21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Hungarian Cross Country
Következő oldal

gencsydani 3631 2008. január 8. 17:33   Válasz erre: 3628
Én is szoktam "öblögetni" a 625-öst...ezek kis fordulaton nem sokmindent csinálnak azon kívül hogy tépkedik a láncot...ja, de: néha lefulladnak!:) Cserébe a gázreakciójuk/csúcsteljesítményük/maximális fordulatszámuk/súlyuk (nem kívántak törlendõk) nem igazán hasonlítható a japánok, olaszok hasonló kategóriájú motorjaiéhoz...tudod, kinek a pap, kinek a lánya:P
    

gencsydani 3630 2008. január 8. 17:28   Válasz erre: 3627
Azért egy 750-es 60 LE-s motorral, krosszgumikkal lehet hogy valamivel (tényleg nem sokkal, de azért csak) könnyebb a hóban nem pofáraesni, mint egy 1000-s 100 LE-sel, feleolyan magasságú de 4x-es felületû bütykökkel ellátott utcai endurogumin...
    

pallogabi 3629 2008. január 8. 17:21   Válasz erre: 3628
najo megnéztem 4. szer is , tapsot érdemel :DDD
    

pallogabi 3628 2008. január 8. 17:19   Válasz erre: 3625
superenduro az kétütemû? ((öblögeti a srác, le ne fulladjon :) )), amugy nincshozzáfüznivalom, nemvolt olyan ügyes, hogy eltaknyoljon, s nincs is a teknikájában mit belekötni, iesmi napmintnap elõfordul (ilyenkor télen) :)
    

pallogabi 3627 2008. január 8. 17:13   Válasz erre: 3626
csak a karoo van a ti méretetekben, hogy annyira ragaszkodtok hozzá?
sztem a karoo igenis jótulajdonságú guminak tûnik
egyszeûen meg kell tanulnotok vele menni, szerintem kt egyszerûen jobban tud motorozni (hóban) mint ti s ez nem gumifüggõ, nameg azse utolsó szempont, hogy valószinüleg jobban is ismeri a terepet ahova titeket elvisz ;o)
    

Macko 3626 2008. január 8. 16:32   Válasz erre: 3625
Rosszindulatú disznó vagy!
Legközelebb teszünk az AT-dre Karoo-kat, aztán jól levideózzuk, ahogy sz.psz a hóban!
    

KT 3625 2008. január 8. 16:24   Válasz erre: 3624
http://www.youtube.com/watch?v=0P-ECX7lAmM&feature=user
    

Macko 3624 2008. január 8. 15:09   Válasz erre: 3623
Egyébként meg elég lesz nekem túlélni a pénteket is... :o)
    

Macko 3623 2008. január 8. 15:03   Válasz erre: 3622
Akkor már nem velem. Szombaton gyerekek.
    

KT 3622 2008. január 8. 14:54  
...ha a pénteki jó lesz, szombaton megismételhetjük !
    

KT 3621 2008. január 8. 01:19   Válasz erre: 3620
a kutyának sem... vagyfellángolt a lámúr ???????????
    

ztaki 3620 2008. január 7. 23:25  
na ez a ktm250 4T kontra drz400e csere egyenlõre zátonyra futott... nem tudok megválni a drz-tõl...
    

KT 3619 2008. január 7. 13:17  
meg az RD07A bácsi másik 2 videjója is !
    

KT 3618 2008. január 7. 13:15  
ez mûxxik: http://www.youtube.com/watch?v=CC23QNhHkdQ
    

ztaki 3617 2008. január 7. 12:35   Válasz erre: 3616
nekem sem megy... de ma semmilyen ilyen link nem ment... miközben az oldal maga mûködik...
    

kovrob 3616 2008. január 7. 11:54   Válasz erre: 3611
Nektek mûködnek ezek a linkek? Vagy bennem van ez a hiba is... :(
    

Rudo 3615 2008. január 7. 10:43   Válasz erre: 3607
Hahhahi!!!!!!! :))
    

KT 3614 2008. január 7. 10:31   Válasz erre: 3613
Õ minden pozicíóban ott van ! )
Az aki ugrásból megfarkalta a husi tankját !
...2 hónapos a gépe...jelenleg szeleprugó btörés miatt C-vágányon ! ;-(((
pedg hívtam hózni !
    

Macko 3613 2008. január 7. 07:51   Válasz erre: 3612
Alul vagy felül?
    

KT 3612 2008. január 7. 00:29   Válasz erre: 3611
Na most azt képzeld el, eza Balázs barátom... :))
    



KT 3609 2008. január 6. 20:23  
nincs ktm-em !!!!!!!!!!!!!! :)))
    

pallogabi 3608 2008. január 6. 20:21   Válasz erre: 3607
tán téged is érint ez a dolog, hogy ilyesmire hivod fel a figyelmünket?
    

KT 3607 2008. január 6. 20:16  


nézzétek meg ezt: www.narancssarga.hu ez úgy illik a ktm-hez !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)))))))))))))))))))))))))))))))



    

KT 3606 2008. január 6. 20:14  
... a ktm 96 tól narancs sárga ! elõtte mindenévben más színû volt ! még pirosfehérzõd is volt, meg lila ...
    

Macko 3605 2008. január 6. 19:37   Válasz erre: 3600
Nekem 10-tõl 11-ig elég lesz, onnantól csak szenvedni fogok...
    

gencsydani 3604 2008. január 6. 19:02   Válasz erre: 3602
Ha megveszed az enyimet akkor ez a bontós kör kimaradhat mert adom hozzá a fekete mûanyagokat is!:D
    

fektitibi 3603 2008. január 6. 18:46  
Zöldre !zöldre!
    

pallogabi 3602 2008. január 6. 18:23   Válasz erre: 3601
mongyuk a kátéjem naranccsárga versenyszíne télleg elég kaki :D, elsõ utam a fényezõbe vagy a hondabontóba vezetne, hogy az idomokat legalább pirosra vagy feketére cseréljem :p
    

pallogabi 3601 2008. január 6. 18:21   Válasz erre: 3598
kötömövel nincsbajom, mért lenne? pláne a 98utániakkal?
mitöbb kacsingatok az exc250 vagy sxcfelé, csakhát ugye nagyon erõsen romlik az értékük is
honda nemnagyon csinálgat 99tõl 2T használható sokfunkciós endurót (99ben csináltak utoljára crm250AR-t ha joltudom, de javiccskiha nem)
    

KT 3600 2008. január 6. 15:35   Válasz erre: 3599
látommár ! Mellik jobb neked ? CS v P ? 10-kb 3 ig elég lessz !!!!!!
    

Macko 3599 2008. január 6. 15:18   Válasz erre: 3594
Az nehéz lesz, hogy se csütörtökre, se péntekre ne tervezzek munkát. :o(
Találjuk ki hamar. Akkor ahhoz igazítok mindent.
    

KT 3598 2008. január 6. 14:37   Válasz erre: 3597
bocs Gabi ! de elírtad az évszámot ! ...nem 2007-est akartál írni ???????? :-))))))))))))))))))))))))))))
    

pallogabi 3597 2008. január 6. 14:17   Válasz erre: 3596
van olyan 97es kötömö, amiért adna valaki is 1M-t ?
    

zsore 3596 2008. január 6. 13:22   Válasz erre: 3593
A varás és az AT - s eladás nem azzal magyarázható amivel Te magyarázod, hanem azzal, hogy OCSÓÓÓ - k !
És, mint tudjuk, olcsó húsnak híg a leve..... :o))))
    

zsore 3595 2008. január 6. 13:20   Válasz erre: 3591
Nem csodálkozol, hogy a szívük csücske vagyok mi ? Hát én sem :o)
    

KT 3594 2008. január 6. 12:07  
MacKó !

ahogy nézem ezta gyerekcsináló idõjárást inkább csütörtök lesz a Judgement Day !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

KT 3593 2008. január 6. 11:52   Válasz erre: 3592
...vagyis volt frendem, mert eladta az AT-jét 1 varaért !

pontosabban 1 mft-ért beszámították a 97-es AT-t a varába !!!!
és a komoly dolog hogy 1 hét múlva elvitték az AT-t 1.08 Mft-ért !

Ami jó az könnyen eladható !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




    

KT 3592 2008. január 6. 11:48  
frendem vett varát, márkakereskedéstõl 0kmest, 3 dobozzal, 550 zumóval, 2.3 mft-ért !!!
    

KT 3591 2008. január 6. 11:46   Válasz erre: 3589
nem csodálkozom ! :)))))))))))))
    

KT 3590 2008. január 6. 11:45   Válasz erre: 3588
ezen már túlvagyunk ! mááárrrrányomta !!! de minden motorozáshoz kapcsolódó eladásra is !
    

zsore 3589 2008. január 6. 11:43   Válasz erre: 3588
De, igazad lesz ! Azaz van. Az én 990 - esem, még megvan Ócsán, szerintem örülnek, ha nyárig elfogy. Amikor elhoztam a SER - t, kerek perec megmondták, hogy ezt nem fogják beszámítani, bármennyire is a szívük csücske vagyok :o)
    

Macko 3588 2008. január 6. 11:39   Válasz erre: 3586
Amikor tavaly megvettem a GS-t azért ugrottam bele bátran, mert biztos voltam benne hogy a szuperul felszerelt DL650-et majd pikk-pakk jó áron elviszik. A Full-Gasnál is azt mondták, hogy épp nincs az országban új DL, jó áron hamar el tudom adni. 1,6-ról indultunk, majd 3 hónap múlva örültem, hogy egy régi barátom megvette 1,3-ért. Közben alig 5-en nézték meg egyáltalán.
Szóval nehéz dolog ez a motorcsere. És mivel a beszámított motorokat is nehezen adják el a márkakereskedõk, ez idõvel az újmotor-eladásokra is biztosan rányomja a bélyegét. Bár remélem nem lesz igazam!
    

KT 3587 2008. január 6. 11:37   Válasz erre: 3585
...és hogyan mondják angolul a hangembert ? Volumen !
    

zsore 3586 2008. január 6. 11:19   Válasz erre: 3580
Ne csodálkozz ! Most néztem, hogy van 0 km - es DRZ 400 E, 1.150.000. Ft - ért.... Meg van rohadva a piac, nem tudják még az újakat sem eladni, nemhogy a használt gépeket. Csoda, hogy az enyém elfogyott, bár az tényleg újszerû volt. Még keveseltem is az árat, de ahogy nézem, még örülhetek.....
    

zsore 3585 2008. január 6. 10:10   Válasz erre: 3584
Nem tudtad ? Elsõ voltam a hangember bajnokságon is ! Csak süssön már ki a nap, és szikkadjon a határ :o)))
    

KT 3584 2008. január 6. 00:51   Válasz erre: 3572

Na látom már kígyót melengettem...!

Ott , kinn a terepen vígasztaltalak, hogy ne sírj, biztos csak a gumik miatt nem tudsz utánnam jönni, nem a drága ktm a gyenge láncszem...!

Mostmeg már hogy megjött a hangod...! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))

    

Macko 3583 2008. január 5. 22:11   Válasz erre: 3582
Ezt múltkoriban már átküldted.
Zseniális.
Az öreg vászongatyás-rövidujjútrikós csóka testét nem, de tudását szívesen magaménak tudnám! :o)))
    

zsore 3582 2008. január 5. 21:41   Válasz erre: 3580
Ha csak arra használnád, akkor az valóban jobb választás, de kérdés, hogy a jelölt milyen mûszaki állapotban van....Én biztos megnézetném egy szervízben, bár még akkor is van némi lutri a dologban, mert van ami rögtön nem látható. Hát nehéz döntés...Én ezért veszek mindig újjat, vagy ha éppen nem úgyalakulnak a dolgaim, inkább maradok a jól beváltnál. Ami a triált illeti, engem csak néhány alap dolog izgat a mûfajból, az is inkább az endurózást könnyítendõ technikai része miatt. Ez az egyik kedvenc linkem, kiderül belõle, hogy miért :o)
http://uk.youtube.com/watch?v=_wyAUcyPqKE
    

Macko 3581 2008. január 5. 21:23   Válasz erre: 3580
Taki, a Humor-viccekben a triálos játékot láttad?
Nekem különben iszonyatosan tetszik a triál, csak sudár testalkatom miatt félek, hogy a kipróbálására sincs semmi esélyem...
    

ztaki 3580 2008. január 5. 20:08   Válasz erre: 3579
zsore: Hát azért vagyok elbizonytalnodva, mert a hosszabbtávú túrákra mostanában mindig az XTZ-vel mentem és mivel felterepgumiztam - így most jó ideig ez igy is fog maradni... Tehát a drz-nek marad a hárdozás románban... Már vagy 2 hónapja (!!!!!!!!!!!!!!!!) be sem volt indítva a drz. Tehát most már nem nagyon használom - de a hegyekben meg lehet, hogy jobb lenne kis kötömö? Nem tom...
Ja - és ehhez még hozzáteszem, hogy a drz-t meghírdettem eladásra és 3 hónap alatt senki nem érdeklõdött, pedig csak 900e-re hirdettem és még két éves sem volt... szóval a drz-t még eladni sem tudtam... lehet, hogy a ktm-t könyebb lenne? Ugyanis valahol tudat alatt kezdek kihátrálni a hárd enduróból és nyitni a triál felé
    

zsore 3579 2008. január 5. 19:59   Válasz erre: 3578
Szerintem nem ! Arra állítólag elég sok panasz volt. A 2007 - es modellévtõl változtattak a blokkon is. Csak az ezutáni évjáratokkal szabad foglalkozni, abból meg nincs sok. Ha cserélnél használt ktm - re, nagyon vigyázz, mert ha nem tartják be a szervízperiódusokat, akkor nagyon hamar gallyra megy a gép, márpedig ezt sokan nem tartják szem elõtt. Sokan nem értik, hogy ez versenytechnika, ebbõl fakadóan sûrûn kell olajat,szûrõket cserélni. Mivel nincs szervízkönyv, semmilyen támpontod nincs az eladó elmondásán kívül, az meg elég kevés szerintem...
Egy biztos, a DRZ sokkal igénytelenebb jószág, bár igaz, hogy sokkal esetlenebb is, de ha nem versenyezni akarsz, csak jólérezni magad a terepen, akkor én maradnék a DRZ - nél.....
    

ztaki 3578 2008. január 5. 19:50   Válasz erre: 3577
zsore: ez az új modell... de mivan a régebbi 250-es négyütemûvel?
Az mintha még csak egy veztengelyes lenne.. azt mondják, hogy az 520-as blok kisebb hengerrel... kalbival.

A lényeg: lehet, hogy elcserélném rá a drz-met, de nem tudom, hogy szabad-e...?
    

zsore 3577 2008. január 5. 19:46   Válasz erre: 3576
Buta kérdés :o) Szerinted ? Mindenben jobb, mint a 125 EXC, kivéve a súlytöbbletet és a szervízigényességet, de a négyütemû technikának ez az ára. Apropo ár. Az is nagy hátrány, mert nagyjából félmillió van a két cucc között. Annyival viszont messze nem tud többet. Persze mindent egybevetve, parádés jó mockány. De, hogy kicsit tényszerûbb legyek : A 125 EXC 95 kiló, a 250 EXC F 105. A 125 - ös 37 LE és kb 12 ezerig forog míg a 250 F 40 LE és ugyancsak 12 ezret forog, viszont utóbbinak sokkal hamarabb épül fel, és nagyobb is a nyomatéka. Mindenképpen modernebb és bonyolultabb technika, dupla vezérmûtengellyel, titánszelepekkel, stb, de ebbõl fakadóan ugye nagyobb is a meghibásodási kockázat és a szervízigény. A teszteken rendszeresen jól szerepel ( pl. masterenduró ), mindig elégedettek vele a tesztelõk. Ennek ellenére szerintem amatõröknek sokkal jobb a kétütemû, vagy ha szükség van a nagy motorerõre mondjuk vegyes használat miatt, akkor meg minimum a 400 EXC - nél kezdõdik az igazi, bár aki a 250 - est kimotorozza, az tényleg kemény csávó... http://www.ktm.at/250-EXC-F.194.1.html?&detailview=2&cHash=da62385a81
    

ztaki 3576 2008. január 5. 19:20  
Szerintetek egy KTM 250 F 4T-s enduróval milyen lehet hárdendurózni?

Ez fõleg azért érdekes kérdés, mert az exc125-tel láttam már csodákat mûvelni embereket... de errõl a 250F-rõl szinte semmit sem találtam...
    

ztaki 3575 2008. január 5. 18:42   Válasz erre: 3574
Mackó: ez nem rossz - én is csinálok ilyet... csak még nem tudom, hogy mire fogom használni... ;-)
    

Macko 3574 2008. január 5. 18:30  
Na itt van, aki fázós, olvasson:

http://www.onroad.hu/motor/bemutato/812/
    

ztaki 3573 2008. január 5. 17:45  
Ne kakaskodjatok már - úgyis PallóGabi fog nyerni... :-)
    

zsore 3572 2008. január 5. 17:01   Válasz erre: 3571
Jólvan,most Te nyertél.Tudom, vehetnék én is bütyköst rá, de lusta vagyok gumiztatni,és mert ilyen idõben nem megyek többet, így nem is látom indokoltnak a cserét. De tudod mit ? Száraz talajon olyan gumival jössz, amilyennel akarsz, én pedig a karooval, és más lesz az eredmény :o)
    

KT 3571 2008. január 5. 15:28   Válasz erre: 3570
majd esõ után megnézlek a biai 4szögletes kerekerdõben !

gyere jöwõ 7n és kezd a hármas ugratónál, majd fel a kétvölgy között !

    

zsore 3570 2008. január 5. 15:22   Válasz erre: 3563
Rendben fõnök, tavasszal bizonyíthatsz. Nehogy körbemotorozzalak :o)))
    

zsore 3569 2008. január 5. 15:21   Válasz erre: 3559
Na igen, én ezért nem mertem lejjebb engedni. A gyár minimum értéknek a 1,5 bart adja meg, only off - road felhasználáskor.
    

ztaki 3568 2008. január 5. 14:36   Válasz erre: 3558
Macko: azon a 15-20-on már csak egy kicsit kell javítani, mert 30-35 az már ideális téli tempó... 40-50-nél meg már annyira hût a menet szél, hogy annyival akkor sem mennék, ha bírnék...
    

ztaki 3567 2008. január 5. 14:13   Válasz erre: 3566
attól még szar ha elfordul a külsõ.... mert ha egyszer elforul, akkor máskor is... Persze ha van pumpa akkor lehet kisérletezgetni. :-)
    

KT 3566 2008. január 5. 13:49   Válasz erre: 3559
...merhogy a bmvv ugyan küllõs, de belsõ nélküli !
    

KT 3565 2008. január 5. 13:45   Válasz erre: 3558
...én inkább flex-el vágnék rá bordákat !
    

KT 3564 2008. január 5. 13:43  
...és az M6-os építkezésen sem vágunk át ! :))) pedig az jóóó búúúúúLíííííííííííííí !
    

KT 3563 2008. január 5. 13:40   Válasz erre: 3558
azt már láttam Zsorén, hogy kb mit bírtok ! :))))

de komolyan... két útszakasz volt kritikus, azokat jól kihagyjuk !
    

KT 3562 2008. január 5. 13:37   Válasz erre: 3560
Heidenau K 60 ! nem skorpióón
    

KT 3561 2008. január 5. 13:37   Válasz erre: 3559
...éééés ??????????
nem fogja észrevenni, hogy nem halad ???
a bmvvben nincs belsõ ! nem fogja levágni a szelepet !
    

Macko 3560 2008. január 5. 13:11   Válasz erre: 3559
De ez a gumi 1,5-ös csak megcsúszni tudott. :o)
Infantri az Africával ment a Scorpion gumikkal 0,4-ekkel.
    

ztaki 3559 2008. január 5. 13:03   Válasz erre: 3558
0,5ön már ott a veszélye, hogy ha nincs vakszelep-papucs, akkor egy fékrzéskor, kapartatáskor megcsúszhat a gumi... Legalább is számolj a lehetõséggel...
    

Macko 3558 2008. január 5. 12:57   Válasz erre: 3556
Nekem jó a kedd egész nap, meg a csüt. de. pillanatnyilag.
Igazából én egy próbát fogok csak tenni. Leengedem a Karoot 0,5 körülre, és ha úgy is olyan sz@r lesz, mint a HCC-n, akkor egyikünk számára sem lesz értelme küzdeni. Hogy folyton engem várj, én meg 15-20-szal szenvedjek, az sajnos nem jó semmire. :o(
    

Rudo 3557 2008. január 5. 12:51   Válasz erre: 3555
Csak óvatosan,a túlhûtöttség se tesz jót a rendszernek! :)
    

KT 3556 2008. január 5. 12:42  
MacKó ! idõjárás függvényében egyeztessünk ! ( holnapra világvégét jósoltak, de hátha túléljük ! )
    

zsore 3555 2008. január 4. 20:35   Válasz erre: 3553
Meg vagyunk beszélve, eredek szánkózni hátha lehûl az agyvizem, és talán az a ronda irigység, meg a rosszindulat is kifagy belõlem. Pallogabi, úúúúgy irigyellek ! :o)
    

Macko 3554 2008. január 4. 20:28   Válasz erre: 3550
Mondtam hogy vasárnapig itt vannak a gyerekeim!
Jövõ kedd, csüt de. vagy péntek.
    

pallogabi 3553 2008. január 4. 20:02   Válasz erre: 3552
irigykedsz, s csak magadban forralod az agyvizet, de nembánom, egyszer ugyis kifurja az oldalad a fekély ami ezt a rosszindulatot élteti benned,
eredj inkább szánkózni teis :)
    

zsore 3552 2008. január 4. 17:48   Válasz erre: 3546
Te még nem filóztál azon, hogy rendõrnek kéne menjél ? Ahogy nézem az eszed megvan hozzá, mert egybõl levágtad, hogy nálam mi a frankó. Biztos, hogy nõne a felderítési statisztika.... :o)))
    

KT 3551 2008. január 4. 15:23  
vagy báááááááááááárkííííííííííííí.... ! Hooolnap ???
    

KT 3550 2008. január 4. 15:23  
Maaaaacckóóó ! Zsóóóóóreeee ! Hoooolnap ???
    

kovrob 3549 2008. január 4. 15:09   Válasz erre: 3548
10 pont! Ezen maj' besz@rtam a röhögéstõl! :)
    

b51 3548 2008. január 4. 14:04   Válasz erre: 3547
A jégre kötöttek biztosítást? :o)
    

Macko 3547 2008. január 4. 13:45   Válasz erre: 3545
Az igazi motoros az ilyen: ha nem sikerül komolyabb sérülést összeszednie két keréken, akkor megy síelni vagy szánkózni.
Én most éppen a korcsolyázással próbálkozom. Mondjuk rendesen protektoringben. :-DD
    

pallogabi 3546 2008. január 4. 11:06   Válasz erre: 3545
Jaj taki, megfertõzött mán téged is a zsore féle sárga irigység, hogy nemmehetsz terepre mer az asszony az utadat állja, s otthon kell tüsténtkedned? :o)
    

ztaki 3545 2008. január 3. 21:12  
Azért csak ésszel... Rosszul jönne ki, ha a csapat két ilyen erõs tagja szánkozás közben törné össze magát... :-)
    

gunyi 3544 2008. január 3. 17:51   Válasz erre: 3543
januar 1.-én én is szánkóztam a zolikával, õ húzott quadon, remelhetoleg a napokban megismeteljuk - aki még nem probalta az feltetlen intezkedjen!:)
    

kistaki 3543 2008. január 3. 17:19  
Hali! Ma motoroztam kb 30 km-t kisebb pihenõkkel. Beiktattam pár forró teát kocsmában. A haverom húzott a kocsijával 75-tel én meg vigyorogtam a szánkón. Mire hazaértem megfagyott a sálam, de jó volt a friss hó miatt jobb az út.
    

ziksz4 3542 2008. január 3. 17:10   Válasz erre: 3541
de van, azt nézem!
    

ztaki 3541 2008. január 3. 17:08   Válasz erre: 3540
ott nincs...
    

ziksz4 3540 2008. január 3. 17:07  
Discovery-n Erzberg
    

ztaki 3539 2008. január 3. 17:01   Válasz erre: 3538
Mackó: hát már kapható elektromos cross/enduro... csak még kevés ideig bírja... de ha lesz olyan ami 8 órás terhelést bír egy töltéssel az elsõk között veszek egyet...

Amúgy még én sem gyógyítottam meg a tehenet... mert nem tom, hogy mit tegyek... Mindenesetre rengeltem egy plexit 5500-ért... aztán majd meglátom, hogy felrakom-e.
    

Macko 3538 2008. január 3. 16:05  
Villanybringa offródos beütéssel: http://www.onroad.hu/motor/hirek/806/
:o)))
    

Macko 3537 2008. január 3. 16:00   Válasz erre: 3535
Pedig már én is összepillanatragasztottam a törött kézvédõmet.
    

infantri 3536 2008. január 3. 15:55   Válasz erre: 3535
Egy kedves márkatárs segedelmével lett plexim.
    

kovrob 3535 2008. január 3. 13:09   Válasz erre: 3526
Hûû... bocsesz ;)
Gyors voltál a plexivel! Én még a károkat sem mértem fel... pedig keletkeztek rendesen... :(
    

berobi 3534 2008. január 2. 22:30   Válasz erre: 3524
Nekem bejött, és ha már nem lehettem ott, akkor legalább ezt élvezhettem. Le a kalappal a nagy bömösök elõtt, mekkora egy disznók azok a motorok :)))))) A big hozzájuk képest bicikli :))))
    

Zsifi 3533 2008. január 2. 21:33   Válasz erre: 3524
Basszus Taki!
Nagy csalódás ért ezzel a videóval...(
Kizárólag a várt zenei aláfestés miatt néztem meg..de az elmaradt..
De attól még jó...csak a zene...
    

infantri 3532 2008. január 2. 21:24  
A kilátásba nem zavar.Azért valoszinü leveszem ha terepgurulás van.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők