9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 9978 2015. március 22. 18:45   Válasz erre: 9976
Örülök Évi, nézz be hozzánk sûrûbben :-)

    

cblaci 9977 2015. március 22. 18:44   Válasz erre: 9975
Azt is tedd hozzá hogy a holland pék volt, az olasz meg hentes :-))) máskülönben tudniuk kellene, hogy vannak szén alapú betétek is, sõt régen csak azok voltak. Saját kútfõbõl jobban szeretek érvelni mint a netrõl szedett információkkal, de talán itt értenek hozzá:http://www.shox.hu/cikkek/amit-a-motor-fekbetetekrol-tudni-kell

A versenyzõs sztori nagyon tetszett, ezekbõl szivesen olvasnék még :-)
    

KawaÉvi 9976 2015. március 22. 13:16   Válasz erre: 9973
Ez nagyon tetszett :-)))))))))))))))))
    

Mikky 9975 2015. március 22. 09:45  
Fekbetet. Hollandiaban es Olaszorszagban is rakerdeztem,hogy eszi-e a tarcsat a szinterfem betet? A valasz: Miert? Van masmilyen is? Akitol az XX-et vettem(o kivalo szerelo) azt mondta,hogy a tarcsa halala a poros ut,esoben motorozas es a sok allas. Mindharom esetben a tarcsara rakodo porszemcsek a felelosek. 40-50 000 Km korul,szinte barhogy hasznalod a feket,kibirnak a tarcsak. Idealis esetben,akar 100 000 Km-t is! Annakidejen a Reisz Jani bacsi(oreg Reisz,Goszpi,Goszputyin) edzoskodott. Az o elmondasa szerint,a legjobb versenyzo ketfele gaz allast ismer. Teljesen raadott illetve teljesen levett. A fekeket meg szereljek le uraim! A salakmotorokon sincs,megis hogy mennek. Egy masik anekdota az oregrol. Csehszlovakiaban az egyik palyan volt egy kb. 3 km-es egyenes. A vegen egy nyujtott kanyarral. A fia(kis Reisz) kivalo versenyzo volt. Az oreg instrualta a fiut. Fiam,azt a kanyart teljes gazzal kell bevenni. Elmegy a kis Reisz. 10 perc mulva jon vissza. Tiszta por a motor. Leszall rola,keze laba remeg. Mi van? Apam,en teli gazzal belottem abba a kanyarba,de borzaszto sok volt. Lementem az utrol,meg szerencse,hogy szantas volt. Az oreg csak azt felejtette el,hogy ok tenyleg teli gazzal vettek azt a kanyart az 500-as Nortonnal,de az 170-et ment,a kis Reisz a 350-es Yamahaval meg ugyanott 250-et!!!
    

Billigpeter 9974 2015. március 21. 23:15  
Nem kezdek el visszafelé számolni, mint a kétezrediknél:-) a fékbetétes vita viszont meddõ, mert csak a gyávák használnak féket :-D:-D
    

cblaci 9973 2015. március 21. 19:13   Válasz erre: 9971
Ha úgy történne mint a mesékben és váratlanul rámszakadna egy szekérhát pénz... hát lennék ám bajban. A viselkedésemre remélem nem hatna nagyon a hirtelen jött gazdagság, de ha mégis pökhendi "majd én megmutatom" felkapaszkodott seggfejjé válnék, a sok BMW -vagy mittudom mi most a legdrágább- mellett tartanék egy megbízható lég-olajos Erdélyjáró Suzukit is, mert azért néha hosszabb utakra is csak elindulna az ember :-) Fagyizni, vagy a városban a lámpáknál tiltatni jó lenne valami menõ, amire ha ránéz a nép még a butább is lássa hogy ez bizony mocsok drága vót. Sõt minnyá 3kerekût vennék, nehogy má ilyen gazdagon még egyensúlyozzak is vazze! Mivel lottóm sincs igy valószínüleg egy darabig még nem a motorszalonokba való járkálástól fogok elfáradni, jó hír viszont, hogy van egy fasza kis proletár motorkerékpárom amivel bármikor elindulhatok km korlátozás nélkül ;-)

A tízezredik hozzászóló az egy komoly dolog, ugyanis az az ember beírja magát a fórum történelmébe, mint az egyetlen tizezredik Inazuma fórum hozzászóló. :-)
    

fenyooldrider 9972 2015. március 21. 18:24   Válasz erre: 9971
Az a f@sza BMW éppen most hív vissza minden egyes 2003 és 2012 között gyártott motorját,mert életveszélyesek!!
http://totalbike.hu/technika/2015/03/18/gigavisszahivas_300_ezer_motor_erintett/
Inkább maradok a Suzukinál én is,inkább motorozni akarok,nem szerelni állandóan!
    

Rick 9971 2015. március 21. 09:57   Válasz erre: 9969
Megosztja, megosztja de amit idáig hallottam és tudok populáris módon: Újságban olvastam, hogy a Svéd Ghost Rider is a Suzuki mellé tette le a voksát, az üzembiztosság miatt (a rendõrök elõl való pucolás miatt ennek volt jelentõsége). Élõben hallottam ( az asszimetrikus márka s1000rr tulajdonosától ) ezt a mondatot: Elõtte GSX-R 1000-esem volt. A szokásos szervíz és mindig ment, soha nem volt gond... Ezzel állandóan baj van, mindig szerelem, nem tudok irányjelezni, de a márkanév kárpótol. A kocsim is 7-es sorozat. A motorom is legyen ilyen márka. Ez a mondat magáért beszél. Vannak nagyon jó mérnöki konstrukciók, nekem is tetszik a Bajor vezetési élmény, az újabb rr szériákkal lehet irányjelezni, a 7-8 gangos dízelek fenomenálisak, beülni külön meg kell tanulni..., de legolcsóbban, legbiztosabban Suzkival mászkál a hétköznapi ember. Ha ma nyerek, azonnal megrendelek egy H2R-t és egy s1000rr-t. :-) Mit kap a tízerzedik?
    

KawaÉvi 9970 2015. március 18. 22:43   Válasz erre: 9969
Igen. Ilyet én is hallottam :-)
A többit meg elengedtem a fülem mellett :-)
    

cblaci 9969 2015. március 18. 19:11   Válasz erre: 9968
Eleve már a Suzuki márkanév megosztja a tisztelt motoros társadalmat :-) pedig GS is olyan mint az Inazuma, nem egy bonyolult szerkezet de ugyanakkor nagyon megbízható. Valahol egy GS tesztben az írták róla hogy a világ végéig jó :-)
    

KawaÉvi 9968 2015. március 18. 18:21   Válasz erre: 9966
Köszönöm, mindkettõre szükségem van :-)
A kapcsolat valóban friss, de hamar összebaràtkoztunk. Megosztja a motoros tàrsadalmat a GS500-ról való vélemény. Én nagyon elégedett vagyok vele, és tudom gondoskodàsom okàn sokàig hû tàrsam lesz "Õ" is. Az elõzõ motorom tipusàt màr jól meg-/kiismertem. Ezzel még nagyon az elején jàrok :-)
    

desiderus 9967 2015. március 18. 17:51  
Sziasztok Inazuma fanok (nem félreolvasni ám) ! :-)
Na szóval...megpróbálok döntõbíráskodni ebben a nemes, féktárcsa-szinter betét-organikus betét között zajló heroikus küzdelemben.
Tavalyelõtt behullámosodtak a mellsõ féktárcsák, köszönhetõen az elõzõ tulaj feledékenységének, a fent felejtett tárcsafékzárral elindulni akarván.
A havaria beköszönte után hõsünk úgy gondolta, hogy hidraulikus préssel jobb belátásra bírja majd a szelíd Balatonként hullámzó féktárcsát...több-kevesebb sikerrel. Osztán jött egy, a típusba vakon szerelmes kretén (az volnék én) aki alapos átnézést követõen sem vette észre a turpisságot...
Volt is meglepi amikor azon a nyáron fel-alá rohangáltunk a Glossglockner-en, mígnem a fékhatás és a fékérzet átment digitálisba...magyarán olyan szaggatott lett, hogy a kedvesem rámszólt a hátsó ülésrõl, hogy hagyjam abba a baromkodást, mert belehány a sisakba. Persze okosan megnéztem a probléma forrását és azonnal diagnosztizáltam az okot. Poros, kátyús kis országunkba hazaérvén kutakodni kezdtem féktárcsa beszerzési helyeket kutatván, de az összegek
sokkoltak mint VV Auréliót a kétismeretlenes egyenlet. Végül egy kedves motoros barátom segített ki egy úriember telefonszámával, aki jó 30 százalékkal olcsóbban szerzett tárcsát ( kíváncsiaknak leírom, TRW márkájú, ez a Lucas almárkája ). A telefonszámot kérésre privátban elküldöm mert csíplek Benneteket tesók. :-)
Ez a TRW tárcsa rozsamentes anyagból és lézervágással készül.

Ha valaki idáig elolvasta, annak jöjjön a lényeg. (ha valaki alulról felfelé olvas, mint sokszor én, az most elõnyben van, mert nem kellett a sok baromságot végigolvasni.)
Szóval...a féktárcsák anyagától függ, hogy milyen tartós lesz és milyen betétet lehet hozzá használni. Régebbi motoroknál öntöttvas illetve acél tárcsát használtak, jellemzõen arról lehet felismerni, hogy használaton kívül helyezett motorokon, fõleg párás környezetben rozsdás lesz. Ezekhez lehet használni szinter betétet, de nem érdemes.
A másik csoport a rozsdamentes (KOR névre hallgat a lelkem a hozzáértõk között, miközben támasztják a söntéspultot), amely elõállítási technológiájából kifolyólag keményebb. Ehhez már lehet használni a szinterbetétet.
A hosszúra nyúlt duma igazi lényege, hogy másfél évvel és kb 20 ezer km-rel valamint 2x-i Glossglockner hajsza után sem látni lényeges változást a tárcsán. Viszont már sikerült utassal és csomagokkal lazán stoppizni ( amikor a motor hátulja a levegõbe emelkedik) mert vészfékeznem kellett....mielõtt valaki rámvágja az ajtót, elmondom, hogy a vészfékezést mindig a hátsó (!) fékkel kezdem, rá egytized másodpercre marok rá a mellsõ fékre.
Remélem eme hosszú írással sikerült némileg enyhítenem furdalló kíváncsiságotokat. :-)
Ha valakit érdekel, megosztom veletek a karbantartás hiányában sztrájkba kezdõ hátsó fék esetét, amely olykor produkált lagymatag fékhatást amikor a nyeregbõl felállván teljes sulyommal nehezdtem rá...



    

cblaci 9966 2015. március 18. 17:03   Válasz erre: 9965
Szivesen! A januári próbakörbõl kiindulva még új lehet a kapcsolatotok a GS 500-al, a lényeg hogy megoldódott a probléma. Használd egészséggel és balesetmentesen!
    

KawaÉvi 9965 2015. március 18. 09:42   Válasz erre: 9962
Köszönöm Laci a kimerítõ vàlaszt.
A fékalkatrészek cseréje nem az én érdemem, hanem a kereskedésé ahol a motort vettem (nagy megelégedéssel). Màr a januàri próbakörnél kiderült ez a probléma, nem orvosoltàk, hisz úgy vélték hasznàlattal megszünik a jelenség. Nem úgy történt.
A tàrcsa gyàri, a betét utàngyàrtott. De mint írtam, a probléma egy "sarokreszeléssel" orvosolva lett.
    

hacse 9964 2015. március 18. 04:02  
Féktárcsa vs. szinterbetét! Az évszázad szabad fogású mérkõzése élõben! Gyengébb idegzetûek bánjanak csínján a fékkarokkal és pedálokkal! Kopás a mérkõzõ feleknél néha korlátlanul is megengedett ! Hosszabb menetek esetén tárcsáknál látványos vállizom növekedés mellett a hasi részek karcsúsodása tapasztalható! A betétek színeiben résztvevõ játékosok számára a szabályok ezúttal is megengedik segítõk igénybevételét, legtöbb esetben 4 illetve 6 sporttárs támogatja a szorítóban az amúgy is szoros tárcsafogásban játszó "kopókat". A mérkõzések hosszúra nyúlnak, nincs szabott játékidõ . A labdarúgáshoz hasonlóan itt is lehetõség van köztes cserére , azonban ennek a küzdelemnek a végét egy szakember , vagy a sportlétesítmény tulajdonosa által megállapított, bármelyik résztvevõ fél egészségre káros súly vagy testméret csökkenés jelenti. Szubjektívnek tûnhet ugyan a befejezés idejének kimondása , azonban tapasztalatok azt mutatják , hogy ez a sport minden és mindenki épségére befolyással van. :o]
    

hacse 9963 2015. március 18. 02:58  
Hagyjuk ezt a motorozás témát szerintem, beszélgessünk valami másról! Nagyon sokrétû kérdéskör , meg má' olyan lerágott csont is ez, nem ? Állandóan csak fogy, szakad , meg kopik minden, csikorog ,nyikorog , csörög , zörög az a sok alkatrész azon a környezetszennyezõ , egészségromboló technikán. ;o))) ...bélyeggyûjtemény , numizmatika..?.. ..másik fórum.....?
    

cblaci 9962 2015. március 17. 23:35   Válasz erre: 9960
Az olvasottakhoz nem sok köze van az esetednek ha tényleg új tárcsához új betétet párosítottál. Itt inkább a régi tárcsákhoz illesztettük az új betétet, illetve Peti vett tárcsákat de ahhoz már gondosan választotta meg az új betétet. Volt aki az új betétet a régi tárcsa felületéhez csiszoló vászonnal bordázta hozzá, ha jól értelmeztem többször kivéve a betétet, eddig én még ilyet nem hallottam, nekem ezzel nem volt gondom mert hangtalanul bekopott az új betét is. A különbözõ anyagösszetételû és keménységû betétek féktárcsára gyakorolt hatása mondjuk úgy 10ezer km után jelentkezhet, egyik cimborám CB 500-as motorjának tárcsája szinezõdött el a szinteres betét használata során, de máris mondom nem a jobb minõségüek közül való volt a betét, szerencsére a csere után helyreállt a rend. A minõségi szinteres betéteket többen is elõszeretettel használják, az is azt ajánlotta ahol végül mégis inkább az organikus betétet vettem meg. Ennek az volt a legfõbb oka, hogy az ismerõseim közül nem csak Peti és Csabi vélte úgy hogy jobban fogy a tárcsa a szinteresek jóvoltából, bár kétség kívül jobbnak mondható a fékhatás is, az persze más kérdés, hogy a gyárilag organikus betéttel szerelt motort érdemes-e szinteressel tuningolni... errõl biztosan eltérõek lesznek a vélemények. Vérmérséklet kérdése ki hogyan használja a motorját, aki szereti az izgalmakat és sportosan motorozik az elvárja azt is hogy fékezéskor gyûrõdjön elõtte az aszfalt, nyilván itt a szinteres lesz a nyerõ és az élményért cserében nem lesz gond a rövidebb tárcsaélettartam sem.
A hangos vagy ahogy írtad "nyígott" féknél sokszor egy alapos tisztítás és rézpasztás kezelés (a csapoknál, munkahengereknél) elég ahhoz hogy hangtalanul tegye a dolgát. Olyat is láttam ami azért visított mert már válla volt a tárcsának és a betét szélének lereszelésével oldották meg a dolgot, sõt olyat is hallottam ahol a ragasztott betét méretbeli eltérése miatt jelentkezett a nem oda való hang. A betét típusának ismerete nélkül nehéz véleményt mondani, sõt még ha tudnád se biztos hogy elõrébb volnánk, elképesztõ sokszor mennyire másképpen látják az emberek ugyanazt a dolgot. Gyári betéttel ment a motorom 40ezret, azóta a szintén organikus AP-vel még vagy 16ezret és még nem érzékelhetõ hogy komolyabb válla lenne a tárcsának, ez nekem elég ahhoz hogy a következõ betétcserénél is emellett döntsek, fõleg azért mert a fékhatás is tökéletes számomra. Lesznek itt még eltérõ vélemények, én nem kardoskodok a sajátom mellett, csak leírtam a véleményemet.
    

KawaÉvi 9961 2015. március 17. 21:13   Válasz erre: 9960
javítás: (de Suzukis)

Túl közel van az "S" és "D" betû egymáshoz a klaviatúrán.
    

KawaÉvi 9960 2015. március 17. 21:12  
Bár nem Inazumás vagyok (se Suzukis), és nem is szakértõ, épp ezért nem osztok észt csak elmesélem az esetemet az olvasottak alapján. Az "új" motorom tényleg új féktárcsája, és tényleg új betétje nagyon nyígott. Az értékesítõ kereskedés azt tanácsolta, be kell koptatni. Lelkesen koptattam, de még 200 km után is összefordult az utca népe ahol fékeznem kellett. Kértem a szerelõm segítségét, aki kiszedte az új betéteket, és reszelõvel megszakértette a széleit. Azóta hang nélkül teszi a dolgát, nagyon jól :-)
Mi ebbõl a tanulság? Akkor az én betétem is meg fogja "enni" a tárcsát? Ezt nem szeretném, mert az új tárcsa biztos borítaná a család költségvetését. Akkor inkább hulljon a betét. Típust nem tudok sajnos, a korábbi motorom emberöltõjén is csupán egyszer cseréltem fékbetétet...meg amúgy is nagyon értek hozzá :-)
    

cblaci 9959 2015. március 16. 18:37   Válasz erre: 9955
Nekem a bekopással soha nem volt bajom, az elkopással annál inkább mert akkor újat kellett venni :-)
    

cblaci 9958 2015. március 16. 18:36   Válasz erre: 9954
Nemrég (február 12) volt 4éves a fórum, emlékszem az ezredik hozzászólásért szinte versenyeztünk anno, most meg lassan a 10ezredik következik... telik az idõ rendesen, de én is csak a szépre emlékezem ;-)
    

Mikky 9957 2015. március 16. 18:32   Válasz erre: 9946
Igy a kerdeseden elgondolkodva,tenyleg milyenek?
    

Mikky 9956 2015. március 16. 18:29   Válasz erre: 9950
Kulonosen ha figyelembe vesszuk,hogy hol is az a haz..
    

Mikky 9955 2015. március 16. 18:28   Válasz erre: 9953
Csak igy kozottunk. :) En nem gondolom,hogy csak azert,mert szinter fembol van a betet,meg is eszi a tarcsat. Hogy a tarcsa es a betet kozul melyik kopik el hamarabb,az a kemenyseg kerdese. Mivel nem nyiszeg es pillanatokon belul bekopik,ezert ugy gondolom,hogy a betet puhabb,mint a tarcsa. Meglatjuk. Nekem nagyon tetszik a fekhatas. A tarcsa mindig is fog kopni,fene tudja miert? A lagy betet is koptatja,de ha meg kell allni,akkor...
    

hacse 9954 2015. március 15. 20:53   Válasz erre: 9952
Nem vártam mostanában ezt tõled az má' igaz, de jólesett! :o) Köszönöm. Azér' akárhogyan vót es ezidáig , az " üveges vitrinben vót án a szobrod" egypár másik mellett.. :o)
    

cblaci 9953 2015. március 15. 19:57   Válasz erre: 9944
A szinteres tutira nagyobb étvágyú, figyelembe véve az anyagát és a valamit valamiért elvet. Csak én se merem ezt kimondani csak így közöttünk :D
    

cblaci 9952 2015. március 15. 19:55   Válasz erre: 9945
Nem gondoltad hogy pont én foglak emlegetni mi? :-) Így van ez rendjén, örülök hogy jelentkeztél!
    

fenyooldrider 9951 2015. március 15. 16:53   Válasz erre: 9947
Sok motort és autót adtam-vette,de egyetértek veled:
Pont annyi az ára mindennek,amennyiért elviszik!!!!
A többi rizsa!
    

hacse 9950 2015. március 15. 14:43   Válasz erre: 9941
Maffia ide maffia oda, házban lakni jobb, mint nem.. :o))
    

hacse 9949 2015. március 15. 14:32   Válasz erre: 9941
Minden valamifüggõ, de leginkább valakifüggõ.. :- []
    

hacse 9948 2015. március 15. 14:28   Válasz erre: 9944
brutáis=brutális
    

hacse 9947 2015. március 15. 14:26   Válasz erre: 9932
Valamit tudsz te Kovácstanár, valami olyanféle fortélyt , aminek hatására a népek annyi ellenértékért képesek rád ruházni a vagyontárgyaikat , amennyit azok érnek! Mer' ugye azt tudjuk, hogy mindennek annyi az ára , amennyit ad érte a vevõ, következésképpen akkor és ott az annyit is ér! Léteznek másféle megközelítések is , mint példának okádék az eszmei érték , meg a szerelem , meg a má' mennyit rákõtöttem, meg a kis ..szom adja oda ennek ennyiér ' meg úgy egyáltalán , de ezek a végkifejletet illetõen nem számítanak... :-]
    

hacse 9946 2015. március 15. 14:14   Válasz erre: 9930
Milyenek a motorosok? Meséljetek róluk valamit! ;o)
    

hacse 9945 2015. március 15. 14:11   Válasz erre: 9902
Há' köszönöm László megvagyok olyan alapjáraton, harmonikus életet kívánok néktek! ... elöljáróban ennyit tudok mondani, meg annyit, hogy november óta nem láttam a motoromat , mer' letakartam akkor egy ponyvával és azóta nem néztem rá.. Mentségemre legyen mondva , hogy "Õ" sem érdeklõdött felõlem. :o)
    

hacse 9944 2015. március 15. 14:04   Válasz erre: 9928
Én semmihez sem értek, de azt mondom , hogy a bõdületes fékhatású szinter betétek jó étvággyal fogyasztják a tárcsákat típusfüggetlenül, valamit valamiért alapon. Majd ha már többet motorozol vele akkor látni fogod, hogy mennyire karcsúsodnak a tárcsáid. Én már bánom , hogy nem dobtam le elõbb a szinter betéteket, nekem nem ért meg annyit az a brutáis fékhatás. ... de igazából ha belegondolok nem is volt sokkal brutálabb, mint a mostani utcai Brembok...
    

Rick 9943 2015. március 14. 21:47  
Sziasztok! Lassan kész lesz a mocim. Talán a jövõhéten már én is javítom a közúti morált. Mindenkinek széles utat holnapra és boldog ünneplést!
A CBR600-as kollégának túra ügyileg állok rendelkezésére. (Pestszentimre-Csepel) "a bútorcipelõ".
    

Gergo76 9942 2015. március 14. 12:47  
Köszi Csiszi megvan a vicma tükör az unixnál volt 9000.- ért , de meg kellett vennem, mert ami fenn volt abban nem láttam semmit hétfõn reggel meg gurulunk egy Balaton kört :))
    

Mikky 9941 2015. március 14. 11:50   Válasz erre: 9937
Eleg volt. Vettem egy hazat. Most megy az adasveteli mizeria. 2 honap mire helyrekerul mindenki. Kosz lakasmaffia. A Z6 nagyon megoszto gumi. Fel Hollandia ezzel jar!! Nekem nem tetszik. Olyan leesos,bizonytalan. A Pirelli eg es fold. Igaz hallottam mar a Michelinrol is rosszakat,az pedig kivalo gumikat tud gyartani. Szerintem nyomatek es stilus fuggo. Kinek a pap,kinek a papne.
    

Csiszi 9940 2015. március 14. 08:52  
Gergo76! Ugyanez a gyárival megegyezõ Vicma tükör kapható olcsóbban az Inter Cars autóalkatrészes cégnél. Ha van ismerõsöd , aki kapcsolatban van velük, kb.7ezer párszáz forintért megkapod. Van az Unixnál is egy kicsit drágábban. Én is alkatrészekkel foglakozom, ha gondolod szívesen segítek. Megrendelem és elküldöm neked. 7400Ft/db. Üdv.
    

tipós 9939 2015. március 14. 08:43   Válasz erre: 9938
Sziasztok!Hát kérdésedre válaszolva:gyüjtögetek!:-)már csak szinte a féktárcsák hiányoznak,meg egy két festés!Egy valamire rájöttem!Nem szabad ilyet kapkodva nekiállni összeszedni,mert akkor nagyon sokba kerül!Megfizettem ezt a tanulópénzt,sulyos ezreket lehet spórolni a kivárással!Nyáron már szeretném ha gurulna azért!!
:-)
    

Kovacspeter 9938 2015. március 14. 02:52   Válasz erre: 9924
Tipós, hogy áll az Inazuma feltámasztási projekt?
    

Kovacspeter 9937 2015. március 14. 02:49   Válasz erre: 9927
Érdekes ez a gumi kérdés, cimbora használja régóta XX-en a Z6-ot, meg van vele elégedve. Ez is azt bizonyítja hogy abszolút motor és felhasználófüggõ a dolog. Nekem a mai napig Z6 lenne ha nem teljesített volna olyan gyengécskén esõben. Viszont a Road3-nál egy picit jobb tapadása volt szárazon az 1.2 esen.
Gyáli gyerek? Felszámolsz mindent Szabolcsban?
    

Kovacspeter 9936 2015. március 14. 02:38   Válasz erre: 9925
Igen ez az eredeti gyári tükör, szinte 100% hogy most is lehet hozzá kapni, az utolsó bizbaszig van hozzá minden. Sõt, az volt a meglepõ hogy pl. Gábor 30 éves Gsx 550-éhez gyakorlatilag minden van gyáriban.
    

Kovacspeter 9935 2015. március 14. 02:32   Válasz erre: 9923
Most készülök rendelni cuccokat, ha gondolod kérek ajánlatot a gyári tükörre. Vagy bontókban kell érdeklõdni, bár esésnél ezek a dolgok szoktak leamortizálódni.
    

Kovacspeter 9934 2015. március 14. 02:20   Válasz erre: 9916
Ok, addig biztos hogy végzek a metszegetéssel, majd zörgök.
    

Kovacspeter 9933 2015. március 14. 02:18   Válasz erre: 9914
Hát igen, bár komolyabb esésnél mûvészet kiszedni a gomba, vagy a bukócsõ csavarját, meg a vázat is el tudja nyomni.
Egyik kolléga járt pórul jópár éve 1000-es Fészerrel, pöfögött 70-80-al az M2-esen kifelé, aztán egy elõzõ autó ráhúzta a kormányt, komoly esés. Az anyagi kár tetemes volt, nem volt bukócsõ, gomba, talán ennek köszönhetõen a váznak váznyaknak semmi baja nem lett, az üzemanyagtank, az idom, stb. letompította a dolgokat. Kb. egymillió forint volt a javítás, csak a gyári új tank volt közel 300 ezer ft a kívánt színben, de hát fizette az autós biztosítója.
    

Kovacspeter 9932 2015. március 14. 02:07   Válasz erre: 9913
Gergõ, nem rólad volt szó a 9910-es hozzászólásban, inkább csak úgy általánosságban böfögtem az adásvételrõl, teljesen korrektül jártál el.
Mondjuk én inkább meg sem szólalok, mert pár hónapja olyat alkudtam, hogy kizárt dolognak tûnt hogy belemenjenek felajánlott összegbe. Persze ez a megnézés után pár nappal történt. Elsõre nem fogadta el az eladó, de egy hét múlva megcsörrent a telefon hogy vigyem...hátöö...tudtommal nem a Jordán partjáról származnak az õseim;-)
    

Gergo76 9931 2015. március 13. 22:44  
Csiszi köszönöm a linket !!!
    

Gergo76 9930 2015. március 13. 22:42  
Miki örülök, hogy így ismeretlenül is jót tettem veled !!! :) Ha jól emlékszem nem tettem konkrét ígéret, hogy megveszem, de arra sem, hogy megyek egy megbeszélt idõpontban, mert ilyen sem volt !!! Annyi történt,hogy váltottunk 4 üzenetet amiben érdeklõdtem a motor állapota és egy megtekintésre alkalmas idõpont után ! Te egy több nappal késõbbi idõpontot adtál meg és én várakozás közben kaptam egy számomra kedvezõbb ajánlatot ! Nem gondolom, hogy ezért ültél volna otthon egész héten ! A MOTOROSOK nem ilyenek ??? :)))
    

Csiszi 9929 2015. március 13. 21:38  
Helo! Holnap délelõtt még próbálok infót adni! Ebben a linkben van gyári tükör, te találtam olcsóbban is, de az a céges gépemen van.http://www.motostyling.hu/webshop/motor-kiegeszitok/tukrok/gyari-tukrok_suzuki-visszapillanto-tukor-vicma-es-688
    

Mikky 9928 2015. március 13. 21:34  
Fekbetet.EBC szinter. Puhanak tunik. Semmi bejaratast nem igenyel. Egybol fog,mint az allat. Nem hiszem,hogy bantana a tarcsat. Az XX kapott elore es ugyanaz,mint a Suzin. Boduletes fekhatas mar az elso metereken is!
    

Mikky 9927 2015. március 13. 21:23   Válasz erre: 9874
Eldontottem,nem adom el! Maradok inazumas(is). Az XX nem szerette a kb 500 km-es Metzeler Z6-ot,ezert atcsereltem a Suzin levo Pirellire. Eg es fold! A Suzi nem olyan erzekeny a gumira. Mondjuk nem is tolja 164 lo. A ket motor annyira mas,hogy kell mindketto.Erdelybe megyek,az biztos. Es az is,hogy az Inaval! Majus 16-tol gyali gyerek leszek!
Gergo. Mint olvashatod,tulajdokeppen jot tettel velem,hogy nem vetted meg a motorom. Csak azert szerintem jart volna egy telefon,vagy uzenet,hogy igy dontottel stb..nem vartalak volna egesz heten. A MOTOROSOK nem ilyenek.
    

Gergo76 9926 2015. március 13. 19:21  
Köszönöm Tipós a linket én is csak azt találtam, délután hivtam többször is, de mindig azt jelezte, hogy nem kapcsolható. Mint kiderült azon a vidéken valami okból nem volt térerõ, de amikor átment egy másik településre a tulaj és látta, hogy kerestem visszahívott. Nagyon korrekt ember lehet , mert rögtön mondta, hogy úgy hirdetik mint gsx 1400 tükör, de nem az csak a másolata ! Ha hétfõig nem találok másikat akkor megrendelem ! Azért holnap délelõtt megfogadom Laci tanácsát és benézek a yamahához ! :) Köszi segítséget !!!
    

cblaci 9925 2015. március 13. 17:44   Válasz erre: 9923
Gyári tükröket kerestem én is, valami kerek Suzuki volt rajta de az nem igazán tetszett, ráadásul a széle "vak" volt egy kicsi helyen. Gyári, vagy ha úgy tetszik eredeti, igen horror árú lehet, ha egyáltalán lehet még kapni ehhez a típushoz. Bementem Debrecenben a Yamaha Mátéhoz és megnéztem többet is, végül sikerült egy classic fantázianevû E jelzésest vennem, párban volt 9000Ft környékén. Olyat szerettem volna mint a Kovács Petié, szerintem az övé eredeti, nem pont olyan lett végül de nagyon hasonlít, kicsit az enyém ívesebb de a szárak viszont ugyanúgy néznek ki. Találtam egy képet amin mindkét motor tükrei látszanak, kicsit becsapós mert az én motorom elõrébb volt ezért úgy tûnik mintha jóval kisebbek lennének a tükreim, a valóságban viszont csak a lekerekítéssel kisebb egy kicsit. Ezt a fajtát jó szívvel ajánlom, viszonylag nem drága, jól is néz ki, abszolút nem remeg és nem is állítódik el menetközben.
    

tipós 9924 2015. március 13. 17:13   Válasz erre: 9923
http://www.batszimotor.hu/index.php?uid=&lapidd=aruk&cid=45
    

Gergo76 9923 2015. március 13. 12:19  
Gyári tükröt szeretnék vásárolni tudd valaki segíteni ?
    

cblaci 9922 2015. március 13. 05:49   Válasz erre: 9920
Akkor neked meg se kottyant az a kis üzemanyagtank átalakítás az Inazumához :-)
    

Gergo76 9921 2015. március 12. 21:46  
Nekem nem volt ilyen szerencsém, hogy elkísért volna egy hozzáértõ kollega :( amint kimondtam, hogy milyen messzire kellene menni rögtön nem vállakozott senki . Mivel én nem értek hozzá csak remélem, hogy nem nyúltam mellé vele. A hangja tetszett nem volt semmi oda nem illõ hang, körbenéztem nem láttam semmi olyat ami aggodalomra adhatna okot számomra ezért kipróbaltam és úgy is tetszett! Na ezután jött a kérdésem, hogy mennyit enged, tetszett amit mondott és hogy végig vezetett szervizkönyve van ezért kifizettem és elhoztam ! Röviden ennyi az én vásárlásom !
    

fenyooldrider 9920 2015. március 12. 20:44  
Versenygép építés:

    

fenyooldrider 9919 2015. március 12. 20:33   Válasz erre: 9917
Na akkor mégegyszer:
Igen én építettem,ezenkívül még sokat építettem streetfighter és supermoto kategóriában is!
Mûveltem is ezeket az irányokat!:

    

cblaci 9917 2015. március 12. 19:02   Válasz erre: 9914
Komoly street figtheres jellegekkel bír a gép, építgetted vagy mûvelted is ezt az irányzatot?
    

cblaci 9916 2015. március 12. 19:01   Válasz erre: 9909
Válaszoltam az emilre Peti. A jövõhét péntek miatt ne aggódj, végezd csak a dolgod nyugodtan, én is dolgozok majd csak délután fél 5-kor érek haza. Utána viszont ráérek és még estig bõven lesz rá idõnk.
    

cblaci 9915 2015. március 12. 19:00   Válasz erre: 9913
Ez így helyes Gergõ, a telefon csak helyszint és idõt egyeztetni alkalmas. Elsõsorban az állapotra voltam kíváncsi eddig mindig amikor motort mentem vásárolni, merthogy eleve olyan árú motorokat böngésztem a hírdetéseknél amit elbírt a zsebem. Ha tetszett a motor kipróbáltam, kérdezgettem és ha normális volt amit láttam és hallottam akkor tértünk rá az anyagiakra, úgy lett végül az "irányár"-ból kölcsönösen megállapított vételár. Az eladó is látja ha komoly a szándék és a vevõ se szívesen hagyja ott a kiszemelt példányt ha tetszik neki. Viszont érdekes dolgokkal is találkoztam már, eladó és vevõ részrõl is, voltam néhányszor segíteni másnak is. Egyik kis fiatal kezdõ motoros kollégámnak is segítettem kiválasztani a vágyott 600-as Banditot. Telefonon leegyeztette a srác a motort, aztán mire odaértünk 30ezerrel feljebb ment az ára... merthogy sok az érdeklõdõ és úgy gondolja többet ér a motor, ráadásul 3 kérdésbõl megállapítottam hogy hazudik a motorral kapcsolatban is. Sokat megnéztünk mire sikerült egy normálisat találni, azóta eltelt egy év és szerencsére tökéletes a motor.
    

fenyooldrider 9914 2015. március 12. 05:14   Válasz erre: 9908
Tudom,hogy jóindulatból mondtad,egyértelmûen jobb a bukócsõ,már én is tervezem egynek a csinálását!
Nekem már volt ilyenem és azt sajnos 'használtam"is,nem volt semmi gond,de persze ez inkább a szerencsének volt köszönhetõ!
Amúgy árulnak ilyet Inazumához is,ekkor jutott eszembe a régi gixxerem gombája,:
A

    

Gergo76 9913 2015. március 12. 00:44  
Én nem akartam senkit megsérteni és nem is alkudtam sehol ! Miután utaztam majd négyszáz kilométert, megnéztem és kipróbaltam annyit kérdeztem, hogy mennyit enged. Mondott egy összeget és én kifizettem ! Nálam ez így mûködik !
    

Kovacspeter 9912 2015. március 12. 00:16   Válasz erre: 9911
Aszongya:
    

Kovacspeter 9911 2015. március 12. 00:11   Válasz erre: 9900
Elõkotortam az írást, rosszul emlékeztem, az 1.2-esen is ugyanúgy külön biztin van a féklámpa a kürttel, visszajelzõkkel, +index, indexrelé, fordulatmérõ, benzinszintjelzõ.
    

Kovacspeter 9910 2015. március 11. 23:56   Válasz erre: 9868
Sok összetevõs ez az alku dolog, azért az is gyakori eset amikor az eladó sokszor sértésnek veszi egy 10-15%-al kisebb összeg bemondását, persze a vevõi oldalról is pofátlanság hogy már a telefonban 50-nel kevesebbet mond olyan gépre, amit nem is látott.
    

Kovacspeter 9909 2015. március 11. 23:17   Válasz erre: 9901
Zolibá írta hogy neki a 4. szombat környéke lenne jó, az elõbb írtam emilt ezzel kapcsolatban.
A jövõ pénteki szabadnapomra a teendõk kezdenek sûrûsödni, a szerda kiesett, mert ki kéne aznap menni Münchenbe, így aztán péntekre marad a szõlõmetszés meg egyebek Szoboszlón. De délutánra remélhetõleg mindennel végzek.
    

cblaci 9908 2015. március 11. 22:02   Válasz erre: 9906
Nagyon szép a bukógomba, nem akartam én alulértékelni, bocs ha félreérthetõ volt. Azt gondolom arra hivatottak ezek (a bukócsõvel együtt) hogy kisebb esésektõl megvédjék a motort az esetleges olyan sérülésektõl ami miatt nem tudnánk folytatni az utat, gondolok itt a blokk oldalának repedésére aminek következtében elfolyhat az olaj. Alig volt néhány napja fent az én bukócsövem amikor Kovács Petivel Erdélyben voltunk és egy elbambulás miatt nem kapcsoltam vissza idõben egy meredek kapaszkodón, a motor elvesztette a lendületét és bár letettem a lábam a csizma elgördült a múrván... hiába feszült meg minden inam olyan szép spárgát csináltam hogy abba hiba nem volt! A motor lefeküdt, pontosabban a bukócsõ vitte el a balhét és a kipufogó. Akkor nagyot mentett a csõ, rossz belegondolni ha bereped a blokk és elfolyik az olaj... A kiput azóta lecseréltem a csõ pedig kapott egy festést és semmi nem látszik a kalandból. Nálad amiatt aggódtam, hogy olyan csavarokhoz rögzítetted a gombát amelyek vége az olajtérban végzõdik, vagyis egy esésnél (vagy csúszásnál) ha felakad a gomba kiszakadhatnak a csavarok és elvérezhet a motor. A térdeid védelme sokkal fontosabb ezt belátom, de talán egy jó védõfelszereléssel többet tehetsz értük mint amit a gomba védene rajtuk. Nekem csak ilyen egyszerû van, de egyszer már bizonyított, ettõl függetlenül azt mondom hogy ezzel is csak kisebb eséseket lehet kivédeni. Mégegyszer hangsúlyozom nagyon szépen megcsináltad a bukógombát, csak a rögzítését én nem oda találtam volna ki.
    

Billigpeter 9907 2015. március 11. 21:51   Válasz erre: 9877
Sok balesetmentest, használd egészséggel!
    

fenyooldrider 9906 2015. március 11. 19:40  
Bemutatnám az utóbbi hekkeléseimet,a bukógombát én csináltam alulemezbõl ,az ülésemet pedig kedves fórumtársaim által ajánlott srác csinálta,sajnos még nem volt idõm kipróbálni !{mármint az ülést,a bukógombát nem szeretném}
Laci már látta a gombát,beszéltünk is az aggályairól egy pár szót,de én úgy gondolom,hogy a térdem fontosabb,mint a hengerfej,ha buktáról van szó!

    

Gergo76 9905 2015. március 11. 18:36  
Remélem én is a jó idõt !!! Hétfõre egy Balaton kör van betervezve ! :))
    

cblaci 9904 2015. március 11. 18:27   Válasz erre: 9903
Örülök neki! Ott a lámpatökben bizony van vezeték bõven és úgy emlékszem 3 csatlakozó is. Egyszer Billig Peti látogatott meg és majdnem meghiusult a közös motorozás, az egyik kábelkorbácsban tört el egy vezeték, kibontottam a lámpafejet de én hiába fújkáltam a csatikat kontakt spray-vel nem segített. Aztán meglett a hiba amit ideiglenesen átsöntöltem egy rövid vezetékkel, így nem maradt el a motorozás. Aztán amikor ráértem helyreállítottam teljesen a hibát, vélhetõen a riasztó beszerelésekor sérült meg a korbács pedig a szervízkönyv szerint kint olaszban egy Suzuki szervízben szerelték bele a riasztót...
Hétvégén remélem jó idõ lesz, mennék már én is motorozni :-)
    

Gergo76 9903 2015. március 11. 18:16  
Laci ! Köszönöm a segítséget megoldodott a hiba :)) Az elsõ lámpatestben lévõ kábelek csatlakozásánál volt egy kis oxidációs probléma ! Ennek örömére ma is gurultam egy kanyart ;)
    

cblaci 9902 2015. március 11. 18:02  
Jön a tavasz éled a fórum, már csak Hacse kéne hogy írjon valamit, remélem jól van. :-)
    

cblaci 9901 2015. március 11. 18:02   Válasz erre: 9899
Rendben Peti, összecsörgünk. A tavaszi 2napos kirepüléshez még nem tudtam megnézni a beosztást, de ha kell cserélek érte ügyeletet, szóval részemrõl 90%, de inkább több! :-)
    

cblaci 9900 2015. március 11. 18:01   Válasz erre: 9892
Gergõ! Megnéztem mi tartozik a korábbi hozzászólásomnál a második képen mutatott 10A-os biztosítékhoz, ez a lámpafejben az 5W-os T10-est, a hátsó lámpát, valamint a mûszerfalvilágítást biztosítja. A mellette lévõ 15A-os biztosítja a féklámpát és a kürtöt, valamint a mûszerfal visszajelzõit (pl. üresjelzõ). Elvileg ha bizti baja van akkor a hátsó helyzetjelzõ mellett a mûszerfalvilágítás is elment. Ezek alapján talán könnyebb lesz megkeresned a hibát.
    

Kovacspeter 9899 2015. március 10. 22:45   Válasz erre: 9898
Ok, nekem tökéletes a péntek, ez a két szabadnapom van mostanában. Majd zörgök.

    

cblaci 9898 2015. március 10. 22:31   Válasz erre: 9896
Inkább a péntek délután lenne jó Peti, kedd szerda csütörtök ügyelet ami bizonytalan az otthonlét tekintetében. Elvileg ha minden passzol nem sok idõ lenne.
    

Gergo76 9897 2015. március 10. 22:28  
Nem a Mikié volt, nem messze voltam a Mikitõl ha ez nem tetszett volna akkor hivtam volna õt, de ez fiatalabb a km kb ugyanannyi az ára meg ennek kedvezõbb volt !
    

Kovacspeter 9896 2015. március 10. 22:26   Válasz erre: 9893
Laci, doboztartó próba jó lehet jövõ hét szerdán vagy pénteken?
    

Gergo76 9895 2015. március 10. 22:24  
Igen amikor indultam 15fok volt de mire hazaértem már csak 3fok volt én így is élveztem az utat csak csak ez a kis baki ne lett volna
    

Kovacspeter 9894 2015. március 10. 22:21   Válasz erre: 9892
Valószínûleg.
Amúgy bravó, nem ijedtél meg attól a 400 km-tõl így márciusban.
Ez a Miki motorja volt?
    

cblaci 9893 2015. március 10. 22:19   Válasz erre: 9890
�Szép kis távolság volt ez így hirtelen, de a lényeg hogy megvan és az idõ is jó volt viszonylag.
    

Gergo76 9892 2015. március 10. 22:18  
Lehet valami érintkezési hiba lesz
    

Kovacspeter 9891 2015. március 10. 22:17   Válasz erre: 9887
Ez fura, egy biztosítéka van csak a hátsó lámpának, akkor semmi nem égne hátul. Legalábbis az 1.2-esnél.
    

Gergo76 9890 2015. március 10. 22:13  
Hát igen így az elsõ úton még felkészületlen voltam :)) Nagyon tetszik a vas, már régóta vadásztam rá mire megtaláltam 2002 es 48.000 km csak kicsit messze volt majd 400km
    

cblaci 9889 2015. március 10. 22:08   Válasz erre: 9884
:-)
    

cblaci 9888 2015. március 10. 22:05   Válasz erre: 9883
�Szivesen! A lényeg hogy hazaértél. Gondolom az izzót megnézted azért tippelsz a biztositékra. Ezeket a dolgokat érdemes feltérképezni a motoron, pót izzók valamint biztik legyenek az embernél és akkor nem érik váratlanul az efféle meglepetések. Mondjuk pont az elsõ úton nem sok esély volt rá, de most sajnos bejött. Egyébként milyen az elsõ tapasztalat a géprõl?
    

Gergo76 9887 2015. március 10. 22:01  
Holnap fogom a multimétert és kimérem az majd megmutatja hol a hiba :))
    

Gergo76 9886 2015. március 10. 21:59  
Azzal kezdtem kicseréltem és csak a féklámpa müködik !
    

Kovacspeter 9885 2015. március 10. 21:56   Válasz erre: 9883
Ha jól emlékszem a hátsó lámpában 5/21 wattos kétszálas izzó van, úgyhogy ne biztosítékot cserélj, hanem hátsó izzót, valószínûleg a tompított 5 wattos szál ment csak ki. Érdemes prémium kategóriás izzót beletenni, mert elég nehéz hozzáférni a lámpához faridom végében.
    

Kovacspeter 9884 2015. március 10. 21:50   Válasz erre: 9876
Lehet, kéne ajánlani fogászati használatra is, szájüreg fertõtlenítés, fogkõ leszedés;-)

    

Gergo76 9883 2015. március 10. 21:31  
Köszönöm a segítséget, holnap megnézem ! Nem volt türelmem keresgetni a sötétben ezért inkább vettem egy láthatósági mellényt és igyekeztem, hogy ne érjenek utol:))
    

cblaci 9882 2015. március 10. 19:54   Válasz erre: 9880
A baloldali oldaldeknit kell levenni, egy csavar fogja és két gumi bak. A FUSE feliratú fekete doboz alatt van a bizti, 15A-os az elsõ lámpa biztije, 10A-os a hátsó helyzetjelzõ. Elsõ képen a tompítottra mutatok a csavarhúzóval, második képen a hátsó helyzetjelzõére.
    

Gergo76 9881 2015. március 10. 19:32  
Nyiradonyban vettem a vasat és elment útközben a helyzetjel¼jelzõ itt állok Budaörsön már nincs sok Fehérvárig, de így nem akarok tovább menni !
    

Gergo76 9880 2015. március 10. 19:29  
Sziasztok tudnátok segiteni, hogy hol a biztositék tábla ? A féklámpám jó, de nincs hátsó helyzetjelzõ

    

cblaci 9879 2015. március 10. 18:30   Válasz erre: 9877
Használd egészséggel és balesetmentesen!

    

fenyooldrider 9878 2015. március 10. 15:29   Válasz erre: 9877
Szép a vasad,fehérvári vagy?
Akkor itt vagyunk egymás mellett egy köpésre,enyingi vagyok,Kõszárhegyen melózok!
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118