hacse | 9175 | 2014. február 3. 12:52 | Válasz erre: 9173 |
Szoktam mondani, azoknak , akik azzal jönnek, hogy ennyi pénzért már egy jobb autót is lehet venni, hogy az autóval az a gond, hogy nem lehet vele motorozni... A Rába Steigerrel kapcsolatban is hasonló hiányosságok merülnek fel , én mondom, pedig traktorozni is nagyon szeretek. Egyébként értem a tréfát !! ;o))) |
hacse | 9174 | 2014. február 3. 12:42 | Válasz erre: 9172 |
Én 110 kiló voltam 2 hónappal ezelõttig , mer´ má´ csak 99, de azért egy átlagos fékezésnél nem szokott felütni az elsõ teló még két személlyel sem. Én tudok olyat is fékezni, hogy elsõ keréken gurulok - ezt az Inazumával még nem próbáltam, meg nem is fogom - de a határait ennek is jól ismerem. Valóban puha az eleje , de országúti túrázásokhoz bõven jó. Az enyémben még olaj sem volt cserélve soha - szeretnék, de soha nem jutok el odáig - , de ha tényleg jobbá akarod tenni , akkor a 9170-es hsz-ban szereplõ gép tulajával kell konzultálnod.
|
VVLaci | 9173 | 2014. február 2. 23:51 | Válasz erre: 9172 |
Foggyááááá le!!!!!! :-)))))))) Ekkora embernek Rába Steiger dukál! :-))) |
forissandor | 9172 | 2014. február 2. 22:35 |
Köszönöm a hozzászólásokat! Na annyira nagy szaki nem vagyok, azt gondoltam lehet állítani rajta. A rugó kevés, a csillapítás megfelelõ. Gyakorlatilag ez az elsõ teló fékezésnél a 135 kilóm alatt le fog koppanni... :-( |
Billigpeter | 9170 | 2014. február 2. 20:39 | Válasz erre: 9169 |
Igen, de neki ilyen a telószár vége, és ebbõl ez a prototípus :-)
![]() |
VVLaci | 9169 | 2014. február 2. 20:38 | Válasz erre: 9163 |
Úgy emlékszem, Kovácstanárnak bejött a magasabb nyomás a telószárban. Valamikor az õsz elején emlékszem ilyen írásra.
|
VVLaci | 9168 | 2014. február 2. 20:35 | Válasz erre: 9162 |
Ha kevés a rugó, akkor a teló légnyomását növeld 0,2 bar-onként. Ha a csillapítás kevés, akkor sûrûbb olajat tegyél a telóba.
|
Billigpeter | 9167 | 2014. február 2. 20:14 | Válasz erre: 9158 |
Nem mindig viszek kutyát, csak ha sok ott a köcsög :-) a kisebb villámokat szemmel szórom, a nagyobbakat ... azt inkább hagyjuk :-) egyébként általános jóidõt rendeltem el egész júniusra, különösen a hétvégékre, ha nem így lesz, kirúgok mindenkit abból a hivatalból. |
Billigpeter | 9166 | 2014. február 2. 20:10 | Válasz erre: 9160 |
Hát ezt rettenetesen sajnálom, remélem, lesz ott egy kis hely a konferenciának is, csak még nem látod... |
Billigpeter | 9165 | 2014. február 2. 20:07 | Válasz erre: 9159 |
Jégen ne menjél 150-el kanyarba, elégedj meg 110-el :-)
|
Billigpeter | 9163 | 2014. február 2. 20:02 | Válasz erre: 9162 |
750- hez van manualom, meg egy rossz hírem: Nem lehet állítani a futómû keménységét. Megoldás lehet, ha kicseréled a rugókat progresszívre, illetve Kovácstanár kísérletezik levegõelõfeszítéssel a telószárban, de eredményt még nem tudunk. esetleg a rugó feletti távtartó méretének ésszerû növelésével érhetsz el némi eredményt. A képen 18-as alkatrész. talán ez a legolcsóbb verzió bár nem tudom, mennyit fog segíteni. Hát ennyi ötletem volt. |
forissandor | 9162 | 2014. február 2. 19:17 |
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. Valaki tudna nekem küldeni egy service manualt vagy egy letöltõlinket GSX 1200 hoz? Az elsõ futómû keménységét szeretném állítani, de nem találom neten manuálját. Nekem sajna túl puha... Köszönöm elõre is. üdv:Sanyi |
VVLaci | 9161 | 2014. február 2. 18:21 | Válasz erre: 9159 |
Tegyél bele 3-4 sor Hilti-szöget kifelé heggyel, meglásd kategóriákat javul a tapadása! :-)))
|
cblaci | 9160 | 2014. február 2. 18:19 |
Megvannak a minõsítõ vizsgák idõpontjai, június közepétõl indul és a hónap végéig húzódik. Azért lapítottam eddig mert nem tudtam idõpontot, így viszont a június már foglalt és emiatt júliusra tolódnak más egyéb elfoglaltságok és az éves kötelezõ erdélyi több napos túra is inkább augusztusra tolódik. Szóval nekem ez a nyár tervezés szempontjából kiszámíthatatlan, fõleg így hónapokkal elõre. Helyszín tekintetében se lenne értelme hozzászólnom, mert teljesen mindegy hova nem jutok el :-) Nektek viszont nagyon jó szórakozást kívánok!
|
hacse | 9159 | 2014. február 2. 14:14 |
Ez a Michelin Road Attack II nem áll a helyzet magaslatán ebben az ónos esõben, pedig tiszta zsír új. Az oké, hogy nem téli gumi, de azért egy kicsit többet várna tõle az ember gyereke...:D
|
hacse | 9158 | 2014. február 2. 12:25 | Válasz erre: 9154 |
Szerencsés napokat Imre bácsi ! Utánanézünk majd annak a helynek is, bár az a nyaralásos történet egy másik dimenzióban íródott. :-]] Valószínûleg ma is létezik az a vállalkozás valamilyen formában. ;o) A tiéd volt a 2. tipp. Az idõjárás alakulására még nincs 100%-os ráhatásom, nagyon rajta vagyok, így addigra talán sikerül vezetõi pozícióba kerülnöm ott az Éghajlat és Idõjárás Szabályozó (ÉGISZ) hatóságnál is. ;o))) Ezen kívül még a Billigpetinek van egy kis befolyása ott , csak Õ nagyon erõszakosan intézkedik ( viszi a kutyát is mindig, meg ilyenek..) aztán félnek tõle az ÉGISZ-nél. ( a villámlásokat a Peti nyomatja...a kisebbeket...) ;-]] |
hacse | 9157 | 2014. február 2. 12:14 | Válasz erre: 9153 |
Húúúú..Má' a szívbajt hoztátok rám, azt hittem nálatok "durrant el" valami. ;o)))))
|
hacse | 9156 | 2014. február 2. 12:10 | Válasz erre: 9152 |
Letakart menyasszonyosat nem akarok. Az átlagosban is aránytalanul nagy a rizikó, ez meg olyan , mint az orosz rulett ..;o))
|
Imre215 | 9154 | 2014. február 1. 20:18 | Válasz erre: 9149 |
Sziasztok! Jó a helyszín és az idõpont is :) talánaz idõjárás is jó lesz! 1984-ben nyaraltam ott a 'Park Strand és Kemping'-ben sátraztunk Agárdon,ha jól emlékszem.
|
V4Davidoff | 9153 | 2014. február 1. 19:57 |
Az találgatások elkerülése végett közlöm: az unokatestvérem nõsül!
|
Billigpeter | 9152 | 2014. január 31. 20:24 | Válasz erre: 9150 |
Azt az esküvõ elõtt sorsolják tombolahúzással. miközben a menyasszony le van takarva. Igazi "zsákbamacska" :-))
|
hacse | 9150 | 2014. január 31. 20:00 | Válasz erre: 9148 |
Ja, nem tudom megvan e már , hogy ki lesz a võlegény, mer' , ha nincs én szívesen vállalom azt a posztot... ;-))
|
hacse | 9149 | 2014. január 31. 19:58 | Válasz erre: 9147 |
SUZUKI GSX INAZUMA KONFERENCIA ! Mondjunk egy olyat , hogy JÚNIUS 21-22, Velencei-tó. Majd a konkrét helyet pontosítjuk. Akik részt kívánnak venni , azok tervezgessenek, ha többeknek nem jó, akkor módosítjuk. További ötletek - fõként a helyet illetõen - jöhetnek! Minden kedves érdeklõdõt szeretettel várunk bármilyen típusú motorral jön is az illetõ ! :o))
|
Billigpeter | 9148 | 2014. január 30. 21:39 | Válasz erre: 9147 |
Hát így mindjárt más. akkor hagyjuk a velencei tavat, legyen június 28.-án a konferencia, és mi is jövünk a lagziba :-D |
V4Davidoff | 9147 | 2014. január 30. 12:28 | Válasz erre: 9141 |
Az Inazuma konferenciával kapcsolatban jutott eszembe, hogy a június 28-as hétvége nekünk kilõve esküvõ miatt. Nem kell megijedni, nem a sajátunk lesz... :)Viszont a Velencei tó jó ötlet. Eddig még nem jártam ott. Valahogy mindig csak elmentünk mellette. Szóval kérném a szervezésben résztvevõket, hogy ha lehetséges, ne azon a hétvégén legyen!
|
VVLaci | 9146 | 2014. január 29. 23:35 | Válasz erre: 9143 |
Nem lehet, hogy mellézártad a szerkezetet? Akkor befeszülhet az ülésbe akadó kampó.
|
forissandor | 9145 | 2014. január 29. 22:45 | Válasz erre: 9144 |
Köszi! Igen Veszprémbõl van, de ez kizárásos alap, mert az országban csak egy volt eladó.... Gondolom nem véletlen :-) |
nferro | 9144 | 2014. január 29. 11:53 | Válasz erre: 9131 |
Szia! Gratulálok. Balesetmentest kívánok. Ez a Veszprémbõl származó Inazuma? Üdv: Feró |
V4Davidoff | 9143 | 2014. január 28. 09:56 | Válasz erre: 9141 |
Köszönöm az ötleteket mindenkinek! A bowdent el lehet érni, de azt hiába húzom, nem enged, és nem is nyit. A többi módszert még nem volt idõm kipróbálni.
|
forissandor | 9142 | 2014. január 27. 20:53 |
Sziasztok! Köszönöm a köszöntéseket! Igazából azért keresek kipufogót, mert az elõzõ gazdija (valószínûsítem) eldobta a vasat. Nem nagyon, mert csak apró, inkább esztétikai gondok vannak vele, többek között a kipufogó elég karistos. Nem zárkózom el a szportauszpuff lehetõségétõl, ha jó áron van akkor meg tudunk rá egyezni, feltéve, hogy esztétikus. Nézegettem Bandit gyári dobokat karcmentesen dobálják 10-12 ért, azért kérdeztem hogy egyforma-e esetleg. Peti, dobj egy mailt egy fotóvál meg egy árral, hátha.... címem forissandor@freemail.hu Szép napot! |
hacse | 9141 | 2014. január 27. 17:46 | Válasz erre: 9135 |
Szervusztok VFR-es ismerõseink!!! Itten már csak a bûbáj meg a mágia segíthet úgy nézem, vagy a Honda szakszerviz a füvesember közremûködésével, de csak ha jó összekapja magát mind a kettõ...;o) Viccet félretéve az szinte 100 % , hogy valami "berozsdálás" lehet a ludas. Így látatlanban nehéz valamire való ötleteket mondani, én is csak hasonlókat tudnék, mint VVLaci. Próbáld meg ezeket, vagy - de gondolom erre nem sok az esély- valami vékony kis gumi , vagy mûanyag csövecskén át kenõanyagot kellene juttatni a zárhoz, meg a bowdentok végéhez, aztán hátha megindul. Az Ina taliról még konkrétat nem tudunk, én felvetettem helyszínként a Velencei-tavat, idõpont meg valószínûleg június közepe-vége. Majd igyekszünk megállapodni valamiben, aztán értesítelek. Ausztriaiaknak ausztriai rendszám mi ? ;-) Az jó móka.. Amúgy meg jó egészséget nektek!!! |
hacse | 9140 | 2014. január 27. 17:26 | Válasz erre: 9134 |
Szesz! Én is úgy emlékszem, ahogy Billig Peti, hogy nem ugyanolyan dob van a két gépen, de a cserélgethetõséget illetõen passsz. ;o) Az egyik barátomnak ezerkettes Bandikája van, ha elõbb nem kapsz érdemi választ, akkor valamikor megnézem, hogy mi a különbség, csak most idõpontot ígérni nem tudok. |
Billigpeter | 9138 | 2014. január 27. 16:51 | Válasz erre: 9134 |
Nem egyezik meg a két dob, de valószínûleg fel lehet rá tenni. Nekem van a polcon egy 60- as nyitott dörgõ (direkt inazumához készítve:-), én túl hangosnak találtam, ha érdekel, majd megbeszéljük. |
Billigpeter | 9137 | 2014. január 27. 16:44 | Válasz erre: 9131 |
Sok sikert az elhatározáshoz, a motorhoz meg sok balesetmentest kívánok :-) |
VVLaci | 9136 | 2014. január 27. 10:04 | Válasz erre: 9135 |
Szervusz! Nem tudsz egy kampóval benyúlni a bowdenhez? Pl. kerékpárküllõ. Azzal lehet, hogy meg tudod húzni. Illetve az ülés lenyomása is segíthet, hogy a kampó kiakadjon könnyedén. Ha kinyílt, már látni fogod, hogy a zárat, a bowdent, vagy a mechanikát kell rendbetenned. |
V4Davidoff | 9135 | 2014. január 26. 21:51 |
Szevasztok Inazumás Ismerõseim! Elsõsorban ezermester emberek segítségét kérném, de minden ötletre vevõ vagyok. A minap (kb. december elején) megpróbálkoztam az akksi kivételével a VFR-bõl, de nem bírtam felnyitni az ülést, ugyanis a zárnyitó bowden egy mm-t sem mozdul. Létezik, hogy az elrakás elõtti mosáskor vizet kapott, és az kb 2 hét alatt így beállt? A zárhoz és a bowdenhez való hozzáférést külön nehezíti a farokidom, és a doboztartó konzol, amit természetesen az ülés levételével lehet lecsavarozni...Szóval szívás...Várom az ötleteket... Másik téma az Inazuma-konferencia: már nagyon várjuk Blankával mindketten. Jó lenne, ha minél elõbb kiderülne az idõpont és a helyszín a szabadság intézése miatt. Remélem Hacséval megint lesz jó kis közös kitárgyalni való, mint pl. mobil gödör, egy oldalas papírlap és társai... Addig is mindenkinek kitartás, nem könnyû idõszak ez a motorosoknak! Ja, rám még vár egy motor átregisztrálás, de ezt nem részletezem...Üdv. mindenkinek! |
forissandor | 9134 | 2014. január 26. 17:52 |
A zenekarunk dobosa is motorozik ám, úgyhogy megvan a banda! Egybõl szeretnék egy kérdéssel kezdeni. Egyforma-e a GSX 1200 és a GSF 1200 kipufogója? Sajna az én motorom kipufogóján van egy elég nagy horpadás, ma leszedtem, de sajna nem orvosolható. Amúgy többször megsimogattam a tankját, beleszerettem :-) |
kicsi | 9133 | 2014. január 26. 15:53 | Válasz erre: 9131 |
Üdv! Látom, erõsödik az egyébként sem gyenge edelényi motoros társadalom. :) |
KawaÉvi | 9132 | 2014. január 26. 15:38 | Válasz erre: 9131 |
Akkor egy újabb "szintén zenész". Igaz Laci!? Vonós meg húros már van...billentyûs még nincs :-) Légy üdvözölve Sanyi, bár itt én is csak vendég vagyok :-) |
forissandor | 9131 | 2014. január 26. 15:24 |
VVLaci | 9130 | 2014. január 26. 12:10 |
Edelénybe érkezett egy 1200-as Ina! Biztosan fogunk vele találkozni!
|
hacse | 9128 | 2014. január 24. 20:51 | Válasz erre: 9121 |
Aztmégannyiranemtudomkonkrétanmajdtiisadjatoktippeket!
|
cblaci | 9127 | 2014. január 24. 20:45 |
Hazánk (vélhetõen) legidõsebb inazumása -Zoli bácsi Biharkeresztesrõl- ma felhívott telefonon, hogy segítsek eladni a motorját. Tehát egy jó állapotú fekete GSX 750-es Inazuma keresi új gazdáját, érdeklõdni a 06 30 438 5297-es telefonszámon lehet.
|
VVLaci | 9123 | 2014. január 22. 14:40 | Válasz erre: 9118 |
A szezonkezdésbe beleszólt az az egyre inkább hószerû esõ, ami most kezdett esni itt a hegyvidéken. :-( :-)
|
cblaci | 9122 | 2014. január 21. 22:58 | Válasz erre: 9121 |
A Velencei-tó Magyarország harmadik legnagyobb természetes tava. Kedvezõ természeti és földrajzi adottságainak, valamint a mederszabályzásnak köszönhetõen a Balatonhoz hasonlóan hazánk legkedveltebb üdülõhelyeinek egyike. Ha még ettõl is bõvebben szeretnéd bemásolom az egész wikipédiát :-) |
Billigpeter | 9118 | 2014. január 20. 21:15 | Válasz erre: 9117 |
Klotyótartályban csapolt sör is szállítható, nem csak dobozos :-) Kitaláltad már hol lesz a konferencia? Nyakunkon a szezon :-)
|
hacse | 9117 | 2014. január 18. 19:55 | Válasz erre: 9116 |
Ez nagggyooon menõõõ !!! :o)) A hetvenes években meg a nyolcvanasok elején WC tartályokból csináltak dobozokat a magyar motorosok . Kulccsal zárható , általában Wartburg kilincsekkel , beépített irányjelzõkkel , festve , csíkozva, satöbbi. Nemrég láttam egy CBR 125-ösön kisebb méretû oldaldobozokat, hát meg is néztem közelebbrõl , mert tisztára úgy néztek ki , mint a WC tartályból készültek, de a CBR-en Givi kofferek voltak, de nem igazán voltak szebbek , mint anno a klotyótartályok. Vagy csak az emlékek szépülnek meg...? ;-)
|
Billigpeter | 9116 | 2014. január 17. 21:09 | Válasz erre: 9115 |
Dobozkészítés olcsón, a tádésoktól lopva :-) http://kuvaton.com/browse/28661/diy_motorcycle_bags.jpg |
zsadam | 9115 | 2014. január 17. 10:36 | Válasz erre: 9114 |
Ez nagyon pöpec, de azt hiszem ez számomra nem járható út :D
|
Billigpeter | 9114 | 2014. január 16. 16:31 | Válasz erre: 9113 |
zsadam | 9113 | 2014. január 16. 15:52 | Válasz erre: 9096 |
Mennyi az a fillérekbõl? És mennyire megvalósítható szerszám és szaktudás nélkül? :))
|
zsadam | 9112 | 2014. január 16. 15:51 |
Sziasztok! Köszönöm a dobozos segítségeket! Használtan nem találtam, de talán jobb is az új.
|
Billigpeter | 9111 | 2014. január 15. 20:41 | Válasz erre: 9110 |
Hát, ha már nem lesz hófúvás, akkor idõpontnak jó lehetne a június közepe. A helyrõl még nem gondolkoztam, Nekem végülis mindegy :-)
|
hacse | 9110 | 2014. január 15. 20:18 | Válasz erre: 9109 |
Te tudod , milyen módszerekkel akarod elérni, hogy meg tudjál jelenni az idei összeröffenésen. Azér' ne vidd túlzásba a passzivitást se ! ;D Neked van már valami konkrét elképzelésed hely-idõ összefüggésben ?
|
Billigpeter | 9109 | 2014. január 15. 20:04 | Válasz erre: 9108 |
Azt gondoltam, hogy nem csinálok addig semmit, azt legalább nem bírom elhibázni, és még kárt sem teszek magamban :-)
|
hacse | 9108 | 2014. január 15. 19:50 | Válasz erre: 9107 |
Ez egy kiváló ötlet. :-} De már most mondom , hogy addig is óvatosan, a lehetõségekhez mérten sok-sok védõfelszerelés használatával mûködtesd a kezed ügyébe kerülõ szerszámokat és gépeket! ;o) |
hacse | 9104 | 2014. január 10. 17:20 | Válasz erre: 9097 |
Gondolom Te is gyakran használod a sebességváltó magasabb fokozatait is. Állítólag fokozatváltós motoroknál érdemes feljebb kapcsolgatni fõleg hosszabb úton... ;o))
|
hacse | 9103 | 2014. január 10. 17:12 | Válasz erre: 9101 |
Nem egészséges az a folyamatos egykerekezés kenés szempontjából..:o))
|
hacse | 9102 | 2014. január 10. 17:10 | Válasz erre: 9095 |
Én nem mentem MT-01-el ,de úgy is elképesztõ , hogy mit tud.. ;-)
|
Kovacspeter | 9101 | 2014. január 8. 22:34 | Válasz erre: 9095 |
Stage 3-as kittel ha jól tudom 180 Nm. Bár az is igaz hogy nem a fõtengelyen motorozunk hanem a hátsókeréken;-)
|
Kovacspeter | 9099 | 2014. január 8. 22:31 | Válasz erre: 9093 |
Csereszabatosak, a Givi platnira rámegy a Kappa doboz, ugyanez fordítva is. Csak ha esetleg használtban is gondolkodsz. Egy jó állapotú használt dobozt tudtam túrni tavaly.
|
Imre215 | 9098 | 2014. január 8. 06:49 | Válasz erre: 9081 |
Szia! Én anno az ebayon vettem. De sajnos most nincs fent egy sem...
|
Billigpeter | 9096 | 2014. január 7. 21:58 | Válasz erre: 9093 |
Ha van platni, lehet csinálni egyedi tartót fillérekbõl. ha kell, küldök képet :-)
|
meszi1100xxx | 9095 | 2014. január 7. 08:21 |
Sziasztok. Boldog új évet mindenkinek. Ha jól tudom M T 01-nek 150Nm nyomatékot már 3750 fordulaton leadja. Volt szerencsém menni egy Mt 01-gyel. Elképesztõ amit tud. |
zsadam | 9093 | 2014. január 5. 18:03 | Válasz erre: 9089 |
Köszönöm a tippet. Megnéztem, de ott csak Kappa rendszerek vannak. Kar+platnihoz nincs ár kétlem, hogy sokkal olcsóbb lenne mint a GIVI, a dobozok meg drágábbak is. Big Bike-osoknak írtam ma (utánaolvastam mindennek és sikerült kitalálnom, hogy milyen kar+platni+doboz legyen) de õk majd csak 13-ától dolgoznak megint. Milyen jó nekik, én már 2-án elmerülhettem a munka örömeiben :)
|
Kovacspeter | 9092 | 2014. január 5. 15:21 | Válasz erre: 9085 |
Mikor elõször rákérdeztem, hogyan sikerül ennyit elmenni, erre az volt a válasz: "Tudok motorozni";-))) Nem nagyon forgatja a gépet, de egy Mt-t nem is nagyon lehet, mekkora fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményt, 5000-nél? |
Kovacspeter | 9091 | 2014. január 5. 15:17 | Válasz erre: 9084 |
Én is kétkedve fogadtam. Ráadásul az a gép Stage 2-es vagy 3-as kittel van megerõsítve. Olyan 40 ezernél éri el a kopáshatárt aztán még használja egy darabig. A motoron még gyári féktárcsa van, gyári betétekkel üzemelteti. Az Inazumán a 25-30 ezreimet is nehezen szokták elhinni, bár ha csak jó minõségû utakon lenne használva, akkor talán még erre is rá lehetne húzni vagy 5 ezret. Az is igaz hogy a Z6 a legtartósabb gumi ami létezik. |
Kovacspeter | 9090 | 2014. január 5. 15:09 | Válasz erre: 9082 |
Ez a 100 ezret futott lánc is túl szép lenne, bár nem lehetetlen. Igaz hogy Gyula beszámolt egy Banditon 90 ezret futott szettrõl, ott az volt állítólag, hogy félidõnél kicserélték a kislánckereket, mert már kezdett cápafogas lenni.
|
Kovacspeter | 9089 | 2014. január 5. 15:02 | Válasz erre: 9081 |
A Kelomotornál is lehet kapni rendelésre, kérhetsz árajánlatot onnan is, aztán kiderül hol jutsz hozzá kedvezõbben. Van boltjuk a XVII. kerületben a Pesti úton, meg a VII-ben is, az István utcában. Platniból a monokey dobozokhoz valót érdemes venni, mert az 10 kg-ig terhelhetõ. Kappa és Givi dobozokkal tudod használni, máshoz nem jó, csak ha rá van faragva. |
zsadam | 9088 | 2014. január 4. 21:59 | Válasz erre: 9087 |
Ohh, köszönöm itt úgy látom tényleg van gsx 750-hez, írok is nekik hétfõn.
|
cblaci | 9087 | 2014. január 4. 21:01 | Válasz erre: 9086 |
Szerintem itt a link alatt megér egy érdeklõdést, ha ugyanaz a típus nincs is mint a miénk de valami alternatíva biztosan van helyette: http://www.bigbikeshop.hu/givi
|
zsadam | 9086 | 2014. január 4. 20:48 | Válasz erre: 9083 |
Köszönöm szépen a választ! Titkon reméltem, hogy nem kell külföldrõl rendelni, magyar oldalon nem találtam, de lehet, hogy én vagyok a béna :)
|
hacse | 9085 | 2014. január 4. 19:00 | Válasz erre: 9080 |
Egy CBR 125-ös motorbringa valószínûleg kielégítené a kollégád gyorsulási meg egyéb teljesítményigényeit a leírtak alapján . ;o)) Az esztétikai ,audio -és egyéb elvárásait mondjuk biztos nem. :-)
|
cblaci | 9083 | 2014. január 4. 09:23 | Válasz erre: 9081 |
Givi Monorack3, én a motorral kaptam de a Tanárbá tavaly vett ugyanolyat. Ha érdekel a felfogatás és egyebek akkor körbefotózom, nem biztos hogy típus specifikus, kis fülekkel van felfogatva a faridom alatti csavarokhoz, a fülek viszont nem gyáriak. Erre a doboztartóra építettem rá az oldaldobozok konzolját, arról videó is készült ha esetleg az segít a keresésben: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/tuning/oldaldoboz-konzol-hazilag-62650 |
cblaci | 9082 | 2014. január 4. 09:20 | Válasz erre: 9080 |
A gumikopásról a Vad Motorosok címû film jutott az eszembe, olyan jól hangzott a "gumi kopjon ne a lelked" mondat, nem véletlen vált azóta szállóigévé. Mondjuk 50000km tényleg nem piskóta, fõleg olyan teljesítmény mellett mint amit az MT-01 lead . Kicsit másabb téma a lánc, én azt hittem a 41ezres futásteljesítmény az már valami... de állítólag láncolajozóval akár 100-at is elmennek. Kerek 10ezret futott az új láncom amit már az olajozó kényeztet, az elsõ ezres óta nem is kellett feszíteni rajta.
|
zsadam | 9081 | 2014. január 4. 06:10 | Válasz erre: 9078 |
Sziasztok! 750es inazumához, hátsó doboztartót hol/honnan érdemes venni, van valakinek valami "tuti' tippje? :-)
|
Kovacspeter | 9080 | 2014. január 3. 23:37 |
Gumitéma. Eddig azt hittem nálamnál nem nagyon mennek el többet egy garnitúra gumival. Egyik kollégám Mt-01-el, Metzeler Z6-al: 50000 km! Bevált neki, erre esküszik. Pedig nem gyenge motor...szóval Inazumán a 25-30 ezer a Z6-al sehol sincsen. Igaz hogy a végére leengedi kopáshatár alá, de akkor se semmi. Van abban az Mt-ben vagy 130 ezer km, de szép finoman pöfög ahogy kell, gondos gazdája van. |
Kovacspeter | 9079 | 2014. január 3. 23:27 | Válasz erre: 9077 |
Illik a háttér a borús idõhöz, há´nem? Há´de;-) Abból a tartályból kifutna pár munkába járás, nyaralás, meg motortúra, jövõ karácsonyra kérni kéne egy ilyet teletöltve;-) |
cblaci | 9078 | 2014. január 2. 21:29 | Válasz erre: 9076 |
Jól tetted, olyan ez télen a motorosnak mint éhes embernek egy falat kenyér. A napokban én is gurigáztam egy kicsit és bár nem volt meleg de attól még megdobogtatta a szívemet az élmény.
![]() |
hacse | 9077 | 2014. január 2. 20:28 | Válasz erre: 9076 |
Há´ akkor még egyszer boldogújévetmindenkinek! Szép motorod van Peti , és sikerült egy élõ , kavargó hátteret is kifognod. ;-)) Mondjuk ha annyi benzinért nem kellene pénzt adnom ,amennyi az egyik tartályba belecsurgatható, és felhasználhatnám a jármûveim mûködtetésére , akkor naggggyon örülnék asszem.. |
Kovacspeter | 9076 | 2013. december 31. 21:11 |
Az óév tiszteletére ma meggurítottam kicsit az öreg harcost. Boldog Új Évet! Egészség legyen, a többi meg kialakul. ![]() |