ztaki | 3731 | 2008. január 10. 14:01 | Válasz erre: 3723 |
Hát azért ezt például keményen elrelytették... mert ki az aki mindenféle ikonra kilikkelget??? Enyire fontos nekik... :-))
|
KT | 3729 | 2008. január 10. 13:57 |
példa ! Kemence-Diósjenõ ! Ha Diósjenõ felõl mész tökéletes tiltótáblák, egyértelmû, két kanyarral beljebb vár is a bírság ! ám Kemence felõl nincs tiltás, onnan jöhetsz ! az meg a harmadik félidõ, hogy az út melletti tisztás a hegy tetején, ahonnan gyönyörû a kilátás, csupa szemét ! |
zsore | 3728 | 2008. január 10. 13:51 |
Sajnos, - mint ebben az országban a legtöbb dolog - ez is tiszta vicc. Mindenki cseszeget mindenkit, csillagászati összegekre rúgó bírságokkal fenyegetnek, miközben semmit nem tesznek a legális lehetõségek megteremtésének érdekében. Ha közben a helyi erõk meg ellopnak véletlenül egy ultravédett erdõt fûtési célra, hülyén néznek, és egymásra mutogatnak, meg azon keseregnek, hogy a csak azon a területen petézõ, láphomoki putypurutty most hol fog ezután szaporodni..... Egy rohadt banánköztársaság ez, ahol nem lehet egyrõl a kettõre jutni semmiben, mert a magyar már csak ilyen népség. Mindig tudja, hogy mi a szar, mit tilos, meg mit nem, de, hogy egyszer, bármilyen kis területen vagy ügyben szülessen valami összefogás, vagy konszenzus, na azt nem.... Ezért van az, hogy a bõ ezeréves történelmünk során, mi valahogy mindig szarul jöttünk ki mindenbõl. Kiváncsi vagyok, hogy mikor lesz végre valamilyen közösségi szellemen és összefogáson alapuló szemlélet ebben a szegény országban. Talán unokáink már látni fogják, de ahhoz úgy kéne nevelni a fiainkat - lányainkat......
|
pallogabi | 3727 | 2008. január 10. 13:44 |
tájvédelmi terület: tájat védik (ergó az úton bármikor bárhogy járhatszkelhetsz, de nem szabad letérni róla csak engedéllyel (erdészettõl,tulajdonostól, természetvédõktõl) ), természetszerû (az ember alkotta olyanra amilyen, s egy szubjektív elfogadott tájat védenek az embertõl és a természettõl is(pl hogy a rét nekezdjen ujra cserjésedni,erdõsödni) természetvédelmi terület: a természetes szférát védik minden emberi beavatkozástól (a természet burjándzik rajta, õserdõ,õs szikes rét,mocsár, stb) továbbá a kresz szabályai , táblái vonatkoznak értelemszerûen a közleketõkre mindenütt,ahol más táblák másként külön nem hívják fel a figyelmet(pl üzemi területen) |
KT | 3726 | 2008. január 10. 13:38 | Válasz erre: 3723 |
a túristautak folyamatosan frissûl, inkább a pontosság, vagy hogy egyáltalán bejelölik-e...! vigyázzátok a túristák által betelepített PET palackokat ! védett ! (különben miért lenne ott?) |
pallogabi | 3724 | 2008. január 10. 13:36 | Válasz erre: 3723 |
turistautak.hut, tudtommal óránként 1szer frissítik
|
kovrob | 3723 | 2008. január 10. 13:34 | Válasz erre: 3720 |
Takitax: Tudtam én, hogy jó csóka vagy! ...illetve vagytok mindanyian, amíg be nem bizonyítjátok az ellenkezõjét! :))) A .kml elérhetõ a http://geo.kvvm.hu/tir/viewer.htm oldalon a jobbfelsõ sarokban a gugliörsz ikonjára kattintva ;) A turistautak.hu-s térképen vannak különbözõ jelölt területek, de nem tudom mennyire naprakészek és pontosak... ezt megkérdezem majd tõlük levélben! Vigyázattok a kankalinokra! ;) |
ztaki | 3720 | 2008. január 10. 12:42 | Válasz erre: 3719 |
No ezeket a "TIR térképeibõl készült Google Earth KML-eket " például hol találom??? Me' nem találom... mondjuk idõm sem volt foglalkozni azóta vele...
|
ztaki | 3719 | 2008. január 10. 12:38 |
Kedves Zoltán, kérdésére annyit tudok mondani, hogy a TIR Közönségszolgálati Modulján látható védett fedvények GPS-es használatának különféle lehetõségeirõl jelenleg egyeztetések folynak, nekünk is fontos lenne a minél szélesebb körû használat. Ami most elérhetõ, az a Garmin eszközökre kapható TopoGuide térkép, amely tartalmazza az országos jelentõségû védett területeket (NP/TK/TT). Folynak megbeszélések a turistautak.hu csapatával is, akik szívesen közzétennék a fedvényeket a térképükön. Jelenleg a TIR térképeibõl készült Google Earth KML-eket tudom javasolni, amelyekbõl Trackmaker vagy más GPS programok segítségével egyszerûen készíthet GPS térképet. Üdvözlettel: Barton Gábor geoinformatikus KvVM TIO -----Eredeti üzenet----- Feladó: Takacs Zoltan [mailto:taki@efk.u-szeged.hu] Küldve: K 2007. 11. 06. 19:12 Címzett: Természetvédelmi Informatikai Osztály Másolatot kap: Tárgy: keres Üdvözlöm! Takács Zoltán vagyok és már több kerékpáros, endurós túrát szerveztünk a baráti körben az ország területén, ehhez nagyon jó hatékonysággal tudtuk használni az önök rendszerét, mert így már tervezésnél kikerülhetõek lettek a nagyobb védett területek. Nagyobb túráink megtervezésében sok segítséget nyújtana, ha valamilyen formában fel tudnánk tölteni a GPS-einkre a nemzeti parkok, tájvédelmi területek határvonalat vagy akár a teljes területet mondjuk határozott piros háttérszínnel... :-) Nem tudom, hogy van-e arra valamilyen lehetõség, hogy megkaphassuk (mondhatnám, hogy önök publikálhassák) ezeket az adatokat akár az interneten keresztül is valamilyen általánossan elfogadott formátumban (pl. topoguid gpx vagy akár kész térkép formájában is ld. a www.turistautak.hu oldalrol letölthetõ térképeket kiegészítve ezekkel a hasznos információkkal...) Segítségüket, válaszukat elõre is köszöni: taki |
KT | 3718 | 2008. január 10. 12:30 |
feltettem 2 videjót amit Nordkappon csináltam ! http://www.youtube.com/profile?user=RD07A |
KT | 3716 | 2008. január 10. 12:27 | Válasz erre: 3714 |
Szép dolog eza motorozás ! Meleg baráti légkör...igazi barátságok születnek... :))))))) bááár pont a Takkival ??? :)))))) |
ztaki | 3715 | 2008. január 10. 12:03 | Válasz erre: 3714 |
KovRob: szerintem te még nem jártál velem természetvédelmi területen... Ugyanis ha tervezett útra megyek, akkor megpróbálok minden tõlem telhetõt... igy pl. az általád emlitett helyekkel is napi (da havi biztos...) kapcsolatban állok - és nekem még nem sikerült tõlük gps-re feltehetõ térképet beszerezni. Most sem találtam - de biztos én nem keresem rendesen... az interaktivot meghasználom - mert nincs jobb... DDDEEEE szerencsére ismerem Bíró Csabát aki ott dolgozik és egy-egy gurulás elõtt simán elküldöm neki a tervezett tracket és õ átnézi és visszadobja, hogy szerinte hol - merre kellene kerülni... Ez egy jó megoldás, de én jobb szeretném egyedül csinálni... Amúgy meg messzemenõen elítélem a természetvédelmi területre bármilyen formába behajtókat, a szántáson kapartatókat stb... stb... A természetvédelemi terület védetségi fokától függõen lehetséges, hogy van rajta olyan út - az alapszabály az, hogy a természetvédelmi terület eleje táblánál kiegészítõ táblán ki KELL rakni, hogy pl. gépjármûvel behajtani tílos... ha ezt nem rakja ki, akkor az út elvileg járható... de én akkor sem szoktam. És természetesen az útról sehol sem szabad lehajtani... de végülis azért ezt a szabályt már elég nehéz betartani... És neked is sokadszorra hivom fel a figylemedet arra, hogy a tavaly nyári erõtûzek okozóját a mai napig kereseik (? Keresik???) sajnos volt szerencsém látni egy-két helyen a következményeket... Persze, hogy alig irtak róla az újságok és persze, hogy az unokád sem fogja látni... Bezzeg ha motorral tévedsz egy-egy ilyen helyre a közvélemény máris leszedné a fejedet... Még szerencse, hogy az illetékes hatóság ennél azért sokkal emberségesebb és megértõbb... De azért üzenem nekik, hogy a 300e-s bírságot dugják fel maguknak! |
kovrob | 3714 | 2008. január 10. 11:01 |
Figyu Taki: Szeretlek! :) ...van ilyen térkép több layerrel a vévévé. természetvédelem . hu -n. ingyen letölthetõ, és részletes, még a natura2000 is rajta van. A táblázásról annyit, hogy ha volt akkor ellopták, ha nem volt akkor nem is lesz, se tábla se rá pénz, hogy kitegyék... Valahol megértem õket, hogy tájékozódjak én(!) mielõtt behajtok valahova. Az igaz, hogy GPS vagy térkép nélkül nehezen kivitelezhetõ, de legaláb próbáljuk meg. Plíz... itt kérek mindenkit: Az unokáink sem fogják látni! A hcc hóóón Tibiékkel is bekeveredtünk véletlenül egy ilyen területre... tényleg véletlenül: nem volt kitáblázva! Össze is futottunk egy csapat természetvédõ hivatásosközeggel. Kultúráltak voltak és mi is. Felhívták a figyelmünket, hogy tilosban járunk és tûnjünk innen mielõbb. Ennyi. Igazuk volt. Befogtuk a szánkat és eljöttünk. Soha ne legyen nagyobb problámám, ha véletlenül ismét elõfordulna. De inkább igyekszem elkerülni az afférokat... Azt tudtad, hogy a természetvédemi területeken is vannak olyan földutak amik legálisan használhatók? NA: ezekrõl kellene valami hivatalos "térképet" keríteni... Uff. |
infantri | 3713 | 2008. január 10. 10:18 | Válasz erre: 3710 |
Lustaságbol vagy nemtörödömségböl nem veszik le mikor nem aktuális.
|
ztaki | 3712 | 2008. január 10. 09:57 |
Amúgy ott is a tiltott rész legszélén haladtunk... (csak egy picit mentük rá a szigorúan tilosra...) de látod milyenek ezek.. már a szélén futó utat is tilosnak nevezik... ezért mentünk a szántáson... :-o))
|
ztaki | 3711 | 2008. január 10. 09:56 | Válasz erre: 3710 |
Mackó: az nem természetvédelmi terület volt... :o)) Ott maximum lelöhetik az embert... látod még a birságtáblából is kihagyták... |
Macko | 3710 | 2008. január 10. 09:54 | Válasz erre: 3709 |
Mint a HCChóóó-n a "Behajtani szigorúan tilos, ÉLESLÖVÉSZET!!!" tábla, mi? :o)))
|
ztaki | 3709 | 2008. január 10. 09:53 | Válasz erre: 3708 |
robi: azért nem teljesen... mert azért az hogy te nem lehetsz ott az valahogy nem árt, ha elõbb veled is közlik... Ha tudnád ,hogy hány olyan "védet" terület van, amit sehol nem jeleznek... és - miért is nem mehetnék én arra??? Azért mondhatsz akármit, de amikor felülök a motoromra, vagy beülök az autómba - akkor mindig arra megyek, amerre a táblák engedik és nem arra, amerre levileg mehetek... Tegyenek valamit a területeik egyértelmû beazonosításáért és már el is kerülöm, ennyi. Évek óta próbálkozom tõlük kicsikarni valami gps-re tölthetõ térképet... semmi eredmény. Bár valami talán történik már ez ügyben is... |
kovrob | 3708 | 2008. január 10. 09:46 | Válasz erre: 3705 |
"Azt,hogy fogják megállapítani,hogy a bemenetnél ki volt-e táblázva!" - Tökmingegy, nem lehetsz ott, és ez nem lehet kifogás. És igazuk is van...
|
kovrob | 3707 | 2008. január 10. 09:42 | Válasz erre: 3706 |
Ehunvan-e: http://www.f650.hu/components/com_fireboard/uploaded/files/kozuti_birsagok_2007.zip
|
fektitibi | 3706 | 2008. január 10. 07:40 |
Na mivel nem csak az endurózáshoz nem értek a természet védelmi bírság táblázat felrakásához sem értek!Bocsi az össze visszaságért.Megyek dolgozni az mindenkinek jobb /engem kivéve/.
|
fektitibi | 3705 | 2008. január 10. 07:36 |
Errõl a táblázatról jutott eszembe.Az hogy van?Sokszor akkor látjuk,hogy természetvédelmi területen vagyunk /voltunk/ mikor kifele jövünk belõle.Azt,hogy fogják megállapítani,hogy a bemenetnél ki volt-e táblázva!Meg ami nagyon fontos /és morbid/ ha te egy fokozottan vedett területre szemetelsz a szemét is védett lesz!Tehát ha egy rendszám nélküli géppel elkapnak és azt neki támasztod a fának az védett lesz.Érdekes de így van.
|
fektitibi | 3704 | 2008. január 10. 07:15 |
Az hogy mi bénák vagyunk a Zsoré még repkedhet.Sajnos én mindenkinek mindent elhiszek és mindenkiben megbízok.Tehát ügyes vagy Zsorika!
|
zsore | 3702 | 2008. január 9. 23:26 |
Ja, a kátéjemek csak akkor repülnek ilyen mélyen, ha én vagyok a pilóta :o))) A második képen egy rendes, kátéjemhez méltó repülés van, amit más, ekkora géppel nem lehet.
![]() ![]() |
Macko | 3699 | 2008. január 9. 22:03 | Válasz erre: 3697 |
Én állnék egyébként lelkesen, de nem bírja a tírgyöm...
|
ztaki | 3698 | 2008. január 9. 21:57 |
Mindenki mondja, hogy terepezni csak állva.. nekem is mondják, mert igen sokat ülok... de az a jó, hogy én videózom és mindig visszajátszom az "Állj a motoron!!-embereknek azokat a szitukat, amikor õk is ülnek... :-)) No, most épp ide hivtak jövõhétvégére... (pest környéke..) http://www.youtube.com/watch?v=XNeTGF2tRoM Valahogy ez sem az én stílusom, de pl. ezt is meg tudom csinálni... Ha nem is elsõre... Oszt még sem izgat.. max. ha arra visz az útam... |
zsore | 3697 | 2008. január 9. 21:54 |
Én megyek így is, megyek úgy is. Egy dolog azonban tény : Vannak olyan helyek, ahol ( feltéve ha tempót mész ), egyszerûen nem lehet ülve végigmenn ( pl. rumplis mosódeszka ), mert úgy seggberúg a motor, hogy elszállsz. Ezt értsd szó szerint. Állva egyébként valóban könnyebb jól lereagálni egy hirtelen szitut, de az én megítélésem szerint soxor tök felesleges felállni. Egy idõ után ráérez az ember, hogy hol, mi a jó, és kialakul az egyéni stílusa.
|
Macko | 3696 | 2008. január 9. 21:29 | Válasz erre: 3695 |
Nekünk Hechlingenben azzal kezdték, hogy NEM LEHET ülve terepezni. Magyarázat: ha ülsz, nem tudod úgy lereagálni és súlypont-áthelyezésekkel korrigálni a motor mozdulatait. Így ugyan kisebbeket esel, de sûrûbben. Ellenõrizni nem tudom a dolgot, hiszen én abszolút nem tudok terepmotorozni (legalábbis ahhoz képest, ahogy szeretnék tudni), csak tolmácsoltam a hallottakat.. :o) |
fektitibi | 3695 | 2008. január 9. 21:16 |
Valahogy nem érdekel engem sem pedig azt mondják olyan jó érzés mint mikor kanyarban leér a térdkoptatód.Nyáron megtanítottak karikát rajzolni és amikor megtudtam csinálni abban a pillanatban meg is untam.Állva terepezni meg nem tudok mert nem mondja el senki,hogy mitõl tudom magamnak bemesélni,hogy ha magasabban vagyok kisebbet esek.
|
Rudo | 3694 | 2008. január 9. 20:48 | Válasz erre: 3687 |
A tigrincs mellett van mindig valami esõ-kelõ teknika,eddig kx250-volt most xt600 van.Bár a Co értéke alapján lehetne ez is kétütemû! :))
|
Macko | 3693 | 2008. január 9. 20:30 | Válasz erre: 3692 |
Addig gyakorolj ezeken: http://jatekok.oldal.info/play/421 http://jatekok.oldal.info/play/614 :o)) |
ztaki | 3692 | 2008. január 9. 20:27 | Válasz erre: 3691 |
hát ez az... ezért nincs még triálom... :-))) mert ha tényleg vonzana, akkor már rég lenne... De már adagolom magamban: vonz a triál... vonz a triál... De ezzel leginkább a haveri körnek és a családi elvárásoknak próbálok megfelelni, mert egy két családos apa már nem motorozhat minden hétvégén "észnélkül" erdélyben... :((
|
zsore | 3691 | 2008. január 9. 20:25 | Válasz erre: 3688 |
Hát Taki, lehet, hogy tényleg így van, de nem is olyan régen írtad, hogy vonz a triál. Hát az másról sem szól, csak az akrobatikáról.... Egykerék, stoppie, elsõkeréken megfordulás, stb....
|
ztaki | 3690 | 2008. január 9. 20:24 | Válasz erre: 3689 |
:o) akkor nekünk teljesen más az életfilozófiánk... :o) Én már korcsolyázás közben is csak arra figyeltem, hogy minél gyorsabban, minél több kanyarral... a mai napig nem tudok fékezni korival... de nincs is rá szükségem... kikerülöm vagy átmegyek rajta... enduróval is igy vagyok. :o) |
zsore | 3689 | 2008. január 9. 20:21 |
ztaki | 3688 | 2008. január 9. 20:21 | Válasz erre: 3686 |
zsore: hát nem tom... én szegény drz-met annyiszor vágtam már fölhöz nagyon komoly indokokkal, hogy nem venném a lelkemre ha csak azért dobálnám, mert épp japeckodni tanulnék... :-)) Veronka is azt mondta, hogy nem húzza le a bugyiját attól, hogy egy keréken lát... na, jó a kisfiam miatt már egyszer-kétszer felkaptam én is... de persze csak pár tíz méterre... de egyáltalán nem élveztem. Valahogy én jobb szeretek két keréken állni... akár helyben is... :-)) és ezért nem tetszenek a ktm-ek sem igazán, mert õk menetközben nagyon orrkönnyûek szoktak lenni... persze tom én, hogy ezt csak azért modom mert már nagyon összenõtem a drz-vel... :-)) No, majd a derbivel... :-))) |
zsore | 3686 | 2008. január 9. 20:16 |
Biztos én vagyok rosszindulatú, amikor az jut eszembe, hogy mindenki ezt mondja, aki nem tud. Persze, elhiszem, hogy vannak néhányan, akik komolyan is gondolják. Ilyennek tartom pl. Boxert. Õ pl. tényleg egy szelíd motoros, a nyugis fajtából. Semmi fölös jampizás, csak a nyugis kirándulás. Ennek is megvan a maga szépsége. De az olyan kis izgága pöcsök, mint én, mindig csak az ég felé törnek, ágaskodni akarnak. Ahogyan ti is írtátok, az tetszik nektek, amit a profik mûvelnek, ergo : Ti is szeretnétek úgy tudni. Hát az a rossz hírem, ahogyan Rudi is nagyon helyesen meglátta, ahhoz a tudáshoz, erre vezet az út. Ha valaki sóhajtva legyint egyet, és azt mondja inkább lemond róla, azt meg tom érteni, de azt méginkább, aki nem adja fel :o)))
|
Rudo | 3685 | 2008. január 9. 20:13 |
Érdekes egyébként,én annak idején bringával tanultam az egykereket aztán motorral,majd eldtam az arra alkalmas gépet és jöttek a drágábbak amikkel sajnáltam volna elesni.Most,hogy téma lett nem voltam rest kimentem és kipróbáltam bringával még most is megy fékkel simán,de motorral már beszari vok,de meg lehetne szokni.Na majd most hogy xt-tulaj vok rápróbálok.
|
Macko | 3684 | 2008. január 9. 20:05 | Válasz erre: 3683 |
Ja, ezt az okot ki is hagytam! :o) Egyébként van még egy, amit már többen láttatok: alapvetõen nagyon óvatos duhajka vagyok... |
ztaki | 3683 | 2008. január 9. 20:02 | Válasz erre: 3681 |
Mackó: te vagy az én emberem... :-)) pont ugyan igy vagyok vele én is... azzal a különbséggel, hogy semmi értelmét nem látom.
|
zsore | 3682 | 2008. január 9. 20:02 | Válasz erre: 3679 |
Na, pont ugyanarra a videóra gondolunk Taki. Az egy szép mozdulat volt, csak hanyatesett a srác. Én is azt gyakorlom ( nem a hátast :), szépen testsúlyáthelyezéssel, kuplunggal felvenni az elejét ( egyébként idáig könnyû viszonylag ), utána láb a féken, és a gázzal finoma operálva, lehet keresni a holtpontot. Na az a nehéz. Elhinni, hogy nem esel hanyat, és ott tartani. Egyébként, ebben a barom, gáztépõs egykerékben is van ráció :o) Egyrészt marha jó érzés, ahogy lebeg az eleje, és üvölt alattad a gép. Ha rendesen szervizeli az ember ezeket a versenygépeket, szinte egyáltalán nem árt nekik, mert olyan brutál a kenési rendszer( ugye jelentõs túlterhelésre tervezték a kenést és a hûtést is ), hogy így is kap elég olajat, arról nem is szólva, hogy nyélgázon harmadikban, ritkán megy kilómétereket az ember....
|
Macko | 3681 | 2008. január 9. 20:00 | Válasz erre: 3679 |
Én mindig úgy voltam, hogy a saját motoromat sajnáltam, a tesztmotorokat meg ugye nem illik összetörni. Így inkább meg se próbáltam soha. Ez a biztos! :o) |
Rudo | 3680 | 2008. január 9. 19:52 | Válasz erre: 3678 |
Hááát igen mindenkinek az tetszik..... DE elõször ahogy Zsore is mondja el kell sajátítanod legalább 100méter gázzal rángatós egykereket,majd utána jöhet a kuplungos ,fékes verzió.Szerintem. |
ztaki | 3679 | 2008. január 9. 19:48 | Válasz erre: 3677 |
Hát igen... az keménymagos évadzárós erélyi kiruccanánsunk videói között (második nap) van egy, ahol mutatják a hozzáértõk, hogy hogy kell egy kerekezni... Hatalmas taknyolás lett belõle, DDDEEEE aztán másodikra szépen csinálta... és az utána jövõn látszik, hogy hogyan csinálják azok akik nem tudnak egykerekezni... Szóval aki tud az szépen lassan érzésbõl... aki nem tud az meg lendületbõl, erõbõl... :-)) No, én egyik módszert sem ismerem. :-))) |
Macko | 3678 | 2008. január 9. 19:47 | Válasz erre: 3677 |
Nekem ez a fajta egykerék egyébként nem is tetszik, ezért sem vitt rá a lélek, hogy kísérletezzek vele. Szerintem ez a rángatás nem a leghasznosabb a motorodnak, hiszen szinte kenés nélkül cibálod mint az állat. Ami tetszik, és amit meg is szeretnék tanulni, az a hang nélküli, puha egykerék. Babutól, aki a Wensonon idén oktatott és pár évet elsztrítfájterkedett láttam. Ahogy indult, kuplunggal, szinte alapjáraton fölvette a motort éppen holtpontra és lépésben végiggurult vele az Ering boxutcáján. A boxba befelé jövet meg a pálya szélén stoppie és lépésben, elsõ keréken gurulgatott egy 80 métert... :o))) Na az tetszik!!! |
zsore | 3677 | 2008. január 9. 19:42 | Válasz erre: 3676 |
Na, az vagyok én. Végülis, megyek sokat ha kell, de csak ösztönbõl gázra...Semmi fékpedálos kontroll, vagy holtpontozás. Ha süllyed az eleje gázt neki, ha sok, akkor gázt vissza. Szerintem mindenki így kezdi, azután ha nem csukja össze magát idõ elõtt, ráérez a többire. Nekem ez a ráérzés ügy, idén következik. Az alábbi link jól szemlélteti, hogy mirõl beszéltem, csak kár, hogy nincs hangja. http://www.reiter.robert.hu/motor%20057.avi |
Macko | 3676 | 2008. január 9. 19:34 | Válasz erre: 3674 |
Mert nem tud egyekerekezni, csak próbálgatja! :o) (Igaz, én még azt sem.) Erdõs Csabi mondta anno: Mennyien hiszik azt, hogy tudnak, közben csak a gázt rángatják! :o) |
Macko | 3675 | 2008. január 9. 19:32 | Válasz erre: 3671 |
Jobb felül "Account", utána szintén jobb fölül, csak kicsit lejjebb "My videos", ott meg simán minden filmed alatt ott a "Remove video" gomb.
|
Rudo | 3674 | 2008. január 9. 19:28 | Válasz erre: 3668 |
Ki ez a fickó,és miért nincs a lába a fékpedálon egykerónál???? :)) Vagy már haggyalak lógva egy kicsit? :) |
zsore | 3673 | 2008. január 9. 17:23 | Válasz erre: 3671 |
Esztet nemtom, de valahogy szerintem az edit menübõl...
|
KT | 3672 | 2008. január 9. 17:20 | Válasz erre: 3669 |
dee addigis átírtam a címét karoo gumitesztnek ! így senki nem tudja hogy Te vagy az !
|
KT | 3671 | 2008. január 9. 17:19 | Válasz erre: 3669 |
ok ! deeeeeeeee hogya faxXxba kell törölni a jutubiról ??????????????????????????? help-help-help ! |
zsore | 3670 | 2008. január 9. 16:47 | Válasz erre: 3668 |
Köszi Wil ! Legalább Te védj meg, bár igaz, hogy Maci is együttérzett velem :o))))
|
zsore | 3669 | 2008. január 9. 16:46 | Válasz erre: 3663 |
Azt nem bánnám, mármint azt, ha levennéd. Sõt, rendesen örülnék neki. Egyébként tényleg minden ok, bár ha sikerül levenni, akkor egy kicsit még okébb lesz :o)
|
KT | 3667 | 2008. január 9. 13:29 | Válasz erre: 3666 |
végiggondoltam...az túl korán van nekem ! inkább motorozok 1et !!!
|
Macko | 3666 | 2008. január 9. 10:58 | Válasz erre: 3664 |
Én, de elõbb gyerekekért, úgyhogy csak 10 körül leszünk ott és csak egy rövid ideig. Bár 11-re úgyis elpattan a mezõny szerintem.
|
KT | 3665 | 2008. január 9. 10:55 | Válasz erre: 3656 |
az hogy jön ide hogy komcsi vagy fasiszta ?????????? :))) no politika !!! :))))))))))))))) |
KT | 3663 | 2008. január 9. 10:52 | Válasz erre: 3659 |
igaz, NE TARTSD VISSZA ! EGÉSZSÉGTELEN ! én is agyba-fõbe dicsértem a géped... azt mondtam ha nem AT, akkor én is olyat vennék, mint a tied ! ILYET MÁS GÉPRE MÉG NEM MONDTAM, WAZZZZZZZZE !!!!!!!!!!!! (ez már nem keresztcsontig, hanem nyakcsigojáig...!!!b :-)))) jó, ha zavar leveszem ! (ha rájövök hogyan kell törölni !) |
gencsydani | 3662 | 2008. január 9. 09:28 |
ISDE 2007, Chile: http://www.flickr.com/photos/vw74karmann/sets/72157603390540916/show/ |
Macko | 3660 | 2008. január 9. 08:34 | Válasz erre: 3659 |
Tisztább szembõl adni egy pofont, mint hátulról kirúgni a lábát, ez szentigaz! :o))
|
zsore | 3659 | 2008. január 9. 08:28 | Válasz erre: 3654 |
Természetesen nem sértõdtem meg, csak a fejem lett akkora mint egy lufi. Very sportszerûtlennek és gúnyolódónak tartom a videót amit felnyomtál a jutyubra, ugyanezt vagy hasonlót leforgathattunk volna az AT - vel is. Még ha az lett volna a címe, hogy mondjuk " a karoo mitõl terepgumi ??? ", de ez így nagyon tré, arról nem is beszélve, hogy én bénázok rajta.... Én sosem fikáztam a Te géped, sõt, ha jól emléxem szét dícsértem.... Na mindegy, ha nem érzed a dologban az ízléstelenséget, akkor nincs mit magyarázzak, nem volt sportszerû oszt annyi. Egyébként nincs harag, csak ha nem tetszik valami, hadd mondjam el :o)
|
Macko | 3658 | 2008. január 9. 08:23 | Válasz erre: 3655 |
Tibi, ha nem nyalsz be egészen keresztcsontig, akkor is! :o))) Egyébként meg igazad van. :-D (Kivéve, amit a bajor traktorról írtál.) |
tranyo | 3657 | 2008. január 9. 08:21 |
Azé' mindenki veleménye csak szubjektív, és így is kezelendõ. Fõleg ha a saját vas ajnározásáról van szó. Hogy melyik a "legjobb", nekem? Majd, ha mindet kipróbáltam..., és az nem csak az a 2-3 sláger modell... |
ztaki | 3656 | 2008. január 9. 07:51 | Válasz erre: 3655 |
tibi: azt mondod, hogy már csak egy hónap és mehet a hóolvadásos hcc?? Komcsi?
|
fektitibi | 3655 | 2008. január 9. 06:38 |
KT | 3654 | 2008. január 9. 02:50 | Válasz erre: 3649 |
Most megsértõdtél ? az a gumi annyit ér terepen, ezt már kitárgyaltuk ! Azért te is estél egyet, ott ahol aztán semmi nem indokolta, bár szerintem ez hozzátartozik, nem értem mi ebben a dráma ! igazából az önindítóm szenvedte meg a túrát !! ! :)) enyhe emelkedõn ketten rángattuk fel a 100 lóerõt ? hidegben csak póniló ? :)) ja csak akkor motor ha száraz az út ? akkor ez vmi szpídgép ??? :)) |
zsore | 3653 | 2008. január 8. 23:15 | Válasz erre: 3652 |
Nincs gond cimbi, minden okés ! Szerencsére nem vagyok sértõdös forma. Megyek csucsuzni, jó pihit neked is :o)
|
pallogabi | 3652 | 2008. január 8. 23:12 | Válasz erre: 3651 |
jo, tevagy a nyertes (legyen jó neked), és bocs ha valamivel megsértettelek
|
zsore | 3651 | 2008. január 8. 23:10 | Válasz erre: 3650 |
Ez, Kedves Gabi, azt akarja jelenteni ( ha esetleg ezt a faiskolában nem tanították volna meg neked ), hogy esetleg lesz valami esélye ( ha nem tudod mit jelent az esély, azt is szívesen elmagyarázom ) megfelelõen kibontakoztatni az erényeit. Vagy, hogy jobban megértsd, bemutatni az elõnyösebbik oldalát. Ha valami nem tiszta, kérdezz bátran :o))))
|
pallogabi | 3650 | 2008. január 8. 23:05 | Válasz erre: 3649 |
elhagytál róla valamit, hogy keresned kell? azt tudtam, hogy ktm-ek egy idõ után elfogynak(szétesnek) nade hogy félévesen, vagy mennyi is a tied? ;DD
|
zsore | 3649 | 2008. január 8. 23:02 | Válasz erre: 3648 |
Ha csak egyszer fordult volna elõ, érteném is miért van olyan nagy arca a mi Tibcsinknek, de megesett ez biza többször is, csak ezzel elfelejtett eldicsekedni a májsztró. És, miután õ videózott, ezekrõl film sem készült. Na sebaj, a világ legjobb mocija azért mégiscsak az Afrika Twin :o))))) Azért már várom, hogy szikkadjon a mezsgye, hátha annak a rossz kátéjemnek is lesz valami keresnivalója......
|
zsore | 3647 | 2008. január 8. 21:40 | Válasz erre: 3630 |
Hadd el Dani ! Honnan is tudnák, mikor eddig csak képrõl láttak ilyen motort :o)))
|
zsore | 3646 | 2008. január 8. 21:10 | Válasz erre: 3625 |
Ne irigykedj Tibcsi. Ha nyersz a lottón, még neked is lehet ilyen klassz mocid....Ja, és ezt elfelejtetted a kis múvidba belefaragni, pedig neked igazán alkalmas gumid volt :o)))
![]() |
Macko | 3645 | 2008. január 8. 18:59 | Válasz erre: 3643 |
Jelenlegi terveim szerint egyébként 3,5 év múlva cserélek motort. Akkorra egy túramotor és egy közepes endúró (pl. 1200RT és egy Tenere) beszerzése a cél. Csak az még nagyon messze van, idõben és pénzben is! :-( |
pallogabi | 3644 | 2008. január 8. 18:32 | Válasz erre: 3643 |
jo, értem, nemkeel továbbmagyarázni nemkell 2 gép s kész
|
pallogabi | 3643 | 2008. január 8. 18:31 | Válasz erre: 3642 |
arra gondoltam, de igyhogy megmagyaráztad továbbragozom :) 1bömbi + 1 enduró együtt több, mint 1 bömbi :o) |
Macko | 3642 | 2008. január 8. 18:26 | Válasz erre: 3641 |
Arra gondolsz, hogy vegyek mellé egy terepmotort? Két okból nem. Egyrészt én azért vettem ezt a motort, mert szeretném megtanulni rendesen használni mindarra, amire építve lett. Szerpentinen és terepen egyaránt. Másrészt az összes kis endúró nagyon pici nekem, meg nem is nagyon akarok 2 motort fenntartani. Tudom, egy átlag túramotor és egy átlag endúró együtt is kevesebb, mint a bömös, de ez már megvan, és én ezt szeretem, de nagyon! |
ztaki | 3640 | 2008. január 8. 18:22 | Válasz erre: 3638 |
gabi: áh, dehogy... 10 km után ha jól mész aszfalton már akár füstõl is a krossz gumi... ;-)
|
pallogabi | 3639 | 2008. január 8. 18:22 | Válasz erre: 3636 |
használtfelni cross+uccaigumival óccsóbb a bömbi, vagy egy másik leginkább tereprehasznált moci?
|
pallogabi | 3638 | 2008. január 8. 18:18 | Válasz erre: 3635 |
ien idõben aszfalton uccai enduro jobb (bütykösebbik), mint bármi más gumi cross még keményebb(refagy), mint nyáron, ezért méginkább kicsúszik autoknál a téligumi is lazább szerkezetû mint a nyári épp azért mert lehül a hömérséklet (a gumi pedig megdermed, elveszti tapadását) |
gencsydani | 3637 | 2008. január 8. 18:16 | Válasz erre: 3633 |
Én se foglalkozom a méretekkel...amúgy a gyártók se! EXC-knél pl. ugyanarra a hátsófelnire a 125/200-nál 120-as, a 250/300-nál meg 140-es hátsógumit szerelnek gyárilag! Az SC-n is 140 a gyári méret, ehhez képest most 120-as van rajta és 110-es krosszgumiból fogok szögest csinálni (ha végre 1x eljutok a csavarboltba nyitvatartási idõben)...elöl meg 90/90 a gyári de mentem már 80/100-as krosszal is (Szombathelyre, aszfalton:D) és k#rva jót motoroztam vele! |
Macko | 3636 | 2008. január 8. 18:12 | Válasz erre: 3634 |
Én se élvezni akarom. Élvezni a Karoot sem lehet, már egy rendes aszfaltgumihoz képest. Ezért próbálom megoldani ezt a felniügyet valahogy. Akkor gyorsan tudok cserélgetni, és akkor bütykösebb gumival is járhatnék terepezni. Télen utcára egyébként nagyon bejött a Karoo, oda szerintem jobb mint egy aszfaltgumi. |
ztaki | 3635 | 2008. január 8. 18:06 | Válasz erre: 3634 |
ilyen nyálkás szar idõben meg szerintem még betonon is jobb a kross... :-)) Persze most nem az autópályáról beszélek... mondjuk ezek használat függõek - amire én használom a motorjaimat, arra kb. 90%-ban elég a krossz gumi is... a maradék 10%-ra meg kénytelen vagyok cserélni... vagy nem menni. |
ztaki | 3634 | 2008. január 8. 18:05 | Válasz erre: 3633 |
Mackó: ésszel kell motorozni... nem két gyorsítással... :-)) Már többször mentem erdélyben betonos túrára cross gumival, mert nem volt kedvem lecserélni... Ha normálisan gyorsítassz és lassítassz, akkor el lehet tötyörögni betonon is krossz gumival. Persze tökre nem fogod élvezni... de ez van. :-) |
Macko | 3633 | 2008. január 8. 17:42 | Válasz erre: 3632 |
Én pl. nem veszem annyira szigorúan a méretet. De ha az egyetlen felnimre felteszek pl. egy 130-as Mitast, az aszfalton mire lesz jó és meddig fog tartani? Szerintem két gyorsítás, és kidobtam. Úgyhogy megpróbálok valahonnan használtan szerezni felnit a motorra, és akkor és is kísérletezhetek normális terepgumival. |
ztaki | 3632 | 2008. január 8. 17:33 | Válasz erre: 3627 |
gabi: én is próbáltam a karrot - egy nagyon gyenge terepgumi. Hóba közel szart se ér, mert igazából az eleje a gyenge pontja. Irányíthatatlan. A hátuljával még el lehet boldogulni, de az eleje az hót szar. Hidd el. A srácok meg még komolyan veszik a gumi oldalán szereplõ számokat és igy nem mernek mindenféle szar gumit rárakni a nagyon drága gépeikre... de pl. KT már rárakta... :-)) és azóta nagyon sokat fejlõdött a motorozási technikája... :-))) Szóval a karoo - nem jó hóba. Persze sokkal jobb mint egy utcai, de igazából hóba vagyis inkább fagyott hóban életveszélyes... Én nem vállalnám kétmázsás motor és karoo felfagyott úton... elég bátor társítás. |