imo | 653 | 2007. március 26. 22:13 |
Sziasztok.Terveztek valami összeröffenést az idén valamikor valahol ? |
klimas | 652 | 2007. március 26. 22:09 | Válasz erre: 637 |
Halohó ! Én kilenckilósra keresek ugyanezt , ha van infód értesíts ! Kösz
|
Jose | 650 | 2007. március 26. 21:27 | Válasz erre: 649 |
Van ismerõsöm busával, van hornet, van virago , moto - guzi túra de nem a motoruk teljesítményeirõl szól az élet:) _persze van amikor meglátszik a különbség-De a közel 3 kilót nem élveztem a busa második ülésén a 8-as úton. mégis jó barátok vagyunk! |
Jose | 648 | 2007. március 26. 21:00 | Válasz erre: 646 |
Amit én kezdõként a 750-bõl használok azt a rutinos 600-as a garázsmenetben is bírja:)
|
Jose | 647 | 2007. március 26. 20:59 |
Nem a cm3 számít, hanem a brancs akik normálisak...............sztem
|
druszi | 646 | 2007. március 26. 20:55 | Válasz erre: 645 |
Ha van kedved ilyen "kis köbcentis" gépekkel túrázni akkor természetes.
|
druszi | 644 | 2007. március 26. 19:38 |
Nekem is lassan egy 1 éve van már meg, az tény hogy nem egy speedgép, túrázásra kiváló. Szinte csak 2 személlyel járok vele, akár így is elmegy 170-180at, de tény hogy nem erre találták ki. Bár a Kékestetõre felfelé kellett váltogatni....sztem a fogyasztása is jó, így is kijövök vele 6 l-bõl. Szóval aki nem az esztelen száguldozásra akarja használni, annak tökéletes. Persze a minimális karbantartási munkákat el kell rajta végezni, de melyik motoron nem kell... t 1ati a mi csapatunkban van 2 xj- egy NTV, most lesz egy CBF, szivesen várunk a csapatba ha gondolod!
|
ripper22 | 643 | 2007. március 26. 14:45 |
Félreértés ne legyen.. fiatal vagyok még.. ez számomra csak egy lépcsõ volt.. noha nem így akartam, vagy másképpen fogalmazva a motoros baráti körömbe mind 600 GSXR vannak.. és velük nem tudtam tartani a lépést. Most vettem egy 98-as 600 Yamaha YZF-et ( Thundercat) . Amibe lényegesen több lóerõ van.. |
kilajsanyi | 641 | 2007. március 26. 12:13 | Válasz erre: 639 |
most akkor a szerelmed ez a motor vagy nem? én akkor má 6 éve ezen tanulok....:) |
krisztian.fz6 | 640 | 2007. március 26. 10:40 | Válasz erre: 639 |
De viszont egy 600-as négyhengeresnek sincs akkora nyomatéka alul, erre van belõve a gép. Kis teljesítmény fent, nagy nyomaték lent.
|
ripper22 | 639 | 2007. március 26. 08:56 |
Hi. t1.ati Nekem 1 évig volt, és beletettem 10000 km-t . Öszintén szólva nekem annyira nem jött be a gép. Ahhoz képest, hogy 600 as, kevés az ereje. Majd meglátod, hogy amikor elmész túrázni nincs vele gond, csak ne nagyobb gépekkel menj, mert azt már nem bírja. Ja 2 személlyel teljesen meghal. Szinte felére csökken az ereje. Ha viszel valakit akkor teljesen másfajta vezetés kell hozzá.. Én kezdetem már nyúzni.. kissé. simán mentem vele 160 -at.. persze kis túra plexivel. Akkor már majdnem a 7et ette. Amúgy csendes kis gép. Nagyon egyszerû dönteni. Pillanatok alatt kidöl.. Nekem majdnem sikerült vele a térdköptatót megcsiszolnom. De szerintem ez csak egy tanuló motor. Ami már a "nagyok" között van. Ha kell még segítség írj.. Ja és figyelj a láncra. mert én mindig után kellett állítsam. |
t1ati | 638 | 2007. március 19. 21:11 |
kilajsanyi | 636 | 2007. február 7. 19:22 | Válasz erre: 635 |
vaterán dobáltak szét a jómúltkor egy XJ-t...
|
druszi | 635 | 2007. február 7. 19:20 |
Sziasztok XJ-sek! Egy Cimbim 86-os XJ 750 hez keres jobb oldalidomot ( ameilyk az aksit takarja). Ha tudtok segítsetek! Köszi!
|
kilajsanyi | 632 | 2006. december 21. 14:12 | Válasz erre: 630 |
Javítási kézikönyvvel tudok szolgálni. Úgy 40mega PDF-ben. Írj pü-t ha szükséged van rá. |
krisztian.fz6 | 631 | 2006. december 21. 09:19 | Válasz erre: 630 |
Neked írtam e-mailt, hogy itt próbálkozz??
|
sam | 630 | 2006. december 20. 20:28 |
Sziasztok.Keresek '97-es xj600-ashoz bukócsövet,csomagtartó rendszert,sportdobot,bal elsõ villaszárat(egy tárcsás),mindenféle szakirodalmat.Köszi
|
krisztian.fz6 | 629 | 2006. november 27. 15:05 |
http://www.louis-moto.com/product_info.php?cPath=42_79&products_id=216 Csak érdekességként. Véletlenül találtam. |
boxer | 628 | 2006. november 12. 11:24 | Válasz erre: 627 |
Kölcsöngyilok visszajár? :-) (Csak azért írok, mert különben kihalna ez a topic)
|
kilajsanyi | 624 | 2006. november 10. 16:47 | Válasz erre: 623 |
ááá má régi. de azé kössz. a cikkekhez csak annyit, hogy nem olyan stabil éles és gyors kanyarokban. Túl puha az eleje. Valami olyasmi áll fenn, hogy a motor többet tud szerintem , mint a futómû. |
boxer | 623 | 2006. november 10. 15:53 | Válasz erre: 622 |
Na figyelj vigyori! Csak, hogy lásd, hogy milyen rendes béjemvés csákó vagyok, kapsz tõlem is valamit. Ha volt már, akkor ismétlés a tudás atyja. Élvezz Sanyi, élvezz! http://www.youtube.com/watch?v=Rda1XBh8fS0 |
boxer | 621 | 2006. november 10. 15:48 | Válasz erre: 620 |
Szülinapod van, vagy mi a fene? Ha Redmary megtudja, hogy eltitkoltad elõle, neked annyi...
|
kilajsanyi | 620 | 2006. november 10. 15:42 |
kösszépen. :) mentegetek utána meg megyek vissza a cébé topikba |
fülemüle | 613 | 2006. november 10. 15:33 | Válasz erre: 612 |
.....nem tudok mást írni mert Boxer megzavart....
![]() |
fülemüle | 612 | 2006. november 10. 15:32 | Válasz erre: 610 |
....nõkkel való udvarias beszéded technikáját...
![]() |
boxer | 605 | 2006. november 10. 15:26 | Válasz erre: 588 |
Szép poszter. Nekem is volt ilyenem gyerekkoromban. Meg metállédis is. :-)
|
kilajsanyi | 601 | 2006. október 22. 20:58 | Válasz erre: 599 |
ha nem folyik sehol és nem is kormol , akkor a motornak nem lehet baja. Ha égetné az olajat füstölne, mint az állat. Nem kicsit nagyon...:) Hú bazee , azt már politikamentesen ki sem lehet mondani. |
KzRider | 600 | 2006. október 22. 19:26 |
Ne is szedd szét amig nincs baj mert lehet a szétszedegetéssel többet ártasz a Vasnak.
|
druszi | 599 | 2006. október 22. 18:23 |
Unokatesomnak 94-es Diversionja van, Repsol résszintetikus van benne, neki sem fogyik....hát én is bízok hogy nincs komoly baj, füstölni nem füstöl, korom sincs a kipun, folyást nem látok sehol, igazából így még egy szerelõ sem tud túl sokat mondani, feleslegesen meg szétszedetni meg nem akarom..
|
krisztian.fz6 | 598 | 2006. október 22. 16:28 | Válasz erre: 597 |
Sajnos és ismételten igazat kell hogy adjak neked...király vagy sanyi!! :-))) És egy XJ nem romlik csak úgy el, a legmegbízhatóbb motornak tartom. A képen az enyém...ami volt. ![]() |
kilajsanyi | 597 | 2006. október 22. 14:53 |
"Úgy tudom, hogy a 600-as az 550-es továbbfejlesztett változata, csak ezért szólok bele, ha nem baj. 2 dolog... az 550-es és a 600-as 1991 utáni blokkoknak semmi köze egymáshoz. Teljesen különbözõ a két motor. Az illesztésekbe meg ne menjünk bele. A haverom 1987-es 900-as XJjében 145.000 km van és nem kell utántölteni a Durablend 10w40nek, mint ahogy az én hatszázasomhoz sem hatvanezer után. |
krisztian.fz6 | 596 | 2006. október 22. 14:26 |
Én Castrol R4-est használtam, 10W50-est és a 6000 km alatt nem volt mérhetõ olajfogyasztás, nem kellett utánatölteni
|
Jesus | 595 | 2006. október 22. 14:03 |
Szeva! Nekem xj 550 -es Yamahám volt, 2,5 évig használtam, de az olajfogyasztás mindig változott kicsit, 1000 km-en 1 és 3 dl között, ha jobban meg lett hajtva még több is összejött. Kérdeztem szervizt hogyis van ez, ott megnyugtattak, hogy ennél a technikánál ez még normális. Úgy tudom, hogy a 600-as az 550-es továbbfejlesztett változata, csak ezért szólok bele, ha nem baj. Az illesztések még nem a mai szinten dolgoznak, az olaj meg vastagabb mint a maiak, ez kell bele, ez a kor szintje, együtt kell élni vele. Az enyémben egyébként / nem reklám/ , Castrol GP 20w 50-es olajat használtam, nem drága és szerette is, fogyasztása is jó volt és nem is füstölt.
|
druszi | 594 | 2006. október 22. 13:23 | Válasz erre: 593 |
Ezeken már rég túl vagyok, valamilyen más probléma van....lehet szar az olaj, nem tudom, remélem nincs komoly baj...
|
krisztian.fz6 | 591 | 2006. október 16. 17:52 | Válasz erre: 590 |
De ugye nem leállítás után azonnal ellenõrzöd???
|
druszi | 590 | 2006. október 16. 17:49 |
Hova tûnik az olaj?? Mióta lecseréltem az olajat, mentem 2000km-t, de minden hosszabb út után láthatóan csökken az olajszintem, már tölteni is kellett utána, kb 500km-enknént megeszik 1 1,5 dl-t. valvoline 10w-40 es, ásványi van benne API SG, Folyásnak, és koromnak és füstnek a kipufogón semmi nyoma. Egyébként a gép remekül megy és a fogyasztása se sok.....
|
krisztian.fz6 | 586 | 2006. szeptember 27. 09:57 | Válasz erre: 585 |
Ja, repedt nekem is a tartója, egy vaslapot heggesztettem rá, így vastagabb lett, bírta. De én leültem és felpolíroztam a vasat és színtelen lakkal lefújtam. Így pont olyan fényes volt mintha le lett volna krómozva.
|
BlueFazer | 585 | 2006. szeptember 27. 03:09 | Válasz erre: 583 |
Ez a bukócsõ nem gyári, az enyémen is ilyen volt. Nekem a rezgéstõl mindkét oldalon, középen elrepedt egy-egy tartó talp, ami a végeire van heggesztve. Egyik oldalon már a másik talp is félig be volt repedve, nem sok hiányzott, hogy az a bukócsó le is essen a géprõl! Jó ideje volt a gépnek egy bizonyos fordulaton zizegõs/nyekergõs hangja és végül nagy fülelések után vettem észre, hogy a bukócsõtõl jön. A talpakra rá lett még egy ugyan ilyen vastag vas lap heggesztve + a repedések megheggesztve és ezután akár ennél fogva is simán meg lehetett emelni a gépet. Sajnos krómozóst nem találtam, így a talpak ezüstre lettek lefújva, de olyan mélyen van a rögzítési pont, hogy észre sem lehetett venni a javítást. |
yamaha-steve | 584 | 2006. szeptember 18. 22:41 |
Szia Druszi! Jó látni a motorodat, én a sok sportgép után (egy kis pénzszükében) vettem egy Diversion-t, de komolyan mondom, hogy kész felüdülés volt. Kényelmes, megbizható, tényleg mindenre jó. Sokáig megtartottam, de nehéz szivvel meg kellett válnom tõle, mert be kellett "invesztálnom" egy autóba. Nagyon szerettem. Aztán jött a tdm 850, majd 2005-ben a 900, de úgy gondolom, hogy ezt már nem adom el soha. Ha új motort is vennék, csak ez mellé másodiknak..... |
kilajsanyi | 583 | 2006. szeptember 18. 22:38 | Válasz erre: 582 |
pont, hogy a tied passzol hozza, amit nekem mutattak az nagyon bena volt. |
druszi | 582 | 2006. szeptember 18. 22:34 | Válasz erre: 581 |
Nem tudom, ez kiválóan passszol hozzá...az unokatesómén se ilyen van. Engem nemzavar. Célnak megfelel.
|
kilajsanyi | 581 | 2006. szeptember 18. 22:32 | Válasz erre: 580 |
erdekes, mert amikor nekem akartak adni hozza ujan az nem ilyen formaju volt. |
druszi | 580 | 2006. szeptember 18. 22:24 | Válasz erre: 579 |
Szerintem gyári, még Yamaha matrica is van rajta, meg más XJ-n is láttam már ugyanilyet. |
kilajsanyi | 579 | 2006. szeptember 18. 22:19 | Válasz erre: 578 |
csak azert kerdem , mert szerintem az nem a gyari. |
kilajsanyi | 575 | 2006. szeptember 18. 21:06 | Válasz erre: 574 |
Kovetkezo olajcserenel vedd ki a szintjelzod es mozgasd meg kezzel. De vigyazz a tomitesre, vekony es konnyen szakad. Ha nem bizol magadban rendelj egyet elotte. |
kilajsanyi | 573 | 2006. szeptember 18. 20:58 | Válasz erre: 572 |
A szintjelzo fennakad. Olajcsere kozeli idoben szokott elofordulni. Nagyon szoros az illesztese. Nem problema. Ha a szint megvan nem kell vele foglalkozni, olajcserevel elmulik. Az nem nyomasjelzo btw hanem szintjelzo ami a kartterba van felcsavarozva alul. Udv. |
druszi | 572 | 2006. szeptember 18. 20:14 |
Néha kigyullad az olajnyomást jelzõ lámpa. Fóleg hidegen, ha leállítom és ujraindítom kialszik. Mitõl lehet?? A szint megvan.
|
kilajsanyi | 571 | 2006. szeptember 16. 12:04 | Válasz erre: 569 |
én ott nem nyomulok...csak itt ott csak röhögök. |
kilajsanyi | 568 | 2006. szeptember 16. 11:35 | Válasz erre: 567 |
:) Asztittem egyedül vagyok csak ilyen szarházi kölök..:) |
kilajsanyi | 566 | 2006. szeptember 13. 09:21 |
pffff azok nem színek, a zöld a király. BlueFazer az indexes renitens? |
druszi | 564 | 2006. szeptember 12. 23:06 | Válasz erre: 552 |
Hát nemtom honnan veszed hogy az összes többi XJ-is ilyen, az enyém például piros:)))
|
BlueFazer | 563 | 2006. szeptember 12. 22:06 | Válasz erre: 562 |
Hát téged tényleg jól felültettek a varaderoval :P "Legurultam a kúthoz" Szerinted így kevésbé ciki a sztori? :P |
Zsifi | 562 | 2006. szeptember 12. 22:04 | Válasz erre: 561 |
A hülyébbek kedvéért mégegyszer! NEM VOLT TOLOGATÁS!!!! Felültem rá (tudod erre felülni kell nem úgy mint a fészerre le a földre...)) és odagurultam a benzinkúthoz. Ennyi. Betûzzem??...))) |
BlueFazer | 561 | 2006. szeptember 12. 22:02 | Válasz erre: 560 |
Az hagyján, de ide bárki regisztrálhat?:) Még te is??? :D Figyu! Meséljél már! Hogy is volt az a motor tologatás?;) |
kilajsanyi | 558 | 2006. szeptember 12. 21:44 | Válasz erre: 557 |
a váz nem csavarodik és a lengõkarnak sincs érezhetõ holtjátéka oldalra. alacsony guminyomásnál tud heccelni.. |
BlueFazer | 557 | 2006. szeptember 12. 21:41 | Válasz erre: 552 |
Ugyan ilyen volt az enyém is csak fejidomos. Visszatérve a nyomvályúhoz: Nem csak megvezette a motort, hanem kicsit elcsavarodott a váz is! Miután "kiugrott" a nyomvályúból a gép még 1-2-t nyeklett nyaklott! Majdnem összefostam magam az érzéstõl! Aztán persze lehet, hogy nem a váz csavarodott, hanem a hátsó lengõkar "lengett" ki oldal irányba amennyit a gumi szilent engedett oldal irányba, nem tudom, de az FZS ilyet sosem csinált utána pedig azt igencsak vadabbul hajtottam. |
kilajsanyi | 556 | 2006. szeptember 12. 21:41 | Válasz erre: 555 |
:) egy ezressel volt kevesebb, mint a franciahágós tinglitanglid :) |
krisztian.fz6 | 555 | 2006. szeptember 12. 21:30 | Válasz erre: 554 |
Ja, úgy könnyû, neked Várpalotáról közelebb van mint nekem....
|
kilajsanyi | 554 | 2006. szeptember 12. 21:23 | Válasz erre: 553 |
Asszem Cherbourg. Észak Francia ország. Cotentin félsziget. Így sikerült sajnos... az ég meg elõtte két napig szürke volt... |