28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Xj 600-as
Következő oldal

Nanupapa 53 2005. október 24. 19:26  
nem tudtok nagyon mit csinálni a kuplungkarral, mert kurva erõsek a kuplungrugók. Émmá próbáltam állítható kart, meg mindenfélét, de a WD40 és az eredeti kar vált be a legjobban.
Pyerre, fogyasztás sok. Szinkronnál ki kellett, hogy derüljön, ha valami gáz van....nézesd meg Várpalotán a Yamaha Némethnél. Láttak már ilyet.

    

krisztian.fz6 52 2005. október 21. 20:08  
Nem kopott ki, 10.000km-nél kezdte a szorulást. Mindenképpen kiszedem.
    

pandamaci 51 2005. október 21. 19:23  
ja, fékolajjal ha kezelgeted,azt ne a helyén tedd, szedd ki,és jó messzire vidd el a fényezett dolgoktól, mert azt lemarja!
    

pandamaci 50 2005. október 21. 18:52  
Ha fényesebb újságborítóból tekersz köré egy papírtölcsért,és szigetelõszalaggal ráhegeszted, ingyen is átolajozhatod.
Ha kikopott, attól is szorulhat -- csere.
    

krisztian.fz6 49 2005. október 21. 18:40  
Nem-nem, bowdenes a kupulungpom. De egy Yamaha szervízben így szokták csinálni, azt mondta a szerelõ, hogy ha szorul, akkor tele van porral, kosszal, és a fékolaj mindent felold és kimos. Szerintem logikus is.

Ha csak simán olajozod egy darabig jó, pár 100km.ig, utána megint szorul, tudom, egész éven ez ment. Egyszer mésfél napig szakadt az esõ és a motor kint állt, sátoroztunk, és az állítócsavar hornya, amin a bowden befûzõdik pont felfelé volt, gondolom befojt a víz, azóta nehezen jár.

Törtem a fejem, hogy a Louis-ból veszek egy bowdenkenõ spray-t meg hozzá a kis szerkezetet, aminek segítségével befolyatom a lét a belsejébe, de ez 5000 ft körül lenne, az új gyári bowden meg 7000. Ha a fékolaj nem válik be akkor veszek újjat.
    

klimas 48 2005. október 21. 16:35   Válasz erre: 47
Sajna bowdenes kuplungok, csak az alapos tisztítás + olajozás könnyít rajta. Javaslatom : némi benzinben , akár keverékben jó alaposan kimosni / ne rémülj meg a kijövõ cucctól/ majd egy kis szárítás és ha lógatod ,addig folyatni bele az olajat amig amásik végén kicsepeg. Olajozáshoz jó a motorolaj is.
    

pandamaci 47 2005. október 21. 16:24  
gondolom hidraulikus a kuplung kiemelése,nem bowdenes.

Ha igen, 2 évente ebben is illik fékolajat cserélni.Lehet hogy ez soha nem volt megejtve,és a bentlévõ , természetes kopásból adódó kosztól sûrûbb fékolajjal keményebb a mûködtetése.

    

krisztian.fz6 46 2005. október 21. 16:06  
Az én motromnak is nehéz a kuplungja, egy szervízben adtak ötletet: Fékolajjal jól át kell mosni, kiöblíteni, megjáratni.

Bukócsövet meg a shox-nál, Givit.
    

Zsifi 45 2005. október 21. 14:16   Válasz erre: 44
mikori évjárda??
    

ripper22 44 2005. október 21. 13:58  
Hello..
Van valakinek valamilyen elképzelése. hogy honnan szerezhetnék be .. a motorra.. bukócsõvet.. vagy hogyan hívják azt amit a motorblokkhoz erõsítenek ..és esés esetén megvédené a blokkot..

Xj 600-os kellene..

    

csovi 43 2005. október 21. 13:13   Válasz erre: 42
Sziasztok!
Az én XJ600 Div. motorom 93-as, de városban sem fogyaszt 4,5-5 liternél. Mondjuk kíméletesen vezetek.
Nekem nagyon nehéz behúzni a kuplungomat, elég férfias. Másoké is ilyen, vagy mit lehet vele csinálni?
    

pandamaci 42 2005. október 21. 08:52  
pyerre
a fekete füst benzinbõl van, a karburátorokat járd körbe mégegyszer!
eredeti méretû fúvókák, gyári állású benzinszint, /nem átengedõ tûszeleppel/ , eredeti /nem dynojet / fuvóka tû a megfelelõ horonyba rögzitve- és máris annyit eszik mint másé.
Sport légszûrõ v. üres kipufogó valamit rátehet, de attól nem okád fekete füstöt.
szívató /OK hogy visszanyomtad/ de lent ugye nincs ráhúzódva egyik karburátorra se ???
    

Pyerre 41 2005. október 21. 08:17  
ha csak túrázgatunk, akkor nem eszi.
Ha tartósan megyek sztrádán, akkor viszont elhasznál 2-3dl-t 1000 km-en.
    

klimas 40 2005. október 20. 20:06   Válasz erre: 37
Szia , én benne vagyok.
    

klimas 39 2005. október 20. 20:04   Válasz erre: 38
Akkor valszeg a kompresszió mérés fog válaszolni!
Olajfogyasztás ?
    

Pyerre 38 2005. október 20. 19:43  
Az a gáz, hogy elvileg be van állítva.
A karbi ki lett tisztítva, szinkron. Minden cserélve (gyertya......).

Még a fúvókák is ki lettek cserélve kissebbre.
Esetleg a szerelõvel lehet baj?
JA, a kipufogóm mostanra már úgy kilyukadt az alján, hogy hátul már szinte nem is jön ki semmi. :)

Ja és füstöl is néha, ha meghúzom a fülét. Ha nagyon meghúzom akkor meg csúnya fekete füstöt ereget. :(
    

ripper22 37 2005. október 20. 19:21  
Amúgy nagyon szeretném ha lenne valahol egy találkozó a Yamahásoknak .. fõleg.. az XJ-ek nek..

Egy XJ-N -et láttam eddig M.o-n.. az is bulgár rendszámos volt..

Szerintem többen is elmennének.. egy ilyen találkozóra..

Esetleg tavasszal .. össze lehetne valahogy hozni::???
    

ripper22 36 2005. október 20. 19:21  
Amúgy nagyon szeretném ha lenne valahol egy találkozó a Yamahásoknak .. fõleg.. az XJ-ek nek..

Egy XJ-N -et láttam eddig M.o-n.. az is bulgár rendszámos volt..

Szerintem többen is elmennének.. egy ilyen találkozóra..

Esetleg tavasszal .. össze lehetne valahogy hozni::???
    

ripper22 35 2005. október 20. 19:21  
Amúgy nagyon szeretném ha lenne valahol egy találkozó a Yamahásoknak .. fõleg.. az XJ-ek nek..

Egy XJ-N -et láttam eddig M.o-n.. az is bulgár rendszámos volt..

Szerintem többen is elmennének.. egy ilyen találkozóra..

Esetleg tavasszal .. össze lehetne valahogy hozni::???
    

ripper22 34 2005. október 20. 19:15  
nekem 3 éves a 600 XJ-N-em..

Van amikor hajtom mint az állat-- bár nem erre találták ki.. de megyek vele 185-is.. meg gyorsulok mint az állat.. na akkor eszik úgy 6,3.. max..

De amikor rendesen megyek vele.. hosszú úton akkor kb 5,5 dúrván..

És még nem lett egyáltalán hozzá nyúlva a géphez.. csak a kötelezõ volt meg rajt..
    

klimas 33 2005. október 20. 18:54   Válasz erre: 31
Nekem a 900-as fogyaszt kb. így. Nem dicsekvésbõl . csak infoként. Valószínûleg karbi környéki vizsgálat lenne esedékes.
Gyertya csere? levegõ szûrõ ?
    

krisztian.fz6 32 2005. október 20. 09:21  
Az enyém 120-ig 4 litert evett. Akkor a tiédnél valami rossz, állítani kell rajta.

A dob szép, csak sajnos nem rozsdamentes.. :-(((
    

pyerre 31 2005. október 20. 08:48  
Végre találtam XJ-s embereket.
Lenne pár kérdésem.
Nekem egy '95-ös XJ600S Div. van.

Ezeknek mennyi a fogyasztásuk? Mert nekem nem megy 6 liter alá, ha pedig egyedül megyek 120-130-as tempó fölött, akkor 7 liter.

Valamint kellene vennem kipu-dobot, Tudtok valahol bontva esetleg?
    

krisztian.fz6 30 2005. október 19. 13:15  
Abból nyugaton milyen sok van, itt ritkább.
    

klimas 29 2005. október 18. 20:14  
XJ 900 Diversion a gépem , ha feleslegesek a cuccok érdekelnek. Köszi
    

krisztian.fz6 28 2005. október 18. 13:12  
Nekem meg maradt egy lapkám meg a célszerszám, amivel lapkát lehet cserélni.
    

gumikacsa 27 2005. október 18. 11:00   Válasz erre: 26
Szijja Klímás

Ha érdekel van néhány XJ alkatrészem (blokk csavaro, fék- kuplungkar stb nem tom az XJ és a Diver. között mennyi a különbség, ha érdekel akkor szólj!!!

Széles utat olcsó benzint: Gumikacsa
    

klimas 26 2005. október 17. 16:10  
Szerintem elmentünk az eredeti témától / még mielõtt kitörne a márka háború/ !!!!
A barátunk eredeti kérdésére : ha piszkálod a dobot , lelked rajta, de tovább is hozzá kell nyúlni a géphez pl. karburátorokat hozzáigazítani. Ez pénz , lehet hogy nem kevés. Megéri ???
Az enyém is csendes / XJ 900/
    

krisztian.fz6 25 2005. október 17. 09:33   Válasz erre: 24
NEM, HANEM SOKKAL JOBBAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

Zsifi 24 2005. október 17. 09:31   Válasz erre: 21
Régebben, 90-95 körül a Yamaha valóban nem egy nagy durranás volt. Nem készített rosszabb motorokat mint a Kawa vagy a Suzuki, de nem érte el teljesen a Honda színvonalát. Szerintem mára megváltozott a helyzet..sõt!!

Ezt hogy érted? Mostmár rosszabb motoorkat készít mint a Kawa meg Suzuki?
Ebben lehet valami..)))
    

gumikacsa 23 2005. október 17. 09:24   Válasz erre: 19
Mókuskerék igen, meg tejfölös doboz is, de olcsó, új, és az enyém...
    

gumikacsa 22 2005. október 17. 09:22   Válasz erre: 18
Az XJ-t igen az FJ-t nem...
    

krisztian.fz6 21 2005. október 16. 17:55  
Régebben, 90-95 körül a Yamaha valóban nem egy nagy durranás volt. Nem készített rosszabb motorokat mint a Kawa vagy a Suzuki, de nem érte el teljesen a Honda színvonalát. Szerintem mára megváltozott a helyzet..sõt!!
    

klimas 20 2005. október 16. 15:03   Válasz erre: 19
MI Yamahások mutassuk meg , felülemelkedünk olyan apróságon , hogy a más márkát minõsítsünk!


    

Nanupapa 19 2005. október 15. 07:25  
Gumikacsa, arra a burkolt mókuskerékhajtotta mûanyag izére gondolsz?

    

klimas 18 2005. október 14. 17:31  
Vissza is sírod ))))))))))
    

klimas 17 2005. október 14. 17:29  
Vissza is sírod ))))))))))
    

gumikacsa 16 2005. október 14. 10:07   Válasz erre: 11
A yamoto is csak alkirály a GÉPSAS mellett (SUZI GSX750F) ugye Balu? :)))) Én is csak volt Yamahás vagyok...
    

Nanupapa 15 2005. október 14. 09:59  
jaja :-D
    

l11 14 2005. október 14. 09:44   Válasz erre: 12
Miért, valahonnan már kirúgtak? :))))
    

Apu 13 2005. október 14. 07:52  
Na jó bocs!!!!

Csak teszteltem az éberségeteket...
    

Nanupapa 12 2005. október 14. 06:16  
Tudod Oldi vannak olyanok akik beadják a derekukat és rétegmotort vesznek. Típusokat nem részleteznék, mert sokan megsértõdnének.
:-)

Húú pedig írnék, de akkor innen is kirúgnának, mer nem hajlonganék.


    

oldi 11 2005. október 14. 02:04   Válasz erre: 10
Jaaaj , hogyan lehet az, hogy valaki "volt Yamahás" lesz??
Hogyan lehet ezt abbahagyni??? Vannak motorkerékpárok, jók és kevésbbé, és van a YAMAHA.... Az a csúcs.... (Szerényen: a Király)
Szerintem, se furkálj azon semmit...
    

Apu 10 2005. október 13. 20:56  
A Yamaha az a hangszer, amit jól meg lehet szívni?


Egy volt Yamahás...:-))))))))))
    

klimas 9 2005. október 13. 19:20  
Na! Na! A Yamahásokat kéretik nem cikizni ............
    

l11 8 2005. október 13. 09:44   Válasz erre: 6
:))))))))))))
Ha már úgyis hangszer, nem igaz?
    

nanupapa 7 2005. október 13. 09:15  
Én személy szerint feldarabolnálak, ha hozzányúlsz, de a Te dolgod!
Szeritem add el, ha ilyenen töröd a fejed.


    

Tomota 6 2005. október 13. 09:11   Válasz erre: 5
Sõt, ha ügyesen csinálod a végén a kipuffff, olyan lesz mint egy furulya.... kis gyakorlással már, egyszerûbb darabokat is elõ tudsz majd adni XJ 600 N -re hangszerelve. Csak azt döntsd el, hogy Dur, vagy Mol hangolást szeretnél. :-))))))))
    

Apu 5 2005. október 12. 17:02  
De ha ez a szíved vágya, fúrj egy kis lyukat a végzáró lemezre. Azon szépen kijön a hang. A Lyuk nagyságával még hangolhatod is...
    

gumikacsa 4 2005. október 12. 08:40  
Bocsi agyonütni
    

gumikacsa 3 2005. október 12. 08:40  
Krisznek igaza van, kár lenne agyon ütni ezzel!
    

krisztian.fz6 2 2005. október 11. 22:56  
Minek? Gyönyörû szép halk, de mély hangja van. Illik hozzá. Egy XJ hangos dobbal szerintem idétlen.
Nekem is volt 4 évig, remek motor.
    

ripper22 1 2005. október 11. 21:04  
Hali..

Van egy Yamaha XJ 600 N--2002-es model..

A kérdésem felétek:

Van 2 dob rajta.. és szeretnék valami erõsebb hangod kiszedni belõlle.. mert túlságosan is csendes..

Van esetleg valaki aki segíteni tudna valamilyen megoldásba..
De árban lehetõleg a földön maradni..

Köszi..
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők