ztaki | 1413 | 2006. október 5. 10:45 | Válasz erre: 1411 |
Polya: hozzám bármikor jöhetsz motorozni... :-) Csak tankolnod kell és egy kicsit visszafogni magad, a kölcsönmotor tiszteletére... :-) Ha van kedved és kényszerszabadságod, akkor gyere, gyertek... Még a DRZ-met is lehozhatod benérõl... legalább nem nekem kell... |
polya | 1412 | 2006. október 5. 10:41 |
felraktam a leguljabb crusty demons-t (11) es a 2006os x-games-t (amibol az ice fele rovid pastranas reszlet volt)
|
polya | 1411 | 2006. október 5. 10:40 | Válasz erre: 1410 |
igen - ezt meg oda akartam irni a vegere, de gondoltam ugyis kiegeszited ;D az a baj nekem mar lassan kotelezo lesz szabadsaga menni mert nem atviheto jovore es nem is fizetik ki :( - azt ilyenkor nincsen motorom.
|
ztaki | 1410 | 2006. október 5. 10:21 | Válasz erre: 1409 |
Polya-polya... látod-látod... de mi van akkor ha épp az a céljuk, hogy ne jöjjenek el azok, akik... stb...? ;-)
|
polya | 1409 | 2006. október 5. 09:30 | Válasz erre: 1401 |
igen ezzel tisztaban vagyok: csak egy szombattol-szerdaig vagy szerdatol- vasarnapig, ugyanugy vegig szabad egy pedagogusnak is, de akkor a tobbiekenek ugyanannyi motorozashoz eleg lenne feleanyi szabit kivenni... ill ha valakinek mar nincsen az is el tud menni a tura felere.
|
polya | 1408 | 2006. október 5. 09:25 | Válasz erre: 1402 |
nyugodtan ki tudod vinni a rendszam nelkuli vasat ...
|
polya | 1407 | 2006. október 5. 09:22 | Válasz erre: 1399 |
Te ilyen franko cegnel dolgozol?:) az elozo melohelyemen teljessen megszoktam hogy nem megyek szabira, ebbol kifolyolag kicsit tobb mint 20nap szabim van meg ebben az evben ;)
|
ztaki | 1405 | 2006. október 5. 08:24 | Válasz erre: 1404 |
Egyszer kérdeztük a határõrõket - már nem tudom melyik hivatalnál... de egy formanyomtatványt kell kitölteni, hogy te ezt a motort vissza is szándékozol hozni és kint csak pályázni szeretnél vele... elvileg ingyenes. Talán a vamhivatalnál? |
Ice | 1404 | 2006. október 5. 08:06 | Válasz erre: 1402 |
Én tudok olyan esetrõl hogy kivitték a rendszám nélküli gépet is erdélybe, a módját viszont ne kérdezd!
|
Ice | 1403 | 2006. október 5. 08:03 | Válasz erre: 1400 |
bocs ezt rosszul írtam félre érthetõen, javítom: >vett is egybõl egy XR600-as "gyenge kis" vasat |
gunyi | 1402 | 2006. október 5. 07:33 |
feji, egy percig se félj, én benne lennék jövõre, csak az a baj hogy nekem nincs rendszám a vason, így nekem a külföld kilõve:((
|
ztaki | 1401 | 2006. október 5. 07:26 | Válasz erre: 1395 |
polya: a botondék hétfõtõl-csütürtöki turájához azért a teljesség igénye miatt tegyük hozzá, hogy az õszi szünet hétfõn kezdõdik és botond pedagógus... tehát neki ez teljesen szabad.... :-) Ja és én is megvagyok hiva... igy már két pedagógus... akik közismerten még önzõk is. ;-)
|
Ice | 1399 | 2006. október 4. 22:28 | Válasz erre: 1395 |
>botondektol is kesz vagyok hogy hetfotol-csutortokig csinalnak turat Balázs, létezik ám olyan munkahely is ahol el lehet menni szabadságra, szerintem a többiek is így oldják meg, vagy ha szerencsésebbek akkor meg még dolgozniuk sem kell, bár ahogy én hallottam nem ez utóbbi vonatkozik rájuk! ;)) Én pl. Erdélybe pont így mentem, kivettem 1 hét szabit, ennyi, remélem segítettem!;)) |
Ice | 1398 | 2006. október 4. 22:23 | Válasz erre: 1396 |
Csak egy kis történet, pont idevág! Hol is kezdjem, szóval egyszer volt hol nem volt volt egyszer egy endurozni szeretett volna komám, vett is egybõl egy XR600-as gyenge kis vasat, majd úgy a 3. hét elteltével ,már hogy ennyi ideje endurozott, gondolt egyett és tök másnapos kijött velünk csapatni, ment is a dolog kb. 5km-t amikor sajnos az egyik kanyart nem tudta bevenni és egy kis fának nekiment, a kis fa meg mérgében széttörte a bal csuklóját darabokra, sajnos csak dróttal tudták neki összepakolni utána! Sajnáltam a srácot, de van azért tanulsága a történetnek, másnaposan Ne és ha valaki kezdõ Ne akarjon egybõl úgy menni mint a sokkal tapasztaltabbak! Ja és ezzel be is fejezte az enduros pályafutását, valahol megértem, amúgy állat volt a srác, komolyan mondom én már attól rosszul lettem amikor csak megközelítette a motort, nagyon állat, utána vett is gyorsan egy Harley-t! :) A többi dologgal is teljesen egyettértek amit írtál, én is qrvára utálom ha ott van egy csapat indulásra kész és akkor valaki vagy szögel még, vagy eszébe jut hogy hát neki még tankolnia is kell, vagy még mindig öltözik de még nem öltözött fel / na ez miatt néha magamat is utálom :)/, na az ilyenbõl is elegem lett valahol , ezért is megyek általában egyedül, de persze nem csak ezért, de most nem akarok ezzel untatni senkit! |
Ice | 1397 | 2006. október 4. 22:03 | Válasz erre: 1393 |
Ez már nekem is eszembe jutott, viszont én az evolució eme szakaszán már túl léptem, az utóbbi 1 év az az elsõ idõszakom, amikor van a motoromon index, elõtte luxusnak tartottam, fõleg amikor letörtek egy egy gurulás után :)), de amióta tellik indexekre, megengedtem magamnak ezt a luxust és mamár az zavar ha nincs fent! :))
|
fektitibi | 1396 | 2006. október 4. 20:57 |
Mindig úgy indulok el,hogy mások motorozását nehogy elrontsam,tehát mûszakilag felkészítem a mocit és jómagam is a túrára koncentrálok, ezért nehéz elviselnem ha valaki nyûgös, mert elözõ nap bulizott vagy szögelni kell a gépét, mert még tankolni is elfelejtett bele,stb stb.Probléma még ígyis lehet útközben.
|
polya | 1395 | 2006. október 4. 17:51 | Válasz erre: 1394 |
en szivessen megyek - de az 5-6 nap a legszarabb:( botondektol is kesz vagyok hogy hetfotol-csutortokig csinalnak turat. En vagy csutortok estetel hetfo hajnalig, vagy pentek estetol jovo het vasarnap megyek motorozni. De telen/oszvegen szerintem gazos romania, viszont tavasz vegen nyar elejen(ha lesz motorom) szivessen elmennek egy ilyen 9 napos csapatasra. |
Feji | 1394 | 2006. október 4. 16:41 | Válasz erre: 1393 |
Taki. Nagyon jó volt nézni a kis videót. örülök neki,hogy ezen a fórumon ilyen emberkék vannak akik értenek hozzá,hogy feltegyenek ilyen fasza dolgokat. Polya. én már millió embernek könyörögtem erdélyi csapatás miatt. süket fülek szindrómások. a lényeg. Van egy barát aki mellesleg megnyerte páros amatõrben a redbullromaniacsot. meghívott hozzá Csikszeredára. van egy tanyája a hegyekben ahol vendégüllátna pár embert, nagyon rendes koma és kõkeményen nyomja a hardenúrót mellesleg. ráadásul keresztbe kasul ismeri a hegyeket és az összes helyet ahol igazán jót lehet motorozni. na hozzá lehetne menni például,de senkit nem lehet elrángatni. igaz messze van ,de meg lehetne szervezni egy 5 -6 napos (3nap motorozásos) igen tartalmas túrát. azért jó az ilyen túra mert utána legalább 3 héti nyugta van az embernek és nem megy ki hiába porolni a sztyeppére. és még ráadásul álomszép helyen mindezt anélkül,hogy állandó rettegésben keljen motorozni a fasztuggyakiktõl. és mindezt csak egy telefonnal meg lehetne oldani,és nem azon kéne agyalni vajon mennyit megyünk ma csalánba ,elég lesz e a benzin és egyálltalán hol is motorozzunk...stb... persze ehez ne kétmázsás harlit vegyél:)) |
polya | 1393 | 2006. október 4. 14:16 | Válasz erre: 1390 |
nekem az ilyen estek elkerulese vegett nincsen index a motoromon ;)
|
Ice | 1391 | 2006. október 4. 12:12 | Válasz erre: 1390 |
Javítva: ha ezt még megfejelem egy sokkal nehezebb motorral
|
Ice | 1390 | 2006. október 4. 12:11 | Válasz erre: 1389 |
De értettem hogy mire gondolsz, és igazad van, az valóban nagyobb probléma amit írsz, mármint a szöcskék és a nagy dudvák közötti súlykülönbség, de hidd el és én mivel ugye terepen is elõszeretettel használom e nagy dudvát, nekem meg az 50kg is hatalmas probláma, az anyagiakról meg már nem is beszélve. Ezt azért mondom, mert amikor hátra felkötök x kg poggyászt, az annyira megváltoztatja az egész motor mentetulajdonságit hogy azt nem is hinnéd, az eleje elkezd szitálni, sokkal jobban kell koncentrálni, ezért nagy baj, ha ezt még megfelem egy sokkal nehezbb motorral, szóval érted, valahol meg kell húznom a határt, és az most pont ez, több kg terpre már nem kell! Azt is értem hogy Te 2 személlyel aszfalton akarsz menni, de ne vegyél szart, én legalábbis nagyon utálom ha valami gáz van a motorral, akármi, most is pl. a mecseknádasdi talira ahogy mentünk Skalppal terepen , mivel szarul kötöztem fel a cuccommat és kb. 30km után simán lerepült a hátizsákom, ami vitte magával a baloldali indexet, ez ugye kicsi probléma, viszont ahogy hazaértem a 2. dolgom az volt hogy megcsináljam, az elsõ a lemosás volt! ;) Szóval érted én ilyen vagyok, de persze nem akarlak megváltoztatni, de felteszem a költõi kérdést nem jobb érzés egy jó, hibátlan géppel motorozni?! ;)) >bmw-t kapsz olcsobban hasznalhatot nemeteknel - terepre ugyis 1100gs-t vennek, csak ki kell varni hogy kitorjon a forradalom es eltoroljek a regadot, uzembehelyezest ;))) Jó, akkor ezt én is kivárom és ha úgy alakul én is veszek egy 1100gs-t, de csak azért hogy terepen / egyébként aszfaltról volt szó korábban ;)/ le ne maradjak tõled! :)) |
polya | 1389 | 2006. október 4. 11:38 |
Szerintem nem fogalmaztam erthetoen! a BIG sokkal jobb terepre mint az osszes tobbi turaenduro. de nalam mashol van a hatar: egy kisenduro es egy big kozti 100kg-os kulombseget sokkal nagyobb problemanak erzem mint a big es bmw kozti 50kg-ot. szoval rally-zni mind2 jo, endurozni meg csak aberraltaknak valo( a bmw meg csak gazdagoknak:) de eleve nem ertem hogy miert jossz ezzel amikor en a 4 motorbol a dr350 et es a 2t250-et pozicionaltam endurozasra, a bmw-t meg 2 szemelyes turazasra(igaz nem irtam konkretan de azt hittem trivialis 2szemely=beton) bmw-t kapsz olcsobban hasznalhatot nemeteknel - terepre ugyis 1100gs-t vennek, csak ki kell varni hogy kitorjon a forradalom es eltoroljek a regadot, uzembehelyezest ;))) mellesleg nem tok mind1 hogy szar-e, felev terepezes utan a jo is szar lesz ;D |
Ice | 1388 | 2006. október 4. 10:57 | Válasz erre: 1387 |
Balázs, én már nem tudok erre mit írni, csak kérdezni, mentél Te már 1150GS-el, mert én speciel igen, és nem lehet a Bighez hasonlítani, ezt kéne felfogni végre, még az SR43-as Bigem is vagy ~50kg-al könnyebb, ezt kellene megérteni, hogy tudom terepen sok a 220kg is, de valahol szerintem ez a határ, ami ennél nehezebb azzal már sokkal nehezebb is OffRoadozni, el lehet menni de az élvezeti tényezõ jelentõssen lecsökken, Egyszer volt hogy egy ilyen BMW-s srác eljött velünk terepezni, szerinted mennyit jött velünk, 200méter múlva egy akkorát esett mint állat, örült hogy csak ~50eFt kára keletkezett, gyorsan vissza is fordult, na ez a gáz, és nem is nagyot hibázott csak egyszerûen, lekapott az elsõ kerék egy nagyon kicsi nyomból /olyan kicsi nyomból hogy komolyan mondom szinte nevetséges hogy e miatt felborult ;)/ és ugye a 19colos elsõkerék ezzel semmit nem tudott kezdeni és csatt, ennyi volt csak, engem meggyõzött a hiányosságairól! Persze én ettõl nagyon szívesen vennék BMW, de csak aszfaltra, arra meg nagyon nagy luxusnak tartom, marad a Big! ;) Skalp sokat szopott, de most nagyon rendben van a gépe, és anyagilag sok extrát is vett rá ami nem kötelezõ, és ezért van csak "sokba" neki . És nefelejtsük el hogy õ nagyon sokat is megy, és most sajnos eljött az ideje hogy felújjítsa a blokkot is, és akkor mivan, rákell költeni 100-150eFt, de legalább használja! >akkor mar egy olcso bmw-t veszek Már megint ugyanott tartasz, olcsó BMW létezik / mennyiért 1.5 milla ?? :OO/, de az lehet hogy szar, Balázs ne idegesíts már ilyenekkel! ;)))) |
polya | 1387 | 2006. október 4. 10:07 | Válasz erre: 1367 |
jah de azert skalp is eleg sokat szopott a big-el, meg ha azt nezem hogy mennyit koltott ra osszesen akkor mar egy olcso bmw-t veszek arrol nem is beszelve hogy ha olyan motorom lenne akkor azt sajnalnam hasznalni ;)))
|
polya | 1386 | 2006. október 4. 10:05 | Válasz erre: 1383 |
na ezert lesz jo ha ktm-et veszel mert akkor az erdely lesz az olcsobb ;D akkor mar tenyleg csak annyi kene hogy 1 nap helyett 3 ra menjunk ki (mondjuk az szerintem drz-vel is olcsobb mint 3 napi alfoldezes) feji: az a baj a jo motorral hogy ha uj 4t versenyendurot veszek akkor azt mindig meg fogom forralni, ha 2t-t akkor meg szetverem a rezot mert sokat esek. |
polya | 1385 | 2006. október 4. 09:59 | Válasz erre: 1382 |
nem erzed hogy egy kis ellentmondas feszul az elso es utolso mondatod kozott? ;)
|
polya | 1384 | 2006. október 4. 09:56 | Válasz erre: 1380 |
bazze! en is mindig ezt pofaztam - de ezt tenyleg mindig mindenki elvetette(marmint hogy hosszabb idore menjunk), nekem igazabol ami legjobban tetszene: nem annyira messzire menni(pl:zarand), de hoszabb idore ;) mondom en a siksagon csapatast nem szeretem, de azt sem ahol kezzel kell felcipelni a motort, az idealis szamomra: epp annyira szopatos hely ahova a motor meg a sajat erejebol fel/le megy es nem kell leszalni rola. |
ztaki | 1383 | 2006. október 4. 09:35 | Válasz erre: 1380 |
Szia Te király! Én szeretek itt porolni az alföldön is... polya nem. De én ha gurulok egynap az alföldön 4-500 km-t, akkor egy csöppet sem érzem úgy, hogy egésznap nem csináltam semmit - teljesn elfáradok... Az is tény, hogy az alföldi szakaszokon sokkal gyorsabban kell kanyarogni (kérdezd tibit), ahhoz, hogy az élmény meglegyen és emiatt talán veszélyesebben is... de eddig nem volt gondom. A mostani esésem miatt kénytelen leszek átértékelni az endurózásról alkotott képemet és LEHET (de lehet, hogy nem) úgy fogok dönteni, hogy a hosszútávra verhetetlen DRZ-t (amit polya szerint a dr350 hosszutávon is ver...) lecserélem egy ütõsebb KTM-re és maradok az utánfutós román turáknál... mert ezek tényleg sokkal veszélytelenebbek, ezeken ritkán megyünk 60 felett... viszont kifejezetten élvezhetõek... (http://www.hcc.bnet.hu/taki/Romania_2006-05-01-jominoseg.wmv gondolom erre még emléxel...). És ha végig gondolom az idei évet, akkor olyan esésem, ahol fát is... csak az alföldön esett meg velem... És az is tény, hogy egyre kevesebb idõt tudtam az alföldi turáknak szentelni. Az is tény, hogy az alföldi tuákra az XTZ750-nel is simán el merek indulni, de pl. az általatok mutatott enduró pályán már el se tudnék vele indulni... Az is tény, hogy a Szeged-örkény távot az XTZ-vel max. 20 perces késéssel teszem meg a drz-vel szemben DE azért a drz-s rész sokkal élvezhetõbb. Szóval alföldi tura, hogy jó legyen, ahhoz kell egy állat sebesség és egy állat kanyargós szakasz... A román turákon alig megyünk napi 100 km-t és ha jó terület fogunk ki, akkor úgyis állat... sõt... állatabb. De lényegesen drágább és idõben lényegesen többet vesz el - ami sajnos a legkevesebb van. |
gunyi | 1382 | 2006. október 4. 09:27 |
Alföldi porolásból nekem is elegem van... Ha ma esik az esõ (remélem) akkor hétvégén nem lesz olyan poros talán. Egyébként miért nem csináljuk meg azt hogy jövõ tavasszal (április kb) nyomunk egy 2napos túrát, mondjuk nagykanizsa oda vissza?! |
ztaki | 1381 | 2006. október 4. 09:25 | Válasz erre: 1379 |
Ja, nem... drz-vel csak egyszer voltam a biges turán.... akkor amikor beállt az egyik vezérmû tengelyem és örültem, hogy hazafelé egyáltalán tudtam vele jönni... Ja, lehet, hogy ez is motivált, hogy ezekre a turákra olyan motort vegyek, ami jobban birja a tartosan nagyobb sebességet... :-) |
Feji | 1380 | 2006. október 4. 09:24 | Válasz erre: 1378 |
Szeva. Végignéztem a videót meg az utána következõket is... Polya ezt hívják hardendúrózásnak. ha ilyet akarsz ne vegyél ótvart! és valóban százszor jobb mint az alföldi értelmetlen pirítások. Románia kiváló erre ,de nem a bihari sûrûn látogatott rész. ott kezdõdik ahova fáradt emberrel (tiborral) elmentünk. kár hogy idehaza nincs ilyen terep. Ha az a szempont hogy ne lopják el a motort úgy nem fogsz tudni megfelelõ gépet venni.valahogy meg kell oldanod a tárolást. más. én mindig könyörögtem az embereknek,hogy inkább ritkábban menjünk el messzebbre pár napra és nyomjuk jó helyeken,mint hétvégente szédelegjünk a földutakon az alföldön,de soha senki nem hajlandó erre. inkább itt porolnak ugyanannyi pénzért. |
Kóbor | 1379 | 2006. október 4. 09:20 | Válasz erre: 1376 |
Csak a szövegbõl úgy jött le, mintha a DRZ-vel nyomtad volna 180-nal.
|
polya | 1378 | 2006. október 4. 09:11 | Válasz erre: 1371 |
ha ne terepezni akarsz hanem folduton motorozni akkor mind2 tokeletes ;) endurozni mind a 2 nehez 50-50%hoz pont tokeletessek (ha raeros fajta vagy)
|
Ice | 1377 | 2006. október 4. 09:09 | Válasz erre: 1371 |
Nekem volt mindekettõ tipus, és több is, nekem a DR650 volt ,még a berúgós, de már az újabb kasznis és blokkos' 92-es a legtutibb mindenre jó motor, a Big az csak azért jött, mert annak idején volt egy RMX-em is és azzal nem tudtam túrázni így vettem mellé egy elõször azt gondoltam róla aszfaltos gépet, a Biget, ma meg már ugye csak egy van, viszont azt mindenre használom, kivéve a krosszpálya, és az enduro versenyek! ;) Szerintem DR650 és persze ha újabba gondolkodsz akkor az SE /viszont az SE-t nem próbáltam még ki, azaz én csak a '92-es tipusról tudok objektívan beszámolni, asszem azok az R utónevet kapták, de ez már régen volt nem biztos hogy jól emlékszem/, de mondom a berugósok is qrva jók, az XT-kkel is megvoltam elégedve, illetve csak a '90-nél öregebbekkel, azoknak még jó volt a futómûvük, sajnos az ujjaknak nagyon harmat, szerintem, a DR-el simán lehetett repkedni, nyekkenés nélkül, míg a fiatal XT-m, '92-es nagyokat nyekkent! :( Ja és a DR erõsebb is, érezhetõen! ;) Ez csak az én véleményem! Az újabb XT-mel voltak elektromos gondok is, de ez nem hiszem hogy általános, inkább egyedi probléma lehetett, de DRága mulatság volt, elõször vettem egy új akksit, majd kiderült hogy a fesszabályzó ment tönkre, asszem 8 éve volt 40eFt, akkor képzelheted. Suzukihoz olcsóbb az alkatrész is: Még mit írjak hogy DR-t vegyél! ;)) |
ztaki | 1376 | 2006. október 4. 09:07 | Válasz erre: 1373 |
Kobór: áh, én állat vagyok - igaz, hogy csak kis állat, de állat... azért vettem meg az xtz750-t, mert 190 felett van a végsebessége... és hosszú egyenes szakaszokon szoktam vele 180-nal menni... olyankor 7-8l körül eszik, de stabil...
|
ztaki | 1375 | 2006. október 4. 09:05 | Válasz erre: 1371 |
XT600E-m volt 2001-es (talán még most is eladó..) Jellemzõi: kövesúton sirály... DE 120-130 fõlött el kezdi rázni az elejét... egyre jobban 140-150-nél már halál félelmed lesz.. ilyenkor, ha elengeded a kormányt, abba hagyja, kezdheted elõrõl... a vége is 150 körül van... Én nagyon szerettem a hegyi szakaszokon a gyorsaságiaknál jobban tudtam döntögetni... persze a teljesítménye bekorlátozta, de élveztem és ez a lényeg. Terepen nagyon buta - többet estem vele mint álltam... De végülis csak akkor kezdtem terepezni... Mindenesetre, ahol egy p10-es panóniával gond nélkül elmentem ott ezzel tuti, hogy tanyáztam (itt elsõsorban sarat értek - amit egy gumi cserével biztos lehett volna orvosolni...) Én azért adtam el, mert egyszer egy autó 100km-en idegesített azzal, hogy 130-140 között egyenesben megelõzõtt kanyargóson meg vissza... és ez igy ment majd egy órán át... vettem egy fazer 600-t, amivel hosszu-hosszu idõn keresztûl lasabban és kevésbé élvezhetõen közlekedtem mint az xtz-vel.... Ha ujra kezdhetném - megtartanám. A dr650-rõl nem tok - de jókat olvastam róla is. |
polya | 1374 | 2006. október 4. 09:04 | Válasz erre: 1368 |
gunyi: jopar eve mindig ugyanott vannak: http://motoros.bnet.hu/kepek/061001-dabas/
|
Kóbor | 1373 | 2006. október 4. 09:01 | Válasz erre: 1369 |
"3. azért hazafelé néhol 180-nal is jöttem... :-) " Ez azért elég erõs volt. Nem lehet, hogy elnézted, és 280 volt az? :-) |
kilajsanyi | 1372 | 2006. október 4. 08:56 | Válasz erre: 1371 |
XT600-am volt egy pár meg TTR is. Ha bõvebb infó érdekel akkor pü. |
gstibb | 1371 | 2006. október 4. 08:55 | Válasz erre: 1370 |
Hali, Ha már így belen dültetek a "melyik a jó motor" témába. Volna egy kérdésem. Van-e tapasztalatotok DR650SE, illetve XT600-al kapcsolatban. 50%-50% terep-aszfalt viszonylatban. És nem triálos mutaványokra gondolok én sem :-) |
Ice | 1370 | 2006. október 4. 08:32 | Válasz erre: 1369 |
Hát igen pontokba szedve, valami ilyesmire gondoltam én is amikor errõl írtam, nálam egyedül a 180-an nem stimmel, én "csak" 130-al húztam hazafelé! ;)
|
ztaki | 1369 | 2006. október 4. 08:14 | Válasz erre: 1367 |
Ehhez a román turás turához annyit én is hozzáfûznék, hogy jó magam is sokszor érzem, éreztem, hogy ehhez nem kell az XTZ750, de ami miatt mégis csak nem a drz-vel megyek: 1. egyszer voltam és nagyon kilógtam a sorból több szempontból is... - mivel sokkal konnyebb a moci igy sokkal konnyebb vele terepezni, de egyedul???? A tobbiek ugyse jönnek... - mivel sokkal sportosabbra van hangolva igy nem birja a hosszu egyenes összekötõ szakaszokat. - nem szereti a kövesútas nagyon dinamikus elõzéseket stb... gondoljatok még ide érveket... vannak még. 2. teljesen más a menet dinamikája a drz-nek igy nagyon nehéz a tobbiekkel együtt motorozni... 3. azért hazafelé néhol 180-nal is jöttem... :-) 4. ezek az utak nem is igénylik a könnyû sulyt, ami hard terepen nélkülozhetetlen... (Különben épp most voltunk CSAK versenyendurókkal a biges tura egyik szakaszán - a bigesek sem voltak rosszabbak... :-)) 5. és jobban is néz ki... :-) és biztos van még indok... |
gunyi | 1368 | 2006. október 4. 07:13 |
polya, ha megkérlek belinkeled a Dabason készült fotóidnak tárhelyét? ennél bonyolultabban nem is tudtam volna fogalmazni:) |
Ice | 1367 | 2006. október 4. 01:08 | Válasz erre: 1365 |
>az a baj hogy betonon viszont jelentos hatranyban van a tobbivel szemben. Ezt javítanom kell, a korrektség miatt, tehát szerintem helyesen és itt nem a Te Bigedrõl beszélek, hanem egy jóról ;), és hogy ne a sajátommal jöjjek, mondjuk akkor a Skalppéval példálózok, az övét volt szerencsém szintén kipróbálni most a mecseknádasdi találkozón, úgy hogy a tipus is stimmel, szóval : az a baj hogy betonon viszont hatranyban van a tobbivel szemben. /és csak egy kicsi hátrányba, amit én elnézek neki ;)/ |
Ice | 1366 | 2006. október 4. 01:04 | Válasz erre: 1364 |
>ez nem tudomanyossan hangzik hanem hulyeseg ;) Neked hülyeség, nekem tudományos, majd egyszer talán megérted, de lehet hogy nem jól magyaráztam el! ;) Szerintem mindenhol veszélyes, én csak abból indultam ki amiben már "tapasztalt" vagyok, azaz a viszonylag sík terepen való motorozás már mondhatom hogy megy, viszont hegyet csak akkor látok ha oda megyek, ez pedig qrva ritkán van, magyarul én nem érzem magam biztonságba ha triáloznom kell, legyen a seggem alatt akármi, hasonló a szitu, mint aki elõször ül fel motorra és az mondjuk egybõl egy DRZ400E, szóval nem tudom érthetõ e, hiányzik az a tudás amibõl tartalékolhatnék az ilyen mutatványokhoz, tudom akkor az a válasz erre hogy hát gyakorolni kell, ez is igaz csak mint már írtam is korábban én már nem endurozok, hanem túraendurozok, ebbe a mûfajba viszont nem fér bele a sziklás mutatvány, nekem legalábbis nem, de ettõl még nagyon elismerem azokat akik ezt mûvelik, és nagy dolognak tartom, meg tudom mirõl van szó /ezt úgy általában értem, gondolok itt krossz pályára, sárdagasztásra az Eger környéki hegyekben, stb..../ ugyanis évekig én is ezt csináltam, de már nem izgat fel. Engem a rally izgat most, viszont arra meg nincs normális motorom, ergo, elvagyok a Biggel mint a befõtt és járom a magam útját, szegény ember vízzel fõz a szitu, persze ezt most nem panaszként írtam, hanem ez van és kész. >"valószínû ezzel a tempóval Te itthon maradtál volna! ;D" Ezt arra írtam, amit Te írtál elõtte, egyébként a kis DR-el is lehet, lehetett volna tartani a tempót /ha igazodunk hozzád is egy kicsit ;)/, de ezt már csak legközelebb fogjuk megtudni, ha eljössz a következõ egyhetesre! ;) Én most egyébként úgy emlékszem hogy azért néha húztuk a fülét rendesen, 110-120 is volt, meg fõutakon elõzgetések, szóval ez nem teljesen a Skalp féle gurulás volt /ezt nem úgy értem hogy az nem volt jó, hanem ez most kicsit más volt/! ;) Ja meg várjál már, hát én a Skalpos bulira este érkeztem, másnap terepeztünk, vasárnap meg esett az esõ, jó hogy nem mentünk gyorsan sehol, nem is arról szólt az a túra! ;) |
polya | 1365 | 2006. október 3. 23:37 |
jaaa - es nemtom megfigyelted-e de a turaenduro felsorolasnal a big-et kihagytam a listabol - mert az az egyetlen ami a sulya ellenere tenyleg enduros es tokeletessen terepezheto(talan meg a bmw-nel is jobban:))), az a baj hogy betonon viszont jelentos hatranyban van a tobbivel szemben.
|
polya | 1364 | 2006. október 3. 23:35 | Válasz erre: 1363 |
ez nem tudomanyossan hangzik hanem hulyeseg ;) ha tovabbmesz egy nehez szakaszon, akkor ott kurvalassan mesz kb veszelytelenul legrosszabb esetben allo helybol eldolsz, a murvas uton meg zuzatod neki es akkor jon 1 defekt, egy mely godor, barmi amit nem tudsz korigalni csunyabb kovetkezmenyekkel jarhaz... a roman utakon amilyen a kozelekedesi moral megintcsak nem egy eletbiztositas a tartozkodni - szoval akkor vagy a legnagyobb biztonsagban ha valami jo nehez helyre mesz es ott szep lassan mint egy trialis szenvedsz az egyik sziklarol a masikra. ;) "valószínû ezzel a tempóval Te itthon maradtál volna! ;D" valoszinu ez a sebessegkulombseg csak egyenesekben jelentkezik... mellesleg a skalp fele turan a amikor a big-el mentm is 90 volt az utazom a betonutom ha az emlekezetem nem csal ;D viszont mintha a hegyi utakon meg a szerpentines reszeken nekem kellett varni mert a 90es vegsebessegem egyben az atlagsebessegem is volt ;D |
Ice | 1363 | 2006. október 3. 21:18 | Válasz erre: 1361 |
>nagyon sok szopas volt a big-el, es ahogy a big-es forumot olvastam nem csak en szoptam vele sokat... Hát igen, de ahol a Biggel nem mentem fel /Erdélyben/, ott valószínû a DR350-nel sem próbálnám meg, erdélyben nem, itthon lehet, én ugyanis kalkulálok egy bukással is ami Erdélyben nem kéne hogy bekövetkezzen! ;)) Szóval lehet hogy ez túl óvatosnak hangzik, de minek kockáztassak, ha az esetleges kockáztatás nem áll egyensúlyban a majdan bekövetkezõ élménnyel, igaz az élményt elõre meghatározni szintén lehetetlen, de én megtudom! ;D Hát ez most meg kicsit tudományosan hangzik, na mindegy a lényeg hogy parázok! :D >nem tudsz jelentossen tobbet bejarni egy napalatt big-el mint dr350-el, az egyikkel 90 a masikkal 120.... valószínû ezzel a tempóval Te itthon maradtál volna! ;D >big elonyet inkabb a pakolhatosagaban latom Végre egy jó megállapítás, én a Bigen simán elviszek 20-30kg, úgy hogy az a motor mind aszfalt tapadási és mint terepjáró képességét nem befolyásolja /csak kis mértékben/! Ez nagyon fontos dolog, Bogádra nagy cuccal, Mecskenádasdra pedig egy közepes mennyiségû cuccal mentem, és nem vagyok biztos benne hogy egy DRZ-t így meglehetne pakolni, ill. biztos hogy meg lehet, de terepen, mély honokban nem tudom hogy viselkedne, megváltozik nagyon a súlypont stb..., de mondom ezt még nem volt szerencsém kipróbálni így amit gondolok errõl most az nem sokat számít! |
Ice | 1362 | 2006. október 3. 21:02 |
Ha unatkoztok akkor olvassátok el ezt, szerintem kétséges az egész, de most inkább optimista leszek, és legyen, mármint Budapest-Dakar Rally! http://www.dakar.hu/site.php?lang=hu&id=11&hir_id=1195#
|
polya | 1361 | 2006. október 3. 21:01 | Válasz erre: 1355 |
ice: nem tudsz jelentossen tobbet bejarni egy napalatt big-el mint dr350-el, az egyikkel 90 a masikkal 120 az utazod (betonon) hegyes murvas uton ugyanannyi - big elonyet inkabb a pakolhatosagaban latom. engem a kutyak/macskak/lovak/* egyaltalan nem erdekelnek, ha kimegyek akkor a motorozasert megyek ki a szep taj az bonusz hozza. nagyon sok szopas volt a big-el, es ahogy a big-es forumot olvastam nem csak en szoptam vele sokat..., majd atalakitom elektromosra es akkor jo lesz rovid endurozasokra ;D |
Ice | 1360 | 2006. október 3. 21:00 | Válasz erre: 1359 |
Te hívd csak nyugodtan annak /ez valószínû a legkisebb anyagi megterhelés lesz a családi kasszának/! :DD
|
Ice | 1358 | 2006. október 3. 20:19 | Válasz erre: 1354 |
Taki! Látod mit csináltál, most meg eszébe jutott hogy trial, de hogy ez mibõl következett, ez megint egy újabb kérdés?! :D
|
Ice | 1357 | 2006. október 3. 20:17 | Válasz erre: 1353 |
Ez most megint ellentmondásos egy kicsit, Te akkor most mit is akarsz pontosan, endurozni, vagy csak endurozgatni?! ;D
|
Ice | 1355 | 2006. október 3. 20:14 | Válasz erre: 1351 |
>ezt mar nagyonsokszor atgondoltam ;D Ebben egy kicsit kételkedem! ;D >Szivesebben mennek egy bmw-vel mint Ezt természetesen neked kell eldöntened hogy mivel, és miért, én maradok a Bignél! ;) >de erdelybe inkabb futo+dr350 vagy exc250-el mennek. De Erdélyben nem csak a hard dolgok léteznek, vannak ám király, lightosabb murvás utak is /de ezt Te is nagyon jól tudod/ ahol qrva jókat lehet motorozni és szerintem király is ,nagy vasakkal is akár, és egy nap nagyobb terültet tudsz bejárni, mint a DR350-nel, persze tudom hogy itt másra gondoltál, én inkább látni szeretnék sokmindent erdélybõl nem csak mindig egy egy helyen letáborozni és ott motorozni, látni a falvakat, városokat, embereket, minél több tehenet, kutyát, macskát, lovat /nem sorolom fel az összes háziállatot :)/ stb.. Szóval kár hogy nem jöttél el az 1 hetes túrára, szerintem tetszett volna neked is, igaz ez egy egész hetet igényelt, pár napra tényleg csak úgy van értelme kimenni ahogy azt Ti a legutóbb is csináltátok, 2-3 napért nem indulok neki szívesen Erdélynek a Biggel, az 1 hét szabadság az már úgy korrekt! |
polya | 1353 | 2006. október 3. 20:03 | Válasz erre: 1350 |
mondjuk en is eleg nagypapas enduros vagyok: ahova a motor nem megy fel sajat erejebol oda nem szeretek felmenni ;)
|
ztaki | 1352 | 2006. október 3. 19:58 | Válasz erre: 1351 |
Polya: mondom, hogy rám hallgass... Hárdendúró-hoz vegyél egy babettát, én is veszek és nyomjuk majd az ipart... a hcc turákra meg elmegyünk biciklivel, had szopjonak a nehéz dögök... :-))) |
polya | 1351 | 2006. október 3. 19:52 | Válasz erre: 1349 |
ezt mar nagyonsokszor atgondoltam ;D Szivesebben mennek egy bmw-vel mint egy dl, xtz, afrika light terepre(pl fel a biharra, hcc-k, stb) de erdelybe inkabb futo+dr350 vagy exc250-el mennek. tetszik a zartpalya is(csak nincsen ra penzem:( ) kb igy van a sorrend: hardenduro>ring>enduroturalight=cross>auto>kozutimotorozas |
Ice | 1350 | 2006. október 3. 19:46 | Válasz erre: 1348 |
Ebben szerintem semmi aberáció sincs, ez az igazi endurozás! Én maradok a túraendurozásnál! ;) Kössz a linket, így tök tetszik a film, a kényelmes székbõl nézve, öreg vagyok már én az ilyen kihívásokhoz! ;) |
Ice | 1349 | 2006. október 3. 19:36 | Válasz erre: 1346 |
Ezt is gondold át mégegyszer kérlek! ;) A BMW-vel majd Te OffRoadozol az Erdély murvás útjain ?, szerintem nem oda való, végre vegyél egy jó Biget vagy csináltasd meg a mostanit, azzal lehet, akár 2 személlyel is, és az SR43-at ne felejtsd el jobb aszfalton, mint az SR42 vagy 4, és Erély útjaira is kiváló, mint az Africa vagy a S-Tenere. esetleg DL 650, de annak az alja már itt ott lefog érni, bár ez téged nem hiszem hogy izgatna !;) A többi motor OK, viszont a CBR az full kakukktojás nekem, mi közöd van a ringekhez, vagy Te szereted az ilyen zártpályás döntögetéses dolgokat is?, mert akkor nem szóltam! ;D Meg mikor ûzznéd eme sprotágat, mindig terepezel, vagy ez kiment a fejedbõl?! ;D |
polya | 1348 | 2006. október 3. 19:34 |
lehet hogy aberalt vagyok de nekem az ilyen turak: http://video.google.com/videoplay?docid=4019203611033695460&q=enduro+caneros sokkal jobban tetszenek mint az alfoldi csapatasok.
|
polya | 1346 | 2006. október 3. 19:23 | Válasz erre: 1343 |
pedig a 4 az jo csak nekem mas osszetetelben ;D 1db R1150GS a kulfoldi turakra + utasszallitasra 1db cr250 vagy exc250(rendszam nelkul) cross+utanfutos endurozasokra 1db dr350se vagy k1 a hosszutavu enduroturakra+varosi kozlekedesre 1db cbr600f2 (rendszam nelkul) ring-re |
Ice | 1345 | 2006. október 3. 19:13 | Válasz erre: 1343 |
Szerintem a Te eseted OK, maradjon az XTZ hogy eltudj jönni hosszabb túrákra is, az asszony igenis szokjon rá az XT225-re, az egy nagyon jó kis motor, csajoknak és pasiknak kezdõ motornak ideális, azt most csak mellékesen írom le, sokan a DRZ400E-t veszik kezdõ motornak és csodálkoznak ha összetörik magukat vagy egymást, Te kivétel vagy Taki, nem rólad beszélek ;), Te már régi motoros vagy, ahogy én is, mimár a rutin miatt hibázunk, a sofõrök is erre fogják ;), A robogónak nem látom csak sok értelmét, lehet hogy felesleges, járj az XT-vel ;), a DRZ-t meg Te tudod, de állatkodni mindenképpen evvel könnyebb mint az XTZ-vel! Akkor most hogy is alakult a mérleg, 4-bõl 3-at javaslok megtartásra, hát ez nem is olyan nagy tanácsadás volt, tulajdonképpen akkor az a robogó már nem oszt-szoroz!:) |
viktorazallat | 1344 | 2006. október 3. 19:04 |
gaba. ez olyan költõi kérdés -szerintem-mert a válasz ott van abban az okkkos buksi fejedben . mivel az egész országh területén tilos motorozni-csak vadászni meg a szaró bácsit kilõni szabad a pénzes vadászoknak-ezért sehova nem mehetsz motorozni. Akkor a hétvégén elmegyünk sehova. azt nem ismeri senki . és mi oda medjünk. |
ztaki | 1343 | 2006. október 3. 18:28 | Válasz erre: 1341 |
Most, hogy balázsnak ilyen jó tanácsokat adtunk... én is kaphaténk. Tegnap benéztem a garázsba és lásd: 1 db XTZ 750, hogy legyen mivel mennem a biges turákra... (ugye ez évente max. 3-4e km...) 1 db XT225, mert elhittem, hogy az asszony vizsgázni fog és azért már csak ne egy etz-n... azóta se ült rajta. 1 db hona ANF 125 - mert városba minek autozni... ja, de én hajnalba megyek és este jövök haza - igy az esetek 90%-ban mégis auto... 1 db DRZ 400 mert szeretek állatkodni... és szarrá töröm magam.... Szerintetek ennek van értelme?? Most meghirdettem mindet - amilyen sorrendben jönnek a vevõk ugy adom el - a végén csak egy maradhat... ;-) |
Ice | 1342 | 2006. október 3. 18:25 |
Travis Pastrana X Games 2006 : http://www.terror.to/frame.php?id=1268 Kötelezõ megnézni, nagyon állat! |
Ice | 1341 | 2006. október 3. 18:18 | Válasz erre: 1340 |
Balázs, én csatlakozok Taki megállapításához, azzal kiegészítve, hogy miért nem gondolkodsz néha egy kicsit, ezek nem igazán logikus dolgok amiket csinálsz, nem akarok a lelkedbe gázolni, de így gondolom ezt a hülye motor mizériádat, és motorodat sem azért lopták el mert te annyira vigyáztál rá, hanem mert felelõtlen voltál! ;)) Remélem nem haragszol meg most, igaz tudom hogy nem, mert Te haragudni sem tudsz! ;) Én tudod hogy vigyázom a Biget, úgy hogy kutya van az udvarban, riasztó a garázsban és csak 1 motorom van, az is max. 1 millát ha ér, szóval a mai világban minimum valahogy eképpen kell védeni valamit, légyszíves tanulj a bajaidból, de ne úgy hogy akkor mostmár csak szart veszel olcsón, hanem ahogy Taki is írta adj el mindent és vegyél egy normális gépet és arra vigyázz, és ha összetöröd, megkarcolod majd kijavítgatod pl. télen amikor talán több idõ van rá! Nem oktatni akartalak, csak tanácsot adni! ;) |
polya | 1340 | 2006. október 3. 14:42 | Válasz erre: 1339 |
igen - abban meg raismered a dr350-re ;D, de nem akarok olyan motort amit szeretek!!! sajnalom ha ellopjak, vissza kell vele fognom magamat terepen, kepes lennek ra kurvasokat feleslegessen kolteni stb kell egy olcso papir nelkuli 2t addig hajtom amig el nem kopik benne a dugo aztan rakok bele villanymotort ;D
|
ztaki | 1339 | 2006. október 3. 13:16 | Válasz erre: 1338 |
Balázs az a baj, hogy a szart nagyon olcson és a jót kicsit olcson.. szóval, hogy ezekbõl ráismerek a bigedre és az rmz-re... Szerintem neked most már csak egy motor kellene tök mindegy, hogy mennyiért.... egy megbizható stabil járgány... ha még tartoznék neked tuti, hogy csak motorban lennék hajlandó törleszteni. :-) Ha rám hallgatsz, akkor semmit sem veszel - inkább add nekem azt a pénzt. :-) |
polya | 1338 | 2006. október 3. 11:57 | Válasz erre: 1335 |
sot nekem mar sikerult dragan szart is ;D de en most 2-t akarok: egy szart nagyon olcson es egy jot kicsit olcson ;DDD
|
ztaki | 1337 | 2006. október 3. 08:27 | Válasz erre: 1336 |
Gunyi: én tuti, hogy legurulok - polya még hezitál, de õ igy szokta aztan meg jön. :-)
|
ztaki | 1335 | 2006. október 3. 07:07 | Válasz erre: 1334 |
polya: az a baj, hogy te mindig olcsón szeretnél jót venni... pedig hidd el, hogy drágán is lehet jót kapni. ;-)
|
polya | 1332 | 2006. október 2. 11:40 | Válasz erre: 1330 |
ezek kiba dragak ... en ezt akartam megvenni: http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/122043
|
polya | 1331 | 2006. október 2. 11:37 | Válasz erre: 1329 |
igen ez mind2 88 koruli 2t ;) mondom mindent leirtam kb 3 oldal terjedelemben, de masodjara nem olyan erdekes ;) olaj tema megoldodott + a valtokart is megcsinaltuk 17ft-bol faszara - mostmar csak a leptetovillat kene kicserelni hogy ne dobja ki fullgaznal 2esbol es akkor el lehetne adni ;D |
ztaki | 1330 | 2006. október 2. 11:36 | Válasz erre: 1328 |
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=744246&command=ugras&screenwidth=1024
|
ztaki | 1329 | 2006. október 2. 11:33 | Válasz erre: 1327 |
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=797879&command=ugras&screenwidth=1024 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=801451&command=ugras&screenwidth=1024 |
ztaki | 1328 | 2006. október 2. 11:29 | Válasz erre: 1327 |
belõled tényleg fogóval kell kihúzni... :-) Még egyszer: javítás utáni olajcsepegésed megszünt már? Hogy tetszik a motor? Eladod? Megtartod? |
polya | 1327 | 2006. október 2. 10:24 | Válasz erre: 1326 |
milyen regi?/jelenleg az a leguljabb motorom:)/, en regi alatt 88 korulire gondoltam ;)))
|
polya | 1325 | 2006. október 2. 09:09 | Válasz erre: 1319 |
pedig en pont egy jo regi 2T vasarlasan gondolkodom ;) egy honda cr250re kene valahogy oninditot rakni ;D
|
Ice | 1324 | 2006. október 2. 08:41 | Válasz erre: 1321 |
>de volt ott egy csúnya tábla, hogy katonai terület, belépni szigorúan tilos Persze mert a Topo-t a régi katonai térképekbõl csinálták, ezért is van sok már beszántva, eltûnve, viszont pont ez miatt kalandos a dolog. :) |
Ice | 1323 | 2006. október 2. 08:38 | Válasz erre: 1321 |
Elõször rád gondoltam, azután elkezdtem gondolkodni hogy Te mi a fenét keresnél itt Kecskemét környékén vasárnap reggel! De ezek szerint tévedtem, mégis csakTe voltál! :))
|
Ice | 1322 | 2006. október 2. 08:35 | Válasz erre: 1320 |
Fogalmam sincs, pedig én szoktam arra járni, igaz csak földutakon, ott pedig simán lehet, letérni nem szoktam az utakról így ha véletlen valaki elkezd pampogni jól elfogom küldeni a sunyiba! Arra különben is nincs nemzeti park, magánterültetre meg ha táblával van jelölve nem hajtok be. Viszont a rendõr ha nincs izzókészlet, tükrök, meg eü csomag azért simán megbüntetheti az embert, ezek közül néhány nekem is hiányzik, de leszarom. |
Kóbor | 1321 | 2006. október 2. 08:20 | Válasz erre: 1312 |
Túl profin néztem ki az új öltözékemben, és nem akartad elhinni, hogy én vagyok, mi? :-) A topoguide a reptér mögött szeretett volna bevinni Kecskemétre, de volt ott egy csúnya tábla, hogy katonai terület, belépni szigorúan tilos, mögöttem egy õrtoronyban pedig már töltötte a fegyvert egy katona, úgyhogy inkább visszafordultam. |
Feji | 1320 | 2006. október 2. 08:13 | Válasz erre: 1319 |
Sziasztok. Tudja e valaki,hogy halasnál lehet-e már motorozni (pirtó)környékén mert egy ideje pihentetve van ,ugyanis nagyon nem akarták hogy ott motorozzanak... husaberg fórumon van egy ember aki azt írta,hogy nemsoká megoldódik a helyzet. valaki tud-e valami bõvebbet?
|
ztaki | 1319 | 2006. október 2. 07:13 | Válasz erre: 1317 |
Polya: ez csak azt jelentheti, hogy rossz trendvonalon állsz... tessék továbblépni. Elsõ lépésnek javasom egy páréves 120 kg-nál könnyebb 4T mosolytcsalog at arcodra motor megvételét... Aztán lecseréljük a munka helyet... az asszonyt... stb... :-) |
Ice | 1318 | 2006. október 1. 21:47 | Válasz erre: 1317 |
A trendekkel valóban baj van, ha ez vigasztal most még mindig jobb mint amilyen rossz lesz majd késõbb! ;)
|
polya | 1317 | 2006. október 1. 21:44 | Válasz erre: 1316 |
ez igy van ;) - de telleg az ev masodik legszarabb napja volt a mai :( - eddig ;) + igazabol nem a tortenesek hanem inkabb a trend-ek keseritenek el - miert fejlodik minden visszafele? a motorok is, az informatikai is, minden mas is 11 |
Ice | 1316 | 2006. október 1. 21:38 | Válasz erre: 1315 |
Azt nem hiszem hogy téged fel lehet húzni, kizárt dolog! ;)
|
polya | 1315 | 2006. október 1. 21:29 | Válasz erre: 1314 |
ne huzd az agyamat ;) ezt is megirtam hosszan - hirtelen nem tudtam mas alternativat arra hogy 2 ora alatt nagykatarol a balaton tulso felen legyek, pedig meg a korforgalmakat is szembol vettuk amikor az rovidebb volt ;) de sajna ez sem volt eleg gyors, mind1 motor helyett ugyis sarkanyrepulot veszek igy legkozelebb nem lesz ilyen gond ;D
|
Ice | 1314 | 2006. október 1. 21:20 | Válasz erre: 1313 |
Motort venni miért motorral mentél, ki a rák hozta volna utánnad, vagy kétszer mentél volna?! :O
|