Billigpeter | 10875 | 2015. július 1. 21:14 | Válasz erre: 10854 |
Légy Üdvözölve, sok balesetmentest! Motornak, macskának, gyerkõcnek, neked. ... mindegykinek:-)))
|
Billigpeter | 10875 | 2015. július 1. 21:14 | Válasz erre: 10854 |
Légy Üdvözölve, sok balesetmentest! Motornak, macskának, gyerkõcnek, neked. ... mindegykinek:-)))
|
Billigpeter | 10875 | 2015. július 1. 21:14 | Válasz erre: 10854 |
Légy Üdvözölve, sok balesetmentest! Motornak, macskának, gyerkõcnek, neked. ... mindegykinek:-)))
|
Billigpeter | 10874 | 2015. július 1. 21:07 | Válasz erre: 10867 |
Néha történnek rajtunk kívül álló okokból bekövetkezõ balesetek, sajnos ilyen az élet. Próbáld meg feldolgozni valahogy, nehogy pszihomókushoz kelljen menni, mert az borzalmas ;-))) Egyébként királyok a képek! |
Billigpeter | 10873 | 2015. július 1. 20:58 | Válasz erre: 10870 |
Nem Csókakõn voltunk, hanem szívóágon :-( A parkolóban lehúztak 300 pénzzel, de elfelejtettek szólni, hogy ne másszunk fel a várhoz, mert építési terület. De legalább együtt voltunk, meg jól éreztük magunkat:-) |
Billigpeter | 10872 | 2015. július 1. 20:50 | Válasz erre: 10860 |
Gratulálok, szép teljesítmény! A kabaré savanyú meg a hab a tortán:-))) |
fenyooldrider | 10870 | 2015. július 1. 16:44 | Válasz erre: 10866 |
Hol voltatok? Csókakõre tippelek,de nem vagyok benn biztos! |
hacse | 10867 | 2015. július 1. 08:04 |
fenyooldrider | 10862 | 2015. július 1. 04:52 | Válasz erre: 10861 |
Gratula,ügyes vagy! Most néztem jobban utána,hogy mi is ez a Motorrevü/Kawasaki kalndtúra, teljesen szimpatikusnak tûnik!! |
KawaÉvi | 10861 | 2015. június 30. 22:30 | Válasz erre: 10860 |
Ezt a Cabernet Savanyút a helyezésért kaptuk :-)
|
KawaÉvi | 10860 | 2015. június 30. 22:29 | Válasz erre: 10857 |
fenyooldrider | 10859 | 2015. június 30. 21:48 | Válasz erre: 10855 |
A tank GSX 1.4 a vákuumos csap GSX-R 750 ,de a csap képlékeny,bármivel helyettesíthetõ,viszont a benzinpumpa tényleg érdekes dolog,de szerintem a bontóból szinte bármiét bele lehetne heberálni fillérekért!
|
tipós | 10858 | 2015. június 30. 20:57 | Válasz erre: 10856 |
A zx9-ben is ilyen Mitsu feliratu pumpa volt!Egyébként hosszabb állás után nekem is kerreg a pumpám,de nem hinném hogy ez hiba.Inkább az elpárolgott benzint tölti fel a karbikban...
|
Billigpeter | 10857 | 2015. június 30. 17:21 | Válasz erre: 10851 |
Nagyon szépen köszönöm a rámgondolàst. :-) Corenet hogy sikerült? |
Kovacspeter | 10856 | 2015. június 30. 16:12 | Válasz erre: 10853 |
Kovacspeter | 10855 | 2015. június 30. 16:02 | Válasz erre: 10853 |
De most neked akkor hogy is van, vákumos csap van a Gsx 1.4 tankon, és alacsonyabb szintnél kevésnek tûnik a nyomás? Ez a "gyári" pumpa nem volt olcsó, valami 50 pár ezer ft-ra emlékszem, bár utánajárással valószínû hogy meg lehetne szerzeni olcsóbban. |
fenyooldrider | 10853 | 2015. június 30. 04:48 |
Köszi a válaszokat,igazából azért kérdezem,mert én is azt veszem észre,hogy tele és fél tank között semmi ármány,viszont olyan negyed tank és az alatt,mintha picit kevés lenne a benzin komoly teljesítmény mellett! Aztán teletankoláskor ismét azonnal eltûnik ez az érzés! Gondolom ez attól lehet,hogy az én tankom mélyebben van mint a gyári 750-é mivel beépítés során direkt törekedtem erre!! Tulajdonképpen akkor tudatosult bennem,hogy nekem is kellene egy tápszivattyú,mikor megláttam a Petiét! Visszagondolva a régebbi motorjaimra,azokra amiknek nagy tank lelógásuk volt,nem is egynél volt tápszivattyú { DR-750 800}csak ott vákuumos mûködésûek voltak,persze a mûködési elve itt lényegtelen! Az is inkább átemelõszivattyú volt mint nyomást felépítõ tápszivattyú! |
Kovacspeter | 10852 | 2015. június 29. 23:11 | Válasz erre: 10839 |
Hello Fenyõ! Hozzáértõ nem vagyok, de azért brekegek valamit. A tankból szívja a naftát, sima átfolyású benzincsapon keresztül, egészen lent van a szivattyú, (ha jól emlékszem mutattam is amikor bevásároltunk) majd onnan lentrõl nyomja fel a karbikhoz a benyát. Az átfolyási sebességet már leírták lejjebb. Üzemanyagnyomásról nem tudok nyilatkozni, igaz lenne hely ahol meg tudnám méretni. Bár ezt csak akkor szokták amikor valami probléma van, na mindegy, gyári értéket nem tudok. Kb egy éve, egy reggel indultam Erdélybe, motor indít, az üzemanyagszivattyú meg pörög mintazállat. Nézem, bõven tartalék felett van a szint...ajjaj...aztán egyszer csak elhallgatott, azóta teszi a dolgát. Az ördög nem alszik alapon azért ott van a gyári új pumpa az alkatrészes dobozban. Frecska úrtól származik az információ: ha megpusztul a pumpa, akkor csati le, és direktbe kell kötni a benzincsövet a karbikhoz, úgy kb. fél tankig elegendõ üzemanyagnyomás van. |
KawaÉvi | 10851 | 2015. június 29. 22:55 | Válasz erre: 10850 |
Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy a fórum összes Péter nevû tagjának boldog névnapot kívánok!!!
|
Kovacspeter | 10850 | 2015. június 29. 22:54 |
Az 1.2-es azon kevés Suzukik közé tartozik amire gyárilag Brembo nyergeket szereltek akkoriban. Nekem kétujjas volt gumi fékcsõvel is. Nagy a kavalkád amúgy, a féktartályok Nissin-ek, a hátsó nyereg Tokico.
|
Kovacspeter | 10849 | 2015. június 29. 22:50 | Válasz erre: 10811 |
Ez a sporttárs elfáradt;-) Akkor ez jó kis kör volt aznapra. |
cblaci | 10848 | 2015. június 29. 20:00 | Válasz erre: 10847 |
A fene se tudja, az SJ felvétele mintha teltebb lenne színekkel, talán még túlságosan is, bár ez csak akkor feltûnõ ha a Gopro ott van mellette viszonyításként. Amikor kiérnek az alagútból az SJ viszont egyértelmûen jobban lekezelte a fényváltozást. Gondolom az áruk közötti különbség jóval eltérõbb mint a felvételek minõsége, vagyis mindent összevetve az SJ a jobb választás... mondom én aki nem ért hozzá :-) |
fenyooldrider | 10847 | 2015. június 29. 19:17 | Válasz erre: 10846 |
Csak azért,mert nem hamis,hanem gyári kínai :D!! Amúgy SJ-4000 néven fut {http://www.mobilx.hu/hu/multicopter-fpv/kamer%C3%A1k-hu/sj4000-akciokamera-full-hd-1080p-rogzites-szines-kijelzovel.html} a Go-Pro3 Hero -val azonos tudású,tesztek alapján is! Érdekesek a tesztek: https://www.youtube.com/watch?v=e7gtYOIj_uY |
indiszogye | 10845 | 2015. június 29. 16:34 | Válasz erre: 10842 |
Szia Laci. Ma hívtam az alkatrész kereskedõt, utána néz és hív ha megtalálta ami neked kell.
|
indiszogye | 10844 | 2015. június 29. 16:28 | Válasz erre: 10839 |
Szia. Most kerestem ki a javítási kézikönyvben, 600ml/perc az üzemanyag pumpa elvárt teljesítménye.
|
tipós | 10843 | 2015. június 29. 05:31 | Válasz erre: 10839 |
Hát ennek több benzin kõ ám,amit csak szivattyúval lehet biztosítani!!:-) Komolyan:valóban van,gondolom hogy a tényleg nagyobb köbcenti miatt,amikor már nem sok van a tankban akkoris meglegyen a teljesítmény.A Kawán is volt,szükség ugy hozta egyszer,hogy ki kellett kerülni!Ment ugy is,de ahogy fogyott a nafta,ugy lett egyre gyengébb...Nyomását nem tudom,de nem lehet túl nagy. |
indiszogye | 10841 | 2015. június 28. 22:34 | Válasz erre: 10836 |
Szia Laci .Van Egy viszonylag olcsó alkatrész beszállító a környékemen . Megkérdezzem, hogy ez az alkatrész mibe fáj?
|
indiszogye | 10841 | 2015. június 28. 22:34 | Válasz erre: 10836 |
Szia Laci .Van Egy viszonylag olcsó alkatrész beszállító a környékemen . Megkérdezzem, hogy ez az alkatrész mibe fáj?
|
fenyooldrider | 10840 | 2015. június 28. 22:16 |
Dióhéjban :érkezésem a konferenciára,Szûcsi átvágása,hogy majd én tudom hova kell menni {Bem u 27 :D) a legvégén az ottaniak meglepett feje, itt a vidi:https://www.youtube.com/watch?v=3IkyrW0mMl4&feature=youtu.be Katt a video alján lévõ youtube logóra,mert ott jobb a felvétel,mél full screenben is! |
fenyooldrider | 10839 | 2015. június 28. 20:51 |
Keresztkérdés az 1.2 es {hozzáértõ}kollégákhoz! Azt láttam,hogy nektek van tápszivattyútok,de miért? A tankból szívja a naftát,és egybõl a karbikra nyomja túlnyomáson a tápszivattyú? Ha igen,akkor mekkora a tápnyomás és ezt a karbiban a tûszelep elviseli? |
cblaci | 10838 | 2015. június 28. 20:51 | Válasz erre: 10837 |
Minden kép egy emlék, Norbi fotói között van olyan amin szerepelsz Te is, keress vissza néhány hozzászólást és mentsd le a képeket, én is leszedegettem mert itthon szembesültem azzal hogy keveset fotóztam.
|
fenyooldrider | 10837 | 2015. június 28. 07:22 |
Sajnos én csak kettõt lõttem,gondoltam,majd szombaton telefényképezem magam! Ami aztán nekem nem jött el:( ! ![]() ![]() |
tipós | 10836 | 2015. június 27. 21:43 |
http://www.motodex.eu/acatalog/Brembo-Brake-Pad-Spring-for-Brembo-Calipers-20225590-1262.html nem mérik olcsón! |
indiszogye | 10834 | 2015. június 27. 20:47 | Válasz erre: 10819 |
Ez az összes kép jobbos balos féknyereg. Széles utakat, sok sikert. Voltam az indián
![]() ![]() |
indiszogye | 10833 | 2015. június 27. 20:44 | Válasz erre: 10819 |
Szia Laci. Ezeket a képeket tudtam eszközölni. :)
![]() ![]() ![]() |
cblaci | 10831 | 2015. június 27. 16:32 | Válasz erre: 10830 |
fenyooldrider | 10830 | 2015. június 27. 15:59 | Válasz erre: 10829 |
Akkor félreértettem,azt hittem valóban racing! Viszont,ha tényleg ilyen,szeretnék én is magamnak,hátha javul a fékrõl a véleményem! Lehet pontosan tudni,hogy mi a pontos neve/cikkszáma és hol lehet rendelni? |
cblaci | 10829 | 2015. június 27. 11:30 | Válasz erre: 10827 |
Ennek köze nincs a versenysporthoz, a gyári minõségnek megfelelõ besorolása van. Leírása: Standard-organikus (szerves, puhább) fékbetét. - Jó teljesítmény, egyszerû kezelhetõség minden hõmérséklet tartományban. - Általános utcai használatra, átlagos körülmények mellett. - Öntöttvas és rozsdamentes acél tárcsákhoz egyaránt megfelelõ. Szóval semmi hókusz-pókusz és mégis jó. ;-) |
fenyooldrider | 10828 | 2015. június 27. 06:28 |
Amúgy visszatérve a kollégához,nekem is volt Freewindem gyári állapotban,nagyon kellemes vas,csak kétszemélyes túrákhoz kicsit keveslettem a 48 lovacskát!,de egy személlyel nagyon korrekt :![]() ![]() ![]() |
fenyooldrider | 10827 | 2015. június 27. 06:21 | Válasz erre: 10825 |
Nem úgy értem,hanem a kettõ közül ez a gyengébbik! Amúgy én nem vagyok oda a racing cuccokért a közúton mert ezek igaz nagyon bölények,de csak melegen mûködnek normálisan,pont úgy mint a slick gumik! Hideg indítás után és fagypont környékén nagyon karcsúak és veszélyesek is lehetnek! A verseny cuccok magas üzemi hõfokon dolgoznak,ráadásul azt a hõfokot jellemzõen pályán,vagy folyamatos szerpentinezéssel lehet biztosítani fokozott terheléssel,ott viszont tényleg ütõsek lehetnek! Legalábbis szerintem:D! |
tipós | 10826 | 2015. június 26. 20:39 |
Azt tudom,hogy a 750-es fékje más.Az 1200-esek fékje Brembo mind...
|
cblaci | 10825 | 2015. június 26. 20:27 | Válasz erre: 10824 |
:-) Azért mielõtt nagyon leszaroznánk a 750-es "gyökér" fékjét, kérdezzük meg Rick-et mennyire harapós az organikus AP racing betéttel és fém fékcsõvel az a bizonyos Tokico féknyereg :-D |
fenyooldrider | 10824 | 2015. június 26. 20:04 | Válasz erre: 10823 |
Nem egyértelmû sajnos,mivel csak az 1.2-n van Brembo,a 750-en más,gyökérebb fék van sajnos évjárattól függetlenül! (nekem persze a sz@rabbik jutott 750-lévén) De már agyalok a Gsx-r 6 dugós munkahengerén,fém fékcsõvel kombinálva:D!! |
tipós | 10823 | 2015. június 26. 10:51 | Válasz erre: 10822 |
Szia!!Igen!Szerintem ezeken minden ez van...Köszönöm elõre is!!
|
indiszogye | 10822 | 2015. június 26. 10:16 | Válasz erre: 10819 |
Egy kérdés lenne neked is brembo féked van?
|
indiszogye | 10821 | 2015. június 26. 10:15 | Válasz erre: 10819 |
Szia Laci. Este hazaérek és próbálok neked használható fotót alkotni.
|
Billigpeter | 10820 | 2015. június 25. 23:11 | Válasz erre: 10818 |
Az hülyeség, mert mindegy, hogy hány óra van, akkor se bír kifolyni egy szökõkút a csapból :-)))
|
tipós | 10819 | 2015. június 25. 22:30 |
Sziasztok!Megtenné valaki,akinek "ezerkettese"van,hogy lefényképezné nekem azt a kis lemez rugót ami az elsõ fékbetéteket szorítja le?Nekem azok hiányoznak és igy zörögnek a helyükön a betétek.Legjobb lenne kivett állapotában,de senkitõl nem várom el,hogy ezért szétszedje... Köszi!:-) |
cblaci | 10818 | 2015. június 25. 22:29 | Válasz erre: 10815 |
Pontosítva: a szökõkútnál ötkor :-D az egy tuti hely lehet mert a csapból is az folyik most :-))) |
indiszogye | 10817 | 2015. június 23. 15:05 | Válasz erre: 10748 |
Szia Dani. Beszéltem a bontós ismerõssel, jelenleg semmi mûszerfal alkatrésze nincs. Ha lesz értesít.
|
hacse | 10816 | 2015. június 23. 11:17 |
Az idei összeröffenés is bizonyította , hogy nem kell nagy horderejû pénzköltés meg full logisztika ahhoz , hogy tûrhetõen vidám találkozás jöhessen létre. Ettõl függetlenül köszönet a szervezésért minden arra érdemes bácsinak és néninek, a többieknek meg azért mert megtisztelték jelenlétükkel és aktív részvételükkel a konferenciát.
|
hacse | 10815 | 2015. június 23. 11:03 | Válasz erre: 10807 |
Na, akko' az idõpont meg a helyszín má' meg is van. Minimális pontosítást valszeg igényel majd , amúgy teljesen korrekt. ;-)))
|
hacse | 10814 | 2015. június 23. 10:59 | Válasz erre: 10812 |
Pozícióba állította magát a képen látható sorstársunk. :o)
|
hacse | 10813 | 2015. június 23. 10:57 |
Aki figyelmes volt azt is megtudhatta a konferencián, hogy Mikky miért Iszonyú "mûvésznéven" futott aktív versenyzõi pályafutása alatt. :o))
|
gyuli | 10811 | 2015. június 23. 00:15 |
Üdv mindenkinek! Köszönöm hogy részt vehettem a konferencián, én is hazaértem épségben 23:30-kor, 662 km-el a hátam mögött, körbenéztem a Balatont, jó volt. (olajat vettem a kúton eddig abszolút nem ette, ezután fokozott figyelmet fordítok rá!)
|
fenyooldrider | 10810 | 2015. június 22. 15:25 | Válasz erre: 10806 |
Pótoltam az adatlapon a telószámomat,el is felejtettem,hogy nincs fent! Azért nem hívtalak benneteket,mert késõ este végeztem a melóval,ha elõbb végeztem volna,akkor még este is visszamentem volna! |
cblaci | 10807 | 2015. június 21. 22:07 | Válasz erre: 10791 |
Me má' most kéne tudni a tutit? Akkor legyen 2016-ban pénteken szombaton és vasárnap, valahol vagy bárhol, mert ezekrõl már sok jót hallottam :-) |
cblaci | 10806 | 2015. június 21. 22:02 | Válasz erre: 10799 |
Sajnálom hogy nem tudtál visszajönni Fenyõ, kerestük a számodat de nem volt az adatlapodon. No de lesz még konferencia és bepótoljuk a beszélgetést. :-)
|
cblaci | 10805 | 2015. június 21. 21:59 | Válasz erre: 10804 |
Köszi Norbi! Már le is mentettem az összeset, most valahogy kevesebbet fotóztam ezért jól jöttek a képeid.
|
Kovacspeter | 10801 | 2015. június 21. 20:50 | Válasz erre: 10799 |
Szóval ez volt az a kis mérges. Szücsi megmentette a maradékot;-) Én meg a Csabi világszínvonalú barackját. Sajnálom hogy nem jöttél vissza, no meg lemaradtál Gábor zsírgyári állapotú Freewindjérõl. |
Kovacspeter | 10800 | 2015. június 21. 20:46 | Válasz erre: 10790 |
Legyen máskor is szerencsénk. A géped azért több mint 'egy Freewind', ilyen állapotú motor nem sok lehet az országban.
|
fenyooldrider | 10799 | 2015. június 21. 20:42 |
Kovacspeter | 10798 | 2015. június 21. 20:39 | Válasz erre: 10787 |
Gumiszereléskor szeretik ráküldeni légkulccsal, aztán ha az idõk folyamán valamennyire össze is rohad, akkor necces tud lenni. Ahogy Csabi mondta hosszabb dugókulccsal kell megpróbálni, de valami jobbféle legyen, ne teszkós. Hátul a kis imbuszokkal állítod a feszességet, de óvatosan, mert meghúzás után elõfordul hogy feszesebb lesz amit beállítottál, szóval ellenõrizni kell utána is. Nyomatékkulccsal 100 NM. |
tipós | 10797 | 2015. június 21. 18:41 | Válasz erre: 10782 |
Imi, nem tévedtünk el!Direkt arra akartunk jönni!Vagy félreértelek?:-)
|
szucsizu | 10796 | 2015. június 21. 18:29 |
Helló!!! Simán hazaérkeztem én is. Semmi gond nem volt, csíptetés is kibírta. :o)) Moci már a szerelõnél van, keddre meglesz. :o) Buli szuper volt, remélem jövõre is sikerül megszervezni. |
KawaÉvi | 10795 | 2015. június 21. 17:51 |
Sziasztok! Én is szerencsésen hazaértem. Köszönöm, hogy részt vehettem a találkozón, nagyon jól éreztem magam. Igazán nagyszerû embereket ismerhettem meg. Nagyon jó csapat!!! |
hacse | 10793 | 2015. június 21. 15:38 | Válasz erre: 10790 |
Én mindenképpen köszönöm, hogy eljöttél , azért is ,mert így még egy Freewinden is ülhettem !
|
Mikky | 10792 | 2015. június 21. 15:34 | Válasz erre: 10784 |
Inkabb ideges. Merthogy a francba! Nagyon jol ereztem magam,erre haza kell mennem. Mindegy! Koszonom nektek,hogy ott lehettem. Nagyon szimpi kis csapat!
|
hacse | 10791 | 2015. június 21. 15:34 | Válasz erre: 10786 |
Azt má' tudjuk , hogy jövõre mikor és hol ? Mer' az idõ az halad! ;o))
|
gabor40 | 10790 | 2015. június 21. 15:33 |
Köszönöm hogy veletek tarthattam az Innazuma napokon egy Freewindel.
|
hacse | 10789 | 2015. június 21. 15:31 | Válasz erre: 10787 |
Szesz! NINCS egybehegesztve gyári állapotában az anya a lemezzel ! Elõszeretettel tépik meg nagy erõvel az anyát és e miatt nehéz rövid nyelû szerszámmal meglazítani. Hosszabb dugókulccsal, vagy hasonló eszközzel lazítsátok meg ! A meghúzási nyomatéka 100Nm. |
hacse | 10788 | 2015. június 21. 15:24 |
Csáó! Szerencsésen hazagurultunk mi zalaiak is. Jókat vigyorogtunk, meg hát különben is ...na.. Üdv mindenkinek, meg köszönet! :-)) |
inazuma400 | 10787 | 2015. június 21. 15:03 |
Üdv! kéne egykis segítség! ez most nagyon amatõren fog hangzani, de hogy a fenébe lehet feszíteni a láncon? az oké ki kéne lazítani a kereket, de hogyan? inazuma 400zasról van szó! a pirossal bekarikázott anyát hogy lehet fellazítani, mert nekem az úgy tûnik h egybe van hegesztve azzal a lapolt csuszkával,
|
cblaci | 10786 | 2015. június 21. 14:02 |
Mi is hazaértünk, jó volt minden, sõt ezek után úgy csináljuk hogy jövõre is jó legyen ;-)
|
Billigpeter | 10785 | 2015. június 21. 13:20 |
Én is hazaértem, szerintem is jól sikerült a konferencia, nagyon jól éreztem magam. Üdvözlet mindenkinek. |
Kovacspeter | 10784 | 2015. június 21. 12:31 |
Miki, kicsit nyúzott voltál amikor tegnap reggel elindultál;-) Azért ólrájt ugye? |
Kovacspeter | 10783 | 2015. június 21. 12:29 |
Hölgyeim és Uraim! A konferencia véget ért, jól sikerült a találkozó, most zárom az ojjektumot. Szücsi meg tudta csíptetni a segédvázat a szomszéd utcában, így már biztos kibírja Galántáig. Gyuli még nekiindult a Balatonnak. Üdv |
szegaimi | 10782 | 2015. június 21. 11:02 |
Sziasztok! Mi is szerencsésen haza érkeztünk. Dunaföldváron tankolás után ismerõsökkel is találkoztunk, ugye Tipós? :) Neked és Ricknek mondom azt amit Szotyi haverom szokott ilyenkor mondani: Õ soha nem téved el, csak alternatív útvonalakat szokott felfedezni. Azt szokta mondani még, hogy neki a fejében van a térkép, én pedig minden alkalommal megkérem, hogy nyissa már ki! Egyébként pedig jó volt az idõ és motorozni JÓ!!!!!!! Ha nem szólít a kötelesség bennünket akkor szívesen maradtunk volna mi is, jó arcokat ismertünk meg ismét. Talán majd jövõre...... |
tipós | 10781 | 2015. június 21. 09:18 |
Sziasztok!Hazaértünk szerencsésen!Nagyon jó volt a tali,szimpatikus társaság!Jól éreztük magunkat!Megszerettem ezt a motort,ugyhogy továbbra is maradok mellette!Köszönünk szépen mindent!!:-)) |
Rick | 10780 | 2015. június 20. 22:29 | Válasz erre: 10779 |
Végül csak meg találtam... Igaz tévedésbõl beugrottam Csopakra is elõtte, de fogjuk rá, hogy öregszem. Örülök, hogy végül ott lehettem és plusz 100 km nem a világ. Még cblaci motorjával se találtam vissza egybõl. Tényleg cserélni kellett volna. Üdv. mindenkinek! :-)
|
Rick | 10779 | 2015. június 19. 21:57 | Válasz erre: 10723 |
42-nek 42 a nagylánckerék, de a kislánckerék számomra "láthatatlan". Esetleg a spirál áttételezése okozhat még eltérést. Nem szedtem szét ezt a részt. Nem tudnám összerakni. Lesz valami összejövetel?
|