28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Xj 600-as
Következő oldal

krisztian.fz6 553 2006. szeptember 12. 21:20   Válasz erre: 552
Hol készült a kép???? És hogy lehet a motor alját lehagyni a képrõl, de jó nagy kék eget fotózni helyette?????
    

kilajsanyi 552 2006. szeptember 12. 21:17   Válasz erre: 551
olyan, mint az összes többi XJ :)

    

druszi 551 2006. szeptember 12. 20:46   Válasz erre: 549
Ja.amugy szívesen megsasolnám a géped! Fotód van róla? Vagy szombaton megyek unokatesommal (neki is XJ-je van) Telkibányára, ha van kedved csatlakozz valahol, csináljunk egy XJ-találkozót!!:)
    

druszi 550 2006. szeptember 12. 20:44   Válasz erre: 547
A magyarnyelvû kézikönyvben túra- sport motornak írják....végülis tökmindegy. Énis nagyon szeretem....
    

kilajsanyi 549 2006. szeptember 12. 20:17   Válasz erre: 548
valahogy úgy ja...de ha nincs akkor szívod a fogad. Bár én egy kombináltfogót nem szerettem még enniyre :))
    

krisztian.fz6 548 2006. szeptember 12. 20:08   Válasz erre: 547
Akkor olyan mint a kombináltfogó??? Mindenre jó de igazából semmire sem használható??? :-)))
    

kilajsanyi 547 2006. szeptember 12. 19:54   Válasz erre: 546
A nyomvájúk megvezetése a 110-es elsõ és a 130-as hátsó gumi miatt van. Ez a motor nem túramotornak készült. Ez egy sima "allrounder" magyarul mindenesmotor. Alapvetõen a mindennapi motorozást volt anno hivatott kiszolgálni. Aki ebben többen keres az kénytelen lesz félrevezetni magát ...
1991-ben a Kawasaki és a Suzuki után a Yamaha is úgy gondolta, hogy a piacra dobja a saját naked / félnaked motorját. Ez lett belõle. Szerintem kurva jó motor. Én szeretem.
Igazából egy klasszikus motor, ami igazán semmire sem jó de mégis ha bármikor elõ kell venni ott áll és menetkész ( na nem mintha a többi nem, csak ez jól hangzik :) )

2002ben a 8 szelepes hengerfej (környezetvédelmi normák ) miatt vonult a sírba a gyártósor ( vagy valahol pakisztánban vagy dél afrikában landohatott ). Nem volt értelme tovább fejleszteni.
FZS-t vagy FZ6-ot emlegetni a XJvel nem túl szerencsés dolog. Nem egy kategória.

A Yamaha dizájntolgaival kb. 2 éve nem jutok dûlõre, de a klasszikus vonalat, ami szerintem szép és kell egy motorgyárnak az XJR-rel be is fogja végezni a Yamaha.
Utána meg jönnek majd a mostanihoz hasonló sporttúranakedendúrótrailek, amik jobban hasonlítanak majd egy ûrhajróra, mint egy motorra.

Próbáltam eladni az XJ-t, de a mai napig nem vett rá a lélek. :)

    

druszi 546 2006. szeptember 12. 18:28   Válasz erre: 545
Két személlyel egy kicsit jobban kell forgatni, de egyébként teljesen megvagyok vele elégedve, a futómûve nem túl sportos, de ezeken a szar magyar utakon kiváló, még talán jobb földutakon is simán elmegy úgy hogy nem kapsz agyrázkódást. A nyomvályuk valóban megvezetik, de szerintem más motort is, fõleg ha majdnem tengejig ér. Sztem a motor azért fordul nagy íven, mert elég hosszú, de lássuk a jó oldalát, kiváloan lehet rá csomagokat tenni. Szoval sztem vetekszik a gép egy túraendúróval ( najó olyannal még nem mentem). De hát ez erre készült: TÚRÁZNI! Ezért az árért amennyiért hozzá lehet jutni...legjobb ár-érték arány. SZERINTEM! Bár én még személyesen csak ETZ-vel, és ER-5-el mentem nincs nagy viszonyítási alapom. Sportgépeken már utaztam hátul, de az gyötrelem...Na szoval ez az én véleményem.
    

BlueFazer 545 2006. szeptember 12. 03:26   Válasz erre: 499
Sziasztok!
Új vagyok még a motorozz.hu-n, ez az elsõ hozzászólásom, eddig csak olvasgattam, de eddig bírtam:)

Fülemüle!
Azért ne ess túlzásokba! :
"Inkább egy XJ600, mint egy SV650, vagy FZS600!"
XJ-rõl ültem át anno FZS-re és klasszisokkal különb gép az FZS!
Imádtam a Diversiont is, de a Fazer egy másik dimenzióba repített! Az XJ sokszor, fõleg nyomvályúknál nyeklett-nyaklott alattam! Ezután a Fazer atom stabil volt! Fordulni is klasszisokkal jobban fordul, a féke is jobb, a blokkokat pedig nem lehet egy napon említeni. Ahol az XJ "meghalt" az FZS ott tesz rá mégegy lapáttal! Mondjuk 6000rpm felett eszméletlen jó hangja lesz a Diversionnak, míg a Fazer eléggé kis vinnyogós hozzá képest, de 1-2-t hallottam sport dobbal és úgy már egész morcos volt. Mondjuk annak ellenére, hogy szerettem az XJ-t szerintem azért nem hagyott bennem mély nyomokat, mert azzal egyedül járkáltam 1 évig. Az FZS-el egy haverom révén találtam rá a mostani jó kis haveri körre és rengeteget gurultunk már együtt. Most egy 1000-es Fazert nyúzok, nem mintha a 600-as már kevés lett volna, csak megsérült szegényke és hosszú biztosítóra várakozás után sérülten eladtam és újra szép gépre ültem;) Az FZ6 nem jött be, így lett a Big Fazer:)

Amúgy esetleg nincs itt véletlenül aki anno megvette az XJ-met? ;)
Az M3-asnál lévõ Yamaha Focus Plus-nál számíttattam be 2003 tavaszán az FZS-be! Méregzöld volt a kicsike, már az új üléses, dupla féktárcsás. Asszem 2000.03.-ik havi volt. 12Ekm körül volt benne, a rendszáma már nem rémlik;) 1 héten belül el is vitték, mert amikor az 1000-es szervizre vittem az FZS-t akkor már nem volt ott.
    

kilajsanyi 544 2006. augusztus 20. 09:52  
Jó a srác...

Jamaha Xj600 Divergion - Csak adásvételis- kevés kilóméterrel - külföldrõl behozott levámolt, de még forgalomba nem volt helyezve! Mkp- at elcsérném ''Macbook illetve Powerbookra! értékegyeztetéssel! kb 300- 350 E ft értékben! - - érdeklõdni csak telefonon! - nincs internetem-
    

krisztian.fz6 543 2006. augusztus 19. 23:01  
Tegnap olvastam az apróneten hogy mindenféle xj-s alkatrész van eladó, sok. Hátha valakinek kell ez meg az. a yamaha motoroknál található az ez meg az.
    

kilajsanyi 542 2006. augusztus 18. 15:32   Válasz erre: 541
a szerelmét...

    

krisztian.fz6 541 2006. augusztus 18. 13:57   Válasz erre: 540
Hogy lehet ilyet eladni?? Mit???
    

kilajsanyi 540 2006. augusztus 18. 13:45   Válasz erre: 539
Hallode ember, hogy lehet ilyet eladni??????

"és most Yamaha XJ600N ..a szerelmem.. "
    

krisztian.fz6 539 2006. augusztus 17. 20:05   Válasz erre: 538
Milyen rönyód van??? Espace??
    

ripper22 538 2006. augusztus 17. 18:20  
Sürgõsen eladó bõr és textil ruha

www.bartha83.fw.hu
    

druszi 537 2006. augusztus 17. 16:31  
Lesz XJ-s holnap Bátonyterenyén?
    

pandamaci 536 2006. augusztus 15. 08:15  
nem okítás, csak hátha valakit érdekel, hova is vezethet, ha hétvégén ezeken felbuzdulva nekiugrik megfelezni a szelephézagot:)))
átlátszó, ecetszagú sziloplaszt jól befogja a törött üresjelzõt, mig nem veszel egy másikat.
    

kilajsanyi 535 2006. augusztus 14. 21:47   Válasz erre: 534
mármint annak aki a törötten összetaknyolta...nem neked

    

druszi 534 2006. augusztus 14. 21:34   Válasz erre: 533
Na jó, azért nem kell lenézni a mûszaki analfabétákat!!:)

    

kilajsanyi 533 2006. augusztus 14. 21:23   Válasz erre: 530
Grat a mesternek:)

    

kilajsanyi 532 2006. augusztus 14. 21:23  
Olyan alapjáratom van beszartok:)

    

krisztian.fz6 531 2006. augusztus 14. 20:37   Válasz erre: 529
Ne okíts!! :-) Ezt én is tudom. Hidd el ezt olyanok ajánlották nekem akik értenek hozzá...sõt... Évekig jártam így, megjártam svájcot, ausztriát, alapjárat szép volt.
    

druszi 530 2006. augusztus 14. 20:33   Válasz erre: 525
Igazad volt..az üresjelzõ megvan repedve, csak a cucctól amit rákent az elõzõ tulaj, nem látszott.
    

pandamaci 529 2006. augusztus 14. 19:58  
ha kicsi a szelephézag és nem tud zárni tökéletesen, átfújja az égõ gázokat mellette, nem azonnal ég át, vagy kormozza tele a csatornákat ,csak több száz,? ezer ? km után- hézagtól, hajtástól függõen. Ja és most 0,08 a hézag, pl 10 -20 ezer mulva ez mennyi lesz,mert ugye nem nézik hetente ?Elõször nem a 220 végsebesség csökken le 200 ra, mert itt nincs akkora veszteség, hanem alapjárat lesz köhögõsebb egyenetlen.Vagy a CO HC ha valaki megméri, az kimutatja az elégetlen anyagot a füstben. Ha kicsit nagyobb a hézag akkor csattog mint a varrógép,de eettõl más baj nem lesz. A szelepvezérlésen / nyitás zárás / amit módosít a +- valamennyivel eltérõ hézag, az teljesítmény-fogyasztás észrevehetõségében 0 val egyenlõ.
Na ezért csak óvatosan.
    

krisztian.fz6 528 2006. augusztus 14. 19:43   Válasz erre: 527
Kicsi, de nem támaszt ki. Ha kitámasztana akkor nem ment volna 200-al tartósan.
    

kilajsanyi 527 2006. augusztus 14. 14:50   Válasz erre: 526
Pandamaci

A szelephézag dologban igazad van. Ezért lett úgy variálva, hogy a megengedett minimum érték közelébe, nem pedig alá lett állítva a hézag. Ezt a gyár a 4BR sorozatszámú motorokhoz ajánlotta. A 0,08-at, mint szívóérték én is kicsinek találom, azért nem is foglalkoztam ezzel az értékkel.
A szelep anyagáról nincs infóm, de igazából nem is volt probléma mechanikusan a motorokkal, csak enyhén zajosak voltak. Ezt a sok vájtfülü vásárló kifogásolta, ezért mérlegelt a gyár és adott meg egy másik értéket, amivel még biztonságosan üzemel a motor. Ezért nem volt nekem lapkacsere 25 ezernél. Minden jó volt, csak picit szólt.
Egyébként nekem a hézagméréskor is határértéken belül volt 6 szelep. Kettõ minimális szinten túlhaladta a javasolt értéket ( 1 szívó és 1 kipuff ). Végülis 5 lapkát vettem és így jó hangja lett.

A kaliforniai modellnél is igazad van. Van valami lószar nekik a karbikhoz csatolva, de az üzemanyagszabvány ugyanaz.
Olajpiac nagy biznisz, de én 6-8 ezer körül szoktam cserélni.

    

pandamaci 526 2006. augusztus 14. 14:18  
szelephézag kisebbre állításával óvatosan bánjatok ! -ugyanis ha melegen kitámaszt, eléghet. Azt járjátok körbe, hogy a csökkentett szelephézag visszamenõleg minden motorhoz jó-e, vagy csak egy motorszámtól /évjárat?/ felfelé, ahol esetleg más anyagból van a szelep.
6 vagy 12 ezres olajcseréhez: a kaliforniai motor valószínüleg más keverékképzõ rendszerrel van szerelve a szigorúbb füstnormák miatt, esetleg ,más a benzin szabványa, azért engedi meg ritkábbna az olajcserét,ha látszólag tök egyforma is a másikkal.

/egy merci kezelési könyvbe is bele van irva, ha a gázolaj kéntartalma0,5% felett van, 7500 km enként cseréltess olajat,amit különben 30e km enként kellene...
    

kilajsanyi 525 2006. augusztus 14. 10:37   Válasz erre: 524
Biztos nem a láncspray hagy ott nyomot? Meg kókány munka után már kár ilyennek bíbelõdni. Ki kell venni az üresjelzõt , kipucolni a körülötte lévõ részt és úgy feltenni a gyûrût. Mielõtt az O gyûrût felteszed, kend körbe olajjal.
Ha nincs szétbarmolva nem fog ereszteni.
Az is lehet, hogy az a betonkemény hõálló mûanyag már megrepedt valahol és azért ereszt.


A szerelõ haver meg ne legyen lusta, vegye le a szelepfedelet és dugja alá a hézagmérõt.

és akkor nem lesz "yamaha".

vagy hozd el Várpalotára a Yamaha Némethez, ott megcsinálják.

    

druszi 524 2006. augusztus 14. 07:15  
Nekem még nincs 25000km a motorban, de bemelegedés, után van egy ketyegõ hangja, de a szerelõ haver annyit mondott azért van mert "yamaha". Majd 25000km-nél vigyem el szelephézag állitásra. Most cseréltünk olajat, az üresjelzõ kis müanyag pöcökje mögül kicsit enged az olaj (már így vettem), kicseréltük az O gumigyürüt de még mindig szivárog (csak ha jár a motor). Nem tudjátok mi a picsáért? Látszott hogy az elõzõ tulaj is kinlódott vele, telebaszta valami szar müanyagtömítõ csumisszal. Most mi is megprobáljuk valami jó tömítõvel.Ja, hozzá teszem hogy egy kis szar gumigyûrû 800ft ba került yamaháéknál!

    

krisztian.fz6 523 2006. augusztus 13. 21:34   Válasz erre: 522
8 ezer lett volna nekem a gyári, de végül is gyári van rajta. :-))
    

kilajsanyi 522 2006. augusztus 13. 21:32   Válasz erre: 521
mer ha csak bowdent adnak akkor nem veszek jamahásosat.

    

krisztian.fz6 521 2006. augusztus 13. 21:25   Válasz erre: 519
fz6-on cseréltem, nem az xj-n

    

krisztian.fz6 520 2006. augusztus 13. 21:24   Válasz erre: 518
Jaj, most zuhanyzás közben megvilágosodtam, az elõbb hüleséget írtam. Nekem a szívó 0,08 volt, a kipufogónál a két külsõ 0,16, a két belsõ 0,17 mm volt.
    

kilajsanyi 519 2006. augusztus 13. 21:21  
Asszem Te már cseréltél kuplung bowdent.
Hogyé adják és adják e hozzá a megvezetõ fémcsövet vagy nem?.
Nekem még a gyári van fennt , de jövõre már nem tudok rajta állítani és télen cserész a dolog.

    

kilajsanyi 518 2006. augusztus 13. 21:18  
a javított Haynes manual szerint viszont eléggé mélyen vannak az értékek :

0,11-0,15 sz
0,21-0,25 k

    

kilajsanyi 517 2006. augusztus 13. 21:14   Válasz erre: 516
0,15 - 0,18 a szívó
0,18 - 0,22 a kipuff

ez a gyári a 4BR sorozatszámú motorokhoz.



    

krisztian.fz6 516 2006. augusztus 13. 20:51   Válasz erre: 515
Huh, ha jól emlékszem most akkor neked a minimum alatt van, ez így jó. Elvileg többnek kellene lenni úgy rémlik.
    

kilajsanyi 515 2006. augusztus 13. 20:48   Válasz erre: 514
Tudom , valamit magyaráztak a német levlistán is.

    

kilajsanyi 514 2006. augusztus 13. 20:48   Válasz erre: 513
0,15-0,16 a szívóm
0,18-0,20 a kipuff

Zsír.

    

krisztian.fz6 513 2006. augusztus 13. 20:36   Válasz erre: 511
Vagy a minimumra. De ha felette van akkor ketyeg.
    

krisztian.fz6 512 2006. augusztus 13. 20:35   Válasz erre: 511
Minimum alá kell vinni, szervíz ajánlotta és síri csend. Körlevelet kaptak japánból.
    

kilajsanyi 511 2006. augusztus 13. 20:24   Válasz erre: 510
5500kmnél mértem én is hézagot, mert hangosnak tûnt. Határértékeken belül volt, bár inkább a legmagasabb érték felé közelített. 40 körül még ugyanolyan hangja volt, de 5 lapka cseréjével a minimum felé vittük a hézagokat. Azóta szépen szól..
Majd olyan 80ezernél megint megnézem..
    

krisztian.fz6 510 2006. augusztus 13. 20:16   Válasz erre: 509
Akkor zajos, kattog.
    

kilajsanyi 509 2006. augusztus 12. 21:14   Válasz erre: 507
az európai modelleknél 6000 km , az usa, kanada modelleknél 12ezer km az olajcsere. A motorszám, gyártás helye megegyzik. Elvileg ennél is lehet 12000nél.

Én 35.000nél cseréltem láncot, szelephézagot 40 nél...szinkron állítás 15.000 kmként...

Azért bebaszna ha 12ezrenként cserélgetnék lapkákat. :))

    

krisztian.fz6 508 2006. augusztus 12. 20:38  
És gumit is drágábban lehet rá szerezni az xj-re, ritka méret.
    

krisztian.fz6 507 2006. augusztus 12. 20:36   Válasz erre: 505
Ebben kicsit tévedsz, mármint az üzemeltetési költségekben. Hasonlítsuk össze az fz6 és az xj fenntartási költségeit. Ezeket ismerem.
Olajcsere: XJ-nél 6000 km, fz6-nál 10.000 km
Lánc élettartam: XJ-nél 24.000 km, fz6-nál kb 40.000 fölött, én 45-re tippelek.
Szelephézagállítás: XJ-nél elvileg 24.000 km, de szervízek szerint inkább 12.000km, fz6-nál 40.000km
Szinkron állítás: xj-nél 24000km-ig elállítódott állandóan, utána beállt, fz6-nál nem igazán kell

Tehát az xj sokkal szervízigényesebb, elvileg többet kell rá költeni.
    

kilajsanyi 506 2006. augusztus 12. 18:55  
A nagy ívû fordulás a relatív hosszú tengelytáv és az utánfutás miatt van.

Egyébként ha valaki végigkövette már a nyolcvanas években létrejött motorokat, látható, hogy teljesítményorientált gépeket gyárottak. Az amerikai piacon nagy volt anno a verseny, a japánok rendesen belehúztak az õket súlytó védõvámok miatt.
1982-1984ig pl gyártották ezek az elmeháborodottak az XJ-t turbóval is. A 650es sor4es motort megdobták egy Mitsubishi turbóval ami olyan 180.000 körül forgott... Így köbö 90 lovat tudott a gép.
Az akkor legyártott XJ-k közül asszem a csak az 500-as volt gyengébb, mint a 1991 után gyárott mostani Seca II vagy Diversion.. 50 ló volt.
Amit anno viszont leszartak szerintem az a futómû volt. Egyszerûen az a teljesítmény amit a motor tudott szarra sem volt jó, mivel igen trágya futómûvek és fékek voltak akkor.Ez a futómû ami az "új" XJ alatt van nem bír el több teljesítményt. Egyszerûen nem is lenne értelme , annak ellenére, hogy már messze jöbb futómûvel rendelkezik, mint elõdei.
Egyébként átfokolták a vezérmûtengelyeket és attól lett kisebb a teljesítmény a modellfrissítéskor. a hengerenként 2 szelepes hengerfej miatt és a környezetvédelmi normák miatt állították le a gyártást.

    

Shadov 505 2006. augusztus 12. 10:38  
Hahó! Olvasgattam itt a hozzászolásokat, és nekem az a személyes véleményen, h a Diversionnál nem sok jobb gép van, ha összképet nézünk nyomaték, fogyasztás, motor igényesség, kényelem, szépség, anyagi ráfordítás szempontjából. "Árkon bokron" elmegy. Nem egy erõgép de viszont õ a kiválló turatárs, lehet rá pakolni és még két szemályis tök kényelmessen kihajthat egy seggel egy tank benzint. Egy megbocsáltható hibája szerintem egy kicsit nagy íven lehet fordulni vele, de aztán lehet csak az én észrevételem. De csak jót tudok róla mondani!
    

krisztian.fz6 504 2006. augusztus 12. 08:46  
De egyik 600-asnak sincs ennyi nyomatéka alacsony fordulaton, és ez a lényeg. Erre lett kitalálva a derék xj.
    

kilajsanyi 503 2006. augusztus 12. 00:09  
Ha jól rémlik akkor van 98-ban van 96-ban is volt egy XJ Diversion teszt.

Ha pl. a Honda a BigOne-t fejlesztette volna és maradt volna az 1000ccm , akkor nem biztos, hogy így felfigyeltek volna a motorra. Manapság szerintem a tömeg figyelmét csak olyan termékekkel lehet felkelteni amiknek szélsõségesek a paraméterei és utólag a vásárló visszaigazolást kap, hogy 'igen öreg, jól döntöttél, mert a tiéd a legjobb, legszebb, legerõsebb..blabla".

Az is tény, hogy manapság a nagysebességû túrázás kurva nagy divat lett, mivel ma már nem kunszt több ezer kilómétert megtenni egy olyan embernek sem - legyen az bármilyen motor - , akinek halvány fogalma sincs arról, hogy egyáltalán mit vett, min ül. Maximum annyi fogalma van róla, hogy drágán vette, nem szólják meg érte.
Egyetlen dolog kell hozzá , az pedig a pénz.

MZsekrõl, szocimotorosokról csak annyit, hogy maximum hátbaveregetik mostmár õket, hogy "szép a géped öreg" , hogy ne érezzék szarul magukat oszt ennyi. Le se szarják õket.



    

druszi 502 2006. augusztus 11. 22:37   Válasz erre: 501
Szivesen fogadom a címeket! Megköszönöm!
    

fülemüle 501 2006. augusztus 11. 21:58   Válasz erre: 500
Ha akarod, akkor adok egy emilcímet, nekik 2 XJ-600 as gépük van. Tesztet nem találsz, mert akkor volt róla alapos teszt a mr-ben, amikor megjelent, tehát 92 körül. Nekem megvan.
    

druszi 500 2006. augusztus 11. 21:56   Válasz erre: 499
Nekem ETZ után böven jó a 61LE. Arról meg nem beszélve hogy nagyon kényelmes, és a futómû se rázza szét az agyadat ezeken a jó kis magyar utakon. Már nézegettem.. a sok " fasza" motoros újságban még egy diversion tesztet se láttam. Ha tudtok szoljatok! Nem jön valaki Bátonyterenyére? Én meg uncsitesom ottleszünk, szoval két XJ már tutira lesz! Szivesen cserélnék eszmét XJ-sekkel. Gyertek!
    

fülemüle 499 2006. augusztus 11. 21:15  
Meg azért az érdekes, hogy 61 LE, az manapság kevés!???????? Sanyikának igaza van, az ésszerû motorokat ma divat lefikázni, lenézni, és sajnos ez a tesztekre is jellemzõ!
Inkább egy XJ600, mint egy SV650, vagy FZS600!

    

kilajsanyi 498 2006. augusztus 11. 20:35   Válasz erre: 496
Valóban nem egy erõgép, de ha megnézed, akkor aki mostanság vesz motort még az átvételkor sincs halovány foggalma sem arról ,hogy mit vesz. Utána gyõzik meg magukat, miután már a motort megvették.
Szerintem egyszerûen nem divat a klasszikus motor.

Annak idején a CB750 Sevenfiftyért vagy a Nighthawkért jópár MZ-s ölni tudott volna. Ma meg már le sem köpi ezeket a motorokat a tisztelt nagyérdemû.

    

druszi 497 2006. augusztus 11. 20:25   Válasz erre: 496
Bocsi a szóismétlésekért...:)

    

druszi 496 2006. augusztus 11. 20:24  
Én arra gondoltam, hogy azért van kevés XJ, mert ahhoz képest hogy 600-as, nem egy qrva erõs gép 61 LE-vel, ezért sokan átpártoltak erõsebb gépekre. Én úgy gondolom, hogy amire ezt a motort tervezték, ahhoz bõven elég...sztem, egyébként énis részletre vettem, felét fizettem. Mindezek melett az is mellette szólt a gépnek, hogy iszonyat strapabíró gép ( állítólag), valszínûleg agyszerû felépítése miatt, a yardok is ilyennel járnak...egyébként úgy tudom 2003-ig gyártották....
    

kilajsanyi 495 2006. augusztus 11. 16:56   Válasz erre: 490
Van kocsim E!


    

kilajsanyi 494 2006. augusztus 11. 16:55   Válasz erre: 491
Azért nem tömegmotor az XJ - pedig annak készült - , mert akkor amikor gõzerõvel gyártották még nem volt divat a motorozás. Az vásárolt motort, aki évekig spórolt erre vagy komolyan gondolta. Ma már inkább csak úri hobbiként palancsinta és pizzaevõs túrákra vásárolnak motorokat - városi mitimutira. Ma attól lesz valami tömegmotor, ha nullaszázalékra adják. Én egy évig fizettem a motort hitelre ( közel 30%os volt akkor a THM ) és több, mint a felét befizettem.



    

kilajsanyi 493 2006. augusztus 11. 16:51   Válasz erre: 492
Nincs,
A németeknél és a hollandoknál van.
A németekkel szoktam levelezni, ha kell megadom a címüket.

    

druszi 492 2006. augusztus 11. 16:47  
Sziasztok XJ-sek! Mi van veletek? Nagy a csend. A nyár folyamán sikerült eljutnom egy pár motorostalákozóra, nem találkoztam sok xj-vel, amikkel találkoztam, azok is inkább a a 80-as évekbeli gépek voltak. Miért nincs Diversion az utakon? Ennyire nem népszerû a masinánk!? Nem tudja valaki, van XJ klub Magyarországon?

    

druszi 491 2006. június 27. 16:41  
Képzeljétek!! Voltam Balatonkenesén motoros találkozón, és egyetlen egy Diversionnal se találkoztam...büszke vagyok hogy nem tömegmotorom van :)
    

ripper22 490 2006. június 27. 15:10  
Egyszerûen..
Ha nincs az embernek kocsija.. akkor teszerinted???

melyik a hasznosabb a kocsi vagy a motor, imádok motorozni.. megszállottan.. de egy kocsi mégiscsak hasznosabb. és kezdem érezni. hogy a motorzás átcsap száguldásba.. és elõb - utobb fel fogok valamire kenõdni..

Ezt nehéz megérteni..

ja.: kilajsanyi neked van kocsid???????????????????????????
    

kilajsanyi 489 2006. június 27. 13:52  
SOHA, DE SOHA NEM ADNÁM A MOTOROM MÁS KEZÉBE.
Még mindig legozóm azon, hogyha valaki szerelmes a motorjába, hogy a rákba tudja elcserélni egy kocsira.

    

ripper22 488 2006. június 27. 12:58  
már megbeszéltem a témát.. 3000- a vizsga .. + 3000 aki elviszi.. nekem ez jó. mert a motor gyõrbe.. én pesten..államvizsgák közbe..

mellesleg a motor kifogástalan állapotba van. nagyon is renbe van tartva. .ami elõ volt írva az cserélve lett ídõbe..
Egy rakat pénzembe áll..

De ELADÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ..vagy kocsi csere érdekel..

Ja és egy rakat extra van hozzá.. na meg most jön a friss mûszaki rá
    

kitkatamas 487 2006. június 27. 12:50  
Ez igaz, akkor érdemes magadnak vinned, ha átmegy simán.
Kell:
2 tükör
Minden lámpabúrán E jelzés
Fényvisszaverõ hátul
Lámpák, kürt mûködjön
Ne legyen beállva a rugózás
kapaszkodó, ha gyárilag az ülés közepén van, akkor ott is, egyébként csak hátul
1,6 mm legyen legalább a gumin a mélyedés
meg tudd csúsztatni a fékpadon (nem kell hozzá iszonyú fasza fék, az MZ dobféknek sem nagy kaland)
Látszódjon rendesen a motor- és vázszám
Asszem ennyi. De ha felhívod õket, elmondják.
    

Kenguru79 486 2006. június 27. 12:19  
Nekem a múlt héten volt mûszakin. Szerelõ vitte, 11e. Az én járgányom már nem mai fiú, ha én viszem tuti elbukik.
Úgy tudom a két tükör is alap a vizsgán.
    

csovi 485 2006. június 26. 15:54  
Fel kell hívni a Mozaik utcát - 430-2740 telefonon - és idõpontot kell egyeztetni. Aztán el kell vinni a motort a megadott idõben szeméylesen és némi türelmes várakozás és papírtöltés után, beindítás nélkül szépen levizsgáztatják a mocit. Fontos a hátsó sárfogó gumi, a hátsõó prizma és valami kapaszkodó megléte, az alváz és motorszám jó láthatósága, az e jel a fényszóróban. Gyári gép esetén nem nagy szám. Az összeg sem észveszejtõ, ha jól emlékszem, tavaly 5 ezer alatt volt.
    

kitkatamas 484 2006. június 25. 23:58   Válasz erre: 482
Mindenképpen a legolcsóbb és valószínûleg a legegyszerûbb, ha elviszed a Mozaik utcába (430-27-00, v. 430-27-40), levizsgáztatod és kész. Asszem kb. 3e-bõl megúszod. Akkor te vizsgáztatod, nem kell fizetni a szerelõt a semmiért és nem kell otthagynod a motort egy fél napra, 1-2 óra alatt megvan.
    

Combi 483 2006. június 25. 22:20  
Hívd fel ezt a számot: 2277076. KÁMÁN autójavító bt. a cég neve. Budafokon vannak. Õk vizsgáztatnak motort is. Árakat viszont nem tudok.
    

ripper22 482 2006. június 25. 21:59  
lejár a mûszaki a motoron..

Hogyan tudom megújítani????????

és mennyibe kerül majd??

tudtok segíteni????????
    

Kenguru79 481 2006. június 24. 07:38  
Kösz, utánajárok.
    

Combi 480 2006. június 22. 18:48  
Szia! A Shox-nál kapsz láncszettet 28000 ft.-ért.
    

Kenguru79 479 2006. június 20. 17:18  
Sziasztok! Gondban vagyok, 2 hónapja vettem egy XJ-t, mostanra a lánc már csereérett. Kérdés hogy hol és mennyiért lehetne megcsináltatni a cserét (lánc+fogaskerekek). Egy "szaki"-val már megszívtam, ajánlották mint öreg, megbízható, szépen és jól dolgozó mestert, csakhát karbiszinkron után a tankot sz@rul rakta vissza, a cserélt indexlámpában kapásból rossz volt az izzó, meg úgy általában simlis a kisöreg.... hozzá már nem szívesen vinném, annyira pedig még nem megy a szerelés hogy egyedül essek neki. Szóval ha valaki tudna mondani egy megbízható motorszerelõt azt megköszönném.
üdv.

    

ripper22 478 2006. június 19. 15:52  
Úgy néz ki, hogy megválok a járgánytól.. kocsit kell vennem.. így.. a gép ahogy van.. 960000-ért..
2002 -es 19320 km van benne

PLUSZ: tantáska.. 2 részes..
textil oldaltáska..
most esett át a nagyszervízen: új gumi elõre, légszûrõ , olajcsere fékbetét..
no meg vezetett szervízköny..
kocsi beszámítás.. érdekel.. kb 700000-ig..
    

druszi 477 2006. június 17. 23:10   Válasz erre: 474
De gondolom túl nagy eltérések nincsenek az N és az S között. Mert csak,az uncsitesom nak N-bõl átalakítottt S-e van.

    

druszi 476 2006. június 17. 23:08   Válasz erre: 473
Hát ezt örömmel hallom! Remélem az enyémet se kell!:) de hallotam már énis, ez még az a gép amiben van anyag:). Jól kifort technika.Ezért is döntöttem mellette.
    

krisztian.fz6 475 2006. június 17. 14:50   Válasz erre: 474
Ja, az gáz..sok szerencsét... :-((((
    

Combi 474 2006. június 17. 13:50  
Össze volt törve. A bontóban nem kaptam alkatrészt Diversionhoz, csak N-hez. Sajnos van különbség a két tipus között. Ezért kell a szerelõ.
    

krisztian.fz6 473 2006. június 17. 13:44  
Minek kell ezt a motort szerelni?? Ez az egyetlen motor amit nem kell szerelni, ti meg piszkáljátok????????????????????
    

Combi 472 2006. június 17. 13:35  
Szia! Nem néztem meg a CD-t. Azonnal átvittem a szerelõnek. Azt igérte, hogy a találkozóig kész lesz a moci.
    

druszi 471 2006. június 17. 09:38  
Szia Combi! Na milyen a szervízkönyv? Használható?
    

druszi 470 2006. június 15. 16:32   Válasz erre: 469
Na örülök hogy megérkezett! Üdv! Majd Kenese elõtt beszélünk még! Szia
    

Combi 469 2006. június 15. 05:55  
Sziasztok! Sajnos még nem kaptam meg egyiket sem. Remélem a postás ma hozza a lemezt. Az E-mail nem jött át valami miatt; vagy a haverom bénázik. (az õ mail címét adtam meg)
    

kilajsanyi 468 2006. június 14. 20:17  
és a kapcs rajzot?

    

druszi 467 2006. június 14. 18:05   Válasz erre: 466
Na megkaptad a lemezt?
    

Combi 466 2006. június 13. 09:27  
Köszi. Ha négy napra nem is, egyre mindenképpen lemegyek.
    

druszi 465 2006. június 13. 07:26   Válasz erre: 464
tegnap d.u. elküldtem a lemezt... Azért probálj meg eljönni Kenesére..
    

Combi 464 2006. június 11. 22:30  
A kenesei buli sajnos még kérdõjeles. Remélem nem jön közbe semmi. Köszi a CD-t!
    

druszi 463 2006. június 11. 22:18   Válasz erre: 462
Na Üdv kolega! Látom feliratkoztál a kenesei bulira..... Holnap adom fel a CD-t!
    

Combi 462 2006. június 11. 20:01  
Szia druszi! Olvasgattam a hozzászólásokat a kenesei találkozórol. Ezentúl kollégának is hívhatjuk egymást. Én a Gellértben masszõrködöm.
    

druszi 461 2006. június 8. 22:45   Válasz erre: 460
Él a szám, csak ha tudsz akkor 12:30 ls 13 ora közt vagy este 7:30 után hivj, ok?
    

Combi 460 2006. június 8. 21:56  
Az enyém is Diversion, csak sajnos törött volt. Most csinálom meg N-re. Ahhoz van alkatrészem. A telefonszám az adatlapodon él? Azon felhívnálak holnap.
    

druszi 459 2006. június 8. 21:33   Válasz erre: 458
Szerintem a 98-as is ugyanaz. Nekem angolul van meg 162 oldalban, fotokkal, ábrákkal. Természetesen elküldöm CD-n. Add meg a címed! Van CD-m ne küldj, majd egyszer leisszuk. Amugy ugyanaz a géped mint az enyém csak N-es. Még a szín is ugyanaz.
    

Combi 458 2006. június 8. 19:53  
Van Adobe-m, de így sem indul el a letöltés. Ha küldök neked CD-t, ki tudnád nekem írni? Március óta áll a mocim a szerelõnél. Örök hálám......
    

Combi 457 2006. június 8. 19:02  
Köszi. Letöltöttem a francia nyelvût. Ott csak 98-as évjáratig van. Az enyém 99-es. Nem tudom van e különbség a két évjárat között.
    

druszi 456 2006. június 8. 18:08   Válasz erre: 454
ez a minimum...ha másként nemtudunk segiteni....

    

druszi 455 2006. június 8. 18:06   Válasz erre: 453
Nem kaptam meg az üzit. de azért jön le üres oldal (énis igy jártam) mert PDF. formátumban van..töltsd le hozzá az Adobe Reader-t!
    

NOrbixj 454 2006. június 8. 13:53   Válasz erre: 451
biztositora varok....asszem feleslegesen...igy is ugy is meg kell csinaltassam,csak nem nagyon van penzem...jovoheten inditom a szerelohoz a motort!

koszi hogy erdeklodtel,jol esett..
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők