Robi70 | 119310 | 2018. február 12. 09:01 |
Megvettem a cíp új majrékupakokat.:) Úgy nézem jobban illeszkedik a plexi a sisakhoz, mint az előző (5 éves) szérián. ![]() |
SzVZoli | 119309 | 2018. február 11. 21:35 | Válasz erre: 119308 |
Régóta csinálja ? Ilyen volt vagy egyszer csak jött a hang ? |
SzVZoli | 119306 | 2018. február 11. 21:07 | Válasz erre: 119304 |
Ugyan ilyen "daráló" hangja van ? Néha szinte koppanó hagot is ad De egyébként semmi más észrevételem nincs ,csak a hang |
kawa550 | 119305 | 2018. február 11. 20:32 | Válasz erre: 119302 |
A mostani superbike magazinban pont van egy cikk a kuplungcseréről, nem ez fog szerepelni a szakkönyvekben, mert elég összehányt cikk, de a lényeg azért benne van meg a képeken is elég jól látszik pl a mérés módja.
|
furfarag | 119304 | 2018. február 11. 20:32 | Válasz erre: 119295 |
Hali,az enyém ugyan ezt csinálja.Én még ne m szedtem szét 2000-es 4tx.
|
SzVZoli | 119303 | 2018. február 11. 20:20 |
Majd kiderül ,de kijelentkeztem a google ból és úgy indítottam el ,akkor is jól csinálja remélem hogy a többiek hallják majd,max feltöltöm a You tube ra és majd úgy |
Sander67 | 119302 | 2018. február 11. 20:20 | Válasz erre: 119300 |
Köszi, mert erre nem is gondoltam, egyébként nem volt vészes, mert a nyivákolás csak hidegen és elindulásnál viszonylag ritkán csinálta mert kíméletesen bántam emiatt a kuplung karral.
|
kawa550 | 119301 | 2018. február 11. 20:14 | Válasz erre: 119299 |
nem tom, 2x újratöltöttem az oldalt, az elejé hallatszik egy cicergés, aztán onnantól néma. lehet hogy nálam van valami gond, nem tom.
|
kawa550 | 119300 | 2018. február 11. 20:12 | Válasz erre: 119293 |
Ha megégett, akkor érdemes a fém lamellát is megnézni, mert ha nagyon megmelegedik a csúszástól, akkor elvetemedik és az új betétekkel se lesz jó. Házilag üveglapra téve hézagmérővel nagyjából megmérhető ha vetemedett.
|
SzVZoli | 119299 | 2018. február 11. 20:12 | Válasz erre: 119297 |
Nem tudom hogy mi lehet a bibi ,rá kattintok megnyitja és már játsza is hanggal
|
SzVZoli | 119298 | 2018. február 11. 20:12 | Válasz erre: 119297 |
Nem tudom hogy mi lehet a bibi ,rá kattintok megnyitja és már játsza is hanggal
|
kawa550 | 119296 | 2018. február 11. 20:04 | Válasz erre: 119291 |
Soproni cég, a kőszegi úton nyitottak egy nagy üzletet nagy mellénnyel, aztán előbb csak az alkalmazottak száma csökkent le ötről egyre, utána meg kb 1 éve teljesen bezártak. Nem tom neten működnek-e még.
|
SzVZoli | 119295 | 2018. február 11. 20:02 |
Sziasztok ! Ha már kuplung téma ,én is becsatlakoznék és kérdeznék ! Szétkaptam a motorom kuplungját mert zörgést halottam ,de ha behúztam a kuplungot megszűnt ! A kosárban a rugók már el voltak fáradva és már ették is a kosarat,mert lógtak a fészkükben Gyártattam rugókat ,a rugók okozta kiverődéseket kijavítottam alu pasztával,összeraktam újra szegecseltem ,vissza szereltem ! És ugyan úgy megmaradt a hang kiengedett kuplungnál Mi lehet ,mi okozhatja a hangot ,vagy ez ilyen más 4TX ben is ? Viszonylag keveset mentem gyári kipufogó dobokkal és jóformán csak azzal halható ,de mióta hallom idegesít Készítettem videót is ha meghallgatnátok https://photos.app.goo.gl/uqb9Au1y2j4AGq3O2 |
lendvai | 119294 | 2018. február 11. 19:55 | Válasz erre: 119290 |
Én idén tervezem beszerezni a kuplung alkatrészeket és szezon után cserélem. Lehet nekem is meg van égve néhány lamella, mert csúsztatáskor néha megrángatja az erőátvitelt. Ha már szétszedem, akkor kicserélem ami kopó, a rugókat is beleértve. Nekem a boats.net a jól bevált beszerzési forrás.
|
Sander67 | 119293 | 2018. február 11. 19:51 | Válasz erre: 119292 |
Köszi a felvilágosítást. Akkor igazából, a közte levő 7db-ból azt a kettőt kicserélem ami megégett és minden oké. Mert a lamellák kopása egyenként -0,1 mm, viszont az acél lamellák még gyári méreten vannak.Ismerve hogy a Tádé szervizelésében Topon vagy, tudnál nekem ajánlani a gyárival azonos minőségű lamella márkát? |
kozmax | 119292 | 2018. február 11. 19:39 | Válasz erre: 119290 |
Az anyaga más. azért mert a két nyomólap a végén alumínium.
|
Sander67 | 119291 | 2018. február 11. 19:22 |
Magyarhonban itt találtam FCC lamellákat, amit gyári beszállítónak írnak. http://motodrom.hu/
|
Sander67 | 119290 | 2018. február 11. 19:10 |
Itt a fórumtagok között a 900-as Tádéban cserélt már valaki kopó kuplung lamellát? Ugyanis nálam két db lamella megégett, és a gyári katalógusban az első és az utolsó azonos cikkszámú, a maradék hét másik cikkszámon szerepel és drágábban mint a fent említett kettő. Mi lehet a különbség? |
lendvai | 119289 | 2018. február 11. 15:42 | Válasz erre: 119288 |
Nem is a fémeket kell melegíteni, hanem a menetrögzítőt. De ahhoz a fémeken keresztül vezet az út. :-) Bár a nagy hőelvonás miatt az lassú lehet, ha nagyobb mennyiségű anyag van a menet körül. A legtöbb Loctite terméknél pl. 250 fokra javasolják hevíteni a menetrögzítő anyagát, amennyiben a szerszámmal történő lazítás nem működik. Ekkor gondolom ismét cseppfolyóssá válik és megszűnik menetrögzíteni. Nekem ilyen még nem volt, legrosszabb esetben ütvecsavarozóval mindig megindult.
|
kawa70 | 119288 | 2018. február 11. 12:59 | Válasz erre: 119287 |
A hőlégfujó lószart nem ér. Az a százvalahányfok a fémekkel.semmit nem csinál. Lazításhoz rövid idő alatt bevitt nagy hőmennyiség szükséges elég kis felületre. Ebből a hőlégfuvó egyiket se tudja. Ha meg lassan melegited ugyanugy melegszik a környezete is, de ennél a hőfoknál semmi nem fog tágulni. Egyébként a jól irányzott ütés hatékony szokott lenni.
|
jobbkormanyos | 119287 | 2018. február 10. 20:25 | Válasz erre: 119236 |
Hőlégfújóval megmelegíted a csavart, azután, ha van ütő csavarhúzód, azzal szépen megindulnak , ha nincs akkor marad az imbuszkulcs.
|
fazakas66 | 119285 | 2018. február 9. 22:50 |
Oponeo.at vagy .de van több tipusa az Avonnak ráadásul nagyon jó árak vannak most akcióba. Csak kell egy kinti cím ingyenes a kiszállítása is. |
sagipet | 119283 | 2018. február 9. 13:33 | Válasz erre: 119280 |
Én használtam Avont még anno az RSV-n. Emlékeim szerint sokáig bírta és tapadt is jól! Azon a motoron 8000km rengeteg! Most meg pont kerestem volna a napokban, de nem is találom hol árulnak ilyet.
|
lendvai | 119282 | 2018. február 9. 12:03 | Válasz erre: 119280 |
Ha valaki az Alpokban vagy hasonló helyen lakik akkor szerintem a Barum is nagyon szépen, kockásodás nélkül kopik. :-)))
|
Fido71 | 119281 | 2018. február 9. 12:00 |
Az asszony használ ezektől ilyen kenőcsöket kézre, lábra. Majd megkérdi a képviselőt, hogy van-e gumijuk is. Ha van, akkor este megmondom, hogy jó-e... :)))) |
kawa550 | 119280 | 2018. február 9. 11:29 |
lendvai | 119279 | 2018. február 9. 08:11 | Válasz erre: 119276 |
Hát ha ez egy speciálisan ötvözött, nagy szilárdságú acél akkor lehet, hogy tudja 4mm vastagsággal azt, amit a gyári csak 5mm-el. De hogy ezt 15 ezerért tudná azt azért kétlem. :-)
|
kawa550 | 119276 | 2018. február 8. 22:41 | Válasz erre: 119272 |
Kifordulni ugyan nem fog oldalanként fél millitől , de azért az tuti, hogy hadd döntse el a féknyereg meg a dugók hogy milyen vékony lehessen minimum a tárcsa, mint egy aftermarket utángyártó, aki nem képes elég vastagot gyártani.
|
kawa550 | 119275 | 2018. február 8. 22:38 |
Sisak teszt a revüben. Nem tököltek, 30-tól 230-ig van mindenféle. És láss csodát subika a nyerő! Kiváló értékeléssel.Ki hitte vón, nem igaz? És ki véd a legkevésbé, magasan a legolcsóbb kínaihoz képest is? Há' az is a subika, akit azért vesznek a népek, mert annyiért vegyél sisakot, amennyit a fejed ér. Teccik érteni, a fejed. Nem a kényelme, nem a hallásod, nem a cool-ságod, hanem a fejed, ütésileg. Há' nem értem én ezt...... :)))))))))))))))) |
kawa550 | 119274 | 2018. február 8. 22:31 | Válasz erre: 119273 |
Az lesz, hogy ha nem képzed tovább magad, akkor valszeg hülyén fogsz meghalni......:))))))))))))
|
Itil900 | 119273 | 2018. február 8. 22:12 | Válasz erre: 119265 |
Nincs a műhelyemben oszlopos fúrógép,nincs hegesztő trafóm és (oh,mily káromlás) a loktájtról sem hallottam még. Nem vagyok rendes ember??? Mi lesz velem???
|
Sander67 | 119272 | 2018. február 8. 21:23 | Válasz erre: 119271 |
Ja persze, meg hozzáadod a fékbetétek kopását, és nagyobb fékezésnél kifordulnak a dugattyúk is a féknyeregből.
|
Levi990 | 119271 | 2018. február 8. 20:56 | Válasz erre: 119270 |
A Brembo szerint 3,5mm-is kophat a saját tárcsája? Most akkor utánad szabadon, kellene írni nekik hogy hülyék ? |
lendvai | 119270 | 2018. február 8. 20:08 | Válasz erre: 119268 |
Mivel 4,5mm a minimum vastagság a hátsó tárcsánál ezért szerintem jól döntöttél. :-)))
|
Sander67 | 119268 | 2018. február 8. 19:56 | Válasz erre: 119262 |
Azt én is néztem, de a Brembo tárcsák közt csak 4 mm-est találtam, amit én nem vállaltam be.
|
lendvai | 119267 | 2018. február 8. 19:13 | Válasz erre: 119265 |
Drótkorong meg állványos fúró...majd ha nagy leszel akkor lesz rendes ultrahangos tisztítód is aztán rendesen meg tudod tisztítani a csavarokat. :-)))) Igaz én is csak drótkeféztem őket, de talán jó lesz így is. :-) A féknyereg csavarokat én pont nem ragasztóztam be, mert a szervizkönyv sem ajánlotta, csak nem hagyom el. Ott acélcsavar acél menetbe szorul, gondolom a féktárcsánál azért az alumínium miatt is érdemes megragasztgatni, mert nem lehet annyira megtépni. Olajszűrő háznál épp elegem lett az alumínium-acél-gondatlan szerelő(?) kombinációból, meg a csavarhosszabbításokból, hogy elérjem az ép meneteket, következő olajcserekor megy bele a Helicoil. |
Levi990 | 119266 | 2018. február 8. 17:56 | Válasz erre: 119264 |
Nem az a kérdés hogy mivel meg hogyan lazítod hanem hogy szinte kivétel nélkül a ragasztott csavar végig kéreti magát, a kerék alu, a csavar acél, az aluban könnyen sérül a menet. Nekem csak ennyi a bajom vele. A brembora meg annyit hogy nem autó a tdm :D Igen, autóban általanosságban ki lehet jelenteni hogy szar a brembo. ATE sokkal jobb, a Ferodo is jobb az autókban pedig motorban egy halál szar betét a ferodo, akár szinter akár organikus. És mivel a brembonak nincs hátra szinter betét ezért teljesen jogos hogy hátra a gyárit kell tenni. |
kawa550 | 119265 | 2018. február 8. 17:52 |
Én meg sok helyre rakok ragasztó nélkül csavart, de a fékhez pont hogy soha. Légtelenítő csavaron kívül fékcsavar nálam még nem került ragasztó nélkül a helyére, se autóban se motorban, de problémám se volt még egy csavarral se, amit én raktam a helyére. Olyannal amit nem, na, olyannal már volt szopás nem egyszer. Ha meg kell bontani, akkor drótkorong az állványos fúróba(mert olyan minden rendes férfiember garázsában van legalább egy:))))))) csavar menete fényesre pucol, rá az új raganyó oszt mehet vissza a helyére.
|
lendvai | 119264 | 2018. február 8. 17:47 | Válasz erre: 119262 |
Azért finomítsunk, van a Brembo ami megy a fickósabb sportautókba is, ennek megfelelő minőséggel, meg van a Brembo aftermarket ami olyan, amilyen, a név önmagában nem garancia, ami tényleg az igazi Brembo azt bizony meg kell fizetni (Brembo féknyereg szett az autómra előre pl kb 700 ezerért). :-))) Az általam ismert flottakezelő cég szerviztapasztalata alapján pl az ATE jobb minőségnek bizonyult, mint a Brembo. A Hondának Európában éppen ezért az ATE a beszállítója, nekem be is vált az autón, ezért vettem előre Brembo helyett ATE-t. Jó dolog a net, némi nyelvtudással elég sok infót össze lehet szedni, persze szűrni is van mit, de az ebből származó statisztika nálam mindig többet nyom a latban. mint a "szerelőm mondta" és hasonló tapasztalatok. A Brembo betét végül is jól fogott hátul, kár, hogy megette a tárcsát, míg az elöl lévő szintén karbon-kerámia Lucas meg nem. Így maradtam a gyári szinternél.
|
lendvai | 119263 | 2018. február 8. 17:39 | Válasz erre: 119261 |
Én nem félek, ragasztózok. :-)))) Kijön (ki is jött), ha megfelelő szerszámmal lazítom, nem gond. :-)))
|
Levi990 | 119262 | 2018. február 8. 17:37 | Válasz erre: 119256 |
A brembo hátsó tárcsa a bárdiban kedvességgel 15ezer. Fékbetétek is ha van kedvesség kb 40%-kal olcsóbbak, a brembo meg brembo. Ha nem a gyárit teszi az ember, ennél jobb ajánlat nincs. Annyi hogy a nem gyári betétből nem szabad belerakni organikusaf(karbon-kerámiát) csak szinterest. (Sa, sc) |
Levi990 | 119261 | 2018. február 8. 17:27 | Válasz erre: 119237 |
Én nem ragasztóznám annak ellenére hogy írja a könyve. Akárhonnan szedtem ki ragasztott csavart az könnyen nem jött ki, ha nyomatékra le van húzva, az nem lazulhat fel. Félnék hogy sérül a menet.
|
Fido71 | 119260 | 2018. február 8. 17:03 |
Én GoldFren S3 puha betétet használok. Amúgy erre is karbon kerámia van írva. https://moto-complet.hu/termek/gold-fren-s3-puha-fekbetet-utcai-es-off-road-motorokhoz/ |
lendvai | 119259 | 2018. február 8. 15:21 | Válasz erre: 119257 |
Az első tárcsák még nekem is gyáriak és 80 ezer km után alig koptak. Ennek mondjuk örülök, mert az már zsebbenyúlósabb történet. :-) A betét az valami Lucasra lett cserélve, mert az előző tulaj szerint jobban fog mint a gyári, de cserébe kicsit barázdásan kopik a tárcsa. A gyári Sumitomo betétek megvannak, azok cseréjére nem lesz gond, ha a Lucas kikopik, de ahogy nézem azokon is van még bőven anyag.
|
lendvai | 119258 | 2018. február 8. 15:18 | Válasz erre: 119256 |
Néha érdemes az E-Bay-en nézelődni, én csak azért nem az itteni Yamahától vettem meg a tárcsát, mert egy derék angol motoros valószínűleg tévedésből vett egyet Fazer 600-hoz, az meg ugyanaz mint a TDM900-é és kevesebb, mint féláron lett meg az itteni árhoz képest.
|
kawa550 | 119257 | 2018. február 8. 15:15 | Válasz erre: 119256 |
Asszem 4mm a cserehatár, és megfelelő tárcsa/betét párosításnál úgy 10.000km/0.1mm kopással lehet számolni, szóval az elég sokáig kitarthat. A tehénen még eredti tárcsa volt mikor szétbontottam, pedig addigra már óra szerint is 94.000 volt benne, és csak a jóisten tudja mennyiről tekerhette vissza a nepper, akitől vettem.
|
Sander67 | 119256 | 2018. február 8. 14:58 | Válasz erre: 119255 |
Kösz a szakszerű válaszokat a féktárcsa cseréhez.Én megelégszek a Loctite 242-vel rögzíteni,mert belső kulcsnyílású csavart kiszedni már ezzel is izzadságos meló. Nálam a féktárcsát az EBC organikus fékbetétei vágták haza, viszont nagyon jól kontrollálható fékhatása van. Én csak EBC tárcsát tudtam beszerezni 5mm-es vastagságban 30 e-ért, de legalább passzol a fékbetét típusához. |
lendvai | 119255 | 2018. február 8. 11:12 | Válasz erre: 119239 |
Kiegészítő infó a féktárcsaszerelés témához: a gumisnál abszolút jó szándékkal, de leellenőrizték a féktárcsa csavarok nyomatékait is. Mivel nem egyeztettem velük, így nem is voltam benne biztos, hogy nem mozdítottak a megszáradt menetrögzített csavarokon, ezért kicsavartam és újrahúztam őket az előírt 20Nm-rel, de most már Loctite 2701 nagy szilárdságú rögzítőt használtam. Na ezek után már biztos, hogy csak ütvecsavarozóval lesz érdemes kilazítani a következő tárcsacserekor, a katalóguslap szerint M10 menetnél 38Nm az oldási nyomaték, de arra nem tértek ki, hogy ez mekkora összekent menetszámnál érvényes. Mindenesetre a kicsavarásnál a közepes kékkel is elkattogott egy darabig a gép, mire megindult. Hát elhagyni már biztosan nem fogom a féktárcsámat. :-)
|
Itil900 | 119254 | 2018. február 7. 22:32 |
Az a gond,hogy itt nyugodtan beszólhatok bárkinek. Szeretem a veszélyhelyzetet: lehetséges Szajol előtt összebandázódni?
|
Itil900 | 119253 | 2018. február 7. 22:30 | Válasz erre: 119252 |
Jaja! Annyira halk,hogy nem lehet látni...! ;-)
|
lendvai | 119252 | 2018. február 7. 22:28 | Válasz erre: 119251 |
Nem zavarom vele a mögöttem jövőket egy túrán. :-)
|
Itil900 | 119251 | 2018. február 7. 22:15 | Válasz erre: 119250 |
Van és messzire se kell menni. Itthon gyártják. Vagy jobb a lepkeszányusz suhogszaurusz?
|
lendvai | 119250 | 2018. február 7. 21:59 | Válasz erre: 119249 |
Miért cserélném? Már van. :-) Nekem nem az volt a fontos, hogy minél hangosabban ordítson és egy streetfighter hülyegyereket csináljon belőlem, egy full titánium Leo Vince azért szerintem elegendő még az én kényes ízlésemnek is. :-) Na meg ehhez van gyári típusbizonyítvány a TDM900-hoz. A Raptornak nem vagyok biztos, hogy van ilyen. :-)
|
Itil900 | 119249 | 2018. február 7. 21:54 | Válasz erre: 119248 |
Miért nem cseréled Raptorra? Iker előadásban szépen dünnyög...
|
lendvai | 119248 | 2018. február 7. 21:05 | Válasz erre: 119246 |
Kapuzárási pánik, mondom én. :-))) Ducatit se engedünk az udvarba, hápersze. :-) Félsz majd, hogy sírva szállsz le róla egy stotzingi próba után és fel akarod majd gyújtani a Kawasakit. :-)))) Én egyelőre csak apró lépésekben hosszabbítom a pöcörőmet. :-)) Egyelőre berakok egy imbuszkulcsot a nyereg alá, hogy ha kedvem szottyan egy kis basszus skálázáshoz akkor kiemelhessem a betétet a dob végéből. Hátha hangulatosabb lesz tőle a visszafordítóból kigyorsítás a Mátrában. :-))) Kicsit átírtam a második AFR térképet még tavaly, az is segít a játszásban, csak egy kis időbe telik, mire a cucc megtanulja a kiszedett betét okozta kisebb fojtást. De túrázáshoz marad benn, azért annyira nem hiányzik a túl hangos dob több száz kilométeren át, bár nagyon kellemes orgánuma van, nem repedt fazék, hanem diszkrét mennydörgés a betét nélkül. :-)))) |
kawa550 | 119247 | 2018. február 7. 20:08 | Válasz erre: 119244 |
Meeeeeeeeeeeeeeenj ám te a p..... :))))) Mekkora szar volt, ennél már csak a leveletkaptamlejf-et utáltam jobban. :)))))))))
|
kawa550 | 119246 | 2018. február 7. 20:02 |
kawa550 | 119245 | 2018. február 7. 19:58 | Válasz erre: 119243 |
Nyilván nem kisipari szar, de legalább akkora részben marketing parasztvakítás, mint amennyire jó az acél. Mutatós dísztárgy. Ez meg itt egy profi munkaeszköz, kiváló éltartással, munkához való formával, és használható nyéllel. https://www.jlhufford.com/ZWILLING-Pro-8-inch-Traditional-Chefs-Knife-p/zwilling-pro-38411-203.htm |
lendvai | 119244 | 2018. február 7. 19:57 |
Azt hiszem AC/DC helyett néha inkább ilyet játszanék. :-))))) https://www.youtube.com/watch?v=rXUlmP5MvnE Emlékszik erre valaki a 80-as évekből? :-))) |
lendvai | 119243 | 2018. február 7. 18:54 | Válasz erre: 119240 |
Ez elég jó minőségű acélnak tűnik: http://kesvadasz.hu/KAI_Shun_DM-0706_damaszk_penges_szakacskes Ha esetleg a pincéretek megint kést akar venni. :-)) |
Itil900 | 119242 | 2018. február 7. 17:59 |
https://hegylakok.hu/2018/02/ittas-vezetes-birsag/ Ekkora barmokat....! |
kormi1313 | 119241 | 2018. február 7. 17:47 | Válasz erre: 119240 |
Én rendszeresen vásárok tőlük,( talán nyolcszor) eddig csak a kiszállítási idővel volt probléma. Sokat nem várok ettől a szerszámtól, de a másik tönkrement és akarok helyette. Megrendeltem. Ez az ajánlat lehet hogy csak egy - két óráig lesz fent. Jártam már úgy hogy mire döntöttem eltűnt. Aztán sokszor meg hetekig nyomatják. Meg lehet rendelni közvetlenül a Vardex Inveszt kft től is. Ha rendelsz, el kell fogadni az uzletszabalyzatot. ( kis kocka) |
kawa550 | 119240 | 2018. február 7. 17:05 | Válasz erre: 119238 |
De jó is?:))))))))) Csak azért kérdem, mert a múltkor a hülye pincérünk, aki osztrák létére olyan csóró, hogy egyik napról a másikra élve fizeti az albérleti szobáját, a múltkor valami vándor román cigánytól a saját zsebére vett nekünk(??) Royal Line tapadásmentes bevonatos késkészletet, ami konkrétan tepsilemezből vágott piros kék fehér színekre mázolt egyszerhasználatos szart jelent. És hát ugye túl szép menyasszony az, ami 28 helyett most csak 8..... |
lendvai | 119239 | 2018. február 7. 16:58 | Válasz erre: 119236 |
Cseréltem tárcsát és betétet is fémlemezekkel együtt, mindegyik gyári Yamaha, mert a kék Brembo karbon-kerámia betét faszán megette a tárcsát, nem passzolnak egymáshoz, úgy döntöttem nem szórakozok a fékekkel. A csavarok kijöttek, így mentek is vissza, de én ütvecsavarozóval lazítottam ki őket, az szerintem sokat számít, mert a sima racsnis karral, a kereket kézzel tartva nem mozdultak. Rögzítéshez oldható kék rögzítőt használtam, nekem ProSeal közepes kék van, a nyomaték viszonylag szerény 20Nm. Így ha nem éri sok oxidáló közeg szerintem simán kijönnek. Mivel én utálok esőben motorozni nem volt rozsda a csavarokon. |
kormi1313 | 119238 | 2018. február 7. 16:58 | Válasz erre: 119237 |
http://gruppi.hu/index.php?c=cart&rnd=2219 olcsó. |
kawa550 | 119237 | 2018. február 7. 16:38 | Válasz erre: 119236 |
Nem tom a Tibi cserélt-e tárcsát is vagy csak betétet, de ha a csavarok sérülés nélkül kijönnek, nem nyalódik el a kulcsnyílás, akkor mehetnek vissza, közepes ragasztóval, asszem 243-as. Viszont én a tádén meg az sr-en is jártam úgy, hogy elforgott benne az imbusz, és csak hidegvágóval megvágva lehetett kikocogtatni. Azt akkor cserélni kell.
|
Sander67 | 119236 | 2018. február 7. 15:07 | Válasz erre: 119223 |
Mivel én is megejteném a tárcsa cserét,ezért ha megosztanád a tapasztalataid, a meglévő vagy új csavarokat, és a menetrögzítéshez milyen szilárdságút használtál? (Loctite)
|
lendvai | 119235 | 2018. február 7. 10:00 | Válasz erre: 119233 |
Dirt track tréning nekem is lesz, de adnak motort, mégse a sajátomat karistoljam össze. :-) A régi motoros gúnyát is azért tartottam meg, abban bátran meg merek hemperedni, nem gond ha sérül. :-)
|
Flenegen | 119233 | 2018. február 7. 09:42 | Válasz erre: 119225 |
nekem is Misi van fent, csak a 4-es. Pár évig még kitart:) Habár a Jesus egy újabb DrivingCamp-es tréninget hozott karira, ott lehet koptatni a tapasztalatom szerint:) |
Itil900 | 119232 | 2018. február 7. 06:11 | Válasz erre: 119231 |
Felütötte fejét a konkurencia! Itt nem csak én vagyok szép?
|
kawa550 | 119231 | 2018. február 7. 00:27 | Válasz erre: 119230 |
Csak te, kisfiam! Neked válaszolt, a többes számnál meg valaki másra gondolt, nem rám, mert én fiatalos és energikus vagyok, meg még szép és szerény is! :)))))))))
|
lendvai | 119230 | 2018. február 6. 21:38 | Válasz erre: 119227 |
Gyula, azt hiszem le lettünk vénemberezve. :-) Kellett nekem a Muppet show-s képet felraknom. :-))))
|
lendvai | 119229 | 2018. február 6. 21:37 | Válasz erre: 119226 |
Azt én is néztem, de ritkábban van, mint a PR4 esetén, a majrécsíkos terület meg gyakorlatilag slick. Érdekes, nekem megint azt sejteti, hogy enyhébben bedöntve elkezd sodródni, aztán a slick szépen megfogja. Én meg közben szépen összeszarom magam. :-))) De majd kiderül.
|
fazakas66 | 119228 | 2018. február 6. 21:03 |
Én meg arra gondoltam,hogy 160 helyett 150 et taknék rá hátha el tudnám használni a szélét is :)))
|
Itil900 | 119227 | 2018. február 6. 21:02 | Válasz erre: 119208 |
Kedves Lendvai kartács! Kicsit féltékeny lettem,hisz' mikor én kezdtem Tdm pál,afutásom,negyedennyi javaslatot nem kaptam. Ráadásul... Na,nem baj! Majd megtanulok mindent a jó öregek árn,ékában! ;)))
|
kawa550 | 119226 | 2018. február 6. 20:38 | Válasz erre: 119223 |
Monnyuk pont ott a legnagyobb a negatív profil, ahol kezdődik a para, majd jössz oszt leteszteljük. :))))
|
lendvai | 119223 | 2018. február 6. 18:08 |
Van új gumi, új fék, már csak jó idő kell és bátorság. :-) Aztán kiderül, hogy tényleg stabilabb-e kanyarban, mint az elődje. :-)
![]() |
dr650 | 119220 | 2018. február 6. 16:00 | Válasz erre: 119208 |
Szia,köszönöm szépen az értékes infókat.Valóban szinte azonos óraállásnál adják el a gépeket.Ma sikerült vidékre mennem egy általam felesketett eladóra,de a tények makacs dolgok.Friss tömítések,csöpögő fagyálló...marad a régi bevált motorom,bár két személynek kicsi.Még egyszer köszi a segítséget!!
|
Robi70 | 119219 | 2018. február 6. 14:31 | Válasz erre: 119217 |
Hijjába no, Mekgájver nem jár boltba vásárolni. Megoldja abból, ami van!:))) |
lendvai | 119218 | 2018. február 6. 14:29 | Válasz erre: 119217 |
Megihletett a tegnapi nitrós motoros fúrógép? :-)))))
|
kawa550 | 119217 | 2018. február 6. 14:05 | Válasz erre: 119216 |
Az még hagyján, de ismétlő fegyvere van a kutyuskának.:)))))) Mostan megyek bevásárolni, szalagos késélező épül, fúrópisztolyból meg festőhengerből...... :D |
lendvai | 119216 | 2018. február 6. 13:57 | Válasz erre: 119211 |
Sejtettem, hogy egy ekkora kutyuska akkorát tud gittelni, hogy azt egy 4 literes olajosdobozzal lehet csak összeszedni. :-)))))
|
lendvai | 119215 | 2018. február 6. 13:57 | Válasz erre: 119213 |
De nem baj, szeretek írni, meg fecsegni, az egy-két pálesz után fokozottan megy. :-)
|
lendvai | 119214 | 2018. február 6. 13:56 | Válasz erre: 119213 |
Na ja, tekintve, hogy a keresés menü eltűnt, nem tudom miért, de eltűnt. :-(
|
Robi70 | 119213 | 2018. február 6. 12:56 | Válasz erre: 119208 |
Tiborom, ezt érdemes lenne ctrl+c-vel kimásolni és alkalomadtán újabb hasonló érdeklődésre beilleszteni egy hsz.-ba.
|
Itil900 | 119212 | 2018. február 6. 12:49 |
Na, gyerekek! Lassabban franciázhatunk! https://hegylakok.hu/2018/02/motorosok-tiltakoznak-sebessegkorlatozasok-ellen/ |
kawa550 | 119211 | 2018. február 6. 12:12 | Válasz erre: 119210 |
Milyen kutyaszaros teeeeeeee!? Egyedi, 4 iteres fullszint castrol edge 5w30 fst titanium olajdobozból készült bambusznyeles kutyaszar szedő kézikészülékem van, ma reggel is összeszedtem.:))))))))))))))) És bár szinte mindent beengedek az udvaromba, de egy ducatit? Há' azé mindennek van határa....:) |
lendvai | 119210 | 2018. február 6. 11:44 | Válasz erre: 119209 |
Az a te kapuzárási pánikod, mi még ráérünk, jó a TDM is. :-) Majd ha begurulok a pókházi kutyaszaros udvarra a Multistradával akkor elbeszélgetünk róla. :-)
|
kawa550 | 119209 | 2018. február 6. 10:48 | Válasz erre: 119208 |
Nem tom minek ez a grafomán litánia, én 2 szóban elmondtam a tutit. :)))))))))))))
|