Kovacspeter | 9575 | 2014. október 21. 21:08 | Válasz erre: 9561 |
Érdemes az Freewindre gondolni, meg felszedni egy nõt EGYSZERRE;-) Jó gép bizony, csak kéne még egy henger meg egy 21-es elsõ kerék, akkor már mennék is venni egyet erdélyjárónak. Korai szériás Transalpok, KLE öccá? |
Kovacspeter | 9574 | 2014. október 21. 21:04 | Válasz erre: 9552 |
Á, teljes elhavazódás volt mostanában, meg el is kellett hosszabb idõre utazzak Amerikába, nemrég jöttem vissza. Csörögjünk majd össze, vagy valami. |
Kovacspeter | 9573 | 2014. október 21. 21:01 | Válasz erre: 9554 |
Nem volt szándékomban az általatok behozott gumikat leszólni, ha félreérthetõ voltam akkor bocsánat. Csak arra akartam kilyukadni hogy nem jellemzõ a németre hogy ha defektes lesz mondjuk az elsõ gumesz, akkor a hátsót is leszedeti, hiába 80-90%-os. Spórolósabbak õk attól. Az elõfordul hogy felrakás után nem tetszik az emberfiának a gumi, és ledobja mindkettõt, ilyen itthon is van, én is vettem így egyszer gumit, 500 km-t futott, féláron. A javításra meg csak általánosságban tértem ki, mert kevesen tudják hogy azt elvileg papíron itthon sem lehetne. |
Rick | 9572 | 2014. október 20. 19:46 | Válasz erre: 9571 |
Még annyit, hogy a mostani 4 napos "hétvégén" egész jó idõ lesz még. Úgyhogy nem kell várni 2032-ig, mert addigra teljesen elkopnak a gumijaim. Az idõ jó, 4 nap van a kérdés, hogy csütörtök, péntek, szombat, vasárnap és hol? Csak azt írjuk, hogy mikor jó. Azt, hogy mikor nem, az irreleváns. A használt gumi- új gumi érveket mindenképpen meg kell beszelni.. :-) Balcsi, Lakihegy vagy felõlem lehet ezeken kívül is.
|
Rick | 9571 | 2014. október 20. 19:33 | Válasz erre: 9570 |
Balcsi túrában benne vagyok. Viszont ha meg van, hogy ki jönne és tényleg az ország minden szegletébõl jönnénk, akkor valahol középen kéne találkozni. Ez nekem azért jó mert kitolom a motorom a Lakihegyi adótoronyhoz ( ez lenne a találkozási hely ) és onnan bárhova mehetünk. Másnak azért jó mert nem kell átmenni csak a fél országon. Elég jó büféket ismerek Szigetújfaluban, Lórévnél, Tökölön, (ezek közel vannak a találkozási ponthoz) a motorok is elférnek elõtte. Ha meg volt a vizit, csatangolhatunk a környéken, tûrhetõ a panoráma és vannak normális utak. Utána illa berek nádak erek haza mennek a jó emberek. A túra fantázia neve: "Csepel szigeti Inazuma találkozó vagy "Csepel szigeti motoros találkozó" Na? :-) Persze lehetne jönni bármivel. Csak száraz idõben. ( ti. nagyon rossz az elsõ gumim..) :-)
|
cblaci | 9570 | 2014. október 19. 22:39 |
Ma is volt egy mini Ina konferencia, a napirendi pontok eléggé egyhangúak voltak (motorozás reggel, délben és este is) de én pont így szeretem! :-)))
![]() ![]() |
hacse | 9569 | 2014. október 19. 21:32 |
Nekem is oké lenne egy balcsi-i találkozó télen, de a borsodi - meg a hajdú - bihari gyerekek lehet, hogy vonattal jönnének csak el, az meg ugye milyen motoros találkozó .. :o)) Bár nem olyan nyámnyila alakok, ahogy ismerem õket.
|
hacse | 9568 | 2014. október 19. 21:19 | Válasz erre: 9566 |
Nem egyszerû megszervezni egy találkozót , fõleg úgy , hogy legalább a többség részt tudjon venni rajta . Többek között ezért is nem jött össze az idei buli, mert nemigen tudtunk megfelelõ idõpontot találni. Nekem az nagyon fontos , hogy a "régi" tagok - akik nem csak inazumások - ott legyenek, ugyanakkor persze szeretettel várunk minden érdeklõdõt, meg újabb Ina tulajt. Én nem adtam fel, az idén már nem hiszem, hogy összejön, mert azért az ország szélsõ bugyraiban helyezkedünk el, de jövõre elõbb megkezdjük a szervezést és valamit összehozunk majd . Ámen!
|
sirgit | 9567 | 2014. október 19. 15:07 | Válasz erre: 9566 |
Én még soha nem voltam semmilyen motoros találkozón, ha minden optimális lenne, szívesen mennék.Balaton megfelel-(Vas megyei vagyok) Persze nem is tartoztam mint motoros sehova-Itt a szúk környezetemben szoktam csatlakozni 3 motoros sráchoz, de kicsit nem élvezem,mert arról szólt a tegnapi Bakony-Balaton- túra hogy nekik nem jött be a kényelmesebb/lassabb nézegetõs motorozás,ezért elhúztak és fél óra múlva utol is értem õket :( Amitõl kérdéses lenne a dolog hogy tudnék-e találkozón részt venni, az az hogy babát várunk-érkezési idõ 4-6 hét. Viszont ha így is alakulna, a képeket várnám. |
fenyooldrider | 9566 | 2014. október 18. 20:08 |
Jó lett volna egy találkozó.de attól félek,hogy ez az év már nem lesz barátságos........ Ámbár én nem zárkózok el egy hidegebb talitól sem:D! Valami ötlet? Nem tudom ki hol lakik,egy Balaton parti találkozó esetleg valami meleg fürdõ mellett? |
cblaci | 9565 | 2014. október 18. 18:18 | Válasz erre: 9564 |
Jó is lenne egy konferencia :-) elképzeltem amikor felhozódna az adalék téma és a használt gumi... békésen zajlana a vita akár csak az ukrán parlamentben :-)))
|
Rick | 9564 | 2014. október 18. 08:55 | Válasz erre: 9563 |
Nem rágtál be, de a gumit már nem adod el. Milyen ha berágsz? Szép idõ van, nem lesz valami inazuma konferencia?
|
fenyooldrider | 9563 | 2014. október 17. 07:41 | Válasz erre: 9561 |
Ne érts félre nem rágtam be,nem vagyok mimóza:D! A Frrewindrõl én azért szálltam le,mert az asszony rászokott,hogy eljár velem túrázgatni,aztán így két személlyel a Free a 48lóval kicsit karcsú lett! Amúgy szerintem nagyon megbízható vas,kiforrt konstrukció,ez a DR-650 DR-800 sorozat utolsó darabja,ezt a blokkot már vagy 25 éve gyártják sok finomítással! Egy igazi mindenes motor 4-4,5 fogyasztással,és van egy óriási elõnye a többi all rounderrel szemben:a 19"-os elsõ kerék,ami úgy megy át a kátyún,hogy észre sem veszed,mintha újra lenne aszfaltozva Magyarország! :D Viszont a szélvédelme az 100 fölött nagyon szar és ezen a túraplexi sem segít! |
Rick | 9562 | 2014. október 16. 21:40 | Válasz erre: 9560 |
Tapasztalataim szerint a miaf@sz több jelentõséggel bír mint azt bárki gondolná. Így az utóbbira voksolok.
|
hacse | 9561 | 2014. október 16. 21:36 | Válasz erre: 9554 |
Ja , meg engem ,még az érdekelne , hogy a Freewind az milyen gép, mer' olyan sokoldalú felhasználhatóságúnak tûnik. Már ültem is ilyenen , a mûszerezettsége nem fogott meg , de a többi igen. Kényelmes ? Megbízható? Érdemes rá gondolni, vagy szedjek fel inkább egy nõt? ;o) Ha van kedve kérem írgyonmá' róla valamit!
|
hacse | 9560 | 2014. október 16. 21:00 | Válasz erre: 9558 |
Az irományomat tökéletesen értelmezted, köszönöm! Én semmi mást nem ajánlok senkinek , mint hogy minél többet és tartalmasabbat motorozzon, azt , hogy ki milyen gumival , meg olajjal teszi , teljesen lényegtelen... Annyi érdekességet még megemlítenék, hogy amikor írtam ezt a fent említett baromsághalmazt , akkor majdnem belefogalmaztam egy ilyet , sõt szóról szóra ugyanezt , amit az atomerõmûvel kapcsolatban gépeltél..!? Telepátia , vagy miaf@sz?? |
hacse | 9559 | 2014. október 16. 20:52 | Válasz erre: 9554 |
Figye! A világért sem állt szándékomban leszólni téged, így hát nem is tettem. Nekem most van elõször ÚJ gumi a motoromon hátul! Elöl még soha nem volt ! 5000-10000 forint között szoktam venni használt gumikat sportot ,túrát , ami éppen jött ! Volt olyan szezon , hogy 3 -szor szereltem gumit mer' ezek 4-5000 km alatt ronggyá mentek . Én azért le szoktam érinteni a lábtartó végét, de a legocsmányabb túra abroncs ugyanúgy nem csúszkált , mint a 90%-os azévi Pirelli Corsa III sportgummm. Az Inazuma alacsony gép , a gumiknak bõven van tartalékuk . Az útviszonyok kicsit azér' számítanak..:o) De útviszonyoknak megfelelõen vezetni öröm. :D |
Rick | 9558 | 2014. október 16. 20:40 | Válasz erre: 9557 |
Pedig ez az Urbán is nagy gumi mágus. Egyébiránt fergeteges volt a hozzászólásod. Kb. így fordítottam magamnak: Én újabban nem építek atomerõmûveket, már az Oroszok is egészen jókat csinálnak... :-) Irónikus, hogy valaki gumit tervez-csinál magának, valaki mindent tud róla, valaki meg már meg sem veheti... :-) Te is a páros akciót ajánlod nekem? :-)
|
hacse | 9557 | 2014. október 16. 20:27 | Válasz erre: 9556 |
Nem ismerem Urbán Bélát , én csak itt ökörködök ezzel a gumis írásommal. Nekem is megvan mindenrõl a saját véredényem, de az még engem sem érdekel . :-) Mint általában mindenben , úgy gumi témában sincs tuti igazság , mindenki azt használ , amit akar. Mondok egy érdekeset: Kawasaki Z 900, Honda CB 750, meg hetvenes évek meg gumi .... ja , meg még annyit, hogy ebben az életben sokféle szakértõvel hozott össze a sors , és azt mondhatom, hogy még a szakértõ szót is utálom. Többek között a KÖHÉM rendeletet is kénytelen voltam napi szinten alkalmazni. Véleményem arról is van..:-)) |
Rick | 9556 | 2014. október 16. 18:09 | Válasz erre: 9554 |
Sajnálom, hogy nem vehetem meg, nekem tetszik a gumi. Csodálkoztam is volna, ha összejön. Az nem is az én formám lett volna, hogy valami sikerül... :-) Bûnhõdni kell a hozzászólások miatt. Mikky ha Szabolcsot elfoglalják a románok, nem megyek oda harcolni... :-) ( nem mintha tudnék, de nem megyek ) Hacse, Te ismered azt az Urbán Bélát aki gumi szakértõ szerûség, Volvo XC70 Cross Country-ja van, és néha beleír a KÖHÉM-be? |
cblaci | 9555 | 2014. október 16. 10:58 | Válasz erre: 9554 |
�Részemrõl messze állt a leszólás, sõt írni akartam mailt ha esetleg a késõbbiekben megmaradna a forrás nekem is tetszett volna hasonló állapotú gumi. Most még nem kell szerencsére, de mint ahogy írtam, volt nekem is fent használt és tökéletesen megfelelt. |
fenyooldrider | 9554 | 2014. október 16. 09:26 |
cblaci | 9553 | 2014. október 16. 06:05 | Válasz erre: 9548 |
23 talán jó, jön egy autó haza 22-én este, ha beférek reggel indulhatunk, vagy a 29 csütörtök. Legkésõbb hétvégéig keresni foglak ;-)
|
hacse | 9552 | 2014. október 16. 05:07 | Válasz erre: 9549 |
Még összejöhet! Minden tökéletes....(ez nem teljesen igaz..) Egyébként- semmi közöm hozzá - de te honnan keveredtél elõ? :o))))) Te AZ a Kovacspeter vagy ugye? :o))) |
hacse | 9551 | 2014. október 16. 05:03 |
Én újabban már szinte kizárólag gyári gumikat használok elöl hátul egyaránt . Nincs velük az a sok bíbelõdés amíg az ember megformázza , kisüti , satöbbi. A tervezéssel nincs gond, mer' az ember már tapasztalatból tudja , hogy mire kell odafigyelni de ma már a gyári abroncsok is hozzák azt a szintet , amit az otthon gyártottak, bár élettartamban még eléggé gyengén muzsikálnak. Amit már sokszor elmondtam , és szinte minden gyártó kivétel nélkül elköveti azt a hibát , hogy fémtiszta drótra hordják fel a gumit, , pedig a rozsdás acél sokkal stabilabb vázat ad ugyanolyan deformációs tényezõk mellett. El lehetne még árulni pár mûhelytitkot , de mivel indokolatlanul magas áron kínálgatják a portékáikat az elõállítók (vagy a kereskedelem?) , elsütve azt a poént, hogy a fejlesztés sokba fáj, hát akkor fejlesszenek! Amikor én 15-16 éve elkezdtem a többkomponensû gumik készítését még nem volt a piacon hasonló, használható minõségû cucc - hacsak a Veszelka Gyuri bácsi féle Trikompring abroncsokat nem számítjuk , bár õ utcai használatra nem gyártott , annak ellenére, hogy a Cordatic már a 60-as évek elején szerzõdni akart az öreggel egy országúti túra szériára - ezért sokan be akartak szállni a fejlesztési szakaszban. A gond abból adódott , hogy nem volt fejlesztési szakasz . Há' minek? Mit fejlesztgessek? Állandóan motoroztam jó idõben , rossz idõben az ember tudja érzi, kitapasztalja , hogy milyen gumi kell, aztán olyat gyárt, nem? Ez persze nem jó annak , aki mindenbõl le akarja fölözni a hasznot. Én meg csak a kis szériás gyártást preferálom, meg a fahéjas- almás teát - by Dandozolika - (aki ezt ismeri-érti az írja meg!) ,ezért a szponzorok elmaradtak hála a Jóistennek, így hát jobbára magamnak készítgettem pár szériát ebbõl a nevenincs gumiból. Akkoriban többen is gyártogattunk ilyen profi gumikat, de ahogy írtam elõbb is már nem érdemes fáradozni vele, mert már a gyáriak is hoznak olyan szintet, mint egy házilag létrehozott, gyengébbre sikeredett gumma. Ott mutatkozott meg igazán a különbség az "agyonfejlesztgetett" , meg az általam kreált abroncsok között , hogy amikor a Bajoroknál lógtam kint a BMW- nél , aztán ott lézengtem a futómû fejlesztési részlegen (má' megen fejlesztés...) és elnéztem, hogy mit nyûglõdnek ott Hansék, gumikat cserélgetnek rugót feszítenek, csillapítást hangolnak ,áááááááááá! Odamentem , mondom nekik, ha akarjátok holnap - holnapután megoldom a gondjaitokat - merthogy akkora tudom kihozatni a gumikat futárral - , nevetgéltek elõször , aztán belementek a dologba. Felgumiztunk egy pár pántot , felraktuk egy K 1000 -esre, aztán mondom nekik most így frissiben irány a fullgázas aszfaltringen át a krosszpálya! néztek , mint még soha, aztán elkezdtek futómûállítgatni meg egyéb marhaságok. Mondom nekik menjünk má' nincs szükség itt ilyen hókuszpókuszokra. Nem hitték , de aztán a nap végére belátták hogy teljesen mindegy hogy mit hova állítanak, milyen talajon mennek , kanyarodnak , vagy nem, minden körülmények között maximálisan ellátja a feladatát az általam gyártott gumma , sõt amiben elõtte én sem voltam 100 % ig biztos teljesen átveszi a futómû összes rugózási , kormányzási és egyéb funkcióit is . Õk is belátták ezt , de sajnos egy gyártási folyamat nem úgy mûködik ma sem , hogy megoldjuk a problémákat, legfeljebb kicsit orvosoljuk, mert akkor sok ember haszontalanná válna , nem beszélve az egyéb beláthatatlan következményekrõl. Így hát marad az megszokás , hogy a mérnökök fejlesztenek, gyárak gyártanak ..... :o)))))
|
Mikky | 9550 | 2014. október 16. 01:50 | Válasz erre: 9541 |
Semmi gond. Nem kaptam fel a vizet. Irtam volna hosszabban is,de valami korsagot kapott a gepem es szinte minden szobol kimaradt 1-2 betu. Elolvas,kijavit stb...Ugyhogy azert irtam,hogy tema lezarva,mert besokalltam a javitgatastol. Semmi gondom senkivel. Jo gyerekek vagytok. A gumi. Minden guminak mas a gyurodesi alakja. Ezt tervezik nem kis szaktekintelyek. Ezert vagyok azon a velemenyen,hogy parban,de tipus szerint is. Mikor elkezdtem kostolgatni komolyabban az Inazumat,akkor hatul kb. 1 cm majrecsik,elol meg vagy 3 cm!! Aztan mikor belejottunk a jatekba,akkor lefogyott 0.5 cm re hatul es elol is!! Tehat,a mernokok ugy terveztek meg az alakjat,hogy hatul viszonylag egyenletesen erintkezik,elol pedig ahogy jobban donti a motoros,annal nagyobb a felulet egy darabig. Melyre dontve pedig kiegyenlitodik. Ha a hatulja elindul,akkor az eleje meg fogja stabilan. Ez egy kezelheto szitu. Kicsit allit,gazt elsporol es meg is van. Na ebbe nem jo beleavatkozni. Mas mas profil lehet,hogy ugyanigy viselkedik,de lehet hogy kiesik az eleje es lehet fetrengeni. Elvesz a kulonbozo profilok miatt az a bizonyos elso kerek tultapadas. Irtam,hogy elso elen a hatso meg a lapon megy. Brrrr....A nagy zako alapja az elso kerek hirtelen kicsuszasa. Na ez ellen nem sokat lehet tenni,amikor bekovetkezik. Felallsz,felmered,hogy hol serultel meg. Mennyi az anyagi kar? Reszemrol ez nem hianyzik. A gumik eredeterol meg tenyleg folosleges vitatkozni. En nem hiszek az ilyen mesekben,marmint,hogy megveszi es ledobja. A nemet errol hires. A motorgyartok nem tesznek fel silany gumikat az uj motorokra. Ha megnezitek a neten ezrevel hirdetik a hasznalt gumikat. Ha jo felig elhasznalt,akkor hiheto,hogy nincs vele megelegedve es lecsereli mindkettot. Kulonben erdemes a paros akciokat figyelni. Ugy olcsobb az uj.
|
Kovacspeter | 9549 | 2014. október 16. 00:35 | Válasz erre: 9527 |
Csabi, egy jó fagyos találkozó? Mi a helyzet felétek? |
Kovacspeter | 9548 | 2014. október 16. 00:32 | Válasz erre: 9541 |
Laci, az a helyzet hogy Miki itt mindenkinél jobban kimotorozza az Inazumát és ott ez már számít. Tudomásom szerint egyedül a Metzeler javasolja hogy ugyanaz a típus kerüljön elõre-hátra, valami olyasmi van hogy 'megcsinálja' az elsõ a hátsónak az utat vízen. Bár ez nálam a Z6-nál nem nagyon derült ki, nem jeleskedett esõben. Beosztásról kialakult valami? A Gyalui-havas meg a Bihar-hegység vár minket. |
Kovacspeter | 9547 | 2014. október 16. 00:23 | Válasz erre: 9542 |
Az egy kicsit erõs hogy a németeknél defekt esetén mindkét gumi kuka, lehet hogy elvétve elõfordul, de ilyet nemigen tapasztaltam odakint. Elvileg itthon sem lehetne visszatenni javított gumit, de 5 gumisból legalább négy megcsinálja. Persze számlát az ilyen javításról élõ ember még nem kapott... Sokszor átrágták már ezt a sportgumi-túragumi ügyet, kérdés hogy mire van használva. Rövidebb kicsapásoknál elõnyösebb a sportgumi, hosszabb motorozásoknál már kevésbé, mert nem bírja ki a túrát, macerás útközben gumis után kajtatni. |
Kovacspeter | 9546 | 2014. október 16. 00:02 |
Uraim, ma este 6 óra körül egy zezerkettes Inazuma parkolt Pesten a Készenléti Rendõrséggel szembeni Burger King parkolóban, lehet tudni hogy kié? Szép eredeti állapotú volt, tompakék, Suzuki Hollósnál üzembehelyezett, teljesen ugyanaz a kivitel mint az enyém. Várakoztam kicsit, hátha jön a tulaj, de nem volt szerencsém. |
Kovacspeter | 9545 | 2014. október 15. 23:57 |
Adjisten! Nahát, ki hitte volna hogy jó pár 'új felszálló' jelentkezik be az elmúlt hónapokban;-) |
Rick | 9544 | 2014. október 15. 18:02 | Válasz erre: 9543 |
Sajnos nem kaptam meg a pü-t, vagy nem tudom, hogy kell kezelni az oldalt. Viszont írtam egy gmail levelet. Mikky nagyon bedurvult lehet, hogy sok igazság van abban amit mond, de én bízom abban, hogy minden rendben van ezzel a gumival.
|
fenyooldrider | 9543 | 2014. október 15. 14:02 | Válasz erre: 9538 |
Rick,írtam egy pü-t,de itt is leírom a mail-címemet: fenyooldrider@gmail.com Ott komolyabb fotókat is át tudok küldeni,ha kell! |
fenyooldrider | 9542 | 2014. október 15. 13:56 |
Használt gumik: Nos természetesen nem egyszerû téma,de leírom! Ezeket a gumikat Ausztria-Németországból hozzák,ott egy gumi ára nem tétel a motorosnak,ha valami gondja van egy gumival,pld a garnitúra egyik darabja szöget kapott akkor mindkettõ kuka még újonnan is! Van olyan is,aki megveszi a szupersport vasat ezekkel a gumikkal,hazagurul vele és azzal a lendülettel lecseréli az õáltala ûbernek gondolt gumikra,ez meg marad a gumisnál,aki 15-20 EUR-ért elpasszolja nagy tételben az olyanoknak mint a spanom,na így kerülnek hozzánk az ilyen tipp-topp gumik! Másik kérdés,hogy miért nem pár? Azért,mert így olcsóbb,de mivel a mi vasunk nem szupersport,ezért teljesen mások a paraméterei is,pld:nehezebb,vagy mi legtöbbször utast is viszünk ami miatt az eleje könnyû marad,a hátuljára viszont nagyobb teher jut,amit a gumikkal is kell{ene}tolerálni! Ezért raktam fel elõre a létezõ legtapadósabb többkomponensû gumát,ami középen medium a szélein soft a a hátsó meg ugyanilyen zónás,csak kicsit keményebb! Mielõtt valaki félreértené,nem azért van ilyen gumipárosításom,mert ez volt olcsó,hanem mert ezt választottam a motoros tapasztalatom alapján! Ja és azért nem túragumik,mert szeretem,ha tapad mint állat!!! |
cblaci | 9541 | 2014. október 15. 06:24 | Válasz erre: 9540 |
Köszönöm a választ! Tényleg érdekelt a dolog mert többféle magyarázatot hallottam már ezzel kapcsolatban. Vannak különbségek márkák között, a tesztek is bizonyítják ezt, van amelyik esõben tapad jobban, de ugyanakkor ideális körülmények között utcai használatnál csak pengeélen motorozva jönnek ki az eltérések. Motornál teljesen más az elsõ és hátsó kerék közötti viszony, tapadási felület, fékerõ eloszlás... stb, érdekes továbbá hogy van olyan páros amelyik csak hátul több komponens. Hasonló dolgokról akartalak kérdezni, bár a kérdés tényleg "bele a közepébe" jellegû volt. Ez a fórumozás átka, nem megy át rajta arckifejezés így a másik részrõl egyoldalúan értékelhetõ és sokszor hangulatfüggõ az elbírálása. Jó lett volna még róla beszélni (mármint a gumikról), merthogy sokan vagyunk sokféle tapasztalattal, de részemrõl is zárolva a téma. |
Mikky | 9540 | 2014. október 15. 02:11 | Válasz erre: 9537 |
Kisse agresszivnak tunt elsore a kerdesed,de mivelhogy mar leveleztunk es ismerlek,ezert nem veszem zokon. A gumikat azert veszem parban,mert a gyarban parban tervezik. Minden profil kisse elter egymastol. Ezek igy passzolnak ossze. Isten orizzen,hogy az eleje elen,a hatulja meg lapon forduljon. Hasznalt gumit meg azert nem veszek,mert nem gondolom,hogy az eladoja hulyebb mint en. Par szaz kilometeres gumit miert ad el valaki felaron? Mert beszopott vele? Vagy szeria hibas visszahivott es a szemetbol kiguberalt? Vagy lopott motorrol szarmazik? Vagy miert is? Sohase tudnek bizni benne! 30 000 Ft-ert nem rizikozom ezt meg. Ezert irtam a kockazatot vele. Azt meg vegkepp hallani se akarom,hogy nyugaton ledobaljak az alig hasznalt gumikat. Egy francot!!! Reszemrol tema lezarva.
|
Rick | 9539 | 2014. október 14. 21:24 | Válasz erre: 9538 |
És még valami: felszerelésben lenne megoldás ott valahol?
|
Rick | 9538 | 2014. október 14. 21:23 | Válasz erre: 9535 |
Engem érdekelhet? Mert érdekelne. Privibe kép, vagy valami? Vagy itt is. Ahogy tetszik.
|
cblaci | 9537 | 2014. október 14. 20:53 | Válasz erre: 9536 |
Megkérdezhetem mik ezek a nem kis kockázatok? Nekem is újak vannak fent de nem azonos márkák, viszont mindkettõ többkomponens. Legközelebb ha eljön az ideje simán megveszem az olyat amit fenyooldrider ajánlott, szerintem nagyon jó ár fõleg mivel idei gyártás. Amikor az újakat vettem néztem túltárolt vagy keveset futott gumit is, akkor sajnos nem volt olyan amit érdemes lett volna megvenni, korábban viszont volt fent nekem is és soha nem éreztem a korlátait.
|
Mikky | 9536 | 2014. október 14. 19:44 | Válasz erre: 9535 |
Mondtam en(es mas is),hogy nagyon jo vaza-futomuve van az Inzumanak. Amikor palyan a speed motorral,slick gumin elozni akaro srac megdobbent,hogy ez nem fog menni es inkabb beallt mogem,az szep volt. En gumit csak parban es ujat veszek. Ez az en hulyesegem biztos. Orulok,hogy neked bejott a vegyes parositas. Nem kis kockazat rejlik benne.
|
fenyooldrider | 9535 | 2014. október 13. 22:35 |
Amúgy ha valakinek kell,van még egy szintén néhány száz km-t futott 2014-es DOT számú,{idei}Bridgestone Battlax Hypersport S20F elsõgumim ami többkomponensû csúcsgumi, az egyik legjobb tapadású ,ráadásul kiemelten gyorsan melegszik és vízen,valamint szárazon is a legjobbak közé datálódik! Az enyémmel egyszerre vettem 14-ért darabját,ha kell valakinek átadom ugyanennyiben! Itt a tesztje: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/bridgestone_battlax_hypersport_s20 |
fenyooldrider | 9534 | 2014. október 13. 22:30 |
Rick | 9533 | 2014. október 12. 19:14 | Válasz erre: 9532 |
Bekanyarodtak elém szembõl is, kereszt utcából is, nagyon kéne a gumizás már nálam, mert össze-vissza csúszkálok. Valami átok van rajtam, vagy ilyesmi... Azon gondolkodom, hogy talán fényvisszaverõ mellény kéne, de nem hiszem, hogy ez különösebben meghatná a pesti nagyérdemût. BT 021-BT 023 páros akció foglalkoztat. Milyen volt a Mecsek?
|
fenyooldrider | 9532 | 2014. október 11. 13:56 |
Átgumiztam a vasat,elöl a Bridgestone BT Battlax S20 sport csúcsmodellje 3 komponensû, hátra a kedvencem Michelin Pilot Power3 2CT szuper sport került! Mindkettõ használt,de gyakorlatilag újnak mondhatóak,nem mérhetõ rajtuk kopás:D! Holnap irány a Mecsek,haverokkal legurulunk Pécs környékére a szerpentinesre,aztán kipróbálom mire képesek a gumák,meg a vas is! {meg elválik,hogy mennyire rozsdásodtam be!} |
Rick | 9531 | 2014. október 10. 23:57 | Válasz erre: 9530 |
Na ja, az lehet. De ma délutántól estig voltam megkergülve a budai Bécsi úti Burger King és Dél-Pest között. Ott megcsodálta egy kawás az inazuma felirat miatt, õ is lecsattant nemrég egy 400-assal, egy szép Z1000-se volt. Tegnap kocsikáztam. Szóval lesz konferencia? Hétvégén jó idõ lesz!! |
Jam Clerk | 9530 | 2014. október 10. 13:50 |
Tegnap reggel mintha láttam volna egy szürke, Inazuma-jellegû gépet Budapesten, a Deák tér környékén... nem volt idõm elolvasni a tank feliratát, de a betûtípus eléggé Inazumásnak tûnt.
|
Rick | 9529 | 2014. október 9. 17:39 | Válasz erre: 9527 |
Pedig de jó lenne, ha lenne! (Támadt egy kis konferenciázhatnékom az alacsony konferenciázottságom miatt.)
|
hacse | 9527 | 2014. október 5. 10:05 |
Még az is lehet , hogy az idei Inazuma konferencia elhúzódik, vagy elmarad. Majd jövõre megtartjuk az ez évi rendezvényt. ..is... ,ha lesz rá igénytelenség. :o) Én ebben a szezonban nem voltam semmilyen túrán csak a hétköznapokban használtam a motort , meg hétvégi egynapos körökön (inkább félnapos..) . Erre felé folyamatosan esett az esõ ezen a nyáron úgyhogy tiszta szégyen , hogy milyen keveset lehetett gurulni. Ezen kívül a mindennapok is adnak sok sok " érdekes" elfoglaltságot , Akinek nem inge ne vegye magára! meg Ki mint vet , úgy köll neki.... Így lehetne talán legjobban összefoglalni ezt a semmirevaló körítést. Meg még van az is , hogy Addig nyújtózkodj , amíg jól esik az izületeidnek! |
Rick | 9526 | 2014. szeptember 27. 21:56 |
Ma mentem elõször az Inazumával a csúszás óta. Hát sok dolgot kell még csinálni rajta. De a lényeg, hogy dobog a szíve és megy.. :-)
|
fenyooldrider | 9525 | 2014. szeptember 27. 15:22 | Válasz erre: 9524 |
Jó döntés! Amúgy az összes 'cakkos" kínai,amitõl óvok mindenkit! |
janos41 | 9524 | 2014. szeptember 27. 10:32 |
Én kerestem a féktárcsát. Végül vásároltam is németbõl EBC-t, ami olyan 130-140 körül fog megállni betéttel és felrakással együtt. Ettõl tényleg csak a cakkos japán volt olcsóbb de az jóval. Nem mertem bevállalni.
|
Mikky | 9522 | 2014. szeptember 20. 20:06 | Válasz erre: 9521 |
EBC gyartmany. Kisse elneztem az arat,de 200 Euro megse 293. Nem olcso,de 15 evre elosztva nem is draga az elet. http://ebcbrakes.hu/motor-modellek/ebc-brakes-motor-suzuki/ebc-brakes-motor-suzuki-gsx-750-fw-fx-fy-fk1-fk2-1998-2002.html |
fenyooldrider | 9521 | 2014. szeptember 20. 07:24 | Válasz erre: 9520 |
Nem nekem kell hál´istennek,csak valaki kérdezte a múltkor és meg-meg nézem az e-bayon az ilyesmit:D! Amúgy amit ott látsz 50-ért,az a kínai cakkos tárcsa,nézd meg gyári árat,seggre fogsz ülni garantálom! Itt a gyári Suzuki parts ára: http://www.bike-parts-suz.com/tarif_s.php?reference=59210-22D80-000&panier=oui, és ez 1db!!! A kínainál jobb a bontott!! |
Mikky | 9520 | 2014. szeptember 19. 18:38 | Válasz erre: 9518 |
Nem lesz egyszeru. A jot szinte uj arban merik,akkor meg inkabb az uj. Nem? 100 000-bol jo ha kijon a ketto betettel eggyutt. Mert csak igy garancialis. Fontos a gari,mert elofordul anyaghiba,behullamosodik es vege. Nem irigyellek.
|
fenyooldrider | 9518 | 2014. szeptember 19. 16:14 |
Használt féktárcsa valakinek? 5mm az még nagyon fickósnak számít:http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-750-GSX-INAZUMA-DISQUES-DE-FREIN-AVANT-TYPE-JS1AE11-1998-2003-/201171590829?pt=LH_DefaultDomain_71&hash=item2ed6c2dead |
cblaci | 9516 | 2014. szeptember 14. 18:12 | Válasz erre: 9515 |
Tényleg csak szokni kell, egyre bejövõsebb a gép minél többször látom.
|
fenyooldrider | 9515 | 2014. szeptember 14. 13:21 |
Tegnap {szombat}Balcsi kerülés, Tihany kálvária dombnál pihu......... Mindenki azt hiszi,hogy micsoda iszonyú drágaság van,de ez nem igaz!! A visszhang út végén a kálvária dombtól 20 méterre a legdrágábbnak vélt helyen http://www.palcsarda.hu/ kajáltunk az asszonnyal + üdítõ,stb 5700 ft volt!!!!!! Ja a régi automaták 'jól váltják" az EUR-t :D!! ![]() ![]() ![]() |
Jam Clerk | 9514 | 2014. szeptember 11. 10:35 | Válasz erre: 9508 |
Ha egy évvel korábban futok bele ebbe a lehetõségbe... ej, haj :(
|
hacse | 9512 | 2014. szeptember 10. 21:00 | Válasz erre: 9509 |
Dr. Herpy Miklós a Motorrevüben hirdeti szolgáltatásait motoros jogi ügyekben.
|
Rick | 9511 | 2014. szeptember 10. 20:42 | Válasz erre: 9510 |
Köszi Mikky! Mindent meghallgatok, mindennek utána járok.
|
Mikky | 9510 | 2014. szeptember 10. 20:18 | Válasz erre: 9509 |
Azok orultek! Valamelyik motoros lapban,Superbike-ban? Hirdeti magat egy ugyved. Motoros balesetes,biztositos specialista. Ingyenes jogsegelyt is ad. Menj be egy ujsagoshoz es masold ki,ha nem akarod megvenni.
|
Rick | 9509 | 2014. szeptember 10. 20:13 | Válasz erre: 9505 |
Kiforrta magát. Ma megjött a papír, hogy egy kanyit nem fizet a biztosító. Irrelelvánsnak tartják a rendõrségi intézkedést amiben megállapították az okozó jogsértését, és az sem érdekli õket, hogy az okozó elismerte a felelõsségét, és meg is bírságolták érte. Olyan KRESZ jogszabályhellyel operálnak aminek nem sok köze van a történtekhez. Keresek egy jogászt, aki képvisel ebben az eljárásban, muszáj pert kezdeményeznem, úgy érzem igazam van. A motorról még nem döntöttem, ez nyilván függvénye a késõbbi lehetõségeimnek. Ha valakinek van tippje, hogy kit érdemes megbízni jogi képviselettel, szívesen venném az infókat. Azért köszi Oldrider!! Mikky, az Isle of man TT-n még ne indulj!! :-)
|
Mikky | 9508 | 2014. szeptember 9. 22:09 |
Tisztelt Uraim. Ma ugy dontottem,hogy eladom szeretett 750-es Inazumam. A motor teljesen rendben van. Csak raulsz es hasznalod. Nem akarok litaniat irni. Akit komolyan erdekel,az hivjon fel. Elmondok mindent oszinten rola. Az ara 550 000 Ft. Sajnos elojott az a bizonyos budos versenyzoi ver es ehhez puccsitos es joval erosebb gepre van szuksegem. Az asszony mar nem akar motorozni,ezert szabad a palya szamomra. Nem minden aron elado. Nem hirdetem. Azert itt irtam,mert nem madarat keresek a heroltomra. Itt mindenki tudja mi ez a gep. Az alkudozas nem az en formam. Akinek kell csak az hivjon. Koszi elore is,ha ajanlanatok ismerosnek. Kulonben,ha eladom,akkor is maradok itt,ha nem banjatok. Tuti ez a banda!!06709448056 |
fenyooldrider | 9507 | 2014. szeptember 9. 16:31 | Válasz erre: 9506 |
Itt tudsz nézelõdni,de ha nem jó az ár,akkor a cikkszámot is látod,az alapján kereshetsz! Link:http://www.bike-parts-suz.com/suzuki-recherche-bike-pieces_nn.php?compteur=1286&PartsListID=2650589 |
bradiz | 9506 | 2014. szeptember 9. 09:03 |
üdv mindenkinek.kérdésem lenne hátha tudtok segíteni.1.2 inamhoz hol,és mennyiért lehetne karbi felújító készletet vagy legalább tûszelepet venni?visszaolvasva a hozzászólásokat szerintem ez a gondja.
|
fenyooldrider | 9505 | 2014. szeptember 8. 20:21 | Válasz erre: 9504 |
Ha kiforrták magukat a dolgok,dumálunk róla!
|
Rick | 9504 | 2014. szeptember 8. 14:26 | Válasz erre: 9503 |
Még nem tudom, hogy mi sül ki a biztosítóból. Ha normálisak, akkor gmailon egyeztethetnénk a részleteket. Ha vállalhatónak ítéled a melót, egy Ford Tranzisztorral eldobnám hozzád a vasat. Perpillanat két emberrõl tudom elképzelni, hogy hajlandó ránézni a motoromra és ért is hozzá. Te volnál az egyik, ráadásul Te típus specifikus, és rajongó is vagy. Az idõ nem sürget. Átalakítást nem nagyon szeretnék, csak azt, hogy az eredeti normál állapot visszaálljon. Persze csak ha megoldhatónak ítéled. De ez még odébb van, nincs konkrét infóm, csak már kezdek helyezkedni. Most akkor csak annyi derült ki, hogy van lehetõség arra, hogy késõbb megkeresselek e-mailben képekkel, szöveggel. Te meg majd mondod, hogy ok, vagy nem ok. A pénz nem számít. Az a legkevesebb! :-) Így jó? 71' |
fenyooldrider | 9503 | 2014. szeptember 7. 14:07 | Válasz erre: 9501 |
Mindjárt elpirulok:D! Sajnos nincs idõm másnak javítani,csak magamnak,vagy a szûk baráti körnek esetenként! De 66'-os évjárat vagyok és már 12 éves koromban motoroztam kisebb vasakkal,azóta is folyamatosan koptatom a gumit! Jópár évet versenyszerûen is motoroztam ,ezért egyre jobban és jobban meg kellett tanulnom a technikát is,de sajnos a mai vasakat így már nem nagyon lehet javítani ezekkel az ismeretekkel,mert már nem villamosság van bennük,hanem elektronika,ráadásul CAN-BUS rendszerrel,ami gyakorlatilag egy számítógépes kommunikáció és itt már a diagnosztikához nagyon speciális géppark és komoly programozói szakismeret szükséges! Legegyszerûbben azzal lehet ezt kifejezni,hogy az autószerelõ szakmához érettségi elég,viszont a diagnosztikai részhez fõiskolai-egyetemi végzettség szükséges! Hál istennek a mi vasunk az INAZUMA még nem ilyen,tehát a könnyen javítható vasak közé tartozik,ami mûszakilag a 90-93 közötti olajos GIXXER alapjaira épült,legalábbis a blokk az echte az hál isten! Abból a korszakból nekem rengeteg tapasztalatom van,jó pár olajos 750ccm gixxim volt,tehát ismerem és szeretem õket ! Természetesen ha tudok segítek bármiben,ráadásul fõleg fék és futómûátalakításokat szoktam csinálni,jópár streetfightert és supermotót faragtam át! |
sirgit | 9502 | 2014. szeptember 6. 21:41 | Válasz erre: 9496 |
Kösz Rick :) Mindig szigorú akartam lenni, örülök hogy a kép ezt tükrözi-pedig aztán nem :D |
Rick | 9501 | 2014. szeptember 6. 20:23 | Válasz erre: 9499 |
Úgy tûnik, hogy Oldrider aranyat ér. Oldrider, szoktál vállalni javítást?
|
janos41 | 9500 | 2014. szeptember 6. 14:29 | Válasz erre: 9499 |
Nagyon köszönöm a gyors segítséget! Ezek valóban barátiasabb árak.
|
fenyooldrider | 9499 | 2014. szeptember 6. 14:20 | Válasz erre: 9497 |
�Bocs,az alábbi link nem jó,ez a helyes:http://www.biketeile-service.de/en/brakes/brakeinfront/brakeshoes/brakediscebc303276.html Ha keresni akarsz,akkor ez a Suzuki cikkszáma:59210-22D80 |
fenyooldrider | 9498 | 2014. szeptember 6. 13:52 | Válasz erre: 9497 |
janos41 | 9497 | 2014. szeptember 6. 11:27 |
Kedves Inazumás barátok. Nagyon nagy segítséget kérnék tõletek. A 750-es Inámon az elsõ féktárcsák elérték a végzetüket. Szeretnék újat vásárolni belõlük. Két árajánlatom van eleddig. A gyári 85 e Ft/db valamint EBC 65 e Ft/db. A kérdésem a következõ, hogy lehet-e kapni olcsóbban valahol vagy meg kell elégednem ezekkel. A válaszokat elõre is köszönöm.
|
Rick | 9496 | 2014. szeptember 5. 21:58 | Válasz erre: 9495 |
Nekem ez a tanúmeghallgatás jutott eszembe: https://www.youtube.com/watch?v=e4loEtyAHKw 2:07 "Mi a búbánatos halál rojtos, véreres farkának a kedvéért jöttek maguk ide?" Bocs, de nagyon szigorú vagy. :-) |
sirgit | 9495 | 2014. szeptember 4. 18:38 |
http://kepfeltoltes.hu/140904/Faterock_motoron_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Talán sikerült feltennem képet :( |
boboysa | 9494 | 2014. szeptember 3. 08:54 | Válasz erre: 9490 |
köszi az infót! igazából a hang ami tetszik a kipufogóban,nem szeretném tuningolni a mocit elég így ahogy van de a hangjával nem vagyok kibékülve:) |
fenyooldrider | 9493 | 2014. augusztus 31. 07:31 | Válasz erre: 9491 |
cblaci | 9492 | 2014. augusztus 30. 22:17 | Válasz erre: 9486 |
Nem akarok most közhelyekkel okoskodni, már biztosan százszor átgondoltad mit kellett volna másképp... velem is elõfordult, sõt olyan is volt amirõl még utólag se tudtam hogy mit kellett volna csinálni hogy ne történjen meg. Túl kell lépni rajta. Mielõbbi felépülést kívánok! |
cblaci | 9491 | 2014. augusztus 30. 21:31 | Válasz erre: 9490 |
fenyooldrider | 9490 | 2014. augusztus 30. 19:03 |
Köszi a pozitív megerõsítést mindenkinek! ---boboysa--: a kiputól nem lesz erõsebb a vas,csak visszakapja azt,amit eredetileg beleterveztek! A sportdobokról rengeteg urbánus legenda kering,most elmondom,mi az igazság! Anno nagyon sok dobot csináltam,rengeteg infót szedtem össze a nagy gyártóktól,valamint azoktól,akik az az igazi vérprofik ebben:a versenycsõ gyártóktól! Amit egyszerû halandónak háttérismeretek nélkül könnyû elmondani,azt most mondom! 1-Minden motorgyártó a végleges motorteljesítményét visszább veszi néhány kb3-5% -al azért,hogy a különbözõ országok néha sz@r benzinjei ne csináljanak kopogásos égést,ezzel kárt csinálva a blokkban! 2-az õ kezük meg van kötve mind hang,mind gázemisszió terén,ami még komolyabb,akár 10-12%-is lehet! Gyakorlatilag egy nyitott dobbal ezekbõl a százalékokból lehet visszacsalni néhányat,de ezt természetesen a pilóta úgysem érzi meg! Amit megérez az a kisebb fordulatszámokon ébredõ kissé magasabb nyomaték,meg persze a mélyebb hang miatt az illúzió........ A valóságban ezekért a néhány %-ok ért sokat kell számolni,diffúzorokat,gázlengéseket,csõhosszokat és az sem mindegy,hogy mi milyen falvastagságú és anyagú alapanyagból készül! Ha valaki heberál magának ilyen ismeretek nélkül dobot,azt nyugodtan felteheti a motorfékpadra,aztán ott fog sírdogálni mellette,mikor kevesebb lesz az erõ mint elõtte! Tehát a kérdésedre nem lehet igennel,vagy nemmel válaszolni! Az én gépemen lévõ dob úgy van megcsinálva,hogy ne kelljen semmit átállítani a motoron miatta,csak a hang lett mélyebb! Anno csináltam végigkúpos titán versenyrendszert is pályamotorra,ott fékpadon igazolhatóan gixxer 1000 K5 ösnél ráment 17 lóerõ az eredeti 178-ra,de ehhez kellett méd a dobon kívük nyitott légszûrõ,Power-comander írható vezérlés térképpel,Akra versenyleõmlõkre,stb! Ráadásul kb 1 hétig basztattuk a padon a beállításokat,már az egy vagyon,ha fizetni kell érte! Ezzel azt akartam érzékeltetni,hogy kb 10% teljesítménynövekedéshez is rengeteg meló,meg fõleg pénz kell! Ez azért írom,hogy érezzétek mennyire nincs arányban az ár a pacinövekménnyel és persze a sportdob nem fogja teljesíteni sem a hang-sem a gázemissziós elõírásokat! A normákra EUR normákra ez a leglátványosabb,a testvérmotorunk a GSX-750F ugyanazzal a blokkal 1988 és 2005 között 106le-ról 92le-re csökkent emiatt!!!http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX750F.shtml |
boboysa | 9489 | 2014. augusztus 30. 06:37 | Válasz erre: 9487 |
Hi grat a mocihoz szép nagyon engem érdekelne,hogy a kipufogó "E" betûs-e és,hogy kellet gyújtást vagy karbit állítani miatta. Nem szeretném ha össze vissza járna de a hangja az tetszik |
Rick | 9488 | 2014. augusztus 29. 22:10 | Válasz erre: 9487 |
Nagyon ott van!!! :-) Szép lett! Egyébként erõsebb a moci mint a gyári érték?
|
fenyooldrider | 9487 | 2014. augusztus 29. 21:54 |
Lassan kialakul a vasam,itt van néhány fotó és egy elég gyengécske video: https://www.youtube.com/watch?v=lnZwlxD1KMU&feature=youtu.be ![]() ![]() ![]() |
Rick | 9486 | 2014. augusztus 28. 18:55 | Válasz erre: 9485 |
Köszönöm az együttérzést mindenkinek! Ma volt a szemle. A tk is szóba jött, meg az esetleges jogászkodás a bíróság elõtt, mivel nem érintkezett a két jármû. A jkv. sem túl biztató az avultatás tekintetében. Jövõhéten megtudom az eredményt. A tanulságokat, további lépeseket megosztom. Oldrider, a Zen mesteres történet nagyon tetszik. Sirgit, a szerencsével kissé hadilábon állok, de majd próbálok spannoskodni vele. :-) Különben meg nem panaszkodhatok. Itt a fõvárosban minden napra jut egy mese. Volt olyan amikor 1 km-en belül, háromszor alakult ki hajmeresztõ helyzet. ( ez volt a csúcs, de ez kocsival ) Motorral is sok mindent megúsztam már, az elõttem keresztbe befékezõ Ford Transittól kezdve, az EU raklapon át, a folyamatosan fenyegetõ közig. bírságokig egy csomó mindent. Ha átmész a fõvárosi állatkerten és megúszod "karmolások" "harapások" nélkül aznapra szerencsésnek mondhatod magad. :-) |
sirgit | 9485 | 2014. augusztus 28. 11:40 | Válasz erre: 9480 |
Rick A melóm miatt elég sok szennyes helyen voltam, sok mindent láttam!-sajnos- Ez így jó ahogy van, soha ne gondold hogy mi lett volna ha....... Sok mindent csinálok meló mellett, motorozás, lõni járok, horgászni és elég nagy repülõ gépekkel modellezni. Mindegyikhez tartoznak olyan megszerzendõ tudások és reflexszerû alkalmazásukhoz szükséges gyakorlással elsajátítható technikák amelyek probléma esetén ha elõjönnek akkor megúszhatsz ezt azt.- A stressz helyzetben viszont ezek másként jönnek elõ, vagy késõn, akár 1/10 sec eltéréssel is, amikor már megtörténik ami történhet, de a csillapítás tekintetében jól jönnek.-A kivédéshez nem elég a tudás-tapasztalat-reflex-gyakorlás, de segíthet nyilván.-Ami kell még mellé, az a SZERENCSE! -A protektorral szerintem sokan úgy vagyunk hogy elég a kabátban, gerincen, itt ott , de derékról lefelé már rövidebb utakra nem szívesen öltözik be az ember.-Ez sem a linkség mindig, hanem bármi más (kényelem, túlzott önbizalom)Ami ezt követi, azt hívjuk tanulópénznek. Utólag olyan okos mindenki, (én is) Örülj hogy ennyivel megúszta mindenki, és az írásodból következtetve van remény a moci ránc felvarrására, és ez a lényeg! Gyors felépülést-Mindkettõtöknek :D |
sirgit | 9484 | 2014. augusztus 28. 11:31 | Válasz erre: 9483 |
Privát üzi ment a km. óra burkolat miatt-köszönöm elõre is
|
tipós | 9483 | 2014. augusztus 27. 21:16 | Válasz erre: 9475 |
Szia!Nekem van,de a krómozása egy helyen le van dörzsölõdve!Ezen kívül hibátlan! Ha ez jó neked,akkor fizeted a postát,és a tiéd!!:-)) ![]() ![]() ![]() |
desiderus | 9482 | 2014. augusztus 27. 20:26 | Válasz erre: 9480 |
Együttérzésem. Mielõbbi felépülést Neked és a motornak. "Egy jobb motoros kivédte volna." Ebben nem vagyok olyan biztos, ezért ne becsüld le magad. A vészfékezés technikáját sokan szajkózzák és gyakorolják....persze zárt pályán. Élõben elõadni már más tészta. Mint ahogy más tészta éles helyzetben kivédeni valamit... |
fenyooldrider | 9481 | 2014. augusztus 27. 20:02 | Válasz erre: 9480 |
Hát igen,mindent jól látsz,a gumi dolgot,a saját tudásodat és az autós hibáját is!! Amit te most leírtál,az az õszinte alázat és hozzáállás a motorozáshoz,csak ezt sokan nem ismerik {ismerjük}be,ami sok esetben ide a balesethez vezet! Ha visszaolvasol én pont ezt mondtam,hiába a rutinom, és a versenyzõi évek,még mindig van mit tanulnom,akár a fiataloktól is,mert a tanulás és a hiányosságaink felismerése soha nem szégyen,hanem erény szerintem!! Nagyon sok egészséget és megnyugvást kívánok: Fenyõ Ezt nekem az íjász mesterem mesélte -tanulságos az élet minden területén: Miután megnyert néhány íjászversenyt, a meglehetõsen öntelt ifjú bajnok viadalra hívta az íjász tudásáról híres zen-mestert. Ellõtte az elsõ vesszõjét, amely pontosan a céltábla közepébe talált. A második vesszõjével az elsõt, a harmadikkal a másodikat hasította szét. - Mutass többet! - kiáltott oda hetvenkedve az idõs mesternek. A zen-mester nyugodtan elõvette az íját, és intett az ifjúnak, kövesse õt. Felmentek a hegy tetejére, s kiálltak egy szakadék szélére, amely fölött ingatag hídként egy fatörzs feküdt. A zen-mester kiment ennek a fatörzsnek a közepére, célba vett egy távoli fát, majd kilõtt rá egy nyílvesszõt. El is találta a célpontot. - Most rajtad a sor - mondta a fiatal íjásznak, miután visszament a szakadék szélére. Az ifjú elborzadva nézett a fatörzsre, elsápadva méregette a szakadék mélységét, majd megrázta a fejét, jelezve, hogy nem hajlandó eleget tenni a felszólításnak. - Az igazi tudás - jegyezte meg ekkor a zen-mester - nem az, ha uralod a tárgyakat, hanem az, ha uralod önmagad. |
Rick | 9480 | 2014. augusztus 27. 09:23 | Válasz erre: 9478 |
Ráéreztél Oldrider. Tényleg van lelki sérülés, de nem az egészségügy miatt, hanem a rommá tört elejû mocim látványa miatt. Rossz nézni, hogy sérült. Olyan mintha sántítana a lovad. És miközben mentem tegnap ezért-azért kocsival ( kötszer, gyógyszer, holmimat összeszedtem, házi orvos ) és elment mellettem egy-egy rider, na akkor vagyok igazán magam alatt. Irigykedve nézem, ahogy elsuhannak. Nagyjából úgy számolom, minden komolyabb számvetés nélkül csak úgy érzésre, hogy egy százast bukok a mutatványon. Nem haragszom senkire. Ezt a bukó százast már régen a felgumizásra kellett volna költenem. Hát most elmegy ez a százas a semmire. A motorom kb. ugyanott lesz mint a baleset elõtt, és gumim nem lesz.. Plusz amit már korábban írtam, hogy nem volt elég protektor rajtam, (lábamon) pedig van. Csak fel kellene venni. Nem úsztam volna meg sérülés nélkül, de fele ennyi seb és zúzódás lenne rajtam. Inkább magamra haragudhatok az ostobaságom miatt. Köszönöm az együttérzést a zsaruknak, a hegesztõknek, motorostársaimnak! :-) Ja és, hogy mi történt. Váratlanul átfordult elõttem a záróvonalon egy autós. Megijedtem, reflexbõl fékeztem, de túl erõsre sikerült, kiment alólam a motor. Egy jobb motoros kivédte volna. Én még "kis pálya" vagyok. De teljesen korrekt volt az autós. Õ is megijedt, elnézést kért, mindent vállalt. Nem haragszom rá, és az egészségügyre sem. Savanyú, savanyú de a mienk! :-) |
fenyooldrider | 9478 | 2014. augusztus 26. 16:07 | Válasz erre: 9476 |
Hú szegény! Mielõbbi jobbulást,de ha jól veszem ki a szavaidból,akkor a lelki sérülés,vagy inkább harag az egészségügy felé sem kisebb mint a többi károd!? Lehet tudni,hogy pontosan mi történt? Ahogy látom elismerte a másik fél a vétkességét,ezért felhívom a figyelmed arra,hogy a biztosítóból mindent ki lehet és kell is sajtolni,a motorod kárától kezdve az utolsó farmerodig,ha a bukó csak karcos,akkor azt is,meg a táppénz különbözetet is! |
sirgit | 9477 | 2014. augusztus 26. 13:24 |
Jobbulást kívánok.A motor menetkésszé varázslásához pedig -türelmes harcot a biztosítóval, és gyorskezû szakembert a javításhoz.- Zsaruk nevében:Like A lábadozás alatt nézz sok brazil sorozatot a tv.-ben, az serkenti a felépülést.- |
Rick | 9476 | 2014. augusztus 26. 07:37 | Válasz erre: 9473 |
Sikerült tegnap reggel munkába menet elfeküdnöm a motorral. Elég rossz állapotba kerültünk, mocival nem lehet menni, én 2 hét betegállományt kezdtem elsõ nekifutásra. Tudok járni, de csak sántikálva. Térd, boka, hüvelykujj fellázadt. Autóstársam meglepõen úriember volt 100%-ig vállalta a felelõsséget, pedig nem ért össze a két jármû. Rendõrök - rövid eligazítást követõen - flottul intézkedtek /Sirgit-nek/ :-) Muszáj volt átismételni a közúti közlekedési baleset definícióját. Traumán 5-6 órát vártam. Annyi röntgen sugárzást kaptam, hogy este nem kellett olvasólámpa, és végül nem látták el a vérzõ, végül már félig alvadt, félig véres sérüléseimet, csak kaptam egy érdekes ambuláns lapot ( nem tudom kinek a leleteit nézte a doki ) Nos, láthatóan többet áldoznak a stadionokra mint az egészségügyre. Otthon 10 órával a sérülések után feleségem ellátta a sebeket. Tanulság: 1. Protektor a lábnak is kell, a farmer kevés. 2. A 8 éves elsõ gumi már nem az igazi. 3. Legyél jogász. 4. Mivel az egészségügy haldoklik, vagy meghalt: legyen szakápoló ismeretséged. 5. Ezt meghagyom azoknak akik elolvasták és kommentelnék az esetet, hátha tanulhatok-tunk még. Amit tudok, hogy a biztosítóval még küzdeni kell. Majd ezt is megosztom, ha eljutunk odáig. |