fenyooldrider | 9375 | 2014. július 12. 06:49 |
Ez az álláspont abban a pillanatban fog megváltozni,amint feldobtok egy tapadós gumit,ami nemcsak szárazon,hanem vízen is jól teljesít! Ha valaki,akkor én tudom,hogyan lehet 'lightosan"motorozni,de ezt jobban szeretem ha rajtam múlik,nem a gumin! Ha tehetem én a Michelin Pilot Power CT2 -t használom,ez kétkomponensû,középen a viszonylag keményebb ,tehát tartósabb réteggel,szélein a lággyal! Ezek a gumik még ott is mentenek és kiszámíthatóak,ahonnan egy túraguminál már nincs visszaút! Sok gumit kipróbáltam már hosszú pályafutásom alatt,aztán rájöttem,hogy a motorozás sava-borsát csak a sportgumikkal lehet kiélvezni,a régi kikeményedett ,ráadásul alapból is kemény túragumikkal folyamatosan a túlélésért kell küzdeni! Természetesen ha valaki csak utazóeszköznek használja a motort,akkor mások az elvárások! Ha tehetem a túráimat is úgy szervezem,hogy minél kanyargósabb részek legyenek benne és itt jön be a képbe a sportgumi,ami észrevétlenül teszi a dolgát és támogatja az élménymotorozást! Ha az árát firtatjuk,akkor elmondom,hogy nekem még egyetlen új gumim sem volt,mindet használtam veszem 70-90%-os állapotban,de max 5 évesig és állapotfüggõen max 10eft per darabáron!! |
Jam Clerk | 9374 | 2014. július 11. 21:06 | Válasz erre: 9373 |
A mai mutatványom egy kb. 30 km-es kör volt, részben agyagos-murvás-kátyús-vizes szakasszal, ezen kívül pedig bõséges vízátfolyásos aszfaltúttal... az elõadott motorozást leginkább a "csak nyugodtan, óvatosan, hozd haza a gépet, minek indultál el esõs idõben, te ütõdött" kategóriába sorolnám :) Ide meg szinte a bakelit is megfelel... |
Rick | 9373 | 2014. július 11. 20:07 |
Nekem három esetben okoz problémát az öreg Michelin páros: 1. Ha rám jön a kergeség, és nem tudok dönteni, kanyarodni. (mondjuk a technikámon is kéne javítani ) 2. Erõs fékezéskor, össze-vissza megy a hátulja. A szívem megáll ilyenkor. 3. Az esõ. Tegnap úgy drifteltem induláskor mint egy BMW. Tegnap meg voltam gyõzõdve motorozás közben, hogy nekem a road pilot 3 kell, szigorúan 2014-es DOT jelöléssel. Ma már megint a fenyooldrider által javasolt használtan gondolkodom. A gumi választás nagyban függhet attól is, hogy milyen motorozást ad elõ az emberfia. |
Jam Clerk | 9372 | 2014. július 10. 20:08 | Válasz erre: 9371 |
Nem lett a gumisom az illetõ, lebeszélt arról, hogy nála cseréljem le egy pár évvel fiatalabb használtra ezeket a régi papucsokat. Ezért is írtam, hogy még óvatosabban közlekedek és gyûjtök egy új szettre. Másrészt viszont a mostaniakkal voltam egy motoros tréningen, és esõs-nyálkás viszonyok között is tudtam vészfékezni (jó, nem autópálya-tempóról), de egyébként sem sietõs a tempóm, szóval ezt az évet még kihúzom ezzel, jövõre pedig új szettel kezdem a szezont. |
fenyooldrider | 9371 | 2014. július 10. 19:54 | Válasz erre: 9370 |
Hát,lelked rajta! Nem mondok véleményt a gumisodról,de én nem szeretnék egy 14 éves gumival vészfékezni,az még autóval is koccos! Azt a tényt sem szabad elfelejteni,hogy egy motorgumi mindig puhább mint egy autóé,ezt úgy érik el,hogy több lágyító adalékot tesznek bele,viszont ez az adalék hõre reagáló,elpárolgó anyag! Ha egy viszonylag régi gumit nem használtál melegben és árnyékos helyen volt tárolva a vas,akkor lehet igazad,de ezt ne vedd készpénznek! |
Jam Clerk | 9370 | 2014. július 9. 23:39 | Válasz erre: 9368 |
Érdekes, amikor én váltottam pár sort az egyik használtgumis illetõvel, mondván, ideje lenne lecserélnem a 9 és 14 éves Macadamjaimat, azt írta vissza, hogy ha egyébként nincs velük bajom, tehát tapad, van mélysége, stb., akkor ne foglalkozzak a gumi korával meg azokkal, akik szerint 3-4 évente gumit kell cserélni. Mondjuk ezek a Macadamok valóban jó állapotúnak tûnnek még mindig, de hát az olyan fajta, illik is nem-kopnia. Mondjuk úgy, hogy részben megfogadtam a tanácsát, azóta még óvatosabban közlekedek, és gyûjtök egy új szettre :) |
Rick | 9369 | 2014. július 9. 22:42 | Válasz erre: 9368 |
Köszönöm! Köszi a dot számot is. Sajnos a mostanit nagyon korán "vésték" bele. A profilja fergeteges, de a kora...
|
fenyooldrider | 9368 | 2014. július 9. 04:55 | Válasz erre: 9367 |
Szia,a Sportmotoron nézz körül,általában korrektek a cuccok,pld: http://www.kepesmotor.hu/sport_gumi/p1377661 Arra viszont figyelj,hogy 5 évnél fiatalabbat vegyél{DOT szám!} ,általában az a bûvös határ,de állapottól is nagyon függõ! Ja,a hátsó 170-es gumit felejtsd el,180/55-17 est keresgélj nyugodtan,nem veszel észre menetdinamikai változást,viszont ez gyakori méret,a 170-es meg fehér holló............. |
Rick | 9367 | 2014. július 8. 19:47 |
Sziasztok! Már-már kezdtem megbarátkozni a gumik fergeteges árával, de közben olvasom, hogy vannak értelmes használt verziók töredék áron. Az ilyen beszerzési vonalakat titokban kell tartani mert nagy adu, vagy publikus? Ha publikus hol keressem?
|
fenyooldrider | 9366 | 2014. július 7. 04:53 | Válasz erre: 9364 |
Igen,én is rátaláltam erre veterános oldalakon,de sajnos a mechanikai tisztítást nem lehet megúszni így sem! A többi része a készletnek ugyanaz,mint amit én használtam:tömény lúg,meg foszforsav ,! Asszem ott 15000-ért árulják,én meg ingyen beszereztem :D! |
Mikky | 9364 | 2014. július 6. 21:27 | Válasz erre: 9363 |
Arulnak valami tanktisztito keszletet. Most nem talalom,de azert lehet,hogy hasznalta mar valaki? En beszuroztem,szinte semmi sincs mar benne. Regebben fogta a dzsuvat rendesen. Kidobtam es uj bele.
|
Rick | 9363 | 2014. július 6. 20:42 |
Ez a "a kavics a tankba+rozsdaoldó+rázogatás" ismerõs. Kézzel ráztam a 125-ös MZ tankját vagy két napig. Elõtte bementem a Bambi Mz-hez, ott kaptam szûrõt és jó tanácsot: "nem vagy te hülye gyerek, otthon is meg tudod csinálni." Addig amíg jön a rozsda, ne hagyd abba. Kettõ napig ráztam! A f@szom tele volt már vele. De utána mint a schaffhausen óra úgy ketyegett. Végül eladtam az öreg MZ-t és az árából befizettem a NAV-nak a GSX megvásárlásával bekövetkezett vagyongyarapodásom illetékét. Zsadam: hát én kb. fél perc alatt megsajnálom a kis Inát 200 környékén. Persze szerinte meg csak annyi történik, hogy elfogy a bátorságom. Van egy kis ellentmondás, de nagyon kedvelem. :-)
|
zsadam | 9362 | 2014. július 6. 19:48 | Válasz erre: 9355 |
Én egyszer próbaképpen mentem az enyémmel óraszerint 200-210-et. Velem ellentétben a motor még bírta volna, én már nem éreztem annyira bizotnságosnak :)
|
fenyooldrider | 9361 | 2014. július 6. 19:34 | Válasz erre: 9359 |
Aki még nem tudná,a tank rozsdásodása okozza szinte az összes problémát,ettõl megy tele a karbi és ettõl tüsszög a motor alapjáraton! Az enyém 2000évj,mégis szopok a rozsdás tankkal....... Sajnos sok vigasz nincs,hiába veszünk a bontóban másik tankot,az is ugyanilyen sz@r mint a miénk! Most küzdök éppen vele,én is vettem egy gyönyörû tankot bontva kintrõl,de látszólagos szép állapota ellenére is szivárgott! Meguntam,lehomokszórattam,bevonattam epoxi gyantával kívül ,most csinálom belül is! A belsejét kavicsokkal töltöttem és vibrátorasztalon járattam egy napig,ami kiszedte a rozsdát,most éppen kilúgoztam,kimosom újra és foszforsavval kezelem,foszfáttá alakítom a maradék rozsdát! Ha ez meglesz kiszárítom,aztán 2 komponensû epoxival kiöntöm belülrõl is,ezzel befejezõdik a rozsdás tankkal vívott harc!! |
Mikky | 9359 | 2014. július 6. 18:20 | Válasz erre: 9358 |
Huhuu,senkit se bantottam. Ez a koltozes egy megfutamodas reszemrol csak. A motor(750) ora szerint enekel 170 folott. Komoly beallitasi gondjaim vannak. A szerelo szerint meg mindig tisztul. STP-zem is. Csak 100-ast tankolok,mert az is tisztit-oblit. Iszonyu koszos,rozsdas,ragacsos volt mikor megvettem. Tuszelep fel-le akadas. 4-szer szedtuk szet,allitottuk be ujra. Most turelemmel varom a fejlemenyek,hatha vegre az osszes kis res kitisztul. Aztan ujra beallittatom. Ugye ez Pesten nem nagyon lenne gond. Na jo ennyit a sirasrol. Szep napot.
|
hacse | 9358 | 2014. július 6. 17:59 | Válasz erre: 9357 |
Lecsó mûszaki oktató úrtól elnézést kérek, nem õt bántalmazta Mikky az írás szerint !;-)))
|
hacse | 9357 | 2014. július 6. 17:56 | Válasz erre: 9356 |
Mikky belecsapott a lecsóba ott Szabolcsban úgy érzékelem. :o))
|
Rick | 9356 | 2014. július 6. 15:50 | Válasz erre: 9355 |
Hát láttam már térképet, ahol Kenyát firkáltak szegény Mikky lakóhelyére.. :-) De a telek szépen rendben van. Elsõ ránézésre bejövõs. Azt tudtam, hogy csal az óra. És igazából ez a tempó csak rövid ideig tartható nem tesz jót se nekem sem a motornak sem a környezetemnek... :-) Csak néha kell egy villanás. Mint egy villámlás... :-)
|
hacse | 9355 | 2014. július 6. 15:41 | Válasz erre: 9353 |
210 - 220 között van papír szerint az ezerkettesnek a vége. Ekkor a sebességmérõ nagyjából 230 környékén mocorog , és az úgy reális is. Tapasztalataim szerint ezt a tempót villámgyoram eléri , nem kell neki nagyon hosszú egyenes . Ha a váltó hat fokozatú lenne , vagy hosszabb lenne az ötödik, biztos elbírná és nem forogna le ilyen hamar. Na de ez nem sportmotor ahhoz illõ futókával úgyhogy ez így bõség. A 750-es valószínû hogy egy kicsit kevesebbet megy , de a mutató mutathat 210-et. Azt tudom, hogy ha a mutatóm 130-on áll akkor 117 -119-et mérnek a GPS-ek. Afrikába költöztél?
|
Rick | 9354 | 2014. július 6. 15:23 | Válasz erre: 9353 |
Megnéztem az adatlapodat. Túlzásba vitted az elköltözést. 22 éve dolgozom olyan helyen, ahol volt szerencsém megismerni az ominózus megye populációs anomáliáit. Tisztelet a kivételnek - mert van ilyen- nagyon kedvezõtlen kilátások adódnak, ha kapcsolatba kerülsz bizonyos személyekkel, a Te esetedben a hellyel. Sajnálom, hogy ilyen helyzetben vagy. A 210 autópályán volt ülve, és azért csodálkoztam rajta mert korábban próbáltam és csak szigorú 200 volt úgy, hogy feküdtem a tankon. Itt a városban, és az agglomerációban 190. Most vagyok.
|
Mikky | 9353 | 2014. július 6. 15:00 | Válasz erre: 9352 |
Eletem 55 evebol 50-et Pesten eltem. Nem tudom megszokni ezt a sok sotet embert. Allati osztonoktol vezerelve elnek. Persze nem mindenki,de nekem ez nem megy. A boltokban semmi sincs. Meg ko rendeni. 2 hetbe is beletelik mire kihozzak,mert : nem jakalunk minden szare. A vegosszeg meg..Na hagyjuk. Nem voltam meg autopalyan. Egy egy hosszabb egyenesben probalgattam. 180 a vege eddig. Ha menne 210-et tuti nem csak enekelne 170 folott. Vagy?
|
Rick | 9352 | 2014. július 6. 09:28 |
Elfogadom amit mondasz, és értem az áttétel fogalmát. Sõt, érzem is mert volt több olyan év, hogy minimum 5000 km-t bicikliztem, mentem hegyi rendezvényekre. Mindazonáltal van egy 1.0-ás hagyományos suzuki swiftem. Na annak is elég rövidek az áttételei, de szinte semmivel nem gyorsul együtt... Na jó, a félig döglött éti csigával esetleg. De nem szidom mert olyan megbízható, hogy már-már mesébe illõ. Remélem nem tudja meg, hogy mit írtam. Szóval akkor együtt gyorsul a nagy GSX a Hayabusával 150-ig. Áttétel ide, áttétel oda jól hangzik. Mikkynek: Kétszer is gondold meg, hogy visszaköltözöl. Ha van melód, szigorúan tilos! Minden ismerõsöm menni akar innen. Inkább egy utánfutót abszolváljál.
|
fenyooldrider | 9351 | 2014. július 6. 07:01 | Válasz erre: 9350 |
Idézlek: -------'''''. Ez a nagy GSX tényleg együtt gyorsul 150-ig a Hayabusával? 0-100 2.88 sec? -----''''' Sõt,egy 450ccm-es krosszmotor is együtt gyorsul velünk 100-ig,hogyisvan ez? Egyszerû,a megoldás,úgy hívják,hogy váltóáttétel!!! Ha a Hayabusa olyan áttételû váltóval menne mint mi,kb1,5mp lenne a 0-100 gyorsulása :D! Igaz akkor nem is menne 3 kilót! |
Rick | 9350 | 2014. július 5. 23:59 |
Végül Balcsi lett, Szemes. Kipróbáltam a végét. Ment 210-et és nem hasaltam a tankon. Füldugót használtam. Múltkor már összefutottam egy bmw-sel az 1-esen, és most is találkoztam vele szerintem ua. Hihetetlen a manusz. Óriási kofferekkel történjék bármi 170-et megy. Akkor is ha c. gy. potyog az égbõl. Fõúton autópályán mindenhol. Tempomattal is nyomja. Holnap valami erdõs, hegyes helyre megyünk ha összejön. A gumizást szépen adagolgatom itthon, szigorúan kihangsúlyozva, hogy milyen fontos a biztonság, de komoly falakba ütközöm. Virágot kéne venni, de nem veszek mert nem léptem félre, marad a küzdelem. Ez a nagy GSX tényleg együtt gyorsul 150-ig a Hayabusával? 0-100 2.88 sec?
|
hacse | 9349 | 2014. július 5. 20:05 |
Aggyonisten jónagyot minden fajtársamnak! Az országos Inazuma találkozó nagy valószínûséggel nem ezen a hétvégén kerül megrendezésre..... Most nincs egy épkézláb ötletem sem, hogy mikor legyen.. Nekem ezeregyszázötvenhetes GSX-em van, 2000 ben alkották , több mint 6 éve van nálam, de mivel keveset fogyaszt és egyenletes az alapjárata, meg a többi járata is és szépen indul, ezért még karbi szinkront sem néztem és nem is akarok , amíg ilyenformán üzemel. Annyit szoktam tenni, hogy ha télen hosszabb ideig nem használom, akkor leengedem a porlasztókból a benzint. Eleinte nagyon apró kis mocsokszemcsék is távoztak , de újabban csak tiszta benya jön le. Tudom-tudom már mondták , hogy ezt nem szabad, mert így membránszáradási betegség(!) léphet fel, de nekem kiszáradt membránokkal is nagyszerûen üzemel a gépem. ;o) Lehet, hogy egyszer nekem is lesznek karbi gondjaim, de eddig még nem voltak, bár olvasgatva a fórumot, lehet hogy a 750-esekre ez jobban jellemzõ? A 400-asokkal voltak tûszelep problémák az biztos. A futómûve nekem nagyon tetszik, pedig én aztán mindenféle gyehenna gumipárosításokkal használtam már - most van elõször (!) új gumiabroncs hátul a gépen - , talán egyszer majd elöl is lesz.... Volt olyan, hogy 5000 km alatt 3-szor cseréltem hátsó abroncsot, mer' olyanokhoz jutottam hozzá. Tény hogy van különbség gumi meg gumi között, de az ember alkalmazkodóképessége határtalan... |
Mikky | 9347 | 2014. július 5. 09:36 | Válasz erre: 9345 |
A "nehezebben fekszik be a kanyarba" kifejezes termeszetesen nem azt jelenti,hogy be kell birkozni. Egy picit csak. Aki hozzaszokott a vekonyabbhoz,az erzi szinte csak. A 7-8 eves kokerekeknel ezerszer jobb lesz. Ajanlom a Pirelli Angel ST-t. 60 e korul volt parban es eddig kifogastalanul szuperal. 2000 km alatt szinte kopasnyom sincs rajta. Pedig imadom a tempos kihuzatasokat a kanyarbol. Jol is tapad. A felirat Made in China. De szard le. A Pirelli gyarban,Torinoban,mar csak versenygumikat gyartanak. Mindenhol csinaljak(megvettek egy csomo gumigyarat). A minoseg ellenorzes es a gyartasi technologia tokeletes. Persze vannak meg tuti gumik,nekem ezzel vannak tapasztalataim. Mellesleg amikor feltetettem en is egy egesz mas motorra ultem. Ja nekem is kokerekek voltak fenn. Koszi a karbis tippet. Sajnos mindenki Pest kornyeken lakik. Azt hiszem en is visszakoltozok hamarosan.
|
Mikky | 9346 | 2014. július 5. 09:21 | Válasz erre: 9344 |
Koszi,megkeresem,ha lesz ra lehetosegem. Gyulolom,ha rangat,meg ha kicsit is.
|
Rick | 9345 | 2014. július 5. 09:12 |
Köszi! Ez a nehezebben fekszik a kanyarba, nem hangzik túl jól, már így sem egy kanyar vadász. Gödöllõn lakik egy nagy hírû szerelõ. Amikor vittünk hozzá egy diversion-t pont ott volt egy Inazuma 750. ( többek között ) Ha kell az elérhetõsége utána járok. Bár most nagyon el van havazva, eléggé pattintós lett azt hallottam, meg elkezdett versenyezni és ez is emészti az energiáit. Lassan indulok csatangolni. Úgy nézem délkelet felé motoros barát az idõjárás. Az említett diversion-on tegnap lett gumi cserélve, kipróbáltam: ég és föld a különbség. Az inazumán is kell, most már tuti. |
cblaci | 9344 | 2014. július 5. 08:47 | Válasz erre: 9343 |
Nem mai gépek már az Inazumák és igazából millió kilóméter se kell ahhoz hogy néhány gumialkatrész elfárdjon bennük az idõk során. 4henger ami 4karbiból táplálkozik... annak hogy ezek azonos hatásfokkal mûködjenek -szinkronban egymással- elég sok feltétele van, akár egy "O" gyûrûn is múlhat... Nagyon kevesen értenek hozzá pedig ezek az "öreg hölgyek" még a motorszerelés alapjaira épültek és igazából nem is bonyolultak. Pest környékén él egy Tascner nevû ember, õ érti amit csinál és sokszor javított már olyan motorokat amikkel mások nem boldogultak. Ha úgy alakulna én hozzá mennék legelõször ha nem ismerném fel a hibát, pedig tõlem több mint 200km-re lakik. Valamikor 1998-2002 között amikor Ina Zu bácsi a gyártósor végén elvégezte a finomhangolásokat mindegyiknek tökéletes alapjárata volt és gondolkodás nélkül vették a fordulatot... nyilván azóta eljárt az idõ és nem csak az alkatrészek koptak hanem a benzin minõsége is kritikán aluli lett ami nem hatott jótékonyan a karbi alkatrészekre. Ilyenkor kell a jó szerelõ aki nem csak símogat, a Tascner ért hozzá vedd fel vele a kapcsolatot.
|
Mikky | 9343 | 2014. július 4. 22:56 | Válasz erre: 9338 |
Ez tenyleg megdobbento. Szivok folyamatosan a karbival. Rengeteg infot gyujtottem es szinte egybehangzo volt a velemeny amit alabb irtam. Szivesen vennek egy specialistat karbi temaban. Olyan budos bulldog termeszetu kene. Simogatokra mar rament egy 50-esem.
|
Mikky | 9342 | 2014. július 4. 22:53 | Válasz erre: 9341 |
Igen,valto meret. Kicsit nehezebben fekszik be a kanyarba,de azert tuti. Nekem is az van fennt. A 7-8 eves gumi alapbol dobo. En is paros akcioban vettem. A 170/60 arban huzosabb es a valasztek is kissebb.
|
Rick | 9341 | 2014. július 4. 22:30 |
Olvasgattam visszafelé a topic-ban. A felirat a motoromon (Inazuma) nem eredeti. Ettõl függetlenül ez a moci ismertetõjele. Az elõzõ tulajdonos szépítette. Szóval a gumi méretben ha tudna valaki tippet adni az jól jönne. Jó hátra a 180/55?
|
Rick | 9339 | 2014. július 4. 21:55 |
Azt esetleg tudja valaki, hogy a hátsó gumi helyett (170/60) jó méret-e a (180/55) ? Páros akcióban nincs 120/70 és 170/60 együtt. Csak 120/70 és 180/55-öt látok. Elsõ gumi 7 éves, hátsó 8.
![]() |
cblaci | 9338 | 2014. július 4. 19:16 | Válasz erre: 9337 |
Hmm... akkor nekem a Honda csinálta az Inazumát, de az is lehet hogy egyszerûen csak jól van beállítva. |
Mikky | 9337 | 2014. július 4. 18:57 | Válasz erre: 9336 |
Udv a fedelzeten. Ahogy hallottam,ne is varj nyugodt alapjaratot,villanymotorszeru terhelesvaltast. Az a Honda mufaja.
![]() |
Rick | 9336 | 2014. július 3. 21:34 |
Sziasztok! Két hónapja vettem egy GSX 750-est. Ezüst-szürke Inazuma felirattal a tankján. Budapestrõl indulok világgá, vagy dolgozni. Nekem az alapjárati fordulat ingadozik kissé, de felette minden rendben így nem tudok a problémához hozzászólni. 0-50 között nagyon mulyán kanyarodok felette meg óvatosan... :-) Kb. 2000 km-t mentem idáig vele. A fórumot csak most találtam meg, mert a google csak a sokadik oldalon dobja fel. El tudom képzelni, hogy megy egy 1200-es, már ez a 750-es is egy alamuszi nyuszi ami nagyot ugrik. Mindenkinek jó motorozást! Rick |
Mikky | 9335 | 2014. július 3. 18:01 |
�Sziasztok. 2000-4000 fordulat kozott rangat. Nem tul durvan,de zavaro kanyarban. Ha huzom neki,akkor semmi gond. Gondolom az uresjarat beallitasaval lehet gond. Tobbszori tisztitas volt. Ultrahanngal is. Esetleg valami tipikus hiba? Vagy?
|
Billigpeter | 9334 | 2014. július 2. 22:08 | Válasz erre: 9332 |
Szevasz Robi! Isten hozott a fórumon, kicsit halott mostanában, de néhányan még tartjuk benne a lelket. Én 750-essel büszkélkedek, egyszer lesz egy egykettesem, de az is inazuma lesz, az biztos :-) Tegyél fel képeket, hadd gyönyörködjünk :-) egyébként gratula a géphez, sok balesetmentest! :-) |
desiderus | 9330 | 2014. július 1. 18:20 | Válasz erre: 9328 |
Sziasztok Inazumások Mikky, az olajleeresztõ csavart a blokk legalján találod meg. Az enyémen hatlapfejû csavar és ha jól tévedek akkor 14-es villáskulcs vagy krovafej a titok nyitja... :-)) Az olajszûrõ pedig a leömlõk között bújik meg.... :-)) |
fenyooldrider | 9329 | 2014. július 1. 16:18 | Válasz erre: 9327 |
Szia,tegnap küldtem egy pü-t a mailcímemmel,de ide is megírom: fenyooldrider@gmail.com |
Mikky | 9328 | 2014. július 1. 08:47 | Válasz erre: 9327 |
Sziasztok. Hol talalom az olajleereszto csavart? 750-es a gep. Elore is koszonom.
|
Billigpeter | 9326 | 2014. június 29. 19:20 | Válasz erre: 9325 |
Szia! Holnap átküldöm a manualt, ha küldesz valamilyen elérhetõséget. Egyébként sok balesetmentest az új szerzeményhez :-) |
fenyooldrider | 9325 | 2014. június 28. 10:02 |
Sziasztok! Most vettem egy 2000'évj Inazuma 750 motort,szeretnék tõletek segítséget kérni,hogy hol találok szervizkönyvet hozzá,amiben benne vannak az adatok is? Mielõtt elkezdem használni vezérmûláncot kellene cserélnem,meg szelephézagokat állítani,olajcsere,stb. Volt már jó pár olajos gsx-r motorom,meg sok más is,azokat is magam szereltem {autószerelõ a szakmám is} csak nehéz dolgozni normális adatok nélkül! Ha valaki segítene,nagyon megköszönném! Üdv:fenyooldrider |
zsadam | 9323 | 2014. június 20. 16:12 |
Sziasztok, én végül sajnos nem fogok tudni menni, mert munkából kifolyólag kint ragadtam prágában pár hónapra :(
|
Billigpeter | 9322 | 2014. június 19. 21:02 |
Nekem mindkét dátum jó. jó lenne, ha a többiek is szólnának valamit, mert így nem lesznek inazumák hosszú, tömött sorokban :-) lehet, hétvégén küldök SMS-eket, hogy egy kicsit gyorsítsuk a szervezõdést. |
Imre215 | 9321 | 2014. június 16. 21:43 | Válasz erre: 9320 |
�Sziasztok!Nekem a július 5-6 lenne jó. Imre
|
hacse | 9320 | 2014. június 15. 18:35 |
Na, emberek az Inazuma márkatalálkozó,ami egyben márkafüggetlen találkozó is egyben ,mert minden motorost szeretettel várunk 2014. július 5-6-án, vagy július 19-20-án következne be. KÉRÜNK MINDEN ÉRDEKLÕDÕT MINÉL ELÕBB JELEZZE ITT A FÓRUMON , HOGY NEKI MELYIK IDÕPONT LENNE A LEGALKALMASABB , MERT SZÁLLÁST IS KELLENE FOGLALNI! Sajnos 100%-os megoldás nincs, amelyik idõpont többeteknek jó akkor lesz a konferencia. Az elkövetés helye továbbra is a Velencei-tó környéke.
|
hacse | 9319 | 2014. június 10. 11:29 | Válasz erre: 9318 |
Nekem bejött. Ha esetleg nem fut "vonalban" a két lánckerék akkor is lehet zajos . A hátsó kerék láncfeszítõivel jó esetben be lehet állítani.
|
zsadam | 9318 | 2014. június 10. 06:26 | Válasz erre: 9317 |
Csak nekem nem jött be pár napig az oldal?! Egyébként igen csinálja mindig, kuplungtól függetlenül, ahogy a lánc forog. Lassan eljut már szerelõhöz, de szinte semmi idõm nincs semmire...
|
hacse | 9317 | 2014. június 5. 12:11 | Válasz erre: 9310 |
Csak behúzott kuplungnál csinálja, vagy kiengedett kuplungnál motorféküzemben is?
|
zsadam | 9316 | 2014. június 3. 14:41 | Válasz erre: 9315 |
Szia, Hátsó lánckeréknél én nem tapasztaltam rendellenességet ( ami nem jelenti azt, hogy nincs is :) ). Az elsõ deknit azt leszedtem cblaci (táv)segítségével, az elsõ lánckerék nem volt laza és mást sem láttam ami nem stimmelne, meg õ sem, bár videón keresztül elég nehéz motort szerelni :) De úgyis van vele más kis baj is, úgyhogy inkább elviszem szerelõhöz, úgy érzem ezek a hibák már nem tartoznak az én hatáskörömbe :D http://youtu.be/Iuc-Owwk4KA |
Billigpeter | 9315 | 2014. június 1. 22:42 | Válasz erre: 9314 |
Szevasz Ádám! meg kellene nézned a hátsó lánckereket, nem üt-e. tegnap cseréltem az enyémen láncot (meg lánckerekeket) és hasonló hangot adott a gép. mikor észrevettem, hogy üt a hátsó lánckerék, egy- két határozott kalapácsütéssel orvosoltam, nem volt a hajtóagy a helyén a gumiágyazásban. ezután a zúgó hang meg is szûnt. ha nem üt a hátsó lánckerék, akkor lehet, hogy fellazult az elsõ, de ahhoz, hogy ezt megtudd, mindenképpen le kell venned a kupplungdeklit. üdv |
zsadam | 9314 | 2014. május 31. 14:12 | Válasz erre: 9313 |
Igen, sajnos csak annyit tudok, hogy elvileg. Elsõ motorom, nem tudtam még, hogy mi mindenre figyeljek, de rákérdeztem akkoriba a szerelõnél, akkor azt mondta, hogy együtt cserélte. De holnap lesz egy szabadnapom, leveszem a deknit, hátha okosabb leszek :)
|
Mikky | 9313 | 2014. május 31. 07:59 | Válasz erre: 9312 |
Elvileg cserelte? Tipikus lanchajtas hang. Lehet,hogy nem osszeillo a szett? A lanchajtasnak zizego hangja van alapbol,de ez tenyleg tul hangos. Esetleg ha gyenge minosegu a lanc,akkor hirtelen rantastol(egykerekezes) megnyulhat egy ponton. Akkor is zugni szokott,de valtozo hangon. Egy biztos. Ha nem er hozza semmihez,akkor a lanc-lackerek szettben a hiba.
|
zsadam | 9312 | 2014. május 30. 20:24 | Válasz erre: 9311 |
Elvileg együtt cserélt mindent a szerelõ és a lánc sem száraz. Megpucoltam, befújtam és rá negyed órára csináltam a videót, aztán amikor letettem a garázsba utána még fújtam rá. Most repsolt használok, ez elõtt motul c2+ volt.
|
Mikky | 9311 | 2014. május 29. 22:40 | Válasz erre: 9310 |
A lancot lanckerekekkel eggyutt cserelted? Akkor szokott ilyen hangja lenni,ha nem es marjak egymast. A hangon kivul nemigen lesz mas baja,csak hamar megeszik egymast. A videon latszik,hogy eleg szaraz is a lanc. Ha este leteszed,akkor forgatva a kereket jol fujd be lanckeno spray-el. Reggelre megszarad es nem veri ossze a felnid,meg minden mast ez a ragacsos trutyi. Kulonben ajanlott a suru hasznalata. Kb. 2-300 Ft-ra jon ki egy kenes es mi ez a komplett szett arahoz kepest? Az elettartamat meg megsokszorozza.
|
zsadam | 9310 | 2014. május 28. 19:02 |
Sziasztok! Kicsit megpróbálom megpörgetni a topikot. :) Egy olyan nyavalyám lenne, hogy elég furcsa hangot ad ki motorom menet közben. Ha behúzom a kuplungot akkor ilyen furcsa, folytonos zizegõ hang jön a lánc felõl. Álló helyzeten is hallatszik. 2000km van a láncban, (elvileg) nem feszes nem laza, de olyan mintha súrlódna valamihez. Csináltam ma egy videót hátha valaki találkozott már ilyennel vagy tök alap dolog és csak én vagyok nagyon amatõr. :) Ha tudnátok segíteni azt megköszönném. http://youtu.be/tXB4UOAYuLY |
hacse | 9308 | 2014. május 17. 20:27 | Válasz erre: 9306 |
Akkor nem Te vagy az elsõ GW kettõötvenes tulaj , akirõl hallottam. :o] Ennek ellenére mindenjókat!
|
hacse | 9307 | 2014. május 17. 20:24 | Válasz erre: 9302 |
Ne szállítsátok utánfutón a motort, mert könnyen elõfordulhat, hogy kiakad egy kampó a rögzítésnél , aztán kampó! ;o) Vannak arrafelé is érdekes helyek. Lassan majd szervezkedünk konferenciailag. Szervusztok!
|
Bigmen | 9306 | 2014. május 12. 12:39 | Válasz erre: 9298 |
Szia Hacse ! Bocs a késõi válaszért ! A Gw 250 nem az enyém de köszönöm a jó kívánságokat ! A bukócsõ kérdés megoldódott,találtam egy képet (gyáriról (egyébként 80 ezer ft ennek az ára))és ennek alapján kis eltéréssel sikerült legyártanom.Igaz nem olyan mint a gyári de teljesen megfelel a célnak.Késõbb majd képet is teszek fel hátha érdekel még valakit. Szép napot !! |
joosnorbi | 9305 | 2014. május 12. 08:55 |
Üdv. Köszönöm a nagyítható képet-linket. Ma délután nekiállok ezek alapján. Köszönöm még 1x. |
Billigpeter | 9304 | 2014. május 10. 21:37 | Válasz erre: 9303 |
Üdvözlet! a robbantott ábra, amit láttál, a 750-esé, szerintem ugyanaz, mint az ezerkettesé. De itt egy link: http://www.bike-parts-suz.com/suzuki-recherche-bike-pieces_nn.php?compteur=1287&PartsListID=2651318 itt rá is tudsz nagyítani, meg ilyenek. ha nem így néz ki a tied, akkor a abban nem inazuma gátló van :-) |
joosnorbi | 9303 | 2014. május 10. 08:03 |
Üdv Mindenkinek! Nagy az én bajom.2000 évj.1200 gsx-em teleszkópszár szimeringje szivárgott.Egyik ismerõs elvitte az Õ ismerõséhez a komplett szárat javítani,pár hét után elkezdtem érdeklõdni hogy ugyan már mikor lessz kész.Ismerõs ismerõse azóta már angliában dolgozik a telószárat meg megkaptam szétszedve kosárba. Itt a fórumon találtam ugyan 1 robbantott ábrát de az szerintem nem inazumáé./legalábbis nem hasonlít az enyémre/ Közületek valaki szerelt már ilyet össze? A segítséget elõre is köszönöm,és igyekszem meghálálni. Joós Norbert |
V4Davidoff | 9302 | 2014. május 9. 19:06 | Válasz erre: 9141 |
hacse | 9300 | 2014. május 8. 21:16 | Válasz erre: 9299 |
.. izgalmas és látványos motoros felvonulást szervezhetnénk kettõnknek. :-) Hát remélem eljönnek mások is , azé' volt már érdeklõdés.
|
Billigpeter | 9299 | 2014. május 5. 21:12 | Válasz erre: 9295 |
jó lehet a július közepe, azért remélem, nem csak ketten találkozunk.
|
hacse | 9298 | 2014. május 3. 21:00 | Válasz erre: 9297 |
Szia Bigmen! Te vagy az elsõ GW 250 tulaj, akirõl én hallottam. Élménydús kilométereket kívánok a géphez ! Bukócsövet nem tudok.. ;o) |
Bigmen | 9297 | 2014. április 30. 15:36 |
Szeretném megkérdezni,hogy tud e valaki Suzuki GW250(Inazuma)-re bukócsövet vagy van e esetleg valaki akinek már van ilyen ??? Köszi elõre is. ! |
hacse | 9295 | 2014. április 27. 07:55 |
Eléggé ül a fórumunk mostanában, de valamit kellene szervezni a konferenciával kapcsolatban. Én most azt mondanám, hogy július közepén tartsuk. De ezt egyelõre csak én mondom.. Valamit reagáljatok erre a felvetésre legyetek szívesek!
|
hacse | 9294 | 2014. április 27. 07:49 | Válasz erre: 9293 |
Csak akkor sokkal többet kellene motorozni és kevesebb idõ jutna a munkára . ..vagy az nem lenne baj ? :o) |
Billigpeter | 9293 | 2014. április 22. 20:50 | Válasz erre: 9290 |
A lenne a jó, ha évente kétszer dicsekedhetnénk új gumiszettel.... Bár így lehetne.
|
hacse | 9290 | 2014. április 13. 15:20 | Válasz erre: 9285 |
Azér' ez milyen durva dolog; írod , hogy nem akarsz dicsekedni, aztán mégse sikerül elfojtani, brutálisan elõtör az emberbõl és el kell, hogy mondja ;o))).... ..adja a Jóisten, hogy még sokszor eldicsekedhessünk egymásnak..!
|
hacse | 9288 | 2014. április 13. 15:12 | Válasz erre: 9283 |
Agyonbonyolított motorok ezek. Látom még sör is kellett hozzá... :o)))
|
hacse | 9286 | 2014. április 13. 15:06 | Válasz erre: 9277 |
Hát köszönöm Imre, ott is szeretnék, meg szeretném, ha a többi érdeklõdõ is ott tudna lenni, veled egyetemben. A szeptember azért necces nekem , mer' akkor vannak az õszi betakarítások, meg egyéb munkálatok, de majd kitaláljuk a tutit. :-)
|
Billigpeter | 9285 | 2014. április 11. 20:35 |
Nem akarok dicsekedni, de én is szõrös gumikon gurulok, hátul bt023, elöl pilot power 2ct. Baromi jó párosítás szerintem, legalàbbis nekem bejön ;-)
|
V4Davidoff | 9283 | 2014. április 11. 20:16 | Válasz erre: 9141 |
Megoldottuk a zár problémát, de nem volt egyszerû. Kicsit az üléshuzatot lenyúztuk, de nem vészes. Hogy hogyan sikerült, azt nem részletezném...
![]() ![]() |
tipós | 9281 | 2014. április 4. 20:51 | Válasz erre: 9276 |
Üdv!Nekem igy mesélte,és nagyon pici csúszásnyom van csak a motoron,szinte eldõlt csak!Ettõl még lehet hogy nagyobb volt a sebesség,nem tudom...Megrendeltem Kínából azokat a müanyag bisz-baszokat a mûszeregységhez,kíváncsi leszek milyen lesz!Én leszek a tesztelõ,és megosztom veletek,bár sose legyen ilyenre szükségetek!;-)Dekni is találtatott,itthon,hétfõn küldik!Alakul!:-)) |
Billigpeter | 9278 | 2014. április 3. 21:17 | Válasz erre: 9275 |
Akkor legyen júliusban, vagy augusztusban. Hosszú a nyár, biztos lesz egy megfelelõ idõpont, mert a konferencia nem maradhat el :-)
|
Imre215 | 9277 | 2014. április 3. 21:17 | Válasz erre: 9265 |
Pedig neked mindenképpen ott kell lenned. hiányzik a mobilgödör, az egyoldalas fénymásolópapír és hasonló fogalmak pontos meghatározása :)) Javaslatom a találkozóra, mivel a június megakadni látszik, a szeptember hónap egyik hétvégéje. (hozzáteszem, nekem a június továbbra is rendben van a találkozóra)
|
Billigpeter | 9276 | 2014. április 3. 21:14 | Válasz erre: 9273 |
Hát igen, én voltam a nyertes versenyzõ, további kitartást a helyreállításhoz. Mondjuk annyit hozzátennék, hogy én kb 50-el csattantam, a két telószár, meg a villahíd hajlott el,de nem tört ketté, meg az elsõ sàrvédõ tört össze.. Az elsõ keréknek még a centírozása se változott, pedig ráhajtogattam a vezetõoldali ajtót a parasztra rendesen, és mivel le volt húzva az ablaka, még a bukóval meg is fejeltem. Tulajdonképpen több sérülés volt rajta, mint rajtam. Ezzel csak arra akartam utalni, hogy lehet, hogy nem is volt olyan kis sebességû az az ütközés. |