10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 17048 2018. december 12. 17:07  
Csak hogy ne vesszen el a fórum a sorok alatt.
    

cblaci 17046 2018. december 11. 20:45   Válasz erre: 17045
Vétek lenne lecserélni egy 2ezret futott olajat, régebben én is csak azért cseréltem le az Inazumában az előző évi második feltöltésű 4ezret futott olajat, mert télen indítgattam és száraz hidegben motoroztam is valamennyit. Egyébként az sem volt indokolt, nem romlik olyan könnyen az olaj. Láttam én városban használt kisautót aminek az olajbeöntő kupakját levéve látszott a fehér emulzió, mert legtöbbet rövid utakon használták és télen nem sokszor érte el az üzemi hőfokot, mégis gond nélkül közelít a 300ezer km-hez. Persze olajból a legjobbat kapja, de tartják a 30ezres gyárilag előírt csereciklust is, ami szerintem sok... Rokoné az autó, nullkilométeresen vették, nemrég kerestünk egy kisebb autót a feleségemnek, úgy volt eladják de sajnos meggondolták magukat pedig megvettem volna az ismert és sérülésmentes előélete miatt, függetlenül a közel 300ezres futásteljesítményétől. Amit végül vettünk abban 145 ezer volt elvileg, de engem nem az érdekelt hanem az állapota, ezért mondom mindig, állapotot kell venni nem óraállást, mert azon múlik minden milyen gazdája volt korábban. Jó példa a Kovács Peti 1.2-es Inája 140 ezer km-el, simán meg merném venni azt a motort.
    

kokrno 17045 2018. december 11. 19:22   Válasz erre: 17042
Én még azt sem tudom, hogy a kemény 2000 km után kell-e olajat cseréltetnem. Nem az összeg miatt, mert nem az számít. Csak ennyi után kell már?
    

kokrno 17044 2018. december 11. 19:19   Válasz erre: 17043

    

KTib962 17043 2018. december 10. 22:59  

    

cblaci 17042 2018. december 10. 21:34   Válasz erre: 17039
Mi van? Sokkot kaptatok? A 17039-es hsz-al csak azt szerettem volna szemléltetni, hogy mennyire befolyásolható az ember. Szerintem teljesen mindegy a csere időpontja, az se csinál kárt aki a téli pihenő előtt és az se aki utána cseréli az olajat, feltéve ha betartja az erre vonatkozó előírásokat. A 9 év alatt legalább 4 alkalommal ellenőrizem (ha kellett állítottam) a szelephézagot, ez mindig szezon kezdet előtt a téli pihenő után történt, ilyenkor a jelre állítás miatt bontani kellett a jobboldali kis deknit, de én még soha nem láttam korróziót, vagy bármilyen elszíneződést az olajtérben, vagy a vezértengelyek környezetében, pedig onnan se tud teljesen lefolyni az olaj. Be is b.szna ha ezek a mai olajok megmarnák a belét a motornak 6 ezer km, vagy egy év alatt... legalábbis a Repsol, Motul és az ELF se produkált ilyen jelenséget, hozzáteszem amikor egy év alatt 10ezer km jött össze, akkor is lecseréltem a második turnus 4ezret futott olaját a szűrővel együtt. A Honda előző gazdája Motult használt, én is azt vettem bele mert jó, bár egy kicsit elbizonytalanodtam amikor sokan szidták a SportMotoron. Aztán belegondoltam, ki tudja milyen leharcolt gépek tulajai vontak le következtetéseket, mert ette a motorjuk vagy akadt a váltójuk tőle, meg volt aki a kuplung ragadását említette. Nekem az Inazuma se ette és vajpuha volt a váltója a teljes olajciklus alatt. Szóval továbbra is maradok a Motulnál, most néztem tegnap, szinte nem is változott az állaga, igaz idén nagyon kevés km jött össze nagyjából 5500. Még a Repsol-on gondolkodtam mert az Inazumába az is jó volt, de inkább nem variálok, nagyjából 2ezer Ft-al lenne olcsóbb a 4 liter, ettől függetlenül ajánlom az ELF-el együtt, az is jó olaj, bár igazából ha jó a motor teljesen mindegy csak a teljesítményszintre kell odafigyelni.
    

cblaci 17040 2018. december 9. 21:06  
A téli elrakás utáni első ébresztés nálam megtörtént ma. Sajnos egy makacs izomszakadás miatt idén sokkal hamarabb elaltattam a motort mint a korábbi években.
Még nem volt eddig befecskendezős gépem, jó dolog az, úgy indult mintha tegnap tettem volna le. Igaz én egy kis benzinjavító (tartósító) szert is használok. Ja és egy lényeges dologgal bővült a téli felkészítés protokollja, mérnem kellett a fagyállót, az is tuti, jöhet akár a kemény orosz tél is! ;-)
    

cblaci 17039 2018. december 9. 20:57   Válasz erre: 17034
Egyik ismerősöm lepődött meg azon, hogy én mindig tavasszal cserélek olajat, merhogy olvasta valahol hogy savasodik.
Valahogy így hangzott a beszélgetésünk, én voltam a kérdező:
Mitől savasodik az olaj?
-A sok hidegindítás.
Milyen járműről beszélünk?
-Motorkerékpárról.
Hányszor indítunk motorkerékpárt nulla közeli, vagy alatti hőmérsékleten?
-Nem sokszor, lehet egyszer sem.
Akkor az savasodik?
-ööö... izé... nem biztos.
Télen beindítod néha?
-Hát... be.
Az új olajjal???
-Hú tényleg...
Akkor mikor is cserélsz olajat?
-Tavasszal...
    

kantorbalu 17038 2018. december 8. 22:34   Válasz erre: 17032
Én még dolgozom rajta, pár nap múlva kész... Csak vàrom, hogy a beton tuskó, amit az oszlophoz öntöttem megkössön, utána már csak pár óra és kész a lakosztály. Két lakásos! Árammal, világítással. Utána Fenyő kolléga javaslataival élve berakom a nagyvasat, a kis műanyagot meg tovább hergelem.
    

jimy_L 17037 2018. december 8. 22:04   Válasz erre: 17036
A ponyva alá érdemes bubisfóliát tenni,
és nincs bepállás.
    

fenyooldrider 17036 2018. december 8. 21:05   Válasz erre: 17035
A ponyvát felejtsd el, azalatt bepállik a vas, viszont az esővédett hely teljesen jó, lényeg, hogy jól szellőzzön!
    

kokrno 17035 2018. december 8. 15:47   Válasz erre: 17034
Csak vannak eléggé párás időszakok is, és, ahogyan kantorbalu is írta, a ponyva alatt is párás a motor. Ezért vittem télire zárt helyre.
    

fenyooldrider 17034 2018. december 8. 09:24   Válasz erre: 17032
Részemről fűtött garázsban tartom a verdákat, de nincs semmi baj az általad összedobott Inakenellel:-) sem, egyre figyelj, csapadék ne érje a verdát a hideg teljesen mellékes!
Ha helyesen akarod elrakni a verdát, akkor először megmosod nagyon szépen, igen a láncról is lepucolod a ganét:-) ezután azt leszárítod, lefújod lánc spray-val ezután olaj-olajszűrő csere! Megtankol csurig 100-as prémium benyával, mert ez etanol mentes és stabil! Ezután gurulsz vele egy pár kilométert amíg minden be nem mozog és le nem szárad! Ezután betolod a kis kennelbe, majd aksi kivesz és nyílások bedugóz! Ez biztos téli tárolási módszer!
Tudom, jön mindjárt a kérdés, hogy az olajat minek cserélni, nem ér rá tavasszal? Nos, a mostani olaj, főleg, ha már a vége felé van eléggé elsavasodik és ha ez tavaszig benne van szépen finoman megmarja a belét! Ez nem veszélyes jelenség, de ha megnézel egy olyan blokkot amit tavasszal szétszednek, meglátszik az olaj szintje, mert addig minden beszürkül a főtengelytől a váltóig! Részemről javaslom ezt megelőzni egy olajcserével, abból biztos nincs gond!
    

fenyooldrider 17033 2018. december 8. 09:09   Válasz erre: 17024
Bizony, jól emlékszel, én szoptam be legjobban a tank rozsdát, de az ebay ról rendelt Angliai tankomat is csak a festék fogta össze! Amúgy ezzel kapcsolatban beszélgettem több külföldi fórumon is inás srácokkal, nem ismeretlen a jelenség sajnos! Itthon talán azért van erről kevesebb hír, mert itt a fórumon talán 20-30 750-es van, vagy annyi sem..... Gondolom, hogy azoké a probléma mentes, akiknél az előző tulajok adalékolták a benzinjüket, ezzel azzal:-) Úgyhogy nálam kettőből kettő szar volt, azért ez nem lehet véletlen! Akiknél probléma mentes most attól még nem biztos, hogy nem rohad, csak még nem lyukas, csak rozsdás, ezt persze megfogja a csap szűrője, esetleg az utólagos papír szűrő! Ahol megjelenik a rozsda, azt semiféle láma nem világítja meg, mert mint láttátok anno a fotóimat a tank alsó élénél fogyott el a lemez, ezt én is csak kábel flexibilis kamerával láttam először!
    

kokrno 17032 2018. december 7. 10:55   Válasz erre: 17031
Ez itt a reklám ... , izé a motor helye. Ez mondjuk nem téliesített. Csak az volt a cél, hogy ne ázzon. Eredetileg az egyik kutya kifutója volt. Azért, hogy hátrajöhessen, a másik mellett, attól elválasztva. Meg fedett helyre jöhessen. De aludni nem használta, csak hátrajönni, ha ott voltunk.
Így fel lett ajánlva a motornak. Az eső miatt az oldalát, meg az ajtóját OSB-vel letakartam. Meg, mivel a víz a betonon befolyik, padlót is kapott. A hátulja a kutyaól keresztbefordítva. A másik kutya felől csak a rács van, arról a tető véd. De még több OSB-vel le lehetne teljesen zárni, szigetelni a pára ellen az éleknél. Igaz, a hideg ellen akkor sem védene. Ezért van télen fateroméknál a ház alatti garázsban.
    

kantorbalu 17031 2018. december 6. 21:53   Válasz erre: 17029
Köszi Fiúk! Holnap lesz időm, mosok, olajozok, oktán számot növelek, meg gondolkodom, hogy tudnám becsukni a tárolót. Aztán ráülök a robeszra és nyélgázon vinnyogtatok. Kopjon a tajvani!
    

cblaci 17030 2018. december 6. 21:27   Válasz erre: 17028
Nem feltétlen, régi hsz-okból rémlik, de ezt könnyen ellenőrizheted, mint írtam.
    

cblaci 17029 2018. december 6. 21:25   Válasz erre: 17026
Elrakás előtt egy kicsit nagyobb dózisú viaszos samponnal mosom, a törlés-száradás után visszamaradó viaszréteg védi a levegő páratartalmától a felületeket. Szezonban meg arra jó, hogy könnyebben lejönnek a bogarak és a kosz se tud annyira ráragadni. A rászáradt sáron és koszon a pára is jobban megül, az meg jó táptalaja a rozsdának, ahogy Kokrno is írta. Ha nyitott a tároló oldala akkor úgyis lecsapódik a pára a hőingadozás miatt, ezen a ruha nem segít, de a ponyva rosszabb mert még bent is tartja a nedvességet. A karbi leengedését én kerülném, az állandó benzines közegben lévő tűszelep gumikúpja kiszárad, kikeményedik, aztán nem zár rendesen.
A láncot legalább olajozd meg.
    

kokrno 17028 2018. december 6. 20:54   Válasz erre: 17024
Akkor az enyém veszélyeztetett a kora miatt.
    

kokrno 17027 2018. december 6. 20:53   Válasz erre: 17026
Szerintem tisztán álljon a lánc. Eleve, ha nem tudod száraz helyen tartani, pláne . A kosz csak pluszban gyűjti a párát. Ahol már ledolgozta magáról a fém a kenőréteget, és "csupaszon" áll párás dőben, az korrózióesélyes. Ha még ki sem tud száradni mert a koszréteg megszívja, megőrzi rajta a nedvességet, az pláne rossz ómen.
Sajna a ponyva alatt is megáll a pára, mint tapasztaltad. A legjobb lenne valami vaxszal beködölni, csak macerás lemosni tavasszal. Oldószeres gőzborotvával lehetne lemosni.De a levaxolás is csak mosás, leszáradás után jó. Az meg most nehéz ebben a párás időben.
    

kantorbalu 17026 2018. december 6. 19:20   Válasz erre: 17025
Bízom benne, hogy ez így is marad, (mármint, hogy az 1200-es nem rohad) mert kialakulóban van nálam is a tankrozsda fóbia.
Tapasztalt kollégáktól kérdezem:
tető alatt áll az Inazuma, de most nincs minden oldalról védve. Amikor jött a párás idő, benéztem a ponyva alá, nedves volt a járgány. Le is téptem azonnal. Takarjam, ne takarjam örök kérdése. Ha jól emlékszem, Fenyő kartárs javasolta a rossz pokróc/lepedő megoldást...
Itt-ott piszkos most. Gond, ha tavaszig rajta marad? Láncot tisztítsam, olajozzam, vagy azt is tavasszal? Karbi leengedés? Vagy ezek a kérdések a motoros vallás tárgykörébe tartoznak?
    

cblaci 17025 2018. december 6. 18:42   Válasz erre: 17024
750-es Inából behozott volt a legtöbb, itthon rengeteget adtak el hitelre és úgy nem volt nagy különbség árban, ezért főleg az 1,2-est vitték, azoknál nem is emlékszem hogy hallottam volna tankrozsdásodásról.
    

cblaci 17024 2018. december 6. 18:37   Válasz erre: 17023
Régi berögződés amit már cáfoltak többen is, ettől függetlenül én is tele tankolom, az viszont érdekes hogy eddig még csak olyan tankot láttam aminek az alja rohadt nem a felső része. Egy vékonyabb csőlámpával bele lehet világítani a tankba, nem kell hozzá beledugni csak a megfelelő szöget kell megtalálni és akkor szépen látszik az alsó él belső felülete. Az én Inazumám 99-es volt, egy deka rozsda nem volt a tankjában, de ez valószínűleg csak a szerencsén múlott. Fenyőnek már nem volt ilyen szerencséje, sőt vett másik tankot és az se lett jó. Inkább az újabb 2001-2002-es tankok voltak rohadósak emlékeim szerint, de ez lehet véletlen is, vagy a sós tengerparti klíma eredménye behozott motorok esetében.
    

kokrno 17023 2018. december 6. 18:17   Válasz erre: 17022
Igazából nem tudom, hogy rozsdásodik-e. Csak a nyílásba néztem bele, de, hogy lentebb mi van, nem tudom.
    

inazuma400 17022 2018. december 6. 17:36   Válasz erre: 17021
Én nemtom, vki arra esküszik h tele vki meg arra h üres, szerintem nyomd tele, amúgy ha nem rozsdásodik a tankot, akkor Neked nem a rossz széria jutott, és nem kell ettől félned, szerintem...
    

kokrno 17021 2018. december 6. 08:54   Válasz erre: 17020
Nekem is 100 van benne. De csak szűk félig. Tele kelllene kannáznom vajon? Többször írtatok itt a tankrozsdáról. Az ellen talán a telitank valamit számíthat télen?
    

kantorbalu 17020 2018. december 5. 23:16  
Én meg szivogatom le a 95-öst az Ina-ból a robogóba, hogy hadd apadjon. A helyére 100-as kerül és megy alukálni a nagyvas. Akku ki, kipuff be, ajtó becsuk, középtámasz és horkolás. Itt az ideje az új szerzeménynek, robesznak. Amúgy nagyon élvezem, jól felöltözöm, maszk, lábzsák, nagyplexi, bélelt kesztyű. Vigyorgok, köszöngetek illedelmesen a dugóban a 3 literes fogyasztás tudatával alázom a kocsisort. Jópofa ez a Kymco...!
    

kokrno 17019 2018. december 5. 22:27   Válasz erre: 17017
Ott dolgoztak szemben, csak az ajtóból lőttem a képet, nem láttam közelebbről.
    

inazuma400 17018 2018. december 5. 17:23   Válasz erre: 17015
Foh, ez kemény :D
    

cblaci 17017 2018. december 5. 16:25   Válasz erre: 17015
Bennem nem ébresztett nosztalgikus érzéseket. Nem néztél a ruhája alá? Át lett alakítva vízhűtésesre, vagy elkúrták a hűtést is az idommal?
    

kokrno 17016 2018. december 5. 12:11   Válasz erre: 17015
Mármint a moci, a képet nemrég csináltam.
    

kokrno 17015 2018. december 5. 12:10  
Megint egy kis nosztalgia.
    

inazuma400 17014 2018. december 5. 07:11   Válasz erre: 17013
Hát remélem h nem! :D vmi olyat kéne kifognom amin már javítva van, mondjuk ez még évek, de mégis idegel, nyugodtabb lennék ha tudnám h csak az idő és a pénz áll a közénk, és nem egy ilyen dolog, mert az számomra kivitelezhetetlen, ígyis túl nagy projekt, de majd kiforja magát....

A tankommal kapcsolatban nem tudok semmi érdemlegeset mondani, hívtam hétfőn, még mindig nincs kész, majd hívjam pénteken... Képeket se küldött amit mondott h h néz ki.... Csak h legyen vmi fórum téma is! :D
    

kokrno 17013 2018. december 4. 23:04   Válasz erre: 17012
De a többség szerintem csak akkor "tud" majd ezekről, amikor már motort kellene cserélni.
    

inazuma400 17012 2018. december 4. 20:43   Válasz erre: 17011
Hat úgy igen, meg közbe láttam konkrét szettet az 7 kiló, azt a 3 mat meg simán elkerik munkadijba, de ám nem akarom elhinni h 10 éves kocsikba ez nincs kijavitva már... Mmint h előző tulaj gariba megcsináltatta v vmi...
    

kokrno 17011 2018. december 4. 20:40   Válasz erre: 17010
Gondolom a szerviz úgy számol, hogy ők szerzik be az anyagot. Gyűrűk is, tömítések, ilyesmik. Azután jön a munkadíj.Úgy már közelíthet a millához talán.
    

inazuma400 17010 2018. december 4. 17:45   Válasz erre: 16951
Megnéztem a dugattyús cikket, amit küldtél kokrno, de rájöttem h ezt már olvastam előtte, és most megnéztem a dugót a kocsiba amit írtál márkát, rádasul 211lovashoz írja, 42 ezer, de most le van árazva 35re, de számoljunk 50 el, a 4 dugó 2 kiló, ez még mindig nem egy milla, akkor az hogy jött ki? Kell még mást is cserélni v csak dugót? Nem akarok lemondani a típusról... Néztem skodakat is, rohadt jók, dehat az is konszern, meg mégse audi... :D
    

kokrno 17009 2018. december 3. 19:58   Válasz erre: 17002
Igen, megint lett motorom, nagyon hosszú idő után, de most talán motoros is lehetek még.
Amúgy, bár sok minden tetszik, a céo, meg az anyagi lehetőségek behatárolják, mit veszek végül. Mindig megvolt, hogy mennyi van rá, és, hogy azok, amik tetszenek, melyik van annyiért. Meg voltak célok is, kevest egyen. Hol, hogy aztomata. Kabrio, de lemeztetős.
A motort leírtam, hogy milyen kacskaringókkal jutottam az Ináig.A pénz, mi tetszik, a kor, és végül a felhasználási mód, lett végül a döntő, hogy a lehetségesek közül mi legyen a befutó.
    

inazuma400 17008 2018. december 3. 17:39   Válasz erre: 17005
Hát ja, csak ugye a Petivel az volt a téma h mennyire van keletje a retro dolgoknak, de csak ha a ducati sport classicból indulok ki, már az tükrözi h mennyire igazad van! :)
    

inazuma400 17007 2018. december 3. 17:37   Válasz erre: 17004
:) de a hajam még mindig külön életét él, és lassan kezdek hasonlítani kiskori önmagamra, hízok felfelé szépen :D a képen egy másik kedvencem is látható, a ruhámon, a csokoládé :D
    

inazuma400 17006 2018. december 3. 17:35   Válasz erre: 17003
Köszönöm! Rajta leszek az ügyön! Hát az lenne a minimum! :D hát ha összejön az A5 a következő projekt a streety lesz. Kacsingattam a skoda felé is, de mivel konszern, meg tsi az is, így ott lennék vele ahol a part szakad... Pedig 15től jól néz ki az octavia meg a superb is, és nem csak kívülről...
    

cblaci 17005 2018. december 3. 17:27   Válasz erre: 17001
Azt viszont ne feledd, ha valamiből kevés van, az csak az értékét növeli!
    

cblaci 17004 2018. december 3. 17:25   Válasz erre: 17000
Nahát, simán felismertelek volna, bár azóta nőttél egy kicsit :-)
    

cblaci 17003 2018. december 3. 17:24   Válasz erre: 16999
Remélem egyszer összejön az a Triple és nem okoz csalódást! Ilyen sok szorgalmas teszt olvasás után megérdemelnéd hogy adjanak egyet ingyen ;-)
    

cblaci 17002 2018. december 3. 17:21   Válasz erre: 16998
Akkor ezzel a motorral egy egészen új fejezet indult el? Ettől szerencsésebb választás nem is lehetett volna!
    

inazuma400 17001 2018. december 3. 16:32  
Sajnos csak használt statisztika van, de ez is tükrözi h Neked volt igazad Kovács Peti, ebben a listában egy hajszálnyi retro motor sincs... Gondolom az új motorok forgalomba helyezése is hasonló lehet....

https://totalbike.hu/hirek/2018/09/19/a_hasznaltmotor-piac_idei_sztarjai/
    

inazuma400 17000 2018. december 3. 13:37   Válasz erre: 16996
A kép 1 éves korban készült 92ben. Bocsánat a minőségért most fotoztam le gyorsan teloval.
    

inazuma400 16999 2018. december 3. 13:29   Válasz erre: 16996
Hát nekem a genjeimben volt, (itt nem arra kell gondolni h én vagyok valentino Rossi, hanem úgy maga a motorozas szeretete) lehet h ez így hülyén hangzik, de asszem volt róla vmi tudományos tény is, h az emberek örökölhetnek ilyet is a génekkel. De mondjuk h faszság és nincs ilyen, akkor is annyira kiskoromra nyúlik vissza ez h én már nem emlékszem, csak mesélték, hogy már 2-3 évesen is le kellett fogni mert ha fater ment vhova motorral én szaladtam utána. Ott már eldőlt az egész! :) arról viszont már vannak halovány emlékeim h még az udvarban sokat vitt körbe körbe az mz tankján amit szintén nagyon élveztem. Utána apám életében is jött egy hosszabb időszak motor nélkül, aztán úgy 10 éves koromra már volt egy riga a háznál, amivel sokat korozgettem enis az udvarban amíg nem volt jogsim, éveken át órákat tudtam körbe korbe menni az udvaron, és közben a szomszéd idegeire menni :D aztán ahogy idősödtem és jobban felfogtam a dolgokat jöttek a magazinok, internet stb, és több ralatasom lett a dologra, de vhogy mégis mindig a naked bikeok felé húzott a szívem. A Honda felé meg főleg azért mert apám mindig ódákat zengett róla h mennyire jók, és megbízhatóak. Szóval nálam így alakult ki a Honda buzeria. Van egy vfres kép is a falamon, már nagyon rég óta, még régen lehetett búcsúba kapni ilyeneket, mivel a modell 94-97 közötti, ezért vhogy max 98ra tenném esetleg 2000 amikor kaphattam, de már nemtudom pontosan, arra emlékszem h ez tetszett meg egy sárga sportmotor, amire nem emlékszem, de a kor tekintetében minden bizonnyal egy ducati 748 v 916 lehetett... A fali kép is meghatározó lett számomra. Aztán később tetszett sok típus, persze csak képek alapján, amikor meg csináltam a jogsit es egyre több motort tudtam kipróbálni, akkora már körvonalazódott bennem h mi az ami fekszik nekem és mi az ami nem, hengerszám, stílus stb...
Nagyon sokáig a 2003mas 600as hornet volt a vágyálmom, de mindig ott lebegett a vfr is, meg egyéb típusok, és mivel a naked bikeok vonzottak igazán, mindig ezeket a teszteket olvastam, és így jutottunk el a street tripleig, mivel az első motorrevüt 12ben kaptam, onnantól kezdett érdekelni a téma ilyen szinten is, és tudjuk h addigra már a triumph is elfogadhatóan nézett ki, bár az elején nem tetszett se a 3 henger se a külleme, de mivel mindig ő nyerte a teszteket, ezért felkeltette az érdekelődésem, és végül megfertőzött, és már nincs vissza út, előben már láttam, sajnos még nem volt alkalmam kipróbálni, csak kiállításon felülni rá. De hiszen h ő a nekem való naked bike, ami még kecsegtető benne számomra, h ritka, plussz a hornet már most öreg, persze nem biztos h baj, de jobb egy fiatalabb masina, meg már nem csak az számít h egy motor jól nézzen ki, arra itt van az Ina, nem is igazán a teljesítmény számít, mi egyszerű halandók úgysem tudjuk kimotorozni még a 100 lovat sem, csak ezt a motorosok 90% nem tudja beismerni az egoja miatt.... A sok teszt ráebresztett arra h egy jó futómű az ami igazán kell, az autó is lehet 1000 lóerő, ha nincs ami az aszfalton tartsa semmit sem ér... Nyugodtan kijelentem és nem szégyellem h a triple utáni vagyodasom forrása az újságírói nyomás volt. Asszem kimeritő választ sikerült adnom. :)
    

kokrno 16998 2018. december 3. 13:26  
Én autómániás voltam kicsi koromtól. Mindig faterom Auto-motorjait bújtam, `75-ből volt a legöregebb. Meg BNV-ről hozott prospektusokat. Így egyszerre ivódtak belém a régebbi, meg az aktuális gépek. Azóta is lennék veterános is. Meg kellene az új is. Az a lényeg, higy mi jön be formára. Az meg elég tág nekem. Érdekel egy régi gőzgéptől a régi automobilokon át minden. Alapvetően technika fan vagyok.
Így autóból, motorból rengeteg tetszik. ( Mint nőből, lehet vékony, teltebb, szőke, vörös barna fekete, látok-e benne valamit, ami megtetszik.) És nem csak ritkaságok, tucatmodellek is. Úgyhogy nálam nincsen egy szűk réteg, aminek fanja vagyok, hanem mindené, ami tetszik.
    

inazuma400 16997 2018. december 3. 13:02   Válasz erre: 16995
Értem, nincs ezzel baj, tiger nem tetszik a típusból adodoan, és h hiába a legjobb sportmotor a daytona, inkább vennék cbrt v gixert, mert az jobban teszik, és amúgy kényelmesebb is, a daytona az igazi sportmotor, egy kínpad... Enis csak néhány éve buzulodtam rá a márkára, bár a boni meg a thruxton régen is tetszett, előtte mégis inkább a Hondahoz húzott a szívem! :)
    

cblaci 16996 2018. december 3. 11:34  
Sajnálom hogy este már nem volt alkalmam bekapcsolódni a beszélgetésbe, igazából most sincs sok időm de egy kérdés azért megfogalmazódott bennem. Másoknál hogyan alakul ki a fanság? Elég hozzá egy kép? Vagy látni, hallani, birtokolni kell ahhoz hogy kialakuljon?
Nálam ez úgy működött, hogy jó pár évet kihagytam, de közben folyamatosan vágytam rá, nem egy adott márkára, csak úgy általában a motorozásra, akár újra egy ETZ hátán. A CB 250 egy barátomé volt, de őt inkább az endurok érdekelték, ezért úgy döntött eladja és először engem kérdezett meg. Az építkezésből még ki se lábaltunk, de azért játszottam a gondolattal, anélkül hogy ezt tudattam volna a külvilággal. A külvilág viszont ismert, főleg az akivel az életemet kötöttem össze, hiszen anno az első randira is motorral mentem...
Először fel se fogtam a kérdést: "Tetszik neked az a motor?" Tetszik, de tudod mennyibe kerül? Nem, de majd kigazdálkodjuk"
El se hittem hogy az enyém lehet, de az enyém lett és újra 18 éves lettem amikor hazavittem. Az, hogy mi volt a tankjára írva teljesen mindegy volt, mint ahogy az is hogy a sok éve eladott utolsó ETZ-m is fiatalabb volt nála több mint 10 évvel. Késő ősz volt, hidegek voltak már motorozni, de sok időt töltöttem vele a garázsban, egyszerűen elbűvöltek a részletei pedig 74-ben gyártották. Aztán elváltunk mert nagyobbra vágytam, nagyobbra de nem egy akármilyen másikra. Ekkor jött a CB-1, 89 évjárat, 16 szelep, fogaskerekes vezérlés... ott aztán végleg legyűrt a kór és úgy lettem (egyik nyers, de nagyon jó barátom szavaival élve) faszfej hondás. Majd jött az Ina aminél szebbet akkor nehezen találtam volna, de attól még én ugyanúgy f. fej hondás maradtam, erre a legjobb bizonyíték az, hogy ezt itt a fórumon se titkoltam. Nem véletlen említette Balázs anno új belépőként, a "lamentációkat" amitől már neki is herótja volt amikor visszalapozott :-)
Szóval arra lennék kíváncsi, hogy ez nálatok hogyan müködik, elég volt hozzá egy kép? Vagy videó? Mi kell ahhoz hogy pl. valaki pl. triple fan legyen, úgy hogy testközelségbe még nem is igazán került vele?
Ja és még az jutott az eszembe az olvasottak alapján, hogy mindegyik kornak voltak sajátosságai, de ezt nem szerencsés összekeverni, legalábbis nem sok mindenkinek sikerül, az Ina is attól szép amilyen, mint ahogy egy CaféRacer se egy üléspúptól lesz az ami... láttam én már sok motort az egyediség oltárán feláldozódni.
    

kokrno 16995 2018. december 3. 09:50   Válasz erre: 1
No látszik, a szimpla lámpára nem is emlékszem. Az Daytona, meg Tiger formaterve anno olyan nehézkesnek hatott. Mint az Ina burkolt testvére, a GSX-F. No és onnantól nem követtem figyelemmel a márkát. Látszik, hogy nem is tudtam, milyen szinten áll.
    

inazuma400 1 2018. december 3. 09:08   Válasz erre: 16993
Instan láttam egy street triplet, ami kapott egy kerek lámpát előre, nagyon furcsán hat, amúgy az első speed triple még kerek lámpás volt, mmint h 1db nagy nem 2 kicsi. De aztán a 2 típus sajátja lett a 2 kicsi kerek lámpa, az ortodox tripleseknek nem is tetszik az új lámpa amit 12tol kapott, nekem meg pont az tetszik.
Micsoda???? :D hogy szűnt volna már meg, amikor évek óta a legjobb nakedbike?! :D arról meg csak annyit írnék h mennyire veszik, h a 14es cikk szerint a triumph (idézem) "legnepszerűbb modellje, és legfőbb bevételi forrása" régebben olvastam h itthon azért nem annyira elterjedt ez a márka, mert nem ismerik, és félnek tőle, egyébként a tiger is felkapott modell, a daytona meg a legjobb középkategorias sportmotor! :) a 12-13mas triple amit így 17ig gyártottak, arról már azt is tudjuk h megbízható, itthon is fut belőle olyan ami már átlépte az 50-60ekmtert problémamentesen! :)
    

kokrno 16994 2018. december 2. 22:29   Válasz erre: 16992
Mármint a modern Triumph fanok. A régi / új twinekét tudom, mert az nekem is bejön. Pl. USA filmekben előbukkantak, előbukkanak macsó srácok mocijaiként.
    

kokrno 16993 2018. december 2. 22:24   Válasz erre: 16992
Emlékszem az időszakr, csak nekem nem tetszettek annyira a Triumphok. Meg nekem egy naked marad egy lámpával. A Triple mindig is furcsa volt nekem a duplalámpával. Az a burkolt mociknál jött be, ZXR, Fireblade, ilyenek. Nekem azóta is outsider státuszban van, nem tudom, mennyire veszik sokan, miegymás. I nkább folyamatosn csodálkoztam, hogy még nem szűnt meg? Jó ideje csak mellékszálon néztem a motorokat. Csk tudtam, hogy vannak olasz, meg BMW, Harley, japán fanok, de a Triumph tábor nem került nekem képbe.
    

inazuma400 16992 2018. december 2. 21:50   Válasz erre: 16991
Az első részét amit írtál nem vágom, mmimt nem ástam bele magam ennyire a dolgokba, viszont a végére figyeltem, és ismét elolvastam a triumph történetét, (mert régen már olvastam, de már a nagy részét elfelejtettem)
Szóval igen, anno a 2 hengeresei voltak legendásak, de ugye 83ban másodjára is majdnem kihalt a márka, ekkor pénzügyek miatt, és ekkor jött egy gazdag vállalkozó aki felvasarolta a gyárat, és később újra is indította, és 94ben piacra dobtak a 3 hengeres speed triplet, aminek a sikere mai napig töretlen. És innentől lett érdekes a márka, itt támadt fel igazán, mint a nagy főnix madár a poraiból.
    

kokrno 16991 2018. december 2. 20:59   Válasz erre: 16990
Az a fejlődési llépcső volt a 2 meg. a 4 henger. között. Csak a Kawa, meg utána a Suzuki még kétütemben nyomta a háromhengert. De a Kawa 1 évvel hamrabb kijött háromhengeressel, mint a Triumph. Utóbbi meg ősrég négyütemben nyomta, így a hármas azzal jött. A Honda ekkor már négyütemmel, de rögtön néggyel jött ki. Később a négyütemre más japók is két, meg négyhengert nyomtak. De a Suzuki is 6 évig nyomta a GT 750-et. Az azért nem kísérletezgetés, hanem rendes gyártási ciklus. A Triumph meg a két hengerrel lett legenda anno. Ő is csak 6 évig nyomta a 3 hengereseket, 75-ig.. Utána 90-ig a régi kéthengeresekkel vegetált.
    

inazuma400 16990 2018. december 2. 20:26   Válasz erre: 16989
Hat azé szerintem nem, az csak vmi kísérletezkedés lehetett, sor4et tolták nagyon. Látod a triumphnak a 3 henger hozta meg a sikert a feltámadásakor, ők is próbálkoztak 4 hengerrel, de maradtak a 3nal végül, most meg a japanyok is 2-3 hengereznek, a sor4 a mai világban kihalo félben van... :/
    

kokrno 16989 2018. december 2. 20:03   Válasz erre: 16987
Hehe, a hetvenes évek neked már? A köbcentinövelést ők isma hengerszámnöveléssel öezdték, és mindegyik japó gyár kihozott háromhengerest a kéthenderesek után. Csak utána ráálltak a négyre, és a hármasok rövid fejezet voltak.
    

inazuma400 16988 2018. december 2. 19:44   Válasz erre: 16985
Lehet h egy street triplere fáj a fogam, de a nagybetűs motort mindig az Ina, hornet, cb, és társai fogják jelenteni, mert ha meghallom a motor szót, sor4es csupasz klasszikus formájú naked bikera asszocialok, nem cbrerre stb, pedig abból is van kedvenc, de nekem a motor szó mindig ezt fogja jelenteni. Meg a sor4, sor3 ide vagy oda, ezt a sor4et témát nem lehet kiverni az emberből, pedig imádom a v4 hangját is, de mint mondottam volt, a motor szó hallatán az a kép (és ez a hang) ugrik be nekem amit már feljebb is említettem.
    

inazuma400 16987 2018. december 2. 19:35   Válasz erre: 16985
Ez a 3 henger nálam újkeletú dolog, és ha 3 henger akkor triumph! Hiába csinálják már a japánok is, és hiába jó... Az idomos motorokon mindig fog látszódni a kor, de egy szép kerek retro motoron soha! Talán majd idővel a mostani gsx mt stb is bután fog hatni, de egy ina soha! Bár nem mondom van egykét halhatatlan klasszikus forma az idomos motoroknal is, pl az mv agusta f4, az első kiadás, idomok ide vagy oda, szerintem időt álló forma!
    

inazuma400 16986 2018. december 2. 19:31   Válasz erre: 16983
Túl kocka, túl széles! :) nem szerettem az újabb fajta cbk kockás tankjat, a régi szép kerek, nekem az jött be! Ám van is ilyen stílus, csak nemtom a nevét, mmint olyan h fognak egy régi vasat, és lecserelik a féket, futóművet, esetleg kap egy kis tuningot, így lesz egy gyönyörű forma, ami már jól is motorozhato, asszem még a kereket is ki szoktak cserélni.
    

kokrno 16985 2018. december 2. 19:30   Válasz erre: 16981
Pedig a GT három henger. Ráadásul külön cső a háromnak.
A kilencvenesekben kezdtek alakulni formára a motorok. De az akkori idomok ugyanúgy divatjamúlttá válnak lassan, mint a nyolcvanasok. Az akkori idomos motorok mára nagyon bénák nekem. Az Ina is a klasszikus, régi vonalak megidézése miatt jött be. Ahogyan évtizedekig kinézett egy motor, mikor még nem voltk idomok, csak motor, tank, ülés, kerekek.. Persze ott is megvannak a stílusváltozások, de már elég idős vagyok ahhoz, hogy inkább a régi dolgok jönnek be, de amiknek meg megértem az elavulását, továbbra is divatjamúltnak látom őket.
    

inazuma400 16984 2018. december 2. 19:27   Válasz erre: 16978
Ezigen! Szép vas, és a hangja is király! :)
    

kokrno 16983 2018. december 2. 19:22   Válasz erre: 16978
Ez. még a szép CB-kből való.

Nekem hangban ez is tetszik. Meg. blokkja. Az egy gyönyörűség. Csak a forma már bénácska. Ezt is öregíteném. De, ahogyan ezeket jellemezték, hogy az erőforrás bőven meghaladta a vázak, futóművei tudását, egy modern CB-be kellene belerakni, és azt retrósíttatnám küllemre.

https://youtu.be/5vws-JNubmY
    

inazuma400 16982 2018. december 2. 19:22   Válasz erre: 16975
Jók is a Hondak! Talán a legtöbb kedvencem onnan van, főleg azért mert régen enis Honda imádó voltam, kocsiba meg motorba is. Bár még mindig nagyon jó, és azt mondom h 2dik helyen van nálam mind a 2ben!
    

inazuma400 16981 2018. december 2. 19:19   Válasz erre: 16973
Nem is tudom... Talán az h büdös és hangos?! :D

Ezek a regi Suzukik soha nem tetszettek... Motorból is én inkább vhogy 90 és 2005 között mondanám h a legtöbb kedvencem akkor készült, de nem kezdek bele, mert reggelig írhatnam a listát :D
    

inazuma400 16980 2018. december 2. 19:15   Válasz erre: 16972
Hat ja.... Éppen tegnap kanyarodott ki elém egy kamaz, olyan füst jött belőle aszittem megfulladok, pedig kocsival voltam...
    

kokrno 16979 2018. december 2. 19:06   Válasz erre: 16977
Csak Suzukiban is retróztam. A GT formailag jön be jobban a GS-nél. Csak álmodoztam.
Igen. CB 750-ből már volt négyütemű abban a korban, ami formailag bejön. Anno olyasmi megjelenést gondoltam, hogy majd az Inán jó lenne megvalósítani. Vagyis én méginkább retrósítanám. Csak, mint írtam, ezt sajnálnám szabogatni.
De valahol tetszenek az építgetések. Jobbára a szememben béna '80 évekbéli formákat kissé öregítik . Más téren modernizálják. De a klasszikus hátul lévő üléspúp nem tetszik, egy csomó olyan lesz..Meg meghagyják a béna öntött kerekeket.Úgy gazdaságos.
    

cblaci 16978 2018. december 2. 17:45   Válasz erre: 16977
Van az én öregemről is videó, a minőség nem a legjobb, régi felvételből vágtam össze.
1:12-től lehet hallani a hangját is, sajnálom hogy menet közben nem örökítettem meg.
https://www.sportmotor.hu/video/r6DOg9TSyh0
    

cblaci 16977 2018. december 2. 17:33   Válasz erre: 16976
Közben én meg ügyelek és volt hiba, amire ki kellett mennem, lehet azért veszítettem el a fonalat. Mitől jobb a GT? merhogy az előző egy GS 4T volt, illetve azt se tudom most mit akarunk, café racert építeni? Vagy arról ábrándozunk, hogy egy retrós örömmotorozáshoz melyik lenne a megfelelő alany? Ha az utóbbi, akkor én mindenképpen egy sor4, 750-1000 ccm-es gépet választanék, mondjuk a CB 750 four valamelyikét, minél több kipufogóval. Nekem ebből a világból "csak" egy 1974-es 250 es CB jutott, de az is gyönyörűen szólt a dupla kipufogóval, főleg erdős szakaszokon ahol különösen szép háttérhangot adott a fák ölelése. Kigyorsításkor is, de főleg gázelvételkor, amikor elcsendesedett a blokk és a kipufogók visszahörögtek... komolyan mondom annyira tetszett hogy a hátam borsózott tőle!
Ezt a videót nehogy telefonon nézzétek meg és Sokol minőségbe hallgassátok! Vegyetek fel egy fejhallgatót, vagy húzzátok oda a mélynyomónak ha akad egy normális hangtechnika a közeletekben, mert ez csak akkor ér valamit:
https://www.youtube.com/watch?v=c8XGrVMNtjE
    

kokrno 16976 2018. december 2. 13:26  
https://youtu.be/Lcxy28PG5RQ

Ez a GT750 már jobb. Nuncsen hátul idom, csak sárvédő, meg fogantyú. A lámpa bumszli, de nem téglalap leglább. A tank íveltebb. Az oldaldeklik kicsit drabálisak,de előttük a krótakaróról látom, honnan az Inánk hasonló eleme.
No és a legfontosabb. Már a fánál is azt szeretem,ha fa színe van, nem valami fehér, meg hasonlók. A fémnél is azt szeretem, ha fém színe van minimum. Nem eltakarva festékkel. Pláne, ha polírozva van. A oemezek lehetnek színesek, de a mechanikai elemeket szeretem annak látni, amiből vannak.
Bár kissé széles a hűtő, de az eleje, a motor, műszer, ülés része már eléggé tetszik.
    

cblaci 16975 2018. december 2. 13:25   Válasz erre: 16973
Vagy Hondát kell venni, annak nem hangos a motorja, sőt úgy szól a többi motor között, mint a varjak között a csalogány...
:-)
    

cblaci 16974 2018. december 2. 13:20   Válasz erre: 16970
Akár, de nem a gazdaságosság motivál és nem is az elektromos járművekhez való vonzódás. Csak szórakozás, ami ha másra nem is jó, de arra igen, hogy karbantartja az agyam :-)
    

kokrno 16973 2018. december 2. 13:12   Válasz erre: 16968
Le kelled jönnöd a szerről. Mégis, mi a jó a büdös, hangos benzinmotorban, hehe?

https://youtu.be/ytachZEh8vs

Ez a moci már kissé modern,. a nyereg mögötti idom már nem jön be. A tankja még a Hondákénál is nyúlánkabb.
    

kokrno 16972 2018. december 2. 13:03   Válasz erre: 16969
De látod , az autókkal szívóznak, mert a magánembereket könnyebb korlátozgatni, mint az ipart, kereskedelmet. A teherautóknál, buszoknál nincsen akkora emissziós szigor, mert különben bedőlne mknden, ha nem járhatnáhak.
    

kokrno 16971 2018. december 2. 13:00  
De pl. van, aki megelőzte az új elektro Schwalbe-t.

https://youtu.be/9k4WZMWo5RA

Talán a Totalcaron láttam, hogy volt, aki eg y elektromos robogóra húzott Scwhalbe kasztnit.
    

kokrno 16970 2018. december 2. 12:51   Válasz erre: 16967
Ilyesmiben gondolkodsz?

https://youtu.be/tTOVSCb4ADY

Sokan azzal próbálkoznak, ami otthon van. A videósnak biztosan az a Gamma.
`88-89-ben, amikor a suliból az AFIT-ba jártunk gyakorlatra, láttam egy szakit. Babettával járt dolgozni. Az 50-es helyén valami teherautó dinamója, vagy önindítója volt ( a túrkevei AFIT-ban Tatra, meg IFA felújítás zajlott ). Asszimmetrikusan lógott ki, hogy a hajtással a kerék hajtására legyen síkban. Hátul meg egy nagy ólomakku, de személyautóé. Annyit biztosan kibírt, hogy ingázzon vele. Gyanítom, hogy még a töltést is melóban tudta le. Pláne, hogy ilyen géppel biztosan villamos műhelyben dolgozhatott.
    

inazuma400 16969 2018. december 2. 12:04   Válasz erre: 16968
Nah jó, kicsit pontosítok, az ellenszenv az elekrormos motorok és elekrormos autók felé irányul, a többi nem érdekel.... A buszoknak, kamionoknak szerintem még jót is tenne, ha megoldanak a hatotavot és a gyors töltést.
    

inazuma400 16968 2018. december 2. 12:01  
Én mindent elutasítok ami elektromos, és az sem érdekel h mennyivel megy jobban... Persze járjon mindenki nyugodtan azzal, engem nem zavar, csak nekem ne kelljen! :D
    

cblaci 16967 2018. december 2. 11:50   Válasz erre: 16966
Van egy öreg robogóm, a sufniban várja a jobb sorsot, szép állapotú, de kellene rá egy hengerfej és egy normális kipufogó, meg egy vákumos benzincsap. Azért nem költök rá mert nincs rá szükségem, legtöbbször csak útban van, eladni viszont sajnálom. Egy ideje játszok a gondolattal hogy átalakítom a hajtását elektromosra, a variátor maradna, ahhoz lenne illesztve az elektromotor, amit olcsón tudnék venni, az egyik fiatal kollégám doktora a külföldi internetes rendeléseknek. Az akkumulátor lenne egy kicsit húzósabb, de ha kész lenne az alapkoncepció akkor már izgalmas lenne a kísérletezés a hatótávval.
A videón szereplő motor nem gondolnám hogy a legjobb alany az otthoni kísérletezéshez, a törekvés viszont dicséretes.
    

kokrno 16966 2018. december 1. 23:58  
Nemrég írtátok, ehun van ni, elektromos Suzuki

https://youtu.be/rqdo9mMakxU
    

inazuma400 16965 2018. november 30. 21:44   Válasz erre: 16963
Lehet h itt nem, v itt se mindenki, de a környezetemben vannak egy páran, amit azért vhol jogosnak is érzek, pont amiatt amit Te is írtál. Az új nemhogy jobb, hanem sokkal rosszabb, megbízhatóság és tartósság terén. Vannak szépek még igen, de vhogy nekem mégis ez az A5, meg az A4b8 az ami nagyon tetszik. A többi annyira nem váltja ki belőlem a birtoklási vágyat, ezért is írtam többször is h ha ez nem jönne össze, akkor az erre szánt pénzből inkább streetyt veszek.
    

cblaci 16964 2018. november 30. 19:12   Válasz erre: 16959
A 70-es 80-as években eléggé egy kaptafára készültek a japán motorok, ettől függetlenül ebben az időszakban készültek a legszebbek is. Ha több időm van a monitor előtt ülni akkor én is ezek között keresgélek, ilyenkor hamar eltelik egy óra.
    

cblaci 16963 2018. november 30. 19:09   Válasz erre: 16960
Nem akar senki lebeszélni Ricsi, merj nagyot álmodni, de legyen az egy olyan álom ami élhetőbb formában teljesedik ki.
Nagyon szép Audik vannak, sokkal megbízhatóbb motorokkal, inkább olyat keress amelyiknél nem lóg a levegőben egy bármelyik pillanatban bekövetkező milliós javítási költség, nem biztos hogy ami újabb az jobb is, sőt!
    

Kawakarika 16962 2018. november 30. 18:20   Válasz erre: 16961
.
    

inazuma400 16961 2018. november 30. 16:57   Válasz erre: 16959
Az ősanya az nekem is bejön! :) azzal az arany sárga fényezéssel! A Honda dobhatna a piacra egy 750est olyan ruhába mint a cb 400 nc36
    

inazuma400 16960 2018. november 30. 16:55   Válasz erre: 16958
Mindenki le akar róla beszélni :D
    

kokrno 16959 2018. november 30. 16:06   Válasz erre: 16956
Néztem pár negyvenéves CB750 élesztést, miegymást. A festést leszámítva fele korukat bőven letagadhatták azok a motorok. A krómok, a blokk, nagyon tartják magukat.

De érdekes volt pl. a Suzuki múzeuma is a régi gépekkel. Pláne a Wankeles motorok.

https://www.youtube.com/watch?v=CRSOkFogVkI

https://www.youtube.com/watch?v=plBHrCDrrpk
    

kokrno 16958 2018. november 30. 16:01   Válasz erre: 16957
Nem sok, egy rövid bejegyzés, meg némi hozzászólogatás. A lényeget meg itt leírtuk belőle.
    

inazuma400 16957 2018. november 30. 15:34   Válasz erre: 16951
Majd rendesen elolvasom, ha több időm lesz. Hát az 1 millas dugócserr nálam nem játszik az tuti... Nemtom hogy lesz ebből A5... :(
    

inazuma400 16956 2018. november 30. 15:31   Válasz erre: 16952
Van ina is, ráadásul jók, persze ritka, de ez tényleg a legjobb alap, mindent le kell szedni, tank marad, kap egy pupot, kormányt, és kész is! :) ám én régen cb400n ből akartam építeni, de szerintem ebben az életben már abból se lesz semmi.... :D
    

jimy_L 16955 2018. november 30. 12:12   Válasz erre: 16954
Azt a sok üveget visszaviszed, kapsz érte egy liter banyát. ;))
    

KTib962 16954 2018. november 30. 08:58   Válasz erre: 16953
Nálam ez alapértelmezett.
    

lecso 16953 2018. november 30. 08:37   Válasz erre: 16856
Egy retinakiégető nappali menetfény felszerelése után napokig azt hittem, dimenziót váltottam. Még akkor is megállt egy-két balfasz, mikor nekik volt elsőbbségük. A gyalogos is ráérősebb.
    

kokrno 16952 2018. november 30. 00:36  
Ma mindenféle cafe racer átépítéseket nézegettem, meg ilyeneket. Suzukis elég kevés van. Ez nem Ina, csak 250, de GSX.
https://youtu.be/G9CZvRV1cjg
    

kokrno 16951 2018. november 30. 00:07   Válasz erre: 16950
Novoth-ék fészbuk oldalán írogattk erről a motorról, és egymillás Kohlbeinscmidt dugócserével látják csillapítottnak az olajfogyiját.
https://m.facebook.com/novothautoszerviz/posts/1516619661751026
    

inazuma400 16950 2018. november 29. 23:02   Válasz erre: 16949
Amugy 2ezres 211 lovas kotró kéne, de az esélytelen lesz valszeg.... Mennyit ír dugócserére, hol találtad? Igen, az a probléma h azért ez annyira nem nekem való anyagilag, dehát a szerelem az szerelem! :D sajnos nincs, ami még tetszik az az a4b8, de azzal se vagyok beljebb, mert azt is ezekkel az elcseszett motorokkal szerelték....
Ezzel nem csak Te vagy így, de én megtalaltam azt az egy egyet ami igazán kéne, és effektíve elérhető... Mert hát ugye nem megvenni nehéz vmit, hanem fenntartani...
    

kokrno 16949 2018. november 29. 22:29   Válasz erre: 16948
Aha, nem tudtam, milyen motorok vannak benne. Az 1.8-ra tényleg még más dolgokat írnk, és dugócserékkel gatyába rántani azt írják, elég borsos. Ott elég nagy összeggel kell még tarcsiban lenni.
Más, kevésbé költségesnek álmos nincsen? Vagy csak én vagyok olyan, hogy egy élet kevés lenne minden frankó autót birtokolni csak fél évre is?
    

inazuma400 16948 2018. november 29. 21:15   Válasz erre: 16947
A legkisebb motor amivel szerelik, 1,8 tfsi, 170 ló. :)
Egy használt autó/motor ha vesz az ember, alap h a kötelézőket kicsereli ha nem biztos abban h h valóban ki lett cserélve, stb, nyilván autónál és motornál is más és más. De h maradjunk a verdáknál, olaj, vezérlés csere, ez alap a megvételkor. Nekem mondjuk szerencsém volt, mert mindkét autómat ismerőstől vettem, így nem kellett ilyen dolgok miatt tartanom.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők