9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Gergo76 9877 2015. március 10. 14:53  
Sziasztok megvan :))
    

cblaci 9876 2015. március 10. 06:06   Válasz erre: 9873
Ja ez nekem is eszembe jutott a spuri kapcsán :-))) nem tudom az égésteredet tisztította-e, de a szájüreged minden zugát bejárthatta az ábrázatod alapján, gondolom a flakonon ígért tisztítóhatás se maradt el :-D
A fékreállós történet nyilván egy kis költõi túlzással keveredett, vannak akik a motorozós tudásukat képesek a technika adta lehetõség fölé emelni. Amikor én pl. elsõ fékbetéteket cseréltem intenzív fékezéskor nagyon kellett vigyáznom hogy ne jöjjön túl a motor hátulja a holtponton, nehogy egy pofáraesésnél agyoncsapjon a hátsó doboz... :-)))
    

fenyooldrider 9875 2015. március 10. 04:58   Válasz erre: 9872
Az,hogy a hátsó az AP-vel csak lassul valószínûleg attól lehetett,hogy a kolléga berakta a régi,kissé csíkosra kopott féktárcsa mellé az új betéteket aminek természetesen sík a felülete,ezért csak minimális felületen ért össze a két fékezõ elem!
Ráadásul ilyenkor szokott az lenni,hogy mivel kicsi így a fékhatás, nyomja neki izomból,hogy fogjon,így azokban a csíkokban ahol összeér a betét a tárcsával a betét megég maradandóan,aztán késõbb sem lesz féke,mikor már úgymond összekopik!

Elmondok egy trükköt amit nem szabadna elmondani,lehet,hogy megköveztek érte,de énnekem bevált módszerem ez:
összerakom az új fékbetétet a régi tárcsával,megyek vele egy kört kicsit fékezgetve,aztán újra kiveszem õket!
Ahol a betéten kialakul a tárcsa negatív lenyomata,ott és olyan formában finoman belecsiszolok egy csiszolóvászon élével,lekövetve a tárcsa lenyomatát!
Megint összerak,kipróbál,aztán ameddig nem áll össze a kopáskép addig ismételgetem!
Ezzel megelõzhetõ az is,hogy a betét csíkokban megégjen,ami a késõbbi esetleges gondokat megelõzi!
Ezt még megboldogult versenyszerelõ barátomtól tanultam el,és kitûnõen mûködik,de csak haladóknak ajánlom!!
Így nem áll az fenn,hogy leszóljak egy makulátlan betétet a saját hülyeségem miatt!
    

Kovacspeter 9874 2015. március 9. 23:41   Válasz erre: 9864
Hello Mikky!
Nem akarok belevau, de ha nem kell nagyon az ára akkor nem biztos hogy baj ha megmarad. Ha akarsz Erdélyben is motorozni, akkor ott jobban jársz az Inazumával mint az XX-el.
    

Kovacspeter 9873 2015. március 9. 23:35   Válasz erre: 9869
Hajjaj, spuris vita. Csak egy darabig olvastam bele a hozzászólásokba.
Az a baj hogy vannak akik túl sokat várnak tõle. Igaz hogy a gyártó is túl sokat ígér, persze valahogy propagálni kell a terméket.
Nekem mindenesetre bevált, bár fogyasztáscsökkenést nem tudtam mérni a motoron. Igaz hogy alapból jól fogyaszt. Autóba nem próbáltam.
De ami a lényeg, minden kedves motorostársamnak ajánlom hogy menjen fel a Transalpinára, majd odafent húzzon egy jó kortyot a Spuriból;-)
    

Kovacspeter 9872 2015. március 9. 23:24   Válasz erre: 9869
Jaja. Az AP-vel nincs tapasztalatom, az Inazumán nálam eddig Szinter Nissin, Ferrodo, Brembo, Suzuki-Brembo volt használva.
Mondjuk az nehezen hihetõ az Ap-ról hogy ha rááll a pilóta a hátsóra, akkor is csak lassul...azért nem a Róna-féle sütött betétrõl van szó, meglehet hogy inkább más probléma lehet ott.
    

cblaci 9871 2015. március 9. 17:52   Válasz erre: 9870
Igazából az is egy túramotor volt, de azt nem tudom hogy voltak-e fém fékcsövei. Nekem az összes fékcsövem fém de szerintem tökéletesen elég a gyári is arra amihez méretezve van. A gyári betét is sokat bírt, az is organikus volt, mondjuk én általában szemellenzõs lóként követem a gyártó ajánlásait, legyen az szervíz intervallum vagy az olaj teljesítmény szintje.
    

fenyooldrider 9870 2015. március 9. 17:38   Válasz erre: 9869
Úgy lehet többféleképpen értékelni a hatásfokot,hogy mire is használod?
Én anno a gixxeren azt vártam el a féktõl,hogy két ujjal rányúlva az elsõ fékre kapja fel a hátulját stoppi-ra,semmi nem érdekelt,csak a brutális fékhatás és az,hogy ne melegedjen el ekkor sem!
Természetesen ehhez kell egy sportmotor váz geometria,egy brutál tapadós sportgumi ,komoly futómû,puha fékbetétek nagy tárcsaátmérõvel,meg fém fékcsövekkel és sajnos ezek borzaszó költséges játékszerek
Valamit-valamiért!
Természetesen ez egy orr-nehéz túravastól ez nem várható el,itt inkább a kielégítõ fékhatás és a kis üzemelési költség a kívánatos!
Igazi objektív vélemény attól várható,aki már mindegyik verziót használta elég sokáig ahhoz,hogy véleményt alkothasson róla!


    

cblaci 9869 2015. március 9. 17:05   Válasz erre: 9867
Az a "gyári" Brembo gondolom organikus. Az AP-ra azt mondta az egyik pilóta a SportMotoron, hogy hátul olyan hogy ha rááll is csak lassul a motor... ugyanaz nálam teljesen jól mûködik és ezek szerint Billig Petinek is. Érdekes hogyan lehet két dolgot ennyire máshogy látni.
Ez a vita is jó példa erre:http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/tuning/?dr=102557


    

cblaci 9868 2015. március 9. 17:00   Válasz erre: 9864
Még mindig jobb ha eltünnek mint a "felébõl mennyit engedsz?" vadparaszt duma. Egyik ismerõsöm árulta a motorját és õ mesélte, hogy volt aki azonnal egy 50-est alkudott, mert csak akkor indul el, a többit meg majd a helyszinen meglátja...
Kár hogy telefonon nem látod a hívót, nem szivesen adnám és se oda bárkinek még ha rendesen fizet akkor se, hallottam már érdekes dolgokat.
    

Kovacspeter 9867 2015. március 8. 19:51  
Fékbetétben részemrõl a "gyári" Brembo vált be a legjobban ami nem azonos az ajánlott keménységû utángyártott Bremboval, bár nem sokkal marad le mögötte, de azt a keveréket csak a Szutyukinak gyártják a mocskok;-) Nagyon pöpecül adagolható.
Valószínûleg a szinter Nissin ette meg a féktárcsákat, lehetett vele satuzni de nem volt jól adagolható, olyan érzés volt mint a francia autóknál, hogy egybõl harap a fék.
    

Kovacspeter 9866 2015. március 8. 19:34   Válasz erre: 9851
Átlagban jó a 40-es végû olaj, kérdés hogy mire használja a kolléga az Inazumáját. Nekem azért valószínûleg hasznos szolgálatot tett a 10w50-es makadámúton, meg off-road körülmények között, olaszországi 40 fokban, de a legjobb a 140 fokos olaj volt Isztambulban;-)
Háát, akkoriban 195 ezer volt Gyulánál a 3 db tárcsa, a Motorradban lett volna 250.
    

Kovacspeter 9865 2015. március 8. 19:23   Válasz erre: 9818
Jó lehetett ez a kis bográcsozás.
De Fenyõ, hogyan jutottál februárban rókagombához, meg vargányához?

    

Mikky 9864 2015. március 8. 17:36   Válasz erre: 9863
Eltunt mind a harom. Meg egy uzenet se. Majd holnap hivnak,en meg kiutaztam. Megmarad es kesz. Ugy is sajnaltam volna ennyiert eladni.
    

cblaci 9863 2015. március 8. 09:18   Válasz erre: 9862
Az EBC-rõl nagyon jókat olvastam, legközelebb kipróbálom.
A motor megvan még? Gondolom hétvégére egyeztettek inkább az érdeklõdõk, most remek idõ van a motorvásárhoz.
    

Mikky 9862 2015. március 7. 15:39   Válasz erre: 9861
Megtalaltam a csomagolasat a bugyiszinu fekbetetnek. EBC szinter. Szerintem tokeletes.
    

cblaci 9861 2015. március 4. 21:31   Válasz erre: 9860
Erre voltam kíváncsi mert azóta se beszéltünk róla, nekem is bevált, örülök hogy neked se okozott csalódást.
    

Billigpeter 9860 2015. március 4. 21:07   Válasz erre: 9859
Igen, az van elöl- hátul. Meg vagyok vele elégedve, megfelelõ a fékhatás, nem eszi a tárcsát, jól adagolható fékerõ.
    

cblaci 9859 2015. március 4. 06:31   Válasz erre: 9857
organikus AP racing lett végül? Ha igen akkor mi a tapasztalat?
    

Motogirl 9858 2015. március 3. 22:49   Válasz erre: 9857
Köszi Pjotr! Remélem + lesz! ;)
    

Billigpeter 9857 2015. március 3. 22:37   Válasz erre: 9839
Tudtuk mi eztet...:-) se a pan, se a gixxer nem ér fel az inazumával, úgyhogy továbbra is sok szerencséset:-)
    

fenyooldrider 9856 2015. március 3. 21:02   Válasz erre: 9855
Köszi!
:D

    

KawaÉvi 9855 2015. március 3. 20:28   Válasz erre: 9852
Gratulálok :-)
    

Mikky 9854 2015. március 3. 20:03  
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_es_inazuma-8745064

Mivel tobb erdeklodo is van a gepre,ezert itt a link.
    

fenyooldrider 9853 2015. március 3. 19:51   Válasz erre: 9848
A Motul 5100 10w50 olaját használom én is már régóta,még gixxeres korom óta,ahol ugye ugyanennek a blokknak az eredeti 120 lovas verziója dolgozik!
Tökéletesen megfelel amúgy az 5100 10w40 is,de szinte tök egyforma az ára az általam használttal,csak a 10w50-nek jobb a hõtûrése,ennyi!
Fékbetétben én a GoldFreen S-3 carbon-ceramia betétjét használom,ez az utcai vasakhoz a legpuhább,ami azt is jelenti,hogy jobban kopik,viszont ennek fejében nem koptatja a tárcsát és jobb a fékhatás is!
Nekem teljesen bejön:
http://moto-complet.hu/Termek/GOLD+FREN+S3+puha+fekbetet+utcai+es+off+road+motorokhoz+/21
    

fenyooldrider 9852 2015. március 3. 19:32   Válasz erre: 9847
Na az elsõ hsz-t sikeresen kitöröltem,pedig nem akartam!
Ezt írtam:
Köszi a lehetõséget,majd legközelebb vigyázok :D!

Amúgy a nyúl nem a legjobb fenyegetés,mert vadászíjász versenyzõ is vagyok,egész jó eredményekkel:

    

cblaci 9851 2015. március 3. 19:20   Válasz erre: 9848
Sokan használtuk a 10w-40-es Motul 5100-at, ez teljesen megfelelõ olaj, esetleg meleg nyári idõszakban jobb a 10w-50 de nekem azt mondták a Powercity-nél, hogy a 10w-40 az arany középút, hozzáteszem ez a gyári elõírás is. A szinteres fékbetéten én is gondolkodtam, nagyon jók, de pont a betétek beszerzésének idõszakában cserélt a Tanár úr féktárcsákat és lehidaltam a kétszázezres költség hallatán... így a tárcsabarátabb organikus AP racinget választottam ami a gyárival egyenértékû, legalábbis a leírása szerint. Két szezont használtam már de nekem tökéletes a fékhatás, ezt ajánlottam Billig kollégának is, ha véletlen erre jár talán nyilatkozik ezzel kapcsolatban. Hozzáteszem persze azt is, hogy én pályára nem viszem a gépet és az utcán sem sportmotorként használom eszement módon, így elég jól bírják a kopóalkatrészeim.
    

Mikky 9849 2015. március 3. 18:06   Válasz erre: 9848
Nem tul erzekeny az olajra. Nem kell hipi-szupi 10W40 motorkerekpar olaj. A fekbetetbol a syntert hasznalom. Teljesen jo. A markajat meg nem mondom,de olyan bugyirozsaszinu.
    

boboysa 9848 2015. március 3. 17:42  
hali
szerviz elõtt állok
olaj motul 5100 v. motul 7100 10w40?
és fékbetétet melyik gyártó válasszam ?
    

Motogirl 9847 2015. március 3. 10:19   Válasz erre: 9846
Nem vagyok sértõdõs! 1 esélyt mindenki kap, ha ezt elhasználja akkor viszont nincs visszaút! Úgy hogy vigyázz! :P
    

fenyooldrider 9846 2015. március 3. 05:08   Válasz erre: 9845
----Attól , hogy megszólítasz és Én beszélek veled ,még nem leszel a barátom mert ahhoz egy kicsivel több kell! ----
Ezt a felét is láttam,meg azt is,hogy 20 éve motorozol!
Mindössze az történt,hogy próbáltam a laza profilodhoz igazítani a válaszomat,ez nyilván nem jött le belõle!
Akkor ezúton is bocs,nem akartalak megbántani!

    

Motogirl 9845 2015. március 2. 21:44   Válasz erre: 9841
Ez a Hé csajos belépõ kicsit laza , de most az 1x még belefér! Én már akkor is itt koptattam a billentyûzetet,mikor Te nem is tudtál errõl,hogy van! Szerintem.....! ;)
De azért légy üdvözölve! :)
    

Motogirl 9844 2015. március 2. 21:40   Válasz erre: 9842
Remélem örök hûséget fogadtunk egymásnak! De ezt majd az idõ dönti el!;)
    

cblaci 9843 2015. március 2. 21:11   Válasz erre: 9841
Akiket én személyesen ismerek az inazumások között azok szerények és tõlük még nem hallottam ezt az egós dolgot, persze nem vagyunk egyformák és ez így van jól.
    

cblaci 9842 2015. március 2. 21:09   Válasz erre: 9839
Ami jó arra visszavágyik az ember, használd egészséggel!
    

fenyooldrider 9841 2015. március 2. 20:23   Válasz erre: 9839
Hé Csaj,az az én dumám:
---Nagy vashoz nagy az egóm és én így érzem jól magam.
Nem tartozom senkinek és Nekem sem tartozik senki és ez így is marad .Attól , hogy megszólítasz és Én beszélek veled ,még nem leszel a barátom mert ahhoz egy kicsivel több kell! ---

Köszöntelek közöttünk,de e ritka vasak tulaja mind egy ekkora egóval bír szerintem........
Ki szerényebb,ki meg kimondja!
    

fenyooldrider 9840 2015. március 2. 20:18   Válasz erre: 9838
Sziasztok,sajnos alternatív oldalt kellett keresni,mivel ez az oldal nem volt használható több napon keresztül!
cblaci-nak segíteni próbáltam,alternatív oldalt hoztunk létre itt:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9221549
de hálistennek elindult ez a régi patinás fórum is!!
Természetesen ez az oldal marad az Inazumások fõoldala,csak ha valami miatt nem mûkszik mégsem,akkor ott összejöhetünk ott alkalmilag!!
Próbálunk a 'Sportmotor.hu" oldalon is ismét egy fórum oldalt létrehozni,{mivel oda tartozunk leginkább} ha majd összejön,akkor tudósítunk mindenkit!

    

Motogirl 9839 2015. március 2. 19:45  
Jó estét Uraim! Már régóta nem hallattam a hangomat ezen a fórumon, de most nyomós okból teszem! :)
A sors vagy nevezhetjük bárminek úgy hozta,hogy a mai nap folyamán ismét egy boldog Inazuma 1200 tulaja lettem! :) Mióta eladtam a régi szekeret volt 2 teljesen más típusú motor a garázsban, de valahogy egyik sem volt az amire vágytam volna! Aztán a nagy keresgélés közepette beleakadtam ebbe a gépbe! A gazdi nagyon tartotta az árát, aztán pár nap múlva felhívott és megalkudtunk!;) Ma elhoztuk....! Egy kis kozmetika, és ismét régi fényében fog tündökölni! A képen nincs rajta, de 3 doboz tartozik még hozzá. Lesz hely a neszeszernek, a mikrónak és talán még a hûtõszekrényt is belehajtogatom valahogy! Szóval azt gondolom, jöhet a motoros szezon! :)
    

cblaci 9838 2015. március 2. 16:27  
Sziasztok!
A hétvégi hosszabb szerverhibás szünet után Fenyõoldrider kolléga egy alternatív megoldást hozott létre az indexen. Tegnap még úgy volt hogy akiknek megvan az e-mail címe azoknak elküldöm a linket, mára viszont helyre állt az oldal, így itt is megbeszélhetjük a továbbiakat. Az ezzel kapcsolatos lépéseket viszont meghagyom az ötlet gazdájának.

    

Csiszi 9837 2015. március 2. 13:01  
Én teljesen ugyanolyan okok miatt nem válok meg az Inazumától, mint Cblaci! Jó is, szép is! Ami meg esetleg jobban tetszene nagyságrendekkel többe kerül, ahhoz meg most valahogy nincs meg a kedvem:-)

    

cblaci 9836 2015. február 27. 10:28   Válasz erre: 9834
Két eladó motort is találsz ha egy kicsit visszaolvasol, ha pedig kérdésed van tedd fel nyugodtan. Sok szerencsét a motorvásárhoz!
    

cblaci 9835 2015. február 27. 10:19   Válasz erre: 9834
�Üdvözöllek itt is!
Az e-mailbõl kimaradt hogy az enyém nem eladó, de ennek nem csak érzelmi okai vannak. A konstrukció maga nagyon kiforrott és én azt is szeretem benne, hogy kevés van belõle. Persze van olyan motor ami jobban tetszik, viszont ahhoz mégegyszer annyit kellene hozzátennem -sõt még egy kicsit többet is- mint amennyit az Ina ér, az viszont irreális kiadás lenne egyelõre, fõleg azért mert ezzel is remek köröket futok amelyek tökéletesen megtestesítik számomra a motorozás fogalmát. Errõl szólnak egyébként a galériáim amiken keresztül Te is idetaláltál.
    

Qvasz94 9834 2015. február 26. 22:04  
Üdvözlöm a kolegákat!
cblaci segítségét kértem a napokban Inazuma ügyben és õ irányított ide a forumra, hogy itt sok a segítõkész inazumás. Jelenleg egy Yamaha XT 660 X-et hajtok, amit a napokban visznek. Inazumára váltanék, és ez ügyben szeretnék segítséget kérni. Mit lehet tudni a típusról, (cblaci sok minden leírt, nagyon köszi) Na és problémám, hogy nem nagyon találok eladót, esetleg ha valaki továbbadná a sajátját, akkor lehet érdekelne. Szép estét!
Mellékelek egy képet a mostani paripáról! :)
    

akupec 9833 2015. február 21. 20:58   Válasz erre: 9829
Telo elkelt, köszi Csiszinek!
    

akupec 9832 2015. február 21. 20:31   Válasz erre: 9831
Írtam pü-t
    

Csiszi 9831 2015. február 21. 19:01  
Akupec! Engem komolyan érdekel a teló! Elküldöd nekem? beszéljük meg privátban!
    

Gergo76 9830 2015. február 21. 17:00   Válasz erre: 9828
Szia !
Mikkyét 3a után tudom megnézni, de addig is nyitott szemmel járok ! A kukoricát bálás szalmára cserélném ! :))
    

Billigpeter 9828 2015. február 20. 20:46   Válasz erre: 9826
Szia,
a takarmánykukorica se érdekel?
Annyi erre az eladó inazuma, válassz egyet ;-)
    

cblaci 9827 2015. február 18. 21:04   Válasz erre: 9826
Vonóhorog? mer vóna...
:-)))
    

Gergo76 9826 2015. február 18. 12:05  
Ja és disznót, tyúkot és egyéb vidéki állatokat nem szeretnék :)))
    

Gergo76 9825 2015. február 18. 11:59  
Sziasztok!
Én még mindig egy jó állapotú 750 es esetleg 1200 es inazumát keresek ebben szeretném a segítségeteket kérni ! Elõre is köszönöm !
    

forissandor 9824 2015. február 16. 21:53  
Sziasztok!
Eladó hirtelen felindulásból egy 1200-es Inazuma. Szép állapotban van, nem zörög, nem csörög, örök vas. Láncszett jó rajta, gumi csere esedékes kb 1000 km múlva, fékje jó. Minden gyári rajta az utolsó csavarig. Én túrázásra használtam, mint a képeken látszik. Ha valakit komolyan érdekel, kitolom a fûtött garázsból és lefotózom. Adom hozzá a bõr oldaltáskákat is. Szívesen viszlek vele egy kört, amint elolvad a hó, ki is lehet próbálni, amennyiben a vételárat valaki leteszi az asztalra. Ha nem úgy hozod vissza, ahogy elvitted, az üzletet megköttetettnek tekintem. Ár: 800.000 Tel: telenor 290 88 75
    

cblaci 9823 2015. február 16. 20:45   Válasz erre: 9822
Szombaton nekem is jólesett az idei elsõ 200km, bár estefelé meglehetõsen hûvös volt a menetszél :-)
    

Billigpeter 9822 2015. február 16. 19:35   Válasz erre: 9821
Már akinek, én a múlt héten kitoltam egy tank benzint:-)
    

fenyooldrider 9821 2015. február 16. 18:22   Válasz erre: 9820
:D,ha már holtszezon van..........
    

Csiszi 9820 2015. február 15. 10:41  
Tudtok élni!
    

Billigpeter 9819 2015. február 14. 20:07   Válasz erre: 9818
Ez a menü sokkal jobban hangzik, mint mondjuk a marhának egy oldalas szívlapáttal :-)
Jó kis késnek látszik, használd rendeltetésszerûen ;-)
    

fenyooldrider 9818 2015. február 14. 18:19  
Ma a FEHOVA-n tegnap vásárolt késemet próbáltam ki,egy kis bográcsozás formájában!
Menü:marhaoldalas erdei gombákkal{rókagomba-vargánya}
Jó étvágyat!!

    

hacse 9817 2015. február 11. 21:08   Válasz erre: 9815
Gyakoroltatok a konferenciára? Azért addig ne várjunk, az nem mostanában lesz.
    

cblaci 9816 2015. február 10. 22:50   Válasz erre: 9815
Mentsd el a kedvencek közé és azonnal ezt a fórumot látod :-)
Szóval az elsõ két konferencia jó volt, a harmadikra nem mentem el, a tavalyi meg elmaradt. Idénre a Velencei-tó van tervezve de oda meg azért nem tudok menni mert nincs motorcsónakom :-) Szóval részemrõl maradnak továbbra is a mini értekezletek, mint amilyen ez a vasárnapi is volt, mert nekem ezek is nagyon értékes pillanatok :-)
    

Billigpeter 9815 2015. február 10. 21:25  
Fúú, alig találtam meg a fórumot :-(
Vasárnap volt egy mini inazuma találkozó, két 750-es, meg egy zezerkettes. Igaz, egy a garázsba állt, leponyvázva, a másik tréleren volt, egy meg lábon érkezett, de mivel kevesen vagyunk, ez is számít :-)
Mi lesz a NIK (Negyedik Inazuma Konferencia) - el? Megvárjuk, míg a Csabinak ilyen rendszámú autója lesz? :-D

    

cblaci 9814 2015. február 7. 16:35   Válasz erre: 9813
Nagyjából egyezõek a vélemények, az Inazuma jobb cafe racer alapnak mint scrablernek, bár Évinek tetszik, sõt igazából a munka minõsége elõtt én is megemelem a kalapom.
    

Csiszi 9813 2015. február 7. 10:38  
Nekem is egy kicsit erõltetettnek tûnik ez a " csináljunk cafe-racert meg scramblert mindenbõl, ami a kezünkbe kerül. Scrambler alapnak szerintem egy karcsú egy vagy kéthengeres moci az igazi. Én maradok a 9789-es hozzászólásban Billigpeter által közzétett Inánál. Eddig nekem ez a legfinomabban átdolgozott,az eredeti elõnyöket megtartó, de mégis egy kicsit más, egy kicsit szebb.......... na ebbe egy kicsit belekeveredettem. Na!

    

cblaci 9812 2015. február 6. 21:52   Válasz erre: 9811
:-) mondjuk a festett feketéhez képest elég jó eséllyel indultam.
De jó szemed van, a jeladót észre se vettem, biztos nem telt már egy 3centis zsugorcsõre :D
    

Billigpeter 9811 2015. február 6. 21:48   Válasz erre: 9810
Megint megnyerted az LFV-t :-)

Én is kicsit amorfnak érzem, ettõl függetlenül profi munka. Bár, ha jól látom, ennek is repedt a fojtószelep- állásszög jeladója :-)
    

cblaci 9810 2015. február 6. 21:41   Válasz erre: 9809
A munka gyönyörû, csak valahogy a valóban robosztus Inazumával nem tudom azonosítani a bokorugró feelinget.
Viszont ahogy a tankbetöltõ nyílást is átalakították, vagy a légszûrõház díszét, a kipufogóról nem is beszélve, na meg a kis mûszerke és a festés... szóval a részletek nagyon tetszenek de pl. a hátsó traktus abszolut nem, pedig egy scrambler az ilyen, a mester pedig elégedetten dõlhet hátra.
    

KawaÉvi 9809 2015. február 6. 21:33   Válasz erre: 9808
Pedig ez igazán szép, robusztus darab.
    

cblaci 9808 2015. február 6. 20:59   Válasz erre: 9805
Nagyjából 50-60éve (de lehet több) indult a scrambler irányzat ami valahol az utcai és a terepmotor közötti középút keresésében rejlett. Ma már ez ódivatú, sõt ha hallom a kifejezést akkor sufniban reinkarnálódott bontószökevények jutnak az eszembe amelyekre enduró gumit adtak. Nekem igazából soha nem tetszett ez az irány, viszont találtam egy gépet ami részleteiben tetszik, kár hogy az öszkép továbbra sem a szivem csücske.
http://www.returnofthecaferacers.com/2013/09/suzuki-750-inazuma-scrambler.html
    

cblaci 9807 2015. február 5. 21:59   Válasz erre: 9805
Istenem az az utolsó mondat! Lelkembõl beszéltél testvérem!

Annak viszont semmi értelme nincs hogy bármelyik kávé versenyzõt kihívnám egy Látod Fényes a Villa... :D
Inkább: bármelyik kávé versenyzõt kihívnám egy Leömlõ Fényességi Versenyre! :-)
Szóval új versenyszámot vezetek be mától, úgyhogy lehet gyúrni! (a krómpasztát!)

    

Billigpeter 9806 2015. február 5. 21:55   Válasz erre: 9802
Azon már akkor volt multikormány :-) Nekem még van egy, az nem csinál ilyeneket. Mondjuk mostanában alapvetõen nem csinál semmit, csak áll ott, és lassan öregszik.
    

Billigpeter 9805 2015. február 5. 21:44   Válasz erre: 9803
Lehet Fekete a Váltó?
Látod, Fényes a Villa?
Több most nem jut a fejembe ;-)

Valóban szépek a leömlõk, csak két bajuk van: nem forróak, és nem hûti õket a menetszél .-)
    

cblaci 9804 2015. február 5. 20:35   Válasz erre: 9801
Nekem is volt MZ-m, vagyis ETZ-m, de én soha nem mentem rá a térképre, így le se tudta róla menni. :-)
Viszont országúton sokat mentünk, sõt néha földúton is... ;-)
    

cblaci 9803 2015. február 5. 20:31   Válasz erre: 9790
Egy dolog miatt viszont nyugodtan alszok Peti, bármelyik kávé versenyzõt kihívnám egy LFV-re! :-)
Ne guglizz mer' ezt én találtam ki, ráadásul magamtól, senki nem segített :D
Felhajtottam a takarót, így rájössz ;-)
    

KawaÉvi 9802 2015. február 5. 19:59   Válasz erre: 9801
Ismerem a típust, azon tanultam anno :-)
Ha balra kanyarodtam fékezett, ha jobbra meg üresbe járt :-)
    

fenyooldrider 9801 2015. február 5. 16:36   Válasz erre: 9800
Na ja,mi is lementünk a térképrõl anno az MZ-vel :D!
Pedig annak az üzembiztonsága és teljesítménye nem keverendõ össze a Japó vasakkal!
    

KawaÉvi 9800 2015. február 4. 20:57   Válasz erre: 9798
Hát nem egy Inazuma, de én a kettõötvenessel is kimentem a világból. Több mint 80.000 közös kilométer után váltam meg tõle...
    

Billigpeter 9799 2015. február 4. 20:26   Válasz erre: 9797
Szia Évi!
Mindennek van elõnye, így legalább nem veszel el abba az információhalmazba, amit a gyári mûszeregység nyújt :-)
Nem felejtettem el a képeket a csatlakozóról, csak nincs itthon a vasam még mindig. Vasárnap megyünk érte elvileg, akkor majd csinálok.

    

fenyooldrider 9798 2015. február 4. 19:23   Válasz erre: 9797
Szia,üdv közöttünk!
A GS 500 nem rossz választás,a végtelenségig megbízható vas,csak egy pici hátránya van a sor2 !
Ettõl függetlenül szokott velünk gurulni egy ilyen vas is a túráinkon!
Egy személlyel mind kényelemben,mind erõben szépen elvan velünk,ráadásul kicsit jobb a fogyasztása is:D!

    

KawaÉvi 9797 2015. február 3. 21:59   Válasz erre: 9790
A mûszerfala se túl komplikált :-)
    

Csiszi 9796 2015. február 3. 19:19  
Azért én folyamatosan olvastam a fórumot! A motorom természetesen megvan! Azt hiszem ezzel fognak eltemetni kb. 40 év múlva. Egyszerûen nem találtam ennél szebbet , amit anyagilag is felérnék. Imádom, semmi bajom vele!
    

Billigpeter 9795 2015. február 3. 19:17   Válasz erre: 9792
Venni kell egy motort az asszonynak, utána megkapod az engedélyt a "faragásra" :-)
    

cblaci 9794 2015. február 3. 18:29   Válasz erre: 9788
Szevasz Csiszi!
Attól függ honnan nézzük, bár másfél évente egy beírás tényleg nem túl gyakori :-)
Ezek szerint még megvan a motorod, úgy emlékszem egyszer te is elakartad adni, örülök hogy nem úgy történt ;-)
    

cblaci 9793 2015. február 3. 18:21   Válasz erre: 9790
De nem ám! Ez Nekem úgy ahogy van nagyon tetszik, egyszerû de részleteiben lenyûgözõ alkotás!
    

fenyooldrider 9792 2015. február 3. 17:56  
Mondjuk én az elejét fordított telóra akartam cserélni!
Aztán akkor estem pofára mikor vittem az asszonyt egy kört vele..........
Közölte,hogy szépíteni túrásítani ok,de átalakítani meg ne merjem próbáljam egy személyesre :O!
Egyébként itt {is}csemegézhettek:http://www.caferacerclub.org/t35712-les-inaz
    

fenyooldrider 9791 2015. február 3. 17:53  
Most már elmondom a teljes valót,én azért vettem Inazumát,mert cafe-racert akartam építeni belõle és ez a létezõ legjobb alany a formája miatt!
Innen a narancs szín is:

    

Billigpeter 9790 2015. február 3. 16:03  
Mondjuk a fekete se csúnya :-)
    

Billigpeter 9789 2015. február 3. 15:59   Válasz erre: 9788
Szevasz Csiszi!

Rég jártál erre, és akkor se mindig :-) Akkor még egy kis kedvcsináló:


    

Csiszi 9788 2015. február 3. 15:31  
Szevasztok! Én csak nagyon ritkán:-) szoktam írogatni, amin most változtatni szeretnék! A második képen az a gép az nagyon-nagyon szép! Ilyenre beáldoznám az én 1200-semet!
    

cblaci 9787 2015. február 1. 22:02   Válasz erre: 9786
Majd szóljál elõre hogy legyen idõm gondolkodni az új nevén :-) Nekem az elsõ képen lévõ is nagyon tetszik, nagyon állat arany csíkkal a fekete!
    

Billigpeter 9786 2015. február 1. 21:20   Válasz erre: 9785
Tényleg elég beteg a hangja.

itt van még néhány szépség :-) Ha egyszer megunom az ételhordó színt, a második kép festése nagyon sanszos :-)
    

cblaci 9785 2015. február 1. 20:53   Válasz erre: 9784
Térjünk észhez mostmár mert azt hiszik a népek hogy tényleg :-)

Nézegettem a cafés képeket a neten és megint oda jutottam hogy ezek a mi motorjaink igazi jó kis alapok, na persze amíg még jó vétek lenne szétfaragni, de egy papír nélkülit vagy egy olcsó töröttet szépen át lehetne alakítani.
A harmadikról találtam videót is, elég csörgõs és tüsszög is, elõzõ (gyári) életében biztosan kapta a fájdalmat.
https://www.youtube.com/watch?v=P9q9nMq2BkE
    

Billigpeter 9784 2015. január 31. 19:59   Válasz erre: 9783
A múltkor olyan sötétre sikerült a rántotthús, hogy ellopta a biciklimet, és elkarikàzott a tanácsra , segélyért. Még szerencse, hogy nem volt túl olajos, mert megtámadott volna érte Amerika :-)
    

cblaci 9783 2015. január 30. 20:53   Válasz erre: 9782
Régi szép idõk voltak azok, akkor még nem kellett a rézhez személyi igazolvány...
A triatlont is mi találtuk fel, lefutottunk a tóhoz, úsztunk egyet oszt biciklivel mentünk haza :-)
    

Billigpeter 9782 2015. január 30. 20:40   Válasz erre: 9781
Ez vót az elsõ három szó,amit kimondtam: anyu, apu, alu :-)
    

cblaci 9781 2015. január 30. 19:26   Válasz erre: 9776
Drága tezsvérem, ajándék lónak ne nézd a szarvát, fõleg ha alamónium :-)

    

fenyooldrider 9780 2015. január 30. 05:02  
A Velencei tó nekem is jó,{de nekem bármi jó :D}
a többiek is írják már meg,hogy nekik is megfelel-e?
    

kviking 9779 2015. január 29. 22:46  
Köszi az infókat !Mikky-vel felvettem a kapcsolatot szép a gép, korrekt nagyon.Sajna most még várnom kell a személyes találkára mert több gépsast is megnéznék azon a vonalon, de nehéz az idõpontokat összehozni.

    

cblaci 9778 2015. január 29. 21:32   Válasz erre: 9775
Köszönöm! :-)
    

Billigpeter 9777 2015. január 29. 21:21   Válasz erre: 9772
Nekem jó lesz a velencei tó, tavaly is jó (lett volna).
    

Billigpeter 9776 2015. január 29. 21:19   Válasz erre: 9760
Szia Fenyõ!
Ideért tegnap a cucc, köszönöm még egyszer. Bár a kormány nem gyári, mert ez alumínium, a gyári meg acél, de kipróbálom, hogy áll rajta.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118