9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 9575 2014. október 21. 21:08   Válasz erre: 9561
Érdemes az Freewindre gondolni, meg felszedni egy nõt EGYSZERRE;-)
Jó gép bizony, csak kéne még egy henger meg egy 21-es elsõ kerék, akkor már mennék is venni egyet erdélyjárónak.
Korai szériás Transalpok, KLE öccá?
    

Kovacspeter 9574 2014. október 21. 21:04   Válasz erre: 9552
Á, teljes elhavazódás volt mostanában, meg el is kellett hosszabb idõre utazzak Amerikába, nemrég jöttem vissza.
Csörögjünk majd össze, vagy valami.
    

Kovacspeter 9573 2014. október 21. 21:01   Válasz erre: 9554
Nem volt szándékomban az általatok behozott gumikat leszólni, ha félreérthetõ voltam akkor bocsánat.
Csak arra akartam kilyukadni hogy nem jellemzõ a németre hogy ha defektes lesz mondjuk az elsõ gumesz, akkor a hátsót is leszedeti, hiába 80-90%-os. Spórolósabbak õk attól. Az elõfordul hogy felrakás után nem tetszik az emberfiának a gumi, és ledobja mindkettõt, ilyen itthon is van, én is vettem így egyszer gumit, 500 km-t futott, féláron.
A javításra meg csak általánosságban tértem ki, mert kevesen tudják hogy azt elvileg papíron itthon sem lehetne.
    

Rick 9572 2014. október 20. 19:46   Válasz erre: 9571
Még annyit, hogy a mostani 4 napos "hétvégén" egész jó idõ lesz még. Úgyhogy nem kell várni 2032-ig, mert addigra teljesen elkopnak a gumijaim. Az idõ jó, 4 nap van a kérdés, hogy csütörtök, péntek, szombat, vasárnap és hol? Csak azt írjuk, hogy mikor jó. Azt, hogy mikor nem, az irreleváns. A használt gumi- új gumi érveket mindenképpen meg kell beszelni.. :-) Balcsi, Lakihegy vagy felõlem lehet ezeken kívül is.
    

Rick 9571 2014. október 20. 19:33   Válasz erre: 9570
Balcsi túrában benne vagyok. Viszont ha meg van, hogy ki jönne és tényleg az ország minden szegletébõl jönnénk, akkor valahol középen kéne találkozni. Ez nekem azért jó mert kitolom a motorom a Lakihegyi adótoronyhoz ( ez lenne a találkozási hely ) és onnan bárhova mehetünk. Másnak azért jó mert nem kell átmenni csak a fél országon. Elég jó büféket ismerek Szigetújfaluban, Lórévnél, Tökölön, (ezek közel vannak a találkozási ponthoz) a motorok is elférnek elõtte. Ha meg volt a vizit, csatangolhatunk a környéken, tûrhetõ a panoráma és vannak normális utak. Utána illa berek nádak erek haza mennek a jó emberek. A túra fantázia neve: "Csepel szigeti Inazuma találkozó vagy "Csepel szigeti motoros találkozó" Na? :-) Persze lehetne jönni bármivel. Csak száraz idõben. ( ti. nagyon rossz az elsõ gumim..) :-)
    

cblaci 9570 2014. október 19. 22:39  
Ma is volt egy mini Ina konferencia, a napirendi pontok eléggé egyhangúak voltak (motorozás reggel, délben és este is) de én pont így szeretem! :-)))
    

hacse 9569 2014. október 19. 21:32  
Nekem is oké lenne egy balcsi-i találkozó télen, de a borsodi - meg a hajdú - bihari gyerekek lehet, hogy vonattal jönnének csak el, az meg ugye milyen motoros találkozó .. :o)) Bár nem olyan nyámnyila alakok, ahogy ismerem õket.
    

hacse 9568 2014. október 19. 21:19   Válasz erre: 9566
Nem egyszerû megszervezni egy találkozót , fõleg úgy , hogy legalább a többség részt tudjon venni rajta . Többek között ezért is nem jött össze az idei buli, mert nemigen tudtunk megfelelõ idõpontot találni. Nekem az nagyon fontos , hogy a "régi" tagok - akik nem csak inazumások - ott legyenek, ugyanakkor persze szeretettel várunk minden érdeklõdõt, meg újabb Ina tulajt. Én nem adtam fel, az idén már nem hiszem, hogy összejön, mert azért az ország szélsõ bugyraiban helyezkedünk el, de jövõre elõbb megkezdjük a szervezést és valamit összehozunk majd . Ámen!
    

sirgit 9567 2014. október 19. 15:07   Válasz erre: 9566
Én még soha nem voltam semmilyen motoros találkozón, ha minden optimális lenne, szívesen mennék.Balaton megfelel-(Vas megyei vagyok)
Persze nem is tartoztam mint motoros sehova-Itt a szúk környezetemben szoktam csatlakozni 3 motoros sráchoz, de kicsit nem élvezem,mert arról szólt a tegnapi Bakony-Balaton- túra hogy nekik nem jött be a kényelmesebb/lassabb nézegetõs motorozás,ezért elhúztak és fél óra múlva utol is értem õket :(

Amitõl kérdéses lenne a dolog hogy tudnék-e találkozón részt venni, az az hogy babát várunk-érkezési idõ 4-6 hét.

Viszont ha így is alakulna, a képeket várnám.
    

fenyooldrider 9566 2014. október 18. 20:08  
Jó lett volna egy találkozó.de attól félek,hogy ez az év már nem lesz barátságos........
Ámbár én nem zárkózok el egy hidegebb talitól sem:D!
Valami ötlet?
Nem tudom ki hol lakik,egy Balaton parti találkozó esetleg valami meleg fürdõ mellett?

    

cblaci 9565 2014. október 18. 18:18   Válasz erre: 9564
Jó is lenne egy konferencia :-) elképzeltem amikor felhozódna az adalék téma és a használt gumi... békésen zajlana a vita akár csak az ukrán parlamentben :-)))
    

Rick 9564 2014. október 18. 08:55   Válasz erre: 9563
Nem rágtál be, de a gumit már nem adod el. Milyen ha berágsz? Szép idõ van, nem lesz valami inazuma konferencia?
    

fenyooldrider 9563 2014. október 17. 07:41   Válasz erre: 9561
Ne érts félre nem rágtam be,nem vagyok mimóza:D!
A Frrewindrõl én azért szálltam le,mert az asszony rászokott,hogy eljár velem túrázgatni,aztán így két személlyel a Free a 48lóval kicsit karcsú lett!
Amúgy szerintem nagyon megbízható vas,kiforrt konstrukció,ez a DR-650 DR-800 sorozat utolsó darabja,ezt a blokkot már vagy 25 éve gyártják sok finomítással!
Egy igazi mindenes motor 4-4,5 fogyasztással,és van egy óriási elõnye a többi all rounderrel szemben:a 19"-os elsõ kerék,ami úgy megy át a kátyún,hogy észre sem veszed,mintha újra lenne aszfaltozva Magyarország! :D
Viszont a szélvédelme az 100 fölött nagyon szar és ezen a túraplexi sem segít!
    

Rick 9562 2014. október 16. 21:40   Válasz erre: 9560
Tapasztalataim szerint a miaf@sz több jelentõséggel bír mint azt bárki gondolná. Így az utóbbira voksolok.
    

hacse 9561 2014. október 16. 21:36   Válasz erre: 9554
Ja , meg engem ,még az érdekelne , hogy a Freewind az milyen gép, mer' olyan sokoldalú felhasználhatóságúnak tûnik. Már ültem is ilyenen , a mûszerezettsége nem fogott meg , de a többi igen. Kényelmes ? Megbízható? Érdemes rá gondolni, vagy szedjek fel inkább egy nõt? ;o) Ha van kedve kérem írgyonmá' róla valamit!
    

hacse 9560 2014. október 16. 21:00   Válasz erre: 9558
Az irományomat tökéletesen értelmezted, köszönöm!
Én semmi mást nem ajánlok senkinek , mint hogy minél többet és tartalmasabbat motorozzon, azt , hogy ki milyen gumival , meg olajjal teszi , teljesen lényegtelen... Annyi érdekességet még megemlítenék, hogy amikor írtam ezt a fent említett baromsághalmazt , akkor majdnem belefogalmaztam egy ilyet , sõt szóról szóra ugyanezt , amit az atomerõmûvel kapcsolatban gépeltél..!? Telepátia , vagy miaf@sz??
    

hacse 9559 2014. október 16. 20:52   Válasz erre: 9554
Figye! A világért sem állt szándékomban leszólni téged, így hát nem is tettem. Nekem most van elõször ÚJ gumi a motoromon hátul! Elöl még soha nem volt ! 5000-10000 forint között szoktam venni használt gumikat sportot ,túrát , ami éppen jött ! Volt olyan szezon , hogy 3 -szor szereltem gumit mer' ezek 4-5000 km alatt ronggyá mentek .
Én azért le szoktam érinteni a lábtartó végét, de a legocsmányabb túra abroncs ugyanúgy nem csúszkált , mint a 90%-os azévi Pirelli Corsa III sportgummm. Az Inazuma alacsony gép , a gumiknak bõven van tartalékuk . Az útviszonyok kicsit azér' számítanak..:o) De útviszonyoknak megfelelõen vezetni öröm. :D
    

Rick 9558 2014. október 16. 20:40   Válasz erre: 9557
Pedig ez az Urbán is nagy gumi mágus. Egyébiránt fergeteges volt a hozzászólásod. Kb. így fordítottam magamnak: Én újabban nem építek atomerõmûveket, már az Oroszok is egészen jókat csinálnak... :-) Irónikus, hogy valaki gumit tervez-csinál magának, valaki mindent tud róla, valaki meg már meg sem veheti... :-) Te is a páros akciót ajánlod nekem? :-)
    

hacse 9557 2014. október 16. 20:27   Válasz erre: 9556
Nem ismerem Urbán Bélát , én csak itt ökörködök ezzel a gumis írásommal. Nekem is megvan mindenrõl a saját véredényem, de az még engem sem érdekel . :-) Mint általában mindenben , úgy gumi témában sincs tuti igazság , mindenki azt használ , amit akar.
Mondok egy érdekeset: Kawasaki Z 900, Honda CB 750, meg hetvenes évek meg gumi .... ja , meg még annyit, hogy ebben az életben sokféle szakértõvel hozott össze a sors , és azt mondhatom, hogy még a szakértõ szót is utálom. Többek között a KÖHÉM rendeletet is kénytelen voltam napi szinten alkalmazni. Véleményem arról is van..:-))
    

Rick 9556 2014. október 16. 18:09   Válasz erre: 9554
Sajnálom, hogy nem vehetem meg, nekem tetszik a gumi. Csodálkoztam is volna, ha összejön. Az nem is az én formám lett volna, hogy valami sikerül... :-) Bûnhõdni kell a hozzászólások miatt. Mikky ha Szabolcsot elfoglalják a románok, nem megyek oda harcolni... :-) ( nem mintha tudnék, de nem megyek )
Hacse, Te ismered azt az Urbán Bélát aki gumi szakértõ szerûség, Volvo XC70 Cross Country-ja van, és néha beleír a KÖHÉM-be?

    

cblaci 9555 2014. október 16. 10:58   Válasz erre: 9554
�Részemrõl messze állt a leszólás, sõt írni akartam mailt ha esetleg a késõbbiekben megmaradna a forrás nekem is tetszett volna hasonló állapotú gumi. Most még nem kell szerencsére, de mint ahogy írtam, volt nekem is fent használt és tökéletesen megfelelt.

    

fenyooldrider 9554 2014. október 16. 09:26  
A vita lezárásaként néhány fotó az általatok gyanús és szar gumiról,hogy tisztába tegyem ezt a dolgot,mivel eléggé érdekes és leszólóak a hozzászólások,ráadásul mint mondottam magamnak vettem,csak segíteni szerettem volna itt az elõzmények tudatában!
Felhívnám a figyelmet a bordamélységre,ami a gyári profiltól -0,5 mm{!}és a DOT számra!
Nem,nem is defektes,gondolom ez a következõ megjegyzés!!!!
Viszont úgy határoztam,hogy jó lesz ez nekem még jövõre, elnézést Rick,de már nem eladó a gumi,én ezt nem fogom hallgatni,ennyit nekem nem ér!
Úgyis jön a tél,nyilván lesznek akcióban gumik,érdemes egy kicsit várni!


    

cblaci 9553 2014. október 16. 06:05   Válasz erre: 9548
23 talán jó, jön egy autó haza 22-én este, ha beférek reggel indulhatunk, vagy a 29 csütörtök. Legkésõbb hétvégéig keresni foglak ;-)
    

hacse 9552 2014. október 16. 05:07   Válasz erre: 9549
Még összejöhet! Minden tökéletes....(ez nem teljesen igaz..)
Egyébként- semmi közöm hozzá - de te honnan keveredtél elõ? :o)))))
Te AZ a Kovacspeter vagy ugye? :o)))
    

hacse 9551 2014. október 16. 05:03  
Én újabban már szinte kizárólag gyári gumikat használok elöl hátul egyaránt . Nincs velük az a sok bíbelõdés amíg az ember megformázza , kisüti , satöbbi. A tervezéssel nincs gond, mer' az ember már tapasztalatból tudja , hogy mire kell odafigyelni de ma már a gyári abroncsok is hozzák azt a szintet , amit az otthon gyártottak, bár élettartamban még eléggé gyengén muzsikálnak. Amit már sokszor elmondtam , és szinte minden gyártó kivétel nélkül elköveti azt a hibát , hogy fémtiszta drótra hordják fel a gumit, , pedig a rozsdás acél sokkal stabilabb vázat ad ugyanolyan deformációs tényezõk mellett. El lehetne még árulni pár mûhelytitkot , de mivel indokolatlanul magas áron kínálgatják a portékáikat az elõállítók (vagy a kereskedelem?) , elsütve azt a poént, hogy a fejlesztés sokba fáj, hát akkor fejlesszenek! Amikor én 15-16 éve elkezdtem a többkomponensû gumik készítését még nem volt a piacon hasonló, használható minõségû cucc - hacsak a Veszelka Gyuri bácsi féle Trikompring abroncsokat nem számítjuk , bár õ utcai használatra nem gyártott , annak ellenére, hogy a Cordatic már a 60-as évek elején szerzõdni akart az öreggel egy országúti túra szériára - ezért sokan be akartak szállni a fejlesztési szakaszban. A gond abból adódott , hogy nem volt fejlesztési szakasz . Há' minek? Mit fejlesztgessek? Állandóan motoroztam jó idõben , rossz idõben az ember tudja érzi, kitapasztalja , hogy milyen gumi kell, aztán olyat gyárt, nem? Ez persze nem jó annak , aki mindenbõl le akarja fölözni a hasznot. Én meg csak a kis szériás gyártást preferálom, meg a fahéjas- almás teát - by Dandozolika - (aki ezt ismeri-érti az írja meg!) ,ezért a szponzorok elmaradtak hála a Jóistennek, így hát jobbára magamnak készítgettem pár szériát ebbõl a nevenincs gumiból. Akkoriban többen is gyártogattunk ilyen profi gumikat, de ahogy írtam elõbb is már nem érdemes fáradozni vele, mert már a gyáriak is hoznak olyan szintet, mint egy házilag létrehozott, gyengébbre sikeredett gumma. Ott mutatkozott meg igazán a különbség az "agyonfejlesztgetett" , meg az általam kreált abroncsok között , hogy amikor a Bajoroknál lógtam kint a BMW- nél , aztán ott lézengtem a futómû fejlesztési részlegen (má' megen fejlesztés...) és elnéztem, hogy mit nyûglõdnek ott Hansék, gumikat cserélgetnek rugót feszítenek, csillapítást hangolnak ,áááááááááá! Odamentem , mondom nekik, ha akarjátok holnap - holnapután megoldom a gondjaitokat - merthogy akkora tudom kihozatni a gumikat futárral - , nevetgéltek elõször , aztán belementek a dologba. Felgumiztunk egy pár pántot , felraktuk egy K 1000 -esre, aztán mondom nekik most így frissiben irány a fullgázas aszfaltringen át a krosszpálya! néztek , mint még soha, aztán elkezdtek futómûállítgatni meg egyéb marhaságok. Mondom nekik menjünk má' nincs szükség itt ilyen hókuszpókuszokra. Nem hitték , de aztán a nap végére belátták hogy teljesen mindegy hogy mit hova állítanak, milyen talajon mennek , kanyarodnak , vagy nem, minden körülmények között maximálisan ellátja a feladatát az általam gyártott gumma , sõt amiben elõtte én sem voltam 100 % ig biztos teljesen átveszi a futómû összes rugózási , kormányzási és egyéb funkcióit is . Õk is belátták ezt , de sajnos egy gyártási folyamat nem úgy mûködik ma sem , hogy megoldjuk a problémákat, legfeljebb kicsit orvosoljuk, mert akkor sok ember haszontalanná válna , nem beszélve az egyéb beláthatatlan következményekrõl. Így hát marad az megszokás , hogy a mérnökök fejlesztenek, gyárak gyártanak ..... :o)))))
    

Mikky 9550 2014. október 16. 01:50   Válasz erre: 9541
Semmi gond. Nem kaptam fel a vizet. Irtam volna hosszabban is,de valami korsagot kapott a gepem es szinte minden szobol kimaradt 1-2 betu. Elolvas,kijavit stb...Ugyhogy azert irtam,hogy tema lezarva,mert besokalltam a javitgatastol. Semmi gondom senkivel. Jo gyerekek vagytok. A gumi. Minden guminak mas a gyurodesi alakja. Ezt tervezik nem kis szaktekintelyek. Ezert vagyok azon a velemenyen,hogy parban,de tipus szerint is. Mikor elkezdtem kostolgatni komolyabban az Inazumat,akkor hatul kb. 1 cm majrecsik,elol meg vagy 3 cm!! Aztan mikor belejottunk a jatekba,akkor lefogyott 0.5 cm re hatul es elol is!! Tehat,a mernokok ugy terveztek meg az alakjat,hogy hatul viszonylag egyenletesen erintkezik,elol pedig ahogy jobban donti a motoros,annal nagyobb a felulet egy darabig. Melyre dontve pedig kiegyenlitodik. Ha a hatulja elindul,akkor az eleje meg fogja stabilan. Ez egy kezelheto szitu. Kicsit allit,gazt elsporol es meg is van. Na ebbe nem jo beleavatkozni. Mas mas profil lehet,hogy ugyanigy viselkedik,de lehet hogy kiesik az eleje es lehet fetrengeni. Elvesz a kulonbozo profilok miatt az a bizonyos elso kerek tultapadas. Irtam,hogy elso elen a hatso meg a lapon megy. Brrrr....A nagy zako alapja az elso kerek hirtelen kicsuszasa. Na ez ellen nem sokat lehet tenni,amikor bekovetkezik. Felallsz,felmered,hogy hol serultel meg. Mennyi az anyagi kar? Reszemrol ez nem hianyzik. A gumik eredeterol meg tenyleg folosleges vitatkozni. En nem hiszek az ilyen mesekben,marmint,hogy megveszi es ledobja. A nemet errol hires. A motorgyartok nem tesznek fel silany gumikat az uj motorokra. Ha megnezitek a neten ezrevel hirdetik a hasznalt gumikat. Ha jo felig elhasznalt,akkor hiheto,hogy nincs vele megelegedve es lecsereli mindkettot. Kulonben erdemes a paros akciokat figyelni. Ugy olcsobb az uj.
    

Kovacspeter 9549 2014. október 16. 00:35   Válasz erre: 9527
Csabi, egy jó fagyos találkozó?
Mi a helyzet felétek?
    

Kovacspeter 9548 2014. október 16. 00:32   Válasz erre: 9541
Laci, az a helyzet hogy Miki itt mindenkinél jobban kimotorozza az Inazumát és ott ez már számít. Tudomásom szerint egyedül a Metzeler javasolja hogy ugyanaz a típus kerüljön elõre-hátra, valami olyasmi van hogy 'megcsinálja' az elsõ a hátsónak az utat vízen. Bár ez nálam a Z6-nál nem nagyon derült ki, nem jeleskedett esõben.
Beosztásról kialakult valami? A Gyalui-havas meg a Bihar-hegység vár minket.
    

Kovacspeter 9547 2014. október 16. 00:23   Válasz erre: 9542
Az egy kicsit erõs hogy a németeknél defekt esetén mindkét gumi kuka, lehet hogy elvétve elõfordul, de ilyet nemigen tapasztaltam odakint. Elvileg itthon sem lehetne visszatenni javított gumit, de 5 gumisból legalább négy megcsinálja. Persze számlát az ilyen javításról élõ ember még nem kapott...
Sokszor átrágták már ezt a sportgumi-túragumi ügyet, kérdés hogy mire van használva. Rövidebb kicsapásoknál elõnyösebb a sportgumi, hosszabb motorozásoknál már kevésbé, mert nem bírja ki a túrát, macerás útközben gumis után kajtatni.
    

Kovacspeter 9546 2014. október 16. 00:02  
Uraim, ma este 6 óra körül egy zezerkettes Inazuma parkolt Pesten a Készenléti Rendõrséggel szembeni Burger King parkolóban, lehet tudni hogy kié? Szép eredeti állapotú volt, tompakék, Suzuki Hollósnál üzembehelyezett, teljesen ugyanaz a kivitel mint az enyém.
Várakoztam kicsit, hátha jön a tulaj, de nem volt szerencsém.


    

Kovacspeter 9545 2014. október 15. 23:57  
Adjisten!
Nahát, ki hitte volna hogy jó pár 'új felszálló' jelentkezik be az elmúlt hónapokban;-)
    

Rick 9544 2014. október 15. 18:02   Válasz erre: 9543
Sajnos nem kaptam meg a pü-t, vagy nem tudom, hogy kell kezelni az oldalt. Viszont írtam egy gmail levelet. Mikky nagyon bedurvult lehet, hogy sok igazság van abban amit mond, de én bízom abban, hogy minden rendben van ezzel a gumival.
    

fenyooldrider 9543 2014. október 15. 14:02   Válasz erre: 9538
Rick,írtam egy pü-t,de itt is leírom a mail-címemet: fenyooldrider@gmail.com
Ott komolyabb fotókat is át tudok küldeni,ha kell!
    

fenyooldrider 9542 2014. október 15. 13:56  
Használt gumik:
Nos természetesen nem egyszerû téma,de leírom!
Ezeket a gumikat Ausztria-Németországból hozzák,ott egy gumi ára nem tétel a motorosnak,ha valami gondja van egy gumival,pld a garnitúra egyik darabja szöget kapott akkor mindkettõ kuka még újonnan is!
Van olyan is,aki megveszi a szupersport vasat ezekkel a gumikkal,hazagurul vele és azzal a lendülettel lecseréli az õáltala ûbernek gondolt gumikra,ez meg marad a gumisnál,aki 15-20 EUR-ért elpasszolja nagy tételben az olyanoknak mint a spanom,na így kerülnek hozzánk az ilyen tipp-topp gumik!

Másik kérdés,hogy miért nem pár?
Azért,mert így olcsóbb,de mivel a mi vasunk nem szupersport,ezért teljesen mások a paraméterei is,pld:nehezebb,vagy mi legtöbbször utast is viszünk ami miatt az eleje könnyû marad,a hátuljára viszont nagyobb teher jut,amit a gumikkal is kell{ene}tolerálni!
Ezért raktam fel elõre a létezõ legtapadósabb többkomponensû gumát,ami középen medium a szélein soft a a hátsó meg ugyanilyen zónás,csak kicsit keményebb!

Mielõtt valaki félreértené,nem azért van ilyen gumipárosításom,mert ez volt olcsó,hanem mert ezt választottam a motoros tapasztalatom alapján!
Ja és azért nem túragumik,mert szeretem,ha tapad mint állat!!!
    

cblaci 9541 2014. október 15. 06:24   Válasz erre: 9540
Köszönöm a választ! Tényleg érdekelt a dolog mert többféle magyarázatot hallottam már ezzel kapcsolatban. Vannak különbségek márkák között, a tesztek is bizonyítják ezt, van amelyik esõben tapad jobban, de ugyanakkor ideális körülmények között utcai használatnál csak pengeélen motorozva jönnek ki az eltérések. Motornál teljesen más az elsõ és hátsó kerék közötti viszony, tapadási felület, fékerõ eloszlás... stb, érdekes továbbá hogy van olyan páros amelyik csak hátul több komponens. Hasonló dolgokról akartalak kérdezni, bár a kérdés tényleg "bele a közepébe" jellegû volt. Ez a fórumozás átka, nem megy át rajta arckifejezés így a másik részrõl egyoldalúan értékelhetõ és sokszor hangulatfüggõ az elbírálása.
Jó lett volna még róla beszélni (mármint a gumikról), merthogy sokan vagyunk sokféle tapasztalattal, de részemrõl is zárolva a téma.

    

Mikky 9540 2014. október 15. 02:11   Válasz erre: 9537
Kisse agresszivnak tunt elsore a kerdesed,de mivelhogy mar leveleztunk es ismerlek,ezert nem veszem zokon. A gumikat azert veszem parban,mert a gyarban parban tervezik. Minden profil kisse elter egymastol. Ezek igy passzolnak ossze. Isten orizzen,hogy az eleje elen,a hatulja meg lapon forduljon. Hasznalt gumit meg azert nem veszek,mert nem gondolom,hogy az eladoja hulyebb mint en. Par szaz kilometeres gumit miert ad el valaki felaron? Mert beszopott vele? Vagy szeria hibas visszahivott es a szemetbol kiguberalt? Vagy lopott motorrol szarmazik? Vagy miert is? Sohase tudnek bizni benne! 30 000 Ft-ert nem rizikozom ezt meg. Ezert irtam a kockazatot vele. Azt meg vegkepp hallani se akarom,hogy nyugaton ledobaljak az alig hasznalt gumikat. Egy francot!!! Reszemrol tema lezarva.
    

Rick 9539 2014. október 14. 21:24   Válasz erre: 9538
És még valami: felszerelésben lenne megoldás ott valahol?
    

Rick 9538 2014. október 14. 21:23   Válasz erre: 9535
Engem érdekelhet? Mert érdekelne. Privibe kép, vagy valami? Vagy itt is. Ahogy tetszik.
    

cblaci 9537 2014. október 14. 20:53   Válasz erre: 9536
Megkérdezhetem mik ezek a nem kis kockázatok? Nekem is újak vannak fent de nem azonos márkák, viszont mindkettõ többkomponens. Legközelebb ha eljön az ideje simán megveszem az olyat amit fenyooldrider ajánlott, szerintem nagyon jó ár fõleg mivel idei gyártás. Amikor az újakat vettem néztem túltárolt vagy keveset futott gumit is, akkor sajnos nem volt olyan amit érdemes lett volna megvenni, korábban viszont volt fent nekem is és soha nem éreztem a korlátait.
    

Mikky 9536 2014. október 14. 19:44   Válasz erre: 9535
Mondtam en(es mas is),hogy nagyon jo vaza-futomuve van az Inzumanak. Amikor palyan a speed motorral,slick gumin elozni akaro srac megdobbent,hogy ez nem fog menni es inkabb beallt mogem,az szep volt. En gumit csak parban es ujat veszek. Ez az en hulyesegem biztos. Orulok,hogy neked bejott a vegyes parositas. Nem kis kockazat rejlik benne.
    

fenyooldrider 9535 2014. október 13. 22:35  
Amúgy ha valakinek kell,van még egy szintén néhány száz km-t futott 2014-es DOT számú,{idei}Bridgestone Battlax Hypersport S20F elsõgumim ami többkomponensû csúcsgumi, az egyik legjobb tapadású ,ráadásul kiemelten gyorsan melegszik és vízen,valamint szárazon is a legjobbak közé datálódik!
Az enyémmel egyszerre vettem 14-ért darabját,ha kell valakinek átadom ugyanennyiben!
Itt a tesztje: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/bridgestone_battlax_hypersport_s20
    

fenyooldrider 9534 2014. október 13. 22:30  
Ok,mint írtam megírom a tapasztalatokat !
A táv Enyingrõl Mohács,onnan Pécs,a pécsi elhíresült szerpentin,ami nagyon jó minõségû és széles is,igazi motoros paradicsom!
Jómagam két személlyel nyomultam,tehát aránylag elõvigyázatos voltam,de ezek a gumik nem véletlenül vannak a tesztek csúcsán,tényleg cefetül tapadnak!
Volt két ziccer menet közben,kb120kmh környékén utolértünk egy traktort,nekiálltunk elõzni,a haverom átért eléje,elém meg befordult az isten barma balra a semmi közepén!
Olyat fékeztem hál isten ekkor már meleg gumival,hogy az Ina felkapta a hátulját asszonyostól mindenestõl!!
Sok sportgépem volt,azoknál ez nem újdonság,na de egy ilyen túratehénkétõl???
A másik az volt ahogy Pécs után a szerpentinen belerongyoltam óvatlanul egy völgynek lefele,de szûkülõ kanyarba,de amikor már azt hittem ettõl lejjebb nem lehet borítani a vasat,akkor fékezés közben még jobban leborítottam,de a gumikat nem lehetett megcsúsztatni hál'istennek!
Mindent összevetve ez a vas komoly meglepetésekre adott okot a menetteljesítményével,persze ehhez kellett egy komoly futómû beálogatás,cseréltem kormány nyak csapágyakat,meg persze kellett ez a két gumi is!



    

Rick 9533 2014. október 12. 19:14   Válasz erre: 9532
Bekanyarodtak elém szembõl is, kereszt utcából is, nagyon kéne a gumizás már nálam, mert össze-vissza csúszkálok. Valami átok van rajtam, vagy ilyesmi... Azon gondolkodom, hogy talán fényvisszaverõ mellény kéne, de nem hiszem, hogy ez különösebben meghatná a pesti nagyérdemût. BT 021-BT 023 páros akció foglalkoztat. Milyen volt a Mecsek?
    

fenyooldrider 9532 2014. október 11. 13:56  
Átgumiztam a vasat,elöl a Bridgestone BT Battlax S20 sport csúcsmodellje 3 komponensû,
hátra a kedvencem Michelin Pilot Power3 2CT szuper sport került!
Mindkettõ használt,de gyakorlatilag újnak mondhatóak,nem mérhetõ rajtuk kopás:D!
Holnap irány a Mecsek,haverokkal legurulunk Pécs környékére a szerpentinesre,aztán kipróbálom mire képesek a gumák,meg a vas is!
{meg elválik,hogy mennyire rozsdásodtam be!}

    

Rick 9531 2014. október 10. 23:57   Válasz erre: 9530
Na ja, az lehet. De ma délutántól estig voltam megkergülve a budai Bécsi úti Burger King és Dél-Pest között. Ott megcsodálta egy kawás az inazuma felirat miatt, õ is lecsattant nemrég egy 400-assal, egy szép Z1000-se volt.
Tegnap kocsikáztam. Szóval lesz konferencia? Hétvégén jó idõ lesz!!
    

Jam Clerk 9530 2014. október 10. 13:50  
Tegnap reggel mintha láttam volna egy szürke, Inazuma-jellegû gépet Budapesten, a Deák tér környékén... nem volt idõm elolvasni a tank feliratát, de a betûtípus eléggé Inazumásnak tûnt.
    

Rick 9529 2014. október 9. 17:39   Válasz erre: 9527
Pedig de jó lenne, ha lenne! (Támadt egy kis konferenciázhatnékom az alacsony konferenciázottságom miatt.)
    

Mikky 9528 2014. október 5. 13:09  
Azert en voltam parszor...
    

hacse 9527 2014. október 5. 10:05  
Még az is lehet , hogy az idei Inazuma konferencia elhúzódik, vagy elmarad. Majd jövõre megtartjuk az ez évi rendezvényt. ..is... ,ha lesz rá igénytelenség. :o) Én ebben a szezonban nem voltam semmilyen túrán csak a hétköznapokban használtam a motort , meg hétvégi egynapos körökön (inkább félnapos..) . Erre felé folyamatosan esett az esõ ezen a nyáron úgyhogy tiszta szégyen , hogy milyen keveset lehetett gurulni. Ezen kívül a mindennapok is adnak sok sok " érdekes" elfoglaltságot , Akinek nem inge ne vegye magára! meg Ki mint vet , úgy köll neki.... Így lehetne talán legjobban összefoglalni ezt a semmirevaló körítést.
Meg még van az is , hogy Addig nyújtózkodj , amíg jól esik az izületeidnek!
    

Rick 9526 2014. szeptember 27. 21:56  
Ma mentem elõször az Inazumával a csúszás óta. Hát sok dolgot kell még csinálni rajta. De a lényeg, hogy dobog a szíve és megy.. :-)
    

fenyooldrider 9525 2014. szeptember 27. 15:22   Válasz erre: 9524
Jó döntés!
Amúgy az összes 'cakkos" kínai,amitõl óvok mindenkit!
    

janos41 9524 2014. szeptember 27. 10:32  
Én kerestem a féktárcsát. Végül vásároltam is németbõl EBC-t, ami olyan 130-140 körül fog megállni betéttel és felrakással együtt. Ettõl tényleg csak a cakkos japán volt olcsóbb de az jóval. Nem mertem bevállalni.
    

hacse 9523 2014. szeptember 23. 10:42  
Mindegy csak eredeti ne legyen.
    

Mikky 9522 2014. szeptember 20. 20:06   Válasz erre: 9521
EBC gyartmany. Kisse elneztem az arat,de 200 Euro megse 293. Nem olcso,de 15 evre elosztva nem is draga az elet.

http://ebcbrakes.hu/motor-modellek/ebc-brakes-motor-suzuki/ebc-brakes-motor-suzuki-gsx-750-fw-fx-fy-fk1-fk2-1998-2002.html

    

fenyooldrider 9521 2014. szeptember 20. 07:24   Válasz erre: 9520
Nem nekem kell hál´istennek,csak valaki kérdezte a múltkor és meg-meg nézem az e-bayon az ilyesmit:D!
Amúgy amit ott látsz 50-ért,az a kínai cakkos tárcsa,nézd meg gyári árat,seggre fogsz ülni garantálom!
Itt a gyári Suzuki parts ára: http://www.bike-parts-suz.com/tarif_s.php?reference=59210-22D80-000&panier=oui, és ez 1db!!!
A kínainál jobb a bontott!!
    

Mikky 9520 2014. szeptember 19. 18:38   Válasz erre: 9518
Nem lesz egyszeru. A jot szinte uj arban merik,akkor meg inkabb az uj. Nem? 100 000-bol jo ha kijon a ketto betettel eggyutt. Mert csak igy garancialis. Fontos a gari,mert elofordul anyaghiba,behullamosodik es vege. Nem irigyellek.
    

Mikky 9519 2014. szeptember 19. 18:03  
Na ki ez a ven futy?
    


fenyooldrider 9517 2014. szeptember 14. 18:37   Válasz erre: 9516
:D
    

cblaci 9516 2014. szeptember 14. 18:12   Válasz erre: 9515
Tényleg csak szokni kell, egyre bejövõsebb a gép minél többször látom.
    

fenyooldrider 9515 2014. szeptember 14. 13:21  
Tegnap {szombat}Balcsi kerülés, Tihany kálvária dombnál pihu.........
Mindenki azt hiszi,hogy micsoda iszonyú drágaság van,de ez nem igaz!!
A visszhang út végén a kálvária dombtól 20 méterre a legdrágábbnak vélt helyen http://www.palcsarda.hu/ kajáltunk az asszonnyal + üdítõ,stb 5700 ft volt!!!!!!

Ja a régi automaták 'jól váltják" az EUR-t :D!!

    

Jam Clerk 9514 2014. szeptember 11. 10:35   Válasz erre: 9508
Ha egy évvel korábban futok bele ebbe a lehetõségbe... ej, haj :(
    

Rick 9513 2014. szeptember 11. 10:31   Válasz erre: 9512
Köszönöm!
    

hacse 9512 2014. szeptember 10. 21:00   Válasz erre: 9509
Dr. Herpy Miklós a Motorrevüben hirdeti szolgáltatásait motoros jogi ügyekben.
    

Rick 9511 2014. szeptember 10. 20:42   Válasz erre: 9510
Köszi Mikky! Mindent meghallgatok, mindennek utána járok.
    

Mikky 9510 2014. szeptember 10. 20:18   Válasz erre: 9509
Azok orultek! Valamelyik motoros lapban,Superbike-ban? Hirdeti magat egy ugyved. Motoros balesetes,biztositos specialista. Ingyenes jogsegelyt is ad. Menj be egy ujsagoshoz es masold ki,ha nem akarod megvenni.
    

Rick 9509 2014. szeptember 10. 20:13   Válasz erre: 9505
Kiforrta magát. Ma megjött a papír, hogy egy kanyit nem fizet a biztosító. Irrelelvánsnak tartják a rendõrségi intézkedést amiben megállapították az okozó jogsértését, és az sem érdekli õket, hogy az okozó elismerte a felelõsségét, és meg is bírságolták érte. Olyan KRESZ jogszabályhellyel operálnak aminek nem sok köze van a történtekhez. Keresek egy jogászt, aki képvisel ebben az eljárásban, muszáj pert kezdeményeznem, úgy érzem igazam van. A motorról még nem döntöttem, ez nyilván függvénye a késõbbi lehetõségeimnek. Ha valakinek van tippje, hogy kit érdemes megbízni jogi képviselettel, szívesen venném az infókat. Azért köszi Oldrider!! Mikky, az Isle of man TT-n még ne indulj!! :-)
    

Mikky 9508 2014. szeptember 9. 22:09  
Tisztelt Uraim.
Ma ugy dontottem,hogy eladom szeretett 750-es Inazumam. A motor teljesen rendben van. Csak raulsz es hasznalod. Nem akarok litaniat irni. Akit komolyan erdekel,az hivjon fel. Elmondok mindent oszinten rola. Az ara 550 000 Ft. Sajnos elojott az a bizonyos budos versenyzoi ver es ehhez puccsitos es joval erosebb gepre van szuksegem. Az asszony mar nem akar motorozni,ezert szabad a palya szamomra. Nem minden aron elado. Nem hirdetem. Azert itt irtam,mert nem madarat keresek a heroltomra. Itt mindenki tudja mi ez a gep. Az alkudozas nem az en formam. Akinek kell csak az hivjon. Koszi elore is,ha ajanlanatok ismerosnek. Kulonben,ha eladom,akkor is maradok itt,ha nem banjatok. Tuti ez a banda!!06709448056
    

fenyooldrider 9507 2014. szeptember 9. 16:31   Válasz erre: 9506
Itt tudsz nézelõdni,de ha nem jó az ár,akkor a cikkszámot is látod,az alapján kereshetsz!
Link:http://www.bike-parts-suz.com/suzuki-recherche-bike-pieces_nn.php?compteur=1286&PartsListID=2650589
    

bradiz 9506 2014. szeptember 9. 09:03  
üdv mindenkinek.kérdésem lenne hátha tudtok segíteni.1.2 inamhoz hol,és mennyiért lehetne karbi felújító készletet vagy legalább tûszelepet venni?visszaolvasva a hozzászólásokat szerintem ez a gondja.
    

fenyooldrider 9505 2014. szeptember 8. 20:21   Válasz erre: 9504
Ha kiforrták magukat a dolgok,dumálunk róla!
    

Rick 9504 2014. szeptember 8. 14:26   Válasz erre: 9503
Még nem tudom, hogy mi sül ki a biztosítóból. Ha normálisak, akkor gmailon egyeztethetnénk a részleteket. Ha vállalhatónak ítéled a melót, egy Ford Tranzisztorral eldobnám hozzád a vasat. Perpillanat két emberrõl tudom elképzelni, hogy hajlandó ránézni a motoromra és ért is hozzá. Te volnál az egyik, ráadásul Te típus specifikus, és rajongó is vagy.
Az idõ nem sürget. Átalakítást nem nagyon szeretnék, csak azt, hogy az eredeti normál állapot visszaálljon. Persze csak ha megoldhatónak ítéled. De ez még odébb van, nincs konkrét infóm, csak már kezdek helyezkedni. Most akkor csak annyi derült ki, hogy van lehetõség arra, hogy késõbb megkeresselek e-mailben képekkel, szöveggel. Te meg majd mondod, hogy ok, vagy nem ok. A pénz nem számít. Az a legkevesebb! :-) Így jó? 71'
    

fenyooldrider 9503 2014. szeptember 7. 14:07   Válasz erre: 9501
Mindjárt elpirulok:D!
Sajnos nincs idõm másnak javítani,csak magamnak,vagy a szûk baráti körnek esetenként!
De 66'-os évjárat vagyok és már 12 éves koromban motoroztam kisebb vasakkal,azóta is folyamatosan koptatom a gumit!
Jópár évet versenyszerûen is motoroztam ,ezért egyre jobban és jobban meg kellett tanulnom a technikát is,de sajnos a mai vasakat így már nem nagyon lehet javítani ezekkel az ismeretekkel,mert már nem villamosság van bennük,hanem elektronika,ráadásul CAN-BUS rendszerrel,ami gyakorlatilag egy számítógépes kommunikáció és itt már a diagnosztikához nagyon speciális géppark és komoly programozói szakismeret szükséges!
Legegyszerûbben azzal lehet ezt kifejezni,hogy az autószerelõ szakmához érettségi elég,viszont a diagnosztikai részhez fõiskolai-egyetemi végzettség szükséges!
Hál istennek a mi vasunk az INAZUMA még nem ilyen,tehát a könnyen javítható vasak közé tartozik,ami mûszakilag a 90-93 közötti olajos GIXXER alapjaira épült,legalábbis a blokk az echte az hál isten!
Abból a korszakból nekem rengeteg tapasztalatom van,jó pár olajos 750ccm gixxim volt,tehát ismerem és szeretem õket !
Természetesen ha tudok segítek bármiben,ráadásul fõleg fék és futómûátalakításokat szoktam csinálni,jópár streetfightert és supermotót faragtam át!


    

sirgit 9502 2014. szeptember 6. 21:41   Válasz erre: 9496
Kösz Rick :)

Mindig szigorú akartam lenni, örülök hogy a kép ezt tükrözi-pedig aztán nem :D
    

Rick 9501 2014. szeptember 6. 20:23   Válasz erre: 9499
Úgy tûnik, hogy Oldrider aranyat ér. Oldrider, szoktál vállalni javítást?
    

janos41 9500 2014. szeptember 6. 14:29   Válasz erre: 9499
Nagyon köszönöm a gyors segítséget! Ezek valóban barátiasabb árak.
    

fenyooldrider 9499 2014. szeptember 6. 14:20   Válasz erre: 9497
�Bocs,az alábbi link nem jó,ez a helyes:http://www.biketeile-service.de/en/brakes/brakeinfront/brakeshoes/brakediscebc303276.html

Ha keresni akarsz,akkor ez a Suzuki cikkszáma:59210-22D80
    


janos41 9497 2014. szeptember 6. 11:27  
Kedves Inazumás barátok. Nagyon nagy segítséget kérnék tõletek. A 750-es Inámon az elsõ féktárcsák elérték a végzetüket. Szeretnék újat vásárolni belõlük. Két árajánlatom van eleddig. A gyári 85 e Ft/db valamint EBC 65 e Ft/db. A kérdésem a következõ, hogy lehet-e kapni olcsóbban valahol vagy meg kell elégednem ezekkel. A válaszokat elõre is köszönöm.
    

Rick 9496 2014. szeptember 5. 21:58   Válasz erre: 9495
Nekem ez a tanúmeghallgatás jutott eszembe:
https://www.youtube.com/watch?v=e4loEtyAHKw
2:07
"Mi a búbánatos halál rojtos, véreres farkának a kedvéért jöttek maguk ide?"

Bocs, de nagyon szigorú vagy. :-)

    

sirgit 9495 2014. szeptember 4. 18:38  


http://kepfeltoltes.hu/140904/Faterock_motoron_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Talán sikerült feltennem képet :(
    

boboysa 9494 2014. szeptember 3. 08:54   Válasz erre: 9490
köszi az infót!
igazából a hang ami tetszik a kipufogóban,nem szeretném tuningolni
a mocit elég így ahogy van de a hangjával nem vagyok kibékülve:)

    

fenyooldrider 9493 2014. augusztus 31. 07:31   Válasz erre: 9491
Az építésnél kényszerpályán voltam a vásárláskori mûszaki állapot miatt,abból kellett kihozni a lehetõ legjobbat!
A színt,meg meg a dizájnt azért választottam ilyenre,mert elõször cafe-racert akartam faragni,együlésest és a leghosszabb része a vasnak a hátsó kerék közepéig ért volna,stb!
De aztán az asszony is rákapott a túrázásra,ezért maradt meg eredeti és kétszemélyes,meg ezért csináltam a doboztartót rá:D!
Persze,ha gyári állapotban kaptam volna meg,akkor nem nyúltam volna hozzá én sem!
A kipumban DB-killer van,ezt úgy hangoltam,hogy ne legyen hangos,folyamatos tempónál szinte nincs hang,{legalábbis a vason nem hallani} csak komolyabb kigyorsításkor és motorféken !
Tegnap már gurultunk egy Bakony-Balaton kört pár száz kilométeren,nem zavaró egyáltalán!

    

cblaci 9492 2014. augusztus 30. 22:17   Válasz erre: 9486
Nem akarok most közhelyekkel okoskodni, már biztosan százszor átgondoltad mit kellett volna másképp... velem is elõfordult, sõt olyan is volt amirõl még utólag se tudtam hogy mit kellett volna csinálni hogy ne történjen meg. Túl kell lépni rajta.
Mielõbbi felépülést kívánok!
    

cblaci 9491 2014. augusztus 30. 21:31   Válasz erre: 9490
A nagy tank meglepõen jól harmonizál és rendben van az összkép is, a szín nekem idegen egy kicsit a klasszikus stílushoz, de lehet csak szokni kell. A kipufogós történethez egyszerû halandóként csak annyit fûznék, hogy nekem is nyitott karbon volt rajta amikor vettem. Amikor mellette álltam és mély hangon duruzsolt maga volt a tökély, arról nem is beszélve amikor fordulatra felröffent! Imádtam! Aztán 4-500km-es túrákon vagy a hosszabb többnaposokon kezdett az agyamra menni, még este is zúgott az agyam és akkor is hallottam a monoton basszust amikor már aludni szerettem volna :-) Elõször egy ezres gixxer gyári dobját vettem rá (sajnos nem találtam eredeti jó állapotú Inazuma dobot) azzal sokkal jobban ment a motor és a hosszabb túrák is élvezetesebbek voltak, bár volt amikor hiányzott egy kicsit a karbon adta hangélmény. Sajnos egy eldõléses történet során megsérült a gyári dob és hiába javítottam késõbb cserélni kellett. Újra egy gyári dobot vettem rá, most a 750-es gixerét, de nem bántam meg. Érdekes módon más motorján nekem is jobban tetszik a búgós dob, a tiednek is nagyon szép a hangja, ettõl függetlenül a sajátomra nem tennék újra. Ez a mostani kicsit kisebb mint az elõzõ (az ezresé) és jobban is illik rá, egyébként ez a 2003-as 750-es gixi dobja, kicsit dörmögõsebb mint az újabb 750-es dobja, Billig Petinek van olyan, az övé viszont szebb a krómos végekkel. Az enyém sima gyári aluminium dob, viszont nagyon jól megy vele a motor és makulátlan állapotban jutottam hozzá.
    

fenyooldrider 9490 2014. augusztus 30. 19:03  
Köszi a pozitív megerõsítést mindenkinek!
---boboysa--: a kiputól nem lesz erõsebb a vas,csak visszakapja azt,amit eredetileg beleterveztek!
A sportdobokról rengeteg urbánus legenda kering,most elmondom,mi az igazság!
Anno nagyon sok dobot csináltam,rengeteg infót szedtem össze a nagy gyártóktól,valamint azoktól,akik az az igazi vérprofik ebben:a versenycsõ gyártóktól!
Amit egyszerû halandónak háttérismeretek nélkül könnyû elmondani,azt most mondom!
1-Minden motorgyártó a végleges motorteljesítményét visszább veszi néhány kb3-5% -al azért,hogy a különbözõ országok néha sz@r benzinjei ne csináljanak kopogásos égést,ezzel kárt csinálva a blokkban!
2-az õ kezük meg van kötve mind hang,mind gázemisszió terén,ami még komolyabb,akár 10-12%-is lehet!
Gyakorlatilag egy nyitott dobbal ezekbõl a százalékokból lehet visszacsalni néhányat,de ezt természetesen a pilóta úgysem érzi meg!
Amit megérez az a kisebb fordulatszámokon ébredõ kissé magasabb nyomaték,meg persze a mélyebb hang miatt az illúzió........
A valóságban ezekért a néhány %-ok ért sokat kell számolni,diffúzorokat,gázlengéseket,csõhosszokat és az sem mindegy,hogy mi milyen falvastagságú és anyagú alapanyagból készül!
Ha valaki heberál magának ilyen ismeretek nélkül dobot,azt nyugodtan felteheti a motorfékpadra,aztán ott fog sírdogálni mellette,mikor kevesebb lesz az erõ mint elõtte!

Tehát a kérdésedre nem lehet igennel,vagy nemmel válaszolni!
Az én gépemen lévõ dob úgy van megcsinálva,hogy ne kelljen semmit átállítani a motoron miatta,csak a hang lett mélyebb!
Anno csináltam végigkúpos titán versenyrendszert is pályamotorra,ott fékpadon igazolhatóan gixxer 1000 K5 ösnél ráment 17 lóerõ az eredeti 178-ra,de ehhez kellett méd a dobon kívük nyitott légszûrõ,Power-comander írható vezérlés térképpel,Akra versenyleõmlõkre,stb!
Ráadásul kb 1 hétig basztattuk a padon a beállításokat,már az egy vagyon,ha fizetni kell érte!
Ezzel azt akartam érzékeltetni,hogy kb 10% teljesítménynövekedéshez is rengeteg meló,meg fõleg pénz kell!
Ez azért írom,hogy érezzétek mennyire nincs arányban az ár a pacinövekménnyel és persze a sportdob nem fogja teljesíteni sem a hang-sem a gázemissziós elõírásokat!
A normákra EUR normákra ez a leglátványosabb,a testvérmotorunk a GSX-750F ugyanazzal a blokkal 1988 és 2005 között 106le-ról 92le-re csökkent emiatt!!!http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX750F.shtml




    

boboysa 9489 2014. augusztus 30. 06:37   Válasz erre: 9487
Hi
grat a mocihoz szép nagyon
engem érdekelne,hogy a kipufogó "E" betûs-e
és,hogy kellet gyújtást vagy karbit állítani miatta.
Nem szeretném ha össze vissza járna de a hangja az tetszik

    

Rick 9488 2014. augusztus 29. 22:10   Válasz erre: 9487
Nagyon ott van!!! :-) Szép lett! Egyébként erõsebb a moci mint a gyári érték?
    

fenyooldrider 9487 2014. augusztus 29. 21:54  
Lassan kialakul a vasam,itt van néhány fotó és egy elég gyengécske video:

https://www.youtube.com/watch?v=lnZwlxD1KMU&feature=youtu.be


    

Rick 9486 2014. augusztus 28. 18:55   Válasz erre: 9485
Köszönöm az együttérzést mindenkinek! Ma volt a szemle. A tk is szóba jött, meg az esetleges jogászkodás a bíróság elõtt, mivel nem érintkezett a két jármû. A jkv. sem túl biztató az avultatás tekintetében. Jövõhéten megtudom az eredményt. A tanulságokat, további lépeseket megosztom. Oldrider, a Zen mesteres történet nagyon tetszik. Sirgit, a szerencsével kissé hadilábon állok, de majd próbálok spannoskodni vele. :-) Különben meg nem panaszkodhatok. Itt a fõvárosban minden napra jut egy mese. Volt olyan amikor 1 km-en belül, háromszor alakult ki hajmeresztõ helyzet. ( ez volt a csúcs, de ez kocsival ) Motorral is sok mindent megúsztam már, az elõttem keresztbe befékezõ Ford Transittól kezdve, az EU raklapon át, a folyamatosan fenyegetõ közig. bírságokig egy csomó mindent. Ha átmész a fõvárosi állatkerten és megúszod "karmolások" "harapások" nélkül aznapra szerencsésnek mondhatod magad.
:-)




    

sirgit 9485 2014. augusztus 28. 11:40   Válasz erre: 9480
Rick

A melóm miatt elég sok szennyes helyen voltam, sok mindent láttam!-sajnos-
Ez így jó ahogy van, soha ne gondold hogy mi lett volna ha.......

Sok mindent csinálok meló mellett, motorozás, lõni járok, horgászni és elég nagy repülõ gépekkel modellezni.
Mindegyikhez tartoznak olyan megszerzendõ tudások és reflexszerû alkalmazásukhoz szükséges gyakorlással elsajátítható technikák amelyek probléma esetén ha elõjönnek akkor megúszhatsz ezt azt.-
A stressz helyzetben viszont ezek másként jönnek elõ, vagy késõn, akár 1/10 sec eltéréssel is, amikor már megtörténik ami történhet, de a csillapítás tekintetében jól jönnek.-A kivédéshez nem elég a tudás-tapasztalat-reflex-gyakorlás, de segíthet nyilván.-Ami kell még mellé, az a SZERENCSE!

-A protektorral szerintem sokan úgy vagyunk hogy elég a kabátban, gerincen, itt ott , de derékról lefelé már rövidebb utakra nem szívesen öltözik be az ember.-Ez sem a linkség mindig, hanem bármi más (kényelem, túlzott önbizalom)Ami ezt követi, azt hívjuk tanulópénznek.

Utólag olyan okos mindenki, (én is) Örülj hogy ennyivel megúszta mindenki, és az írásodból következtetve van remény a moci ránc felvarrására, és ez a lényeg!

Gyors felépülést-Mindkettõtöknek :D
    

sirgit 9484 2014. augusztus 28. 11:31   Válasz erre: 9483
Privát üzi ment a km. óra burkolat miatt-köszönöm elõre is
    

tipós 9483 2014. augusztus 27. 21:16   Válasz erre: 9475
Szia!Nekem van,de a krómozása egy helyen le van dörzsölõdve!Ezen kívül hibátlan!
Ha ez jó neked,akkor fizeted a postát,és a tiéd!!:-))
    

desiderus 9482 2014. augusztus 27. 20:26   Válasz erre: 9480
Együttérzésem. Mielõbbi felépülést Neked és a motornak.

"Egy jobb motoros kivédte volna." Ebben nem vagyok olyan biztos, ezért ne becsüld le magad. A vészfékezés technikáját sokan szajkózzák és gyakorolják....persze zárt pályán. Élõben elõadni már más tészta. Mint ahogy más tészta éles helyzetben kivédeni valamit...

    

fenyooldrider 9481 2014. augusztus 27. 20:02   Válasz erre: 9480
Hát igen,mindent jól látsz,a gumi dolgot,a saját tudásodat és az autós hibáját is!!
Amit te most leírtál,az az õszinte alázat és hozzáállás a motorozáshoz,csak ezt sokan nem ismerik {ismerjük}be,ami sok esetben ide a balesethez vezet!
Ha visszaolvasol én pont ezt mondtam,hiába a rutinom, és a versenyzõi évek,még mindig van mit tanulnom,akár a fiataloktól is,mert a tanulás és a hiányosságaink felismerése soha nem szégyen,hanem erény szerintem!!
Nagyon sok egészséget és megnyugvást kívánok: Fenyõ

Ezt nekem az íjász mesterem mesélte -tanulságos az élet minden területén:

Miután megnyert néhány íjászversenyt, a meglehetõsen öntelt ifjú bajnok viadalra hívta az íjász tudásáról híres zen-mestert. Ellõtte az elsõ vesszõjét, amely pontosan a céltábla közepébe talált. A második vesszõjével az elsõt, a harmadikkal a másodikat hasította szét.
- Mutass többet! - kiáltott oda hetvenkedve az idõs mesternek.
A zen-mester nyugodtan elõvette az íját, és intett az ifjúnak, kövesse õt. Felmentek a hegy tetejére, s kiálltak egy szakadék szélére, amely fölött ingatag hídként egy fatörzs feküdt. A zen-mester kiment ennek a fatörzsnek a közepére, célba vett egy távoli fát, majd kilõtt rá egy nyílvesszõt. El is találta a célpontot.
- Most rajtad a sor - mondta a fiatal íjásznak, miután visszament a szakadék szélére.
Az ifjú elborzadva nézett a fatörzsre, elsápadva méregette a szakadék mélységét, majd megrázta a fejét, jelezve, hogy nem hajlandó eleget tenni a felszólításnak.
- Az igazi tudás - jegyezte meg ekkor a zen-mester - nem az, ha uralod a tárgyakat, hanem az, ha uralod önmagad.

    

Rick 9480 2014. augusztus 27. 09:23   Válasz erre: 9478
Ráéreztél Oldrider. Tényleg van lelki sérülés, de nem az egészségügy miatt, hanem a rommá tört elejû mocim látványa miatt. Rossz nézni, hogy sérült. Olyan mintha sántítana a lovad. És miközben mentem tegnap ezért-azért kocsival ( kötszer, gyógyszer, holmimat összeszedtem, házi orvos ) és elment mellettem egy-egy rider, na akkor vagyok igazán magam alatt. Irigykedve nézem, ahogy elsuhannak. Nagyjából úgy számolom, minden komolyabb számvetés nélkül csak úgy érzésre, hogy egy százast bukok a mutatványon. Nem haragszom senkire. Ezt a bukó százast már régen a felgumizásra kellett volna költenem. Hát most elmegy ez a százas a semmire. A motorom kb. ugyanott lesz mint a baleset elõtt, és gumim nem lesz.. Plusz amit már korábban írtam, hogy nem volt elég protektor rajtam, (lábamon) pedig van. Csak fel kellene venni. Nem úsztam volna meg sérülés nélkül, de fele ennyi seb és zúzódás lenne rajtam. Inkább magamra haragudhatok az ostobaságom miatt. Köszönöm az együttérzést a zsaruknak, a hegesztõknek, motorostársaimnak!
:-) Ja és, hogy mi történt. Váratlanul átfordult elõttem a záróvonalon egy autós. Megijedtem, reflexbõl fékeztem, de túl erõsre sikerült, kiment alólam a motor. Egy jobb motoros kivédte volna. Én még "kis pálya" vagyok. De teljesen korrekt volt az autós. Õ is megijedt, elnézést kért, mindent vállalt. Nem haragszom rá, és az egészségügyre sem. Savanyú, savanyú de a mienk! :-)
    

hacse 9479 2014. augusztus 26. 19:46   Válasz erre: 9476
Gyors felépülést kívánok "nektek" ! :-( :o)
    

fenyooldrider 9478 2014. augusztus 26. 16:07   Válasz erre: 9476
Hú szegény! Mielõbbi jobbulást,de ha jól veszem ki a szavaidból,akkor a lelki sérülés,vagy inkább harag az egészségügy felé sem kisebb mint a többi károd!?
Lehet tudni,hogy pontosan mi történt?
Ahogy látom elismerte a másik fél a vétkességét,ezért felhívom a figyelmed arra,hogy a biztosítóból mindent ki lehet és kell is sajtolni,a motorod kárától kezdve az utolsó farmerodig,ha a bukó csak karcos,akkor azt is,meg a táppénz különbözetet is!
    

sirgit 9477 2014. augusztus 26. 13:24  
Jobbulást kívánok.A motor menetkésszé varázslásához pedig -türelmes harcot a biztosítóval, és gyorskezû szakembert a javításhoz.-
Zsaruk nevében:Like

A lábadozás alatt nézz sok brazil sorozatot a tv.-ben, az serkenti a felépülést.-
    

Rick 9476 2014. augusztus 26. 07:37   Válasz erre: 9473
Sikerült tegnap reggel munkába menet elfeküdnöm a motorral. Elég rossz állapotba kerültünk, mocival nem lehet menni, én 2 hét betegállományt kezdtem elsõ nekifutásra. Tudok járni, de csak sántikálva. Térd, boka, hüvelykujj fellázadt. Autóstársam meglepõen úriember volt 100%-ig vállalta a felelõsséget, pedig nem ért össze a két jármû. Rendõrök - rövid eligazítást követõen - flottul intézkedtek /Sirgit-nek/ :-) Muszáj volt átismételni a közúti közlekedési baleset definícióját. Traumán 5-6 órát vártam. Annyi röntgen sugárzást kaptam, hogy este nem kellett olvasólámpa, és végül nem látták el a vérzõ, végül már félig alvadt, félig véres sérüléseimet, csak kaptam egy érdekes ambuláns lapot ( nem tudom kinek a leleteit nézte a doki ) Nos, láthatóan többet áldoznak a stadionokra mint az egészségügyre. Otthon 10 órával a sérülések után feleségem ellátta a sebeket. Tanulság: 1. Protektor a lábnak is kell, a farmer kevés. 2. A 8 éves elsõ gumi már nem az igazi. 3. Legyél jogász. 4. Mivel az egészségügy haldoklik, vagy meghalt: legyen szakápoló ismeretséged. 5. Ezt meghagyom azoknak akik elolvasták és kommentelnék az esetet, hátha tanulhatok-tunk még. Amit tudok, hogy a biztosítóval még küzdeni kell. Majd ezt is megosztom, ha eljutunk odáig.

    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118