9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

hacse 9175 2014. február 3. 12:52   Válasz erre: 9173
Szoktam mondani, azoknak , akik azzal jönnek, hogy ennyi pénzért már egy jobb autót is lehet venni, hogy az autóval az a gond, hogy nem lehet vele motorozni... A Rába Steigerrel kapcsolatban is hasonló hiányosságok merülnek fel , én mondom, pedig traktorozni is nagyon szeretek.
Egyébként értem a tréfát !! ;o)))
    

hacse 9174 2014. február 3. 12:42   Válasz erre: 9172
Én 110 kiló voltam 2 hónappal ezelõttig , mer´ má´ csak 99, de azért egy átlagos fékezésnél nem szokott felütni az elsõ teló még két személlyel sem. Én tudok olyat is fékezni, hogy elsõ keréken gurulok - ezt az Inazumával még nem próbáltam, meg nem is fogom - de a határait ennek is jól ismerem. Valóban puha az eleje , de országúti túrázásokhoz bõven jó. Az enyémben még olaj sem volt cserélve soha - szeretnék, de soha nem jutok el odáig - , de ha tényleg jobbá akarod tenni , akkor a 9170-es hsz-ban szereplõ gép tulajával kell konzultálnod.
    

VVLaci 9173 2014. február 2. 23:51   Válasz erre: 9172
Foggyááááá le!!!!!! :-))))))))

Ekkora embernek Rába Steiger dukál! :-)))
    

forissandor 9172 2014. február 2. 22:35  
Köszönöm a hozzászólásokat!
Na annyira nagy szaki nem vagyok, azt gondoltam lehet állítani rajta. A rugó kevés, a csillapítás megfelelõ. Gyakorlatilag ez az elsõ teló fékezésnél a 135 kilóm alatt le fog koppanni... :-(
    

VVLaci 9171 2014. február 2. 20:44   Válasz erre: 9170
8900 as hsz-tõl.
    

Billigpeter 9170 2014. február 2. 20:39   Válasz erre: 9169
Igen, de neki ilyen a telószár vége, és ebbõl ez a prototípus :-)
    

VVLaci 9169 2014. február 2. 20:38   Válasz erre: 9163
Úgy emlékszem, Kovácstanárnak bejött a magasabb nyomás a telószárban. Valamikor az õsz elején emlékszem ilyen írásra.
    

VVLaci 9168 2014. február 2. 20:35   Válasz erre: 9162
Ha kevés a rugó, akkor a teló légnyomását növeld 0,2 bar-onként. Ha a csillapítás kevés, akkor sûrûbb olajat tegyél a telóba.
    

Billigpeter 9167 2014. február 2. 20:14   Válasz erre: 9158
Nem mindig viszek kutyát, csak ha sok ott a köcsög :-) a kisebb villámokat szemmel szórom, a nagyobbakat ... azt inkább hagyjuk :-) egyébként általános jóidõt rendeltem el egész júniusra, különösen a hétvégékre, ha nem így lesz, kirúgok mindenkit abból a hivatalból.

    

Billigpeter 9166 2014. február 2. 20:10   Válasz erre: 9160
Hát ezt rettenetesen sajnálom, remélem, lesz ott egy kis hely a konferenciának is, csak még nem látod...

    

Billigpeter 9165 2014. február 2. 20:07   Válasz erre: 9159
Jégen ne menjél 150-el kanyarba, elégedj meg 110-el :-)
    

Billigpeter 9164 2014. február 2. 20:05  
Nem rakta be a képet a rohadék, na megpróbálom még egyszer:
    

Billigpeter 9163 2014. február 2. 20:02   Válasz erre: 9162
750- hez van manualom, meg egy rossz hírem: Nem lehet állítani a futómû keménységét. Megoldás lehet, ha kicseréled a rugókat progresszívre, illetve Kovácstanár kísérletezik levegõelõfeszítéssel a telószárban, de eredményt még nem tudunk. esetleg a rugó feletti távtartó méretének ésszerû növelésével érhetsz el némi eredményt. A képen 18-as alkatrész. talán ez a legolcsóbb verzió bár nem tudom, mennyit fog segíteni.
Hát ennyi ötletem volt.
    

forissandor 9162 2014. február 2. 19:17  
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Valaki tudna nekem küldeni egy service manualt vagy egy letöltõlinket GSX 1200 hoz? Az elsõ futómû keménységét szeretném állítani, de nem találom neten manuálját. Nekem sajna túl puha...
Köszönöm elõre is.
üdv:Sanyi
    

VVLaci 9161 2014. február 2. 18:21   Válasz erre: 9159
Tegyél bele 3-4 sor Hilti-szöget kifelé heggyel, meglásd kategóriákat javul a tapadása! :-)))
    

cblaci 9160 2014. február 2. 18:19  
Megvannak a minõsítõ vizsgák idõpontjai, június közepétõl indul és a hónap végéig húzódik. Azért lapítottam eddig mert nem tudtam idõpontot, így viszont a június már foglalt és emiatt júliusra tolódnak más egyéb elfoglaltságok és az éves kötelezõ erdélyi több napos túra is inkább augusztusra tolódik. Szóval nekem ez a nyár tervezés szempontjából kiszámíthatatlan, fõleg így hónapokkal elõre. Helyszín tekintetében se lenne értelme hozzászólnom, mert teljesen mindegy hova nem jutok el :-) Nektek viszont nagyon jó szórakozást kívánok!
    

hacse 9159 2014. február 2. 14:14  
Ez a Michelin Road Attack II nem áll a helyzet magaslatán ebben az ónos esõben, pedig tiszta zsír új. Az oké, hogy nem téli gumi, de azért egy kicsit többet várna tõle az ember gyereke...:D
    

hacse 9158 2014. február 2. 12:25   Válasz erre: 9154
Szerencsés napokat Imre bácsi !

Utánanézünk majd annak a helynek is, bár az a nyaralásos történet egy másik dimenzióban íródott. :-]] Valószínûleg ma is létezik az a vállalkozás valamilyen formában. ;o) A tiéd volt a 2. tipp. Az idõjárás alakulására még nincs 100%-os ráhatásom, nagyon rajta vagyok, így addigra talán sikerül vezetõi pozícióba kerülnöm ott az Éghajlat és Idõjárás Szabályozó (ÉGISZ) hatóságnál is. ;o))) Ezen kívül még a Billigpetinek van egy kis befolyása ott , csak Õ nagyon erõszakosan intézkedik ( viszi a kutyát is mindig, meg ilyenek..) aztán félnek tõle az ÉGISZ-nél. ( a villámlásokat a Peti nyomatja...a kisebbeket...) ;-]]
    

hacse 9157 2014. február 2. 12:14   Válasz erre: 9153
Húúúú..Má' a szívbajt hoztátok rám, azt hittem nálatok "durrant el" valami. ;o)))))
    

hacse 9156 2014. február 2. 12:10   Válasz erre: 9152
Letakart menyasszonyosat nem akarok. Az átlagosban is aránytalanul nagy a rizikó, ez meg olyan , mint az orosz rulett ..;o))
    

hacse 9155 2014. február 2. 12:08   Válasz erre: 9151
Az is ott van az igaz. 1 tipp.
    

Imre215 9154 2014. február 1. 20:18   Válasz erre: 9149
Sziasztok! Jó a helyszín és az idõpont is :) talánaz idõjárás is jó lesz! 1984-ben nyaraltam ott a 'Park Strand és Kemping'-ben sátraztunk Agárdon,ha jól emlékszem.
    

V4Davidoff 9153 2014. február 1. 19:57  
Az találgatások elkerülése végett közlöm: az unokatestvérem nõsül!
    

Billigpeter 9152 2014. január 31. 20:24   Válasz erre: 9150
Azt az esküvõ elõtt sorsolják tombolahúzással. miközben a menyasszony le van takarva. Igazi "zsákbamacska" :-))
    

Billigpeter 9151 2014. január 31. 20:22   Válasz erre: 9149
Pákozd? Mer az arrafelé van :-)
    

hacse 9150 2014. január 31. 20:00   Válasz erre: 9148
Ja, nem tudom megvan e már , hogy ki lesz a võlegény, mer' , ha nincs én szívesen vállalom azt a posztot... ;-))
    

hacse 9149 2014. január 31. 19:58   Válasz erre: 9147
SUZUKI GSX INAZUMA KONFERENCIA ! Mondjunk egy olyat , hogy JÚNIUS 21-22, Velencei-tó. Majd a konkrét helyet pontosítjuk. Akik részt kívánnak venni , azok tervezgessenek, ha többeknek nem jó, akkor módosítjuk. További ötletek - fõként a helyet illetõen - jöhetnek! Minden kedves érdeklõdõt szeretettel várunk bármilyen típusú motorral jön is az illetõ ! :o))
    

Billigpeter 9148 2014. január 30. 21:39   Válasz erre: 9147
Hát így mindjárt más. akkor hagyjuk a velencei tavat, legyen június 28.-án a konferencia, és mi is jövünk a lagziba :-D

    

V4Davidoff 9147 2014. január 30. 12:28   Válasz erre: 9141
Az Inazuma konferenciával kapcsolatban jutott eszembe, hogy a június 28-as hétvége nekünk kilõve esküvõ miatt. Nem kell megijedni, nem a sajátunk lesz... :)Viszont a Velencei tó jó ötlet. Eddig még nem jártam ott. Valahogy mindig csak elmentünk mellette. Szóval kérném a szervezésben résztvevõket, hogy ha lehetséges, ne azon a hétvégén legyen!
    

VVLaci 9146 2014. január 29. 23:35   Válasz erre: 9143
Nem lehet, hogy mellézártad a szerkezetet? Akkor befeszülhet az ülésbe akadó kampó.
    

forissandor 9145 2014. január 29. 22:45   Válasz erre: 9144
Köszi!
Igen Veszprémbõl van, de ez kizárásos alap, mert az országban csak egy volt eladó.... Gondolom nem véletlen :-)
    

nferro 9144 2014. január 29. 11:53   Válasz erre: 9131
Szia!
Gratulálok. Balesetmentest kívánok. Ez a Veszprémbõl származó Inazuma?

Üdv:
Feró
    

V4Davidoff 9143 2014. január 28. 09:56   Válasz erre: 9141
Köszönöm az ötleteket mindenkinek! A bowdent el lehet érni, de azt hiába húzom, nem enged, és nem is nyit. A többi módszert még nem volt idõm kipróbálni.
    

forissandor 9142 2014. január 27. 20:53  
Sziasztok!
Köszönöm a köszöntéseket!
Igazából azért keresek kipufogót, mert az elõzõ gazdija (valószínûsítem) eldobta a vasat. Nem nagyon, mert csak apró, inkább esztétikai gondok vannak vele, többek között a kipufogó elég karistos. Nem zárkózom el a szportauszpuff lehetõségétõl, ha jó áron van akkor meg tudunk rá egyezni, feltéve, hogy esztétikus.
Nézegettem Bandit gyári dobokat karcmentesen dobálják 10-12 ért, azért kérdeztem hogy egyforma-e esetleg.
Peti, dobj egy mailt egy fotóvál meg egy árral, hátha.... címem forissandor@freemail.hu
Szép napot!
    

hacse 9141 2014. január 27. 17:46   Válasz erre: 9135
Szervusztok VFR-es ismerõseink!!!

Itten már csak a bûbáj meg a mágia segíthet úgy nézem, vagy a Honda szakszerviz a füvesember közremûködésével, de csak ha jó összekapja magát mind a kettõ...;o) Viccet félretéve az szinte 100 % , hogy valami "berozsdálás" lehet a ludas. Így látatlanban nehéz valamire való ötleteket mondani, én is csak hasonlókat tudnék, mint VVLaci. Próbáld meg ezeket, vagy - de gondolom erre nem sok az esély- valami vékony kis gumi , vagy mûanyag csövecskén át kenõanyagot kellene juttatni a zárhoz, meg a bowdentok végéhez, aztán hátha megindul. Az Ina taliról még konkrétat nem tudunk, én felvetettem helyszínként a Velencei-tavat, idõpont meg valószínûleg június közepe-vége. Majd igyekszünk megállapodni valamiben, aztán értesítelek. Ausztriaiaknak ausztriai rendszám mi ? ;-) Az jó móka.. Amúgy meg jó egészséget nektek!!!
    

hacse 9140 2014. január 27. 17:26   Válasz erre: 9134
Szesz!
Én is úgy emlékszem, ahogy Billig Peti, hogy nem ugyanolyan dob van a két gépen, de a cserélgethetõséget illetõen passsz. ;o) Az egyik barátomnak ezerkettes Bandikája van, ha elõbb nem kapsz érdemi választ, akkor valamikor megnézem, hogy mi a különbség, csak most idõpontot ígérni nem tudok.
    

hacse 9139 2014. január 27. 17:19   Válasz erre: 9131
Gratulálok a bringához Sándor!
    

Billigpeter 9138 2014. január 27. 16:51   Válasz erre: 9134
Nem egyezik meg a két dob, de valószínûleg fel lehet rá tenni. Nekem van a polcon egy 60- as nyitott dörgõ (direkt inazumához készítve:-), én túl hangosnak találtam, ha érdekel, majd megbeszéljük.


    

Billigpeter 9137 2014. január 27. 16:44   Válasz erre: 9131
Sok sikert az elhatározáshoz, a motorhoz meg sok balesetmentest kívánok :-)

    

VVLaci 9136 2014. január 27. 10:04   Válasz erre: 9135
Szervusz!

Nem tudsz egy kampóval benyúlni a bowdenhez? Pl. kerékpárküllõ.

Azzal lehet, hogy meg tudod húzni.

Illetve az ülés lenyomása is segíthet, hogy a kampó kiakadjon könnyedén.

Ha kinyílt, már látni fogod, hogy a zárat, a bowdent, vagy a mechanikát kell rendbetenned.
    

V4Davidoff 9135 2014. január 26. 21:51  
Szevasztok Inazumás Ismerõseim!
Elsõsorban ezermester emberek segítségét kérném, de minden ötletre vevõ vagyok. A minap (kb. december elején) megpróbálkoztam az akksi kivételével a VFR-bõl, de nem bírtam felnyitni az ülést, ugyanis a zárnyitó bowden egy mm-t sem mozdul. Létezik, hogy az elrakás elõtti mosáskor vizet kapott, és az kb 2 hét alatt így beállt? A zárhoz és a bowdenhez való hozzáférést külön nehezíti a farokidom, és a doboztartó konzol, amit természetesen az ülés levételével lehet lecsavarozni...Szóval szívás...Várom az ötleteket... Másik téma az Inazuma-konferencia: már nagyon várjuk Blankával mindketten. Jó lenne, ha minél elõbb kiderülne az idõpont és a helyszín a szabadság intézése miatt. Remélem Hacséval megint lesz jó kis közös kitárgyalni való, mint pl. mobil gödör, egy oldalas papírlap és társai... Addig is mindenkinek kitartás, nem könnyû idõszak ez a motorosoknak! Ja, rám még vár egy motor átregisztrálás, de ezt nem részletezem...Üdv. mindenkinek!

    

forissandor 9134 2014. január 26. 17:52  
A zenekarunk dobosa is motorozik ám, úgyhogy megvan a banda!

Egybõl szeretnék egy kérdéssel kezdeni. Egyforma-e a GSX 1200 és a GSF 1200 kipufogója? Sajna az én motorom kipufogóján van egy elég nagy horpadás, ma leszedtem, de sajna nem orvosolható. Amúgy többször megsimogattam a tankját, beleszerettem :-)
    

kicsi 9133 2014. január 26. 15:53   Válasz erre: 9131
Üdv!
Látom, erõsödik az egyébként sem gyenge edelényi motoros társadalom. :)

    

KawaÉvi 9132 2014. január 26. 15:38   Válasz erre: 9131
Akkor egy újabb "szintén zenész". Igaz Laci!? Vonós meg húros már van...billentyûs még nincs :-)

Légy üdvözölve Sanyi, bár itt én is csak vendég vagyok :-)
    

forissandor 9131 2014. január 26. 15:24  
Üdvözlet a hölgyeknek és az uraknak!
Ahogy Laci mondta, érkezett Edelénybe egy 1200-es Inazuma, ami az én tulajdonomat képezi. Tényleg embert próbáló körülmények között jutott a garázsomba, remélem sok örömet fog nekem okozni! Ha valami kérdésem lesz, ígérem nem fukarkodom feltenni :-) Sokáig motoros voltam, aztán jó pár évig kocamotoros, de az évben elhatároztam, hogy ha békaesõ lesz és egy egyiptomi csapások tömkelege is eléri kis hazánkat, akkor is motorozni fogok non-stop!
Pár képet rakok fel az elsõ találkozás örömérõl!
üdv!
    

VVLaci 9130 2014. január 26. 12:10  
Edelénybe érkezett egy 1200-as Ina! Biztosan fogunk vele találkozni!
    

cblaci 9129 2014. január 24. 23:49  
http://www.kepesmotor.hu/suzuki-tura_sporttura/p1317056
    

hacse 9128 2014. január 24. 20:51   Válasz erre: 9121
Aztmégannyiranemtudomkonkrétanmajdtiisadjatoktippeket!
    

cblaci 9127 2014. január 24. 20:45  
Hazánk (vélhetõen) legidõsebb inazumása -Zoli bácsi Biharkeresztesrõl- ma felhívott telefonon, hogy segítsek eladni a motorját. Tehát egy jó állapotú fekete GSX 750-es Inazuma keresi új gazdáját, érdeklõdni a 06 30 438 5297-es telefonszámon lehet.
    

VVLaci 9126 2014. január 24. 19:44   Válasz erre: 9125
Nem mi vótunk!!!! :-)))))))))))))))
    

hacse 9125 2014. január 24. 13:54   Válasz erre: 9124
Most meg má' itt is ...
    

Billigpeter 9124 2014. január 23. 07:25   Válasz erre: 9123
De érdekes, itt is ;-)
    

VVLaci 9123 2014. január 22. 14:40   Válasz erre: 9118
A szezonkezdésbe beleszólt az az egyre inkább hószerû esõ, ami most kezdett esni itt a hegyvidéken. :-( :-)
    

cblaci 9122 2014. január 21. 22:58   Válasz erre: 9121
A Velencei-tó Magyarország harmadik legnagyobb természetes tava. Kedvezõ természeti és földrajzi adottságainak, valamint a mederszabályzásnak köszönhetõen a Balatonhoz hasonlóan hazánk legkedveltebb üdülõhelyeinek egyike.

Ha még ettõl is bõvebben szeretnéd bemásolom az egész wikipédiát :-)

    

Billigpeter 9121 2014. január 21. 22:49  
Bõvebben? :-)

    

Billigpeter 9120 2014. január 21. 22:20   Válasz erre: 9119
amen

    

hacse 9119 2014. január 21. 19:26   Válasz erre: 9118
Idén a Velencei tónál lesz.
    

Billigpeter 9118 2014. január 20. 21:15   Válasz erre: 9117
Klotyótartályban csapolt sör is szállítható, nem csak dobozos :-) Kitaláltad már hol lesz a konferencia? Nyakunkon a szezon :-)
    

hacse 9117 2014. január 18. 19:55   Válasz erre: 9116
Ez nagggyooon menõõõ !!! :o)) A hetvenes években meg a nyolcvanasok elején WC tartályokból csináltak dobozokat a magyar motorosok . Kulccsal zárható , általában Wartburg kilincsekkel , beépített irányjelzõkkel , festve , csíkozva, satöbbi. Nemrég láttam egy CBR 125-ösön kisebb méretû oldaldobozokat, hát meg is néztem közelebbrõl , mert tisztára úgy néztek ki , mint a WC tartályból készültek, de a CBR-en Givi kofferek voltak, de nem igazán voltak szebbek , mint anno a klotyótartályok. Vagy csak az emlékek szépülnek meg...? ;-)
    

Billigpeter 9116 2014. január 17. 21:09   Válasz erre: 9115
Dobozkészítés olcsón, a tádésoktól lopva :-)

http://kuvaton.com/browse/28661/diy_motorcycle_bags.jpg
    

zsadam 9115 2014. január 17. 10:36   Válasz erre: 9114
Ez nagyon pöpec, de azt hiszem ez számomra nem járható út :D
    

Billigpeter 9114 2014. január 16. 16:31   Válasz erre: 9113
Kell hozzá 2 x 30 cm 1/4" acélcsõ, 2 patentív, 2db 40mm-es 40-es szögacél, 2 db 10 cm-es 40x3mm-es laposacél, 3 db M8*30-as csavar anyával, alátéttel, meg festék. mondjuk 1500 Ft. szaktudás ügyességgel kreativitással pótolható, de szerszámok nélkül esélytelen :-)
    

zsadam 9113 2014. január 16. 15:52   Válasz erre: 9096
Mennyi az a fillérekbõl? És mennyire megvalósítható szerszám és szaktudás nélkül? :))
    

zsadam 9112 2014. január 16. 15:51  
Sziasztok! Köszönöm a dobozos segítségeket! Használtan nem találtam, de talán jobb is az új.
    

Billigpeter 9111 2014. január 15. 20:41   Válasz erre: 9110
Hát, ha már nem lesz hófúvás, akkor idõpontnak jó lehetne a június közepe. A helyrõl még nem gondolkoztam, Nekem végülis mindegy :-)
    

hacse 9110 2014. január 15. 20:18   Válasz erre: 9109
Te tudod , milyen módszerekkel akarod elérni, hogy meg tudjál jelenni az idei összeröffenésen. Azér' ne vidd túlzásba a passzivitást se ! ;D Neked van már valami konkrét elképzelésed hely-idõ összefüggésben ?
    

Billigpeter 9109 2014. január 15. 20:04   Válasz erre: 9108
Azt gondoltam, hogy nem csinálok addig semmit, azt legalább nem bírom elhibázni, és még kárt sem teszek magamban :-)
    

hacse 9108 2014. január 15. 19:50   Válasz erre: 9107
Ez egy kiváló ötlet. :-} De már most mondom , hogy addig is óvatosan, a lehetõségekhez mérten sok-sok védõfelszerelés használatával mûködtesd a kezed ügyébe kerülõ szerszámokat és gépeket! ;o)

    

Billigpeter 9107 2014. január 15. 19:42   Válasz erre: 9106
Nekem az az ötletem, hogy legyen:-)
    

hacse 9106 2014. január 13. 21:10  
Inazuma konferencia 2014 ? Ötletek ?
    

cblaci 9105 2014. január 11. 21:17  
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=94467
    

hacse 9104 2014. január 10. 17:20   Válasz erre: 9097
Gondolom Te is gyakran használod a sebességváltó magasabb fokozatait is. Állítólag fokozatváltós motoroknál érdemes feljebb kapcsolgatni fõleg hosszabb úton... ;o))
    

hacse 9103 2014. január 10. 17:12   Válasz erre: 9101
Nem egészséges az a folyamatos egykerekezés kenés szempontjából..:o))
    

hacse 9102 2014. január 10. 17:10   Válasz erre: 9095
Én nem mentem MT-01-el ,de úgy is elképesztõ , hogy mit tud.. ;-)
    

Kovacspeter 9101 2014. január 8. 22:34   Válasz erre: 9095
Stage 3-as kittel ha jól tudom 180 Nm. Bár az is igaz hogy nem a fõtengelyen motorozunk hanem a hátsókeréken;-)
    

Kovacspeter 9100 2014. január 8. 22:32   Válasz erre: 9094
Na ja. Õ gondolom meg 2-3000 ezerig.
    

Kovacspeter 9099 2014. január 8. 22:31   Válasz erre: 9093
Csereszabatosak, a Givi platnira rámegy a Kappa doboz, ugyanez fordítva is. Csak ha esetleg használtban is gondolkodsz. Egy jó állapotú használt dobozt tudtam túrni tavaly.
    

Imre215 9098 2014. január 8. 06:49   Válasz erre: 9081
Szia! Én anno az ebayon vettem. De sajnos most nincs fent egy sem...
    

Billigpeter 9097 2014. január 7. 22:06   Válasz erre: 9094
Én is....
    

Billigpeter 9096 2014. január 7. 21:58   Válasz erre: 9093
Ha van platni, lehet csinálni egyedi tartót fillérekbõl. ha kell, küldök képet :-)
    

meszi1100xxx 9095 2014. január 7. 08:21  
Sziasztok.
Boldog új évet mindenkinek. Ha jól tudom M T 01-nek 150Nm nyomatékot már 3750 fordulaton leadja. Volt szerencsém menni egy Mt 01-gyel. Elképesztõ amit tud.
    

hacse 9094 2014. január 6. 20:01   Válasz erre: 9092
5000-es fordulaton Te is ritkán forgatod ...
    

zsadam 9093 2014. január 5. 18:03   Válasz erre: 9089
Köszönöm a tippet. Megnéztem, de ott csak Kappa rendszerek vannak. Kar+platnihoz nincs ár kétlem, hogy sokkal olcsóbb lenne mint a GIVI, a dobozok meg drágábbak is. Big Bike-osoknak írtam ma (utánaolvastam mindennek és sikerült kitalálnom, hogy milyen kar+platni+doboz legyen) de õk majd csak 13-ától dolgoznak megint. Milyen jó nekik, én már 2-án elmerülhettem a munka örömeiben :)
    

Kovacspeter 9092 2014. január 5. 15:21   Válasz erre: 9085
Mikor elõször rákérdeztem, hogyan sikerül ennyit elmenni, erre az volt a válasz: "Tudok motorozni";-)))
Nem nagyon forgatja a gépet, de egy Mt-t nem is nagyon lehet, mekkora fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményt, 5000-nél?
    

Kovacspeter 9091 2014. január 5. 15:17   Válasz erre: 9084
Én is kétkedve fogadtam. Ráadásul az a gép Stage 2-es vagy 3-as kittel van megerõsítve. Olyan 40 ezernél éri el a kopáshatárt aztán még használja egy darabig. A motoron még gyári féktárcsa van, gyári betétekkel üzemelteti.
Az Inazumán a 25-30 ezreimet is nehezen szokták elhinni, bár ha csak jó minõségû utakon lenne használva, akkor talán még erre is rá lehetne húzni vagy 5 ezret. Az is igaz hogy a Z6 a legtartósabb gumi ami létezik.
    

Kovacspeter 9090 2014. január 5. 15:09   Válasz erre: 9082
Ez a 100 ezret futott lánc is túl szép lenne, bár nem lehetetlen. Igaz hogy Gyula beszámolt egy Banditon 90 ezret futott szettrõl, ott az volt állítólag, hogy félidõnél kicserélték a kislánckereket, mert már kezdett cápafogas lenni.
    

Kovacspeter 9089 2014. január 5. 15:02   Válasz erre: 9081
A Kelomotornál is lehet kapni rendelésre, kérhetsz árajánlatot onnan is, aztán kiderül hol jutsz hozzá kedvezõbben. Van boltjuk a XVII. kerületben a Pesti úton, meg a VII-ben is, az István utcában.
Platniból a monokey dobozokhoz valót érdemes venni, mert az 10 kg-ig terhelhetõ. Kappa és Givi dobozokkal tudod használni, máshoz nem jó, csak ha rá van faragva.
    

zsadam 9088 2014. január 4. 21:59   Válasz erre: 9087
Ohh, köszönöm itt úgy látom tényleg van gsx 750-hez, írok is nekik hétfõn.
    

cblaci 9087 2014. január 4. 21:01   Válasz erre: 9086
Szerintem itt a link alatt megér egy érdeklõdést, ha ugyanaz a típus nincs is mint a miénk de valami alternatíva biztosan van helyette: http://www.bigbikeshop.hu/givi
    

zsadam 9086 2014. január 4. 20:48   Válasz erre: 9083
Köszönöm szépen a választ! Titkon reméltem, hogy nem kell külföldrõl rendelni, magyar oldalon nem találtam, de lehet, hogy én vagyok a béna :)
    

hacse 9085 2014. január 4. 19:00   Válasz erre: 9080
Egy CBR 125-ös motorbringa valószínûleg kielégítené a kollégád gyorsulási meg egyéb teljesítményigényeit a leírtak alapján . ;o)) Az esztétikai ,audio -és egyéb elvárásait mondjuk biztos nem. :-)
    

lecso 9084 2014. január 4. 18:25   Válasz erre: 9080
Ezt... ha nem Te írod, nem is hiszem el...
    

cblaci 9083 2014. január 4. 09:23   Válasz erre: 9081
Givi Monorack3, én a motorral kaptam de a Tanárbá tavaly vett ugyanolyat. Ha érdekel a felfogatás és egyebek akkor körbefotózom, nem biztos hogy típus specifikus, kis fülekkel van felfogatva a faridom alatti csavarokhoz, a fülek viszont nem gyáriak. Erre a doboztartóra építettem rá az oldaldobozok konzolját, arról videó is készült ha esetleg az segít a keresésben:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/tuning/oldaldoboz-konzol-hazilag-62650
    

cblaci 9082 2014. január 4. 09:20   Válasz erre: 9080
A gumikopásról a Vad Motorosok címû film jutott az eszembe, olyan jól hangzott a "gumi kopjon ne a lelked" mondat, nem véletlen vált azóta szállóigévé. Mondjuk 50000km tényleg nem piskóta, fõleg olyan teljesítmény mellett mint amit az MT-01 lead . Kicsit másabb téma a lánc, én azt hittem a 41ezres futásteljesítmény az már valami... de állítólag láncolajozóval akár 100-at is elmennek. Kerek 10ezret futott az új láncom amit már az olajozó kényeztet, az elsõ ezres óta nem is kellett feszíteni rajta.
    

zsadam 9081 2014. január 4. 06:10   Válasz erre: 9078
Sziasztok! 750es inazumához, hátsó doboztartót hol/honnan érdemes venni, van valakinek valami "tuti' tippje? :-)
    

Kovacspeter 9080 2014. január 3. 23:37  
Gumitéma. Eddig azt hittem nálamnál nem nagyon mennek el többet egy garnitúra gumival. Egyik kollégám Mt-01-el, Metzeler Z6-al: 50000 km! Bevált neki, erre esküszik. Pedig nem gyenge motor...szóval Inazumán a 25-30 ezer a Z6-al sehol sincsen.
Igaz hogy a végére leengedi kopáshatár alá, de akkor se semmi.
Van abban az Mt-ben vagy 130 ezer km, de szép finoman pöfög ahogy kell, gondos gazdája van.
    

Kovacspeter 9079 2014. január 3. 23:27   Válasz erre: 9077
Illik a háttér a borús idõhöz, há´nem? Há´de;-)
Abból a tartályból kifutna pár munkába járás, nyaralás, meg motortúra, jövõ karácsonyra kérni kéne egy ilyet teletöltve;-)
    

cblaci 9078 2014. január 2. 21:29   Válasz erre: 9076
Jól tetted, olyan ez télen a motorosnak mint éhes embernek egy falat kenyér. A napokban én is gurigáztam egy kicsit és bár nem volt meleg de attól még megdobogtatta a szívemet az élmény.
    

hacse 9077 2014. január 2. 20:28   Válasz erre: 9076
Há´ akkor még egyszer boldogújévetmindenkinek! Szép motorod van Peti , és sikerült egy élõ , kavargó hátteret is kifognod. ;-))
Mondjuk ha annyi benzinért nem kellene pénzt adnom ,amennyi az egyik tartályba belecsurgatható, és felhasználhatnám a jármûveim mûködtetésére , akkor naggggyon örülnék asszem..
    

Kovacspeter 9076 2013. december 31. 21:11  
Az óév tiszteletére ma meggurítottam kicsit az öreg harcost.
Boldog Új Évet! Egészség legyen, a többi meg kialakul.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118