polya | 1313 | 2006. október 1. 21:11 | Válasz erre: 1309 |
nagyon szivessen csereltem volna veled! 500km-t motoroztam betonon(utalom!) teljessen feleslegessen a segem szetment,unalmas volt, a dr350-et 10percel elottem elvittek, a dabasi versenyen nem tudtam indulni stb... regen volt ennyire szar napom.
|
Ice | 1312 | 2006. október 1. 21:09 | Válasz erre: 1306 |
Lehetséges hogy ma reggel, 9h 20perc körül téged láttalak kecsón /Kecskeméten/ a reptér környékén? A motor és tank stimmelt, a ruháról viszont nem ugrottál be!
|
polya | 1311 | 2006. október 1. 21:09 |
ááááááááá kurva elet ebbe a fasszopo forummotorba!!! 2 oraja irtam egy buzi hozzaszolast a dabasi versenyrol meg a nem tul 1xu mai napomrol - mind1 lenyeg hogy kurvaszar napom volt, a dabasi verseny meg fasza: http://motoros.bnet.hu/kepek/061001-dabas/ megyek is aludni. |
Ice | 1310 | 2006. október 1. 21:06 | Válasz erre: 1304 |
Szeretném tudni mi volt, a mindjárt már amúgy is régen letellt! ;)
|
ztaki | 1309 | 2006. október 1. 20:57 |
Azért ilyenkor megessz a sárga irigység... én meg egésznap itthon rahadok... :-((
|
gunyi | 1308 | 2006. október 1. 20:16 |
sziasztok, bizony, ott voltam, kóbor. A motorodat láttam, de téged sajnos nem:( s persze találkoztam polyával is aki elég csalódottnak tûnt a ma történtek miat, de gondolom azért túléli:)) láttuk az egyik motort amelyik ütközött, nem volt semmi ahogy az eleje kinézett, 90 fokba balra elhajolva. Az egyik srác rendesen odalett állítólag, sajnálom szegényt. takik, errõl a halasi quados gyerekrõl én is hallottam pont tegnap-részvétem. |
polya | 1307 | 2006. október 1. 20:09 | Válasz erre: 1306 |
pedig ott voltak gunyiek is: http://motoros.bnet.hu/kepek/061001-dabas/IMGP3071_gunyiek.jpg
|
Kóbor | 1306 | 2006. október 1. 19:29 |
Nácsá! Nagyot motoroztam a hétvégén. Szombat este: Békéscsaba-Szentes 90km. Vasárnap reggel: Szentes-Kecskemét 80-90km. Kecskeméten rövid várakozás Gusztawra, motorozás helyett végül úgy döntött inkább alszik. Aztán két Bamakós sráccal Kecskemét-Kardos tanya kb 50-60km. Itt néztük egy kicsit az enduro-krosszt, de nem láttunk sokat, mert két versenyzõ frontálisan egymásba ugratott (???!!!), ezért sokáig állt a verseny. Ez után vissza Kecskemétre. Majd onnan aszfalton haza Békéscsabára. Kurva jót homokoztunk, Kecskemét és Dabas között egy katonai területre is rátévedtünk, piszkosul élveztem. Egyszer három medve nagyságú kutya megkergetett minket, ráadásul úgy, hogy zsákutcába futottunk, meg kellett fordulni, és pánikszerûen menekülni :-) Ennél veszélyesebb momentuma nem volt a kirándulásnak. A Kardos tanyán sasoltam nagyon, de nem sikerült ismerõs arcot felfedeznem :-( |
ztaki | 1305 | 2006. október 1. 17:56 | Válasz erre: 1304 |
polya: Felcsigáztál... Különben életemben elõszor kimentem a hattyasi krosszpályára gyalog... :-( |
polya | 1304 | 2006. október 1. 17:30 | Válasz erre: 1303 |
majd mindjart elmeselem ... de tomoren: tok feleslegessen keltem fel...
|
ztaki | 1303 | 2006. október 1. 08:18 | Válasz erre: 1302 |
polya: te BETEG VAGY? Ilyenkor fent????? Önként??? Mi történt veled? Csak nem kezdessz felnõni?
|
polya | 1302 | 2006. október 1. 08:12 | Válasz erre: 1300 |
en amikormegvettem 12-t evett, de aztan kiderult hogy azert mert lukas a tank ;D most 7-8 korul ami szerintem nem sok, az exc-k pedig meg kevesebbet - nyilvan nem turamotorok, de en meg pont az amit nem szeretek amire a big jo: az alfoldi siksagon atveretni, inkabb hegyek szopatos reszek.
|
ztaki | 1301 | 2006. október 1. 08:03 |
frpeter: Most olvastam (hirek roved 1. cikk), hogy kiskunhalas környékén tegnap éjjel egy quados fejreállt és nem élte túl... Mi szeretünk téged! Csak ésszel! :-) |
ztaki | 1300 | 2006. október 1. 07:52 | Válasz erre: 1298 |
Polya: neked az rm-n kivül jelenleg ugye nincs másod? Hogy szereted? Olajcsöpögés? Mesélj! |
Ice | 1299 | 2006. szeptember 30. 23:52 | Válasz erre: 1297 |
Nekem az RMX 8-10 lityit evett, nekem az qrva sok volt, igaz nem így számoltam a gurulásokat hanem úgy hogy 2 óra veretés az kb. 6 lityi benzin, ezzzel nem is volt semmi bajom + a kopás, de az meg minden motornál adott, inkább az nem tetszett hogy nem tudtam vele és itt jön be az anyagi, hosszabb, mondjuk napi 2-300km-es túrára elmenni, és ez már nagyon hiányzott, ezért maradtam inkább a Bignél, inkább szenvedek egy kicsit a súllyal, de oda visz el ahová csak akarom, és ezt a lehetõ legnagyobb "kényelembe", azért ez sem elhanyagolható, és qrva jó fogyasztással akárhogy is húzom a fülét ! ;) Elektromos cross, szerintem engem nem fog érdekelni, de ettõl még lehet jövõje. ;) Track: Remélem nem hánytad el és megtalálod, és elküldöd, kössz elõre is! ;) |
polya | 1298 | 2006. szeptember 30. 21:22 | Válasz erre: 1295 |
Nemtom - en szerintem a BIGel sokkal gyorsabban szoktam menni az alfoldon mint a kismotorokkal ;) a drz-nek van 1 javithatatlan hibaja - az hogy nehez. mostmar csinalhatnanak olyanelektromos cross-t aminek nem csak 40-50km a hatotavja - es adhatnak normalis aron - nincsen valakinek villanykaros vegzos hallgato ismerose aki meg nem talalta ki hogy mi legyen a diplomamunkaja ? ;) meg nem jutottam odaig a trackfeldolgozasban - de majd hetfon elokeresem. |
polya | 1297 | 2006. szeptember 30. 21:16 | Válasz erre: 1290 |
taki: nem kell gasgas, dr350 kell mert az nem 300e-rel hanem 1,3M-el olcsobb ;))) raadasul nem is LEPked annyira. ice: Ez egyaltalan nem igaz, hogy a 2t tobbet fogyaszt, szvsz arra vezetheto vissza hogy azok vettek regen 2t-t akik allat modjara huztak neki ;) A crm-ben amig az eredeti elektronika volt benne soha nem tudott tobbet fogyasztani mint a kornyezetemben barmelyik 4t se terepen se betonon, igaz a 125osok kozott az egyik leglustabb a crm, de az rmx250 eszetlen veretesnel alig eszik tobbet mint a drz(persze lightos gurulgatasnal nagy a kulombseg - de aki raer az vegyen schwalbe-t ami1.5 L-t eszik 100on ;) ja es a drz tulajoknal csak a 2t tulajoknak van kevesebb dolga mert az olajszintet se nezik meg es szelephezagot sem allitanak ;) |
Ice | 1296 | 2006. szeptember 30. 20:34 | Válasz erre: 1295 |
Holnap próbáld újra, majd õ mindent elmagyaráz, érthetõbben mint én! De lehet hogy vasárnap nem dolgozik! ;) Honnan tudod hogy Te voltál a béna ha semmire sem emlékszel, nyugodtan fogd a motorra! :) Hogy ne lenne kedvem, tök jó lenne, POLYA légyszi küld el a track-et! Egyébként szerintem is jobb lenne inkább több csapatban menni, az most mindegy én melyikbe kerülök, de a vezetõnek mindenképpen könnyebb 4-5 emberre figyelni mint "8"-ra, egyébként a "8" még akkor sem halad úgy ha tudásuk majdnem egyforma mert sokkal többször meg kell állni és bevárni a végét, és a vége sem a tudás miatt marad le, hanem egyszerûen a normális követési távolság meg más hátráltató tényezõ miatt, mint pl. a por. |
ztaki | 1295 | 2006. szeptember 30. 19:52 | Válasz erre: 1294 |
koszi a számot - próbáltam hivni, de valoszinuleg már késõn zavartam... kinyomott, holnap ujra. Én nem szeretem a saját bénázásomat a motorra fogni... :-) Valószínûleg magam csináltam valami olyasmit, amit nem kellett volna... a DRZ egy nagyon jó motor - csak ember kell hozzá... ;-) A polya tud neked küldeni tracket arról az útról, amerre a turát szervezem - ha van kedved kérd el tõle és valamikor motorozd végig... jó lenne ha lenne egy gyorsabb csapat vezetõnk is... hátha úgy a könnyebb endurósok se mondanák vissza (persze, ha tudnák, hogy mi hogyan szoktunk menni a nehéz vasakkal, akkor se mondanák vissza, de...) S igy lehet, hogy Gunyiék is jönnének... :-) |
Ice | 1294 | 2006. szeptember 30. 19:04 | Válasz erre: 1293 |
Különben akartam is kérdezni, mondani hogy nem e az miatt estél el, mármint hogy szar az eleje, az miatt?! :O A DRZ-ben az a gáz hogy gyors tempónál kurvára rángatja és szitál az eleje, keményen kell fogni a kormányt, viszont ki is veheti a kezedbõl az irányítást :(, ha fellágyítod, akkor is csinálja, viszont ekkor már enduropályán /ne adj isten krossz pályára téved vele az ember/ is gáz, egyszerûen a gyárit nem lehet normálisan belõni, mert vagy a pályán lesz nagyon "szar", vagy gyors egyenes szakaszokon, hogy is írjam le hogy megértessem magam, szóval a DRZ-vel az endurozás nagyon stresszes egy KTM vagy hasonló versenyendurohoz képest, nagyobb odafigyelést kíván, nehezebb vele motorozni, éppen az eleje miatt, na ezen segít a futómû tuning, a hátuljában meg le kell cseréli az olajat, már az is csodákra képes, egyébként a gyári benne szintén rossz, tehát ha valaki kihozza a szalonból, érdemes azonnal lecseréltetni, meg évente amúgy sem árt, persze csak ha van rendesen használva. Az elsõ telóba kicseréli a patronokat/ ha jól tudom, valami ilyesmit, a lelkét, én sem vagyok egy szakszó specialista// a rugókat meg még a rák tudja mit, sõt utána olyan garit vállal, hogy ha keményíteni vagy lágyítani akarsz abban is segít, és azért már csak munkadíjjat kér. 1. Kujudzsics Béla és speed gépeket is csinál, meg tényleg ért hozzá, nekem az RMX-t úgy megcsinálta hogy csak ámultam utána tõle. A tfsz.: 76/430256 a mobil.:70/3897865. Rám kell hívatkozni /az Ice megszólításra, de ismeri a normális nevemet is/, ismer mint a rossz pénzt! :) Nem kapok belõle egy fillért sem! ;) 2. Nem mondom el hogy nem értesz hozzá, csak azt hogy legyen jó, mert különben küldöd az ukránokat! :) |
ztaki | 1293 | 2006. szeptember 30. 18:21 | Válasz erre: 1292 |
hát az a baj, hogy én nagyon nem értek a motorkoz (pedig egészen ügyesen szerelek...:-)) Szóval, ha én megyek egy exc-vel aztán egy drz-vel akkor leginkább azt érzem, hogy ahol az igyik jobb, ott a másik szarabb és összességében nekem szinte mindegy, hogy melyik.... de olyat tényleg nem érzek, hogy pl. a drz-nek olyan szar lenne a futómûve... Mindenesetre ezt olyan sok elvileg hozzáértõ ismerõsöm állítja, hogy én hajlandó lennék azt a 150e-t beáldolni, ha: 1. megmondod, hogy kinél. 2. valami haszna is lenne - tehát tény, hogy nem érzem, de azt a szerelõnek el ne mond!! de mások érezzék, hogy jobb lett a futómûvem... hátha máskor nem esek ott el, ahol nem szokok elesni... ;-) |
Ice | 1292 | 2006. szeptember 30. 18:10 | Válasz erre: 1291 |
De jó is lenne nekem ha ez lenne a legnagyobb gondom hogy most a Gas Gas vagy a KTM, valószínûleg majdnem tökmindegy hogy melyik, viszont a 300eFt az 300e! ;) A fogyasztásnál arra gondoltam hogy egy 2T benyeli a 7-8 lityit, még egy DRZ ,az erõsebb, ritkán eszik 5-nél többet, persze nem mindegy milyen kezekben! :) Engem az ilyen 525 meg 450 meg ilyen endurok nem hatnak meg, de beszéltük is, hogy amíg a többiek szerelik meg készítik fel a következõ gurulásra gépet, addig egy DRZ tulajdonos legfeljebb megnézi az olajszintet, kitisztítja légszûrõt /erre a DRZ nél is nagyon oda kell figyelni/, a láncot lekezeli, elõtte meg legfeljebb lemossa motrot, egy jó Akra dobbal nagyon brutális a DRZ is, hát igen meg a futómûvét nem árt egy specialistával helyrehozni, mert gyárilag az is nagyon gáz, ezért is olcsóbb mint a KTM. :(. A jó futómû 150eFt körül van, de akkor tényleg rendben van, próbáltam ilyen DRZ-t is, jó, persze még mindig nem olyan volt mint egy EXC, de szódával elment. |
ztaki | 1291 | 2006. szeptember 30. 17:56 | Válasz erre: 1290 |
nem régiben beszéltem Tiborral, a fáradt emberrel, aki többhétig tesztelt egy 300-as gas-gas-t, aztán vett egy 300-as ktm-t, gondoltam neki tényleg mindkettõ volt... hátha... Azt mondta, hogy a futomûve sokkal jobb a gas-gasnak (ami azért meglepõ mert legtobben erre hivatkozva vesznek ktm-t...) a motorja a ktm-nek erõsebb, de tibor szerint a drz-jé s gyenge... szóval ez annyira nem oszt... viszont a fékeket tekintve a ktm messze veri a gas-gast. Ha õ ujra kezdhetné... akkor sem tudja, hogy melyiket élvezné jobban... mindenesetre a gas-gas tobb mint 300e-rel olcsobb... Szóval kedves polya: itt az új motorod. :-) Fogyasztásnál: tibor 300 ktm, viktor az állat 525 ex krossz, mittudom, hogy ki (Ákos?) 525 exc-vel (új), fogyasztásnál viktor az állat fél literrel tankol 100km-enként kevesebbet, mint az új 525 és a 300-as, ami decire pontosan ugyan annyit... Szóval Tibor szerint csak egy kicsit nagyobb tank kellene, a 8 literessel szemben és már szeretné is a motort mint endurót... addig meg megtartotta a drz-t is... de tény, hogy mostanában inkább berag egy 2 literes coca-colás üveget és 2T-vel jár... (többek szerint nagyságrendekkel jobban mint a drz-vel...) |
Ice | 1290 | 2006. szeptember 30. 16:57 | Válasz erre: 1286 |
A 300-as Gas Gas, jobb mint a KTM, szerintem, és ráadásul még olcsóbb is. Viszont a 4T-ik nagyon "sz*rok", többen panaszkodtak már. Egyébként ha érdekel a véleményem én biztos nem vennék mégegyszer kétütemû gépet, nagyon zabálnak, és az ember nem tud velük normálisan csámborogni, hanem mindig állatüzemmódba akar menni, amúgy én szeretem, ill. szerettem régen a 2T is, de nagyon, viszont mint tudod mamár csak öregurasan nagy nehéz dudvákkal szeretek endurozni!
|
ztaki | 1289 | 2006. szeptember 30. 09:23 | Válasz erre: 1288 |
Ha erdekel: http://www.gasgas.hu/hasznalt_motorok.html http://www.gasgas.hu/ |
ztaki | 1288 | 2006. szeptember 30. 09:12 | Válasz erre: 1287 |
Polya: akkor gyere a turara - s az öcséméknél csinálok hozzá egy késõ délutáni vacsit is... az legalább célként jobban fog motiválni. :-) Majd megadjuk a koordinátát mindenkinek... A gas-gas 300-sal a tulaj, kinek a nevét mindig elfelejtem... a környék versenyei szokta nyerni... pedig már nem mai gyerek és van itt egy pár mai gyerek is... ;-) A drz-t meg nem hiszem, hogy eladom... bár a képeket elnézve az egyik fa elégé beakaszthatott neki - meg kéne nézni... ugyanis megvettem a vitarát (quad helyett...) ugyhogy jelenleg üres a kassza... (keresõ képességemrõl már nem is panaszkodon... hétfõ óta csinálok egy sorbarendezõ, átrendezõ rutint és még mindig nincs kész...) |
polya | 1287 | 2006. szeptember 30. 09:02 | Válasz erre: 1286 |
en ezt nem szoktam ennyire elore tudni eddig vannak fix dolgok amik biztossan nem jok: 15. 28-29, ha ejszakaba nyulo dologra gondolsz akkor a 14-sem igy marad a 21-22.(csak az meg nagyon messze van :( ) es azt nem kerdezted hogy mennyiert szamoljak be a drz-t a 300as gasgas-ba ? ;) |
ztaki | 1286 | 2006. szeptember 30. 07:18 | Válasz erre: 1284 |
oké - de mivel rajtad kivul senki nem mondta, hogy õ biztos jönne,,, igy mond meg te, hogy neked mikor tuti... nekem ugyis 8... (Jövõ hétvégén osztály találkozom lesz...) A 2t 300-as gas-gas annyira jo, hogy egy páran komolyan versenybe allitjak a 300-as ktm-mel... sajnos arban sem tul olcso... de a drz-vel vetekzik. |
polya | 1285 | 2006. szeptember 29. 21:21 | Válasz erre: 1282 |
jah - amikor csapatok en is mindig attol parazok hogy valami "allat" jon kereszbe ;)))
|
polya | 1284 | 2006. szeptember 29. 21:19 | Válasz erre: 1280 |
nekem a 2t tokeletes, sooot ;) taki! ha valamire nem jo a demokracia akkor egy "talalkozo" idopontjanak megallapitasara. okt 28. freestyle motocross - budapesten. egy kis kedvcsinalo: http://www.terror.to/frame.php?id=1268 |
Ice | 1282 | 2006. szeptember 29. 19:02 | Válasz erre: 1274 |
A legoptimálisabb utat is elküldtem Félegyházától- Tatárszentgyörgyig, már ami Orgovány és Bugac kikerülését illeti, majdnem végig a parkok közvetlen határában halad az út, visszafelé egy rövidebb de csúnyább szakaszon jöttem azt nem is ajánlom, a Bugac melletti track rész a király, a Hetényegyh.-Ballószög-Helvécia rész az szar, sok a tanya, semmi látnivaló, urbanizáció, de gyors, 1 és negyedóra alatt értem haza Tatárszentgyörgyrõl fõldúton, 60 feletti egy kicsit az átlag, ahol lehetett 120-al döngettem, igaz murgáztam is nehogy valaki vagy valami kivágódjon elém, igaz még pereceltem is egyszer!
|
Ice | 1281 | 2006. szeptember 29. 18:49 | Válasz erre: 1274 |
Elküldtem a tervet, de látom már küldök egy másik már bejárt tracket is, pont Bugacot kerüli ki az út, meg az orgoványi parkot, nagyon zsír, és nem is annyira lightos, de persze Tenerével is járható, csak ne legyen sár! ;) Nem kell akkorát kerülni, na majd mindjárt küldöm! |
ztaki | 1280 | 2006. szeptember 29. 18:30 | Válasz erre: 1277 |
Polya: nem teljsen szerencs... ugyanis a gas-gasos fonokkel epp most beszeltem, azt mondta, hogy ezen hetvegen kivul mar csak 1% eselyt lát arra, hogy tesztmotort tud szerezni... fõleg négyütemût... Szóval igy egyre kisebb az esélyünk, hogy ingyen gurlhassunk egyet a gas-gas csoda masinájival a hattyasi enduro palyan... (Mondjuk a gas-gas 300-rol egészen jókat hallottam...) Tehát most ugy néz ki, hogy ha most nem, akkor már csak koratavaszra tudunk motort is szerezni.... Szerintetek mikor érne rá a társaság erre a túlélõ"bulira"? Segítsetek idõpontot keresni... (szerintem ezt nem muszály motorral megcsinálni... stb.. ötleteket kerek....) |
Feji | 1278 | 2006. szeptember 29. 18:11 | Válasz erre: 1277 |
Akkor maradok én is hülye továbbra is Gps ügyileg... |
polya | 1277 | 2006. szeptember 29. 17:54 | Válasz erre: 1276 |
akkor meg szerencse hogy nem most hetvegen(az eredetileg tervezett idopontban) lett megrendezve.
|
ztaki | 1276 | 2006. szeptember 29. 12:15 | Válasz erre: 1275 |
Polya: ma bementem "dolgozni..." (fizetes nap volt...) ;-) Meg kellett hogy állapitsam, hogy még messze vagyok a jó vagyoktól - igy egy bulival csak terheket rónék szeretteimre... :-( szóval egyenlõre - pihi. |
polya | 1275 | 2006. szeptember 29. 10:27 |
telleg taki - mikor lesz akkor nalad az a beszelgetos(motoros tesztnapos) kajalos tema?
|
ztaki | 1274 | 2006. szeptember 29. 10:07 | Válasz erre: 1273 |
A tracket - átküldve megnezhetem.. a bugac felé uttal az a bajom, hogy a kiskunsagi nemzetiparkot atszeli... ezert szoktam orgovany felé kerülni, igy a hataran végig motorozható... vagy marad az 5-õs bal oldala ... |
Ice | 1273 | 2006. szeptember 29. 09:51 | Válasz erre: 1271 |
Kössz az útvonal tervet, lehet hogy kipróbálom, mert kell egy gyorsan haladó rész, igaz ahogy olvasom a tervet ez a elég porolós, legalábbis Pálmonostara környéke nagyon ilyen, utána nem tudom, meg az 5-ösnek azt a felét nem is nagyon szeretem, ismerem, kemény a talaj, ha tehetem mindig a Bugaci, Halasi irányt lövöm be, ott király homok van. Na mindegy majd GPS-en megnézem ezt a lehetõséget is, és hogy ne legyen unalmas vagy oda vagy vissza ki is próbálom! Tegnap egyébként már teveztem egy utat /track/, ha tudsz vele valamit kezdeni, meg tudod nézni, szívesen elküldöm, kiváncsi lennék hogy mit szólsz hozzá! |
frpeter | 1272 | 2006. szeptember 29. 07:49 | Válasz erre: 1268 |
Hát elfogult jah :) Szerintem jó lesz, még be kell járatni meg belejövök aztán meglátjuk,d e sztem amire nekem kell, arra tökéletes lesz :) Viszonylag kényelmes is, lehet vele túrázni. De már felállt kétkerékre is (oldalsó kettõ :p). Majd nyilatkozom még, meg remélem eljutok néhány túrára veletek is, csak legyen meg a rendszám, mert addig innen nem nagyon tudok semerre menni, csak Esztergom felé :) |
ztaki | 1271 | 2006. szeptember 29. 07:15 | Válasz erre: 1252 |
Javasolt utvonal: KKfélegyháza után körforgalom... ott nem szeged felé mész hanem eggyel tovább a piramisnál, de nem a kövön, hanem mellette jobbra, különben sorompót kell ugratni... max. 500 méter után egy mezõgazgasági út - traktor stb... ez elvisz pálmonostorra... ha ügyes vagy, akkor pálmonostron egy kis érdeklõdés után megtalálod a falut pusztaszerrel összekötö szintén mezõgazdaségi utat (tehát téesznél kezdõdik... eleigen legelõn megy, majd 90° balra és sima egyenes gyorsforgalmi...) pusztaszert ópusztaszerrel egy eleinte betonlapokkal burkolt ut koti össze - ne ijedj meg csak pár kilométer, aztán offroad... Ópusztaszerre nem szoktam bemenni, de az bonya... a lényeg, hogy valahogy Ópusztaszer és DÓC és Sándorfalva környékén vedd az irányt a tisza felé - fel a töltésre és már itt is vagy szegeden... (Sándorfalva és Szeged kozott nincs a töltésnek alternativaja...). Az egész út szinte a legrovidebb - ha jól haladsz akár egy órába is belefér.. én nem szeretem, mert már-már unalmasan egyhangú, gyorsasági szakaszokkal tûzdelt... |
ztaki | 1269 | 2006. szeptember 29. 06:45 | Válasz erre: 1268 |
A quad egy nagyon jó dolog... :-) Csak én jobb szeretem a kétkerekû quadokat, mert azokat több céluan tudom használni... ;-) Ellenben, ha egy ügyes trükkel megoldod, hogy a dr-re gyartsanak oldalkocsit... már-már... sõt az ural oldalkocsija hajthatóvá is tehetõ vót... |
polya | 1268 | 2006. szeptember 28. 21:56 | Válasz erre: 1265 |
hianyerzete van az embernek a kepeket latva :) amugy milyen a quad? /erre majd 2 honap mulva valaszolj mert most meg elfogult vagy :)/ |
polya | 1267 | 2006. szeptember 28. 21:52 | Válasz erre: 1262 |
ok - megyunk - mikor? :) szervezz 1 turat olcso szallassal ;D
|
frpeter | 1265 | 2006. szeptember 28. 20:53 | Válasz erre: 1264 |
Az tökmind1 :p Amúgy itt vannak még képek, amik nagyobbak is: http://svmedia.hu/egyebmoci/SuzukiLTF2502006/060928pszkereszt.htm |
Ice | 1263 | 2006. szeptember 28. 20:47 | Válasz erre: 1261 |
Jó az IGo-t tudom mi, de a googeearthöt nem tudom hogy kell használni, a gpx-et meg tényleg nem tudom mi? :O
|
frpeter | 1262 | 2006. szeptember 28. 20:45 | Válasz erre: 1256 |
Gyertek le, 'oszt megmutatom :p Amúgy Csobánka környéke :) |
Ice | 1261 | 2006. szeptember 28. 20:45 | Válasz erre: 1260 |
Mi az a googleearth?, mi az a gpx? , és mi az az IGo? :)
|
polya | 1260 | 2006. szeptember 28. 20:36 | Válasz erre: 1255 |
Ezt mondtam hogy nem mind1 hogy "oraban/fokban vagy percben" szamolsz... Amugy az a legtisztabb ha mindenki elmenti a pontokat a sajat gps-ebe aztan leelenorzi terkepen, googleearth-on majd gpx-ben atkuldi a masiknak azt a garmin es az igo is jol ertelmezi. |
Ice | 1257 | 2006. szeptember 28. 20:01 | Válasz erre: 1255 |
Öcsééém, hogy jöttél rá erre, én tuti hülyén haltam volna meg ha Te nem jössz rá! :) Akkor most Te fogsz majd a jövõben átszámolgatni vagy mi szorozzuk ill. osszuk vissza, valamit erre a problémára ki kelllene találni, de tényleg! ;) |
Ice | 1256 | 2006. szeptember 28. 19:59 | Válasz erre: 1254 |
Király a hely, merre van? A quad is jó, de a hely jobb! ;)
|
ztaki | 1255 | 2006. szeptember 28. 19:52 | Válasz erre: 1253 |
Mondom én hulye mat fizes, hogy az atváltásnál lesz a gond... Én: N46.22613 polya: N46 13.576 ez aké adat más hogy néz ki... valószínuleg az enyém egy tört, a tietek meg egy egész+egy tört... Az átváltás: enyébõl egész+törtet képzünk... vagyis 46.22613=46+0.22613 és itt a 0.22613-t átválltjuk fokra... vagyis*60 ekkor N46.22613=N46+0.22613=N46+0.22613*60°=N46 13,5678° ami kb meg is egyezik a polyaéval... Összegzés: vagy mi tanulunk meg számolni, vagy meg kérjük a két céget, hogy egységesítse a rendszert... (Erre komolyan figyeljünk, mert igy soha nem találjuk meg egymást... a tizedes vesszõ helye dönt!) |
Ice | 1253 | 2006. szeptember 28. 19:27 |
Taki, tudod beszéltük Tázlár környékét, na én ezt a részt mondtam neked: N46 34.822 E19 32.649
|
Ice | 1252 | 2006. szeptember 28. 19:20 | Válasz erre: 1241 |
Taki, vegyél másik GPS-t, valami gáz, ennyit tudok! ;) Balázs! Kössz a koordinátákat így utólag is, ezek a jók egyébként! A majdnem jók, 50m a külöbség! ;) Taki, nem most hétvégén, hanem a jövõhétvégén lehet hogy elgurulnék feléd, de csak ha nem gáz hogy nem tudsz még motorozni, nem akarom felkavarni a lelkivilágod ! Régóta tervezem hogy Szegedre találjak egy minél rövidebb és minél haladósabb földutat. Ja és téged is jó volt látni, és simán odataláltam, egy igazi rally endurosnak ez még kihívásocskának is kevés volt, legközelebb már becsukott szemmel is odatalálnék! ;) |
polya | 1250 | 2006. szeptember 28. 16:22 | Válasz erre: 1249 |
persze - taki elvileg ugyis fog csinalni egy "ujaszuletes" bulit. oda ha elhozod es szolsz elotte akkor viszek notebookot meg progikat aztan megmutatom hogy kb mi az amit ki tudsz hozni a geko-bol, de igazabol nem sokkal tobbet mint amire hasznalod - meg jo mondjuk kilometerora/szamlalo stb, feltoteni valoban tudsz ra utat - de ahoz azt eloszor vagy be kell jarnod, vagy szamitogepen meg kell rajzolnod hogy merre szeretnel menni, valamit ami szerintem hasznos lehet neked hogy a jo helyeket(pl szopatos feljaro ahova erdemes kesobb is elmenni, kiraly enduro palya, ismerosok stb) elmentegetni, poi-db-t lehet hogy fel lehet ra tenni es akkor rajta lesznek a varosok, benzinkutak, kajaldak stb(de ez nem biztos).
|
Feji | 1249 | 2006. szeptember 28. 16:13 | Válasz erre: 1244 |
Sziasztok. Polya. Látom ti nagyon profik vagytok ebben a gps témában. Nekem van egy GARMIN Gekko 2 -esem. tudom ,hogy egyszerû ki kütyü.de én nem igazán értek még hozzá. annyit tudok vele csinálni,hogy induláskor lenullázom megjelölöm ahol vagyok megyek mendegélek és amikor visszafelé megyek csak akkor tudom igazán figyelni mert visszavezet az úton. azt azért látom hogy igen sok mindenre tudnám még használni (ha értenék hozzá) elõre is tudna mutatni csak ahoz rá kéne tölteni az utat stb... Na itt jönne a kérdés. Tudnál e tartani egy gyorstalpalót ,ha legközelebb szegeden vagy?? elmennék és vinném magammal. meg állítólag tudsz frissíteni rajta softvert is amrõl foggalmam sincs mire jó. nagyon örülnék neki ha valaki hozzáértõ elmagyarázná. üdv. |
ztaki | 1248 | 2006. szeptember 28. 14:42 | Válasz erre: 1247 |
kobor: :-) ice - már el is ment... jó volt látni... ide talált... valahogy. :-) borotválkozást még nem próbáltam... a többi ok. Hát most legszívesebben az egykezes vezetésbõl vennék leckéket... ;-) |
Kóbor | 1247 | 2006. szeptember 28. 13:01 | Válasz erre: 1246 |
Borotválkozás, fogmosás, popsi törlés megy már? :-)
|
Kóbor | 1246 | 2006. szeptember 28. 13:00 |
Taki, ha gondolod szívesen adok neked leckéket egykezes gépelésbõl :-)
|
Kóbor | 1245 | 2006. szeptember 28. 12:59 | Válasz erre: 1244 |
Hogy mennyivel egyszerûbb az utca-házszám! ...
|
polya | 1244 | 2006. szeptember 28. 12:28 |
ezesetben biztos az enyem a pontos ;D esetleg meg az lehet hogy: egy egesz tizenot szazad ora nem egyenlo egy ora tizenot percel.
|
ztaki | 1243 | 2006. szeptember 28. 12:07 | Válasz erre: 1242 |
hát erre varjunk gombot... az altalad megadott koordinatakban 46.13576 kent irom be, akkor a kozelembe sem vagy... az enyémre viszint épp ide tesz... Lehet, hogy más formátumot használunk? (Ez volt az elsõ üzent a baleset óta, amit már 10 ujjal gépeltem... igaz a balkezemet a jobbal raktam a kaviaturára, de aztán.... :-) |
polya | 1242 | 2006. szeptember 28. 11:13 |
ez nem 1m-es pontossag de ez legalabb feletek van ;) N46 13.576 E20 06.536 |
ztaki | 1240 | 2006. szeptember 28. 10:48 | Válasz erre: 1239 |
N46.22625 E20.10882 PONTOSSAG:1,8 M... mONTAM, HOGY AGYRAZKODASOM IS VOLT... ;-) |
Ice | 1239 | 2006. szeptember 28. 10:39 | Válasz erre: 1237 |
Te bakker mit adtál meg ez egy algyõ melletti valamilyen pont! :OO
|
Ice | 1238 | 2006. szeptember 28. 10:36 | Válasz erre: 1237 |
Kössz, akkor már felsem hívlak, hanem majd egyszer csak betoppanok /természetesen a hálószobába, és reménykedni fogok hogy nem Téged talállak ott/ ! :))
|
ztaki | 1237 | 2006. szeptember 28. 10:24 | Válasz erre: 1234 |
most, hogy mondod... koordinátát én is tudok külden... (ez a hálószabáé... tehát kéretek elõbb meállni) N46.22601° E20.10905° |
Ice | 1236 | 2006. szeptember 28. 10:23 | Válasz erre: 1226 |
De azért biztos ami biztos viszek GPS-t, tutira megyek, nem szeretek eltévedni! :)
|
Ice | 1235 | 2006. szeptember 28. 10:21 | Válasz erre: 1226 |
Jólvan elolvastam még vagy 10-szer, szerintem odatalálok GPS nélkül is, úgyhogy Balázs nem kell kapkodnod a koordinátákkal, legfeljebb ha nagyon segíteni akarsz küld el sms-ben! ;) Majd azért még mindjárt felhívlak, nem téged Balázs, hanem Takit! :O
|
Ice | 1234 | 2006. szeptember 28. 10:14 | Válasz erre: 1227 |
Balázs! MINÉL ELÕBB KÜLD azokat a koordinátákat légyszi, mert tényleg nem fogok odatalálni, mindent küldj amid csak van! :DD Még fél 11-ig itthon vagyok, légyszi siess, legalább egy Waypontot adj! :) |
Ice | 1233 | 2006. szeptember 28. 10:12 | Válasz erre: 1226 |
Gondolod hogy ennyi mindent megtudok jegyezni, nagyon felértékelsz, de azért köszönöm! :DD Akkor meglátogatlak, estére szerintem odatalálok! :) Nem, kb.fél13h felé ott lennék, de mindjárt felhívlak, mert megyek be a céghez! |
polya | 1232 | 2006. szeptember 28. 09:24 | Válasz erre: 1231 |
a halasi palya? mind a 3 drz felment - de ha a kazetta nem ment szet akkor azt erdemes bedigitalizalni mert ott minden le lett videozva.
|
ztaki | 1231 | 2006. szeptember 28. 09:22 |
Poly: máshol kérdeztem de még nincs rá válasz.. (Más: az esést követõ amnéziának áldozatául esett, hogy a pálya melletti feljáróra sikerült-e felmennie valakinek?) |
ztaki | 1230 | 2006. szeptember 28. 09:17 | Válasz erre: 1227 |
jé tényleg... a jégpályánál balra... :-) akkor lehet, hogy ezert nem találok néha haza???? ;-) |
gunyi | 1229 | 2006. szeptember 28. 09:17 |
ok taki, addig még csak-csak beszélünk, még megbeszéljük. dabasra senki nem jön hétvégén? (vasárnap) |
ztaki | 1228 | 2006. szeptember 28. 09:15 | Válasz erre: 1225 |
gunyi: addig még olyan sok minden történhet... majd 10-én csörgök.. ;-)
|
polya | 1227 | 2006. szeptember 28. 09:15 | Válasz erre: 1226 |
Nem jobbra hanem balra (ha szeged felol mesz:) de ha gondolod tudok adni koordinatakat vagy track-et a shellkuttol ;)
|
ztaki | 1226 | 2006. szeptember 28. 09:13 | Válasz erre: 1221 |
ice: holnap mék be szemelyesen elõször a munkahelyre... remote adminnal mindennap bent voltam. :-) Remelem ezt fizetesnel figyelembe veszik... Itthon leszekSzegedrõl elinulsz a Röszkei határfelé... a jégpálya elõtt (shell kút után) jobbra fordulsz (ki van táblázva, hogy Gyálarét...) lényegében végig gyálarét felé... Szóval a jégpályánál jobbra, hosszu egyenes - végén jobbra... es ez az ut kanyarogva visz gyálára... A szeged vége táblát elhagyva 50m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4 elsõ földút jobbra (cincér), errõl szintén az 1. leágazás (200m) balra.. (csibor) az a mi ZSÁK utcánk... a vitara mellé parkolj - telefon, kézfogás stb... |
gunyi | 1225 | 2006. szeptember 28. 09:12 |
kóbornak igaza van, többven is lesznek akik terpen csak elõször fognak csapatni, ugyhogy ha nem haragszotok én lehet hogy visszamondom a jelentkezésemet, elmegyek a hartai "gépelõsökkel" megint Cece felé.
|
ztaki | 1223 | 2006. szeptember 28. 09:05 | Válasz erre: 1220 |
Kóbor: nincs mitõl tartanod... 10-n veszik le a rögzítést véglegesen a kezemrõl... nem hiszem, hogy 1. állat tempót be mernék vállalni 2. nem hiszem, hogy birnám fizikailag... épp ezert jutott eszembe ez a túra, mert 1. legalabb motorozással kezdem az ujra mozgatást.. 2. legalabb megismerümk ujra egy.két embert, akikbõl elõbb-utóbb remélhetõleg koborszintû elkötelezett lesz. :-) De azert visszafelé már tényleg be mernek vállalni (ha túlélem az odautat...) egy max. kiskunfélegyházáig tartó kicsit húzósabb tempóju szakaszt ice-vel kettesbe - ekkor remelhetõleg magunkon kivül már senkit nem veszélyeztetünk... Bár most jut eszembe, hogy rólam levágták a kabátot és a páncél inget is... nincs is mibe menjek... :-( |
Ice | 1222 | 2006. szeptember 28. 09:00 | Válasz erre: 1220 |
Persze tudom mirõl van szó, mondom én nem akarok senki kedvét elszegni, azért is kell majd még átgondolnom hogy érdekel-e ez a túra, hogy legalább az én kedvem ne legyen elszegve! ;))) Tudom nehéz eset vagyok, de így vagyok szép! :) Köszönöm a bókokat, ha ezeket annak szántad, én annak vettem! ;) |
Ice | 1221 | 2006. szeptember 28. 08:57 | Válasz erre: 1219 |
Na még ezt majd megbeszéljük! Csak a szám nagy ám néha, /mindig/ ! Taki megyek ma Szegedre, szeretnélek meglátogatni, lehet róla szó, vagy dolgozol már?! :) |
Kóbor | 1220 | 2006. szeptember 28. 08:40 |
Csak figyelmeztetni szeretnélek benneteket, hogy ezen a túrán több olyan ember is résztvesz, aki elsõ vagy második alkalommal merészkedik csak le terepre. Az elsõdleges cél az lenne szerintem, hogy õk jól érezzék magukat, és nem az, hogy egy életre elmenjen a kedvük tõle. Szóval szerintem most kivételesen ne azok szabják a feltételeket akik minden hétvégén kint porolnak. Amúgy Ice-al és Big-jével már egész jól birom tartani a túratempót, terepen XR-rel, aszfalton meg Capoval :-) Múltkor például jóvoltából megtudtam, hogy ha oldaldobozokkal megyek sem kell parázni, mert a lábtartó ilyenkor is hamarabb ér le a doboznál. :-) |
ztaki | 1219 | 2006. szeptember 28. 08:34 | Válasz erre: 1218 |
Ice: akkor gyere el a célba és igérem visszafelé olyan élményben lesz részed, hogy nem lesz rá panasz! Ketten szépen visszagurulink terepen . mint állat. :-)
|
Ice | 1218 | 2006. szeptember 28. 08:10 | Válasz erre: 1217 |
>- nem lesz 5 foknál hidegebbb - szép napos idõnk lesz... Ez nagyon tetszene ;) >- remélem azert nem fogunk nagyon porolni es remelhetoleg egy nyomon fogunk haladni (mar, ha vezetes kozben tudsz idot szanni az elotted levo nyomanak figyelésére...) Ez csak akkor lesz igaz, ha elõzõ nap esik az esõ, de az esélye meg van neki. Vezetés közben meg nem a nyomokat nézem hanem a tájat, ezért is "csak" 60km/h a mozgási átlagsebességem. ;)) >- ha részt veszel az extra helyeken is, akkor nem fogod lazanak erezni az egeszet, Az extra helyeket nem szeretem, a Biggel csak haladni szeretek egyhelyben okádtatni nem, én is tudok nagyon sok enduro pályát de a Biggel nem szoktam ott gépelni, mert nem arra való, meg nem is kívánom, a Bignek és a Túraenduroknak a gyors haladás az elemük. Úgyhogy az enduro pálya nem érdekel. ;) És nem szoktam elakadni a Biggel, legfeljebb eldõlni, de ez sem gáz, mert azonnal talpra szoktam állítani. >Remelem, hogy ebbõl is látszik, hogy ez nem a teljesítésrõl fog szólni... Értem mirõl szól, majd még eldöntöm hogy érdekel-e a túra, meg még most kár akármit is mondanom, mint írtam már nekem nagyon idõjárás függõ a dolog, én már nem kívánom az egyhelyben beragadást pl. a sárban, saras szakaszokon, az ilyen helyek nekem már nem nyújtanak egy fikarcnyi élményt sem, kipróbáltam a Biggel is az ilyen helyeket, nem neki való, hanem a DRZ kategóriájú szöcskéknek. Az ilyen helyekben nem látok semmi kihívást, mert teljesíthetõek, viszont kínlódásnak nem rosszak, kínlódni meg szintén nem akarok! Hogy akkor mit akarok, szeretek, a "gyors" normális haladást, nagyon kevés pihenõvel /mert az megtöri a rally varázsát/, röviden! |
ztaki | 1217 | 2006. szeptember 28. 06:48 | Válasz erre: 1216 |
Ice: amit garantálni tudok: - nem lesz 5 foknál hidegebbb - szép napos idõnk lesz... - remélem azert nem fogunk nagyon porolni es remelhetoleg egy nyomon fogunk haladni (mar, ha vezetes kozben tudsz idot szanni az elotted levo nyomanak figyelésére...) - ha részt veszel az extra helyeken is, akkor nem fogod lazanak erezni az egeszet, mer pl. az elso enduropalyan akar orakat is el lehet tolteni... vagy ha valahol elasod a biget, es meg kérsz, hogy nesegitsunk kitolni, akkor nagy valószínûséggel mi fogunk a végén rád várni... Tehát összeségében az egyénre jutó terhelést az egyén választja meg. Ha úgy áll hozzzá, hogy õ a fasza legény és csak a kötelezõket teszi meg, okkor lassan, de biztosan fog haladni és lehet, hogy unatkozik is... se buszke lehet magara. Ha bevállal egy-két ökörséget is, akkor lassan, de biztosan fog haladni és buszke lehet magara. :-) Remelem, hogy ebbõl is látszik, hogy ez nem a teljesítésrõl fog szólni... (de csinálhatunk egy rokavadászatot is...:-)) |
Ice | 1216 | 2006. szeptember 27. 22:45 | Válasz erre: 1212 |
Szóval Nagypapa tempó, nem fogsz kapni a pöribõl ha ilyeneket írogatsz! :) Ja még a mondókámhoz tartozik, ha 5°C-nál hidegebb lesz akkor sem megyek, szétfagyni sem akarok! :) |
frpeter | 1214 | 2006. szeptember 27. 21:57 |
LTZ nem kéne :D Lánc, manuális váltó, nem lehet vele túrázni, nem lehet rá pakolni, wáááh :)
|