Kovacspeter | 8875 | 2013. november 10. 21:10 | Válasz erre: 8874 |
Jobban megnézve furcsa hogy vajon miért kellett az elsõ féknyergét cserélni?
|
Kovacspeter | 8874 | 2013. november 10. 21:08 | Válasz erre: 8873 |
Például: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_1200-7374340
|
Kovacspeter | 8873 | 2013. november 10. 21:05 | Válasz erre: 8871 |
Igazad van, rá akartam alkudni, de mire felhívtam volna addigra levették. Az eleje mondjuk le volt rombolva rendesen. Szerintem rácsapott valami bontós, abból kiindulva hogy kissé túl volt árazva. 500 felett már kapni papirosat, aminek megvan keze-lába. Télleg 1.2-es a terv? |
Kovacspeter | 8872 | 2013. november 10. 20:54 | Válasz erre: 8870 |
Ok. De ha van kocsma, akkor a bíróság már nem is biztos hogy kell;-)
|
Billigpeter | 8871 | 2013. november 8. 18:07 | Válasz erre: 8867 |
lehet, alkudnod kellett volna a törött zezerkettesre, abba volt minden, csak az eleje volt ganaj. Nekem van egy komplett blokkom fõtengely nélkül generátorral, önindítóval, van két elsõ teleszkópom becsúszószár nélkül, meg van egy használt hátsó lánckerekem 70%-os állapotban. Elfér a garázsban, bár gondolkozom rajta, hogy le kéne cserélni az ételhordót egy ezerkettesre. persze inazumára:-) |
Kovacspeter | 8868 | 2013. november 8. 16:08 | Válasz erre: 8865 |
Mi lesz, akkor most tényleg találkozunk a bíróságon?;-) Neked tomképpen van már benne gyakorlatod;-)
|
Kovacspeter | 8867 | 2013. november 8. 16:05 | Válasz erre: 8864 |
Igen, láttam az oldalukon, azért is kérdeztem rá a hátsóra. Kicsit drágán adja azt az elsõt, még úgy is hogy hibátlan csillivilli. Elkezdtem nézegetni a dógokat, azzal a gondolattal vagyok mostanában hogy nem akkor kell megvenni amikor sürgõs, hanem amikor reális áron van használható cucc. Elfér a garázsban.
|
Billigpeter | 8866 | 2013. november 7. 20:51 | Válasz erre: 8861 |
Olyan mint az emberi hülyeség. Az rendszersemleges :-)
|
Kovacspeter | 8863 | 2013. november 6. 22:16 |
Ha valakit érdekel, Kakasdon van egy pár hátsó teló 750-es Inazumához.
|
Kovacspeter | 8862 | 2013. november 6. 22:13 | Válasz erre: 8860 |
Én is köszönöm Petibának, Janibának egyaránt!
|
Kovacspeter | 8861 | 2013. november 6. 22:08 | Válasz erre: 8855 |
Hát ja. Rendszerek jönnek-mennek, de a karrier az töretlen.
|
VVLaci | 8858 | 2013. november 6. 08:04 | Válasz erre: 8857 |
Mert Te szereted a kihívásokat! :-))))))))))))
|
Billigpeter | 8857 | 2013. november 5. 22:11 | Válasz erre: 8852 |
Sokkal olcsóbb, nem fogy a benzin, nem kopik a vas, nem lehet vele bukni, stb. Én maradok a valódinál:-) |
hacse | 8856 | 2013. november 5. 15:40 | Válasz erre: 8852 |
És közülük képezõdnek a legrutinosabb motorkerékpár - vezetõk..
|
Jam Clerk | 8854 | 2013. november 5. 07:51 | Válasz erre: 8851 |
Nem plágium, csak... ööö... nem jelölted meg a forrásaidat. Ettõl még lehetsz köztársasági elnök és akár doktor is (egy darabig). ;-) A söröket rád bízom, idén egy kortyot nem ittam e nedûbõl, és már nem is fogok, mivel év elején sikerült szert tennem 50 liter borra, meg pár szódásüvegre, amit szorgalmasan utántöltettem :-) Szódám még van. Borom... hmm. Majd lesz. |
Kovacspeter | 8853 | 2013. november 5. 00:55 | Válasz erre: 8850 |
Béla bácsi is egy érdekes figura, idõben elhagyta az Mszmp süllyedõ hajóját. Aztán elegánsan átigazolt a Kisgazdákhoz, jó tíz év múlva meg beterjesztette a Lex pokolt, miszerint túl nagy a baloldal súlya a sajtóban. Ami akkoriban éppenséggel úgy is volt. Szívesen megkérdezném tõle, mi volt vajon az igaz, melyikben hitt? Most meg alkotmánybíró...
|
Kovacspeter | 8852 | 2013. november 5. 00:49 | Válasz erre: 8847 |
Pedig meglepõen sokan vannak akik internettel motoroznak;-)
|
Billigpeter | 8851 | 2013. november 4. 19:47 | Válasz erre: 8850 |
Szerintem biztosan abba a könyvbe vót:-) Na jó, a korábban említett szakirodalomból származik az idézet, és mivel nem jelöltem meg a forrást, így plágium. Mivel le tudtál vele buktatni, nem volt hiába az az öt év:-) Legyen az a büntetésem, hogyha összefutunk, én fizetem a söröket (egy darabig) :-) |
Jam Clerk | 8850 | 2013. november 4. 08:05 | Válasz erre: 8843 |
Függetlenül attól, hogy jogot végeztem, ezzel a mondattal én a dicsõ emlékû "Kretén" újságban találkoztam, még az egyetem elõtt :) Viszont hiába kerestem a tankönyvekben, nem tûnt fel sehol. Hiába volt az az 5 év. A tippem amúgy Pokol Béla könyve lett volna, de azt nálunk élõ ember nem tudta végigolvasni... |
hacse | 8849 | 2013. november 3. 20:37 | Válasz erre: 8848 |
Még az egyedül történõ motorozásokat sem pótolja. Én pl. legalább annyira szeretek egyedül motorozni, mint közösen. Egyedül talán még egy kicsit jobban ...
|
VVLaci | 8848 | 2013. november 3. 20:27 | Válasz erre: 8847 |
Utazni valóban jó, fõleg motorral, szabadon. Az internet jó a célok kijelöléséhez, a kapcsolattartásra. De a közös motorozásokat semmi nem pótolja!
|
hacse | 8847 | 2013. november 3. 19:09 | Válasz erre: 8846 |
Kicsi. Csak akkor tûnik nagynak , amikor megnézem az üzemanyag árakat, vagy ne adj Isten a jegyárakat valami emberszállítmányozó eszközre. Ez ugyan megencsak viszonyítás kérdése, de nekem van egy adott alapom a viszonyításra . Jelige ; Utazni jó....jó költséges. Erre mondják, hogy viszont ott az Internet ! Mire én meg fújom a régi okosságot; Jó dolog az , csak nem lehet vele MOTOROZNI. |
hacse | 8845 | 2013. november 3. 11:41 | Válasz erre: 8841 |
Ismerem Gyulát , sokat járt hozzám információkért. Gyakorlatilag mindenben tudtam neki segíteni. Majdnem mindenben képben van, ami Csepellel kapcsolatos. Mondtam neki , ha valami érdekli még nagyon szívesen informálom.. Nem szeretek dicsekedni meg nagyképûsködni , ennél többet nem is írok a témáról. ;o)))) öhöm öhöm..
|
hacse | 8844 | 2013. november 3. 11:33 | Válasz erre: 8843 |
Mindenképpen közelebb jutottunk a reális valósághoz, amint ezt elolvastuk. Köszönjük! Még annyi ,hogy sokat segít ha az ekvilibrista fotocinkográfia fragmentális gasztrektonómiájából eredõ lingvális neuralgikát prereformáljuk , és a végén bekenjük fokhagymás zsírral.
|
Billigpeter | 8843 | 2013. november 2. 20:34 |
Valamint jogszociológiai aspektusból a jog ontológiailag imperatív, attributív emóció. Ha éppen ezen agyaltatok, remélem, segítettem:-)
|
Billigpeter | 8842 | 2013. november 2. 20:32 |
Az allegórikus amplitúdómoduláció anasztatikus karakterisztikája szinkronizál a rekultivációs propagandafunkció konspirációs turbulenciájával.
|
VVLaci | 8841 | 2013. október 31. 21:58 | Válasz erre: 8833 |
Ha érdrkrl a téma, keresd a Pannonia MGTSZ-nél Fóti Gyuszit! Élõ Pannónia lexikon. http://youtu.be/7OuSbUbTqyE
|
hacse | 8840 | 2013. október 31. 19:54 |
engemtöbbekközöttezisérdekelúgyhogymegnézegettemafotókatköszih ogyfeltettedpéldáulanortonmanxokatmiótaéleknézegeteméssehogyse mtudokbetelnivelük |
Kovacspeter | 8835 | 2013. október 30. 23:51 |
Hihetetlen ritkaság, P12 lux. A gyár bezárása után egy évvel külön kívánságra összeraktak pár motort a meglévõ cuccokból. 'Majdnem' P21 luxus felszereltségû vázba került a P12-es blokk.
![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 8833 | 2013. október 30. 23:43 |
Az elsõ Pannónia a Tl, Stoye oldalcsokival, mert a Duna oldalkocsi gyár akkor még nem létezett:
![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 8832 | 2013. október 30. 23:38 |
Ezévi oldtimer kiállítás, a motorrészlegbõl a kuriózumok, már akit érdekel az ilyesmi:
|
Kovacspeter | 8831 | 2013. október 30. 23:08 | Válasz erre: 8826 |
"-Ki volt Attila? -Attila az nagyon ki volt. -Attila Hun volt! -Hun? Hát a kert végibe!" |
Kovacspeter | 8830 | 2013. október 30. 23:05 | Válasz erre: 8823 |
Traktorbelsõ, ez jó;-) Eddig csak gumicsizmáról hallottam.
|
Kovacspeter | 8829 | 2013. október 30. 23:04 | Válasz erre: 8818 |
Kemény csapásokat osztogat az élet az biztos;-) Sokan megkóstolták, és mindenki oda volt tõle. Még az is aki nem szereti a pálinkát. Az erejét nem is érezni, szóval nagyon tud az öreg. |
hacse | 8828 | 2013. október 30. 22:52 | Válasz erre: 8824 |
http://www.youtube.com/watch?v=LHwxCHoUczg Pesszimista zene vidítson téged ! Mindig van lejjebb, de az a jó , hogy a lejtõn még a biciklit sem muszáj tekerni. ;o)))) |
hacse | 8827 | 2013. október 30. 22:45 | Válasz erre: 8826 |
Én / pillanat itthon vagyok HUN, de bárhun HUN lehetek. :o]
|
VVLaci | 8825 | 2013. október 30. 21:39 | Válasz erre: 8822 |
Ha elindulunk valahova, oda is érünk. Az idõ és az út hossza mindig szabadon választott, csak idõnként legyen benzinkút! :-)))
|
Billigpeter | 8824 | 2013. október 30. 21:11 | Válasz erre: 8816 |
Néha én is azt gondolom, hogy már nem lehet szarabb, de általában tévedek.
|
Billigpeter | 8823 | 2013. október 30. 21:10 | Válasz erre: 8817 |
Ez tényleg szomorú hír, a pápa is megkezdte az aggódást. majd kerítünk egy kis törkölypájinkát, amit traktorbelsõbõl fõztek, oszt feljavítjuk fáradtolajjal, hogy meglegyen a színe :-D
|
Billigpeter | 8822 | 2013. október 30. 21:04 | Válasz erre: 8820 |
Az úgy vót, hogy mentünk, mentünk, oszt egyszer csak odaértünk. De nem maradtunk ottan, mert hamar továbbálltunk. Aztán majdnem elvesztünk, de szerencsére meglettünk, így nem evett meg a medve. Jó vót nagyon, jövõre is odamegyünk:-)
|
hacse | 8821 | 2013. október 30. 20:55 | Válasz erre: 8819 |
Na, ez azé' komoly dolog kérem ! Nevetgélni szabad ugyan, de azér' gondoljunk csak bele mekkorákat üt a sors egyesekre ! ;o)))))) , meg még :D is .
|
hacse | 8818 | 2013. október 30. 20:26 | Válasz erre: 8817 |
Húúúúúúúú , aztakeservit !!! Ez legalább annyira kegyetlen dolog,mintha a benzin fogyna ki a sivatag kellõs közepén ! Nem lennék most a helyedben Péter. Ezek az igazán kemény megpróbáltatások az életben. :-) Az , hogy jövõre megpróbálok ... ,az oké; de ADDIG mi lesz ?! Bele mertél gondolni ? Egy kis felelõtlenség azér' volt a dologban részedrõl is, nem intézkedtél idõben, pedig 15 köbméteres tartály ide, vagy oda azér' azt lehetett volna feltételezni,hogy egyszer kiürül. :-)) Jó, tudom, hogy napi 6-7 liternél többet nem szippantottál , de párszor biztos mást is megkínáltál, (tudom, nem szívesen ;o) ) és azt is illett volna belekalkulálni. ;o)))) Valamit majd kiötlünk. Maradok tisztelettel; hacse
|
Kovacspeter | 8817 | 2013. október 29. 20:42 |
Csabi, súlyos probléma történt. Elfogyott az õrségi diópálinka. Jövõre megpróbálok sajátot gyártani. 'Alaplé' van hozzá, a zölddiót kéne jó idõben leszedni, na meg a fûszerezés sem elhanyagolható.
|
Kovacspeter | 8816 | 2013. október 29. 20:38 | Válasz erre: 8814 |
Háát, most már csak pozitív dolgoknak kéne jönnie, ráférne Petire nagyon.
|
hacse | 8814 | 2013. október 28. 19:37 | Válasz erre: 8813 |
Szerintem te (sem) gondoltad volna akkor, hogy ilyen hamar összeáll a mocc . Ügyesen összehoztad, - összehoztátok -mind mûszakilag, mind logisztika szempontjából. A pénzáldozat brutális volt, vagy megnyugtató módon enyhítette a kártérítés a "beruházás" költségeit ? Most már csak jó jöhet ! ;o))
|
Kovacspeter | 8812 | 2013. október 26. 19:36 | Válasz erre: 8805 |
Ezek szerint összeállt, gratula, és eseménymentes további km-eket!
|
hacse | 8811 | 2013. október 25. 20:06 | Válasz erre: 8805 |
Soksokélvezeteskilométertkívánoknektekebbenaformábanis!
|
Billigpeter | 8807 | 2013. október 23. 20:31 | Válasz erre: 8806 |
Rajta maradt a keréktengely biztosító csavaron, reggel, mikor kihoztam a lova(ka)t az istállóból, akkor esett le:-) Egyébként fasza lett a gép, nem húz el, nem ráz, nem megy két nyomon, csak még az elsõ kerék csapágyakat kell majd kicserélni, mert valamelyik szól a kettõ közül. |
VVLaci | 8806 | 2013. október 23. 06:59 | Válasz erre: 8805 |
:-))))))))) És a 12-es krowaszemet megtaláltad a számítógép mellett? Vagy a zsebedben? |
Billigpeter | 8805 | 2013. október 23. 02:25 |
Billigpeter | 8804 | 2013. október 21. 19:12 | Válasz erre: 8801 |
70E +2E a szállítás. Ma került alsó villahíd is Bajáról, de remélem, semmi Baja :-D
|
Billigpeter | 8803 | 2013. október 21. 19:11 | Válasz erre: 8802 |
Szó nem lehet róla, inkább átalakítom a blokkot vizesre:-)
|
Kovacspeter | 8802 | 2013. október 20. 14:29 | Válasz erre: 8790 |
Háát, nem tudok róla.:-) Ok, körbefotózgatok mindent, és küldöm. Bár a hûtéstuninggal kapcsolatban lehet hogy a hûtõvédõ leszedésével érdemes kezdeni;-) |
Kovacspeter | 8801 | 2013. október 20. 14:24 | Válasz erre: 8788 |
Tudom hogy úriemberek pénzrõl nem beszélnek, de mennyiért vesztegette a két telót?
|
hacse | 8800 | 2013. október 17. 21:48 | Válasz erre: 8799 |
Csak vidáman! Mostanság leginkább az MTZ Semperit abroncsai kopnak. :o) Sajnos már ragadnak lefelé a szemhéjaim , úgyhogy többet nincs erõm gépelni. Bocs! Joccakát meg szépnapokat kívánok! |
Billigpeter | 8799 | 2013. október 17. 21:30 | Válasz erre: 8798 |
Én meg annak örülök, hogy örülsz, meg annak is örülök, hogy írogatunk. örömünnep ez a mai, tartsuk tisztességben:-) mi újság a végeken? kopik- e már a road2 oldala? |
hacse | 8798 | 2013. október 17. 19:38 | Válasz erre: 8788 |
Örülök , hogy sikerül szerezned elsõtelót , meg annak is örülök ,hogy ettõl jobb lett a kedved, meg még annak is , hogy utaltak neked zsetont. :o))
|
hacse | 8797 | 2013. október 17. 19:34 | Válasz erre: 8787 |
Én is gratulálok a most vásárolt Inazumádhoz, és azt kívánom, hogy okozzon rengeteg örömet!
|
VVLaci | 8796 | 2013. október 17. 07:46 | Válasz erre: 8791 |
Hohohóóóóó!!! Lehet, hogy még gurulunk is egyet? :-))))))) |
Billigpeter | 8794 | 2013. október 16. 22:31 | Válasz erre: 8793 |
Figyelmedbe ajánlom a 8744 sz. hozzászólást, ahol Mikky meg is rendelte a nemlétezõ felújítószettet:-) |
zsadam | 8793 | 2013. október 16. 22:13 | Válasz erre: 8789 |
Köszönöm a jókívánságot! :) Hamarosan teszek fel képet is. A motoralkatrészes úrnak írtam ma, azt mondta, hogy ennek a típusnak elég egyedi a csapja és nincs hozzá felújító szett sem. Igazából nem egy szezonra tervezem ezt a motort, lehet megéri egy újat venni bele. Maximum nem eszek egy hónapig :) Sajnos csak kutyafuttában tudtam beszélni a szerelõvel, de valami olyasmit mondott, hogy a csapnál folyik el benzin és, hogy azért nem meri teletankolni mert a benzin súlya nyom szét valamit.
|
Billigpeter | 8791 | 2013. október 16. 18:54 |
Elfelejtettem említeni, hogy tegnap megérkezett a biztosítótól a motor rehabilitációs hozzájárulás:-) Lehet, hogy mégsem ért véget a szezon? :-) |
Billigpeter | 8790 | 2013. október 16. 18:52 | Válasz erre: 8785 |
Ha nincs szabadalommal védve, szeretnék róla néhány fotót:-)
|
Billigpeter | 8789 | 2013. október 16. 18:51 | Válasz erre: 8787 |
Szia! Gratula az új géphez, sok balesetmentest hozzá! a benzincsap viszonylag egyszerû szerkezet, kapható hozzá felújító szett.(motoralkatresz@gmail.com). szerintem elõször próbáld meg szétszedni, kitakarítani, lehet, hogy csak beszorult valami zárógyûrû alá. Az inkább aggasztó, hogy ha teletankolod, elfolyik belõle a benzin. hol folyik el? a karbin keresztül? mert akkor a tûszelepek se zárnak rendesen és az további galibákat tud okozni, mint pl. hajtókartörés, vezérmûlánc szakadás, stb. Úgyhogy ennek mihamarabb nézz, vagy nézess utána. üdv. |
Billigpeter | 8788 | 2013. október 16. 18:39 | Válasz erre: 8734 |
Köszönöm szépen a tippet, megvolt még neki az elsõ két teló. péntekre meg is kapom, úgyhogy lassan megint talpra áll a gépsárkány:-)
|
zsadam | 8787 | 2013. október 16. 18:24 |
Sziasztok! Mától kezdve én is Inazuma tulaj vagyok! :) Egy szép fekete 750-es. 2001-es évjárat. Sajnos a benzincsapja nem jó, tudtok ennek a javíthatóságáról valamit? Azt mondta a szaki, hogy félig se meri tankolni a paripát mert elfolyik a benzin. :( |
Kovacspeter | 8785 | 2013. október 13. 21:58 | Válasz erre: 8774 |
Cbr 600-as ventilátor, a hõkapcsolót nem tudni hogy miféle. Ez még lehet hogy nem végleges, ha sokat megy, akkor kap majd egyet ami magasabb hõfokon kapcsol. Gyújtáskapcsolóra van kötve, kapott egy biztosítékot is. A hûtõhöz a közdarabokat is Janibá esztergálta.
|
Kovacspeter | 8784 | 2013. október 13. 21:47 | Válasz erre: 8773 |
Adjisten! Lényeg, hogy sínen van az ügy. Teló alsó szár megúszta végül is? |
Kovacspeter | 8783 | 2013. október 13. 21:40 | Válasz erre: 8772 |
Nem látni jól, de mintha gyári lánckerék lenne hátul. Ha igen akkor még az is lehet hogy tényleg ennyi van benne.
|
Kovacspeter | 8782 | 2013. október 13. 21:36 | Válasz erre: 8772 |
Na, ez már megnézésre érdemes, szépnek tûnik így képrõl. A km. túl szép hogy igaz legyen. A gyújtáskapcsoló már nem gyári rajta, kérdés hogy miért. A 400-as Inazuma belpiacos, azon alkatrészek beszerzése lehet macerásabb ami nem egyezik meg a 750-esével, 1.2-esével, a blokkon kívül sokminden ugyanaz. Használhatóak ezek is, bár ebben a kategóriában inkább kéthengerest vennék, azok jobban húznak alul, ezt jobban kell forgatni, bár nagy fordulaton meg ez az erõsebb. |
hacse | 8779 | 2013. október 10. 10:08 | Válasz erre: 8778 |
Nekem az a tapasztalatom, hogy egy ilyen helyzet kialakulásához Magyarországon még csak korrupció sem kell, sõt még hozzá nem értõ emberek sem kellenek. Elég hozzá ez a keveredett jogalkalmazás, megfûszerezve ezzel a függõséges , bürokratikus hozzáállással .
|
KawaÉvi | 8778 | 2013. október 9. 22:25 | Válasz erre: 8776 |
Köszönöm! Igazad van. Teljesen egyértelmû forgalmi helyzetben ütött el az autó, és egy teljesen döntésképtelen, hozzá nem értõ rendõrségi elõadónak köszönhetõen egy indoklás nélküli határozattal engem hoztak ki egyszemélyben felelõsnek. Ez megdöbbentett mindenkit. Ment a találgatás, hogy ki fekszik jól kinél, mert ez mással nem magyarázható. Remélem azért ebben a korrupt országban is gyõz az igazság, csak egy kicsit elkésve...mert a pénzem benne áll már egy éve! |
Billigpeter | 8777 | 2013. október 9. 22:04 |
Ja, múlt héten megálltam a baleset helyszínén, és megtaláltam a km óra burkolatát a fûben egészben! Nem tört el, csak a krómozása jött le egy 10 forintos felületen. Itt lesz az idõ, hogy kipróbáljam a krómfestést:-)
|
Billigpeter | 8776 | 2013. október 9. 21:48 | Válasz erre: 8775 |
Szia Évi! Az a baj, hogy ebbe az országban bármi elõfordulhat, meg az ellenkezõje is :-( Azért egy kalappal neked hétfõre, remélem, jól végzõdik a történet:-) |