viktorazallat | 4731 | 2008. június 6. 20:41 | Válasz erre: 4730 |
köszönöm , mester. de valszeg csak holnap megyünk ki a vargadombokra egyet vakítani a vizes homokba. |
ztaki | 4730 | 2008. június 3. 21:38 |
viktor: köszi a gumit! Holnap beugrunk érte... A hétvégén megyünk tirálozni, ha minden igaz... és lesz egy szabad hely a futón is, ha érdekel... (minimális csomag hellyel, mert a vitara nehezen bírja a 3 személyt, de megoldható). |
viktorazallat | 4729 | 2008. június 3. 21:35 |
ztaki lehet hogy szombat vagy vasárnap megint lökünk egy ilyet. érdekell akkor csörögj öszt megbeszéljük |
viktorazallat | 4728 | 2008. június 3. 16:03 |
jópár barát segítsége belement mire hazakerült a verda ,de a végtelen segítõkész barát az ztaki volt. taki, thnx. ja jut a fejembe. az új verdával vasárnap voltunk egy zsana majsa szegeddúrán és lácsó volt. 120kmre tankoltam 7 liter ugyan ez a túra a 2tvel 12 liter volt. ami ezen aszinten két tankolás minimum a berg 9 literes tankját meg még tartalékra sem kellett tenni. mondjuk a 2t eladása az évjárat mellett még ezért is fontos volt+ utazója is van.(igasz csak nyolcvan de nem 60!!met az sx 70 felé már visított!) |
viktorazallat | 4727 | 2008. június 3. 15:53 |
pallogabi. nekem egy 98as 380 sxem volt. 10 éves kor a és elég komoly használatom ellenére is jó verda volt(csak a berugása kissé nehéz volt extrém helyzetben) úgyhogy ha megbízható verdát akarsz -fiatalt, 2 trokét, akkor csak kattincsa a használtautóponthura és ott annyi 250 cr rm sxet találsz 2003-4-5 évjáratban 700 körül hogy elsírod magad a gyönyörtöl. ezek mind olyan megbízhatók lesznek mint a te mostani verdád csak 4 éves kivitelben!!! én is hasonlóképpen agyaltam mikor sikerült eladni a verdámat.(egy 98as 380 sx volt) egy végtelen segítõkész barátomnak hála le tudtam cserélni egy 2005 husaberg fc 450 re. mindég 550 et szerettem volna ,de rengeteg emberrel beszéltem és az mind(még akinek 550je van az is!) a 450 fc-re mutogatott. mivel alkalmi vétel árban volt egy pont nekem való állapotú és használtságú egy barátomnál a bergkereskedésben azért sikerült megvennem és azóta egy oktávval nagyobb élményben része-sülök:-))) minden menés alkalmával. szóval ha van lehetõség cseréld le a verdát egy fiatalabb és a szivedhez közelebb állóra. |
viktorazallat | 4726 | 2008. június 3. 15:37 |
kedves ztaki. kb aznap mikor mondtam elvittem a plázamosóba a gumit és a fejlámpádat. tegnap voltam ott és lém még mindíg ott van. az a c-10 18 colos és még mindég olyan állagú hogy megérne egy misét:-)) szóval ha szíveskedel elmenni érte azt megköszönöm. és akkor használd egésséggel, csak vidd már el mert már szoltak. köszi. |
gunyi | 4725 | 2008. június 2. 08:44 | Válasz erre: 4724 |
szega taki, kiirtam mar a turat HCC SIROKRA TEREPEN címmel (remélem nembaj a HCC röv. használata). Oda leirtam mikor megyünk |
gunyi | 4723 | 2008. május 28. 19:08 |
majd elfelejtettem: idén Sirok terepen érdekel valakit esetleg? Csütörtökön megyünk, de vasárnapra Zolikával átszerelünk Superlotyo szettre s hazafelé már betonozunk. |
gunyi | 4722 | 2008. május 28. 19:07 | Válasz erre: 4721 |
xr400 sokak szerint a legjobb endurobringa. Itt Hartán van egy srácnak (volt is velünk decemberben a jeges HCC-n, biztos emlékeztek rá). Õ neki már volt baja a sajátjával bõven, de részben önhibából (meg eléggé széthajtott példányt is vett). Én még mindig azt mondom ha megkimelt Hondát veszel nagy gondod nem lehet! Asszem TT600nál és XR600nál láttam régebben többnél is házilag eszkábált lábtartókat, de sajna pontosan nem tudom már hogy néztek ki. |
pallogabi | 4720 | 2008. május 26. 19:09 | Válasz erre: 4719 |
azthiszem, valami ilyesmire gondoltam "http://louis-moto.com/images/10046031.JPG"
|
pallogabi | 4719 | 2008. május 26. 18:55 |
a segítségeteket szeretném kérni: valamikor nemtudommikor, de 10 évnél nemrégebben volt olyan motorkereskedõ aki a hárdendúrójához kínált utcaisító kittet (nem a yamaha) és most jön a lényeg, abban a kitben volt a segédvázra, annak megfúrása nélkül rögzíthetõ hátsó lábtartó. na, egyszer erre lennék kíváncsi, melyik márka volt az, hogy esetleg pótalkatrészként lehetne onnan rendelni(talán husqwarna?, ha mégis yamaha, akkor elnézést). másodszor pedig ha ez nemis derül ki, akkor hogyan lehetne valami hasonlót beszerezni?!? vagy másképp hogyan lehetne kétszemélyesíteni a gyárilag egyszemélyes, de a forgalmiban mégis kétszemélyes bringát, ami ímmel ámmal a mûszakin is megfelelne? |
pallogabi | 4718 | 2008. május 26. 17:22 | Válasz erre: 4716 |
amugy épp elég ideig nyaggattatok, hogy lecseréljem, mostmár hajthatatlan vagyok...vagy mégsem?! :D najó szoval mindenképp kell egy ujabb gép, de persze mindenekelõtt eladó a crm |
pallogabi | 4716 | 2008. május 26. 17:19 | Válasz erre: 4715 |
reménykedem, hogy találok egyet, úgy ahogy 4 éve találtam ezt
|
tibierdrol | 4715 | 2008. május 26. 16:42 | Válasz erre: 4713 |
És ha öreg az olyan nagy baj? Szerintem ezért ne cseréld le. Egy 2003-as motornak már simán lehet véres a torka, szerencse kérdése hogy milyet fogsz ki.
|
pallogabi | 4713 | 2008. május 26. 10:48 | Válasz erre: 4711 |
me öreg, s van némi férretett lóvém hogy ujabbra cseréljem egy 2003as crm pont megfelelne, de olyan nincs, mert '99ben leálltakvele, s 96utáni meg nincs magyarországon |
gencsydani | 4711 | 2008. május 26. 00:56 | Válasz erre: 4710 |
B+ Gabi, ha tényleg ennyire meg vagy elégedve a CRM-mel, mi a f#szér' akarod lecserélni?!?
|
pallogabi | 4710 | 2008. május 25. 22:04 |
No, akkor egy gabi és a crm legújabb kalandjai címû folytatásos webregény újabb fejezete. Ma megmostam a crm-et mert már ráfért, s gondoltam szárításképp megyek vele egy laza kört a környéken. Elmentem ság felé, majd egy bolond gondolattol vezérelve irány pilis kilátó, ahova nem jutottam el, mert félúton letértem egy kevésbé ismert enduropályához, hátha vanott valaki, de senki nem volt. Így tovább gurultam a dolina felé, majd az irsai gyümölcsös aszfaltútján akartam a kilátó felé hajtani. Igenám, de épp ott ácsorgott pihenõt tartva egy derék ktm-es (SC2004)odamentem váltottunk pár szót, pest….(erzsébeti?). Nomondom miszélhozotterre? Aztmonta, tegnap a naszályon volt egyedül, elõtte meg ismertebb terepösvényeken járt, de egyedül jár, mert nemnagyon akad olyan ember, aki tudja tartani az iramát és itt a környékbe már mindent ismer. Na, akkor modom erre, tarts velem s menjünk örkény felé, úgyis már rég jártam arra. A közeli kúton megtankoltunk, ekkor kikerekedett a napi terv is, mert a monori ismerõsei a kakucs közelében sütögetnek, így terv szerint õrkénybõl kakucsig mentünk volna. Felkerekedtünk, majd kisebb eltévedésekkel már örkényben is voltunk, ahol a MADMAX-es korszakból kinõtt, már 1-10éves gépekkel járó „vadak bandájába” botlottunk. Rövid ismerkedést követõen néhányukból máris akadtak utitársaink és egyben vezetõink akik némi gyõzködés után épp kakucs felé indultak. Na itt bemutatkozott a ktm-es utitársam is. Vadidegen terepen a polya-féle mindentbevállalós felelõtlenséggel néha-néha megelõzte a vezetõket, amiért egy-egy keresztezõdésben be kellett várni, mert nemarra kanyarodtunk volna, amerre õ nagygázzal továbbment egyenesen. Így eljutottunk újhartyánig, ahol tankolás után újra a port nyeltem. A „vadak”, nagyon segítõkészeknek mutatkoztak, a saját tempómat mehettem úgy, hogy elõttem is voltak 3an, és mögöttem is ketten. Ha lovasokat vagy gyereket láttunk, akkor lassítottunk esetleg megálltunk. Mikor elértünk a sütögetõs helyre, némileg csüggedve vettük észre hogy a ktm-es gyerekre nem vár senki, így továbbmentünk a kõrösi útig, ahol rövid búcsúzással elváltam a bandátoól és a ktm-es sráctól. Így már némiképp lassabban, a saját turista tempómban kényelmesen hazacsorogtam, ahol lemostam a port és kimostam a légszûrõt, s azon gondolkoztam, vajon lenne-e mégegy motor a világon ami mindezt bírná akár napról napra is, mint amit a crm szó nélkül bír….. |
ztaki | 4707 | 2008. május 25. 14:33 |
opsz... akkorát taknyoltam a triállal, hogy még mindig alig kapok levegõt... :((
|
gencsydani | 4706 | 2008. május 25. 11:23 | Válasz erre: 4703 |
Nekem az EXC-men volt E-08 garnitúra, k#rvajól tapadt, 1x (véletlenül) sikerült vele stoppie-t csinálnom - kb. 2 fokban (szilveszter éjszaka)! A tartósságáról viszont nincs infom, mert miután feltetettem, nemsokra rá megvették a gépet.
|
berobi | 4705 | 2008. május 25. 11:15 | Válasz erre: 4704 |
taki, akkor lesz a dr tali! ejnye, erre nem figyeltél
|
ztaki | 4704 | 2008. május 25. 07:58 |
Kiírtam a "HCC Vertical Ride Across Hungary Országszelés keresztbe, 06.28" túrát - csak azért, hogy a tervet készítõ kollegák elõtt lebegjen valami konkrétabb határidõ is... ;)) Ugye meg lesz ekkor a track?? |
ztaki | 4703 | 2008. május 24. 21:30 |
Vettem a DRZ-re 'utcaibb' gumiszettet: elõre mitas e08 "http://www.tapadas.hu/product.php?productid=55557603&cat=0&page=8" hátra mitas e07 "http://www.tapadas.hu/product.php?productid=55557598&cat=0&page=7" Azért nem ugyanazt vettem elõre-hátra, mert a 08-nak nagyon keménynek tûnt a hátsója, félõ lenne, hogy lassu tempónál nem melegszik és nem tapad elégé... de az is lehet, hogy csak én vagyok majrés... A 07-nek meg az elsõje tûnt egy kicsit keménynek. Szerintetek? Mára elbizonytalanodtam és amíg nem teszem fel, addig van lehetõségem korrigálni... vagy jó lesz ez így? |
ztaki | 4702 | 2008. május 24. 09:18 |
köszi! Közben megszámoltam és az E-n se 48, hanem csak 47-es a hátsó. (Az XTZ750-en 48...) Szóval: S 15/44 E 14/47. Ez csak azért érdekes, mert akkor ha az E-re 15-t teszek elõre, akkor még mindig lassabb lesz az áttétele, mint az S-é. Már pedig, ha az E-nek erõsebb a motorja, akkor nem, hogy rövidebb, hanem épp hosszabb áttétel dukálna reája... |
sulyi | 4701 | 2008. május 24. 07:53 |
A DRZ S-en elöl 15 ahogy mondod, hátul meg 44 fogas a gépkönyv szerint. A váltó áttételezésében nincs különbség, csak a motornál van a nagyobb teljesítmény miatt.
|
ztaki | 4700 | 2008. május 24. 07:47 |
Meg tudná valaki mondani, hogy DRZ E és a DRZ S átételezése miben különbözik? Az E-n 14 fogú az elsõ kerék... és talán 48 a hátsó... Az S-n 15 fogú az elsõ és mennyi a hátsó? Esetleg sebesség váltóban is van különbség? |
gencsydani | 4699 | 2008. május 23. 15:10 | Válasz erre: 4698 |
Ha Gustafsson meg tudta oldani hogy a DRZ-nél jóval kisebb Husky TE250 kényelmes legyen a kis 196 centijének állva, akkor nehogymár neked ez egy mission impossible legyen!
|
pallogabi | 4698 | 2008. május 23. 14:23 | Válasz erre: 4692 |
ezen már én is gondolkoztam, aztán oda jutottam, hogy vagy QUAD-kormány kell (a csopperos majomaggatóstól merevebb), vagy a PITBIKE-osok hátha tudnak valami ócsóbb praktikát de álmodozáson tul nem lett belõle semmi...még |
Vlad | 4697 | 2008. május 23. 13:39 |
értem, na majd ezt akkor megvalósítóm ha odajutok. egyébként volt már drzvel élményem. Tavaly mentem le szegedre bulizni a haverokkal. (Szikire, idén is lesz, kb egy hónap mulva :)). Behajtottam Szegedre, mert a pályáról rossz felé fordultam, és kaptam egy szép nagy defektet. Na mondom remek, nyár van, felöltözve, cuccokkal. Elkezdtem keresni egy gumist, vagy motorosboltot, hogy felfujassam-megcsináltassam. Ahová elgyalogoltam ott nem volt defektjavító spré, de pont találkoztam egy drz-s sráccal. Aki marha rendes volt és felajánlotta hogy elvisz egy gumishoz, ahol sikeresen meg is javították stb. Szóval drz-n már mentem, de csak utasként :) |
ztaki | 4696 | 2008. május 23. 13:22 | Válasz erre: 4695 |
vlad: nagyon sok fölösleges dolog van azon a hátsó váznyulványon... ami egyrészt fölös teher, másrészt egy normális hátsó lámpát sem tudsz miatta felrakni, harmadrészt ha túl emeled az eljét nem mindegy, hogy a faroknyulvány bánja vagy a váz. Ja - és jobban is néz ki. ;)
|
Vlad | 4695 | 2008. május 23. 13:09 | Válasz erre: 4691 |
miért jó ha levágja az ember a váznyúlványt? súlycsökkenés?
|
Macko | 4694 | 2008. május 23. 13:02 | Válasz erre: 4693 |
Az idei költségvetésembe szerintem úgyse fér bele motorvásárlás, jövõre meg lehet hogy akkor e szerint fogok eljárni. Egymagasítóssal mentem, ott érzésem szerint hibádzott vagy 10 centi a tökélyhez. Maradok a bálnánál, szerencsétlenkedek tovább azzal! |
ztaki | 4693 | 2008. május 23. 12:59 | Válasz erre: 4692 |
Mackó: hát nem olyan ördöngõs ám az... ;) Mivel a berakható kormánymagasítók számát olyan 3-nál szokták limitálni ezért, ha az nem elég, akkor más után kell nézni. Pl. elmész egy esztergályoshoz, akivel csináltassz egy olyan kormány magasítót, amit külön tudsz a kormányhoz csavarni és amibe külön tudod a kormány felfogatni - mert a magasításoknál a csavar hossza miatt nem illik többet. Ilyen konzolt csináltatni nem egy nagy mûvészet - inkább pénz kérdése. De ha abból indulsz ki, hogy a kormány magasítók darabja is kb. 6e körül van, akkor pl. 4*6e=24e... ebbõl már tuti kijön a konzol is. Ja - és pl. én azzal szoktam még játszani, hogy a kormányt egy kicsit csoperesebbre cserélve is lehet magasítani. |
Macko | 4692 | 2008. május 23. 12:50 | Válasz erre: 4691 |
Aztkellene még megfejteni valakinek, hogy tudnánk annyira megemelni a kormányt, hogy nekem is jó legyen. Akkor lehet hogy beleesnék a kísértésba. -be. Mindegy, bele. |
ztaki | 4691 | 2008. május 23. 12:10 | Válasz erre: 4690 |
Vlad: amit az enyémen csináltunk az már-már tökéletes volt. - levágtuk a hátsó váznyulvány ülésen túlnyúló részét, de úgy, hogy egy kis ügyeskedéssel kapásból viszarakható volt. - leszedtük az irányjelzõket, kapott egy egyszerûbb hátsó lámpát - a hatszázkilós kipufogóját kicseréltük egy kevláros ovál nyitott sport dobra (1,5 kg összesen) - az elsõ lánckereket lecseréltük 14-re, a hátsót nem bántottuk. - kapott egy krossz gumi szetett... Kb. ennyi - és ment mint állat. Az igényesebbek szoktak a rugókhoz is hozzá nyulni, de az zsebbe nyúlós, meg én soha nem motoroztam olyan szinten, hogy erre igényem legyen. |
Vlad | 4690 | 2008. május 23. 11:16 |
köszi mindenkinek a hozzászólást, álmodozom tovább :). Taki, milyen kis átalakításokra gondolsz az S-nél ami azért közelebb hozza terepen az E-hez? Persze normális körülmények között, tehát nem a motor árát kelljen mégegyszer rákölteni, meg ne is nagyon rövidítsen az élettartalmán :)? |
Macko | 4689 | 2008. május 22. 23:54 | Válasz erre: 4681 |
Azt tudod, hogy ebben az általad is megismert WR250 blokkja van? :o)
|
ztaki | 4688 | 2008. május 22. 21:27 |
Mondjuk, ha a drz ülése kényelmetlen, akkor állni is lehet rajta... ;) "http://videa.hu/videok/nagyvilag/otthon-ne-probald-ki-bator-drz-drz400-pX6S73Ysr8T4eJ6a" |
ztaki | 4687 | 2008. május 22. 21:16 | Válasz erre: 4685 |
Mackó: az tuti, hogy ha országútra vagy hosszabb távra terveznék akkor én is csak a drz S-ben mernék gondolkodni. Amúgy olvastam a cikket. |
ztaki | 4686 | 2008. május 22. 21:15 | Válasz erre: 4681 |
zsore: az én mocimon gyárilag van/volt két tükör, irányjelzõ, országúti, tompított, féklámpa, rendszámtartó, teljes kilométer óra vissza jelzõkkel... A long kitt meg általában egy olyan ülés szokott lenni, ami magába foglal egy kb. 3 literes plussz tankot is... és már meg is van az országuti motor. :-)) Csak használatban vétel elõtt ezeket leszedtük róla. Amúgy a triálban a 4T-nél 5 fokozatú váltó szokott lenni, ebbõl az 5-bõl 4 olyan, hogy álló helybõl simán lehet vele indulni... az 5. meg olyan messze van a 4.-tõl, hogy ha 4.-ben teljesen kipörgeted még akkor is nyögve kezdi az 5.-ket... Szóval egyetlen egy "gyorsasági" fokozattal bír... az enyém pl. 5.ben kb. 85-ig dolgozik rendsen. De az elsõ leánckerékkel nagyon el lehetne játszani. A 2T-k 6 fokozata annyival másabb, hogy ott is az 1-4-ig a lassú, de ott 5-6 már gyorsító... ellenben õk 6-ban is normál áttételnél 70 körül kezdenek besokalni. Szóval gyári álapotban ezek a motorok nem igazán alkalmasak klasszikus értelemben vett túrázásra. Amit te mutattál az nekem sokkal jobban bejönne, mint, amit vettem... :( Persze úgy motorozni, ahogy az a videón látszik még csak tervbe sincs véve... :)) |
Macko | 4685 | 2008. május 22. 21:14 | Válasz erre: 4680 |
Nem tudom, hányan olvastátok a Revüben Fiala Szabolcsnak, Mezõ Jani barátjának a Bamakós motorját. DRZ400S, átalakítások: nagyobb tank, futómûtuning és üléscsere valami régi Aprilia székre. Ja, meg csomagtartókeret és két aludoboz. Azt mondta (beszéltem vele a Bamakó után egyszer), messze a legkönnyebben teljesítette az egész versenytávot. Semmi mûszaki hiba, a legalacsonyabb fogyasztás, a legnagyobb hatótáv, és tök kényelmesen ment végig. És az egész átalakítás szûk 140 ezerbe volt neki. Érdemes gondolkozni talán rajta, nem? |
Macko | 4684 | 2008. május 22. 21:07 | Válasz erre: 4681 |
A Scorpának asszem minden gépére (szinte) lehet kapni "long ride" szettet.
|
zsore | 4682 | 2008. május 22. 21:02 |
De itt egy jó példa arra, hogy szinte mindent lehet, csak akarni kell. Akár az én motorommal is lehet triálozni, csak fel kell nõni a feladathoz :o)))) "http://www.nntv.hu/Portals/0/2006-07/950R-teszt-afrika.gif" |
zsore | 4681 | 2008. május 22. 20:33 | Válasz erre: 4679 |
Aha, ez érdekes :o) Mondjuk engem egyenlõre bõven kielégít a másik véglet, ( konkrétan a heavy enduro :o)))de egyszer asszem én is kipróbálom, ha adódik alkalom. Az biztos, hogy aki ezt tudja, az mindenhol boldogul terepen. Csinált a Scorpa egy érdekes gépet ( kép ), ez egy long ride verzió, indexel, üléssel, lámpákkal. Állítólag hosszabb utakra is tökéletesen alkalmas, már a nevébõl itélve is. Nekem inkább a T - Ride jön be nagyon. Az is egy érdekes koncepció, de az inkább egy pille enduró, mint triálgép, de mindenképpen érdekes ötvözet. Nézd meg ezt a videót, beszarás: "http://www.youtube.com/watch?v=k4Q5hlHpjfs" ![]() |
ztaki | 4680 | 2008. május 22. 20:27 | Válasz erre: 4674 |
Vlad: hát valami biztos van a hiresztelésben, mert ebben az évben a drz 400 E-t már nem lehet hivatalosan lemûszakiztatni... Tehát venni lehet még újat, de ha mûszakisat akarsz, akkor az E-t már csak tavalyiban tudod megvenni. Emúgy meg tényleg higgyétek már el nekem (hiszen nekem E és S is volt...) a két motor közt egy kis átalakítással szinte minden lényeges különbség kiiktatható, de ha kétszeméllye vagy csomaggal szeretnél menni valaha is, akkor az E erre teljesen alkalmatlan (Max. Bakk Viktor és a kedvese vállalna be vele egy nagyobb utat... ) És sajnos még az S is igen kényelmetlen - ezek a motorok valaha nagyszerû VERSENY motorok voltak és annak a kornak az összes kényelmetlenségét örökölték és magukkal hordozzák most is. Terepen a Yamaha XTZ750-emmel (normál körülmények között!!) egy picit sem maradnék le a drz mögött, de elfáradni fele annyira sem fáradnék el... Mondjuk az adrenalunk dömping is kisebb lenne... Szóval ha igazán sokoldalú motort szeretnétek, akkor a sokoldalúság oldalán hatalmas áldozatokat kell hozni valamelyik terület érdekében, mert olyan motor soha nem lesz, ami terepen és közúton is okés... vagy ha motor lesz, akkor gumi nem... vagy ha lesz motor és gumi is, akkor motoros nem... de ha már a motor és gumi és motoros is megvan, akkor idõd nem lesz rá... stb... :) |
ztaki | 4679 | 2008. május 22. 20:07 | Válasz erre: 4678 |
zsore: Hát ez ebben a formában csak részben igaz... ;) Ugyanis ezen a túrán annyira kihajtottam magam, hogy alig-alig marad erõm videózni, így ezekbõl a felvételekbõl semmilyen következtetést ne vonjál le... De elmonodm a lényeget: A triál iszonyatosan nyomatékos és legalább ilyen iszonyatosan rövidek az áttételei is. Szóval ott ahol úgy tûnik, hogy elfogy felfelémenet... ott az történik, hogy a söför nem bírja már tovább idegekkel és elveszi a gázt pl. egy hátraszaltó elkerülése végett... :)) Tényleg most mentem elõször triállal, de az erdélyi nyomvonalunk endurós szemmel legnehezebb részeit vállaltuk be és hát el kell, hogy ismerjem, hogy ahol enduróval fel tudtam menni, ott triállal nevetve. Volt olyan feljáró, amit a drz-vel csak tizedikre tudtam megcsinálni, a triállal hót amatörként is elsõre végig figyorogva szépen egykeréken ... Amikor enduróztunk, akkor az volt a jelmondat: "Állja a motoron és lendület!!"... Hát most az állásra nem kell külön figyelni... Így a jelmondat is átalakult: "Terhelj vazze...!!" És ez az amit meg kellett szokni: ha a tirállal megálltál felfelé menet, akkor azzal már nem tudtál elindulni olyan hagyományosan - csak úgy, hogy elõbb ráálltál kétlábbal (terheltél a kerékre) és aztán már simán ment, de ezt meg kell még tanulni. Ennek a hiányában fáradtam el mint állat, mert igaz, hogy csak 75 kg-os a triálom (Honda Montesa 250 4T), de kézbe azt is elég nehéz felvinni a hegyoldalon... ;) Amúgy reggel 9:40-kor indultunk és délután 6 körül értünk vissza az autókhoz. Összesen 45 km-t gurultunk... Ami tényleg nem sok, de ha hárdoztunk, akkor enduróval sem szoktunk ennyi idõ alatt 60-80km-nél többet menni. Az ülés hiánya egyáltalán nem volt zavaró. Kényelmesen és kellemesen lehet vele motorozni. Nekem legjobban (a bénázásom mellett) a hátizsákom zavart, mert sajnos a motornak csak 2 literes tankja van, így zsákban vittem még 2 litert tartalékba (amibõl végül alig fogyasztottam el, de a következõ alkalommal sem mernék enélkül elindulni...) és persze a 2,5 liter víz, szerszámok, esõkabát, kaja... Szóval volt a hátamon vagy 6-8kg plussz suly, aminek nagyrészét az endurónál a motor cipelte volna. De ezen a karcsú szaron semmi csomagrögzítési lehetõséget nem találtam... - de még nem adtam fel!:o) |
zsore | 4678 | 2008. május 22. 19:39 |
Taki ! Elnéztem ezt az Erdélyi triálos videót....Szóval ezek a masinák, nagyon nem endurósan viselkednek, ha jól látom. Nagyon hamar elfogynak felfelé, és iszonyatosan kényelmetlenek lehetnek hosszabb meneteknél. Azt értem, hogy mondjuk egy tornateremben, vagy nyáron egy hegyoldalban jól eldilizik az ember egy fél napot egy ilyen gépen, de a túrázás.... Az elég kemény lehetett :o))))) Van már neked is géped ?
|
pallogabi | 4677 | 2008. május 22. 15:29 |
hali Vlad! optimistán, szerintem lesznek még offroad túrák ma voltam suzuki és honda kereskedésbe, mitöbb kb 30m-en kipróbáltam egy xr650et is (na az nagy,és nem is kétszemélyes), szóval érik, hogy suzuki pártra állok amugy drz-rõl ugytudom, E nem lesz, helyette az rmz450-bõl csinálnak(tak) drz450 nevû versenyendúrót, valamint néhány éven belül (1-3) eltûnik az S-is az új gépek közül, ami szerintem ez várható, mert már 8 éve változatlanul piacon van |
zsore | 4675 | 2008. május 22. 15:16 | Válasz erre: 4672 |
Köszi, többször nekifutottam, mire így sikerült elkapni :o)))))) Különben szerintem eddig nem olyan nagy mágia, az a nehéz, ahol te tartasz, nevezetesen a gurulás hosszan. Szóval hajrá, a sok gyakorlás okvetlenül meghozza a gyümölcsét.
|
Vlad | 4674 | 2008. május 22. 15:10 |
Sziasztok! elég régóta olvasgatom ezt a topicot, és már egy ideje érik bennem hogy vennem kéne egy endurót. Sokáig ugy tervezte, hogy második motornak tökéletes lesz, de sajnos közbejött hogy összetört a motorom, és felülrõl jött az utasítás, hogy kocsi kell ha végre fizet a biztosító :). Na ezért volt ez a hosszu bevezetõ, hogy átérezzétek a problémámat :). Ami a következõ: szóval már cask egy motorban gondolkodhatok (sajnos azt sem tudom milyen idõn belül, de remélem még idén). Én is drz-t néztem, mert sok jót olvastam róla, és E-t, mert másodiknak bõven elég lett volna hogy csak egyedül és terepen használom. Viszont mos már olyan kéne ami városban is használható, de terepen is megállja a helyét. Szóval ennek a fényében S. De errõl meg azt is olvastam, hogy terepre nem is igazából való, gyenge hozzá. Szóval örlõdöm, nem tudom mi lesz majd, mikor odakerülök. Olvastam olyat is hogy az E-t, nem fogják többet forgalmazni, mert vmi unios elõírásnak nem fele meg, ez igaz lehet?Meg vannak lehetõségek az S erõsítésének, esetleg vkinek tapasztalat, mikor E-t akart felszerelni városi használatra, rendszámozásra? Ja és ha egyszer meglenne a motor, csatalakoznék túrákhoz, lehetõségem lesz rá :)? |
frpeter | 4673 | 2008. május 22. 12:58 | Válasz erre: 4669 |
Egyik futár ismerõsöm ilyet használ, nem panaszkodott rá :)
|
gunyi | 4672 | 2008. május 22. 11:10 | Válasz erre: 4668 |
zsore! nagyon frankó ez a kép!! én sem tudok túl sokat gurulni (max 10m ha jól elkapom), de néha bent van a borsó:) ezért élünk. Nyár végére stabilan a 15méter jóvóna. |
gunyi | 4671 | 2008. május 22. 11:08 | Válasz erre: 4664 |
bevallom kicsit önzõ voltam a tanácsot követõen, inkább magamnak adtam a tanácsot. Én pénztárcámhoz és tudásomhoz a DRZ400E kéne, már csak a futómûve miatt is. Nekem a pakolhatóság egyáltalán nem szempont. Szóda, kaja elfér a hátizsákban is, szerszámok meg hátul aftermarket kistáskában.
|
Macko | 4670 | 2008. május 22. 11:03 | Válasz erre: 4668 |
Zsorci, az állókép nagy elõnye, hogy el tudod titkolni az exponálást követõ orra-esést is! :o)))))
|
ztaki | 4669 | 2008. május 22. 10:43 |
Nálam még a beta alp 4.0 is játszana... persze ismerve gabi hatalmas termetét lehet, hogy nem jönne be neki... Meg úgy hallodtam, hogy az alp-nak kicsit rövidre sikerültek a rugóútjai is... de errõl kérdezed Polyát - õ már talán próbálta is. |
zsore | 4668 | 2008. május 22. 10:36 | Válasz erre: 4663 |
Gunyi ! Én nem tudok gurulni, csak max pár métert, de jampizásból muszáj beraknom ezt a képet. Itt olyan, mintha menne :o)))) Hiába, az állóképek elõnyeit ki kell használni ;o)
![]() |
zsore | 4667 | 2008. május 22. 10:33 | Válasz erre: 4666 |
Elklépesztõ. Akkor valszeg én emléxem rosszul a 450 EXC adataira, mert az azért valszeg nem gyengébb, mint a DRZ 400...
|
ztaki | 4666 | 2008. május 22. 10:29 | Válasz erre: 4665 |
zsore: taki nem írta felül a drz-k teljesítményét... :) DRZ400S gyári adat: 40 LE (29.8 kW) / 7600 fordulat percenként DRZ400E gyári adat: 49 LE (36.5 kW) / 8500 fordulat percenként |
zsore | 4665 | 2008. május 22. 09:45 | Válasz erre: 4661 |
Szerintem ami a pakolhatóságot illeti, mindegyik egyformán szar alapból. Mindegyikre kell valami konzolt szerkeszteni, de az EXC - k ebbõl a szempontból biztosan a legrosszabbak, mivel azok kifejezetten versenymotorok, tehát ezeknél a legutolsó szempont volt a csomagszállítás. Ugyan ezen okból kifolyólag, szigorúan egyszemélyes és annak is kényelmetlen motorok. Ami mellettük szól ( ha2T ), az a kis szervízigény, és az élvezeti faktor, ebben talán a legjobbak az általad leírt brigádból. Az LC 4 - ha az SXC - re gondolsz, jó választás lehet, de viszonylag kevés van belõle, és nagy a rizikó, hogy valami leharcolta fox ki. Ha ez a típus izgat, fordulj gencsydani - hoz, neki van egy eladó, és mindent tud errõl a típusról, amit tudni lehet. Ha 640 LC 4 enduróra gondoltál, azt tökéletes választásnak gondolom, jól pakolható, kétszemélyes, és ha jól bántak vele, mindent kibír. Örök darab, ha találsz valami frissebb darabot.A DRZ - khez, nem tok annyira hozzászólni, de szerintem ugyanaz a kategória,mint az exc - k, csak gyengébbek ( Taki szerintem pont 10 lóerõvel írta felül a teljesítményüket, a KTM 450 EXC versenygép, ami egy baromállat erõ és nyomatékgyár, 43,5 LE ), viszont tuti, hogy sokkal kényelmesebbek. Végül a DR 350. Ha képes lennék objektívan gondolkodni, és nem lennék ilyen KTM buzi, akkor asszem én ezt venném az általad leírt célokra.Feltéve persze, hogy találsz valami jó állapotút, mert ugye ezeket sajna már elég régen nem gyártják.Nehéz ügy mindenképpen, hallgass a szívedre, le van szarva az ésszerûség ;o) |
ztaki | 4664 | 2008. május 22. 09:10 |
gabi: ;) Szerintem nem a drz a a te motorod... ;) Amúgy meg tényleg hidd el, hogy ha az S-re az E csövét és áttételét teszed, akkor olyan nagyon nagy különbség nem lesz köztük... (De fordítva is igaz - tegyed fel az E-re az S kipuját, áttételét és máris harmat gyenge...) DDDEEEE nem is ez a lényeg, mert a 39 és 49 LE közül a kisebbel is mindent meg lehetne csinálni, a lényeg: óriási a pakolhatóság közötti különbség. Az S-re alig lehet pakolni, az E-re meg lehetetlen pakolni. Most próbálgatom az E-t kicsit használhatóbbá alaítani. (Világítás, féklámpa, tükör, és a hátsó váznyulány megerõsítése, hogy elbírja a rendszámot - nem a csomagot, csak a rendszámot... és még ez sem akar összejönni.) Szóval, a kétszeméllyel akarod használni, ne tán-tán még csomagtartót is tennél rá, akkor az E számításba sem jöhet kategória. |
gunyi | 4663 | 2008. május 22. 09:04 | Válasz erre: 4661 |
gabi, szerintem a DRZ400E lesz a te motorod. Elég igénytelen, megy is ha huzod neki, lehet vele pajkoskodni (egykerekezést elsõkerekezést is bírja - tapasztalat). Az S-es nekem harmatgyenge az az igazság. Mostanában egy DRz400E supermotot hasznalok en is. Egész bejön. Épp az elsõkeréken gurulást tanulgatom - még nem estem pofára (kopp-kopp) |
fektitibi | 4662 | 2008. május 22. 07:08 |
Gabi!Annak idején több okból kifolyólag vettem meg a drz 400s változatát.Mivel béna vagyok ezért szerettem volna egy könyebb mocit a tengainál.De nem szélsõségeset hanem több funkciósat amire tényleg érdemes adóságot a nyakamba venni.Használt az szóba sem jöhetett(indok telefonon).Persze csak japcsi jöhetett szóba.Az ár is fontos volt,tehát maradt a drz.Az S változat mellett szólt:Taki azt mondta(ami biztos,hogy így van)nyitott kipufogóval nem érzett külömbséget a verseny és a másik között.Van GARANCIA rá!Van igényes mûszerfala,nem üzemórás,van váznyúlványa,h.lábtartó,tükör,index,stb és olcsóbb.Most már van benne 9000km és kutya baja.Igaz 2000ként 300v motul-t cserélem benne.1,8liter+2dl utántöltés.5000km mentem vele soft terepen,most pedig utcai gumákkal járom a várost túrázom vele,és a Kakucsring szerelmese lettem Õ általa.
|
pallogabi | 4661 | 2008. május 22. 00:59 |
sokadjára ittis megirom, vanegy full papíros crm 250em, ami eladó, ...nagyjából. a vége 350e magyar péz (részletek az eladó motorok topicban) aztán ha elkel, akkor kéne egy ugyanilyen 10évvel fiatalabba vagy valami hasonló ami kéne: 250-300 as 2T gép vagy 250-640közti 4T, amit jobbára arra szeretnék használni amire eddig is a crm-et, vagyis napi aszfaltos munkábájárásra(rendszám kell), hétvégi motorostalálkozózásra(legyen jól pakolható,nemártana ha 2személyes lenne), és könnyû endurózásra (erdõ + taki tréning)(120km-t bírjon ki tankolás és szerelés nélkül), kis szervizigényû (évente max 3szor tudom nélkülözni, karácsony másnapja,húsvét másnapja és újév) ötleteket várom, mi miért lenne jó? (eddig dr350,drz400e/s,exc250-300/400f és lc4 625 közt vaciláltam) |
viktorazallat | 4659 | 2008. május 19. 18:44 |
a vellness völgybe meg mindenképp szeretnénk eljutni mert eddig csak 1szer voltam és tetszett. de ha onnan elviszlehk oda ahol a motorbirkózásom volt akkor olyan triálos részekett mutatok mint a versenyeken. de ezt a 450 fc úgy vitte hogy szinte ríttam a boldogságtól. holnap beleugrik a motorex és remélem a víjjogás-visítás teljessen megszûnik(és olyan lesz a hngja mint a ipone katanával!). a szinte még teljessen málnaszörpszínû fuchs pro racing 4t 15w-50 fullmegagiga észterszintetiküs meg ugrik a süjjesztõbe és csak remélem a motornak nem lett baja tõle. |
viktorazallat | 4658 | 2008. május 19. 18:28 |
zsír vagy taki. De ha kevés benzint akarok fogyasztani a hegyekbe akkor gyalog is haladok úgylehet annyit mint a triádosok:-)))))))))))))))))) mi olyan 80-90km körül mehettünk EXTRA!!!! kemény terepen. a gabi az 6 6,5 litert én meg köbõ ugan ennyit +de még vagy fél litert magamralocsoltam -mert annyira úgy akartam:-(( most hétvégén elutazunk de 3 hét múlva (juni 6 vagy hét ) úgy gondolom megen összehozunk egy extra hajtást és akkor biztos összeegyeztetünk a triálbandával oszt gó. vagy addigra rájössz hogy a drz milyen univerzális motor és az nem feltétlen gond ha 10kmnél is többet haladsz egy nap, és ha erre vetíjjük le a fogyasztást akkor az a 2 liter kúrva sock. endúró közben szélessprektrumú látómezõdnek hála jobban élvezed a tályat , a menetszelet. és ha odaérünk akkor megmutatom azt az extráknak is extra felmenõs részt. ez olyan meredek hogy hafeljutol lefelé inkább nem kívánod, de nagyon nem:-) |
ztaki | 4657 | 2008. május 19. 14:25 | Válasz erre: 4656 |
viktor: ez nagyon állat lehetett... ;) Amúgy ha nem találtad volna a kulcsot, akkor sem lett volna a világnak vége, mert másnapra viradóra kimentettünk volna bennõtöket a vadonból... Nem hagyunk ám két ilyen tökös endurót a medvék martalékára. Hát a triálos buli az nem lett valami nagyon fantasztikus, csak olyan közepesen fantasztikus... Mindenesetre annyi értelme azért volt, hogy egye kutya: mégis megtartom még egy kis idõre ezt a motort... Bár az elsõ egy-két órában még nem voltam errõl meggyõzve. :) Iszonyatosan meleg volt és iszonyatosan hiányzott az enduró menet szele, mert ezen a tirálin egyedül csak én fújtam, kavartam a szelet... A lényeg: bociék úgy voltak vele, hogy ahok õk elmennek - ott mi is... igy persze toronyiránt a wellnesbe. Csak elfelejtették figyelembe venni, hogy én még pl. a sebességváltóval sem békéltem meg... Szóval Polyával szoptunk rendesen. Mire nagy nehezen felértem egy csúcsra, õk már rég le is másztak róla... De a vége felé már-már kezdtünk érezni a mocival egymást - mondjuk engem nem volt nehéz, mert vagy 10 liter vízet kiízadtam az tuti. Ezerszer jobban elfáradtam mint bármikor máskor enduróval. Hiába - ezt is meg kell tanulni rendesen kezelni ahhoz, hogy élevezni is lehessen. Mi a sluszkulcs helyett a Polyát hagytuk el, amikor õ úgy döntött, hogy a végkimerültség határán inkább álldogál egy kicsit... de aztán õt is megtaláltuk. És a lényeg: egésznapos szarakodás alaklmából sikerült 2 (azaz KETTÕ) liter benzint elhasználnom... (na, jó lehet, ohgy 2,2 is volt...) |
viktorazallat | 4656 | 2008. május 19. 13:50 |
aztán meg lett. kiemeltem majd az átfordítás helyett újra becsúsztam alá na itt kishíjján megvolt a kétváll. ekkor odaért a haver és megoldotta az összes gondom. na innem negint símának indult a túra. majd kb egy órát haladtunk mikor észrevettem ,hogy nincs meg a kocsikulcs. ugyanis az a hátizsákomban volt és a hátizsák meg....evriver. kaptam egy gyenge sockot majd fénysebességgel visszapörgettem az útvonalat a fejemben. ez gyorsan meg volt mert semmire sem emlékeztem. na itt kezdõdtelak a gondok. olyan lehetetlen helyeken jöttünk keresztül kasul az utolsó pihenés óta hogy az imposible visszajutni. ,de a térérzékem most sem hagyott cserben és egy hihetetlen utazás végén megtaláltam azt a helyet ahol lebucskáztam a motorral. na ekkor már hajszálnyi reménysugár villant át a szürke állományon és onnan alig 15 perc alatt megtaláltam a z utolsó pihenõhelyet. és a táska ott volt. köszöntem is sûrûn a fõnöknek, mert ha nem lett volna ott akkor a román legyek hordják szét a testünket a lezárt köcsi mellõl. ez volt a gyenge történet meg az hogy a fuchs olaj ugrik ki a verdából és megy bele a motorex cross póver. taki meséljé tej is. |
viktorazallat | 4655 | 2008. május 19. 13:01 |
a milyenk jól sikerült. mocskosjól megy a berg. mindenhol 0.ra jutott fel még ott is ahol olyanbénán mentem neki hogy ilyen bénázást még a közértben sem lehet megengedni mikor kenyeret mész vennni:-)) aztán elkezdtem érezni az erõt hogy itt mán gond nem lehet és lementünk egy szúrdokba ahol az utolsó 8 métert úgy vezettük le a motort hogy mellette áltam, mint old saterhand(Öreg satukéz?:-))) mikor a lovát vezeti a mokaszínok földjén. na ekkor a föld kicsúszott a lábam alól és beesem a motor alá ami ennek örömére elkezdte folyatni rám a drága jó roz 95 benzint a tanksapkacsövén át. mondom nekei: héjj ezt nem kéne. erre meg csak egyre bödösödök. birkózok a motorrral-keresem a fogást ami majd kisegít a technikai tusból:-))) folyt a motor el kezdett nyüszíteni(fõleg a kuplungja mikor eröltettem a ferlfelékben) oszt kiderült csak kettõ olaj van amitõl szépen duruzsol:ipone katana ill motorex cross erõ:-) |
viktorazallat | 4654 | 2008. május 19. 12:49 | Válasz erre: 4649 |
kedves uram. kéne a balázs jímélcímje:-) mert ezt a mammajutát akarom újra megkérdezni. az elérési útvonalat. ha látod szólj már neki hogy én szoltam neked hogy szóljámán neki. elõre is köszi. ja és milyen volt a vasárnapi túra? hogy mentek a montensa ws gasgasok:-) |
drz | 4652 | 2008. május 15. 21:44 |
sziasztok! szeretném a véleményeteket kikérni a suzuki rmz 250 és 450-rõl (4 ütem)mennyire megbízható,milyenek a futómûvek,mennyire drága hozzá az alaktrész..... elõre is köszi |
frpeter | 4651 | 2008. május 15. 19:57 |
Taki: küldözgetem neked a maileket, megkapod õket, csak nem érsz rá, vagy át se megy? :(
|
ztaki | 4649 | 2008. május 14. 07:12 |
Benedek: végre egy jó hír... Viktor: gratula!!! :)) Gabi: a tervben nem volt árokmászás csak két helyen is megszünt a kéthete még létezõ út. |
viktorazallat | 4648 | 2008. május 14. 06:16 |
hi taki :-)))) meg volt az eslõ versenye a bergnek. mocskosul jó volt. 12 bõl a kilencedik lettem.(az elõosztályban) a verda kibaszott jó, a futómû a motor a fogyasztás meg minden. majd fele annyit szív mint a 380 sx, amivel új távlatok nyíltak a tartálykocsimentes túrákra:-)) igazs az utazó az 80. de homokúton ez egy kellemes kis utazó. have a good day. |
pallogabi | 4646 | 2008. május 13. 11:39 | Válasz erre: 4645 |
Van kiirva HCC, igaz nem taki hanem fektibi szervezésében "Mátészalka lájtos terepen" címmel keresdd |
frpeter | 4645 | 2008. május 13. 08:01 |
Kicsit szomorú vagyok, mert nem látok több HCC-s túrát kiírva idénre :(
|
pallogabi | 4644 | 2008. május 13. 00:34 |
hy, klassz lehetett a mopedtúra. Megnéztem a felvételeket, nagyon tetszettek. Bár egykétszer nemnagyon értettem, hogy-hogy kerültetek mopedtúrán olyan helyre ahonnan az aszfalthoz egy-egy árkon vagy dzsindzsán át vezetett az út. Bár ez mindennapos az endúrózáskor. Ezen felül ímmel-ámmal megválnék szeretett honda crm 250 emtõl... |
zsore | 4643 | 2008. május 12. 21:19 | Válasz erre: 4642 |
Igen, én is ebben bízom. Meg ugye szegény Erdélyiek, nem hiszem, hogy elüldöznék a sok motorosnépet, akik pénzt visznek oda...Szerintem szarnak õk a természetvédelemre, ezerszer jobban érdekli õket a turizmus, és az eladott vendégéjszakák és reggelik, ebédek, vacsorák száma, mint az, hogy a macikat ne zargassák az erdõben az endurósok....
|
ztaki | 4642 | 2008. május 12. 19:00 | Válasz erre: 4641 |
Hát nem tom... azért ez a törvény már alapjában barátságosabb a magyarokénál... Meg hát egy kicsit bízhatunk abban is, hogy náluk sokkal-sokkal nagyobb területeket kellene ellenõrizni. Meg hát minden törvény annyit ér, amennyit a betartatásáért tesznek. |
zsore | 4641 | 2008. május 12. 15:46 |
Sajnos minden jónak vége szakad egyszer, bár talán eltelik még egy - két év, mire eljutnak a magyar viszonyokig :o( "http://www.rejtekhely.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=72" |
zsore | 4640 | 2008. május 11. 21:58 | Válasz erre: 4639 |
Jó a videó, fõleg az eleje :o) Szinte bánom, hogy 21 évvel ezelõtt eladtam a kis Rometem :o))))
|
ztaki | 4639 | 2008. május 11. 12:39 |
www.budapest-szeged.extra.hu estére még felrakom a teljes, vágatlan viedót is... |
pallogabi | 4638 | 2008. május 8. 15:45 |
talán vkit még mindig érdekel a sisakkamera, ez kb 30e ft, és direkt sisakkamerának készült: "http://www.goprocamera.com/"
|
gunyi | 4637 | 2008. május 7. 21:20 | Válasz erre: 4622 |
Zolikával együtt szívbõl gratulálunk taki bácsi! sok sikert az egész családnak!! |
tranyo | 4636 | 2008. május 7. 20:34 |
Nem irigylem õket!/:-)) A kép az online letölthetõ Motocrossdigital netes újságból való. "http://www.motocrossdigital.com" Havonta jelenik meg. Ha megadod az emilcímed letöltheted, és a köv. hónapban értesít az új szám megjelenésérõl. Máskor, mással nem zargatnak. Színvonalas újság, kb. 150 oldal.. Enduro, Krossz, triál, tesztek...stb. Kb. 30Mb-t kell letölteni, aztán a gépeden lapozgathatod, olvasgathatod, englisül. ![]() |
ztaki | 4634 | 2008. május 4. 10:22 | Válasz erre: 4632 |
Fektitibi: én is gratula! Ügyesek voltatok - láttam egy-két képet is a gurulásról. :-) A moped rallyn meg nincs mitõl félned. Már többször mondtam, hogy egy babetta jellegû motorral megyek, ami csak annyiban különbözik a hagyományos egysebességû babettától, hogy sokkal megbízhatóbb... De amúgy inkább gyengébb, mint erõsebb nála... elindulni pl. csak úgy lehet vele, ha lábbal rásegítessz. A végsebessége hátszélben, lejtõrõl lefelé betonon 48 km/h. Homosokos úton még soha nem mentem vele 40 felett. Szóval ezeket a paramétereket egy simsonnak nevetve bírnia kellene. |
fektitibi | 4632 | 2008. május 4. 08:14 |
Fantasztikus!A négy sebességbõl az utolsó három aktívan volt használva.Ettünk nagy húst és senki nem robbant le.Büszke voltam a gépemre,mert mellette fényképezkedtek.Ezért is meg a hálám jeléül feléje lemondtam a moped rallyt.Sajnálom.Jövõre nekifutok megint.6-fél21-ig tartott a túra.
|