2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Hungarian Cross Country
Következő oldal

polya 1013 2006. szeptember 6. 15:38  
lehet kivancsisagbol en is felrakok egy elado dr350-et ;)
    

gunyi 1012 2006. szeptember 6. 13:52  
jah, most már értem hogy mire gondoltál!:))

csak kivancsisagbol raktam fel, nem elado a vas. Páran érdeklõdtek már, de semmi különös.
    

polya 1011 2006. szeptember 6. 13:36   Válasz erre: 1010
akkor teged valaki szopat ;D Irj a hasznaltmotorok.hu -nak hogy szedjek le a motorodat.
    

gunyi 1010 2006. szeptember 6. 12:58  
polya:)))

mostanában nem lesz eladó az XR, ahhoz tul jo motor - félmillio körüli áron szerintem ez a legjobb választás.

Amugy fingom nincs mit vennék helyette - az uj Husqvarnák nagyon tetszenek, dehát az meg olasz, azoktol azért félek.
    

polya 1009 2006. szeptember 6. 10:56  
gunyi - mit veszel az xr helyett?:)
    

polya 1008 2006. szeptember 6. 08:56   Válasz erre: 1007
az szerencse - mondjuk Kiskoros es Kalocsa ott van a szomszedban es ott azert nem mondhato el ugyanez :(
    

gunyi 1007 2006. szeptember 6. 07:06  
hál isten én még a környélben sem hallottam hogy motort loptak volna, ezért vagyok nyugodt.
Itt sok auto például ugy áll a kocsma elõtt hogy benne van még a kulcs (olykor az enyém is)
    

polya 1006 2006. szeptember 5. 14:46   Válasz erre: 1005
gunyi: a pinceben ne legyelbiztos ;) az egyik havernak a pincebol ugy loptak el a motorjat hogy a hatso kerek nem volt benne mert epp gumisnal volt.
    

gunyi 1005 2006. szeptember 5. 13:14  
ilyenkor mindig áldom az istent, mert olyan szerencsés vagyok, nem kell féljek attól hogy ellopják a vasamat.
MIndig lent van a pincében, de volt olyan is hogy több napig az udvar végében állt úgy hogy nem volt otthon senki, s nem kellett félnem (pedig az XR-ekhez kulcs sincsen). Jó környéken lakom hálisten.

Néha pedig azért áldom az istent mert nincs rendszámom, fõleg majd most fogom ha beigazolódik ez a súlyadó megsokszorozódási dolog. Ti mentek valaki a tüntetésre hétvégén?

    

polya 1004 2006. szeptember 5. 13:13   Válasz erre: 1003
Eleg nyugodt tipus vagyok csak szar hogy nem tudok motorozni: big nem uzemkepes, gsx ossze van torve, rmx meg szegeden van :( - de igy legalabb gyulik a penz az exc-re ;) - tenyleg nem kell valakinek egy rendszamos, frissen felujitott(dugo,hajtokar,kuplung,lancszet,csapagyak,szimeringek) rmx, esetleg egy torott gsx ;)))
    

Kóbor 1003 2006. szeptember 5. 11:24   Válasz erre: 1001
Irigyellek, hogy még mindig tudsz mosolyogni. Engem nagyon fölcseszett agyilag az a szarrágó aki lenyúlta a gépeidet. Hogy dögöljön meg!
    

polya 1002 2006. szeptember 5. 11:21   Válasz erre: 1000
Szerintem ne gondolkozz rajta ennyit! Egyertelmu hogy le kell cserelni kar hogy nem 400asa van es hogy nincsen penzem ;)
    

polya 1001 2006. szeptember 5. 11:17   Válasz erre: 996
Nem - de akkor se mennek ha nem loptak volna el a motorkat mert kocsim azota sincsen ;D
    

ztaki 1000 2006. szeptember 5. 11:07   Válasz erre: 999
A KTM mellett az szólna, hogy a szomszéd srác árulja 2002-es és kb. 80%-át együtt motoroztuk le, alig használta és 1 misi alatt megvehetõ (muszakis...) ezzel szemben a drz-bõl még tobbel szállhatnék ki... Szóval elsõ érvem az, hogy anyagilag elvileg megérni...

Másik érvem, hogy a srácok akikkel motorozok mindegyike azt mondja, hogy a KTM konnyebb (hiába mondom, hogy a gyári adatok alapján ez nem igaz... akkor is állítják) és mindenki azt mondja, hogy sokkal jobban motorozható is... ezeket én nem tudom alátámasztani, de ha csak annyit tud mint a drz, akkor az 1. indok alapján még mindig áll a csere... :-)

Hát kb. ennyi... ami a DRZ mellett szól az meg az, hogy megszoktam, megszerettem és egész jól elboldogulok vele... Igaz ugyan, hogy epp most a pásdis-bihar turán kétszer is éreztem, hogy kellene még egy kis nyomaték... de pl. eddig soha - s pádisra se hiszem, hogy surubben fogok járni...

Egyszóval - nem tudom, hogy megéri-e lecserélni - fõleg annak tudatában, hogy a ktm-es ismerõseim mindegyike torte már meg magát... s nekem nagyon nincs idom torésekkel foglalkozni... :-)
    

Kóbor 999 2006. szeptember 5. 10:57   Válasz erre: 998
Milyen érv szól a KTM mellett? Nem rossz motor az, nem azért kérdem, csak mi az amit a DRZ neked nem tud megadni?
    

ztaki 998 2006. szeptember 5. 09:01   Válasz erre: 997
Gunyi: a drz-m még megvan.. 2 komolytalan érdeklõdõ... :-(
Amugy nagyon filózok még rajta, mert nekem nagyon tetszik az amit a drz tud és nyujt... szóval lehet, hogy nem is erõltetem a kellõ mértékben... :-)

A KTM-tõl meg egy kicsit tartok... :-)
    

gunyi 997 2006. szeptember 5. 08:42  
taki, eladtad a drz-t?
még mindig be vagy indulva a KTM-re?
    

ztaki 996 2006. szeptember 5. 08:02   Válasz erre: 988
Polya: akkor a hetvegei romanra se jossz?? :-(
Kivel fogok en most akkor motoorzni???
    

gustaw 995 2006. szeptember 1. 22:11  
Öszinte részvétem! Szerencse a szerencsétlenségben, hogy nem az egyetlen gépedet vitték el. Majd én is nézem errefelé a vasakat, mert szerintem nem fogják a környéketeken használni õket.
    

pacel 994 2006. szeptember 1. 20:16  
Polya kész vagyok ezt már nem tudod szerintem fokozni.
    

polya 993 2006. szeptember 1. 20:10   Válasz erre: 992
a big-et mar 1x el loptak ;) de 500m-el arebb megtalaltuk az arokba - nem tudtak elinditani ;)
    

pacel 992 2006. szeptember 1. 20:05  
Balázs szerencsére a BIG megmaradt vagy az mág a tolvajoknak sem kellett?
    

polya 991 2006. szeptember 1. 12:34   Válasz erre: 990
mondjuk a dr-t meg megertem hogy ellopjak mert kurvajo de hogy a crm-et elviszi valaki az hihetetlen mert se alkatresznek se motornak nem eladhato papir nelkul.
    

ztaki 990 2006. szeptember 1. 12:29   Válasz erre: 988
Hogy kapna be minden motor tolvaj!!
Balázs: én 100 motor kozul is kiszurom a törött önindito kapcsolódat... :-)
    

gunyi 989 2006. szeptember 1. 12:11  
ok polya, annyit igérhetek hogy éber leszek!
    

polya 988 2006. szeptember 1. 12:00  
Sziasztok!

Tudom hogy minimalis az eselye hogy talalkoztok veluk de megis
jelentossen nagyobb mint amit a rendorsegtol varhat az ember :(

Ma(06.09.01) ejjel elloptak Nagykatarol /feltehetoen kornyekbeliek/ 2 motoromat:
sarga-feher suzuki dr350se ('98) - renthal fatbar kormany, sarga torott polisport fejidom,
kek polisport kormanyvedo mind2 oldalon horpadt tank, hangtalan(kb mint 1 robogo)
kipufogodob
piros honda crm125 ('91) - szakadt ulles, polisport piros kormanyvedo, horpadt rezonatordob

kepek a motorok utolso allapotukban:
DR:
http://motoros.bnet.hu/kepek/060806-nyiki/Imgp2617_indulas.jpg
http://motoros.bnet.hu/kepek/060826-padis-bihar/IMGP2684.JPG
http://motoros.bnet.hu/kepek/060826-padis-bihar/IMGP2902.JPG
http://motoros.bnet.hu/kepek/060826-padis-bihar/IMGP2864.JPG
http://motoros.bnet.hu/kepek/060826-padis-bihar/IMGP2960.JPG

crm:
http://motoros.bnet.hu/kepek/060819_alcsut/PICT0012.JPG
http://motoros.bnet.hu/kepek/060819_alcsut/PICT0018.JPG
http://motoros.bnet.hu/kepek/060819_alcsut/PICT0011.JPG
http://motoros.bnet.hu/kepek/060819_alcsut/PICT0024.JPG


a nyomravezeto-e honda es en fizetem az atirast ;)

--
udv:
polya
    

polya 987 2006. szeptember 1. 11:50   Válasz erre: 986
nem indultam, jo a palya olyasmi mint a pusztamergesi.
    

gunyi 986 2006. szeptember 1. 08:08  
a mams oldala szerint endurocross lesz vasárnap tökölön, én úgy olvastam hogy enduroverseny, de elmegyek azt majd meglátjuk:)

polya, dabasi endurocrosson indultal mar? milyen ott a pálya?
    

polya 985 2006. augusztus 31. 22:32  
ujra dabasi amator endurocross: szept 24. vagy okt 15.-i hetvegen
    

polya 984 2006. augusztus 31. 18:13   Válasz erre: 982
ra 2 het pont jo: szept 15-17 lesz big+turaenduros talalkozo.
    

polya 983 2006. augusztus 31. 18:12   Válasz erre: 982
A kinizsit meg addig be kene tervezni amig nincsen nagyon szar ido - mondjuk szeptember 10?
    

ztaki 982 2006. augusztus 31. 17:13   Válasz erre: 978
Kobor: Most rakják rá az XTZ-re az új kuplung bovdent (elszakajtottam olaszba - izgi volt hazajönni nélküle...)..
Tehát nyitott vagyok mondjuk egy jövõhétvégi vagy azt követõen nagy endurós túrára... ha gondoljátok... Elvileg már két dl650-es jelentkezõ van rá...

Ja és van egy eladó Anakee-n gumim turaenduróra... vadi új - ha valakit érdekel.

Gunyi: A vállam még fájdogál - de szerintem ez már a kor... :-)
Amugy renszeresen nyomulunk még - mostanában már csak Polya szokott jönni... de nyitott vagyok bámire... ;-)


    

polya 981 2006. augusztus 31. 15:56   Válasz erre: 978
en vallaltam volna barmalyiket a capoDdal :)
    

polya 980 2006. augusztus 31. 15:53   Válasz erre: 977
miert mi lesz vasarnap tokolon? en csak bulirol tudok.
    

polya 979 2006. augusztus 31. 15:51   Válasz erre: 976
kar hogy mind a siksagon volt :(
    

Kóbor 978 2006. augusztus 31. 15:15   Válasz erre: 976
Hjaj, de jó visszanézni ezeket a képeket! Bár még most is beleborzongok, mikor visszaemlékszem, hogy mennyire fáztam ott a kútnál.

Miközben kerestem a linket átolvastam a topic elejét. Kár, hogy a sok lelkes túraendúrósból mára nem nagyon maradt. Mondjuk ezeket a túrákat én sem vállaltam volna a Capoval.
    

gunyi 977 2006. augusztus 31. 15:05  
hali mindenki,

taki, már rég hallottunk felõled, remélem jó volt a nyaralás. Vállad rendbejött már rendesen?
Szeretem a hagyományt, s benne is vagyok! - Ja, a zalaegerszegi túrát meg kellene csinálni jövõre, az izgatja a fantáziámat:)

Most van igazi jó csapatós idõjárás, a baj persze csak az hogy sokadika van, ugyhogy le is mostam meg szervizeltem a mocit, majd jövõ hétvégén megyek valamerre.
Vasárnap elnézek Tökölre az enduroversenyre (autoval), lássak már igazi keményfaszú enduros csávókat:)) Jön még valaki?
    

ztaki 976 2006. augusztus 31. 14:28   Válasz erre: 975
Nem szedtem le - a cime: http://www.hcc.bnet.hu/hcc.htm

A HCC-s Turákból legalábbis amik eddig meg voltak tartva hagyományt szeretnék csinálni... egyszóval ha mást nem, akkor egyedül, de az adott idõpontokban mindenévben végig megyek az eddigi turákon... remélem, hogy lesznek társak is.
    

Kóbor 975 2006. augusztus 31. 08:57   Válasz erre: 974
ztaki! A HCC-s weblapot leszedted? Kerestem valamelyik nap, de nem találtam.
    

ztaki 974 2006. augusztus 31. 08:21  
Nagyon kihalt a társaság :-(

Igazmondó: mondj valamit, had rágódjunk rajta...
    

polya 973 2006. augusztus 28. 11:03   Válasz erre: 971
gustaw: toled nem de magamtol igen :)
    

igazmondo 972 2006. augusztus 26. 10:25  
sziasztok!
    

gustaw 971 2006. augusztus 25. 14:37  
Vazze, Polya ezt azegy hét szabadságot is fukarod tõlem?

Sajnos nekem is mindig az utolsó pillanatokban derülnek ki a dolgok. Most például vasárnap megyünk gurulni a Budapest - Makó bemelegítéseként.
Elõreláthatólag 10 óra körül gurulunk ki a kecskeméti Tesco parkolójából, és én már szeretnék az 18:00-ás esti fürdetésre itthon lenni. Irány a kiskunsági homokozó.

Minden kedves érdeklõdõt szeretettel várok. Mivel ez egy bemelegítõ túra lesz a tempót akár nagyobb túraendúrókkal is lehet majd teljesíteni.

Üdv, gustaw
    

faki 970 2006. augusztus 25. 14:10  
http://www.offroadeo.hu/hirek_open?id=10
    

polya 969 2006. augusztus 19. 09:58   Válasz erre: 967
de miert penteken vazz? akkor minden rendes ember dolgozik ;D
    

gunyi 968 2006. augusztus 16. 15:26  
szia gustaw,

nagyon jo lehet ez a veszprémi túra, nekem is tetszene, de már foglalt vagyok a hétvégére.
Legközelebb ha tudsz akkor hamarabb szolj, s ugy tervezem én is a dolgokat.

Gratulálok a babához!
    

gustaw 967 2006. augusztus 16. 13:02  
Halihó!

Bocsi, hogy mostanában hanyagoltalak benneteket, de igazából nem láttam értelmét belepofáznom dolgokba, amikor úgysem tudnék részt venni a motorozásaitokon. A gyereknevelés most minden idõmet lefoglalja. A Hungarian Baja meglátogatására azonban sikerült kiharcolnom a pénteki napot. Kora reggel szeretnék indulni a Tesco parkolójából, lehetõleg földúton szeretnék eljutni Veszprémig. Ha valakinek van kedve jöjjön el velem!
Másik programom pedig a jövõ héten lesz, amikor egy Bamako-s kollégánkkal megyünk buckalátogatásra a Kiskunsági Szahara szívébe. Ennek a dátumát még nem tudom, de valszeg a jövõ hét közepe.
Ha valaki akar jönni csörrentsetek, vagy írjatok!
    

polya 966 2006. augusztus 16. 09:28   Válasz erre: 965
Szerintem is birni fogsz vele, a Te nezeted volt hogy a drz azert jo mert azzal ritkabban hal meg az ember. ;)
Ebben a motorban tenyleg az a jo hogy Botond szerelte - mert amugy kb piaci aron(alku utan) van: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=557918&command=ugras&screenwidth=1024 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=735702&command=ugras&screenwidth=1024
Kar hogy nem 400 v 450-es :(
    

ztaki 965 2006. augusztus 15. 10:56   Válasz erre: 964
polya: azért ez még csak elvi lehetõség, mert ha a drz nem megy el izibe, akkor eladja másnak - én meg nem fogok mindneáron ragaszkodni hozzá... egy 2002-es ktm exc 520, amiben tuti, hogy 9800km van és végig a botond szervizelte...

Mentem vele - ugy érzem, hogy birnék vele... talán.
    

polya 964 2006. augusztus 15. 10:24   Válasz erre: 963
csak aztan nehogy korhaz legyen a vege ;DDD exc-t milyet?
    

ztaki 963 2006. augusztus 15. 08:22   Válasz erre: 961
Gunyi: az egyik haver megunta a ktm-jét és kézalól jó áron átvenném tõle... két mocira meg nincs pénzem...
    

gunyi 962 2006. augusztus 15. 08:01  
jah, s mielõtt még el nem felejtem, most vasárnap (augusztus 20) Hartán a crosspályán is lesz verseny, s ha minden igaz, lesz Sherco tesztnap is.
Külön futam az endurok és a crossmotorok.
Ne gondoljatok hu de nagy tömegre meg nevezõre, inkabb házi megmérettetés, de bárki nevezhet!

Szeretettel várok mindenkit - taki, polya, pacel?
    

gunyi 961 2006. augusztus 15. 07:26  
hali mindenki,

végre én is hazaértem a nyaralásból, taki, kösz hogy megosztottad velünk a verseny hírét.
Én egy másiuk fórumon olvastam:

AUGUSTUS 27! MÓR! Meghívásos és amatõr ENDUROCROSS VERSENY!
Az amatõr kategóriába bárki, bármivel nevezhet. Ne hagyjátok ki. Ha egyszer ki szeretnéd magad próbálni, akkor most itt a lehetõség. 2 óra féktelen mocizás egy király pályán.
Most megmutathatod, hogy nem csak a vetésben „tudsz” motorozni.

Ez is érdekes lehet, még nem tudom melyiket nézzem meg.
Indulni egyiken sem fogok, mert gyenge vagyok hozzá mint az algopyrin, de nézni nagyon jó az ilyet.

Taki, miért adod el a DRZ-t? Meguntad, vagy veszel egy újabbat?


    

ztaki 960 2006. augusztus 15. 06:48  
Mindenkinek: (de fõleg a Dabas környékieknek...)
http://img.index.hu/imgfrm/3/8/0/5/BIG_0001833805.jpg

Pacel: igyekezz - mert nem sokára motoroznunk is kéne...

Polya: egyenlõre megtorpant az aranyat tojo tyuk, igy kicsit sokalom a nevezési dijat... keresni kellene szponzort... :-) Arról nem is beszélve, hogy igazán nagy kihivas mi lehet egy Bp-Makó motorozásba...?
Mi lenne ha biciklivel mennénk? - abba tuti, hogy belehalnánk... :-)
Mi lenne, ha nem neveznénk? Szabadországban élünk - az utvanol végig szabad területeken visz... max. nem kapunk pecsétet róla... - és?

Más: eladom a DRZ-t, ha érdekel valakit - teljesen hibátlan, végig szervizelt... stb...
    

pacel 959 2006. augusztus 14. 20:24  
Még nem értem rá lefényképezni, talán a héten sikerül.
    

polya 958 2006. augusztus 14. 09:36   Válasz erre: 957
a motorok kepeit az arokugras utan. ;)
    

pacel 957 2006. augusztus 13. 20:11  
Milyen képeket?
    

polya 956 2006. augusztus 13. 19:42  
pacel nem toltotted fel a kepeket :)
    

polya 955 2006. augusztus 13. 15:27   Válasz erre: 954
nem tudom hogy lehet-e indulni csapatban - irtam nekik mail-t ezugyben de meg nem valaszoltak :(
en mindenkeppen megyek ha lesz uzemkepes motorom ;D
gustaw is azt mondta hogy 100% hogy jon, ill taki is ha talal butykosgumit az innovara ;)
    

pacel 954 2006. augusztus 13. 10:12  
Csapatban indulnánk vagy egyénileg,remélem rugalmasak lesznek a gépátvételnél. Mikor dõl el hogy biztosan megyünk e mert akkor lessz a tiltakozó demonstráció is.
    

polya 953 2006. augusztus 13. 08:35   Válasz erre: 952
vagy egy drz-400 asat :D nem hiszem hogy tul nagy ellenorzes lenne, de majd kiderul gyere el ugy hogy helyszinen nevezel.
    

pacel 952 2006. augusztus 11. 23:24  
Taki kár hogy nincs rendszámom a DR-Z-hez pedig jó bulinak hangzik. Tegyük fel rá a cbr-ét.
    

polya 951 2006. augusztus 11. 11:43   Válasz erre: 950
en szivessen veled tartok de akkor az xt225-el gyere vagy a drz400al ;D 7500ft a nevezes. vagy szerezz nekem is egy innovat kolcsonbe ;DDD
    

ztaki 950 2006. augusztus 11. 08:47  
Most jottunk vissza a "nyaralasbol", ahova termeszetesen lefutoztam ket mocit is, mert az asszony épp motoros tanfolyamra jár - igy egy kis edzes jot tesz neki... :-)
A lenyeg: en a honda innovat vittem (egy 125cccm-es oszver...) ezzel "terepeztem"... s epp azon gondolkodtam, hogy jo lenne vele szervezni valami orult offroad turat... :-)
Ez a Bp-Mako épp kapóra jön. Ha van valakinek kedve velem tartani - akkor lehet, hogy bevallalnam - persze csak ha nem horror aron lehet nevezni.
    

faki 949 2006. augusztus 10. 20:42  
http://www.budapestmako.hu
    

kilajsanyi 948 2006. augusztus 10. 16:13  
Szerintem a rendõr is baszottul élvezheti....

http://origo.hu/motor/20060809quadot.html
    

polya 947 2006. augusztus 8. 23:20   Válasz erre: 946
de eleg jol birja: 1000+km + enduropalya + nagynyomasu mosoval kimostam kivul belul a tokot es meg mindig fentvan.
    

polya 946 2006. augusztus 8. 23:18   Válasz erre: 945
ez taki megoldasa csak az en motoromon van ;)
    

faki 945 2006. augusztus 8. 14:02  
Annak aki nem olvasná az oldalt, hogy lássa Polya megoldását: http://www.pdamania.hu/content/6318/
:-)))
    

ztaki 944 2006. augusztus 8. 08:17   Válasz erre: 943
Hát az idõjárásnak és Csizmadia Botond útvonalválasztásának köszönhetõen a különbségek elmosódtak... ;-)

De komolyan - mindneki nagyon jól érezte magát és szerintem mindenki jót is motorozott... sajnos a határnál szopattak minket az utadómatricával... de ettõl eltekintve tökéletes volt.
    

polya 943 2006. augusztus 7. 09:20   Válasz erre: 942
"vegig esett" - akkor meg szerencse hogy nem mentem ;D
nem voltak nagyok a kulombsegek Cs.A. <-> FaradtEmber?
    

ztaki 942 2006. augusztus 7. 07:58   Válasz erre: 941
Megjöttünk romaniából - képzeljétek Csorba Ákos is velünk volt... hejjjjj... életem egyik legjobb endurózásán vagyok túl... szinte végig esett. :-)
    

gunyi 941 2006. augusztus 4. 11:30  
sajnos nekem is ez a hónap nem nagyon jó, csak szeptember közepe szerintem.
    

polya 940 2006. augusztus 4. 10:30  
jobban huzzatok neki olaszbol korabban haza ertek es a lendulet elvisz egybol szeged helyett sirok-ig :)
szerintem futoval kene menni mert 2 nap alatt pont nem lesz ido a hegyekben motorozni ha labon megy az ember.
    

ztaki 939 2006. augusztus 4. 09:29   Válasz erre: 938
es en is azon a hetvegen erkezem haza olaszbol... tehát mondjuk a kovetkozo talan nekem is jo lenne... bar a tavolsag eleg nagy visszatarto erovel bir... ;-)
    

polya 938 2006. augusztus 4. 09:23   Válasz erre: 937
azon a hetvegen lesz a hungarian baja - kepeket varjuk
    

pacel 937 2006. augusztus 3. 21:08  
Augusztus 20 környékére szeretnénk tervezni a siratófal megmászását. Gunyi a tüntetésen biztos találkozunk vagy mehetünk eggyütt ha erre jöttök. Megpróbálom majd a Cagiva képét felrakni most már elég egyszerûnek tûnik.
    

gunyi 936 2006. augusztus 3. 11:38  
jó ötlet, ha lesz is túra akkor ha lehet ne 9-10én legyen, mert a nagykörúti tüntetésre mindenképp szeretnék felmenni.
    

polya 935 2006. augusztus 3. 09:44   Válasz erre: 932
en is pont ezen gondolkoztam - en indulni akartam csak aztan nem jutottunk el odaig es annyira nem is zavart mert nem voltam benne biztos hogy ki tudom alkudni hogy ne kelljen belepot fizetnem azert hogy 1x felmenejek...
viszont a kozeljovoben elmehetnenk arra egy "pot" siroki hosszu hetvegere ha ez az elozo mar ilyen balul sikerult nektek - de mehetnenk akar futoval is - ahol takival aludtunk ott van 30km-re es teljessen kulturalt szallas - szerintem hirdessetek meg egy turat ossz elejere - ill ha arra megyunk akkor a ceredi endurocross palya sincsen messze ami szinten erdekes lehet.
    

Kóbor 934 2006. augusztus 3. 08:49  
Ebben is van egy jo jelenet: http://videobomb.blogter.hu/video/Esesek_utkozesek_mellefogasok
    

gunyi 933 2006. augusztus 3. 07:32   Válasz erre: 932
pacel, én voltam arrafelé többször is más idõpontban mint a mot.találka, s mindig be tudtam menni, nincs ott a kutya sem, ugyhogy szerintem nyugodtan rápróbálkozhattok ha arra jártok.
    

pacel 932 2006. augusztus 2. 21:37  
Lehet hogy a hill climb-en indulók többen felértek volna ha megfogadják aprilliás most már ktm-es János barátunk tanácsát miszerint ájjá a motoron vazze. Szivesen elmennék versenyen kívül bohóckodni oda egy kicsit feltéve hogy be lehet oda jutni.
    

pacel 931 2006. augusztus 2. 20:36  
Taki ajánlanám a Fekti féle tescos iránytût amin még csengõ is van.
    

ztaki 930 2006. augusztus 2. 08:32   Válasz erre: 929
ezek szerint a te mocidnak elvileg kutya baja... szerencsére. :-)

A siroki dombot egyszer en is szivesen megneznem :-)
A videok es a kepek soha nem adjak vissza a valos meredekseget, de azert a kapartatasbol sejtheto - meg hat ugye gondolom nem veletlen hullanak vissza az emberkek... ;-)

Sajnos tegnap elloptak a Pda-telefonos-gps-emet... ugy, hogy ugy dontott a csalad, hogy tobb technikai kutyube nem invesztalunk be - mert igy mar iden nagyon-nagyon sokat buktunk... inkabb nyarlni megyunk es veszunk egy iranytut... ;-)
    

pacel 929 2006. augusztus 1. 22:02  
Na megnéztem a videót ez a kameraállás nem adja vissza a hegy meredekségét én csak a 60-as táblánál álltam, oda is allig tudtam gyalog felmászni. Viszont a pereceket jól lehet látni, Taki én nem tudok annyit írni mint te mert a mi turánk nyúlfaroknyira sikerült. Szóval 2 nappal ellõtte elkezdtem készülõdni bejártam az Örkény-Újhartyán szakaszt hogy minnél szivatósabb helyekre vigyelek titeket. Megjavíttattam a defektet vettem belsõt meg pompát stb. 1-kor indultunk a tankolás után az Aprillia nem indult el, sebaj kicseréltük gyorsan a Cagivára. Haladtunk tovább eközben találkoztunk a helyi menõ csávóval aki csatlakozott hozzánk. Na ekkor kezdõdtek a gondok mert a János barátom a KTM-jével elkezdett vele versenyezni, a többiek meg azt hitték hogy õk is úgy tudnak menni az ismeretlen terepen. Szokás szerint én zártam a sort, a portól meg csak annyit láttam hogy az ellõttem haladó két motor eltünt. A Yamahának megsérült a hûtõje a Cagiva még rosszabbul járt az elsõ kerék egy L betûre hasonlít szóval nem kell neki sztender hogy megálljon. Karesz aki vezette olyan kemény úgy szorította a kormányt hogy letörte mindkét kormányvéget, meg lefejelte a mûszerfalat. Az anyagi károkat leszámítva jól megúsztuk, Igazmondó szerint meg, szívtunk szokás szerint mint a torkos borz.
    

Kóbor 928 2006. augusztus 1. 11:15   Válasz erre: 927
Nagyon jó videó!
Vicces, ahogy a sajátépítésû gépekkel próbálkoznak :-) Azért csak tudnak valamit ezek a motorgyártók...
    

ztaki 927 2006. augusztus 1. 09:08  
Pacel: most komcsiból... ne hagyj már minket itt kétségek közt gyötrõdni... tessék szépen részletekben menõleg elmesélni, hogy hogyan is esett az eset! :-)
Kezd ott, hogy reggel, amikor kikeltél az ágyból a kedvesed karcsu kéze kinyult utánad és visszarántott.... - ne hagyd ki a pikáns részeket se! ;-)


Polya talált egy videot a falmászásról: http://www.husaberg.hu/page5/page27/files/sirok06.wmv
    

polya 926 2006. augusztus 1. 06:45   Válasz erre: 925
Pacel: Eleg tomoren sikerult osszefoglalnod a tortenteket :)
    

pacel 925 2006. július 31. 19:09  
Lassan járj tovább érsz azt hiszem ez ami esetünkre igaz is lett volna.
    

ztaki 924 2006. július 31. 11:44   Válasz erre: 923
gunyi: én is azt mondom, hogy polya nagyon-nagyon ment... csak amikor ketten voltunk, akkor nem akart... de hogy miért...
S tuti, hogy a gps is szerepet játszott - mert pl. hazafelé azért már elég nagyokat eset - mert nem figyelte a gpst... :-))
    

gunyi 923 2006. július 31. 11:36  
taki, nagyon jó a beszámoló, polyának meg köszi a képeket.
Én is közzétenném szivesen az enyémeket, de nem tudom hova lehetne felrakni?!

Annyit tennék hozzá a beszámolóhoz hogy polya szerintem nagyon jól ment, legalábbis miután mi is csatlakoztunk. Furcsa volt nekem hogy milyen könyen vett egy-két akadályt - dehát hiába, a rutin az rutin:)
Ma megnézem hogy áll a légszûrõm, mert nem takaritottam ki azota, szombaton elfelejtettem, tegnap jutott eszembe mikor hazaértünk:)

Az a rozogahíd-átkelés az elég meleg volt így utolsónak, de megvolt hálisten. A por az meg durván sok, de nem mutatkozott azóta sem utójele a szervezetemben:))

Valóban mondhatjuk hogy elmentünk terepen Sirokra, igaz hogy az utolsó kb 15km beton volt, de elõtte mentünk 300at földön, ezen arányok tudatában már tényleg mondhatjuk:))
    

polya 922 2006. július 31. 09:42   Válasz erre: 921
ja a beszamolohoz tartozo kepek: http://motoros.bnet.hu/kepek/060729-enduro-istenmezeje/
    

ztaki 921 2006. július 31. 09:16  
Gyors beszámoló:
1. nap (péntek)
Hajnali 6 körül keltünk Polyaval (aki már csütörtök este leutzott) - balázst ismerve már kicsit sem csodolkoztam, amikor a 7 órás indulásból 8 lett... de legalább megvolt a motiváció, amiért lehetett húzni. :-)
Akarom mondani lehetett volna, mert Polya a fejébe vette, hogy nem pörgeti a mociját 5e felé... igy, ha 60-65nél gyorsabban mentem azonnal lemaradt és rendre elvétette a kanyarokat - anyáztam is rendesen.
Bár igy utólag valószínûleg csak még álmos volt az ipse, mert 12 után meg már nekünk okozott gondot tartani az õ tempóját... :-) Szóval Polyával - csak délután!
A lényeg: 12 elõtt 20 perccel értünk a megbeszélt örkényi találkára, ezért a környékén meg vadultunk egyet - megmásztuk egy lõdombot minden irányból - többször is.
12-re legurultunk a falutáblához, ahol már várt ránk Gunyi és Zoli... a hõségre való tekintettel, meg mert Polyán jelentkeztek a kiszáradás jelei - kerestünk egy kocsmát, ahol férfiasan befagyiztunk (még mindig fáj a torkom).
S immár 4-en folytattuk utunkat Nagykáta irányában - sajnos a por miatt elég darabosan tudtunk haladni, de hamar ráéreztünk az ízére... Kifejezetten jót motoroztunk, ami leginkább annak volt köszönhetõ, hogy Polya valahogy átértékelte az 5e-s fordulatott s néha 80-nal se sikerült utolérni... azért hihetetlen, hogy a kis DR-en milyen heptikusan mukodnek a muszerek... ;-)
Nagykáta elõtt Balázs megmutatta nekünk a helyi vagánycsávó választót - egy meglepõen dimbes-dombos enduró pálya képében... sajnos mi csak késõn vettük észre, hogy most a megmérettetés ideje jött el... igy egy általam indított dominó következtében csúcsközelbõl visszasodortam Zolikát és Gunyit is... :-) , akinek ennek következtében el is ment a kedve a domboldaltól... de zolika azért még megpróbálta párszor. Szóval, ha eddig nem is, de itt mindenki túl esett az elsõ motorfelállításon. (Polya mondta, hogy vasárnap valami helyi félõrült egy gyorsaságival is majdnem felment... - igy máris kisebbnek érzem magam. :-))
Nagykátán láncspréztünk (és a következõ 2 napba és 750km-en többet nem...) és irány Sirok.
Balázsra bíztunk a tura vezetését, mint az egyetlen helyismerettel rendelkezõ emberre. Persze õ hagyományaihez híven inkább a GPS-re hivatkozott mintsem ismereteire... :-)
Talán ennek köszönhetõen (már mint, hogy menetkozben 60-80km/h sebességnél többet nézte a mûszert mint az utat), balázson kívül mindenki megszerezte élete legnagyobb esését.
A sort döntetlennel indította szerény személyem és Zolika. Mindketten nyomvájut fogtunk és mindketten óriásit buktunk (még mindig sajog a vállam...). Ugye mondanom sem kell, hogy innentõl kezdve még visszafogodtabb lett a tempóm... :-)
Aztán a hegyvidék kezdetén - valószínûleg már a fáradság is közrejátszott - Gunyi zúgott egy akkorát, hogy már a nézésébe is belerokkantunk... szegény kölök, majd 5 percet csak nyögni tudott.... :-( (persze, hogy nyomváju, de még, hogy milyen...).
Polya mint mondtam a GPS-szel volt elfoglalva igy nem volt ideje esésekkel, nyomvájukkal foglalkozni... ugy ment elõl mint, aki aszfalton megy... amire észerevette, hogy lassítani kellene mert mondjuk egy traktor 50cm mély nyomvonalat hagyott - már túl is volt rajta... Szóval mint mondta: "Sebesség!"... :-)
Csak egy-két érdekesebb szitu az útról:
1. a nagy eséseket már mondtam.
2. persze voltak kisebbek is (elég sokan...) Mert ugye a nagy porban nem mindig láttuk, hogy a következõ kanyar hányfokban és merre várható - szóval voltak rendes kisodródások is... Ugye Zolika? ;-)
3. Rengeteget mentünk szántón, tarlón és gyepen is... itt is voltak meglepetések. Pl. egyszer egy csatornán kellett átkelni, amin a híd úgy nézett ki, hogy két tartó oszlopon keresztben rögzítetlen rönkfák (nem túl vastagok..)... Persze balázs észre se vette, hogy min megy át - mert épp az északot keresete... De nekünk "látóknak" elég nagy lelkierõ kellett, hogy neki merjünk indulni... Gunyi jött a végén akkora vehemenciával, hogy csak úgy szálltak a hidat alkotó rönkök a honda alól... De végülis mindenki épségben átért.
4. Találkoztunk méhekkel is - ilyenkor próbáltunk nagyívban kerülni... az egyik ilyen kerülésnél - irány a szántás... csak, hogy a szegedi szántásokhoz szokott embert ugye meglepi, ha a kifordíott földbõl alkotott rönkök sziklakeménységre aszalódott kõvekhez válnak hasonlóvá... ugy álltam fejre az egyiken mint az annak a rendje... Polya mondat, hogy "Sebesség! Bazzeg... sebesség...!" Szerencsére a következõ pillanatban már õ is feküdt... (elhet, hogy GPS-esznie kellett volna??). Úgy, hogy még nagyobb ivben kerültük a méheket - mert most már a szántást is kerültük... igy esett, hogy egy csatorna partján közelíettünk a rá merõleges útra - én marha elõ...
Az út mellett, hogy a víz ne az úton álljon egy mély árkot ástak a helybeliek a csatornaig... amit persze az idõk folyamán benõt a mellig érõ gaz - ugy, hogy csak akkor vettem észre, amikor át szaltóztam a kormány felett... Csak segítséggel tudtam kiszendi a moci elejét a csapdából... persze mivel okos és nagyképû is vagyok - igy az úton áthaladva eszembe sem jutott, hogy a tulsó oldalon is van árok... itt szerencsére nem volt olyan merõleges a fala, tehát egy nyelvátharapással és kisebb gázfröccsel végülis vettük az akadályt... Amugy a többek nagyon kafán ugratták ezek a gödröket. De a lényeg még csak ez után jött - mert az ut, amire kiértünk persze, hogy belehajtott a csatornába - átjutásra esélyünk se volt és az árkokat se akartuk ujra megmászni, tehát irány a csatorna mentén tovább - csak hát a csatorna partját szegélyezõ szúrós bogrok és a mellette húzódó napraforgó tábla között 20 cm-es rész maradt csak... ahol igazatok van, hogy a kerék lazán elfér... :-)
Szóval átszenvedtunk közel 1 km-t... szerintem mindenki megtapasztalta, hogy milyez az ha egy napraforgó kupán csap... :-)
5. néha cserje falon kellett áttörnün, ahol Zolikával kidolgoztt medótus szerint néha csak a motort küldtük elõre... :-)
6. és persze egész úton kurva meleg volt - és por és meleg és por ja és meleg... meg por.
7. volt még sok minden - de a lényeg: hibátlan endurózás volt a javából! (Ja jut eszembe egyik bányavidéken Polya is eltünt (átszalltózva akormány felett) egy begazosodott esõ elvezetõben...).

Sajnos gunyi esését követõen kicsit romolott a morál - ami nem az esésnek hanem inkább annak volt köszönhetõ, hogy már kezdett igencsak sötétedni és Siroknak még se hire - se hamva...
Ugy, hogy kettõ váltunk - Gunyi, Zoli kiment betonra... Polya meg én megpróbáltuk a terpet... Nem jutottunk nagyon sokra vele - mert egy vadász társaság épp lõdözött a környéken és igy eltréítettek - majd amikor épp kijutottunk egy kövesútra el húzott mellettünk két vad endurós és hát nem tudtunk ellenállni a csábításnak - utánunk eredtünk (persze, hogy Gunyiék voltak...) szóval a végét mindenki aszfalton tette meg... ami Sirokig kb 11km-t jelentett...
Tehát összeségében én el tudom fogadni a tényt, hogy Szegedrõl egy nap alatt nagy kitérõkkel felmentünk terepen Sirokra...
Polyával még átgurultunk Istenmezejére, mert nekünk ott volt szállás foglalva.
A szállás jó volt - szinte már komfortos.... ha arra jártok nézzetek be ti is! Képzeljétek 2000ft/fõ/éj és ebben benne van a reggeli,ebéd, vacsora is...!!!!!! Ja és 18e/fõ/hétért gyerek nyaraltatást is vállanak - majdnem otthagytam Polyát... ;-)
Szóval lezuhiztunk - ne tudjátok meg, hogy mi jött le rólunk... :-)
Aztán rápihentünk a holnapra...

2. nap (szombat)
Reggeliként megettük a tegnapi vacsora maradékot (lehet, hogy ezért csak 2000?? ;-)) Szedelõzködtünk és irány Sirok - megnézzük a motoros tálkozót.. Polya két nyomvanalat nézett ki: egy 60km-t és egy 30km-t... ugy gondoltuk, hogy a 60-n megyünk, a 30-on jövünk és kész is.... ja... meg GPS... :-)
Szóvel elindultunk... egészen klassz kis utakon mentün, aztán egyre bozótosabb, nyomvájúsabb... a végén már az egyes is soknak tünt... S végül az út is feladta a kilátástalán küzdelelmet a burjánzó természettel - és amikor a bokrok és cserjék szövetségeseként egy patakocska is társult - feladta és megszünt... de mi kemény endurósok (?) nem adtuk ilyen könnyedén. Ha út nincs jó lesz a patak is... ott legalább nincsen bokor. :-) Szóval a patakocska (alig volt vízbenne és az alja is inkább sóderes mint köves - barátságos.) medrében próbltuk áttörni az elõttünk álló "vadonon"... Már-már úgy tünt, hogy nyerésre állunk, amikor is egy szurdokszerû helyen keresztbe dölt fák állták az utunkat... Elõre nem visszafeké meg csak a gyávák... szóval jobbra vagy balra? :-)
GPS-szerint balra... Hát ha az elõzõ nap a Polya féle pálya meredek volt, akkor ez rátett vagy 2-3 lapáttal... életembe nem csúsztam még ilyen jót háton visszafelé - mikozben azért imádkoztam, hogy csak egy fa nekem ne jöjjön... :-) Szóval nem mondom, hogy elsõre... de végülis talpon értünk fel mindketten (szerintem a siroki falmázáson is értékelték volna teljesítményünket... ;-)). S ha már fenn vagyunk jöhet az erdõzés... de sajnálattal fettük észre (kb. 1-2 órás kemény közdelem a meleg ellen...), hogy be vagyunk kerítve... az erdõt áthatolhatatlan tövises cserjés határolta - képtelenek voltunk kitörni belõle...
Szóval ha felfelé meredek volt - lefelé talán még félelmetesebbnek tünt a szurdok fala... de igy legalább elmondhattunk kiérve a fõútra, hogy kb. 2 órás igen kemény küzdelemmel 0 km-t haladtunk... :-)
S mivel a hõguta is kerülgetett (szerintetek is nagyon-nagyon meleg volt szombaton??), megpróbáltunk fõbb utakon maradni - persze a fakitermelõk által kijárt, de végülis sohova se vezetõ utak még igy is meg-meg tráfáltak néha. A helyzetünket sulyosbította, hogy Polya lován elzabadult az önindító - vagyis, ha gyujtást adott - akkor elállíthatatlanul beindult az önindító és csak terkert-tekert... vegül valami kábel széthúzásával lehetett csak leállítani... Szóval nem volt ildomos a kis dr-t lefullasztani, mert az indítás a félmotor lebontásával járt - amibe a végére már elég nagy rutinra tett szert balázs.
ValamiPéteren tankoltunk és élveztük a benzinkút klímáját... heverésztünk és gondolkdotunk, hogy hogy a fenébe lehet már déli 12 óra?? eddig a siroki távnak még az 1/3-t se tettük meg...
Kipihenve újjult erõvel vetettük bele a környék barátságtalan növénytakaróval bíró hegyeibe... Már-már úgyéreztük, hogy igen... ez már valami... sorba vettük az akadályokat... a patakokat, a hegyoldalakat, a fenyõ erdõket, a feldühödött helybélieket, a nádasokat... és igen megcsillant egy templom torony... csak nem megérkeztünk... - végre.... aztán a falutábla: "ValamiPéter"... jé 2 órája itt tankoltunk.... bazzeg Polya a GPS-t... ;-)
Szóval a szombatunkra ez és a gyülekezõ felhõk tették fel a koronát - elindultunk vissza a szállásra, hogy kipihejük a nap fáradalmait és megússzuk a zuhét.
Útközben találkoztunk a helyi vágonyokkal, akikkel is megpróbáltuk megbeszélni, hogy holnap - kisérjenek már ki minket a hegyekbõl - mert ha ugy haladunk mint ma - akkor egy hónap múlva is a mátrát járjuk... sikerült megbeszélni, hogy reggel 8-kor találkozunk és õk segítenek eljutni nekunk Bárnáig... Megnyugodtunk.
Hazaértünk - beszélgettünk a vendégekkel, a tulajjal... egyszóval - csendéllet, ja és zuhogó esõ...

Közben a kisördög azért nem hagyott és menéztük, hogy hol is van ez a Bárna... :-)) hát hagy ne mondjam... nem, hogy kintebb hanem még bentebb kerültünk volna a hegyvidékbe... ugyhogy abban maradtunk hogy gps helyett az érzéseinkre próblunk majd hagyatkozni... :-) Hej de naivak voltunk... és de jól jött volna Fektibi iránytûje... :-)
Egy szegedi endurós ma akart kövön legurulni hozzán, hogy a vásarnapi visszautat együtt együk meg - sajnos az országos esõzés miatt esti 10 óra körül Szolnok magasságában feladni kényszerült...

3. nap (vasárnap)
Kicsit esett még reggel is... ezért a 7:30-as felkelésünk 6 órásnak tünt ... sajnos a szállásadónk is igy érezhetett, mert a beigért reggeli + uticsimag csak nem akart megérkezni... végül ezek nélkül indultunk el. Polya szemében a fájdalomról melódrámákat lehett volna irni... :-)
A sárc (tudjátok a helyi vagány...), kicsit húzta a fogát mikor megérkeztünk... szóval látszott rajta, hogy nem sok kedve van hozzá - ugy, hogy megköszöntük neki a szándékot és elindultunk a szerinte járhatatlan erdei utakon... ebéli meggyõzõdésében kb. 10 perc múlva már mi is kezdtük egyétréteni... de az agyagos korcsolyapályás feljárót letuda úgy dönöttünk, hogy ennél szarabb már nem lehet - irány tovább...
A már jól ismert "ValamiPéter"-en tankoltunk és közben épp arról beszélgettünk, hogy lényegében csak sirokig kell eljutnunk, mert onnan 11 km hiján tudjuk az utat - és azon az úton csak egy patak átkelés (a bányáknál) okozhat gondot, ha nagyon felduzzadt, mert már idefelé is csak gõzölgõ motorokkal tudtunk árjönni rajat, amikor is az egyik tankoló autóbl egy fiatal ember aztmodja, hogy õ tudja tutit... és el is mondat nekünk... Õ tegnap épp sirokról menekült haza enduróval a jégesõ (?) elõl... és lemondta az utvonalat, ami persze túl sok információ volt, de azért mi mindnet elkövettünk, hogy megjegyezzük... :-)
Az általa diktált utvonalon indultunk... kb. félóra sárdagaztás után elgondolkodtam, rajta, hogy vajon segíteni szeretett volna - vagy csak úgy volt vele, hogy ha már õ peszopta ezt az utat - nekünk se legyen jobb... :-) De végülis azt kell, hogy mondjam - végig élveztem... sõt a végén még egy-két igen szép és gyors szakaszt is sikerült elkapnunk.... nagyon jól haladtunk... megnyugodtunk...
De azátn elértünk kb. sirokig... amit abból veggünk észre, hogy rengeteg motoros dübõrgött az úton... Hát eddig volt elmagyarázott nyomvonalunk - most meg egy csábítóan szép út állt elõttünk természetesen a menetiránynak megfelelõ tájolással - csak az a fárnya "Magánút, behajtani tilso" ne lett volna rajta... De nem bírtunk ellenállni (már csak azért is mert a kövesen kívül más alternatíva nem volt...) Mentünk... kb. 10 km-t végig hegynek fel - jó kis szerpentín volt... általában két kerítés között, míg a végén egy lelakatolt kapuhoz nem értünk... nofene... elõre nem oldalra a kerítések miatt nem... Vissza... kb. félúton találtunk egy lájárót... végre... újabb 10 km... újabb keresztezõdés, de ismerõs... ja, hogy itt már jártunk... akkor ez jó kör volt... Vissza az egész ki a kõre, be az elsõ faluba...
(Kisvánra vagy mi .. Polya?) Innen a sárga jelzésen keresztül indultunk el - ami nehezen indult (pl. egy szeméttelepen keresztül, hatalmas rejtett nyomvájukkal...) és sokkal durvábban folytatódott fent a hegyekben mint gyalog ösvény... De nagyon élveztük - végre egy kis igazi hegyvidéki endurózás... Volt itt minden, patak, híd, emelkedõ, lejtõ és szikla, de rengeteg - valahol a Kékes mellett haladtunk el valami nána irányába...
Jó hosszu volt a turista út...ugy, hogy megállítunk kocsmázni, ahol is elmondták, hogy merre kell tovább mennünk - de a lelkünkre kötötték, hogy nagyon vigyázzunk mert olyan kátyuk vannak arra, hogy lehet, hogy csak hetek múlva talál meg bennünket valaki az alján... No ez kell nekünk! Lelkesen tovább - azát ledöbbenve tapasztaltuk, hogy a megadott ut elsõ oszutályu aszfalt... madj 2. osztályú és végül tényleg romániai melankólikus hangulatban kerültünk... de azért csak aszfalt maradt... :-( Látom a polyát, hogy a GPS helyett a nagy kártyút keresi, hogy magáéva tegye... de csalódnia kellett... és már ki is értünk a hegyekbõl.

Az alföldi rész nagyon hasonlított a péntekire azzal a különbséggel, hogy most nem gps szerint hanem inkább csak úgy "arra" mentünk... szoputunk is egy-két fõcsatornát... de lényegében jól haladtunk.
A tervezett 14 órás érkezés tartottuk NagyKátán... amikor is telefonált a nyaralásból hazatartó kedvesem, hogy ugye tudok róla, hogy nála nincs lakás kulcs... - tehát kezdtem sietni.
Legnagyobb meglepetésemre - az amugy a következõ dombig is utánfutóval menõ Polya - azt mondta, hogy egy darabig velem tart... Emberek - polyából lehet, hogy hosszútáv futó lett???? Õ ment elõl én meg utána.. .kifejezetten jó tempót diktált, jó kanyarokkal... de aztán kezdett gyanus lenni, hogy már megint GPS... és persze... az elsõ megállánál megnéztem az én gps-met, ami szerint kb. 90 fokkal a helyes irányra merõlegesen haladunk... :-) Polya szerint - "de legalább haladunk...."... Mint kiderült Cegléd helyet újszászt adta meg célpontnak... :-) Még szerncse, hogy nem sirokat... :-))
Szóval elváltunk én haza - polya meg (ha nem ültök, akkor mos üljetek le!), a haverokkal ki a pénteken már említett endurós pályára...
Útközben rengeteg tócsát kellett megmásznom, minek következtében egyszer csak leállt a drz... elment a gyujtás... Szétkaptam - a fõbiztosítékot vágta ki - még szerencse, hogy volt nálam tartalék - amit berakva természetesen röktön ki is vágott... :-)... ja, hogy elõbb az okot kellene megszüneteni... :-))
Lebontottam a fél elektormosságot (sajnálom a szerelõt, aki majd visszakábelezi...) mikorra és megtaláltam az átázott féklámpa kapcsolót... Ja és persze még mindig volt nálam biztosíték... - de csak azért mert egyszer már jártam igy... :-)
Gábor barátom (tudjátok a ktm-s csipõcsont törött - lábadozás végén...) kijött elém kecskemétre és innen együtt nyomtuk az ipart ... nagyon jó tempót mentünk, de igy is 7 után értem haza... ahol is kedvesem életében elõször tuti, hogy õszintén azt mondta, hogy nagyon hiányoztam neki... de én láttam, hogy csak a kulcsomra fáj a foga... :-)

Hát kb. ennyi történt majdnemSirokon.
Polya: várom a képeket!
    

polya 920 2006. július 31. 09:15   Válasz erre: 918
gunyi: igen odafele az utolso 30km-et betonon tettuk meg, es hazafele 2x10km-t is, hazafele nagyon jo sar volt az ut elso feleben, kata fele mar kezdett kisutni a nap de meg ott se nagyon poroltak az utak.
    

Kóbor 919 2006. július 31. 08:53   Válasz erre: 918
Gunyi, nemtom, hogy hogy esté és hogy sérültél, de ha belilult, akkor nézesd meg, mert lehet szalagszakadásod, amit ha nem kezelnek idõben utána nagyon szar lesz. Ne vedd félvárról! Mielõbbi gyógyulást!
    

gunyi 918 2006. július 31. 07:30  
jo reggelt mindenki,

nagy nehezen én is beértem a meloba, még hajtani sem volt kedvem mar reggel.
Azt kell hogy mondjam összességében nagyon jo volt ez a hétvége, leszámítva a szombat reggelt, mert akkor fájt a legjobban mind2 bokám, de estére jobb volt, vasárnap reggelre meg egész jó, bár a csizmába azért kicsit nehezebben ment bele a lábam. Este észerevettem hogy a jobbos be is van lilulva, de sebaj, több is veszett mohácsnál.

Végülis betonon jöttem haza Vasárnap a többiekkel. 3szor találkoztunk rendõrrel de nem állítottak meg hál isten:))

Polya, ti is végülis betonon jöttetek akkor? Hogy alalkult a szombati napotok? Sok esõt kaptatok?

Szerintem a buli nagyon jó volt (esõt leszámítva), koncertek nagyon-nagyon jók. Csináltam Hill Climb fotókat is, majd elküldöm neked.
Amugy a Tóth Ádám ment fel egyedül RMZ450el, nem volt semmi!
    

polya 917 2006. július 30. 21:45   Válasz erre: 916
"latod ezert nem szabad szaguldozni" :) (ezt lehetoleg csak az reagalja le aki ismer...)
nektek lett valami bajotok? motorokkal mi lett? nem csinaltatok kepeket? en holnap feltoltom a turan keszulteket, aztan Taki majd ir hozzajuk koritest.
Gunyi bokad hogy van? - johettetek volna tovabb terepen mert alig tudtunk menni 3-4 km-t vadaszok altak az utunkat :(
a buli milyen volt? hegymaszasrol nem csinaltatok fotokat - kar hogy nem jutottunk le sirokig biztos megnyertuk volna :)))))
    

pacel 916 2006. július 30. 13:55  
Taki várom a túra teljes leírását. Sajnálom hogy nem sikerült csatlakozni de az elsõ 20km alatt tönkrevágtunk 3 motort. Nagyjából 60-as sebességgel nem tudtunk átugratni egy 4 méter mély árkot amit a nagy portól nem is láttunk. Így utólag azt mondom szerencse hogy nem halt meg senki közülünk. Úgy halottam a Gunyi is takart egy marha nagyot, remélem épségben hazaértetek.
    

pacel 915 2006. július 27. 21:52  
Bocsánat helyesbítek Bodonyban fogunk tanyázni a teljesség kedvéért. Sajnálom hogy nem jöttök felénk megmutattam volna pár szivatós szakaszt, de majd legközelebb.
    

ztaki 914 2006. július 27. 16:13   Válasz erre: 913
akkor a holnapi viszont látásra... én már nem leszek gépközlben
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők