9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Billigpeter 10875 2015. július 1. 21:14   Válasz erre: 10854
Légy Üdvözölve, sok balesetmentest! Motornak, macskának, gyerkõcnek, neked. ... mindegykinek:-)))
    

Billigpeter 10875 2015. július 1. 21:14   Válasz erre: 10854
Légy Üdvözölve, sok balesetmentest! Motornak, macskának, gyerkõcnek, neked. ... mindegykinek:-)))
    

Billigpeter 10875 2015. július 1. 21:14   Válasz erre: 10854
Légy Üdvözölve, sok balesetmentest! Motornak, macskának, gyerkõcnek, neked. ... mindegykinek:-)))
    

Billigpeter 10874 2015. július 1. 21:07   Válasz erre: 10867
Néha történnek rajtunk kívül álló okokból bekövetkezõ balesetek, sajnos ilyen az élet. Próbáld meg feldolgozni valahogy, nehogy pszihomókushoz kelljen menni, mert az borzalmas ;-)))
Egyébként királyok a képek!
    

Billigpeter 10873 2015. július 1. 20:58   Válasz erre: 10870
Nem Csókakõn voltunk, hanem szívóágon :-(
A parkolóban lehúztak 300 pénzzel, de elfelejtettek szólni, hogy ne másszunk fel a várhoz, mert építési terület.
De legalább együtt voltunk, meg jól éreztük magunkat:-)
    

Billigpeter 10872 2015. július 1. 20:50   Válasz erre: 10860
Gratulálok, szép teljesítmény! A kabaré savanyú meg a hab a tortán:-)))

    

hacse 10871 2015. július 1. 19:06   Válasz erre: 10870
Jól tippeltél.
    

fenyooldrider 10870 2015. július 1. 16:44   Válasz erre: 10866
Hol voltatok?
Csókakõre tippelek,de nem vagyok benn biztos!
    

hacse 10869 2015. július 1. 08:20   Válasz erre: 10860
Elismerésem! Szépen teljesítettetek ! Gratula!
    

hacse 10868 2015. július 1. 08:08  
Még brutálabb:
    

hacse 10867 2015. július 1. 08:04  
A legmegdöbbentõbb ami történt velem a legutóbb, hogy hirtelen oldalkocsis motorbiciklis világbajnokság helyszínén találtam magamat, mer' váratlanul odamotoroztam hirtelen, zaklatottan. Az biztos hogy ezek az emberek valami VAD állattól származnak fejlõdéstanilag, és leginkább 40-50 évesnek tûnnek . Brutális...
    

hacse 10866 2015. július 1. 07:49  
K.
    

hacse 10865 2015. július 1. 07:39  
K.F.:
    

hacse 10864 2015. július 1. 07:36  
Konf.Photos:
    

hacse 10863 2015. július 1. 07:33  
Konf. fotók:
    

fenyooldrider 10862 2015. július 1. 04:52   Válasz erre: 10861
Gratula,ügyes vagy!
Most néztem jobban utána,hogy mi is ez a Motorrevü/Kawasaki kalndtúra, teljesen szimpatikusnak tûnik!!
    

KawaÉvi 10861 2015. június 30. 22:30   Válasz erre: 10860
Ezt a Cabernet Savanyút a helyezésért kaptuk :-)
    

KawaÉvi 10860 2015. június 30. 22:29   Válasz erre: 10857
12-dikek lettünk "Lóerõbarátok" csapatnévvel, a rajthoz álló 61 csapatból. Nehéz volt és nagyon hosszú a táv. A futam harmada Horvátországban volt. De egy csapat sem lett kizárva, és senki sem adta föl. Fantasztikus társaság volt! Ja, idén egyetlen nõi induló voltam :-)
    

fenyooldrider 10859 2015. június 30. 21:48   Válasz erre: 10855
A tank GSX 1.4 a vákuumos csap GSX-R 750 ,de a csap képlékeny,bármivel helyettesíthetõ,viszont a benzinpumpa tényleg érdekes dolog,de szerintem a bontóból szinte bármiét bele lehetne heberálni fillérekért!
    

tipós 10858 2015. június 30. 20:57   Válasz erre: 10856
A zx9-ben is ilyen Mitsu feliratu pumpa volt!Egyébként hosszabb állás után nekem is kerreg a pumpám,de nem hinném hogy ez hiba.Inkább az elpárolgott benzint tölti fel a karbikban...
    

Billigpeter 10857 2015. június 30. 17:21   Válasz erre: 10851
Nagyon szépen köszönöm a rámgondolàst. :-)
Corenet hogy sikerült?
    

Kovacspeter 10856 2015. június 30. 16:12   Válasz erre: 10853
Amikor megjött a pumpa kibontottam, és apró Mitsubishi jelet találtam rajta.
Nem valószínû hogy ezt kizárólag az Inazumákra gyártották, bizonyára beépítették más jármûvekbe is. Abból kiindulva hogy a Micu nem tartozik a prémium autógyártók közé, szerintem meg lehetne ezt szerezni jóval olcsóbban, csak tudni kéne hogy milyen járgányokba építették be.
    

Kovacspeter 10855 2015. június 30. 16:02   Válasz erre: 10853
De most neked akkor hogy is van, vákumos csap van a Gsx 1.4 tankon, és alacsonyabb szintnél kevésnek tûnik a nyomás?
Ez a "gyári" pumpa nem volt olcsó, valami 50 pár ezer ft-ra emlékszem, bár utánajárással valószínû hogy meg lehetne szerzeni olcsóbban.
    

indiszogye 10854 2015. június 30. 10:30  
Sziasztok. Új családtag érkezett az ina családba:)
    

fenyooldrider 10853 2015. június 30. 04:48  
Köszi a válaszokat,igazából azért kérdezem,mert én is azt veszem észre,hogy tele és fél tank között semmi ármány,viszont olyan negyed tank és az alatt,mintha picit kevés lenne a benzin komoly teljesítmény mellett!
Aztán teletankoláskor ismét azonnal eltûnik ez az érzés!
Gondolom ez attól lehet,hogy az én tankom mélyebben van mint a gyári 750-é mivel beépítés során direkt törekedtem erre!!
Tulajdonképpen akkor tudatosult bennem,hogy nekem is kellene egy tápszivattyú,mikor megláttam a Petiét!
Visszagondolva a régebbi motorjaimra,azokra amiknek nagy tank lelógásuk volt,nem is egynél volt tápszivattyú { DR-750 800}csak ott vákuumos mûködésûek voltak,persze a mûködési elve itt lényegtelen!
Az is inkább átemelõszivattyú volt mint nyomást felépítõ tápszivattyú!

    

Kovacspeter 10852 2015. június 29. 23:11   Válasz erre: 10839
Hello Fenyõ!

Hozzáértõ nem vagyok, de azért brekegek valamit.
A tankból szívja a naftát, sima átfolyású benzincsapon keresztül, egészen lent van a szivattyú, (ha jól emlékszem mutattam is amikor bevásároltunk) majd onnan lentrõl nyomja fel a karbikhoz a benyát.
Az átfolyási sebességet már leírták lejjebb. Üzemanyagnyomásról nem tudok nyilatkozni, igaz lenne hely ahol meg tudnám méretni. Bár ezt csak akkor szokták amikor valami probléma van, na mindegy, gyári értéket nem tudok.
Kb egy éve, egy reggel indultam Erdélybe, motor indít, az üzemanyagszivattyú meg pörög mintazállat. Nézem, bõven tartalék felett van a szint...ajjaj...aztán egyszer csak elhallgatott, azóta teszi a dolgát. Az ördög nem alszik alapon azért ott van a gyári új pumpa az alkatrészes dobozban.
Frecska úrtól származik az információ: ha megpusztul a pumpa, akkor csati le, és direktbe kell kötni a benzincsövet a karbikhoz, úgy kb. fél tankig elegendõ üzemanyagnyomás van.
    

KawaÉvi 10851 2015. június 29. 22:55   Válasz erre: 10850
Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy a fórum összes Péter nevû tagjának boldog névnapot kívánok!!!
    

Kovacspeter 10850 2015. június 29. 22:54  
Az 1.2-es azon kevés Suzukik közé tartozik amire gyárilag Brembo nyergeket szereltek akkoriban. Nekem kétujjas volt gumi fékcsõvel is. Nagy a kavalkád amúgy, a féktartályok Nissin-ek, a hátsó nyereg Tokico.
    

Kovacspeter 10849 2015. június 29. 22:50   Válasz erre: 10811
Ez a sporttárs elfáradt;-)

Akkor ez jó kis kör volt aznapra.
    

cblaci 10848 2015. június 29. 20:00   Válasz erre: 10847
A fene se tudja, az SJ felvétele mintha teltebb lenne színekkel, talán még túlságosan is, bár ez csak akkor feltûnõ ha a Gopro ott van mellette viszonyításként. Amikor kiérnek az alagútból az SJ viszont egyértelmûen jobban lekezelte a fényváltozást. Gondolom az áruk közötti különbség jóval eltérõbb mint a felvételek minõsége, vagyis mindent összevetve az SJ a jobb választás...
mondom én aki nem ért hozzá :-)

    

fenyooldrider 10847 2015. június 29. 19:17   Válasz erre: 10846
Csak azért,mert nem hamis,hanem gyári kínai :D!!
Amúgy SJ-4000 néven fut {http://www.mobilx.hu/hu/multicopter-fpv/kamer%C3%A1k-hu/sj4000-akciokamera-full-hd-1080p-rogzites-szines-kijelzovel.html} a Go-Pro3 Hero -val azonos tudású,tesztek alapján is!
Érdekesek a tesztek:
https://www.youtube.com/watch?v=e7gtYOIj_uY

    

cblaci 10846 2015. június 29. 19:05   Válasz erre: 10840
Egészen jó felvételt csinál a kis kamera!
    

indiszogye 10845 2015. június 29. 16:34   Válasz erre: 10842
Szia Laci. Ma hívtam az alkatrész kereskedõt, utána néz és hív ha megtalálta ami neked kell.
    

indiszogye 10844 2015. június 29. 16:28   Válasz erre: 10839
Szia. Most kerestem ki a javítási kézikönyvben, 600ml/perc az üzemanyag pumpa elvárt teljesítménye.
    

tipós 10843 2015. június 29. 05:31   Válasz erre: 10839
Hát ennek több benzin kõ ám,amit csak szivattyúval lehet biztosítani!!:-)
Komolyan:valóban van,gondolom hogy a tényleg nagyobb köbcenti miatt,amikor már nem sok van a tankban akkoris meglegyen a teljesítmény.A Kawán is volt,szükség ugy hozta egyszer,hogy ki kellett kerülni!Ment ugy is,de ahogy fogyott a nafta,ugy lett egyre gyengébb...Nyomását nem tudom,de nem lehet túl nagy.
    

tipós 10842 2015. június 29. 05:18   Válasz erre: 10841
Szia!igen!
Nem akarom hogy zörögjön!:-)
    

indiszogye 10841 2015. június 28. 22:34   Válasz erre: 10836
Szia Laci .Van Egy viszonylag olcsó alkatrész beszállító a környékemen . Megkérdezzem, hogy ez az alkatrész mibe fáj?
    

indiszogye 10841 2015. június 28. 22:34   Válasz erre: 10836
Szia Laci .Van Egy viszonylag olcsó alkatrész beszállító a környékemen . Megkérdezzem, hogy ez az alkatrész mibe fáj?
    

fenyooldrider 10840 2015. június 28. 22:16  
Dióhéjban :érkezésem a konferenciára,Szûcsi átvágása,hogy majd én tudom hova kell menni {Bem u 27 :D) a legvégén az ottaniak meglepett feje,
itt a vidi:https://www.youtube.com/watch?v=3IkyrW0mMl4&feature=youtu.be

Katt a video alján lévõ youtube logóra,mert ott jobb a felvétel,mél full screenben is!

    

fenyooldrider 10839 2015. június 28. 20:51  
Keresztkérdés az 1.2 es {hozzáértõ}kollégákhoz!
Azt láttam,hogy nektek van tápszivattyútok,de miért?
A tankból szívja a naftát,és egybõl a karbikra nyomja túlnyomáson a tápszivattyú?
Ha igen,akkor mekkora a tápnyomás és ezt a karbiban a tûszelep elviseli?

    

cblaci 10838 2015. június 28. 20:51   Válasz erre: 10837
Minden kép egy emlék, Norbi fotói között van olyan amin szerepelsz Te is, keress vissza néhány hozzászólást és mentsd le a képeket, én is leszedegettem mert itthon szembesültem azzal hogy keveset fotóztam.
    

fenyooldrider 10837 2015. június 28. 07:22  
Sajnos én csak kettõt lõttem,gondoltam,majd szombaton telefényképezem magam!
Ami aztán nekem nem jött el:( !

    


tipós 10835 2015. június 27. 21:37   Válasz erre: 10834
Köszönöm!!Ez már nagy segítség!!:-)
    

indiszogye 10834 2015. június 27. 20:47   Válasz erre: 10819
Ez az összes kép jobbos balos féknyereg. Széles utakat, sok sikert. Voltam az indián
    

indiszogye 10833 2015. június 27. 20:44   Válasz erre: 10819
Szia Laci. Ezeket a képeket tudtam eszközölni. :)
    

fenyooldrider 10832 2015. június 27. 18:54   Válasz erre: 10831
Köszi a tippet,ki fogom próbálni!
    

cblaci 10831 2015. június 27. 16:32   Válasz erre: 10830
Ezt én még Zöldinél rendeltem de sajnos õ már nem foglalkozik alkatrész kereskedéssel, viszont a Pink Motors az importõr ahol gondolom ugyanúgy beszerezhetõ. A száma nagyon fontos mert más a jobbos mint a balos készlet, én is megszívtam mert nem jót küldtek elsõnek. Lmp304 és Lmp305, de ez a képen is jól látszik.
Az AP-s csomagban a régi betéteket õrzöm, azzal jött ki a motor a gyárból, 3éve cseréltem pedig még volt híja a kopáshatárnak, az elején nem éreztem jobbnak de amikor hozzákopott a tárcsához nagyon jó lett!
Billig Petinek is ilyen van ha jól rémlik, de kérdezz másokat is errõl, ne csak az én véleményemre alapozz.
    

fenyooldrider 10830 2015. június 27. 15:59   Válasz erre: 10829
Akkor félreértettem,azt hittem valóban racing!
Viszont,ha tényleg ilyen,szeretnék én is magamnak,hátha javul a fékrõl a véleményem!
Lehet pontosan tudni,hogy mi a pontos neve/cikkszáma és hol lehet rendelni?
    

cblaci 10829 2015. június 27. 11:30   Válasz erre: 10827
Ennek köze nincs a versenysporthoz, a gyári minõségnek megfelelõ besorolása van. Leírása: Standard-organikus (szerves, puhább) fékbetét.
- Jó teljesítmény, egyszerû kezelhetõség minden hõmérséklet tartományban.
- Általános utcai használatra, átlagos körülmények mellett.
- Öntöttvas és rozsdamentes acél tárcsákhoz egyaránt megfelelõ.

Szóval semmi hókusz-pókusz és mégis jó. ;-)
    

fenyooldrider 10828 2015. június 27. 06:28  
Amúgy visszatérve a kollégához,nekem is volt Freewindem gyári állapotban,nagyon kellemes vas,csak kétszemélyes túrákhoz kicsit keveslettem a 48 lovacskát!,de egy személlyel nagyon korrekt :

    

fenyooldrider 10827 2015. június 27. 06:21   Válasz erre: 10825
Nem úgy értem,hanem a kettõ közül ez a gyengébbik!
Amúgy én nem vagyok oda a racing cuccokért a közúton mert ezek igaz nagyon bölények,de csak melegen mûködnek normálisan,pont úgy mint a slick gumik!
Hideg indítás után és fagypont környékén nagyon karcsúak és veszélyesek is lehetnek!
A verseny cuccok magas üzemi hõfokon dolgoznak,ráadásul azt a hõfokot jellemzõen pályán,vagy folyamatos szerpentinezéssel lehet biztosítani fokozott terheléssel,ott viszont tényleg ütõsek lehetnek!
Legalábbis szerintem:D!
    

tipós 10826 2015. június 26. 20:39  
Azt tudom,hogy a 750-es fékje más.Az 1200-esek fékje Brembo mind...
    

cblaci 10825 2015. június 26. 20:27   Válasz erre: 10824
:-)
Azért mielõtt nagyon leszaroznánk a 750-es "gyökér" fékjét, kérdezzük meg Rick-et mennyire harapós az organikus AP racing betéttel és fém fékcsõvel az a bizonyos Tokico féknyereg :-D
    

fenyooldrider 10824 2015. június 26. 20:04   Válasz erre: 10823
Nem egyértelmû sajnos,mivel csak az 1.2-n van Brembo,a 750-en más,gyökérebb fék van sajnos évjárattól függetlenül!
(nekem persze a sz@rabbik jutott 750-lévén)
De már agyalok a Gsx-r 6 dugós munkahengerén,fém fékcsõvel kombinálva:D!!
    

tipós 10823 2015. június 26. 10:51   Válasz erre: 10822
Szia!!Igen!Szerintem ezeken minden ez van...Köszönöm elõre is!!
    

indiszogye 10822 2015. június 26. 10:16   Válasz erre: 10819
Egy kérdés lenne neked is brembo féked van?
    

indiszogye 10821 2015. június 26. 10:15   Válasz erre: 10819
Szia Laci. Este hazaérek és próbálok neked használható fotót alkotni.
    

Billigpeter 10820 2015. június 25. 23:11   Válasz erre: 10818
Az hülyeség, mert mindegy, hogy hány óra van, akkor se bír kifolyni egy szökõkút a csapból :-)))
    

tipós 10819 2015. június 25. 22:30  
Sziasztok!Megtenné valaki,akinek "ezerkettese"van,hogy lefényképezné nekem azt a kis lemez rugót ami az elsõ fékbetéteket szorítja le?Nekem azok hiányoznak és igy zörögnek a helyükön a betétek.Legjobb lenne kivett állapotában,de senkitõl nem várom el,hogy ezért szétszedje...
Köszi!:-)
    

cblaci 10818 2015. június 25. 22:29   Válasz erre: 10815
Pontosítva: a szökõkútnál ötkor :-D
az egy tuti hely lehet mert a csapból is az folyik most :-)))

    

indiszogye 10817 2015. június 23. 15:05   Válasz erre: 10748
Szia Dani. Beszéltem a bontós ismerõssel, jelenleg semmi mûszerfal alkatrésze nincs. Ha lesz értesít.
    

hacse 10816 2015. június 23. 11:17  
Az idei összeröffenés is bizonyította , hogy nem kell nagy horderejû pénzköltés meg full logisztika ahhoz , hogy tûrhetõen vidám találkozás jöhessen létre. Ettõl függetlenül köszönet a szervezésért minden arra érdemes bácsinak és néninek, a többieknek meg azért mert megtisztelték jelenlétükkel és aktív részvételükkel a konferenciát.
    

hacse 10815 2015. június 23. 11:03   Válasz erre: 10807
Na, akko' az idõpont meg a helyszín má' meg is van. Minimális pontosítást valszeg igényel majd , amúgy teljesen korrekt. ;-)))
    

hacse 10814 2015. június 23. 10:59   Válasz erre: 10812
Pozícióba állította magát a képen látható sorstársunk. :o)
    

hacse 10813 2015. június 23. 10:57  
Aki figyelmes volt azt is megtudhatta a konferencián, hogy Mikky miért Iszonyú "mûvésznéven" futott aktív versenyzõi pályafutása alatt. :o))
    

gyuli 10812 2015. június 23. 00:16  
Az alábbi képet találtam, nekem bejött.
    

gyuli 10811 2015. június 23. 00:15  
Üdv mindenkinek! Köszönöm hogy részt vehettem a konferencián, én is hazaértem épségben 23:30-kor, 662 km-el a hátam mögött, körbenéztem a Balatont, jó volt. (olajat vettem a kúton eddig abszolút nem ette, ezután fokozott figyelmet fordítok rá!)
    

fenyooldrider 10810 2015. június 22. 15:25   Válasz erre: 10806
Pótoltam az adatlapon a telószámomat,el is felejtettem,hogy nincs fent!
Azért nem hívtalak benneteket,mert késõ este végeztem a melóval,ha elõbb végeztem volna,akkor még este is visszamentem volna!
    

szegaimi 10809 2015. június 22. 04:58   Válasz erre: 10797
Ezt mondom én is! :)

    

KawaÉvi 10808 2015. június 21. 22:28  
A "konferenciaterem" bejárata :-)
    

cblaci 10807 2015. június 21. 22:07   Válasz erre: 10791
Me má' most kéne tudni a tutit? Akkor legyen 2016-ban pénteken szombaton és vasárnap, valahol vagy bárhol, mert ezekrõl már sok jót hallottam :-)

    

cblaci 10806 2015. június 21. 22:02   Válasz erre: 10799
Sajnálom hogy nem tudtál visszajönni Fenyõ, kerestük a számodat de nem volt az adatlapodon. No de lesz még konferencia és bepótoljuk a beszélgetést. :-)
    

cblaci 10805 2015. június 21. 21:59   Válasz erre: 10804
Köszi Norbi! Már le is mentettem az összeset, most valahogy kevesebbet fotóztam ezért jól jöttek a képeid.
    

2xi 10804 2015. június 21. 21:05  
Még képek a találkozóról
    

2xi 10803 2015. június 21. 21:00  
Még képek..
    

2xi 10802 2015. június 21. 20:52  
Sziasztok ! Köszönet mindenért ! itt van pár kép
    

Kovacspeter 10801 2015. június 21. 20:50   Válasz erre: 10799
Szóval ez volt az a kis mérges.
Szücsi megmentette a maradékot;-) Én meg a Csabi világszínvonalú barackját.
Sajnálom hogy nem jöttél vissza, no meg lemaradtál Gábor zsírgyári állapotú Freewindjérõl.
    

Kovacspeter 10800 2015. június 21. 20:46   Válasz erre: 10790
Legyen máskor is szerencsénk. A géped azért több mint 'egy Freewind', ilyen állapotú motor nem sok lehet az országban.
    

fenyooldrider 10799 2015. június 21. 20:42  
Sziasztok,sajnos mint láthattátok nem értem vissza szombatra,ennek egy oka volt:szombat reggel 5 helyett csak 13.30 kor sikerült nekiállnom a melónak és késõ este végeztem rajtam kívülálló okok miatt!
Nagyon jó társaságot ismertem meg személyetekben,külön köszönet a szervezésért Évának és Péternek!
Részemrõl már õsszel gyûjtöm a kökényt és a Bhut Jolokiát a következõ megnyitóra {F-1 :D}
Az Inazuma és a Jolokia legyen veletek!


    

Kovacspeter 10798 2015. június 21. 20:39   Válasz erre: 10787
Gumiszereléskor szeretik ráküldeni légkulccsal, aztán ha az idõk folyamán valamennyire össze is rohad, akkor necces tud lenni.
Ahogy Csabi mondta hosszabb dugókulccsal kell megpróbálni, de valami jobbféle legyen, ne teszkós. Hátul a kis imbuszokkal állítod a feszességet, de óvatosan, mert meghúzás után elõfordul hogy feszesebb lesz amit beállítottál, szóval ellenõrizni kell utána is.
Nyomatékkulccsal 100 NM.
    

tipós 10797 2015. június 21. 18:41   Válasz erre: 10782
Imi, nem tévedtünk el!Direkt arra akartunk jönni!Vagy félreértelek?:-)
    

szucsizu 10796 2015. június 21. 18:29  
Helló!!!
Simán hazaérkeztem én is. Semmi gond nem volt, csíptetés is kibírta. :o))
Moci már a szerelõnél van, keddre meglesz. :o)
Buli szuper volt, remélem jövõre is sikerül megszervezni.
    

KawaÉvi 10795 2015. június 21. 17:51  
Sziasztok!
Én is szerencsésen hazaértem.
Köszönöm, hogy részt vehettem a találkozón, nagyon jól éreztem magam. Igazán nagyszerû embereket ismerhettem meg. Nagyon jó csapat!!!
    

inazuma400 10794 2015. június 21. 15:39  
oké! köszönöm!
    

hacse 10793 2015. június 21. 15:38   Válasz erre: 10790
Én mindenképpen köszönöm, hogy eljöttél , azért is ,mert így még egy Freewinden is ülhettem !
    

Mikky 10792 2015. június 21. 15:34   Válasz erre: 10784
Inkabb ideges. Merthogy a francba! Nagyon jol ereztem magam,erre haza kell mennem. Mindegy! Koszonom nektek,hogy ott lehettem. Nagyon szimpi kis csapat!
    

hacse 10791 2015. június 21. 15:34   Válasz erre: 10786
Azt má' tudjuk , hogy jövõre mikor és hol ? Mer' az idõ az halad! ;o))
    

gabor40 10790 2015. június 21. 15:33  
Köszönöm hogy veletek tarthattam az Innazuma napokon egy Freewindel.
    

hacse 10789 2015. június 21. 15:31   Válasz erre: 10787
Szesz!

NINCS egybehegesztve gyári állapotában az anya a lemezzel ! Elõszeretettel tépik meg nagy erõvel az anyát és e miatt nehéz rövid nyelû szerszámmal meglazítani. Hosszabb dugókulccsal, vagy hasonló eszközzel lazítsátok meg ! A meghúzási nyomatéka 100Nm.
    

hacse 10788 2015. június 21. 15:24  
Csáó!

Szerencsésen hazagurultunk mi zalaiak is.
Jókat vigyorogtunk, meg hát különben is ...na..
Üdv mindenkinek, meg köszönet! :-))
    

inazuma400 10787 2015. június 21. 15:03  
Üdv! kéne egykis segítség! ez most nagyon amatõren fog hangzani, de hogy a fenébe lehet feszíteni a láncon? az oké ki kéne lazítani a kereket, de hogyan? inazuma 400zasról van szó! a pirossal bekarikázott anyát hogy lehet fellazítani, mert nekem az úgy tûnik h egybe van hegesztve azzal a lapolt csuszkával,
    

cblaci 10786 2015. június 21. 14:02  
Mi is hazaértünk, jó volt minden, sõt ezek után úgy csináljuk hogy jövõre is jó legyen ;-)
    

Billigpeter 10785 2015. június 21. 13:20  
Én is hazaértem, szerintem is jól sikerült a konferencia, nagyon jól éreztem magam.
Üdvözlet mindenkinek.
    

Kovacspeter 10784 2015. június 21. 12:31  
Miki, kicsit nyúzott voltál amikor tegnap reggel elindultál;-)
Azért ólrájt ugye?
    

Kovacspeter 10783 2015. június 21. 12:29  
Hölgyeim és Uraim!
A konferencia véget ért, jól sikerült a találkozó, most zárom az ojjektumot.
Szücsi meg tudta csíptetni a segédvázat a szomszéd utcában, így már biztos kibírja Galántáig. Gyuli még nekiindult a Balatonnak.
Üdv
    

szegaimi 10782 2015. június 21. 11:02  
Sziasztok! Mi is szerencsésen haza érkeztünk. Dunaföldváron tankolás után ismerõsökkel is találkoztunk, ugye Tipós? :)
Neked és Ricknek mondom azt amit Szotyi haverom szokott ilyenkor mondani: Õ soha nem téved el, csak alternatív útvonalakat szokott felfedezni. Azt szokta mondani még, hogy neki a fejében van a térkép, én pedig minden alkalommal megkérem, hogy nyissa már ki!
Egyébként pedig jó volt az idõ és motorozni JÓ!!!!!!!
Ha nem szólít a kötelesség bennünket akkor szívesen maradtunk volna mi is, jó arcokat ismertünk meg ismét.
Talán majd jövõre......

    

tipós 10781 2015. június 21. 09:18  
Sziasztok!Hazaértünk szerencsésen!Nagyon jó volt a tali,szimpatikus társaság!Jól éreztük magunkat!Megszerettem ezt a motort,ugyhogy továbbra is maradok mellette!Köszönünk szépen mindent!!:-))


    

Rick 10780 2015. június 20. 22:29   Válasz erre: 10779
Végül csak meg találtam... Igaz tévedésbõl beugrottam Csopakra is elõtte, de fogjuk rá, hogy öregszem. Örülök, hogy végül ott lehettem és plusz 100 km nem a világ. Még cblaci motorjával se találtam vissza egybõl. Tényleg cserélni kellett volna. Üdv. mindenkinek! :-)
    

Rick 10779 2015. június 19. 21:57   Válasz erre: 10723
42-nek 42 a nagylánckerék, de a kislánckerék számomra "láthatatlan". Esetleg a spirál áttételezése okozhat még eltérést. Nem szedtem szét ezt a részt. Nem tudnám összerakni. Lesz valami összejövetel?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118