Kovacspeter | 8975 | 2013. december 23. 22:59 | Válasz erre: 8971 |
Neked nincs esetenként kicsi fénytörés éjszaka?
|
Kovacspeter | 8974 | 2013. december 23. 22:58 | Válasz erre: 8970 |
Vajon mennyire visszalépés ez a gáztartály nélküli hagyományos Wilbers hátsó teló?
|
Kovacspeter | 8973 | 2013. december 23. 22:55 | Válasz erre: 8969 |
Hy Peti! No, ez örvendetes hír hogy megvagy. Rég jártam erre, de annyi elfoglaltság volt hogy az borzalom. Szép ez a kávérészer, de jobban tetszene ha a tank 'horpasztása' lenne más színû, jobban kiadná a formát, nem? |
Billigpeter | 8972 | 2013. december 23. 13:44 | Válasz erre: 8971 |
Én még nem raktam fel. remélem, a két ünnep között ki tudom próbálni én is.
|
VVLaci | 8971 | 2013. december 22. 23:41 | Válasz erre: 8969 |
Besegítek: pinlock bevált? Én kipróbáltam a múlt héten, nekem jó!
|
Billigpeter | 8969 | 2013. december 22. 22:55 |
Versenyezzünk, kié lesz a 9000- es? már csak 31 HSZ :-) Egyébként még élek, ha ez egyáltalán érdekel valakit. Tervezem, hogy kétszínûvé teszem az ételhordót, ha kész, majd jelentkezem. Ha addig nem írok, akkor Boldog Karácsonyt Mindegykinek :-) |
Mikky | 8965 | 2013. december 16. 15:34 | Válasz erre: 8964 |
A Zsembery a koszontojeben emlitett valami promocios krosszmotor probat,ahol az oregek is mehettek. 5 perc utan mar versenyeztek. O meg be volt szarva,nehogy valamelyik kitorje a nyakat. Hat igen,ok meg versenyeztek a tudasuk szerint. Nem a penzukkel. A Zsiga(83) kisse meg van szakadva,de a Laci(80) olyan mint egy 50 eves. Tobb mint 100 autos,motoros,motorcsonakos( es ezek szakagai) vannak ott. Tenyleg telt a haz. A szimpatizansok meg ezres nagysagrenduek lennenek. Sajna ez van.
|
hacse | 8964 | 2013. december 15. 21:51 | Válasz erre: 8963 |
Szesz Mikky! Bregyót tavalyelõtt a saját szememmel láttam motorozni , arra lennék kíváncsi, hogy az igazi (80 év feletti) szeniorok is nyeregbe szállnak e néha ? Mondjuk Szabó II -t asszem látni véltem valami videón motorral gurulni nemrégiben . Egyébként teljesen jól van ez így , hogy zártkörû ez a "tanács" , valahol meg kell húzni a határt, hiszen motorosból sok van. |
Mikky | 8963 | 2013. december 14. 20:05 | Válasz erre: 8962 |
Az biztos,hogy be lehet szarni,amikor a Zsiga beindul. A Szabo II-vel dol beloluk a poen. Es ez 80 ev felett. Beszall meg Goszputyin(az oreg Reisz Jani bacsi). A buli teljesen zart koru. Sajna csak tagokat engednek be.
|
hacse | 8962 | 2013. december 14. 12:25 | Válasz erre: 8961 |
A többiek nevében nem tudok nyilatkozni, én személy szerint megismertem és ezért is tettem fel a kérdést, mivel beszélgettem olyan motorossal , aki hallotta élõben élménybeszámolót tartani Zsiga bá-t , és azt mondta az illetõ, hogy nagyon "laza fazon" és nagy élmény vele egy helyiségben tartózkodni.. De gondolom rajta kívül is van pár jó arc köztetek. Sajnos a feltételek közül nem soknak felelek meg , vagyis csak átvitt értelemben; mindenki annyi idõs , amennyinek érzi magát; én sok esetben 55-nek is tudom érezni magam, pályabírói feladatokat szoktam ellátni a 80-as évek végén meg a 90-es évek elején krosszversenyeken, ez is stimmel, valamint rengeteg polgártársunk Simsonját ,Pannóniáját , MZ-jét , stb generáloztam anno, úgyhogy szerelõ is vagyok .... ;o)))) Azt a másik , szemüveges 30-35 év körüli tagot viszont nem ismerem, úgy gondolom Õ csak valami arra vetõdött személy lehet , akinek mondták, hogy szerepelhet egy közös fotón a Hamar Zsiga bácsival. ..ehe..ehe.. ;-)) |
Mikky | 8961 | 2013. december 13. 20:40 | Válasz erre: 8960 |
A felveteli kovetelmenyek: minimum 45 eves kor,motoros vagy motorsporttal kapcsolatos mult. Pld. szerelo,palyabiro stb...a tobbit elintezem. Rengetegen szeretnenek jonni,de tul sokan vagyunk. Ja,a Hamar Zsigat megismertetek? |
hacse | 8960 | 2013. december 13. 18:39 | Válasz erre: 8959 |
Jóes.! A vének tanácsának összeröffenéseire semmiféle más motorkerékpáros érdeklõdésû fajtárs nem juthat be? Vagy igen? Vagy... ;o)) |
Kovacspeter | 8957 | 2013. december 10. 22:14 | Válasz erre: 8949 |
Szokott lenni rendszeresen ilyen összeröffenés az öreg harcosokkal?
|
nferro | 8956 | 2013. december 9. 18:37 | Válasz erre: 8955 |
Akkor megnyugodtam. Hasonló adottságokkal bírok:))))
|
nferro | 8954 | 2013. december 9. 17:59 | Válasz erre: 8953 |
Lehet, hogy igazad van. Amúgy mivel a forma ugyanaz, nyilván mindkettõ tetszik. A gyorsasági motor nem az én stílusom, inkább a laza túrák. Amúgy Te milyen magas vagy? A profilképeden nem tûnsz alacsonynak, így vélhetõen nekem sem lesz gondom a motorral.
|
Mikky | 8953 | 2013. december 8. 16:22 | Válasz erre: 8952 |
Nezd,ezt-a sokaig jo lesz-t mire kell erteni? Ugy gondolod,hogy egy ido utan megunod,hogy nem eleg gyors? Ha leforgatod a sebessegeket 11 000-ig,akkor en ugy gondolom,hogy eleg kellemeset lehet gyorsulni. Ha ennyi nem volna eleg,akkor inkabb speed motort kene nezegetned. A 750-es nem sokkal lassubb mint az 1200-es. A nakedbike-ok kulonben sem a nagy sebbessegrol szolnak. 170 felett kellemetlenul fuj a szel,rangat,dobal. A nagy tempohoz idomos gep kell. Ha viszont a tartossagara gondolsz,akkor meg inkabb jol meg kell nezni,hogy mit veszel. Nem szamit a kobcenti. Nem megfelelo karbantartas,ganyolva,filler nelkuli javitassal nagyon le lehet amortizalni egy gepet. A km-ert meg szard le. Mind vissza van tekerve. Muszakilag legyen rendben.
|
nferro | 8952 | 2013. december 8. 14:46 | Válasz erre: 8951 |
Szia! Köszi a választ. Nem is attól tartok, hogy a 750-es most kicsi lesz, hanem ha már vált az ember, akkor talán érdemes egy füst alatt olyan motort választani, ami sokáig jó lesz. nferro |
Mikky | 8951 | 2013. december 8. 13:56 | Válasz erre: 8928 |
Nekem 750-esem van. Teljesitmennyel semmi gondom. Ugyhogy amiatt nem kell 1200-est venned.
|
Mikky | 8950 | 2013. december 8. 13:38 | Válasz erre: 8949 |
Bradiz. Irtam egy szep hosszu levelet. Olvastad?
|
Mikky | 8949 | 2013. december 8. 13:37 | Válasz erre: 8948 |
Voltam a venek tanacskozasan. Nagyon jo volt. Csak olyan oregek lettek. Ha ha. Beszeltem a Bregyoval. Ok csinalnak mindenfele motort. Ha kell erte is mennek es vissza is hozzak trailer-el. Penz kerdese az egesz.
|
Mikky | 8948 | 2013. december 8. 13:34 | Válasz erre: 8947 |
Szep jo napot mindenkinek. Csak olvasgatni tudtam ezidaig,mert ha elkezdtem gepelni,akkor a kurzor osszevissza ugralt. Gondolhatjatok. Ma jottem ra,hogy nem hasznalom a tuchpad-et,(egerrel dolgozok) ez meg onallo eletre kelt. Na jol megsatiroztam es lass csodat,tudok irni.
|
nferro | 8946 | 2013. december 5. 17:13 | Válasz erre: 8945 |
Szia! Nem baj, azért köszi. Hát igen, végül is tájékoztató jellegû és ránézni is jó a km órára, pláne, ha visszafelé forog, mint Christine-é.:))) |
Kovacspeter | 8945 | 2013. december 5. 10:04 | Válasz erre: 8944 |
Üdv! Nem ismerõs sajnos. A km-óra állás ezeknél a tizenpár éves gépeknél irreleváns, nagyjából két-három tulaj után. |
nferro | 8944 | 2013. december 4. 09:41 | Válasz erre: 8941 |
Szia! Köszönöm a választ és az üzenetet is, keresni foglak. Valóban a Jam Clerk féle link az. A másikat elvitték vagy lejárt a hírdetés. Az km-ben duplája volt a veszpréminek. Ami még fent van, az egy 750-es. http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_1200_inazuma_csere_is-7389365 http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_e-7387418 |
Jam Clerk | 8943 | 2013. december 4. 09:18 | Válasz erre: 8941 |
Szerintem ez az: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_1200_inazuma_csere_is-7389365 |
Kovacspeter | 8940 | 2013. december 3. 21:06 | Válasz erre: 8938 |
Értem, de ha hosszabb távon gondolkodsz a jelenlegi Vfr-edben akkor lehet hogy érdemes zsebbe nyúlni és rááldozni a lét. Másfél lityivel kevesebb fogyasztás, és kisebb fordulaton még erõsebb is lesz. Szép a gépezet, egészséggel, balesetmentesen 'fogyaszd' |
nferro | 8939 | 2013. december 3. 14:36 | Válasz erre: 8936 |
Szia! Köszönöm, írtam privátban. Veszprémben láttam egyet a használtautón hírdetve. Nem ismeri valaki? Üdv: Nagy Feró |
meszi1100xxx | 8938 | 2013. december 3. 14:16 | Válasz erre: 8937 |
Kovacspeter | 8937 | 2013. december 3. 11:04 | Válasz erre: 8933 |
Hú de patika állapotú ez a gépezet. Ha rászánod a lóvét hogy átcommandereztesd a Vfr-t valamelyik erre szakosodott mûhelynél, akkor jóval kevesebbet fog enni. |
Kovacspeter | 8936 | 2013. december 3. 10:46 | Válasz erre: 8930 |
Szia! Annyit tennék hozzá hogy az üléspozíció elég alacsony, (alacsonyabb a Banditnál ha azt esetleg próbáltad) 79 centi, nem tudom hogy a Divié mennyi lehet. 12 ezres szervizintervallum van, szelephézag, karbiszinkron, meg ami adódik. Olaj 6 ezrenként, szokvány kopódolgok nem olyan vészesek árban gyáriban se, a fékbetét valamelyest húzósabb mondjuk. A baj a ritkán cserélendõ alkatrészekkel van, pl a féktárcsa az brutál, bár az más (japán) motorokhoz is drága. Szoboszlói vagyok, meg tudom mutatni a gépet, esetleg egy téli 'egészségügyi' járatás alkalmával is, de az a helyzet hogy hétvégén voltam otthon, és úgy néz ki legközelebb csak ünnepekre megyek mert annyi a meló. |
Kovacspeter | 8935 | 2013. december 3. 10:39 | Válasz erre: 8925 |
Ez egy költemény, már csak küllõs kerekek kellenének bele.
|
nferro | 8934 | 2013. december 1. 09:46 | Válasz erre: 8933 |
Szia! Nagyon köszönöm az információt, remélem nekem is összejön a gép.:) Feró |
meszi1100xxx | 8933 | 2013. december 1. 09:23 | Válasz erre: 8932 |
nferro | 8932 | 2013. november 30. 17:24 | Válasz erre: 8931 |
Szia! Köszi szépen. Meg fogom keresni, hátha... |
hacse | 8931 | 2013. november 30. 14:34 | Válasz erre: 8930 |
Aggyonisten! Kovacspeter hajdúszoboszlói származású egyén - akinek a 100000++-os ezerkettese van, - nagyrészt Pesten tartózkodik, de ha felveszed vele a kapcsolatot akkor biztos tudsz vele egyeztetni idõpontot , mert néha hazalátogat. ;o) |
nferro | 8930 | 2013. november 30. 07:46 | Válasz erre: 8929 |
Szia! Nagyon köszönöm a hasznos információkat, ezek alapján erõsödik az elhatározás:). Én is abban reménykedtem, hogy egy ekkora blokkot normálisan használva nem nagyon lehet széthajtani. Ha esetleg van olyan motoros társunk, aki Debrecen vagy környékén ilyen paripával rendelkezik és engedi, hogy közelrõl megnézzek egyet, azt megköszönném. Én is csak attól tartok igazán, hogy nehogy alacsony legyen, mert akkor nem tudom, hogy mennyire lesz jó az üléspozíció. Üdv: Nagy Feró |
hacse | 8929 | 2013. november 29. 22:39 | Válasz erre: 8928 |
Szesz Feró! Az ezerkettes Inazuma egy nagyon jól kezelhetõ motor annak ellenére, hogy a max nyomatékát 4000-4500 környékén adja le. A futómûve kitûnõ ! Szervizzel kapcsolatban nem tudok nyilatkozni mert oda nem járunk. Az alkatrészek drágák is meg nem is, attól függ , hogy mirõl van szó, ha csak a szervizintervallum alkalmával cserélendõket nézzük , akkor nem drágák. A lényeg, hogy ezek már nem fiatal technikai vívmányok , úgyhogy leginkább a porlasztók tûszelepei , tömítései szoktak megöregedni. A blokk örök életû fajta, Kovacspeteré is túl van már a százezer kilométeren de az állapota alapján olyan , mintha most járódott volna be. Én igazából nem is tudok mit írni , mert az enyémnek még semmi hibája nem volt - az órájában 38000 km van - , csak olajat meg szûrõket , cserélgetek meg szelephézagokat állítgatok, aztán csak megy. Nekem a fogyasztás 4,7-5,3 között szokott alakulni túratempónál, ami, olyan 90-110 km/h-t jelent. Ha 185 cm magas vagy , akkor érdemes egy ülõpróbát tenned , mert elég alacsony építésû a gépezet. Kovács Péter bácsi tudna többet mondani , mert õ valójában egy Inazuma kentaur. :-) , na meg Billig Péter is tudhat okosságokat, hiszen õ már többször "megkarcolta" önhibáján kívül a sajátját , igaz, hogy az hétötvenes , de hasonlók a tapasztalatok azokkal is. Ha úgy döntesz , hogy belevágsz, akkor sok szerencsét hozzá ! |
nferro | 8928 | 2013. november 28. 17:52 |
Sziasztok! Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Az a helyzet, hogy teljesen belezúgtam az 1200-as Inazumákba. Gyönyörûek, de ugyanakkor be is vagyok tojva tõlük, mert "kissé" brutálnak tûnik az erejük. Idén õsszel vettem magamnak újra motort, 12 év kihagyás után. Most egy Yamaha xj 600 s-em van, kb. 1500 km-t mentem vele szeptember óta. Akinek van 1200-as motorja, kérem mondjon pár szót, hogy mennyire kezelhetõek, szervízköltsége nagyon magas-e, meg úgy egyáltalán mennyire kíván nagyon gyakorlott motorost? Mire kell figyelni vásárlásnál, vannak-e jellegzetes hibák? Az ifjúi hévtõl nem annyira tartok, ahhoz már öreg vagyok, de úgy gondolom, hogy ha cserén gondolkodom, akkor talán jobb, ha nem a 750-est nézegetem (bár az is gyönyörû). Az xj amúgy tök kezes, azt is szeretem, de a 185 cm-hez és a majd' egy mázsámhoz kicsit kicsinek érzem. Köszi szépen: Nagy Feró (a kevésbé ismert:)) |
hacse | 8927 | 2013. november 27. 17:18 | Válasz erre: 8925 |
Ez mindenképpen a legszebb café racerek között van. Nekem akkor tetszene még inkább, ha a drótküllõ, meg a sorkettõ is a jellemzõi lennének. Gyönyörû az a benzintartály.
|
hacse | 8926 | 2013. november 27. 17:10 | Válasz erre: 8924 |
Ha alapesetben is jó, akkor ne tedd rá a pinlockot, mer´ széjjel szárad a plexi . :-) Nagyon bevált párátlanító a plexire történõ ráköpés (természetesen belülrõl) , majd nyál elkenés . Csokis palacsinta betáplálása után közvetlenül nem ajánlott, vagyis jó, mert akkor nem a párásodással lesz elfoglalva az ember. Tapasztalatok szerint a boros nyál a leghatásosabb , :o))
|
Billigpeter | 8925 | 2013. november 26. 20:58 |
Beautiful transformation, pure and simple lines, dark color, close to the new Norton design...and nevertheless without a lot of transformations , the original Inazuma is already almost perfect...*![]() ![]() ![]() |
Billigpeter | 8924 | 2013. november 26. 20:57 | Válasz erre: 8922 |
Köszönöm szépen, úgy legyen:-) Nem, azért, mert szar volt. Nincs még benne a pinlock, szombaton, meg vasárnap mentem benne esõbe, párába, hidegbe, nem párásodott be. Ennek ellenére bele fogom tenni, mert az fényre sötétedõs, sötétre világosodós:-) |
Kovacspeter | 8923 | 2013. november 25. 22:29 | Válasz erre: 8917 |
Sajnos semmire, csak a nyersanyag van lementve. Mostanában gondoltam hogy kezdeni kéne vele vmit, kellene egy normális grafikus.
|
Kovacspeter | 8922 | 2013. november 25. 22:24 | Válasz erre: 8916 |
:-) Nem csak a kutast hanem magamat is ha túl sok levegõ kerül bele, és gallyra megy a szimering, meg az o-gyûrû. Úgyhogy inkább a biciklipumpa mint a benzinkutas kompresszor. E örö e bódottá! Egészséggel használd a sityakot! A régit az ütközés miatt kellett cserélni? Sötétben próbáltad, nincs fénytörés a pinlockkal? |
hacse | 8921 | 2013. november 24. 16:59 | Válasz erre: 8915 |
Ááááá neeem, én nem. ;-) De aszongyák szemérmes koldusnak üres a tarisznyája .. :o))
|
hacse | 8920 | 2013. november 24. 16:54 | Válasz erre: 8916 |
Nem tom melyik elvetemült pofázik bele a más dógába ..;o) Összevont ünnepségsorozat ? Gratulálást mondok neked ! ;-))
|
bradiz | 8919 | 2013. november 22. 11:22 | Válasz erre: 8911 |
sziasztok nagy nehezen megoldódott a karbi probléma. többszöri próbálkozás a szerelõnél szerintem már hülyének néztek a szervízben õk állítoták kibróbálták tökéletes hogy hogynem csak nálam torpant.már kezdtem beletörõdni ez ilyen tettem egy utolsó próbát.a szerelõ elmondása szerint visszavett a benzinszintbõl,láss csodát megjavult
|
Billigpeter | 8917 | 2013. november 21. 22:21 |
Peti, jutottál valamire a pólós kép feljavításával? És ha igen, kaphatok belõle? |
Billigpeter | 8916 | 2013. november 21. 22:12 | Válasz erre: 8915 |
Kovacspeter | 8915 | 2013. november 21. 21:00 | Válasz erre: 8913 |
Micsoda? El akarja csaklizni a dugómat:-) |
Kovacspeter | 8914 | 2013. november 21. 20:58 | Válasz erre: 8912 |
Yeah, elkészült! Beugranék érte valamikor az oskolába, ha az úgy jó. Holnap zörgök. |
hacse | 8913 | 2013. november 21. 12:34 | Válasz erre: 8912 |
Szesz! T. Petõfi utca 32. Köszi ; hácsé :o)))))))) Ja, meg ehhez jár még telóolaj meg radiális rugós tömítõgyûrû is, aztat is postázzad lécci !!! ehem.... ;-] |
Kovacspeter | 8910 | 2013. november 20. 22:04 | Válasz erre: 8908 |
Akkor valószínûleg nincs hozzá gyári készlet, na lényeg hogy megoldódott.
|
Kovacspeter | 8909 | 2013. november 20. 22:02 | Válasz erre: 8907 |
Há, azt mondom hogy a tieden van a hétötvenes dob:-) Na szóval neki nagyon jól fogyaszt, szerencséje volt vele, ritka hogy minden stimmel egy mások dobbal, és még kevesebbet is eszik. |
zsadam | 8908 | 2013. november 19. 12:02 | Válasz erre: 8905 |
Írtam neki is még anno, azt válaszolta, hogy sajnos nem tud ehhez a modellhez felújítót meg, hogy épp most van egy másik emberkéje akinek ugyanez volt a baja. Újat tudott volna hozni picit olcsóbban mint a bolti ár.
|
Billigpeter | 8907 | 2013. november 18. 21:20 | Válasz erre: 8906 |
Csak a pontosság kedvéért: a Lacién 1000-es dob van, az enyémen 750-es:-) egyébként nem kellett állítgatni, a hörgõs után egybõl visszatért minden az eredeti kerékvágásba, a fogyasztása pedig 4,5 és 6,5 között mozog útviszonyoktól és csuklótól függõen:-)
|
Kovacspeter | 8906 | 2013. november 18. 13:37 | Válasz erre: 8902 |
Ok, kíváncsi vagyok, majd meghallgatom:-) Bár ha sokszor kell még olyan hangerejû szinpadon játszani mint tegnap a Mezzoforte zenekarral, akkor lehet hogy rövidesen hallókészüléket kell feliratni:-) Fogyasztás? A Lacié a 750-es Gixer dobbal szerintem kevesebbet fogyaszt mint ha a gyári lenne rajta. Azt mondta nem kellett hozzáállítani a karburátorokat. |
Kovacspeter | 8905 | 2013. november 18. 13:23 | Válasz erre: 8901 |
Motoralkatrészes Gyula nem tudott felújítókészletet hozni?
|
KawaÉvi | 8903 | 2013. november 17. 21:46 | Válasz erre: 8890 |
Kíváncsi leszek a tapasztalatotokra! Lehet, hogy utánatok én is beruházok egy ilyenre. A sisakom plexijéval ugyanaz a bajom mint Petinek (pedig a balesetem elõtti Caberg sisakban (az is V2R széria volt mint ez) se volt pinlock mégsem párásodott, ez viszont hûvösben, esõben azonnal).
|
Billigpeter | 8902 | 2013. november 17. 21:19 | Válasz erre: 8900 |
Szerintem semmivel nem másabb, mint a gyári volt, de mivel nagyobb az átmérõje, jobban mutat a gépen. valami el van benne szabadulva, ami hidegen rezonál, de amikor megmelegszik, abbahagyja, úgyhogy emiatt nem terveztem, hogy szétfaragom:-) Talán egy kicsivel mélyebb lett a hangja mint a gyárival volt, de ezt csak te tudnád megállapítani szabad füllel Hertz-re pontosan:-D
|
zsadam | 8901 | 2013. november 16. 17:02 |
A benzincsapos móka az egyelõre úgy tûnik megoldódott, a szerelõ talált külföldön felújítószettet 10 ezerért, szóval nem vettem újat. Remélem nem is kell egy darabig még :-) A sárvédõ hosszabbító az rajta volt vételkor, sajnos nem tudom, hogy került rá. Mondjuk 4 csavar tartja, így nagyjából van sejtésem, hogy hogy került oda csak azt nem tudom honnan :-)
|
Kovacspeter | 8900 | 2013. november 16. 00:20 | Válasz erre: 8889 |
A szétesikszer dobbal mik a tapasztalatok?
|
Kovacspeter | 8899 | 2013. november 16. 00:19 | Válasz erre: 8890 |
Jó ötlet. Nem rég vettem pinlockot (meg új plexit mert a régit összebarmoltam), bevált, egy dolgot kivéve: éjszaka bizonyos esetekben van egy kicsi fénytörés, bár nem zavaró.
|
Kovacspeter | 8898 | 2013. november 16. 00:15 | Válasz erre: 8897 |
És a legnagyobb, a jégsapkás Elbrusz, 5640 m. Igaz ide már nem motorral mentünk;-)
![]() |
Kovacspeter | 8896 | 2013. november 16. 00:08 | Válasz erre: 8888 |
Kovacspeter | 8895 | 2013. november 15. 23:50 | Válasz erre: 8886 |
Üdv! Szép gép, egyben van, egészséggel használd! A hátsó sárvédõ hosszabbítót honnan szerezted? |
Billigpeter | 8893 | 2013. november 15. 22:55 | Válasz erre: 8890 |
Ja, egyébként bármikor mehetünk, amikor gondolod:-)
|
VVLaci | 8890 | 2013. november 15. 22:29 |
Csak szólj és megyünk! :-))) Sisakba pinlock helyett: http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0CDcQFjAF&url=http%3A%2F%2Fmotoroswebaruhaz.hu%2Fspd%2FPG3000%2FBukosisak-Belso-Lencse-PROGRIP-PG3000-Pinlock&ei=B5KGUticCcextAbk1IHQCg&usg=AFQjCNHflku-UYtpf9zauKGxoDAtMn5G1A&bvm=bv.56643336,d.Yms&cad=rja (Rendeljünk együtt!) |
Billigpeter | 8889 | 2013. november 15. 22:20 | Válasz erre: 8886 |
Néhány kép az ételhordóm "evolúciójáról"
![]() ![]() ![]() |
Billigpeter | 8888 | 2013. november 15. 22:03 | Válasz erre: 8885 |
Téligumi? hólánc? nem gondolnak a motorosokra! Hétfõtõl terveztem, hogy békét hagyok a motoromnak. Nem õ a gyenge láncszem, hanem én. Egyre jobban utálok motorozni a bárgyú autósok közt, akik még egy UFO- módjára kivilágított motorbiciklit se vesznek észre a tükörben. A sisakom is fos, ha lezárom, párásodik, ha megnyitom, kifagy a szemem. a baleset óta 1930 km-t mentem, volt mit bepótolni. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy amíg a kölyökgólyák ki nem kelnek, addig ki sem hozom a vidámszínpadról. Mivel sohasem vonatom ki forgalomból, és a biztosítása is folyamatos, bármikor készen állunk egy alkalomhoz illõ gurulásra.. Én se vagyok rá büszke, ahogy most kinéz, mezõgazdasági utakon jártam vele, az elsõ kerék terítette a sarat, mentem vele ködbe, a szitálás feloldotta, mentem vele jó idõbe, az egész rá is száradt, de az a legnagyobb buli, hogy bármi történt, az ujjamat rátettem az indító gombra, és az ételhordóm életre kelt. Soha nem nézett ki még ennyire ganajul, de soha nem volt még ennyire megbízható. Nyilván a fogyasztása is mutatja, hogy nem napi 130 km megtételére tervezték 8-10 megállóval. Bõven 6 felett papikált a napi 3-5 alkalommal történt 2-8 perces melegítésekkel, de szó nélkül tette. Az elmúlt idõszakban tényleg csak a tankot nyitogattam meg a láncot fújogattam. Hogy fán lekopogjam, itt a fejem...Kopp.. Kopp ..Kopp. Élvezem ezt, remélem, így is marad. |
Billigpeter | 8887 | 2013. november 15. 20:50 | Válasz erre: 8886 |
Szevasz Zsadam! Csinos vas ez, használd egészséggel. mi lett a benzincsapos miújsággal? megoldódott? Egyébként ilyen ez a motorsport- ha esik az esõ megázol, a kutya meg megharap, vagy elütöd, de egyik se jó. Örülök, hogy már hárman vagyunk a 750-es kategóriából, ezzel súlyosbítjuk a befolyásunkat az 1200-ek felett:-) |
zsadam | 8886 | 2013. november 15. 19:03 |
Kovacspeter | 8885 | 2013. november 15. 08:44 |
Tipp az Inazuma terepjáró képességének javítására: esõgumi. Túl szép lenne ha gyártanának ebbõl 170-est...![]() |
hacse | 8884 | 2013. november 12. 19:55 | Válasz erre: 8883 |
Igen igen, aminek ki kell jönnie , annak ki kell... ;o)
|
Kovacspeter | 8882 | 2013. november 11. 22:19 | Válasz erre: 8879 |
A fekete onnan lett linkelve, van még egy másik is kicsit drágábban.
|
Billigpeter | 8881 | 2013. november 11. 18:27 | Válasz erre: 8873 |
Elméletben, de elõször be kéne fejezni azt ételhordót, meg eladni. Vannak nálam ilyen fellángolások, el is szoktak halni. Ha meg sor kerül a cserére, úgyis megtudjátok :-)
|
Jam Clerk | 8879 | 2013. november 11. 10:26 | Válasz erre: 8877 |
Azért a hahu-ra nem ennyiért vannak föltéve ;)
|
hacse | 8877 | 2013. november 11. 10:19 | Válasz erre: 8876 |
Jónapotot kívánok! Én pontosan ennyiért vásároltam 5 és fél évvel ezelõtt , gyári fényezéssel az enyémet, ami ugyancsak 2000 májusi, és abban is pontosan most van 38000 km. Ha ennyit adnak ezért, akkor én is eladom... Értékvesztés nélküli motorok ezek. ;o) |
Kovacspeter | 8876 | 2013. november 10. 21:15 |
Na, ennyiért biztos nem fogja eladni: http://www.kepesmotor.hu/suzuki-utcai_klasszikus/p943040 Annak idején 5 éves körüliek mentek ilyen árban, vagy még kicsit akár lejjebb is. |