2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
KAWASAKI KLE 500
Következő oldal

Powerslave 234 2014. augusztus 31. 20:25   Válasz erre: 233
Jé, ez egész jópofa :) Én riasztó beszerelésén (nincs messze a szabolcs utca :( ) gondolkodtam, de egyelõre letettem róla, mert így rendkívül költséges volt ez a nyaram, így arra már nem maradt keret.

Én még nem tudom, hogyan fogom megregulázni a lámpákat. Volt, aki azt írta, hogy ez normális boruláskor, és ki fog aludni, de nem tudom, merjek-e hinni neki. Máshol pl. azt olvastam, hogy buborék került az olajszûrõbe, amit a szûrõ kilazításával ki kéne nyomatni, hogy kialudjanak a lámpák, de ez sem teljesen tiszta, hogy is jöhet össze; végülis, ha a pumpa jár, akkor át kell forgatnia az olajat, ha pedig átforgatja, akkor annak a buboréknak el kell tûnnie magától.

Elsõ körben persze fizikailag kéne összerakni a gépet, ez viszont jövõ hétvégénél elõbb nem fog elõfordulni, mert dolgoznia is kell valakinek...
    

Mecsekkawa 233 2014. augusztus 31. 20:01   Válasz erre: 227
Én is megvettem már a kuplungkart, majd talán a jövõ hét végén fel is szerelem.

Az olajnyomás visszajelzõ rendben van, viszont már úgy vettem a motort, hogy a vízhõfok visszajelzõ nem jelzett se oda, se vissza. Szétszedtem és maga a kapcsoló volt a rossz, amire olyan 25.000 Ft-os ajánlatot kaptam az alkatrészkereskedõtöl. Úgyhogy 17.000-ért vettem egy digitális hõfokmérõt, amit beépítettem a vízcsõbe. Ez most így nem csak egy lámpa, de mutatja is a víz hõmérsékletét.

A képen látszik, hogy milyen a cucc.
    

KawaÉvi 232 2014. augusztus 31. 19:20   Válasz erre: 231
A cuccom tetejére volt pókozva a bõrnadrágom.
    

KawaÉvi 231 2014. augusztus 31. 19:16   Válasz erre: 230
Köszönöm szépen a jókívánságokat.
A nemzetközi egészségügyi kártyám rendezte a Görögországi ellátásomat és a Horvátországi kötéscsere költségét. Fizetnem nem kellett. Az utasbiztosításom terhére pedig megpróbálom megfizettetni a káromat a biztosítóval.
A full protektoros bõrnadrágom a csomagok tetejére volt gumi-pókozva. Ezen a napon vettem föl a farmergatyát a bõr helyett elõször, mert rettentõ forróság volt. A vicc hogy feltépõzárazható térdprotektorom is van. Itthon hagytam a garázsba...
    

Powerslave 230 2014. augusztus 31. 15:32   Válasz erre: 228
Protektor, basszameg, protektor!!! :(((
4 ezer körül már kapsz olyat, amit felcsattinthatsz az egyszerû farmer fölé.
A legnagyobb baj, hogy a térdedet elég egyszer szétnyomni és soha többé nem jön teljesen rendbe.
Legalább biztosításod volt, vagy még a kezelést is csengetheted?

Mindenki elesik ezen a hétvégén? Tegnap a buszról (újpest-vk. - szentendre) láttam, ahogy egy társunk fekszik az úton, körülötte emberek. Most meg ti.

Hülye egy év ez, de tényleg...

Jobbulást, Évi, pihengess sokat, és nézd a napos oldalát: amíg nem vezetsz, addig ihatsz kedvedre ;)
    

eröt 229 2014. augusztus 31. 15:25   Válasz erre: 227
Pár perc járatás után kialszanak a piros fények.Nem kell parázni miatta.Ezek így mûködnek.
    

KawaÉvi 228 2014. augusztus 31. 14:10   Válasz erre: 227
Sziasztok, Szia Bence!
Olvastam a gyök kettõvel való borulás történetét. Nos én múlt héten pénteken az Albán-Görög határon nem voltam ilyen szerencsés. Az útviszonyok sem egészen civilizáltak arrafelé, és egy bizonytalan jobbos kanyarvétel során mikor is belemartam a fékbe a gumik szinte csúszás nélkül mentek ki alólam a murvás zúzott köves úton.
A motorom - csodával határos módon - egy kuplungkar-véggel lett csupán kevesebb. A bukócsõ és sebváltó-kar vége behajlott (ezek egy 19-es csillag villáskulccsal vissza lettek hajtva.
Én már nem voltam ilyen szerencsés. A mediterrán hõmérséklet miatt farmernadrágot vettem föl a protektoros bõrnadrág helyett (a többi ruházatom (csizma dzseki) full protektoros volt), így a bal térdem kaput! A dzsekim jobb karja árulkodik arról hogy ha az sincs rajtam a könyökömbõl egy ép porcika nem maradt volna. És hát a csizmát is leamortizáltam kissé. De a térdem az egyenlõre nyújtja a szabadságomat.
Ami talán a javamra írható, hogy összevarrott lábbal a baleset után négy nappal fájdalomcsillapítóval teletömve magam, 2000 kilométert levezettem, és csütörtök este 11-re saját motorommal hazajöttem! Akkor éreztem életemben elõször, hogy de jó hogy nem kell holnap motorra ülni :-)
Azóta a kórházat járom minden nap. A Görögországban kapott varratot kiszedték a sebet szétnyitották, mert nagy igyekezetemben a sebem elfertõzõdött....
De itthon vagyok!!!!!
Mellékelek képet a Görögországi kórházról ahol összerakták a térdem, és ahová ott is visszajártam kötéscserére (Ioannina).
    

Powerslave 227 2014. augusztus 31. 13:35   Válasz erre: 226
Óóóbaa... Más gond nem lett? Te jól vagy?
A kuplungkarért a CMA-nak 2000 forintot fizettem, nem igazán tétel. Holnap érkezik, a pacskerral együtt (a futár 1600).

Nálad nem õrült meg az olaj- és a vízlámpa? Nekem sajnos a puff óta világítanak, pedig pofont csak a lábtartó, meg a kuplungkar kapott.
    

Mecsekkawa 226 2014. augusztus 30. 19:05  
Nem kellet volna a borulással az ördögöt a falra festeni. Kb. 5 km/h-ás tempóval csúsztam el a vizes füvön, a kuplungkar vége bánta. De úgyis terveztem a a kuplung meg fékkar cseréjét, nem volt egyforma és el is volt görbülve (így vettem). Szóval megkaptam a végsõ lökést....
    

Powerslave 225 2014. augusztus 28. 16:00   Válasz erre: 224
Nno, kérem, meglett a konzol, van bódottá :)
Utánvéttel vettem, jattal együtt 6500 forintot fizettem érte.

Idõközben került oldaltámasz is, a CMA jóvoltából, ennek részleteit azonban még meg kell tárgyalni; Gyakorlatilag olyan 8 körül lesz borravalóval együtt, illetve a kuplungkar árát várom még.

Ha ezek megvannak, és sikeresen össze is koszoltam magam, leszámolok a hibalámpákkal, aztán viszem mûszakira.

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Széles utat!
Pow
    

Powerslave 224 2014. augusztus 21. 10:59   Válasz erre: 223
Riszpekt! Nagyon szépen köszönöm! :)

[UPDATE]
Ejj, az oldaltámaszt sajnos elvitték (látom, ez nekem a mumusom lesz, mert sehol sincs), de lábtartó konzolom, úgy tûnik, kerülni fog.
    

Mecsekkawa 223 2014. augusztus 20. 19:16   Válasz erre: 222
Nemrég láttam ezt a hirdetést: http://www.kepesmotor.hu/kawasaki-tura_enduro/p1362507Hátha van valamije ami neked kel...
    

Powerslave 222 2014. augusztus 20. 15:27   Válasz erre: 220
Azért én most egy kicsit irígyellek. Nekem még mindig nincsenek meg a szükséges alkatrészek az összerakáshoz, miután eltört az oldaltámasz és a motor mellett álló ványadt testemen kívül semmi sem tompította az aszfalt büntetését.

Túrhatom a bontókat orrvérzésig, mert idegenbõl újonan berendelni a törött szirszarokat egy vagyon...
    

bakos 221 2014. augusztus 20. 10:43  
Van valakinek tapasztalata 2005 utáni modellhez való túraplexirõl?
    

Mecsekkawa 220 2014. augusztus 18. 19:14   Válasz erre: 218
Szia!

Szerintem is elég szerencsétlenül lett megoldva az oldaltámasz, miután megvettem a motort másnap sikerül eldöntenem az udvaron. Szerencsére csak a füvön és valóban nem sérült sehol, csak a kormány vége lett földes. Én is használom földutakon is, ezért is gondolkodok a bukócsõben, de talán majd karácsonyra...
    

Coopland 219 2014. augusztus 18. 14:38  
Sziasztok!
Most leltem rá erre a fórumra, és csatlakoztam hozzátok. Nekem egy 2003-as KLE 500-asom van, nagyon megszerettem, bár még nincs nálam régóta, szabadonfutót cseréltünk meg olajat eddig, esztétikailag szerintem nagyon szép! Szívesen megismerkednék Veszprém megyei vagy a környéken lévõ motorosokkal!
SZÉLES UTAT!
Coopland
    

bakos 218 2014. augusztus 12. 10:09  
Sziasztok, most leltem rá erre a fórumra, gondoltam leirom ide a tapasztalataimat a motoromról. Egy 2005ös kle-m van, 3. éve használom fõként túrázásra. A legjobb fogyasztás nálam 80-90es temponál feldobozolva lett 3.8 liter, 4.7 a legroszabb városban. Írtatok itt a bukócsó kérdésrõl, az a tapasztalatom hogy a felborult motornak nem ér le az oldala amikor eldöl/oldalán csúszik. Estem és dõltem vele többször és csak az oldaldobozon(vagy ha nincs fent akkor a doboz tarto konzolon), a kormányvégen es az elsõ villa alsó végén sérül a motor. Az idomokon egyetlen karc se lett. Azóta mondjok megvettem rá az sw moteck bukocsöveket mert jól áll rajta, de ha csak a védelem miatt gondolkodtok a megvételéven szerintem nem érdemes ennyit kiadni érte. Összességében nagyon szeretem a motort, most nyáron voltam vele montenegro albánia macedonia koszovo túrán, jó szerepelt földúton és aszfalton is, egyedül az oldaltámasza borzasztó, megpakolt motornál használhatatlan. Hirtelen ennyi jut eszembe.
    

eröt 217 2014. július 23. 20:15   Válasz erre: 215
Szerintem nem kéne.Én inkább az elsõt cseréltem egyel kisebbre.Dinamikusabb lett.Nem eszik többet és a végsebesség se csökkent.Próbálkozni persze lehet.Hátha bejön.
    

Powerslave 216 2014. július 23. 10:11   Válasz erre: 215
A szolidan (tényleg kultúráltan) megreszelt kipufftól, és a kulcstartó fültõl eltekintve nekem 100% gyári a ló, így nemigen tudok errõl nyilatkozni.
    

Mecsekkawa 215 2014. július 22. 18:49   Válasz erre: 214
Nekem 500-as van, döntõen rövidebb távokon (15-100 km) használom vegyes üzemben és 5 l/100 km-re szokott kijönni a fogyasztás. Gondolkodtam a hátsó lánckerék pár foggal kisebbre cserélésén is (ha jól emlékszem most 46-os van rajta) a fogyasztás csökkentése végett. Van valakinek tapasztalta ezen a téren?
    

Powerslave 214 2014. július 20. 12:23   Válasz erre: 210
Nyugisan eddig olyan 4.6 volt a legjobb fogyi, "középnyugis-tempósan" - ami igazából még mindig egész nyugis, de már nem nyomatékból gurulászás - 5.7, városban meg lenyelt 6.78-at (egyáltalán nem forgatva), amit egy ekkora géptõl kicsit erõsnek érzek (bár ez Budapest)...

Nem tudom, mennyi a vége, mert nem szoktam forszírozni. 100-110-nél olyan 5000-et forog a fõtengely. Papíron 42 lovat tud.
    

Powerslave 213 2014. július 20. 12:15   Válasz erre: 211
Komolyan? Basszus, ezt nem tudtam. Csak annyit, hogy 30 nappal elõbb már mehetek vizsgázni.

Sajna motorka egyelõre nincs egyben, így nem nagyon vizsgázgatunk mostanában... :(
    

manóbácsi 212 2014. július 19. 10:07  

"ERÕT "Igazat beszél !

    

eröt 211 2014. július 18. 21:13   Válasz erre: 208
Ha a lejárat elõtt kérsz vizsga idõpontot akkor harminc nappal kitolod a forgalmit.Ha akarod higgy nekem.Ha nem hát nem.
    

hiei 210 2014. július 18. 17:46   Válasz erre: 208
Fagyasztás, hogy alakul neked?
Nekem nyugasan 4.4 tempósan végigpörgetve 5.7.
Végsebessége mennyi a 400-asnak?
    

Powerslave 209 2014. július 18. 17:06   Válasz erre: 204
Ja, egyébként verpe volt Debrecenbõl egy 400-assal, de ahogy látom, lecserélte.
    

Powerslave 208 2014. július 18. 09:46   Válasz erre: 206
Hátul nagyon jó, eddig nem volt vele gond. Ha nagyon hideg akkor azt azért megmutatja kigyorsításnál, de akkor is csak az a "hmm... mintha oldalazna..." érzés van meg. Elöl szerintem rosszabbul viselkedik hidegen.

Ha ezek megkotlanak, szerintem ContiTrail Attack 2 megy a helyükre; az állítólag hidegen, illetve esõben is kultúráltabb.

@eröt: Köszönöm a jókívánságokat, már egészen jól vagyok. Néha kicsit kattog a vállam, de ennyi. Az alkatrész-beszerzés viszont folyamatban van még, aminek azért örülök külön, mert most vasárnap lejár a mûszakim, illetve jövõhét után hosszú nyári szabira megyek, és eredetileg úgy számoltam, hogy motorom is lesz.

Bárhogy is alakuljon, jövõ hónap elején valószínûleg bedobom a Kawát a szerelõ ölébe, hogy kapjon egy masszázst, mert idõszerû rajta felmérni, ill. beállítgatni ezt-azt (kicsit éhes és fent mintha ellustulna).
    

eröt 207 2014. július 17. 19:25   Válasz erre: 189
Azért csak gyógyulj gyorsan.Ezt a Kawát nem lehet lenullázni.Illetve lehet de akkor nem fórumozok a gazdival.
    

hiei 206 2014. július 17. 18:46   Válasz erre: 205
Hogy vagy megelégedve a ContiTrail Attack-kal hátul?
Nekem elõl van olyan elõljó de kíváncsi vagyok h szuperál hátul?

    

Powerslave 205 2014. július 17. 17:34   Válasz erre: 203
40-ért van a Nagyvasnál bukócsõ, de azt én nem biztos, hogy "olcsóbb" -nak nevezném. Le is tettem róla, annyit nem véd...

Valószínûleg akkor nem erõltetem annyira ezt a plexi-dolgot sem, 90-110-ig túlélhetõ a gyári plexivel is (pedig krosszbukóm van - I know I'm stupid).

@hiei: Gondolom, Bp. XIII. ker az nem eléggé kelet :)
    

hiei 204 2014. július 17. 15:37  
Üdvözlet!

Van valaki a keleti országrészbõl?

    

Mecsekkawa 203 2014. július 16. 18:48   Válasz erre: 202
Szia!

Én egy Givi túraplexivel vettem egy 94-es kiadást. Csak kíváncsiságból próbáltam ki plexi nélkül egyszer. Szerintem picit kevésbé huzatos a felsõtestnek a túraplexivel, viszont olyan 110 körül pont a sisakomat kezdi rángatni a turbulencia, bár ez biztos magasságtól is függ. Mondjuk én speciel 30-at nem adnék egy nagyobb plexiért, viszont ha tud valaki olcsóbb bukócsövet, azt megköszönném.

    

Powerslave 202 2014. július 11. 11:31  
Sziasztok ismét!

Van valakinek tapasztalata a (2005 elõtti) KLE-re kapható túraplexikkel? Van valami foganatja? Érdemes rászánni azt a 30 ezret?
    

Powerslave 201 2014. július 10. 13:24  
http://www.cmsnl.com/

alakul :)
    

Powerslave 200 2014. július 8. 18:04   Válasz erre: 199
http://www.bazismotor.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=&product_id=17877&option=com_virtuemart&Itemid=4445

nem tudom, e-bayen hogyért mérik, mert a melóhelyrõl sajnos nem tudom megnyitni, de a fenti link esetében már elég erõs összegrõl beszélgetünk, ezért ezt elvetettem. :( Plusz, nekem csak a bal elsõ pótlására volna szükség, a másik három köszöni jól van. :)

Kértem ajánlatot egy cégtõl a szükséges alkatrészekre, de még nem válaszoltak.

Ha lesz egy kis idõm, letöltök pár PDF-et a motorról, hátha valamelyikben meglelem a szükséges cikkszámokat.

Mégegyszer köszönöm szépen a hasznos tippeket mindenkinek! :)
    


Powerslave 198 2014. július 8. 11:55   Válasz erre: 197
Sajnos õ sem az :) Majd vadászgatok cikkszámot, aztán akkor csak nem lesz semmi sem beszerezhetetlen - amúgy sem olyan nagyon ritka madár a KLE.

A három törött alkatrészt valószínûleg a ház elõtt is ki tudom cserélni, és azzal is megspórolom a szerelõi munkadíjat, no meg az alkatrész vonatkozó árrését.
    

Kawakarika 197 2014. július 7. 23:05   Válasz erre: 196
Lábtartó is van itt:http://www.cma-motor.hu/Labtartok/Kawasaki_labtartok/termek21808.html
    

Powerslave 196 2014. július 7. 22:47  
Frankón két rongy egy kupikar? Azért ez komoly megkönnyebbülés. A lábtartó az már szarabb ügy. A linkelt példány utaslábtartó, azt pedig nem nagyon tudom kitalálni, hogy a ló melyik felére drágább; mindenesetre megsasolom az ebay -t.

Pont ma szólt egy haverina, hogy ha mondok cikkszámot, akkor utána tud kérdezni, ill. hozni is tud ezt-azt.

Köszönkélem! :)

A pilácsokhoz: Állítólag borulás után minden kawa így viselkedik, figyelmeztetés céljából, de pár perc után abbahagyja. Meglátom. Cheers!

    




Powerslave 192 2014. július 7. 17:40   Válasz erre: 191
Nem tudom, mennyire járnak vissza KLE-s srácok ehhez a topichoz, de érdekelne, más is járt-e már úgy, hogy egy borulást követõen a vízhõ, illetve az olajnyomás lámpája nem akart kialudni. Aggódom a lovamért. No meg alkatrészt is kezdhetek vadászni valahonnan...
    

Powerslave 191 2014. július 7. 14:03   Válasz erre: 190
A buktába már leírtam, de a történet röviden úgy szól, hogy a moci mellett álltam, amikoris minden elõjel nélkül eltört az oldalsztender, és maga alá temetett 200 kilónyi jármû.

A karom már csak picit fájogat, mintegy jelzésértekûen, de a motor javítása elõzetes becslések alapján nem lesz olcsó. :(
Igencsak el vagyok szontyolodva.
    

Kawakarika 190 2014. július 6. 20:02   Válasz erre: 189
Mi történt?
    

Powerslave 189 2014. július 5. 23:08  
Ehh, beszoptam. Most pihi. Mindkettõnknek :(
    

Powerslave 188 2014. június 10. 13:29  
Brutális ma a hõség, srácok. A kinti hõmérséklet jelenleg olyan 35°C körüli, de többnek érzõdik. Ilyenkor a figyelem is könnyebben kihagy, ráadásul nem csak a tiétek. Vigyázzatok magatokra, ha útnak indultok, ne feledjétek, hogy a hõség nem indokolja a védõfelszerelés hiányát, és persze legyen nálatok bõséges víztartalék. :)

Mindenkinek, aki ma megteheti, jó utat kívánok!

    

Powerslave 187 2014. június 9. 21:23   Válasz erre: 186
Egész jól hangzik :)

Én ma vonattal ugyan, de - teljesen hirtelen ötlettõl vezérelve - Gárdonyt jártam meg. Nem gondoltam volna, hogy ennyire vállalhatatlan lesz: az emberek egymás hegyén-hátán, tényleg egy bakancsnyi szabad folt nem volt a parton, a büféknél, fagyisoknál, krimóknál meg iszonyat sorok... Nem is tudom, mikor láttam utoljára ilyesmit.

    

Kawakarika 186 2014. június 9. 16:57   Válasz erre: 185
Maga az alsòörsi tàbor màr nem volt tùl mozgalmas a felvonulàs màsnapjàn,de legalàbb gurultunk egy jòt:Tihany-B.füred-Tagore sètàny-Alsòörs,ès a nosztorin fel Veszprèm-Nagyvâzsony,ès haza.Jò volt.
    

Powerslave 185 2014. június 9. 11:49   Válasz erre: 184
Nna? Milyen volt? :)
    

Kawakarika 184 2014. június 7. 23:05   Válasz erre: 183
Munkám során azon az útvonalon (is)járok.
A felvonulást nem láttam,pedig szívesen megnéztem volna.
Holnap azért még körülnézek arrafelé,immáron két keréken:))

    

Powerslave 183 2014. június 7. 22:49   Válasz erre: 182
Sohasem értettem az agyatlan vakmerõistákat, a létszámukat meg pláne nem. Valahogy divat idiótának lenni? Mondanám, hogy simán adjunk teret Darwin nagy igazságának, de ott van a dolog szépséghibája, hogy mindenki másra is veszélyesek, nem csak magukra.

Én, amellett, hogy nem kísértem a sorsot felelõtlen száguldozással, inkább úgy vagyok vele, hogy sokkal kevésbé hiányolom a vedõfelszerelésre elköltött összeget, mint amennyire a végtagjaimat hiányolnám; érthetetlen, de valahogy ragaszkodom hozzájuk.

Sajnos úgy tûnik, kishazánk félbalkáni, egysejtû fiainak még sok idõre van szüksége, hogy megtanulja a mára már szakállas közhelyet: a közút nem versenypálya, vedõszerkó meg nem brahiból van.

Meglátogattad a fesztivált, vagy csak átutazóban jártál arra?
    

Kawakarika 182 2014. június 7. 22:24   Válasz erre: 181
Ma rengetegen gurigáztak Alsóörs környékén.
Azt azért elképedve néztem,hogy mennyi felelõtlen motoros van:fürdõruha,poló,strad papucs,és nyélgáz....Egyszer élünk???
    

Powerslave 181 2014. június 7. 22:06   Válasz erre: 180
Tény. Mindenesetre van egy vacsiúj tartalék akksim, és a motornak semmi baja.
Már csak az olajcserét kell megejteni, és lehet is belegurulni a horizontba. :)
    

Kawakarika 180 2014. június 7. 21:24   Válasz erre: 179
�...hát Gyula megmondta hogy gyors volt a reakció...:(((
    

Powerslave 179 2014. június 7. 19:23  
Wow, hová tûnt a HSZ-em? o.O

Szóval nem gyenge, hogy mi volt a probléma. Persze szoptam egy-két kört, meg vettem egy új akksit is, mire kiderült, de legalább van tartalék akkum.

Nemes egyszerûséggel elredvázódott az érintkezõ, így meg kellett mozgatni a csavart, hogy menjen kraft az akksiból a rendszerbe. Az agyam eldobom.

Ha lesz egy kis idõm (meg idegem a moci szétkapásához), majd fogkefét ragadok és alaposan kiganyézom...

    

Powerslave 178 2014. június 3. 10:03   Válasz erre: 177
Természetesen gondozásmentes akkut kértem.
    

Kawakarika 177 2014. június 2. 22:05   Válasz erre: 176
Savas,vagy gondozásmentes(zselés)aksit rendeltél?
    

Powerslave 176 2014. június 2. 14:21   Válasz erre: 175
Ez teljesen egyik pillanatról a másikra némult meg.
Reggel röffentettem, begurultam melózni (végig belváros, ~20 perc), este le a krimóig (~ 5 perc), hogy lássam, ki van lent, érdemes-e visszamenni, miután ledobtam a vasat (lássuk be, a sör az sör). Ezután haza (ismét ~20 perc). Mindezidáig semmi problémát nem észleltem, pöcc-röff, stb. Otthon meg már pofánröhögött, amikor indítóztam volna.

Az akksit ígyis-úgyis cserélni kell, mert az elõzõ tulaj elmondása szerint nem cserélte, így _minimum_ 3 éves. Azt meg nem tudom, hogy a Red Baronnál a srácok mennyire figyelnek arra oda, hogy ne egy rohadozó akkuval vegye át a masinát a kedves vevõ, ergo akár az is lehet benne, amivel átcigölték a tengeren hajóval.

Mielõtt és miután beszerelem az új akkut, mindenképpen rámérek.
    

Kawakarika 175 2014. június 2. 12:58   Válasz erre: 174
Bizzunk benne hogy nem generàtorhibàs.
Az èn aksim szinte egyik napròl a màsikra adta meg magàt.Feltöltès utàn max.1-2 inditàst birt.
Azèrt egy nyomorult kontrollàmpàt,vagy inkàbb mèrõòràt èpithettek volna gyàrilag.
    

kawa550 174 2014. június 2. 12:17   Válasz erre: 173
Azért az lehet hogy egy kicsit túl gyors reakció volt.
Elõször inkább fel kellett volna tölteni az akkut, aztán egy multiméterrel megmérni hogy mikor szerinted minden ki van kapcsolva akkor nem fogyaszt-e valami mégis, mondjuk egy kidörzsölõdött vezeték miatt.
Ha nem, akkor jöhet a töltésmérés, mert ha a generátor vagy a fesszabályzó halt meg, akkor az új akku is csak pár óráig fog mûködni.
    

Powerslave 173 2014. június 1. 23:16   Válasz erre: 172
...azért bízom benne, hogy nem a generátor ült le, mert akkor az zsebbenyúlós lesz. :S

Elrepült egy emil a karasnás srácoknak, hogy hozassanak nekem egy kockát, aztán, ha lesz idõm, beleoperálom.
    

Kawakarika 172 2014. június 1. 22:39   Válasz erre: 171
Akkor nagy valoszinusèggel akku,de egy töltèsellenõrzès mindenkèpp javasolt.
Jul.16-19ig foglaltam szàllàst.
    

Powerslave 171 2014. június 1. 22:19   Válasz erre: 170
Meglátom még és bízom a sikerben, de a szabi már fix és ahogy elnézem, ez a túra nem egynapos történet :)

Nem tudom még, hogy mi baja a vasnak. Elment a delej. Az akksira gyanakszom. Hazaértem, és amikor újra akartam indítani, nem forgatta meg, csak kattogott, második nekifutásra meg elsötétült minden. :(
    

Kawakarika 170 2014. június 1. 22:13   Válasz erre: 169
Addig mèg van idõ!Ha igazàn èrdekel meg tudod oldani:)))
Mi a baja a gèpnek?Egy Kawasaki nem romolhat el csak ùgy!Ezek mèg bèkebeli darabok:))))
    

Powerslave 169 2014. június 1. 22:07   Válasz erre: 168
Elég jól hangzik, de de csak 28-ától leszek szabin és még az akkori naptáramat sem ismerem. Ráadásul perpillanat nem szalad a gép és még lábra kell állítanom (persze, ezt inkább még a héten el szeretném intézni, mielõtt megõrülök ;) )

Ha mégis másként esne, akkor szívesen csatlakozom.
    

Kawakarika 168 2014. június 1. 21:00   Válasz erre: 167
Verbuválhatnák egy Kawás csapatot egy Grossglockner-túrára júliusban.Nos?
    

Powerslave 167 2014. június 1. 20:30   Válasz erre: 166
Igen, sejtettem, ezért kikerestem magam :) A négyszázast viszont nem ismerik.
    

Kawakarika 166 2014. június 1. 20:06   Válasz erre: 165
A motorrevü összehasonlító táblázatot akartam küldeni csak nem sikerült:(http://www.motorrevu.hu/motor/_kawasaki_gpz500s_1994-
    

Powerslave 165 2014. június 1. 19:44   Válasz erre: 164
Ööö... Nem vagyok benne biztos, hogy azt kellene látnom, amit látok :)

Mindenesetre feltaláltam magam, azt hiszem. Én spec a KLE 400-as és 500-as verziói közti különbségekre gondoltam, de meglepõ, mennyi paraméter közös a GPZ-vel.
    

Kawakarika 164 2014. június 1. 19:05   Válasz erre: 163
http://www.motorrevu.hu/hasonlit_pop.php
    

Powerslave 163 2014. június 1. 18:11   Válasz erre: 162
Komolyan? Pedig azt hittem, GPZ-bõl viszonylag sok van. Meglepõ módon azonban még KLE 400 tulajokba is belebotlottam itt. Jómagam is közéjük tartozom, de emiatt nem akartam külön topicot nyitni, amúgy sincs komoly különbség a két masina közt.
    

Kawakarika 162 2014. június 1. 17:17   Válasz erre: 161
Ne aggodj,GPZ-st sem:((
    

Powerslave 161 2014. június 1. 16:51  
Ó, remekség!
Nem könnyû magyar KLE-s csoportot találni. :)
    

Kawakarika 160 2014. május 31. 21:03   Válasz erre: 159
Szia!
Fel kell ébreszteni,mint az alvó oroszlánt!:)))
    

Powerslave 159 2014. május 31. 18:57  
Sziasztok!

Él még a topic, így lassan fél évnyi csend után?
    

japi 158 2013. december 27. 19:28  
Ha jól tudom az alvázszám utolsó két számjegye jelzi az évet, legalábbis az enyémen úgy van.
    

nimrodboy 157 2013. december 15. 12:55  
Heló! Nekem van 1 Kle 500 am,papír nélküli,és olyan kérdésem lenne ,hogy tudom meg hogy mikori évjáratú a motorom.fel van tüntetve valahol?Idom?Váz?
    

erdei82 156 2013. április 29. 22:04   Válasz erre: 155
Köszönöm a segítséget! ;)
    

kawa550 155 2013. április 29. 09:50   Válasz erre: 154
Gyári adat: 1200-1400.
    

erdei82 154 2013. április 28. 22:04  
Sziasztok! Nemrég vettem egy KLE 500-ast és csak azt szeretném megkérdezni, hogy mekkora az optimális alapjárata a gépnek meleg motorral?
    

pandamaci 153 2013. április 21. 16:23   Válasz erre: 152
kb nem mûködik a szivatód..(nem megy rá teljesen)
    

barkaszok 152 2013. április 21. 11:48  
Sziasztok!

Az a problémám hidegen vissza durrog a légszûrõbe és nehezen indul! Melegen semmi gond nem durrog, és indul szépen!
Én beállítási hibára gyanakszom! Szerintetek?
    

1Laciapu 151 2013. április 9. 19:33  
Sziasztok!

Mostanában tervezek venni egy túraendurót. Érdeklõdnék, hogy a KLE mennyire felel meg kétszemélyes, kis csomagos túrázásra? Megbízhatóság, kényelem, fogyasztás, teljesítmény szempontjából? Mennyire szervizigényes, milyenek az alkatrész árak?
Köszönöm elõre is!
    

gstibb 150 2013. április 9. 13:36   Válasz erre: 149
A kepesmotor.hu-n találsz biztosan kipufogót. Én készítettem egyszerû olcsó doboztartót, de csak táskához használom. Persze ettõl még tehetnék rá bármilyen platnit én is. :) Ha itt az oldalon szétnézel, készítenek rá többen cirka 20e körül normálisat.
    

barkaszok 149 2013. április 9. 11:37  
Sziasztok!

Esetleg nincs valakinek bontott alkatrészei (kipufogó kellene)!?
Oldal doboz rögzítésre is elfogadnék egy pár tippet melyik márka jó rá esetleg házilag csinált e valaki már?
    

Kawakarika 148 2013. április 8. 21:32   Válasz erre: 147
Ha nincs hozzászólás,az nem azt jelenti hogy nem olvassák:))
    

barkaszok 147 2013. április 8. 20:47  
Köszönöm a gyors hozzászólásokat, nem is olyan halott a fórum én azt hittem majd heteket kell váron valamiféle válaszra!
Hát meghiszem , hogy nem sok van belõle de nem is ritka, biztos félénkek a KLE tulajok :) azért nincs még klub vagy külön honlap!

    

Kawakarika 146 2013. április 8. 20:30   Válasz erre: 144
Szia!
A GPZ-fórumon volt téma.Ügyeskezü Gyulánk megoldotta,szerintem nagyon ötletes,és én meg fogom csinálni az enyémen.
Ime:http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/tuning/csillapito-gumi-javitas-ingyen-66850
    

gstibb 145 2013. április 8. 20:11  
Hello! Szerintem, nem volt KLE találkozó, nem túl sok van belõle. ;) De még lehet bármikor, csak szervezni kell. :D
Próbáld meg a pinksmotors.hu-t. Ha náluk nincs, akkor máshol sem nagyon lesz.



    

barkaszok 144 2013. április 8. 16:58  
Sziasztok!

Most vásároltam egy 2003- kle-t!
Nem valami aktív a fórum látom, de hátha segítségemre lesztek!
Alkatrészt szeretnék a mocihoz mégpedig hátsó kerékbe menesztõ gumit mert a mostaniban már nem sok van...
Esetleg ti hol szoktátok beszerezni az alkatrészeket?
Köszönöm elõre is a válaszokat!
Volt már itt Magyarországon Kle találkozó, össze szoktatok járni?
További szép napot..
    

Okta 140 2012. október 15. 09:50   Válasz erre: 138
Ezt az apró tévedést elnézzük neked Gyuriapu...

:-)
    

Freddie 139 2012. október 14. 22:36  
A legjobb motor számomra, nem csalódtam még benne.
    

Okta 137 2011. július 26. 16:51   Válasz erre: 136
Na jó, de milyen dolog már, hogy kérdeznek valamit a Dominatorosoktól, én meg nekiállok ott okoskodni. ;-)

Igaz KLE-m sincs, de a kérdést sem it tették fel. :-DDD
    

SZICSU 136 2011. július 26. 16:34   Válasz erre: 135
Pedig hidd el,nem túrnánk ki onnan!:-DDD
    

Okta 135 2011. július 26. 16:28   Válasz erre: 133
Domis fórumba nem akartam írni: E09 jó gumi, vizes aszfalton viszont nagyon gáz.
K60 aszfalton jobb (szárazon és vizesen pedig méginkább), de kevésbé terepes.

Mire használnád a KLE-t elsõsorban?
    

Okta 134 2011. július 26. 16:25   Válasz erre: 133
Gyere el, megcsináljuk a tiedet is!
:-DDD
    

gstibb 133 2011. július 26. 15:44  
Az MZ lámpa nagyon karaj :-)
    

Okta 132 2011. július 26. 15:31   Válasz erre: 131
Ez már itt erõsen OFF, mert Kawa nem volt a túrán, csak a fórum nehogy elsüllyedjen. ;-)

Két héttel ezelõtt részt vettem egy éjszakai tereptúrán (2 Africa Twin, 1 800GS, 2 1150GS meg én), nagyon jó volt, hajnal négyre kerültem ágyba.

Tudtátok, hogy a sötétben a gravitáció erõsebb? http://motorozz.hu/img/forum/1131599_1.jpg

:-)
    

Okta 131 2011. július 26. 15:27   Válasz erre: 128
Én szomszéd? :-)

Kawasakit Lovagolók Egyesülete.

(Vagy egye-sületlensége...)
:-D

Elég trutyi az idõ mostanában - ha egy kicsit jobb idõ lesz, elkóborolunk itt a környéken.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők