cblaci | 9876 | 2015. március 10. 06:06 | Válasz erre: 9873 |
Ja ez nekem is eszembe jutott a spuri kapcsán :-))) nem tudom az égésteredet tisztította-e, de a szájüreged minden zugát bejárthatta az ábrázatod alapján, gondolom a flakonon ígért tisztítóhatás se maradt el :-D A fékreállós történet nyilván egy kis költõi túlzással keveredett, vannak akik a motorozós tudásukat képesek a technika adta lehetõség fölé emelni. Amikor én pl. elsõ fékbetéteket cseréltem intenzív fékezéskor nagyon kellett vigyáznom hogy ne jöjjön túl a motor hátulja a holtponton, nehogy egy pofáraesésnél agyoncsapjon a hátsó doboz... :-))) |
fenyooldrider | 9875 | 2015. március 10. 04:58 | Válasz erre: 9872 |
Az,hogy a hátsó az AP-vel csak lassul valószínûleg attól lehetett,hogy a kolléga berakta a régi,kissé csíkosra kopott féktárcsa mellé az új betéteket aminek természetesen sík a felülete,ezért csak minimális felületen ért össze a két fékezõ elem! Ráadásul ilyenkor szokott az lenni,hogy mivel kicsi így a fékhatás, nyomja neki izomból,hogy fogjon,így azokban a csíkokban ahol összeér a betét a tárcsával a betét megég maradandóan,aztán késõbb sem lesz féke,mikor már úgymond összekopik! Elmondok egy trükköt amit nem szabadna elmondani,lehet,hogy megköveztek érte,de énnekem bevált módszerem ez: összerakom az új fékbetétet a régi tárcsával,megyek vele egy kört kicsit fékezgetve,aztán újra kiveszem õket! Ahol a betéten kialakul a tárcsa negatív lenyomata,ott és olyan formában finoman belecsiszolok egy csiszolóvászon élével,lekövetve a tárcsa lenyomatát! Megint összerak,kipróbál,aztán ameddig nem áll össze a kopáskép addig ismételgetem! Ezzel megelõzhetõ az is,hogy a betét csíkokban megégjen,ami a késõbbi esetleges gondokat megelõzi! Ezt még megboldogult versenyszerelõ barátomtól tanultam el,és kitûnõen mûködik,de csak haladóknak ajánlom!! Így nem áll az fenn,hogy leszóljak egy makulátlan betétet a saját hülyeségem miatt! |
Kovacspeter | 9874 | 2015. március 9. 23:41 | Válasz erre: 9864 |
Hello Mikky! Nem akarok belevau, de ha nem kell nagyon az ára akkor nem biztos hogy baj ha megmarad. Ha akarsz Erdélyben is motorozni, akkor ott jobban jársz az Inazumával mint az XX-el. |
Kovacspeter | 9873 | 2015. március 9. 23:35 | Válasz erre: 9869 |
Hajjaj, spuris vita. Csak egy darabig olvastam bele a hozzászólásokba. Az a baj hogy vannak akik túl sokat várnak tõle. Igaz hogy a gyártó is túl sokat ígér, persze valahogy propagálni kell a terméket. Nekem mindenesetre bevált, bár fogyasztáscsökkenést nem tudtam mérni a motoron. Igaz hogy alapból jól fogyaszt. Autóba nem próbáltam. De ami a lényeg, minden kedves motorostársamnak ajánlom hogy menjen fel a Transalpinára, majd odafent húzzon egy jó kortyot a Spuriból;-) |
Kovacspeter | 9872 | 2015. március 9. 23:24 | Válasz erre: 9869 |
Jaja. Az AP-vel nincs tapasztalatom, az Inazumán nálam eddig Szinter Nissin, Ferrodo, Brembo, Suzuki-Brembo volt használva. Mondjuk az nehezen hihetõ az Ap-ról hogy ha rááll a pilóta a hátsóra, akkor is csak lassul...azért nem a Róna-féle sütött betétrõl van szó, meglehet hogy inkább más probléma lehet ott. |
cblaci | 9871 | 2015. március 9. 17:52 | Válasz erre: 9870 |
Igazából az is egy túramotor volt, de azt nem tudom hogy voltak-e fém fékcsövei. Nekem az összes fékcsövem fém de szerintem tökéletesen elég a gyári is arra amihez méretezve van. A gyári betét is sokat bírt, az is organikus volt, mondjuk én általában szemellenzõs lóként követem a gyártó ajánlásait, legyen az szervíz intervallum vagy az olaj teljesítmény szintje.
|
fenyooldrider | 9870 | 2015. március 9. 17:38 | Válasz erre: 9869 |
Úgy lehet többféleképpen értékelni a hatásfokot,hogy mire is használod? Én anno a gixxeren azt vártam el a féktõl,hogy két ujjal rányúlva az elsõ fékre kapja fel a hátulját stoppi-ra,semmi nem érdekelt,csak a brutális fékhatás és az,hogy ne melegedjen el ekkor sem! Természetesen ehhez kell egy sportmotor váz geometria,egy brutál tapadós sportgumi ,komoly futómû,puha fékbetétek nagy tárcsaátmérõvel,meg fém fékcsövekkel és sajnos ezek borzaszó költséges játékszerek Valamit-valamiért! Természetesen ez egy orr-nehéz túravastól ez nem várható el,itt inkább a kielégítõ fékhatás és a kis üzemelési költség a kívánatos! Igazi objektív vélemény attól várható,aki már mindegyik verziót használta elég sokáig ahhoz,hogy véleményt alkothasson róla! |
cblaci | 9869 | 2015. március 9. 17:05 | Válasz erre: 9867 |
Az a "gyári" Brembo gondolom organikus. Az AP-ra azt mondta az egyik pilóta a SportMotoron, hogy hátul olyan hogy ha rááll is csak lassul a motor... ugyanaz nálam teljesen jól mûködik és ezek szerint Billig Petinek is. Érdekes hogyan lehet két dolgot ennyire máshogy látni. Ez a vita is jó példa erre:http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/tuning/?dr=102557 |
cblaci | 9868 | 2015. március 9. 17:00 | Válasz erre: 9864 |
Még mindig jobb ha eltünnek mint a "felébõl mennyit engedsz?" vadparaszt duma. Egyik ismerõsöm árulta a motorját és õ mesélte, hogy volt aki azonnal egy 50-est alkudott, mert csak akkor indul el, a többit meg majd a helyszinen meglátja... Kár hogy telefonon nem látod a hívót, nem szivesen adnám és se oda bárkinek még ha rendesen fizet akkor se, hallottam már érdekes dolgokat. |
Kovacspeter | 9867 | 2015. március 8. 19:51 |
Fékbetétben részemrõl a "gyári" Brembo vált be a legjobban ami nem azonos az ajánlott keménységû utángyártott Bremboval, bár nem sokkal marad le mögötte, de azt a keveréket csak a Szutyukinak gyártják a mocskok;-) Nagyon pöpecül adagolható. Valószínûleg a szinter Nissin ette meg a féktárcsákat, lehetett vele satuzni de nem volt jól adagolható, olyan érzés volt mint a francia autóknál, hogy egybõl harap a fék. |
Kovacspeter | 9866 | 2015. március 8. 19:34 | Válasz erre: 9851 |
Átlagban jó a 40-es végû olaj, kérdés hogy mire használja a kolléga az Inazumáját. Nekem azért valószínûleg hasznos szolgálatot tett a 10w50-es makadámúton, meg off-road körülmények között, olaszországi 40 fokban, de a legjobb a 140 fokos olaj volt Isztambulban;-) Háát, akkoriban 195 ezer volt Gyulánál a 3 db tárcsa, a Motorradban lett volna 250. |
Kovacspeter | 9865 | 2015. március 8. 19:23 | Válasz erre: 9818 |
Jó lehetett ez a kis bográcsozás. De Fenyõ, hogyan jutottál februárban rókagombához, meg vargányához? |
Mikky | 9864 | 2015. március 8. 17:36 | Válasz erre: 9863 |
Eltunt mind a harom. Meg egy uzenet se. Majd holnap hivnak,en meg kiutaztam. Megmarad es kesz. Ugy is sajnaltam volna ennyiert eladni.
|
cblaci | 9863 | 2015. március 8. 09:18 | Válasz erre: 9862 |
Az EBC-rõl nagyon jókat olvastam, legközelebb kipróbálom. A motor megvan még? Gondolom hétvégére egyeztettek inkább az érdeklõdõk, most remek idõ van a motorvásárhoz. |
Mikky | 9862 | 2015. március 7. 15:39 | Válasz erre: 9861 |
Megtalaltam a csomagolasat a bugyiszinu fekbetetnek. EBC szinter. Szerintem tokeletes.
|
cblaci | 9861 | 2015. március 4. 21:31 | Válasz erre: 9860 |
Erre voltam kíváncsi mert azóta se beszéltünk róla, nekem is bevált, örülök hogy neked se okozott csalódást.
|
Billigpeter | 9860 | 2015. március 4. 21:07 | Válasz erre: 9859 |
Igen, az van elöl- hátul. Meg vagyok vele elégedve, megfelelõ a fékhatás, nem eszi a tárcsát, jól adagolható fékerõ.
|
cblaci | 9859 | 2015. március 4. 06:31 | Válasz erre: 9857 |
organikus AP racing lett végül? Ha igen akkor mi a tapasztalat?
|
Billigpeter | 9857 | 2015. március 3. 22:37 | Válasz erre: 9839 |
Tudtuk mi eztet...:-) se a pan, se a gixxer nem ér fel az inazumával, úgyhogy továbbra is sok szerencséset:-)
|
Mikky | 9854 | 2015. március 3. 20:03 |
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_es_inazuma-8745064 Mivel tobb erdeklodo is van a gepre,ezert itt a link. |
fenyooldrider | 9853 | 2015. március 3. 19:51 | Válasz erre: 9848 |
A Motul 5100 10w50 olaját használom én is már régóta,még gixxeres korom óta,ahol ugye ugyanennek a blokknak az eredeti 120 lovas verziója dolgozik! Tökéletesen megfelel amúgy az 5100 10w40 is,de szinte tök egyforma az ára az általam használttal,csak a 10w50-nek jobb a hõtûrése,ennyi! Fékbetétben én a GoldFreen S-3 carbon-ceramia betétjét használom,ez az utcai vasakhoz a legpuhább,ami azt is jelenti,hogy jobban kopik,viszont ennek fejében nem koptatja a tárcsát és jobb a fékhatás is! Nekem teljesen bejön: http://moto-complet.hu/Termek/GOLD+FREN+S3+puha+fekbetet+utcai+es+off+road+motorokhoz+/21 |
fenyooldrider | 9852 | 2015. március 3. 19:32 | Válasz erre: 9847 |
cblaci | 9851 | 2015. március 3. 19:20 | Válasz erre: 9848 |
Sokan használtuk a 10w-40-es Motul 5100-at, ez teljesen megfelelõ olaj, esetleg meleg nyári idõszakban jobb a 10w-50 de nekem azt mondták a Powercity-nél, hogy a 10w-40 az arany középút, hozzáteszem ez a gyári elõírás is. A szinteres fékbetéten én is gondolkodtam, nagyon jók, de pont a betétek beszerzésének idõszakában cserélt a Tanár úr féktárcsákat és lehidaltam a kétszázezres költség hallatán... így a tárcsabarátabb organikus AP racinget választottam ami a gyárival egyenértékû, legalábbis a leírása szerint. Két szezont használtam már de nekem tökéletes a fékhatás, ezt ajánlottam Billig kollégának is, ha véletlen erre jár talán nyilatkozik ezzel kapcsolatban. Hozzáteszem persze azt is, hogy én pályára nem viszem a gépet és az utcán sem sportmotorként használom eszement módon, így elég jól bírják a kopóalkatrészeim.
|
Mikky | 9849 | 2015. március 3. 18:06 | Válasz erre: 9848 |
Nem tul erzekeny az olajra. Nem kell hipi-szupi 10W40 motorkerekpar olaj. A fekbetetbol a syntert hasznalom. Teljesen jo. A markajat meg nem mondom,de olyan bugyirozsaszinu.
|
boboysa | 9848 | 2015. március 3. 17:42 |
hali szerviz elõtt állok olaj motul 5100 v. motul 7100 10w40? és fékbetétet melyik gyártó válasszam ? |
Motogirl | 9847 | 2015. március 3. 10:19 | Válasz erre: 9846 |
Nem vagyok sértõdõs! 1 esélyt mindenki kap, ha ezt elhasználja akkor viszont nincs visszaút! Úgy hogy vigyázz! :P
![]() |
fenyooldrider | 9846 | 2015. március 3. 05:08 | Válasz erre: 9845 |
----Attól , hogy megszólítasz és Én beszélek veled ,még nem leszel a barátom mert ahhoz egy kicsivel több kell! ---- Ezt a felét is láttam,meg azt is,hogy 20 éve motorozol! Mindössze az történt,hogy próbáltam a laza profilodhoz igazítani a válaszomat,ez nyilván nem jött le belõle! Akkor ezúton is bocs,nem akartalak megbántani! |
Motogirl | 9845 | 2015. március 2. 21:44 | Válasz erre: 9841 |
Ez a Hé csajos belépõ kicsit laza , de most az 1x még belefér! Én már akkor is itt koptattam a billentyûzetet,mikor Te nem is tudtál errõl,hogy van! Szerintem.....! ;) De azért légy üdvözölve! :) |
Motogirl | 9844 | 2015. március 2. 21:40 | Válasz erre: 9842 |
Remélem örök hûséget fogadtunk egymásnak! De ezt majd az idõ dönti el!;)
|
cblaci | 9843 | 2015. március 2. 21:11 | Válasz erre: 9841 |
Akiket én személyesen ismerek az inazumások között azok szerények és tõlük még nem hallottam ezt az egós dolgot, persze nem vagyunk egyformák és ez így van jól.
|
cblaci | 9842 | 2015. március 2. 21:09 | Válasz erre: 9839 |
Ami jó arra visszavágyik az ember, használd egészséggel!
|
fenyooldrider | 9841 | 2015. március 2. 20:23 | Válasz erre: 9839 |
Hé Csaj,az az én dumám: ---Nagy vashoz nagy az egóm és én így érzem jól magam. Nem tartozom senkinek és Nekem sem tartozik senki és ez így is marad .Attól , hogy megszólítasz és Én beszélek veled ,még nem leszel a barátom mert ahhoz egy kicsivel több kell! --- Köszöntelek közöttünk,de e ritka vasak tulaja mind egy ekkora egóval bír szerintem........ Ki szerényebb,ki meg kimondja! |
fenyooldrider | 9840 | 2015. március 2. 20:18 | Válasz erre: 9838 |
Sziasztok,sajnos alternatív oldalt kellett keresni,mivel ez az oldal nem volt használható több napon keresztül! cblaci-nak segíteni próbáltam,alternatív oldalt hoztunk létre itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9221549 de hálistennek elindult ez a régi patinás fórum is!! Természetesen ez az oldal marad az Inazumások fõoldala,csak ha valami miatt nem mûkszik mégsem,akkor ott összejöhetünk ott alkalmilag!! Próbálunk a 'Sportmotor.hu" oldalon is ismét egy fórum oldalt létrehozni,{mivel oda tartozunk leginkább} ha majd összejön,akkor tudósítunk mindenkit! |
Motogirl | 9839 | 2015. március 2. 19:45 |
cblaci | 9838 | 2015. március 2. 16:27 |
Sziasztok! A hétvégi hosszabb szerverhibás szünet után Fenyõoldrider kolléga egy alternatív megoldást hozott létre az indexen. Tegnap még úgy volt hogy akiknek megvan az e-mail címe azoknak elküldöm a linket, mára viszont helyre állt az oldal, így itt is megbeszélhetjük a továbbiakat. Az ezzel kapcsolatos lépéseket viszont meghagyom az ötlet gazdájának. |
Csiszi | 9837 | 2015. március 2. 13:01 |
Én teljesen ugyanolyan okok miatt nem válok meg az Inazumától, mint Cblaci! Jó is, szép is! Ami meg esetleg jobban tetszene nagyságrendekkel többe kerül, ahhoz meg most valahogy nincs meg a kedvem:-) |
cblaci | 9836 | 2015. február 27. 10:28 | Válasz erre: 9834 |
Két eladó motort is találsz ha egy kicsit visszaolvasol, ha pedig kérdésed van tedd fel nyugodtan. Sok szerencsét a motorvásárhoz!
|
cblaci | 9835 | 2015. február 27. 10:19 | Válasz erre: 9834 |
�Üdvözöllek itt is! Az e-mailbõl kimaradt hogy az enyém nem eladó, de ennek nem csak érzelmi okai vannak. A konstrukció maga nagyon kiforrott és én azt is szeretem benne, hogy kevés van belõle. Persze van olyan motor ami jobban tetszik, viszont ahhoz mégegyszer annyit kellene hozzátennem -sõt még egy kicsit többet is- mint amennyit az Ina ér, az viszont irreális kiadás lenne egyelõre, fõleg azért mert ezzel is remek köröket futok amelyek tökéletesen megtestesítik számomra a motorozás fogalmát. Errõl szólnak egyébként a galériáim amiken keresztül Te is idetaláltál. |
Qvasz94 | 9834 | 2015. február 26. 22:04 |
Csiszi | 9831 | 2015. február 21. 19:01 |
Akupec! Engem komolyan érdekel a teló! Elküldöd nekem? beszéljük meg privátban!
|
Gergo76 | 9830 | 2015. február 21. 17:00 | Válasz erre: 9828 |
Szia ! Mikkyét 3a után tudom megnézni, de addig is nyitott szemmel járok ! A kukoricát bálás szalmára cserélném ! :)) |
Billigpeter | 9828 | 2015. február 20. 20:46 | Válasz erre: 9826 |
Szia, a takarmánykukorica se érdekel? Annyi erre az eladó inazuma, válassz egyet ;-) |
Gergo76 | 9826 | 2015. február 18. 12:05 |
Ja és disznót, tyúkot és egyéb vidéki állatokat nem szeretnék :)))
|
Gergo76 | 9825 | 2015. február 18. 11:59 |
Sziasztok! Én még mindig egy jó állapotú 750 es esetleg 1200 es inazumát keresek ebben szeretném a segítségeteket kérni ! Elõre is köszönöm ! |
forissandor | 9824 | 2015. február 16. 21:53 |
cblaci | 9823 | 2015. február 16. 20:45 | Válasz erre: 9822 |
Szombaton nekem is jólesett az idei elsõ 200km, bár estefelé meglehetõsen hûvös volt a menetszél :-)
![]() ![]() |
Billigpeter | 9822 | 2015. február 16. 19:35 | Válasz erre: 9821 |
Már akinek, én a múlt héten kitoltam egy tank benzint:-)
|
Billigpeter | 9819 | 2015. február 14. 20:07 | Válasz erre: 9818 |
Ez a menü sokkal jobban hangzik, mint mondjuk a marhának egy oldalas szívlapáttal :-) Jó kis késnek látszik, használd rendeltetésszerûen ;-) |
fenyooldrider | 9818 | 2015. február 14. 18:19 |
Ma a FEHOVA-n tegnap vásárolt késemet próbáltam ki,egy kis bográcsozás formájában! Menü:marhaoldalas erdei gombákkal{rókagomba-vargánya} Jó étvágyat!! ![]() ![]() ![]() |
hacse | 9817 | 2015. február 11. 21:08 | Válasz erre: 9815 |
Gyakoroltatok a konferenciára? Azért addig ne várjunk, az nem mostanában lesz.
|
cblaci | 9816 | 2015. február 10. 22:50 | Válasz erre: 9815 |
Mentsd el a kedvencek közé és azonnal ezt a fórumot látod :-) Szóval az elsõ két konferencia jó volt, a harmadikra nem mentem el, a tavalyi meg elmaradt. Idénre a Velencei-tó van tervezve de oda meg azért nem tudok menni mert nincs motorcsónakom :-) Szóval részemrõl maradnak továbbra is a mini értekezletek, mint amilyen ez a vasárnapi is volt, mert nekem ezek is nagyon értékes pillanatok :-) |
Billigpeter | 9815 | 2015. február 10. 21:25 |
Fúú, alig találtam meg a fórumot :-( Vasárnap volt egy mini inazuma találkozó, két 750-es, meg egy zezerkettes. Igaz, egy a garázsba állt, leponyvázva, a másik tréleren volt, egy meg lábon érkezett, de mivel kevesen vagyunk, ez is számít :-) Mi lesz a NIK (Negyedik Inazuma Konferencia) - el? Megvárjuk, míg a Csabinak ilyen rendszámú autója lesz? :-D |
cblaci | 9814 | 2015. február 7. 16:35 | Válasz erre: 9813 |
Nagyjából egyezõek a vélemények, az Inazuma jobb cafe racer alapnak mint scrablernek, bár Évinek tetszik, sõt igazából a munka minõsége elõtt én is megemelem a kalapom.
|
Csiszi | 9813 | 2015. február 7. 10:38 |
Nekem is egy kicsit erõltetettnek tûnik ez a " csináljunk cafe-racert meg scramblert mindenbõl, ami a kezünkbe kerül. Scrambler alapnak szerintem egy karcsú egy vagy kéthengeres moci az igazi. Én maradok a 9789-es hozzászólásban Billigpeter által közzétett Inánál. Eddig nekem ez a legfinomabban átdolgozott,az eredeti elõnyöket megtartó, de mégis egy kicsit más, egy kicsit szebb.......... na ebbe egy kicsit belekeveredettem. Na! |
cblaci | 9812 | 2015. február 6. 21:52 | Válasz erre: 9811 |
:-) mondjuk a festett feketéhez képest elég jó eséllyel indultam. De jó szemed van, a jeladót észre se vettem, biztos nem telt már egy 3centis zsugorcsõre :D |
Billigpeter | 9811 | 2015. február 6. 21:48 | Válasz erre: 9810 |
Megint megnyerted az LFV-t :-) Én is kicsit amorfnak érzem, ettõl függetlenül profi munka. Bár, ha jól látom, ennek is repedt a fojtószelep- állásszög jeladója :-) |
cblaci | 9810 | 2015. február 6. 21:41 | Válasz erre: 9809 |
A munka gyönyörû, csak valahogy a valóban robosztus Inazumával nem tudom azonosítani a bokorugró feelinget. Viszont ahogy a tankbetöltõ nyílást is átalakították, vagy a légszûrõház díszét, a kipufogóról nem is beszélve, na meg a kis mûszerke és a festés... szóval a részletek nagyon tetszenek de pl. a hátsó traktus abszolut nem, pedig egy scrambler az ilyen, a mester pedig elégedetten dõlhet hátra. |
cblaci | 9808 | 2015. február 6. 20:59 | Válasz erre: 9805 |
Nagyjából 50-60éve (de lehet több) indult a scrambler irányzat ami valahol az utcai és a terepmotor közötti középút keresésében rejlett. Ma már ez ódivatú, sõt ha hallom a kifejezést akkor sufniban reinkarnálódott bontószökevények jutnak az eszembe amelyekre enduró gumit adtak. Nekem igazából soha nem tetszett ez az irány, viszont találtam egy gépet ami részleteiben tetszik, kár hogy az öszkép továbbra sem a szivem csücske. http://www.returnofthecaferacers.com/2013/09/suzuki-750-inazuma-scrambler.html ![]() |
cblaci | 9807 | 2015. február 5. 21:59 | Válasz erre: 9805 |
Istenem az az utolsó mondat! Lelkembõl beszéltél testvérem! Annak viszont semmi értelme nincs hogy bármelyik kávé versenyzõt kihívnám egy Látod Fényes a Villa... :D Inkább: bármelyik kávé versenyzõt kihívnám egy Leömlõ Fényességi Versenyre! :-) Szóval új versenyszámot vezetek be mától, úgyhogy lehet gyúrni! (a krómpasztát!) |
Billigpeter | 9806 | 2015. február 5. 21:55 | Válasz erre: 9802 |
Azon már akkor volt multikormány :-) Nekem még van egy, az nem csinál ilyeneket. Mondjuk mostanában alapvetõen nem csinál semmit, csak áll ott, és lassan öregszik.
![]() |
Billigpeter | 9805 | 2015. február 5. 21:44 | Válasz erre: 9803 |
Lehet Fekete a Váltó? Látod, Fényes a Villa? Több most nem jut a fejembe ;-) Valóban szépek a leömlõk, csak két bajuk van: nem forróak, és nem hûti õket a menetszél .-) |
cblaci | 9804 | 2015. február 5. 20:35 | Válasz erre: 9801 |
Nekem is volt MZ-m, vagyis ETZ-m, de én soha nem mentem rá a térképre, így le se tudta róla menni. :-) Viszont országúton sokat mentünk, sõt néha földúton is... ;-) |
cblaci | 9803 | 2015. február 5. 20:31 | Válasz erre: 9790 |
KawaÉvi | 9802 | 2015. február 5. 19:59 | Válasz erre: 9801 |
Ismerem a típust, azon tanultam anno :-) Ha balra kanyarodtam fékezett, ha jobbra meg üresbe járt :-) |
fenyooldrider | 9801 | 2015. február 5. 16:36 | Válasz erre: 9800 |
Na ja,mi is lementünk a térképrõl anno az MZ-vel :D! Pedig annak az üzembiztonsága és teljesítménye nem keverendõ össze a Japó vasakkal! |
KawaÉvi | 9800 | 2015. február 4. 20:57 | Válasz erre: 9798 |
Hát nem egy Inazuma, de én a kettõötvenessel is kimentem a világból. Több mint 80.000 közös kilométer után váltam meg tõle...
|
Billigpeter | 9799 | 2015. február 4. 20:26 | Válasz erre: 9797 |
Szia Évi! Mindennek van elõnye, így legalább nem veszel el abba az információhalmazba, amit a gyári mûszeregység nyújt :-) Nem felejtettem el a képeket a csatlakozóról, csak nincs itthon a vasam még mindig. Vasárnap megyünk érte elvileg, akkor majd csinálok. |
fenyooldrider | 9798 | 2015. február 4. 19:23 | Válasz erre: 9797 |
Szia,üdv közöttünk! A GS 500 nem rossz választás,a végtelenségig megbízható vas,csak egy pici hátránya van a sor2 ! Ettõl függetlenül szokott velünk gurulni egy ilyen vas is a túráinkon! Egy személlyel mind kényelemben,mind erõben szépen elvan velünk,ráadásul kicsit jobb a fogyasztása is:D! |
Csiszi | 9796 | 2015. február 3. 19:19 |
Azért én folyamatosan olvastam a fórumot! A motorom természetesen megvan! Azt hiszem ezzel fognak eltemetni kb. 40 év múlva. Egyszerûen nem találtam ennél szebbet , amit anyagilag is felérnék. Imádom, semmi bajom vele!
|
Billigpeter | 9795 | 2015. február 3. 19:17 | Válasz erre: 9792 |
Venni kell egy motort az asszonynak, utána megkapod az engedélyt a "faragásra" :-)
|
cblaci | 9794 | 2015. február 3. 18:29 | Válasz erre: 9788 |
Szevasz Csiszi! Attól függ honnan nézzük, bár másfél évente egy beírás tényleg nem túl gyakori :-) Ezek szerint még megvan a motorod, úgy emlékszem egyszer te is elakartad adni, örülök hogy nem úgy történt ;-) |
cblaci | 9793 | 2015. február 3. 18:21 | Válasz erre: 9790 |
De nem ám! Ez Nekem úgy ahogy van nagyon tetszik, egyszerû de részleteiben lenyûgözõ alkotás!
|
fenyooldrider | 9792 | 2015. február 3. 17:56 |
Mondjuk én az elejét fordított telóra akartam cserélni! Aztán akkor estem pofára mikor vittem az asszonyt egy kört vele.......... Közölte,hogy szépíteni túrásítani ok,de átalakítani meg ne merjem próbáljam egy személyesre :O! Egyébként itt {is}csemegézhettek:http://www.caferacerclub.org/t35712-les-inaz |
fenyooldrider | 9791 | 2015. február 3. 17:53 |
Most már elmondom a teljes valót,én azért vettem Inazumát,mert cafe-racert akartam építeni belõle és ez a létezõ legjobb alany a formája miatt! Innen a narancs szín is: ![]() |
Billigpeter | 9789 | 2015. február 3. 15:59 | Válasz erre: 9788 |
Szevasz Csiszi! Rég jártál erre, és akkor se mindig :-) Akkor még egy kis kedvcsináló: ![]() ![]() ![]() |
Csiszi | 9788 | 2015. február 3. 15:31 |
Szevasztok! Én csak nagyon ritkán:-) szoktam írogatni, amin most változtatni szeretnék! A második képen az a gép az nagyon-nagyon szép! Ilyenre beáldoznám az én 1200-semet!
|
cblaci | 9787 | 2015. február 1. 22:02 | Válasz erre: 9786 |
Majd szóljál elõre hogy legyen idõm gondolkodni az új nevén :-) Nekem az elsõ képen lévõ is nagyon tetszik, nagyon állat arany csíkkal a fekete!
|
Billigpeter | 9786 | 2015. február 1. 21:20 | Válasz erre: 9785 |
Tényleg elég beteg a hangja. itt van még néhány szépség :-) Ha egyszer megunom az ételhordó színt, a második kép festése nagyon sanszos :-) ![]() ![]() ![]() |
cblaci | 9785 | 2015. február 1. 20:53 | Válasz erre: 9784 |
Térjünk észhez mostmár mert azt hiszik a népek hogy tényleg :-) Nézegettem a cafés képeket a neten és megint oda jutottam hogy ezek a mi motorjaink igazi jó kis alapok, na persze amíg még jó vétek lenne szétfaragni, de egy papír nélkülit vagy egy olcsó töröttet szépen át lehetne alakítani. A harmadikról találtam videót is, elég csörgõs és tüsszög is, elõzõ (gyári) életében biztosan kapta a fájdalmat. https://www.youtube.com/watch?v=P9q9nMq2BkE ![]() ![]() ![]() |
Billigpeter | 9784 | 2015. január 31. 19:59 | Válasz erre: 9783 |
A múltkor olyan sötétre sikerült a rántotthús, hogy ellopta a biciklimet, és elkarikàzott a tanácsra , segélyért. Még szerencse, hogy nem volt túl olajos, mert megtámadott volna érte Amerika :-)
|
cblaci | 9783 | 2015. január 30. 20:53 | Válasz erre: 9782 |
Régi szép idõk voltak azok, akkor még nem kellett a rézhez személyi igazolvány... A triatlont is mi találtuk fel, lefutottunk a tóhoz, úsztunk egyet oszt biciklivel mentünk haza :-) |
Billigpeter | 9782 | 2015. január 30. 20:40 | Válasz erre: 9781 |
Ez vót az elsõ három szó,amit kimondtam: anyu, apu, alu :-)
|
cblaci | 9781 | 2015. január 30. 19:26 | Válasz erre: 9776 |
Drága tezsvérem, ajándék lónak ne nézd a szarvát, fõleg ha alamónium :-) |
fenyooldrider | 9780 | 2015. január 30. 05:02 |
A Velencei tó nekem is jó,{de nekem bármi jó :D} a többiek is írják már meg,hogy nekik is megfelel-e? |
kviking | 9779 | 2015. január 29. 22:46 |
Köszi az infókat !Mikky-vel felvettem a kapcsolatot szép a gép, korrekt nagyon.Sajna most még várnom kell a személyes találkára mert több gépsast is megnéznék azon a vonalon, de nehéz az idõpontokat összehozni. |
Billigpeter | 9777 | 2015. január 29. 21:21 | Válasz erre: 9772 |
Nekem jó lesz a velencei tó, tavaly is jó (lett volna).
|
Billigpeter | 9776 | 2015. január 29. 21:19 | Válasz erre: 9760 |
Szia Fenyõ! Ideért tegnap a cucc, köszönöm még egyszer. Bár a kormány nem gyári, mert ez alumínium, a gyári meg acél, de kipróbálom, hogy áll rajta. |