Berber | 3153 | 2008. február 19. 07:45 | Válasz erre: 3151 |
Miaz ráizgultál? Veled is félúton fogok találkozni? :-DDDDDDD Nagy show lenne "valahol európában!"
|
Berber | 3152 | 2008. február 19. 07:44 | Válasz erre: 3150 |
Ne haragudj, de nem tudom, nem fogom mire érted a 250-es korongot! Kupplungtárcsám van 250-es, de szerintem nem azt keresel :-OOO
|
Halal | 3151 | 2008. február 18. 21:29 | Válasz erre: 3149 |
nah mi van Berber, nem birod ki randi nelkul mi? :P :D
|
csigusz | 3150 | 2008. február 18. 20:22 |
Sziasztok. Segítség kellene. Ha esetleg volna valakinek 250-es korongja..... :-)))) Esetleg. Akkor átvenném. :-)))
|
Berber | 3149 | 2008. február 18. 20:16 | Válasz erre: 3148 |
Na én is nekiláttam tanulni! Arra gondoltam, hogyhamár Angliába szervezünk XJ találkozót, legalább a helyi nyelvet beszéljem..... :-)
|
Jose | 3148 | 2008. február 18. 14:20 | Válasz erre: 3147 |
NE idegeld ezen már magad, amikor eldöntötted, hogy átmész másik szolgáltatóhoz. Mingyáááán itt a guriga idõ! Ezek meg bekaphassák! Nekem is lenne egy friss egészségügyi sztorim, de ezzel már nem is érdemes foglalkozni. Magyarország 2008 (a naptár szerint) :-((((((( |
Berber | 3147 | 2008. február 18. 10:24 | Válasz erre: 3146 |
Még szerencse, hogy 4 lehetõségem van az UPC-t és a GPRS-t is beleértve uj szolgáltató beszerzésére. Nem sok az 5 Ft, de menjenek a francba!!!!!!!!!!!
|
Jose | 3146 | 2008. február 18. 10:02 | Válasz erre: 3145 |
Még az a szerencse, hogy a piacon ebbõl a szolgáltatóból több is van, így tudsz választani.Hát tudnak élni!! A menáger agyukkal jó kis üzletpolitikát találtak ki.Majd, ha veszteségessé kezdenek válni a sok elpártolt elõfizetõ végett, akkor majd megveszi õket egyik nagy hal és a konkurencia csökkenését szintén a "kis" ember szívja meg. Így vagy úgy magyarországot hét befektetõi csoport uralja és nem a politikusok és a nép.A parlamentarizmus jelenleg olyan felesleges mint a pápa p.cse az aktushoz. Én is elnézést kérek!!! Vagy nem? |
Berber | 3145 | 2008. február 18. 08:50 |
Elnézést egy OFF Topic: Internet szólgáltatóm az externet (mint nemecsek). Ma reggel lekapcsolta a hozzáférésemet, mivel 2007.08 havi 3600,- Ft számlámat két nap (2) késéssel tudtam feladni szabadság miatt. A csekket 10.-e körül küldik. Kiróttak rám 5 Ft kamatot a 10. havi számlában (3605,-) amibõl az 5,- Ft-ot nem fizettem meg. Ezután kaptam egy 500,- Ft-os végrehajtási csekket. Befizettem. A büntetés mértéke 2472% éves szintre vonatkoztatva..... írtam a TV ügyvédjének, még a 10. hónapban. Visszahívtak, foglalkoztak az üggyel. Mint az elején írtam, ma reggel (2008.02.18) 5 Ft miatt lekapcsolták a net hozzáférésemet, pedig az 500,- Ft-ot befizettem. Ez az externet kft. akit 5 ft ennyire földhöz vág, és leckézteti az egyszerû népeket. Az összes többi számlámat pontosan utaltam. Ez az utolsó hónapom náluk. Amennyiben gondoljátok, küldjétek tovább az írást okulásként, esetleg mondjatok véleményt. Én szemétségnek tartom. ON Topic. |
Jose | 3144 | 2008. február 18. 03:08 |
Most meg alszik mindenki? :-)))) Jövõ héten már esélyesebb a guriga.Aztán majd én is kirázom a zsákomat. |
kilajsanyi | 3142 | 2008. február 17. 13:53 | Válasz erre: 3140 |
veszprémig jutottam , addig átfagytam.. :) itt -13 volt reggel 7 körül.... veszprémben már nem volt vészes dél 11 óra körül. Mindenesetre yetizzen a rosseb :) Mentem egy kört a balaton felé oszt csók. |
Berber | 3140 | 2008. február 17. 06:37 | Válasz erre: 3139 |
Ma reggel 10 volt. -10 ! Tényleg nagyot melegedett. :-S Még a kutyák is bekéreckedtek hajnalban.
|
kilajsanyi | 3138 | 2008. február 16. 12:16 |
most jöttem veszprém felõl. Szitáló hó és tomboló szél. Motor kész, de ilyen szélben nem lehet úton tartani. Jobban mondva a P. Ringig én nem fogok kilencvennel döcögni. |
Berber | 3137 | 2008. február 16. 07:39 | Válasz erre: 3135 |
Remélem helyszini közvetítést kapunk a Yeti race-rõl ! Ez a -5C igen komolyra sikeredett. Na én biztos nem ülök motorra ma. Hiába puhány vagyok! Látom a többieknek is lefagyott a billentyûzete...... vagy esetleg mindenki motorozik? :OOO
|
Halal | 3136 | 2008. február 15. 14:06 |
Akku kerdesrol pedig csak annyit, hogy nem letezik uj a nap alatt, csak vannak jo marketingek, es vannak emberek, akik meg hisznek a mesekben. Amugy pedig nagyban szerencse dolga. Kb 3 evig nincs izgalom, ha minden jo, onnanol ajandeknak tekintunk minden evet, 5 ev felett szivmelengeto (es parazos a az elhalalzozas erteze miatt) 7 ev felett csoda. Sokkal tobb mulik a motoron/autn/jarmuvon (a azok elektronikus allapotan) mint a csodamasinakon. Nem tudom lehet-e kapni meg, de anno volt egy Akkuvit nevezetu lotty a benzinkutakon. Savas akkuban eloszeretettel hasznaltam, mikor kezdett doglodni, es meg tudtam vele huzni egy darabig, de sosem volt igaz, amit leirtak. Egy dolog teny, aki nem veszi meg, az nem tudja, hogy mennyit segitett volna ha lenne, aki megveszi, nem tudja, hogy meddig tartott volna nelkule! :D Es van az a kategoria (aki en vagyok) aki nem veszi meg, de nem is erdekel, en viccnek tartom, de nem akarom bebizonyitani sem az ellenkezojet, sem semmit. Amugy letezik letefontereronovelo csodaszerkezet is, meg sejtszintenmeregtelenito tea, meg olajadalek, ami olyan bevonantot kepez, hogy soha tobbet nem kopik a fem, mindentvago kes, tanulasmentes oktatoanyag, sok-sok csoda letezik, de ez mar nem egy motoros forumra valo :) Sorry, hogy elkalandoztam, es azert is, ha valakit megbantottam ezzel :) |
kilajsanyi | 3135 | 2008. február 15. 13:58 | Válasz erre: 3134 |
jaja, 5-6 évet írnak a Yuasa akksikra. Az akksi szakembereket viszont fenntartással kezelem, mert amellett, hogy szakember általban akksi bótja van.:)
|
Jose | 3134 | 2008. február 15. 13:48 | Válasz erre: 3129 |
Szerintem azt érzékeli, hogy beindult a motor és zörög a sárhányó ;-) De ha nem átlag motoros és van mûszere akkor számszerûsíthetõbb azért.Feszültség, kapacitás stb. (?) Engem ebben az esetben az érdekel, hogy a négy éves aksim még négy évet bírjon.Te szerencsésnek mondhatod magad, de egy aksi szakember azt mondotta egyszer, hogy az 5.évtõl köszönetet kell mondani, hogy még rendesen teker. |
Berber | 3131 | 2008. február 15. 13:18 | Válasz erre: 3129 |
Valami olyasmit, hogy 30-40 idõ %-al késõbb döglik az akksija meg. Egyébiránt, ha rendszeresen, jól feltöltve használod, akkor is tovább bírja.
|
kilajsanyi | 3129 | 2008. február 15. 13:13 | Válasz erre: 3117 |
"Állítólag kb. 2-3 hónap elteltével mérhetõ és érezhetõ változás áll be a aksiban. " és ilyenkor az egyszerû motoros mit fog tapasztalni? |
Halal | 3128 | 2008. február 15. 13:11 | Válasz erre: 3127 |
Koszi, ez igen baba dolog. Akkor ha rajtad keresztul intezem, akkor megolcsobb is lehet? Akkor nem vagok bele itt. Ugyis kell az intercom is, majd mellecsapjuk ezt is! ;) Legalabb lesz ok, hogy miert menjek hozzatok :D |
Berber | 3127 | 2008. február 15. 13:00 | Válasz erre: 3126 |
Pü. ment. Ahogy kinéz a dolog, még pár darab azt árengedménnyel tudok behozni tucatjával! Állítólag autós is van! Minek? :OO
|
Halal | 3126 | 2008. február 15. 12:05 | Válasz erre: 3119 |
:'( :P Ne duhongj :( Kivancsisagbol pedig a linket elkuldhetned emailben, csupan csak a technikai megoldas/ujitas megismerese vegett. Koszonettel: majdnemidegen klubtag :P |
antpeter | 3125 | 2008. február 15. 11:17 | Válasz erre: 3124 |
Köszönöm,én is megnéztem.Szerintem az ára is elég elfogadható a büntetések mértékét tekintve.:-))
|
Berber | 3124 | 2008. február 15. 11:02 | Válasz erre: 3123 |
Pü-ben írtam a linket. Tudod a fórumot "közegek" is olvassák. :O
|
antpeter | 3123 | 2008. február 15. 10:49 | Válasz erre: 3119 |
Hello Berber! Melyik oldalon találtad?Csak érdeklõdésként megnézném,hogy mûködik,mennyibe kerül.Köszi |
Berber | 3121 | 2008. február 15. 10:12 |
Van egy drágább verziója, amelyikkel a meglévõ számok alakíthatók át, csak sajnos kis mértékben, pl. a 0->8 á, 9-é stb. Álló helyzetben persze ez is lekapcsol, hiszen a dombor nem követi a számalakot. Sajnos elõre kell definiálni, meg memóriás meg minden úgyhogy jóval drágább. Ez az e-papír szerü, ha hallottatok róla. A neten találtam......
|
Berber | 3119 | 2008. február 15. 10:06 | Válasz erre: 3117 |
Na Te se dicsekedhetsz. Épp most dühöngök, hogy a sportmotoron, már mindenféle "idegenekkel" beszélgetünk, a "régi gárda" meg tök kuka! Most kerestem hozzászólásodat, hát vagy 3 oldal letellett azóta.. Lassan klubb élet alakul ott, mindenféle mocisokkal. Nincs velük bajom, ha nem (szinte) kizárólag típus idegenekkel értekezünk. Tessék ott is elõfordulni! Meg hozni azt a meleget, mert tele a hócipõm (a hóval)! Akksi ketyere: Jó cucc, az akksiból levett energiát kondenzátorozza, és lövi vissza. "Pengeti" az akksit, így folyamatos töltés szerût okoz neki. Az általam agyon ajnározott LIDL-is akkutöltõ is tudja. :-P Igaz nem állandóan, de fenn lehet hagyni akár hónapokra is. A rendszámot meg megoldottam, egy kici kínai elektronika, egy vékonyka, rendszám elé helyezett "LCD" fóliát sötétít el 1/10 sec alatt, ha villogó kékfényt, vagy "trafipaxot" lát, esetleg a sebesség 100 km/h (szabadon állítható) fölé emelkedik, vagy forgalmi "esemény" történik (gombnyomásra). 0-ában rögzül, az egyszerû (együgyü) rendõr észre se veszi a szerkezetet. (Ez garantált!) Csúcs szuper autómata, ...ész occó! ;D |
Jose | 3118 | 2008. február 15. 08:10 | Válasz erre: 3116 |
Látod Bundi milyen keményen szóltál!!!! Egy hete senki nem mer írni.Valakinek ráütsz a kezére, akkor a klaviatúrát sem tudja pöcögtetni :-))
|
Jose | 3117 | 2008. február 15. 08:07 |
Bocsi, hogy közbe szólok!!! :-))))))))))))))))))))) Képzeljétek, beszereltem a paripába egy akku kondicionálót.Úgy hírlik, hogy megakadályozza a szulfásodást illetve képes valamilyen szinten regenerálni a régebbi akkut.Mivel elhivatottságot érzek a környezetvédelem iránt így talán segítek ha nem kell gyorsan kidobnom a savas aksit. A gyártó szerint az akku életkorát megduplázhatja illetve megháromszorozza.Egy nagyon egyszerü elven mûködõ ketyere kis led kijelzõvel, ami 15 másodpercenként megbizerálja az akkumulátort. Kiváncsi leszek az eredményre.Majd referálok.Állítólag kb. 2-3 hónap elteltével mérhetõ és érezhetõ változás áll be a aksiban. Csak szóltam. :-OOOOO |
Bundi | 3116 | 2008. február 14. 07:03 |
No no csak óvatosan ezekkel a megoldásokkal, mert a találkozón a kezetekre csapok ám!
|
Berber | 3115 | 2008. február 14. 06:26 | Válasz erre: 3114 |
Affrancba! Most akartam ilyet csinálni a max 180-al menõ túra motoromra, hogyha egykerekezek az autópályán ne érjen le.... :-DDDD Na most nem lesz ilyenem!
|
Macko | 3114 | 2008. február 13. 22:30 | Válasz erre: 3113 |
Nem fikázásként mondom, mert ügyesen van megoldva, csak csekély az értelme. Akkor már vedd le a rendszámot és mondd, hogy leesett. Azt nem tudják rádbizonyítani. Ebben az esetben szándékosság áll fenn és könnyen bizonyítható. |
Macko | 3113 | 2008. február 13. 22:28 | Válasz erre: 3110 |
Ezért egyrészt kivonják a motorodat a forgalomból, másrészt mivel bûncselekmény, némileg súlyosabb következményei is lesznek. A motoros rendõr elõl meg nem fogsz elmenekülni vele, ha õ nem akarja... |
Halal | 3112 | 2008. február 13. 22:00 | Válasz erre: 3110 |
A gyenge szor elviselem, de a PS-t nem :P Ez attol sokkal gyengebb programmal keszult :D Amugy jo ez a szerkezet, es nagyon egyszeru...hogy a rendor mit szol hozza (?!?!) az mas kerdes :D |
Halal | 3111 | 2008. február 13. 21:59 | Válasz erre: 3109 |
Nah latod latod! Es ki tudja meg mire keszulok...a Halal utjai kifurkeszhetetlenek :DDD
|
Berber | 3110 | 2008. február 13. 16:39 | Válasz erre: 3109 |
Borzasztó gyenge maszatolás ez Photoshoppal! Halal így kell ezt csinálni! : http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/other/?vi=28866&c=p
|
Jose | 3109 | 2008. február 13. 13:27 | Válasz erre: 3104 |
Igaz-igaz! :-)) Van amikor még a paripa színe is túl sok lehet. Pl. egy jó kis bankrablásnál :-DD |
Jose | 3108 | 2008. február 13. 13:25 | Válasz erre: 3101 |
majd mególdjuk! Egyenlõre csak krumplis zsákom van, abból meg kimegy a lényeg.Légy egy kicsit türelemmel! :-))
|
Berber | 3107 | 2008. február 13. 13:12 | Válasz erre: 3106 |
kilajsanyi | 3106 | 2008. február 13. 12:55 | Válasz erre: 3102 |
Várpalota - Ostfy alatt szét lehet ám fagyni :) |
Halal | 3105 | 2008. február 13. 10:11 |
ambar en nem vagyok sem sandor, sem jozsef, sem benedek, de kuldok nektek angol meleget :) itt most 10fok korul van, hal istennek sut, es nem esik...csak maradjon is igy, mert amilyen mocsok, mindig hetvegen szakad le az eg :mad: |
Halal | 3104 | 2008. február 13. 10:07 | Válasz erre: 3100 |
Nem. A kep nem ide keszult, csak pont kapora jott mindket forumon. :P De egyebkent sem sokra mesz egy angol rendszammal :D M764CCA, csak neked, csak most, csak tolem, csak... :P A kitakaras amugy megszokas, ami meg a kezdeti autohirdetesek idoszakabol maradt...ez van... azt pedig, hogy miert takarom ki, szerintem nem kel magyarazni, van mikor meg ez a minimum :'( |
Halal | 3103 | 2008. február 13. 09:58 | Válasz erre: 3098 |
Ez teny, de ha a savallot meg tudod munkalni, akkor a chromot is, a beszerzese meg a helyi MEH telepen szerintem filleres tetel :) :P
|
Berber | 3102 | 2008. február 13. 08:25 | Válasz erre: 3097 |
Ha ez így megy tovább hidegileg, én nem vagyok alkalmas rá. :-(((((((( Könnyen beszélsz majdnem helyben.
|
Berber | 3101 | 2008. február 13. 08:23 | Válasz erre: 3100 |
Te Jose! Nem tudnál azzal a meleggel iparkodni? Má megint mi ez a -4,5C fok? Hogy gondolod ezt? Ez nem eljárás! Ebben nem lehet motorozni! A gázárakról ne is beszéljek! +10C fok rendel! Huuuuzzz bele!
|
Jose | 3100 | 2008. február 13. 08:15 | Válasz erre: 3093 |
Te Halál! Félsz, hogy felismerjük a renszámodat Küngösön? Gondosan letakarva? :-DDDDDDDDDD
|
Jose | 3099 | 2008. február 13. 08:12 | Válasz erre: 3086 |
Üdv! Jó helyen vagy! :-))Jó látni, hogy egyre több fórumnak megfelelõ paripa is megjelent ismét a fórumon.Az "öreg" XJ társadalom csak jó valamire.
|
Berber | 3098 | 2008. február 13. 06:52 | Válasz erre: 3096 |
Sajnos de... a króm és a saválló színe nem azonos... :P :(
|
Halal | 3096 | 2008. február 12. 20:12 | Válasz erre: 3095 |
Szerinted az enyem hogy keszult? ;) Nem tudom, hogy a tied fajta mennyire atalakithato, de ezen az aftermarketen ez tokeletes ut volt...azon a kinai feketen amit elsonek vettem, juhj...meg a hatamon is felallt a szor...hagyjuk, az nem tukor volt Amugy Berber, neked egy ilyen kerdes megoldasa nem igazan okozhat problemat :D :D :D |
Berber | 3095 | 2008. február 12. 19:56 | Válasz erre: 3093 |
Te Halal! Lehet két saválló szárból kéne menetvágatással megoldani a kérdést. A hajlítás nem probléma. Mit szólsz?
|
Berber | 3094 | 2008. február 12. 19:54 | Válasz erre: 3090 |
Itt Fehérváron a Borso Tibi adta. Lehet hogy Luise-os (?) Már találkoztam vele másutt is....
|
Halal | 3093 | 2008. február 12. 19:54 | Válasz erre: 3090 |
dentor | 3092 | 2008. február 12. 19:42 |
Szia Imo! Nagyon jó volt a hétvége a börgetés miatt, kb. 130 km lazán két óürában, igen!!!
|
imo | 3091 | 2008. február 12. 19:24 |
Hi mindenki ! Üdv : dentor ! 4 hónap pihi útán szombaton végre sikerült gurulnom egy picit, nagyon jól esett a lelkemnek és a PARIPÁNAK is :-)) Az elsö útam a benkút volt ! Adtam neki friss abrakot :-) Gummákat is megnéztem, elöl : 0.9 , hátúl 2.0 volt :-( Miután mindennel végeztem óvatosan kezdtem ronni a Km-ket ! Huuuúú ismét szabadon !!!! :-) Közben ez jutott az eszembe :-))))))
|
kilajsanyi | 3090 | 2008. február 12. 19:18 | Válasz erre: 3089 |
ha nem indiszkrét a kérdés akkor melyik boltban? Nekem a gyári van, de a szára már újkora óta repedezett és most nagyon remeg már a tükör |
Berber | 3089 | 2008. február 12. 19:14 | Válasz erre: 3088 |
Boltból :DD Bementem és volt. 3500,-/db Egyik elsõ vételem volt, ami aztán meghatározta a króm cuccokat..... A formája ment az XJ-hez szerintem..... Hosszúszárút keress. (ha keresel)
|
Berber | 3087 | 2008. február 12. 18:48 | Válasz erre: 3086 |
Üdv! Én is hasonszõrû vagyok! :-) Érezd jól magad!
|
dentor | 3086 | 2008. február 12. 18:15 |
Sziasztok! Diversion 1993-asom van, talán beférek...Üdv mindenkinek.
|
Vilman | 3085 | 2008. február 12. 16:48 |
Az elõbb mentem pár kört itt Palotán de be sem melegedett szegény gõzmozdony in this fuckin' cold weather... :DDD
|
Jose | 3084 | 2008. február 12. 12:45 | Válasz erre: 3082 |
Mi az? Apeh ellenõrzés? Még korai, mert a súlyadót meg sem kaptam.Addig amíg nincs befizetve úgy sem kapok vissza semmit :-((((( Majd március lesz a befutó.
|
kilajsanyi | 3083 | 2008. február 12. 10:16 | Válasz erre: 3082 |
két személlyel +5 de egy személlyel a +3,+4 a legjobb ha az elsõ telód gyári. adósokk rendben, de csak hajszállal vezet a keresett bérem az adózotthoz képest. :) |
Berber | 3082 | 2008. február 12. 07:20 |
Na mivan XJ Pajtik!? Adóztok-adózgattok? Mindenki azt hitte, vége a télnek? Mostmár csak motorozós szépidõk jönnek? Én is csak lesek ki a fejembõl mint a vett malac, hogy néhány napja még mindenhova motorral mentem, mostmeg jegesmedvék baktatnak az ablakalatt. :-O Ez az idei tél már soha nem ér véget! Pedig a Fiam is egészen jól felszokott a mocira. Lassan ott tartottam, hogy ki kellett találni, hogyan motorozzak egyedül, már csak az élvezet miatt. Sajnos 2 személlyel tényleg halovány az ereje. Sõt a rugózás se fenomén, bár nekem inkább a hátulja a puha. Pedig alapból fel van húzva +2-re. Lehet kevés? Na ha elmult az elsó adósokk írjatok valamit! |
Paragraf | 3081 | 2008. február 11. 13:14 | Válasz erre: 3060 |
Nekem Sport Daemon van a vasamon, bár elvileg láttad is. Nekem nem 1szer sikerült megcsúsztatnom a gépet, de amint elengedtem a gázt, azonnal megfogta, szinte teljesen magától visszaegyenesedett. Szóval nem rosz guma, csak én vagyok fosós egy kicsit a bedöntéseknél, ezért kicsit kockul a minta. 1 valami nem tetszik a Pirellin, csúnya a mintája. A Z6os mintája nagyon tetszik pl, de a Sport Daemoné nekem nem jön be, de ez csak esztétikai tényezõ, valószínüleg legközelebb is Pirelli lesz vagy megpróbálkozom a Bridgestone-al, de hál istennek addig még legalább 2 szezon vissza van. |
Berber | 3080 | 2008. február 11. 07:07 | Válasz erre: 3079 |
Örülök hogy végre látlak! Merre voltál eddig? Vicc aratáson ? ;-DDDD Hallottad hogy megyünk arra? Majd.... :-)
|
Bundi | 3079 | 2008. február 10. 22:04 |
Bátorság az, amikor egy férfi tök részegen, éjjel 4-kor hazajön, megpillantja a kezében seprût tartó, tomboló feleséget, és azt kérdezi: - Takarítasz drágám, vagy repülsz valahova? Úgy szeretnék meghalni mint a nagyapám: álmában, csendesen, gondtalanul, nem pedig ordítva, sikoltozva, pánikban, mint az utasai. A processzorok füsttel mûködnek. Ha kijön belõlük a füst, nem mûködnek tovább. Bocsánat, sziasztok :-) |
antpeter | 3077 | 2008. február 9. 09:09 | Válasz erre: 3076 |
Próbáltam már szivató karjának több állásában indítani.Hidegen úgy indul el,hogy nagyon mély dörmögõ hangja van,mint egy tanknak.A hangjából ítélve nem is indul el mind a 4 henger.Elindul leáll ...pöffen egyet leáll... Ha sikerül feltornászni a fordulatot,akkor már az enyém.3-4000 1/min vissza a szivatót és gázzal megtartom,itt már szépen egyenletesen jár.A szivató mûködik,mert meleg motornál lefullassza a gépet.Ha nagyobb fordulatnál húzom rá a szivatót akkor felpörgeti a motort.Nem tudom,ha aporlasztó memrbánjával lenne valami,akkor,hogy viselkedne? Sikerült levinnem a zsepkendõfogyasztásomat 20db/napra.Lehet,hogy ma is tesztelek...Jó idõ van |
Berber | 3076 | 2008. február 9. 07:30 | Válasz erre: 3073 |
Próbáltál játszani a szivató karjával? Bár asszem nálad ez másként van mint nekem. Az is lehet, hogy teljesen lezár, bár ezt a hangjából hallani. Amikor elindul, hogy teszi?
|
imo | 3074 | 2008. február 8. 18:39 | Válasz erre: 3070 |
Mi meg jól eladjúk nektek " láncosoknak " a sprayt !! :-)
|
antpeter | 3073 | 2008. február 8. 13:56 |
Az önindító majd csak a következmény lesz,mert ennyi indítózástól biztos egy idõ után kifekszik. Csak az 1,2 porlasztón kellett állítani igazából.De azokon csavarokon nincs gumidugó.Ha elindul,akkor szépen egyenletesen jár.Sõt üzemi hõfokon elég megérinteni az indító gombot és gáz nélkül tökéletesen indul. |
Jose | 3072 | 2008. február 8. 13:55 | Válasz erre: 3070 |
Nekem van lánc spraym a kardánhoz, pont az elsõ keresztet szoktam vele kenegetni.Mert annak van egy karbantartós likja.Egy flakonnal szerintem egy 5-10 évet elleszek.A lánc takarításához pedig részvétem.Nem egy Hófehérke meló. Hajtás rendbetétele nálunk egyszerübb az oldalsztender kirug, csavar kicsavar, olaj 0.2 l kifolyik tálkába, alugyûrû csere, csavar visszacsavar , olaj betölt, felsõ csavar becsavar ha letérdeltünk mellé akkor leporolja a nadrágját. :-)))))))))és GOOOOOOO :-))))) |
Jose | 3071 | 2008. február 8. 13:39 | Válasz erre: 3066 |
Én úgy tudom nincs külön üza bevezetés a szivatóval a pillangót húzza rá dúsabbá téve így a keverék arányt. Ha már itt tartunk.....akkor megkérdezem, hogy lettek kalibrálva az alapjárati keverék csavarjaid a karbikon? Elvileg legumidugózott csavarokról beszélek amelyek a szinkronállítánál használt csonkok közelében vannak.Ha esetleg azokon nem találsz gumidugókat, akkor akár a rezonanciától azok el is mászhattak.Ha pedig az alapjárati keveréked stimmel, akkor dugó helyett egy kis gumiámot kellene belenyomni az elmozdulását megelõzendõ. Szerintem semmi képp ne az öninditón és az akkun csiribizálj.A karbi közelében kéne szerintem keresni a hibát. |
kilajsanyi | 3070 | 2008. február 8. 13:25 | Válasz erre: 3067 |
amerikai modellekben volt a 600-asban is kardános, de ott a váz is más. Nem elég csak a kihajtást, lengõvillát kereket cserélni, hanem a vázat is kéne. Az összes kardánosnak kívánok egy dobozt láncsprayt jövõ karácsonyra ajándékba! :P |
antpeter | 3069 | 2008. február 8. 12:36 |
A kutyákon van lánc,nem a motoron. :-)) Most néztem a porlasztó metszeti rajzot,és én azt vettem ki belõle,hogy csak a fojtószelepet zárja a szivató karja.Tehát azzal valószínüleg nem lehet gond.Ezt jól megválaszoltam. |
Berber | 3068 | 2008. február 8. 12:14 | Válasz erre: 3067 |
Azé nem mer akkó 900 ccm-esnek kéne lenniõk! Ammeg nagyobb súly lenne, aztán az élvezkedés nem a döntögetõs motorozás lenne, hanem a vonatozós gurulás és a tájban lévõ gyönyörködés! :)))) Én elvagyok láncostól........ és ha azt írom, hogy elugrottam... akkor az úgy is van. :-P
|
Vilman | 3067 | 2008. február 8. 10:33 |
Felettébb genya dolog tud lenni az a lánc mi ?! Dájó hogy nekem csak egy van és az is a vezérlésben... Méééér' nem csinálták a 600-asokat is kardánosra ??? |
antpeter | 3066 | 2008. február 8. 10:30 | Válasz erre: 3062 |
Köszi.Az önindító,aksi jó.Gyorsan és kitartóan teker.Esetleg meg tudnátok mondani,hogy az xj porlasztójában a szivató ráhúzásával mi történik??? Csak a folytószelepet zárja,hogy ezáltal kevesebb levegõt,dúsabb keveréket kapjon,vagy van benne a szivatónak is külön benzinfúvókája mind a legtöbb kétütemü motoron? |
kilajsanyi | 3064 | 2008. február 8. 09:54 | Válasz erre: 3057 |
pislogok hát, ecsettel meg gázolajos bödönnel a kezemben, lánckerékagyat, lengõvillát meg a láncspray által összenyámnyogott alkatrészeket mosogatva. :) Ganéj dolog ez a lánc. Nem tom , hogy a zárt láncvédõ dobozt mér hagyták el.... Macadam párja ( mac 50 ) nem jön ki 40bõl...még 50bõl is neccesen. |
Berber | 3063 | 2008. február 8. 08:04 | Válasz erre: 3051 |
Biztos hogy 40 a garnitúra Maki? 4x olvastam ujra, és két nap mulva megint hogy jól látok e. Hol ennyi? És ott a többi nem occsóbb? Sürgõs választ a kiadóba kérem! Privi, mielõtt a készlet elfogy és netuggya senkise! |
Jose | 3062 | 2008. február 8. 07:22 | Válasz erre: 3060 |
Végre egy tárgyilagos írás a nagy kitérõk után !!!!Mindig az kiabál akinek a háza ég. És aki kiabál annak nincs igaza. stb.......stb. Berber! ez a hozzászólás már lehet, hogy Lasinak is segít.Köszi! Szép napot mindenkinek! Antpeter! Az influenza állítólag nem szereti a napot.Egy kis megfázást meg gyorsan legyûrsz.Most is olyan gyengén indul hidegen? Az öninditó csak tekeri.Nem teker rendesen?Akku feszûltségedet nézted?Az önindító nem egy olcsó mulatság. Bontóba is kb.25-30 e. |
Berber | 3061 | 2008. február 8. 07:01 |
Még egy betü a Z6-ról mielõtt ríva fakadtok: 2x annyiba kerül, és nem fut 2x annyit! E miatt akkor se vennék ha egyáltalán pénzem lenne rá, és fel lehetne rakni!
![]() |
Berber | 3060 | 2008. február 8. 06:53 |
A hosszú hallgatás oka, hogy Kilájajal átmentünk privibe, (megjegyzem, senki sem szereti ha lehurrogják :-P ) Az eredménye az lett, hogy sokat beszélgettem, egy www.kekhold.hu (kekhold.hu ha linket ír) csaj(!) munkatárssal, akik a gumikat hozzák be, és szerelik. Meglepetésre, sokban egyezet a véleménye az összejött tapasztalatokkal: 1.: 130-ról 140 re szélesíteni, nem nagy változás, viszont azonos felni nem bír el többet. A gumi ballonosodása miatt, a stabil egyenes futásból kezd el veszíteni, erõsebb méreteltérés esetén lebegni kezd. A szélesebb felni lehetne a megoldás, de ekkor már a motor menettulajdonságai kezdenek rendkívül eltérni, és nõ a fogyasztás drasztikusan! 2.: Nem érdemes a gumi fajtákat, ill a profilokat keverni, mivel az eltérõ tulajdonságok miatt kemény meglepetéseket okozhatnak! pl.: Elkezd kitörni az eleje, amikor a jhátsó gumi még tapad, ez rosszabb mintha egyszerre csúsznak meg... Megoldás a mintapár!!!! Még a gagyiból is. Itt is elhangzott, hogy az uj gumi a jó gumi. 3.: A Metzeler Laserre nem sokan panaszkodtak eddig, igaz nem is sokan rakják fel a hagyományossas minta miatt. Egyértelmûen nem jobb mint az elõd ME330. Ami egyértelmûen a legjobb gumi az a RoadtecZ6, hosszú élettartam, magas tapadás. 18-20 ekm-et bír. Nekünk nem gyártják. :-((( 4.: A BT45 Bridgestone kemény és nehezebben melegszik miint azt indokolná a futásteljesítménye, sokkal jobb a Z6, csak azt nekünk nem csinálják, így ez a jobb. 15 ekm elvárható tõle. Esetlegesen pályázni is lehet vele, de aki pályázik is inkább válassza a: 5.: Pirelli SportDemon-t kíváló tapadás, jó melegedés, azonos ár (párban 48-49 körül), viszont drasztikusan csökkenõ élettartam jellemzi, 8-12 ekm, amit a pályázás tovább aprít. A sportos motorosoknak határtalan élmény. 6.: Kenda. Nem gumi, kõszigla. 1 ember feltette 1 napra. Halálközeli élménye volt. Jégre kíváló, ott nem veszt a tapadásából. Nem melegszik, nem kopik, elõbb dobod ki a motorod rozsdásodás miatt mint ezt a gumit cserélni kéne, Örök darab. :-P Ja! Az úthibákat nem szereti, könnyen szálszakadásos lesz. Ennyi. Emésszetek. ![]() ![]() |
antpeter | 3059 | 2008. február 7. 20:46 |
Na,ez igaz.Meg is lepõdtem délután,hogy nincs a legfrisebb hozzászólások között az xj600.Sajnos én a gumi témához sem tudok hozzászólni,ahhoz legalább el kell koptatnom egyet.:-))) Amúgy már vágom a centit,alig várom,hogy megérkezzen a benzincsap membrán.Remélem az megszûnteti a hidegindítási problémákat.Ha nem,akkor rendelek hamarosan egy új önindítót is :-) Be lett állítva a karbiszinkron is.Most kifejezetten jól húz a gép.Új gyertyák... Tegnap mentem is egy nagyot.Eredmény:,ma már elhasználtam vagy 100 papírzsepit:-() |
Jose | 3057 | 2008. február 7. 20:25 |
Na ezért nem vitatkozunk felesleges dolgokról!!!!!! Nem azért van látszólagos egyetértés mert ugyan olyan motorunk van!! Ez az eredménye--------) Teljes csend egész nap.Mindenki csak pislog a sarokban. NNNNNa most jó? A mai stresszes világban ki az a hülye, aki olyanokat olvasgat 'hol veszekednek,vitatkoznak állandóan. |
Berber | 3056 | 2008. február 7. 06:53 | Válasz erre: 3054 |
Semmi gondom a véleményeddel, mert igaz. Viszont nem tudok utcai gumit aminek ne kéne melegednie.... Kilájsanya: Te ne kapd fel. Megértettük, és már nem is gondolok a laser-re. Én nem. Igy viszont kezdek nagy szarba kerülni magamis, mivel eddig a lent említett 3 félén gondolkodtam, mivel minta párban akartam cserélni. Most nem tudom mit csináljak, (bár nem sürgõs) mivel annyira hülye hátsó méretünk van (130/70-18), hogy arra gumit nem is csinálnak! Vagy a Kínaiak de?!? (KENDA) |
Jose | 3055 | 2008. február 6. 23:00 | Válasz erre: 3053 |
HÚÚÚÚÚHa! Ezt már szeretem!Ilyen esetekre találták ki a túsztárgyalást:-))) Hát a "hasonlít az olaj kérdéshez" dumámat egy kicsit félreértetted szerintem. De nincs jelentõsége! ![]() |
Halal | 3054 | 2008. február 6. 21:56 | Válasz erre: 3046 |
Berber!!!! En nem mondtam, hogy ocska, csupan leirtam a tapasztalatom, de hozza is tettem egybol, hogy nincs osszehasonlitasom! A kopasalosag az ugy nez ki jo, legalabbis ha lehet hinni az elozo tulajnak :D Es mint irtam, melegen nagyban javul a helyzet! Nekem egy negativuma volt, hogy hidegen nem az igazi. Amugy multkor nyalkas uton tulszaladtam egy keresztezodesen, mert rovidre mertem a tavolsagot, viszont magam is meglepodtem, hogy ennek ellenere elegge stabilan ereztem a motort, ereztem a fekhatast is...viszont mint irtam, a tavolsag megis rovid lett...ez lehet akar az en hibam is :) Szoval nem ocska ez a gumi, sot lehet, hogy messze jobb a tobbitol, en csak leirtam, hogy mit tapasztaltam :) Mellekesen olyan, hogy tokeletes gumi nincs, ami itt elony, az ott hatrany. Olcso, nem kopo, jol tapado, jo szaraz, jo vizes gummi egyszerre nincs...szerintem! :) |