9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 10078 2015. március 31. 21:47   Válasz erre: 10074
Helló Peti! Az egy nagyon keveset futott kék színû gép volt, ezek szerint visszatalált a fórumra az új tulajjal.

    

Kovacspeter 10077 2015. március 31. 21:47   Válasz erre: 10061
Laci, avasodik az idõjárás-elõrejelzés, péntekre egyelõre szakadó hóesést írnak, utána már jobb.
Tudom, kemények vagyunk, de hûha...emil ment. Reménykedjünk, csütörtökön hátha kedvezõbbeket jelentenek.
    

cblaci 10076 2015. március 31. 21:44   Válasz erre: 10062
Engem érdekelnek azok a módosítások, hátha kapok valami ihletet :-) Szép motor és még ráadásul fekete is :-D
    

Kovacspeter 10075 2015. március 31. 21:38   Válasz erre: 10051
Megnézem, remélem ok, de nem rajtam múlik, egyelõre május végéig látok.
    

Kovacspeter 10074 2015. március 31. 21:35   Válasz erre: 10065
Boboysa, tied az Ügyész úr egykori 750-ese?
    

Kovacspeter 10073 2015. március 31. 21:32   Válasz erre: 10063
Faragoferi, hátsó sárvédõtoldat honnan származik? Szép a gép.
    

Kovacspeter 10072 2015. március 31. 21:29   Válasz erre: 10044
Elég idegennek tûnik az Inazuma formájához ez a fejidom, akkor már inkább a belpiacos 1200SS.
    

Kovacspeter 10071 2015. március 31. 21:28   Válasz erre: 10043
Gondolom Hamar Zsigmond bácsi még abból is csodát tett.
    

Kovacspeter 10070 2015. március 31. 21:26   Válasz erre: 10042
Értem mirõl beszélsz, de általánosítani azért nem lehet. Ok hogy az olasz csóróbb mint a holland, de a, magyar még csóróbb. Gondolom nem kell mondani, tõlünk nyugatabbra a párszáz eurós fizetés ismeretlen fogalom. Ha pedig meg kell venni a féktárcsát, akkor meg kell venni. Pár évvel ezelõtti árak, amikor cserélni kellett (elõre-hátra, a 3 db): Márkakereskedésben a gyári lett volna 250, Gyulánál megvettem a gyárit 200-ért. Jó minõségû, megbízható két márka, Ebc, Galfer, mindkettõ 160. A Galfer a saját betétjével garanciát vállal rá, az Ebc-nél hímeztek-hámoztak. Kérdeztem, hogy van rá garancia? A válasz: nem szokott vele baj lenni. Mondtam az embernek, nem az volt a kérdésem hogy szokott-e vele baj lenni, hanem hogyan állunk a garanciával? Kínai szett, e-bay-ról postával 80-90. Ilyet használnak páran Bandin, én nem venném meg.
Akkor inkább bontó, de ott sem olcsó, a hátsó sok más típuson van, az elsõ már neccesebb.
    

fenyooldrider 10069 2015. március 31. 21:05   Válasz erre: 10068
Nekem is az utána lévõ hétvége egy háromnapos küzdelem lesz!
Irány a harcosok völgye,Szántód puszta!
Tavaly sikerült egy aranyat elhoznom,remélem most is sikerül valami dobogós hely!
    

KawaÉvi 10068 2015. március 31. 20:01   Válasz erre: 10051
Lehet hogy én is ellátogatok a rendezvényre. Nekem is jó(nak tûnik) az idõpont.

Egy hétre rá lesz az idei Corenet kaland túra tájékozódási verseny, amit ki nem hagynék. Ez évben Baranya megye lesz a célpont :-)
    

fenyooldrider 10067 2015. március 31. 19:50   Válasz erre: 10051
Az idõpont is,meg a helyszín is megfelel nekem is!
Ha meg a melóm miatt valami közbejön,az benne van a pakliban,de az bármikor bejöhet!
    

KawaÉvi 10066 2015. március 31. 17:40   Válasz erre: 10057
Húúú de hosszú hajam volt még akkor. Tényleg nagyon jó volt!!!
    

boboysa 10065 2015. március 31. 16:31  
760 euro-ért azért jó lenne élõben is látni:)
    

boboysa 10064 2015. március 31. 16:28  
suzuki gyári fejidom király:)
én amit találtam az a gimbelnél:
http://www.gimbel-motorradtechnik.de/umbau/umbau.html
az valami régi verseny gsx replika fejidom,más típusokra is gyártanak. amúgy a kék az jól néz ki a piros nekem sem tetszik
persze elfogult vagyok mert kék a moci:)))
    

faragoferi 10063 2015. március 31. 12:43   Válasz erre: 10062
És még pár kép.
    

faragoferi 10062 2015. március 31. 12:41  
Sziasztok.
Én mint nem gyakori hozzászóló tennék fel néhány képet 2004-bõl amikor is tulajdonosa lettem eme vasnak. Azóta a motor is átesett néhány módosításon de arról majd keresek még képeket ha érdekel valakit. Sajnos a képek nem tökéletesek mivel 10 évvel ezelõtt még nem volt olyan szuper digitális fényképezõm mint mostanában.
    

cblaci 10061 2015. március 31. 10:38   Válasz erre: 10051
Az idõpontot bekarcoltam a naptárba, ha csak nem jön közbe valami akkor ott leszek. Megpróbálom a Mecsek-Balaton körrel összeilleszteni ahova amúgy is készülök. A továbbiakat majd megbeszéljük közösen ;-)
    

Mikky 10060 2015. március 31. 08:28   Válasz erre: 10051
Reszemrol az idopont jo lesz. Pont otthon leszek.
    

Billigpeter 10059 2015. március 30. 23:09   Válasz erre: 10058
továbbá:
    

Billigpeter 10058 2015. március 30. 23:07   Válasz erre: 10057
meg ezek:
    

Billigpeter 10057 2015. március 30. 22:54   Válasz erre: 10056
elqrtam, egy kép kétszer volt, ezt akartam:

    

Billigpeter 10056 2015. március 30. 22:52   Válasz erre: 10055
Sõt, van képem hozzá :-)
Na meg a túrós derelye, az felejthetetlen...
    

KawaÉvi 10055 2015. március 30. 22:20   Válasz erre: 10048
Köszönöm hogy emlékeztettél a régi szép emlékekre...:-)
    

Billigpeter 10054 2015. március 30. 22:10   Válasz erre: 10051
Ja, és ha van stabil idõpont, akkor majd a Kovácstanár kiírja a túrák közé, én meg körbeesemesezem :-). Így megy ez má hosszú évek óta. Úgyhogy kérném az észrevételeket az idõponttal kapcsolatosan :-)
    

Billigpeter 10053 2015. március 30. 21:32   Válasz erre: 10049
Szerintem ez valamilyen GSXF- klón lehet, mert itt már a fejidom nem mozog együtt a kormánnyal.
    

cblaci 10052 2015. március 30. 21:30   Válasz erre: 10050
Ilyen volt a lengyeleké is, de amit szembõl csináltam róla azt nem találom. Ráadásul ez meg ezerkettes, mindenesetre szép egy málhás ló azt meg kell hagyni :-)
    

Billigpeter 10051 2015. március 30. 21:28  
Ez a találkozó szervezés úgy indul, hogy kéne választani idõpontot, mert a helyszín azt gondolom, nagyjából eldõlt. Mivel az elsõ találkozót is én provokáltam ki, bátorkodom javasolni június harmadik hétvégéjét, a 20-21-ét, nézze meg mindenki, aki részt szeretne venni rajta, alkalmas ez-e ez az idõpont, ha igen, akkor közhírré tesszük, ha senkinek se jó, akkor módosítjuk :-)
    

Billigpeter 10050 2015. március 30. 21:22   Válasz erre: 10049
Ilyen katalógusost! :-)
Én nem figyeltem hogy a boboysa fényképén hosszabb a fejidom.
    

cblaci 10049 2015. március 30. 21:18   Válasz erre: 10047
Az csak majdnem ilyen volt, inkább amolyan félidomos, nem jött le a hengerfej tetejéig, arra viszont már nem emlékszem hogy milyet fotóztam le, lehet a lengyel házaspáré volt. Megkeresem!
    

Billigpeter 10048 2015. március 30. 21:07   Válasz erre: 10033
Szia Évi!
nem tudom, emlékszel-e még a 2013- as Zemplén kerülésre, a motorom hátsó fékje az új betétekkel olyan hangot adott, mintha egy ZIL fékezne. Ugyanez volt a probléma, egy kis csiszolás orvosolta, azóta semmi gond..." mondjuk a hátsót nehéz fordítva összerakni, mert egyforma a két betét, habár fémmel befelé sikerülhet... :-))
    

Billigpeter 10047 2015. március 30. 20:55   Válasz erre: 10044
Szia!

Tekintsd meg ennek a fórumnak a harmadik hozzászólását, láthatod a katalógusát :-)
Bár ott a Gabi " soha nem látott"- nak titulálja, a CB Laci képet is készített róla, valamikor késõbb, tehát nem egy kihalt állatfajról van szó, bár ritka, és tényleg jobban áll neki a töklámpa.
    

cblaci 10046 2015. március 29. 19:38   Válasz erre: 10044
Legalább van alternatíva azoknak akik a fejidomos gépeket szeretik. Igazából a töklámpa áll jól ezeknek a motoroknak, de ez se rossz és biztosan szélcsendesebb valamelyest.
    

cblaci 10045 2015. március 29. 19:38   Válasz erre: 10043
Mikky, a találkozó programjai közé illesztve a meséid is helyet kapnak, majd körbeülünk és sörrel a kezünkben hallgatjuk a sztorikat. Szerintem készülj fel mert lesz közönséged ;-)
    

boboysa 10044 2015. március 29. 18:03  
Mit találtam gimbel-nél:)
    

Mikky 10043 2015. március 29. 09:33   Válasz erre: 10032
Majd a talin,sorozes kozben. Na egy eszembe jutott. Akkoriban a szerelo a Yamahaknak csak a blokkjat csinalta. Egyszer jon a Zsiga(Hamar Zsiga) Iszonyu,kesz a blokkod. Valogatott alkatreszekbol raktam ossze. Huuu,koszonom Zsiga bacsi,nagyon koszonom! Ne koszond,legyintett. A szemetbol valogattam ki!
    

Mikky 10042 2015. március 29. 09:27   Válasz erre: 10034
Ez kulonben egyaltalan nem igaz. Sot,azt lehet mondani,hogy kifejezetten sz...evok. Peldaul a holland elmegy 1 km-el arrebb,ha 20 centtel olcsobb ott a kenyer. Mondjuk ha meg tortenetesen nemetorszagban van,akkor szemrebbenes nelkul megissza 5 euroert a kavet. Az olasz meg csoro. Tele vannak adossaggal. A dolce vita-nak vege. Atlag emberekrol beszelek. A 700 euros fekgeneraltol,meg tuti dobnak egy hatast.
    

hacse 10041 2015. március 28. 19:43   Válasz erre: 10037
Én , mint már említettem korábban is , a porlasztó úszóházakból szoktam leengedni az üzemanyagot télire , az üa tartállyal nem foglalkozom, mert fél évnyi állás után semmilyen benzintartály nem korrodálódik , hacsak nem savval töltötték fel. Volt már pár motorom , de soha egyik sem rozsdált be egy téli leállítás alatt. Oda már nagyon sokat kell állni a gépnek, vagy egyéb behatások is szükségesek. Tudom, mindig elmondják, hogy vagy teli, vagy üres tartállyal kell télire elrakni a fémet, meg hogy a benzin víztartalma , meg hasonlók, de én amennyi éppen marad benne annyival teszem le. Tavasszal rendszerint töltök hozzá friss benyát, de az idén nem öntöttem bele indítás elõtt, mer' kíváncsi voltam rá, hogy miként röffen a tavalyi, megpimpósodott vegyülettel. És miért? Mert ahogy kovács tanár úr is utal rá ; bátor vagyok! ...vagy az üzemanyag a bátor? :o)))
    

cblaci 10040 2015. március 28. 00:16   Válasz erre: 10038
Az úgy történt hogy pálinka is volt, arra emlékszem hogy megtaláltam a sátram, aztán arra is hogy hajnalban arra ébredtem, hogy csattog a fogam úgy fázok... szerencsére megtaláltam a hálózsákot, mert azt is vittem csak lefekvéskor még nem volt rá igény :-)
    

cblaci 10039 2015. március 28. 00:12   Válasz erre: 10033
Számíthatsz ránk, mi itt leszünk és amiben tudunk segítünk! ;-)
    

Kovacspeter 10038 2015. március 27. 23:17   Válasz erre: 10013
Laci, ott az lehetett a baj hogy kevés volt a pálinka;-)
    

Kovacspeter 10037 2015. március 27. 23:15   Válasz erre: 9982
Csabi nincs ebben a történetben semmi rémisztõ, bár a két liter üzemanyag az egy kicsit bátor;-)
    

KawaÉvi 10036 2015. március 27. 23:14   Válasz erre: 10035
Pfff, hát az elég gáz lett volna :-)
    

Kovacspeter 10035 2015. március 27. 23:12   Válasz erre: 10033
Így már jobban érthetõ hogy meg volt cserélve.
Ettõl már csak az rosszabb ha a betét fém oldala van a tárcsa felé;-)
    

Kovacspeter 10034 2015. március 27. 23:10   Válasz erre: 9977
Az mindegy hogy a holland pék volt az olasz meg hentes, náluk kevésbé viseli meg a bugyellárist ha újat kell venni.
    

KawaÉvi 10033 2015. március 27. 23:06   Válasz erre: 10030
Remélem! :-)
Ránézésre és vastagságra is új(nak kinézõ) a tárcsa. A betétek ki lettek szedve, megcsiszolva és helyes oldallal visszatéve (a szerelõ szerint meg volt cserélve). Azóta a probléma megszûnt!
Egy ISO minõsítéssel rendelkezõ márkakereskedésbõl vettem a motort. Szerintem nem blamálnák magukat és tennék kockára a hírnevüket egy leharcolt és újként eladott féktárcsával.
Köszönöm a tanácsot, a késõbbiekben is számítok a segítségetekre, mert "egy csecsemõnek minden vicc új" :-)
    

Kovacspeter 10032 2015. március 27. 23:06   Válasz erre: 9975
Ez de jó sztori, jöhet még ilyen!

    

Kovacspeter 10031 2015. március 27. 23:00   Válasz erre: 9969
Mindegyik gyártónál voltak-vannak jó és kevésbé jó eresztések, a lilaködös korlátolt márkabuziságtól szoktam a falnak menni.
    

Kovacspeter 10030 2015. március 27. 22:54   Válasz erre: 9960
Ez furcsa, vállas tárcsánál szokták ezt a mûveletet megejteni. Nem vertek át véletlenül azzal az állítólagos új tárcsával?
    

Kovacspeter 10029 2015. március 27. 22:51   Válasz erre: 9947
Akkor lehet elvinni valamit jóval olcsóbban ha nagyon kell az eladónak a lé és gyorsan. Vagy az ellenkezõje, ha nem számít a pénz, és nem akar már az érdeklõdõkkel foglalkozni.
    

Kovacspeter 10028 2015. március 27. 22:46   Válasz erre: 9941
" Fel Hollandia ezzel jar!!"
Biztos hogy fakírok, ott igen sokat esik az idõ, az a Z6-nak meg nem kenyere.
Már minden gumiról hallottam jót-rosszat, ebbe a kérdésbe belemenni aligha éri meg.
    

Kovacspeter 10027 2015. március 27. 22:40   Válasz erre: 9939
Üdv!
Egy kalappal hogy nyárra összeálljon a géped. Kérdés hogy mi számít kapkodásnak. Sajnos ilyen árak vannak, igazából nem lehet nyerni így rajta, Németországból már 500 ezer körül lehet kapni olyanokat amik egyben vannak, megvan kezük-lábuk, motorozhatóak.
Ha gondolod tudok neked adni egy garnitúra féktárcsát elõre, kopáshatáron vannak, talán egy hajszállal fölötte, nem ütnek, a szezont talán ki lehet húzni velük, bár nem tom mennyit akarsz motorozni.
    

cblaci 10026 2015. március 26. 21:28   Válasz erre: 10024
Ez jó! :-)
Mi van a zsebedben zsepi? Dehogy zsepi, sátor! :-)))
    

cblaci 10025 2015. március 26. 21:26   Válasz erre: 10023
A kukorica morzsolónak viszont volt értelme, mert jóllaktak a baromfiak, mondjuk az internet meg a barmokat eteti, annyiban különbözik csak :-)
    

hacse 10024 2015. március 26. 20:53   Válasz erre: 10018
Nekem még megvan ez a szóban forgó tescós sátram is, 4 személyes kivitelben. Valamivel ritkább az anyaga , mint a szúnyoghálónak, viszont becsületére legyen , hogy zsebkendõ méretûre összehajtható. Azér' is vettem meg anno, mondom motoron nem sok helyet foglal. De az is igaz, hogy a vastagabb anyagú sátorban sincs melegebb alapesetben , csak akkor amikor nem kívánja az ember gyereke.
    

hacse 10023 2015. március 26. 20:44   Válasz erre: 10021
Ha már a modernségnél tartunk , a robotgenerátor az lényegében ugyanaz az eszköz, mint a kukorica morzsoló; bedobsz egy kukoricacsövet és kijön belõle rengeteg szem. Bizonyos értelemben megsokszorozza a cuccot. Kézi hajtású robotgenerátor is létezik gondolom. Nem annyira hatékony , viszont lassú.. ;-))
    

hacse 10022 2015. március 26. 20:36   Válasz erre: 10020
Na ez így má' bõségesen elmagyarázódott. Azt láttam, hogy valami tréfa féle, csak nem tudtam értelmezni. Felkészületlenül ültem le fórumozni és így jártam. :o))
    

cblaci 10021 2015. március 26. 19:40   Válasz erre: 10020
Akkor én kérek elnézést amiért úgy tünhetett hogy arra sarkallom a fórum tagjait hogy robotgenerátorokkal szarják tele az oldalt :-)
A közösségi szellem jelenléte nyilván nem a hozzászólások számától függ, erre Csabi pontosan rátapintott, a többi meg rizsa, legalábbis részemrõl ;-)
    

fenyooldrider 10020 2015. március 26. 19:31   Válasz erre: 10012
Bocs,ha félreérthetõ voltam,csak egy vicc akart lenni,mivel a mai netes technikák mellett egy robotgenerátorral pillanatok alatt lehet bármennyi hsz-t generálni,aztán feszíthetnék a 20.000 hsz-el már holnap reggel!
Azért írtam,hogy hetero vagyok,mert a normális,magukat vállaló emberek nem csinálnak ilyet,õk {mi} vállaljuk a tetteink következményeit ,végig csináljuk {és élvezzük is}a nehéz,lassú utat ,természetesen tisztelettel adózok ennek a fórumnak a létrehozói és üzemeltetõi elõtt,már csak ezért sem csinálnák ilyesmit!!
Ez már remélem egyértelmû volt?
:D

    

cblaci 10019 2015. március 26. 06:12   Válasz erre: 10017
Ezt én is így gondolom! Tartósan káros mellékhatások eddig nem ismertek :-)
    

cblaci 10018 2015. március 26. 06:11   Válasz erre: 10016
Ez a sátor lélegzett, olyan jó anyagból készült hogy láttam a holdat az anyagán keresztül :-) szerencsére csak annyira volt tartós mint amennyibe került.
    

hacse 10017 2015. március 25. 22:30   Válasz erre: 10012
És ha valami folytán nem érjük el? A minõség is számít. :-) Nem lesz sok káros hatása ezek után sem ennek a fórumnak én úgy gondolom.
    

hacse 10016 2015. március 25. 22:19   Válasz erre: 10013
Nem jó a sátor, megszorul benne a hideg. :-]
    

cblaci 10015 2015. március 25. 22:19   Válasz erre: 10014
:-)))
    

hacse 10014 2015. március 25. 22:13   Válasz erre: 10012
Akko' nem csak én nem értettem , csak nem mertem leírni , mer' hátha lemaradtam a fejlõdésben . ...mer' lemaradtam, csak nem mindegy mennyire..
    

cblaci 10013 2015. március 25. 21:46   Válasz erre: 10011
Velem már olyan is fordult elõ, hogy májusban egy motoros rendezvényen majdnem fagyhalált haltam egy teszkós sátorban... mondjuk olcsó volt :-D
    

cblaci 10012 2015. március 25. 21:45   Válasz erre: 10009
:-)
Nem igazán értem az ok-okozati összefüggést, ha viszont a következõ 4év során megint elérjük a 20ezret, akkor nem volt hiába életre hívni 2011-ben az Inazuma fórumot :-)
    

hacse 10011 2015. március 25. 21:38   Válasz erre: 10003
A helyszínnel kapcsolatban mondhatnál tippeket , olcsó , de nem drága szállás, satöbbi !
    

hacse 10010 2015. március 25. 21:36   Válasz erre: 10009
Aztat bárki mondhassa. ;o)
    

fenyooldrider 10009 2015. március 25. 14:00   Válasz erre: 10008
Most akkor írjak egy hsz-t 10.000 szorzóval,vagy hagyományosan intézzük?
:D
Mondjuk maradnák a hagyományosnál,hetero vagyok!
    

cblaci 10008 2015. március 23. 20:33   Válasz erre: 10005
Nagy dolog ez a tízezer! Meg amúgy is olyan szép szám, na de akiknek nem sikerült beletrafálni azok se csüggedjenek, lehet gyúrni a húszezerhez :-)
    

cblaci 10007 2015. március 23. 20:32   Válasz erre: 9996
Közösen szoktuk összehangolni, ami nem éppen könnyû feladat de egy kis akarattal össze is jöhet, mint ahogy már volt is rá példa. Köszi a felajánlott segítséget!
    

cblaci 10006 2015. március 23. 20:31   Válasz erre: 10002
Gratulálok a tízezredik hozzászóláshoz Csiszi! :-)
    

hacse 10005 2015. március 23. 18:12   Válasz erre: 10002
Brutálisan jó érzés nem? Tízezredik! Még kimondani is olyan , olyan izé ... na, hát érted ? :o))) Egyébként a fórum életében azér' jelent valamit.
    

hacse 10004 2015. március 23. 18:03   Válasz erre: 10003
Köszi. Az eddigi találkozók június közepén voltak , de szerintem lehet máskor is.
    

Gergo76 10003 2015. március 23. 14:23  
Látom akkor vagytok páran szervezni, de ha itt lesz a környéken és még jun.1 elött számíthattok rám ! ;)
    

Csiszi 10002 2015. március 23. 13:11  
Tényleg az enyém a 10000.! Akkor az most jó nekem? Szeretnék a következõn is ott lenni!
    

hacse 10001 2015. március 23. 13:00   Válasz erre: 10000
Igen, meg a 10000. hozzászólás is a tiéd lett! :-) Ott voltatok a pusztavacsi találkozón , onnan tudom , hogy a motorod valamikor az egyik ismerõs tulajdonában volt.
    

Csiszi 10000 2015. március 23. 12:48  
Az az enyém akar lenni?


    

hacse 9999 2015. március 23. 12:45   Válasz erre: 9997
Na, megvan látom még az a "Fülöppisti" féle motor. :o))
    

hacse 9998 2015. március 23. 12:36   Válasz erre: 9996
Cblaci, Billigpeti ,Kovacspeter, én is egy picit meg még pár figura ötletadói szinten. Eddig szombat -vasárnap szokott lenni. Ne vedd ám komolyan, hogy rád lesz hárítva a szervezés sava -borsa, mert ha komolyan veszed, akkor rád lesz hárítva..... ;O)))
    

Csiszi 9997 2015. március 23. 12:16  
Szombaton nekem is megvolt az idei elsõ túra: Zeg-Tapolca-Káli medence-Zánka-Badacsony-Zeg. Este fél 7-kor értünk haza. Hát nem mondom, hogy nem fáztam hazafelé! Én most csináltattam szelephézag beállítást és szinkront. Talán még soha nem járt ilyen szépen a motor!
    

Gergo76 9996 2015. március 22. 22:35  
Eddig ki szervezte ? Hány napos szokott lenni ?
    

hacse 9995 2015. március 22. 22:24   Válasz erre: 9991
Hát köszönjük a felajánlást! Nem kell sok segítség nem akarunk a terhedre lenni, esetleg annyi , hogy ha megszerveznéd úgy A-tól Z- ig , akkor megköszönnénk ! ;o))))
    

hacse 9994 2015. március 22. 22:19   Válasz erre: 9987
Átjárt engemet az igaz, köszönöm , de az volt az érdekes, hogy nem fáztam, pedig indokolt lett volna. Nem hogy nem rossz dolog a karbisor szinkronizálás, hanem egyenesen hasznos , de mivel, hogy nem eszik sokat , szépen indul, meg egyenletesen jár a gép ,úgy gondoltam , hogy én akarok lenni a Legtovább, Karburátorszinkron Beállítása Nélküli Négyhengeres Motorkerékpárral Motorozó Ember a világon. :-] És má´ edzõm is van...
    

Gergo76 9993 2015. március 22. 22:04  
Mennék én többet is csak kevés az idöm, nagyon jó a futómû kényelmes és hosszú úton sem fáradok el ! A szélvédelem miatt egy kicsit nagyobb plexit talán még rakok rá .
    

cblaci 9992 2015. március 22. 21:54   Válasz erre: 9989
Jó ezt hallani hogy én is ludas vagyok a dologban :-) Remélem a hosszútávú élmények is ugyanilyen kellemesek maradnak.
Ezer km az nem kevés, örülök hogy jól viselkedik az Ina! :-)
    

Gergo76 9991 2015. március 22. 21:43  
A találkozó ha itt lesz a velencei tónál akkor az közel van nekem és ha bármiben segítségetekre lehetek állok szíves rendelkezésetekre !
    

Gergo76 9990 2015. március 22. 21:40  
2009 dec 13 irtad a tesztet a suzuki gsx 750 rõl @
    

Gergo76 9989 2015. március 22. 21:37  
Nagyon jó a gép !!! Egyre jobban tetszik !!! 1-2 napja rájöttem, hogy a te egy irásod segítségével döntöttem ez a tipus mellett ! 12 napja vettem és egy ezer km már megvolt ! :)
    

cblaci 9988 2015. március 22. 21:32   Válasz erre: 9984
Nem tudom ki tudja, én még nem, de remélem rövidesen megtudom, gondolom itt dõl el a majd a fórumon miután értékelhetõ szavazatok lesznek :-)
Mi újság, hogy muzsikál a gépezet?
    

cblaci 9987 2015. március 22. 21:30   Válasz erre: 9982
Váljék egészségedre, 180km-en már egész jól átjárja az embert a szél ;-) A szinkron nem rossz dolog, csináltam még régebben azt az U csöves féle olajoszlopos mérõalkalmatosságot, szerelõ lõtte be órával majd itthon én is rátettem az enyémet és láss csodát egyezett a mérési eredmény. Azóta vagy kétszer még kíváncsiságból megnéztem de nem változott semmit. Ami jó az jó, ha nem muszáj nem kell abajgatni :-)
    

Gergo76 9986 2015. március 22. 21:30  
Én sem sokat használom az üzemiféket bár az enyém csak 750 es, inkább kihasználom a motorféket ! Még csak 12napja van nálam, de egyre jobban tetszik !
    

hacse 9985 2015. március 22. 21:27   Válasz erre: 9984
Majd lehet, de ezt a korábbi tapasztalatokból kiindulva nagyon nem egyszerû megtervezni , mert sokan vagyunk sokféle programmal meg nyûggel. Valami ilyesmik okán maradt el a tavalyi összevonás is pedig már több idõpont is szóba került. Megpróbálunk majd egy kicsit ügyesebbek lenni és úgy taktikázni, hogy a megszokott gárdából és az újonnan érkezõkbõl is lehetõség szerint a legtöbben részt tudjanak venni a konferencián. Addig is türelem, és bármi fajta segítséget szívesen fogadunk.
    

Gergo76 9984 2015. március 22. 21:17  
Azt lehet tudni, mi mikor lesz a találkozó ?
    

hacse 9983 2015. március 22. 21:15   Válasz erre: 9974
Pedig a gyávaság az nem valami bátor dolog ! :o) Mondjuk az ezerkettesen , ha ügyesen használja az ember gyereke a motorfék kínálta lehetõségeket nem is kell sokat üzemifékezni. Persze ez inkább túraszerû gurulásokra értendõ.
    

hacse 9982 2015. március 22. 21:00  
Az ósdi 1200-as karburátoros táplálkozású Inazuma motorkerékpárom 5 hónap állás után, a télire bennehagyott 2 esztendõs , 8000 forintos "elektrik pówer"típusú , People Republic of China (PRC) által világra hozott akkumulátor ösztökélésére, tavalyi , kb. 2 liter benne maradt tüzelõanyaggal, 3-4 motorfordulat után életre kelt , és mind a 4 hengere gyönyörûen duruzsolt ! Még mindig nem akarunk karbiszinkront. Motoroztam is hirtelen egy nettó 180 kilométert kesztyû nélkül , mert az nem kiabált utánam , pedig tavaly még szeretett jönni. :-}
    

hacse 9981 2015. március 22. 20:46   Válasz erre: 9979
Lesz. Én ma máshol voltam. Fényképet nem készítettem. ;o))
    

hacse 9980 2015. március 22. 20:42   Válasz erre: 9975
Majd mond meg azoknak a külföldieknek, hogy az ún. szinter betéteken kívül vannak még másfélék is! Nem mindegy , hogy ugyanazt a poros fém munkadarabot , rajzlappal, vagy smirglipapírral simogatod. A szerelõ , aki a poros útról, az állásról meg az esõrõl mesélt neked azt is hozzátehette volna , hogy a FÉKEZÉS is a tárcsa halála, de minden esetben elõbb bekövetkezik az a halál, ha szinter betétet használsz egy öntvény tárcsán. Lehet csûrni csavarni , de a fizikának a súrlódásokkal kapcsolatos szabályait még nem sikerült máshogyan értelmezni. ..sajnos , pedig jó lenne.. ;o)) Különben te magad tapintottál a lényegre, mert nem mindegy , hogy 40000 km - enként kell 180000 pénzáldozatot hozni , vagy 100000 km -enként.
    

Gergo76 9979 2015. március 22. 19:28  
Sziasztok !
Lesz találkozó a velencei tónál ? Én ma voltam ott ! :)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118