18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Robi70 119310 2018. február 12. 09:01  
Megvettem a cíp új majrékupakokat.:)
Úgy nézem jobban illeszkedik a plexi a sisakhoz, mint az előző (5 éves) szérián.
    

SzVZoli 119309 2018. február 11. 21:35   Válasz erre: 119308
Régóta csinálja ?
Ilyen volt vagy egyszer csak jött a hang ?
    

furfarag 119308 2018. február 11. 21:33   Válasz erre: 119306
Mintha az enyémet járatnád a videón:-)
    

furfarag 119307 2018. február 11. 21:33   Válasz erre: 119306
Mintha az enyémet járatnád a videón:-)
    

SzVZoli 119306 2018. február 11. 21:07   Válasz erre: 119304
Ugyan ilyen "daráló" hangja van ?
Néha szinte koppanó hagot is ad
De egyébként semmi más észrevételem nincs ,csak a hang
    

kawa550 119305 2018. február 11. 20:32   Válasz erre: 119302
A mostani superbike magazinban pont van egy cikk a kuplungcseréről, nem ez fog szerepelni a szakkönyvekben, mert elég összehányt cikk, de a lényeg azért benne van meg a képeken is elég jól látszik pl a mérés módja.
    

furfarag 119304 2018. február 11. 20:32   Válasz erre: 119295
Hali,az enyém ugyan ezt csinálja.Én még ne m szedtem szét 2000-es 4tx.
    

SzVZoli 119303 2018. február 11. 20:20  
Majd kiderül ,de kijelentkeztem a google ból és úgy indítottam el ,akkor is jól csinálja
remélem hogy a többiek hallják majd,max feltöltöm a You tube ra és majd úgy
    

Sander67 119302 2018. február 11. 20:20   Válasz erre: 119300
Köszi, mert erre nem is gondoltam, egyébként nem volt vészes, mert a nyivákolás csak hidegen és elindulásnál viszonylag ritkán csinálta mert kíméletesen bántam emiatt a kuplung karral.
    

kawa550 119301 2018. február 11. 20:14   Válasz erre: 119299
nem tom, 2x újratöltöttem az oldalt, az elejé hallatszik egy cicergés, aztán onnantól néma. lehet hogy nálam van valami gond, nem tom.
    

kawa550 119300 2018. február 11. 20:12   Válasz erre: 119293
Ha megégett, akkor érdemes a fém lamellát is megnézni, mert ha nagyon megmelegedik a csúszástól, akkor elvetemedik és az új betétekkel se lesz jó. Házilag üveglapra téve hézagmérővel nagyjából megmérhető ha vetemedett.
    

SzVZoli 119299 2018. február 11. 20:12   Válasz erre: 119297
Nem tudom hogy mi lehet a bibi ,rá kattintok megnyitja és már játsza is hanggal
    

SzVZoli 119298 2018. február 11. 20:12   Válasz erre: 119297
Nem tudom hogy mi lehet a bibi ,rá kattintok megnyitja és már játsza is hanggal
    

kawa550 119297 2018. február 11. 20:09   Válasz erre: 119295
nálam nincs hangja a videónak.
    

kawa550 119296 2018. február 11. 20:04   Válasz erre: 119291
Soproni cég, a kőszegi úton nyitottak egy nagy üzletet nagy mellénnyel, aztán előbb csak az alkalmazottak száma csökkent le ötről egyre, utána meg kb 1 éve teljesen bezártak. Nem tom neten működnek-e még.
    

SzVZoli 119295 2018. február 11. 20:02  
Sziasztok !
Ha már kuplung téma ,én is becsatlakoznék és kérdeznék !
Szétkaptam a motorom kuplungját mert zörgést halottam ,de ha behúztam a kuplungot megszűnt !
A kosárban a rugók már el voltak fáradva és már ették is a kosarat,mert lógtak a fészkükben
Gyártattam rugókat ,a rugók okozta kiverődéseket kijavítottam alu pasztával,összeraktam újra szegecseltem ,vissza szereltem !
És ugyan úgy megmaradt a hang kiengedett kuplungnál
Mi lehet ,mi okozhatja a hangot ,vagy ez ilyen más 4TX ben is ?
Viszonylag keveset mentem gyári kipufogó dobokkal és jóformán csak azzal halható ,de mióta hallom idegesít
Készítettem videót is ha meghallgatnátok

https://photos.app.goo.gl/uqb9Au1y2j4AGq3O2
    

lendvai 119294 2018. február 11. 19:55   Válasz erre: 119290
Én idén tervezem beszerezni a kuplung alkatrészeket és szezon után cserélem. Lehet nekem is meg van égve néhány lamella, mert csúsztatáskor néha megrángatja az erőátvitelt. Ha már szétszedem, akkor kicserélem ami kopó, a rugókat is beleértve. Nekem a boats.net a jól bevált beszerzési forrás.
    

Sander67 119293 2018. február 11. 19:51   Válasz erre: 119292
Köszi a felvilágosítást. Akkor igazából, a közte levő 7db-ból azt a kettőt kicserélem ami megégett és minden oké. Mert a lamellák kopása egyenként -0,1 mm, viszont az acél lamellák még gyári méreten vannak.Ismerve
hogy a Tádé szervizelésében Topon vagy, tudnál nekem ajánlani a gyárival azonos minőségű lamella márkát?
    

kozmax 119292 2018. február 11. 19:39   Válasz erre: 119290
Az anyaga más. azért mert a két nyomólap a végén alumínium.
    

Sander67 119291 2018. február 11. 19:22  
Magyarhonban itt találtam FCC lamellákat, amit gyári beszállítónak írnak. http://motodrom.hu/
    

Sander67 119290 2018. február 11. 19:10  
Itt a fórumtagok között a 900-as Tádéban cserélt már valaki kopó kuplung lamellát? Ugyanis nálam két db lamella megégett, és a gyári katalógusban az első és az utolsó azonos cikkszámú, a maradék hét másik cikkszámon szerepel és drágábban mint a fent említett kettő.
Mi lehet a különbség?
    

lendvai 119289 2018. február 11. 15:42   Válasz erre: 119288
Nem is a fémeket kell melegíteni, hanem a menetrögzítőt. De ahhoz a fémeken keresztül vezet az út. :-) Bár a nagy hőelvonás miatt az lassú lehet, ha nagyobb mennyiségű anyag van a menet körül. A legtöbb Loctite terméknél pl. 250 fokra javasolják hevíteni a menetrögzítő anyagát, amennyiben a szerszámmal történő lazítás nem működik. Ekkor gondolom ismét cseppfolyóssá válik és megszűnik menetrögzíteni. Nekem ilyen még nem volt, legrosszabb esetben ütvecsavarozóval mindig megindult.
    

kawa70 119288 2018. február 11. 12:59   Válasz erre: 119287
A hőlégfujó lószart nem ér. Az a százvalahányfok a fémekkel.semmit nem csinál. Lazításhoz rövid idő alatt bevitt nagy hőmennyiség szükséges elég kis felületre. Ebből a hőlégfuvó egyiket se tudja. Ha meg lassan melegited ugyanugy melegszik a környezete is, de ennél a hőfoknál semmi nem fog tágulni. Egyébként a jól irányzott ütés hatékony szokott lenni.
    

jobbkormanyos 119287 2018. február 10. 20:25   Válasz erre: 119236
Hőlégfújóval megmelegíted a csavart, azután, ha van ütő csavarhúzód, azzal szépen megindulnak , ha nincs akkor marad az imbuszkulcs.
    

jobbkormanyos 119286 2018. február 10. 20:18   Válasz erre: 119280
Nekem volt, valami 56-os. 2x
    

fazakas66 119285 2018. február 9. 22:50  
Oponeo.at vagy .de van több tipusa az Avonnak ráadásul nagyon jó árak vannak most akcióba.
Csak kell egy kinti cím ingyenes a kiszállítása is.
    

cizi 119284 2018. február 9. 21:56   Válasz erre: 119283
A Majernál van Érden. ( mbmgumi.hu)
    

sagipet 119283 2018. február 9. 13:33   Válasz erre: 119280
Én használtam Avont még anno az RSV-n. Emlékeim szerint sokáig bírta és tapadt is jól! Azon a motoron 8000km rengeteg! Most meg pont kerestem volna a napokban, de nem is találom hol árulnak ilyet.
    

lendvai 119282 2018. február 9. 12:03   Válasz erre: 119280
Ha valaki az Alpokban vagy hasonló helyen lakik akkor szerintem a Barum is nagyon szépen, kockásodás nélkül kopik. :-)))
    

Fido71 119281 2018. február 9. 12:00  
Az asszony használ ezektől ilyen kenőcsöket kézre, lábra.
Majd megkérdi a képviselőt, hogy van-e gumijuk is.
Ha van, akkor este megmondom, hogy jó-e... :))))
    

kawa550 119280 2018. február 9. 11:29  
Avon gumit használt már valaki?
Ezt itt egy rexis csávó tette fel, avon storm 3d, 9000-et futott, el is kopott, de kockásodásnak még csak nyoma sem látszik, nagyon szépen egyenletesen kopott mindenhol.
    

lendvai 119279 2018. február 9. 08:11   Válasz erre: 119276
Hát ha ez egy speciálisan ötvözött, nagy szilárdságú acél akkor lehet, hogy tudja 4mm vastagsággal azt, amit a gyári csak 5mm-el. De hogy ezt 15 ezerért tudná azt azért kétlem. :-)
    

kawa550 119278 2018. február 8. 23:12   Válasz erre: 119277
Azé, mer csak. :))
    

Itil900 119277 2018. február 8. 22:53   Válasz erre: 119274
Továbbképezve nem??? De miért??? $-)
    

kawa550 119276 2018. február 8. 22:41   Válasz erre: 119272
Kifordulni ugyan nem fog oldalanként fél millitől , de azért az tuti, hogy hadd döntse el a féknyereg meg a dugók hogy milyen vékony lehessen minimum a tárcsa, mint egy aftermarket utángyártó, aki nem képes elég vastagot gyártani.
    

kawa550 119275 2018. február 8. 22:38  
Sisak teszt a revüben. Nem tököltek, 30-tól 230-ig van mindenféle.
És láss csodát subika a nyerő! Kiváló értékeléssel.Ki hitte vón, nem igaz?
És ki véd a legkevésbé, magasan a legolcsóbb kínaihoz képest is? Há' az is a subika, akit azért vesznek a népek, mert annyiért vegyél sisakot, amennyit a fejed ér. Teccik érteni, a fejed. Nem a kényelme, nem a hallásod, nem a cool-ságod, hanem a fejed, ütésileg. Há' nem értem én ezt...... :))))))))))))))))
    

kawa550 119274 2018. február 8. 22:31   Válasz erre: 119273
Az lesz, hogy ha nem képzed tovább magad, akkor valszeg hülyén fogsz meghalni......:))))))))))))
    

Itil900 119273 2018. február 8. 22:12   Válasz erre: 119265
Nincs a műhelyemben oszlopos fúrógép,nincs hegesztő trafóm és (oh,mily káromlás) a loktájtról sem hallottam még. Nem vagyok rendes ember??? Mi lesz velem???
    

Sander67 119272 2018. február 8. 21:23   Válasz erre: 119271
Ja persze, meg hozzáadod a fékbetétek kopását, és nagyobb fékezésnél kifordulnak a dugattyúk is a féknyeregből.
    

Levi990 119271 2018. február 8. 20:56   Válasz erre: 119270
A Brembo szerint 3,5mm-is kophat a saját tárcsája?
Most akkor utánad szabadon, kellene írni nekik hogy hülyék ?
    

lendvai 119270 2018. február 8. 20:08   Válasz erre: 119268
Mivel 4,5mm a minimum vastagság a hátsó tárcsánál ezért szerintem jól döntöttél. :-)))
    

Sander67 119268 2018. február 8. 19:56   Válasz erre: 119262
Azt én is néztem, de a Brembo tárcsák közt csak 4 mm-est találtam, amit én nem vállaltam be.
    

lendvai 119267 2018. február 8. 19:13   Válasz erre: 119265
Drótkorong meg állványos fúró...majd ha nagy leszel akkor lesz rendes ultrahangos tisztítód is aztán rendesen meg tudod tisztítani a csavarokat. :-))))
Igaz én is csak drótkeféztem őket, de talán jó lesz így is. :-)
A féknyereg csavarokat én pont nem ragasztóztam be, mert a szervizkönyv sem ajánlotta, csak nem hagyom el. Ott acélcsavar acél menetbe szorul, gondolom a féktárcsánál azért az alumínium miatt is érdemes megragasztgatni, mert nem lehet annyira megtépni.
Olajszűrő háznál épp elegem lett az alumínium-acél-gondatlan szerelő(?) kombinációból, meg a csavarhosszabbításokból, hogy elérjem az ép meneteket, következő olajcserekor megy bele a Helicoil.
    

Levi990 119266 2018. február 8. 17:56   Válasz erre: 119264
Nem az a kérdés hogy mivel meg hogyan lazítod hanem hogy szinte kivétel nélkül a ragasztott csavar végig kéreti magát, a kerék alu, a csavar acél, az aluban könnyen sérül a menet. Nekem csak ennyi a bajom vele.

A brembora meg annyit hogy nem autó a tdm :D
Igen, autóban általanosságban ki lehet jelenteni hogy szar a brembo. ATE sokkal jobb, a Ferodo is jobb az autókban pedig motorban egy halál szar betét a ferodo, akár szinter akár organikus.
És mivel a brembonak nincs hátra szinter betét ezért teljesen jogos hogy hátra a gyárit kell tenni.
    

kawa550 119265 2018. február 8. 17:52  
Én meg sok helyre rakok ragasztó nélkül csavart, de a fékhez pont hogy soha. Légtelenítő csavaron kívül fékcsavar nálam még nem került ragasztó nélkül a helyére, se autóban se motorban, de problémám se volt még egy csavarral se, amit én raktam a helyére. Olyannal amit nem, na, olyannal már volt szopás nem egyszer. Ha meg kell bontani, akkor drótkorong az állványos fúróba(mert olyan minden rendes férfiember garázsában van legalább egy:))))))) csavar menete fényesre pucol, rá az új raganyó oszt mehet vissza a helyére.
    

lendvai 119264 2018. február 8. 17:47   Válasz erre: 119262
Azért finomítsunk, van a Brembo ami megy a fickósabb sportautókba is, ennek megfelelő minőséggel, meg van a Brembo aftermarket ami olyan, amilyen, a név önmagában nem garancia, ami tényleg az igazi Brembo azt bizony meg kell fizetni (Brembo féknyereg szett az autómra előre pl kb 700 ezerért). :-))) Az általam ismert flottakezelő cég szerviztapasztalata alapján pl az ATE jobb minőségnek bizonyult, mint a Brembo. A Hondának Európában éppen ezért az ATE a beszállítója, nekem be is vált az autón, ezért vettem előre Brembo helyett ATE-t. Jó dolog a net, némi nyelvtudással elég sok infót össze lehet szedni, persze szűrni is van mit, de az ebből származó statisztika nálam mindig többet nyom a latban. mint a "szerelőm mondta" és hasonló tapasztalatok. A Brembo betét végül is jól fogott hátul, kár, hogy megette a tárcsát, míg az elöl lévő szintén karbon-kerámia Lucas meg nem. Így maradtam a gyári szinternél.
    

lendvai 119263 2018. február 8. 17:39   Válasz erre: 119261
Én nem félek, ragasztózok. :-)))) Kijön (ki is jött), ha megfelelő szerszámmal lazítom, nem gond. :-)))
    

Levi990 119262 2018. február 8. 17:37   Válasz erre: 119256
A brembo hátsó tárcsa a bárdiban kedvességgel 15ezer.
Fékbetétek is ha van kedvesség kb 40%-kal olcsóbbak, a brembo meg brembo. Ha nem a gyárit teszi az ember, ennél jobb ajánlat nincs. Annyi hogy a nem gyári betétből nem szabad belerakni organikusaf(karbon-kerámiát) csak szinterest. (Sa, sc)
    

Levi990 119261 2018. február 8. 17:27   Válasz erre: 119237
Én nem ragasztóznám annak ellenére hogy írja a könyve. Akárhonnan szedtem ki ragasztott csavart az könnyen nem jött ki, ha nyomatékra le van húzva, az nem lazulhat fel. Félnék hogy sérül a menet.
    

Fido71 119260 2018. február 8. 17:03  
Én GoldFren S3 puha betétet használok.
Amúgy erre is karbon kerámia van írva.
https://moto-complet.hu/termek/gold-fren-s3-puha-fekbetet-utcai-es-off-road-motorokhoz/
    

lendvai 119259 2018. február 8. 15:21   Válasz erre: 119257
Az első tárcsák még nekem is gyáriak és 80 ezer km után alig koptak. Ennek mondjuk örülök, mert az már zsebbenyúlósabb történet. :-) A betét az valami Lucasra lett cserélve, mert az előző tulaj szerint jobban fog mint a gyári, de cserébe kicsit barázdásan kopik a tárcsa. A gyári Sumitomo betétek megvannak, azok cseréjére nem lesz gond, ha a Lucas kikopik, de ahogy nézem azokon is van még bőven anyag.
    

lendvai 119258 2018. február 8. 15:18   Válasz erre: 119256
Néha érdemes az E-Bay-en nézelődni, én csak azért nem az itteni Yamahától vettem meg a tárcsát, mert egy derék angol motoros valószínűleg tévedésből vett egyet Fazer 600-hoz, az meg ugyanaz mint a TDM900-é és kevesebb, mint féláron lett meg az itteni árhoz képest.
    

kawa550 119257 2018. február 8. 15:15   Válasz erre: 119256
Asszem 4mm a cserehatár, és megfelelő tárcsa/betét párosításnál úgy 10.000km/0.1mm kopással lehet számolni, szóval az elég sokáig kitarthat. A tehénen még eredti tárcsa volt mikor szétbontottam, pedig addigra már óra szerint is 94.000 volt benne, és csak a jóisten tudja mennyiről tekerhette vissza a nepper, akitől vettem.
    

Sander67 119256 2018. február 8. 14:58   Válasz erre: 119255
Kösz a szakszerű válaszokat a féktárcsa cseréhez.Én megelégszek a Loctite 242-vel rögzíteni,mert belső kulcsnyílású csavart kiszedni már ezzel is izzadságos meló. Nálam a féktárcsát az EBC organikus fékbetétei vágták haza, viszont nagyon jól kontrollálható fékhatása
van. Én csak EBC tárcsát tudtam beszerezni 5mm-es vastagságban 30 e-ért, de legalább passzol a fékbetét típusához.
    

lendvai 119255 2018. február 8. 11:12   Válasz erre: 119239
Kiegészítő infó a féktárcsaszerelés témához: a gumisnál abszolút jó szándékkal, de leellenőrizték a féktárcsa csavarok nyomatékait is. Mivel nem egyeztettem velük, így nem is voltam benne biztos, hogy nem mozdítottak a megszáradt menetrögzített csavarokon, ezért kicsavartam és újrahúztam őket az előírt 20Nm-rel, de most már Loctite 2701 nagy szilárdságú rögzítőt használtam. Na ezek után már biztos, hogy csak ütvecsavarozóval lesz érdemes kilazítani a következő tárcsacserekor, a katalóguslap szerint M10 menetnél 38Nm az oldási nyomaték, de arra nem tértek ki, hogy ez mekkora összekent menetszámnál érvényes. Mindenesetre a kicsavarásnál a közepes kékkel is elkattogott egy darabig a gép, mire megindult. Hát elhagyni már biztosan nem fogom a féktárcsámat. :-)
    

Itil900 119254 2018. február 7. 22:32  
Az a gond,hogy itt nyugodtan beszólhatok bárkinek. Szeretem a veszélyhelyzetet: lehetséges Szajol előtt összebandázódni?
    

Itil900 119253 2018. február 7. 22:30   Válasz erre: 119252
Jaja! Annyira halk,hogy nem lehet látni...! ;-)
    

lendvai 119252 2018. február 7. 22:28   Válasz erre: 119251
Nem zavarom vele a mögöttem jövőket egy túrán. :-)
    

Itil900 119251 2018. február 7. 22:15   Válasz erre: 119250
Van és messzire se kell menni. Itthon gyártják. Vagy jobb a lepkeszányusz suhogszaurusz?
    

lendvai 119250 2018. február 7. 21:59   Válasz erre: 119249
Miért cserélném? Már van. :-) Nekem nem az volt a fontos, hogy minél hangosabban ordítson és egy streetfighter hülyegyereket csináljon belőlem, egy full titánium Leo Vince azért szerintem elegendő még az én kényes ízlésemnek is. :-) Na meg ehhez van gyári típusbizonyítvány a TDM900-hoz. A Raptornak nem vagyok biztos, hogy van ilyen. :-)
    

Itil900 119249 2018. február 7. 21:54   Válasz erre: 119248
Miért nem cseréled Raptorra? Iker előadásban szépen dünnyög...
    

lendvai 119248 2018. február 7. 21:05   Válasz erre: 119246
Kapuzárási pánik, mondom én. :-))) Ducatit se engedünk az udvarba, hápersze. :-) Félsz majd, hogy sírva szállsz le róla egy stotzingi próba után és fel akarod majd gyújtani a Kawasakit. :-))))
Én egyelőre csak apró lépésekben hosszabbítom a pöcörőmet. :-)) Egyelőre berakok egy imbuszkulcsot a nyereg alá, hogy ha kedvem szottyan egy kis basszus skálázáshoz akkor kiemelhessem a betétet a dob végéből. Hátha hangulatosabb lesz tőle a visszafordítóból kigyorsítás a Mátrában. :-))) Kicsit átírtam a második AFR térképet még tavaly, az is segít a játszásban, csak egy kis időbe telik, mire a cucc megtanulja a kiszedett betét okozta kisebb fojtást. De túrázáshoz marad benn, azért annyira nem hiányzik a túl hangos dob több száz kilométeren át, bár nagyon kellemes orgánuma van, nem repedt fazék, hanem diszkrét mennydörgés a betét nélkül. :-))))
    

kawa550 119247 2018. február 7. 20:08   Válasz erre: 119244
Meeeeeeeeeeeeeeenj ám te a p..... :))))) Mekkora szar volt, ennél már csak a leveletkaptamlejf-et utáltam jobban. :)))))))))
    

kawa550 119246 2018. február 7. 20:02  
Egy kis mankó Rexikének tavaszra, mert gondolom mindenki egyetért azzal, hogy egy anorexiás 1100-as gőzmozdony rá van szorulva a 106 pacijával meg a 98Nm-el az efféle kisebb lánckerék által nyújtott segítségre.....
    

kawa550 119245 2018. február 7. 19:58   Válasz erre: 119243
Nyilván nem kisipari szar, de legalább akkora részben marketing parasztvakítás, mint amennyire jó az acél. Mutatós dísztárgy.
Ez meg itt egy profi munkaeszköz, kiváló éltartással, munkához való formával, és használható nyéllel. https://www.jlhufford.com/ZWILLING-Pro-8-inch-Traditional-Chefs-Knife-p/zwilling-pro-38411-203.htm
    

lendvai 119244 2018. február 7. 19:57  
Azt hiszem AC/DC helyett néha inkább ilyet játszanék. :-)))))

https://www.youtube.com/watch?v=rXUlmP5MvnE

Emlékszik erre valaki a 80-as évekből? :-)))
    

lendvai 119243 2018. február 7. 18:54   Válasz erre: 119240
Ez elég jó minőségű acélnak tűnik:
http://kesvadasz.hu/KAI_Shun_DM-0706_damaszk_penges_szakacskes
Ha esetleg a pincéretek megint kést akar venni. :-))
    

Itil900 119242 2018. február 7. 17:59  
https://hegylakok.hu/2018/02/ittas-vezetes-birsag/
Ekkora barmokat....!
    

kormi1313 119241 2018. február 7. 17:47   Válasz erre: 119240
Én rendszeresen vásárok tőlük,( talán nyolcszor) eddig csak a kiszállítási idővel volt probléma. Sokat nem várok ettől a szerszámtól, de a másik tönkrement és akarok helyette. Megrendeltem. Ez az ajánlat lehet hogy csak egy - két óráig lesz fent. Jártam már úgy hogy mire döntöttem eltűnt. Aztán sokszor meg hetekig nyomatják. Meg lehet rendelni közvetlenül a Vardex Inveszt kft től is.
Ha rendelsz, el kell fogadni az uzletszabalyzatot. ( kis kocka)
    

kawa550 119240 2018. február 7. 17:05   Válasz erre: 119238
De jó is?:)))))))))
Csak azért kérdem, mert a múltkor a hülye pincérünk, aki osztrák létére olyan csóró, hogy egyik napról a másikra élve fizeti az albérleti szobáját, a múltkor valami vándor román cigánytól a saját zsebére vett nekünk(??) Royal Line tapadásmentes bevonatos késkészletet, ami konkrétan tepsilemezből vágott piros kék fehér színekre mázolt egyszerhasználatos szart jelent. És hát ugye túl szép menyasszony az, ami 28 helyett most csak 8.....
    

lendvai 119239 2018. február 7. 16:58   Válasz erre: 119236
Cseréltem tárcsát és betétet is fémlemezekkel együtt, mindegyik gyári Yamaha, mert a kék Brembo karbon-kerámia betét faszán megette a tárcsát, nem passzolnak egymáshoz, úgy döntöttem nem szórakozok a fékekkel.
A csavarok kijöttek, így mentek is vissza, de én ütvecsavarozóval lazítottam ki őket, az szerintem sokat számít, mert a sima racsnis karral, a kereket kézzel tartva nem mozdultak. Rögzítéshez oldható kék rögzítőt használtam, nekem ProSeal közepes kék van, a nyomaték viszonylag szerény 20Nm. Így ha nem éri sok oxidáló közeg szerintem simán kijönnek. Mivel én utálok esőben motorozni nem volt rozsda a csavarokon.
    

kormi1313 119238 2018. február 7. 16:58   Válasz erre: 119237
http://gruppi.hu/index.php?c=cart&rnd=2219
olcsó.
    

kawa550 119237 2018. február 7. 16:38   Válasz erre: 119236
Nem tom a Tibi cserélt-e tárcsát is vagy csak betétet, de ha a csavarok sérülés nélkül kijönnek, nem nyalódik el a kulcsnyílás, akkor mehetnek vissza, közepes ragasztóval, asszem 243-as. Viszont én a tádén meg az sr-en is jártam úgy, hogy elforgott benne az imbusz, és csak hidegvágóval megvágva lehetett kikocogtatni. Azt akkor cserélni kell.
    

Sander67 119236 2018. február 7. 15:07   Válasz erre: 119223
Mivel én is megejteném a tárcsa cserét,ezért ha megosztanád a tapasztalataid, a meglévő vagy új csavarokat, és a menetrögzítéshez milyen szilárdságút használtál? (Loctite)
    

lendvai 119235 2018. február 7. 10:00   Válasz erre: 119233
Dirt track tréning nekem is lesz, de adnak motort, mégse a sajátomat karistoljam össze. :-) A régi motoros gúnyát is azért tartottam meg, abban bátran meg merek hemperedni, nem gond ha sérül. :-)
    

Flenegen 119233 2018. február 7. 09:42   Válasz erre: 119225
nekem is Misi van fent, csak a 4-es.

Pár évig még kitart:)

Habár a Jesus egy újabb DrivingCamp-es tréninget hozott karira, ott lehet koptatni a tapasztalatom szerint:)
    

Itil900 119232 2018. február 7. 06:11   Válasz erre: 119231
Felütötte fejét a konkurencia! Itt nem csak én vagyok szép?
    

kawa550 119231 2018. február 7. 00:27   Válasz erre: 119230
Csak te, kisfiam! Neked válaszolt, a többes számnál meg valaki másra gondolt, nem rám, mert én fiatalos és energikus vagyok, meg még szép és szerény is! :)))))))))
    

lendvai 119230 2018. február 6. 21:38   Válasz erre: 119227
Gyula, azt hiszem le lettünk vénemberezve. :-) Kellett nekem a Muppet show-s képet felraknom. :-))))
    

lendvai 119229 2018. február 6. 21:37   Válasz erre: 119226
Azt én is néztem, de ritkábban van, mint a PR4 esetén, a majrécsíkos terület meg gyakorlatilag slick. Érdekes, nekem megint azt sejteti, hogy enyhébben bedöntve elkezd sodródni, aztán a slick szépen megfogja. Én meg közben szépen összeszarom magam. :-))) De majd kiderül.
    

fazakas66 119228 2018. február 6. 21:03  
Én meg arra gondoltam,hogy 160 helyett 150 et taknék rá hátha el tudnám használni a szélét is :)))
    

Itil900 119227 2018. február 6. 21:02   Válasz erre: 119208
Kedves Lendvai kartács! Kicsit féltékeny lettem,hisz' mikor én kezdtem Tdm pál,afutásom,negyedennyi javaslatot nem kaptam. Ráadásul... Na,nem baj! Majd megtanulok mindent a jó öregek árn,ékában! ;)))
    

kawa550 119226 2018. február 6. 20:38   Válasz erre: 119223
Monnyuk pont ott a legnagyobb a negatív profil, ahol kezdődik a para, majd jössz oszt leteszteljük. :))))
    

lendvai 119225 2018. február 6. 20:14   Válasz erre: 119224
Most irigykedsz. :-)
    

Flenegen 119224 2018. február 6. 19:41   Válasz erre: 119223
Most dicsekszel:)
    

lendvai 119223 2018. február 6. 18:08  
Van új gumi, új fék, már csak jó idő kell és bátorság. :-) Aztán kiderül, hogy tényleg stabilabb-e kanyarban, mint az elődje. :-)
    

dr650 119222 2018. február 6. 16:13   Válasz erre: 119221
Szó nincs róla:):)
    

cizi 119221 2018. február 6. 16:10   Válasz erre: 119220
Azért ne add fel ilyen könnyen!
    

dr650 119220 2018. február 6. 16:00   Válasz erre: 119208
Szia,köszönöm szépen az értékes infókat.Valóban szinte azonos óraállásnál adják el a gépeket.Ma sikerült vidékre mennem egy általam felesketett eladóra,de a tények makacs dolgok.Friss tömítések,csöpögő fagyálló...marad a régi bevált motorom,bár két személynek kicsi.Még egyszer köszi a segítséget!!
    

Robi70 119219 2018. február 6. 14:31   Válasz erre: 119217
Hijjába no, Mekgájver nem jár boltba vásárolni.
Megoldja abból, ami van!:)))
    

lendvai 119218 2018. február 6. 14:29   Válasz erre: 119217
Megihletett a tegnapi nitrós motoros fúrógép? :-)))))
    

kawa550 119217 2018. február 6. 14:05   Válasz erre: 119216
Az még hagyján, de ismétlő fegyvere van a kutyuskának.:))))))
Mostan megyek bevásárolni, szalagos késélező épül, fúrópisztolyból meg festőhengerből...... :D
    

lendvai 119216 2018. február 6. 13:57   Válasz erre: 119211
Sejtettem, hogy egy ekkora kutyuska akkorát tud gittelni, hogy azt egy 4 literes olajosdobozzal lehet csak összeszedni. :-)))))
    

lendvai 119215 2018. február 6. 13:57   Válasz erre: 119213
De nem baj, szeretek írni, meg fecsegni, az egy-két pálesz után fokozottan megy. :-)
    

lendvai 119214 2018. február 6. 13:56   Válasz erre: 119213
Na ja, tekintve, hogy a keresés menü eltűnt, nem tudom miért, de eltűnt. :-(
    

Robi70 119213 2018. február 6. 12:56   Válasz erre: 119208
Tiborom, ezt érdemes lenne ctrl+c-vel kimásolni és alkalomadtán újabb hasonló érdeklődésre beilleszteni egy hsz.-ba.
    

Itil900 119212 2018. február 6. 12:49  
Na, gyerekek! Lassabban franciázhatunk!

https://hegylakok.hu/2018/02/motorosok-tiltakoznak-sebessegkorlatozasok-ellen/
    

kawa550 119211 2018. február 6. 12:12   Válasz erre: 119210
Milyen kutyaszaros teeeeeeee!?
Egyedi, 4 iteres fullszint castrol edge 5w30 fst titanium olajdobozból készült bambusznyeles kutyaszar szedő kézikészülékem van, ma reggel is összeszedtem.:))))))))))))))) És bár szinte mindent beengedek az udvaromba, de egy ducatit? Há' azé mindennek van határa....:)
    

lendvai 119210 2018. február 6. 11:44   Válasz erre: 119209
Az a te kapuzárási pánikod, mi még ráérünk, jó a TDM is. :-) Majd ha begurulok a pókházi kutyaszaros udvarra a Multistradával akkor elbeszélgetünk róla. :-)
    

kawa550 119209 2018. február 6. 10:48   Válasz erre: 119208
Nem tom minek ez a grafomán litánia, én 2 szóban elmondtam a tutit. :)))))))))))))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118