polya | 1714 | 2006. október 25. 08:06 |
ice: meg jo hogy gabi elso gumit kerdezett ;) C02 nagyon fasza gumi egy traktorra(nekem is az van a big-en) de CRM-re szerintem nem az igazi - arra inkabb a c04 gabi: abbol nem indulnek ki hogy ice-nal 3000km-t bir, mert nala aszfalton a "nem nyomatekossan indulas" annyit jelen,t hogy kettesben mar leteszi a big elejet + a BIG nagy gumi/lanczabalo a crm-hez kepest, vegyes hasznalatra e09-nel olcsobb(kilometerre vetitve) gumi hasonlo tulajdonsagokkal nem jellemzo. frpeter: ha valami nagyon szar terepre akkor az a feketefeher kijelzo!(arra jo ha terkep nelkul csak track-et(nem tobbesszam) wp-ket nezel) - ja es egy fekete-feher semmivel nem masszivabb mint egy szines (hasonlits ossze pl egy gps60 at egy gpsmap60csx -el, vagy egy 176-t egy 276c-vel/ami autoba is valo/) inkabb ugy fogalmaznek hogy a pda-kat nem terepre terveztek (bar ipaq-al es ique-val is terepeztem sokat es nem terepen tort ossze hanem aszfalton a csomagtartoban!) igazabol nincsen jo gps mert a garmin megteheti hogy szopatja a jonepet. 2 keszulek keresztezesebol lehetne egy jo cucc: 60csx es 276c - akkor lenne sirfIII, iranytu + lenne nagykijelzo hangosnavi(es quad-on el is ferne) feji: tegyel be 2 jo aksit/elemet, keress egy szep retet vagy menj fel a tetore ahol belatod az egesz eget, kapcsold ki egnos-t, muhold menube valaszd az ujrakereses-t es hagyd ott(fix pozicioban) 15-20percre a gepet(akkor is ha mar korabban talalt par muholdat) |
pallogabi | 1713 | 2006. október 25. 08:03 | Válasz erre: 1712 |
nekem pont geko201 van. leírom mégegyszer: 1. megtervezem az útvonalat Garmin Topo Guid-ban (ez Route-utakat tervez, ami nem jó, mert a geko minden töréspontot koordinátás pontként kezel, s ebbõl ha jól emlékszem, max 100 at tud tárolni, szemben a trackpontokkal, ami kb 10000, ezért) 2. a topo guidban van olyan eszközkezelõ, hogy trck edit, majd egy ceruzaféleség, amivel szabálytalan vonalakat, vagy ha csak alkalmanként kattintasz, akkor egyenes vonalakat húzhatsz, én ezzel átrajzolom a Route-útvonalat track-é 3. így már zokszó nélkül lehet akár egy bp-szeged útvonalat is tervezni 4. feltöltöd a geko-ra, Trackek menü, kiválasztod, mejik az a track amit terveztél, majd Menj(Trackback), vagy Navigál, nemtudom pontosan s ki kell választani még hogy startig, vagy célig navigáljon. ---sztem ezután már nemprobléma--- |
Feji | 1712 | 2006. október 25. 07:43 | Válasz erre: 1711 |
pallógabi,ice.. köszi az eddigi infókat. hazamegyek megpróbálom. az enyém gekko 2. azzal is lehet ilyen elõre tervezett utat? mi kell hozzá? a redbullon is valami ilyesmit csinálhattak a versenyzõkével. az is tök egyszerû gekkó volt tán egyel jobb mint a kettes. elõre betöltötték nekik a másnapit. megnéztem az egyik motoron ,csak a vonalat mutatta neki az üres mezõn.hol merre kell tartani. amit az enyém is eddig tök jól tudott. csak nekem elõször végig kellett menni valamerre és majd csak vissza felé tudtam követni a vonal alapján. az lehet a baja remélem. sokáig keres aztán feladja.na hátha megjavul. köszi. |
pallogabi | 1711 | 2006. október 25. 00:06 | Válasz erre: 1709 |
szerintem terepre, jobb a térképes, nagy memóriás. nekem a lehetõlegegyszerûbb garmin geko van, amit celluxxal rögzítek állt-ban a kormányszivacsra, ez az egyik legolcsóbb, mocizáskor hátrány, hogy a kijelzõ nem fordítható el, mint a komolyabbakon-de már megszoktam. fõ hátránya, hogy kicsi a memória, s nem bõvíthetõ, így nem útvonalakat tárolok benne, hanem garfikusan gépen megszerkesztem a track-et, amit aztán átviszek rá(mert 10ezer trackpontot-töréspontot tud így tárolni) Sztem Garmint vegyél, állt mind csepp(vagy 1m vízben 10percig vízálló, esetleg úsztatható házban van)porütésálló, s olcsóbb, és ezért az árért használni is tudod |
frpeter | 1709 | 2006. október 24. 23:55 |
Nos kicsit beleástam magam a GPS témába így éjjeli x-kor :) Szóval gondolom érdemesebb quadra egy midnent kibíró fekete-fehér víz és ütésálló verziót venni valami alap térképpel, mint valami színes autós izét, ami valszleg pár nap után megdöglik. Valakinek van használható infoja hogy mégis milyet? Érdemes ebbõl térképeset venni, vagy tök felesleges, elég a pontokat rögzítõ is, vagy netán érdemes egy komolyabbat venni amire már lehet térképet is tölteni (bár ugyanúgy fekete-fehér)? Ahogy nézem alsõ kategória Garminból és Magellánból is 30 körül van, míg a beépített térképes 40 körül, a frissítheõ pedig 60 körül. |
pallogabi | 1708 | 2006. október 24. 23:27 | Válasz erre: 1706 |
köszi, ez nemvalami bíztató.. nekem 500km az kb egy hónap durván, szval cserélhetném minden hónapba. Az e-07-tel mentem eddig 7000-et, s a mûszakin sztem még épp átmennék vele, de az elsõ, ahogy az elõzõ tulaj mondta+ az én teljesítményem=11000km és.. hát sztem eljött a csere ideje, vagy ha nemmost, akkor tavaszra mindenképp, de akkor mind2õt. Sárban csúszkál, aszfalton bármikor erõsen jó, hóban egyáltalán nem, jégen még véletlenül sem. füvön pedig.. vagy ódzkodok, vagy gyíííte, de akkormeg esek-kelek.
|
Ice | 1707 | 2006. október 24. 22:57 | Válasz erre: 1705 |
Jaj, eszembe jutott egy jó story az E09-rõl, vadiúj gumikkal tavasszal belerongyoltunk egy rendesen felázott valami szántás félébe, természetesen a Biggel voltam, az elsõ 20m az nagyon gáz volt, mert csak arra lettem figyelmes hogy a motor segge összevissza jár alattam, az eleje meg mintha satuba lenne, pedig nem is húztam a féket, hát a sárvédõ tele ragadt azzal a jó saras fekete földel, a lényeg hogy amikor leszereltük a sárvédõt, olyan brutális élménybe lett részem, amit sosem felejtek el, utána ugyanebbe a szántásba csak úgy repültem a Biggel, úgy mentem mint állat, a sarat úgy dobálta a hátsó kerék mintha ahogy a vízágyú locsol, csak itt éppen nem vizet köpött hanem azt a jó fekete földet, és mentem vagy 60-nal, ez egy olyan élmény volt amit sosem felejtek el, viszont ha lehet legközelebb inkább kihagyom, egyrészt mert szántóföld volt, azaz valamiért fel volt szántva, másrészt mert nincs kedvem a mutatvány elõtt leszerelgetni a sárvédõt, magyarul lusta vagyok! :) Ez egyébként a Balaton Rallyn volt, úgyhogy nem magamtól keveredtem a szántásba, hanem arra kellett menni, ill. arra ment mindenki, miközben egy másik mégszarabb úton kellett volna mennünk, de mi a kevésbé szart választottuk! :) |
Ice | 1706 | 2006. október 24. 22:43 | Válasz erre: 1705 |
Hát, kb. 2-3ekm-t bír ki nálam, ebbõl mondjuk 500km aszfalt, persze csak easybe az aszfalt használat, azaz semmi nyomatékos elindulás, minimális egykerék, stb.., ekkor a gumik kb. 30-40%-osak, ilyenkor én már ledobom õket és teszem fel az újjakat, mivel ugye ha nincs megfelelõ bütyök, akkor terepen sz*rt sem ér, persze ekkor még aszfalton le lehet harcolni, de nem szoktam ilyenekkel nyûglõdni! ;) Ismerem az E07-t, elég sok Biges használja, több kevesebb sikerrel, még egy RMX vagy egy CRM kategóriájú vason éppen hogy megfelel füvön is /a könnyûségük miatt nehezebben szalad ki a seggükt/, tényleg nagyon határeset lehet, viszont egy 220kg-os vason, füves mutatványt nem igen vállalnék be vele, a sárról meg már nem is beszélve, viszont aszfalton és homokban nem lehet rossz, meg erdélyi túrákra is lehet hogy bevállanám /a Bigen, murvás utakon/, de itthon az alföldön akkor inkább az E09. |
pallogabi | 1705 | 2006. október 24. 21:44 | Válasz erre: 1704 |
s km-ben mennyit bír kb? Mert 50-50%ban járok ittis-ottis, s az E07 kevésnek bizonyult terepen(fõleg füvön), aszfalton viszont épp elég. |
Ice | 1704 | 2006. október 24. 20:54 | Válasz erre: 1701 |
Na errõl beszélek, Mitas E09, az elsõ 8500Ft, a hátsó meg 10500Ft kb.
![]() |
Ice | 1703 | 2006. október 24. 20:51 | Válasz erre: 1701 |
Én már nagyon régóta használok Mitasokat, E09-et, elõtte sokáig amíg ugye nem volt Mitas a Michelin T63-at használtam, e két tipus teljesen megegyezõ mintázatú, nekem bevált az RMX-en is, szerettem, de a Bigen meg mást el sem tudok képzelni, a legjobb terep-aszfalt alternatíva, és fõleg terep, egyszer akadtam csak el vele sárban, de az már inkább nem is sár volt hanem mocsár, na mindegy, akkor még használtam már C02-es Mitast is, de azt túl brutálisnak tartom, aszfaltra meg nem igazán való, de ha nem akarsz nagyon aszfalton közlekedni akkor ezt javaslom, nagyon sokat kibír, használtam már RMX-n, jól bírta és olcsó asszem, ha még egyáltalán lehet kapni. Az E09 egyébként ha csak terepen mész nem olyan jó, pont olyan ez mint hogy a Big nem való krosszpályára viszont OffRoadozgatni nagyon király. Ez a gumi is olyan hogy mindenhol jó, de sehol nem az igazi. |
Ice | 1702 | 2006. október 24. 20:38 | Válasz erre: 1687 |
Feji: Az egyik haveromnak szintén volt ilyen problémája, 60c-je van, megpróbáltam egy csomó mindent vele, ahogy pallogabi is írta már, egnos ki, stb.., mûholdkeresés többször de nem akarta a jót, majd egyszer csak rálelt a lelkem a mûholdakra. Megpróbálom leírni mit is csináltunk vele, elem, akku többször ki-be, amikor bejött a Mûholdak menû többször ki be a GPS, majd bekapcsolt GPS mellett egy idõre kitenni a szabad ég alá, és egyszer csak jó lett, a mai napig nem tudjuk mi volt vele, de azóta is jó, ja és persze EGNOS legyen letiltva. Lehet hogy csak a szokásos elhúzodó pozícionálás baj volt nála, szóval nem igazán jöttünk rá hogy mi volt vele, és úgy kezdõdött az egész hogy egy viszonylag messzebbi ponton, kb 50km-re a kiindulási helytõl egyszerûen elvesztette a mûholdakat, ott ki is kapcsolta a srác, majd itthon próbáltunk újra életet lehelni bele, de sajnos nagyon nehezen ment, viszont sikerült és ez a lényeg! Csak annyit tudok tanácsolni hogy Te is kövess el hasonló "hülyeségeket" vele és hátha neked is megjavul.
|
pallogabi | 1701 | 2006. október 24. 18:36 |
tudtok vmi jó endurogumit elölre? ha lehet, 20 alatt. vagy IRC gumit forgalmaz-é valaki magyarországon? ilyenem volt eddig, s jó is volt http://www.irc-tire.com/mce/tires/dual/gp-110/main_01.jpg |
pallogabi | 1700 | 2006. október 24. 17:20 | Válasz erre: 1687 |
feji: ha a GPS-ed látja a 17-es holdat, akkor azonnyomban kapcsoldd ki az EGNOS korrekciót. Az egnos jó esetben pontosít, de ha nem akar inicializálni(nem látjha a holdakat) akkor egnos nélkül próbáldd. --Burok völgyben gyalogtúráztunk, nekem a gekon nem volt bekapcsolva az egnos, s végig vette a jelet, mig haverom 60c-je(külsõantennás) meg sem nyikkant, a nap végére azon is kikapcsoltuk, és csodák csodájára mûködött. |
polya | 1699 | 2006. október 24. 12:51 | Válasz erre: 1697 |
jah nalam van - csak nem vittem haza nagykatara. igen azert van drz400ad mert teged a hosszutav erdekel - de engem meg a rovid szopatos reszek ezert akarok minnel konnyebb mocit, de olyat amivel ugralni is lehet - a crf-be nagyon tetszett hogy ugorhat batran az ember nagyon megocsajto a futomuve: nulla cross-os multal siman atugraltam az asztalokat: http://motoros.bnet.hu/kepek/061022-hondatesztnap-szolnok/polya/Imag0009_450-husky-utan.asf dr350el mar egesz kis ugrasoknal osszeult a futomu, 2 het mulva az rmx-el megyek ki a tesztnapra mert nagyon erdekel hogy mit tud a hondakhoz kepest - szerintem a 230 es 250 kozott van valahol - de majd kiderul. |
Kóbor | 1698 | 2006. október 24. 09:41 | Válasz erre: 1696 |
Azt hiszed tudtam én, hogy mire vállalkozok?! Azt mondták, hogy egy laza kis off-road lesz, akár kétszeméllyel is mehetnék. Én meg hittem nekik, bevágtam két tányér levest, aztán gyerünk. A következõ pillanatban meg már azt vettem észre, hogy egy erdõ közepén rángatom a Capot, hogy kimásszon valahogy a dagonyából :-) |
ztaki | 1697 | 2006. október 24. 09:22 | Válasz erre: 1695 |
Polya: "Kit érdekel a hosszutáv?" Hát engem - meg... engem... ja és engem is... :-) Lehet - de a 250-nel szerintem nyugodtan jöhetsz... A crossos hajlandóságodhoz: nem akarok vész madár lenni, de azért te elég meggondolatlanul közlekedsz (mondhatnam, hogy mindenre magasrol... - még magadra is..), tehát arra kérlek, hogy azért vigyázz azokra az asztalokra - én még sokat szeretnék veled gurulni... (Különben is még náld van a gps... mondjuk még én se utaltam át... hova is?) |
ztaki | 1696 | 2006. október 24. 09:19 | Válasz erre: 1694 |
Kóbor: azért te néha nem igazán vagy magadnál... :-) Ellenben tetszik a hozzáállásod... ha már motor - guruljon... De tényleg elég keménynek tünt - még biggel is...
|
polya | 1695 | 2006. október 24. 09:13 | Válasz erre: 1683 |
kit erdekel a hosszutav? ;) ezt mindig birtam a forumokban: megirom hogy csak a velos csapatasokat szeretem(ha 1 nap tobb mint 100km-et tudsz menni az azt jelenti hogy tul lightos volt a terep;) mellesleg ha megnezed a a trendeket crossozni pont 4t-vel szokas uljabban, 2t-t freestyle ra es extrem endurora hasznalnak. mellesleg nagy temponal hosszutavon sem eszik tobbet mint egy 4t, az pedig eddig meg sose zavart hogy egy motor konnyu - egy 2t125 sx-et azert ne ugy kepzelj el mint egy dt - kepzelj egy egy konnyu downhill mountenbike-ot tunningfutomuvel egy drz blokkal(nagyon tol lentrol is, annyi kulombseggel hogy ez nem fullad annyira ha odarantod neki ;) gunyi: majd lesz dr350-em is, de most ugyerzem hogy egy olyan motorra van szuksegem amivel a hosszu asztalaokat is biztonsagossan at tudom ugrani ;D feji: nem gondolkodtam crf230-ba - viszont szerintem egy tokeletes kezdo cross/versenyenduro - ami eddig nem nagyon volt a nagy gyartok ujmotorvalasztekaban - igazi noi crossmotor ;D feji: ne is mond mar nagyon hianyzoznak a feljarok - de most meg pa hetig csak a crosspalya marad - utanna meg semmi, de aztan remelem lesz egy 200 v 250 2t exc-m az utanfutomhoz 11 |
ztaki | 1693 | 2006. október 24. 08:54 | Válasz erre: 1692 |
wow... kóbor... Merre koboroltál már megint? :-)
|
fektitibi | 1690 | 2006. október 24. 08:30 |
Utánfutó támához hozzászólva én úgy oldottam meg,hogy álféket csináltam rá és már húzhatom is.
|
ztaki | 1689 | 2006. október 24. 07:47 | Válasz erre: 1687 |
Feji, Polya: ha már ilyen szépen egyet értünk valamiben - akkor az már csak igaz lehet... :-) Vegyetek elõbb ti, aztán majd meglátom, hogy hogy boldgultok vele és veszek én is... :-) |
frpeter | 1688 | 2006. október 24. 07:44 |
Hát amikor a hegyekbe jártam a DT 125-tel, akkor amikor két XT-vel tötyögtem együtt meg kellett állnom és utánuk mennem, mert a lassabb tempónál felforr a víz. Pedig nem vagyok egy nagytudású... De tény hogy könnyen kezelhetõ, pedig ez még nem is crossgép, 120 kilo.
|
Feji | 1687 | 2006. október 24. 07:29 |
Helló mindenki. Polya. Tegnap odavoltunk csapatni a ....hegységben . egésznapos kemény tura,feljárók ,szenvedés,stb... a lényeg hogy volt velünk egy sx 125 ktm. és hibátlanul jött mindenhol és az égvilágon semmi zavarót nem tapasztalt vele a gazdája. most volt vele elõször a hegyekben. eddig 450 exc je volt. megfogalmazódott bennem ,hogyha cserélnék én is ilyenre cserélnék azzal a külömbséggel ,hogy 250 es az ereje miatt nekem jobban tetszene. azt mondja a gyerek,hogy jobban megy vele mint a 450 essel. szerintem vegyél 250 et azzal biztos nem fogsz ráfaragni! nem kell azt szerelni ha nem versenyzel vele. örök élet . és 650-750 ért már 1-2 évesek vannak karcmentes!igaz nem tudom hogy hitelezhetõ..ne vegyél olyan 230 ast! olcsóbban kapsz rendes motort! meg fogod bánni! eladhatatlan és ha meg is vennék egy év múlva már csak 300 ezerért... más. mikor jössz Szegedre? a garminom azóta sem akar mûholdat találni.. mi lehet vele? nem áll be. pedig jó volt. |
gunyi | 1686 | 2006. október 24. 07:27 |
polya, szerintem ne agyalj, a DR350 el is túrtad a farát nagyon, ezt ki tudod motorozni, és nem kell annyira félned hogy túl lelkes leszel s elszállsz mint a gyõzelmi zászló. szerintem egy másik DR350 egy jóképû kipufogóval jó lenne neked |
frpeter | 1685 | 2006. október 24. 07:23 | Válasz erre: 1684 |
Oké, neked elhiszem, biztosan igazad van :) A Dt is megvolt 3,5-tel, viszont leggyaktrabban 5l körüli fogyasztásról hallottam. Azt lehetett nem pörgetni, viszont a nagy homokban muszáj volt, mert alul nem sok nyomaték van benne :)
|
ztaki | 1684 | 2006. október 24. 07:02 | Válasz erre: 1683 |
FrPeter: Polyát nálad és nálam sokkal rutinosabbak sem fogják meggyõzni semmirõl... õ már ilyen. Es mi, akik ismerjük örülünk, ha végre tényleg dönt valami mellett, mert ekkor legalább lesz valamilye. Es amugy is tök jó vele motorozni (talán a leg segítõkészebb csapattárs...), ja és igaz, hogy õ még nem vette észre, de mi tudjuk, hogy lényegében tök mindegy, hogy mivel megy, mert mindegyiket ki fogja nyirni... elõbb vagy utóbb... :-) A 250-t hosszutávra sem tartom rossznak, mert a 80-90-es utazó lájtos terepen meg sem kottyan neki, tehát kimélõ... a fogyasztásról azt szokták mondani, hogy a 2T sokat eszik... de ez csak verseny körülmények között igaz - hosszútávaon (ld fent...) kb. a 4T-k környékén fogyaszt, mert ekkor relatíve alig pörög... Az tény, hogy más hogyan kell szerivizelni meg stb... de itt talán tényleg bejön, hogy annyival viszont olcsobb is... A fene se tudja... a 250,300 2T-s kategóriától még én sem zárkózom el, pedig hithû 4T-s vagyok... ;-) |
frpeter | 1683 | 2006. október 24. 06:53 | Válasz erre: 1680 |
Hát nem én vagyok itt a nagy öreg, de hosszútávra 2T 250-est??? Én úgy tudom hogy egy iylen géppel inkább crossozni szoktak, és hogy olcsó lenne fenntartani? Hát nem tudom. Én inkább ha már itt tartok, akkor 400-as 4T-ben gondolkodnék. Bár a DT-vel is jókat túráztam az igaz, viszont ha komolyabban nyomod hosszú távon szerintem zavaró lesz a 2T, a fogyasztásról nem is beszélve. Mindezt mondom úgy hogy max tesztnapokon próbáltam ilyen gépet... |
ztaki | 1682 | 2006. október 24. 05:33 | Válasz erre: 1681 |
polya: tõlem használhatod pár hónapig - beszéljük meg. Sajnos a motorokhoz való hozzáállásodat ismerve - van mit. :-)
|
polya | 1681 | 2006. október 23. 21:28 |
az a baj a swifteddel hogy nem tudom vele vontatni a futomat - most probaltam kialkudni az okmanyirodaba hogy irjak ra hogy csak 300kg-s de csak azt sikerult lebeszelni hogy a szint atirjak vilagosbarnarol kek-re, amugy nem nagyonvagom az eredetisegvizsgan miert irtak ra sotetbarnat mert a rozsdafoltokat leszamitva kek az egesz. de a swiftet kolcsonadhatnad par honapra amig elkeszul a jetta ;D mostmar biztos kesz lesz - meg csak 8 honapja van szerelonel :)))
|
ztaki | 1680 | 2006. október 23. 17:43 | Válasz erre: 1678 |
Hát a fene se tudja... A 250 2T ellen semmi kifogásom... :-) végre valami döntésféle. :-) Azért majd megnézem, amikor beállítassz a 250 2T-vel, ami min. 500cccm és legalább 4 utemu lesz és talán diesel... ;-) Az utánfutód elé fel tudom ajánlani az alig elhasznált swiftemet.. :-) bagóért - csak neked. :-) De 250-t minek veszel - az már van... vagy hallgatsz az okosabbra és lecseréled végre egy fiatalabbra? |
polya | 1679 | 2006. október 23. 16:02 |
A tesztnapok kepei/videoi: Ktm Tokol: http://motoros.bnet.hu/kepek/061015-ktm_tesztnap_2006_tokol/ Honda Nyarsapat: http://motoros.bnet.hu/kepek/061021-hondatesztnap-nyarsapat/ Honda Szolnok: http://motoros.bnet.hu/kepek/061022-hondatesztnap-szolnok/ |
polya | 1678 | 2006. október 23. 15:47 | Válasz erre: 1677 |
de en pont a tobbirol akarok lemondani: 100+km naponta, homokutakon valo turazas, alfoldi endurozas amirol viszont nem szivessen mondanek le: a kanyarba valo csapatas, sarba dagonyazas, asztalon atugras, feljarokon valo szenvedes, nehez hegyi terepen koborlas - es ezekhez mind tokeletes egy 2000utani 4T250/2T125 versenyenduro vagy cross a 40LE-jevel es 9x kg sulyaval,de visszarettent a szervizkoltseg, ezert akarok inkabb 2T250 -et amit nem tudok kimotorozni de minimalis a karbantartasigenye, es olcsobb az uzemeltetese - mostmar csak penz kene meg egy kocsi az utanfutomhoz ;)
|
ztaki | 1677 | 2006. október 23. 15:13 | Válasz erre: 1675 |
Ma 275km-t enduroztam az XT225-tel, ami tudom, hogy szerinted nem túl nyomatékos, de az tuti, hogy a 18Le nála se... A lényeg nagy homokban (de tényleg nagyban) 70km/h a max. sebessége, de 60-nál még egészen dinamikus... "rendes" homokúton 90 felett van a vége... Erdõben nagyon kezes még 2-ben is... sokkal jobb mint a drz. Viszont nekem nagyon elnt volt a krománya... stb.. de ezek alakíthatóak. 2 drz-s sráccal voltam, különösebben nem panaszkodtak, mondjuk a kulcscsontom miatt én sem erõltettem, de ha erõltettem volna se lett volna szerintem több benne - igy is nagyon jót motoroztunk, de pl. a kanyarba való csapatást felejtsd el... a dombokon való ökörködést szintén... Szóval kedves balázs - a fentiekrõl lemondassz, akkor vehetsz 125 2T vagy 250-es 4T... de ugye az endurózásnak ezek adják meg az ízét... Azért az asszony biztos örülne neki. ;-) |
polya | 1676 | 2006. október 23. 11:21 | Válasz erre: 1674 |
eddig jol telt: Nyarsapaton: http://motoros.bnet.hu/kepek/061021-hondatesztnap-nyarsapat/ es Szolnokon: http://motoros.bnet.hu/kepek/061022-hondatesztnap-szolnok - viszont 23.ara nem szerveztek Pannonia tesztnapot ;)
|
polya | 1675 | 2006. október 23. 10:31 | Válasz erre: 1673 |
ezzel felig egyetertek felig pedig teljessen nem: R-es crf-ben sosem gondolkoztam(250,450) nem az olaj miatt hanem azert mert 50orankent dugocsere, 200orankent nagyfelujitas(~250e ft) - viszont a 230as az nem egy kihegyezett motor: 230ccm - 20le szerintem egy hosszu attetelel(igaz oda nagoyn keves a 20le) az egyik legtarosabb crossgep, de azert kihozhatnanak egy crf350f -et egy 35le koruli tartos leghuteses blokk-al, a 250es futomuvevel es epitesevel, enduro verzioban 110kg alatt - akkor mar csak 1 evet kene varnom hogy olcson vegyek egy 1eves megkimelt darabot ;D de ilyet ugysem fog csinalni egyik gyarto sem - en mar a 230f-et is egy nagy elore(vissza;) lepesnek erzem hogy vegre csinaltak felnotteknek is egy olcso igenytelen(ebb) kezdo crossgepet - ez eddig valahogy egyik gyartonak sem jutott eszebe mindenki csak a versenyben gondolkozik(ami cross eseteben azert megertheto;) szerintem minnel jobban tudsz motorozni, annal inkabb szamit a jo futomu(felteve hogy a sajat hataraidon vagy kockaztatva azon tul akarsz motorozni) |
ztaki | 1674 | 2006. október 23. 06:31 |
tegnap kint voltunk az örkényi nagy dombon... rengetegen voltak... motorral és terepjárókkal is. Annyian voltak, hogy már hozzá sem fértünk a dombhoz :-( de végülis mentünk egy kört a vitarával a quad pályán - piszok jó volt. Sajnos a navara az egyik domb tetején elásta magát és felült - ekkor már örültünk, hogy olyan sokan voltak a környéken, mert igy rögtön akadt egy ásó is. Azért meg kell, hogy állapítsam, hogy az offroadosok még mindig összetartó társaság - igy utolag is köszönjük a segítséget a helyi offroad társaság tagjainak. Eljött velünk peti barátom egy 350-es enduróval, utcai gumikkal - simán végig jött pedig elképesztõ homok mennyiség van. :-) Hát már elõre izgulok a 11-ei turán hogy fog viselkedni a nagy dög a nagy homokban... :-) Remélem nektek is jól telik a hosszúhétvége. :-) |
fektitibi | 1673 | 2006. október 23. 05:56 |
Polya!Te feltétlenül olyan mocit vegyél amit soha nem kell szervízelni.Motorozni nagyon tudsz tehát szerintem tök mindegy milyen a futómûve számodra egy mocinak.Viszont a karbantartás az hagy némi kívánni valót. A teszteken erre figyelj nagyon, mert ezekben a mocikban 1 liter olaj van az pedig fogy és ellenõrizni kell és sûrün cserélni.
|
polya | 1672 | 2006. október 22. 19:57 |
voltunk honda tesztnapon nyarsapaton es szolnokon, fasza volt - vegyetek hondat a cegledi hondakereskedesnel ;) osszesegeben mentem kb fel-fel orat crf230 es crf450-el + 10percet crf250-el a 2 palyan, de majd meg egy harmadikon is kiprobalom oket hogy realis osszehasonlitasi alapom legyen. A 230as naoon olcso: 800e ft ujonnan! leghuteses oninditos es meglepoen jol tol alulrol, 20le de tobbnek erzodik, a futomuve egy kicsit gyenge(kb mint egy drz, de konyebb - ha legalabb fele olyan tartos mint a dr350 veszek egyet) crf450-et a nyarsapati palyan tul erosnek ereztem ellenben szolnokon nagyon jo volt a hosszu ugratokhoz a legjobban a 250es tetszett a futomuve is kb az en sulyomhoz volt beallitva(450 kicsit kemeny, 230 nagyon lagy) es a teljesitmenyleadasa teljessen egyenletes es az ereje a crosspalyan mindenhol eleg volt szamomra(sose crossok a tesztnapokat leszamitva) amikor csorosoket ugrottam ott azert jol jott hogy a 450es sokkal jobban emeli az elejet, kiprobaltam a husky tc250-et is kicsit gyengebb es azt mondjak hogy erosebb a futomuve(de ez nekem par kor alatt nem nagyon tunt fel) Estem egy faszat: elegge ki volt jarva az egyik asztal leerkezoje: felrepedt a szam+"helyreraktam" a kormanygeometriat - ezen csak a haverom tett tul: allohelyben eldolt es letorte a kuplungkart - igy mar az elso nap beloptuk magunkat a hondasok szivebe ;D - vasarnap reggel amikor (elsonek) megerkeztunk - "fiuk Ti inkabb csak delutan motorozzatok;)" de aztan megnyugtattuk oket hogy hoztunk tartalek kuplungkart es konzol-t ;) ha valaki nem tud mitkezdeni magaval: jovo heten ktm/kawa tesztnap, 2 het mulva honda tesztnapok, 3 het mulva hcc tura - en valoszinu mind3 helyen fellelheto leszek egyedi ismertetojelem hogy fejkameraval megyek 11. |
Wili | 1671 | 2006. október 22. 18:46 |
Te adtad a tippet Peti valóban. Én kéket vettem ,a motorom miatt. Azt, hogy milyen még nem tudom ,egyenlõre még a kocsi csomagtartójában van. |
boxer | 1670 | 2006. október 22. 05:39 |
Jó kis Metzeller Karoo olcsón. Kár, hogy nekem ez is kicsi, pedig azonnal megvenném. Ennyiért ajándék. De hátha valamelyikõtöknek jó lehet. http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=13844917 |
Wili | 1668 | 2006. október 21. 20:40 |
Megvettem a Sidit a Motor Line-nál. Valóban 54000-rõl van leértékelve 29900-ra., de a fekete az nem. Van piros, kék, ill, fehér betétes. |
Ice | 1667 | 2006. október 20. 20:22 | Válasz erre: 1665 |
Sajnos a memóriám már szintén nem a régi, úgyhogy ezt a sejtésedet se megcáfolni se megerõsíteni nem tudom, de valami ilyesmi lehetett az ok, meg úgy általában rávagyok kattanva mostanába a piros-feketére! ;) Szerintem teljesen jól választottál, ha én a helyedben lettem volna, valószínû én is megvettem volna! :) Amúgy , így utólag én sem bántam meg a csizmát, jól vizsgázott, mint az egésznapos viseletben /10-12h-t simán elviselek benne, többet még nem próbáltam/, és mint a gyaloglási tuladonságokban, igaz ha lehet kihagyom a gyaloglást! ;) |
Ice | 1666 | 2006. október 20. 20:15 | Válasz erre: 1664 |
Hát így most elsõre nagyon korainak tûnik az idõpont, de ha képben leszek rádcsörgök mindenképpen hogy merre vagytok, ennek esélye mármint hogy jól vagyok most úgy 20%, tehát igen csekély, pedig jó kis program lenne, dehát egy lagziban én csak inni tudok, meg persze enni!
|
kveker2 | 1665 | 2006. október 20. 16:58 | Válasz erre: 1658 |
Ha jól sejtem, amikor a csizmát vetted, akkor még a Piroska volt neked.. :) Na én ezért vettem feketét. Most amikor én vettem, jól körbejártam a témát hogy na akkor milyet lenne érdemes venni, de a kinézettek közül egyik se volt az RMC-ben, szóval jól megborult az elméletem. Pesten nem lehet közlekedni, Kecskemétre nem volt kedvem elmenni, hát így adódott. De nem bántam meg. A személyes megtapasztalás nagyon sokat nyomott nálam. Persze lehet ha van nekik Oxstar, akkor olyat vettem volna, képrõl az is nagyon jónak tûnik. |
ztaki | 1664 | 2006. október 20. 12:05 | Válasz erre: 1661 |
És te leszel a kutyák kedvenceis egyben... :-) ami nekem ebben a módszerben nem tetszett az az, hogy elobb-utobb maga a zsir is atment a boron es akkor meg a zoknit fogta be... de teny, hogy ennel jobb egyenlore nincs. Ice: 8-9 kozott indulunk szegedrol autoval, kovon kecskemetre, onnan tabarfalva - homok. |
Ice | 1663 | 2006. október 20. 11:34 | Válasz erre: 1661 |
Valamit valóban érnek ezek a házi praktikák, csak akkor van gáz ezzel, ha felül folyik bele a csizmába a víz! Jártam már így, már akkor is olyan okos voltam mint most, az esõcsizmát az esõruha fölé húztam, nem pedig alá! :D
|
Ice | 1662 | 2006. október 20. 11:29 | Válasz erre: 1660 |
Hát nem tudom még, de lenne, de nem tudom milyen állapotban leszek, szombaton lagziba megyek. Ha eljutok a hányás stádiumig akkor nagyon másnapos leszek és ha az leszek akkor nem biztos hogy jó ötlet ezt a gyomrot megautóztatni, a többirõl meg már nem is beszélve, de ha tudom konkrétan hogy megyünk valamerre, akkor lehet hogy megpróbálnám magam visszafognám egy picit és nem úgy inni mint a gödény! ;)
|
pallogabi | 1661 | 2006. október 20. 11:13 | Válasz erre: 1651 |
Ha annyira fontos a vízállóság, kenjétek be disznózsírral, vagy fókazsírral, vagy marha faggyúval (1próbát megér-nekM jó volt 1*) recept:kendd be ahogy akarod, ronggyal belenyúlsz a zsírosbodönbe, majd mintha a bõrkabátodra kennéd, széttrancsírozod a csimmán :) |
Ice | 1658 | 2006. október 20. 09:12 | Válasz erre: 1657 |
kveker2 | 1657 | 2006. október 20. 08:29 | Válasz erre: 1654 |
Az RMC-nél olyan képet raktak fel, amin 3 különbözõ színû csizma van egymás mögött, de az olasz weblapon ezt találtam róla. Pont ilyen.
![]() |
Ice | 1656 | 2006. október 20. 08:28 | Válasz erre: 1655 |
Ja, nem kis gyerek vagyok még, meg nem is gnóm, hanem egyszerûen "csak" ekkora a lábam, a 173cm-es magassághoz ez még azért elmegy /hogy néznék ki ekkora lábbal ha 2m-es lennék/! :)
|
Ice | 1655 | 2006. október 20. 08:25 | Válasz erre: 1653 |
Mindenképpen nézz be, mert nem csak ez az 1 fajta van és általában elég nagy a raktárkészletük is és még az is elõfordulhat hogy kapsz a méretedben megfelelõt, a mai világban már ez is nagyszám, hányszor jártam már úgy hogy csak ez az egy méret van, sajnos a többi elfogyott és nem is várható, hálisten ez általában nem az én méreteimre volt igaz, mert a 40-es csizmákat csak úgy nem szokták elkapkodni /ezért is volt szerencsém többször már olyan csizmához jutni ami ha lett volna még méret jóval drágább lett volna ;)/, de ha 41-est akartam volna! ;)
|
Ice | 1654 | 2006. október 20. 08:08 | Válasz erre: 1652 |
gunyi | 1653 | 2006. október 20. 07:12 |
ez a cemoto csizma tetszik, 34ért nem rossz az ára sem talán. Ha kecsó felé járok, meg is nézem élõben. Nem égetõ még a vétel (mert pénz is kéne hozzá), egy haverom W2esét használom most, karácsonyig kihúzom vele. |
kveker2 | 1652 | 2006. október 19. 23:01 |
Ma elmentem az RMC-be, nekem ez esik leginkább útba, és felpróbáltam egy pár csizmát. Végülis sikerült egy jót találni, az a márkája hogy Novogar. Jó kis csizma, marhabõr, olasz, vasalással, mûanyag csatokkal, lehet benne gyalogolni is. Az eladók nagyon készségesek voltak, még Varga Ákos Dakaros fellépõ ruháját is megmutatták (koszosan, megviselve ott van náluk kiállítva, mert hogy ruhailag õk szponzorálták). Azt mondták hogy Ákos is Novogarban nyomta a Dakart, bár ez lehet hogy már a meggyõzés része volt a dolognak.. :) Na nem bánom, még ha így is lenne, nekem tetszik. Amúgy fenn van a weblapjukon, és most ez akciózva volt 34 ezer. Remélem beválik! |
Ice | 1651 | 2006. október 19. 22:33 | Válasz erre: 1647 |
A 30eFt-os kategóriás krosszcsizmák általában vagy inkább egyiksem vízálló, a drágábbak között lehet hogy van vízálló, de olyan meg még nekem nem volt!
|
boxer | 1647 | 2006. október 19. 21:12 | Válasz erre: 1645 |
Azt már sajnos nem vizsgáltam, mert megbántódtam, amiért semmi nem volt az én méretemben. De szerintem nem vízálló, legalábbis azzal biztosan dicsekednének a leírásban. Bár nem tudom, hogy crosscsizmáknál mennyire követelmény a vízállóság. Egyébként vízálló túracsizmám van több pár is, csak ez egy kicsit robosztusabb azoknál, azért gondolkodtam rajta. De mégsem olyan full páncélos, mint az "igazi" crosscsizmák. De legalább Andykának vettünk egy túradzsekit meg egy könnyû textilkesztyût. Meg 2 nappal ezelõtt én is vettem magamnak egy ugyanolyan túradzsekit. Csak irígylem az asszonyt, mert õ kapott feketét én meg csak kéket kaptam megfelelõ méretben. A csizmájuk meg pont 48-as már nem volt ebbõl az akciósból, pedig tényleg a hónom alá csaptam volna, ha az asszony nem néz oda. Volt akcióban jó motoros cipõjük is 15-ért, de az is kicsi volt nekem. Lehet, hogy bennem van a hiba? |
Ice | 1646 | 2006. október 19. 21:08 | Válasz erre: 1641 |
Cemoto honlap: http://www.cemoto.it/articoloswft.php?id=269 kint ez majdnem 200Euro, nálunk meg ~125Euro /34eFt/ ![]() |
Macko | 1645 | 2006. október 19. 20:56 | Válasz erre: 1642 |
Peti, vízállósággal hogy áll ez a topánka? Tök beázós?
|
Ice | 1644 | 2006. október 19. 20:46 | Válasz erre: 1640 |
Ha Polyának adtok egy Tech8-at szerintem õ azt is gyorsan szétcincálja, úgyhogy szerintem ember függõ is a dolog, nekem anno egy AXO csizma 6 évet bírt ki, úgyhogy még most is jó, csak már annyira gáz a dizájn hogy nincs merszem felvenni /rózsaszín-szürke :)/ . A mostani Oxtaromban olyan 10ekm van, rengeteg gyaloglás és rengeteg OffRoad, de kutya baja, ha kitakarítanám /még nem volt/ pont úgy nézne ki mint az új, gondolom! ;)
|
boxer | 1643 | 2006. október 19. 20:46 | Válasz erre: 1642 |
boxer | 1642 | 2006. október 19. 20:39 |
Ma délután voltam Budán a Motor-lineban és láttam ott akciós SIDI Raptor Evo csizmát az alábbi leírással: Cross csizma, marhabõr alapanyagú, orrvasalással ellátott. Cserélhetõ csatok, protektorok, és állítható pánt. Fekete színben kapható, 40—48-es méretig. Nekem tetszett és vettem is volna belõle, de persze a lábamra is ritkán találok optimális méretû és árú cuccot. Mondjuk, szerintem ez nem keményvonalas crosscsizma, hanem inkább amolyan túraendúrós, de nekem ezért jobban is tetszett volna. A fene megeszi a méreteimet. De legalább megjött az Acerbis könnyû endúrókabátka. Ehoztam, bár már nem vagyok olyan biztos benne, hogy tuti lesz. Az anyaga olyan szokatlanul mûanyagos nekem. Kiváncsi leszek, fog-e egyáltalán szellõzni valamit. 3XL-es, de nem vagyok biztos benne, hogy el fog-e férni alatta egy protektoring. Azt hiszem, kezdhetek megint fogyókúrázni. Ja, jut eszembe, a fent említett csizma 53500 Ft-ról van 29900 Ft-ra akciózva. |
Ice | 1641 | 2006. október 19. 20:35 | Válasz erre: 1639 |
Ma voltam a Parillánál Kecskeméten www.parilla.hu és direkt megnéztem a csizmákat is, szerintem tök jó a választék és találtam egy szuper csizmát, jól körbenéztem és nagyon megtetszett, azt persze nem tudom hogy milyen lehet benne motorozni, esetleg gyalogolni, igazán le tesztelhetnéd, mert ha beválik neked, biztos vennék én is egy ilyet! ;))
![]() |
Feji | 1640 | 2006. október 19. 19:55 |
Gunyi. Alpinstars Tec 8 . igaz,hogy drágább viszont 2 szer annyit bír élettartamra! és védelemre is! így nem nehéz kiszámolni,hogy melyik éri meg jobban. persze érthetõ hogy sokallod. én könnyen ugatok mert rendkívül olcsón vettem egy havertól aki usából hozta magának ,de nem tetszett neki és 30 rugóért ideadta. viszont austriába aunernél 50000 ezerért mát adnak ha van rajta egy kis festékhiba. sok olyan van csak keresni kell. a hülye osztrák akkor már félpénzér odaadja . egy cimbi ott vett így ezelõtt egy évvel. azóta már lehet mégolcsóbb. nézd meg auner. aut hátha akciós! |
gunyi | 1639 | 2006. október 19. 14:49 | Válasz erre: 1638 |
valahol igazad van, lehet hogy én is a 28ezer FT-os W2nél maradok, de lehet hogy tudnék nem sokkal drágábbér Gaerne-t, ezen vacilálok. Astars-t vagy Fox csizmát vennék legszívesebben, de enyhén szólva nem vagyok szarásig zsetonnal ehhez az árfekvéshez. |
fektitibi | 1638 | 2006. október 19. 13:56 |
A W2 olcsó és még nem tört el benne a bokám tehát eddig jó.Az a véleményem ha egyszer nagyon bajba leszek kiderül,hogy megérte-e sporólnom.Sajnos a jó minõséget meg kell fízetni és soha nem derûl ki,hogy a ratyi megvédett volna-e.
|
gunyi | 1637 | 2006. október 19. 13:27 | Válasz erre: 1634 |
gaerne sg10 mennyi zseton? jól néz ki, ahogy nézegettem az oldalon (www.gaerne.com), de árat nem írt.
|
ztaki | 1636 | 2006. október 19. 13:15 | Válasz erre: 1635 |
Saját vélemény: egy hanlap legyen onfentarto - lehetoleg a reklámokbol es ne belolunk... :-) Persze ezt csak mint kivetelesen hozzaerto irom. Amugy meg teny, hogy mindenki ugy csinalja, ahogy akarja - en nem tartom lenyegesnek, hogy ne vehessem fel a kapcsolatot az eladoval - legyen az eladoban annyi becsulet, hogy ennek ellenere is befizeti, de ha otthon vagyok akkor kisebb vagyonba kerul ha internetezek, ezzel szemben egy e-mail vagy egy telefon sokkal olcsobb es hatekonyabb. Persze nem a szolgaltato szempontjabol... de gondolom az ilyen oldalaknak inkabb a vevoket kellene kiszolgalnia... No, de tenyleg mindegy - eddig is ritkan es ezutan is ritkan... eddig is mindig megadtam az emailemet vagy a telefonomat - ezutan is megadom. Mert en bunko is vagyok. :-)
|
boxer | 1635 | 2006. október 19. 13:08 | Válasz erre: 1633 |
Szerintem ugyanúgy mûködik mindkettõ. Bár az e-bay mûködési szabályzatát még nem olvastam, de a vatera-ét igen és ott kitérnek ezekre a dolgokra is. Mibõl élnének, ha nem rajtuk keresztül kötnének üzletet a felek. Tiltakozásul ne vegyél ott semmit, nekem semmi bajom nincs velük, azonkívûl, hogy nem lépnek fel hatásosabban a hamisítványokkal szemben. Nem könnyû. Az árverések meg már csak ilyenek. Voltam én már nyilvános jármûárverésen és ott be sem lehetett indítani a motorokat. Megvehetted a zsákbamacskát. A vatera-n meg ha utólag nem tetszik, akkor nem muszály megvenned. Ez az eladótól függ. A közvetlen elérhetõségeteken kívûl meg bármit lelevelezhetsz az eladóval. No de errõl ennyit.
|
polya | 1634 | 2006. október 19. 12:47 | Válasz erre: 1631 |
gunyi egyertemu: Gaerne sg10 , a w2 egy szar(ez az en velemenyem a sajat tapasztalataimra tamaszkodva - de sok embert ismerek akik elegedettek a w2-vel) w2 elite-be 1 kurvajo a belepo - kiveszed es lehet mostni, de olyan a csizma mintha harisnya lenne rajtad: semmit nem fog, 1,5honapot birt, es csak a szar feleig vizallo - ami kicsivel dragabb(ezzel sem vagyok elegedett de sokkal jobb) fox tracker 2007 ez masszivabb(de nem elegge sibakancs lesz a vege:))) |
polya | 1633 | 2006. október 19. 12:39 | Válasz erre: 1628 |
mindossze annyi hogy nincsen a suttyozas mint a vateran hogy nem veheted fel a kapcsolatot az eladoval..., egy uj elektronikai cuccnal egyeb kis dolognal nem gaz, de ha egy ruhat/sisakot felprobal az ember vasarlas elott szar ha az aukcio utan derul ki hogy nem jo(neked is eladonak is), es egy motorvasarlasrol mondjuk ne is beszeljunk... |
ztaki | 1632 | 2006. október 19. 12:15 | Válasz erre: 1631 |
Gunyi: nekem ilyen van http://www.verdatech.hu/adatlap.php?ID=118&fm=&am=&am2= Vagyis ennek az elõdje, ami még mûanyag csattos - teljesen elégedett vagyok vele - mivel amikor vettem, akkor jött ki ez ezért én 26e-t vettem. A vizet nem szereti, de egy ideig elviseli. Kényelmes és jól véd. Más csizmáról nem tok. |
gunyi | 1631 | 2006. október 19. 11:50 |
akkor most hadd kérdezzek én is valamit. endurozásra akarok csizmát venni majd karácsony környékén. Melyik mennyire tartós? 46os kell a csizmából, de az is lehet hogy 47es, kinek miylen tapasztalata van? Acerbis crosscsizmám volt az nem sokat ért - bár tök mûanyag volt szinte. Amit eddig néztem az a W2, meg a Gaerne. |
ztaki | 1630 | 2006. október 19. 11:38 | Válasz erre: 1627 |
Boxer: nem látom... a gagyibbon azoknak a csavar helyeket látom, ahová az UFÓnál fel van már csavarozva ránézésre ugyan az a kulcscsontvédõ (én eddig két ilyen csavart is elhagytam - ismerem.) Ha az UFÓról lecsavarozom pont ugyan igy néz ki... ha fel, akkor meg szintén, csak fent van... :-) No mindegy - ezt már túl lihegtünk. |
Ice | 1629 | 2006. október 19. 11:10 | Válasz erre: 1622 |
Kössz a válaszokat, gumiügyben szerintem akkor maradok a Mitasnál, azt könnyebb helyben beszereznem, a ruhakérdést meg akkor lepontosítom a bolttal, bár kiváncsi lettem volna a minõségre, láttatlanban nem igazán merek ilyeneket megvenni, ráadásul van egy "pici" hasam is ami eléggé lekorlátozza hogy mit is vehetek fel!
|
boxer | 1628 | 2006. október 19. 11:02 | Válasz erre: 1626 |
Az e-bay ugyanúgy aukció, mint a vatera. Mi lenne a különbség? A külföldi e-bay oldalakat meg most is ugyanúgy el tudod érni. A legtöbb ilyen használtezaz-al foglalkozó oldalon vannak felszerelések is. A gond inkább, hogy szétaprózva és nem egy nagy helyen. De hát ilyen a piac, sokan akarnak belõle kiszakítani egy darabot.
|
boxer | 1627 | 2006. október 19. 10:59 | Válasz erre: 1624 |
polya | 1626 | 2006. október 19. 10:51 | Válasz erre: 1610 |
nem baj - mar nem kell sokat varni es lesz ebay-unk(remelem), akkor a vatera lehuzhatja a rolot - amugy sem ertem hogy miert nem normal hirdetesben ertekesitenek a maganemberek. kellene egy olyan mint a hasznaltauto.hu (az szerintem mint szolgaltatas kurvajo ertelmes kereso, email figyelmeztetes stb - maganembernek ingyen van kereskedoknek penzert) mert az apronet is szar mert a sok buzernyak kereskedo hirdetese kozott elvesznek a maganember hirdetesei. Igazabol annak orulnek ha minden fos megszunne hogy ne kelljen 10 helyen keresni 1xre, lenne ebay.hu (aukcionak) + egy apronet.hu (direkt ertekesitesnek jo keresovel) |
polya | 1625 | 2006. október 19. 10:45 | Válasz erre: 1619 |
Erre me'g en is kivancsi vagyok - epp multheten nyugtattak meg hogy jovo honapra biztos mond ra valamit a w2 olaszorszag de szerintuk (parilla) ki fogjak cserelni - a nyar kozepen vittem vissza garba...
|
boxer | 1623 | 2006. október 19. 10:19 | Válasz erre: 1620 |
Akkor mi elbeszélünk egymás mellett. Nekem már fogalmam sincs, hogy te melyik 2-re gondolsz. Tedd be mindkettõnek a képét egymás után, had lássam azt a hasonlóságot! Vagy hagyjuk a fenébe!
|
gunyi | 1622 | 2006. október 19. 09:07 | Válasz erre: 1614 |
ice, a deestone 17es crossgumija nem jó, kurva hamar kopik, a Duro 17es crossgumija szintén. Amugy mind2 18as bütyköse nekem bevált, én többször is használtam õket, sõt még ma is hátsóban gyakorlatilag csak azt használom. Amugy ez a cég megszüntette a Duro motorkerékpár gumikat - már csak quadgumi van náluk Duroban. Desstone-bol mindenfajta van természetesen. Deestone elsõ crossgumit csak mély homokban és nagyon sárban használd, kicsit keményebb földúton már nem jó, úszik az eleje (1bar nyomaás mellett is). A gyatyákról meg kabátokról nem tom milyenek, a kabátok tetszenek nekem is, nadrágokat nem néztem közelebbrõl még. Az áruk egylbként az olcsóbb kategóriát képviseli. |
kveker2 | 1621 | 2006. október 19. 09:03 | Válasz erre: 1619 |
Köszi, megnéztem. Sok infót találtam a ktmklubos topicon is, ami ide volt belinkelve. Elmegyek a Parillához, aztán felpróbálom, az mondja a legtöbbet.
|
faki | 1620 | 2006. október 19. 08:46 | Válasz erre: 1612 |
Kb. annyi köze van egymáshoz a kettõnek, ha jól megnézed a képeket, mintha egy sablonon öntenék... A kulcsontvédõ is az UFO-hoz hasonlóan csavarral felszerelhetõ, csak nem fekete, hanem fémszínû. :-) |
faki | 1619 | 2006. október 19. 08:43 | Válasz erre: 1613 |
A W2 Elite-rõl volt szó itt, olvass vissza kicsit. Nekem azóta változott a megítélés a tartósságról, mert az egyik varrás elkezdett fesleni. Kiváncsi lennék Polya eredményére a garanciával.
|
faki | 1618 | 2006. október 19. 08:41 | Válasz erre: 1607 |
Akkor a kisker ára kb. 24-25 e Ft volt, annyit biztos nem adtam volna érte, mivel a vesevédõ nélküli UFO Scorpion volt 30 körül az Universalmotornál (most 32-33 e Ft). Ez volt a következõ lépcsõ, ha a kulcscsontvédõhöz ragaszkodom, így durván felébõl jöttem ki és nem hiszem hogy annyival rosszabb lenne.
|
kveker2 | 1617 | 2006. október 19. 08:39 | Válasz erre: 1616 |
Hát igen, nekem is van egy kis apropója a vásárlásnak. Múlt héten kaptam egy nagyot a sípcsontomra. Végül is nem lett baj, de még mindig fáj, és akár lehetett is volna. Szóval a szándék most már megvan.
|
Ice | 1616 | 2006. október 19. 08:33 | Válasz erre: 1613 |
Általában én a Parillánál vásárolók, mert ez van közel! ;) A W2-õt is megvettem volna, de volt ugyanitt Oxtar is, ezért azt választottam, ja nem mintha nagyobb márka lenne,vagy valami, csak szimplán jobban tetszett, szerintem egyébként jók a W2 csizmák, na mindegy hátha lesz konkrétabb tapasztalata valakinek! A csizma nagyon fontos, bokát menthet, nekem már egy párszor bizonyított!;)
|
ztaki | 1615 | 2006. október 19. 08:28 | Válasz erre: 1612 |
Boxer: Nem tom... tegnap a kezemben volt az enyém, ami ELVILEG ufo (28e volt használtan tavaly), minden részletében megegyezett a képen láthatóval - kivétel a hasszorító megnemmondom, hogy milye...
|
Ice | 1614 | 2006. október 19. 08:27 | Válasz erre: 1607 |
Gunyi: Ezekre a cuccokra véletlen nem emlékszel? , gondolok itt a minõségükre meg esetleg az árukra. Na akkor sorban: 1: 59112 HL krossznadrág, tarka-barka /szerintem jól néz ki/; 2: 59118 Krossznadrág, piros-fekete /gagyi hatású, de a célnak megfelel/; 3: 59139 Túranadrág, terep mintás /nagyon trendi, és még bélése is van/; 4: 6052, 60550 Duro krosszgumik HF335 tip.; 5: 60625 Deestone krosszgumi D982 tip.; Ha nagyon nyügös /vagy sok a baj velem/ akkor hagyjuk, általában Mitas gumikat használok, viszont egy olcsó, nem kell a legújabb divatos irányzatos krosszgatyát /úgy is szétszakadnak rajtam/ szívesen vennék! A választ kössz elõre is! ;) |