9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 9675 2014. december 23. 20:30   Válasz erre: 9672
Sajnálom hogy hogy eladósorba került a géped. Cégügyileg ezek szerint még mindig nem túl jó a helyzet?
    

Kovacspeter 9674 2014. december 23. 20:25   Válasz erre: 9644
Mi történt pontosan? Lemaradtam.
    

Kovacspeter 9673 2014. december 23. 20:22   Válasz erre: 9647
Gyere velünk Erdélybe és garantáltan lesz 'hordalék' a láncodon;-)
    

Billigpeter 9672 2014. december 22. 21:28   Válasz erre: 9670
Szevasz testvérem :-)
Szerintem az lesz, hogy megint hallgatok rád, meg Mikkyre, mert az eladással járó haszon mélyen a várakozásaim alatt marad, viszont ha eladom ár alatt, akkor a pénz is elfüstöl, és motorom se lesz. A hirdetés marad még az éven, de nem hiszem, hogy lesz komoly érdeklõdõ. Reteknek meg egyébként se adnám oda, bármennyit is kínálna. Bár õk mostanában mifelénk csak gyûjtenek, még szerencse, hogy rajtam kívül Dzsonika se szereti a vele azonos színû embereket, és velem ellentétben õ mindig otthon van ;-)
    

Mikky 9671 2014. december 21. 20:13   Válasz erre: 9669
Ne add el. Legalabb is ne mostanaban. Aprilis,Majus sokkal jobb idoszak erre.
A paraszt az ilyen. Nalunk egy tipikus alku ugy nez ki,hogy: reszletre?(az elsot kifizeti a tobbit sohase latod) adok erte almat(mindenkinek van eladhatatlan almaja),a felebol mennyit engedsz?ha a cigo belenyul valamibe,akkor kifizeti kp-ben alku nelkul,aztan addig megy vele amig benzin van benne,utana 20-an hozzak vissza,hogy rossz,atbasztad stb..
Kell ez neked? Tartsd meg es motorozzal vele boldogan!
    

cblaci 9670 2014. december 21. 18:50   Válasz erre: 9669
Szomorú lettem amikor megláttam a Fõnixet egy olyan oldalon ahonnan nem lehet tudni hova kerül és milyen sors vár rá. Nem tudom mi a döntésed oka és nem is tartozik rám, sõt le se akarlak beszélni, arra viszont büszke vagyok hogy egyszer már hallgattál rám és nem lett belõle virágtartó.
Kicsit fájdítom még a szívedet néhány képpel, mert én olyan gonosz vagyok, hogy néha még magamtól is rettegek, sõt ha sok pénzem lenne aljas módon lealkudnék belõle vagy 50ezret és megvenném Tõled, aztán ott hagynám Neked, hogy akkor ülj rá amikor éppen kedved tarja.
Hiszen kivel mással gonoszkodjon az ember ha nem a testvérével ;-)
    

Billigpeter 9669 2014. december 21. 17:12   Válasz erre: 9666
Sajnos az lenne. De nem nagyon kapkodnak érte, illetve jött egy paraszt Kiskunhalasról, értett hozzá, látszott rajta, majdnem leütöttem ásónyéllel, mikor elkezdte hidegen leforgatni tiltásig. Utána mondta, hogy fasza motor, ad érte 400-at. Gondolkodtam, hogy én kísérjem- e ki, vagy Dzsonika, de diplomatikus maradtam, és csak annyit válaszoltam, hogy ez még tárgyalási alapnak is sz@r, mondhatta volna telefonba is, oszt nem kellett volna eljönni ilyen messzire....fent lesz még vagy két hetet, ha nem lesz normális ajánlat, akkor marad, mert itt van a tavasz :-)
    

fenyooldrider 9668 2014. december 19. 07:47  
Valakinek alkatrésznek? : 140 és még alkuképes!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_750-8524592
    

hacse 9667 2014. december 18. 20:48   Válasz erre: 9665
...?... Egyébként megértem, engem is gyötörtek ilyenféle gondolatok többször is , csak hát közbejött mindig a tavasz, most meg azt rebesgetik , hogy ezek a tüzelõanyag árak hosszútávon így maradnak.... Tudom ez csak egy dolog..
    

cblaci 9666 2014. december 18. 18:40   Válasz erre: 9665
Nagyon muszáj?
    

Billigpeter 9665 2014. december 18. 18:37  
Egen, én is látom. ha nincs kérdés, nehéz válaszolni. egyébként van egy eladó ételhordó, tõlem tudjátok meg, ne mástól :-(
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_e_inazuma-8537886
    

hacse 9664 2014. december 17. 20:43  
Má' megen nagyon hátul volt a fórum címe a sorban.
    

cblaci 9663 2014. december 13. 22:20   Válasz erre: 9659
Ezzel én úgy vagyok mint az öreg székely, egyszer már mondtam hogy JÓ, ha változás lesz majd szólok :-)
    

Rick 9662 2014. december 13. 14:53   Válasz erre: 9659
Ez igen! :-)
    

fenyooldrider 9661 2014. december 12. 17:45   Válasz erre: 9659
jó írás,tetszik!!!!
    

hacse 9660 2014. december 10. 20:10   Válasz erre: 9659
Én még emlékszem erre a történetre.
    

Billigpeter 9659 2014. december 8. 20:05   Válasz erre: 9653
Szia sigrit!

Íme egy tavaly húsvétkor egy fatális motorproblémából felállított motorbicikli próbaútjáról általam írt szerintem humoros szösszenet, bár már megjelent az oldalon is, most felidézem, mert jó olvasni :-)

"Délután 3 órára már 7 fokos hõség perzselte az aszályosnak egyáltalán nem nevezhetõ tájat, a vastag felhõkön átsejlõ nap meg-megcsillant a belvíz által létrehozott kisebb- nagyobb pocsolyák felszínén. Mivel a locsolkodók hadjárata már az utolsókat rúgta, olyan csend honolt a környéken, hogy még a kutyák is csak félve, rövid vakkantásokkal merték megtörni ezt a hirtelen jött nyugalmat.
És ekkor megtörtént: rövid önindítóhang után a hengerenkénti leömlõkre felhelyezett gixerdob nyers morgása adta a szomszédság tudomására, Petike motorozni készül.
"Hát ez hülye" - gondolták az emberek, mikor a jól fûtött autóból kinézve látták, ahogy a bõrruhám alá húzott számos aláöltözõtõl Michelin baba méretûre dagadva kesztyûs kézzel próbálom a maszkot a sisak alatt eligazgatni úgy, hogy az orromból elõtörõ gõzfelhõ közvetlenül a sisakplexire csapódva ne növelje az eufólia miatt a szemem elõtt lebegõ rózsaszín ködöt.
Lóra fel! Egész testem beleborzong, ahogy megérzem az ülepem alatt az ismerõs remegést. Régen találkoztam már a motorommal ebben a "pozícióban"! Kezeim a kormányra simulnak, ismerõsek a kezelõszervek, minden ott van, ahol a múltkor volt. Szinte öntudatlanul végzem az indulás elõtti rutint: tükörállítás, oldalkitámasztó vissza, világítás, szívató a helyére.
Végre a váltó kukactengelye a helyére csúsztatja az egyes fokozat fogaskerekeit, az üres visszajelzõje kialszik, a motor diszkrét rándulással adja tudtomra: "felõlem mehetünk".
Elindulunk. A terelõvonal megfakult csíkjai szinte egyenként üdvözölnek. "Ésszel menjél ökör, hideg még az aszfalt, meg poros is"- szólal meg belülrõl egy hang. Felesleges mondania, látom. A tél által hátrahagyott számtalan kátyú többségében vidáman borzolja az ottmaradt vizet a hûvös északi szél. "Pici egy, óvatos kettõ haladós három" az ételhordó újjászületett blokkja óriási magabiztossággal gyorsítja a vasat, vele együtt engem is. "De jó érzés is ez, az istenit neki" fut át az agyamon, miközben elhagytam fatornyos kicsi falum helységjelzõ tábláját. A fordulatszámmérõ bõszen ostromolja a 6000-es fordulatot, nyers még a blokk, nem engedem felé, inkább elváltok. a hideg szél miatt könnybe lábad a szemem, beleüt a hideg az ujjamba, nem baj, megéri, mert éppen MOTOROZOK!
Mellettem nesztelen suhan el a halott táj, száraz fû, kopasz fák, fekete szántók. Valaki szólhatna már, mondhatná már az illetékes szenteknek, hogy tavasz van, lehet, hogy elnézték a naptárat.
Alattam a motorbicikli azt hiszem, élete legjobb formáját hozza. A hangja gyönyörû, teljesítménye fenomenális. Meghozta hát a gyümölcsét az a számtalan munkaóra, melyet fõként egyedül, de a segítõtársaim tagadhatatlan érdemei mellett töltöttem a feltámasztásával. Eszembe villan a Cblaci kommentje: "méghogy virágtartó! nem is áll meg a tankján a virág, mert lecsúszik róla!" Mosolyognék, de az arcomra fagyott a vigyor, mióta elindultam. Tényleg kár lett volna ezért a vasért!
Elágazáshoz érek, merre kellene mennem? A mûszeregységre pillantva az üzemanyagszint jelzõ mutatója megnyugtatóan nézegeti az alatta elhelyezkedõ skála "F" betûjét, bárhova mehetek. Elindulok balra, hátha arra történik valami. Az országút elhagyatott, szinte egyedül haladok rajta. Egyszercsak egy kanyarból kifelé jövet feltûnik szembõl egy szimpla fényszóró. Egybõl felismerem: ez nem egy kiégett izzójú Zsiguli, hanem egy SV teljes valóságában. Elgémberedett karokkal intünk egymásnak, és elégedetten konstatáljuk, hogy nem egyedül vagyunk hülyék ebben az országban.
Másfél órai motorozás után a szervezetem jelzései kezdtek felülkerekedni a motorozás miatti katarzisomon, a nap is eltûnt, és érezhetõen elkezdett az idõ hûlni. "Egy jéghideg koka-kóla, az volna most az igazi" gondoltam, és hangosan röhögtem. hazafelé vettem az irányt. egy piros lámpánál megállva a mellettem álló autó ablaka lehúzódott:" Kemény vagy Öcsém" hangzott egy borízû hang elismerõ kurjantása, köszönetképp intettem neki, ami elég sutára sikerült: rendesen el voltam már gémberedve.
Valóban kemény lennék? A barátom motoros postás, õ az XR 125-tel havon, jégen, ónos esõn át közlekedik, hogy az emberek megkapják a küldeményeiket, amit várnak. Na Õ kemény, de én se vagyok gumiból!
Hazaérve bevittem a gépet a vidámszínpadra, 121-et mutat a napi számláló. nem túl sok, gyõzködöm magam, hogy mennyire jólesett.
Most egy jó nagy bögre forralt bor mellett, egy forró fürdõ után még mindig remegõ kézzel gépelem ezt a szösszenetet, és arra gondolok, hogy lehet, hogy hülye vagyok, de a mai délután minden pillanata megérte, bármikor megismételném. Sõt, még az írói vénám is elõhozta."

    

Billigpeter 9658 2014. december 8. 19:54   Válasz erre: 9650
Szerintem csak szóltak nekik, hogy Szilvásváradon fogyóban van a málnafagyi. ez annyira sokkoló hír volt, hogy mindenki magának akarta az utolsó gombócot :-)
    

Billigpeter 9657 2014. december 8. 19:51   Válasz erre: 9647
Fontolgatnod kellene a fokhagymás zsír terápiaszerû használatát, mert a végén még komolyabb szerkezeti károsodás lesz a vége :-)
    

hacse 9656 2014. december 4. 10:15   Válasz erre: 9653
Meg van bocsátva.. :o))
    

hacse 9655 2014. december 4. 10:08   Válasz erre: 9654
Ez platós teherszállító trike, olyan , mint nálunk anno a Pannóniából készült háztáji csettegõk. A Kínai Népköztársaságban gyártják Foton, Five Star, meg még ki tudja hányféle néven. Láttam már "iskolabuszként" is funkcionálni, sok kis kínai gyereket szállított rajta a tanítónéni . :-) Ettõl függetlenül nem kicsi feladatokat oldanak meg ezek az emberkék ezekkel a gépekkel, bár , ha nálunk nem ütközne törvénybe szerintem itt is látnánk hasonló "fogatokat".
    

fenyooldrider 9654 2014. december 2. 16:55   Válasz erre: 9652
Akik zsákban hordják a földgázt,pld:http://www.erdekesvilag.hu/zsakokban-szallitjak-a-foldgazt-kinaban/
azoktól semmi nem fura!

Amúgy minek doboz a vasra,így kell:


    

sirgit 9653 2014. december 2. 15:01  
Bocs fiúk,egy idõre kiszálltam (kényszerbõl) mert a számítógép karbantartást igényelt,majd a jelszavammal nem engedett vissza,jelszó újra igénylésre választ sem kaptam, viszont az adminnak küldött személyes emailt követõen újra tudok firkálni! :D Ha már motorozni tavaszig nem.

November végén még egy 200 km-es "túra" belefért,de megbántam mint a kutya,pedig mindenbõl 2-3 volt rajtam :) A dac és a büszkeség harca volt a józan ésszel-de hazaértem szerencsésen.-

Szép,de rövid telet Mindenkinek!


    

Rick 9652 2014. december 1. 18:30  
A Volán nem biztos, hogy preferálja, de ha messzirõl hozod a motort ez is megoldás lehet a szállításra:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152316539883246&set=vb.329498898245&type=2&theater
    

fenyooldrider 9651 2014. november 28. 05:02   Válasz erre: 9650
:D
    

cblaci 9650 2014. november 27. 22:33   Válasz erre: 9648
Jó hangjuk van, de nem az én világom. Túlságosan ingerszegény környezetben túráznak, ráadásul gyorsan is. Másik észrevétel hogy fura ruha van a közutasokon, ráadásul nem is zöld-piros tárcsával integetnek hanem zászlóval. De ami a legdúrvább hogy ezeknek a motorosoknak fingjuk sincs a csapatban motorozás szabályairól, egymás hegyén hátán mintha menekülni kellene, ahelyett hogy fegyelmezetten cipzár alakzatban motoroznának a túravezetõ után. Komolyan mondom volt olyan pillanat amikor még versenyeztek is. Mondjuk csomag nélkül könnyû, biztos autóval vitték utánuk. :-)))
    

cblaci 9649 2014. november 27. 22:32   Válasz erre: 9647
A láncom élettartamára az idõhiány hatott leginkább ebben az évben, ráadásul kedvezõen ugyanis alig 4ezret mentem. Jövõre már több idõm lesz valószínüleg, de akkor meg az fogja meghatározni a lánc nyúlásának mértékét, hogy Viktorunk milyen hangulatban ébred reggelente és milyen csomagokat talál ki. 41ezernél cseréltem le a gyárit, azóta 14ezret mentem vele de automata olajozóval ami egy veszélyesen megosztó téma, ezért is nem hoztam fel :-) Ha igaz a folyamatosan pótlódó olajfilm jótékony hatása, akkor legalább 50ezret ki kellene bírnia, de a legnagyobb bizonytalanságot az addig eltelt évek száma miatt érzem.
    

fenyooldrider 9648 2014. november 27. 21:05  
Vegyük fel ismét a fejhallgatót,megéri,ezek az igazi motorversenyek:
MAN TT onboard: https://www.youtube.com/watch?v=d9rTfiMqn30
Macau onboard: https://www.youtube.com/watch?v=G3Rb3z_y6W8
    

hacse 9647 2014. november 27. 13:06  
17000 megtett kilométer után egy negyed fordulatnyit kellett feszítenem a láncon. Mik lehetnek a kilátásaim ? Sprézem mint a marha, eddig kétszer mostam le Brigéciol "ligt" típusú vegyianyaggal, de nem szokott sok "hordalék" lenni rajta. Ez D.I.D 530-as , azt hazudják , hogy 130 lóerõig használható. Az ezelõtti az eredeti RK volt, azt 25000- nél cseréltem, mert beálltak a szemek, megmerevedett, mint az áztatott kenderkötél -10 fokban. Ez inkább az öregségnek tudható be szerintem, már 9 éves volt, sokat állt, megnyúlva meg nem volt. Nyilván nem lehet erre egyértelmû választ adni, de .... mittomén...
    

hacse 9646 2014. november 27. 12:50   Válasz erre: 9645
Ez valami négyütemû lehet .... :-]
    

cblaci 9645 2014. november 23. 20:07  
Vegyetek fel egy fejhallgatót és élvezzétek:
https://www.youtube.com/watch?v=6mSYBrm1ijY
    

Rick 9644 2014. november 23. 17:45  
Sziasztok! Igaz, hogy eddig is motoroztam, de most már fent van a mûszerfal is. Így sokkal jobban tudom igazítani a sebességemet a táblákhoz... Csak a tank van behorpadva már, és kisebb fényezési hibák rontják az összképet. A biztosítót keményen benyaltam nem fizet semmit. Szakosodott ügyvéddel megbeszéltem, peren kívüli egyezség nem ment. Egy perben is csak részleges térítést kapnék, amibõl túl sok költség lenne a szakértõ és az ügyvédi díj. A végén vagy nagyon kevés maradna, vagy annyi sem. Már nem érdekel annyira, túltettem magam rajta bár néha eljátszom a gondolattal, hogy Karácsonyi ajándékként hamis vád miatt feljelentem a biztosító elutasító levelének aláíróit. De inkább örülök, hogy épül-szépül a vas. A régi plexi eltörött, új plexit nem fogok felrakni, és egy kamerát képzeltem a kormányra, hogy többet ne kelljen senkinek utólag azon ábrándoznia, hogy mi is történt valójában. Lassan elrakom én is a mocit száraz helyre, tanulok a téliesítési kommentekbõl.
    

cblaci 9643 2014. november 18. 17:13   Válasz erre: 9639
Osztómûvet kell tenni rá, mint a maszek húsdarálóra ;-)
    

cblaci 9642 2014. november 18. 17:10   Válasz erre: 9637
...na meg a Sport Szelet! :-D
    

fenyooldrider 9641 2014. november 16. 12:55   Válasz erre: 9640
:D
    

Kovacspeter 9640 2014. november 15. 19:54   Válasz erre: 9633
Hû, a 24 literes Gsx 1.4 tank összepárosítva a 750-es Inazuma fogyasztásával tisztességes hatótávolságot eredményez.
    

Kovacspeter 9639 2014. november 15. 19:50   Válasz erre: 9631
Mezõgazdaságban? Kicsit nagy a fordulatszám, meg a váltóáttételezése se nagyon passzolhat a szántáshoz.;-)
Erõtartalékpárti vagyok, legalábbis a túragépeket illetõen, de egy ilyen sportmotor utcára...minek? Már egy mai 600-as úgy megy mint az õrült.
    

Kovacspeter 9638 2014. november 15. 19:40   Válasz erre: 9630
Értem...elõbb-utóbb biztos kiderül, ha lefutnak vagy 60 ezret hogy mi lesz velük a helyzet.
    

fenyooldrider 9637 2014. november 11. 20:02   Válasz erre: 9636
Ügyes megoldás,hiába,a rutin meg az évek:D!
    

cblaci 9636 2014. november 11. 16:28   Válasz erre: 9635
A viaszos mosás nem a fényezést óvja, arra ott van az erre való paszta, ahogy írtam is. A viaszos sampon inkább azért jó mert nagymosásnál minden olyan helyre becsorog aminek takarításához nem férünk hozzá, viszont kiinduló pontja lehet a rozsdának. A viaszos sampon hagy egy konzerváló réteget, de természetesen jól ki kell szárítani a gépet mielõtt eltesszük téli álomra. A vákumcsapot egyszerûen kinyíthatod, van aki simán a szájával szívja meg a csövet, ettõl én egyszerûbben oldom meg egy pumpás fej segítségével amihez bármelyik háztartásban fellelhetõ tisztítószer vagy virágzuhany pumpás feje felhasználható. Ha netán le kell venni a tankot akkor is így ürítem ki.
    

fenyooldrider 9635 2014. november 11. 15:24  
Igen én is vaxolnám,mivel az az egyik legjobb védelem,de nagyon gáz lenne,ha matt fényezést viaszolnák:D!
Elég komoly felára volt a matt festék és lakkrendszernek ahhoz,hogy most bekenjem fényesre!
Egyébként a vákuum csapot hogy nyitod ki,mert az enyémen eredetileg a gyári tankon lévõ csapon semmiféle kézi tekerentyû nincsen,csak a vákuumcsõ,meg a benzincsövek?!

    

cblaci 9634 2014. november 10. 19:44  
Alapos mosás viaszos samponnal, krómok átpolírozása, festés szintén, de semmi durvaság csak puha ruhával körkörösen felviszem majd száradás után fényesítem. Tank tele + dupla adag Spuri. Akksi ki, de semmi csepptöltés, majd legközelebb mielõtt berakom rámérek és ha kell egy kicsit felrakom töltõre. Légszûrõ nyílását és a kipufogót ledugózom. Tavaly 6hét volt a legtöbb amit állt, akkor akksi be, vákum csap "kinyit" és rövid indítózás után már duruzsolt is. A téli elrakás nálam inkább készenléti állapotot jelent (régebben az akksit se vettem ki), ha olyan az idõ bármikor hadrafogható a gép. Van itt egy videó a téli indításról -5°C ban, érdekessége hogy a hozászólók között van néhány itteni alapító tag akik akkor ismerkedtek meg, igazából innen indult az Inazuma Fórum gondolata.
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motor/ujevi-jaratas-es-valasz-80104

    

fenyooldrider 9633 2014. november 10. 19:09  
Megmostam a vasat,lánc elmosva brigóval,aztán vízzel tisztára mosva,utána levegõvel lefújat vízmentesre, szárazra!
Ezek után ipari teflonnal befújva minél vastagabban !
A gépet teletankoltam fullra Shell V-powerrel {ez nálam 24liter},bár hála istennek ez a tank {GSX1400}már nem hajlamos a rozsdára,de azért biztos,ami biztos!

A vas szépen leszáradt,letörölgettem,leápoltam ahol le kell,de természetesen az olajcserét is meg fogom csinálni,ha megjön a Motul 10w40 olajam,meg a szûrõ hozzá!
Természetesen ez a 'téliesítés"csak az elsõ jó idõig tart,mert én igazából szoktam menni télen is néhány kört jobb idõben!
Ja azt elfelejtettem,hogy az én vasam fûtött,garázsban telel,néha jobb alkalmanként körbeüljük haverokkal néhány sör és pálesz mellett,aztán anekdotázgatunk a múltról és tervezgetjük a jövõ évet :D !
Ki-hogy télisesíti a vasat?
    

Rick 9632 2014. november 10. 17:12   Válasz erre: 9618
Tiszteletem! Akkor valamit mégis a konzerválásáról, hátha vannak itt kezdõk. Például itt van ez a Rick, vagy ki a fene. Neki pl. fogalma sincs, hogy mit is kéne csinálni. Billigpeter legyen kedves elkezdeni, mert senkinek sem kell a dicsõség, csak a tudás!! :-)
    

cblaci 9631 2014. november 9. 20:58   Válasz erre: 9625
Azt is börtönbe zárnám aki utcára engedi ezeket, mer az oké hogy kell az erõtartalék, na de ennyi!? 230 lóerõ? Sokkal több haszna lenne pl. a mezõgazdaságban, vagy nem? Ott is versenyezhetnek a technikák, a kenyérföldön forgalom sincs akkora és rendõr is ritkán jár. Nevetõsjel.
    

lecso 9630 2014. november 9. 20:30   Válasz erre: 9625
Igen. A 2 év kilométerkorlátozás nélküli garancia necces...
    

hacse 9629 2014. november 9. 19:52   Válasz erre: 9618
Fokhagymás zsír, oszt' halihó, a májusi esõk meg majd lemossák róla teljesen . ..oszt' megen halihó.... ;o)))
    

hacse 9628 2014. november 9. 19:48   Válasz erre: 9625
Simán.
    

hacse 9627 2014. november 9. 19:47  
Már csak 700 km kell az olajcseréhez, úgyhogy jöhet még egy kis jó idõ. :o)
    

Kovacspeter 9626 2014. november 9. 00:56   Válasz erre: 9622
Pedig most visszajött a jó idõ, lehet még menni...;-)
    

Kovacspeter 9625 2014. november 9. 00:52   Válasz erre: 9621
Feltöltéssel gondolom semmilyenben. Kérdés hogy az állítólagos kb 230 Le-s utcai verziót is azzal tervezik-e.
A tudomány jelen állása szerint elképzelhetõ 220-230 ló egy szériában gyártott, sornégyes, 1000-es gépnél feltöltés nélkül?
    

cblaci 9624 2014. november 8. 22:54   Válasz erre: 9623
Az nem formalin, hanem hétpecsétes titok, állítólag annyira jó hogy az öreg ki se akar szállni a kádból amikor fürösztik.
Egyébként biztosan jó az erdélyi sár is, rendesen be van vakolva vele a leömlõm, alatta viszont tutira fényes! ;-)
Küldjek neked? Kevés vízben feloldod aztán lehet vele mázolni.

    

Billigpeter 9623 2014. november 8. 09:54   Válasz erre: 9619
Nem hiszem, hogy a formaldehid használ az inának, de sose lehet tudni :-)
    

Billigpeter 9622 2014. november 8. 09:49   Válasz erre: 9620
Na, ez például egy új technológia, bár nem hiszem, hogy az éven eljutok Erdélybe ;-)
    

lecso 9621 2014. november 8. 06:45   Válasz erre: 9598
Milyen kategóriában nevezhetõ egy ilyen versenymotor manapság a világban?
    

Kovacspeter 9620 2014. november 7. 23:12   Válasz erre: 9618
Az enyém le van konzerválva, egyelõre az erdélyi sárba...itt tart a dolog jelenleg;-)
    

cblaci 9619 2014. november 7. 22:00   Válasz erre: 9618
Az az igazság Petikém hogy én idéntõl szakítok a hagyományokkal. Felvettem a kapcsolatot az oroszokkal és rendeltem tõlük abból a vegyszeres folyadékból amibe a nagy vezérüket mártogatják már 90 éve.
Ha az öregnek bevált a konzervatórium akkor az Inának is megfelel tavaszig. Megérdemli na, hosszútávú terveim vannak vele, kellett a spuri mellé még valami extra, hátha az olaj se úgy savasodik...
    

Billigpeter 9618 2014. november 7. 21:25  
Uraim! Lassan itt az idõ, hogy konzerváljunk. Persze, ez minden éven volt már téma, és a régiek ismerik is egymás véleményét. De az újak kedvéért csak címszavakban elevenítsük már fel az elhangzottakat, okulásképpen:-) el is kezdhetném, de meghagyom a dicsõséget :-)

    

Mikky 9617 2014. november 6. 02:22   Válasz erre: 9616
H2,bocs...
    

Mikky 9616 2014. november 6. 02:21   Válasz erre: 9615
Koszi. A HP2 gyonyoru
    

Kovacspeter 9615 2014. november 6. 00:33   Válasz erre: 9612
Hoppá, ezt a napokban találtam, eladó H2 itthon!
http://www.kepesmotor.hu/kawasaki-utcai_klasszikus/p1097738
    

Kovacspeter 9614 2014. november 6. 00:28   Válasz erre: 9613
Sok balesetmentes km-t hozzá!
Jaja, a 600-asokat arra tervezték. Ha lesz Erdélybe gurulás, ott azért jobban jársz majd az Inazumával.
    

Mikky 9613 2014. október 30. 23:16   Válasz erre: 9609
Az injektoros. A valasztas fo indoka,hogy ez volt a kollegamnak. Eros. Megbizhato. Olcso volt. Ja es a holland 38 000 Km(az nem ugyanaz,mint a magyar. Itt borton jar a tekeresert) Azert remelem,hogy palyan is elboldogulok vele. A 600-as speed gepekkel egy a baj. Versenymotorok! Leszakad a kezed 1 ora turazas utan.
    

Kovacspeter 9612 2014. október 30. 22:54  
Komolyra fordítva, a H2 elnevezésrõl egész más jut eszembe. 750 ccm, három henger, két ütem, levegõs, réses... kicsit olyan a névválasztás mint az új Inazuma, ami lehetne inkább kis B-King, kis Gsr.
    

Kovacspeter 9611 2014. október 30. 22:49   Válasz erre: 9602
Szerintem is kevés, utcára 220-230 ló a mai felgyorsult világban elég silány. Mindenképpen 300 fölé kéne izmosítani a fejlesztõknek hogy valami legyen;-)
    

Kovacspeter 9610 2014. október 30. 22:46   Válasz erre: 9591
Hm, ezek kézzelfogható indokok... bár a tévét inkább hajítsd ki;-)
    

Kovacspeter 9609 2014. október 30. 22:42   Válasz erre: 9587
Gratula, sok balesetmentes km-t! Ez még a karburátoros, vagy már az injektoros széria? Mivel pályán is motorozol, azt hittem valami könnyebb sportgép lesz a cél, Gsx-r600, Cbr600 ilyenek.
    

Kovacspeter 9608 2014. október 30. 22:40   Válasz erre: 9586
Há' azt mondom hogy nem gondoltad komolyan.;-)
    

hacse 9607 2014. október 30. 20:47   Válasz erre: 9606
Az egyáltalán nem rossz teljesítmény, fõleg az én másfél év alatt 5000 km-emhez viszonyítva , olajcserétõl számolva. Még egy ezrest kellene mennem , hogy oilt cserélhessek.
    

Billigpeter 9606 2014. október 30. 09:55   Válasz erre: 9600
Szeva Csabi!

Robog a gazdaság, meg az építõipar- lefelé a kizsírozott szakadékba. még nem hagytam ott, csinálunk mindent, csak nehogy dolgozni kelljen :-) motorozni szeretnék, csak idõ nincs rá, mert unatkoztam, oszt szétvertem a házat belülrõl. egyébként nem panaszkodhatok, mert az idén gurultam két olajcserényit, az meg tizenkétezer km, akárhogyan is számolom :-)
    

Billigpeter 9605 2014. október 30. 09:43   Válasz erre: 9603
Visszakaptam a szervízbõl, másfél hónap alatt sikerült kicserélni benne az usb csatlakozót, meg a hangszórót, de hát a hamar munka ritkán jó :-)
    

cblaci 9604 2014. október 29. 21:16   Válasz erre: 9602
Közben megnéztem a motort is :-) szívesen kipróbálnám Erdélyben a múrvás úton, szerintem a lóerõ még elég is lenne, viszont egy két dolog biztosan lehullana róla menetközben. Amúgy nem tudom ezeket melyik közútra gyártották, vagy ezeknek utat is építenek külön? Sok itt a kérdés kérem, talán még azok se tudják rá a választ akik közelebb laknak a városhoz mint én.
    

cblaci 9603 2014. október 29. 20:37   Válasz erre: 9602
Egy "hajtókaros" telefontól viszont egész jó! :-)
    

Billigpeter 9602 2014. október 29. 20:16   Válasz erre: 9601
Az szerintem is kevés.

    

hacse 9601 2014. október 28. 20:51   Válasz erre: 9598
Turbófeltöltõs kompresszor van rajta, és kár, hogy csak háromszáz lóerõs. ;-))
    

hacse 9600 2014. október 28. 20:48   Válasz erre: 9599
"Nem egy szószátyár gyerek maga." /A tanú/ . Üdv. Peti ! Mi van? Semmi? Felvirágozódott az építõipar ,vagy otthagytad , vagy még nem, és motorozni szeretsz e még? :o)
    

Billigpeter 9599 2014. október 28. 09:41   Válasz erre: 9590
én :-)
    

fenyooldrider 9598 2014. október 27. 15:39   Válasz erre: 9597
Érdekes,hogy ahány helyen írják,annyifélét!
Pld a Sportmotoron még kompresszoros feltöltõt írt,nem turbót mint amit itt látunk:http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/kawasaki/kawasaki-ninja-h2-h2r.html
Amúgy ez egy echte versenymotor,azért 300LE,{H2R}
az utcait 220-230Le-Re tervezik {H2}
    

Rick 9597 2014. október 26. 18:19   Válasz erre: 9596
Köszi Mikky, cblaci nemrégen értem haza máris nézem a kontra anyát. Ezt láttátok már?
http://www.youtube.com/watch?v=gs1SgxcS0xA
Csak 2:35-ig kell nézni. Feltöltõs moci, 300 LE??? :-) Nagyon durva. Ha mozgatható lenne rajta a légterelõ szárny, nem csak elõzni lehetne vele, hanem átrepülni is... :-) Új KRESZ kell majd lassan. Közben kimentem, lehúztam a mûanyagot látom, hogyan kell állítani, de olyan hideg van meg sötét, hogy nem fogok próbálkozni már. Köszi még egyszer!
    

cblaci 9596 2014. október 26. 08:41  
A találkozóval kapcsolatban annyit jegyeznék meg, hogy egy márkatalálkozó mindig jó, sok egyforma motor, sok kérdés-válasz, jó hangulat, legalábbis nekem az elsõ két konferencia így maradt meg a tudatomban. Erre kell legalább egy nap ami nem baj ha ottalvósra sikerül, nagyok közöttünk a távolságok ami miatt vannak akik késõbb érnek oda és hamarabb is kell indulniuk. Egy ilyen megmozdulás szerintem nem igazán egyeztethetõ egy erdélyi kirándulással, mert biztosan valaminek a rovására menne. Erdélyt felfedezni kevés talán egy élet is, mi eddig ahányszor kimentünk mindig tartalmasra terveztük a napot, voltak természetesen rövidebb pihenõk is de abba nem sok minden fér bele, fõleg nem ismerkedés és az esetleges típus problémák kitárgyalása.
A kuplung a 750-es esetében bovdenes, a kar holtjátékát 2mm környékére szoktam beállítani, bár a szoktam egy kissé túlzó, mert igazából jó ha kétszer nyultam hozzá eddig. A karnál van a kontra anya, azt kell meglazítani és akkor az állítócsavarral beállítható a holtjáték, majd a kontra anyát vissza kell húzni. Ezt követõen jól kell mûködnie a kuplungnak, feltéve ha nem kopott a lamella vagy nincs egyéb szerkezeti probléma.
    

Mikky 9595 2014. október 26. 08:11   Válasz erre: 9594
Adjal neki holtjatekot. Kulonben ez a jobbik eset. Nekem szinte nulla holtjatekkal emel ki szepen.
    

Rick 9594 2014. október 26. 07:38   Válasz erre: 9589
Én annyit ígérhetek, hogy egynapos túrára nagyon szívesen elmegyek akár az ország másik végébe is. Ha már a gumiknál tartunk: azt vettem észre, hogy a kuplung kar az elsõ 1-2 cm-en kiemel. Szeretném ha 2-3 cm-nél emelne csak ki. Mi lehet a megoldás?
    

cblaci 9593 2014. október 26. 07:32   Válasz erre: 9590
Lepsénynél még megvolt... :-)
    

Rick 9592 2014. október 25. 20:38   Válasz erre: 9584
Hát én is megtartottam ma a konferenciát a diverson-os barátommal. Az elsõ 20 km után rájöttem, hogy ez nem fog menni kámzsa nélkül Decathlonnál megálltunk.
Mentünk 250 km-t, megkerültük a Börzsönyt, mert az átvezetõ utat elmosta az esõ. Most nagyon bankrablós kinézetem lett kíváncsi lennék sirgitnek milyen benyomása lenne rólam... :-)
    

hacse 9591 2014. október 25. 19:46   Válasz erre: 9578
Az a baj , hogy van személykocsi is meg hûtõszekrény meg tévé meg étkezési igények, satöbbi.....
    

hacse 9590 2014. október 25. 19:32  
Billigpeti ! ?.
    

Mikky 9589 2014. október 25. 10:04   Válasz erre: 9588
Ez tenyleg most esett le nekem is. A Land Roveres forumon is folyton a siras(en is). CBR-eseknel is,ez a baj,mi lehet az oka? Tud valaki alkatreszt? Mi meg gumizunk. Rohogunk.
Egy ilyen erdelyi turara szivesen beneveznek. Tudom,hogy en vagyok talan a legproblemasabb csavo. En csinalom a beosztast 45 embernek(beton kemenyen,mert folyamatosan halnak a nagymamak,esetenkent 5 is valakinek evente),ezert en aztan nem mehetek szabira akkor,amikor akarok. De mint minden ez is megoldhato lenne. Kozel egyforma motorokkal. Szep szerpentineken. Magyaros vendeglatassal. Jo kaja. Sor. Vita. Kesobb verekedes. GUMIT CSAK PARBAN!!! Stb..Mennei bododsag!!! Szerintem ossze lehetne hozni. Ismerek egy-ket sracot. Tudnek infot gyujteni. Utvonal. Szallas. En Fehergyarmat mellett lakom. A Nyugat Magyarorszagiak itt megszallhatnanak. Vendeghazban 3500/ejszaka. Este nalam bogracsparti. Masnap irany Erdely. Vissza ugyanugy. Mit szoltok?
    

fenyooldrider 9588 2014. október 25. 08:49  
Annak örülök,hogy mûszaki részrõl csak szinte kizárólagosan a gumikon rágódunk,ez azt jelenti,hogy nincsenek típushibák,stb!
A legtöbb fórumon azon megy az eszmecsere szinte folyamatosan,hogy melyik hibára mi az orvosság!
Mondjuk amikor az Inát vettem nagyjából tisztában voltam ezzel,mert mint mondottam anno,több régi olajos gixxerem volt,ami gyakorlatilag ugyanez a blokk,agyoncsaphatatlan és a végtelenségig megbízható!
Amúgy Mikky írására annyit írnék,hogy nálunk még vegyesebb a társaság,mivel úgy szokott összeállni a túrás társaság {optimális esetben,de ennyien ritkán vagyunk},hogy egy 400-as Burgman,egy 650burgman,két Honda Shadow ,egy K-1200 BMW,egy Honda CB500 ,egy CBF-600 egy GSX-R 750,és egy Bandit 1200!
Azért ez eléggé vegyes társaság,nem?
Nem szoktunk gyorsan menni,olyan 100-120 között,ezt mindenkinek a vasa bírja,ennyinél lehet nézelõdni ,élvezni a motorozást és még a fotósoktól is biztonságban vagyunk viszonylag!!

    

Mikky 9587 2014. október 25. 08:27  
Akkor sorjaban. Igen van egy Honda CBR 1100 XX Super Blackbird-om is mar. Ugyan meg rendszam nelkul all egy szelhamosnal,aki azt igerte,hogy keddre,szerdara stb..lepapiroztatja. Holland motor. Meg semmise tortent. Lehet,hogy mar csak en hiszem,hogy van egy Hondam? Erdelyrol rengeteg szepet hallottam. Tolem allitolag 100 Km-re kezdodik a motoros menyorszag. Maganyos farkas vagyok,meg betelepult is,ezert nincs komoly motoros barati kapcsolatom errefele. Egyszer csapodtam egy motoros tarsasaghoz,akik eppen Erdelybe indultak egynapos turara. 20 km utan jutott eszembe,hogy se kp se kartya nincs nalam. Ugyhogy visszafordultam nagy duhongve. Mondjuk eleg vegyes volt a motorpark. FZR meg Gold Wing stb.. Szinte mindegyik mas kategoria. Erdekes lehet igy eggyutt menni. Talan egyszer egy Inazumas bandaval(veletek) osszejon. 2 naposra gondoltam. Ott aztan este az Ursus sor mellett kard ki kard. Lehet attargyalni a chat-es temakat eloben. GUMIT CSAK PARBAN ES UJAT!!!! :)
Uj-regi. Az vegyen szerintem uj autot-motort,aki el is fogja hasznalni a bontoig. Az ertekcsokkenes,az a k..va draga. Volt szerencsem 5 uj autot venni. Utanszamolva horror penzt buktam. Eladtam majdnem felaron 20 000 Km-el. Szinte csak be volt jaratva. Egy kereskedo haverom mondta,hogy meg kell nezni,hogy egy bizonyos tipus ara milyen osszegnel all meg. A 750-es Inazuma-nal ez kb. 500 000 Ft. Ekkor mar a muszaki allapot a lenyeg. Azt meg egy hozzaerto hamar felmeri.
    

cblaci 9586 2014. október 24. 23:06   Válasz erre: 9583
Nem gondoltam én se komolyan, ezért is példálóztam a 6-7sörös állapottal, ami szintén nem lenne igaz mert én már 3sörtõl bajba lennék. Egy új motornál a láthatatlan minusz lenne a sok, amit értékvesztésnek hívnak. Ha nagyon akarná az ember ki tudná gazdálkodni lemondások árán, de vajon attól lennénk boldogabbak ha sokkal nagyobb érték lenne alattunk?
Nem tudom milyen érzés új motort átvenni, de tudom milyen amikor a hegyek között kigyózik az út (pl. a Kõközi szorosnál), vagy amikor olyan erdei úton kanyarogtunk ahol összeértek felettünk a fák (pl. Riska felé), de felejthetetlenek azok a sziklás területek is ahol apró tengerszemek tüntek fel (Transalpina), vagy amikor megálltunk az óriás tükör mellett, amit Gyalui-tónak hívnak... szóval nem feltétlen a motor évjáratától függ az örömmotorozás, kell egy jó társaság, legyen jól karbantartott a motor és nem árt ha van egy kis fogékonyság a szépre. Nekem ez mindhárom megadatott, nem vágyok többre! ;-)
    

Kovacspeter 9585 2014. október 24. 22:49   Válasz erre: 9584
Aki teheti célozza meg Erdélyt, lehetõleg motorral, felejthetetlen. Alább egy hozzászólás része egy erdélyi weboldalról, (ahol jópár természeti látnivalót gyûjtöttek csokorba) írójuk egy idõs úriember aki a Detonáta legmagasabb sziklafokára is feljutott 83! évesen, leírja hol merre járt, majd így fejezi be:

"Mindezeket az Erdélyi Kárpát Egyesület (E.K.E.) révén láthattam melynek tagja vagyok. Ebbõl a világból csak annyi a mienk, amit látunk belõle! Ezért járjunk minél többet, barangoljunk, hogy minél többet láthassunk.
Tartsd meg Istenünk a mi szép Erdélyünket! Ennél szebb sehol a világon nincsen!


    

Kovacspeter 9584 2014. október 24. 22:35  
Úgy tûnik az Ina találkozó esélyei nagyban lecsökkentek az idõjárás miatt, sajnos vége fele jár a motoros idõ.
Az egyik utolsó napot kihasználtuk egy kis kicsapásra, Laci kiváló, színes galériája, méltó zárása a szezonnak: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=100397
    

Kovacspeter 9583 2014. október 24. 22:26   Válasz erre: 9580
Ebben az új motor dologban nem hiszek, nem biztos hogy azért adják el a használtat mert elhasználták, jópár ok lehet még szerintem. Sokan azért esküsznek az újra, mert ott kevesebb a meghibásodásra az esély, kevesebbet kell rá költeni, pedig ez se feltétlen igaz. Na meg az is, ha részemrõl ha új motort kéne venni, akkor nemigen tudnám hogy mi legyen... használtban már más a helyzet...sör mellett kell ezekrõl beszélgetni, elõtte welcome pálinkával.;-)
    

Kovacspeter 9582 2014. október 24. 22:12   Válasz erre: 9579
Gyönyörû, és igényes munkának is tûnik.
Ha nem kell nagyon az Ina ára, akkor ez a legjobb döntés, foglalkoztatok vele sokat, stb. Ezek szerint 1100XX-ed is van?
Nem történt itt problem, ahány motoros annyi elképzelés és igény, te sportcélokra is használod az Inazumát, úgy már más a leányzó, (azaz a gumi) fekvése.
    

Kovacspeter 9581 2014. október 24. 22:04   Válasz erre: 9576
Hátöö, nem egészen az volt a célja az útnak;-)
Érdekes amúgy hogy odaát túragépet viszonylag keveset találni, klasszikus naked meg szinte alig van. Leggyakoribbak a buta V2-esek, meg a gyorsasági gépek. Persze a Harleynek is vannak erõsségei, bármilyen sebességnél, akármilyen alacsony fordulaton húz, nem csapkod, nem zörög, nem rángat. Egy japán V2 meg másban erõs, szóval olyan motor nincs ami mindent tud.
A kevesek egyike, Zrx1.2 Kaliforniából:
    

cblaci 9580 2014. október 24. 20:19   Válasz erre: 9579
Jól beszéltél Mikky!
Akkor képzeld el, hogy ülünk egy kocsmában és már a 6. sört szisszentettük fel ;-)
Szóval szerintem csak új motort szabad venni, mert a használtat azért adják el mert már elhasználták. Nekem ez az elvem és én ebben hiszek! Persze vannak dolgok amikor engednie kell az embernek az elveibõl, ez nálam akkor következet be amikor számolgattam hány évig kellene zsíros kenyeret enni, vagy puliszkát (esetleg viziciberét) a fûtetlen lakásban, ahol elemes rádió szórakoztatna és az utcai nyomóskútról hordanám a vizet lábat mosni... Így aztán vettem egy használt Inazumát amiben már majdnem 20ezerkm volt. Ennek már több mint 5-éve, azóta volt már rajta futott gumi, túltárolt, sõt új is, de valahogy egy dolog soha nem változott. Ezt a dolgot hívják élménynek, ami még remélem sokáig megmarad az én öreg csatalovam nyergében!
Na kibontom a 7. sört is!
EGÉSZSÉGEDRE! :-)))
    

Mikky 9579 2014. október 24. 18:07   Válasz erre: 9578
Gyonyoru ez az MZ.
Mas:
Ugy dontottem,hogy marad az Ina a szarnyaim alatt. Amennyit kapnek erte,az futyi. Kb. 20 000 Ft az eves koltsege(ado+bizt) A garazsban elfer. Az az elvezet viszont amit ez a gep ad,az megfizethetetlen. A Honda XX meg jo lesz allatkodni,ha arra tamadna kedvem. Az asszony velemenyet nem kommentalom.
A gumi temaban senkit nem kivantam megbantani. Ez a chat atka,nem jon le a hangulat. Javaslom,hogy aki bantonak itelte a stilusom,kepzelje el,hogy ulunk egy jo kis kocsmaban es sorozes kozben felmerul ez a tema. Vegigolvastam es semmi lehulyezes,meg atvitt ertelemben se volt. Tehat jo baratok,kellemes hangulatban atdumcsiznak egy temat es ennyi. Te vetted a te penzedbol es magadnak. Miert ne lenne jo masnak? En gumi buzi vagyok gyerekkorom ota. Az en velemenyem ebben a temaban mindig extrem. Skrupulusokkal teli fejjel kardozok a meggyozodesem mellett. Tehat en kisse el vagyok szallva a foldtol. Mig masok,maskepp latjak ezt. Csak uj gumit es parban!!! Ha ha ha!!
    

Kovacspeter 9578 2014. október 23. 00:09   Válasz erre: 9577
Csabi, ahol van két mocc, ott már nem tétel egy harmadik, fõleg hogy nálad nincsenek ütve a gépek.
Inkább csak otthon kell beadagolni, hogy miért is van szükség harmadik motorra.;-)
Mz-bõl dupla nyomaték;-)
    

hacse 9577 2014. október 22. 16:14   Válasz erre: 9575
Káele öccá se rossz, azé´ izgatnak ezek , mert sokoldalúbban használható a mindennapokban, mint az Ina , és ebben a szezonban fõleg a mindennapos ide oda futkozásra használtam a motort, meg retekebb útviszonyok között. De a Zinazummát meg sajnálnám elherdálni, még egy moccot meg nem tudnék forgalomban tartani. Az Mz- m is jó második motornak csak legalább duplaannyi nyomatékot lenne képes elõállítani.
    

hacse 9576 2014. október 22. 16:06   Válasz erre: 9574
Ja , a kinti leányvállalat ügyeit muszáj néha ellenõrizni személyesen is. :o)) Majd telegrácsolunk ha lesz rá idõnk. :-)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118