10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

kokrno 16746 2018. november 19. 19:13  
Az eladó az első alkalommal kérdezte, nem x városból ( elfelejtettem, melyik dunántúlit mondta ) jöttem. Nem. Mert telefonált egy srác onnan, hogy megnézné, csak még nem jutott el hozzá.
Amikor már a papírokat intéztük, már meghozta a következőt. Mondta, hogy újra kereste az a srác, aki le volt törve, hogy közben elkelt a motor. de , hogy mondta, lesz másik, arra már bejelentkezett, hogy nem akar még egyről lecsúszni, és állítólag aznap délután majd jön. Az is szép volt, nem annyira, mint az enyém, de, ha csak azt látom, annak is örültem volna. Persze, ez kevéssel olcsóbb is volt.
    

kokrno 16744 2018. november 19. 19:07  
No és a befutó, amilyennek először láttam. Megvannak a mentések a hirdetésről, a hirdetés fotóiról. Vannak autóim, amikről ugyanígy megvannak, pl. a Merciről.
    

kokrno 16743 2018. november 19. 19:03  
Ez volt a százassal olcsóbb kék. Ennek már kicsit nehezebben járt a kuplungja. zörgősebb a motorja, persze magasabb futással, az óra szerint. Karcos volt a fényezése. Kirepedve az ülés eleje. Ehhez hozzá lehetett volna nyúlni kicsit egyénre szabni.
    

kokrno 16742 2018. november 19. 18:59  
Megmutatom, mit néztem meg a vásárláskor. Ez volt a paksi motor. A kereskedő példálózott, hogy a srác egy V-Maxba számoltatta be náluk, és azt is hogy kipofozta. ezt is így csinálta meg. Mint írtam, ez azt jelentette, hogy kicsicsázta, hogy az egyszeri motoros ráharapjon, De a technikához nem nyúlt, hogy kijavítsa a hibás dolgokat. Szóval az elhanyagolt motor kapott némi sminket.
    

inazuma400 16741 2018. november 19. 00:40   Válasz erre: 16740
Olvastam vmi olyat is h egy mz mérnök kiszokot Japánba, és ők utána jöttek fel, mert h előtte állítólag az mzk vitték a prímet a versenyeken.
    

kokrno 16740 2018. november 19. 00:20   Válasz erre: 16736
A Pannonia régóta nagy viták tárgya. Valahol középen lehet az igazság. Egyrészt az igazi gazdinak sohasem volt szíve-csücske a motor, de amíg hozta a számokat, megtűrték. Még hagyták is játszani a mérnököket, igazit fejleszthettek. Csak nem volt olyan piac gazdaságilag. Az orosz piac rengeteg elavult régit vett fel, sokáig fentartották a gyárat. Később már nem tudtak olyan olcsón adni. Az újak nem kellettek nekik. Közben a források egy része arra ment el. Közben a japánok olyan pályán voltak, amitől már rég lemaradtunk, a nyugatnak nem tudtunk versenyképes motort csinálni. A japók miatt nyugati márkák is bedőltek.
Így egyik helyen sem voltak már meg az alapok a számokhoz. Így azután a gazdi már nem akarta fenntartani . Ha véletlenül motormániás lett volna a nagy veztés, lehet, dotálták volnaa még.De lehet, hogy csak 10 évvel később szűnik meg. Persze nem mindenki volt ott közgazdász, csak a. politikai döntést értették,hogy elkaszáltak.
Pont nemrég írtuk őket, a hozzánk képest igazi ipari múltú nemzetek, cseh, német szoci motorok is csak zombivá lettek. Az MZ már.por, a Jawa még vergődik.
    

inazuma400 16739 2018. november 19. 00:18   Válasz erre: 16737
Így van, új konstrukciót átdolgozására gondoltam. De lentebb már kifejtettem.
    

inazuma400 16738 2018. november 19. 00:16   Válasz erre: 16736
Hat igen, az nagy királyság lenne ha még gyártanánk motort!
    

kokrno 16737 2018. november 19. 00:01   Válasz erre: 16731
Lehet, hogy nem konkrétan a lég-olajos blokkra gondolt, hanem , hogy ugyanúgy valamelyik meglévő blokkot adaptálják, mint anno. Pláne, hogy azt sem mondtam volna meg, hogy a GSX F testvére. Azonos alapokon elég más stílust ki tudtak hozni.
    

Kovacspeter 16736 2018. november 19. 00:00   Válasz erre: 16631
Voltak érdekességek, de az autógyártás hamvában holt történet volt sajnos.
Én a magyar busz és motorkerékpárgyártás kivégzését fájlalom. Az előbbi felelőseit a közelmúltban kell keresni, a motor fronton a 90 előtti bagázs a bűnös. Nyugdíjas korú gépjárműmérnök barátom sokmindent mesélt a Pannonia gyár utolsó éveiről. Frissen végzett győri mérnökként első munkahelye a Motorkerékpárgyár volt.
    

inazuma400 16734 2018. november 18. 23:55   Válasz erre: 16731
Azért írtam h blokk az van, kiemelték volna a gsx 1000 ből, úgyis a big bikeok a trend... Akár fejleszthettek volna neki vázat is, igazából a Suzukinal nincs olyan amit egy lapon lehetne említeni az általad felsorolt gépekkel, és vihetnék a retro vonalat tovább ők is... De lehet vázat sem kéne fejleszteni, fogni a gsxst ledontani váz + blokk, az első futómű maradhat is, esetleg a hátsó is, a kawa is központi oldotta meg a használhatóság jegyében..... Kapott volna egy másik segédvázat, és már lehet is pakolni rá a retro elemeket, ez a katana se lett nagy durranás... Mondjuk nekem az előd modell sem tetszett....

Egy kicsit más téma, örülök h megjelentél, mert láttam egy cikket, bár nem vagyok tisztában a motorhasználati szokásaiddal, de tudom h vállalkozó szellemű vagy (lsd. Bütykösgumi :D) szóval arra gondoltam lehet Téged érdekelhet a motorra való téli gumi. Ha igen, megkeresem és belinkelem a cikket.
    

kantorbalu 16733 2018. november 18. 23:42   Válasz erre: 16698
Sima Béláékat kellene megkérdezni a 14. kerületben (Budapest),(Sima Team).
    

kantorbalu 16732 2018. november 18. 23:35   Válasz erre: 16687
Ahhh...
Azok a díjnyertes leömlők!!!! ;-)))
    

Kovacspeter 16731 2018. november 18. 23:28   Válasz erre: 16727
"nem értem a Suzukit, miért nem vette elő újra az Inát... Átrajzoltak volna egykét vonalat itt ott, jobb futómű, blokk van... Sokat nem kellett volna agyalni rajta szerintem..."
Bárcsak ilyen egyszerű lenne... csak közben pl. a japók: a Honda meglépte a Cb 1100-at, a Kawasaki kihozta a Z900-at, feltelítődött a pálya. Viszont folyamatosan volt retromotorja a Ducatinak, Moto-Guzzinak, Triumphnak, Bmw-nek, Harley-Davidsonnak, amiket folyamatosan fejlesztgettek.
Aztán adott egy karburátoros blokk amit így vagy úgy 1985-2007-ig gyártottak, ez már önmagában rekord, csak hát azóta egy-két emissziós limit bejött a képbe.
    

jimy_L 16730 2018. november 18. 22:58   Válasz erre: 16729
ok
    

inazuma400 16729 2018. november 18. 22:02   Válasz erre: 16728
Arról is tegyél fel képet légyszi, nem akarom más elöl elhalaszni, de ha másnak nem fog kelleni, akkor nekem jól jönne :)
    

jimy_L 16728 2018. november 18. 21:50   Válasz erre: 16723
Eszt az egyik barátom követte el.
Ez egy 14-es gsx-é, színterezett vas.
Nekem van inára való, fekete, csúszott, de ingyen elvihető.
    

inazuma400 16727 2018. november 18. 21:45   Válasz erre: 16722
Nemtudom, ezek szerint akkor nagyobbakat is...
Hát talán az sv650x akarta hozni a retro vonalat, nem sok sikerrel.... Komolyan nem értem a Suzukit, miért nem vette elő újra az Inát... Átrajzoltak volna egykét vonalat itt ott, jobb futómű, blokk van... Sokat nem kellett volna agyalni rajta szerintem....
    

inazuma400 16726 2018. november 18. 21:40   Válasz erre: 16719
Ugyan az a 2, mivel a blokk megegyezik.
    

inazuma400 16725 2018. november 18. 21:38   Válasz erre: 16718
Jajaja, hát ilyenek ezek a japány népek! Mindent komolyan vesznek! :D
    

inazuma400 16724 2018. november 18. 21:36   Válasz erre: 16717
Jaaaa, igen, de azt is tisztáztad. :)
Hát én a leömlőket is nagyjából ezen az elven csináltam, dörzsi, utána meg hosszú rongy csíkok, egyszer át hurkol, aztán rángat ide oda, azért votl gatya a végére az ujjaimnak :D
    

kokrno 16723 2018. november 18. 21:35   Válasz erre: 16721
Egy bibi van azon kívül, hogy csak elméletben ismerem a feltöltő hegesztést. Én fémszínben, krómosan tudnám elképzelni. Ahhoz nagy művészet kell, hogy ép csőformára csiszolja valaki.
    

kokrno 16722 2018. november 18. 21:31   Válasz erre: 16716
Nem tudom, otthon csak a 400-at árulták, vagy a nagyobbakat is? Mert azért árulnak ott 1200 gépeketis,,csak a nagy többség a kedvezményes adózásúkat veszi. De igzai retrot most csak a kicsikben találtam. De ez is ST, mint amit a minap linkeltem, csk 250.

http://www1.suzuki.co.jp/motor/product/st250xk9/top

De itt a választék. Még van egy 250, olyan scramblerszerűség. De a cruisereken kívül nem látok retrot.

http://www1.suzuki.co.jp/motor/lineup
    

cblaci 16721 2018. november 18. 21:25   Válasz erre: 16719
Ezen látszik hogy csúszott, lepke koronggal le kell csiszolni fémig, az leviszi a nagyobb karcokat is és a cső ívét is vissza lehet vele állítani, vagy ha durvább a sérülés akkor ívvel feltölteni majd újra csiszolni, majd a felületet tovább finomítani gittel és lefesteni, ez még simán menthető. Az enyém 1,2-es Banditon volt, lehet annál van eltérés a 600-ashoz képest.
    

kokrno 16720 2018. november 18. 21:21   Válasz erre: 16717
No, ilyesmire gondoltam én is.
    

kokrno 16719 2018. november 18. 21:16   Válasz erre: 16710
Pl. amit linkeltem, azt inára és banditra is írják. De akkor mégsem jó mindkettőre?
Láttam hsználtat Inára, de az csúszott, és demulálódott a cső. Sajna abból szépet nehezen lehetne csinálni. Így is 10E.

http://batszimotor.hu/conts/aruk/44/mirelitmirelitmirelitmirelitmireitmirelitmirelit_(18).jpg
    

cblaci 16718 2018. november 18. 21:07   Válasz erre: 16716
Ezek kirekesztő Inások, nálunk vegyesebb volt a bazár :-)
    

cblaci 16717 2018. november 18. 21:05   Válasz erre: 16715
A Hahu-s elszólás ami félreérthető volt.
A rugót nem nagy kaland átkezelni, vágni kell egy jó fél méter hosszú és kb. 3cm széles ruha csíkot, ezt áthurkolni a rugón. A pasztát a ruhára kell kenni mielőtt áthurkolod a rugón, aztán a ruha két szárát fel-le húzogatva haladni a spirálon. Ahol besűrűsödnek a rugómenetek, ott oldalirányban pasztával bekent fogkefével ki lehet tisztítani a menetek közét belül is. Majd eztán megismételni a folyamatot tiszta ruha csíkkal és tiszta fogkefével a nehezen hozzáférhető részt.
    

inazuma400 16716 2018. november 18. 21:05  
Egy kis "hazai" :)
    

inazuma400 16715 2018. november 18. 20:51   Válasz erre: 16712
Aha igen! :) miért mi votl az első? :D én a felnin akkor gondolkodtam el amikor láttam a z900rs-en, h ez az enyémen is jól nézne ki, de nemhiszem h meglépem, majd meglátom! :)
    

inazuma400 16714 2018. november 18. 20:46   Válasz erre: 16711
Akkor nem hiszem h lesz kedvem a rúgóstagokat is helyre pofozni, nem vészes, de azért vannak rajta nekem is pöttyök.
Köszönöm! :)
    

inazuma400 16713 2018. november 18. 20:42   Válasz erre: 16709
Köszi! :) hát az volt, de tényleg csak egyszer kell megcsinálni, utána sokkal könnyebb karbantartani. Nézegettem akkor amikor a tankot szedtem le, nem vészes... Legalább évente meg kell csinálni v esetleg ahogy kéri, attól függ mennyire lesz dzsuvás.
    

cblaci 16712 2018. november 18. 20:38   Válasz erre: 16711
Ja hogy Te a rugóra értetted, én meg a felnire... ez már a második bakim mára, azt hiszem ideje lepihenni :-)
    

cblaci 16711 2018. november 18. 20:33   Válasz erre: 16703
Annyi különbséggel, hogy a festéket le kell szedni, 280-a vízpapír, majd 500-as, 800-as és végül 1500-al átmenni rajta. Mindezt ujjbeggyel és nagyon pontosan, hogy az ívről még véletlenül se pattanjon le a kezed. Aztán jön a krómpaszta, az is több sorral.
Tényleg szépek lettek a leömlők, egyszer ha jól megcsinálod utána már az ismétlő polír nem olyan sok meló.
    

cblaci 16710 2018. november 18. 20:27   Válasz erre: 16698
Nagyon drágák ezek a kiegészítők, én használtan vettem egy Banditról 5e Ft volt, annyit kellett csinálnom, hogy az alsó rögzítési pontot levágtam, majd 180° ban elfordítva visszahegesztettem. Többet ér mint a bukógomba.
    

kokrno 16709 2018. november 18. 20:24   Válasz erre: 16707
Szép munka, tényleg nagy meló lehetett.
    

inazuma400 16708 2018. november 18. 20:16   Válasz erre: 16702
Persze ebben az esetben nem árt azért pontosan fogalmazni, szóval a mosogató Szivacs dörzsiére kell gondolni! :) pedig attól is féltem de tényleg nem báncsa! :)
    

inazuma400 16707 2018. november 18. 20:06   Válasz erre: 16706
Maradt egy két pötty ott középen de azzal már nem volt kedvem szórakozni. Én ígyis nagyon örültem neki h ezt ki tudtam belőle hozni! :)
    

inazuma400 16706 2018. november 18. 20:04   Válasz erre: 16702
Enis attól féltem, de nem, először nem is merem, de mivel a szép szó nem használt neki, ezért bekeményítettem! :)
    

inazuma400 16705 2018. november 18. 20:02  

    

inazuma400 16704 2018. november 18. 20:00  
Vmiért megint nem tudok csak egyesével képet küldeni....
    

inazuma400 16703 2018. november 18. 19:58   Válasz erre: 16700
Gondolom a technika ugyan az mint a leömlőnél csak sokkal pepecselősebb. :)
Itt van pár előtte meg utána kép
    

kokrno 16702 2018. november 18. 19:52   Válasz erre: 16695
A dörzsi nem karcolja fel?
    

inazuma400 16701 2018. november 18. 19:51   Válasz erre: 16698
Venni nem, de megcsinálni igen, erről Laci tud Neked mesélni! :)
    

kokrno 16700 2018. november 18. 19:50   Válasz erre: 16696
Köszi, nekem elég lesz,ha a csíkot felrakom. A rugó az érdekesebb.
    

inazuma400 16699 2018. november 18. 19:49   Válasz erre: 16697
Csak az baj én se voltam soha Suzukis, enis mindig hondat akartam. Bár tudjuk h ez változott, viszont a kicsi ina költségei nem indokolják h megváljak tőle, meg az a 400 papír se túl sok, amit kapnék érte valós piaci értéken... Ha csak a nappaliba fog állni akkor sem adom el! :)
    

kokrno 16698 2018. november 18. 19:48  
https://citybike.hu/spd/TN392/Bukocso-Suzuki-GSF-600-Bandit-S-96-99-Suzuki-GSF-6

Ennél vajon lehet olcsóbban ilyet venni? Annyira nem vészes a bukógomba, de ez utentikusabb lenne.
    

cblaci 16697 2018. november 18. 19:42   Válasz erre: 16692
Nem is szabad Ricsi, ha én olyan Suzukis lettem volna, mint amilyen Hondás vagyok, akkor én se adtam volna el soha.
    

cblaci 16696 2018. november 18. 19:40   Válasz erre: 16689
Ez mind könnyen javítható, én a rugót is átpasztáztam krómtisztítóval, elsőre egy kicsit több meló, de aztán már csak néhány perc a szintentartás. A felnipolírt megcsináltam a Hondán is, a gumiszerelések nyomát ezzel lehet a leginkább eltávolítani és tartósabb mint a felnicsík. Persze nem kis meló, én kétszer fogtam hozzá és szép kis vízhólyagokat is szereztem az ujjaimra, de nagyon tetszik a végeredmény, egészen feldobja a motort. Ha érdekel leírom a technikáját.
    

inazuma400 16695 2018. november 18. 19:37   Válasz erre: 16694
Nagy meló, elején énis féltem tőle, de az a helyzet h rá kell menni dörzsivel, én krómpasztával csináltam, amikor már lent van akkor meg jöhet a zsibi, ujjaimnak annyi volt a végére..... :D de megérte! Legalább 2 órát szoptam vele, de már nem emlékszem pontosan, csak h órákig tartott.
    

kokrno 16694 2018. november 18. 19:33   Válasz erre: 16693
Majd próbálkozok krómtisztítóval is. Ami polírpasztám van, azzal nem sok sikerült.
    

inazuma400 16693 2018. november 18. 19:22   Válasz erre: 16689
Tudom, ez nálam is így van, nemtom láttad e a leömlős képeimet, ensem hittem de tényleg csumára helyre lehet hozni. Plussz ugye ha vissza kapom a tankot, akkor megy fényezőhöz. Nekem ennyi elég, meg h műszakilag tipp topp legyen, néhány karc semmit nem von le a használati értékéből. Nem dísztárgyak...
    

inazuma400 16692 2018. november 18. 19:14   Válasz erre: 16688
Olyat azé mi nem teszünk! :D én el nem adom az tuti! :)
    

inazuma400 16691 2018. november 18. 19:12   Válasz erre: 16687
Én még láttam is hahun a hirdetesed. :)
    

kokrno 16690 2018. november 18. 19:07   Válasz erre: 16687
Jó a felniperem. Én fényvisszaverő csíkot vettem rá, csak nem tudom, hogy hová raktam.Meg a csillogó bordasor. A fémes csavrfejek.Szép gép.
    

kokrno 16689 2018. november 18. 19:01   Válasz erre: 16682
Képeken mindig szebb, mint a valóságban. Azon nem látni a karcokat a sárvédő elején. A tanksapka mellett, bár csiszolták, polírozták. Eleve, a polírfoltosságot lámpafényben. A hátsó rugók belső felének a kezdő vakrozsdááját. A csizma bokájától a karcokat a váznál. A blokk elején kívül a kavicsleverődéseket. A leömlőkön a rozsdapöttyök, meg lent valami foltok. Alulról a villahíd rozsdája. A lötyögő bal kormányvég. A gumija belül elvált. Vajon jó az új gyári? Vettem már gári forszámmérő krómos kupakot,, ami törött volt, azt 10-ért adták
    

cblaci 16688 2018. november 18. 19:01   Válasz erre: 16687
Bocsánat! Félreérthető volt, követendő példán nem azt értettem, hogy tegyétek fel ti is a használtautó.hu-ra :-) hanem a kitűnő állapotra való törekvésre gondoltam!
    

cblaci 16687 2018. november 18. 18:54   Válasz erre: 16685
Az utolsó fotók, amelyek a használtautó.hu-ra készültek. Csak azért mutatom meg, hogy legyen előttetek követendő példa :-)
Ez a motor felmászott a Nagy-Biharra is, nem volt vitrinben tartva, de megkapott mindent amit meg kellett kapnia ahhoz, hogy bármikor és bárhova el merjek vele indulni.
    

kokrno 16686 2018. november 18. 18:47  
A kép gyenge, de ez taláh a legjobbb szöge, ahonnan nézzü, hehehe
    

inazuma400 16685 2018. november 18. 18:34   Válasz erre: 16683
:)
    

jimy_L 16684 2018. november 18. 18:29   Válasz erre: 16652
Hali!
Eladtam, sok éve már. Budán egyszer láttam kb. 12 éve, azóta semmi.
Jó volt mert, ha levettem a tetőt, a lányokról hamar lehúzta a ment szél a bugyit.
    

cblaci 16683 2018. november 18. 18:20  
Nekem már csak emlékeim vannak róla, de azok olyanok, amelyek örökké velem maradnak.
    

inazuma400 16682 2018. november 18. 17:55   Válasz erre: 16679
Mzvel nagyon sokat mentem télen hidegben, volt h január elsején szakadó hóba másnaposan jöttem haza :D igaz jelemzően csak a szomszéd faluig mentem, de az sem esett jól, egyik szilveszterkor a tükörjégen el is estem, az votl a szerencsém h a motor eldőlt oldalra, elhajlott a lábtartó és azon csúszott végéig, semmk nem tört el rajta. egy nagy lejtő votl, jól fel voltam öltözve, hátizsák rajtam, tele sörrel :D úgy csúsztam a motor után. :D
Nagyon csilli villi ez a kecske! :)
    

inazuma400 16681 2018. november 18. 17:46   Válasz erre: 16676
Hát asszem jó naplementésem nekem sincs, de egy halom képem van a motorról, sok közte a jó meg a kedvenc! :) teszek egyet énis be, ha már így bele lendültetek.
    

inazuma400 16680 2018. november 18. 17:36   Válasz erre: 16674
Jó kép lett! Bár az a tank nekem báncsa a szememet. Az Ina gömbölyded tankja sokkal szebb. Te is azért tettél rá másikat mert kilyukadt? V már így vetted?
    

kokrno 16679 2018. november 18. 17:26  
Azért átért az Ina a téli helyre. Nem volt már komfortos az út. Most nem is találkoztam motorossal a 44-en. Csak egy egyszerűbb szélfogó aláöltöző szettem van, nem meleg. Melegítőre a nadrágja. Hosszú ujjú póló, pulóver, arra a felső. Arra még egy melegítőfelső, vékonyabb, amire még rá tudtam venni a bőrkabátot. Maszkom nincs, csak csősál, de a nyakam nem fázott, de rossz volt, hogy alig bírtam fordítani a fejem. A kesztyű alá még egy vékony kesztyű. Zokni maradt el duplán. Azé éreztem a maszk hiányát, meg kicsit hűvösös volt. A jobb kezem fázott kissé, meg a bokám töve. Nem készültem én 6/fok körüli motorozásra, dehát kibírtam ezt a fél órát.
    

Bulldog1100 16678 2018. november 18. 17:22   Válasz erre: 16674
Gyönyörű, klasszikus idomok. A kipufogó szerintem a gyári klasszikus szebb rajta, de ez biztosan szebben szól.
    

kokrno 16677 2018. november 18. 17:19   Válasz erre: 16666
Na igen, valami kell, hogy kárpótoljon az anyagi oldaláért. Mint Balu írta, azért törődik is velük, lakatolás, stb.
Nekem 390 volt az autó, 315-ért kelt el. Az öt év alatt kopó-fogyóval együtt elment rá egy jó milla, excelben vezettem. Pedig nem is jutottam minden hibájának a végére.
    

kokrno 16676 2018. november 18. 17:13   Válasz erre: 16674
Jól sikerült kompozíció. Ilyet nem sikerült még csinálni a motorról. Pedig már jópárat csináltam róla. A legszebb is csak az, amit a minap felraktam, amikor a kirakatüvegben ráverődnek a nap fényei.
    

kokrno 16675 2018. november 18. 17:11   Válasz erre: 16665
Kolléganő autójának nekimentek hátulról. A rendőr t mondta a vétkesnek, azért bünteti meg, mert ki kellett jönnie intézkedni.
Péhteken nem sajáttal mentünk párhuzamos közlekedésben. Az anyuka nem látott a holttérben, megpróbált átlökni minket a szembejövő sávba. Megálltunk, mindtam, ki kell hívnunk a cég szqbályzata miatt a rendőrt. Nem is ellenkezett. Jóöfélóra múlva rendőr kiért, megkérdezte, mi történt. Utána ötperces hegyibeszéd, hogy minek hívtuk ki. A cég kéri, hogy legyen nyoma. Ő erről nem adhat jegyzőkönyvet. A cég sem ebbe a kárba fog belerokkanni. Csak lefényképez, felveszi adatokat, tényállást. Ha a károkozó később viszakozik, ki lehet kérni az intézkedést a kapitányságról. No, erről volt szó, ez elég, akkor minek az ágálás. Szerencsére az anyukát nem büntette meg. Látszott rajta, elég volt a tudat, hogy figyelmetlenségből mibe keverte az egyéves kisfiát, rosszabbul is elsülhetett volna a dolog.
    

fenyooldrider 16674 2018. november 18. 16:54  
Ha már Inazuma fórum:-) maradhat? :-)
    

inazuma400 16673 2018. november 18. 14:54   Válasz erre: 16668
:D
    

inazuma400 16672 2018. november 18. 14:53   Válasz erre: 16667
Nemhiszem h ez a magyarázat rá... Legalábbis túlnyomó részben... Az a baj akik veszik ezt a kocsit azok ássák alá a márka hírnevét, lássuk be, azért a sztereotípiák nem a véletlen művei....
    

inazuma400 16671 2018. november 18. 14:50   Válasz erre: 16665
Ez így korrekt. Csak sajnos nem mindig mennek zökkenőmentesen a dolgok... Főleg ha az ember a tezsvírekkel adak össze... Szerencsére nekem még nem volt ilyen problémám, remek soha nem is lesz!
    

inazuma400 16670 2018. november 18. 14:46   Válasz erre: 16664
Szép paripa! :)
    

inazuma400 16669 2018. november 18. 14:45   Válasz erre: 16663
Hát az nekem sem az erősségem, na nem mintha a mechanikai rész az lenne... De az elektronikával mégúgyse....
    

cblaci 16668 2018. november 18. 14:42   Válasz erre: 16664
Nahát! Egy Inazuma az Inazuma fórumon, ilyen képből van mostanában a legkevesebb :-)
Szép állapotnak örvend úgy látom!
    

cblaci 16667 2018. november 18. 14:40   Válasz erre: 16658
Jó a tempomat, pályán szinte végig használtam, egy 3ezres benzines motornál sokat lehet vele takarékoskodni, tudom akinek futja majomra maradjon banánra is, de engem úgy neveltek, hogy nem szabad pocsékolni a földi javakat, így ezt a dolgot még egy BMW-ben se tudtam elfeledni.
Jut eszembe, csesztetik a BMW-s sofőröket az index miatt, ha hiszitek ha nem, nagyon rossz helyen van, nekem állandóan a tempomat akadt a kezembe és ez nem vicc, bár lehet csak ennél olyan zsúfolt, mert a kormányon is van sebességváltó kar. Ez az egy dolog volt csak ami nem tetszett benne.
    

cblaci 16666 2018. november 18. 14:35   Válasz erre: 16654
Ahhoz képest ezek a (te szavaiddal élve) "tragacsok" még elég sok pénzt érnek, fellapoztam a használtautó.hu-t, milla felett kezdődnek azok amelyek ránézésre jobb állapotúak. Szerelem kell ehhez is, ez már nem egy sima használati tárgy kategória.
    

cblaci 16665 2018. november 18. 14:32   Válasz erre: 16659
Legalább 4 éve történt munkaidőben, szemből jött egy kisteher, átlépte a felezővonalat, én meg csak annyira tudtam húzódni amennyit a kb. 1méteres padka engedett, aztán már az útmenti árok volt, örültem hogy csak a tükör bánta. Kiszálltam és elindultam gyalog visszafelé, enyhe kanyar volt, egy fickó felvett valamit az útról majd sietősen távozni akart, utána szaladtam de kiderült, hogy ő a harmadik résztvevője a történetnek. Újszerű autó volt, amiről a tükör darabjai leverték az első rendszámot. Elzárkózott mindentől, mert ő siet és nincs ideje, majd vesz egy benzinkútnál rendszám keretet, azzal mi ne foglalkozzunk. Közben előkerült a teherautós is, teljesen normális középkorú ember, mindent elismert és nagyon sajnálta ami történt. Jó, semmi gond előfordulhat velem is, írjuk a papírt aztán menjen mindenki a dolgára. Ekkor derült ki, hogy lejárt az érvényes biztosítása. Felhívtam a gépjárművest a cégnél aki a rendőri intézkedést javasolta, így tudom megvédeni magam az esetleges későbbi problémáktól. Egyrészt ez lett volna számomra a legmegnyugtatóbb lezárás, másrészt viszont ott volt egy kétségbeesett ember akinek ez nagyon sokba került volna, mert teherautóknál a büntetési tételek is magasak, itt meg még a biztosító is elverte volna rajta a port. Fizetni akart zsebből, de látszott rajta és a kisteherautóján is, hogy nem veti fel a pénz, nekem viszont anyagi felelősséget kell vállalni a céges teherautóban keletkezett kárért, teljesen tanácstalan voltam. Végül elmentünk együtt a legközelebbi Iveco szervizbe ahol megvette a tükröt, nem kevés pénz volt, de még így is nagyságrendekkel kevesebb mintha eljárás alá vonták volna. Hálából nekem is akart fizetni, de nem fogadtam el, valamilyen szinten hiszek a karmában, én is hibázhatok és talán majd rajtam is segít egyszer valaki.
    

kokrno 16664 2018. november 18. 13:42  
Melegszik a jószág, viszem tetelelni . fateromékhoz. Szívató nélkül el-elcsuklik a hangja, írtátok, túlhűtött, mad az úton meglátszik.
    

kokrno 16663 2018. november 18. 13:26   Válasz erre: 16662
Felénk pár éve már 50 körül volt ülésenként beépítve. A +/- megy a villamosságból, de egy ilyen Can-Bus-os autóba már hem merném megkockáztatni. Pedig az üléskárpitit már áthúztuk a Mercim eladott üléséről a srácéra. Ha nagyon akarnéám, meg tudnám csinálni, csak elektronikai oldalról nem tudom, hogyan kellene az Astrában
    

inazuma400 16662 2018. november 18. 12:26   Válasz erre: 16658
Nekem nincs hiány éreztem a tempomat felé, de mifelénk nem is indokolt, bár az elmúlt 2 évben azért pályáztam néhányszor, de a vezetési stílusom se kívánja a tempomatot, plussz tudom h faszság de nekem ez egy nagyon idegen dolog, nem bíznék benne, tudom h ha bele nyúlsz te irányítasz egyből de akkor is... Ülés fűtést énis hiányolom, meg a napfénytetőt, de kb minden van ami kell, amit leginkább hiányolok az az erő :D de vissza térve, idén enis fogok venni bele, azt az utólagos szivargyújtóst. A Te kocsidhoz mennyi a fűthető ülés? Haverom egy csomó dolgot tett bele utólag a 5.5os passatjaba, pl tempomatot és Ülésfűtést. De amúgy pont pár napja láttam hírdetest a facebukon h lehet venni 10ezerért (2 fűtőlap, ülő és háttámla +kábelköteg) csakhat ahhoz szét kell szedni az ülést, de bármibe beépíthető.
    

inazuma400 16661 2018. november 18. 12:12   Válasz erre: 16656
Enis azt hittem h a telo v a net, de a fórum a szar megint....
    

inazuma400 16660 2018. november 18. 12:09   Válasz erre: 16654
Jó ez a fehér bálna, de nekem igazán a megfizethetlen kategória tetszik a mercik közül :D sl300, sls, amg gt,
    

kokrno 16660 2018. november 18. 12:09   Válasz erre: 16647
Ne haragudj, hogy megkérdezem, de biztosan kell a 125? Egy erősebb 50, ami vinné a 70-80-at, városban nem lenne elég?Vagy már próbáltad, és kevés a dinamikája? Mert az 50 tényleg kis nyág, nincsen nyilvántatása, adásveli, bizti, és kész. őgymond származási papírt senki sem néz. Nem is nagyon foglalkozik a rendőr a robival
    

inazuma400 16659 2018. november 18. 12:06   Válasz erre: 16653
Pontosan, mivel nem 50es, olyan mintha nem is lenne biztosításod, az meg amelett h zsebbe nyúlós téma még jól meg is kúrnak...
Amúgy a témához kapcsolódóan, ha vkinek ne adj isten lenne vmi koccanása, és ő votl a hibás, a biztosító fel fogja ajánlani h fizesd ki a kárt saját zsebből, amennyiben ez kivitelezhető, válasszátok ezt, mert nagyon meg lehet szívni a biztosítás lefokozásával, jobb egyszer kiadni inkább azt az 50-60 ezret, v amennyit enged a zseb, mint aztán évekig szívni az emelt biztosítási díjjal...
Amúgy úgy tudom h a mabisz, v melyik társaság, kifizeti a vétkes helyett a kárt, ha nincs biztosítása, h a vétlen megkapja a pénzt, és utána behajta az okozón. Neked mi lett a sztroy vége Laci? Ha publikus.
    

kokrno 16658 2018. november 18. 12:05   Válasz erre: 16657
Vezettem tempomatos autókat, már nayon szerettem volna. A Poloba nem sikerült rakatni,, de az Opel végre olyan. Már csak az ülésfűtés hiányzik. Jó az utólagos párna is, de az mindig gyűrődik, igazgatni kell. A beépített az igazi. Csak utólag jó drága.
De van, amihez hozzá kellene szokni. Vezettem már head up displayes autókat, de mindig az órára néztem, nem a szélvédőre, pedig csak kis pillantás áthelyezés, de a megszokás nagy úr.
    

inazuma400 16657 2018. november 18. 11:59   Válasz erre: 16651
Hat igen, szép autó az e92, technikumi éveim alatt osztálytarsam teljesen meghülyített, így énis e30at akartam, mikor elkezdtem dolgozni szentül hittem h v az lesz v e46, végül 306 lett! :) most audim van, de nem kérdés mi lesz a következő! :) 100%ig egyetértek Veled abban h a jót könnyű megszokni, utána viszont nehezen adja alább az ember fia! :D
    

kokrno 16656 2018. november 18. 09:42  
Most. fórum abibis, vagy a telló? Előzőt megírtam,, küldés. Sokáig malmozás, ott is. hagytam. Ránéztem, ugyanúgy áll, mintha nem ment volna el. Új ablakban fórumra ránéz, ott van pedig. Ha megint nyimigatom, lehet, most is többször felrakom.
    

kokrno 16655 2018. november 18. 09:25   Válasz erre: 16654
Széeek. Ezekben biztosan több a hely, mint a190-ben. Az sem kicsi, de az ülőlapot teljesen le kellett. billenteni, hogy a kormánytól elférjen a combom. Aamúgy minden más téren jó volt. Saajna124-ben még nem ültem, abban pláne lehet térérzet.. Nagyon néztem egy 124 CE-t egyszer, de nem volt tetőablak, meg rohadtak az A-oszlopok, így hagytam. Nomeg egy 126-bannmennyi hely lehet.
Eladásra csinált kép
    

kantorbalu 16654 2018. november 18. 08:58   Válasz erre: 16633
Itt vannak a “tragacsok”
A kombi a reprezentatív járgány, a dízel a Kőműves szekér: Töfi a becsületes neve.
    

cblaci 16653 2018. november 18. 07:42   Válasz erre: 16647
Jól mondja Ricsi, nem érdemes 50-es papírokkal nagyobb gépet üzemeltetni, elég egy koccanás a forgalomban aztán fizethetsz, és örülj ha annyival megúszod, ráadásul a rendőrök se olyan hülyék már mint régen. Szinte ugyanaz mintha biztosítatlan lenne, nekem a céges teherautóról leverte egy másik teherautós a motoros fűthető tükröt, nem volt biztosítása, nem egyszerű történet. Régebben más volt, én is merészebb voltam, de ma már észnél kell lenni.
    

cblaci 16652 2018. november 18. 07:40   Válasz erre: 16642
Na tessék a 70-es évek egyik ritkasága, mi ki nem derül, mi lett a sorsa? Tudsz róla valamit?
    

cblaci 16651 2018. november 18. 07:34   Válasz erre: 16646
A művész emberek szeretik ezeket a legendákat, Peti Volvo-ja és a Saab-ja is megér egy misét, biztos tudna mesélni. Nekem ezekhez képest csak népautóim voltak. A végén a kényelem részét elharaptad, mert gondolom nehéz rá szavakat találni. Erről az jutott az eszembe amikor hazahoztam a nagyobbik fiam E92-es Coupéját a svájci határ mellől. Tudtam eddig is, hogy vannak autók és vannak jó autók, amelyeket egészen más dimenzió vezetni, ez azon a közel 1200km úton élesen előjött. 13 óra alatt értem haza, gyakorlatilag egy tankolás, egy pisi szünet és Hegyeshalomnál pályamatrica vétel volt csak a pihenő, egyik sem tartott 15 percnél tovább, itthon mégis úgy szálltam ki belőle mintha csak Pestről jöttem volna haza. Ilyenkor bennem is megmozdul valami, mert a jót megszokni nem nehéz, aztán meg vágyik rá az ember. Szóval ha eljön az a bizonyos kapuzárási pánik talán nekem is lesz egy olyan szekerem aminél nem azt fogom majd nézni, hogy mennyit fogyaszt és belefér-e a kétágú létra...
Lehet pont ez, ha addig még megtartja (kint él egyébként Ausztriában neki egyszerűbben megy az autócsere), megbeszéltük ha jóárasítja akkor majd átveszem tőle, vagy nem, de a kettő közül valamelyik biztos.
Ezek a képek a kis CB 125 tesztje során készültek Ausztria túlsó csücskében, csodálatos természeti környezetben.
    

jimy_L 16650 2018. november 18. 06:58   Válasz erre: 16643
Ezeeötszáz, mint az ezeröcsi.
    

inazuma400 16649 2018. november 18. 00:43   Válasz erre: 16647
Kimaradt: igen, az 50esnek se forgalmija se rendszama se semmije, ha veszel egy 50est akkor csak egy adásvételi kell, meg egy biztosítás és ennyi, de ez végülis Téged nem érint, mivel azt írtad 150ccmtol felfelé gondolkodsz.
Amúgy igen, az 50ccmes, legyen az bármi robogó stb, nincs papír meg semmi csak biztosítást kell rá kötni és ennyi.
    

inazuma400 16648 2018. november 18. 00:36   Válasz erre: 16647
Hááát... 400 as burgonyából sok van, úgy tudom jók is, de nem igazán vagyok otthon a robogó témában, mivel nem komálom őket... Viszont sokat olvasok, szóval a téma második feléhez érdemben hozzá tudok szólni, azt gondolom tudod h az 50esre is kell bizti, meg elemeletig magadnal kell tartani az adás vételit, mert a rendőr kérheti, mondjuk fatertól nem kérték, de város az más. Az h 50es ként használva azt jelenti h 125os de nincs egy deka papírja se, se rendszam, (így megkerülve az adózást, és az azonosítást, bűncselekmény és gyorshajtás és szabálytalankodasok esetén stb, ami egyébként büntetendő) szóval mintha csak vmi 50es lenne, régen ez nagyon ment, de mára már rá álltak a témára, szóval a helyedben nem erőlködnék ezzel... Vegyél olyat aminek rendben vannak a papírjai is nem lesz gond! :) a többiek meg majd ajánlanak vmi típust! :)
    

kantorbalu 16647 2018. november 17. 23:15  
Ti biztosan tudjátok a választ a következő témában:
Szaladgálásra, dugóba, városba szeretnék egy robeszt. Sajnálom az Inazuma-t a sorok között hajtogatni: kuplung-, fék gyilkos, melegszik, fogyaszt...
Minimum 150ccm-t. A típusokat böngészem. Rengeteg a papírok nélküli és a külföldi papíros járgány. Meg az olyan, ami 50-esként van használva, de mondjuk 125-ös. Mivel tényleg fingerlim sincs a témában, nem tudnátok felvilágosítani, mi-mit jelent? Egyáltalán mit jelent az, hogy 50-esként használva? Az 50-eseknek nincs forgalmija? Csak felülök, mint egy biciklire? És ha az történetesen 125-ös “50-es”, akkor csak azt füllentem a rend őrének, hogy 50-es pöcsköszörűn ülök, higgye már el! És mi az, hogy egy robesznak nincs papírja? Hát hova lett, sose volt...? És ha valaki ilyet vesz, akkor csak abban bízik, hogy sose állítja meg a fakabát és sosem lesz biztosítási ügye? A honosításnak utána tudok járni, de ezeket a betyáros témákat nem értem. Igazából sumák dologba nem akarok beszállni.
    

kantorbalu 16646 2018. november 17. 22:39   Válasz erre: 16633
Hát... akkor be kell valljam van egy 2.2-es kombi, automata gyönyörűségem is (‘94-es, benzines, szintén W124 E).
Amúgy a 2 literes az szívó dízel, mindössze 72 Le. Papa maci járgány, de városban 7,5-nél többet még nem sikerült fogyasztania légkondival sem. Biztosan elavult konstrukció, de nekem ennél jobb autó nem kell! A mai napig visszanézek rá, amikor leparkolom...
Már mindkettőt teljesen körbe lakatoltattam, nem volt egy olcsó dolog, de nincs kedvem más autóba ülni. Nem vagyok egy Merci sznob, sőt az újabb modellek sokszor egy fabatkát sem érnek. De a maga módján ezt a W124-et nagyon eltalálták. Nem tehetek róla, de én szépnek látom. A kényelem meg hát...!
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők