krisztian.fz6 | 553 | 2006. szeptember 12. 21:20 | Válasz erre: 552 |
Hol készült a kép???? És hogy lehet a motor alját lehagyni a képrõl, de jó nagy kék eget fotózni helyette?????
|
druszi | 551 | 2006. szeptember 12. 20:46 | Válasz erre: 549 |
Ja.amugy szívesen megsasolnám a géped! Fotód van róla? Vagy szombaton megyek unokatesommal (neki is XJ-je van) Telkibányára, ha van kedved csatlakozz valahol, csináljunk egy XJ-találkozót!!:)
|
druszi | 550 | 2006. szeptember 12. 20:44 | Válasz erre: 547 |
A magyarnyelvû kézikönyvben túra- sport motornak írják....végülis tökmindegy. Énis nagyon szeretem....
|
kilajsanyi | 549 | 2006. szeptember 12. 20:17 | Válasz erre: 548 |
valahogy úgy ja...de ha nincs akkor szívod a fogad. Bár én egy kombináltfogót nem szerettem még enniyre :))
|
krisztian.fz6 | 548 | 2006. szeptember 12. 20:08 | Válasz erre: 547 |
Akkor olyan mint a kombináltfogó??? Mindenre jó de igazából semmire sem használható??? :-)))
|
kilajsanyi | 547 | 2006. szeptember 12. 19:54 | Válasz erre: 546 |
A nyomvájúk megvezetése a 110-es elsõ és a 130-as hátsó gumi miatt van. Ez a motor nem túramotornak készült. Ez egy sima "allrounder" magyarul mindenesmotor. Alapvetõen a mindennapi motorozást volt anno hivatott kiszolgálni. Aki ebben többen keres az kénytelen lesz félrevezetni magát ... 1991-ben a Kawasaki és a Suzuki után a Yamaha is úgy gondolta, hogy a piacra dobja a saját naked / félnaked motorját. Ez lett belõle. Szerintem kurva jó motor. Én szeretem. Igazából egy klasszikus motor, ami igazán semmire sem jó de mégis ha bármikor elõ kell venni ott áll és menetkész ( na nem mintha a többi nem, csak ez jól hangzik :) ) 2002ben a 8 szelepes hengerfej (környezetvédelmi normák ) miatt vonult a sírba a gyártósor ( vagy valahol pakisztánban vagy dél afrikában landohatott ). Nem volt értelme tovább fejleszteni. FZS-t vagy FZ6-ot emlegetni a XJvel nem túl szerencsés dolog. Nem egy kategória. A Yamaha dizájntolgaival kb. 2 éve nem jutok dûlõre, de a klasszikus vonalat, ami szerintem szép és kell egy motorgyárnak az XJR-rel be is fogja végezni a Yamaha. Utána meg jönnek majd a mostanihoz hasonló sporttúranakedendúrótrailek, amik jobban hasonlítanak majd egy ûrhajróra, mint egy motorra. Próbáltam eladni az XJ-t, de a mai napig nem vett rá a lélek. :) |
druszi | 546 | 2006. szeptember 12. 18:28 | Válasz erre: 545 |
Két személlyel egy kicsit jobban kell forgatni, de egyébként teljesen megvagyok vele elégedve, a futómûve nem túl sportos, de ezeken a szar magyar utakon kiváló, még talán jobb földutakon is simán elmegy úgy hogy nem kapsz agyrázkódást. A nyomvályuk valóban megvezetik, de szerintem más motort is, fõleg ha majdnem tengejig ér. Sztem a motor azért fordul nagy íven, mert elég hosszú, de lássuk a jó oldalát, kiváloan lehet rá csomagokat tenni. Szoval sztem vetekszik a gép egy túraendúróval ( najó olyannal még nem mentem). De hát ez erre készült: TÚRÁZNI! Ezért az árért amennyiért hozzá lehet jutni...legjobb ár-érték arány. SZERINTEM! Bár én még személyesen csak ETZ-vel, és ER-5-el mentem nincs nagy viszonyítási alapom. Sportgépeken már utaztam hátul, de az gyötrelem...Na szoval ez az én véleményem.
|
BlueFazer | 545 | 2006. szeptember 12. 03:26 | Válasz erre: 499 |
Sziasztok! Új vagyok még a motorozz.hu-n, ez az elsõ hozzászólásom, eddig csak olvasgattam, de eddig bírtam:) Fülemüle! Azért ne ess túlzásokba! : "Inkább egy XJ600, mint egy SV650, vagy FZS600!" XJ-rõl ültem át anno FZS-re és klasszisokkal különb gép az FZS! Imádtam a Diversiont is, de a Fazer egy másik dimenzióba repített! Az XJ sokszor, fõleg nyomvályúknál nyeklett-nyaklott alattam! Ezután a Fazer atom stabil volt! Fordulni is klasszisokkal jobban fordul, a féke is jobb, a blokkokat pedig nem lehet egy napon említeni. Ahol az XJ "meghalt" az FZS ott tesz rá mégegy lapáttal! Mondjuk 6000rpm felett eszméletlen jó hangja lesz a Diversionnak, míg a Fazer eléggé kis vinnyogós hozzá képest, de 1-2-t hallottam sport dobbal és úgy már egész morcos volt. Mondjuk annak ellenére, hogy szerettem az XJ-t szerintem azért nem hagyott bennem mély nyomokat, mert azzal egyedül járkáltam 1 évig. Az FZS-el egy haverom révén találtam rá a mostani jó kis haveri körre és rengeteget gurultunk már együtt. Most egy 1000-es Fazert nyúzok, nem mintha a 600-as már kevés lett volna, csak megsérült szegényke és hosszú biztosítóra várakozás után sérülten eladtam és újra szép gépre ültem;) Az FZ6 nem jött be, így lett a Big Fazer:) Amúgy esetleg nincs itt véletlenül aki anno megvette az XJ-met? ;) Az M3-asnál lévõ Yamaha Focus Plus-nál számíttattam be 2003 tavaszán az FZS-be! Méregzöld volt a kicsike, már az új üléses, dupla féktárcsás. Asszem 2000.03.-ik havi volt. 12Ekm körül volt benne, a rendszáma már nem rémlik;) 1 héten belül el is vitték, mert amikor az 1000-es szervizre vittem az FZS-t akkor már nem volt ott. |
kilajsanyi | 544 | 2006. augusztus 20. 09:52 |
Jó a srác... Jamaha Xj600 Divergion - Csak adásvételis- kevés kilóméterrel - külföldrõl behozott levámolt, de még forgalomba nem volt helyezve! Mkp- at elcsérném ''Macbook illetve Powerbookra! értékegyeztetéssel! kb 300- 350 E ft értékben! - - érdeklõdni csak telefonon! - nincs internetem- |
krisztian.fz6 | 543 | 2006. augusztus 19. 23:01 |
Tegnap olvastam az apróneten hogy mindenféle xj-s alkatrész van eladó, sok. Hátha valakinek kell ez meg az. a yamaha motoroknál található az ez meg az.
|
kilajsanyi | 540 | 2006. augusztus 18. 13:45 | Válasz erre: 539 |
Hallode ember, hogy lehet ilyet eladni?????? "és most Yamaha XJ600N ..a szerelmem.. " |
pandamaci | 536 | 2006. augusztus 15. 08:15 |
nem okítás, csak hátha valakit érdekel, hova is vezethet, ha hétvégén ezeken felbuzdulva nekiugrik megfelezni a szelephézagot:))) átlátszó, ecetszagú sziloplaszt jól befogja a törött üresjelzõt, mig nem veszel egy másikat. |
kilajsanyi | 535 | 2006. augusztus 14. 21:47 | Válasz erre: 534 |
mármint annak aki a törötten összetaknyolta...nem neked |
druszi | 534 | 2006. augusztus 14. 21:34 | Válasz erre: 533 |
Na jó, azért nem kell lenézni a mûszaki analfabétákat!!:) |
krisztian.fz6 | 531 | 2006. augusztus 14. 20:37 | Válasz erre: 529 |
Ne okíts!! :-) Ezt én is tudom. Hidd el ezt olyanok ajánlották nekem akik értenek hozzá...sõt... Évekig jártam így, megjártam svájcot, ausztriát, alapjárat szép volt.
|
druszi | 530 | 2006. augusztus 14. 20:33 | Válasz erre: 525 |
Igazad volt..az üresjelzõ megvan repedve, csak a cucctól amit rákent az elõzõ tulaj, nem látszott.
|
pandamaci | 529 | 2006. augusztus 14. 19:58 |
ha kicsi a szelephézag és nem tud zárni tökéletesen, átfújja az égõ gázokat mellette, nem azonnal ég át, vagy kormozza tele a csatornákat ,csak több száz,? ezer ? km után- hézagtól, hajtástól függõen. Ja és most 0,08 a hézag, pl 10 -20 ezer mulva ez mennyi lesz,mert ugye nem nézik hetente ?Elõször nem a 220 végsebesség csökken le 200 ra, mert itt nincs akkora veszteség, hanem alapjárat lesz köhögõsebb egyenetlen.Vagy a CO HC ha valaki megméri, az kimutatja az elégetlen anyagot a füstben. Ha kicsit nagyobb a hézag akkor csattog mint a varrógép,de eettõl más baj nem lesz. A szelepvezérlésen / nyitás zárás / amit módosít a +- valamennyivel eltérõ hézag, az teljesítmény-fogyasztás észrevehetõségében 0 val egyenlõ. Na ezért csak óvatosan. |
krisztian.fz6 | 528 | 2006. augusztus 14. 19:43 | Válasz erre: 527 |
Kicsi, de nem támaszt ki. Ha kitámasztana akkor nem ment volna 200-al tartósan.
|
kilajsanyi | 527 | 2006. augusztus 14. 14:50 | Válasz erre: 526 |
Pandamaci A szelephézag dologban igazad van. Ezért lett úgy variálva, hogy a megengedett minimum érték közelébe, nem pedig alá lett állítva a hézag. Ezt a gyár a 4BR sorozatszámú motorokhoz ajánlotta. A 0,08-at, mint szívóérték én is kicsinek találom, azért nem is foglalkoztam ezzel az értékkel. A szelep anyagáról nincs infóm, de igazából nem is volt probléma mechanikusan a motorokkal, csak enyhén zajosak voltak. Ezt a sok vájtfülü vásárló kifogásolta, ezért mérlegelt a gyár és adott meg egy másik értéket, amivel még biztonságosan üzemel a motor. Ezért nem volt nekem lapkacsere 25 ezernél. Minden jó volt, csak picit szólt. Egyébként nekem a hézagméréskor is határértéken belül volt 6 szelep. Kettõ minimális szinten túlhaladta a javasolt értéket ( 1 szívó és 1 kipuff ). Végülis 5 lapkát vettem és így jó hangja lett. A kaliforniai modellnél is igazad van. Van valami lószar nekik a karbikhoz csatolva, de az üzemanyagszabvány ugyanaz. Olajpiac nagy biznisz, de én 6-8 ezer körül szoktam cserélni. |
pandamaci | 526 | 2006. augusztus 14. 14:18 |
szelephézag kisebbre állításával óvatosan bánjatok ! -ugyanis ha melegen kitámaszt, eléghet. Azt járjátok körbe, hogy a csökkentett szelephézag visszamenõleg minden motorhoz jó-e, vagy csak egy motorszámtól /évjárat?/ felfelé, ahol esetleg más anyagból van a szelep. 6 vagy 12 ezres olajcseréhez: a kaliforniai motor valószínüleg más keverékképzõ rendszerrel van szerelve a szigorúbb füstnormák miatt, esetleg ,más a benzin szabványa, azért engedi meg ritkábbna az olajcserét,ha látszólag tök egyforma is a másikkal. /egy merci kezelési könyvbe is bele van irva, ha a gázolaj kéntartalma0,5% felett van, 7500 km enként cseréltess olajat,amit különben 30e km enként kellene... |
kilajsanyi | 525 | 2006. augusztus 14. 10:37 | Válasz erre: 524 |
Biztos nem a láncspray hagy ott nyomot? Meg kókány munka után már kár ilyennek bíbelõdni. Ki kell venni az üresjelzõt , kipucolni a körülötte lévõ részt és úgy feltenni a gyûrût. Mielõtt az O gyûrût felteszed, kend körbe olajjal. Ha nincs szétbarmolva nem fog ereszteni. Az is lehet, hogy az a betonkemény hõálló mûanyag már megrepedt valahol és azért ereszt. A szerelõ haver meg ne legyen lusta, vegye le a szelepfedelet és dugja alá a hézagmérõt. és akkor nem lesz "yamaha". vagy hozd el Várpalotára a Yamaha Némethez, ott megcsinálják. |
druszi | 524 | 2006. augusztus 14. 07:15 |
Nekem még nincs 25000km a motorban, de bemelegedés, után van egy ketyegõ hangja, de a szerelõ haver annyit mondott azért van mert "yamaha". Majd 25000km-nél vigyem el szelephézag állitásra. Most cseréltünk olajat, az üresjelzõ kis müanyag pöcökje mögül kicsit enged az olaj (már így vettem), kicseréltük az O gumigyürüt de még mindig szivárog (csak ha jár a motor). Nem tudjátok mi a picsáért? Látszott hogy az elõzõ tulaj is kinlódott vele, telebaszta valami szar müanyagtömítõ csumisszal. Most mi is megprobáljuk valami jó tömítõvel.Ja, hozzá teszem hogy egy kis szar gumigyûrû 800ft ba került yamaháéknál! |
krisztian.fz6 | 523 | 2006. augusztus 13. 21:34 | Válasz erre: 522 |
8 ezer lett volna nekem a gyári, de végül is gyári van rajta. :-))
|
kilajsanyi | 522 | 2006. augusztus 13. 21:32 | Válasz erre: 521 |
mer ha csak bowdent adnak akkor nem veszek jamahásosat. |
krisztian.fz6 | 520 | 2006. augusztus 13. 21:24 | Válasz erre: 518 |
Jaj, most zuhanyzás közben megvilágosodtam, az elõbb hüleséget írtam. Nekem a szívó 0,08 volt, a kipufogónál a két külsõ 0,16, a két belsõ 0,17 mm volt.
|
kilajsanyi | 519 | 2006. augusztus 13. 21:21 |
Asszem Te már cseréltél kuplung bowdent. Hogyé adják és adják e hozzá a megvezetõ fémcsövet vagy nem?. Nekem még a gyári van fennt , de jövõre már nem tudok rajta állítani és télen cserész a dolog. |
kilajsanyi | 518 | 2006. augusztus 13. 21:18 |
a javított Haynes manual szerint viszont eléggé mélyen vannak az értékek : 0,11-0,15 sz 0,21-0,25 k |
kilajsanyi | 517 | 2006. augusztus 13. 21:14 | Válasz erre: 516 |
0,15 - 0,18 a szívó 0,18 - 0,22 a kipuff ez a gyári a 4BR sorozatszámú motorokhoz. |
krisztian.fz6 | 516 | 2006. augusztus 13. 20:51 | Válasz erre: 515 |
Huh, ha jól emlékszem most akkor neked a minimum alatt van, ez így jó. Elvileg többnek kellene lenni úgy rémlik.
|
kilajsanyi | 515 | 2006. augusztus 13. 20:48 | Válasz erre: 514 |
Tudom , valamit magyaráztak a német levlistán is. |
kilajsanyi | 514 | 2006. augusztus 13. 20:48 | Válasz erre: 513 |
0,15-0,16 a szívóm 0,18-0,20 a kipuff Zsír. |
krisztian.fz6 | 513 | 2006. augusztus 13. 20:36 | Válasz erre: 511 |
Vagy a minimumra. De ha felette van akkor ketyeg.
|
krisztian.fz6 | 512 | 2006. augusztus 13. 20:35 | Válasz erre: 511 |
Minimum alá kell vinni, szervíz ajánlotta és síri csend. Körlevelet kaptak japánból.
|
kilajsanyi | 511 | 2006. augusztus 13. 20:24 | Válasz erre: 510 |
5500kmnél mértem én is hézagot, mert hangosnak tûnt. Határértékeken belül volt, bár inkább a legmagasabb érték felé közelített. 40 körül még ugyanolyan hangja volt, de 5 lapka cseréjével a minimum felé vittük a hézagokat. Azóta szépen szól.. Majd olyan 80ezernél megint megnézem.. |
kilajsanyi | 509 | 2006. augusztus 12. 21:14 | Válasz erre: 507 |
az európai modelleknél 6000 km , az usa, kanada modelleknél 12ezer km az olajcsere. A motorszám, gyártás helye megegyzik. Elvileg ennél is lehet 12000nél. Én 35.000nél cseréltem láncot, szelephézagot 40 nél...szinkron állítás 15.000 kmként... Azért bebaszna ha 12ezrenként cserélgetnék lapkákat. :)) |
krisztian.fz6 | 508 | 2006. augusztus 12. 20:38 |
És gumit is drágábban lehet rá szerezni az xj-re, ritka méret.
|
krisztian.fz6 | 507 | 2006. augusztus 12. 20:36 | Válasz erre: 505 |
Ebben kicsit tévedsz, mármint az üzemeltetési költségekben. Hasonlítsuk össze az fz6 és az xj fenntartási költségeit. Ezeket ismerem. Olajcsere: XJ-nél 6000 km, fz6-nál 10.000 km Lánc élettartam: XJ-nél 24.000 km, fz6-nál kb 40.000 fölött, én 45-re tippelek. Szelephézagállítás: XJ-nél elvileg 24.000 km, de szervízek szerint inkább 12.000km, fz6-nál 40.000km Szinkron állítás: xj-nél 24000km-ig elállítódott állandóan, utána beállt, fz6-nál nem igazán kell Tehát az xj sokkal szervízigényesebb, elvileg többet kell rá költeni. |
kilajsanyi | 506 | 2006. augusztus 12. 18:55 |
A nagy ívû fordulás a relatív hosszú tengelytáv és az utánfutás miatt van. Egyébként ha valaki végigkövette már a nyolcvanas években létrejött motorokat, látható, hogy teljesítményorientált gépeket gyárottak. Az amerikai piacon nagy volt anno a verseny, a japánok rendesen belehúztak az õket súlytó védõvámok miatt. 1982-1984ig pl gyártották ezek az elmeháborodottak az XJ-t turbóval is. A 650es sor4es motort megdobták egy Mitsubishi turbóval ami olyan 180.000 körül forgott... Így köbö 90 lovat tudott a gép. Az akkor legyártott XJ-k közül asszem a csak az 500-as volt gyengébb, mint a 1991 után gyárott mostani Seca II vagy Diversion.. 50 ló volt. Amit anno viszont leszartak szerintem az a futómû volt. Egyszerûen az a teljesítmény amit a motor tudott szarra sem volt jó, mivel igen trágya futómûvek és fékek voltak akkor.Ez a futómû ami az "új" XJ alatt van nem bír el több teljesítményt. Egyszerûen nem is lenne értelme , annak ellenére, hogy már messze jöbb futómûvel rendelkezik, mint elõdei. Egyébként átfokolták a vezérmûtengelyeket és attól lett kisebb a teljesítmény a modellfrissítéskor. a hengerenként 2 szelepes hengerfej miatt és a környezetvédelmi normák miatt állították le a gyártást. |
Shadov | 505 | 2006. augusztus 12. 10:38 |
Hahó! Olvasgattam itt a hozzászolásokat, és nekem az a személyes véleményen, h a Diversionnál nem sok jobb gép van, ha összképet nézünk nyomaték, fogyasztás, motor igényesség, kényelem, szépség, anyagi ráfordítás szempontjából. "Árkon bokron" elmegy. Nem egy erõgép de viszont õ a kiválló turatárs, lehet rá pakolni és még két szemályis tök kényelmessen kihajthat egy seggel egy tank benzint. Egy megbocsáltható hibája szerintem egy kicsit nagy íven lehet fordulni vele, de aztán lehet csak az én észrevételem. De csak jót tudok róla mondani!
|
krisztian.fz6 | 504 | 2006. augusztus 12. 08:46 |
De egyik 600-asnak sincs ennyi nyomatéka alacsony fordulaton, és ez a lényeg. Erre lett kitalálva a derék xj.
|
kilajsanyi | 503 | 2006. augusztus 12. 00:09 |
Ha jól rémlik akkor van 98-ban van 96-ban is volt egy XJ Diversion teszt. Ha pl. a Honda a BigOne-t fejlesztette volna és maradt volna az 1000ccm , akkor nem biztos, hogy így felfigyeltek volna a motorra. Manapság szerintem a tömeg figyelmét csak olyan termékekkel lehet felkelteni amiknek szélsõségesek a paraméterei és utólag a vásárló visszaigazolást kap, hogy 'igen öreg, jól döntöttél, mert a tiéd a legjobb, legszebb, legerõsebb..blabla". Az is tény, hogy manapság a nagysebességû túrázás kurva nagy divat lett, mivel ma már nem kunszt több ezer kilómétert megtenni egy olyan embernek sem - legyen az bármilyen motor - , akinek halvány fogalma sincs arról, hogy egyáltalán mit vett, min ül. Maximum annyi fogalma van róla, hogy drágán vette, nem szólják meg érte. Egyetlen dolog kell hozzá , az pedig a pénz. MZsekrõl, szocimotorosokról csak annyit, hogy maximum hátbaveregetik mostmár õket, hogy "szép a géped öreg" , hogy ne érezzék szarul magukat oszt ennyi. Le se szarják õket. |
fülemüle | 501 | 2006. augusztus 11. 21:58 | Válasz erre: 500 |
Ha akarod, akkor adok egy emilcímet, nekik 2 XJ-600 as gépük van. Tesztet nem találsz, mert akkor volt róla alapos teszt a mr-ben, amikor megjelent, tehát 92 körül. Nekem megvan.
|
druszi | 500 | 2006. augusztus 11. 21:56 | Válasz erre: 499 |
Nekem ETZ után böven jó a 61LE. Arról meg nem beszélve hogy nagyon kényelmes, és a futómû se rázza szét az agyadat ezeken a jó kis magyar utakon. Már nézegettem.. a sok " fasza" motoros újságban még egy diversion tesztet se láttam. Ha tudtok szoljatok! Nem jön valaki Bátonyterenyére? Én meg uncsitesom ottleszünk, szoval két XJ már tutira lesz! Szivesen cserélnék eszmét XJ-sekkel. Gyertek!
|
fülemüle | 499 | 2006. augusztus 11. 21:15 |
Meg azért az érdekes, hogy 61 LE, az manapság kevés!???????? Sanyikának igaza van, az ésszerû motorokat ma divat lefikázni, lenézni, és sajnos ez a tesztekre is jellemzõ! Inkább egy XJ600, mint egy SV650, vagy FZS600! |
kilajsanyi | 498 | 2006. augusztus 11. 20:35 | Válasz erre: 496 |
Valóban nem egy erõgép, de ha megnézed, akkor aki mostanság vesz motort még az átvételkor sincs halovány foggalma sem arról ,hogy mit vesz. Utána gyõzik meg magukat, miután már a motort megvették. Szerintem egyszerûen nem divat a klasszikus motor. Annak idején a CB750 Sevenfiftyért vagy a Nighthawkért jópár MZ-s ölni tudott volna. Ma meg már le sem köpi ezeket a motorokat a tisztelt nagyérdemû. |
druszi | 496 | 2006. augusztus 11. 20:24 |
Én arra gondoltam, hogy azért van kevés XJ, mert ahhoz képest hogy 600-as, nem egy qrva erõs gép 61 LE-vel, ezért sokan átpártoltak erõsebb gépekre. Én úgy gondolom, hogy amire ezt a motort tervezték, ahhoz bõven elég...sztem, egyébként énis részletre vettem, felét fizettem. Mindezek melett az is mellette szólt a gépnek, hogy iszonyat strapabíró gép ( állítólag), valszínûleg agyszerû felépítése miatt, a yardok is ilyennel járnak...egyébként úgy tudom 2003-ig gyártották....
|
kilajsanyi | 494 | 2006. augusztus 11. 16:55 | Válasz erre: 491 |
Azért nem tömegmotor az XJ - pedig annak készült - , mert akkor amikor gõzerõvel gyártották még nem volt divat a motorozás. Az vásárolt motort, aki évekig spórolt erre vagy komolyan gondolta. Ma már inkább csak úri hobbiként palancsinta és pizzaevõs túrákra vásárolnak motorokat - városi mitimutira. Ma attól lesz valami tömegmotor, ha nullaszázalékra adják. Én egy évig fizettem a motort hitelre ( közel 30%os volt akkor a THM ) és több, mint a felét befizettem. |
kilajsanyi | 493 | 2006. augusztus 11. 16:51 | Válasz erre: 492 |
Nincs, A németeknél és a hollandoknál van. A németekkel szoktam levelezni, ha kell megadom a címüket. |
druszi | 492 | 2006. augusztus 11. 16:47 |
Sziasztok XJ-sek! Mi van veletek? Nagy a csend. A nyár folyamán sikerült eljutnom egy pár motorostalákozóra, nem találkoztam sok xj-vel, amikkel találkoztam, azok is inkább a a 80-as évekbeli gépek voltak. Miért nincs Diversion az utakon? Ennyire nem népszerû a masinánk!? Nem tudja valaki, van XJ klub Magyarországon? |
druszi | 491 | 2006. június 27. 16:41 |
Képzeljétek!! Voltam Balatonkenesén motoros találkozón, és egyetlen egy Diversionnal se találkoztam...büszke vagyok hogy nem tömegmotorom van :)
|
ripper22 | 490 | 2006. június 27. 15:10 |
Egyszerûen.. Ha nincs az embernek kocsija.. akkor teszerinted??? melyik a hasznosabb a kocsi vagy a motor, imádok motorozni.. megszállottan.. de egy kocsi mégiscsak hasznosabb. és kezdem érezni. hogy a motorzás átcsap száguldásba.. és elõb - utobb fel fogok valamire kenõdni.. Ezt nehéz megérteni.. ja.: kilajsanyi neked van kocsid??????????????????????????? |
kilajsanyi | 489 | 2006. június 27. 13:52 |
SOHA, DE SOHA NEM ADNÁM A MOTOROM MÁS KEZÉBE. Még mindig legozóm azon, hogyha valaki szerelmes a motorjába, hogy a rákba tudja elcserélni egy kocsira. |
ripper22 | 488 | 2006. június 27. 12:58 |
már megbeszéltem a témát.. 3000- a vizsga .. + 3000 aki elviszi.. nekem ez jó. mert a motor gyõrbe.. én pesten..államvizsgák közbe.. mellesleg a motor kifogástalan állapotba van. nagyon is renbe van tartva. .ami elõ volt írva az cserélve lett ídõbe.. Egy rakat pénzembe áll.. De ELADÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ..vagy kocsi csere érdekel.. Ja és egy rakat extra van hozzá.. na meg most jön a friss mûszaki rá |
kitkatamas | 487 | 2006. június 27. 12:50 |
Ez igaz, akkor érdemes magadnak vinned, ha átmegy simán. Kell: 2 tükör Minden lámpabúrán E jelzés Fényvisszaverõ hátul Lámpák, kürt mûködjön Ne legyen beállva a rugózás kapaszkodó, ha gyárilag az ülés közepén van, akkor ott is, egyébként csak hátul 1,6 mm legyen legalább a gumin a mélyedés meg tudd csúsztatni a fékpadon (nem kell hozzá iszonyú fasza fék, az MZ dobféknek sem nagy kaland) Látszódjon rendesen a motor- és vázszám Asszem ennyi. De ha felhívod õket, elmondják. |
Kenguru79 | 486 | 2006. június 27. 12:19 |
Nekem a múlt héten volt mûszakin. Szerelõ vitte, 11e. Az én járgányom már nem mai fiú, ha én viszem tuti elbukik. Úgy tudom a két tükör is alap a vizsgán. |
csovi | 485 | 2006. június 26. 15:54 |
Fel kell hívni a Mozaik utcát - 430-2740 telefonon - és idõpontot kell egyeztetni. Aztán el kell vinni a motort a megadott idõben szeméylesen és némi türelmes várakozás és papírtöltés után, beindítás nélkül szépen levizsgáztatják a mocit. Fontos a hátsó sárfogó gumi, a hátsõó prizma és valami kapaszkodó megléte, az alváz és motorszám jó láthatósága, az e jel a fényszóróban. Gyári gép esetén nem nagy szám. Az összeg sem észveszejtõ, ha jól emlékszem, tavaly 5 ezer alatt volt.
|
kitkatamas | 484 | 2006. június 25. 23:58 | Válasz erre: 482 |
Mindenképpen a legolcsóbb és valószínûleg a legegyszerûbb, ha elviszed a Mozaik utcába (430-27-00, v. 430-27-40), levizsgáztatod és kész. Asszem kb. 3e-bõl megúszod. Akkor te vizsgáztatod, nem kell fizetni a szerelõt a semmiért és nem kell otthagynod a motort egy fél napra, 1-2 óra alatt megvan.
|
Combi | 483 | 2006. június 25. 22:20 |
Hívd fel ezt a számot: 2277076. KÁMÁN autójavító bt. a cég neve. Budafokon vannak. Õk vizsgáztatnak motort is. Árakat viszont nem tudok.
|
ripper22 | 482 | 2006. június 25. 21:59 |
lejár a mûszaki a motoron.. Hogyan tudom megújítani???????? és mennyibe kerül majd?? tudtok segíteni???????? |
Kenguru79 | 479 | 2006. június 20. 17:18 |
Sziasztok! Gondban vagyok, 2 hónapja vettem egy XJ-t, mostanra a lánc már csereérett. Kérdés hogy hol és mennyiért lehetne megcsináltatni a cserét (lánc+fogaskerekek). Egy "szaki"-val már megszívtam, ajánlották mint öreg, megbízható, szépen és jól dolgozó mestert, csakhát karbiszinkron után a tankot sz@rul rakta vissza, a cserélt indexlámpában kapásból rossz volt az izzó, meg úgy általában simlis a kisöreg.... hozzá már nem szívesen vinném, annyira pedig még nem megy a szerelés hogy egyedül essek neki. Szóval ha valaki tudna mondani egy megbízható motorszerelõt azt megköszönném. üdv. |
ripper22 | 478 | 2006. június 19. 15:52 |
Úgy néz ki, hogy megválok a járgánytól.. kocsit kell vennem.. így.. a gép ahogy van.. 960000-ért.. 2002 -es 19320 km van benne PLUSZ: tantáska.. 2 részes.. textil oldaltáska.. most esett át a nagyszervízen: új gumi elõre, légszûrõ , olajcsere fékbetét.. no meg vezetett szervízköny.. kocsi beszámítás.. érdekel.. kb 700000-ig.. |
druszi | 477 | 2006. június 17. 23:10 | Válasz erre: 474 |
De gondolom túl nagy eltérések nincsenek az N és az S között. Mert csak,az uncsitesom nak N-bõl átalakítottt S-e van. |
druszi | 476 | 2006. június 17. 23:08 | Válasz erre: 473 |
Hát ezt örömmel hallom! Remélem az enyémet se kell!:) de hallotam már énis, ez még az a gép amiben van anyag:). Jól kifort technika.Ezért is döntöttem mellette.
|
Combi | 474 | 2006. június 17. 13:50 |
Össze volt törve. A bontóban nem kaptam alkatrészt Diversionhoz, csak N-hez. Sajnos van különbség a két tipus között. Ezért kell a szerelõ.
|
krisztian.fz6 | 473 | 2006. június 17. 13:44 |
Minek kell ezt a motort szerelni?? Ez az egyetlen motor amit nem kell szerelni, ti meg piszkáljátok????????????????????
|
Combi | 472 | 2006. június 17. 13:35 |
Szia! Nem néztem meg a CD-t. Azonnal átvittem a szerelõnek. Azt igérte, hogy a találkozóig kész lesz a moci.
|
druszi | 470 | 2006. június 15. 16:32 | Válasz erre: 469 |
Na örülök hogy megérkezett! Üdv! Majd Kenese elõtt beszélünk még! Szia
|
Combi | 469 | 2006. június 15. 05:55 |
Sziasztok! Sajnos még nem kaptam meg egyiket sem. Remélem a postás ma hozza a lemezt. Az E-mail nem jött át valami miatt; vagy a haverom bénázik. (az õ mail címét adtam meg)
|
druszi | 465 | 2006. június 13. 07:26 | Válasz erre: 464 |
tegnap d.u. elküldtem a lemezt... Azért probálj meg eljönni Kenesére..
|
Combi | 464 | 2006. június 11. 22:30 |
A kenesei buli sajnos még kérdõjeles. Remélem nem jön közbe semmi. Köszi a CD-t!
|
druszi | 463 | 2006. június 11. 22:18 | Válasz erre: 462 |
Na Üdv kolega! Látom feliratkoztál a kenesei bulira..... Holnap adom fel a CD-t!
|
Combi | 462 | 2006. június 11. 20:01 |
Szia druszi! Olvasgattam a hozzászólásokat a kenesei találkozórol. Ezentúl kollégának is hívhatjuk egymást. Én a Gellértben masszõrködöm.
|
druszi | 461 | 2006. június 8. 22:45 | Válasz erre: 460 |
Él a szám, csak ha tudsz akkor 12:30 ls 13 ora közt vagy este 7:30 után hivj, ok?
|
Combi | 460 | 2006. június 8. 21:56 |
Az enyém is Diversion, csak sajnos törött volt. Most csinálom meg N-re. Ahhoz van alkatrészem. A telefonszám az adatlapodon él? Azon felhívnálak holnap.
|
druszi | 459 | 2006. június 8. 21:33 | Válasz erre: 458 |
Szerintem a 98-as is ugyanaz. Nekem angolul van meg 162 oldalban, fotokkal, ábrákkal. Természetesen elküldöm CD-n. Add meg a címed! Van CD-m ne küldj, majd egyszer leisszuk. Amugy ugyanaz a géped mint az enyém csak N-es. Még a szín is ugyanaz.
|
Combi | 458 | 2006. június 8. 19:53 |
Van Adobe-m, de így sem indul el a letöltés. Ha küldök neked CD-t, ki tudnád nekem írni? Március óta áll a mocim a szerelõnél. Örök hálám......
|
Combi | 457 | 2006. június 8. 19:02 |
Köszi. Letöltöttem a francia nyelvût. Ott csak 98-as évjáratig van. Az enyém 99-es. Nem tudom van e különbség a két évjárat között.
|
druszi | 455 | 2006. június 8. 18:06 | Válasz erre: 453 |
Nem kaptam meg az üzit. de azért jön le üres oldal (énis igy jártam) mert PDF. formátumban van..töltsd le hozzá az Adobe Reader-t!
|
NOrbixj | 454 | 2006. június 8. 13:53 | Válasz erre: 451 |
biztositora varok....asszem feleslegesen...igy is ugy is meg kell csinaltassam,csak nem nagyon van penzem...jovoheten inditom a szerelohoz a motort! koszi hogy erdeklodtel,jol esett.. |