9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 8975 2013. december 23. 22:59   Válasz erre: 8971
Neked nincs esetenként kicsi fénytörés éjszaka?
    

Kovacspeter 8974 2013. december 23. 22:58   Válasz erre: 8970
Vajon mennyire visszalépés ez a gáztartály nélküli hagyományos Wilbers hátsó teló?
    

Kovacspeter 8973 2013. december 23. 22:55   Válasz erre: 8969
Hy Peti!
No, ez örvendetes hír hogy megvagy. Rég jártam erre, de annyi elfoglaltság volt hogy az borzalom.
Szép ez a kávérészer, de jobban tetszene ha a tank 'horpasztása' lenne más színû, jobban kiadná a formát, nem?
    

Billigpeter 8972 2013. december 23. 13:44   Válasz erre: 8971
Én még nem raktam fel. remélem, a két ünnep között ki tudom próbálni én is.
    

VVLaci 8971 2013. december 22. 23:41   Válasz erre: 8969
Besegítek: pinlock bevált? Én kipróbáltam a múlt héten, nekem jó!
    

Billigpeter 8970 2013. december 22. 22:57  
Még egy gyönyörûség:
    

Billigpeter 8969 2013. december 22. 22:55  
Versenyezzünk, kié lesz a 9000- es? már csak 31 HSZ :-)
Egyébként még élek, ha ez egyáltalán érdekel valakit. Tervezem, hogy kétszínûvé teszem az ételhordót, ha kész, majd jelentkezem.
Ha addig nem írok, akkor Boldog Karácsonyt Mindegykinek :-)
    

hacse 8968 2013. december 22. 20:55   Válasz erre: 8967
hozzzászólás... így megvan az összes z . ;o)
    

hacse 8967 2013. december 20. 16:49  
hozászólás
    

hacse 8966 2013. december 17. 19:59   Válasz erre: 8965
A vér nem válik vízzé az biztos.
    

Mikky 8965 2013. december 16. 15:34   Válasz erre: 8964
A Zsembery a koszontojeben emlitett valami promocios krosszmotor probat,ahol az oregek is mehettek. 5 perc utan mar versenyeztek. O meg be volt szarva,nehogy valamelyik kitorje a nyakat. Hat igen,ok meg versenyeztek a tudasuk szerint. Nem a penzukkel. A Zsiga(83) kisse meg van szakadva,de a Laci(80) olyan mint egy 50 eves. Tobb mint 100 autos,motoros,motorcsonakos( es ezek szakagai) vannak ott. Tenyleg telt a haz. A szimpatizansok meg ezres nagysagrenduek lennenek. Sajna ez van.
    

hacse 8964 2013. december 15. 21:51   Válasz erre: 8963
Szesz Mikky!

Bregyót tavalyelõtt a saját szememmel láttam motorozni , arra lennék kíváncsi, hogy az igazi (80 év feletti) szeniorok is nyeregbe szállnak e néha ? Mondjuk Szabó II -t asszem látni véltem valami videón motorral gurulni nemrégiben . Egyébként teljesen jól van ez így , hogy zártkörû ez a "tanács" , valahol meg kell húzni a határt, hiszen motorosból sok van.

    

Mikky 8963 2013. december 14. 20:05   Válasz erre: 8962
Az biztos,hogy be lehet szarni,amikor a Zsiga beindul. A Szabo II-vel dol beloluk a poen. Es ez 80 ev felett. Beszall meg Goszputyin(az oreg Reisz Jani bacsi). A buli teljesen zart koru. Sajna csak tagokat engednek be.
    

hacse 8962 2013. december 14. 12:25   Válasz erre: 8961
A többiek nevében nem tudok nyilatkozni, én személy szerint megismertem és ezért is tettem fel a kérdést, mivel beszélgettem olyan motorossal , aki hallotta élõben élménybeszámolót tartani Zsiga bá-t , és azt mondta az illetõ, hogy nagyon "laza fazon" és nagy élmény vele egy helyiségben tartózkodni.. De gondolom rajta kívül is van pár jó arc köztetek. Sajnos a feltételek közül nem soknak felelek meg , vagyis csak átvitt értelemben; mindenki annyi idõs , amennyinek érzi magát; én sok esetben 55-nek is tudom érezni magam, pályabírói feladatokat szoktam ellátni a 80-as évek végén meg a 90-es évek elején krosszversenyeken, ez is stimmel, valamint rengeteg polgártársunk Simsonját ,Pannóniáját , MZ-jét , stb generáloztam anno, úgyhogy szerelõ is vagyok .... ;o))))
Azt a másik , szemüveges 30-35 év körüli tagot viszont nem ismerem, úgy gondolom Õ csak valami arra vetõdött személy lehet , akinek mondták, hogy szerepelhet egy közös fotón a Hamar Zsiga bácsival. ..ehe..ehe.. ;-))
    

Mikky 8961 2013. december 13. 20:40   Válasz erre: 8960
A felveteli kovetelmenyek: minimum 45 eves kor,motoros vagy motorsporttal kapcsolatos mult. Pld. szerelo,palyabiro stb...a tobbit elintezem. Rengetegen szeretnenek jonni,de tul sokan vagyunk.
Ja,a Hamar Zsigat megismertetek?
    

hacse 8960 2013. december 13. 18:39   Válasz erre: 8959
Jóes.!

A vének tanácsának összeröffenéseire semmiféle más motorkerékpáros érdeklõdésû fajtárs nem juthat be? Vagy igen? Vagy... ;o))
    

Mikky 8959 2013. december 13. 13:51   Válasz erre: 8957
Minden osszel es tavasszal van venek tanacsa.
    

Billigpeter 8958 2013. december 11. 18:58  
Ezek szerint :-)

    

Kovacspeter 8957 2013. december 10. 22:14   Válasz erre: 8949
Szokott lenni rendszeresen ilyen összeröffenés az öreg harcosokkal?
    

nferro 8956 2013. december 9. 18:37   Válasz erre: 8955
Akkor megnyugodtam. Hasonló adottságokkal bírok:))))
    

Mikky 8955 2013. december 9. 18:08   Válasz erre: 8954
187cm/96 kg
    

nferro 8954 2013. december 9. 17:59   Válasz erre: 8953
Lehet, hogy igazad van. Amúgy mivel a forma ugyanaz, nyilván mindkettõ tetszik. A gyorsasági motor nem az én stílusom, inkább a laza túrák. Amúgy Te milyen magas vagy? A profilképeden nem tûnsz alacsonynak, így vélhetõen nekem sem lesz gondom a motorral.
    

Mikky 8953 2013. december 8. 16:22   Válasz erre: 8952
Nezd,ezt-a sokaig jo lesz-t mire kell erteni? Ugy gondolod,hogy egy ido utan megunod,hogy nem eleg gyors? Ha leforgatod a sebessegeket 11 000-ig,akkor en ugy gondolom,hogy eleg kellemeset lehet gyorsulni. Ha ennyi nem volna eleg,akkor inkabb speed motort kene nezegetned. A 750-es nem sokkal lassubb mint az 1200-es. A nakedbike-ok kulonben sem a nagy sebbessegrol szolnak. 170 felett kellemetlenul fuj a szel,rangat,dobal. A nagy tempohoz idomos gep kell. Ha viszont a tartossagara gondolsz,akkor meg inkabb jol meg kell nezni,hogy mit veszel. Nem szamit a kobcenti. Nem megfelelo karbantartas,ganyolva,filler nelkuli javitassal nagyon le lehet amortizalni egy gepet. A km-ert meg szard le. Mind vissza van tekerve. Muszakilag legyen rendben.
    

nferro 8952 2013. december 8. 14:46   Válasz erre: 8951
Szia!

Köszi a választ. Nem is attól tartok, hogy a 750-es most kicsi lesz, hanem ha már vált az ember, akkor talán érdemes egy füst alatt olyan motort választani, ami sokáig jó lesz.

nferro
    

Mikky 8951 2013. december 8. 13:56   Válasz erre: 8928
Nekem 750-esem van. Teljesitmennyel semmi gondom. Ugyhogy amiatt nem kell 1200-est venned.
    

Mikky 8950 2013. december 8. 13:38   Válasz erre: 8949
Bradiz. Irtam egy szep hosszu levelet. Olvastad?
    

Mikky 8949 2013. december 8. 13:37   Válasz erre: 8948
Voltam a venek tanacskozasan. Nagyon jo volt. Csak olyan oregek lettek. Ha ha. Beszeltem a Bregyoval. Ok csinalnak mindenfele motort. Ha kell erte is mennek es vissza is hozzak trailer-el. Penz kerdese az egesz.
    

Mikky 8948 2013. december 8. 13:34   Válasz erre: 8947
Szep jo napot mindenkinek. Csak olvasgatni tudtam ezidaig,mert ha elkezdtem gepelni,akkor a kurzor osszevissza ugralt. Gondolhatjatok. Ma jottem ra,hogy nem hasznalom a tuchpad-et,(egerrel dolgozok) ez meg onallo eletre kelt. Na jol megsatiroztam es lass csodat,tudok irni.
    

hacse 8947 2013. december 8. 10:33  
...jöjj el kedves télapó! ;o)
    

nferro 8946 2013. december 5. 17:13   Válasz erre: 8945
Szia!

Nem baj, azért köszi. Hát igen, végül is tájékoztató jellegû és ránézni is jó a km órára, pláne, ha visszafelé forog, mint Christine-é.:)))
    

Kovacspeter 8945 2013. december 5. 10:04   Válasz erre: 8944
Üdv!

Nem ismerõs sajnos. A km-óra állás ezeknél a tizenpár éves gépeknél irreleváns, nagyjából két-három tulaj után.
    

nferro 8944 2013. december 4. 09:41   Válasz erre: 8941
Szia!

Köszönöm a választ és az üzenetet is, keresni foglak.
Valóban a Jam Clerk féle link az. A másikat elvitték vagy lejárt a hírdetés. Az km-ben duplája volt a veszpréminek. Ami még fent van, az egy 750-es.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_1200_inazuma_csere_is-7389365
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_e-7387418
    

Jam Clerk 8943 2013. december 4. 09:18   Válasz erre: 8941
Szerintem ez az:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_1200_inazuma_csere_is-7389365
    

meszi1100xxx 8942 2013. december 4. 07:01   Válasz erre: 8940
�Köszi Péter gondolkodom rajta.
    

Kovacspeter 8941 2013. december 3. 21:07   Válasz erre: 8939
Veszprém? Linkeld be a hirdetést.
    

Kovacspeter 8940 2013. december 3. 21:06   Válasz erre: 8938
Értem, de ha hosszabb távon gondolkodsz a jelenlegi Vfr-edben akkor lehet hogy érdemes zsebbe nyúlni és rááldozni a lét. Másfél lityivel kevesebb fogyasztás, és kisebb fordulaton még erõsebb is lesz.

Szép a gépezet, egészséggel, balesetmentesen 'fogyaszd'
    

nferro 8939 2013. december 3. 14:36   Válasz erre: 8936
Szia!

Köszönöm, írtam privátban.

Veszprémben láttam egyet a használtautón hírdetve. Nem ismeri valaki?

Üdv:
Nagy Feró
    

meszi1100xxx 8938 2013. december 3. 14:16   Válasz erre: 8937
�Köszi A tippet Péter de a sokadig vfr-em és bizony nem megy el 5literrel mint a zumma (illetve elmegy ha 100körül megyek vele, de az NEM én vagyok). A 6 lityi ahogy én megyek szerintem barátinak mondható. Egyébként minden motoromat kíváncsiságból egyszer, azaz egyszer szoktam megnézni mi a fogyasztása és ennyi. De még lehet, hogy egyszer lesz zummám, de az is ilyen patika lesz az biztos mint amilyen volt régen.
Ha nem találkoznánk mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok.
Mészi
Ui: Zummások elnézést, hogy itt reklámozom a VFR-em.
    

Kovacspeter 8937 2013. december 3. 11:04   Válasz erre: 8933
Hú de patika állapotú ez a gépezet.
Ha rászánod a lóvét hogy átcommandereztesd a Vfr-t valamelyik erre szakosodott mûhelynél, akkor jóval kevesebbet fog enni.
    

Kovacspeter 8936 2013. december 3. 10:46   Válasz erre: 8930
Szia!
Annyit tennék hozzá hogy az üléspozíció elég alacsony, (alacsonyabb a Banditnál ha azt esetleg próbáltad) 79 centi, nem tudom hogy a Divié mennyi lehet. 12 ezres szervizintervallum van, szelephézag, karbiszinkron, meg ami adódik. Olaj 6 ezrenként, szokvány kopódolgok nem olyan vészesek árban gyáriban se, a fékbetét valamelyest húzósabb mondjuk. A baj a ritkán cserélendõ alkatrészekkel van, pl a féktárcsa az brutál, bár az más (japán) motorokhoz is drága.
Szoboszlói vagyok, meg tudom mutatni a gépet, esetleg egy téli 'egészségügyi' járatás alkalmával is, de az a helyzet hogy hétvégén voltam otthon, és úgy néz ki legközelebb csak ünnepekre megyek mert annyi a meló.
    

Kovacspeter 8935 2013. december 3. 10:39   Válasz erre: 8925
Ez egy költemény, már csak küllõs kerekek kellenének bele.
    

nferro 8934 2013. december 1. 09:46   Válasz erre: 8933
Szia!

Nagyon köszönöm az információt, remélem nekem is összejön a gép.:)

Feró
    

meszi1100xxx 8933 2013. december 1. 09:23   Válasz erre: 8932
Sziasztok
nferro volt részem egy 1.2 zummát hajtani igaz rövid ideig csak. De átkozottul jó gép. Én 180cm magas vagyok és tökéletes volt az üléspozíció. Motor nagyon kezelhetõ, fordulékony. és nem mellesleg nagyon megy is és mindez egy baráti fogyasztással párosul. A mostani mocim vfr 800 1998 1literrel többet eszik. De nem ez a lényeg!! A nyomaték az egyszerûen lenyûgözõ!! 50km/ó-tól 200+++-ig csak a gázt húzod. Ha a motor szépen csendben jár, nem húz jobbra, balra a próba során akkor az megvehetõ. Sok sikert hozzá. Egy fotó a volt zummámról.
    

nferro 8932 2013. november 30. 17:24   Válasz erre: 8931
Szia!

Köszi szépen.
Meg fogom keresni, hátha...
    

hacse 8931 2013. november 30. 14:34   Válasz erre: 8930
Aggyonisten!

Kovacspeter hajdúszoboszlói származású egyén - akinek a 100000++-os ezerkettese van, - nagyrészt Pesten tartózkodik, de ha felveszed vele a kapcsolatot akkor biztos tudsz vele egyeztetni idõpontot , mert néha hazalátogat. ;o)
    

nferro 8930 2013. november 30. 07:46   Válasz erre: 8929
Szia!

Nagyon köszönöm a hasznos információkat, ezek alapján erõsödik az elhatározás:). Én is abban reménykedtem, hogy egy ekkora blokkot normálisan használva nem nagyon lehet széthajtani.
Ha esetleg van olyan motoros társunk, aki Debrecen vagy környékén ilyen paripával rendelkezik és engedi, hogy közelrõl megnézzek egyet, azt megköszönném.
Én is csak attól tartok igazán, hogy nehogy alacsony legyen, mert akkor nem tudom, hogy mennyire lesz jó az üléspozíció.

Üdv:

Nagy Feró
    

hacse 8929 2013. november 29. 22:39   Válasz erre: 8928
Szesz Feró!

Az ezerkettes Inazuma egy nagyon jól kezelhetõ motor annak ellenére, hogy a max nyomatékát 4000-4500 környékén adja le.
A futómûve kitûnõ ! Szervizzel kapcsolatban nem tudok nyilatkozni mert oda nem járunk. Az alkatrészek drágák is meg nem is, attól függ , hogy mirõl van szó, ha csak a szervizintervallum alkalmával cserélendõket nézzük , akkor nem drágák.
A lényeg, hogy ezek már nem fiatal technikai vívmányok , úgyhogy leginkább a porlasztók tûszelepei , tömítései szoktak megöregedni. A blokk örök életû fajta, Kovacspeteré is túl van már a százezer kilométeren de az állapota alapján olyan , mintha most járódott volna be. Én igazából nem is tudok mit írni , mert az enyémnek még semmi hibája nem volt - az órájában 38000 km van - , csak olajat meg szûrõket , cserélgetek meg szelephézagokat állítgatok, aztán csak megy. Nekem a fogyasztás 4,7-5,3 között szokott alakulni túratempónál, ami, olyan 90-110 km/h-t jelent. Ha 185 cm magas vagy , akkor érdemes egy ülõpróbát tenned , mert elég alacsony építésû a gépezet.
Kovács Péter bácsi tudna többet mondani , mert õ valójában egy Inazuma kentaur. :-) , na meg Billig Péter is tudhat okosságokat, hiszen õ már többször "megkarcolta" önhibáján kívül a sajátját , igaz, hogy az hétötvenes , de hasonlók a tapasztalatok azokkal is.
Ha úgy döntesz , hogy belevágsz, akkor sok szerencsét hozzá !

    

nferro 8928 2013. november 28. 17:52  
Sziasztok!

Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Az a helyzet, hogy teljesen belezúgtam az 1200-as Inazumákba. Gyönyörûek, de ugyanakkor be is vagyok tojva tõlük, mert "kissé" brutálnak tûnik az erejük. Idén õsszel vettem magamnak újra motort, 12 év kihagyás után. Most egy Yamaha xj 600 s-em van, kb. 1500 km-t mentem vele szeptember óta.
Akinek van 1200-as motorja, kérem mondjon pár szót, hogy mennyire kezelhetõek, szervízköltsége nagyon magas-e, meg úgy egyáltalán mennyire kíván nagyon gyakorlott motorost? Mire kell figyelni vásárlásnál, vannak-e jellegzetes hibák? Az ifjúi hévtõl nem annyira tartok, ahhoz már öreg vagyok, de úgy gondolom, hogy ha cserén gondolkodom, akkor talán jobb, ha nem a 750-est nézegetem (bár az is gyönyörû). Az xj amúgy tök kezes, azt is szeretem, de a 185 cm-hez és a majd' egy mázsámhoz kicsit kicsinek érzem.

Köszi szépen:

Nagy Feró (a kevésbé ismert:))
    

hacse 8927 2013. november 27. 17:18   Válasz erre: 8925
Ez mindenképpen a legszebb café racerek között van. Nekem akkor tetszene még inkább, ha a drótküllõ, meg a sorkettõ is a jellemzõi lennének. Gyönyörû az a benzintartály.
    

hacse 8926 2013. november 27. 17:10   Válasz erre: 8924
Ha alapesetben is jó, akkor ne tedd rá a pinlockot, mer´ széjjel szárad a plexi . :-) Nagyon bevált párátlanító a plexire történõ ráköpés (természetesen belülrõl) , majd nyál elkenés . Csokis palacsinta betáplálása után közvetlenül nem ajánlott, vagyis jó, mert akkor nem a párásodással lesz elfoglalva az ember. Tapasztalatok szerint a boros nyál a leghatásosabb , :o))
    

Billigpeter 8925 2013. november 26. 20:58  
Beautiful transformation, pure and simple lines, dark color, close to the new Norton design...and nevertheless without a lot of transformations , the original Inazuma is already almost perfect...*

    

Billigpeter 8924 2013. november 26. 20:57   Válasz erre: 8922
Köszönöm szépen, úgy legyen:-)
Nem, azért, mert szar volt. Nincs még benne a pinlock, szombaton, meg vasárnap mentem benne esõbe, párába, hidegbe, nem párásodott be. Ennek ellenére bele fogom tenni, mert az fényre sötétedõs, sötétre világosodós:-)
    

Kovacspeter 8923 2013. november 25. 22:29   Válasz erre: 8917
Sajnos semmire, csak a nyersanyag van lementve. Mostanában gondoltam hogy kezdeni kéne vele vmit, kellene egy normális grafikus.
    

Kovacspeter 8922 2013. november 25. 22:24   Válasz erre: 8916
:-)
Nem csak a kutast hanem magamat is ha túl sok levegõ kerül bele, és gallyra megy a szimering, meg az o-gyûrû. Úgyhogy inkább a biciklipumpa mint a benzinkutas kompresszor.
E örö e bódottá! Egészséggel használd a sityakot! A régit az ütközés miatt kellett cserélni?
Sötétben próbáltad, nincs fénytörés a pinlockkal?
    

hacse 8921 2013. november 24. 16:59   Válasz erre: 8915
Ááááá neeem, én nem. ;-) De aszongyák szemérmes koldusnak üres a tarisznyája .. :o))
    

hacse 8920 2013. november 24. 16:54   Válasz erre: 8916
Nem tom melyik elvetemült pofázik bele a más dógába ..;o) Összevont ünnepségsorozat ? Gratulálást mondok neked ! ;-))
    

bradiz 8919 2013. november 22. 11:22   Válasz erre: 8911
sziasztok nagy nehezen megoldódott a karbi probléma. többszöri próbálkozás a szerelõnél szerintem már hülyének néztek a szervízben õk állítoták kibróbálták tökéletes hogy hogynem csak nálam torpant.már kezdtem beletörõdni ez ilyen tettem egy utolsó próbát.a szerelõ elmondása szerint visszavett a benzinszintbõl,láss csodát megjavult
    

VVLaci 8918 2013. november 21. 22:40   Válasz erre: 8916
Így már értem a sietséget! :-)))))))))
    

Billigpeter 8917 2013. november 21. 22:21  
Peti, jutottál valamire a pólós kép feljavításával?
És ha igen, kaphatok belõle?

    

Billigpeter 8916 2013. november 21. 22:12   Válasz erre: 8915
Melyik vót az?

Ez ilyen központi levegõfújtató rendszer lesz, mint az Ural 4320 típ. tehergépkocsikon? :-)
Mindenesetre a kutast lehet vele szivatni.
Remélem, beváltja a hozzá fûzött reményeket. én hasonló átalakításon nem töröm a fejem. Aprorpó: fejtörés: tegnap volt a születésnapom, névnapom, télapó, karácsony, hanuka és minden olyan, amire az ember ajándékot kap, a biztosító segítségével végre van egy fasza sisakom. Ez az elsõ jó dolog hetek óta, ami történt. És megjött még a pinlock is, bár egymástól függetlenül. Örömbódottá:-)
Mondjuk ez arra sarkall, hogy szar idõben is ki kell próbálni, hogy tényleg nem párásodik a plexi.
    

Kovacspeter 8915 2013. november 21. 21:00   Válasz erre: 8913
Micsoda?
El akarja csaklizni a dugómat:-)
    

Kovacspeter 8914 2013. november 21. 20:58   Válasz erre: 8912
Yeah, elkészült!
Beugranék érte valamikor az oskolába, ha az úgy jó. Holnap zörgök.
    

hacse 8913 2013. november 21. 12:34   Válasz erre: 8912
Szesz!

T. Petõfi utca 32.

Köszi ; hácsé :o))))))))

Ja, meg ehhez jár még telóolaj meg radiális rugós tömítõgyûrû is, aztat is postázzad lécci !!! ehem.... ;-]
    

lecso 8912 2013. november 21. 08:57  
Szevasz. Hová küldjem? Vagy eljössz érte?
    

Kovacspeter 8911 2013. november 20. 22:15  
Bradiz, mi volt a fejlemény azzal a karburálási nyûggel?

    

Kovacspeter 8910 2013. november 20. 22:04   Válasz erre: 8908
Akkor valószínûleg nincs hozzá gyári készlet, na lényeg hogy megoldódott.
    

Kovacspeter 8909 2013. november 20. 22:02   Válasz erre: 8907
Há, azt mondom hogy a tieden van a hétötvenes dob:-)
Na szóval neki nagyon jól fogyaszt, szerencséje volt vele, ritka hogy minden stimmel egy mások dobbal, és még kevesebbet is eszik.
    

zsadam 8908 2013. november 19. 12:02   Válasz erre: 8905
Írtam neki is még anno, azt válaszolta, hogy sajnos nem tud ehhez a modellhez felújítót meg, hogy épp most van egy másik emberkéje akinek ugyanez volt a baja. Újat tudott volna hozni picit olcsóbban mint a bolti ár.
    

Billigpeter 8907 2013. november 18. 21:20   Válasz erre: 8906
Csak a pontosság kedvéért: a Lacién 1000-es dob van, az enyémen 750-es:-) egyébként nem kellett állítgatni, a hörgõs után egybõl visszatért minden az eredeti kerékvágásba, a fogyasztása pedig 4,5 és 6,5 között mozog útviszonyoktól és csuklótól függõen:-)
    

Kovacspeter 8906 2013. november 18. 13:37   Válasz erre: 8902
Ok, kíváncsi vagyok, majd meghallgatom:-)
Bár ha sokszor kell még olyan hangerejû szinpadon játszani mint tegnap a Mezzoforte zenekarral, akkor lehet hogy rövidesen hallókészüléket kell feliratni:-)
Fogyasztás? A Lacié a 750-es Gixer dobbal szerintem kevesebbet fogyaszt mint ha a gyári lenne rajta. Azt mondta nem kellett hozzáállítani a karburátorokat.
    

Kovacspeter 8905 2013. november 18. 13:23   Válasz erre: 8901
Motoralkatrészes Gyula nem tudott felújítókészletet hozni?
    

VVLaci 8904 2013. november 17. 21:51   Válasz erre: 8903
Évi, holnap rendelem! Csatlakozhatsz!
    

KawaÉvi 8903 2013. november 17. 21:46   Válasz erre: 8890
Kíváncsi leszek a tapasztalatotokra! Lehet, hogy utánatok én is beruházok egy ilyenre. A sisakom plexijéval ugyanaz a bajom mint Petinek (pedig a balesetem elõtti Caberg sisakban (az is V2R széria volt mint ez) se volt pinlock mégsem párásodott, ez viszont hûvösben, esõben azonnal).
    

Billigpeter 8902 2013. november 17. 21:19   Válasz erre: 8900
Szerintem semmivel nem másabb, mint a gyári volt, de mivel nagyobb az átmérõje, jobban mutat a gépen. valami el van benne szabadulva, ami hidegen rezonál, de amikor megmelegszik, abbahagyja, úgyhogy emiatt nem terveztem, hogy szétfaragom:-) Talán egy kicsivel mélyebb lett a hangja mint a gyárival volt, de ezt csak te tudnád megállapítani szabad füllel Hertz-re pontosan:-D
    

zsadam 8901 2013. november 16. 17:02  
A benzincsapos móka az egyelõre úgy tûnik megoldódott, a szerelõ talált külföldön felújítószettet 10 ezerért, szóval nem vettem újat. Remélem nem is kell egy darabig még :-) A sárvédõ hosszabbító az rajta volt vételkor, sajnos nem tudom, hogy került rá. Mondjuk 4 csavar tartja, így nagyjából van sejtésem, hogy hogy került oda csak azt nem tudom honnan :-)
    

Kovacspeter 8900 2013. november 16. 00:20   Válasz erre: 8889
A szétesikszer dobbal mik a tapasztalatok?
    

Kovacspeter 8899 2013. november 16. 00:19   Válasz erre: 8890
Jó ötlet. Nem rég vettem pinlockot (meg új plexit mert a régit összebarmoltam), bevált, egy dolgot kivéve: éjszaka bizonyos esetekben van egy kicsi fénytörés, bár nem zavaró.
    

Kovacspeter 8898 2013. november 16. 00:15   Válasz erre: 8897
És a legnagyobb, a jégsapkás Elbrusz, 5640 m. Igaz ide már nem motorral mentünk;-)
    

Kovacspeter 8897 2013. november 16. 00:12   Válasz erre: 8888
Kaukázus ez is
    

Kovacspeter 8896 2013. november 16. 00:08   Válasz erre: 8888
Téligumi már van állítólag, nem csak robogányokra. Mindenesetre ennek az esõgumi ügynek utánanézek, a Heidenaunak, meg a Metzelernek van ilyen mintázatúja. Nem saját ötlet amúgy, a szervezõ öccse jött ilyennel a 600-as Fazerrel Fekete-tengert kerülni, és nagyon bevált. Igaz hogy éppen csak kibírta a túrát. A múltkor fel off-roadoltunk Megyer-hegyi tengerszemhez, ott jól jött volna vmi ilyesmi, fõleg lefelé, hujjuj.
Én is úgy tapasztaltam hogy a legnagyobb fogyasztásnövelõ tényezõ a sok hidegindítás meg az erõs állandó szembeszél. Viszont lehetnek akármilyen meredek emelkedõk, azokra teljesen érzéketlen a fogyasztás.
Ganajul kinézés mintapéldája, a Kaukázus átkelésen készült, off-road szakasz után:
    

Kovacspeter 8895 2013. november 15. 23:50   Válasz erre: 8886
Üdv!
Szép gép, egyben van, egészséggel használd! A hátsó sárvédõ hosszabbítót honnan szerezted?
    

VVLaci 8894 2013. november 15. 23:04   Válasz erre: 8892
Holnap hívlak.
    

Billigpeter 8893 2013. november 15. 22:55   Válasz erre: 8890
Ja, egyébként bármikor mehetünk, amikor gondolod:-)
    

Billigpeter 8892 2013. november 15. 22:54   Válasz erre: 8890
Rendeljük!
    

Billigpeter 8891 2013. november 15. 22:35   Válasz erre: 8889
És volt egy rossz nap is
    


Billigpeter 8889 2013. november 15. 22:20   Válasz erre: 8886
Néhány kép az ételhordóm "evolúciójáról"
    

Billigpeter 8888 2013. november 15. 22:03   Válasz erre: 8885
Téligumi? hólánc? nem gondolnak a motorosokra!
Hétfõtõl terveztem, hogy békét hagyok a motoromnak. Nem õ a gyenge láncszem, hanem én. Egyre jobban utálok motorozni a bárgyú autósok közt, akik még egy UFO- módjára kivilágított motorbiciklit se vesznek észre a tükörben. A sisakom is fos, ha lezárom, párásodik, ha megnyitom, kifagy a szemem. a baleset óta 1930 km-t mentem, volt mit bepótolni.
Természetesen ez nem jelenti azt, hogy amíg a kölyökgólyák ki nem kelnek, addig ki sem hozom a vidámszínpadról. Mivel sohasem vonatom ki forgalomból, és a biztosítása is folyamatos, bármikor készen állunk egy alkalomhoz illõ gurulásra..
Én se vagyok rá büszke, ahogy most kinéz, mezõgazdasági utakon jártam vele, az elsõ kerék terítette a sarat, mentem vele ködbe, a szitálás feloldotta, mentem vele jó idõbe, az egész rá is száradt, de az a legnagyobb buli, hogy bármi történt, az ujjamat rátettem az indító gombra, és az ételhordóm életre kelt. Soha nem nézett ki még ennyire ganajul, de soha nem volt még ennyire megbízható.
Nyilván a fogyasztása is mutatja, hogy nem napi 130 km megtételére tervezték 8-10 megállóval. Bõven 6 felett papikált a napi 3-5 alkalommal történt 2-8 perces melegítésekkel, de szó nélkül tette. Az elmúlt idõszakban tényleg csak a tankot nyitogattam meg a láncot fújogattam. Hogy fán lekopogjam, itt a fejem...Kopp.. Kopp ..Kopp. Élvezem ezt, remélem, így is marad.
    

Billigpeter 8887 2013. november 15. 20:50   Válasz erre: 8886
Szevasz Zsadam!

Csinos vas ez, használd egészséggel. mi lett a benzincsapos miújsággal? megoldódott?
Egyébként ilyen ez a motorsport- ha esik az esõ megázol, a kutya meg megharap, vagy elütöd, de egyik se jó.
Örülök, hogy már hárman vagyunk a 750-es kategóriából, ezzel súlyosbítjuk a befolyásunkat az 1200-ek felett:-)
    

zsadam 8886 2013. november 15. 19:03  
Sziasztok!

Elkészült a motorom, mentem is vele pár száz kilómétert még a múlthéten, azóta robotoltam :) Fantasztikus a járgány, nagyon nyomatékos, megy mint egy tank ( mondjuk a súlya is majdnem annyi ), a futómû egy álom, bár nem sok összehasonlítási alapom van. Mindenesetre eddig imádom. Egy kis plexi kell még elõre, meg hátra egy doboz. A telkünkre mentem le vele elsõ körben, kicsit lemosogattam, a felületi rozsdákat leszedtem, meg lõttem pár amatõr fotót ahogy ígértem. Természetesen a sors nem volt túl kegyes, mert hazafelé másfél órát jöttem esõben... Röviden ennyi :)
    

Kovacspeter 8885 2013. november 15. 08:44  
Tipp az Inazuma terepjáró képességének javítására: esõgumi. Túl szép lenne ha gyártanának ebbõl 170-est...

    

hacse 8884 2013. november 12. 19:55   Válasz erre: 8883
Igen igen, aminek ki kell jönnie , annak ki kell... ;o)
    

Kovacspeter 8883 2013. november 11. 22:21   Válasz erre: 8881
Ha lesz valami ne tartsd magadban;-)
    

Kovacspeter 8882 2013. november 11. 22:19   Válasz erre: 8879
A fekete onnan lett linkelve, van még egy másik is kicsit drágábban.
    

Billigpeter 8881 2013. november 11. 18:27   Válasz erre: 8873
Elméletben, de elõször be kéne fejezni azt ételhordót, meg eladni. Vannak nálam ilyen fellángolások, el is szoktak halni. Ha meg sor kerül a cserére, úgyis megtudjátok :-)
    

Billigpeter 8880 2013. november 11. 18:24   Válasz erre: 8878
Á, csak 1157.
    

Jam Clerk 8879 2013. november 11. 10:26   Válasz erre: 8877
Azért a hahu-ra nem ennyiért vannak föltéve ;)
    

hacse 8878 2013. november 11. 10:24   Válasz erre: 8871
? 1200 ?
    

hacse 8877 2013. november 11. 10:19   Válasz erre: 8876
Jónapotot kívánok!

Én pontosan ennyiért vásároltam 5 és fél évvel ezelõtt , gyári fényezéssel az enyémet, ami ugyancsak 2000 májusi, és abban is pontosan most van 38000 km. Ha ennyit adnak ezért, akkor én is eladom... Értékvesztés nélküli motorok ezek. ;o)
    

Kovacspeter 8876 2013. november 10. 21:15  
Na, ennyiért biztos nem fogja eladni: http://www.kepesmotor.hu/suzuki-utcai_klasszikus/p943040
Annak idején 5 éves körüliek mentek ilyen árban, vagy még kicsit akár lejjebb is.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118