9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

fenyooldrider 9375 2014. július 12. 06:49  
Ez az álláspont abban a pillanatban fog megváltozni,amint feldobtok egy tapadós gumit,ami nemcsak szárazon,hanem vízen is jól teljesít!
Ha valaki,akkor én tudom,hogyan lehet 'lightosan"motorozni,de ezt jobban szeretem ha rajtam múlik,nem a gumin!
Ha tehetem én a Michelin Pilot Power CT2 -t használom,ez kétkomponensû,középen a viszonylag keményebb ,tehát tartósabb réteggel,szélein a lággyal!
Ezek a gumik még ott is mentenek és kiszámíthatóak,ahonnan egy túraguminál már nincs visszaút!
Sok gumit kipróbáltam már hosszú pályafutásom alatt,aztán rájöttem,hogy a motorozás sava-borsát csak a sportgumikkal lehet kiélvezni,a régi kikeményedett ,ráadásul alapból is kemény túragumikkal folyamatosan a túlélésért kell küzdeni!
Természetesen ha valaki csak utazóeszköznek használja a motort,akkor mások az elvárások!
Ha tehetem a túráimat is úgy szervezem,hogy minél kanyargósabb részek legyenek benne és itt jön be a képbe a sportgumi,ami észrevétlenül teszi a dolgát és támogatja az élménymotorozást!
Ha az árát firtatjuk,akkor elmondom,hogy nekem még egyetlen új gumim sem volt,mindet használtam veszem 70-90%-os állapotban,de max 5 évesig és állapotfüggõen max 10eft per darabáron!!

    

Jam Clerk 9374 2014. július 11. 21:06   Válasz erre: 9373
A mai mutatványom egy kb. 30 km-es kör volt, részben agyagos-murvás-kátyús-vizes szakasszal, ezen kívül pedig bõséges vízátfolyásos aszfaltúttal... az elõadott motorozást leginkább a "csak nyugodtan, óvatosan, hozd haza a gépet, minek indultál el esõs idõben, te ütõdött" kategóriába sorolnám :)
Ide meg szinte a bakelit is megfelel...
    

Rick 9373 2014. július 11. 20:07  
Nekem három esetben okoz problémát az öreg Michelin páros:
1. Ha rám jön a kergeség, és nem tudok dönteni, kanyarodni. (mondjuk a technikámon is kéne javítani )
2. Erõs fékezéskor, össze-vissza megy a hátulja. A szívem megáll ilyenkor.
3. Az esõ. Tegnap úgy drifteltem induláskor mint egy BMW. Tegnap meg voltam gyõzõdve motorozás közben, hogy nekem a road pilot 3 kell, szigorúan 2014-es DOT jelöléssel. Ma már megint a fenyooldrider által javasolt használtan gondolkodom. A gumi választás nagyban függhet attól is, hogy milyen motorozást ad elõ az emberfia.
    

Jam Clerk 9372 2014. július 10. 20:08   Válasz erre: 9371
Nem lett a gumisom az illetõ, lebeszélt arról, hogy nála cseréljem le egy pár évvel fiatalabb használtra ezeket a régi papucsokat. Ezért is írtam, hogy még óvatosabban közlekedek és gyûjtök egy új szettre.
Másrészt viszont a mostaniakkal voltam egy motoros tréningen, és esõs-nyálkás viszonyok között is tudtam vészfékezni (jó, nem autópálya-tempóról), de egyébként sem sietõs a tempóm, szóval ezt az évet még kihúzom ezzel, jövõre pedig új szettel kezdem a szezont.
    

fenyooldrider 9371 2014. július 10. 19:54   Válasz erre: 9370
Hát,lelked rajta!
Nem mondok véleményt a gumisodról,de én nem szeretnék egy 14 éves gumival vészfékezni,az még autóval is koccos!
Azt a tényt sem szabad elfelejteni,hogy egy motorgumi mindig puhább mint egy autóé,ezt úgy érik el,hogy több lágyító adalékot tesznek bele,viszont ez az adalék hõre reagáló,elpárolgó anyag!
Ha egy viszonylag régi gumit nem használtál melegben és árnyékos helyen volt tárolva a vas,akkor lehet igazad,de ezt ne vedd készpénznek!
    

Jam Clerk 9370 2014. július 9. 23:39   Válasz erre: 9368
Érdekes, amikor én váltottam pár sort az egyik használtgumis illetõvel, mondván, ideje lenne lecserélnem a 9 és 14 éves Macadamjaimat, azt írta vissza, hogy ha egyébként nincs velük bajom, tehát tapad, van mélysége, stb., akkor ne foglalkozzak a gumi korával meg azokkal, akik szerint 3-4 évente gumit kell cserélni. Mondjuk ezek a Macadamok valóban jó állapotúnak tûnnek még mindig, de hát az olyan fajta, illik is nem-kopnia.
Mondjuk úgy, hogy részben megfogadtam a tanácsát, azóta még óvatosabban közlekedek, és gyûjtök egy új szettre :)
    

Rick 9369 2014. július 9. 22:42   Válasz erre: 9368
Köszönöm! Köszi a dot számot is. Sajnos a mostanit nagyon korán "vésték" bele. A profilja fergeteges, de a kora...
    

fenyooldrider 9368 2014. július 9. 04:55   Válasz erre: 9367
Szia,a Sportmotoron nézz körül,általában korrektek a cuccok,pld:
http://www.kepesmotor.hu/sport_gumi/p1377661

Arra viszont figyelj,hogy 5 évnél fiatalabbat vegyél{DOT szám!} ,általában az a bûvös határ,de állapottól is nagyon függõ!
Ja,a hátsó 170-es gumit felejtsd el,180/55-17 est keresgélj nyugodtan,nem veszel észre menetdinamikai változást,viszont ez gyakori méret,a 170-es meg fehér holló.............
    

Rick 9367 2014. július 8. 19:47  
Sziasztok! Már-már kezdtem megbarátkozni a gumik fergeteges árával, de közben olvasom, hogy vannak értelmes használt verziók töredék áron. Az ilyen beszerzési vonalakat titokban kell tartani mert nagy adu, vagy publikus? Ha publikus hol keressem?
    

fenyooldrider 9366 2014. július 7. 04:53   Válasz erre: 9364
Igen,én is rátaláltam erre veterános oldalakon,de sajnos a mechanikai tisztítást nem lehet megúszni így sem!
A többi része a készletnek ugyanaz,mint amit én használtam:tömény lúg,meg foszforsav ,!
Asszem ott 15000-ért árulják,én meg ingyen beszereztem :D!
    

Mikky 9365 2014. július 6. 21:43   Válasz erre: 9364
http://totalbike.hu/magazin/tantiszt/
    

Mikky 9364 2014. július 6. 21:27   Válasz erre: 9363
Arulnak valami tanktisztito keszletet. Most nem talalom,de azert lehet,hogy hasznalta mar valaki? En beszuroztem,szinte semmi sincs mar benne. Regebben fogta a dzsuvat rendesen. Kidobtam es uj bele.
    

Rick 9363 2014. július 6. 20:42  
Ez a "a kavics a tankba+rozsdaoldó+rázogatás" ismerõs. Kézzel ráztam a 125-ös MZ tankját vagy két napig. Elõtte bementem a Bambi Mz-hez, ott kaptam szûrõt és jó tanácsot: "nem vagy te hülye gyerek, otthon is meg tudod csinálni." Addig amíg jön a rozsda, ne hagyd abba. Kettõ napig ráztam! A f@szom tele volt már vele. De utána mint a schaffhausen óra úgy ketyegett. Végül eladtam az öreg MZ-t és az árából befizettem a NAV-nak a GSX megvásárlásával bekövetkezett vagyongyarapodásom illetékét. Zsadam: hát én kb. fél perc alatt megsajnálom a kis Inát 200 környékén. Persze szerinte meg csak annyi történik, hogy elfogy a bátorságom. Van egy kis ellentmondás, de nagyon kedvelem. :-)
    

zsadam 9362 2014. július 6. 19:48   Válasz erre: 9355
Én egyszer próbaképpen mentem az enyémmel óraszerint 200-210-et. Velem ellentétben a motor még bírta volna, én már nem éreztem annyira bizotnságosnak :)
    

fenyooldrider 9361 2014. július 6. 19:34   Válasz erre: 9359
Aki még nem tudná,a tank rozsdásodása okozza szinte az összes problémát,ettõl megy tele a karbi és ettõl tüsszög a motor alapjáraton!
Az enyém 2000évj,mégis szopok a rozsdás tankkal.......
Sajnos sok vigasz nincs,hiába veszünk a bontóban másik tankot,az is ugyanilyen sz@r mint a miénk!
Most küzdök éppen vele,én is vettem egy gyönyörû tankot bontva kintrõl,de látszólagos szép állapota ellenére is szivárgott!
Meguntam,lehomokszórattam,bevonattam epoxi gyantával kívül ,most csinálom belül is!
A belsejét kavicsokkal töltöttem és vibrátorasztalon járattam egy napig,ami kiszedte a rozsdát,most éppen kilúgoztam,kimosom újra és foszforsavval kezelem,foszfáttá alakítom a maradék rozsdát!
Ha ez meglesz kiszárítom,aztán 2 komponensû epoxival kiöntöm belülrõl is,ezzel befejezõdik a rozsdás tankkal vívott harc!!
    

Mikky 9360 2014. július 6. 18:28   Válasz erre: 9348
Koszonom szepen.
    

Mikky 9359 2014. július 6. 18:20   Válasz erre: 9358
Huhuu,senkit se bantottam. Ez a koltozes egy megfutamodas reszemrol csak. A motor(750) ora szerint enekel 170 folott. Komoly beallitasi gondjaim vannak. A szerelo szerint meg mindig tisztul. STP-zem is. Csak 100-ast tankolok,mert az is tisztit-oblit. Iszonyu koszos,rozsdas,ragacsos volt mikor megvettem. Tuszelep fel-le akadas. 4-szer szedtuk szet,allitottuk be ujra. Most turelemmel varom a fejlemenyek,hatha vegre az osszes kis res kitisztul. Aztan ujra beallittatom. Ugye ez Pesten nem nagyon lenne gond. Na jo ennyit a sirasrol. Szep napot.
    

hacse 9358 2014. július 6. 17:59   Válasz erre: 9357
Lecsó mûszaki oktató úrtól elnézést kérek, nem õt bántalmazta Mikky az írás szerint !;-)))
    

hacse 9357 2014. július 6. 17:56   Válasz erre: 9356
Mikky belecsapott a lecsóba ott Szabolcsban úgy érzékelem. :o))
    

Rick 9356 2014. július 6. 15:50   Válasz erre: 9355
Hát láttam már térképet, ahol Kenyát firkáltak szegény Mikky lakóhelyére.. :-) De a telek szépen rendben van. Elsõ ránézésre bejövõs. Azt tudtam, hogy csal az óra. És igazából ez a tempó csak rövid ideig tartható nem tesz jót se nekem sem a motornak sem a környezetemnek... :-) Csak néha kell egy villanás. Mint egy villámlás... :-)
    

hacse 9355 2014. július 6. 15:41   Válasz erre: 9353
210 - 220 között van papír szerint az ezerkettesnek a vége. Ekkor a sebességmérõ nagyjából 230 környékén mocorog , és az úgy reális is. Tapasztalataim szerint ezt a tempót villámgyoram eléri , nem kell neki nagyon hosszú egyenes . Ha a váltó hat fokozatú lenne , vagy hosszabb lenne az ötödik, biztos elbírná és nem forogna le ilyen hamar. Na de ez nem sportmotor ahhoz illõ futókával úgyhogy ez így bõség. A 750-es valószínû hogy egy kicsit kevesebbet megy , de a mutató mutathat 210-et. Azt tudom, hogy ha a mutatóm 130-on áll akkor 117 -119-et mérnek a GPS-ek. Afrikába költöztél?
    

Rick 9354 2014. július 6. 15:23   Válasz erre: 9353
Megnéztem az adatlapodat. Túlzásba vitted az elköltözést. 22 éve dolgozom olyan helyen, ahol volt szerencsém megismerni az ominózus megye populációs anomáliáit. Tisztelet a kivételnek - mert van ilyen- nagyon kedvezõtlen kilátások adódnak, ha kapcsolatba kerülsz bizonyos személyekkel, a Te esetedben a hellyel. Sajnálom, hogy ilyen helyzetben vagy. A 210 autópályán volt ülve, és azért csodálkoztam rajta mert korábban próbáltam és csak szigorú 200 volt úgy, hogy feküdtem a tankon. Itt a városban, és az agglomerációban 190. Most vagyok.
    

Mikky 9353 2014. július 6. 15:00   Válasz erre: 9352
Eletem 55 evebol 50-et Pesten eltem. Nem tudom megszokni ezt a sok sotet embert. Allati osztonoktol vezerelve elnek. Persze nem mindenki,de nekem ez nem megy. A boltokban semmi sincs. Meg ko rendeni. 2 hetbe is beletelik mire kihozzak,mert : nem jakalunk minden szare. A vegosszeg meg..Na hagyjuk. Nem voltam meg autopalyan. Egy egy hosszabb egyenesben probalgattam. 180 a vege eddig. Ha menne 210-et tuti nem csak enekelne 170 folott. Vagy?
    

Rick 9352 2014. július 6. 09:28  
Elfogadom amit mondasz, és értem az áttétel fogalmát. Sõt, érzem is mert volt több olyan év, hogy minimum 5000 km-t bicikliztem, mentem hegyi rendezvényekre. Mindazonáltal van egy 1.0-ás hagyományos suzuki swiftem. Na annak is elég rövidek az áttételei, de szinte semmivel nem gyorsul együtt... Na jó, a félig döglött éti csigával esetleg. De nem szidom mert olyan megbízható, hogy már-már mesébe illõ. Remélem nem tudja meg, hogy mit írtam. Szóval akkor együtt gyorsul a nagy GSX a Hayabusával 150-ig. Áttétel ide, áttétel oda jól hangzik. Mikkynek: Kétszer is gondold meg, hogy visszaköltözöl. Ha van melód, szigorúan tilos! Minden ismerõsöm menni akar innen. Inkább egy utánfutót abszolváljál.
    

fenyooldrider 9351 2014. július 6. 07:01   Válasz erre: 9350
Idézlek:
-------'''''. Ez a nagy GSX tényleg együtt gyorsul 150-ig a Hayabusával? 0-100 2.88 sec? -----'''''

Sõt,egy 450ccm-es krosszmotor is együtt gyorsul velünk 100-ig,hogyisvan ez?
Egyszerû,a megoldás,úgy hívják,hogy váltóáttétel!!!
Ha a Hayabusa olyan áttételû váltóval menne mint mi,kb1,5mp lenne a 0-100 gyorsulása :D!
Igaz akkor nem is menne 3 kilót!

    

Rick 9350 2014. július 5. 23:59  
Végül Balcsi lett, Szemes. Kipróbáltam a végét. Ment 210-et és nem hasaltam a tankon. Füldugót használtam. Múltkor már összefutottam egy bmw-sel az 1-esen, és most is találkoztam vele szerintem ua. Hihetetlen a manusz. Óriási kofferekkel történjék bármi 170-et megy. Akkor is ha c. gy. potyog az égbõl. Fõúton autópályán mindenhol. Tempomattal is nyomja. Holnap valami erdõs, hegyes helyre megyünk ha összejön. A gumizást szépen adagolgatom itthon, szigorúan kihangsúlyozva, hogy milyen fontos a biztonság, de komoly falakba ütközöm. Virágot kéne venni, de nem veszek mert nem léptem félre, marad a küzdelem. Ez a nagy GSX tényleg együtt gyorsul 150-ig a Hayabusával? 0-100 2.88 sec?
    

hacse 9349 2014. július 5. 20:05  
Aggyonisten jónagyot minden fajtársamnak!

Az országos Inazuma találkozó nagy valószínûséggel nem ezen a hétvégén kerül megrendezésre..... Most nincs egy épkézláb ötletem sem, hogy mikor legyen..
Nekem ezeregyszázötvenhetes GSX-em van, 2000 ben alkották , több mint 6 éve van nálam, de mivel keveset fogyaszt és egyenletes az alapjárata, meg a többi járata is és szépen indul, ezért még karbi szinkront sem néztem és nem is akarok , amíg ilyenformán üzemel. Annyit szoktam tenni, hogy ha télen hosszabb ideig nem használom, akkor leengedem a porlasztókból a benzint. Eleinte nagyon apró kis mocsokszemcsék is távoztak , de újabban csak tiszta benya jön le. Tudom-tudom már mondták , hogy ezt nem szabad, mert így membránszáradási betegség(!) léphet fel, de nekem kiszáradt membránokkal is nagyszerûen üzemel a gépem. ;o) Lehet, hogy egyszer nekem is lesznek karbi gondjaim, de eddig még nem voltak, bár olvasgatva a fórumot, lehet hogy a 750-esekre ez jobban jellemzõ? A 400-asokkal voltak tûszelep problémák az biztos. A futómûve nekem nagyon tetszik, pedig én aztán mindenféle gyehenna gumipárosításokkal használtam már - most van elõször (!) új gumiabroncs hátul a gépen - , talán egyszer majd elöl is lesz.... Volt olyan, hogy 5000 km alatt 3-szor cseréltem hátsó abroncsot, mer' olyanokhoz jutottam hozzá. Tény hogy van különbség gumi meg gumi között, de az ember alkalmazkodóképessége határtalan...
    

lecso 9348 2014. július 5. 19:20   Válasz erre: 9328
És 24 Nm a meghúzási nyomaték...
    

Mikky 9347 2014. július 5. 09:36   Válasz erre: 9345
A "nehezebben fekszik be a kanyarba" kifejezes termeszetesen nem azt jelenti,hogy be kell birkozni. Egy picit csak. Aki hozzaszokott a vekonyabbhoz,az erzi szinte csak. A 7-8 eves kokerekeknel ezerszer jobb lesz. Ajanlom a Pirelli Angel ST-t. 60 e korul volt parban es eddig kifogastalanul szuperal. 2000 km alatt szinte kopasnyom sincs rajta. Pedig imadom a tempos kihuzatasokat a kanyarbol. Jol is tapad. A felirat Made in China. De szard le. A Pirelli gyarban,Torinoban,mar csak versenygumikat gyartanak. Mindenhol csinaljak(megvettek egy csomo gumigyarat). A minoseg ellenorzes es a gyartasi technologia tokeletes. Persze vannak meg tuti gumik,nekem ezzel vannak tapasztalataim. Mellesleg amikor feltetettem en is egy egesz mas motorra ultem. Ja nekem is kokerekek voltak fenn. Koszi a karbis tippet. Sajnos mindenki Pest kornyeken lakik. Azt hiszem en is visszakoltozok hamarosan.
    

Mikky 9346 2014. július 5. 09:21   Válasz erre: 9344
Koszi,megkeresem,ha lesz ra lehetosegem. Gyulolom,ha rangat,meg ha kicsit is.
    

Rick 9345 2014. július 5. 09:12  
Köszi! Ez a nehezebben fekszik a kanyarba, nem hangzik túl jól, már így sem egy kanyar vadász.
Gödöllõn lakik egy nagy hírû szerelõ. Amikor vittünk hozzá egy diversion-t pont ott volt egy Inazuma 750. ( többek között ) Ha kell az elérhetõsége utána járok. Bár most nagyon el van havazva, eléggé pattintós lett azt hallottam, meg elkezdett versenyezni és ez is emészti az energiáit. Lassan indulok csatangolni. Úgy nézem délkelet felé motoros barát az idõjárás. Az említett diversion-on tegnap lett gumi cserélve, kipróbáltam: ég és föld a különbség. Az inazumán is kell, most már tuti.
    

cblaci 9344 2014. július 5. 08:47   Válasz erre: 9343
Nem mai gépek már az Inazumák és igazából millió kilóméter se kell ahhoz hogy néhány gumialkatrész elfárdjon bennük az idõk során. 4henger ami 4karbiból táplálkozik... annak hogy ezek azonos hatásfokkal mûködjenek -szinkronban egymással- elég sok feltétele van, akár egy "O" gyûrûn is múlhat... Nagyon kevesen értenek hozzá pedig ezek az "öreg hölgyek" még a motorszerelés alapjaira épültek és igazából nem is bonyolultak. Pest környékén él egy Tascner nevû ember, õ érti amit csinál és sokszor javított már olyan motorokat amikkel mások nem boldogultak. Ha úgy alakulna én hozzá mennék legelõször ha nem ismerném fel a hibát, pedig tõlem több mint 200km-re lakik. Valamikor 1998-2002 között amikor Ina Zu bácsi a gyártósor végén elvégezte a finomhangolásokat mindegyiknek tökéletes alapjárata volt és gondolkodás nélkül vették a fordulatot... nyilván azóta eljárt az idõ és nem csak az alkatrészek koptak hanem a benzin minõsége is kritikán aluli lett ami nem hatott jótékonyan a karbi alkatrészekre. Ilyenkor kell a jó szerelõ aki nem csak símogat, a Tascner ért hozzá vedd fel vele a kapcsolatot.
    

Mikky 9343 2014. július 4. 22:56   Válasz erre: 9338
Ez tenyleg megdobbento. Szivok folyamatosan a karbival. Rengeteg infot gyujtottem es szinte egybehangzo volt a velemeny amit alabb irtam. Szivesen vennek egy specialistat karbi temaban. Olyan budos bulldog termeszetu kene. Simogatokra mar rament egy 50-esem.
    

Mikky 9342 2014. július 4. 22:53   Válasz erre: 9341
Igen,valto meret. Kicsit nehezebben fekszik be a kanyarba,de azert tuti. Nekem is az van fennt. A 7-8 eves gumi alapbol dobo. En is paros akcioban vettem. A 170/60 arban huzosabb es a valasztek is kissebb.
    

Rick 9341 2014. július 4. 22:30  
Olvasgattam visszafelé a topic-ban. A felirat a motoromon (Inazuma) nem eredeti. Ettõl függetlenül ez a moci ismertetõjele. Az elõzõ tulajdonos szépítette. Szóval a gumi méretben ha tudna valaki tippet adni az jól jönne. Jó hátra a 180/55?
    

Rick 9340 2014. július 4. 21:57  
Fordítva. Elsõ 8, hátsó 7.
    

Rick 9339 2014. július 4. 21:55  
Azt esetleg tudja valaki, hogy a hátsó gumi helyett (170/60) jó méret-e a (180/55) ? Páros akcióban nincs 120/70 és 170/60 együtt. Csak 120/70 és 180/55-öt látok. Elsõ gumi 7 éves, hátsó 8.
    

cblaci 9338 2014. július 4. 19:16   Válasz erre: 9337
Hmm... akkor nekem a Honda csinálta az Inazumát, de az is lehet hogy egyszerûen csak jól van beállítva.

    

Mikky 9337 2014. július 4. 18:57   Válasz erre: 9336
Udv a fedelzeten. Ahogy hallottam,ne is varj nyugodt alapjaratot,villanymotorszeru terhelesvaltast. Az a Honda mufaja.
    

Rick 9336 2014. július 3. 21:34  
Sziasztok!
Két hónapja vettem egy GSX 750-est. Ezüst-szürke Inazuma felirattal a tankján. Budapestrõl indulok világgá, vagy dolgozni. Nekem az alapjárati fordulat ingadozik kissé, de felette minden rendben így nem tudok a problémához hozzászólni. 0-50 között nagyon mulyán kanyarodok felette meg óvatosan... :-) Kb. 2000 km-t mentem idáig vele. A fórumot csak most találtam meg, mert a google csak a sokadik oldalon dobja fel. El tudom képzelni, hogy megy egy 1200-es, már ez a 750-es is egy alamuszi nyuszi ami nagyot ugrik. Mindenkinek jó motorozást!
Rick
    

Mikky 9335 2014. július 3. 18:01  
�Sziasztok. 2000-4000 fordulat kozott rangat. Nem tul durvan,de zavaro kanyarban. Ha huzom neki,akkor semmi gond. Gondolom az uresjarat beallitasaval lehet gond. Tobbszori tisztitas volt. Ultrahanngal is. Esetleg valami tipikus hiba? Vagy?
    

Billigpeter 9334 2014. július 2. 22:08   Válasz erre: 9332
Szevasz Robi!

Isten hozott a fórumon, kicsit halott mostanában, de néhányan még tartjuk benne a lelket.
Én 750-essel büszkélkedek, egyszer lesz egy
egykettesem, de az is inazuma lesz, az biztos :-)
Tegyél fel képeket, hadd gyönyörködjünk :-)
egyébként gratula a géphez, sok balesetmentest! :-)
    

Mikky 9333 2014. július 2. 13:11   Válasz erre: 9330
Nagyon szepen koszonom.
    

robeeka 9332 2014. július 2. 12:28  
Sziasztok!
Egy fõ ezerkettessel jelentkezik.
Bip-bip
:-)

    

fenyooldrider 9331 2014. július 1. 20:53   Válasz erre: 9327
�Köszi,megkaptam,!
Nagyon korrekt!
    

desiderus 9330 2014. július 1. 18:20   Válasz erre: 9328
Sziasztok Inazumások

Mikky, az olajleeresztõ csavart a blokk legalján találod meg. Az enyémen hatlapfejû csavar és ha jól tévedek akkor 14-es villáskulcs vagy krovafej a titok nyitja... :-))
Az olajszûrõ pedig a leömlõk között bújik meg.... :-))
    

fenyooldrider 9329 2014. július 1. 16:18   Válasz erre: 9327
Szia,tegnap küldtem egy pü-t a mailcímemmel,de ide is megírom:
fenyooldrider@gmail.com
    

Mikky 9328 2014. július 1. 08:47   Válasz erre: 9327
Sziasztok. Hol talalom az olajleereszto csavart? 750-es a gep. Elore is koszonom.
    

Billigpeter 9327 2014. június 30. 18:52   Válasz erre: 9326
na mizu? nem kell?

    

Billigpeter 9326 2014. június 29. 19:20   Válasz erre: 9325
Szia!

Holnap átküldöm a manualt, ha küldesz valamilyen elérhetõséget. Egyébként sok balesetmentest az új szerzeményhez :-)
    

fenyooldrider 9325 2014. június 28. 10:02  
Sziasztok!
Most vettem egy 2000'évj Inazuma 750 motort,szeretnék tõletek segítséget kérni,hogy hol találok szervizkönyvet hozzá,amiben benne vannak az adatok is?
Mielõtt elkezdem használni vezérmûláncot kellene cserélnem,meg szelephézagokat állítani,olajcsere,stb.
Volt már jó pár olajos gsx-r motorom,meg sok más is,azokat is magam szereltem {autószerelõ a szakmám is} csak nehéz dolgozni normális adatok nélkül!
Ha valaki segítene,nagyon megköszönném!
Üdv:fenyooldrider
    

Imre215 9324 2014. június 20. 21:14   Válasz erre: 9320
Sajnos nekem mégse lesz jó az idõpont.
    

zsadam 9323 2014. június 20. 16:12  
Sziasztok, én végül sajnos nem fogok tudni menni, mert munkából kifolyólag kint ragadtam prágában pár hónapra :(
    

Billigpeter 9322 2014. június 19. 21:02  
Nekem mindkét dátum jó. jó lenne, ha a többiek is szólnának valamit, mert így nem lesznek inazumák hosszú, tömött sorokban :-)
lehet, hétvégén küldök SMS-eket, hogy egy kicsit gyorsítsuk a szervezõdést.

    

Imre215 9321 2014. június 16. 21:43   Válasz erre: 9320
�Sziasztok!Nekem a július 5-6 lenne jó. Imre
    

hacse 9320 2014. június 15. 18:35  
Na, emberek az Inazuma márkatalálkozó,ami egyben márkafüggetlen találkozó is egyben ,mert minden motorost szeretettel várunk 2014. július 5-6-án, vagy július 19-20-án következne be. KÉRÜNK MINDEN ÉRDEKLÕDÕT MINÉL ELÕBB JELEZZE ITT A FÓRUMON , HOGY NEKI MELYIK IDÕPONT LENNE A LEGALKALMASABB , MERT SZÁLLÁST IS KELLENE FOGLALNI! Sajnos 100%-os megoldás nincs, amelyik idõpont többeteknek jó akkor lesz a konferencia. Az elkövetés helye továbbra is a Velencei-tó környéke.
    

hacse 9319 2014. június 10. 11:29   Válasz erre: 9318
Nekem bejött. Ha esetleg nem fut "vonalban" a két lánckerék akkor is lehet zajos . A hátsó kerék láncfeszítõivel jó esetben be lehet állítani.
    

zsadam 9318 2014. június 10. 06:26   Válasz erre: 9317
Csak nekem nem jött be pár napig az oldal?! Egyébként igen csinálja mindig, kuplungtól függetlenül, ahogy a lánc forog. Lassan eljut már szerelõhöz, de szinte semmi idõm nincs semmire...
    

hacse 9317 2014. június 5. 12:11   Válasz erre: 9310
Csak behúzott kuplungnál csinálja, vagy kiengedett kuplungnál motorféküzemben is?
    

zsadam 9316 2014. június 3. 14:41   Válasz erre: 9315
Szia,

Hátsó lánckeréknél én nem tapasztaltam rendellenességet ( ami nem jelenti azt, hogy nincs is :) ). Az elsõ deknit azt leszedtem cblaci (táv)segítségével, az elsõ lánckerék nem volt laza és mást sem láttam ami nem stimmelne, meg õ sem, bár videón keresztül elég nehéz motort szerelni :) De úgyis van vele más kis baj is, úgyhogy inkább elviszem szerelõhöz, úgy érzem ezek a hibák már nem tartoznak az én hatáskörömbe :D

http://youtu.be/Iuc-Owwk4KA
    

Billigpeter 9315 2014. június 1. 22:42   Válasz erre: 9314
Szevasz Ádám!

meg kellene nézned a hátsó lánckereket, nem üt-e. tegnap cseréltem az enyémen láncot (meg lánckerekeket) és hasonló hangot adott a gép. mikor észrevettem, hogy üt a hátsó lánckerék, egy- két határozott kalapácsütéssel orvosoltam, nem volt a hajtóagy a helyén a gumiágyazásban. ezután a zúgó hang meg is szûnt. ha nem üt a hátsó lánckerék, akkor lehet, hogy fellazult az elsõ, de ahhoz, hogy ezt megtudd, mindenképpen le kell venned a kupplungdeklit.
üdv

    

zsadam 9314 2014. május 31. 14:12   Válasz erre: 9313
Igen, sajnos csak annyit tudok, hogy elvileg. Elsõ motorom, nem tudtam még, hogy mi mindenre figyeljek, de rákérdeztem akkoriba a szerelõnél, akkor azt mondta, hogy együtt cserélte. De holnap lesz egy szabadnapom, leveszem a deknit, hátha okosabb leszek :)
    

Mikky 9313 2014. május 31. 07:59   Válasz erre: 9312
Elvileg cserelte? Tipikus lanchajtas hang. Lehet,hogy nem osszeillo a szett? A lanchajtasnak zizego hangja van alapbol,de ez tenyleg tul hangos. Esetleg ha gyenge minosegu a lanc,akkor hirtelen rantastol(egykerekezes) megnyulhat egy ponton. Akkor is zugni szokott,de valtozo hangon. Egy biztos. Ha nem er hozza semmihez,akkor a lanc-lackerek szettben a hiba.
    

zsadam 9312 2014. május 30. 20:24   Válasz erre: 9311
Elvileg együtt cserélt mindent a szerelõ és a lánc sem száraz. Megpucoltam, befújtam és rá negyed órára csináltam a videót, aztán amikor letettem a garázsba utána még fújtam rá. Most repsolt használok, ez elõtt motul c2+ volt.
    

Mikky 9311 2014. május 29. 22:40   Válasz erre: 9310
A lancot lanckerekekkel eggyutt cserelted? Akkor szokott ilyen hangja lenni,ha nem es marjak egymast. A hangon kivul nemigen lesz mas baja,csak hamar megeszik egymast. A videon latszik,hogy eleg szaraz is a lanc. Ha este leteszed,akkor forgatva a kereket jol fujd be lanckeno spray-el. Reggelre megszarad es nem veri ossze a felnid,meg minden mast ez a ragacsos trutyi. Kulonben ajanlott a suru hasznalata. Kb. 2-300 Ft-ra jon ki egy kenes es mi ez a komplett szett arahoz kepest? Az elettartamat meg megsokszorozza.
    

zsadam 9310 2014. május 28. 19:02  
Sziasztok!

Kicsit megpróbálom megpörgetni a topikot. :) Egy olyan nyavalyám lenne, hogy elég furcsa hangot ad ki motorom menet közben. Ha behúzom a kuplungot akkor ilyen furcsa, folytonos zizegõ hang jön a lánc felõl. Álló helyzeten is hallatszik. 2000km van a láncban, (elvileg) nem feszes nem laza, de olyan mintha súrlódna valamihez. Csináltam ma egy videót hátha valaki találkozott már ilyennel vagy tök alap dolog és csak én vagyok nagyon amatõr. :) Ha tudnátok segíteni azt megköszönném.

http://youtu.be/tXB4UOAYuLY

    

hacse 9309 2014. május 25. 20:16  
Nemigen érünk rá az látszik.
    

hacse 9308 2014. május 17. 20:27   Válasz erre: 9306
Akkor nem Te vagy az elsõ GW kettõötvenes tulaj , akirõl hallottam. :o] Ennek ellenére mindenjókat!
    

hacse 9307 2014. május 17. 20:24   Válasz erre: 9302
Ne szállítsátok utánfutón a motort, mert könnyen elõfordulhat, hogy kiakad egy kampó a rögzítésnél , aztán kampó! ;o) Vannak arrafelé is érdekes helyek. Lassan majd szervezkedünk konferenciailag. Szervusztok!
    

Bigmen 9306 2014. május 12. 12:39   Válasz erre: 9298
Szia Hacse !

Bocs a késõi válaszért !
A Gw 250 nem az enyém de köszönöm a jó kívánságokat !
A bukócsõ kérdés megoldódott,találtam egy képet (gyáriról (egyébként 80 ezer ft ennek az ára))és ennek alapján kis eltéréssel sikerült legyártanom.Igaz nem olyan mint a gyári de teljesen megfelel a célnak.Késõbb majd képet is teszek fel hátha érdekel még valakit.
Szép napot !!

    

joosnorbi 9305 2014. május 12. 08:55  
Üdv.
Köszönöm a nagyítható képet-linket.
Ma délután nekiállok ezek alapján.
Köszönöm még 1x.

    

Billigpeter 9304 2014. május 10. 21:37   Válasz erre: 9303
Üdvözlet!

a robbantott ábra, amit láttál, a 750-esé, szerintem ugyanaz, mint az ezerkettesé. De itt egy link:
http://www.bike-parts-suz.com/suzuki-recherche-bike-pieces_nn.php?compteur=1287&PartsListID=2651318
itt rá is tudsz nagyítani, meg ilyenek. ha nem így néz ki a tied, akkor a abban nem inazuma gátló van :-)
    

joosnorbi 9303 2014. május 10. 08:03  
Üdv Mindenkinek!
Nagy az én bajom.2000 évj.1200 gsx-em teleszkópszár szimeringje szivárgott.Egyik ismerõs elvitte az Õ ismerõséhez a komplett szárat javítani,pár hét után elkezdtem érdeklõdni hogy ugyan már mikor lessz kész.Ismerõs ismerõse azóta már angliában dolgozik a telószárat meg megkaptam szétszedve kosárba.
Itt a fórumon találtam ugyan 1 robbantott ábrát de az szerintem nem inazumáé./legalábbis nem hasonlít az enyémre/
Közületek valaki szerelt már ilyet össze?
A segítséget elõre is köszönöm,és igyekszem meghálálni.
Joós Norbert
    

V4Davidoff 9302 2014. május 9. 19:06   Válasz erre: 9141
Szevasztok Inazumás Motrosbarátaim!
Azt hiszem a július 12-13-as hétvégén mi otthon leszünk, szóval elvileg az még nekünk is jó lehetne. Bár nem szívesen utaztatom a motoromat utánfutón. Majáliskor horvátba mentünk motorozni, és az induláskor (Ausztriából utánfutón vittük hazáig a motort) a motor eldõlt a futón, mert kiakadt valahogy egy kampó a rögzítésnél. De nem lett baja, mert csak a lábtartó ért az utánfutó oldalához. Ráadásul szombaton végig szakadó esõben és 10- 13 fokban jöttünk 300x km-t. De maga a túra nagyon jó volt.Nagyon szép helyeken lehet ott motorozni, és nagyon jók az utak. Mindenkinek ajánlom. Üdv néktek. Várom a fejleményeket.
    

Billigpeter 9301 2014. május 8. 21:43   Válasz erre: 9300
Hát, legalább nem vágunk egymás szavába :-)
    

hacse 9300 2014. május 8. 21:16   Válasz erre: 9299
.. izgalmas és látványos motoros felvonulást szervezhetnénk kettõnknek. :-) Hát remélem eljönnek mások is , azé' volt már érdeklõdés.
    

Billigpeter 9299 2014. május 5. 21:12   Válasz erre: 9295
jó lehet a július közepe, azért remélem, nem csak ketten találkozunk.
    

hacse 9298 2014. május 3. 21:00   Válasz erre: 9297
Szia Bigmen!

Te vagy az elsõ GW 250 tulaj, akirõl én hallottam. Élménydús kilométereket kívánok a géphez ! Bukócsövet nem tudok.. ;o)
    

Bigmen 9297 2014. április 30. 15:36  

Szeretném megkérdezni,hogy tud e valaki Suzuki GW250(Inazuma)-re bukócsövet vagy van e esetleg valaki akinek már van ilyen ???
Köszi elõre is. !
    

hacse 9296 2014. április 29. 22:02  
Csakhogynelegyenannyirahátulafórum.
    

hacse 9295 2014. április 27. 07:55  
Eléggé ül a fórumunk mostanában, de valamit kellene szervezni a konferenciával kapcsolatban. Én most azt mondanám, hogy július közepén tartsuk. De ezt egyelõre csak én mondom.. Valamit reagáljatok erre a felvetésre legyetek szívesek!
    

hacse 9294 2014. április 27. 07:49   Válasz erre: 9293
Csak akkor sokkal többet kellene motorozni és kevesebb idõ jutna a munkára . ..vagy az nem lenne baj ? :o)

    

Billigpeter 9293 2014. április 22. 20:50   Válasz erre: 9290
A lenne a jó, ha évente kétszer dicsekedhetnénk új gumiszettel.... Bár így lehetne.
    

Billigpeter 9292 2014. április 22. 20:48   Válasz erre: 9291
Így utólag is- Mindenkinek!
    

hacse 9291 2014. április 20. 14:06  
Boldoghúsvétot!
    

hacse 9290 2014. április 13. 15:20   Válasz erre: 9285
Azér' ez milyen durva dolog; írod , hogy nem akarsz dicsekedni, aztán mégse sikerül elfojtani, brutálisan elõtör az emberbõl és el kell, hogy mondja ;o))).... ..adja a Jóisten, hogy még sokszor eldicsekedhessünk egymásnak..!
    

hacse 9289 2014. április 13. 15:13   Válasz erre: 9284
Há' hogy kerültek azok rá? ;-))
    

hacse 9288 2014. április 13. 15:12   Válasz erre: 9283
Agyonbonyolított motorok ezek. Látom még sör is kellett hozzá... :o)))
    

hacse 9287 2014. április 13. 15:09   Válasz erre: 9278
Nem is fog !!!! ;o)
    

hacse 9286 2014. április 13. 15:06   Válasz erre: 9277
Hát köszönöm Imre, ott is szeretnék, meg szeretném, ha a többi érdeklõdõ is ott tudna lenni, veled egyetemben. A szeptember azért necces nekem , mer' akkor vannak az õszi betakarítások, meg egyéb munkálatok, de majd kitaláljuk a tutit. :-)
    

Billigpeter 9285 2014. április 11. 20:35  
Nem akarok dicsekedni, de én is szõrös gumikon gurulok, hátul bt023, elöl pilot power 2ct. Baromi jó párosítás szerintem, legalàbbis nekem bejön ;-)
    

V4Davidoff 9284 2014. április 11. 20:18  
Ja, és zsír új Pirelli Angel GT gumik vannak már rajt :)

    

V4Davidoff 9283 2014. április 11. 20:16   Válasz erre: 9141
Megoldottuk a zár problémát, de nem volt egyszerû. Kicsit az üléshuzatot lenyúztuk, de nem vészes. Hogy hogyan sikerült, azt nem részletezném...
    

Billigpeter 9282 2014. április 10. 20:29  
Kiástam má a fórumot, ne kelljen olyan mélyen keresni.
    

tipós 9281 2014. április 4. 20:51   Válasz erre: 9276
Üdv!Nekem igy mesélte,és nagyon pici csúszásnyom van csak a motoron,szinte eldõlt csak!Ettõl még lehet hogy nagyobb volt a sebesség,nem tudom...Megrendeltem Kínából azokat a müanyag bisz-baszokat a mûszeregységhez,kíváncsi leszek milyen lesz!Én leszek a tesztelõ,és megosztom veletek,bár sose legyen ilyenre szükségetek!;-)Dekni is találtatott,itthon,hétfõn küldik!Alakul!:-))

    

Imre215 9280 2014. április 3. 21:22   Válasz erre: 9279
Ez tetszett :))
    

Billigpeter 9279 2014. április 3. 21:18  
És össze se beszéltem Imrével:-)
    

Billigpeter 9278 2014. április 3. 21:17   Válasz erre: 9275
Akkor legyen júliusban, vagy augusztusban. Hosszú a nyár, biztos lesz egy megfelelõ idõpont, mert a konferencia nem maradhat el :-)
    

Imre215 9277 2014. április 3. 21:17   Válasz erre: 9265
Pedig neked mindenképpen ott kell lenned. hiányzik a mobilgödör, az egyoldalas fénymásolópapír és hasonló fogalmak pontos meghatározása :)) Javaslatom a találkozóra, mivel a június megakadni látszik, a szeptember hónap egyik hétvégéje. (hozzáteszem, nekem a június továbbra is rendben van a találkozóra)
    

Billigpeter 9276 2014. április 3. 21:14   Válasz erre: 9273
Hát igen, én voltam a nyertes versenyzõ, további kitartást a helyreállításhoz. Mondjuk annyit hozzátennék, hogy én kb 50-el csattantam, a két telószár, meg a villahíd hajlott el,de nem tört ketté, meg az elsõ sàrvédõ tört össze.. Az elsõ keréknek még a centírozása se változott, pedig ráhajtogattam a vezetõoldali ajtót a parasztra rendesen, és mivel le volt húzva az ablaka, még a bukóval meg is fejeltem. Tulajdonképpen több sérülés volt rajta, mint rajtam.
Ezzel csak arra akartam utalni, hogy lehet, hogy nem is volt olyan kis sebességû az az ütközés.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118