inazuma400 | 13684 | 2017. március 12. 10:42 | Válasz erre: 13670 |
Google, még iskolás éveimből, akkor találtam amikor motoros idézeteket kerestem! :D
|
inazuma400 | 13683 | 2017. március 12. 10:40 | Válasz erre: 13669 |
Később törli elvileg, volt h énis 2x küldtem, mert az elsőt se mutatta, utána lett kettő, de csak másnapra tűnt el.
|
Billigpeter | 13681 | 2017. március 11. 22:55 | Válasz erre: 13678 |
Óvatosan gondolkozzál, mert még visszamarad valami szövődmény :-)
|
Billigpeter | 13680 | 2017. március 11. 22:53 |
Szasz Fenyő! Ha megvan még neked, tedd már fel légy szíves, honnan szerezted a mostani kormányodat. Fizetek egy sört a talin :-) |
szegaimi | 13679 | 2017. március 11. 22:48 | Válasz erre: 13678 |
:) Végülis egy rövidebb kutyacsonttal....... |
hacse | 13678 | 2017. március 11. 22:36 | Válasz erre: 13674 |
Má' meg is van a következő projekt ; állítható magasságú futómű , vagy emelt hasmagasság elkészítése házilag a nagyobb szögben való dönthetőség biztosítása céljából! Én gondolkodás nélkül belevágnék. ... gondolkodással lehet , hogy nem ... :o)) |
cblaci | 13676 | 2017. március 11. 19:58 | Válasz erre: 13674 |
Viszont az tök vagány amikor megérkezel valahova és kirúgod az oldalsztendert az aszfaltszaggatta csizmáddal... Az emberek meg összesúgnak "Nézd a csávót a GTS-el mekkora kanyarvadász!" ;-) |
szegaimi | 13675 | 2017. március 11. 19:44 | Válasz erre: 13672 |
Nem volt bogár????!!! A vízparton sem???!!! Most elrontottad az örömömet! :((
|
szegaimi | 13674 | 2017. március 11. 19:42 | Válasz erre: 13671 |
A lábtartóval lehet túl lőttem a célon, de így tényleg nagyon kényelmes. Legfeljebb sűrűbben veszek csizmát! :))) Tudom, Te szóltál! |
fenyooldrider | 13673 | 2017. március 11. 19:35 | Válasz erre: 13672 |
fenyooldrider | 13672 | 2017. március 11. 19:29 | Válasz erre: 13668 |
Azért nem 'bogarasodtál" meg, mert nem volt bogár:-)) Mi is arra fele bóklásztunk, Sümegi vár,stb... Hát szél az volt, brutális...... Sümeg vára, itt tesztelek egy 180'-os fotót: ![]() |
cblaci | 13671 | 2017. március 11. 19:26 | Válasz erre: 13669 |
Hello Imi! Még a javítási és törlési funkció nem működik, később biztosan javítódik ez is. Gondolom ezek után már megtartod a motort, főleg hogy a lábtartó áthelyezés és a szélvédelem is megoldódott. |
szegaimi | 13669 | 2017. március 11. 18:43 |
Hmmm. Kicst dadogok már! Törölni miért nem tudom a felesleget? |
szegaimi | 13668 | 2017. március 11. 18:40 |
Helo Urak! A télen felkerült egy légterelő a pleximre, ma egy Himesháza, Balatonfüred, Himesháza viszonylatban leteszteltem. Jelentem qrva jó, egyetlen bogarat sem találtam a bukóm plexijén az út végén! Mondjuk olyan szél volt, hogy rá lehetett, nem kellett feküdni! Úgy mentem mint a salakmotorosok, jobb kanyarban is ballra döntöttem. |
szegaimi | 13667 | 2017. március 11. 18:40 |
Helo Urak! A télen felkerült egy légterelő a pleximre, ma egy Himesháza, Balatonfüred, Himesháza viszonylatban leteszteltem. Jelentem qrva jó, egyetlen bogarat sem találtam a bukóm plexijén az út végén! Mondjuk olyan szél volt, hogy rá lehetett, nem kellett feküdni! Úgy mentem mint a salakmotorosok, jobb kanyarban is ballra döntöttem. |
szegaimi | 13666 | 2017. március 11. 18:39 |
Helo Urak! A télen felkerült egy légterelő a pleximre, ma egy Himesháza, Balatonfüred, Himesháza viszonylatban leteszteltem. Jelentem qrva jó, egyetlen bogarat sem találtam a bukóm plexijén az út végén! Mondjuk olyan szél volt, hogy rá lehetett, nem kellett feküdni! Úgy mentem mint a salakmotorosok, jobb kanyarban is ballra döntöttem. |
szegaimi | 13665 | 2017. március 11. 18:39 |
Helo Urak! A télen felkerült egy légterelő a pleximre, ma egy Himesháza, Balatonfüred, Himesháza viszonylatban leteszteltem. Jelentem qrva jó, egyetlen bogarat sem találtam a bukóm plexijén az út végén! Mondjuk olyan szél volt, hogy rá lehetett, nem kellett feküdni! Úgy mentem mint a salakmotorosok, jobb kanyarban is ballra döntöttem. |
inazuma400 | 13664 | 2017. március 11. 15:55 | Válasz erre: 13660 |
ez nekem is megvan! és még ki is tudom egészíteni! :D A motoros pasik lélektana A pasi –ha motorra ül – táltosra ül. Megbabonázzák a lába közé szorított lóerők, és olyakor a világ királyának érezheti magát. Talán azért kevesebb a motorozó nő –bár egyre többen robogóznak, ugyan a kettő mégsem azonos! – mert az acélsárkányt legyőzni férfi-virtus kell. Benzintyúkra vadászva A motoros pasik egy része nem száguldozik, mert a járgányt éppen „vadászatra” használja, mint ősei a csodálatos paripákat. „Benzintyúkot”, vagyis a motoros mögött libegő csajt azonban csak a lúzer hétvégi motorosok szednek fel. A vérbeli öreg motorosoknak bevált barátnőjük van – saját motoros felszereléssel, bukósisakkal, rendes dzsekivel és nadrággal – ugyanis a benzintyúkok általában plázázáshoz még csak fel tudnak öltözni, de motorozáshoz nem sűrűn. Tény azonban, hogy vadító látvány egy miniszoknyából kilebegő tanga bugyi egy vacogó pipin. Ám legkevésbé sem a motor vezetőjét, inkább a járókelőket és az autósokat vadítja vele. A motoros pasi ajándékai Ha ajándékot ad neked, akkor valami olyasmit vesz, amit motorozáskor használhatsz. Bukósisakot, térdvédőt, boka vagy vállmelegítőt, arcmaszkot, speciális szemüveget, kesztyűt vagy éppen ami neki magának megtetszik. Motoros pasitól gyűrűt és parfümöt kapni szinte lehetetlenség, ha erre vágysz, soha ne motorossal kezdj. Fordított esetben azonban már nincs egyszerű dolgod, mert a motoros fickó minden rendes darabbal rendelkezik, a motoros boltban kapható, amivel meg nem, annak az ára olyan égbeszökően magas, hogy kizárt dolog, hogy megvehesd neki anyagi csőd, vagy jelentős bankkölcsön nélkül. Beválik azonban, ha te inkább saját kötésű motoros sálat készítesz neki, az ilyesmit mindig értékelik. Hagyd békén a motorját! Egyszerűen vedd tudomásul, hogy ahogy a pasi nem ért a retikül márkákhoz és a cipősarkokhoz, te nem értesz a motorokhoz és kész. Ha belegebedsz akkor sem. A motor minden esetben tabu. Nem moshatod le, nem rakhatsz rá csingilingiket a kormányára és nem ülhetsz rá csak úgy, még akkor sem, ha van vizsgád. Ha motor kell, vegyél magadnak sajátot, de az Ő motorját hagyd szépen békén! Programok a motoros pasikkal A motoros pasival szinte kizárólag motoros programokat tudsz tervezni, ha jó az idő. Tehát felejtsd el az autós piknikezést, vagy a „- Magunkkal visszük Julcsiékat is” - kezdetű mondatokat. Ha Julcsizni akarsz, vezesd te az autót, Ő motorral megy. Ha vele mész nincsenek Julcsiék. A kompromisszum hamar megkötődik: motoros barátaitok lesznek! A motoros találkozók kifejezetten erre jöttek létre. Soha ne mondd, hogy menjetek lassabban! A motor nem lassú döcögésre való – kivétel az élmény-motorozásra tervezett modellek – hanem arra, hogy száguldani lehessen vele. Ha ezt a funkcióját nem tölti be, legalább legyen istentelenül hangos, hogy mindenki hallja, hogy gazdája megérkezett. A motor két fő lényege a hangereje és a sebessége! Ne kritizáld! Ha pedig ennek ellenére motoros pasiba szerettél bele, akkor élvezd ki mindazt a jót, amit a motoros életforma adhat. Jó levegőt, laza és vidám embereket és a motoros divatot. |
inazuma400 | 13663 | 2017. március 11. 15:48 | Válasz erre: 13655 |
nagyon belejöttetek! :D hiába na! jó szerszám a ló szerszám! :D
|
inazuma400 | 13662 | 2017. március 11. 15:47 | Válasz erre: 13653 |
ja értem! ezt nem tudtam! :D akkor bocsánatot kívánok!
|
cblaci | 13661 | 2017. március 11. 13:33 | Válasz erre: 13660 |
Nagyon jó írás! Félelmetes egy fura népség ez, 6 végtagjuk van, olyanok mint valami nagyra nőtt bogarak akik egy kicsit a gilisztára is hasonlítanak... orrba szájba szaporodnának, ha pedig tömegesen összeverődnek úgy isznak mint az állat... Ha csak a fele igaz akkor is jobb ezeket nagy ívben elkerülni én amondó vagyok! :-) |
Billigpeter | 13660 | 2017. március 11. 07:51 |
A Testvérem a 13632- hsz.- ban említi a motorosokat. Találtam egy írást, melyet elolvasva jobban megismerhetjük Őket :-) A Motoros Mivel az emberiség nagy rendszerező természettudósai eléggé el nem ítélhető módon idejekorán visszaadták testüket az örök körforgásnak és zseniális lelkük sem törődik azzal, hogy botcsinálta asztaltáncoltatóknak mondják tollba életművük folytatását (talán ezért sem használatos a halálmű kifejezés…), így nekünk kell felvennünk a pennát, hogy befejezzük a művet! Mélyreható kutatásaim során bukkantam arra a szomorú tényre, hogy sem Karl von Linné (1707-1778), a nagy rendszerező 1735-ben megjelent Systema Naturae című alapművében, sem Alfred Brehm: Az állatok világa (1869) című korszakalkotó könyvében, sőt még Nagy Lajos Képtelen természetrajzában (1921) sem szerepel az evolúció fájának legújabban kiserkent hajtása: a Motoros. Megfigyelve a Motoros hat végtagját (két kar, két láb, két kerék), a kitinszerű kemény képződményt a fején, csillogó páncélzatát a testén, a felületes szemlélő könnyen úgy gondolhatja, hogy egy nagyra nőtt rovarral találta magát szembe. Ám amint megáll és elválik alsó testrészétől (motor, ld. később), a felületes szemlélő álla leesik, mivel most meg úgy tűnik, hogy egy ember áll előtte… Ez már közelebb van az igazsághoz, de messzebb, mint Makó Jeruzsálemtől… A Motoros nem Motorosnak, hanem embernek születik, később alakul át Motorossá, ebben hasonlít a kakukkhoz, bár kakukkolni nem szokott. A kakukk sem szokott motorozni, ebből következik, hogy a Motorosnak és a kakukknak semmi köze nincs egymáshoz azon kívül, hogy egy másik faj neveli fel kicsinyeiket. Az viszont biztos, hogy az emberből fejlődik ki, tehát Charles Darwin (1809 – 1882) elmélete alapján nyilvánvaló, hogy ez a lény az evolúció következő, egyszersmind legfejlettebb lépcsőfoka. A Motoros testi felépítésében nagyban hasonlít az emberhez. Legszembetűnőbb különbség kettejük között a Motoros alsó felén található speciális testrésze, a motor. Ez a testrész igen sokféle lehet, melynek sokszínűsége indokolja, hogy újonnan felfedezett fajunk egyedeit tudományos módszerességgel alfajokba soroljuk. Néhány dologban azonban mindegyik ilyetén testrész megegyezik: (legalább) két kerék elnevezésű végtaggal rendelkezik, vannak rajta az evolúció során ésszerűen kialakult helyek a motoros többi végtagjának és ülőgumójának (ezek az úgynevezett kormány, lábtartók és ülés); azonkívül önálló, a Motoros testének többi részétől elkülönült anyagcserével rendelkezik. Figyelemreméltó tulajdonsága a Motorosnak, hogy a motorjától időlegesen el tud szakadni, és életfunkciói ekkor is fennmaradnak. Sőt, miután újra egyesítette testét, a motor életfunkciói is visszatérnek. Ez egyedülálló képesség, melyhez hasonlót csak a földigiliszta tud produkálni, amikor ásó útján szaporodik, ám az sem képes arra, hogy ha összeillesztjük a keletkezett két új földigilisztát, újra egy földigiliszta legyen belőle. Ebből is látszik, hogy a földigiliszta milyen önfejű állat. Ezen kívül a Motoros motor nevű testrészének még számos, szűklátókörű elődeink számára elképzelhetetlen képessége alakult ki. Például a motort egyszerre akár több Motoros is használhatja, ezek alapján láthatjuk azt is, hogy szélsőséges esetben még olyan Motorossal is találkozhatunk, akinek nem fejlődik ki ez a testrésze. Őket a Motorosok saját nyelvükön általában a ‘gyalogbéka’ ill. ‘szerencsétlen flótás’ néven nevezik. Elképzelhető továbbá az is, hogy a Motorosok időlegesen nem saját, hanem más Motoros motorjával egyesülnek kis ideig élénk szimbiózisba, bár ez viszonylag ritka, mert minden Motoros nagyon ragaszkodik a saját testrészeihez. Ez alól csak az a kivétel, amikor más testrészeihez ragaszkodnak, de erről majd részletesen szólunk a szaporodással foglalkozó részben. A Motoros fejrészét kemény, gömbölyded alakú képződmény, az úgynevezett bukósisak takarja. Ennek formája és színe még az alfajokon belül is változatos képet mutat, így azt jelen publikáció méretének korlátossága miatt nem részletezzük. Meg kell azonban jegyeznünk, hogy nem szabad összekeverni a bukósisakot a rohamsisakkal még akkor sem, ha némely Motoros krómozott rohamsisakot visel bukósisak gyanánt, mivel a rohamsisakot a katonaállat viseli, mely faj és a Motoros között a rendszertanban nem csak az ember, hanem például még a papucsállatka is helyet kap. A Motoros testét az emberhez hasonlóan bőr fedi, azonban az embertől eltérően ezen felül némi pamut közbeiktatásával újabb bőrréteget visel. Ennek színe és mintája is igen változatos még egyes alfajokon belül is. Vannak azonban olyan alfajok is, melyek jellegzetesen elhagyják a második bőrréteget és leginkább az emberhez hasonlatos kültakaróval rendelkeznek (Szocimotorosok). A Motoros felső két végtagján bőrkesztyűt, középső két végtagján bőrcsizmát, alsó két végtagján gumit visel. Gumit időnként máshol is visel, de erről már előttem kimerítően értekezett tudós kollégám, dr. Veress Pál, így erről most nem írnék bővebben. A Motoros az egész világon elterjedt faj, szinte mindenhol megtalálható, ahol az ember is él. A mérsékelt égövben általában téli álmot alszik, ilyenkor csak elvétve látni Motorost. Erre az időszakra a Motoros embernek álcázza magát és a napokat számolja a tavaszig, néha meglátogatja megsimogatni motorját és gyengéd szavakat susog a tanksapkájára. Ez alól csak néhány alfaj kivétel (a Postásmotoros és a Rendőrmotoros), ők télen sem hagyják el ezt a fontos testrészüket. A Motoros társas állat. Bár gyakran látni egyedül Motorost, ám ez nem jelenti azt, hogy magányosan szeretne járni. A Motoros komfortérzete exponenciálisan nő, ha más Motorosokat lát, ez általában kiváltja belőle a balkéz megemelkedésével járó, úgynevezett Másikmotorostlátok-reflexet, amit az emberek gyakran tévesen integetésnek értelmeznek. A jó idő beköszöntével egyre többször lehet több Motorost együtt megfigyelni. Ha egyre több Motorost látunk egy irányba haladni, akkor nagy valószínűséggel a Motorosok haladási irányának metszéspontjában egy érdekes rituális társadalmi szokást, úgynevezett Motoros Találkozót találunk. Ilyenkor akár több ezer Motorost tanulmányozhatunk egy időben. A Motoros táplálkozási szokásai szinte teljesen megegyeznek az emberével. Kivétel ez alól, amikor a Motoros aláveti magát a Motoros Találkozó íratlan szabályainak, ilyenkor étrendje főleg a sör, bor, pálinka, tequila és egyéb alkoholtartalmú italok személyre szabott kavalkádjából áll. Mint már említettem, a Motoros nem feltétlenül Motoros hím és nőstény példányok nászából származik, hanem emberi egyedekből fejlődik ki. A faj fenntartása szempontjából tehát logikus és érthető, hogy a Motoros emiatt minél több emberrel igyekszik nemi kapcsolatot létesíteni, amit valóban meg is figyelhetünk -főleg a hím- Motorosoknál. Természetesen vannak nőstény Motorosok is, ám ezek aránya lényegesen kisebb, mint az emberek között, és a hím Motorosok között tapasztalható szaporodási kényszer sem olyan jellegzetes. Azonfelül azok a nőstény Motorosok, amelyek már szert tettek egy hím Motorosra, igyekeznek a hím szaporodási kényszerét saját személyükre korlátozni. A Motoros élettartama általában rövidebb vagy hosszabb, mint egy hasonló felépítésű emberé. A Motorosok között több mondás is utal erre: “Soha ne menj gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!”, “Senki nem látott még öreg vakmerő Motorost.”. Mindazonáltal ha a Motorosokat -a tudományos tényszerűséget most szándékosan félretéve- emberként kezeljük, azt látjuk, hogy még a motor nélkül is boldognak tűnnek, pedig eme nevezetes testrészüktől való elszakítás nagyban csökkenti elégedettségük fokát, hosszas elkülönítés elvonási tünetekhez, akár múló depresszióhoz is vezethet. A Motoros legelterjedtebb alfajai a teljesség igénye nélkül: Szocimotoros: általában kispénzű vagy megszállottan szerelni vágyó emberekből alakulnak ki. Ők a mai napig élvezik a szocialista ipar áldásos tevékenységét. Jellemző rájuk a kétütemű testrészükből kiáramló vad zaj és gomolygó füst. Gyakran megtalálhatók az utak mellett is, a motor mellett annak elsősegélyt adva. Emiatt sokoldalúan képzettek. Közöttük találhatóak legtöbben olyanok, akik akár több Motorost is képesek motorjukon cipelni, az úgynevezett oldalkocsi segítségével. Ez a példány és néhány hasonló társa különös alfaját alkotja a Szocimotorosoknak – Speedmotorosnak képzeli magát Chopperes: kizárólag fekete bőrt visel, lehetőleg minél több rojttal. Megszállottan fejleszti motorját, mesteri módon bánik a flex-szel és művészi szinten hegeszt. Legnagyobb sértés, amit soha ne mondjuk neki, hacsak nem győződtünk meg előtte arról, hogy el tudunk menekülni: “Pont egy ilyen motort láttam a múlt héten!”. Jellemzője a motor nélkül is széles terpesz, a mély, puffogó hang, néhány tetoválás (nem kötelező) és a sörhas (ez sem). Kedélyes teremtmények, bár szeretnek a hozzá nem értők szemében morcosnak látszani. Speedmotoros: általában már tiritarka kültakarójával felhívja magára a figyelmet, sokuknak teknőspáncélhoz hasonló képződmény nőtt a hátára, bár a teknősnél jelentősen gyorsabbak. Testük különböző részeit szinte lehetetlen elkülöníteni, képesek teljesen összeforrni motorjukkal. Amennyiben valami üvöltő-visító hang kíséretében elszáguld melletted egy színes csík, majdnem biztos lehetsz abban, hogy speedmotorost láttál. Ebből az alfajból fejlődött ki a Streetfighteres család, amely művészi szinten műveli a közönséges emberek számára öngyilkossággal egyenértékű mutatványokat. Túramotoros: ez az alfaj az emberek számára legkonszolidáltabbnak tűnő csoport. Ők tulajdonképpen kényelmet szerető Speedmotorosok… vagy sebességet szerető Chopperesek? Egymással több dologban szoktak versengeni: milyen régóta nem volt orvosnál a motor, milyen alacsony az anyagcsereigénye, milyen távot mentek vele egyhuzamban. Egyébként békés társaság. A Túramotoros egy megfontolt és előrelátó fajta. A biztos fajfenntartás érdekében a legtöbb esetben hord magával egy Motoros nőstényt is, amelyet utazás közben a Motor nevezetű testrészére helyez, majd a nap végén másik testrészén talál neki helyet Endurós: számára a legfontosabb igazság: két pont között legrövidebb út az egyenes, eszerint is szokott közlekedni. Nagy természetbarát, az árkok-bokrok kedvelője. Közöttük külön kasztot alkotnak a testükre igen igényes példányok, akik szigorúan megkövetelik maguktól a 100 kg feletti testsúlyt és 110 cm-es derékbőséget. Ezek az alfajok látszólag hajlamosak az egymás közötti torzsalkodásra, ám ez csak szellemi képességeik szinten tartására szolgál. Ez rögtön szembetűnik akkor, amikor szóba kerül közöttük a Műmájer. Az Endurós egy rendkívül mocskos és büdös fajtája a Motorosnak – a nőstények mégis odavannak érte. Kedvenc témájuk egy-egy vándorlás során, hogy ki bírja tovább fürdés nélkül A Műmájer olyan ember, aki motorosnak szeretne látszani, de nem az. Úgy gondolja, hogy Motoros attól lesz az ember, hogy szerez magának egy motort, de ebben téved, mert ettől ő csak legfeljebb motorral rendelkező embernek nevezhető. A Műmájert már messziről meg lehet ismerni arról, hogy hangosan kérkedik azzal, hogy õ Motoros. A Műmájert gyakran lehet látni például rövidnadrágban, pólóban motoron ülni, amitől egy Motorosnak feláll a hátán a bőrkabát. A Műmájer soha nem gyógyítja saját maga a motorját, olajos még soha nem volt a keze. A Műmájer általában újonnan veszi a motorját és kizárólag gyári alkatrészeket és kiegészítőket vesz hozzá. Soha ne bőszítsünk fel egy Motorost azzal, hogy jelenlétében egy Műmájert Motorosnak titulálunk, mert örökre elveszíthetjük előtte szavahihetőségünket! Szociológiai szempontból a Motorosok igen érdekes csoportot alkotnak. A motorok látványára vagy akár csak a hangjára is úgy reagálnak, mint legyek a ragacsos papírra és azonnal ott teremnek. Amint egy Motoros megáll valahol, biztos lehet benne, hogy 2 percen belül megszólítja egy magát embernek álcázó másik Motoros és megkérdezi: -Mekkoramennyiteszikhányévesmennyitmegymikorvettedmennyivanbenne? Nagyon érdekes tulajdonsága a Motorosnak, hogy időszakosan láthatatlanná válik. Ez főleg akkor történik meg, amikor valaki kitolat az útra, átsétál az úton, vagy csak egyszerűen kanyarodni készül. Ekkor láthatóságát a Motoros csak erőteljes dudálás és villogtatás útján tudja visszaszerezni. Ha szerencséje van… ha nem, akkor az őrangyalát is be kell kapcsolnia. Mindezekből világosan látszik, hogy ez az első ránézésre titokzatosnak tűnő faj megérdemli a törődést és odafigyelést, melyre egyedei nagyon hálásan reagálnak (“Ki a motoromat szereti, rossz ember nem lehet!”). Úgyhogy vigyázzunk rájuk, hogy minél kevesebbszer legyen szükségük az őrangyalra! |
Billigpeter | 13659 | 2017. március 11. 00:21 | Válasz erre: 13657 |
Három cowboy megy a sivatagban. Joe arany lovon, Stewie ezüstön, Charles Bronson. |
cblaci | 13658 | 2017. március 10. 22:40 | Válasz erre: 13657 |
Ezt ma hallottam: Bell találta fel a telefont, de ekkor már volt három nem fogadott hívása Chuck Norristól. |
hacse | 13657 | 2017. március 10. 22:14 | Válasz erre: 13653 |
-Ez a motor frankó Néró ! -Te is mész egy kört Russel? -Á én nem csak Norris. |
cblaci | 13656 | 2017. március 10. 22:14 | Válasz erre: 13655 |
Na jó, váltsunk egy kicsit könnyebb témára mert még kibasznak minket innen trágár beszéd miatt... Ha még nem láttátok nézzétek meg, hatalmas figura ez a Tibi: https://www.youtube.com/watch?v=RC_q06xIrfw |
hacse | 13655 | 2017. március 10. 22:09 | Válasz erre: 13654 |
Megint beszélget ugyanaz a két nő így Húsvét előtt; - Mit fogsz kapni Húsvétra ? - Szerintem egy nagy lóf@szt. - Miből gondolod ? - Mikulásra meg Karácsonyra is azt kaptam eddig , má' tudja mindenki , még az inazumás fórumon is megírták ... |
Billigpeter | 13654 | 2017. március 10. 21:33 | Válasz erre: 13652 |
Variációk egy témára: Két kurva beszélget: -Te mit kaptál mikulásra? -Lófaszt! - Úgy kell neked, miért a picsád raktad ki az ablakba! :-) |
cblaci | 13653 | 2017. március 10. 21:01 | Válasz erre: 13650 |
A legjobbak tévedhetnek, de én és Chuck Norris nem! :)
|
cblaci | 13652 | 2017. március 10. 20:59 | Válasz erre: 13649 |
A lényeg nem ez volt Testvérem :-) de ha már ezt ragadtad ki belőle mesélek egy viccet. Két szőke nő beszélget: -Te mit kaptál a férjedtől karácsonyra? -Egy nagy lófaszt! -De jó neked, én csak egy sálat, nem cserélünk? :D |
inazuma400 | 13650 | 2017. március 10. 20:50 | Válasz erre: 13648 |
Semmi baj Laci bácsi, a legjobbak is tévedhetnek! Énsem vettem észre, hiába néztem a múlt héten... Nyilván nem, csak én fogalmaztam kissé drasztikusan, mi is igényesen csináltuk volna meg. De így azért jóval könnyebb dolgunk volt!
|
Billigpeter | 13649 | 2017. március 10. 20:37 | Válasz erre: 13648 |
Na, óvatosan azzal a szerszámmal, hiszen közismert, hogy a lófaszt nem furulya, tehén segge nem duda, se nem nyíló rózsabimbó. :-)
![]() |
cblaci | 13648 | 2017. március 10. 20:07 | Válasz erre: 13647 |
Ez ciki! Mármint nekem, igaz hogy 8éve alakítottam át de attól még kellett volna emlékeznem arra a csatira. Levettem a nyerget és megnéztem, nincs csatlakozó, viszont a riasztó utólagos beszerelés és a faridomban kapott helyet, valószínűleg akkor lett kivéve a csati amikor beszerelték... merhogy a riasztó agyából mindegyik indexhez elmegy egy egy vezeték és gondolom egyszerűbb volt a csatinál elvágni. Persze nem magyarázkodok mert ettől még az én seggembe a lófasz... legközelebb mielőtt nyilvánosan osztom az észt meggyőződök a mondandóm hitelességéről, úgyhogy elnézést kérek! Nekem mindenképpen vágni kellett, mert ahhoz hogy a konzolra kitegyem az indexeket ki kellett a vezetékeit is cserélni hosszabbra, azt viszont nem gondolnám hogy egy teljes értékű villamos kötőelem szétbarmolás lenne.
|
inazuma400 | 13647 | 2017. március 10. 18:52 | Válasz erre: 13646 |
Értem! Ez most nekem is savas! Kíváncsi vagyok mennyit fog bírni! Vissza számlálás indul! ;) Nah de vannak híreim is! :) volt ma lent egy nagyon jó barátom segédkezni az index ragasztasban, vagyishát inkább én voltam a segéd! :D Nah de a lényeg h van csati gyárilag, szóval nem kellett szétbarmolni! Index megragasztva, aksi bent! Ma be is indítottam! Idő mihelyst engedni olaj csere! Szóval most nagy az öröm! Az élet szép és jó! :D |
cblaci | 13646 | 2017. március 9. 22:45 | Válasz erre: 13644 |
2009-ben már benne volt, a tetejére az előző tulaj írta rá a 2008 05 havi dátumot, ebből nem volt túl nehéz kikövetkeztetni a korát. Ettől függetlenül autóban nem volt szerencsém a megnövelt indìtóàramú Vartával, egy hónappal élte túl a garancia időt, aztán hirtelen halált halt. Akkor vettem egy olcsó savast, az már a 3. telet élte túl, ráadásul azt az autót amibe szolgál a kisebbik fiam hajtja, az meg kisebb utakon hasznàlja, vagyis sűrűn indìt... mégse kellett még rátölteni. Ezzel nem akarom a savas akksikat favorizálni, de nekem azok régen is kibírtak 4-5 évet. A motorba nekem is venni kell nemsokára, de addig még megálmodom milyen legyen, egy biztos, mégegyszer nem fog rábeszélni az akkubótos ember a nagyobb indítóáramú jóval drágább, de cserében sokkal kiszámíthatatlanabb akumulátorra.
|
inazuma400 | 13644 | 2017. március 9. 22:10 | Válasz erre: 13641 |
2008 óta üzemel? Meglátom mennyit fog bírni a jp moto, legközelebb már lehet énis vartat veszek akkor! És azt ismeritek? Két aksi beszélget, de szép ruhád van! Köszi, anyám Varta! :D
|
Billigpeter | 13643 | 2017. március 9. 21:24 | Válasz erre: 13639 |
Akkor beszélgessünk már a lottó ötösről, hátha valakinek bejön :-)
|
cblaci | 13641 | 2017. március 9. 20:00 | Válasz erre: 13640 |
Hajaj... az én Vartám 2008-as, nem tudom hány éves lehet emberi mértékkel számolva de olyan 90 biztos van. Az öreg szervezetet hamarabb ledönti a vírus, ráadásul teljesen zárt így még az "akuvit" nevű védőoltást se tudom belejuttatni... bár az nem is segítene mert csak savas akksikhoz való. Azok voltak a jók, ha már eljárt felettük az idő jelezték a véget, ezek a mai akksik meg csak úgy spontán... "Kár hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi!" ;) |
inazuma400 | 13640 | 2017. március 9. 19:43 | Válasz erre: 13639 |
Hát az nem jó! :( lehet vírus van.... :D aksi influenza :D nekem holnap érkezik az új! :D
|
szegaimi | 13639 | 2017. március 9. 19:24 |
Annyit beszéltetek az akksikról, hogy Andi Inája elkapta a kórt, mára megdöglött. Ezzel vette a motort, tehát ismeretlen korú és elöéletű. Mondjuk ugyanúgy adta be a kulcsot ahogyan Billig kollégáé. Vasárnap még vidáman indított, ma már csak az AC kluttyant egy felet. :(
|
inazuma400 | 13638 | 2017. március 9. 15:56 | Válasz erre: 13635 |
Az is szép gyakorlat, nem hittem volna h ilyen dolgok vannak...
|
cblaci | 13636 | 2017. március 9. 11:09 | Válasz erre: 13634 |
Nincs összefüggés, ugyanúgy relével oldottam meg, csak jobban eldugtam az esővìz elől. A vákumos nem villamos embernek készül, jó lesz az is de sokkal átláthatóbb.
|
Billigpeter | 13635 | 2017. március 8. 21:50 | Válasz erre: 13629 |
Az előző akksim úgy döglött meg, hogy beindítottam a motort probléma nélkül, rendesen tekerte az önindítót. járt a motor az udvaron vagy két percet, melegedett (a motor). Kicsit kevés volt a szívató, ezért lefulladt, csodálkozva láttam, hogy az összes visszajelző épphogy csak parázslik. próbáltam indítani, az indítórelé már csak berregett, nem bírt meghúzni.Mire a gépsárkányt visszatoltam a helyére, az akku kapocsfeszültsége már közel 0 volt. Ha jól csalódom, motobatt gyártmányú kiváló alkatrész volt, bírt vagy két évet úgy, hogy télen a környezet hőmérséklete nem esett 15 fok alá (fűtött garázs), valamint többször rá lett akasztva a töltő a szulfátosodás elkerülése végett. |
Billigpeter | 13634 | 2017. március 8. 21:36 | Válasz erre: 13632 |
Hát így már érthető, hogy a következő lánckenőnek miért vákuumos lesz a működtetése. Egyébként láttam már én is motorosokat, lehet, hogy kívülről morcinak néznek ki, de a marcona külső általában érző szívet takar :-)
|
inazuma400 | 13633 | 2017. március 8. 19:37 | Válasz erre: 13632 |
Hát igen, az úgy kicsit neccesebb! "a szemükből árad felém a szeretet" ez jó! :D
|
cblaci | 13632 | 2017. március 7. 20:53 | Válasz erre: 13631 |
Húha, kétszer olvastam el mire összeraktam... ez egy kissé rapszodikusra sikerült Ricsi. Na de az a lényeg hogy beindult, legközelebb ne pánikolj, ezek a gépek egyszerűek és legtöbb esetben könnyen orvosolható a bajuk. Tavaly egy többnapos túra utolsó napján a hazaút előtt vettem észre hogy porszáraz a láncom, az olajozónak semmi baja nem volt, viszont az azt kiszolgáló üresjelzővel reteszelő segédrelé beázott és leégett (3 napos túra volt, ebből az első kettőn szakadt az eső). Amíg a többiek csinálták a tojásos reggelit én szétrámoltam a motort, rájöttem a hibára de mivel tartalék relém nem volt ezért a működéskor záró érintkezőkről levágtam a vezetékeket és összekötöttem... merhogy hazafelé volt még 700km amit nem szerettem volna zörgő lánccal megtenni, a láncspray fel lett ajánlva, de aki egyszer megtapasztalja a láncolajozó öntisztuló képességeit, az már nem szívesen mocskolja össze sűrű takonnyal a láncát. Az olajozó ezek után életre kelt, persze reteszelés nélkül, vagyis a mágnesszelep a segédrelé kiiktatása miatt a gyújtáskulcs elfordítása után azonnal behúzott. Ezzel nem is lett volna baj, viszont szóltak hogy elkészült a kaja, én meg rajta hagytam a gyújtást, a relé meg -amíg én kielégítettem az étkezési igényeimet- szépen lepippantotta az akksit... kaja után utolsóként én is összepakoltam a cuccomat, a többiek egy kicsit vártak rám, mondjuk muszáj vót nekik mer én mentem elől, mint ahogy a túraútvonal szellemi atyjának illik. Szépen rámelegedett már mindenkire a cucc, én végre indítanám a motort és nem történik semmi... akkor ott én úgy éreztem menten megnyílik a föld alattam, és az még jobb is lett volna mint a szégyen... dobozok le, nyereg le, egy másik motorról szintén ugyanez, majd bika kábel és akkor már több mint egy órás csúszással indulás haza, vagyis kerülővel mert általában az utolsó napra is tervezek látnivalókat. Szóval az a lényeg, hogy mindig nyugisan át kell gondolni a dolgokat, főleg otthoni körülmények között ahol nem vár rád legalább 5 morcos motoros beöltözve, indulásra készen, miközben a szemeikből árad feléd a szeretet... |
inazuma400 | 13631 | 2017. március 7. 19:41 | Válasz erre: 13630 |
Bepöcköltük a motort másik aksiról, szal nem az volt a ludas hála égnek! Végre hallhattam a kis drágám hangját, és hát a vizuális élmény sem egy utolsó, főleg ennyi idő után! :D ma megjött a szeretet csomag is (olaj,szűrő, stb) :D aksi kuka... Csak nem hittem volna h így elszal egyik percről a másikra, mert szépen feltöltődött... Ám tavaly is csak lekötöttem semmi baja nem volt, nem szoktam töltögetni... Amúgy lehet h el fog tűnni az a hozzászólás, mert ahogy beindult megpróbáltam törölni, csak hirtelen nagy volt a pánik h ilyenkor mivan! Én meg nem vagyok egy villamossági agyunktus és hát már rosszra kezdtem gondolni, pedig igazából nem lehet a motorral semmi ha úgy tettem el h jó volt! Sőtt még egy színkódos matricát is találtam típus jelzéssel együtt! Nemtom eddig hogy nem vettem észre pedig elég feltűnő helyen van!
|
cblaci | 13630 | 2017. március 7. 18:06 | Válasz erre: 13629 |
Esélyes az akksi, az újabbak képesek egyik pillanatról a másikra bekrepálni, jártam már úgy, ráadásul alig múlt egy éves, de erről már meséltem. Nem valószínű hogy az önindító lett zárlatos a téli állás alatt, persze az sem kizárt. Egy terheléses mérés nem ártana az akksinak, ha viszont egyáltalán nem veszi a töltést akkor nincs miről beszélni, irány az akkumulátor bolt, ott a régit is kimérik %-os arányban. Télen nem töltöttél rá? Ha teljesen lemerül és úgy tárolják azt se szokta szeretni. |
inazuma400 | 13629 | 2017. március 7. 16:36 |
Akadt némi problémám... :( ma feltöltöttem az aksit, betettem a motorba, rá adtam a gyújtást fasza minden, megnyomtam az önindítót és sutty Elment minden, rá raktam vissza aksira de nem tölti, mintha meghalt volna az aksi, mer ilyen intelligens töltöm van... Kérdés simán meghalt az aksi, v a motor nyírta ki ahogy megkapta az indítást?
|
inazuma400 | 13628 | 2017. március 7. 16:06 | Válasz erre: 13625 |
Talán nem is arra való! Sőtt!!! És ezért jobb az Ina, mert tulajdonképpen Ő mindet tud! :D nemtom kire gondolsz.... :D
|
cblaci | 13625 | 2017. március 7. 12:12 | Válasz erre: 13623 |
Szép motorkerékpár és tartós is, nem is fakul, persze a kiállításokon nincs túl nagy UV... Szerintem 250 évet is kibír ha óvatosan bánnak vele szállításkor. Arra azért kíváncsi kennék milyen tapasztalatokkal hoznád haza egy Fekete-tenger megkerülő túráról :-) Mielőtt bárki félregondolná én szeretem a Triumphot úgy a magam módján ;-) |
hacse | 13624 | 2017. március 6. 21:51 | Válasz erre: 13616 |
Köszönöm a hasznos információkat ! Sejtettem , hogy léteznek ilyenek , csak még nem volt szerencsém hozzájuk.
|
Kovacspeter | 13623 | 2017. március 6. 21:44 | Válasz erre: 13621 |
Idesüss, jubileumi Bonnie. A két gép között 50 év van:
![]() |
Kovacspeter | 13622 | 2017. március 6. 21:41 | Válasz erre: 13619 |
Utánanéztem ennek a határnyitásnak, vagy 10 helyen van új átkelő, de elég korlátozott a nyitvatartás, heti egy két nap, akkor is csak nappal. Alkalmasint azért jól jöhet. http://www.police.hu/hirek-es-informaciok/legfrissebb-hireink/hatarrendeszet/uj-ideiglenes-hataratkelok-nyilnak |
cblaci | 13618 | 2017. március 6. 19:27 | Válasz erre: 13606 |
A gyors csatival vigyázz, olyan kicsi kell ami átfér azon az anyán amit az a bizonyos 14-es kulcs lazít a sárvédő alatt, máskülönben nem tudod vezetékestől levenni az indexet szárral együtt. A galléros érvéghüvely is épphogy csak átfér rajta.
|
cblaci | 13617 | 2017. március 6. 19:26 | Válasz erre: 13605 |
Láttam a saját szememmel, qrva jó lett! Mondjuk Andortól én még nem láttam szar munkát, most valami szépségdíjas motort osztott meg a Facebook-on, Custom Harley I. hely és Best of Show díj, arra is ő vart ülést.
|
cblaci | 13616 | 2017. március 6. 19:24 | Válasz erre: 13603 |
Billigpeter | 13615 | 2017. március 6. 18:43 | Válasz erre: 13613 |
Elnyúlt rajta a huzat, meg csúszott is. Most már nem csak fényes bőrből van, az ülőrészeken csúszásmentes betétek vannak benne.
|
Kovacspeter | 13613 | 2017. március 5. 22:14 | Válasz erre: 13605 |
Peti, mi volt a gond a régi üléssel, ha jól emlékszem az is Andor-féle volt?
|
Kovacspeter | 13612 | 2017. március 5. 22:11 | Válasz erre: 13606 |
Lakhelyedhez közel csak akad egy tapasztaltabb tulajjal/eladóval rendelkező autósbolt. Bemész, elmondod mi van, ha esetleg nincs polcon, akkor rendel neked egy marék csatit.
|
Kovacspeter | 13609 | 2017. március 5. 22:03 | Válasz erre: 13598 |
Kovacspeter | 13608 | 2017. március 5. 21:57 | Válasz erre: 13607 |
De lehet úgy voltak vele a japók hogy a 750-nél meg a 400-nál soha nem kell indexet cserélni.:-)
|
Kovacspeter | 13607 | 2017. március 5. 21:56 | Válasz erre: 13597 |
Na ezt nem gondoltam volna, ezek szerint a 400-nál meg a 750-nél lespórolták. Az 1.2-nél van, olyan csati ami pl a lámpafejben a helyzetjelző foglalatnál is van, szabvány kis japán csati. Emlékszel, mikor legyártottad az oldaltartót, akkor a csatl. utáni részbe lett betoldva plusz vezeték. |
inazuma400 | 13606 | 2017. március 5. 21:21 | Válasz erre: 13601 |
Van egy tdmes haverom. Asszem neki is vmi gyors csatlakozókkal vannak fent az index. Ilyen széthuzgálós hüvelyes cucc, nekem vmiert legalábbis így rémlik, majd konzultálok vele, szerintem énis ezt a megoldást fogom választani!
|
Billigpeter | 13605 | 2017. március 5. 20:54 |
Ma hazahoztam az ülésemet, Andor megint baromi jó munkát végzett. Úgyhogy szez- on :-)
![]() ![]() ![]() |
hacse | 13603 | 2017. március 5. 20:15 | Válasz erre: 13601 |
Te Laci! A sorkapcson azt a "hagyományos" csavaros sorkapcsot érted? Én is sokszor avval oldom meg a hasonló problémákat, meg sok is van belőle otthon, de már többször agyaltam rajt, hogy utána kéne nézni hol lehet hozzájutni olyan oldható, műanyagba ágyazott csúszó érintkezőkhöz, amivel gyárilag is szerelik a kábelköteg leágazások végeit. Nem tom mi a hivatalos neve. Te ilyesmit már alkalmaztál, lehet kapni bótba, satubbi?
|
hacse | 13602 | 2017. március 5. 20:01 |
Más típusokat is szereltek ugyanilyen irány- jelzőkkel , pl ; XF 650 Freewind-et biztos , de szerintem a GSX 600F -750 F- eseket ("boci") is többek között. Ha esetleg bontóban , vagy használt hirdetésekben keresgélsz.
|
cblaci | 13601 | 2017. március 5. 19:29 | Válasz erre: 13600 |
Vagy kiforrasztod a foglalat talpérintkezőjéből a pluszt, a negatív csak mellé van fűzve a foglalatnak és a műanyag ház szorítja a fém testhez, ha széthúzod látszik. Ezt én azért nem választottam mert többször átszerelem egy szezonban, attól függ hányszor megyek többnapos túrára, ez az átszerelés sorkapoccsal gyorsabban megy.
|
inazuma400 | 13600 | 2017. március 5. 19:17 | Válasz erre: 13597 |
:( rendben! Köszi! Akkor vágni kell, nincs mese.... :(
|
cblaci | 13599 | 2017. március 5. 18:54 | Válasz erre: 13594 |
Harsány mögött lementem a Körös partjára és a gáton indultam el a határ felé, megálltam fotózni és akkor vettem észre hogy a telefon átállt romám időre. A GPS-el bíbelődtem amikor feltűnt egy fehér terepjáró a távolban, akkor egy kicsit kivert a víz, nem lett volna kedvem a következő 24órát fogdában tölteni... gyorsan elővettem a fényképezőt és lesétáltam a körös mellé, gondoltam hihetőbb lesz az eltévedt turista mese... lassított a terepjáró, nem tudom ki lehetett de inkább civil, intett, én szintén, aztán eltűnt a magyar oldal felé.
|
cblaci | 13598 | 2017. március 5. 18:51 | Válasz erre: 13591 |
Amióta kombim van azóta másban nem is gondolkodom, az Accord nálam mindent visz.
![]() |
inazuma400 | 13596 | 2017. március 5. 18:28 | Válasz erre: 13589 |
Megvolt, de nem találtam! V csak én vagyok ennyire blőd? Csak feltevés h van neki v tényleg van fizikailag is?! Majd holnap neki futok megegyszer! De nem hiszem h nem vettem észre, a vezetéket az anyától a tankig végig követtem és nem láttam semmit!
|
Kovacspeter | 13594 | 2017. március 5. 18:16 | Válasz erre: 13587 |
Most nem volt román határőri díszkíséret? :-) Erre a kishatárnyitásra én is felkaptam a fejem amikor beszámoltak róla a hírekben, valami 5-6 átkelőt nyitottak meg, sok esetben jóval egyszerűbb lesz elérni az úticélokat. |
Kovacspeter | 13593 | 2017. március 5. 18:12 | Válasz erre: 13583 |
Kinek mi jön be, szubjektív a dolog. De ha jelenleg gyártott sornégyesek között tudsz retrósabbat, akkor jelezd:-) |
Kovacspeter | 13592 | 2017. március 5. 18:10 | Válasz erre: 13582 |
18. ker, Fáy utca. Általában hétf-csüt. Telefonon érdeklődj, majd írom a számot. Profi és korrekt, de a bontott cuccok sem fillérekért vannak. |
Kovacspeter | 13591 | 2017. március 5. 18:03 | Válasz erre: 13551 |
"Ha szerelemről vallanék akkor azt mondanám hogy Accord... " Inkább egy jó Legend!:-) A csíklámpás második generációs igazi japános forma volt még, a gömbölyűbb 3. gen. sem rossz. Párat néztem régebben, de a horrorisztikus alkatrészárak eltántorítottak a dologtól. |
Kovacspeter | 13590 | 2017. március 5. 17:55 | Válasz erre: 13550 |
Jók a képek, komoly hullámok lehettek hogy így kivitték a partra a jégkockákat. Azóta gondolom elolvadtak. |
Kovacspeter | 13589 | 2017. március 5. 17:52 | Válasz erre: 13588 |
Laci a saját megoldásáról írt, de nálad most meg kéne találni a csatlakozót. Mondtam pár hozzászólással lejjebb hogy a farokidomban keresd. 1. ülést leveszed 2. rendezői bal, vagy menetirány szerinti jobb oldalon a farokidom és a váznyúlvány (segédvázcső) között kell lennie az indexek csatlakozóinak. |
inazuma400 | 13588 | 2017. március 5. 17:18 | Válasz erre: 13587 |
Hát igen, énis azt hittem h csak széthúzom és kész, de akkor nincs benne gyárilag semmilyen csati ott a vége felé, jól láttam ugye? ezek már gondolom te tetted bele.
|
cblaci | 13587 | 2017. március 5. 16:55 |
Hétvégén sokat motoroztam, láttam többek között Körösnagyharsány-Körösszeg között a megnyitott román határt. A körösszegi vár az 1200-as évek óta nem mozdult egy métert sem, de ezzel a határnyitással most közelebb került. Hátsó index: Sorkapocs+érvéghüvely (érvéghüvely az index felől), én így oldottam meg, van erre hely bőven a faridomban. Az oldaldoboz konzol csak nagyobb túrákon van fent, arra szoktam átszerelni a hátsó indexeket, ilyenkor ki kell fűzni a sárvédőből a vezetéket, ez a megoldás nagyban megkönnyíti a szerelést. |
inazuma400 | 13586 | 2017. március 5. 16:02 | Válasz erre: 13583 |
Ja, hogy kéne a kép is! :D http://www.moto-net.com/sites/default/files/field/image/essais/comparo-rninet-cb1100ex-bonneville/comparo-ninet-cb11-bonnie-8.jpg |
inazuma400 | 13584 | 2017. március 5. 15:58 | Válasz erre: 13583 |
persze fontos megjegyezni h ez csak az én véleményem és "Laci bácsi szavaival élve," unalmas lenne a világ ha mindenki egyforma lenne, ha mindenkinek ugyanaz tetszene stb...
|