manour | 4629 | 2008. április 30. 20:23 | Válasz erre: 4622 |
Gratula a Lyánygyermekhez! :-) Jó egészséget nektek!
|
zsore | 4628 | 2008. április 30. 19:40 | Válasz erre: 4622 |
Isten éltesse sokáig ! Gratulálok nektek, ügyesek voltatok ;o) Remélem a moped rallyra már benevezed valami rendes kis féldecis vassal :o)
|
ztaki | 4625 | 2008. április 30. 09:58 |
köszi fiúk!! :) Már le is szedtem a drz hírdetést - az jó kis nõi moci... ;) |
gencsydani | 4624 | 2008. április 30. 09:54 | Válasz erre: 4622 |
Na, kezdheted felhajtani a neten a rózsaszín motoroscuccokat:D Gratula! |
pallogabi | 4623 | 2008. április 30. 09:40 | Válasz erre: 4622 |
Aztamindenit!!! Gratulálok! Endúrós csajszi született :D Hurrá :) |
pallogabi | 4620 | 2008. április 29. 15:31 | Válasz erre: 4618 |
érdemi hozzászolásom nincs, de: legjobb ha veszel 1 kábé friss magyarországtérképet, lehetõleg kerékpártúrásat, azon soksok földút, tvt területek,fontosabb földutak,látványosságok is rajtavannak + hozzája iránytût és próbálod értelmezni a térképen látottakat, s mégy mégy huzod a gázt, s ha megállít vki akkor hivatkozol a térképre, max utbaigazitást kérsz meg talán megmotoroztatod az illetõt...ha még tovább ragozzátok ezt az egészet, ahelyett hogy motoroznátok komolyanmondom átnyergelek uccai mocira, s nemfoghatja rám senki, hogy megin a terepmotoros randalírozik a védett területen :p A lényeg nefoglalkozz semmivel, mert ha beleártod magad megtudod hogy seholsem szabad motoroznod, s elszúrtál csomó idõt hogy erre rájöjj |
zümi750 | 4619 | 2008. április 29. 15:25 |
Sziasztok srácok. bocs a zavarásért de egy kis segítségre lenne szükségem. keresek egy 83'-as suzuki dr 125-höz bontott alkatrészeket: hengerfej, bowdenek, spirálok. már a magyarországi összes bontót felhívtam de senki nem tudott segíteni ezügyben. elõre is köszönöm.
|
kovrob | 4618 | 2008. április 29. 10:09 | Válasz erre: 4617 |
És tényleg. :( Viszont ezt nem lehet úgy értelmezni, hogy "úton bármikor átmehetnek". Ezt sajna csak úgy lehet, hogy csak akkor mehetsz át, ha arra a célra ki van jelölve! Nagyon vegyes érzések kavarognak bennem. Közúton közlekedhetek (ha nincs tiltva) legyen az aszfalt vagy földút, mindegy. Oké. Tartom magam ehhez és figyelembe veszemn az Etv. 82§(2) -t. Ebben az esetben hol találok hiteles infót Magyarország közúthálózatáról??? |
ztaki | 4617 | 2008. április 28. 19:11 |
Amúgy itt az a sokat vitatott részlet: "Tv. 82. § (1) Az erdõgazdálkodó hozzájárulásával szabad az erdõterületen: ... (2) Az erdõterületen kerékpározni és lovagolni, motorral, illetõleg gépkocsival közlekedni csak az arra kijelölt úton szabad." Ezt szokták egyesek úgy értelmezni, hogy úton bármikor átmehetnek az erdõn, mások meg úgy, még úton is csak akkor mehetnek át az erdõn, ha az direkt pl. motorosok számára van kijelõlve... Érted? :-)) Mise. |
ztaki | 4616 | 2008. április 28. 19:08 | Válasz erre: 4614 |
Hali! "http://www.enduro.extra.hu/hcc.htm" oldal jobb szélén a jogszabályok között szemeszgethetsz... de tény, hogy lassacskán aktualizálni kéne.. |
kovrob | 4614 | 2008. április 28. 18:31 |
Taki! Idézlek: "erdõs területen az útról lehajtani semmilyen formában nem szabad, tilos." - Ha ez komoly, akkor veszélyben a VRAH! :) Ezt amúgy honnan szedted? Hol tudok utánaolvasni? |
kovrob | 4613 | 2008. április 22. 16:14 | Válasz erre: 4612 |
Téged biztosan jobban ismer, sztem beszélj vele te. Oksa?
|
ztaki | 4612 | 2008. április 22. 14:49 | Válasz erre: 4611 |
Hát errõl kikérhetnénk az õ véleményét is... úgyis meg akartuk hívni a gurulásra - beszéljek vele vagy beszélsz vele?
|
kovrob | 4611 | 2008. április 22. 14:30 | Válasz erre: 4610 |
Uhh. Jó! Már azt hittem, cinikus értelemben írtad, hogy "ügyes vagy" :) Azt kell mondjam, a cserhát nem egyszerû feladat, ebbõl a szempontból. A TopoGuide szerinti földutak nagyrészét vagy beszántották, vagy magánosították, vagy "zsákutcák" lettek. 1km a trackból kb. 10km bolyongást feltételez... és az esõ is szakad, az erdõ meg nehezen száradós talajfajta, én meg amilyen hülye vagyok, már visszaraktam az E09-eket. :) Szóval türelem! Az már látszik, hogy jó móka lesz! Mohának mikor adjuk oda a tracket? ha teljesen kész, vagy részletekben is jó? |
ztaki | 4610 | 2008. április 22. 14:18 | Válasz erre: 4608 |
Robi: ne furdaljon a lelkiismeret - még én sem vagyok trackrekész a saját szakaszommal... Meg ha tényleg jót akarunk csinálni, akkor azt jól kell feltérképezni is, és ezt soha senki nem állította, hogy egyszerû lesz. Nekem szimpatikus a kétfõs csapatok indítása - ehhez meg tökéletes track kell. |
kovrob | 4608 | 2008. április 22. 14:15 | Válasz erre: 4606 |
Ejj, ne ébrszd fel a lelkiismeret furdalásom! Ha egyszer nincs több idõm, akkor nincs több idõm... de májusvége júniuselejére szerintem megleszek. Persze, a tracket össze fûhetem én is, vagy odaadhatom én is. Igazándiból Bp. kerülésére van több alternatíva a kérdés az az utolsó benzinkút helye, mielõtt pécelnél átveszem a felvezetõi szerepet. |
ztaki | 4606 | 2008. április 22. 07:55 | Válasz erre: 4605 |
Kovrob: hogy mi milyen ügyesek vagyunk... :)) /vagy csak te??/ A track összerakását vállalod? Mert akkor elkezdem kitisztitani és elküldöm... persze csak azzal a feltétellel, hogy kapok helyette egy teljeset... ;)
|
kovrob | 4605 | 2008. április 22. 07:32 |
VRAH helyzetjelentés: Kosd immmár a múlté, Keszeg meghódítva! :)
|
ztaki | 4602 | 2008. április 21. 06:42 | Válasz erre: 4601 |
Szia Tibi! - ezek szerint megjöttél a görög útról... nem írsz róla egy-két gondolatot... tisztán okulásként. ;)
|
fektitibi | 4601 | 2008. április 21. 06:36 |
Ez a magyar Dakar egy szervezett landalírozás!Ha Takipapa kiírná a következõ Ócsa-Szeged túrát pl. elefántcsontparti kupának már megtiszteltetés lenne a természetvédõknek a jelenlétünk?Szerintem érdekes gondolat.
|
gustaw | 4600 | 2008. április 20. 23:23 | Válasz erre: 4599 |
ztaki | 4599 | 2008. április 20. 19:00 |
Na, akkor a képeket átnézve még egy-két gondolat, amíg el nem felejtem... Megérkezve döbbenten tapasztaltam egy-két zöld aktivistát, akik a pusztában közlekedõ gyalogosokat próbálták egy adott csapásra terelni, mint elkószált báránykákat... Alapvetõen tudjátok, hogy soxor a zöldeknek adok igazat - de lassacskán egy kicsit azért kinyalhatnák... mondjuk mázlijuk volt, mert egyik sem mert megszólítani, de tényleg érdekelt volna, hogy most mibe kötöttek bele... nem védett, sõt a védelemnek még csak a közelében sem álló területen GYALOG!!! Persze ez nem gátolta meg õket abba, hogy egy-két motorost lefotozzanak, köztük jópár külföldit... Mindig is a vendégszeretetünkrõl voltunk híresek. Ahelyett, hogy hoztak volna szemétgyûjtõ zsákokat - vagy terelgetés helyett kiszallagozzák a szerintük használható területet stb... (mondjuk felvilágosító anyagot is osztogathattak volna a szitkaik helyett... bunkó bagázs.) Részemrõl maga a verseny azzal kezdõdött, hogy fájdalmasan tudomásul vettük, hogy a motorosok és a quadosok már elmentek... igy izgatottan vártuk a "csak"autósokat... Talán ezért is lepõdtünk meg, amikor a távolból felcsendült egy semmivel össze nem téveszthetõ, nagyon nyögõ egy hengeres hangja. Nem sokára rá meg is jelent egy quados, sõt nem is egy hanem mindjárt három!! De csak az elsõnek volt hangja - a többiek egy-egy kötélelel próbálták tolni szegényt, de az csak nyögött... de azért végig mentek. Aztán jöttek az autósok. Valami hihetetlen tempót mentek - én csak néztem. (Ja, amúgy a HCC túrákból már ismert nyomvonalon volt a rally egy része...). Aztán rájöttem a titok lényegére: ezek alatt valami fanatasztikus futómû lehetett, mert olyan simán vették a legnagyobb bukanókat is, mint Zsore super teneréje... semmi pattogás, dobálás - mint én az autópályán... sebességileg is. :)) Aztán ahogy széttaposák az utat - a vége felé jövõk néha azért már keményebben megküzdöttek a nyomon maradáson... Láttunk egy kerék cserét volt vagy 3-4 perc... :) És láttuk egy lerobbant autót is...hiába a magyar homok szedte az áldozatait. A kamionokat már nem gyõztük meg kivárni és elindultunk terepen hazafelé. Sajnos az instrukciók ellenére is egyszer csak azon vettük észre magunkat, hogy a rally útvonalán vagyunk - megálltunk fülelni és megállapítottuk, hogy kb. 2 percig senkinek sem leszünk útba - így uccu neki!! DAKAROZTUNK!!! Igaz, hogy csak a következõ leágázásig, de kitettünk magunkkért - kicsit sem voltunk amatõrök... :O)) Letérve a nyomról egy kis erdõzés után ismét elõttünk a szallag... gyalog felmértük a terepet, beszélgettünk a szervezõkkel és két kamion között átengedtek a versenypályán... persze nem is a pálya volt a nehezebb, hanem az, hogy a megközelítéséhez elõbb árkot kellett ugranunk... No, a lényeg: aki látta az egy életre megjegyezhette, hogy a dakar a tévében smafú... de így élõbe, már egészen más... és hát igen - mi nem tudunk úgy menni, még enduróval is csak neccesen... de az ott látott autók nem is a mi autóink mûszaki szintjén vannak. Sajnálhatja, aki nem tudott idõt szánni rá... jó buli volt. :-) Nekem kicsit hiányzott, hogy a végén a közönséget is ráengedjék a nyomvonalra... de hát nem lehetünk telhetetlenek, meg hát én elég jól megjegyeztem a csapásirányt... ;) |
ztaki | 4598 | 2008. április 20. 18:12 |
Viktor barátommal megnéztük, hogy milyen a magyar dakar táborfalván... :-)) Természetesen terepjáróval mentünk és hát büszkék nem vagyunk rá, de elmondhatjuk magunkról, hogy kb. 6-700m erejéig a mezõny részét is képeztük, de mivel nagyon feltartottak minket - így izibe olajra léptünk... :o) Amúgy sajnos a motorosokról lekéstünk, de az autósoknál azért kénytelen voltam megállapítani, hogy csak nagyon kevesen voltak, akik elé mertem volna állni a drz-vel... :O) Képanyag pár perc múlva a "http://www.enduro.extra.hu" oldalon... addig izelitönek: ![]() |
frpeter | 4597 | 2008. április 20. 08:10 | Válasz erre: 4590 |
Nabaszki, mirét nem tudtam ezt hamarabbb... Mehetnék Ozival megint :)
|
kovrob | 4596 | 2008. április 20. 08:06 | Válasz erre: 4594 |
Húú tényleg! Bocs! Itt vannak a képek: "http://www.bamakochallenge.budapestbamako.hu/index.php?option=com_datsogallery&Itemid=130&func=viewcategory&catid=6" :) A kapcsolatokban van az elérhetõség ahol lehet cseszegetni õket... :(
|
gustaw | 4595 | 2008. április 19. 23:23 | Válasz erre: 4594 |
Boccs! Így jár az ember, ha lemarad és utólag kell átfutni a topicot.
|
pallogabi | 4594 | 2008. április 19. 21:41 | Válasz erre: 4591 |
4449-ben belinkeltem :-p, de a képekkel még mindig adós a robi
|
pallogabi | 4593 | 2008. április 19. 21:34 | Válasz erre: 4590 |
hogy induljon a drz ért, ha nincs enúrója? ezt nemértem ;o)
|
ztaki | 4592 | 2008. április 19. 19:42 | Válasz erre: 4591 |
hali elveszett ember! :) Épp idõbe jöttél - már kezdtünk unatkozni. ;) Amúgy sulyi-val is felvehetnéd a kapcsolatot, mert õ is épp egy hasonló tervet szövöget... nem tom, hogy milyen eredménnyel. |
gustaw | 4591 | 2008. április 19. 12:06 |
Sziasztok! Régen jártam erre, és úgy látom a helyzet semmit sem változott. A topicot annak idején nem e célból hoztam létre! Szerettem volna egy versenysorozatot szervezni ezzel a HCC-s dologgal, talán ztakiék még emlékeznek erre az eredeti felállásra. A topicot azért hagytam el, mert olyanná vált amilyen. Néhányan próbálják még vinni az eredeti vezérfonalat, és RESPECT nekik ezért. Látogatásom célja, hogy felmérjem - a múltkori Bázakerettye futam után kedvet kapva egy kis szervezkedéshez - hogy hogyan állunk a terepfelmérésekkel. Kovrob azt hittem egy linket azért benyomsz a srácoknak a varacskolásról! Pótolom: "http://www.f650.hu/content/view/71/2/" Nekem nagyon tetszett, remélem jönnek majd többen is a következõkre. A továbbiakban megpróbálok majd ide is többször benézni, átolvasom a mocskolódásokat. Reagálni nem fogok. Magánvéleményem van. Szeretném, ha ez a topic visszatérne az eredeti célhoz! HCC! |
ztaki | 4590 | 2008. április 19. 09:16 |
Hát ha valakinek nincs még endurója, akkor itt az alkalom: Kiskunmajsán a fõdíj egy drz400s lesz... ;) "http://www.motorrevu.hu/page/naptar/CalendarPopup.wm.php?calendar_image=/modfiles/calendar_upload/00000094/img1.jpg" |
KT | 4589 | 2008. április 16. 14:17 |
Nézegettem vasárnap egy új helyet a Dunaparton, be kéne majd vizsgálni...
|
kovrob | 4587 | 2008. április 16. 12:24 | Válasz erre: 4585 |
Jóóó! :) Olyan tesztet mint amit a Winkler összehozott a GSadv-ról, olyat bármikor írok 10 sör után egy nõi fehérnemû konferencia kellõs közepén! :) Persze csak akkor, ha mindenáron csökkenteni szeretnéd az oldalad nézettségét! :) "http://totalbike.hu/tesztek/bmwgsa2008/"
|
Macko | 4585 | 2008. április 16. 07:39 | Válasz erre: 4584 |
Pl. a legutóbbi Zsore-féle Dunapartyt lenyomhatjuk vele megint, mert ott sokféle talajviszon elõfordult.
|
Macko | 4584 | 2008. április 16. 07:38 | Válasz erre: 4582 |
Ez nem teszt volt, az majd még lesz! Hozzáteszem, most még jobban várom, fõleg hogy végre betonmentesen is kipróbálhassam. Tegnap Yamaha tesztnap volt a Hringen. Kimentem talpig bõrben, mert úgy volt, hogy Fazerrel kell felvezetnem az egyik csoportot a pályán. Aztán beosztottak csoportvezetõnek az utcai brigádhoz (ibrahimok, robogók, krúzerek meg wr-ek voltak benne), és kaptam egy szép fehér wr250r-t. Jól mutattam rajta piros-fekete bõrruhában egész nap, gondolhatod! :o))) Ha lesz tesztmotor, kiírok egy HCC-s gurulást rá, mert pont nagyon fontos is lesz a véleményetek róla! |
ztaki | 4583 | 2008. április 16. 07:28 | Válasz erre: 4581 |
Kovrob: szerintem mindenki meghívhatja a saját ismerõseit, még akkor is, ha azok nem a kitartásukról a híressek... Mert ha jól megcsináljuk a tracket (és ez nem lehet kérdéses!!), akkor itt lesz egy közös indulási idõpont... aztán a célba már mindenki úgy érkezik, ahogy bír. Tehát szerintem akár el is kezdhetnénk a párok kialakítását... Ki kivel szeretne édes kettesbe menni?? /És ha ezt jól kialakítottuk, akkor remélem, hogy elõtte kikapunk egy jó nagy esõt - és mehetünk egybe :)/ Jó párosodást! ;) |
kovrob | 4582 | 2008. április 16. 07:01 | Válasz erre: 4579 |
Szia Mac! Nem erre mondtad anno, hogy majd szólsz ha teszteled és majd jóóóóól megvizuálhatom én is? Mond, hogy nem! Mond, hogy lesz még alkalom! Mond.... :) |
kovrob | 4581 | 2008. április 16. 06:59 | Válasz erre: 4578 |
Na jó! :) Akkor ezennel meghívnám Baloo-t is, mivel õ segít a Cserhát feltérképezésében, nehogy má kimaradjon. Meg Manour-t is! Õt csak azért mert nagyon bírom a hozzáállását, (tud defektet szerelni porban) meg szerintem kitartásban sem Õ lesz a leggyengébb láncszem! :) Így akkor mennyi? 10?
|
Macko | 4579 | 2008. április 15. 21:44 |
Ma egész nap egy Yamaha WR250X-szel motoroztam a Hring körül, igaz sajnos csak betonon. De így is teljesen elvarázsolt az a motor! Nagyon elgyengültem tõle... |
ztaki | 4578 | 2008. április 15. 21:19 | Válasz erre: 4574 |
kovrobi: pallog elvtars és szerénységem annyira biztos tagja a csapatban, hogy már megsem említettem... ellenben számoltam magunkkal is - igy jön ki a hiány. :) Szóval fejben jó volt a csapat, csak az újjaim nem bírták a gondolataim iramát... berobi: ha kialakul az indulás ideje komolyira, akkor természetesen tiszteletben tartom a kérésedet... és ha tényleg sikerül a track-et összehoznunk (amire komoly esélyünk van, hiszen már-már 90%-os), akkor nagyobb akadályát nem érzem a sok-sok párosnak. De természetesen csak és kizárólag ismerõsök és csak és kizárólag állatmentes hozzáállás - legalább ezen út erejéig. |
berobi | 4576 | 2008. április 15. 20:28 | Válasz erre: 4571 |
taki,honnan-hova lenne ez a gurulás? ha nincs por, csak jó tempos haladás, és persze ha szükség van még egy emberre... mondjuk ezt kovrobi hsz-a után elég félve jegyzem meg, de akár ott lehetne egy dr350 ;)
|
pallogabi | 4575 | 2008. április 15. 18:27 | Válasz erre: 4574 |
ki ugyan.. majd követitek a sarkcsillagot :D, mindig észak felé kell menni és egyszercsak ottaláljátok magatokat pécelen:D
|
kovrob | 4574 | 2008. április 15. 18:02 | Válasz erre: 4571 |
Íííínye Taki! Pídzsít kifelejtetted! Hát ki visz akkor minket pécelig? :)
|
pallogabi | 4573 | 2008. április 15. 17:45 | Válasz erre: 4572 |
aham!, rájöttem mire jó ez a kis iksz, csak aztnemtudom mit töröltem ki vele, mindenesetre énmeg épp arra fogok rejtélyes véletlen folytán randalírozni az emzés helyi vagányokkal és meggátolom, hogy rendben élmények nélkül le tudjátok motorozni az egészet :)))))
|
ztaki | 4571 | 2008. április 15. 16:55 | Válasz erre: 4570 |
zsore: passzióból is lehet jól csinálni... ;) Most gondolj bele: olyasmi lesz mint a dr350 felvezetõ, azzal a különbséggel, hogy nem kell megállni folyton a többiekre várni. :o) A távolság sem lesz sokkal több, mint amit aznap gurultál... kb. 600 km-rel számolunk. És a társaság az valami frenetikus lesz: - kovrobi, a bömbösdobáló... - fektibi, kawasdrzés... - sulyi, õt otthon sem lehetne tartani... (csak még nem tudja, hogy melyik mocival jöjjön, de ktm lesz ebbõl...) - Lõvey Adám (vagy ki) a motorrevütõl, dokumentálni... Még szándékomba áll meghívni Biró Csabát a mérgeszöldektõl és hogy mindenkinek legyen párja - egy hely még kiadó, mert Polya a dr350-ek királya, nem vállalja. |
zsore | 4570 | 2008. április 15. 15:46 |
Köszi Taki, hogy kinézed belõlem, de amit Kovrob felvázolt, az nekem kicsit erõsnek tûnik. Én ( soxor elmondtam már ) passzióból motorozom, nem célom a határaimat keresgélve, hazafeszíteni magam. Kicsit melegnek tûnik számomra ez az egész nap húzzuk neki, hajnaltól - sötétedésig vagy tovább, és kétóránként 4 perc pihenõ....Bevallom ez nekem soknak tûnik.
|
kovrob | 4569 | 2008. április 15. 14:56 | Válasz erre: 4568 |
Nekem kukk mindegy hányan megyünk, de azt ne felejtsd el tudatni a leendõ résztvevõkkel, hogy sötétben indulunk és sötétben érkezünk, mindezt úgy, hogy csak pössenteni + tankolni álunk meg 4-4 percekre kétóránként! Nem mintha nemnézném ki az "ismerõsökbõl" a kitartást, de lehet, hogy nem mindenkinek ez élete vágya... :) Igen, azaz a track legyen meg, adjuk le Mohának, és ha minden okés akkor uzsgyi neki. Egy hónap nekem még minimum kell a Csarhát feltérképezéshez. Azt hittem könnyebblesz, de borzasztó sok a zsákutca/magánterület/erdõgazdasági kombó, úgyhogy küzdök rendesen a "legális" utak keresésével. Péceltõl Kosdig úgy van track, hogy aszfalton csak keresztben megyünk át! (na jó egyszer 250 és egyszer 100m aszfalt van, sajna, de azokat nem tudom kikerülni sehogysem...) Kérdezd Pídzsít! Vele felszaladtunk Dunakeszi magasságáig meg vissza, úgy hogy nem álltunk meg nagyon sehol ráment az egész délután! Nem kis kaland lesz, az ziher! |
ztaki | 4568 | 2008. április 15. 07:36 | Válasz erre: 4552 |
hali robi! Kezd rendbejönni a balkezem... már azzal is tudok fikát keresni a nózimba... ;)) Úgy, hoga bukó bekapcsolása sem probléma már. Bejártam a határtól azt a kis szakaszt, ami kellett még a táv rámesõ részéhez - kicsit uncsi, kicsit lapos, de legalább fogunk majd haladni. Közben azon filóztam, hogy hogyan fogjuk megoldani azt, hogy leszünk vagy 6-an (és lehet, hogy még Zsorának feldobom az 5letet...) és akkora port fog kavarni az elõl haladó, hogy nem fogjuk tudni tartani a min. 40-es összátlagot a sok bevárás miatt. Szóval lehet, hogy jobb lenne, ha csinálnánk az össz útból egy nagy közös track-et és akkor szépen párokba rendezõdve kis lemaradásokkal folyamatosan tudnánk haladni... Szerintem egy bõ hónap és a lovak közé is csaphatnánk... |
zsore | 4567 | 2008. április 14. 22:46 |
Hagyjuk már ezt. Valszeg tényleg Macinak van igaza.... Elõkerült itt egy sérült pali, aki abban leli örömét, hogy próbál kavarni egy kis szart, kötözködik. Ha foglalkozunk vele, elérte a célját. Takinak meg úgy kell, ha hajlandó a lelkére venni beteg emberek támadásait. Tudomásul kell venni, hogy a motorostársadalom is emberekbõl áll. Van ilyen is, meg olyan is, aki ír ilyet is meg olyat is. Mindenkinek a saját ügye, hogy minek hajlandó jelentõséget tulajdonítani és minek nem. Mindannyiótok számára világos, hogy tök komolytalan az ügy, hát minek ennyit lovagolni rajta....
|
miszterember | 4566 | 2008. április 14. 21:11 | Válasz erre: 4551 |
Én nem tudom mitõl robbant ki ez a "kis"vita de Én már terepeztem veled olyan kissebbeket és ismerlek milyen EMBER vagy.Én melletted állok mindenben(ha ez számít valamit) És még csak annyit ide hogy motoros nem motoros,nem ez számít hanem hogy milyen ember a motoros.! És Zoli egy józan és nem rossz szándékú ember . Hidd el Redbull! Van neki egy stílusa de ha valakinek ez nem jön be akkor hagyja békén és ne baszogassa mert elmegy a kedve az egész szervezkedéstõl és akkor sok "hobbiendurós"fog progi nélkûl maradni. ..hazafias üdvözlettel:sztív..... |
Fejvadasz | 4565 | 2008. április 14. 17:28 | Válasz erre: 4557 |
Ezek miatt a sutyerákok miatt basztatják a normális endurósokat! Még a saját nevedet sem tudod rendesen leírni te (direkt kisbetûvel) f@sz!!!!
|
ztaki | 4564 | 2008. április 14. 13:44 | Válasz erre: 4560 |
Mondjuk az utolsó akciót itt is Szelei elõadásában láthattuk, de tény, hogy nagyon sok ügyes fiatal volt rajta kívül is kint... bár az is tény, hogy a profikategóriában még mindig messze a legalacsonyabb hibapontokkal õ tarol.
|
kovrob | 4563 | 2008. április 14. 13:09 | Válasz erre: 4558 |
Azt, hogy nem az a fajta ember aki tartja a szavát.
|
Rudo | 4561 | 2008. április 14. 12:03 | Válasz erre: 4557 |
Hmmmmmmm ez igen átment a vízen,ez már tényleg komoly! Ezt én soha nem merném.
|
ziksz4 | 4560 | 2008. április 14. 12:00 | Válasz erre: 4559 |
Jó látni milyen szépen fejlõdnek a triálosok. Egyre több olyan technikai elemet látni amit kb. két éve még csak Szelei Feri tudott megcsinálni.
|
redbullromaiacs | 4557 | 2008. április 14. 10:22 | Válasz erre: 4556 |
Ám legyen! "http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/quad/?vi=31004" Íme az igazi terepezõk wazze!!! |
kovrob | 4556 | 2008. április 14. 09:30 | Válasz erre: 4554 |
Mackó: A 4522-nél megígérte, hogy "többet nem írok"... remélem Õ nem csak ígérget! :)
|
redbullromaiacs | 4555 | 2008. április 14. 08:23 | Válasz erre: 4554 |
Mélyen tisztelt micimackó! Miért nem huncutkodsz inkább ilyen kora reggeli órán, tovább malackával? Minek szólsz bele a nagyok dolgába? |
Macko | 4554 | 2008. április 14. 08:15 | Válasz erre: 4553 |
"Kedves" Redbullgyerek! Én ugyan szervesen nem tartozom a HCC-s mezõnybe, mert motoros tudásom (terepmotorozásra értendõ) ezt nem teszi lehetõvé. Azonban akiket eddig megismertem azon néhány alkalommal, amikor megtiszteltek azzal, hogy mindig megvártak, csupa tök szimpatikus és segítõkész, IGAZI MOTOROS. Ez a fórum eddig a barátságos hangnemrõl, közös gurulások szervezésérõl szólt, éppen úgy, mint a Motorozz.hu közösségi portál többi topicja. Az olyan hangvételre és hozzáállásra, amit te itt megütsz, SEMMI SZÜKSÉGÜNK NINCS!!! Ezért szeretnélek megkérni (azt azonban igen nyomatékosan), hogy önkéntesen SZÁMÛZD MAGAD a Motorozz.hu-ról. Semmi szükség a jelenlétedre! Köszönettel: Macko |
redbullromaiacs | 4553 | 2008. április 14. 07:50 | Válasz erre: 4551 |
Észre sem veszed, hogy mekkora a kontraszt az írásaid között? Nem támadok én senkit, de vedd már észre, ha valóban össze akarod fogni a bandát, vagy tenni akarsz az egész enduro sorsáért, nem ezt a csapás vonalat kell erõltetned! Már-már kezdelek sajnálni! |
kovrob | 4552 | 2008. április 14. 07:40 | Válasz erre: 4551 |
Azta he! Mivoltittamúlthéten???? Taki! El ne tûnj nekem! Vazz... Vagy ha eltûnsz, legalább hagyj magad után nyomokat! :) Helyzetjelentés: a VRAH útvonala Kosd-ig már megvan! :)) Készülj! (Vagy akkor ezt sem itt kellene megbeszélni???) |
ztaki | 4551 | 2008. április 13. 20:54 | Válasz erre: 4550 |
Ha csak a redbull... de tudnád, hogy miket kapok privibe... Tavaly azt mondtam, hogy bennem van tényleg a hiba - aztán hagytam magam meggyõzni... De nem tudom, hogy valakinek feltûnt-e már: idén még nem volt HCC-s túra... vajon miért? Talán azért mert a sok nagyon okos és nagyon szép és nagyon nagy pofájú igazi endurósok fülüket-farkukat behúzva menekülnek, ha valamit a közösségért kellene tenni és nem csak a saját szórakoztatásukra vagy a környezetük rombolására... De amúgy tényleg nem értem mit okoskodok én itt bele a dolgokba - végülis azt hiszem nekem van az egyik legnagyobb hobi endurós ismerõsi köröm - elvagyok én a közvetlen haverokkal is, a többiekre (fõleg az okoskodõ kivül állókra) kakkantani kéne magasról... :( Csak nagyon zavar, hogy mi endurósok tényleg ennyire hülyék lennénk, hogy nem látjuk be, hogy a saját jövõn érdekében a hõzöngésen és a lázadozáson kívül mást is kellene tenni?? |
miszterember | 4550 | 2008. április 13. 20:25 | Válasz erre: 4523 |
Mi történt Zoli? Megtámadott a redbull??:))))))) |
frpeter | 4547 | 2008. április 12. 19:51 | Válasz erre: 4541 |
Persze mert olyanokat kell találni, akikre rá lehet fogni, elhiszik az emberek és még sok bõrt le is lehet húzni róluk.
|
KT | 4543 | 2008. április 12. 12:59 | Válasz erre: 4539 |
Az Urak-asztala alatti lovastanyára meg bejárnak a civil terepjárók-luxusautók !
|
ztaki | 4541 | 2008. április 12. 12:53 | Válasz erre: 4537 |
KT: hát az biztos, hogy a természetben a legkisebb kárt az endurósok teszik és az is biztos, hogy õk kapnak a legnagyobb publicitást... :(
|
ztaki | 4540 | 2008. április 12. 12:51 | Válasz erre: 4535 |
Benedek: csak a park határán megyünk... De közben keresem a Biro Csabát - ha sikerül elérni, akkor az õ vezetésével lehet, hogy megszemlélhetnénk pl. a múltkori affér helyét...
|
frpeter | 4539 | 2008. április 12. 12:38 | Válasz erre: 4537 |
Baszki így kiirtották Pilis tetõt??? Ezt nem hiszem el!!! Bár arrafelé már motorral nem mennék fel, de régebben sokat jártam arra gyalog. |
Rudo | 4538 | 2008. április 12. 12:03 | Válasz erre: 4537 |
Sztem elfogysztottak ott egy jónéhány liter benzint a husqvarnák! :)
|
KT | 4537 | 2008. április 12. 11:38 |
még egy gondolat a természetvédelmi területekrõl... A képek a Pilis hegyen készültek, szigorúan védett területen !!! Szerintem nem motoros csinálta... ![]() ![]() |
Rudo | 4536 | 2008. április 12. 11:29 | Válasz erre: 4535 |
Akkor menj elõre........(én hazafele is motorral akarok jönni)
|
zsore | 4534 | 2008. április 11. 23:22 | Válasz erre: 4531 |
Te igen :o)Persze az esés mindig benne van, de az a jó az én kirándulásaimban, hogy semminek nem muszáj nekimenni. Mindenhol van alternatív útvonal, ha túl veszélyesnek ítéled meg a szitut.
|
ztaki | 4532 | 2008. április 11. 22:23 |
Vasárnap gurulok egyet Bócsa-Kaskanytyú-Orgovány vonalán, ha érdekel valakit...
|
Rudo | 4531 | 2008. április 11. 22:11 | Válasz erre: 4528 |
Gyó volna,szted tudom abszolválni Tourance-val esés nélkül?
|