10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

kantorbalu 16846 2018. november 25. 17:00   Válasz erre: 16818
Basszus...
Lebuktam a kínai ködlámpákkal! Meg az occsó Puig plexivel! Tavasszal leszedem mindkettőt, hogy ne érje szó a ház elejét.
Hát Tanár úr nemsokára a tajvani csoda fog ott állni helyette. Köszönet, hogy megörökítetted!
    

kokrno 16845 2018. november 25. 16:15   Válasz erre: 16842
Az ilyen régi technika utólag már a büszkeséget adja, hogy férfimunka volt együtt élni vele.

Elméletben tanítottak minket, és jobbára csak elméletben találkoztam rengeteg dologgal. Írni könnyű róluk, a szobából okosnak lenni, de a valóságban csinálni a tudás.

Mert írtam, a suliban alig csináltunk valamit. Így az életben sem mertem nekiállni a komoly dolgoknak. Azt is írtam, hogy a Swiften kuplungcsere volt a legkomolyabb dolog, amit magam csináltam. De az is úgy jött össze, hogy amikor kivettem a féltengelyt, szinte az össze olajat sikerült kifolyatni a váltóból. Mert azt láttam én, hogyan rakják be. Így úgy éreztem, kivenni is menni fog nekem. Csak berakáskor nem volt még benne olaj, én meg nem gondoltam át a dolgot. Kint csináltam a betonon fateroméknál, emelővel megemelve. Az ezres motor-váltó kombó körül volt hely buherálni. De faterom marhára örült, amikor meglátta a nagy foltot.

Volt anno fűtésgond a Mercimnél. Fórumos, meg netes írások alapján neki is álltam, hogy majd kicserélem a fűtőegység csapját, vagy micsodáját, már nem emlékszem. Lebontottam a műszarfalat, de magánál a csapnál volt valami bibi, összeraktam. Utána vert seregként elkullogtam a szerelő munkatársamhoz, akivel meg lett csinálva.
Szóval tisztában vagyok a képességeimmel, tudásommal. Nem akarom többnek beállítani magamat, mint aminek érzem. Így nincsen beégés, hogy na, a nagyokos de osztja az észt, csak nem tud gyakorlatban semmit.
    

cblaci 16844 2018. november 25. 15:58   Válasz erre: 16840
Nem lesznek, állítólag ezeknél a kis ccm-es turbós motoroknál, 150ezer km környékén csőstül jön a baj.
    

cblaci 16843 2018. november 25. 15:56   Válasz erre: 16835
A robogókat nem a szépségükért, inkább a praktikumuk miatt veszik. Ha a tél elmúlik és visszaülsz a robiról az Inazumára, annál nagyobb élmény lesz!
    

cblaci 16842 2018. november 25. 15:54   Válasz erre: 16838
Szinkronos volt, de a kicsavarodott derékkal való váltás hagyományát még hűen őrizte. Apró hülyeségei voltak, amit tudtam magam is javítottam, gázolaj folyások, levegős rendszer ami előfordult félórás állás után is, de volt hogy egy hétig se kellett pumpálni. Azért néha még a szerviznek is feladta a leckét az őskövület technika, két tankja volt, egyszer az egyikből átdolgozta a gázolajat a másikba, az meg orrán száján folyt, valami membrán szakadásos cirkusz volt, nekem meg odalett az üzemanyag megtakarításom. A fékek összevissza fogtak, hol balra, hol jobbra húzott fékezéskor, a kormánykarika olyan vékony volt mint az ujjam. Zajos volt, egy Szolnok-Debrecen oda-vissza garantált halláskárosodással járt, magas volt a plató szint, nagy élmény volt az oxigén és dissou palackokat fel-le pakolgatni... persze az emlékek megszépülnek.
Az elején szerénykedtél pedig nagyon közel áll hozzád a gépészet, látszik az írásaidból, hamar megismered majd az Inazumát, egyszerű szerkezet, neked nem fog gondot okozni.
    

kokrno 16841 2018. november 25. 14:41   Válasz erre: 16840
Persze, ki melyik kor embere. A közösségi háló ma felnövő zombijai majd nem akarnak vezetni sem, nehogy lemaradjanak valamiről. Nekik ez is sok, amit csinálni kell.
Egy 100 évvel korábban élt pl. Laurin&Clementet meglovagoló sofőr meg a mai gépektől fanyalogna, hogy ki van lúgozva az érzés, csak utazik rajtuk, és nem csinál semmit. Ki mit szokott meg.
    

inazuma400 16840 2018. november 25. 14:07   Válasz erre: 16838
Hat én Vhogy nem is vágyom az ilyesmire! :D ez jó ami most van, illetve mostmàr megint kezd elmenni rossz Irányba, a sok elektronikai, meg könnyítés, alulmeretezes... Lehet h nem nekünk kell vele babrálkodni, de a gatyaja rá megy az embernek a javítasra... Meghat ugye a tartossag... Aze kíváncsi leszek mondjuk 20-30 év múlva h lesznek e milliót futott ezres turbós motorok :D (autóról beszélek)
    

inazuma400 16839 2018. november 25. 14:00   Válasz erre: 16837
Jó az ha meg ha tudja az ember, eladasnal is jól jön, bár az engem nem érint :D
    

kokrno 16838 2018. november 25. 08:28   Válasz erre: 16830
Gondolom a GAZ is megkérte még a magáét.
Az már szinkronos, vagy tolófogaskerekes váltójú volt?
Nekem csak MTZ-hez volt "szerencsém" tolófogaskerekes váltóval. Ott mondjuk a gyorsaság nem volt szempont a váltás, szépen lassan váltogattam. De régen az is rutin volt, dupla kuplungolással váltani.
Csikós AJS-e be volt linkelve ide. Mutatta a cikkben az előgyújtás, meg keverékszabályozó szektorokat a gépen. Amikor azt is menet közben kellett állítgatni. Meg még korábbi járgányok, amiknél még az olajozást is csinálni kellett, időnként pumpálni egyetaz olajozón, mert nem volt még szivattyú.
A párologtatós hűtőjű autók, amiknél folyton után kellett tölteni a vizet. Az már nagy kényelem volt, amikor kijöttek a szintjelzős hűtősapkák, és látták elöl , hogy forr-e már.
Leírták egy cikkben a T-Modell kezelését. Más pedálkiosztás, és másra szolgáló pedálok. Még a fék sem olyan volt, hogy csak nyomni kellett. Idejében fékezni, hogy ne égjen mega fék.
Micsoda gépészkedés volt az első járgányok vezetése. Régi stabilmotoroknál még látni az ilyeneket. Amikor nem volt gyertya, indításhoz be kellett melegíteni a gépet, pl. melegíteni egy kivehető rudat, és majd azon begyulladt a nafta. Meg. a párologtatós karbi előzmények. A kurbli is milyen művészet volt.
A régi autókon mindig utánhúzni valamit. Figyelni a kuplungra, a bőr mennyit bír még ki rajta, és vinni újrabőröztetni.
Ma meg maradt a marakodás, hogy automata, meg kézi. Nem kell automata, mert szeret váltani, gépészkedni, mennyien mondják ezt . De hol van ez már az ősi járgányok kezeléséhez.
No és akkor nem beszéltünk a gőzmozdonyokról. Ott mi mindent kellett csinálni. Amikor a hajtókarok rézperselyét a kopásnak folyamatosan utánállították, kenték, és nem volt mindegy a hézag a hőterhelés miatt, hogy mist lassú teherszerelvényt húz, vagy gyorsvonatot visz, és ahhoz beállítani a hézagot. De közben is állítgatni kellett a megállóknál időközben, mert annyit tudott kopni.
    

kokrno 16837 2018. november 25. 08:08   Válasz erre: 16834
Még az első autómhoz vettem egy pici, műanyag borítású jegyzetfüzetkét. Tenyérnyit. Abban vezettem a dolgokat az első autókról. Kis betűkkel az első hármat kiszolgálta legalább. Mostanság a szervizkönyvbe írogatom bele, hogy mi volt vele. De a motornál az nincsen, azt a gépen vezetgettem.
    

kokrno 16836 2018. november 25. 08:04   Válasz erre: 16835
Kollégámnak egy 200 keleti robogója van. Most hem emlékszem, melyik márka. Meg volt vele elégedve összességében, csak neki az a "motorja", és országúton kevés neki. Árulja, hogy nagyobbra cserélje. Reméljük, neked is jó lesz. De amúgy ez csak munkaeszköz, a lényeg, hogy biztosan eljuss vele a célodhoz.

A keleti ízlés nagyon más, nem mindegy, hogy a világnak, vagy maguknak tervezik a cuccokat. Nagyon szeretik a mifelénk csicsásnak, giccsesnek ható dolgokat.
De azért európai robogókban is vannak ormótlan gépek a szememnek. Főleg a kicsik a vízhűtéssel.
    

kantorbalu 16835 2018. november 24. 23:16   Válasz erre: 16831
Köszönet!
Szerintem lesz mit csinálni vele. Nem tökéletes a masina, hidegen valami nem ok., de felpöcköljük és aztán csak guruljon!
Azért a márkánál van még “szebb” típus. A Grand Dink annyira csúnya, hogy már szép. Az a bárgyú vigyor és az elálló fülek: egy gyenge elméjű arc.
Na ehhez tényleg kellett tehetség a design osztályon.
    

inazuma400 16834 2018. november 24. 21:21   Válasz erre: 16832
énis emiatt akarom papírra is vetni, mert én már jártam úgy h beszart a gép, és kb minden odalett... azóta írom ki a cuccokat, meg pakolgatom szanaszéjjel, olyan nincs h minden egyszerre hal be. :D csúnya is lenne... nem örülnék ha az a sok kép elveszne... segítenek emlékezni, meg jó visszanézni a dolgokat! :)
    

inazuma400 16833 2018. november 24. 21:17   Válasz erre: 16830
Azigen! elveszel mellette! :)
    

cblaci 16832 2018. november 24. 20:56   Válasz erre: 16827
A papírt nem fenyegeti a "kék halál" úgyhogy én inkább leírom és a motorban tartom, így nem tud elkallódni.
    

cblaci 16831 2018. november 24. 20:53   Válasz erre: 16826
Az esztétikai érzéke egy kicsit alulméretezett volt annak aki tervezte,de a szépség amúgy is múlandó, ennél viszont ilyen téren nincs mitől félni :-)
Használd egészséggel!
    

cblaci 16830 2018. november 24. 20:51   Válasz erre: 16829
Szeretem ezeket a régi autós történeteket, régebben nem csak abból állt a dolog, hogy beülünk és elfordítjuk a kulcsot. Egy kicsi nekem is jutott még a régi "olajoskezű világból", igaz nem személyautóval, hanem teherrel. Az első céges autóm egy terepes Gaz66 volt, annak a gépnek még lelke volt és talán pont ezért igényelte a törődést, szépen kellett vele beszélni mert csak úgy boldogultam vele, viszont a kanálison is átmászott ha egy kicsit megbiztattam. Ez a kép szomorú apropóból készült, ez volt a búcsú pillanata amikor le lett szegény selejtezve, pedig előtte kapott új ponyvát amit nagy büszkén viselt.
Egyébként a mai napig fut, néha szoktam látni, egy maszek vállalkozó vette meg.
    

kokrno 16829 2018. november 24. 19:40   Válasz erre: 16822
Azért a Haynes sem ma kezdte. A Mercihez volt olyanom. Nem hitetlenkedés volt, hanem kíváncsiság. Így a 100-ból 200% lett, hehe
Igen, ők gondoltak a svéd, meg görög motorosokra is. Amúgy aki hidegben is használja, annak lehetne cserélni télre gyertyát. A 80-as években még faterom lelkesen cserélgette télen nyáron a fagyállót csapvizet a FIAT- ban. Gindolom, az előző évtizedben is. Akkor még így szokták, pedig lehetett volna folyamatosan benne, így csak a vízkő nőtt a rendszerben. De nem volt infóáramlás úgy, mint manapság. De a régi technika miatt akkor nem volt téma az ilyesmi. Volt egy kézi zsírzója is, nem pumpás,,hanem a tartály végén menetes kupakkal, azzal betekerve nyomta a zsírt a függőcsapszegekhez. Amit a Trabisoknak is csinálni kellett volna, dehát nem mindenki műszaki ember, meg szerelőhöz sem járt, és a könyvecskét sem olvasta el, milyen időközönként kellene karbantartásra járni.
Vagy a légszűrők téli nyári állása.
    

inazuma400 16828 2018. november 24. 19:07   Válasz erre: 16826
gratula! :)
hát én már nem akarok télen motorozni.. inkább beindítom a kocsit v h tehetem, ki se mozdulok :D
    

inazuma400 16827 2018. november 24. 19:05   Válasz erre: 16825
Én egy szöveges fájlt vezetek róla, gondoltam rá h leírom egy füzetbe is, de nem fajult tettlegességig a dolog...
igen énis így voltam vele, rengeteget szívtam mire rá akadtam a helyekre... sok telefonálás stb, nem akartam szét szedni addig amíg nincs meg a másik láncszett, de muszáj volt, mert egyszerűen senki nem tudta megmondani h milyen való rá... (mert azt még mi cseréltük ki rajta)
egyrészt mostmár megvannak a helyek, másrészt úgyis szerelőhöz viszem, és neki olyan katalógusa van amibe benne vannak a belpiacosak is. de tény h nem olyan egyszerű az ember dolga, mintha vmi europai piacra szánt gépe lenne, pláne ha tömegcucc...
megmondják, haverom mesélt h ő is felhívta a suzukit, amikor egy sv 1000resben cserélt váltót...
    

kantorbalu 16826 2018. november 24. 17:23  
Én meg végre rövidre zártam a robogó projectet. Csütörtökön megyek érte. 250-es Kymco People. Nem valami gyönyör, de nagy testű, nagy kerékkel, úgy megyeget is. Ide a peremkerületbe jó lesz. És occsó...!
Megoldottam a téli motorozást...
Inazuma megy aludni nemsoká.
    

cblaci 16825 2018. november 24. 16:38   Válasz erre: 16824
Nekem is volt egy kis füzetem az ülés alatt, benne volt a 9év összes gyertya, olaj, szűrők, fékbetétek stb cseréje. Kicsit már viseltes volt, de nagy segítség az új gazdinak, mert mindegyiknek benne volt a típusa is. A nagy darázshoz is nyitottam egy ilyen sufnis szervizfüzetet, a következő kopóalkatrész cseréknél már nem kell a netet bújni, csak rendelni a cuccot.
Neked nem egyszerű a belpiacos származás miatt, de talán egy komolyabb szervizkatalógusban vannak róla adatok, annak idején én is bementem a Honda szervizbe, a kis 400-as CB is belpiacos volt ezért az se volt egyszerű eset ha kellett hozzá valami, a gyertyát is ők nézték meg nekem és amikor szeleplapka kellett akkor is segítettek, pedig nem náluk rendeltem meg csak a méretre voltam kíváncsi.
    

inazuma400 16824 2018. november 24. 16:09   Válasz erre: 16822
Nekem ilyen volt benne, ez volt a kétpólusú, ami nem tetszett neki NGK 3478 CR8EK, és utána ilyet kapott, ezzel oké, ngk 6263 cr9e , azt sajnos nemtudom h milyen gyertya volt benne amikor megvettem, de mindent vezetek róla, h mikor mit kapott, dátummal, kmterrel. persze olajcserét azt nem "vezetem fel" a "szervízkönyvbe" de készül mindig kép, az óra állásról, így azt is nyomon tudom követni.
    

inazuma400 16823 2018. november 24. 15:56   Válasz erre: 16821
jajaja, de itt vmi nem stimmol, eleve a vászontető... de fura az a szélvédő is... azért megnézném előbe, de pl amit egyet láttam bogár alapokra az vmi 4,5m volt... mivel motorozom is, nem engedhetem meg magamnak, meg felesleges lenne... nah nem mintha lenne rá pénzem, de ha mondjuk kijönne a büdzséből. így marad a kemény tetős autó, de szerencsére abból is megvan a szerelem, úgyhogy nó problem :)
    

cblaci 16822 2018. november 24. 15:33   Válasz erre: 16820
Éreztem én a hitetlenkedést, jobb is így hogy rákerestél. Egyébként alig van 100km közöttünk, vagyis nincs túl nagy klíma eltolódás, bár ha Kaliforniába készülsz motorozni, mondjuk Death Valley környékére, vagy Szibériába, ami a másik véglet, akkor érdemes a melegebb vagy a hidegebb környezetű ajánláshoz igazodnod, de akkor már az olajkérdést is gondold át :-)
Viccet félre, a CR9EK szerintem neked is tökéletes választás lenne, feltéve ha meggyőző az a 9 év ami nekem problémamentes volt ezzel a gyertyatípussal.
    

kokrno 16821 2018. november 24. 14:54   Válasz erre: 16815
Ilyesmire gondoltál, hogy ilyen auó az álmokban? Kecskeméten Tormásiéknál áll már ősz óta, ma lekaptam menet közben.
    

kokrno 16820 2018. november 23. 18:49   Válasz erre: 16811
Az egyik letöltött könyvem, most utánanézve egy "svájci-Haynes", német nyelvterületen elterjedt kiadó.
Az is alapgyertyának a CBLaci által írtat, meg a denso verziót írja. Annyi, hogy ajánlást tesz még hidegebb, meg melegebb környezetre.
    

cblaci 16819 2018. november 23. 14:05   Válasz erre: 16818
Lecserélted a TKC-t, ez volt az első gondolatom, de hamar rájöttem hogy ez a Balu gépe.
    

Kovacspeter 16818 2018. november 23. 12:39  
Nézd már a Müpa mélygarázsban:-)
    

kokrno 16817 2018. november 23. 10:32   Válasz erre: 16815
Én már kevesebbet megyek pároméktól bejárva. Ez csak 35km. Anyáméktól 55 volt. Most van meg bő két éve az Opel, mindig elfelejtem, talán 165E-el vettem? Vagy 156-al? Most fordul majd az óra 210E-re.
Anyukám nem szeret és nem nagyon tud vezetni. A vétel után muszáj volt vezetnie, de most, hogy már fateromnak megint van jogsija, autója, ráhagyja. Anyukám már írtam, nem adja a Polot, Fateromnak meg az anyukám kocsija. Ő. csinálna a kettőből egyet, pl. automatát. Mert luxus a két kocsi kettőjüknek, de addig jó, amíg ez a probléma, nem az, hogy kellene, de nincsen.
    

kokrno 16816 2018. november 23. 10:22   Válasz erre: 16811
Köszi, az ilyen tapasztalatok segítik az embert.
    

inazuma400 16815 2018. november 22. 23:29   Válasz erre: 16808
Hat akkor eslo 5 évében az se sokat ment. :) én olyan évi 10e kmtert megyek kocsival. Úgy meg tudom érteni, haverom is vett swiftet, jókis Svájci frankra asszem, és vagy a dupláját fizette ki... De a kocsit eladta, mert utálta mint a szart, jó votl, nem volt semmi baja, de minőségtelen votl az egész, zörögött belül a műszerfal stb, pedig sose volt megbontva, meg iylen dolgokra panaszkodott.
    

inazuma400 16814 2018. november 22. 23:24   Válasz erre: 16807
Azért írtam, mert a sok hozzáértő így hívja, aztán adják át a tudást egymásnak :D facen sokat lehet okosodni :D
    

inazuma400 16813 2018. november 22. 23:22   Válasz erre: 16805
Tudom, bár nemtom mi a gyari ajánlás, de eredetileg is hagyományos gyertya volt benne, viszont szerelőmnek van egy katalógusa, abban le van írva h milyen kell bele, a 2 pólusú csak próba volt, de nem jött át...
    

jimy_L 16812 2018. november 22. 18:52  
No, ez meg, hogy sikerült?
    

jimy_L 16811 2018. november 22. 18:51   Válasz erre: 16803
Én, kb egy hónapja cseréltem gyertyákat, denso lett.
Kétpólusú, a manuálban leírtak szerint. Irídiumosat nem teszek bele, kawába raktam, semmi sem történt.
Akkó mög minek?!
    

jimy_L 16810 2018. november 22. 18:50   Válasz erre: 16803
Én, kb egy hónapja cseréltem gyertyákat, denso lett.
Kétpólusú, a manuálban leírtak szerint. Irídiumosat nem teszek bele, kawába raktam, semmi sem történt.
Akkó mög minek?!
    

kokrno 16809 2018. november 22. 18:16   Válasz erre: 16805
No igen , anno a Fabiámba a Suzuki iridiumos gyertyáit raktam. Mivel ingyen volt, megreckíroztam, mert talán egy hőértékkel arrébb volt, mint a Skoda gyári gyertyájának iridiumos váltója. Az bejött, De az egy régi konstrukció feljavított változata volt, a régi faros blokk utódja, fejlesztése. Egy motor erőforrása meg precízebb technika.
    

kokrno 16808 2018. november 22. 18:05   Válasz erre: 16802
Ebben ötéves korára volt tíz. Utána beletoltam bejárással 60e körül. Majd még egy évig használtam, lett. benne 90e körül. Mióta faterom is vett autót, nagyon ritkán van használva. De eladni nem akarja anyukám, mert kinyögte a 10 év hitelt, és sajnálja a sok pénzt, ami benne van.
    

kokrno 16807 2018. november 22. 18:02   Válasz erre: 16803
Sport, hehe.. Mint írtam, nem "tuningolni" gondoltam, hanem könnyíteni a működését, ha lehet. Csak feleslegesen nem akarok rááldozni a semmiért. De, ha nincsen tapasztalat róla, maradok a gyári előírásnál.
    

kokrno 16806 2018. november 22. 17:53   Válasz erre: 16804
Majd érdekességképpen megnézem a váltóját, van-e. Gondoltam, ha egy kis extr erő van a gyertyában, könnyebben jár. Mint anno az autónál tapasztaltm. Azt tudom a Suzukiról, hogy a műszakilag szükséges minimumot belerakja a gépészetbe, de sok ponton lehet javítani. Persze, nem minden téren igaz, meg motoroknál nem tudom. Banális példa a sokáig használt 35Ah-alap akku a Swiftekben. De pont a gyertyánál meg nem spórolt.
Hátha valaki már próbálkozott, és van tapasztalata.
    

cblaci 16805 2018. november 22. 17:50   Válasz erre: 16803
Mert nem biztos hogy a 400-ashoz is jó a 750-es gyári ajánlása, a többit leírtam krokno-nak, nem lehet csak úgy büntetlenül más típusúra cserélni a gyertyákat sem.
    

cblaci 16804 2018. november 22. 17:45   Válasz erre: 16800
Nem tudom, ilyesmivel nem kísérleteztem és nem is fogok. Azt biztosan tudod, hogy a gyertyáknak nem csak fizikai méretezése van (pl. menethossz, kulcsnyílás méret stb..), hanem a megfelelő szikraképzéshez gyárilag kitalált hőérték és szikraköz, meg még sok minden. Kimásoltam a 750-es Ina manuáljából a gyári ajánlású kétpólusú gyertyához tartozó ábrát, nem tudom van-e 3 pólusú kivitelben olyan értékű és méretű gyertya, amivel ez kiváltható, ha van is nem sok értelmét látom, mivel a gyári ajánlás tökéletes.
    

inazuma400 16803 2018. november 22. 12:29   Válasz erre: 16800
Az "sportgyertya" :D amúgy kíváncsi leszek a többiek véleményére, az enyém kapott 2 pólusút, de nem tetszett neki, 3 ezer km volt a gyertyaba és alig akart beindulni, utána kapott megint hagyományosat, azzal jó.
    

inazuma400 16802 2018. november 22. 12:19   Válasz erre: 16799
Óh, hát az nemsok, bár nagynéném fiestajaba is 11 ezer km van, a kocsi meg 10 éves :D
    

inazuma400 16801 2018. november 22. 12:18   Válasz erre: 16798
Emlékszem. De ez is olyan mint a szelephézag, 12 ezrenként ellenőrzés, de igazából hozzá se kell nyúlni, legalábbis egy egészséges motor esetében.
    

kokrno 16800 2018. november 22. 08:04   Válasz erre: 16798
Amúgy kétpólusú helyett hárompólusú észrevehető lenne?
    

kokrno 16799 2018. november 22. 08:00   Válasz erre: 16797
Téli, meg jobbára évi álmot alszik. Ritkán használják. Tavaly is ment vagy kétszer, max. háromszor?
    

cblaci 16798 2018. november 22. 05:55   Válasz erre: 16796
Írtam már milyeneket vettem ki és cseréltem 15 ezer után, sajnáltam kidobni pedig soha nem raknám vissza. A 12 ezer egy agyonbiztosított intervallum, ha jó a motor, nem eszi az olajat, üzemanyag is jól van beállítva, akkor simán elmegy a dupláját is. Persze én se mertem addig húzni, pedig az a motor tökéletes állapotban volt.
    

inazuma400 16797 2018. november 21. 23:14   Válasz erre: 16791
Nagyin közel van ahhoz a polohoz, v az is téli álmot alszik?! :)
    

inazuma400 16796 2018. november 21. 23:13   Válasz erre: 16790
Nekem szerelőm azt mondta 12ezrenkent csere, de csoportokban regéltek olyanokról is h xxbe 50ezret elment egy gyertya, de szerintem jobb az ha ki van cserélve az előírt időközönként.
    

inazuma400 16795 2018. november 21. 23:11   Válasz erre: 16789
Nem rossz. :) nagyon durván olcsó, a hangjára kíváncsi lennék! :)
    

inazuma400 16794 2018. november 21. 23:07   Válasz erre: 16788
Nem azt kellett volna, hanem egy vidit, de ezek szerint zárt csoport, de majd megprobalom megkeresni a vidit külön.
    

cblaci 16793 2018. november 21. 20:17   Válasz erre: 16790
Azt meg csak halkan említem, hogy a manuál 12 ezres gyertyacseréket említ.
    

kokrno 16792 2018. november 21. 19:06  
Ja, és innen költözött.
    

kokrno 16791 2018. november 21. 19:05  
Ja, a kép a téli szállásról lemaradt. A képen egy Inát rejtettem el, hehe
    

kokrno 16790 2018. november 21. 19:00   Válasz erre: 16786
Nem ismerem még a motorokat ilyen téren. Akkor ez az intervallum is jóval kisebb az autókhoz képest a hegyezettebb technika miatt.
Autóknál több, mint a duplája a különbség. Míg egy normál tyertyánál 40E körül van a csereperiódus, addig a gyárilag iridiumos Ignisnél, Swiftnél, Splashnél, SX4-nél 100-105E km.De el is mennek vele annyit. Voltak olyanok Suzukis fórumokon, akik jóval 110 körül, vagy többnél írták, hogy lehet, hogy időszerű lenne gyertyacsere?
De, ha a gyár emezt írja elő, akkor mad azt követem.
    

cblaci 16789 2018. november 21. 17:28  
https://www.youtube.com/watch?v=1Awq6ne4gPw
    

cblaci 16788 2018. november 21. 17:16   Válasz erre: 16785
Itt most most mit kell nézni Ricsi? A túracsoport csatlakozási feltételeit?
Mert az elolvastam de nem érzek olthatatlan vágyat a csatlakozáshoz...
    

cblaci 16787 2018. november 21. 17:12   Válasz erre: 16774
Ööö... kíváncsi lennék ha a Kawán mindhárom cső ki lenne cserélve az ETZ 250 gyári csöveire, szerintem még jobb lenne :-)
A Suzukis videónak rosszabb a hangminősége, de még így is szebben szól mint a Kawa, mélyebb a hangja.
    

cblaci 16786 2018. november 21. 17:09   Válasz erre: 16784
A Suzukinál soha nem gondolkodtam iridium gyertyán, a Hornetnél is csak azért, mert a 900-ra felhízlalt blokkban nem egyszerű a gyertya csere, főleg a 3. hengernél, amihez olyan közel van a váz, hogy csak tükörrel tudtam megvizsgálni a gyertyanyílás tisztaságát, mielőtt hozzáfogtam kiszedni a gyertyát, ja és ahhoz is célszerszámot kellett csinálnom. Persze ha leszedem a vízcsövet meg kábelköteget bontok stb... akkor jobban hozzáférhető, csak az 3x több idő. Szóval ezt a szerelést akartam megritkítani az iridium gyertyával, ami kétszer annyit bír mint a standard. Végül azért nem vettem iridiumosat mert többfelől lebeszéltek, és olvastam olyat is akinek a gyárilag nem iridiumos gyertyával szerelt motorján működési zavarokat okozott, de ebbe most nem mennék bele.
Az Inazumában nem nagy kaland a gyertyacsere, ezért szerintem oda felesleges az iridium, egyébként 15, de szerintem 20ezret is kibír a sima, a dupla futású iridium meg árban is dupla, tehát ugyanott vagy vele, arról nem is beszélve, hogy egy lég-olajos technikánál 15-20ezrenkét amúgy sem árt gyertyaképet nézni. A gyári gyertya ajánlás NGK CR9EK (kétpólusú), de ha mégis iridiumosat szeretnél akkor az NGK CR9EIX is elérhető, vagy ezeknek a Denso szinonímája.
    

inazuma400 16785 2018. november 21. 12:44  
Nemtudom ezt látjátok e, de elég durva! :D

https://www.facebook.com/groups/1626559354252830/permalink/2176509275924499/
    

kokrno 16784 2018. november 21. 08:54   Válasz erre: 16773
Ha tapasztalat szerint van némi pozitív különbség, akkor továbbra is megadom neki ezt az előnyt. Én nem tudom, mert csak ezt tankoltam, meg még nem ismerem úgy a gépet, mint ti.
Mint amikor régen a Skodába iridiumhegyű gyertyák lettek rakva hagyományos helyett. Picit simult az alapjárat, javult a gázreakció. Annál már észrevettem. Tényleg , még ezt sem néztem, milyen gyeyákat kér? Mert pl. azautóknál a 2000 években a Suzuki csak iridiumhegyű gyetyát használt.Mocinál is elkezdte ezt?
    

inazuma400 16783 2018. november 21. 00:25   Válasz erre: 16777
Nekem tetszik a 4T is :D kajak szeretem ahogy a kiegyenlítő tengely vinnyog benne, a régi vfreknek is tetszik a sírós hangú fogaskerekes vezérlése.
Ha 2T akkor ez a hang az über! :D

https://youtu.be/EmnsXTMLzCE
    

inazuma400 16782 2018. november 21. 00:18   Válasz erre: 16774
A levegős gondoltam h a Mach Kawasaki lesz, asszem a csúcsmotorok Kawasakis részében láttam, de ez nem biztos, és az asszem a Mach3 volt, azt mondták nem volt jó konstrukció mert nem tudták összehozni a 3 hengert, v vmi ilyesmi remélik, ki hitte volna h napjaink legnagyobb slágere lesz a 3 henger?! :) bár azt tudom h a Triumphnak az hozta meg a sikert, próbálkoztak a sor4 gyel is de nem ment nekik a dolog.
Ám a linkelt videóban szereplők gépek biztos egy vagyon érnek, azt viszont nem is tudtam h a Suzukinak van ilyenje.
    

inazuma400 16781 2018. november 21. 00:10   Válasz erre: 16773
Foh! Te oroszorszagban is jártál vele? Nem is tudtam! Nem volt hideg?
    

inazuma400 16780 2018. november 21. 00:06   Válasz erre: 16771
De a motorokra visszatérve, szerintem manapság nem is olyan szűk ez a szegmens, tombol a retro láz, minden gyártónak van mivel harcba szállni a vásárlókért. Úgyhogy szerintem lenne keletje. De ezt sajnos nem fogjuk megtudni... :(
    

inazuma400 16779 2018. november 20. 23:58   Válasz erre: 16771
Nem, pont ezaz h 17esre, és 190/55ös méretig

https://hegylakok.hu/2018/11/vegre-nagymotorokra-is-kaphato-valodi-teligumi/
    

inazuma400 16778 2018. november 20. 23:27   Válasz erre: 16770
Nem akarom belinkelni, mert nemtudom már h melyik videó volt, de a YouTubeon, a vezess tv csatornáján beszél erről Gajdán Miklós, több videóban is, aki jobban bele akarják magát ásni, nézze meg őket. Ott elmondja h mi a különbség a 95 és 100 között (nagy vonalakban, az adalék) , h mikor érdemes 100ast tankolni (bizony sűrítési arány felett, amit asszem egyébként tudnak is a motorjaink, de erre már nem mernék megesküdni)
    

inazuma400 16777 2018. november 20. 23:19   Válasz erre: 16776
Hát akkor *
    

inazuma400 16776 2018. november 20. 23:18   Válasz erre: 16767
Hát amikor így lehet benne vmi, de azt h kinti benzinnel kevesebbet eszik a kocsi / motor, már mástól is hallottam. :)
    

Kovacspeter 16775 2018. november 20. 21:30   Válasz erre: 16774
Mármint kétté.
    

Kovacspeter 16774 2018. november 20. 21:29   Válasz erre: 16634
Ezt hallgasd Laci, levegős és vizes 3 henger, az én kedvenceim: https://www.youtube.com/watch?v=UCeY9wbQhyY

https://www.youtube.com/watch?v=XGkJe0K4sQk
    

Kovacspeter 16773 2018. november 20. 21:15   Válasz erre: 16765
"de akkor megkapja a neki kellő oktánszámot is."
Ez nem így van, majd olvasd el a Magyar Motorkerékpárszerelő Szakiskola benzintesztjét. Minden bevizsgált benzinnek megvolt a 95-ös oktánszáma, még a kisebb kutak naftáinak is. Sőt, túlteljesítették az oktánszámot. Az Inazuma oktánszámigénye a gyári előírás szerint 91.
Bár én úgy tapasztaltam hogy a 100-assal hangyányit szebben jár, (nyilván az adalákolás miatt) de egy dekával nem fogyasztott kevesebbet mint a sima 95-el. Amikor Oroszországban motoroztunk, pár helyen előfordult hogy nem volt 95-ös kútoszlop, csak 91-es. Ilyenkor többen a náluk lévő kaniszterből töltöttek utána, én meg tettem bele szépen a 91-est. De amikor még jobban koptattam az Alpok útjait ott is 91-est kapott, az osztrákok valami 10 éve szüntették csak meg.
    

Kovacspeter 16772 2018. november 20. 21:04   Válasz erre: 16740
Hát, nagyon kb... a valóság ettől bonyolultabb volt.
Mindenesetre volt egy nagy kihagyott lehetőség: A Yamaha. Csak hát a politikai vezetésnél pár dolog kiverte a biztosítékot.
    

Kovacspeter 16771 2018. november 20. 20:57   Válasz erre: 16734
De nem lépték meg. Ha a japók között elsőként meglépik, (még a cb1100 előtt) akkor lett volna némi esély. Ez a retro dolog egy szűk körű szegmens, veszteséget meg egyik gyár sem szeret termelni.
Téli gumi: Köszi ha belinkeled, bár nagyon hidegben már nem megyek. De szerintem csak 19-es meg 21-es méretben lesz téli gummesz.
    

cblaci 16770 2018. november 20. 19:27   Válasz erre: 16764
Ez a benzin kérdés is olyan egy kicsit mint a választás, mindig elmegyek leteszem a voksom, de vajon elég információ jut el hozzám ahhoz, hogy felelősen döntsek?! Szerintem nem, mint ahogy a benzint se lehet a szagáról felismerni, vagy urbán legendák alapján véleményezni, főleg ha mindenre találnak magyarázatot. Az osztrák nafta "erejét" a magasabban fekvő nyugati sztrádával is magyarázzák, kifelé több az emelkedő, ami hazafelé lejtmenetben mutatkozik, ráadásul az uralkodó szélirány is nyugati, még szép hogy takarékosabban szalad az autó hazafelé a kint tankolt üzemanyaggal, ráadásul kint nem csak a kerítés van kolbászból hanem az utak is "energiatakarékosak". Ettől persze még lehet szar az itthoni benya, de azt meg olyan tisztességtelennek érezném, ha viszont mégis igaz lenne, akkor inkább csesszenek át az olcsóbbikkal mint a drágábbikkal, mert ha már átbaszás, akkor mi a biztosíték arra, hogy azért a literenkénti 30-40Ft-os plusszért prémium minőséget kapok?
Ez csak olyan hangos gondolkodás volt, a lényeg, hogy én 95-öst tankolok mindegyik járművembe, kivéve a tél beköszönte előtt a motorba, de tavasszal már az is 95-ös benzint kap az első tankolás alkalmával.
Egyébként a 100-as benzinnel történő téli tárolást is megcáfolta az egyik hondás barátom, de azt se tudnám két mondattal leírni, egy újabb esszéhez most fáradt vagyok.
    

kokrno 16769 2018. november 20. 19:10  
Most le is takartam a téli alvóhelyén a motort, mert faterom csak rárakta. Most rohanásban voltunk, de majd szabi alatt kiveszem megnézni az akkut, hogy mikori is. Szerintem az lesz, mint előző télen, néha kigurítom beindítani, melegedni.
    

kokrno 16768 2018. november 20. 19:06   Válasz erre: 16767
Valahol pont azt írták, hogy nálunk a tovább használt, a kocsik által jobban kisimított aszfaltnak kisebb az ellenállása, mint nyugaton a hamarabb újraaszfaltozott , és így jobb tapadásúaknak.
    

Jam Clerk 16767 2018. november 20. 13:07   Válasz erre: 16765
Apróság, de az ilyen hozzászólásoknál mindig eszembe jut a tavalyi megfigyelésem. Kocsival mentünk Ausztriába nyaralni, autópályán kifelé, meg ott is inkább elkerülve a városokat. Induláskor tankoltunk itthon, 95-ös simát. A fogyasztásmérő a határig 5.3-on állt. A határ utáni 1-200 km után lement 5.1-re, majd az alá is, maradt a 4-gyel kezdődő tartományban (4.7-4.8). Hazafelé jövet ismét tankoltunk egy abszolút noname kútnál (egész nyaralás alatt nem láttam azt a céget), szintén 95-öst. A határig klíma, főút meg autópálya, azon egyenletes 110 körüli tempó, a fogyasztásjelző szerint 4.8. Átléptük a határt, végigjöttünk az M1-esen, Tatabánya környékén már 5.1-5.2 volt az érték.
Szóval lehet valami abban a "külföldi benzin jobb" dologban, de ha nekem ugyanaz a benzin a határ két oldalán, azonos használattal különböző értékeket mutat, akkor ott talán szóba jöhet mondjuk a gördülési ellenállás is, mint fogyasztásnövelő tényező...
De ez csak az én véleményem, nem szentírás :)
    

inazuma400 16766 2018. november 20. 10:41   Válasz erre: 16765
Kocsiba sose tankoltam 100ast, mert abba enis sajnálom! :D de motorba se fogok rendszeresen azt tankolni mint idén, csak mondjuk ezer kmterenkent v vmi ilyesmi... Viszont télen mindenképp azzal rakom el, bár idén nem érint...
    

kokrno 16765 2018. november 20. 08:37   Válasz erre: 16764
A kocsiba prémiumnak nevezett 95-öt tankolok. Ott már azért majd heti tankolásoknál nem 100-ozok.
Viszont folyamatosan azt írják több helyen is azok, akik nyugaton dolgoznak, hogy a kinti 95-el kevesebb a fogyijuk, jobban megy az autó.
Énnebből kiindulva veszem úgy, hogy a magyar 95 nem igazán teljes értéiű. A 100 lehet, higy sok, de akkor megkapja a neki kellő oitánszámot is. 95-el meg nem. A motor kis mennyiségénél hem feltűnő az árkülönbözet. A kocsinál már spúr vagyok. Abba már bő éve nem ment 100. Csak a V-Power 95.
    

inazuma400 16764 2018. november 20. 00:13   Válasz erre: 16763
Persze, lesz egy teljes értékű tankom, gyakorlatilag mintha új lenne, csak töredék áron. Hát idén 100assal mentem, de utána olvastam, és igazából arra jutottam h nincs érteleme, 100as benzin arra jó h télen azzal tedd el, esetleg időnként tankolj azt, de mindig felesleges, legalábbis én így értelmeztem, érdekel a többiek véleménye is erről, szóval írjatok! :)
    

kokrno 16763 2018. november 20. 00:02   Válasz erre: 16761
De utána már csak kiszolgálja a motort. Amúgy milyet szoktál bele tankolni? A 100 állítólag jobban eláll, így, ha nem alakul át, talán nem is bántja annyira.
Nem néztem meg, mi az előírás az Inára, én 100-t tankolok bele. Az én futásteljesítményemmel nem nagy különbség árban.
    

kokrno 16762 2018. november 19. 23:56   Válasz erre: 16754
Ez olyan érdekesség. A három papíron mind az első forgalombahelyezést 2003-nak írja. Ettő mégl, amikor a motor kora szóba kerül, én a 2001-et mondom.
De amúgy az állapota volt lényeg.
    

inazuma400 16761 2018. november 19. 23:53  
Nah de h enis elpanaszoljam a saját dolgaimat! :) beszéltem a tankos csavoval, olyan 60 papír lesz a tankom, 30 ezer a belseje, 3500 full homokszórás, aztán ki lesz javítva az összes hiba rajta, az alja az kuka, teljesen át van korrodálva.
    

inazuma400 16760 2018. november 19. 23:49   Válasz erre: 16757
Hát én ezzel nem értek egyet.... Gondos tulajra vall, az ha vkit ez elijeszt, az régen rossz, pláne ha 20on éves motorokról van szó, vagy akár 10+os... Azért azt senki ne vajra h egy ilyen korú motor / autó hibátlan... Szerintem csak a kezdőket ijeszti el...
    

inazuma400 16759 2018. november 19. 23:36   Válasz erre: 16753
:DDDD
    

inazuma400 16758 2018. november 19. 23:34   Válasz erre: 16751
Haveromnak amikor a Bandit vettem, magánszemélytől, utána el vittem a szerelőmhoz h nézze át, rögtön az első gyertyát amit kicsavart tiszta rozsda volt.... De csak az az egy. Úgy rémlik pedig h arról volt szó le van szervizelve a motor.... :D
    

jimy_L 16757 2018. november 19. 23:28   Válasz erre: 16756
Nekem csak olyan képem van, amit senki nem akar látni hirdetésben.
    

inazuma400 16756 2018. november 19. 23:21   Válasz erre: 16744
Nekem is megvannak a hirdetési fotók a motorokról! :) autókról azért nincs mert nem is volt! :) viszont ha ez számít egy halom hirdetés van elmentve kocsi motor amiket eddig akartam A-tól Z-ig minden :D
    

kokrno 16755 2018. november 19. 23:12   Válasz erre: 16753
Ugye, hogy a kék? De azután nem mertem, nem vagyok én rodeobohóc. Pedig kantár nélkül egészen szelídnek tűnt.
    

cblaci 16754 2018. november 19. 21:42   Válasz erre: 16752
Ez alapján én se tudok eligazodni, olyat hallottam már hogy bemutató darab volt és eltért a gyártási év az üzembe helyezés dátumától, ill. régebben volt rá precedens hogy "fiatalították" a járművet értéknövelés céljából, de ma már ezt se tudják meglépni. Ne foglalkozz vele, ha jó a motor akkor ez nem lényeges szerintem.
    

jimy_L 16753 2018. november 19. 21:38   Válasz erre: 16743
Eszt a kíket kellett volna meg venni! Milyen vad lehet, hogy leven kötve?
    

kokrno 16752 2018. november 19. 21:25   Válasz erre: 16750
Igen, Kecsón, a Rodeo Ride 34-ben, amikor rendeltem a foresmérő küblijét, az alvázszámból mondták, hogy K1 a motor, 2001. évi gyártású. Az eladó mondta, hogy második, vagy hanyadik tulajtól vette. Az első talán nő volt. De nem nagyon használta. Meg 25 kW-ra volt folytva. Valóban, le is fényképeztem a kinti doksikat, be volt jegyezve a 25kW, majd kivették a folytást, és kategóriát váltott a motor az eredetire vissza. Bevezetve a szőkítő, az engedélyszámai. Majd a kivétel is. Csak nem értem, hogy ez az eredeti papír? A keltezése 2003. De a változtatásoknak nincsen dátuma. Vagy az eredeti alapján később újat állítottak ki, de akkor minek az áthúzások, hogy ilyen kódú a motor, majd olyan, meg vissza.
    

kokrno 16751 2018. november 19. 21:06   Válasz erre: 16749
Már azért néztem be, hogy ideírom, mi van, csak én szedek itt Béres-cseppet?
Nem tudom,hány van ott. Elsőre normálisnak tűntek. Lebeszéltem, kihozták a motort, hogy meghallgathassam. Másodjára, amikor ketten mentünk, is kitolták. Ott veszítettek bizalmat, amikor Jancsi észrevette a laza szegecses tárcsát. Már mozdításkor megütötte a fülét. Kint megmozgatta, igen lötyögött. Mikor mondta, akkor a fickó radiálisan húzogatta, persze, hogy úgy nem mozgott. Uancsi mutatta oldalra, akkor ő is lötyögtette. Jött a bagatellizálás, hogy kopó alkatrész,az ilyesmit úgyis cserélni kell.
Meg volt a sztori, hogy mivel. nagyja motor külföldi, ezt, mint magyr rendszámosat vitték volna ki Mikulás-gurulásra, vagy ilyesmire. De nem indult. Elmindásuk szerint két gyertya gallyr ment. Azokat kicserélték, és utána jó volt.
No ez is gáz. Eleve, miért csak két gyertya rossz? A motorban nem stimmel valami, hogy csak két hengerben gázak? Valamint miért nem cserélték mind a négyet? Annyi motorral. kereskedésben, szervízzel nem fért bele mind cseréje? Úgyis beleépítette volna az árba, de nem jobb sales pozíció, hogy négy újat raktak be? Már nem emlékszem, hogy a kettőre is újat mondott, vagy csak cserét, ami két használhatót jelent.
Ez már cigánykodás, nem bizalomkeltő.
Jancsi folmqtosan mondogtt, hog be kellett volna nézni. másikkal hozzájuk, hogy nézzétek, olcsóbban klasszisokkal jobbat lehet venni. Persze, ez nagy rezsijű kereskedés, amaz magánnepper.
De ennyi korrektség sem fér bele?
    

cblaci 16750 2018. november 19. 20:48   Válasz erre: 16744
Így elnézve a lehetőségeket jól választottál, ráadásul a legutolsó kiadások egyike! Nem nagyon volt belőle 2003-as forgalomba helyezésű, 1998-2002-ig gyártották a 750-est.
    

cblaci 16749 2018. november 19. 20:16   Válasz erre: 16748
Köszönöm kedvességed, szívem csücske a Sevenfifty is :-)
Cserében elmesélem hogyan vettem meg végül a motort, persze ha az elejétől kezdeném sokkal hosszabb lenne a történet, a sok felesleges úttal, szédült eladókkal, meg az azzal járó idegeskedéssel... mire végre megtaláltam az igazit, de ezzel most nem untatnám a közösséget. Nem tudom hány kereskedés van a mai első bejegyzésedben említett településen, így azt se tudhatom, hogy az akivel én telefonon beszéltem az ugyanaz volt, mint ahol te motort néztél, de az biztos, hogy engem már a telefonbeszélgetés elriasztott attól, hogy megnézzem a kiszemelt motort. Lehet velem van a baj, de én úgy gondolom ha kinézek egy motort és úgy döntök, hogy megveszem, akkor azért foglalót hagyok ott, akár 2-300ezret, amiből ők bőven forgalomba helyezik, aztán ha érte megyek kifizetem a fennmaradó 7-800 ezret és elhozom. Ott ez úgy működött volna, hogy kifizetek kb. egy millcsit, aztán kb. két hét múlva mehetek érte, vagyis már az átadás előtt teljesen magukhoz kötöttek volna. Bennem meg volt egy kis félsz, olvastam már fura dolgokat, mert mi van ha esetleg mégse lehet forgalomba helyezni, netalán közben sérül a motor, vagy bármi adódik, akkor az további huzavona amíg visszacsináljuk az üzletet, a pénzem meg benne van, vagy esetleg választhatok másikat a készletből...?
790-re volt hirdetve a gép, 50ezer lett volna az üzembehelyezés ügyintézési költsége, de ez csak az ő fáradozásaikat fedezi, erre jön az összes többi költség ami ahhoz kell, hogy a nevemre kerüljön a motor, így számolt ki nekem kb. egy misit, amit én ott hagyok náluk aztán ők intézik a többit, ami 2 hét.
Lehet én vittem túlzásba az aggódást, de vettem már autót kereskedésben és soha nem kértek tőlem teljes összeget az átadás előtt, csak foglalót, aztán ha készen voltak a papírok még mindig maradt volna lehetőségem visszalépni, ha nem úgy találom az autót ahogy azt az átvizsgálásnál és a próbakörnél rendben találtam.
Végül magánembertől vettem meg a motort, igaz drágábban és jóval messzebbről, ami tovább növelte a költséget, viszont korrekt volt az eladó, az otthonában fogadott, próbakör, motorszemle megvolt, aztán megegyeztünk a vételárban, majd együttesen elindultunk a legközelebbi eredetvizsgálati helyre. Előzetesen a telefonbeszélgetéskor kikötöttem, hogy csak úgy hozom el a motort ha eredetvizsgát csinálunk, ebből volt is egy kis fennakadás mert időpontot kellett volna kérni, ezért csak a második helyen fogadtak soron kívül bennünket. Megvizsgálták a motort ami rendben volt, megírtuk az adásvételit, kifizettem a kölcsönösen megbeszélt vételárat és ezek után nyugodt szívvel indultam haza 400km távolságból. Nem bántam meg, most se csinálnám másképp.
    

kokrno 16748 2018. november 19. 19:40  
Ja, és hogy tartva legyen az off szokás is,itt CBLacinak kedvezve. Bár képet nem csináltam, de egy ilyesmi bordó, szalonállapotú Honda CB 750 Sevenfifty volt még nála.
    

kokrno 16747 2018. november 19. 19:17   Válasz erre: 16743
Ja, a kék az enyémnél volt 100E-el olcsóbb, nem a paksinál. Ennek is csak ezüst a lámpatök, nem krómos, mint itt valaki írta, csak még nem ugranak be a nevek.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők