Macko | 3531 | 2008. január 2. 21:19 | Válasz erre: 3530 |
Akkor szerintem érdemes terepezés elõtt lekapni. Jobban is látsz, meg nem sérül ha bukta van. |
infantri | 3530 | 2008. január 2. 21:18 | Válasz erre: 3529 |
Ha jól számolom 6 csavar.5 perc alatt biztos lejön.
|
Macko | 3529 | 2008. január 2. 21:15 | Válasz erre: 3528 |
ztaki | 3524 | 2008. január 2. 19:16 |
<font color=red>A HCC HOO VIDEOJAT ÖSSZEVAGTAM AKIT ERDEKEL, AZ MEGNÉZHETI AZ EGÉSZET EGYBEN A http://www.enduro.extra.hu OLDALON!! |
gencsydani | 3523 | 2008. január 2. 17:32 | Válasz erre: 3522 |
Nem, a személyleírás infantri kollégára illik rá!
|
kovrob | 3522 | 2008. január 2. 17:26 | Válasz erre: 3521 |
Halihó! KT! Te vagy az az emberke aki egy kékfehérpiros AT-vel volt a HCC-hóóó-n és lerúgta a plexijét? - Bocsesz, de az ottlévõknek a felét sem ismerem(tem)... Az "ittakörényéken" az kb. hol van? Pest és környéke? |
Macko | 3520 | 2008. január 2. 15:41 | Válasz erre: 3518 |
Amikor 2.45-nél álltából indulva felkocog a 4 méteres függõleges falon... Olyan magától értetõdõen... :o)))
|
gunyi | 3519 | 2008. január 2. 12:32 |
furcsa ötlet fogalmazodott meg bennem vmelyik nap. Kövezzetek meg de ez most nem a motorozásrol fog szolni. Amint jobb lesz az ido gondoltam lehetne rendezni egy társas kajálást itt Hartán. A helyszín adott, Vater halastavánál fõzünk, utána meg buli hajnalig, ott lehet majd sátorozni is. Szóval ha érdekel titeket jelentkezzetek, s emglatjuk mi lesz. Na jó, ha nagyon akarjátok délelõtt a vecsei erdõt s crosspályát megmutatom nektek lightos tempoval - Kovrob, Taki már volt is ott. |
kovrob | 3518 | 2008. január 2. 09:28 | Válasz erre: 3511 |
:) Nemtom ki ez a Viktor, de ha csak tizedeígy tudnék motorozni elégedett lennék magammal... majd gyakorlok még ;)
|
ztaki | 3517 | 2008. január 1. 20:07 | Válasz erre: 3514 |
Rudo: én is igy kezdtem az udvaron, de az asszony visszazavart a hólapátért... :-) (amugy meg ne add el mert akkor meg hiányozni fog...) |
ztaki | 3511 | 2007. december 31. 17:33 |
Szintén BUÉK mindenkinek... (mai termés: www.endurozz.extra.hu/2007-12-31/viktor2007_0001.wmv) |
fektitibi | 3508 | 2007. december 31. 08:02 |
Lessz ez még így sem!A Kawával a szerelmem nem elsõ látásra volt,hanem tények alapján kialakuló kapcsolat.De a kereskedõn és az importõrön sok múlik milyen lesz a véleményed egy márkáról.Pl:a Suzukihoz van ahol 3 hét az alkatrész van ahol 3 nap!Na ezért már eleve lehet szeretni egy márkát.A Kawáról most ne beszéljünk.Mivel nem a mûszaki hiba jellemzõ a motorokra hanem a törés,kopás.Azt pedig ha megtudod oldani hétfõtõl-péntekig az király.Fontos,hogy a bontók is hogy vannak eleresztve egy típussal mert ez a megoldás gyors és "olcsó".Hálisten nyugaton szeretik a Kawát és azáltal van hozzá cucc is.
|
ztaki | 3506 | 2007. december 30. 21:32 |
fekti: ja - hogy feléd is mondjak valamit... képzeld már-már kawasakis lett belõlem... :-)) Ugyanis a HCC Hoo-ról hazafelé jövet majd szét fujta a fagyos szél az arcomat - mivel ugye elhagytam a bukóm plexijét (is)... Szóval kecskeméten persze, hogy nyitva volt a kawasakis bolt... és vettem náluk egy crossz szemüveget... Tök szuper... De tényleg. Aztán beugrott, hogy tavalyelõtt szontén a két ünnep között náluk vettem egy derék melegítõt, amikor szintén kezdtem lefagyni... (akkoriba nyitották a kecsón az ötös kifezetõjén a boltjukat...). Szóval - az egy jó, de legalábbis nyitva tartó bolt... Ez az elsõ kellemes benyomásom a kawáról... :-)) |
ztaki | 3505 | 2007. december 30. 19:02 | Válasz erre: 3504 |
Gunyi: nagyon ügyesen motoroztál ezen a havas túrán... :-)) Remélem semmi komolyabb baja nem lett a motoroddal... (veled meg úgysem lehet...)... És persze remélem, hogy máskor is elkáprásztatsz majd a 600-as kirobbanó erejével.... :-) Majd olvadásra szervezünk meg egy sarazós túrát is... |
gunyi | 3504 | 2007. december 30. 12:06 |
én is dicsekedhetek hasizomlázzal is, tegnap vettem észre köhögés közben. Ma még rágyúrok kicsit, kimegyek hokizni, s akkor tuti megint nem kell este ringatni:)) |
fektitibi | 3502 | 2007. december 29. 20:02 |
Mackó.Akkor ne rakjál bele borulás érzékelõt!A japcsik sok mindent kitaláltak és hatékony is!Pl:kamikáze stb....Ha leér a kormány akkor már nem mindegy?Ja tegyél rá olyan kütyüt amit kirántasz ha elváltok egymástól.Ciklámen szinût!Az nem japcsi.Akkor fejjel lefele is tudsz mocizni.A Zsifi érti mit akarok mondani majd elmagyarázza néked.
|
Macko | 3501 | 2007. december 29. 15:27 | Válasz erre: 3500 |
Én azt hittem, nekem már úgy sem. De megvannak ezek szerint, csak nagyon elrejtõztek az elmúlt 12-13 évben. :o( |
ztaki | 3500 | 2007. december 29. 15:09 | Válasz erre: 3499 |
:)) nem most izomlázfélérõl beszélgettünk... és ha alapos elemzésnek vetem alá a testemet, akkor igenis a hasamon érzek valamit... halványan... de hát nekem ott csak halványan vannak izmaim is... :o)
|
ztaki | 3498 | 2007. december 29. 15:04 | Válasz erre: 3497 |
ez érdekes, mert én is csak a hasamon éreztem valamit...
|
Macko | 3497 | 2007. december 29. 15:03 |
Egyébként aktív gyúrós korom óta (ami bizony rettenetesen régen volt...) nem éreztem ilyen brutális izomlázat a HASAMBAN! Ezt hogy sikerült? :-))) |
Zsifi | 3496 | 2007. december 29. 15:01 | Válasz erre: 3494 |
Hát a Varán van... Nem személyes ellentétek miatt nem vártalak meg titeket... Helyzetfelismerés alapján eldöntöttem, hogy nekem az élvezeti érték a hõfokkal azonos lett volna ezért a távozás mellett döntöttem. Takival megbeszéltük hol bukkantok ki a földbõl...aztán valahogy ezt én nem fedeztem fel...( Így hazabotorkáltam és nyomtam egy discrét habfûrdõt...))) Forgalmid kész lett? |
Macko | 3495 | 2007. december 29. 14:49 | Válasz erre: 3494 |
Ez most Zsifinek szól? Egyébként a borulásérzékelõ kimondottan veszélyes. Amikor a Halál Kútjában épp a talajjal párhuzamosan motorozunk, álljon le a motor??? Kész életveszély lenne! :o))) Erre gondolok: http://www.onroad.hu/motor/hirek/779/ |
fektitibi | 3494 | 2007. december 29. 14:44 |
Hát akkor ha szeretnének ilyet japcsi termék lesz?Tegnap késtünk egy kicsit és te nem vártál meg?
|
Macko | 3493 | 2007. december 29. 14:41 | Válasz erre: 3484 |
Zsorci, mondtam már: FÛTHETÕ ALSÓRUHA!!! Holnap remélem fent lesz az oldalon részletesen, addig két sztárfotó: ![]() ![]() |
Zsifi | 3492 | 2007. december 29. 14:40 | Válasz erre: 3490 |
Abban a komoly technikában már nem jutott hely neki....)))
|
ztaki | 3491 | 2007. december 29. 14:39 |
hej tibi! Tök király ez az iránytû!! Már fel is eszkábáltam a drz-re... valami iszonyat, hogy milyen stbilan mutatja az irányt... Még egyszer köszi!! |
fektitibi | 3490 | 2007. december 29. 14:29 |
A bömösökbe nincs borulás érzékelõ?Utólag rakjatok bele!Bontóba lehet kapni.Nagyon jó dolog!A Viktornak volt egy csoda injektoros endurója és aszfalton felakadt a gáz.Szegény kinjába addig húzta az elsõféket ameddig elnem ment az eleje.Motor fejjel bele az árokba és Õ törött lábbal végig nézte ahogy szétforog és megragad a gépe.
|
ztaki | 3488 | 2007. december 29. 13:51 |
Gondoltam írok egy kis élménybeszámolót, de aztán meg arra gondoltam, hogy egy frászt írok... Igy hát ez lett belõle... :-)) Fogadjátok megértéssel... ;-) Lehullott az égnek hava Megõszült a földnek haja. Hó lepi el már a tájat. Utat, ösvényt és a házat. A HáCéCés legényeknek Kedvük rögtön szárba szökken Motorokat leporolják, Ahol csúszik, inkább tolják… A pusztába kirajzanak. Nagycsapattá összeállnak. Jeges az út, csúszik komám! Gyerünk inkább õzek nyomán! Itt nyögök a motor alatt… Szép plexim a fûben maradt. Gépek dõlnek jobbra-balra, Nem lehetek ilyen marha. Nem fog rajtunk télereje, Vigyorogva küzdünk vele… Széles mosoly a bukó alatt Összeérik a nagycsapat. Elõl-hátul havas bokor. Ebédelünk. Éppen jókor… Tele hassal más a mese, Ne motorozz most már te se! Nem is hiszed mára talán, Tábla hirdeti házad falán: „A telet legyõzõk között A te arcod is ott rejtõzött.” Felvértezve szép emlékkel Érünk haza két kerékkel… Bár a szomszéd csak azt látja: Bolond lett a lakótársa. |
ztaki | 3487 | 2007. december 29. 12:55 | Válasz erre: 3484 |
zsore: én az oda és a visszaúttal soha nem számolok... :-)) Ellenben nem tudom, hogy tegnap milyen idõ volt, de ma kimentem a kutyát megsétáltatni és az elsõ kanyarba fordutltunk is vissza... :-))) Azért tegnap hidd el, hogy nem fáztam... De tény, hogy túl lihegtük már ezt a témát. |
gsmisi | 3486 | 2007. december 29. 12:10 |
(Beírom ide is végülis ide való:) ha nem lett volna a fûthetõ ruci szerintem még az Egérúton feladtam volna, de így az oda úton az egyetlen zavaró tényezõ a röhögéstõl könnyezõ szemem volt ahogy átnéztem Zsifire akinek a jeges plexi mögött nem volt felismerhetõ az arca :))) Egyetlen ép érvem nincs a tegnapi nap mellett,de nagyon kúrva jó volt. Legközelebb Mitas gumin... 9 szer estem(döltem) ebbõl 6x magam állítottam fel a gépet. Tanultam. Sokat. Pl.:bármilyen pózból 2 sec alatt lekapcsolom a vészleállított a földön rángatózó dögömön. :)) Akkor is megérte, köszi a szervezést meg a türelmet.
|
gunyi | 3485 | 2007. december 29. 12:06 | Válasz erre: 3472 |
taki, a 2 quados visszajött velünk ladánybenéig, onnan pedig felmentek dabasig betonon, remélem jól vannak reggelre belilult a bal térdem alatt a sípcsontom, de hál isten nem fáj... ja, és a tricepszeim fájnak az izomláztól - ilyen sem volt még |
zsore | 3484 | 2007. december 29. 12:05 | Válasz erre: 3483 |
Héllóka, ne mondj már ilyet, hogy hazugnak nevezlek ! Nem értem, miért nem érted, hogy ami neked ideális körülmény, az nem biztos, hogy mindenkinek az......Amikor a múltkor Logennel lenyomtuk Zsanáról hazáig a homokos kanyart, a szar is belém fagyott estére, mire hazaértem. Valóban nem a terepszakaszokon, - az csodás volt - hanem amikor aszfalton kellett hazajönni utána. Hozzáteszem, mire leértem reggel a starthelyre, akkor is péppé fagytam, pedig legalább plussz 5 fok volt...... Egyszerûen utálom ezt a hideget, és nem esik jól benne még motorozni sem.
|
ztaki | 3483 | 2007. december 29. 11:52 | Válasz erre: 3482 |
Zsore: reggel amikor felébredtem néztem, hogy hova tegyem a kamerát, hogy mindig kéznél legyen... Aztán úgy döntöttem, hogy a legjobb helye a kábatom zsebébe lesz... de amikor felvettem a kabátott elfelejtettem. :-( Igy nincs video... de helyett legalább jókat gurulhattam... Amúgy sokadszorra mondom, hogy a te ott cseszed el ezt a túrát gondolatilag, hogy mindig beleveszel ilyen szavakat, hogy "szarakodás", "fázás", "lefagyás"... és valahogy azt nem akarod elhinni (mintha csak hazugnak neveznéd az embert...), hogy ezek küzül egyikkel sem találkoztam a teljes úton... Az elõs 6 km-t leszámítva tökéletes endurós útviszonyok voltak... nyáron sem lenne jobb. |
zsore | 3482 | 2007. december 29. 10:48 | Válasz erre: 3480 |
Taki ! Olyan rendes, Taki féle videjó nincsen ? Amúgy amit láttam, az tetszett ( általában :)
|
ztaki | 3480 | 2007. december 29. 09:39 | Válasz erre: 3479 |
macko, frpeter: még folyamatban volt a feltöltés... gondolom még nem fejezte be akkora... De már kész.
|
Macko | 3479 | 2007. december 29. 09:27 | Válasz erre: 3477 |
Taki, se a képeidet, sem a videóidat nem tudom megnyitni. Error 404-et mond rá. :o((( Robi és Sanyi képei meg jók. |
ztaki | 3477 | 2007. december 29. 09:00 |
A HCC Hó képeit videóit válogatás nélkül felraktam a hivatalos oldalra... http://www.enduro.extra.hu/ Mackó: szerintem nem az a lényeg, hogy más mit lát ebbõl, hanem az, hogy te hogyan érzed magad mindeközben... Igy a magam részérõl elmondhatom, hogy jó buli volt... :-)) |
Macko | 3476 | 2007. december 29. 08:41 | Válasz erre: 3472 |
Takibácsi, képekvideók? Vagy jobb ha nem látom magam? :o))) |
Macko | 3475 | 2007. december 29. 08:40 | Válasz erre: 3474 |
Mondjuk újonnan biztos drága itthon, de E-Bay-rõl állítólag minden beszerezhetõ!
|
Macko | 3474 | 2007. december 29. 08:40 | Válasz erre: 3473 |
Vegyél egy GS-kormányt. De komolyan. Ha kibírja, ahogy a negyed tonna ráesik, a DRZ-t emeletrõl is kidobhatod, nem fog meg se kottyanni neki. Kérdeztem Nyitray Pistit, hogy ne vegyek-e egy íveltebb kormányt, hogy magasabban legyen a fogás. Azt válaszolta, bármit veszek, az el fog törni a GS súlya alatt ha zakózok. A gyári kormány valami brutálisan edzett anyagból van. |
fektitibi | 3473 | 2007. december 28. 20:19 |
Ma álmomban biztos,hogy kormányt fogok szerkeszteni a gépre.A gép legerõsebb része lesz!
|
ztaki | 3472 | 2007. december 28. 20:00 | Válasz erre: 3471 |
Gunyi: épp dicsértünk Zolikával, hogy milyen kafán gurulgatsz mostanában... :-)) oszt tessék... Látod, ha senki nem fogja a kezed - hagyod elszaladni a ménest... :-)) Amúgy mi lett a két quados csókával?? Mi elkísértük Tibiéket a benzinkútig aztán hazafelé kicsit óvatosan jöttem, hogy hátha szembõl kapom õket, de még csak a nyomukat sem láttam... |
gunyi | 3471 | 2007. december 28. 19:49 | Válasz erre: 3469 |
tibike, nekem 2 esésem volt miután elváltunk, de az asszem überelte sok másét. Inkább estem volna sok kicsit:)))
|
Macko | 3470 | 2007. december 28. 18:10 | Válasz erre: 3469 |
Kilométerben lehet. Már a terepkilométerekben. Nekem 140 volt, de ugye csak 40 körül a terep. Misi viszont 9 eséssel büszkélkedhet... :o))) |
fektitibi | 3469 | 2007. december 28. 18:08 |
Hazaértõnk mi is.Végeredmény:120km 7 esés nekem.Szerintem nyertem.
|
kovrob | 3468 | 2007. december 28. 18:04 | Válasz erre: 3467 |
Csatlakozom Mackóhoz! ;) Hazaértünk mi is épségben! Minden jót mindenkinek! |
Macko | 3467 | 2007. december 28. 17:05 |
Jaj, és itt is szeretném megköszönni Takibácsinak a mai menet megszervezését, édesapjáéknak a nagyon finom ebédet, a résztvevõ nálunk hardosabb kollegáknak pedig a sok-sok törõdést, amiben részesítettek minket! Hála és köszönet!!! (Képeket meg nagyon várom!!!) |
Macko | 3466 | 2007. december 28. 16:48 | Válasz erre: 3464 |
Fûthetõ alsóruha letesztelve. Maximálisan bevát. Hozzávalókat hamarosan megírom az onroadra! |
KT | 3465 | 2007. december 28. 16:42 |
és ? nem oszott felétek használt ruhát a vöröskereszt ???? :)) Ne magyarázkodj, hanem gyere ! egy szál kabátban nem fáztam !!! Kiirtam jobb oldalra, meg tettem ki képet is ! |
gencsydani | 3464 | 2007. december 28. 16:38 | Válasz erre: 3463 |
Neked könnyû, van rajtad természetes védõréteg a hideg ellen, nekem viszont ezt ruhával kell(ene) pótolni...
|
KT | 3463 | 2007. december 28. 15:42 | Válasz erre: 3462 |
olyan szép az erdõ hogy majdnem orgazmusom volt !!!!! Ne gondolkodj ! |
KT | 3461 | 2007. december 28. 15:31 |
Most jnöttem meg 1 kis terepezésbõl ! GYÖNYÖRÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ AZ ERDÕÕÕ ! Holnap ismétmegyek egyet ! 11h-15h között, kb 50 km Start Érd Termál szálló ! |
KT | 3460 | 2007. december 28. 15:27 | Válasz erre: 3459 |
a klubbunk kárpitosa át szabja az ülést úgy (ahogy akarod vagy úgy) hogy leérjen a lábad ! www.motorkarpit.hu
|
tranyo | 3459 | 2007. december 28. 15:02 | Válasz erre: 3445 |
Értem, bár érdekes, hogy miért nem volt ez publikus. A modellévrõl érdemes még tudni, hogy soxor már az elõzõ év augusztusában-szeptemberében legyártott jármûveket a következõ évre címkézik. Én 174 cm vagyok. Vezettem AT-t is. Mivel annak keskenyebb az ülése, ugyanúgy ért le a lábam, mint a Transalpról. |
Rudo | 3457 | 2007. december 28. 11:23 | Válasz erre: 3456 |
Ez így van,de én is elkólészolok az enyémmel minden gond nélkül.Meg amint írtam 30%terep 70aszfalt.
|
KT | 3456 | 2007. december 28. 11:18 | Válasz erre: 3451 |
de ha nem sima a fõdút, hanem nyomvájús, gödrös, netalán még sáros is... a széles elsõkerék komoly hátrány !
|
KT | 3455 | 2007. december 28. 11:16 | Válasz erre: 3450 |
fordítva ! az Africa nem való alacsony embereknek !
|
frpeter | 3454 | 2007. december 28. 11:14 | Válasz erre: 3453 |
Na akkor majd kipróbálom mindkettõt, bát a Transalp jobban tetszik :)
|
Rudo | 3453 | 2007. december 28. 10:58 | Válasz erre: 3450 |
Inkább a fordítottja a gáz,ha kissebb lennél 175-nél rossz volna felmászni az afrika hátára.
|
Rudo | 3452 | 2007. december 28. 10:56 | Válasz erre: 3450 |
Kicsit fentebb lesz a térded,meg talán jobban csavarja a szél a fejed.Utobbi egyszerûen magasabb plexivel orvosolható.Nem lesz gáz,nyugi.
|
Rudo | 3451 | 2007. december 28. 10:52 | Válasz erre: 3446 |
Nem is hillclimbre kell neki,mondjuk úgy kötött talajra.MInt mondtam suzuki fan.Természetesen 650-es-ben gondolkodik.
|
frpeter | 3450 | 2007. december 28. 10:52 | Válasz erre: 3447 |
Na ezt most mégegyszer! 175 felett nem lesz jó a Transalp? Túl alacsony vagy mifene? 187 vagyok...
|
KT | 3447 | 2007. december 28. 10:26 |
Pedig eccerú a választás: 175 cm testmagasság felett Africa, alatta Transalp !
|
KT | 3446 | 2007. december 28. 10:25 |
A vstróm széles 19 colos elsõ kereke, az alacsony és sérülékeny motoralja (kémény+olajhütõ-olajszürõ) miatt macerás terepen ! Ahol én egy hegyi ösvényen félkézzel vezetve, lazán gurultam, miközben sms-t írtam, és hátrafelé nyilaztam, ott a strómos haverom vért izzadva imádkozott, majd 2 hétig átkozott. Azt hittem simán csak béna...aztán kipróbáltam a kék villámot... nem akarom leszólni ...aszfaltra és max simára gyalult fõldútra való ! |
KT | 3445 | 2007. december 28. 10:18 | Válasz erre: 3443 |
Jóreggelt ! Több kollégának lekértük a Hondától a gyártás pontos idejét és van köztük 2003-as gyártású ! (aztán hogy a forgalmiba 2004-et írtak mert akkor helyezték forgalomba az már más tészta ! |
frpeter | 3444 | 2007. december 28. 10:11 | Válasz erre: 3442 |
A DL-lel lehet be fogja szívni, bár nemtom egy Transalp futómûve miylen, de a DL-é semmire sem jó. Se aszfaltra, se terepre. Az Sv rohadt jó gép, eszembe nem jutna eladni, univerzális gép. szeretek vele kanyarogni, és leszarom kinél vagyok jobb vagy ki jobb nálam. MZ-vel alázzák ringen a Gixxert... Én alapból túraendurot szerettem volna, de akkor még nem volt V-Strom, most meg tudom, hogy szerencsére. Neked amúgy mid van, mert ez eddig nem jött le... |
tranyo | 3443 | 2007. december 28. 10:10 | Válasz erre: 3425 |
2003-ban szerintem csak kapható volt, raktárról, de már nem gyártották. Ezt a klub oldalakon olvasható infók is alátámasztják. Pl. a magyar! |
Rudo | 3442 | 2007. december 28. 10:04 | Válasz erre: 3441 |
És még jól is jársz,nem mintha az sv nem lenne jó motor,de haver srácnak is sv-je van.Mikor felmegyünk motorozgatni a mátrába arra kell rájönnie,gyorsulásba,rugalmasságba,kanyarba ugyanazt tudom mint õ,viszont sokkal kényelmesebben vagyunk rajta jobban csomagolhatunk és mikor lemegyünk az erdészutakra nézelõdni......na akkor mondta neki dl650-kell.(hiába õ suzuki fan)
|
frpeter | 3441 | 2007. december 28. 09:53 | Válasz erre: 3439 |
Az SV-t kb 60%-ban használom ki. a többség is, csak vagizik hogy így meg úgy kinõtte. Itthon 600asnál nagyobb gépnek ncisn értelme max gizdulni. Szóval a teljesítmény nem érdekel, illetve az a 15LE különbség. Volt DT-m is SV mellett, semmivel nem éreztem problémásabbnak, pedig elõfordult, hogy elmentünk egy nagyobb túrára aszfalton. A váltás oka az, hogy kell a pénz, és valaki jelentkezett hogy elég jó áron megvenné az SV-t. Amúgy eszembe nem jutott eladni, de a hitelfelvétellel problémáim vannak, így meg pont megoldódna a dolog, mert kb a kettõ különbsége kéne. |
Rudo | 3440 | 2007. december 28. 09:51 |
Az én igényeim is ezek voltak 30%terep 70 aszfalt.Én afrikát akartam de kipróbáltam a mostanit és inkább rámentem egy kis hitelre.Az afrika az inkább 50-50-es szerintem a ktm meg 70-30. De én mondjuk 1 1hengeresre soha nem adnék 50% nál jobbat aszfaltra csak a másik 50-et esetleg még el lehet osztani egyebekre.(városi bohockodás,streetfighteres mutatványok gyakorlása........) Ez nyilván az én saját táblázatom! |
gencsydani | 3439 | 2007. december 28. 09:40 | Válasz erre: 3435 |
Van ezen a fórumon is pár egykori és jelenlegi LC4 Adventure tulaj is, nem kevés futásteljesítménnyel...hát, egyikük se panaszkodott se a megbízhatóságára se a kényelmére...sõt, Szepy pl. azt mondta hogy neki az LC4 kényelmesebb volt mint az utána vett LC8... Meg sztem az SV után a TA nagyon-nagyon gyengének fog tûnni...amúgy publikus hogy mi az oka a váltásnak? |
frpeter | 3438 | 2007. december 28. 09:33 | Válasz erre: 3436 |
Eddig 1 henbgereseim voltak és most van egy V2 90°. Sztem mindkét gépnek megvan a maga szépsége. Sor4-em még nem volt, de õszintén szólva egyenlõre nem is szeretnék. Igazából szívesen vennék megint egy 125-ös Dt-t, emrt az király gép volt, de akkor 2. motor volt, 1-nek valszleg nem lenne alaklamas számomra végsebessége miatt :) Viszont a 80-as utazót tudta és 3,5l-rel eljárt. 1 év alatt asszem 14e km hiba nélkül, pedig ez egy 15 éves 2T géptõl elég szép teljesítmény! |
Rudo | 3437 | 2007. december 28. 09:31 |
A kényelemé meg a nagyobb súly,szélesebb ülés,egyenesebb hát,jobb szélvédelem.
|
Rudo | 3436 | 2007. december 28. 09:29 | Válasz erre: 3435 |
Teljesen egyetértek,én is úgy gondolom,hogy a több henger,kiegyensúlyozottab járás a megbízhatóság záloga.
|
frpeter | 3435 | 2007. december 28. 08:46 |
Rudo: hogy érted hogy több henger az több henger? Ez most pozitív vagy negatív? Én azért annyit nem terepeznék vele valszleg, utcai motoros vagyok, no meg félteném is, arra egy DRZ kéne mondjuk. De néha ha meglátok egy földutat szívesen elmegyek arra is. Az LC4 több ismerõsöm tapasztalata szerinb se megbízható, plusz nem hiszem hogy kényelmes lenne egy 5 napos túrán ahová viszek utast és naponta 500km a táv. Jó gép, csak nem arra amire nekem kell. Remélem a Transalp tökéletes lesz. Már csak pár nap és kiderül elviszik e az SV-t. |
KT | 3433 | 2007. december 27. 23:55 | Válasz erre: 3431 |
meggyõzõdésem, hogy a kis fordulatszámon combos nyomaték a csúszós úton a biztos perecelést jelenti !
|
KT | 3432 | 2007. december 27. 23:52 | Válasz erre: 3431 |
Hízelgésnek veszem...megkímélem az életed ! (100kg alatt a férfi csak karácsonyfadísz ! ) Tegnap olyat terepeltem...patakmederben keresztben-hosszában, szántóföld, erdõ, hegy-völgy...csipkebokor tövestõl ! Holnap megint arra megyek ! |