Billigpeter | 9775 | 2015. január 29. 21:16 | Válasz erre: 9759 |
Boldog házassági felfordulást, testvérem :-)
|
Billigpeter | 9774 | 2015. január 29. 21:15 |
NDK turmixgép (kivehetõ ajtós) eladó. Ugyanitt alig használt bukófrekvenciás homálytizedelõ terménykukoricára cserélhetõ :-)
|
Gergo76 | 9773 | 2015. január 29. 21:10 | Válasz erre: 9768 |
Köszi, hogy írtál, de nem vagy túl közel :) ha nem találok rövid idõn belül itt a környéken és a tiéd még meglesz mindenképp kereslek !
|
fenyooldrider | 9772 | 2015. január 29. 19:13 | Válasz erre: 9769 |
A Velencei tó környéke szerintem most is játszik,játszhat ha valakinek tetszik akkor nyilvánítsa tetszését! Részemrõl ez is mehet! |
cblaci | 9771 | 2015. január 29. 18:08 |
A Mikkyén kívül most nem tudok más eladó Inazumát, viszont hasított disznót, tojótyúkot, egyéb vidéki állatokat igen, bár az se nekem van de tudok szerezni! :-)))
|
hacse | 9770 | 2015. január 29. 15:38 | Válasz erre: 9767 |
Van itt egy portéka, a Mikkyé ! Vedd fel vele a kapcsolatot !
|
hacse | 9769 | 2015. január 29. 15:36 | Válasz erre: 9765 |
Tavaly a Velencei - tó környéke volt leginkább támogatva , mint helyszín , az idõpont meg csak tolódott egészen mostanáig, de most meg már nem tavaly van.. :o)) Június derekán szokott megtörténni az összejövés, szerintem ha lehet ne tologassuk, mert ezelõtt is abból lett a nem megrendezett találkozó. A helyszín a fentebb említett vizesgödör tájéka is lehet, vagy toljátok az ötleteket bátran! |
Gergo76 | 9767 | 2015. január 29. 11:11 |
Sziasztok ! Székesfehérváron lakom és szeretnék venni egy 750 inazumát ! Tudna valaki segíteni ?
|
Mikky | 9766 | 2015. január 29. 10:42 | Válasz erre: 9763 |
Kedves gyereknek tunik a vevo. Ugyan meg akartam tartani,de beindult a pesre visszakoltozo projekt. Legalabb nem kell azt is felszallitani. Nagyon sajnalom,mert tokeletesen rendben van. Jo 200 ezret nyomtam ra es mostmar csak menni kene vele. De hat az a 164 lo jobban izgat. Meglatjuk.
|
fenyooldrider | 9765 | 2015. január 28. 16:08 | Válasz erre: 9756 |
Igen,ha jól látom {visszaolvasva}máskor is elkezdõdtek az ötletelések a taliról ilyenkor január környékén! Helyileg mik az elképzelések? Remélem idén összefut a csapat! :D |
hacse | 9764 | 2015. január 28. 13:18 | Válasz erre: 9756 |
Hol lesz és mikor? ;o)) Jó , hogy mondod, neki kéne rugaszkodnunk, mer' úgy járunk , mint az elmúlt esztendõben : elméleti síkon is alig volt megtartva a konferencia. Meg rekordalacsony volt a létszám is. .... állítólag, mer' hát én személyesen nem jelentem meg.
|
hacse | 9763 | 2015. január 28. 13:11 | Válasz erre: 9761 |
Ne add el, jó lesz majd ha az a másik motorod , az a Honda , vagy milyen nevû (kínai?..nem tom..) megadja magát. Azok nem javíthatók ugye... :o)))
|
hacse | 9762 | 2015. január 28. 13:06 | Válasz erre: 9753 |
Van zsír új Inazuma szalonból, garanciával ,akár részletre is, 250-es , csak a 2-est kell átjavítani 7-esre aztán a kutya se mondja meg .... Vagy csak a kutya nem ... :-))
|
Mikky | 9761 | 2015. január 27. 20:42 | Válasz erre: 9753 |
Az enyem elado. 1999-es 750-es. Minden rendben van rajta.
|
fenyooldrider | 9760 | 2015. január 27. 18:28 | Válasz erre: 9756 |
Már megoldódott,tegnap délután feladtam,benne van a két felirat is! :D |
cblaci | 9759 | 2015. január 27. 06:14 | Válasz erre: 9756 |
Szabályok kötik õket, muszáj betartaniuk így is van elég bajuk. Egyébként megbízhatóak, csütörtökön lesz 21 éve hogy a nevemre írattam az egyiket :-)))
|
cblaci | 9758 | 2015. január 27. 06:09 | Válasz erre: 9755 |
Az elsõn nem gyári a kormány, ami még nem jelent semmit, de mivel méretre hasonló a gyárihoz -vagyis nem kényelmi célok miatt lett cserélve- én körbenézném festékmérõvel a tankot és a futómûvet alaposan. A másodiknál nem indokolja a 66ezer km a féktárcsák cseréjét, sõt a kuplung tárcsák is jóval többet bírnak, persze ettõl még lehet jó a motor, csak ezekkel az apróságokkal nem árt tisztában lenni. |
Billigpeter | 9757 | 2015. január 26. 22:13 | Válasz erre: 9755 |
Szevasz Viking! Csak most figyelem, hogy földim vagy :-) akkor a Kiskunhalasi kérdést fel sem tettem :-D |
Billigpeter | 9756 | 2015. január 26. 22:10 | Válasz erre: 9751 |
Hát igen, a postás, az egy másik világ (nem merem szidni õket, mert van egy a családba, meg a testvérem is ismer egyet, aki közel áll hozzá :-) Mindenesetre köszönöm a fáradozást, szervezzük a találkozót, hogy rá tudjak szolgálni :-D |
Billigpeter | 9755 | 2015. január 26. 22:06 | Válasz erre: 9753 |
Szia! Ha egy hónapja kérdezted volna, akkor lett volna egy ételhordó színû eladó, az, ami a második képen látható :-) Remélem, nem te voltál Kiskunhalasról megnézni :-) a HAHU.-n van még kettõ, nem tudom, hogy ezek élõ hirdetések- e: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_e_inazuma-8610475 http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_e_inazuma-8218532 Remélem, szerencsével jársz. üdv: Peti |
cblaci | 9754 | 2015. január 25. 09:15 | Válasz erre: 9753 |
kviking | 9753 | 2015. január 25. 08:39 |
Üdvözlök Mindenkit ! Ha valaki tud eladó 750-es inazumát, jelezze már ! Saját részre szeretném és bármi motort megnézek mindig ide jutok vissza. Sajnos amiket hírdettek szinte mind elkelt már, volt amit az orrom elöl 1 órával adtak el sajnos. kviking@freemail.hu ra küldjetek üzenetet ha tudtok valahogy segíteni. Elõre is köszönöm ! |
fenyooldrider | 9752 | 2015. január 23. 17:50 | Válasz erre: 9750 |
Szia,persze,mondom is,én ettõl a sráctól vettem,mondjuk én személyesen vettem át ,de postázza is! Arra figyelj,hogy ne ebbõl a linken kínáltakból kérj,hanem ezt kérd: Pazzaz MT350 {ez a pontos neve} ez egy vastagfalú alukormány,szinte egyezik a miénkkel,csak olyan 30-35 mm-el magasabb,ezt pont fel tudod szerelni,minden koccosan ennyit enged! A srác elérhetõsége:http://www.kepesmotor.hu/motor_kormany/p1391340 A kormány pontos linkje,itt láthatod a pontos méretezést is: http://www.pazzaz.com/PAZZAZ_moto/image/sport/PAZZAZ_3738.jpg Amúgy nekem már volt ezelõtt is Pazzaz kormányom streetfighteren,azon nagyon jól vizsgázott anno,jó minõségû megbízható cucc! |
fenyooldrider | 9751 | 2015. január 23. 17:35 | Válasz erre: 9749 |
Igen,így már jobban néz ki :D! Hétfõn adom postára a csomagot,ma szerettem volna,de elhajtottak ,mivel nem volt becsomagolva kartonpapírba! Ugyanabban a vastag fólia zsákban akartam feladni,amiben a Pazzaz kormányom jött,de ez a postás istenségek nem fogadták el,mondván kiböki a másik csomagokat! Mikor mondom nekik,hogy ebben a csomagolásban hozták el a világ másik felébõl a másik kormányomat,csak a vállukat húzogatták! Na mindegy,majd hétfõn már jobban becsomagolva feladom! Üdv:Fenyõ |
bradiz | 9750 | 2015. január 23. 08:58 | Válasz erre: 9737 |
szia fenyooldrider én szeretném lecserélni a kormányt pont ilyet keresek.meg tudnád írni hol mennyiért szerezted elõre is köszönöm.
|
fenyooldrider | 9748 | 2015. január 22. 04:51 | Válasz erre: 9747 |
Ok,beledobom azt i! Azért gondoltam,hogy nincs rajt,mert a profilodban lévõ fotón nem látszik semmilyen matrica sem! :D |
Billigpeter | 9747 | 2015. január 21. 20:09 |
Leköteleznél :-) ugyan nem csupasz, van rajta felirat, de csak matrica. Biztos jobban állna az eredeti. Nem tudom, hogy fogom meghálálni, valamit majd kitalálok :-) |
fenyooldrider | 9746 | 2015. január 21. 19:04 | Válasz erre: 9743 |
Billig Peti,látom a tankod kopasz,nekem meg van egy garnitúra lementett eredeti Suzuki dombor feliratom,ne csomagoljam oda neked? :D |
fenyooldrider | 9745 | 2015. január 20. 16:31 | Válasz erre: 9743 |
Rendben uram,valamelyik nap feladom,használd egészséggel! Közben rájöttem,hogy gyári,mivel benne van a pozíciófurat,ami a kapcsolókat pozicionálja,rögzíti! |
Kovacspeter | 9744 | 2015. január 19. 20:12 | Válasz erre: 9743 |
Söröket nekem is kell fizetni az Inazuma találkozón, voltak valami gazdát cserélt teló záródugók:-)
|
Billigpeter | 9743 | 2015. január 19. 17:52 | Válasz erre: 9742 |
Szia! a cím: 3528 Miskolc, Duna út 2. legalább portósan add már fel, hogy a postát én fizessem. Köszönöm a kedvességed, majd megpróbálok rászolgálni. pl. én fizetem a söröket a következõ inazuma találkozón :-) Mert lesz, az biztos :-) |
fenyooldrider | 9742 | 2015. január 18. 19:58 | Válasz erre: 9741 |
Nem eladó,de viszont szívesen odaadom :D! Írsz egy pontos postázási címet,aztán már megy is! |
Billigpeter | 9741 | 2015. január 18. 13:06 | Válasz erre: 9740 |
Igen, ha nincs rá szükséged. Az enyémen ETZ kormány van, az meg csak fele súlyú, nem volna túl jó, ha menet közben eltörne.
|
fenyooldrider | 9740 | 2015. január 17. 17:25 | Válasz erre: 9738 |
Szerintem gyári,bár ebben nem lehetek biztos,mivel nem újonnan vettem! Szükséged lenne rá? |
cblaci | 9739 | 2015. január 16. 21:36 | Válasz erre: 9737 |
Billigpeter | 9738 | 2015. január 16. 21:21 | Válasz erre: 9737 |
Sok szerencsét hozzá, remélem beválik:-). Kérdezném, hogy a leszerelt darab gyári- e, és ha az, akkor eladó- e?
|
fenyooldrider | 9737 | 2015. január 16. 20:39 |
Nagy a csend itt a fórumon,akkor bemutatom a túrakormányomat: :D! Amúgy a bowdenek és egyéb kormány cuccok pont annyit engedtek,mint a változtatás,kb magasságban 3-4 cm et! ![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 9736 | 2015. január 13. 21:59 | Válasz erre: 9735 |
Az volt a baj hogy fél literes kiszerelés a legkisebb, és nem fogyott elég gyorsan a -20 fokban;-)![]() |
Billigpeter | 9735 | 2015. január 12. 19:39 | Válasz erre: 9729 |
Aki nem bír meginni egy doboz sört, mielõtt befagy, az minek bontja fel? Ez volt a poén, örülök, hogy ilyen helyen tölthetted az évfordulót, a hómotorozós alkalmatosságot magam is szívesen kipróbálnám, ha lenne lehetõségem :-) |
fenyooldrider | 9734 | 2015. január 12. 19:10 | Válasz erre: 9731 |
Gyönyörû vidék,kár,hogy már nem a miénk.................
|
cblaci | 9733 | 2015. január 11. 19:54 | Válasz erre: 9731 |
Bármelyik képet nézem olyan mint egy festmény, igazi élménytúra lehetett ez a szilveszteri csapatás.
|
cblaci | 9732 | 2015. január 11. 19:52 | Válasz erre: 9726 |
Jó helyre került az ülés, efelõl nyugodt lehetsz. A magasítást nem tudom mennyire tolerálják a bovdenek, nekem 3-3 cm-es szélesítést még elbírták, de többet nem engedett volna.
|
Kovacspeter | 9729 | 2015. január 11. 18:45 |
Kemény tél van arrefelé, Zetelakán felsétáltunk a fõtérre szilveszter este a tüzijátékot megnézni, visszafelé a megmaradt fekete Ursus belekásásodott a dobozba.
![]() |
Kovacspeter | 9727 | 2015. január 11. 18:40 | Válasz erre: 9726 |
Szép és jó meló lesz. Majd valami impregnálóval nem árt lefújni ha visszakerül hozzád. Kormány mifajta? |
fenyooldrider | 9726 | 2015. január 10. 18:33 | Válasz erre: 9725 |
Na,már Andornál van az ülésem,okosításra:D! Amúgy most néztem ki egy kicsit magasított túra alukormányt,aztán ha összerakom a vasat,akkor kész a Kánaán,legalábbis remélem! |
Kovacspeter | 9724 | 2015. január 9. 20:08 | Válasz erre: 9708 |
Buék! No igen, mikor anno kikerestem a Hiflo katalógusból az Inazumához való szûrõt, kihozta hogy jó a 750-eshez az 1.2-eshez, meg a Gs 500-hoz... Kétségeim támadtak ezzel kapcsolatban, hogy ugyanaz a szûrõ teljesítheti egy 2 hengeres 500-as és egy 4 hengeres 1.2-es levegõigényét. Frecska Janit megkérdeztem ezzel kapcsolatban, és mondta hogy a kettõ csak látszólag ugyanaz. Visszatérve erre a légszûrõházas dologra, ha minden ok akkor nemigen kéne ott lenni semmilyen folyadéknak. Nekem eddig nem volt benne se benzin, se olaj, olajköd. És pöcc-röff télen is. |
Billigpeter | 9723 | 2015. január 2. 12:30 | Válasz erre: 9721 |
Viszonkívánom Csabi! Ne add el, mert a pénzen nehéz motorozni :-)
|
Billigpeter | 9722 | 2015. január 2. 12:28 | Válasz erre: 9720 |
Én is remélem, hogy nem veszi zokon. Majd megpróbálom kiengesztelni valami ékszerrel. Veszek neki egy láncot. Mondjuk vezérmûláncot :-)
|
hacse | 9721 | 2015. január 2. 11:59 |
Hát akko' Boldogújévet mindenkinek! Lehet , hogy én sem adom el akkor az enyémet.
|
cblaci | 9720 | 2015. január 2. 09:51 | Válasz erre: 9718 |
Ennek örülök Peti! Remélem megoldódik az alap probléma is ami miatt korábban erre az elhatározásra szántad magad. A Fönix megsejtett valamit? bár gondolhatta a tiltatós éredeklõdõ miatt... Tavaszig hátha elfelejti, elég szeszélyes a masina ahogy én ismerem :-) |
Mikky | 9719 | 2015. január 2. 07:16 | Válasz erre: 9718 |
Helyes Peter. Megbantad volna,ha elkotyavetyeled!!
|
Billigpeter | 9718 | 2015. január 1. 21:29 | Válasz erre: 9717 |
Amilyen az eleje, olyan lesz végig :-) Egy provokatív képet szerettem volna feltölteni, de másodszor sem sikerült, úgyhogy a másodikat töröltem. És nem nevettem, de ígéretemet megtartva kikerült az ételhordó az eladósorból. Ennek viszont egy kicsit örülök :-) |
cblaci | 9717 | 2015. január 1. 20:58 | Válasz erre: 9716 |
Na jól kezded az évet tezsvérem :-) Elõször felraksz egy irritatív hatásra figyelmeztetõ jelzést, aztán sértegeted az oldal felhasználási szabályait és moderáltatod magadat... Oszt még nevetel? :-))) |
Mikky | 9714 | 2014. december 31. 20:16 | Válasz erre: 9712 |
Minden jo,ha vege jo. Csak azert irtam,hogy ovatosan,mert ugye beteg motoron nem segit a szinkron. Az mar csak egy finom hangolas. Tehat,ha valami baja van,akkor meg kell keresni. Megjavitani es utana szinkron. A 4 karbi le-szet-hibakereses-javitas-osszerakas az ugye nem 1 ora,inkabb 4-5. Orulok,hogy rendben van a gep. Kis benazas meg siman belefer. Az enyem is nagyon nehezen indul 1 honap allas utan. Mar rajottem,hogy keves hidegindito es sokkal jobban indul. Ki gondolta volna,hogy egy japan motor is szereti a Raba kejgazt. BUEK
|
Rick | 9712 | 2014. december 31. 18:04 | Válasz erre: 9706 |
Billigpetinek: nem volt benne. cblaci: Fogalmam sem volt arról, hogy ennyire érzékeny a szûrõre. Köszönöm, tanulságosak a hozzászólások. Mikky: A motor nem beteg, nekem nincs hozzá kellõ tapasztalatom. ( agyam ) A szerelõ meg rendes egyébként, nem lehúzós. Voltak szervizigényes, öreg autóim, tudom milyen a lehúzós szerelõ. A lényeg, hogy nem pukkant szét az akksi, és ma úgy beindult a moci mint a sicc. Mindenkinek: Boldog Új Évet Kívánok! Rick |
fenyooldrider | 9711 | 2014. december 31. 12:17 |
Srácok,nagyon figyeljetek az autópálya matricára,mivel ma 0-órától aktív és NINCS{!!!} tolerancia rá,még ha a kormány így is kommunikálta le!! Csak a pótdíj alól van türelmi idõ!!! Itt a hivatalos verzió:http://www.kormany.hu/hu/nemzeti-fejlesztesi-miniszterium/hirek/segitseg-az-autosoknak-terkepek-a-megyei-matricakhoz Ez a lényeg,idézem: ------------Türelmi idõ is segíti a közlekedõket, hogy megszokják, egy adott megyében mely szakaszokon érvényes a megyei matrica. Átmeneti rendelkezésként azok az autósok, akik a díjköteles szakaszokat jövõ januárban matrica nélkül használják, mentesülhetnek a 14 875 forintos pótdíj megfizetése alól, ha legkésõbb február végéig a NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálati irodájában a szolgáltatási díj megfizetése mellett (1470 Ft) az adott szakaszra érvényes megyei vagy országos éves matricát váltanak. A 2014. december 31-e elõtt vásárolt heti (10 napos) és havi matricák a lejárat idõpontjáig, a 2014-es éves matricák 2015. január 31-ig érvényesek.------------ |
cblaci | 9709 | 2014. december 30. 18:31 | Válasz erre: 9708 |
Nyilván ez a legegyszerûbb módja, viszont nekem ez így teljesen normálisan mûködik, úgyhogy marad az 1500Ft-os Hifloflitro a szûkítõvel.
|
fenyooldrider | 9708 | 2014. december 30. 13:59 | Válasz erre: 9707 |
Ezen már én is átestem,még Gixxeres koromban! A légszûrõre tényleg rohadt kényesek,az Inazuma 750 légszûrõ nem kompatibilis a többiekével,még ha kívülrõl annak is látszik! Sajnos mindegyik karbitípushoz és ccm-hez más-más ellenállású szûrõ kell,de a házuk egyforma,tehát az ember azt gondolná,hogy a szûrõ is ugyanaz,pedig nem!!! A cikkszáma alapján kell rendelni: 13780-03F00 A linkje: http://www.webrobogo.net/webshop/Legszurok-Vicma/LEGSZURO-SUZUKI-GSX-750-89-05-GSX-750-S-KATANA-84-86- |
cblaci | 9707 | 2014. december 30. 09:26 | Válasz erre: 9706 |
Billigpeter | 9706 | 2014. december 29. 20:39 | Válasz erre: 9703 |
Csak kérdezem: a légszûrõ benne volt? baromi érzékeny a gép a szívóoldali fojtásra, az enyém azt észreveszi, ha a légszûrõbõl kiveszem a durvaszûrõ szivacsot :-) szerintem nem kell hibát keresni, ha van egy kevés benzin hidegen a szûrõházban, mert vagy elpárolog, vagy kifolyik a doboz alján. az lehet az oka, hogy hidegen egy kicsit szegény a keverék, hallani is, hogy néha tüsszög. a karbiszinkron megfelelõ mûszerrel, melegen 20 perc. De ha a karbiszinkron nem jó, azt leginkább menet közben, terhelésnél veszed észre, mert nem gyorsít egyenletesen, rángat, dadog. alapjáraton az alapjárati fúvókák mûködnek, amiket a "pilot" csavarokkal lehet szabályozni. Ennyi jutott most eszembe. |
Mikky | 9705 | 2014. december 29. 19:41 | Válasz erre: 9704 |
Es 1 ora alatt??? Ez allando vendegge fog teged tenni. :) |
Mikky | 9704 | 2014. december 29. 19:40 | Válasz erre: 9703 |
Beteg motoron karbiszinkron? En utana se vinnem at!!!
|
Rick | 9703 | 2014. december 29. 17:21 | Válasz erre: 9702 |
A motor légszûrõházban több benzin nem volt. Viszont az történt, hogy egy újabb hibajelenség ütötte fel a fejét. 4000-es fordulatszám felett hörögni kezd 6000-ig tovább nem megy. Szívatóval ez a tartomány 6000-8000 között van. Mindezt üzemi hõfokon. A garázsban egyébként 18-20 fok van, és nem is garázs hanem egy nem üzemelõ szépségszalon maradványa, gyakorlatilag egy szoba. A feleségem nem engedte meg, hogy behozzam a hálóba a motort, egy autó szék miatt is egy hétig harcoltam vele, és az sincs már pedig nagyon kényelmes volt. El kellett vinni a motort 15 km-re, hogy ne fázzon kinn a fészerben. Na e kis kitérõ után még annyit a motorról, hogy addig buzeráltam a karburátor alapjárati fordulatszám állítóját, hogy el sem indul a motor, az akksi lemerült most töltöm, bár nagyon zavar, hogy nincs rajta kupak csak egy gázkivezetõ rés félek, hogy szétpukkan. Beszéltem a szerelõvel, azt mondta, hogy egy óra alatt megcsinálja a karbi szinkront valami eszközzel, kitartást meg boldog új évet kíván, de idén már ne vigyem át hozzá...
|
fenyooldrider | 9702 | 2014. december 29. 13:36 | Válasz erre: 9701 |
Húh,ja hogy olyan messze? Nekem a ház alatt van {alápincézett,fûtött} azért is gondoltam a gyors próbát:D! Egyébként azért nem írtam hibakeresés közben a karbik tûszelepét,mert ha a csap benzin,vagy vákuum része nem enged át,akkor nincs mirõl beszélni! |
Rick | 9701 | 2014. december 29. 09:22 | Válasz erre: 9699 |
Köszi Oldrider! A garázs 15 km-re van, de megyek... :-)
|
Rick | 9700 | 2014. december 29. 09:17 | Válasz erre: 9698 |
Kipróbálom az edényes projektet. Különben már régóta szemezgetek az 1200-essel. Ez a benzincsap téma is, olyan õszinte klasszikusnak mutatja a konstrukciót. A 2,88 meg kimondottan szimpatikus arra az esetre, ha az ember hirtelen felindulásból el akar tûnni.
|
Rick | 9700 | 2014. december 29. 09:17 | Válasz erre: 9698 |
Kipróbálom az edényes projektet. Különben már régóta szemezgetek az 1200-essel. Ez a benzincsap téma is, olyan õszinte klasszikusnak mutatja a konstrukciót. A 2,88 meg kimondottan szimpatikus arra az esetre, ha az ember hirtelen felindulásból el akar tûnni.
|
fenyooldrider | 9699 | 2014. december 29. 09:11 | Válasz erre: 9697 |
Sõt,ne csak a benzincsövet húzd le,hogy átereszt-e,hanem a vákuum csövet is,mert nekem már volt olyan problémám,hogy egy quadon át volt repedve a vákuum csap membránja ez ugyanezt a nagyon nehezen kideríthetõ és aljas gondot csinálja,ráadásul az itt átfolyó benya egybõl az olajba jut,mivel ez már a karbi és a hengerfej közötti szakaszba folyatja a nedvet! Ha ez elõrehaladott,akkor mûködõ motornál az a jelenség,hogy motorfék üzem után{csukott pillangó} mikor finoman gázt húznál becsuklik a vas egy kicsit,mivel elcsukott gáz mellett magasabb a vákuumérték,jobban szívja a benzint,utána gázadáskor egy benzinben túldúsult keveréket kap a motor,olyasmi,mintha meleg motornál tökig rá lenne húzva a szívató! Az alattomos az benne,hogy ennek a jelenségnek a nagysága a repedés mértékétõl függ! Tehát arra figyelj,hogy a vákuumcsõnek por száraznak kell,hogy legyen belül! Úgy tudod kipróbálni,hogy lehúzod a vákuumcsövet a karbi oldaláról,a csapon rajtahagyod,aztán megszívod!ekkor a benzin jönni fog a benzincsövön,de a vákuumcsövön semminek sem szabad folynia! Így a legegyszerûbb kipróbálni ezt az alattomos jelenséget! Na.irány a garázs,sok sikert :D! |
Kovacspeter | 9698 | 2014. december 28. 20:01 | Válasz erre: 9697 |
Egen, mindig elfelejtem hogy a 750-esen az a szopatós, tekerentyû nélküli vákumos csap van. Ettõl még a csap átereszthet. (az 1.2-es sima, 3 állású csappal rendelkezik) Azt kipróbálhatod hogy meglazítod és lehúzod a csap üzemanyagcsövét, és aláerõsítesz vmi kis edényt, pet palack levágott alja vagy akármi, és megnézed mi gyûlik össze egy nap alatt. |
Rick | 9697 | 2014. december 28. 19:33 | Válasz erre: 9696 |
Köszi, megnyugodtam! Azt olvastam, hogy a szívótorok vákuuma nyitja ezt a csapot, erre K.Peti megkérdezi, hogy: benzincsap el van-e zárva? Totál lefagytam ettõl a kihívástól... :-) Jól átvert. Még fejtegetem, hogy mi az ok. Holnap konzultálok szerelõkkel is. |
Mikky | 9696 | 2014. december 28. 16:28 | Válasz erre: 9695 |
A tank bal hatso also reszen. De ne keress rajta tekerot! Vakumra nyilik. Csodas otlet. Ha lehuzod rola a csovet,akkor rogton latod,hogy atereszt-e? Inkabb nem szokott kinyitni az a rohadek.
|
Rick | 9695 | 2014. december 28. 11:45 | Válasz erre: 9693 |
Hát akkor egy durva kérdés: Hol van a benzincsap? :-) Elnézést mindenkitõl!
|
Mikky | 9694 | 2014. december 28. 07:33 | Válasz erre: 9690 |
Nekem is volt hasonlo,de akkor fel liter benzinben uszott a legszurohaz. Telen szokas szerint havonta beinditom,felmelegitem. Egyszer szornyu benzinszag volt es nem akart elmulni. Ezutan talaltam a fel liter benzint a legszuroben. A szerelo mondta,hogy egy tuszelep leakadt es dolt a hengerbe a benzin. Ez pedig vissza porladt a legszurohazba. Akkoriban folytonos karburator tisztitas volt a programom,hala a gondos elozo tulajnak. Igen,lehet nagyobb problema! Ha megtelik a henger meg a hajtokar is elgorbulhet,mert a folyadek osszenyomhatatlan. Egy preciz karburator beallitas,esetleg tuszelep cseret javaslok.
|
Kovacspeter | 9693 | 2014. december 28. 07:23 | Válasz erre: 9690 |
Benzincsap esetleg nem zár jól, és/vagy karburátor tûszelep esetleg nem zár jól hirtelen erre bírnék tippelni. Benzincsap el van zárva? Esetleg nézzél egy olajszintet is,hogy nem emelkedett-e? Nehezebb indítás elõfordult? Szerelõd van?
|
Kovacspeter | 9692 | 2014. december 28. 07:15 | Válasz erre: 9689 |
Szóra sem érdemes. Télleg, ideális idõszak van ülésátalakításra, mert most már jön a tél.
|
Kovacspeter | 9691 | 2014. december 28. 07:11 | Válasz erre: 9686 |
Morgen! Tényleg, Zolibáé is Andor féle átalakítás. Gondolom hogy nem az osztott ülés érdekli, csak érdekességképpen jutott eszembe a Cbr, hogy milyen szép meló.
|
Rick | 9690 | 2014. december 27. 21:30 |
Sziasztok! Elég jelentõs benzin mennyiséget találtam a légszûrõ körülötti légkamra alján. Kb. 1/4 dl volt. Korábban is láttam, hogy van egy finom benzin réteg filmszerûen a mûanyag kamra oldalán de ilyen mennyiségben még nem volt soha. Három dolog érdekelne igazán: 1. Mi a magyarázat arra, hogy ez történik? 2. Okozhat-e nagyobb problémát? 3. Mi a megoldás a problémára? Rick |
fenyooldrider | 9689 | 2014. december 27. 17:24 |
Beszéltem Andorral,nagyon tetszik a hozzá állása és szerénysége! Most éppen szedem össze a gondolataimat,aztán küldöm neki az ülést!! Még egyszer,köszi a tippeket!!!! |
cblaci | 9688 | 2014. december 27. 08:57 | Válasz erre: 9687 |
Az ülés fõleg a feleségemet kínozta, attól fáradt el hogy tartania kellett magát mert folyamatosan csúszott elõre. A képen látható lépcsõzetes megoldással ezt sikerült kiküszöbölni, kétszer annyit kibír a nyeregben mint korábban. Nekem is kényelmesebb lett de igazából elõtte se volt annyira kényelmetlen. Andor nem csak a motorok ülésehez ért, õ készítette a tankbõrömet is de bõrözött már hintót is és nagyobb értékû személyautó üléseket. Postán is mûködik a dolog, a Billig Peti ülésének szabásmintáját az én motoromon rajzolta be, mert Andor arra is figyel hogy a varrások kövessék a motor vonalait. Az árról én nem szeretnék beszélni, de annyit megsugok hogy nagyon kedvezõ és nincs elszállva.
|
fenyooldrider | 9687 | 2014. december 27. 07:58 |
Srácok,mindenkinek köszönöm a segítséget,megfogadom a tanácsaitokat! Ebbõl a kis diskurzusból több mindent sikerült leszûrnöm: 1-Jól gondoltam,hogy az üléssel gond van gyárilag,nem csak képzelõdöm,mivel az nem lehet normális egy naked-túragépnél,hogy 50-70km-ként az asszony lekéredzkedik róla,mert széttöri seggét,de én sem szívesen megyek magamban 100km-feletti etapokat,csak muszájból! 2-Ezelõtt GSXR 750 vasam volt,streetfighternek átalakítva,Ducati faridommal-üléssel,ami pályaidom volt,ezért az ülésen 2{!!!!} cm vastag betonkemény szivacs volt és mégsem fáradtam el rajta több száz km-keresztül sem,tehát valószínûsítettem,hogy nem bennem van a hiba :D! 3-Mindenképpen Andort fogom megkeresni, tetszenek a munkái,formailag én is így képzeltem el az ülés átalakítást,meg ráadásul már jó pár Inára csinált is ülést,tehát van típusismerete,minden mellette szól! 4-Negyedszer,de inkább elsõnek kellett volna írnom részetekrõl a segítõkészséget,ami nagyon jól esik,még egyszer köszönöm a sok infót és jóindulatot! |
cblaci | 9686 | 2014. december 26. 20:21 | Válasz erre: 9685 |
Kovacspeter | 9685 | 2014. december 26. 19:19 | Válasz erre: 9683 |
Hello! Ok, küldöm. Lehet közvetlenül a üzemanyagtank elé kérni kis emelkedést biztonságból. Bár ezzel már így nincs bajom, kifejezetten tapadós felületû az egyik fajta fekete anyag amivel át lett húzva. Itt az üllõi mester egyik munkája, Gferi egykori gépe: http://nepitelet.hu/motorok/suzuki/bohom/ Képre klikkelve látszik az ülés, de ez is hasonló elveket követ. Cblaci! Nincs képed véletlenül a Gyarmati Miki Cbr-jérõl amin látszik az ülés? Az is nagyon szép munkája Andornak. |
fenyooldrider | 9683 | 2014. december 26. 08:39 | Válasz erre: 9682 |
Szia,ha Andor számát átküldenéd e-mailban azt megköszönném,én mint mondtam,már a nyári túrák óta gondolkoztam ezen,csak még nem találtam meg a megfelelõ embert! Amúgy én magamtól is pont erre jutottam,hogy az az ív a hibás a kényelmetlen elõrecsúszásban,ha abból eltávolíttatnák egy 2-3cm-es rádiusznyit,kb annyit mint a tiédbõl is hiányzik,akkor tuti lenne! Pont olyan ülésformára gondoltam én is mint a tiéd,meg persze akkor az utas sem lenne állandóan a nyakamban:D! Mint látom,akkor sokan így gondolták mint én ezt az ülés dolgot,és szinte mindegyikõtöké át van már alakítva! Nekem hímzés nem kell bele,az már elvinné giccses irányba,az én vasamhoz már nem illene,azon pont annyi van,amennyi még esztétikus,a hímzés már elvinné giccses irányba szerintem! De egy jó ülés............ Na az kell!!! |
Kovacspeter | 9682 | 2014. december 25. 12:33 | Válasz erre: 9678 |
Igen. Van pár bevált dolog az Inazuma ülés átalakításánál: Középen az ív kiszedõdik, így a vezetõt jobban tartja hátulról, és kényelmesebb, az ülõlap oldalra picit szélesebb lesz, ezáltal jobban tartja a combokat, az ülõlap magasságát lehet kérni magasabbra vagy alacsonyabbra, testmagasság szerint. Alacsonyabbra persze csak korlátozottan. Az utas-részt is meg lehet emelni hogy távolabbra kerüljön a lábtartó, elõre kicsit emelkedik hogy ne csússzon elõre az utas, (puncitámasz) hátulra ugyanígy. Zselés betétet nem akartam, zselés ülést próbálva nem igazán tapasztaltam plusz kényelmet. Endurósabb, vékonyabb üléseknél lehet szerepe. A Tommot irreálisan drága, bár azt vallom hogy meg kell fizetni a minõséget, de mindennek van határa. Két óra melóért az anyagon felül úgy 60 ezer ft munkadíj egy cseppet sok... Andor számát el tudom küldeni ha érdekel a dolog. Nagyon szépen dolgozik, és motorozik is, úgyhogy tudja, milyennek kell lenni egy jó ülésnek. Nekem baráti áron csinálta, de neked is töredék ár lesz a Tommothoz képest. Postázás van. Laci, Billig Peti ülése is hasonló formára hajaz, azokat is Andor készítette, sõt a Szücsié is, ami a Tommotnál készült. Ha hímeztetni akarsz azt nem tudom hogy megoldható-e, meg kell kérdezni, bár szerintem felesleges, egy esõs nap után ahogy az a hímzés kinéz ugye. Üllõn is van egy mester aki jól dolgozik, valamint tudok még egyet Pesten a Szabolcs utcában. |
Kovacspeter | 9681 | 2014. december 25. 10:36 | Válasz erre: 9679 |
Kép lemaradt tegnap mert lefonnyadt a szerver.
![]() |
Billigpeter | 9680 | 2014. december 24. 23:02 |
Áldott, békés Karácsonyt kívánok minden inazumás barátomnak, meg a többieknek is. |
Kovacspeter | 9679 | 2014. december 24. 21:20 |
Muszáj volt ebben a jó idõben meggurítani a gépet. Áldott Karácsonyt Kívánok! |
fenyooldrider | 9678 | 2014. december 24. 17:48 | Válasz erre: 9676 |
Szia,ezt te csináltattad? Pont most agyalok én is ülés átalakításon,valami ilyesmire,de eddig akit kinéztem aranyáron vannak sajnos! {Tommot stb} ha a tiéd,mit csináltak rajta,értem itt a szivacs átalakítását,esetleg zselés betét? Lehet tudni az árát is,meg hogy ki csinálta? |
cblaci | 9677 | 2014. december 23. 21:42 | Válasz erre: 9676 |
Szép biz'a, jól áll a zezerkettesnek, a háttérben se rossz az a drótküllõs bicikli :-) Boldog Karácsonyt Mindenkinek! |
Kovacspeter | 9676 | 2014. december 23. 20:42 |
Egy szép és kényelmes ülés Inazumára, Andor mester keze munkája:
![]() |