud jönni. Akkor már:
1: tudjuk a szállásadó felé is jelezni a létszámot
2: tudunk kalkulálni az élelem beszerzést illetõen.
A létszám függvényében kell majd dönteni a túra jellege/hossza felõl. A program többi része adja magát :-)
Szerintem :-))))
    

fenyooldrider 10352 2015. április 25. 18:01   Válasz erre: 10350
Sajna pénteken dolgozok,én csak szombaton tudok odaérni ,de akkor akár reggel 8-ra is:D!
    

Mikky 10351 2015. április 25. 14:55   Válasz erre: 10350
Pont ezt akartam kerdezni,hogy akkor van-e mar forgatokonyv?
    

Kovacspeter 10350 2015. április 25. 14:48  
Sziasztok!
A kiírást hamarosan megfrissítem ha lesz egy kis idõ. Pár napra valószínûleg újra eltûnik.
Kb annyi hogy pénteken délutántól lehet érkezni, a szombat tiszta sor, rövid guriga stb, de itt be kell várjuk az aznapi érkezõket.
Üdvök!

Szücsivel beszéltem, szeretne jönni, de még kérdés hogy mikor.
    

cblaci 10349 2015. április 25. 08:44   Válasz erre: 10348
A kijelölt helye nincs, csak gyárilag beállított, amit érdemes szétszedés elõtt nekünk megjelölni, bízva abba hogy elõttünk nem piszkálták el...
A sajátomat én is megjelöltem és az rémlik hogy a 4kohm-ot abban az állásban és teljesen nyitott pillangószeleppel mértem. Akkoriban ezt Billig Petivel is tárgyaltuk, szerintem õ is ilyen érték körül mért, vagyis nem a poti helyzete a lényeg mint írtam, hanem az ellenállás értéke teljesen nyitott pillangónál. Ehhez nem kell beindítani a motort, a poti csatlakozóját széthúzod és a lábain tudsz mérni.

Motoros idõ van, motorozzatok sokat! ;-)
    

fenyooldrider 10348 2015. április 25. 07:11  
Köszi a válaszokat,arra én is rájöttem,hogy az elõgyújtásba szól bele,de mikor én megvettem anno a vasat,rögtön karbi tisztítással kezdtem,mert azt hittem,hogy az koszos,ismerve a rozsdás tank típushibáját!!
Nem tudom,hogy írtam-e anno ezt a történetet?
A lényeg,nem akart visszaesni alapjáratra a motor,illetve visszaesett,de nagyon lassan,ez volt a jelenség!
Ebbõl arra gondoltam elsõ körben,hogy valahol farsot szív !
Szétkaptam mint floki a lábtörlõt,mindent kitisztítottam,de egy fikarcnyit sem változott a gép viselkedése!
Ugyanez még 2x lezajlott,már a rívás kerülgetett,hogy hogyan lehetek ekkora balf@sz,hogy a százéves rutinommal nem találom meg ezt a kis hibát!
Ráadásul ez csak az alapjárat környékén volt érezhetõ,ment közben csöppet sem volt zavaró,de engem kiakasztott elég rendesen!
Ekkor elkezdtem állítgatni a lent említett potenciométert,hátha azt csavarta valaki vissza rossz helyre.....
Ekkor tényleg változott a motor viselkedése,amúgy ez nem csak alapjáraton,hanem inkább részterhelésnél érezhetõ a legjobban,mikor kis fordulatról finoman gyorsítasz!
Úgy csináltam,mint sûdõ koromban,imbuszkulcs zsebre,aztán pár km-ként megáll,állít rajta egészen addig,míg a motor érzésre a legjobb lett!
Persze az alapjárat még mindig lassan esett vissza.........
Megint szétszedtem a karbisort,most már úgy voltam vele addig bontom,míg két alkatrész nem lesz egyben,pedig ilyet még soha nem kellett csinálnom sor4-nél!
Aztán mikor levettem a karbisort,elsõre megtaláltam az összes nyomorúságom okozóját!!!!!!!!
A középsõ karbik közötti ollórugó félre volt akasztva,ezért nem nyomta vissza alaphelyzetbe a pillangótengelyt!
Aki elõttem szerelte,valamiért félreakasztotta és elfelejtette visszaakasztani!
Ez nekem cirka 2hét szop@sba került,meg egy halom álmatlan éjszakába,mikor is fejben szereltem a vasat,kerestem a hibát!
A poteciométer helyzetére azért voltam kíváncsi,mert én apránként minden irányban elállítottam,az õsszel ott hagytam,ahol a legkiegyensúlyozottabb lett a vas és a legjobban megy!
De ha nincs kijelölt helye és minden vason más,akkor nem bántom,valószínûleg a próbák alatt sikerült ezt a pontot elérnem,legalábbis megközelítenem!

    

cblaci 10347 2015. április 24. 22:16   Válasz erre: 10346
Ügyes vagy, csak az a baj hogy ez a GSXF diagramja aminek 1000-el magasabb a max fordulata :-)
Azt viszont nem tudom hogy én honnan szedtem a 4kohm-ot...? mindenesetre szépen mûkszik, legutóbb 9,7-et tankoltam 200km-re, igaz még csak amolyan laza szezonkezdõs tempó volt :-)
    

Billigpeter 10346 2015. április 24. 22:09  
Én megtaláltam ;-)
    

cblaci 10345 2015. április 24. 21:40   Válasz erre: 10343
Itthon vagyok már és megkerestem a fotót is ezzel kapcsolatban. Annyival javítanám ki amit az elõzõekben írtam hogy felsõ gázállásnál állítottam be a 4kohm-os értéket, valahol itt van a gyári adat, de már nem emlékszem pontosan és most a manuálban se találom. Annyi még eszembe jutott hogy leginkább alapjárati egyenetlenséget okoz ha hibás vagy rosszul van beállítva, ezt szerelõk írták nekem amikor érdeklõdtem a fórumokon. Szóval a teljes gáztartománynál szerepe van, csak alacsony fordulaton -fõleg alapjáraton- veszed észre leginkább ha hibás, legalábbis erre emlékszem a leírások szerint.
    

cblaci 10344 2015. április 24. 20:34   Válasz erre: 10343
Szeva! Nem sokat érsz vele ha másik motorét látod, még akkor se ha az is 750-es, gyárilag van belõve és nincs két egyforma beállítás. A gyújtásmodulhoz csatlakozik és az elõgyújtáshoz van köze, két ellenállás pálya van benne, az egyik ellenálláspálya értéke (a csati felsõ és az alsó baloldali érintkezõi között) 1-4 kOhm-os értékek között változik. A másik (két alsó érintkezõk között) 4-rõl indul és kicsivel több mint 1kOhm nál áll meg végsõ kitérésnél. Engem is érdekelt a dolog és megkérdeztem okos embereket is ezzel kapcsolatban, elvileg 1300-as fordulatig van jelentõsége, vagyis inkább alapjáraton dolgozik, hibás beállításnál alapjárati ingadozás lehet. Egyszerûbb ha megjegyzed hol állt mielõtt leszeded (pl. karbitisztítás során) és ugyanoda állítod vissza a két csavar segítségével. Ha hazaérek lefotózhatom, de nem biztos hogy az a beállítás neked is jó, az elektromos alkatrészeknek is van szórása, ezért van a finomhangolási lehetõség.
    

fenyooldrider 10343 2015. április 24. 20:11  
Szeva srácok!
Egy kérdésem,kérésem lenne,ha esetleg valaki tudna egy közeli fotót küldeni a karbisor potenciométer pozíciójáról,azt nagyon megköszönném!!
Próbálok állítgatni rajta,de nagy segítség lenne egy közeli fotó!
Ja persze ez a 750-géprõl kellene!
Köszi elõre is!
    

cblaci 10342 2015. április 22. 21:47   Válasz erre: 10339
Ja, amúgy én nem félek elõl menni de mivel vannak a környékrõl õslakosok -akik jobban ismerik a járást- nyugodtan az élre állhatnak.
    

cblaci 10341 2015. április 22. 21:46   Válasz erre: 10339
Ha már így beárultál mindegy ha elmondom, a fél vesém azóta nem mûködik mióta leverte az asszony a Transalpina kanyargósánál. A bal karomat pedig azóta nem tudom a fejem fölé emelni mióta a Királyhágónál leért a lábtartó és miután megálltunk egy pörgõrugással lettem figyelmeztetve...
A tejbegrízt is az asszony szerettette meg velem amikor kiverte a fogaimat és csak azt tudtam megenni... azt mondjuk már nem tudom miért kaptam mert az eszméletemet is elvesztettem :-)
Szóval én eléggé elítélem a családon belüli erõszakot, merthogy fáj! :-D
    

Billigpeter 10340 2015. április 22. 20:28   Válasz erre: 10337
Szar ügy ez a csatornázósdi, én még sihederkoromban a szimóval olyat repültem a taknyos sáron emiatt, hogy azt hittem, egy hétig le se esek. de leestem, és fájt. :-)
Örülök, hogy bevált az átalakítás, használd egészséggel :-)
    

Billigpeter 10339 2015. április 22. 20:22   Válasz erre: 10336
Alakzatban nem ér emberkedni, és úgyis a Laci megy elõl, neki meg a Kriszti üti a hátát, ha gyorsan megy :-) legfeljebb szétválunk, a vehemensebbek mennek, oszt dûtenek, borítanak, a többiek meg nézelõdnek, motoroznak :-)
    

Billigpeter 10338 2015. április 22. 20:18   Válasz erre: 10334
Azér a 80 százalék meredek, vadásznak ránk éppen elegen :-(.
    

fenyooldrider 10337 2015. április 22. 19:31  
Ma sikerült elõkapni a vasat a téli állásból!
Eddig azért nem,mert csatornáznak nálunk,ebbõl kifolyólag szinte képtelenség kimenni az utcánkból.......

De a lényeg,ki sikerült próbálnom az új túra ülést és túra kormányt is!
Telitalálat mindkettõ,nagyon kényelmesre sikerült mindkettõ,ami abból is kiderült,hogy a második körforgalomnál már leért a csizmám orra az aszfaltra!!!
Gondolhatjátok,hogy nem kicsit lepõdtem meg,fõleg azért,mert szezonkezdéskor nem szoktam így borítani a vasat!
Valahogy nagyon testre szabott lett a vas :D!

    

KawaÉvi 10336 2015. április 21. 22:17   Válasz erre: 10334
Én is indultam úgy napnak, hogy este arra iszok majd hogy minden kanyart bevettem. De egyetlen kanyart nem tudtam...és nem is ittam aznap este csak infúziós tûn keresztül...
Nekem nem egészen 50 ló "dühöng a lábam között" csak, és kinõttem a lábtartó szikráztatásból.
De én nem fogok megharagudni senkire ha elhúz mellettem nagy bátorsággal. Ha hamarabb "odaér", kikérheti a Bambimat :-)
    

cblaci 10335 2015. április 21. 21:54  
Nekem teljesen mindegy az útvonal, kanyarokban is képes vagyok megfelelõ sebességet választani, fõleg ha mögöttem ül a feleségem. Aki meg úgy gondolja nyugodtan tolhatja neki... csak erre találjon egy másik alkalmat ;-)
    

Imre215 10334 2015. április 21. 21:11   Válasz erre: 10333
Ez tény. Én nem motorozom túl régóta, 2007-ben kezdtem 34 évesen. Évi 5-6 E km-t megyek. Nem sok. Azt viszont már kezdem látni, hogy a motoros balesetek min.80%-a a motoros hibájára vezethetõ vissza. Nem szabad az út menti keresztek számából kiindulni. Sokaknak elveszi a józan eszét a seggük alatt, lábaik között "dühöngõ" 50-100-150➕➕ lóerõ. Tudom milyen érzés és hazudik aki az ellenkezõjét állítja. Gyerünk, motorozzunk, kanyarogjunk és este arra igyunk, hogy minden kanyart bevettünk.
    

fenyooldrider 10333 2015. április 21. 15:44   Válasz erre: 10330
Csesznek nagyon érdekes motoros szempontból,de ne feledd az út szélén a sok keresztet és emlékmûvet se,sok társunk végezte ott csúnyán!
Amúgy tényleg nagyon jó szakasz,olyan mint a pécsi szerpentin!
    

fenyooldrider 10332 2015. április 21. 15:42   Válasz erre: 10329
:D ezt csúnyán benéztem!
Amúgy igen,minden évben van,idén is lesz,valószínû a dátum is,de nem találtam még kiírást róla!
Amúgy mi évek óta járunk,nagyon érdekes hagyományõrzõ rendezvény!
    

Mikky 10331 2015. április 20. 21:28   Válasz erre: 10330
Ott a helyem!!!
    

Imre215 10330 2015. április 20. 20:39   Válasz erre: 10325
Ja, ja, és ott van a messze földön híres cseszneki szerpentin, minden motoros "must have"-je :) egyszer megszámoltam, ha jól emlékszem 26 (!!) kanyarral.
    

cblaci 10329 2015. április 20. 20:25   Válasz erre: 10327
Jó de ez tavaly volt :-) vagy minden évben van?
    

Mikky 10328 2015. április 20. 20:21   Válasz erre: 10327
Reszemrol oke! A hekk is megfogott!!
    

fenyooldrider 10327 2015. április 20. 20:16  
Érdekességként,esetleges programként:

http://www.tuzzelvassal.hu/hirek/73-xi-tuzzel-vassal-fesztival-program

Ezt is hozzáfûzném,rengeteg kézmûves programmal,a késesektõl-bicskásoktól kezdve a hagyományos bõrös cuccokig,vagy a nõi gyöngyfûzõs rucikig,esetleg a régi szakmák kézi bemutatójáig minden van,nagyon értékes bemutatók és vásárolható cuccok vannak!
Ráadásul ez a helyszín félórán belül van és ismerem is!!
Ezért nem kell messze menni,és bármikor visszamotorozhatunk a bázisra :D!
Amúgy a fehérvári piacon kapni a körzet legjobb hekkjét,mindig friss és finom:D!

    

Mikky 10326 2015. április 20. 18:08   Válasz erre: 10325
http://etteremkereso.eu/show/1801
    

Mikky 10325 2015. április 20. 18:06   Válasz erre: 10312
Megneztem Imre215 utvonaltervet. Nem is rossz! Bakonyszentkiralyban ehetnenk es vissza. 95 km.
    

Mikky 10324 2015. április 20. 09:11  
Reszemrol egyetertek mindenkivel. Mit szolnatok,ha a kovetkezo idobeosztas lenne? Penteken erkezes. Pialas,sutogetes,hazudo verseny. Szombat reggel 8-tol reggeli es bevarjuk az erkezoket. 10-kor indulas egy kb 2 oras(kb. 100 Km) cel fele. Del korul ebed. Aztan 2 ora ut vissza. 3 korul az alaptaborban gyulekezes. Bevasarlas(ezt Evivel vallaltuk). Aztan engedd el a hajam. A turarol annyit meg,hogy tervezze meg az,akinek jo a helyismerete. En spec nem szeretek egyenesben motorozni. Az Inazuma nem krosszmotor,tehat hanyagolando a rossz minosegu ut.
    

Billigpeter 10323 2015. április 19. 17:55   Válasz erre: 10320
Én is felajánlok a 2 gigából 1-et, nehogymá lemaradj valamilyen jeles eseményrõl :-)
    

Billigpeter 10322 2015. április 19. 17:54  
SMS-ek elindultak, majd meglátjuk az eredményt. Annak, aki vélhetõen tud a talákozóról, nem küldtem. Csak mesélek :-)

    

cblaci 10321 2015. április 19. 17:49   Válasz erre: 10320
Hasonló filozófiát vallok én is, vagyis csak komoly dolgokról vagyok hajlandó társalogni, hiszen én magam is nagyon komoly ember vagyok, éppen csak egy hajszál választott el attól hogy pap legyek. Néha viszont iszok, de azt is csak alkalomszerüen, igaz rendszeresen keresem az alkalmakat. Mindettõl függetlenül ritkán rugok be de olyankor is tudományos maradok, legfõbb területem az atomfizika amit ilyenkor lengyelül is tökéletesen prezentálok.
Ha véletlen nem lesz Wifi akkor az ingyenes 200megámból elhasználhatsz 100-at, a Facebók az komoly dolog nehogy emiatt ne tudjunk meg valamit a tudomány mai állásáról ;-)
    

hacse 10320 2015. április 19. 14:15   Válasz erre: 10318
Én is úgy vagyok , hogy nemigen tûröm a hülyéskedést, kizárólag komoly, tudományosan megalapozott témák érdekelnek, azok is csak bizonyított tényekkel alátámasztva. Ez az egymás ugratása , ironikus vicces csipkelõdések nem az én világom. Én is félrehúzódom majd nagy valószínûséggel csak az a gond , hogy nem szeretem a sört.... meg egyáltalán az alkoholokat. Remélem lesz Wifi és el tudok húzódni valahová Facebókolni. :-] Ha mindenki megtalálja a maga egyéni elfoglaltságát , akkor nem is kell beszélgetnünk , jól megleszünk majd, persze aki akar beszélhet , de nem lesz kötelezõ meghallgatni. A humánus , egoizmus - mentes hozáállás a lényeg..... ;o))))
    

Motogirl 10319 2015. április 19. 10:23  
Szép napot Uraim! Én egyenlõre a háttérbõl követem az események folyását. Ha összeáll a kép, majd jelzek a várhatóságomról. Nálunk nagyban befolyásoló tényezõ az állatkák ellátása, tehát valószínûbb a szombati napon egy pár órás tere-fere. Addig meg kukkolok erõsen! :)
    

cblaci 10318 2015. április 18. 21:34   Válasz erre: 10316
Gondolj bele ha majd összeszaladnak és mindegyik mondja a magáét... engem aztán nem zavar, majd elsörözgetek egy félreesõ helyen :-D
    

hacse 10317 2015. április 18. 21:23   Válasz erre: 10314
Megijedtél mi? :-) Azér' csak okosan azzal a visszavevéssel! Inkább toljad az ötleteket továbbra is! ;o)
    

hacse 10316 2015. április 18. 21:17   Válasz erre: 10313
Furcsa emberek ezek azt megmondom. :-)
    

hacse 10315 2015. április 18. 21:10  
Má' én is érdeklõdöm itt a szûkebb köreimben , hogy kinek hogy alakul meg mi a szándéka , igyekszem , hogy minél elõbb legyen egy viszonylag pontos létszám. Sajnos Dávidék Osztrákiából 99% , hogy nem tudnak érkezni, a többiek interwiev - olása folyamatban van.
    

Imre215 10314 2015. április 18. 21:06   Válasz erre: 10313
Oké, oké, oké, visszaveszek ;)
    

cblaci 10313 2015. április 18. 20:15   Válasz erre: 10312
Tantóbá azt mondta nyugi van, mert nem terem a türelem találkozót... vagy valami ilyesmi. Jobb vigyázni mert úgy járunk mint Emil akirõl írt hogy nagyon elküldte, mondjuk nem ismerem de biztos megérdemelte.
Ja és nem írhatunk csúnyát mert a Billig beárul hogy nem pontoztuk ki a lófaszt, ráadásul annak meg mindig van egy marék kukorica a zsebibe... Tanárbá meg szigorú de ugyanakkor következetes ember, ezért nem szívesen húznék vele újjat!
:-)))

    

Imre215 10312 2015. április 18. 09:53  
Sziasztok! Ismer. Ezeket az utakat, gyakran kirándulók errefelé. Igazság szerint ez a hosszabb verzió volt, van egy rövidebb is, a bakonybéli kunkor nélkül.

https://goo.gl/maps/zsbXe

Ebbe több megálló, kv, cigi, sms egyéb lóf@sz is belefér:))
    

Kovacspeter 10311 2015. április 17. 22:24  
Szóval várjunk még az aprólékos tervezéssel. Többen nem nagyon neteznek, BilligPeti küldi majd az sms-eket, én meg az emileket.
Türelem Inazuma találkozót terem;-)
    

cblaci 10310 2015. április 17. 20:52   Válasz erre: 10308
Nem kell hunyászkodni :-) mert csak beszélgetünk, vagyis tervezünk, annak érdekében hogy minél jobban sikerüljön a találkozó, merhogy annak készül ;-)
    

cblaci 10309 2015. április 17. 20:49   Válasz erre: 10306
Egyetértek Peti, találkozót szervezünk amibe beleférhet egy rövidebb túra, de komolyabb nagyobb létszámú túrázáshoz nem ez a megfelelõ alkalom.
    

KawaÉvi 10308 2015. április 17. 20:49   Válasz erre: 10307
Kérek engedélyt meghunyászkodni! :-)))
    

cblaci 10307 2015. április 17. 20:47   Válasz erre: 10305
Ezer km is teljesíthetõ Évi, mondjuk elindul 3-4 motor zöld hajnalban, az elsõ motoros folyamatosan látja az utolsó motort is a tükörben és nyugodtan húzza a gázt, megállni pedig csak a szükségletek miatt és tankolni fognak. Amikor viszont mondjuk 15 motor kigyózik a sorban más a helyzet, fõleg ha a reggeli is elhúzódik...
Feltételezzük hogy 9-kor valami csoda folytán mégis elindulunk, 5 óra a teljes táv a tervezõ szerint, ehhez csak 3xfélórás (tapasztalat hogy ettõl több szokott lenni) pihenõt adjunk hozzá (mert van aki fotózni szeret, van aki beszélgetni és van aki mindkettõt), ebédelni is kellene valahol ami ha vendéglõs simán másfél óra mire kihozzák és megesszük, na meg egy kis süti, kávé, egyéb lóf.sz... ha összeadod simán kétszerese lesz az 5órának.
Hidd el én benne vagyok mert imádok motorozni, de akkor úgy kell készülni, vagyis mértékletes péntek este, korábbi indulás szombaton, nappal dobozból eszünk és a mesemondást késõbbre kell halasztani, így marad valamennyi idõ estére sütögetni, beszélgetni, stb, mert a vasárnap már (fõleg a keleti szekciónak) elmegy a hazaúttal.
Kitaláljuk még addig, idõ van bõven, a lényeg hogy kellemesen emlékezetes találkozóként maradjon meg mindenkiben ;-)
    

Kovacspeter 10306 2015. április 17. 20:28  
Amint visszakerül az események közé a találkozó, akkor ki lesz javítva minden.
A pénteki napot az érkezésre kell szánni, többeknek dolga van még aznap, legcélszerûbb ezt az érkezési dátumot nyitva hagyni. (délutánra-estére összerázódunk)
Szombatra is rövidebb etapot kellene tervezni, ritkán találkozunk, az egész napos menésre szerintem mindenkinek van lehetõsége máshol, találkozó meg csak egyszer van egy évben, azazhogy tavaly nem is volt mert elgyurcsányoztuk.
Lehetne gurigászni a Vértesben, szép helyek vannak és nincs messze. Még északabbra a Gerecse, bár az már ugyanannyi mint a Bakony-karika. Imre ötlete is tetszetõs, a Técsi szélmalmok, csak valahogy rövidebbre kéne venni.
Várjunk még a többiekre is, Hácsé pl. csoporttal szokott érkezni Zalából.

    

KawaÉvi 10305 2015. április 17. 20:14   Válasz erre: 10303
Aggodalomra akkor lehet ok, ha a péntek esti örömteli ismerkedõs üdvözlõs mámorból késõn ébred fel a csapat :-)
Délben valóban nem érdemes ekkora etapra elindulni :-)

Javaslom legyen egy "B" verzió is szombatra, és annak függvényében döntsük el a kirándulást, ki hogy vészelte át az elsõ éjszakát :-)
Nekem tetszik ez a túra, és nem érzem teljesíthetetlennek. De majd nyugtával dicsérjük...:-)
    

Billigpeter 10304 2015. április 17. 20:04   Válasz erre: 10303
Egyetértek :-)
    

cblaci 10303 2015. április 17. 18:41   Válasz erre: 10302
Kellemes túra az biztos, de viszi a szombati napot úgy ahogy van, bármennyit is mutat a tervezõ...
Billig Peti látja jól, kis csoportok beszélgetnek akik ritkán találkoznak, nem fog jólesni a noszogtatás a pihenõknél, hogy indulni kéne mert telik az idõ. Ha sokan leszünk legalább két vezetõ kell akiknél GPS is van, közel 300km gondos tervezést kíván fõleg ha együtt akar maradni a csapat, márpedig azért megyünk hogy együtt legyünk.

    

fenyooldrider 10302 2015. április 17. 18:22   Válasz erre: 10300

Kellemes túra,nekem tetszik!
Ismered az az általad ajánlott útvonalat,vagy csak térképen találtad ki?
Mondtam,kb 5 óra tömören:D!
    

KawaÉvi 10301 2015. április 17. 11:35   Válasz erre: 10300
Nekem tetszik :)
    

Imre215 10300 2015. április 17. 11:12  
Best of Bakony túratervem szombatra: Kápolnásnyék Tés Bakonynána Dudar Bakonyszentkirály Bakonybél Pápateszér Veszprémvarsány Gyulafirátót Kápolnásnyék. 273 km 4 óra 41 perc a Google Maps szerint. Mit gondoltok...?

https://goo.gl/maps/3RLpO

    

Kovacspeter 10299 2015. április 16. 23:37  
Gyerekek, türelem, minden igény ki lesz elégítve, jelentkezem majd, de most nagyipar van.
    

Billigpeter 10298 2015. április 16. 22:11   Válasz erre: 10297
Van egy csomó kukoricám, ha valakit a sarokba akar térdepeltetni :-)
    

cblaci 10297 2015. április 16. 21:57   Válasz erre: 10295
Várjuk meg a Tanárbát ezzel, mert ezt a találkozót most nagyon a kezébe vette, majd õ sorba állít minket, vagy a sarokba ha nem jól viselkedünk :-)
    

Billigpeter 10296 2015. április 16. 21:52   Válasz erre: 10294
Ha hátul leszel, én nem érzem jól magam :-)
    

Billigpeter 10295 2015. április 16. 21:46   Válasz erre: 10294
Te mész elõl, mert olyan hülyén nézel ki a tükrömben:-)
Egyébként meg te alapítottad a fórumot, tehát tiéd az elsõbbség. meg neked lesz terved (ahogy régebben is :-)) mi meg követünk:-)
    

cblaci 10294 2015. április 16. 21:19   Válasz erre: 10293
Mert mi van Szücsivel, elromlott a billentyûzete? :-)
Nekem mindegy hol megyek, akár elõl, akár középen, de hátulról is jól érzem magam :-D
    

Billigpeter 10293 2015. április 16. 21:12   Válasz erre: 10285
Én is arra gondoltam , hogy rövid túra kellene, mert az idõvel meg leszünk lõve. Ismerõs a történet, menni kéne, de a banda nagy része még kis csoportokban beszélget, és nagy ordibálásokra is kelletlenül fárad a nyeregbe, és még egy piros lámpánál is képesek beragadni :-) Ha nagyon sokan leszünk, én szívesen leszek biztosító, jól áll nekem a kukásmellény :-)
Üzentem a Szücsinek, olvas minket, szeretne eljönni, majd szól, hogy mi lesz.
    

cblaci 10292 2015. április 16. 21:09   Válasz erre: 10290
:-)))
    

cblaci 10291 2015. április 16. 21:04   Válasz erre: 10289
Jó ötlet! A szélmalmoktól 35km-re van a Csókakõ vára pazar kilátással, mindkét helyszint elmentettem, lehet szavazni vagy más ötletekkel is elõállni.
    

Billigpeter 10290 2015. április 16. 21:03   Válasz erre: 10288
Nekem is hülyén áll a melltartó, a bugyi meg vágja a t@köm :-D
    

Imre215 10289 2015. április 16. 20:47  
Tési szélmalmok...? Kápolnásnyéktõl 70 km, bár Várpalotától elég gyatra az útminõség. De nagyon szép környék.
    

cblaci 10288 2015. április 16. 16:25   Válasz erre: 10286
Szerintem hozd a bikinit nyugodtan, én viszont otthon hagyom mert nekem nem áll jól... :-D
    

fenyooldrider 10287 2015. április 16. 15:07   Válasz erre: 10286
Amit felvázoltál,azt mi szoktuk motorozni ,azt az útszakaszt és a rengeteg korlátozást figyelembe véve kb 5 óra,ha csak tankolni állunk meg!
Ez holt komoly,ismerem a helyeket amiket felvázoltál,valamint az odavezetõ kanyargósabb jellegû utakat is,nagyon nagy a forgalom nyár közepén,meg rengeteg a rendõr!
Akkor még az egyéb fakultatív progikat{kaja-borospincék,hegyestû,Kinizsi vára stb} még nem is említettem!
Nekünk ez laza túrás motorozással kb300km táv és majd egy nap mindenestõl!
Ráadásul az útvonal kiválasztásánál nem szabad elfelejteni{még a velencei tónál sem},hogy nem egyedül motorozunk,hanem csapatban,ami még jobban lassítja az utat,fõleg,ha elõzni kell valami lassabb jármûvet,ami a nyaralós szezonban nem ritka,rengeteg az autós,biciklis útakadály!
Ha elöl a felvezetõ szabályos sebességekkel megy,akkor a hátsónak már sokszor 120-150 körül kell tolni,hogy lépést tartson a csapattal,de ezt nyilván rutinos túrásként tudjátok!!
:D


    

KawaÉvi 10286 2015. április 16. 11:09   Válasz erre: 10285
Érthetõ és jogos! Elfogadom!
Mivel "új" vagyok itt csak ötlettel bàtorkodtam elõhozakodni.
Akkor a bikinit ne hagyjuk otthon...? :-)))
    

cblaci 10285 2015. április 16. 10:53   Válasz erre: 10283
Még nincs terv, ha viszont hangosan gondolkodnék az hallatszana ki belõlem hogy egy ilyen találkozó jellegû dologhoz kicsit sok lenne a kilóméter, fõleg ha délután még lenne aki a fõzõtudományát is megvillantaná. Monoszló olyan bõ 100km és még ha tekeregni akarunk az bõven 200 fölé csapna mire visszaérnénk az alaptáborba, reggel korai indulással menne az de biztosan eltelne vele az idõ, fõleg ha borospincékben is elidõznénk. Mivel a célpont a Velencei tó és annak környéke úgy gondolon az is érdekes lehet, sõt lehet sokónknak az nagyobb újdonság lenne mint az öreg néplavor. Természetesen én a többség akaratát tartom szemelõtt, de az se lenne jó ha a rohanás oltárán áldozódna fel a találkozás élménye hiszen van akikkel csak ilyen alkalmakkor találkozunk. A km mennyiség helyett most inkább a beszélgetéssel egybekötött lazább gurulást tartom jobbnak. Mégegyszer mondom ha más az igény én annak se vagyok elrontója :-)




    

KawaÉvi 10284 2015. április 16. 10:11  
Nem tudom szombatra mekkora volumenû kultúràlis motorozàsban gondolkodtatok!?
De lehet egy laza Balaton felvidéki kiruccanàs olyan àllomàshelyekkel, mint a Nagyvàzsonyi Kinizsi vàr, vagy a Monoszlói Hegyes tû, de tudok Balatonfüred szomszédsàgàban Balatonszõlõsön kitünõ pincészetet, ahol pl olyan ritka borok is (elérhetõ àron kimérve) megvàsàrolhatók mint az Irsay Olivér.
De nem vagyok vàlogatós motorozàs tekintetében :)
    

cblaci 10283 2015. április 16. 06:05   Válasz erre: 10281
Az elsõ nap (péntek) nem is gond érkezés szempontjából, inkább a szombat macerásabb ha menni akarunk valahova. Ha viszont pontosan megtervezzük a második napot akkor lehet csatlakozni valamelyik túraállomásnál, vagy ha más nem délután a táborhelyen. Szerintem mindenképpen érdemesebb az elsõ napra odaérni, nem sokszor van ilyen összeröffenés.
    

Kovacspeter 10282 2015. április 16. 00:17  
Kijavítottam 19-21-re, ezen belül kellene még találkozási idõpontokat írni az esetleges 2 vagy 1 napra érkezõk miatt, szövegjavítás majd holnap, .
Mondjuk most eltûnt a találkozók listájából, de a 10261-es hozzászólásban megjelenik a linkre kattintva.
    

Kovacspeter 10281 2015. április 16. 00:01  
Valóban, elfelejtettem a 0-dik vagy az elsõ napot, naszóval a pénteket kihagytam. Ki lesz javítva, de akkor pénteken célszerûbb lenne egy késõbbi idõpontot megadni, többen írták hogy csak délutánra érkeznének. A szombatot mindenképpen meg kellene tartani fõ napnak, mert lehetnek páran akik 1 napra jönnek, ahogy ez az elmúlt találkozókon is volt, de azokkal is számolni kell, akik 2 napra (1 éjre) jönnének, szóval át kell gondolni a találkozási idõket.
Úgy látszik megjelent másodjára is a találkozó az oldalon, azt akkor törlöm is.
    

cblaci 10280 2015. április 15. 23:23   Válasz erre: 10263
Mindenre gondoltál Petikém de mégis nagy a kavarodás :-) mondjuk én nem esek kétségbe mert már pénteken reggel elindulok a Velencei-tó felé hogy délre odaérjek, onnan meg már nem lesz sietõs egészen vasárnapig... aztán meg hogy közbe mi lesz majd szépen kialakul ;-)
Na meg addig még van idõ eldönteni, viszont azt a túrakiírást jó lenne pontosítani már csak a rend kedvéért is ;-)
    

Billigpeter 10279 2015. április 15. 21:50   Válasz erre: 10278
Nem is kellett sokáig, mert az általam létrehozott hozzászólásban is 19. az elsõ nap. Ennyit a memóriámról :-)
Holnap beszélek a tantóbával a módosításról, bár szerintem a szombati érkezés lehetõségét nyitva kell hagyni :-)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118