cblaci | 10078 | 2015. március 31. 21:47 | Válasz erre: 10074 |
Helló Peti! Az egy nagyon keveset futott kék színû gép volt, ezek szerint visszatalált a fórumra az új tulajjal. |
Kovacspeter | 10077 | 2015. március 31. 21:47 | Válasz erre: 10061 |
Laci, avasodik az idõjárás-elõrejelzés, péntekre egyelõre szakadó hóesést írnak, utána már jobb. Tudom, kemények vagyunk, de hûha...emil ment. Reménykedjünk, csütörtökön hátha kedvezõbbeket jelentenek. |
cblaci | 10076 | 2015. március 31. 21:44 | Válasz erre: 10062 |
Engem érdekelnek azok a módosítások, hátha kapok valami ihletet :-) Szép motor és még ráadásul fekete is :-D
|
Kovacspeter | 10075 | 2015. március 31. 21:38 | Válasz erre: 10051 |
Megnézem, remélem ok, de nem rajtam múlik, egyelõre május végéig látok.
|
Kovacspeter | 10074 | 2015. március 31. 21:35 | Válasz erre: 10065 |
Boboysa, tied az Ügyész úr egykori 750-ese?
|
Kovacspeter | 10073 | 2015. március 31. 21:32 | Válasz erre: 10063 |
Faragoferi, hátsó sárvédõtoldat honnan származik? Szép a gép.
|
Kovacspeter | 10072 | 2015. március 31. 21:29 | Válasz erre: 10044 |
Elég idegennek tûnik az Inazuma formájához ez a fejidom, akkor már inkább a belpiacos 1200SS.
|
Kovacspeter | 10071 | 2015. március 31. 21:28 | Válasz erre: 10043 |
Gondolom Hamar Zsigmond bácsi még abból is csodát tett.
|
Kovacspeter | 10070 | 2015. március 31. 21:26 | Válasz erre: 10042 |
Értem mirõl beszélsz, de általánosítani azért nem lehet. Ok hogy az olasz csóróbb mint a holland, de a, magyar még csóróbb. Gondolom nem kell mondani, tõlünk nyugatabbra a párszáz eurós fizetés ismeretlen fogalom. Ha pedig meg kell venni a féktárcsát, akkor meg kell venni. Pár évvel ezelõtti árak, amikor cserélni kellett (elõre-hátra, a 3 db): Márkakereskedésben a gyári lett volna 250, Gyulánál megvettem a gyárit 200-ért. Jó minõségû, megbízható két márka, Ebc, Galfer, mindkettõ 160. A Galfer a saját betétjével garanciát vállal rá, az Ebc-nél hímeztek-hámoztak. Kérdeztem, hogy van rá garancia? A válasz: nem szokott vele baj lenni. Mondtam az embernek, nem az volt a kérdésem hogy szokott-e vele baj lenni, hanem hogyan állunk a garanciával? Kínai szett, e-bay-ról postával 80-90. Ilyet használnak páran Bandin, én nem venném meg. Akkor inkább bontó, de ott sem olcsó, a hátsó sok más típuson van, az elsõ már neccesebb. |
fenyooldrider | 10069 | 2015. március 31. 21:05 | Válasz erre: 10068 |
Nekem is az utána lévõ hétvége egy háromnapos küzdelem lesz! Irány a harcosok völgye,Szántód puszta! Tavaly sikerült egy aranyat elhoznom,remélem most is sikerül valami dobogós hely! |
KawaÉvi | 10068 | 2015. március 31. 20:01 | Válasz erre: 10051 |
fenyooldrider | 10067 | 2015. március 31. 19:50 | Válasz erre: 10051 |
Az idõpont is,meg a helyszín is megfelel nekem is! Ha meg a melóm miatt valami közbejön,az benne van a pakliban,de az bármikor bejöhet! |
KawaÉvi | 10066 | 2015. március 31. 17:40 | Válasz erre: 10057 |
Húúú de hosszú hajam volt még akkor. Tényleg nagyon jó volt!!!
|
boboysa | 10064 | 2015. március 31. 16:28 |
suzuki gyári fejidom király:) én amit találtam az a gimbelnél: http://www.gimbel-motorradtechnik.de/umbau/umbau.html az valami régi verseny gsx replika fejidom,más típusokra is gyártanak. amúgy a kék az jól néz ki a piros nekem sem tetszik persze elfogult vagyok mert kék a moci:))) |
faragoferi | 10062 | 2015. március 31. 12:41 |
cblaci | 10061 | 2015. március 31. 10:38 | Válasz erre: 10051 |
Az idõpontot bekarcoltam a naptárba, ha csak nem jön közbe valami akkor ott leszek. Megpróbálom a Mecsek-Balaton körrel összeilleszteni ahova amúgy is készülök. A továbbiakat majd megbeszéljük közösen ;-)
|
Mikky | 10060 | 2015. március 31. 08:28 | Válasz erre: 10051 |
Reszemrol az idopont jo lesz. Pont otthon leszek.
|
Billigpeter | 10057 | 2015. március 30. 22:54 | Válasz erre: 10056 |
elqrtam, egy kép kétszer volt, ezt akartam:![]() |
Billigpeter | 10056 | 2015. március 30. 22:52 | Válasz erre: 10055 |
Sõt, van képem hozzá :-) Na meg a túrós derelye, az felejthetetlen... ![]() ![]() ![]() |
KawaÉvi | 10055 | 2015. március 30. 22:20 | Válasz erre: 10048 |
Köszönöm hogy emlékeztettél a régi szép emlékekre...:-)
|
Billigpeter | 10054 | 2015. március 30. 22:10 | Válasz erre: 10051 |
Ja, és ha van stabil idõpont, akkor majd a Kovácstanár kiírja a túrák közé, én meg körbeesemesezem :-). Így megy ez má hosszú évek óta. Úgyhogy kérném az észrevételeket az idõponttal kapcsolatosan :-)
|
Billigpeter | 10053 | 2015. március 30. 21:32 | Válasz erre: 10049 |
Szerintem ez valamilyen GSXF- klón lehet, mert itt már a fejidom nem mozog együtt a kormánnyal.
|
cblaci | 10052 | 2015. március 30. 21:30 | Válasz erre: 10050 |
Ilyen volt a lengyeleké is, de amit szembõl csináltam róla azt nem találom. Ráadásul ez meg ezerkettes, mindenesetre szép egy málhás ló azt meg kell hagyni :-)
![]() ![]() |
Billigpeter | 10051 | 2015. március 30. 21:28 |
Ez a találkozó szervezés úgy indul, hogy kéne választani idõpontot, mert a helyszín azt gondolom, nagyjából eldõlt. Mivel az elsõ találkozót is én provokáltam ki, bátorkodom javasolni június harmadik hétvégéjét, a 20-21-ét, nézze meg mindenki, aki részt szeretne venni rajta, alkalmas ez-e ez az idõpont, ha igen, akkor közhírré tesszük, ha senkinek se jó, akkor módosítjuk :-)
|
Billigpeter | 10050 | 2015. március 30. 21:22 | Válasz erre: 10049 |
Ilyen katalógusost! :-) Én nem figyeltem hogy a boboysa fényképén hosszabb a fejidom. |
cblaci | 10049 | 2015. március 30. 21:18 | Válasz erre: 10047 |
Az csak majdnem ilyen volt, inkább amolyan félidomos, nem jött le a hengerfej tetejéig, arra viszont már nem emlékszem hogy milyet fotóztam le, lehet a lengyel házaspáré volt. Megkeresem!
![]() ![]() |
Billigpeter | 10048 | 2015. március 30. 21:07 | Válasz erre: 10033 |
Szia Évi! nem tudom, emlékszel-e még a 2013- as Zemplén kerülésre, a motorom hátsó fékje az új betétekkel olyan hangot adott, mintha egy ZIL fékezne. Ugyanez volt a probléma, egy kis csiszolás orvosolta, azóta semmi gond..." mondjuk a hátsót nehéz fordítva összerakni, mert egyforma a két betét, habár fémmel befelé sikerülhet... :-)) |
Billigpeter | 10047 | 2015. március 30. 20:55 | Válasz erre: 10044 |
Szia! Tekintsd meg ennek a fórumnak a harmadik hozzászólását, láthatod a katalógusát :-) Bár ott a Gabi " soha nem látott"- nak titulálja, a CB Laci képet is készített róla, valamikor késõbb, tehát nem egy kihalt állatfajról van szó, bár ritka, és tényleg jobban áll neki a töklámpa. |
cblaci | 10046 | 2015. március 29. 19:38 | Válasz erre: 10044 |
Legalább van alternatíva azoknak akik a fejidomos gépeket szeretik. Igazából a töklámpa áll jól ezeknek a motoroknak, de ez se rossz és biztosan szélcsendesebb valamelyest.
|
cblaci | 10045 | 2015. március 29. 19:38 | Válasz erre: 10043 |
Mikky, a találkozó programjai közé illesztve a meséid is helyet kapnak, majd körbeülünk és sörrel a kezünkben hallgatjuk a sztorikat. Szerintem készülj fel mert lesz közönséged ;-)
|
Mikky | 10043 | 2015. március 29. 09:33 | Válasz erre: 10032 |
Mikky | 10042 | 2015. március 29. 09:27 | Válasz erre: 10034 |
Ez kulonben egyaltalan nem igaz. Sot,azt lehet mondani,hogy kifejezetten sz...evok. Peldaul a holland elmegy 1 km-el arrebb,ha 20 centtel olcsobb ott a kenyer. Mondjuk ha meg tortenetesen nemetorszagban van,akkor szemrebbenes nelkul megissza 5 euroert a kavet. Az olasz meg csoro. Tele vannak adossaggal. A dolce vita-nak vege. Atlag emberekrol beszelek. A 700 euros fekgeneraltol,meg tuti dobnak egy hatast.
|
hacse | 10041 | 2015. március 28. 19:43 | Válasz erre: 10037 |
Én , mint már említettem korábban is , a porlasztó úszóházakból szoktam leengedni az üzemanyagot télire , az üa tartállyal nem foglalkozom, mert fél évnyi állás után semmilyen benzintartály nem korrodálódik , hacsak nem savval töltötték fel. Volt már pár motorom , de soha egyik sem rozsdált be egy téli leállítás alatt. Oda már nagyon sokat kell állni a gépnek, vagy egyéb behatások is szükségesek. Tudom, mindig elmondják, hogy vagy teli, vagy üres tartállyal kell télire elrakni a fémet, meg hogy a benzin víztartalma , meg hasonlók, de én amennyi éppen marad benne annyival teszem le. Tavasszal rendszerint töltök hozzá friss benyát, de az idén nem öntöttem bele indítás elõtt, mer' kíváncsi voltam rá, hogy miként röffen a tavalyi, megpimpósodott vegyülettel. És miért? Mert ahogy kovács tanár úr is utal rá ; bátor vagyok! ...vagy az üzemanyag a bátor? :o)))
|
cblaci | 10040 | 2015. március 28. 00:16 | Válasz erre: 10038 |
Az úgy történt hogy pálinka is volt, arra emlékszem hogy megtaláltam a sátram, aztán arra is hogy hajnalban arra ébredtem, hogy csattog a fogam úgy fázok... szerencsére megtaláltam a hálózsákot, mert azt is vittem csak lefekvéskor még nem volt rá igény :-)
|
cblaci | 10039 | 2015. március 28. 00:12 | Válasz erre: 10033 |
Számíthatsz ránk, mi itt leszünk és amiben tudunk segítünk! ;-)
|
Kovacspeter | 10038 | 2015. március 27. 23:17 | Válasz erre: 10013 |
Laci, ott az lehetett a baj hogy kevés volt a pálinka;-)
|
Kovacspeter | 10037 | 2015. március 27. 23:15 | Válasz erre: 9982 |
Csabi nincs ebben a történetben semmi rémisztõ, bár a két liter üzemanyag az egy kicsit bátor;-)
|
Kovacspeter | 10035 | 2015. március 27. 23:12 | Válasz erre: 10033 |
Így már jobban érthetõ hogy meg volt cserélve. Ettõl már csak az rosszabb ha a betét fém oldala van a tárcsa felé;-) |
Kovacspeter | 10034 | 2015. március 27. 23:10 | Válasz erre: 9977 |
Az mindegy hogy a holland pék volt az olasz meg hentes, náluk kevésbé viseli meg a bugyellárist ha újat kell venni.
|
KawaÉvi | 10033 | 2015. március 27. 23:06 | Válasz erre: 10030 |
Remélem! :-) Ránézésre és vastagságra is új(nak kinézõ) a tárcsa. A betétek ki lettek szedve, megcsiszolva és helyes oldallal visszatéve (a szerelõ szerint meg volt cserélve). Azóta a probléma megszûnt! Egy ISO minõsítéssel rendelkezõ márkakereskedésbõl vettem a motort. Szerintem nem blamálnák magukat és tennék kockára a hírnevüket egy leharcolt és újként eladott féktárcsával. Köszönöm a tanácsot, a késõbbiekben is számítok a segítségetekre, mert "egy csecsemõnek minden vicc új" :-) |
Kovacspeter | 10031 | 2015. március 27. 23:00 | Válasz erre: 9969 |
Mindegyik gyártónál voltak-vannak jó és kevésbé jó eresztések, a lilaködös korlátolt márkabuziságtól szoktam a falnak menni.
|
Kovacspeter | 10030 | 2015. március 27. 22:54 | Válasz erre: 9960 |
Ez furcsa, vállas tárcsánál szokták ezt a mûveletet megejteni. Nem vertek át véletlenül azzal az állítólagos új tárcsával?
|
Kovacspeter | 10029 | 2015. március 27. 22:51 | Válasz erre: 9947 |
Akkor lehet elvinni valamit jóval olcsóbban ha nagyon kell az eladónak a lé és gyorsan. Vagy az ellenkezõje, ha nem számít a pénz, és nem akar már az érdeklõdõkkel foglalkozni.
|
Kovacspeter | 10028 | 2015. március 27. 22:46 | Válasz erre: 9941 |
" Fel Hollandia ezzel jar!!" Biztos hogy fakírok, ott igen sokat esik az idõ, az a Z6-nak meg nem kenyere. Már minden gumiról hallottam jót-rosszat, ebbe a kérdésbe belemenni aligha éri meg. |
Kovacspeter | 10027 | 2015. március 27. 22:40 | Válasz erre: 9939 |
Üdv! Egy kalappal hogy nyárra összeálljon a géped. Kérdés hogy mi számít kapkodásnak. Sajnos ilyen árak vannak, igazából nem lehet nyerni így rajta, Németországból már 500 ezer körül lehet kapni olyanokat amik egyben vannak, megvan kezük-lábuk, motorozhatóak. Ha gondolod tudok neked adni egy garnitúra féktárcsát elõre, kopáshatáron vannak, talán egy hajszállal fölötte, nem ütnek, a szezont talán ki lehet húzni velük, bár nem tom mennyit akarsz motorozni. |
cblaci | 10026 | 2015. március 26. 21:28 | Válasz erre: 10024 |
Ez jó! :-) Mi van a zsebedben zsepi? Dehogy zsepi, sátor! :-))) |
cblaci | 10025 | 2015. március 26. 21:26 | Válasz erre: 10023 |
A kukorica morzsolónak viszont volt értelme, mert jóllaktak a baromfiak, mondjuk az internet meg a barmokat eteti, annyiban különbözik csak :-)
|
hacse | 10024 | 2015. március 26. 20:53 | Válasz erre: 10018 |
Nekem még megvan ez a szóban forgó tescós sátram is, 4 személyes kivitelben. Valamivel ritkább az anyaga , mint a szúnyoghálónak, viszont becsületére legyen , hogy zsebkendõ méretûre összehajtható. Azér' is vettem meg anno, mondom motoron nem sok helyet foglal. De az is igaz, hogy a vastagabb anyagú sátorban sincs melegebb alapesetben , csak akkor amikor nem kívánja az ember gyereke.
|
hacse | 10023 | 2015. március 26. 20:44 | Válasz erre: 10021 |
Ha már a modernségnél tartunk , a robotgenerátor az lényegében ugyanaz az eszköz, mint a kukorica morzsoló; bedobsz egy kukoricacsövet és kijön belõle rengeteg szem. Bizonyos értelemben megsokszorozza a cuccot. Kézi hajtású robotgenerátor is létezik gondolom. Nem annyira hatékony , viszont lassú.. ;-))
|
hacse | 10022 | 2015. március 26. 20:36 | Válasz erre: 10020 |
Na ez így má' bõségesen elmagyarázódott. Azt láttam, hogy valami tréfa féle, csak nem tudtam értelmezni. Felkészületlenül ültem le fórumozni és így jártam. :o))
|
cblaci | 10021 | 2015. március 26. 19:40 | Válasz erre: 10020 |
Akkor én kérek elnézést amiért úgy tünhetett hogy arra sarkallom a fórum tagjait hogy robotgenerátorokkal szarják tele az oldalt :-) A közösségi szellem jelenléte nyilván nem a hozzászólások számától függ, erre Csabi pontosan rátapintott, a többi meg rizsa, legalábbis részemrõl ;-) |
fenyooldrider | 10020 | 2015. március 26. 19:31 | Válasz erre: 10012 |
Bocs,ha félreérthetõ voltam,csak egy vicc akart lenni,mivel a mai netes technikák mellett egy robotgenerátorral pillanatok alatt lehet bármennyi hsz-t generálni,aztán feszíthetnék a 20.000 hsz-el már holnap reggel! Azért írtam,hogy hetero vagyok,mert a normális,magukat vállaló emberek nem csinálnak ilyet,õk {mi} vállaljuk a tetteink következményeit ,végig csináljuk {és élvezzük is}a nehéz,lassú utat ,természetesen tisztelettel adózok ennek a fórumnak a létrehozói és üzemeltetõi elõtt,már csak ezért sem csinálnák ilyesmit!! Ez már remélem egyértelmû volt? :D |
cblaci | 10019 | 2015. március 26. 06:12 | Válasz erre: 10017 |
Ezt én is így gondolom! Tartósan káros mellékhatások eddig nem ismertek :-)
|
cblaci | 10018 | 2015. március 26. 06:11 | Válasz erre: 10016 |
Ez a sátor lélegzett, olyan jó anyagból készült hogy láttam a holdat az anyagán keresztül :-) szerencsére csak annyira volt tartós mint amennyibe került.
|
hacse | 10017 | 2015. március 25. 22:30 | Válasz erre: 10012 |
És ha valami folytán nem érjük el? A minõség is számít. :-) Nem lesz sok káros hatása ezek után sem ennek a fórumnak én úgy gondolom.
|
hacse | 10014 | 2015. március 25. 22:13 | Válasz erre: 10012 |
Akko' nem csak én nem értettem , csak nem mertem leírni , mer' hátha lemaradtam a fejlõdésben . ...mer' lemaradtam, csak nem mindegy mennyire..
|
cblaci | 10013 | 2015. március 25. 21:46 | Válasz erre: 10011 |
Velem már olyan is fordult elõ, hogy májusban egy motoros rendezvényen majdnem fagyhalált haltam egy teszkós sátorban... mondjuk olcsó volt :-D
|
cblaci | 10012 | 2015. március 25. 21:45 | Válasz erre: 10009 |
:-) Nem igazán értem az ok-okozati összefüggést, ha viszont a következõ 4év során megint elérjük a 20ezret, akkor nem volt hiába életre hívni 2011-ben az Inazuma fórumot :-) |
hacse | 10011 | 2015. március 25. 21:38 | Válasz erre: 10003 |
A helyszínnel kapcsolatban mondhatnál tippeket , olcsó , de nem drága szállás, satöbbi !
|
fenyooldrider | 10009 | 2015. március 25. 14:00 | Válasz erre: 10008 |
Most akkor írjak egy hsz-t 10.000 szorzóval,vagy hagyományosan intézzük? :D Mondjuk maradnák a hagyományosnál,hetero vagyok! |
cblaci | 10008 | 2015. március 23. 20:33 | Válasz erre: 10005 |
Nagy dolog ez a tízezer! Meg amúgy is olyan szép szám, na de akiknek nem sikerült beletrafálni azok se csüggedjenek, lehet gyúrni a húszezerhez :-)
|
cblaci | 10007 | 2015. március 23. 20:32 | Válasz erre: 9996 |
Közösen szoktuk összehangolni, ami nem éppen könnyû feladat de egy kis akarattal össze is jöhet, mint ahogy már volt is rá példa. Köszi a felajánlott segítséget!
|
cblaci | 10006 | 2015. március 23. 20:31 | Válasz erre: 10002 |
Gratulálok a tízezredik hozzászóláshoz Csiszi! :-)
|
hacse | 10005 | 2015. március 23. 18:12 | Válasz erre: 10002 |
Brutálisan jó érzés nem? Tízezredik! Még kimondani is olyan , olyan izé ... na, hát érted ? :o))) Egyébként a fórum életében azér' jelent valamit.
|
hacse | 10004 | 2015. március 23. 18:03 | Válasz erre: 10003 |
Köszi. Az eddigi találkozók június közepén voltak , de szerintem lehet máskor is.
|
Gergo76 | 10003 | 2015. március 23. 14:23 |
Látom akkor vagytok páran szervezni, de ha itt lesz a környéken és még jun.1 elött számíthattok rám ! ;)
|
Csiszi | 10002 | 2015. március 23. 13:11 |
Tényleg az enyém a 10000.! Akkor az most jó nekem? Szeretnék a következõn is ott lenni!
|
hacse | 10001 | 2015. március 23. 13:00 | Válasz erre: 10000 |
Igen, meg a 10000. hozzászólás is a tiéd lett! :-) Ott voltatok a pusztavacsi találkozón , onnan tudom , hogy a motorod valamikor az egyik ismerõs tulajdonában volt.
|
hacse | 9999 | 2015. március 23. 12:45 | Válasz erre: 9997 |
Na, megvan látom még az a "Fülöppisti" féle motor. :o))
|
hacse | 9998 | 2015. március 23. 12:36 | Válasz erre: 9996 |
Cblaci, Billigpeti ,Kovacspeter, én is egy picit meg még pár figura ötletadói szinten. Eddig szombat -vasárnap szokott lenni. Ne vedd ám komolyan, hogy rád lesz hárítva a szervezés sava -borsa, mert ha komolyan veszed, akkor rád lesz hárítva..... ;O)))
|
Csiszi | 9997 | 2015. március 23. 12:16 |
Szombaton nekem is megvolt az idei elsõ túra: Zeg-Tapolca-Káli medence-Zánka-Badacsony-Zeg. Este fél 7-kor értünk haza. Hát nem mondom, hogy nem fáztam hazafelé! Én most csináltattam szelephézag beállítást és szinkront. Talán még soha nem járt ilyen szépen a motor!
|
hacse | 9995 | 2015. március 22. 22:24 | Válasz erre: 9991 |
Hát köszönjük a felajánlást! Nem kell sok segítség nem akarunk a terhedre lenni, esetleg annyi , hogy ha megszerveznéd úgy A-tól Z- ig , akkor megköszönnénk ! ;o))))
|
hacse | 9994 | 2015. március 22. 22:19 | Válasz erre: 9987 |
Átjárt engemet az igaz, köszönöm , de az volt az érdekes, hogy nem fáztam, pedig indokolt lett volna. Nem hogy nem rossz dolog a karbisor szinkronizálás, hanem egyenesen hasznos , de mivel, hogy nem eszik sokat , szépen indul, meg egyenletesen jár a gép ,úgy gondoltam , hogy én akarok lenni a Legtovább, Karburátorszinkron Beállítása Nélküli Négyhengeres Motorkerékpárral Motorozó Ember a világon. :-] És má´ edzõm is van...
|
Gergo76 | 9993 | 2015. március 22. 22:04 |
Mennék én többet is csak kevés az idöm, nagyon jó a futómû kényelmes és hosszú úton sem fáradok el ! A szélvédelem miatt egy kicsit nagyobb plexit talán még rakok rá .
|
cblaci | 9992 | 2015. március 22. 21:54 | Válasz erre: 9989 |
Jó ezt hallani hogy én is ludas vagyok a dologban :-) Remélem a hosszútávú élmények is ugyanilyen kellemesek maradnak. Ezer km az nem kevés, örülök hogy jól viselkedik az Ina! :-) |
Gergo76 | 9991 | 2015. március 22. 21:43 |
A találkozó ha itt lesz a velencei tónál akkor az közel van nekem és ha bármiben segítségetekre lehetek állok szíves rendelkezésetekre !
|
Gergo76 | 9989 | 2015. március 22. 21:37 |
Nagyon jó a gép !!! Egyre jobban tetszik !!! 1-2 napja rájöttem, hogy a te egy irásod segítségével döntöttem ez a tipus mellett ! 12 napja vettem és egy ezer km már megvolt ! :)
|
cblaci | 9988 | 2015. március 22. 21:32 | Válasz erre: 9984 |
Nem tudom ki tudja, én még nem, de remélem rövidesen megtudom, gondolom itt dõl el a majd a fórumon miután értékelhetõ szavazatok lesznek :-) Mi újság, hogy muzsikál a gépezet? |
cblaci | 9987 | 2015. március 22. 21:30 | Válasz erre: 9982 |
Váljék egészségedre, 180km-en már egész jól átjárja az embert a szél ;-) A szinkron nem rossz dolog, csináltam még régebben azt az U csöves féle olajoszlopos mérõalkalmatosságot, szerelõ lõtte be órával majd itthon én is rátettem az enyémet és láss csodát egyezett a mérési eredmény. Azóta vagy kétszer még kíváncsiságból megnéztem de nem változott semmit. Ami jó az jó, ha nem muszáj nem kell abajgatni :-)
|
Gergo76 | 9986 | 2015. március 22. 21:30 |
Én sem sokat használom az üzemiféket bár az enyém csak 750 es, inkább kihasználom a motorféket ! Még csak 12napja van nálam, de egyre jobban tetszik !
|
hacse | 9985 | 2015. március 22. 21:27 | Válasz erre: 9984 |
Majd lehet, de ezt a korábbi tapasztalatokból kiindulva nagyon nem egyszerû megtervezni , mert sokan vagyunk sokféle programmal meg nyûggel. Valami ilyesmik okán maradt el a tavalyi összevonás is pedig már több idõpont is szóba került. Megpróbálunk majd egy kicsit ügyesebbek lenni és úgy taktikázni, hogy a megszokott gárdából és az újonnan érkezõkbõl is lehetõség szerint a legtöbben részt tudjanak venni a konferencián. Addig is türelem, és bármi fajta segítséget szívesen fogadunk.
|
hacse | 9983 | 2015. március 22. 21:15 | Válasz erre: 9974 |
Pedig a gyávaság az nem valami bátor dolog ! :o) Mondjuk az ezerkettesen , ha ügyesen használja az ember gyereke a motorfék kínálta lehetõségeket nem is kell sokat üzemifékezni. Persze ez inkább túraszerû gurulásokra értendõ.
|
hacse | 9982 | 2015. március 22. 21:00 |
Az ósdi 1200-as karburátoros táplálkozású Inazuma motorkerékpárom 5 hónap állás után, a télire bennehagyott 2 esztendõs , 8000 forintos "elektrik pówer"típusú , People Republic of China (PRC) által világra hozott akkumulátor ösztökélésére, tavalyi , kb. 2 liter benne maradt tüzelõanyaggal, 3-4 motorfordulat után életre kelt , és mind a 4 hengere gyönyörûen duruzsolt ! Még mindig nem akarunk karbiszinkront. Motoroztam is hirtelen egy nettó 180 kilométert kesztyû nélkül , mert az nem kiabált utánam , pedig tavaly még szeretett jönni. :-}
|
hacse | 9981 | 2015. március 22. 20:46 | Válasz erre: 9979 |
Lesz. Én ma máshol voltam. Fényképet nem készítettem. ;o))
|
hacse | 9980 | 2015. március 22. 20:42 | Válasz erre: 9975 |
Majd mond meg azoknak a külföldieknek, hogy az ún. szinter betéteken kívül vannak még másfélék is! Nem mindegy , hogy ugyanazt a poros fém munkadarabot , rajzlappal, vagy smirglipapírral simogatod. A szerelõ , aki a poros útról, az állásról meg az esõrõl mesélt neked azt is hozzátehette volna , hogy a FÉKEZÉS is a tárcsa halála, de minden esetben elõbb bekövetkezik az a halál, ha szinter betétet használsz egy öntvény tárcsán. Lehet csûrni csavarni , de a fizikának a súrlódásokkal kapcsolatos szabályait még nem sikerült máshogyan értelmezni. ..sajnos , pedig jó lenne.. ;o)) Különben te magad tapintottál a lényegre, mert nem mindegy , hogy 40000 km - enként kell 180000 pénzáldozatot hozni , vagy 100000 km -enként.
|
Gergo76 | 9979 | 2015. március 22. 19:28 |
Sziasztok ! Lesz találkozó a velencei tónál ? Én ma voltam ott ! :) ![]() |