imo | 3253 | 2008. március 3. 21:52 |
Hi mindenki ! Sajnos kérdésessé vált részemröl az évadnyító :-( Nagyon úgy fest,hogy korházban leszek :-( De bizom benne,hogy a dokik gyorsan végeznek majd és kirúgdalnak onnan :-))) !!!!
|
Bundi | 3252 | 2008. március 3. 21:37 |
Szenzációs lehetõséget kínálok most Önöknek! - ha nincs ideje rá - ha úgy érzi káros hatással van Önre - ha ma még vezetni akar - ha még nem próbálta - ha a szülõk nem engedik - ha egyszerûen csak másnak akarna fizetni egy italt - vagy ha nem akar szenvedni a másnapossággal járó kellemetlenségekkel BERÚGOK ÖN HELYETT! Nem kell mást tennie, csak átutalnia azt az összeget, amit az ivásra fordítana és én vállalom, hogy a teljes összeget eliszom! Az utalásnál a közleményhez írja oda, hogy: berúg |
Berber | 3251 | 2008. március 3. 18:28 |
Nálam szolgáltató váltás van.... úgyhogy ritkán vagyok. Jose el ne menj a Sallerbekre nélkülem! Még nem sejtem hogyan, de valahogy megoldom a gazdasági vonzatát! Bosszant nagyon... |
Jose | 3250 | 2008. március 3. 07:48 | Válasz erre: 3248 |
Azt nem tudom, hogy fújt tegnap Öskün, mert reggel irányba vettük Szegedet.Azt tudom, hogy olyan 6 körül indúltunk, haza és az M5 illetve az M0 olyan volt mint egy horror film.Volt, ahol 80-90 volt a max haladási sebesség a szél és az esõ miatt.Este 1/2 9-kor már nem volt otthon semmi jele a rossz idõnek.Azt láttam csak, hogy valamennyi esõ esett. Mindenkinek ajánlom programnak Szegedet.Nagyon jó kis kiállítások, élõ város és Tisza part, Dom-tér pedig tiszta filmbéli. Az ottartózkodásunk alatt az idõ is mellénk szegõdött.Csak csepegõ esõt küldött ránk a délelötti órákban. Szép napot mindenkinek! |
Bundi | 3249 | 2008. március 3. 06:32 |
Szép reggelt mindenkinek! Rossz az idõ, de volt már aki tudott gurulni. Mindenkinek viszket a feneke, tenyere és már pörögne. De fejben, izmokban, reflexben is készen vagyunk már? Egy 22 éves veszprémi srác írását találtam a neten. Nekem tetszett és úgy érzem, hozzá tartozik ez is a felkészüléshez :-) "Üdvözlégy tavasz, a halálba indulók köszöntenek! Szerencsésen megérkezett a várva-várt tavasz, a hóra mindenki rossz emlékként gondol vissza. Ilyenkor a legtöbben a természetben vannak, élvezik a korai napsütést a telken, kirándulnak, vagy épp a garázsban gondolkodnak, hogy miként varázsolják elõ a vasat a téligumik és a disznópörzsölõ alól. Elõkerülnek a láncszettek, a frissen lepucolt vagy újrafestett idomok, felkerülnek az új gumik, az új szezonra. Ezt úgy is hívják, hogy szezonra felkészítés. Ez jobb esetben elõbb zajlik le fejben, csak aztán az utakon. Mielött a motoros magára húzza a tavaly féltõ gonddal elcsomagolt, a karácsonyi bejgli áldásos tevékenységének köszönhetõen összement anzúgot, érdemes lenne elgondolkodni kicsit, hogy miért nem jó az ha valaki a tavalyi porral a motoron, rögtön hajmaresztõ elõzésekbe kezd. Sajnos ilyenkor, a fõszezon elött hónapokkal már attól hangos a média, hogy hány baleset volt az idõközben benépesedett hegyi szerpentineken. Ugyanis motorozni nagyon jó, télen is, de a legjobb kelllemes tavaszi idõben, mikor az ember még nem fullad meg a saját verítékében, ha bukósisakot kénytelen húzni. A legtöbb motoros tehát óvatos próbakörrel kezdi, és a térdkoptató motorozást késõbbre hegyja, hiszen kevés olyan ember van, akinek a téli uborkaszezon javítaná a reflexeit és koncentrálóképességét. Ami a legnagyobb baj, hogy mégis évrõl-évre hallhatja és láthatja mindenki, hogy az elsõ napsütéses hétvégén csapatba verõdve, a megengedett sebesség duplájával érkeznek az ember seggébe a bátor sportmotorosok. Ez nyáron is hatalmas felelõtlenség, pláne így tavasszal, mikor az apró mellékutak még vizesek lehetnek, és a tavaszi munkáknak köszönhetõen a traktorok felhordják a szántóföldekrõl a sarat, ami legalább annyira csúszik mint a hó. Ezekre a dolgokra fel lehet készülni fejben is, aki ésszel tekeri a markolatot azt kevesebb eséllyel éri baleset az ilyen körülmények miatt. Tudom, felesleges ezt elmondani, hiszen hazánkban mindenki Valentino Rossi aki motorra ül, de mégis hasznos lehet néhány órán keresztül inkább csak újra ismerkedni a motorral, még akkor is ha az õszi leállításkor büszkén néztünk a tükörbe, hogy micsoda évünk volt. Nagyon hasznosnak tartanám az autós rémületkeltõ videók mellé beszúrt, harminc másodperces reklámszpotokat amelyekben elmondják, hogy mire kell ilyenkor figyelni. A motoros mûsorokban is lehetne ilyen rovat, talán elolvasnák páran. És aki elolvassa, az általában tanul belõle. Elég ha csak annyit, hogy ne induljon rögtön nyolcezres fordulattal, mert egy frissen indított, hónapokat állt motornak nem tesz jót. Talán lehetne neki helyet szorítani egy-egy olyan hirdetés helyett, ahol azt reklámozzák, hogy az új modell hány lóerõt javult a tavalyihoz képest, mennyivel jobbak a fékek, és mennyire hatékony a csillapítása. Talán megérné. Az autósokat sem ártana felkészíteni, egy rövid hír erejéig a tévében/rádióban, hogy figyeljenek fokozottabban a motorosokra, mert elõbújtak a téli menedékükbõl. Ha csak 1 baleset megelõzhetõ lenne egy ilyen kapmánnyal, akkor már megérte a dolog. Agresszív, mindent figyelmen kívül hagyó baromállat motorosok mindig voltak, és mindig lesznek. Nekik gyakorlatilag kár beszélni, úgysem fogadják meg az ilyen tanácsokat. Inkább azt kellene sürgetni, hogy azok, akikre lehet hatni egy-két videóval belássák, hogy még nincs itt az ideje a szabad száguldásnak. " |
Jose | 3247 | 2008. március 1. 21:48 | Válasz erre: 3246 |
Ha megbántottalak volna a "nyuszó-muszó"-val , akkor elnézésedet kérem!!!!!!!!Nem ilyen szándék vezérelt, csak hatással volt rám a reklám, amit a barátok közt és az esti öldöklés között nyomtak. :-)))))))) Most egyrõl beszélünk szerintem is de nem tehetünk = jelet a sznob divatmajom és a szakértelemmel nem rendelkezõ ember közé. Érzek egy kis keserûséget a szavaidban, aminek biztos oka vagyon.Igazad van ! Jó éjszakát! Jössz 15-én Velencére? Úgy vettem észre, hogy akivel az ember személyesen találkozott már, azzal könnyebb a kommunikáció itt a fórumban is.Talán egy kicsit jobban megismerjük egymás stílusát is. :-) |
kilajsanyi | 3246 | 2008. március 1. 21:19 |
szerintem megint elbeszélünk egymás mellett ( ismét : ) ) és nem vagyok nyuszómuszó. Repülõ, busz, villamosos embernek is megtanítják, hogy min ül. Legalábbis egy rilóta nem olyan hülye a géphez, mint egy mai motoros a motorjához.Egyedül az autó és a motor az amit nagyívben leszarnak. Nem a mindentudásról van itt szó, szerintem simán emberi lustaság az egész. Mindenki fogyaszt és ahhoz, hogy észrevegyék ezek a fogyasztók, hogy gond van a géppel rá kéne nézni. Na ez nagyon nem történik meg, mert nincs rászorulva. A kereskedõ meg dörzsöli a tenyerét és van / lesz pofája 30% ún. kedvezményt adni a 150%os árrésébõl. Kiráz a hideg, amikor egy kereskedõ szájából hallom a kedvezmény szót. A kereskedõ szerint mindig az a jó ami nála kapható. Ami esetleg nem az nincs máshol sem, vagy drágább. Ki gondolná, hogy a márkás fékbetét nagyker ára mondjuk 3500 Ft alatt van... A mostani motormánia is ahhoz köthetõ, hogy nem kell a júzernek hozzányúlni, mert majd a szervíz megcsinálja. Ha eltörik, elromik újat rendelnek...Nem is nyúl és nem is érdekli. Amióta itt az injektor meg lelopták az endúrós építésmódot a könnyû motorozhatóság miatt és áttették országúti motorokba azóta már a kõgazdag vállalkozók meg bringázni nem tudók is nyomják a live to ride-ot teljes átéléssel, mint újhullámos kalandorok. A csóringer kihozza nulla %-kal a motort ami 2 év múlva meg 11ekm-rel lelakva, újraidomozva, mint megkímélt motoként várja jobb sorsát. Kedvezménnyel persze. A mostani motorokhoz nem kell ész, csak pénz. Az egész motorozás, fõleg a csapatos nem szól másról , mint a pénzrõl. A birka társaságok kurva nagy vásárlókör. Ezekre építenek a kereskedõk. Motorokra gpspdapnainterkom , bukócsõ, fokozatkijelzõ, magasplexi kell amiket horror áron adnak persze. Senkinek nem tûnik fel, hogy másfél méter haljított csõér elkérnek 30ezret...A pakisztánban varrott rongyok elkelnek 30-40ezrekért, mint goretextár. A mai magyar motorostársadalom nagyrésze ugyanaz az mûember aki hónap 8-án megrohamozza a teszkót, ósánt, korát. Minden kütyüt, villogó lófaszt el lehet nekik adni. A motor addig motor náluk amíg az épp aktuális divat tart. Ma mindenki kalandor, verhovinával kezdte, kimaradt X év, és nagyon bölcs. ja és persze a túra élménybeszámolója mindig a megtett kilóméterrel kezdõdik... |
Jose | 3245 | 2008. március 1. 20:10 | Válasz erre: 3244 |
Nyuszó-muszó errõl beszélek! :-)))) Akkor miért nincs megfelelõ képzés és oktatás? Nem hülyék az emberek!!!!De lehetnek tudatlanok a nem megfelelõ oktatás miatt.Egy motorosnak annyit kéne csak felismernie, hogy mikor kell szervízbe vinni a paripát, a többi nem az õ dolga lenne, megfelelõ anyagi erõk fennállása esetén. A villamos, busz, metro, repülõ (pedig az még levegõben is megy) vezetõi sem kell, hogy az alapvetõ kontrol tudást meghaladó ismeretekkel rendelkezzenek szervizelés terén.NINCS mindent tudó ember. Nálunk a szervíz ár van eu-ban a tudás meg a béka alatt. Max igazat adok abban, hogy a karbantartásos munkálatok hiányosak lehetnek ha valaki nem ismeri a motort, de ezért lennének a szervizesek, ha már egy idõszakos karbantartást csillió-millió pénzért csinálnak, akkor az apróbb dolgokat is mint árukapcsolást végezzenek el, vagy legalább a tulaj figyelmét hívják fel. Mondjuk van az a "higulás" vagy mi, amit ezen a téren is észrevenni.Itt azokra gondolok, akik valamibõl megveszik, megkapják a motort és nem becsülik semmire, nem törõdnek vele.Ilyen emberek nem csak a motorral nem törödnek, de sok mással sem.Mások vagyunk! Hál' Istennek! Akik ebben a fórumban szerepelnek azok nem a nemtörõdöm csapathoz tartoznak az biztos!!!És ennek örülök.Akik 10-20 éves motorokat életben tartanak azokra lehet mondani akármit, csak azt nem, hogy nemtörõdöm. Ezért nem is ide kellett volna ezt leírnom. |
kilajsanyi | 3244 | 2008. március 1. 18:48 | Válasz erre: 3243 |
valahol igazad van, de én sajnos nem tudom elfogadni , ha a saját motorjához is hülye valaki. Az autónál 4 kerék van, féltengelyek akár 100-ret elfutó futómûvek... motornál azért nem egészen így van, ez egy kicsit több odafigyelést igényel a normális üzemeltetéshez is. lánc, gumi, guminyomás, szelephézag , telókarbantartás, szûrõk , folyadékok cseréje a legalapabbnak kéna , hogy legyen. Nézd meg a magyar használtmotor piacot. Húszezer alatt lelakott fiatal gépek a "jóleszazmég" filozófiának köszönhetõen. A szervízben is rendszeresen átbasznak és nincs kivétel, csak vak ügyfél. A lóvés melókat gyorsan összecsapják, de kicsit sem törõdnek az apróbb, alapvetõ karbantartásokkal... |
Jose | 3243 | 2008. március 1. 18:34 | Válasz erre: 3239 |
Hát igazából nem a motorosok miatt válthattak, hanem a sok mûszaki vénával nem rendelkezõ "kereskedõ" VÁLLALKOZÓ pénzét befektetni kívánó miatt.Mert ugye azért külön szakma és szaktudás kell a szervíz melóhoz.(nem véletlen) A motorosoknak pedig nem kötelezõ érteni a szereléshez, de jó ha konyít hozzá önvédelembõl.Így én inkább a bótosokban keresném a választ.Van amelyik csak a pénzt tudja elolvasni-Tisztelet a kivételnek!!!!!!!!!!!!-és abból áll az alkatrész és szervíz ismerete, hogy az internetes motoros shop-ból rendelget. Ezt csak azon motoros kollégák (nem kizárólag típustárs) védelmében írtam, akik motoroznak, de nem a motor szerelés a mesterségük címere.Hazánkban forgalomban lévõ gépjármûveinek volánjai mögött sem ülnek szervíz szakemberek logarléccel,erõkulccsal, indikátor órával,szelephézagoló lapkával .?A kalapos öregúr és a puffasztott ajkú terepjárós cica csak álcázzák magukat? :-)))))))) |
Jose | 3242 | 2008. március 1. 18:17 | Válasz erre: 3241 |
Hali! A füvesítés projektnek megint nekifogtam én is.Csak leszen már valami belõle.Egy hét múlva eshetne egy kicsit, aztán napsütés és 15 fok árnyékban.Ezt rendeltem meg 15-re , meg egy hátsógumit.Pénteken azért kicsit sikerült a hátúlját megcsúsztatni a nosztori alsó kanyarban, de lehet, hogy az új gumival is így történt volna.Olyan jó kis kanyar,de most a télen lettek rajta úthibák.Gondolom a szóróanyagból is van még a kátyuban. :-((
|
imo | 3241 | 2008. március 1. 17:04 |
Hi mindenki ! Na ezt a kis vihart megusztuk ! Itt ragyogoan süt már a nap ! :-)
|
kilajsanyi | 3239 | 2008. március 1. 07:55 | Válasz erre: 3238 |
De ha már nem nyúlik akkor vegyél hozzá kopásmentes lánckerekeket is. Anno még amikor nem volt ennyi makk motoros, szakítószilárdságra adták meg a láncokat, most meg lóerõznek, hogy a paréjjok is megértsék, mit kell venni. |
Berber | 3238 | 2008. március 1. 07:36 |
Felhívnám figyelmedet a "nyúlás mentes"(!) láncra! Az ára 30 eFt körül van. A kérdés az, ghogy akkor mitõl megy tönkre? :-P
|
kilajsanyi | 3237 | 2008. február 29. 15:33 | Válasz erre: 3236 |
nagyon most nem kapkodok, mert sok a melóm, kevés a szabadidõm úgyhogy elég kevés idõm jut motorozni. Meg 50-100 kmért nem veszem elõ... láncot Irist szoktam venni 17990ért. 520-as erõsített O gyûrûs. 25 ezret kibír röhögve. Lánckerék meg JT. A lánc nem egy DID vagy RK, de erre a motorra tökéletes. |
Berber | 3236 | 2008. február 29. 13:38 | Válasz erre: 3235 |
Honnan rendeled? Én innen akartam: http://www.kekhold.hu/ Aztán beszoltak ezek: http://www.jsi.hu/index.php Igaz itt némileg ismernek.... ez max. 7-10 eFt-t jelentett. :-(((( (szerelés, árengedmény, bambi, miegyéb) Csakkk azért írom hogy tudd ha jobbat tudsz. |
kilajsanyi | 3235 | 2008. február 29. 12:30 | Válasz erre: 3233 |
Na Berber, én a jövõ hónapban megrendelem a Pirelliket és majd cserélünk :) Láncból nekem IRIS van, JT lánckerekekkel. Nem DID, de 25ezret eddig mindig elment.. |
Jose | 3234 | 2008. február 29. 08:33 | Válasz erre: 3233 |
Én még ilyet, hogy megjött a gumim nem tudok írni, de ráérek vele április 20-ig.Még jó hogy hónap végére igérték. Már kezdek hozzászokni, hogy senki nem akkor prezentálja a holmit, mikorra megigérte.Csak egyet nem értek: Miért nem lehet azt megoldani, hogy legyen raktáron ilyen cuccos, amikor szerintem mindenki nyárra készíti fel a paripákat.Nekem az lenne az elképzelésem (úgy néz ki hogy elképzelés is marad) hogy tavaszra minden klappol.Addig nem az kopik az biztos. :-))) |
Berber | 3233 | 2008. február 29. 08:06 |
Megjött az uj gumi. Bridgestone BT45R garnitúra (17!+26! eFt). Egész jó áron kaptam. Rámfért a csere. A Makim "97-es gyártású volt. Nem véletlenül csúszkát. Most olyan a gép, mintha hokedlit toltak volna alám a kanyarokban. Eddig bizonytalanul kúszott, lopakodott, most gond nélkül mutatja magát. Keményen oda lehet tenni. A legrosszabb a hosszanti barázdákon való ferde áthaladás volt. Képes volt lecsúszni a barázda oldalán. Iszonyat szar érzés. Na ez is jobb lett. Most az elvárhatót hozza. Szélesebb is a hátsó 10 mm-el, azaz 140-es. Mintha motor formája alakult volna. Nagyon finoman lehet táncba vinni! Még ugyan koptatgatom a forma leválasztót, meg a szõröket, de ahol jó ott nagyon jó. Felmerül a kérdés, hogy az állítólag jobb Pirelli SportDemon vajon mit tudhat többet, vagy egy "legendás" Metzeler RoadtecZ6? Viszont egyúttal állítottunk a láncon is, ami ettõl kezdve elkezdett valami ocska rossz, rágás szerû rezgést prezentálni, fõleg üresben szaladáskor. Ez lesz a következõ rémület! (az ára miatt) Már el i kezdtem keresni az optimális megoldást: http://www.motorlancok.eu/ Kicsit kemény a marketing (hihetetlen) de talán megér egy misebort.... ![]() |
Jose | 3232 | 2008. február 28. 07:31 | Válasz erre: 3231 |
Hali! Hát persze, hogy jó leszen az a tartó! A pizzát csak azért dobtam be, mert hallottam már motoros berkeken belül a túrás brigádot a doboz miatt pizzásoknak nevezték. :-)))Mi legalább nem csak a városban tudunk körözni a lányok elött "vagánykodni" hanem ha elmegyünk valahova, akkor még gyújtóst is tudunk vinni a tûzhöz(lsd.szalonnázás õsszel) :-))
|
Vilman | 3231 | 2008. február 27. 23:27 |
Igazad van Imo, de nekem így jobban tetszik. Az igazat megvallva anno az ETZ 250-esemen is ugyanígy állt a Krauser. Jó lesz ez így...Pizzát meg hordjon a pizzafutár !!! :DDD |
imo | 3230 | 2008. február 27. 17:37 | Válasz erre: 3227 |
Jose | 3229 | 2008. február 27. 12:29 | Válasz erre: 3226 |
Tényleg!!!! Most néztem jobban, van dõlése a hátsó trepninek.Meleg pizzát nem kell majd vinned, aztán kész. :-)) Jó munkát! |
Jose | 3228 | 2008. február 27. 12:27 | Válasz erre: 3227 |
Köszi! Jónak tûnik.Gondolom még lefested a tóldásokat.Az Öcsém nem nagyon értesített még, hogy talált volna az enyémhez való oldalakat, így még a bontókban körbe tekintek majd.Már lassan csak nekem nem lesznek koffereim az "öreg" XJ brigádból ? :-((((
|
Vilman | 3227 | 2008. február 27. 12:15 |
Vilman | 3226 | 2008. február 27. 11:48 |
Itt vannak a képek ! :D A hátsó indexek majd átkerülnek vagy a gyári helyükre, vagy a Krauserre. Majd még eldõl hogy hova. Délutános vok. ![]() ![]() |
Jose | 3225 | 2008. február 27. 10:15 | Válasz erre: 3224 |
Hogyan tudtál a télen fogyni? Szerelembe estél? :-))) Nagyon bejön Neked a BF nem? Elõzõ is az volt?.
|
imo | 3224 | 2008. február 27. 08:26 | Válasz erre: 3223 |
Hi jose! ! Jó reggelt mindenkinek ! Nem én hanem a kabát nõt ki engem :-))) Ami most van az xxxl amit veszek az xxl ! Nagyon frankó kis nyári BF kabát :-)))
|
Jose | 3223 | 2008. február 27. 07:25 |
Jó reggelt! Berber! Tiszta adathalász sztori :-D Ha a régi gumit a hivatalnál füstölöd el, akkor biztos megkérdezik, hogy honnan van az új. Imo! Hát ez a szombat léces május végéig :-( Jó soppingolást Neked! Kinõtted a kabátod? :-))))) Tegnap én is gyümölcsnapot tartottam a téli gyarapodás miatt (persze nem vagyon). Vilman! Türelmesen és megértõen várjuk a képeket.Tegnap már nem voltak meg azok a dobozok, amikre én is elszántam magam.Feltettem a képes motorra egy wanted hírdetést.......hátha.Lehet, hogy bontósokat és megkéne keresnem. Tiszta õrület.Jó lenne pedig ké olyan doboz amikbe a kabátok beférnek egy túrán. Nem adom fel. Szép napot Mindenkinek! |
Vilman | 3222 | 2008. február 26. 22:55 |
Ááá, még nem megy a kép mert a telefonomat nemtom csatlakoztatni a pc-hez. Ez a Nokia pc suite egy nagy rakás sz*r... De miánst tudok teszek fel képet !!! :) |
imo | 3221 | 2008. február 26. 18:42 |
Hi mindenki! Valaki jön szombaton a Pinkbe ? Nagy AKCIOK leszenek !!! Én már egy kabátot lefoglaloztam :-)))
|
Berber | 3220 | 2008. február 26. 15:38 | Válasz erre: 3218 |
Jose | 3219 | 2008. február 26. 15:19 | Válasz erre: 3216 |
Remélem nem csak elgépeled! "kaller"= saller ? Széles utat Neked! Ezüst Suzukisokra figyelj! Szemetek az emberek. ;-)
|
Jose | 3218 | 2008. február 26. 15:16 | Válasz erre: 3215 |
Tényleg ma születtél ?Bárány? Akkor a Jó Isten éltessen!!! Hát lehet igazad, hogy Krisztián egy CIA ügynök :-))Vajon rólam mit tudhat? Mert kezd érdekelni? :-DDDD |
Berber | 3215 | 2008. február 26. 14:09 | Válasz erre: 3214 |
Ohhhh! Köszönöm! Ezekszerint jól kilestél :))))
|
Berber | 3213 | 2008. február 26. 10:18 | Válasz erre: 3211 |
Nem kellett volna annyira kifényezni a vasat! A nagy csillogásban az a litéri trafi talán ki is nyúvadt! Amúgy nagyon úgy tûnik, hogy jó az órám... :DDDD Ja és szerintem van még benne. Nem mintha a végseb lenne a cél, csak úgy mé ne? Viszont kénytelen leszek gumit cserélni. Annyira nem bízom meg benne.... Majd eladom olyannak, akinek atartósság fontosabb mint a dönthetõség. Szerintem egy 10 ekm még belefér a gumáimba, szerényen elhajtva. Még 1. Az XP-t illik félévente telepíteni. Hátha elõgyünnek azok a fotók. Megjegyzem nekem is régi településü az özvegyem :DDD |
Jose | 3212 | 2008. február 26. 08:15 |
Vilman! Az igéret szép szó,........................ Dobozokról raktál már fel képet? Lehet, hogy rossz a gépem? Nem látom:-)) |
Jose | 3211 | 2008. február 26. 07:48 | Válasz erre: 3210 |
Jó reggelt!!!! Az enyém csal kb. 10-et a 110-nél szerintem, de 50-70 körül még nem ilyen tetemes.A telepített sebességmérõ tegnap Litérnél fel sem ismert :-)) szerintem szt hitte, hogy UFO. |
Berber | 3210 | 2008. február 25. 16:28 |
Sikerült egy kis karikát összehozni. Aki esetleg Várpalotán hasonló gépet látott, nagyvalószínû, hogy nem ikertesóm volt. :) Teszt alapon állíthatom, hogy az XJ 600 Div képes a 190 km/h körüli sebességre. Ja és az órát is ellenõriztem telepített trafipaxnál. Jó-jó ott csak 70-el.
|
antpeter | 3207 | 2008. február 25. 13:48 |
Vasárnap én is epekedtem,de nekem csak a munkásjárat jutott.:-(( Azért ma már egy 100 km-es guruláson túl vagyok.A motor jól vizsgázott,szépen,megbízhatóan jár,és ami fontos könnyen is indul. |
Jose | 3206 | 2008. február 25. 12:28 |
Ilyen kifogyós nekem is volt biza az elsõ évben.Ez lehet, hogy egy népszokás.Az a baj, ha az ember bemelegszik, akkor van, hogy elfelejti a külvilágot és a napi számlálgatót.Még jó, hogy a haverjaink a hayayayayabusával gyorsan megfordúltak a kútról egy kanna benzinnel.Az út szélén találtunk egy flakont, amibõl tölcsért csináltunk és gooo.Nem is tudom, hogy mit csináltunk volna ha nem a szemetelõs magyarországon lettünk vólna.:-))) |
Berber | 3205 | 2008. február 25. 11:23 |
Megtörtént az elsõ töltés........ háááááát kicsit kiakadtam. Vágatok lefelé durván a Budain (ez ucca nálonk. fõ), a motor meg aszongya "...nem,nem,nem.." Kicsit kilettem agyilag, mert pont azon asarkon tette velem ahol legelõször az Aprilia is elvérzett. (hiába, a rossz emlékek... meg is néztek, a Vassal, hogy "milyen szép új, aszt má sz@r..." :.-((( ) Biztam a vasban és áttekertem a csapot freebe. Elindult, bár én többet vártam volna tõle mint 240 km! Igaz kicsi a tank, de akkoris. Viszont jó hír hogy nem eszik többet mint az Aprilia 70 ccm-el!!!... :-O 4000,- ért tele is rakták a méregdrága 300,- Ft-os lötyijükkel! Ez van..... :-(
|
Vilman | 3204 | 2008. február 25. 11:06 |
Jaja , csalóka a zzidõ meer még nem melegedik be olyan könnyen az engine...
|
Jose | 3203 | 2008. február 25. 10:06 | Válasz erre: 3200 |
Hali! Látom már éledezünk.Az ösküi motoros találkozón én is voltam :-)) tényleg nem voltunk olyan sokan (2), de jót dumáltunk, oszt lefikáztuk egymás virsli gumiait és jól éreztük magunkat. :-DDDDDDDDD Vilman! Várom a képeket! Nekem is rákéne már konkrétan feküdnöm a kérdésre, ha nem adták még el akkor van egy páros, amit feltehetnék.Kéne nagyon a hely, azért is, hogy egy túrás sétánál elrakhassuk a kabátokat, ne kelljen cipelni. Imo Kartárs is kigurult! Akkor itt a tavasz?! :-))))) A hétvégén öröm volt látni az utakon a sok-sok motorost.Érdekes, hogy reggel viszont nem találkoztam senkivel. Mostani fogyasztást lemérve 7-re jött ki szerény számításaim alapján.Még hideg van azért :-( |
Berber | 3202 | 2008. február 25. 07:47 |
Én több motoros találkozón vettem részt! Egy nap 2-õn is voltam. Az elsõ délelõtt Öskün került megrendezésre, igaz kevesen voltunk, és video sem készült... viszont a másik Agárdon, és itt már szép számmal voltak motorosok jelen. :D Lehet videót is csináltak. Láttam egy olyan motort, ( :Dia-ét "Polo") amire ugy lett hasidom feltéve ahogy nekem is sikerült.. Azt mondta, azért, mert tõlem olvasta. Igen jól esett, hogy valakinek segíthettem! :D
|
imo | 3201 | 2008. február 24. 19:07 |
Hi pajtik ! Nagyon jó idö volt ma :-) !! Ki merre volt? Én a szlovákoknál gurultam egy picit ! Kb : 200 Km :-) Az alsó kép a duna túlpartja !Legközelebb jobb képeket dobok majd fel ! :-))))
![]() ![]() |
Vilman | 3200 | 2008. február 24. 18:58 |
Feltettem a Krauser csomagtartót délután, holnap nyomok fel képeket rolla ! Ave !
|
Berber | 3199 | 2008. február 24. 06:58 |
Na mi van Hallgatóság?!? Nagy ám a kuss a topikban! Ki szólt rátok? Mindenki elment motorozni? (Esetleg a bányában dolgoztok?) Ennyire még én sem voltam beszarva a mûszakitól! Hozzd Fehérvárra azt áttoljuk azt a lomot! Nem kell bele kerék sem, elintézem! :DDDDDDDDDDDD Megigérjük a vizsgabiztinek, hogy év végére össze pakoljuk, azt gyííííííí!!!!! Nekem szinte hiányom volt, hogy ránéztek a gépre, meghallgatták a hangját azt go. Nem panasz, csak kicsit a fékpados "minden O.K." meggyõzõ lett volna. Az ember úgyse hülye, hogy egy rossz mûszaki állapotú géppel kinyírassa magát nem? |
Jose | 3198 | 2008. február 22. 19:53 | Válasz erre: 3197 |
Hali! Van az még 1,5 is! Ma sem volt semmi problémám és még április végéig sem lesz.Ha megjön a gumim, akkor viszont csere.Kiváncsi vagyok arra a "szar" Metzeler hátsóra.Meg hát azt már én koptatom be .Idén már jobb a gép és bízom benne, így a gumi gömbölyített koptatására is több az esélyem. |
antpeter | 3197 | 2008. február 22. 19:30 |
Jose!Ha van legalább 1 mm profilmélysége a guminak,akkor nincs félnivalód.
|
antpeter | 3196 | 2008. február 22. 19:28 |
Maszekra szavazok,sokkal rugalmasabbak.Ha olyan helyre mész,ahol van saját vizsgabiztosuk,akkor elég rövid a várakozási idõ.Annyit pedig muszály várni,hogy a 3számítógépes rendszerbe!!! felvigyék az adatokat.A törzskönyvet ne felejtsd otthon,mert az is kell!Ezt az adatfelvételt csak most kell elvégezni, és legközelebbi alkalommal már gyorsabban fog menni.Ezt tavaly májustól vezették be,hogy összekapcsolják a BM adatbázissal a mûszaki vizsgaállomást.Akkoriban volt olyan,hogy reggel fél 7re odamentem és csak délután 1kor végeztem.
|
kisti | 3195 | 2008. február 22. 18:26 | Válasz erre: 3193 |
Sziasztok, Imo, bocs , h. beledumálok, de: ha a mocid rendbe van ne parázz vidd a felügyelethez és simán ócsón levizsgáztathatod. A következõre pedig, "ugyanez a maszeknál Szönyben több órát veszigénybe csak azt nem tudom,hogy miért Kb:14e Ft :-((((" Igen, de azt tudnod kell, hogy a felügyeletnél a hatósági díjat fizeted ami tartalmazza a vizsgálatot is, egy maszeknál vagy szervizben a legtöbb helyen ma már vizsgázott kijelölt vizsgabiztosok végzik a vizsgát akik nem a felügyelet alkalmazottai,így a szintén felügyelet felé fizetendõ hatóságí díjon kívül a szerviznek is fizetsz díjat a vizsgáért.DE! Ezért mindig le vizsgázik a jármû , lehet , h. javítani kell valamit melyet elvégeznek, de hatósági díjat CSAK egyszer fizetsz, míg a Felügyeleti vizsgabázison ha megbukik a gép MINDEN ESETBEN ahányszor próbálkozol be kell fizetned a hatósági díjat!! Továbbá mivel nem vizsgabiztos jár ki vizsgáztatni, így minden cégnek meg kell határozni naponta egy idõszakot amikor a vizsga történik, és esetleges külsõ felügyeleti ellenõrzéskor a napi vizsgásokat be kell tudni mutatni, ezért lehet h. de. kész a gép mûszakilag, de Te csak du-n tudod elvinni mert esetleg pont 14-16 óra között van lejelentve a vizsga idõpont. Ha píz nem számít és biztosra akarsz menni vidd szervizbe vagy maszekhoz! Üdv: Kisti |
imo | 3193 | 2008. február 22. 16:48 |
Hi mindenki !Olvasva a sok hozzászolást már tiszta para vagyok :-)))Juniusban jár le a mûszaki,már most bekéne jelentenem és talán idöben mehetek a KPMhez ? :-))) T-bányáni KPM-nél 4-5e Ft, max 1 óra és kész , ugyanez a maszeknál Szönyben több órát veszigénybe csak azt nem tudom,hogy miért Kb:14e Ft :-((((
|
Jose | 3192 | 2008. február 22. 15:48 | Válasz erre: 3189 |
A kpm-nél azért nem teszik fékpadra, mert nincs nekik olyan amit motorhoz tudnának használni. :-DDDDD Hát én a kpm-et választottam volna, ha adtak volna egy vagy két havi sanszot. Hát a gumi miatt nem akartam kockáztatni,de más hibát nem találhatnak rajta.Minden lényeges( csapágyak,fék,telók,világítás sasszegek, stb.) max egy évesek.Nem füstöl, nem hangos (gyári dob), nincs buherálva semmi szám.Csak az elsõ rendszámot hagytam el valahol (?) :-)) |
Jose | 3191 | 2008. február 22. 15:41 | Válasz erre: 3187 |
Ez nem teherautó !!! :-) Elég erre az Mz/x kacsacsõr is, de csak az esõ miatt.
|
Halal | 3190 | 2008. február 22. 15:37 |
Mielott nagyon elkezdenenk altalanositani a KPM es kulsos vizsgaztatas kozti kulonbsegeket, kezdjuk el szetbontani a dolgokat. Lehet egy KPM is nagyon rendes, es sokszor egy kulsos ceg is nagyon szemet. Engem eddig a KPMtol sem kuldtek el, es tapsoltak vissza, de hozza kell tennem, hogy nekem minden autom rendben is volt, es nem a vizsga miatt. Mivel azok az eloirasok, amiket egy muszaki vizsgahoz figyelembe vesznek, azok szerintem valoban fontos dolgok (ok, 1-2 boduletes baromsagot leszamitva, mint pl. festes, es esztetikai allapot...bar vegulis valljuk be, nem artana, ha egy picit erre is figyelnenek az emberek) ezert szerintem ezeket nem csak a vizsga miatt kell rendben tartani. Nekem a KPM-el eddig csak pozitiv tapasztalatom volt, pedig hozza kell tenni, hogy a salgotarjani KPMrol elterjedt, hogy nagyon szemet... nem tudom, nekem atvizsgaltak a kocsit, es volt amire mondtak, hogy majd cserere szorul, volt de sosem bukott meg a kocsi. Kulsos cegben is van tapasztalatom, tobb is. Volt ami csupan kenyelmi szempot volt (kozelebb volt, vagy nem kellett varakozni, vagy eppen a cegnel ahol dolgoztam ott vizsgazott minden cegauto, ezert a ceg soforje oda vitte az enyemet is) de volt olyan is, hogy bar muszakilag kifogastalan vlt az auto, de voltak olyan atalakitasok rajta, ami nem felelt volna meg, ezert ismeroson keresztul ment kulsos cegen. Az a ceg is megnyuzta a kocsit, csak nem erdekelte oket, hogy az alufelnim es a gumim ketszerese a gyarinak, vagy eppen a potfeklampamban nincs E, mivel en egyedi gyartas volt, vagy eppen a kidorrento hatul nem igazan gyari kipufogo :) (bar nem volt hangos a kocsi) Szoval szerintem felesleges altalanositani, es igenis jo dolognak artom, hogy muszakilag atnezik a jarmuveket. Nem a normalis, becsuletes allampolgarok miatt, akik sajat es masok eppsege miatt amugy is rendben tartjak a kocsit (ezeknek amugy sem szokott bajuk lenni a vizsgan). De ugyan igy el legetne beselgetni akkor a coldkartya kerdeserol, es az azt vegzo cegekrol...de az nincs motoron ha jol tudom, ugyhogy nem erre a forumra valo :) |
krisztian.fz6 | 3189 | 2008. február 22. 13:07 | Válasz erre: 3187 |
Én is mindig a KPM-hez viszem, ha nincs gond a géppel akkor csak megnézik a váz illetve motorszámot és hozzák is a pecsétet. Egyszer vittem az xj-t itthon egy céghez vizsgáztatni, várakoztattak órák hosszat , majd fékpadra is tették a gépet.
|
kilajsanyi | 3188 | 2008. február 22. 12:54 | Válasz erre: 3187 |
mér , mi a tapasztalat? ugyanaz a vizsgabiztos megy ki pluszpénzért a kereskedõkhöz. Nekem a 20 év feletti Kadettom meg a mostani astrám is ott vizsgázott. A Yamaha szintén, többször is. Ha rendben a gép, meg sem mukkannak és max 8ezer forint + a benzin veszprémig. A dilettáns bürokrata nem cseréli ki a fél autót "mûszaki vizsga elõtti átnézés" címén. Ha bukik a gép a padon szépen eltessékel, hogy öreg ez és ez szar az autón, cseréltesd ki , gyere vissza. Ennél nem hinném, hogy korrektebb egy márkakereskedõ. |
Vilman | 3187 | 2008. február 22. 12:35 |
Én meg nem vinném a KPM-hez akkor sem ha az életem múlna rajta... Dilettáns, bürökrata, hozzá nem értõ emberek büdös bagázsa. Igazi állami intézmény. :( Jose ! Van tengelyig érõ hátsó sárvédõd? :DDD |
Berber | 3186 | 2008. február 22. 10:03 | Válasz erre: 3185 |
Mivan! Már megint emeltek suttyomban? Tök le vagyok maradva! :-((((((((((
|
Jose | 3185 | 2008. február 22. 08:52 | Válasz erre: 3184 |
Hát igen! A kpm-nél olcsóbb lenne, de ezeknek a kereskedõknek már nem tudom elhinni, hogy tényleg itt lesz a hátsó gumim hónap végére.Én meg nem csak hétvégén használom a paripátma is azzal jöttem melóba, így egy hosszabítás kellett.Sajnos ennek ez az ára, de a nyitó gurulásról sem akarok lemaradni márc. 15-én azért mert nincs mûszakim.Így többe került,de április végéig tudom használni a Vasmadarat . Valamit, valamiért. Gyerekek! Ma majdnem lefordúltam a nyeregbõl, amikor megláttam a szokásos kagylós kútnál a jobbik 95-ös árát.:-((((( Kezdhetik fejleszteni az elektromos vagy hibrid motorokat is! |
dacamoped | 3184 | 2008. február 21. 23:13 |
a kpm-nél vp be, kb egy hétre adnak idõpontot, vagyis a jövö hét végére. Én nem vinném palotára plussz 10eftért. a vizsgadij az mindenhol ugyan annyi, csak ha nem a kpm hez viszed , akkor a vizsgabiztos kiszállást meg az óradijat meg stb mindent felszámolnak. |
Jose | 3183 | 2008. február 21. 15:49 | Válasz erre: 3182 |
Most aztán nem kell variálnom mert arra jó a gumi, hogy holnap is paripával ereszkedjem be a melóhelyre :-)) Csak mûszakin kekeckednének a futófelület középsõ részén (kb.két-három mm). Ma veszprémi zsivány divi 600 és Tenere páros randalírozik itt a környékünkön. Mindegyiken bukó van így beazonosítás eredméánytelen maradt.Visszapillantóba meg nehezen megy a leolvasás. :-DDDDDDDDDDDDD |
Berber | 3181 | 2008. február 21. 14:11 | Válasz erre: 3178 |
Cserélj valakivel kereket! Típusazonosra gondútam.
|
Jose | 3180 | 2008. február 21. 13:01 |
:-)) Van még mûszakim áprilisig !!Csak kûlföldre nem mehetek,de nem is akartam még.
|
Jose | 3179 | 2008. február 21. 09:40 | Válasz erre: 3177 |
Már viháncolsz mi? :-)) Az aszfalt hideg Vigyáááááá!
|
Jose | 3178 | 2008. február 21. 09:39 | Válasz erre: 3176 |
Ott kezdtem reggel.A legkésõbbi idõpontjuk jövõ hét csütörtök volt.Ma megyek Várpalotára a Mészárosékhoz, ott talán tudunk megoldást.Nincs már ilyen, hogy egy hónap hosszabbítás!!! Errõl tájékoztattak ott, így lógó orral tovább haladtam.Azt mondták, hogy akkor jelentsem be , ha már megvan a hátsó gumma, de akkor addig nem tudnék motorozni, csak a vizsgára tudok begurúlni a papirral, amit adnak.Az meg NEM OK.
|
Berber | 3177 | 2008. február 21. 09:20 |
Kezdõdik! Skacok kezdõdik! No üdv! Én tegnap este 8-ig keringõztem. Összeakadtam pár fehérvári sportmotor.hu-s emberrel. :) Bocs, de a net kimaradt! :DDDDDDD Érdekes, még csak tél van, de már beletóttam 400 km-et. |
kilajsanyi | 3176 | 2008. február 21. 09:00 | Válasz erre: 3175 |
mér nem viszed veszprémbe a kpm-hez? ott megmondod mikorra tudsz jönni és kapsz egy egy hónapon belüli idõpontot. |
Jose | 3175 | 2008. február 21. 08:22 |
Szevasztok! Nem irigylem a Pesti motoros kollégákat.Tegnap voltam a nagy faluban és délután rajzás volt.Nagyon hálás volt mindegyik motoros amikor látták, hogy helyet adok Nekik.Nem ez az általános úgy láttam.Vannak olyan autóba pöffeszkedõ "Pöcök" akik, ha meglátnak egy motorost a sor között, akkor direkt behúzódnak, hogy ne férjen el ennek nem egyszer voltam szemtanúja. :-((( A morál nem a legjobb. A mûszaki vizsga meg egy rémálom.Most jár le szombaton a vizsgám, de a hátsó gumi miatt még nem tudom vinni.Hosszabbításra lenne szükségem, de majdnem minden helyen egy hétre már kéne vinnem.Várpalotán kell megcsináltatnom, mert ott talán eltudom intézni ezt a két hetet.Korábban meg az volt a tré, hogy három hónapra kapott az ember idõpontot.Ki érti ezt?:-)) |
kilajsanyi | 3174 | 2008. február 21. 08:03 | Válasz erre: 3173 |
A Road Attack tudom,h jó, de az nem 18-20. A többit nem ismerem. |
Vilman | 3173 | 2008. február 21. 07:16 |
Mi a véleményetek a Continentalról ? Az egyik helyi gumis srác hozná 18-20 ezerért...
|
csigusz | 3172 | 2008. február 20. 21:04 | Válasz erre: 3170 |
Oksi. Köszike. Akkor bemegyek a Yamahához. Nekik gondolom lesz, vagy tudnak rendelni. Itt a jó idõ!!! Motoroztok már?
|
Berber | 3171 | 2008. február 20. 08:29 | Válasz erre: 3165 |
Elnézést hogy beleszólok, de se a Heidenau, sem a Kenda nem alkalmas erre a típus osztályra minõségileg. 20-25-ért már lehet jó abroncsot is kapni rájuk, akkor minek 18-ért egy kétséges minõség?
|
kilajsanyi | 3170 | 2008. február 20. 08:12 | Válasz erre: 3169 |
rossz, szívót néztem. Kipuhoz télleg a 250 kell..)
|
kilajsanyi | 3169 | 2008. február 20. 08:06 | Válasz erre: 3167 |
Csigusz, akkor ha a hézagod gyakorlatilag nulla, akkor a 255,260 is jó neked.
|
Jose | 3168 | 2008. február 20. 07:50 |
Aki érdekelt! Számításaim szerint (106 nap) a 24 órás tájékozódási verseny idén június 6-án kerül megrendezésre Ausztria és Szlovákiai kibõvített útvonalon kb. 1300 km hosszon.Lehet kezdeni az alapozást :-))) erõnléti edzések és motor tesztelés, beállítás mondjuk vasárnap :-))) |
csigusz | 3167 | 2008. február 19. 20:43 | Válasz erre: 3158 |
Sziasztok. Szelephézagról beszélünk. A kipufogósoron az egyes hengernél gyakorlatilag 0 a hézag. Most ami bent van az 268 azt hiszem. Azért köszönöm. Legfeljebb bedöcögök a Yamahához.
|
kilajsanyi | 3166 | 2008. február 19. 20:20 | Válasz erre: 3165 |
hát te tudod, de egy gumin sok múlik. Legalábbis ha már párat kipróbáltál akkor biztos feltûnt, hogy a leggyengébb láncszem tud lenni. Ha meg könnyen megcsúszik, ráz az a motorozás rovására mehet. |
fofelugyelo | 3165 | 2008. február 19. 20:08 |
Akkor szerintem megéri az árát, mert 18.000 Ft-ért lehet kapni. Tavaly egy használt Yokohamát vettem 10.000 Ft-ért ez 6.000 km-ert bírt ki.
|
fofelugyelo | 3163 | 2008. február 19. 18:04 |
Akkor most mennnyit is bír ki a Heidenau? Több mint 10.000 km mentem már a mocimmal, de a 130 fölötti motorozást még nem igen próbáltam, mert ez a motor nem arra való fõleg mivel nekem 600N típús van. |
Vilman | 3162 | 2008. február 19. 17:51 |
Kilajsanyi igazad van. Lehet hogy occsó' de nem tartja a formáját... 130 km/h felett meg felejtõs. Ezt csak az elsõgumiról gondolom. A hátsóval soha semmi gondom nem volt. |
krisztian.fz6 | 3161 | 2008. február 19. 17:29 | Válasz erre: 3158 |
1000 ft-ért cserélik, viszed a régit, adnak másmilyet. Nekem 260-as van 1 db. |
kilajsanyi | 3160 | 2008. február 19. 17:13 | Válasz erre: 3159 |
Vilmannak vannak asszem ismeretei a Heidenauról. Nekem is volt , de olcsó húsnak hív a leve igaz erre a gumira is. Nekem 2000km-t volt fenn... |
fofelugyelo | 3159 | 2008. február 19. 16:36 |
Sziasztok. Érdeklõdni szeretnék, hogy nem tudtok-e valami olcsóbb motorgumit illetve, mi a véleményetek a Heidenau típúsú gumniról. Van aki próbált már ilyet?
|
kilajsanyi | 3158 | 2008. február 19. 10:49 |
na, fel votlak írva: 235,260,240 van. mondd mekkora a hézagod, meg hol, aztán kitaláljuk, lehet, hogy össze tudjuk cserélgetni, hogy kijöjjön a hézagod. egyékbként a gyári yamahából ez a lapka 2200 Ft... ( hogy dögölne meg aki beárazta ) |
kilajsanyi | 3157 | 2008. február 19. 10:39 | Válasz erre: 3150 |
este érek haza, megmérem nekem mik maradtak...
|
Vilman | 3156 | 2008. február 19. 10:06 |
Hmmm-Hmmm... Vajon milyen korong lehet 250-es??? És 250 micsoda??? Kíváncsian várjuk a választ... :D
|
Jose | 3155 | 2008. február 19. 09:07 | Válasz erre: 3150 |
Szelep állításról beszélünk? És mi a 250? Ez így rejtvényes egy kicsit.Kilajsanyi ajánlgatta egyszer szerintem, de lehet, hogy nem jól emlékszem.
|