hacse | 9275 | 2014. április 2. 20:28 | Válasz erre: 9267 |
Hát ez az , hogy még nem tudom, és már késõ lesz , amire megtudom..... :o(
|
hacse | 9274 | 2014. április 2. 20:27 | Válasz erre: 9273 |
Az a törött a Billig Petié volt szerintem, amelyikre Te gondolsz. Õ is Peti , lehet ez tévesztett meg.
|
tipós | 9273 | 2014. április 2. 06:22 | Válasz erre: 9272 |
Elnézésedet kérem!Akkor összekevertelek valakivel innen a fórumról!Nem ismerem a társaságot még,igy elõfordulhat!Szinte végigolvastam ezt a fórumot,lehet sok volt az információ igy elsõre:-) Igazából a dekni az amit pillanatnyilag nem találok itthon,de ez nem jelenti azt,hogy nem is lesz!Mert volt,de már lecsúsztam mindrõl...Nem sürgõs hogy kész legyen,szerintem az idei év rámegy erre,mert tényleg ki kell várni az alkalmi vételeket,meg gyüjteni kell a pénzt is! Egy zx9-esem volt elõtte,de már kinõttem abból a korból,hogy száguldozzak. |
Kovacspeter | 9272 | 2014. április 1. 23:53 | Válasz erre: 9269 |
Háát, az enyém biztos nem járt úgy, mert az jelenleg 105 ezer km-nél a mai napig törésmentes. Nem ropi a váz, de a felsõ villaszárak eltörtek, biztos hogy nem 30-al ütközhetett. Egy vázgeometriát majd biztonságból érdemes nézetned. Gyakorlatilag az utolsó csavarig van hozzá minden alkatrész itthon, gyári új, utángyártott, bontó. Az igaz hogy drágán, (bontóban idõnként ki lehet fogni jó áron dolgokat) de ez sajnos minden motoralkatrészre igaz, márkától függetlenül. Önindító deknit szinte biztos találsz rá olcsón, ugyanaz mint a Bandit, utángyártott krómfestett mûszerfalburkolat is volt a múltkor az Ebay-en nem drágán. Kérdés hogy a mûszerek mennyire épek. A féktárcsa nem lesz olcsó, az Ebay-on a kínai fos került két évvel ezelõtt 80 ezerbe, (a 3 db együtt, postával) normális gyártótól ennek a duplája. Persze a hátsó nélkül valamivel kevesebb. Ha van idõd akkor érdemes kivárni, hátha felbukkan egy jó állapotú használt pár. |
tipós | 9269 | 2014. április 1. 19:14 | Válasz erre: 9268 |
szia!szemmel láthatóan nem!néztem erõsen,de semmi festék lepattanás,vagy hasonló!kb. ugy járt mint a tiéd,viszonylag kis sebességgel haladt amikor a stoptáblánál kimentek elé!ezeknek olyan erõs a vázuk,hogy azt megroppantani még akarva is nehéz lenne!nem az a "ropi"motor,aminek rögtön megreped valamije... sok dolog kell még hozzá,remélem az idén még feltámad!ez azonban nem most a közeljövõben várható!Ebay-ezgetni kell,mert itthon szinte semmi hozzá,ha van is az iszonyat áron!pl.önindító dekni sehol sincs,pedig egyezik a Bandittal!de még ma este megveszek egy "sofort kaufenest" mert akkor már be lehetne indítani is talán. |
Kovacspeter | 9268 | 2014. április 1. 16:00 | Válasz erre: 9263 |
Üdv! Kitartást és sok sikert az Ina feltámasztásához. A váznyak nem sérült meg? |
Kovacspeter | 9266 | 2014. április 1. 15:56 | Válasz erre: 9248 |
Vecsésbontó: +36209745559 A múltkor még volt nekik ülés. Postáznak is. Ülésátalakítás, újrahúzás, Andor: +36306803274 Nagyon szép munkát végez. |
hacse | 9265 | 2014. március 31. 20:38 |
Az Ina konferenciával kapcsolatban; nálam is elbizonytalanodtak a júniusi idõpontok. Valamelyik júniusi hétvégén lesz egy fontos programom, de mire azt megtudom, hogy melyiken arra már készre szervezettnek kellene lennie az Inazuma találkának. Nemtokmitmondanimostanegyelõre.... :-I
|
hacse | 9264 | 2014. március 31. 20:31 | Válasz erre: 9263 |
Az ilyen történések még több kedvet adnak a szereléshez. Csak hajrá! ;o)
|
tipós | 9263 | 2014. március 25. 20:20 |
ma váratlanul megjött Németbõl a leömlõ!igy aztán meg is volt a délutáni program:felszereltem,lecseréltem a szûrõt is(könnyü volt hozzáférni igy)és most már helyére került az olajhütõ is!a leömlõ passzolt ehhez is,pedig 750-esé volt!igy már egy picivel jobban kezd motorra hasonlítani.. :-)) |
cblaci | 9262 | 2014. március 25. 06:09 | Válasz erre: 9260 |
Az ETZ tényleg olyan mint egy új gyári állapotú! Kitartást hozzá, hogy olyan legyen a GSX is.
|
tipós | 9259 | 2014. március 23. 12:21 |
:-)) vettem bandit telókat!persze a féknyergek felfogatása nem passzol! szétkaptam,és megy át az Inazuma alsó csizmákba!szerencsére ugy már jó!ebbe legalább lesz állítható csillapítás is igy... rájöttem,nekem nem is való egy hibátlan,szép motor!az Etz-met is romokból támasztottam fel,most meg mindenki csodálja... |
hacse | 9257 | 2014. március 22. 15:23 | Válasz erre: 9255 |
Én tizenhatodikán reggel indultam el , most értem haza , de már indulok is tovább. Ezek után már kizárólag motoron vagyok "elérhetõ", ha útközben találok internetet akkor fórumozok is. Nálam ez a helyzet. ....de jó is vóna..... :o)) |
tipós | 9256 | 2014. március 21. 19:17 | Válasz erre: 9250 |
Nem baj!Elõzetes mérések szerint passzol!Bár az eddigi tapasztalatok szerint még az is lehet hogy nem! Ránézésre sokban egyezik a bandittal,és közben mégse.. |
V4Davidoff | 9252 | 2014. március 19. 19:17 | Válasz erre: 9251 |
Nekünk az a 7vége nem passzol...De úgysem fogunk olyat találni, amelyiken mindenki ráér... Sokaknak nem jó a 21-22? |
hacse | 9251 | 2014. március 19. 12:52 |
Mivel az eddigi 2 júniusi hétvégére már voltak nemráérõs emberek, ezért talán a június 7- 8-ait kellene megpróbálni Inazuma találkozóilag. Mitszótokhozzá nem? |
hacse | 9250 | 2014. március 19. 12:45 | Válasz erre: 9249 |
Tisztelettel Üdvözlünk itten téged ! Sikereket a géphez ! ;o) A leömlõs kérdésre nem tom a pontos választ sajna.. :-( |
tipós | 9249 | 2014. március 17. 19:42 |
Sziasztok!Én is jelentkezem hozzátok,mint leendõ Inazuma tulaj! Megvettem azt az apródon hirdetett 1200-est,ami törve volt!Lassan építgetem,gyüjtögetem az alkatrészeket!Bontókat ha csak nem nagyon muszáj kerülöm,mert arany áron dolgoznak! Pár dolog kell még ami hiányzik,de azokkal is ráérek kivárom a kedvezõ vételeket... Ha valamit nem tudok,ugyis kérdezek!:-)) Most pl.azt,hogy az 1200 és a 750-es leömlõje mennyire lehet más?Passzolhat e egyik a másikhoz? |
Mikky | 9248 | 2014. március 17. 18:30 | Válasz erre: 9246 |
Bocs,hogy csak most tudok valaszolni. Minden megoldas erdekel. Kisse el van repedve hatul. De sima,egyszeru mubort nem szeretnek.
|
Kovacspeter | 9246 | 2014. március 13. 20:35 | Válasz erre: 9243 |
Ülést akarsz átalakítani, vagy eredeti jó állapotút szeretnél?
|
Kovacspeter | 9245 | 2014. március 13. 20:33 | Válasz erre: 9239 |
Jaja, említetted. Jóféle bizony, tartós, tapad, hamar melegszik. Csak a vizet nem szereti. Úgy tûnik alakul a tavasz, kezdõdik a szezon;-) |
Billigpeter | 9244 | 2014. március 13. 18:53 | Válasz erre: 9243 |
Én a gyári ülést alakíttattam át egy barátom ismerõsével, gyári ülést bontóból tudsz szerezni, ha találsz, vagy a német ebay-ról, ott gyakoribb ez a motor.
|
Mikky | 9243 | 2014. március 13. 17:47 |
Gyerekek. Ulest honnan lehetne beszerezni? Tetszik a B. Peti osztott ulese. Koszi elore is.
|
hacse | 9240 | 2014. március 2. 13:48 | Válasz erre: 9238 |
Hányadik nemzetisége lesz ez ennek a gépnek ? ;-)
|
hacse | 9239 | 2014. március 2. 13:46 | Válasz erre: 9235 |
Jóféle gumm ez , nekem is volt fenn egy ilyen, igaz nem sokáig, mert durrdefektet szenvedtem el vele az autópálya lehajtón. Egy - feltehetõleg kamionról - lehulló alkatrész javíthatatlanra szabta . :o( Valahol elõbbre írtam is róla.
|
Kovacspeter | 9237 | 2014. február 25. 22:15 |
Ja még annyit, teleszkóp-szelepeléssel nagyon pozitívak az eddigi tapasztalatok. 0.2-0.3-0.4 körüli nyomás környékén kell játszadozni, a körülményektõl, meg útviszonyoktól függõen. Elõször fordul elõ a motoron hogy az elsõ teló felülmúlja a hátulját. Úgyhogy a következõ biznisz a hátsó, Katona Gabi bá megfaragja, olajcsere, gáztöltés miegymás. A rugója jó, érdekes hogy az nem lágyul. |
Kovacspeter | 9233 | 2014. február 25. 21:29 | Válasz erre: 9230 |
Na ja, hidegben szárazon se nagyon faja. A kettesrõl is jókat mondanak esõügyileg. Következõ garnitúrában lehet kipróbálom.
|
Kovacspeter | 9231 | 2014. február 25. 21:25 | Válasz erre: 9229 |
Ápr. 4 nem jó mert akkor ünnepeljünk Hazánk felszab ja már nem;-)
|
hacse | 9230 | 2014. február 25. 21:23 | Válasz erre: 9228 |
ÓNOS ESÕBEN , AMI FAJTISZTA JÉG ! De szerinted akkor motoroztam? Nem. :-)
|
hacse | 9229 | 2014. február 25. 21:20 | Válasz erre: 9226 |
Jó ötlet. Nem lesz könnyû aztat má' látom. ;o] Esetleg Április 4? 6 nem jó , mer' voks...
|
Kovacspeter | 9228 | 2014. február 25. 21:19 | Válasz erre: 9224 |
Teljes elhavazódás volt februárban. A Pilot Road II. csúszik esõben? |
Kovacspeter | 9227 | 2014. február 25. 21:17 |
Forissandor, gyári kipufogódobbal kapcsolatban érdemes végigtelefonálni a bontókat, elsõ körben Sugomotor bontó, Ricsi, Vecsés bontó. Sportdobbal csak a szarakodás van. Elsõ teleszkóp gyári állapotban kissé puha. Az enyémnél olyan 80 ezernél lehetett tapasztalni lágyulást, puhulást. Korábbi tapasztalatok azt mutatták hogy a sûrûbb olaj, vagy az alátéttel keményítés nem hoz jó eredményt. Wilbers progresszív rugó volt a megoldás, gyártanak kifejezetten ehhez a típushoz, adnak hozzá megfelelõ olajat. Vicces, de a magyarországi forgalmazó 29 év garanciát vállal rá;-) Állítani sajnos nem lehet de Billig és Frecska uraknak köszönhetõen egy megszelepelt záródugó került a teleszkóp tetejébe. |
Billigpeter | 9226 | 2014. február 25. 21:14 | Válasz erre: 9225 |
Én meg nem látok tovább a Zorrónál. Egyébként én is mittudom. Ha senkinek nem jó az idõpont, akkor legyen hamarabb, vagy késõbb, de az biztos.
|
hacse | 9225 | 2014. február 25. 21:01 | Válasz erre: 9220 |
Akkor nemtom, akkor majd valamit átalakítunk, vagy mittomén ... Én egyébként Március közepéig sem látok. :o)
|
hacse | 9224 | 2014. február 25. 20:59 | Válasz erre: 9221 |
Na, hun vótá eddig ? Vagy nem vótá hun? semmiközömhozzá...;-) A Road Attack az Continental, csak az enyémen Michelin Pilot Road van, bocsánat ,hogy lezser , hanyag firkálásommal félrevezettem az embereket ! :-) |
Kovacspeter | 9223 | 2014. február 25. 20:50 |
Gyulának van egy garnitúra eladó szinter betétje elõre 13e/két pár. Elgyurcsányozta a rendelést és rajta maradt. Ha valakinek kell, írjon neki emilt, ha nincs jelentkezõ visszaküldi. |
Kovacspeter | 9222 | 2014. február 25. 20:45 |
Mikkynek és az "új felszállóknak": alkatrészügyben keressétek nyugodtan Molnár Gyulát, kedvezõ áron tudtok tõle rendelni gyári, és akár többféle utángyártott alkatrészeket. Látom Peti már megadta az elérhetõségét. Tapasztalataim szerint õk a legolcsóbbak.
|
Kovacspeter | 9220 | 2014. február 25. 20:31 | Válasz erre: 9149 |
Csabi, egyelõre nem látok június végéig. Ami biztos, hogy aznap kezdõdik egy túra, amin szeretnék részt venni csak nem biztos hogy összejön, a fent említett dolog miatt.
|
Kovacspeter | 9219 | 2014. február 25. 20:25 | Válasz erre: 9135 |
Hello Dávid! Ezek szerint osztrák rendszámot fog kapni a gép? |
forissandor | 9217 | 2014. február 23. 22:33 |
Azt hiszem találtam szívócsonkot 30 euróért 4 db-ot ebay-en... Úgyhogy már csak egy paypal számla kell és ölöm-bódottáá!!!!
|
forissandor | 9215 | 2014. február 20. 21:57 |
Köszönöm a választ, hétvégén lecserélem és feldobok pár fotót is... :-) |
Billigpeter | 9214 | 2014. február 20. 17:17 | Válasz erre: 9213 |
Ennél :-) Elnézést, ha nincs ilyen az ezerkettesen. ![]() |
hacse | 9212 | 2014. február 20. 14:06 | Válasz erre: 9210 |
3,3 liter. Én 3,5-öt szoktam beleönteni , akkor van a két nívó között nagyjából középen a szint.
|
Billigpeter | 9211 | 2014. február 20. 08:32 | Válasz erre: 9210 |
a 750-esbe 3,3 l, de bele van írva a blokk oldalába, a betöltõcsavar mellé.
|
forissandor | 9210 | 2014. február 19. 22:28 |
Egyelõre a csavarnál látok repedést, ott is csak a felfogatásnál. Majd hétvégén leveszem és megvizsgálom... Megkérdezhetem, mennyi olaj kell az 1200-be? |
Billigpeter | 9207 | 2014. február 17. 22:41 | Válasz erre: 9206 |
Vigyázz rá úgy, ahogy mint mi vigyázunk a sajátunkra :-)
|
Billigpeter | 9205 | 2014. február 17. 20:39 | Válasz erre: 9202 |
Szeva! Nekem meg van képem a Dávidéról :-) De a Tiedrõl is van :-) ![]() |
Billigpeter | 9204 | 2014. február 17. 20:31 | Válasz erre: 9201 |
Ha az oldala nem repedezett, a csatlakozáshoz baromi jó tömítõanyagok vannak párezer (2) Ft-ért. nekem van 4 tartalék, de szerintem az ezerketteshez nem jó. próbáld meg a ricsibontót, sok alkatrésze van, én nála találtam elsõ villaszár párt. tel:0670585-0436 |
hacse | 9202 | 2014. február 17. 19:39 | Válasz erre: 9200 |
Szeva! Nekem is van fotóm a motorodról még régebbrõl, amikor a Dávid bitorolta... ;o) ![]() |
forissandor | 9201 | 2014. február 17. 16:47 |
Halihó! Ma kaptam a Motordiszkontból ajánlatot 46.000 a négy darab. Hát szét kell nézni a bontókban, mert ez nem olcsóság..... |
Sipi74 | 9200 | 2014. február 16. 23:00 |
Sziasztok! Szia Dávid, köszi a képeket, le is mentettem. Hát nagyon megtetszett ez a motorka, és a nagy távolság ellenére (Zala) lementem érte. Egyenlõre csak szuperlatviuszokban tudok róla beszélni, bár ez az elsõ komolyabb motorom, chopperrõl ültem át, valamint kb. 500 km-t mentem eddig vele. A régihez képeset nem sokat változott, az ülésed volt más (szebb). Most térképezem fel az alkatrészbeszerzés lehetõségeit, de nem egyszerû. Neked a kopó alkatrészek beszerzésével volt gondod? Meddig bitoroltad a motoromat és volt-e vele bármiféle gondod? |
Mikky | 9199 | 2014. február 16. 20:50 | Válasz erre: 9197 |
Gyors szamolas kb. 70 000 Ft plusz szallitasi koltseg a 4 darab bilinccsel,tomitessel. Hat nem adjak ingyen!!!
|
Billigpeter | 9197 | 2014. február 16. 20:19 | Válasz erre: 9195 |
Szevasz Sándor! http://www.bike-parts-suz.com/suzuki-recherche-bike-pieces_nn.php?compteur=1286&PartsListID=2650343 Itt megtalálod, de nem túl olcsó. inkább bontókat kéne megkérdezni, vagy Gyulát, bár nem hiszem, hogy lenne utángyártottba. Én is most vettem hátsó láncterelõt gyáriba, azt hittem gumiból van, de az ára alapján aranyból is lehetne :-( |
V4Davidoff | 9196 | 2014. február 16. 20:11 | Válasz erre: 9141 |
Szia Sipi74! Ez az én Zumcsim volt anno...basszus, kicsi a világ. Hogy szuperál a kicsike? üdv: Dávid |
forissandor | 9195 | 2014. február 16. 15:39 |
Sziasztok! Volt a hétvégén egy kis idõm, ledobattam a gumikat illetve megoldódni látszódik az elsõ teleszkóp problémám is. Lenne egy kérdésem. Hol lehet a karbi és a henger közötti szívócsonk gumit beszerezni? Internetezek, de hiába. Ha van valakinek egy linkje tegye már meg hogy elküldi, vagy ha van elfekvõben, megvenném.Sajna az enyémen kezd elérni, és ha ott farsot szív, az nem lesz túl jó hatással a menetteljesítményre, már ha egyáltalán beindul.... |
Billigpeter | 9193 | 2014. február 15. 12:20 | Válasz erre: 9191 |
Semmi problema, koszonom a helyesbitest. :-) |
zsadam | 9191 | 2014. február 15. 09:51 | Válasz erre: 9188 |
Kedves Péter! Véletlenül sem és egyáltalán nem szeretnék egy picit sem kötekedni, de emellett nem bírok szó nélkül elmenni mivel részben ezzel foglalkozom és valamiért elég sok ember nem pontosan használja ezt a szót. De az az eljárás amivel a fémbe bele van írva valami az gravírozás, R mint Róberttel. :)))) Remélem nincs harag. :)
|
Billigpeter | 9188 | 2014. február 14. 23:33 |
GABI! A fektarcsa oldalaba bele van glavirozva a min. vastagsag. remelem, a kozelebe se jarsz, mert a Kovacstanar mostanaban cserelt elso tarcsat, gyariban 200 E felett volt az elso ketto. de o mar megjarta a vilagot egy zezerkettessel az osszes mostoha korulmenyen keresztul, amit elkepzelheto. szerintem normal hasznalat mellett nem kell tarcsat cserelni 150000km alatt. |
Billigpeter | 9185 | 2014. február 14. 22:45 |
Egyebkent en ugyanaz a Billigpeter vagyok,csak lebutult a telefonom;oszt nem birok ekezeteket irni :-)
|
Billigpeter | 9184 | 2014. február 14. 22:41 | Válasz erre: 9183 |
szevasz Gabi! udv a bandaban! Szep a motorod, annyi, hogy a tieddel egyutt 2 db 400 -asrol hallottunk;) lanccal, meg kopoalkatreszekkel kapcsolatban is keresd Zoldit, aljas Molnar gyula elerhetosege:motoralkatresz@gmail.com Gyari alkatreszeket is tud intezni, jo aron, tobbszor vasaroltam mar tole, nagyon korrekt partner. hat ennyi roviden.
|
Sipi74 | 9183 | 2014. február 14. 21:13 |
Szia Mikky, köszönöm az instrukciókat, sokat segítettél. Én még annyira kezdõ vagyok ebben, de igyekszem. Most keresem a szerelõmet, akire rábízhatom majd a kicsikémet. A féktárcsák (Brembo) nem biztos, hogy csereérettek, de szükségem lesz egy állapotfelmérésre. Ami biztos, az a gumik cseréje, a kötelezõ szervíz, valamint gyanús a lánc is. Az Imet-rõl tõled hallottam elõször, már böngészem is az oldalt. Mégegyszer köszönöm.
|
Mikky | 9182 | 2014. február 14. 18:10 | Válasz erre: 9181 |
Szia Gabor. Udv nalunk. Alkatreszt en ugy keresek,hogy beirom a motor tipusat. Nekem 750-esem van,az kicsit problemasabb,mert tobbfele 750-es Suzi blokkot gyartottak. Nagyvas.hu peldaul. En most karburator felujito keszletet keresek,de babeli a zurzavar. Lancot,szettet,olaj szurot konnyen talalsz,mert szinte mindenki arulja. Imet.hu a Juhasz Karcsi volt kivalo motorversenyzo boltja. Ot merem ajanlani. Piszokul ert a motorokhoz. Sajnos nem mindent tart. En eloszor mindig nala kezdek. A fektarcsat,ha cserelni kell,akkor kosd fel a gatyat. 50 000 korul van darabja. Szerencsere nem nagyon kell cserelni. Rengeteg a jo minosegu utangyartott cucc. A Tour Max kivalo japan alkatreszgyarto ceg. A gyari alkatresz horror aron van.
|
Sipi74 | 9181 | 2014. február 14. 14:35 |
Mikky | 9180 | 2014. február 12. 07:34 | Válasz erre: 9179 |
Koszi Peter a valaszt. Egyszeruen beallithatatlan. Hol sokat kap,hol keveset. Amugy is raferne egy karbi felujitas 15 evesen. Rozsdas volt a tank. Allando tuszelep akadozas. az is becsiszolhatta.
|
Billigpeter | 9179 | 2014. február 11. 20:04 | Válasz erre: 9178 |
Szerintem nem jó, mert a gsxf- en 36-os keihin karbi van, az inazumán meg csak 32-es. Szedtem már szét párszor a karbit, a készletbõl az üzemanyagpohár tömítése az hasonlít, a többit én még nem láttam, a tûszelep meg nem így néz ki. Mi a probléma a karbival, ami miatt felújítót keresel?
|
Mikky | 9178 | 2014. február 11. 11:40 |
hacse | 9177 | 2014. február 8. 13:02 | Válasz erre: 9176 |
Úgy gondolom ez teljesen egyértelmû. Ha valaki többre kíváncsi utánanézhet a világhálózaton.
|