9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

hacse 9275 2014. április 2. 20:28   Válasz erre: 9267
Hát ez az , hogy még nem tudom, és már késõ lesz , amire megtudom..... :o(
    

hacse 9274 2014. április 2. 20:27   Válasz erre: 9273
Az a törött a Billig Petié volt szerintem, amelyikre Te gondolsz. Õ is Peti , lehet ez tévesztett meg.
    

tipós 9273 2014. április 2. 06:22   Válasz erre: 9272
Elnézésedet kérem!Akkor összekevertelek valakivel innen a fórumról!Nem ismerem a társaságot még,igy elõfordulhat!Szinte végigolvastam ezt a fórumot,lehet sok volt az információ igy elsõre:-)
Igazából a dekni az amit pillanatnyilag nem találok itthon,de ez nem jelenti azt,hogy nem is lesz!Mert volt,de már lecsúsztam mindrõl...Nem sürgõs hogy kész legyen,szerintem az idei év rámegy erre,mert tényleg ki kell várni az alkalmi vételeket,meg gyüjteni kell a pénzt is!
Egy zx9-esem volt elõtte,de már kinõttem abból a korból,hogy száguldozzak.
    

Kovacspeter 9272 2014. április 1. 23:53   Válasz erre: 9269
Háát, az enyém biztos nem járt úgy, mert az jelenleg 105 ezer km-nél a mai napig törésmentes.
Nem ropi a váz, de a felsõ villaszárak eltörtek, biztos hogy nem 30-al ütközhetett. Egy vázgeometriát majd biztonságból érdemes nézetned.
Gyakorlatilag az utolsó csavarig van hozzá minden alkatrész itthon, gyári új, utángyártott, bontó. Az igaz hogy drágán, (bontóban idõnként ki lehet fogni jó áron dolgokat) de ez sajnos minden motoralkatrészre igaz, márkától függetlenül. Önindító deknit szinte biztos találsz rá olcsón, ugyanaz mint a Bandit, utángyártott krómfestett mûszerfalburkolat is volt a múltkor az Ebay-en nem drágán. Kérdés hogy a mûszerek mennyire épek. A féktárcsa nem lesz olcsó, az Ebay-on a kínai fos került két évvel ezelõtt 80 ezerbe, (a 3 db együtt, postával) normális gyártótól ennek a duplája. Persze a hátsó nélkül valamivel kevesebb. Ha van idõd akkor érdemes kivárni, hátha felbukkan egy jó állapotú használt pár.
    

Mikky 9271 2014. április 1. 19:41   Válasz erre: 9266
Koszi Peter
    

tipós 9270 2014. április 1. 19:17  
itt a méh telep:
    

tipós 9269 2014. április 1. 19:14   Válasz erre: 9268
szia!szemmel láthatóan nem!néztem erõsen,de semmi festék lepattanás,vagy hasonló!kb. ugy járt mint a tiéd,viszonylag kis sebességgel haladt amikor a stoptáblánál kimentek elé!ezeknek olyan erõs a vázuk,hogy azt megroppantani még akarva is nehéz lenne!nem az a "ropi"motor,aminek rögtön megreped valamije...
sok dolog kell még hozzá,remélem az idén még feltámad!ez azonban nem most a közeljövõben várható!Ebay-ezgetni kell,mert itthon szinte semmi hozzá,ha van is az iszonyat áron!pl.önindító dekni sehol sincs,pedig egyezik a Bandittal!de még ma este megveszek egy "sofort kaufenest" mert akkor már be lehetne indítani is talán.
    

Kovacspeter 9268 2014. április 1. 16:00   Válasz erre: 9263
Üdv!
Kitartást és sok sikert az Ina feltámasztásához. A váznyak nem sérült meg?
    

Kovacspeter 9267 2014. április 1. 15:57   Válasz erre: 9265
Esetleg június 14-15?
    

Kovacspeter 9266 2014. április 1. 15:56   Válasz erre: 9248
Vecsésbontó: +36209745559
A múltkor még volt nekik ülés. Postáznak is.
Ülésátalakítás, újrahúzás, Andor: +36306803274
Nagyon szép munkát végez.
    

hacse 9265 2014. március 31. 20:38  
Az Ina konferenciával kapcsolatban; nálam is elbizonytalanodtak a júniusi idõpontok. Valamelyik júniusi hétvégén lesz egy fontos programom, de mire azt megtudom, hogy melyiken arra már készre szervezettnek kellene lennie az Inazuma találkának. Nemtokmitmondanimostanegyelõre.... :-I
    

hacse 9264 2014. március 31. 20:31   Válasz erre: 9263
Az ilyen történések még több kedvet adnak a szereléshez. Csak hajrá! ;o)
    

tipós 9263 2014. március 25. 20:20  
ma váratlanul megjött Németbõl a leömlõ!igy aztán meg is volt a délutáni program:felszereltem,lecseréltem a szûrõt is(könnyü volt hozzáférni igy)és most már helyére került az olajhütõ is!a leömlõ passzolt ehhez is,pedig 750-esé volt!igy már egy picivel jobban kezd motorra hasonlítani..

:-))
    

cblaci 9262 2014. március 25. 06:09   Válasz erre: 9260
Az ETZ tényleg olyan mint egy új gyári állapotú! Kitartást hozzá, hogy olyan legyen a GSX is.
    

Mikky 9261 2014. március 23. 14:11   Válasz erre: 9260
Huuu,jol ki van szegeny belezve.
    

tipós 9260 2014. március 23. 12:34  
még soká lesz olyan szép..
    

tipós 9259 2014. március 23. 12:21  
:-))

vettem bandit telókat!persze a féknyergek felfogatása nem passzol!
szétkaptam,és megy át az Inazuma alsó csizmákba!szerencsére ugy már jó!ebbe legalább lesz állítható csillapítás is igy...

rájöttem,nekem nem is való egy hibátlan,szép motor!az Etz-met is romokból támasztottam fel,most meg mindenki csodálja...
    

hacse 9258 2014. március 22. 15:25   Válasz erre: 9256
Egy az egyben ugyanaz, csak egész más ... ;o]
    

hacse 9257 2014. március 22. 15:23   Válasz erre: 9255
Én tizenhatodikán reggel indultam el , most értem haza , de már indulok is tovább. Ezek után már kizárólag motoron vagyok "elérhetõ", ha útközben találok internetet akkor fórumozok is. Nálam ez a helyzet.
....de jó is vóna..... :o))
    

tipós 9256 2014. március 21. 19:17   Válasz erre: 9250
Nem baj!Elõzetes mérések szerint passzol!Bár az eddigi tapasztalatok szerint még az is lehet hogy nem!
Ránézésre sokban egyezik a bandittal,és közben mégse..
    

Mikky 9255 2014. március 21. 19:07  
Mindenki motorozik? Meg este is?
    

Mikky 9254 2014. március 21. 13:51   Válasz erre: 9253
Ma is!!!!
    

Mikky 9253 2014. március 20. 13:53  
Egesz nap motorozok. Vegre!!!!!
    

V4Davidoff 9252 2014. március 19. 19:17   Válasz erre: 9251
Nekünk az a 7vége nem passzol...De úgysem fogunk olyat találni, amelyiken mindenki ráér...
Sokaknak nem jó a 21-22?
    

hacse 9251 2014. március 19. 12:52  
Mivel az eddigi 2 júniusi hétvégére már voltak nemráérõs emberek, ezért talán a június 7- 8-ait kellene megpróbálni Inazuma találkozóilag. Mitszótokhozzá nem?

    

hacse 9250 2014. március 19. 12:45   Válasz erre: 9249
Tisztelettel Üdvözlünk itten téged !

Sikereket a géphez ! ;o)
A leömlõs kérdésre nem tom a pontos választ sajna.. :-(
    

tipós 9249 2014. március 17. 19:42  
Sziasztok!Én is jelentkezem hozzátok,mint leendõ Inazuma tulaj!
Megvettem azt az apródon hirdetett 1200-est,ami törve volt!Lassan építgetem,gyüjtögetem az alkatrészeket!Bontókat ha csak nem nagyon muszáj kerülöm,mert arany áron dolgoznak!
Pár dolog kell még ami hiányzik,de azokkal is ráérek kivárom a kedvezõ vételeket...
Ha valamit nem tudok,ugyis kérdezek!:-))
Most pl.azt,hogy az 1200 és a 750-es leömlõje mennyire lehet más?Passzolhat e egyik a másikhoz?
    

Mikky 9248 2014. március 17. 18:30   Válasz erre: 9246
Bocs,hogy csak most tudok valaszolni. Minden megoldas erdekel. Kisse el van repedve hatul. De sima,egyszeru mubort nem szeretnek.
    

Billigpeter 9247 2014. március 14. 19:24   Válasz erre: 9245
Na végre :-)
    

Kovacspeter 9246 2014. március 13. 20:35   Válasz erre: 9243
Ülést akarsz átalakítani, vagy eredeti jó állapotút szeretnél?
    

Kovacspeter 9245 2014. március 13. 20:33   Válasz erre: 9239
Jaja, említetted. Jóféle bizony, tartós, tapad, hamar melegszik. Csak a vizet nem szereti.
Úgy tûnik alakul a tavasz, kezdõdik a szezon;-)
    

Billigpeter 9244 2014. március 13. 18:53   Válasz erre: 9243
Én a gyári ülést alakíttattam át egy barátom ismerõsével, gyári ülést bontóból tudsz szerezni, ha találsz, vagy a német ebay-ról, ott gyakoribb ez a motor.
    

Mikky 9243 2014. március 13. 17:47  
Gyerekek. Ulest honnan lehetne beszerezni? Tetszik a B. Peti osztott ulese. Koszi elore is.
    

Billigpeter 9242 2014. március 9. 18:19   Válasz erre: 9241
Akkor ez már nemzetközi motorkerékpár :-)
    

V4Davidoff 9241 2014. március 4. 20:32   Válasz erre: 9240
Asszem harmadik :)

    

hacse 9240 2014. március 2. 13:48   Válasz erre: 9238
Hányadik nemzetisége lesz ez ennek a gépnek ? ;-)
    

hacse 9239 2014. március 2. 13:46   Válasz erre: 9235
Jóféle gumm ez , nekem is volt fenn egy ilyen, igaz nem sokáig, mert durrdefektet szenvedtem el vele az autópálya lehajtón. Egy - feltehetõleg kamionról - lehulló alkatrész javíthatatlanra szabta . :o( Valahol elõbbre írtam is róla.
    

V4Davidoff 9238 2014. február 26. 17:21   Válasz erre: 9219
Így van, osztrák rendszám lesz.
    

Kovacspeter 9237 2014. február 25. 22:15  
Ja még annyit, teleszkóp-szelepeléssel nagyon pozitívak az eddigi tapasztalatok. 0.2-0.3-0.4 körüli nyomás környékén kell játszadozni, a körülményektõl, meg útviszonyoktól függõen.
Elõször fordul elõ a motoron hogy az elsõ teló felülmúlja a hátulját.
Úgyhogy a következõ biznisz a hátsó, Katona Gabi bá megfaragja, olajcsere, gáztöltés miegymás. A rugója jó, érdekes hogy az nem lágyul.
    

Kovacspeter 9236 2014. február 25. 21:36   Válasz erre: 9234
Legjobbakat!
    

Kovacspeter 9235 2014. február 25. 21:35  
Mt 01 Stage 3, hátsó gumi 30000 km felett;
    

hacse 9234 2014. február 25. 21:32  
Na, mennem kell. Mindenjókat!
    

Kovacspeter 9233 2014. február 25. 21:29   Válasz erre: 9230
Na ja, hidegben szárazon se nagyon faja. A kettesrõl is jókat mondanak esõügyileg. Következõ garnitúrában lehet kipróbálom.
    

hacse 9232 2014. február 25. 21:28   Válasz erre: 9231
Hátpontazért.
    

Kovacspeter 9231 2014. február 25. 21:25   Válasz erre: 9229
Ápr. 4 nem jó mert akkor ünnepeljünk Hazánk felszab ja már nem;-)
    

hacse 9230 2014. február 25. 21:23   Válasz erre: 9228
ÓNOS ESÕBEN , AMI FAJTISZTA JÉG ! De szerinted akkor motoroztam? Nem. :-)
    

hacse 9229 2014. február 25. 21:20   Válasz erre: 9226
Jó ötlet. Nem lesz könnyû aztat má' látom. ;o] Esetleg Április 4? 6 nem jó , mer' voks...
    

Kovacspeter 9228 2014. február 25. 21:19   Válasz erre: 9224
Teljes elhavazódás volt februárban.
A Pilot Road II. csúszik esõben?
    

Kovacspeter 9227 2014. február 25. 21:17  
Forissandor, gyári kipufogódobbal kapcsolatban érdemes végigtelefonálni a bontókat, elsõ körben Sugomotor bontó, Ricsi, Vecsés bontó. Sportdobbal csak a szarakodás van. Elsõ teleszkóp gyári állapotban kissé puha. Az enyémnél olyan 80 ezernél lehetett tapasztalni lágyulást, puhulást. Korábbi tapasztalatok azt mutatták hogy a sûrûbb olaj, vagy az alátéttel keményítés nem hoz jó eredményt. Wilbers progresszív rugó volt a megoldás, gyártanak kifejezetten ehhez a típushoz, adnak hozzá megfelelõ olajat. Vicces, de a magyarországi forgalmazó 29 év garanciát vállal rá;-)
Állítani sajnos nem lehet de Billig és Frecska uraknak köszönhetõen egy megszelepelt záródugó került a teleszkóp tetejébe.
    

Billigpeter 9226 2014. február 25. 21:14   Válasz erre: 9225
Én meg nem látok tovább a Zorrónál. Egyébként én is mittudom. Ha senkinek nem jó az idõpont, akkor legyen hamarabb, vagy késõbb, de az biztos.
    

hacse 9225 2014. február 25. 21:01   Válasz erre: 9220
Akkor nemtom, akkor majd valamit átalakítunk, vagy mittomén ... Én egyébként Március közepéig sem látok. :o)
    

hacse 9224 2014. február 25. 20:59   Válasz erre: 9221
Na, hun vótá eddig ? Vagy nem vótá hun? semmiközömhozzá...;-)
A Road Attack az Continental, csak az enyémen Michelin Pilot Road van, bocsánat ,hogy lezser , hanyag firkálásommal félrevezettem az embereket ! :-)
    

Kovacspeter 9223 2014. február 25. 20:50  
Gyulának van egy garnitúra eladó szinter betétje elõre 13e/két pár. Elgyurcsányozta a rendelést és rajta maradt.
Ha valakinek kell, írjon neki emilt, ha nincs jelentkezõ visszaküldi.
    

Kovacspeter 9222 2014. február 25. 20:45  
Mikkynek és az "új felszállóknak": alkatrészügyben keressétek nyugodtan Molnár Gyulát, kedvezõ áron tudtok tõle rendelni gyári, és akár többféle utángyártott alkatrészeket. Látom Peti már megadta az elérhetõségét. Tapasztalataim szerint õk a legolcsóbbak.
    

Kovacspeter 9221 2014. február 25. 20:35   Válasz erre: 9159
Nem Continental az a Road Attack?
    

Kovacspeter 9220 2014. február 25. 20:31   Válasz erre: 9149
Csabi, egyelõre nem látok június végéig. Ami biztos, hogy aznap kezdõdik egy túra, amin szeretnék részt venni csak nem biztos hogy összejön, a fent említett dolog miatt.
    

Kovacspeter 9219 2014. február 25. 20:25   Válasz erre: 9135
Hello Dávid!

Ezek szerint osztrák rendszámot fog kapni a gép?
    

Kovacspeter 9218 2014. február 25. 20:19  
Tiszteletem!
Hú de nagyon vissza kell itten lapozni.
    

forissandor 9217 2014. február 23. 22:33  
Azt hiszem találtam szívócsonkot 30 euróért 4 db-ot ebay-en... Úgyhogy már csak egy paypal számla kell és ölöm-bódottáá!!!!
    

Billigpeter 9216 2014. február 23. 20:07  
Köszönöm a hozzám való nincsmit. :-)
    

forissandor 9215 2014. február 20. 21:57  
Köszönöm a választ, hétvégén lecserélem és feldobok pár fotót is... :-)

    

Billigpeter 9214 2014. február 20. 17:17   Válasz erre: 9213
Ennél :-)
Elnézést, ha nincs ilyen az ezerkettesen.

    

hacse 9213 2014. február 20. 14:07   Válasz erre: 9210
Milyen csavarnál?
    

hacse 9212 2014. február 20. 14:06   Válasz erre: 9210
3,3 liter. Én 3,5-öt szoktam beleönteni , akkor van a két nívó között nagyjából középen a szint.
    

Billigpeter 9211 2014. február 20. 08:32   Válasz erre: 9210
a 750-esbe 3,3 l, de bele van írva a blokk oldalába, a betöltõcsavar mellé.
    

forissandor 9210 2014. február 19. 22:28  
Egyelõre a csavarnál látok repedést, ott is csak a felfogatásnál. Majd hétvégén leveszem és megvizsgálom...
Megkérdezhetem, mennyi olaj kell az 1200-be?
    

Sipi74 9209 2014. február 18. 20:01   Válasz erre: 9208
De szép!
    

Billigpeter 9208 2014. február 17. 23:06  
Pl. így:
    

Billigpeter 9207 2014. február 17. 22:41   Válasz erre: 9206
Vigyázz rá úgy, ahogy mint mi vigyázunk a sajátunkra :-)
    

Sipi74 9206 2014. február 17. 21:19   Válasz erre: 9202
"Aviláglegszebbmotorja", vigyázni fogok rá.
    

Billigpeter 9205 2014. február 17. 20:39   Válasz erre: 9202
Szeva!

Nekem meg van képem a Dávidéról :-)

De a Tiedrõl is van :-)
    

Billigpeter 9204 2014. február 17. 20:31   Válasz erre: 9201
Ha az oldala nem repedezett, a csatlakozáshoz baromi jó tömítõanyagok vannak párezer (2) Ft-ért. nekem van 4 tartalék, de szerintem az ezerketteshez nem jó. próbáld meg a ricsibontót, sok alkatrésze van, én nála találtam elsõ villaszár párt. tel:0670585-0436

    

hacse 9203 2014. február 17. 19:44   Válasz erre: 9201
Legyen szerencséd a bontókban!
    

hacse 9202 2014. február 17. 19:39   Válasz erre: 9200
Szeva!

Nekem is van fotóm a motorodról még régebbrõl, amikor a Dávid bitorolta... ;o)
    

forissandor 9201 2014. február 17. 16:47  
Halihó!
Ma kaptam a Motordiszkontból ajánlatot 46.000 a négy darab. Hát szét kell nézni a bontókban, mert ez nem olcsóság.....

    

Sipi74 9200 2014. február 16. 23:00  
Sziasztok! Szia Dávid, köszi a képeket, le is mentettem. Hát nagyon megtetszett ez a motorka, és a nagy távolság ellenére (Zala) lementem érte. Egyenlõre csak szuperlatviuszokban tudok róla beszélni, bár ez az elsõ komolyabb motorom, chopperrõl ültem át, valamint kb. 500 km-t mentem eddig vele. A régihez képeset nem sokat változott, az ülésed volt más (szebb).
Most térképezem fel az alkatrészbeszerzés lehetõségeit, de nem egyszerû. Neked a kopó alkatrészek beszerzésével volt gondod? Meddig bitoroltad a motoromat és volt-e vele bármiféle gondod?
    

Mikky 9199 2014. február 16. 20:50   Válasz erre: 9197
Gyors szamolas kb. 70 000 Ft plusz szallitasi koltseg a 4 darab bilinccsel,tomitessel. Hat nem adjak ingyen!!!
    

V4Davidoff 9198 2014. február 16. 20:41  
Találtam pár régi képet is Sipi:
    

Billigpeter 9197 2014. február 16. 20:19   Válasz erre: 9195
Szevasz Sándor!

http://www.bike-parts-suz.com/suzuki-recherche-bike-pieces_nn.php?compteur=1286&PartsListID=2650343

Itt megtalálod, de nem túl olcsó. inkább bontókat kéne megkérdezni, vagy Gyulát, bár nem hiszem, hogy lenne utángyártottba. Én is most vettem hátsó láncterelõt gyáriba, azt hittem gumiból van, de az ára alapján aranyból is lehetne :-(
    

V4Davidoff 9196 2014. február 16. 20:11   Válasz erre: 9141
Szia Sipi74!
Ez az én Zumcsim volt anno...basszus, kicsi a világ. Hogy szuperál a kicsike?
üdv: Dávid

    

forissandor 9195 2014. február 16. 15:39  
Sziasztok!
Volt a hétvégén egy kis idõm, ledobattam a gumikat illetve megoldódni látszódik az elsõ teleszkóp problémám is.
Lenne egy kérdésem.
Hol lehet a karbi és a henger közötti szívócsonk gumit beszerezni? Internetezek, de hiába. Ha van valakinek egy linkje tegye már meg hogy elküldi, vagy ha van elfekvõben, megvenném.Sajna az enyémen kezd elérni, és ha ott farsot szív, az nem lesz túl jó hatással a menetteljesítményre, már ha egyáltalán beindul....
    

Sipi74 9194 2014. február 15. 14:15  
Péter köszönöm az infókat, elraktározom.
    

Billigpeter 9193 2014. február 15. 12:20   Válasz erre: 9191
Semmi problema, koszonom a helyesbitest. :-)

    

Sipi74 9192 2014. február 15. 12:00  
Köszi Zsadam,
éljenek az újpestiek.
    

zsadam 9191 2014. február 15. 09:51   Válasz erre: 9188
Kedves Péter! Véletlenül sem és egyáltalán nem szeretnék egy picit sem kötekedni, de emellett nem bírok szó nélkül elmenni mivel részben ezzel foglalkozom és valamiért elég sok ember nem pontosan használja ezt a szót. De az az eljárás amivel a fémbe bele van írva valami az gravírozás, R mint Róberttel. :)))) Remélem nincs harag. :)
    

zsadam 9190 2014. február 15. 09:46   Válasz erre: 9181
Szia! Üdvözlet a csapatban! :)
    

Sipi74 9189 2014. február 15. 00:48  
Nagyon kedvesek vagytok, köszönöm.
    

Billigpeter 9188 2014. február 14. 23:33  
GABI!
A fektarcsa oldalaba bele van glavirozva a min. vastagsag. remelem, a kozelebe se jarsz, mert a Kovacstanar mostanaban cserelt elso tarcsat, gyariban 200 E felett volt az elso ketto. de o mar megjarta a vilagot egy zezerkettessel az osszes mostoha korulmenyen keresztul, amit elkepzelheto.
szerintem normal hasznalat mellett nem kell tarcsat cserelni 150000km alatt.
    

hacse 9187 2014. február 14. 22:56   Válasz erre: 9181
Üdv. Sipi74 !

Örülünk, hogy csatlakozol! ;-)
    

Billigpeter 9186 2014. február 14. 22:52  
az e- mail cim korrekt

    

Billigpeter 9185 2014. február 14. 22:45  
Egyebkent en ugyanaz a Billigpeter vagyok,csak lebutult a telefonom;oszt nem birok ekezeteket irni :-)
    

Billigpeter 9184 2014. február 14. 22:41   Válasz erre: 9183
szevasz Gabi! udv a bandaban! Szep a motorod, annyi, hogy a tieddel egyutt 2 db 400 -asrol hallottunk;) lanccal, meg kopoalkatreszekkel kapcsolatban is keresd Zoldit, aljas Molnar gyula elerhetosege:motoralkatresz@gmail.com Gyari alkatreszeket is tud intezni, jo aron, tobbszor vasaroltam mar tole, nagyon korrekt partner. hat ennyi roviden.
    

Sipi74 9183 2014. február 14. 21:13  
Szia Mikky, köszönöm az instrukciókat, sokat segítettél. Én még annyira kezdõ vagyok ebben, de igyekszem. Most keresem a szerelõmet, akire rábízhatom majd a kicsikémet. A féktárcsák (Brembo) nem biztos, hogy csereérettek, de szükségem lesz egy állapotfelmérésre. Ami biztos, az a gumik cseréje, a kötelezõ szervíz, valamint gyanús a lánc is. Az Imet-rõl tõled hallottam elõször, már böngészem is az oldalt. Mégegyszer köszönöm.
    

Mikky 9182 2014. február 14. 18:10   Válasz erre: 9181
Szia Gabor. Udv nalunk. Alkatreszt en ugy keresek,hogy beirom a motor tipusat. Nekem 750-esem van,az kicsit problemasabb,mert tobbfele 750-es Suzi blokkot gyartottak. Nagyvas.hu peldaul. En most karburator felujito keszletet keresek,de babeli a zurzavar. Lancot,szettet,olaj szurot konnyen talalsz,mert szinte mindenki arulja. Imet.hu a Juhasz Karcsi volt kivalo motorversenyzo boltja. Ot merem ajanlani. Piszokul ert a motorokhoz. Sajnos nem mindent tart. En eloszor mindig nala kezdek. A fektarcsat,ha cserelni kell,akkor kosd fel a gatyat. 50 000 korul van darabja. Szerencsere nem nagyon kell cserelni. Rengeteg a jo minosegu utangyartott cucc. A Tour Max kivalo japan alkatreszgyarto ceg. A gyari alkatresz horror aron van.
    

Sipi74 9181 2014. február 14. 14:35  
Sziasztok, szeretnék csatlakozni hozzátok, bár még csak pár hónapja vallom magam Inazumásnak.
Gábor vagyok, 39 éves, nyomozóként dolgozom, Budapesten élek, három fiú gyermekem van. Soha nem motoroztam, egészen tavaly nyárig, amikor is szert tettem egy Virago 535-ös chopperre. Jogsi híján beiratkoztam, majd a vizsga után pár hónappal megvilágosodtam, és rájöttem, hogy a chopper csak az ugródeszka volt egy komolyabb motor felé, ezért lecseréltem egy GSX400 Inazumára. Jelenleg azon fáradozom, hogy megismerjem minden porcikáját.
Egyenlõre ennyit magamról, folyamatosan olvasom a hozzászólásaitokat, azokból is próbálok meríteni.
Köszönöm, hogy itt lehetek, és ha valaki esetleg tudna abban segíteni, hogy ehhez a belpiacos Inazumához milyen csatornán keresztül tudok majd alkatrészeket rendelni (láncszett, féktárcsa, szûrõ, és minden más kopó alkatrész), azt hálásan megköszönném.

    

Mikky 9180 2014. február 12. 07:34   Válasz erre: 9179
Koszi Peter a valaszt. Egyszeruen beallithatatlan. Hol sokat kap,hol keveset. Amugy is raferne egy karbi felujitas 15 evesen. Rozsdas volt a tank. Allando tuszelep akadozas. az is becsiszolhatta.
    

Billigpeter 9179 2014. február 11. 20:04   Válasz erre: 9178
Szerintem nem jó, mert a gsxf- en 36-os keihin karbi van, az inazumán meg csak 32-es. Szedtem már szét párszor a karbit, a készletbõl az üzemanyagpohár tömítése az hasonlít, a többit én még nem láttam, a tûszelep meg nem így néz ki. Mi a probléma a karbival, ami miatt felújítót keresel?
    

Mikky 9178 2014. február 11. 11:40  
Sziasztok. Ilyen karbi felujito keszletet talaltam. A gondom,hogy hogyan tudom beazonositani,hogy biztosan jo-e a motoromhoz?http://www.motorparts.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=830_832_833_840_837&products_id=12219
    

hacse 9177 2014. február 8. 13:02   Válasz erre: 9176
Úgy gondolom ez teljesen egyértelmû. Ha valaki többre kíváncsi utánanézhet a világhálózaton.
    

Billigpeter 9176 2014. február 7. 13:43  
Hát mint például, és még sorolhatnám...
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118