gencsydani | 3431 | 2007. december 27. 23:46 | Válasz erre: 3428 |
De banyek, Te egymagad vagy akkora mint mi frpetivel ketten együtt...még a mostani gépemet (13x kg) is azért akarom eladni mert nehéznek (és erõsnek) érzem terepre!!!
|
KT | 3430 | 2007. december 27. 23:42 |
Holnap kilovagolok a környékre (Érd) lájhtosan-nézelõdösen, ha érdekel vkit...írjon ide ! 11h tõl megyek !
|
KT | 3429 | 2007. december 27. 23:20 | Válasz erre: 3421 |
az advrider.com -on láttam 1 ausztrál csáwót, 275 ezer km-nél tart a 17 éves Africa Twin-jével ! Viszonylag csak terepen ! |
KT | 3428 | 2007. december 27. 23:13 | Válasz erre: 3393 |
Na ide nem kellett volna beírnod az AfricaTwin-t ! Az, hogy Magyarországon a többség nem terepezni használja még nagyon jó terepen ! (persze nem keverendõ össze egy 110kg krosszgéppel!) |
Rudo | 3427 | 2007. december 27. 23:12 |
Én nem akarok beleszólni úgyis ismeritek az álláspontomat,de márka nélkül:a több henger az több henger
|
KT | 3426 | 2007. december 27. 23:09 | Válasz erre: 3392 |
AFRICATWIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
gencsydani | 3423 | 2007. december 27. 22:53 | Válasz erre: 3421 |
Tudod Te hogy mirõl beszélsz?!? Az LC4-ek simán elmennek 70-80e km-t anélkül hogy olajcserén kívül hozzá kéne nyúlni (de tudok 100e felett futott LC4 Adventure-rõl is)...
|
zsore | 3422 | 2007. december 27. 22:34 | Válasz erre: 3420 |
Hadd el Dani, nem értik a népek ezt. Ha értenék, mindenki kátéemmel járna, akkor meg hova lenne a világ ?
|
frpeter | 3421 | 2007. december 27. 22:28 | Válasz erre: 3420 |
Semmi, csak épp nincs kedvem 30e km-enként 200e-ért felújítani a blokkot...
|
gencsydani | 3420 | 2007. december 27. 21:58 | Válasz erre: 3389 |
Egy LC4-en mi a túl szervizigényes? Az hogy 5 és nem 6 ezer km-ként kell olajat cserélni?!? A nem túl megbízhatót se igazán értem...de mindegy, ha nem akarsz KTM-et, hát akkor szívjál nyugodtan a városban meg terepen egy ilyen 200+ kilós nehezékkel... |
kispeti | 3415 | 2007. december 27. 20:19 | Válasz erre: 3413 |
Na azé az " Egri Vár " bejáratát nem nevezném terepnek ! :-)))
|
Rudo | 3413 | 2007. december 27. 20:17 | Válasz erre: 3398 |
Ha jól látom a bemutatkozó képeden is "terepen" van a hátsó kerék! :)
|
kispeti | 3412 | 2007. december 27. 20:17 | Válasz erre: 3410 |
Segíts, hogy melyik alkatrészre gondolsz ? Ha a bukócsõre gondolsz annak már vettem hasznát ! :-)))) |
Zsifi | 3407 | 2007. december 27. 20:08 | Válasz erre: 3406 |
Mit aggócc??? fokban megdõl a motorod máris ott a támaszték..)))
|
kispeti | 3406 | 2007. december 27. 20:03 | Válasz erre: 3405 |
Tudom támasztó kerék, mint a kölyök bringákon ! :-))))))
|
Zsifi | 3405 | 2007. december 27. 20:02 | Válasz erre: 3404 |
Két bigfoot a lábadra oszt irány a lefeléééééééééééé...)))
|
kispeti | 3402 | 2007. december 27. 19:57 | Válasz erre: 3400 |
Ne csináld, a dombról nem tudok lejönni a jég miatt ! Zsifi csak bizonygasson a sajátjával ! :-))) |
Zsifi | 3399 | 2007. december 27. 19:54 | Válasz erre: 3398 |
simán... Ha az enyém volna akkor nem, de ha a tied akkor szívesen bebizonyítom...)))))) |
fektitibi | 3396 | 2007. december 27. 19:27 |
A KTM teljesíti egyik felét a kritériumoknak a másikat a japcsi mocik tehát nehéz találni mindennek megfelelõ gépet.Hát én még mindig úgy vagyok,hogy két moci a megoldás.Magam példáját leírom.Van egy z750-em 3 évesen vettem 1,2-ért.Kaptam ezért egy 110le gépet amin nincs kinn mindig a derekam és akár görögországba vagy a ringre is vigyorogva megyek vele.Aztán van egy drz-s-em 1,4-ért vettem újonnan/Mindegyiken hitel van!/.Ezzel tudok terepezni és nyáron lótifutizni a gyári gumival vagy akár a Yeti racén is elindulhatok.A kettõ kw-ja kb 100.Ami egy mai 600-as sport moci adójával megegyezik.Az egész elméleti bekerülési ára 2,6 mill. ami szintén egy 600-as sport gép ára.A bömösösöktõl elnézést kérek,de arra nincs pénzem ezért nem is gondolkodom benne pedig jó moci csak hülye a gumi mérete.
|
frpeter | 3394 | 2007. december 27. 19:13 | Válasz erre: 3393 |
Oké, ezt gondoltam :) Terep az kb földút, tehát nem terepezni akarok vele. Max 800 körül van rá, tehát V-Strom sajnos nem jön számításba. Köszi az infokat! Jó HCChóóóóót!!! |
Zsifi | 3393 | 2007. december 27. 18:59 | Válasz erre: 3392 |
Ilyen motor nincs.. Túrázáshoz jó a Transalp, meg városban is..terepezni nem annyira..(minden motorral lehet terepezni ha megfelelõ ember ül rajta) de a Honda túl sérülékeny ezen a téren...meg nehéz..meg gyengécske.. Ha a terepet nem erölteted akkor Africa, Transalp, V-strom, F650, ...így hirtelen.. |
frpeter | 3392 | 2007. december 27. 18:52 | Válasz erre: 3391 |
Tranyo, köszi azt infot! Varadero: Alapvetõen túráznék vele hosszabb távon, tehát nagyon fontos a megbízhatóság. Aztán városban is rohangásznék, no meg néha kisebb terep. |
tranyo | 3390 | 2007. december 27. 18:33 |
A 750-es Africa Twin-t 2002-ig gyártották. A Transalp 1999-ig 600-as volt, 2000-tõl 650-es és 2007-tõl 700-as. |
frpeter | 3389 | 2007. december 27. 18:27 | Válasz erre: 3385 |
KTM-et nem szeretnék, túl szervizigényes és nem túl emgbízható az én távlatomból. Olykor elõfordul, hogy itthonról 1500km-re vagyunk. Na ha ott beüt valami gebasz, az elég drága mulatság. Szóval akkor gyakorlatilag midnenképpen a TransAlpot javasoljátok nekem, esetleg AfricaTwint (ez régebbi ha jól láttam). |
gencsydani | 3386 | 2007. december 27. 12:00 | Válasz erre: 3382 |
Én se...2 ünnep között egyetlen nap kell bemenjek a melóhelyre - holnap:( Mondjuk nem mintha annyira vágynék 50 km-t oda meg ugyanannyit visszafelé csúszkálni ezen a taknyon... |
gencsydani | 3385 | 2007. december 27. 11:33 | Válasz erre: 3356 |
LC4 Adventure http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/149246 |
gencsydani | 3384 | 2007. december 27. 11:24 | Válasz erre: 3353 |
ezt csak azért mondod, mert nem láttad mit mûvelt Iván barátunk Szombathelyen a KTM-es talin (video megtekinthetõ a kluboldalon) - na ott _tényleg_ volt tempó, meg fák is!:DDD
|
KT | 3383 | 2007. december 27. 09:42 | Válasz erre: 3381 |
és kib..szott jó a videjóklippje ! a másik nagy kedvencem tõlük a Bloodline ! |
fektitibi | 3381 | 2007. december 27. 08:03 |
Nagyon szép és romantikus zene,de én szeretem a régi dolgokat ezért inkább a régi számaikat hallgatom.Elvégre a kaktusz is virág.
|
ztaki | 3380 | 2007. december 27. 07:30 |
KT: én már látom, hogy úgyis ott leszel... megtörve, lekopva... de hát a motoros manó a füledben nem hagy nyugodni... :-))
|
KT | 3379 | 2007. december 26. 22:56 | Válasz erre: 3376 |
http://youtube.com/watch?v=cFa9AYKCOfw&feature=related lobogjon a rõzse ! |
KT | 3378 | 2007. december 26. 22:37 | Válasz erre: 3375 |
megint tanultam vmit... köszönom ! :)) csak a derekam, a jobb vállam és csuklóm van szét... |
KT | 3377 | 2007. december 26. 22:34 | Válasz erre: 3376 |
van co2 esed ? és mennyié ? bár szerintem az ismert világegyetem másik végén lax ... !
|
fektitibi | 3376 | 2007. december 26. 21:01 |
Metzelerben van 140-es.De a bömcsikre is jó a mitas 130-as a 150-es helyett.Kivételesen a Metzeler van polcon.Nincs kedvem felszerelni,de megvásárolhatsz egy cerbona szelettel!Tudod holnap fusizom.Ha valaki féltené a szép mociját holnap még vehet tõlem erdõjárót!Tudjátok fusizom.Vagyis csinálgatom a mocimat /utcait/ és bömbõltetem a trash metalt.Tehát ha valaki hív csak kitartás majd meghallom.Így készülök a túrára!
|
ztaki | 3375 | 2007. december 26. 20:20 | Válasz erre: 3374 |
KT: mitõl betegednél meg? Felnõt ember vagy... ha veszélyben érzed magad a kövesút soha nem lesz 5 km-nél messzebb... A gumikhoz sem értek, de 17 colos kerékre én bármilyen 17-es gumit rá tudok tenni... Soha nem értettem, hogy jó páran miért ragaszkodnak az összes gyári számadathoz... Tök jókat szoktam vásárolni azoktól, akik pl. rájönnek, hogy a 140/90x17-es helyett 140/80x17-es gumit vettek... azt meg ugye nem rakják fel mert az nem a gyári méret... ja... és?? C02-ben van egyedül használható 17-es gumija a mitasnak... 130-as a legszélesebbje... a többi meg csak kifogás... ;-) |
ztaki | 3372 | 2007. december 26. 18:11 | Válasz erre: 3371 |
KT: ne légy már puding! :-)) Most volt itt nálam Sada66... megbeszéltük a dolgokat - gumit cserél az africán (Mitas C02) és holnap reggel fél tízkor már indulunk is a holnaputáni rajthelye felé... Csörögjek még rád este, hogy milyen volt az út, vagy teljesen lemondtál errõl a gurulásról? |
KT | 3371 | 2007. december 26. 17:31 |
dikkk má ! nekem nincs minden napra másik ruhám ! azé ma voltam odakinn... patakátkelés ? kííííírááááj ! áááááá nem hideg a víz, hiszen még folyikk ! csipkebokkor ? na ez rendben, letaroltam ! de még találok ittott néhány tüskét ! tenyeremben pl. mélyszántás ? azis finom ! hó ? ááááá, dehogy csúszik ! mondom , de, hogy csúszíííík ! a 20 km-en is nagyon megizzadtam, nemmerek így motorozni 70-80 km-t, míg onnan hazaérek ! |
ztaki | 3370 | 2007. december 26. 16:27 | Válasz erre: 3369 |
A haza út elõtt ebédelünk egyet - igaz, hogy csak az udvaron, de ha kell, akkor egy átöltözés erejéig bemehetsz a lakásba... Én speciel viszek magammal egy komplett melegítõ szetet és ha megízzadok, akkor azt veszem majd az izzattak alá és arra a cuccost... és ha úgy ítélem meg, akkor még az esõruhába is belebújok. hazáig szerintem tök konfortosan ki fogom bírni. |
KT | 3369 | 2007. december 26. 16:25 | Válasz erre: 3368 |
Aza baj hogy terepen jól megizzadunk, utánna hazafelé meg jól megfázunk a nedves cuccban átfúj a hideg !
|
ztaki | 3368 | 2007. december 26. 14:15 | Válasz erre: 3367 |
KT: hát a fene se tudja... utcaival elég netszes lesz - de legalább lesz mit elmesélned a klub-ban.. :-))) Amúgy jón két quados fickó is, a kényesebb helyeken elrõe küldjük õket, hogy kaparják ki az utat... :-) Az AT-ek közül az egyik sima traktor mintással jön... Sada meg még nem döntötte el, hogy lecseréli-e az utcaiját... |
KT | 3367 | 2007. december 26. 14:07 | Válasz erre: 3366 |
Nem is mondtál olyannnnnagy csacsiságot ! Tervezgetem... De félig kopott ucccai gumim van ! |
ztaki | 3366 | 2007. december 26. 13:58 | Válasz erre: 3365 |
KT: Te miért nem jössz el 28-án? Semmi extra nem lesz - csak gurulunk egy lazát... nem fogunk semmit sem erõltetni... és persze el megyünk a tatárszetgyörgyi dombhoz is - megnézni, hogy milyen az havasan... Gyere - pár órát ki lehet bírni télen is motoron.. ;-) |
KT | 3365 | 2007. december 26. 13:43 | Válasz erre: 3362 |
a Te testedhez útranehéz ! :-)) konkrétan: az AT 5-6 litert fogyaszt, a szop er tenere 7-8 litert és a tenere nehezen javítható, ezért kb 30 % -al olcsóbb mint az Africa Twin, pedig kb ugyanazt tudják ! Ahogy múltkor mondtad: A Supertenere a szegényember Africa Twinje !!! :-)))))))))))))))))) |
KT | 3364 | 2007. december 26. 13:39 |
én úgy gondolkodom: amibõl már sokat gyártottak ahhoz van bontott alkatrész (idom, lámpa,teló,kerék) az acél vázas mindíg javítható az injektor meg a kompjuter, ha elromlik hozzá sem tudsz szólni ! de egy sima motorszerviz sem, csak a márkaszervíz, ami nem olcsó és nincs minden sarkon ! a honda fesz.szabályzója és gyújtásboxa szinte minden típusban ugyanaz, ha gond van bárhol találsz ! |
KT | 3363 | 2007. december 26. 13:32 |
1.Africa Twin 2. Transalp 3. Dominator jéééé, ez mind Hondaaaaa !!!! Az Africa és a Tralp közül válassz, ha túrázni akarsz ! Az AT nagyobb, terepesebb,szigorúbb, míg a TA kisebb, utcaibb. Mûszakilag szinte azonosak, jól bevált régi, egyszerû technika. Az AT 3 szériája végig japánban készült, míg a TA lehet olasz vagy spanyol is. Ezeknél a 10 éves kor és a 100 ezer körüli futás nem számít soknak ! pl a www.advrider.com -on van egy ausztrál motoros aki 275 EZER KM-t ment már az Africájával ! ÉRDEKES hogy az itthon árult , külföldrõl behozott, öregebb turaendurókban is csak kb. 30 ezer KM van, míg kint ez kb. 2 év alatt összejön, különösen az olaszoknál ! Az évjáratot meg szinte mindíg elírják ! De mindíg csak fiatalabb lesz ! Véletlenül ! (most is láttam eladó AT-t 2 évvel elírt évszámmal !!! ) Ez a két típus külföldön is drága !!! (az egykorú varaderó és Africa közül általában az Africa a drágább !!! ) |
ztaki | 3362 | 2007. december 26. 13:23 |
1. tök jót gurultam ma a KÉTHENGERES, últranehéz XTZ750-nel... persze végig terepen... :-)) Ha ilyen lesz az idõ pénteken is, akkor nagyon jó lesz a HCC hooóóóó... Frpéter: A fogyasztási adatokat csak úgy vedd figyelembe, hogy kalkulált ki, hogy a 4-5 év alatt mennyit fogsz maximum gurulni és arra vetítsd ki a két motor fogyasztásbeli különbségét... aztán kalukált hozzá a vételárhoz és az alapján dönts... csak még esetleg azt is figyelembe veheted, hogy ha a 8 liter fogyasztó 300e-rel kerül kevesebbe az 5l-t fogyasztótól... Akkor az sem mindegy, hogy azt a 300e-t most egybe fizeted ki, vagy 4-5 év alatt apró kis részletekben... :-)) Amúgy túrázásra én is a kéthengeresek mellé tenném a voksomat - mert azokkal már-már motorozni is lehet... már mint nem csak túrázni... ;-) Ellenben ha nagyon vegyes használatban gondolkodsz, akkor lehet, hogy mégis jobban jársz egy újabb egyhengeressel... pl. a yamaha xt660 most 1,2 misi körül van vizsgáztatva akciósan a yamahánál és azért az egy nagyon-nagyon jó motor... |
tranyo | 3361 | 2007. december 26. 11:56 | Válasz erre: 3360 |
Ha hosszabb távra is mész, jobb a 2hengeres. Nekem volt 17 éves Transalpom is, és 3000 km-es Alpok-túrát is megtettem vele, gond nélkül. |
frpeter | 3360 | 2007. december 26. 11:47 |
Köszönöm! Szóval sorrendben szerintetek a Freewind elõrébb van mint a Pegaso? Tesztek alapján pont fordtíva. azt gondoltam, hogy a Transalp a best és köszi a linket, valahogy ennyiért eddig nem találtam... Mondjuk alapvetõen max 6-7 évesbe mernék belevágni, mert sztem még egy jó 4-5 évet mindenképpen nálam kéne kibírnia. Alapvetõen túráznék vele hosszabb távon, tehát nagyon fontos a megbízhatóság. Aztán városban is rohangásznék, no meg néha kisebb terep. De pl Freewind állítólag 7l-t is bekajál. az sV-m eszik 5-öt max. szóval ezt érdekesnek tartom,de a nagy köbcentis egy hengeresek tényleg ennyit kajálnak? Én iylen 4l-re tippeltem volna normál 90-100-as tempóban. |
tranyo | 3358 | 2007. december 26. 11:36 | Válasz erre: 3356 |
Honda XL600V Transalp pl: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1660967&command=ugras&screenwidth=1024 |
frpeter | 3356 | 2007. december 26. 11:18 |
Mit javasolnátok ha valaki egy megbízható túraendurot keres max 700-800e-ig? Freewindre gondoltunk, de nem sok jót hallottunk róla. Africa Twin elég drága. Esetleg Pegaso? Köszi! |
ztaki | 3354 | 2007. december 25. 20:20 | Válasz erre: 3353 |
Mackó: összeszokott bandában megengedhetõ... Csak nem szoktuk reklámozni, mert igy is imádnak minket... ;-)
|
Macko | 3353 | 2007. december 25. 19:54 | Válasz erre: 3352 |
Egymástól meg a fáktól ilyen tempóban... Na ehhez vagyok én már túl öreg vagy csak besz@ri! |
gencsydani | 3351 | 2007. december 25. 18:42 |
American Cross Country:http://www.youtube.com/watch?v=2ZkYqdwxPU4
|
ztaki | 3350 | 2007. december 25. 16:21 |
Látjátok még már-már világos van... igy pénteken elég ha ilyenkorra tervezzük a hazaérkezést...
|
ztaki | 3349 | 2007. december 25. 07:38 | Válasz erre: 3347 |
Hát nem tudom, hogy pest megyében hogy vannak a dolgok - de itt csongrádban az összes burkolt útat rendszeresen sózák - tök szárazak, motorozhatóak... Ellenben a földesútakat nyugodtan nevezhetjük már simán jeges utaknak is... Sada66-ban nem tudom, hogy mekkora az elszántség és Pilótáról sem tok nyilatkozni... de ha a vége felé kicsit is meghátrálnak, akkor egyedül a derbivel megyek... :-))
|
Macko | 3348 | 2007. december 24. 21:41 | Válasz erre: 3345 |
Én gyakorlatban nem tudok terepmotorozni, csak az elméletét tanítgatták valaha. De az nem így volt... Egyébként hektikus küzdelem volt, gratulálok! :o) |
Macko | 3347 | 2007. december 24. 21:37 | Válasz erre: 3342 |
Bennem egyébként 28-val kapcsolatban a legnagyobb kérdõjel, hogy hogyan jutunk aszfalton el a startig. Lehet hogy az veszélyesebb lesz a terepes részénél. Boldog Karácsonyt én is! |
kovrob | 3345 | 2007. december 24. 18:02 | Válasz erre: 3342 |
Nem titkolom, hanem "szégyenlem" :) Tessék: http://www.f650.hu/vids/Hooo_Hopp.mpg Lehet röhögni! :))) Baloo elvileg a szüleivel megy külföldre (síelni) de! DE! Fûtöm rendesen, hogy monnnyon le! Csak a mi kedvünkért! Majd meglátjuk ;) |
ztaki | 3343 | 2007. december 24. 17:09 |
Ja - Baloo nem jön?? És hogy tetszik neki az új moci... ezer éve nem hallodtam felõle semmit... (bár videózni már tényleg jól tud... ;-))
|
ztaki | 3342 | 2007. december 24. 17:08 | Válasz erre: 3341 |
Köszi!!! Külön köszi a videjót - amit azért nem szép dolog, hogy a többiek elõl eltitkolsz... de így legalább megtisztelve érzem magam.. ;-)) Hát én még reménykedem a csodában - de pl. ma is gurultunk egyet... persze autóval... :-)) és megállapítottam, hogy 4 kerékkel is alig lehet úton maradni... Izgalmas lesz - meg férfi dolog... de végülis épp semmi más dolgom nem lesz akkoriban - igy ha esik, ha fú : megyünk... |
kovrob | 3341 | 2007. december 24. 15:20 | Válasz erre: 3328 |
Szeva Takitax! Megvolt, jó volt :)) Ízelítõül néhány kép. A sebességünkrõl annyit, hogy 6 óra alatt abszolváltunk 110km-t. :( Látom már, izgi lesz a 28-i futam! :))) ![]() ![]() ![]() |
manour | 3340 | 2007. december 24. 09:36 |
Jó reggelt :-) Fel akartam tenni képet a múlt heti szöges gumi projektemrõl de sikerült betonon hazajönnöm és sz@rrá ment minden..vagy vékony volt a csavar az XT-hez képest..jeget nem találtam, sáros hóban meg nem éreztem sok különbséget. Békés karácsonyt mindenkinek! Manóúr |
ztaki | 3339 | 2007. december 24. 07:01 |
Egyik kedves ismerõsöm 6000 Ft/db áron a hozott enduró gumit szögessé teszi... Ha érdekel valakit...
|
fektitibi | 3338 | 2007. december 23. 18:23 |
Emlékeztek mikor tuningoltam a gépet?Kivettem belõle mert az agyagban sz.r volt.Kovrobbal mikor voltunk az agyagtúrán ott jött ki igazán.Az enyém folytott változat és a folytás 1-2-ben van benne kb félgázig aztán nincs.Viszont 3.ban már nincs benne ezért az agyagos fûben 1.2. picigáz aztán harmadik és keresztben máris szinte alapjáraton.Gabi az enyémet probáld ki!Most megrendeltem a tiltáskivevõ dobozt kikapcsolhatóra megcsinálva.Csak lassú víz partot mos,de igazából csak tavaszra kell most ez is sok.
|
fektitibi | 3336 | 2007. december 23. 15:30 |
Mert gyengébb és ezáltal kezelhetõbb.Meg a súly és magasság.
|
ztaki | 3335 | 2007. december 23. 13:03 |
No, újra megjöttem... Te, fiúk ez a Derbi Extreme 50... valami csoda... végig jobban haladtam minta drz-vel... Ezvel már mentem 50-t is... de mondjuk az utazó most inkább 40 körül alakult... Nem igazán értem, hogy miért, de ez van. |
Rudo | 3334 | 2007. december 23. 11:06 | Válasz erre: 3333 |
Ahhhhh csalánba nem üt a........,természetesen a kx-.el volt a mûvelet nem a macskával.
|
ztaki | 3333 | 2007. december 23. 11:02 | Válasz erre: 3332 |
Rudo: De reméljük neked semmi bajod nem lett... Egy-két helyen, ahol látszott a földis az útból én is mertem nagyokat húzni, de az újabb jeges szakasz elõtt a fékezés is nagy volt... :-)) Szóval biztonságosnak mondható haladó tempó nálam 30 körül ingázott... Mondjuk egyszer sem esetem... sõt igazából nagyobbat nem is csúsztam s gonodolom a jeges gurulás is inkább errõl, mint az esésekrõl kéne, hogy szóljon... Mindenesetre - most, hogy újra keringa vér az ereimbe... megyek egy kört a kis derbivel is... ;-)) |
Rudo | 3332 | 2007. december 23. 10:55 | Válasz erre: 3331 |
Nekem sikerült elérnem a 60-70-es tempót 1szer 2másodpercre...............most cserélem a kormányt.:))
|
ztaki | 3331 | 2007. december 23. 10:41 |
Na csak rábeszéltem magam egy kis havas gurulásra... összesen másfélóráig tartott a lelkesedés... vagyis egy kicsit kevesebbig, mert ebben már a hazaút is benne foglaltatik... :-)) Tapasztalatok: Azt hittem, hogy az autók által letapostt, jegessé vált földes út lesz a szar... Tévedtem. Minden szar... :-)) Próbáltam szántásszélén, erdõben és a letapostt jeges úton... Összeségében a letaposottan haladtam a legjobban. De töredelmesen be kell, hogy valljam, hogy a max. sebességem így sem érte el a 40-t... :-)) Szántásban 20 körül, földúton 30 körül... ennyir leszünk képesek ha nem változik nagyot az idõjárás. Amúgy, ami miatt fordutlam az az, hogy nem elég, hogy beleheltem a bukómat és, hogy kicsapódott a pára... de még rá is fagyottttt!!!! Ez azért durva... Meghát majd lefagyott a lábam is... :-) Egyre jobban fogalmazódik meg bennem az, hogy nem vagyok én már mai gyereke... lehet, hogy futózás lesz ebbõl? |
fektitibi | 3330 | 2007. december 23. 09:19 |
Nekem van 17" Metzeler unicross hátsóm 140-es.20000ft.Hogy miben különbözik a mitastól?Hát árban az biztos.Nálam okosabb mondta,hogy úttartása,tapadása,tisztulóképessége,súlya.Tehát a lényeg a minta ugyan az csak teljessen más minõségû a gumi.Utcára is jobb gumit teszek fel mint a képességeim,mert majd megoldja a gumi a hibáimat.
|
pallogabi | 3329 | 2007. december 22. 21:15 | Válasz erre: 3328 |
17"-es méretben nemtul bõséges a crossgumi választék
|
ztaki | 3328 | 2007. december 22. 20:55 | Válasz erre: 3327 |
kovrob: hát én speciál ezeket a gumikat csak fordítva találtam meg... de a te kitekeredett ízléseddel bármit el tudok képzelni... :-)) Amúgy honnan szedsz te ilyen gumikat? Egyáltalán a gondolatot, hogy léteznek ilyen gumik? És mik a tapasztalataid? Tuléltétek a mai gurulást??? |
kovrob | 3327 | 2007. december 22. 08:31 | Válasz erre: 3326 |
Elöl: Trelleborg T-644 Army Special Hátul: Maxxis M6001 Intermediate Amúgy ma Ice To Glory Day van! Nemsoká indulunk Balooval edzeni! Be good ;) |