tipós | 10778 | 2015. június 19. 14:41 |
Készülõdünk!Fél négy fele indulás...Remélem megusszuk esõ nélkül! |
fenyooldrider | 10776 | 2015. június 19. 11:43 |
Három körül ott vagyok Kápolnásnyéken! Nálunk éppen esik :( ! |
Mikky | 10775 | 2015. június 19. 09:54 |
14:00 kor en is ott leszek a budaorsi Agip kuton. Fekete Inazuma 750
|
robeeka | 10774 | 2015. június 19. 00:11 |
Sziasztok! Csütörtökön láttam egy szép szürke Márkatársat az üllõi úton "Idevalósi" ? |
KawaÉvi | 10773 | 2015. június 18. 21:54 | Válasz erre: 10771 |
Peti ne fáradj a tisztogatással. Az elsõ záporos szakaszig tart a csilli-villi úgyis. Holnap jó esélyünk van rá...esõruha legyen kéznél :-) 11-kor tali a benzinkúton :-) A holnapi viszontlátásra! |
hacse | 10772 | 2015. június 18. 21:28 | Válasz erre: 10771 |
Ma reggel nekiálltam és hirtelen elkészítettem a topcase tartómat , este 19.35-kor végeztem, úgyhogy motorbicikli glancolásra már nem volt idõm. Ilyenkor azt szokták mondani , hogy izgatottan várom a holnapot, úgyhogy én is ezt mondom. A leömlõim nekem is színesek.:-))
|
Billigpeter | 10771 | 2015. június 18. 21:21 | Válasz erre: 10770 |
Egész délután az ételhordót boxoltam, de nem tudtam kipofozni az esztétikai hibáit; igaz, fényes, de sárga a leömlõ. |
cblaci | 10770 | 2015. június 17. 23:39 |
Megjött a körüzenet, köszönjük a fáradozásotokat Peti és Évi! Jó kis helyünk lesz, fõleg hogy még Tv is van, mert az jó dolog, bár én itthon se nézem mióta hiába gyüjtögettünk a falubeliekkel Izaura felszabadítására... Tájjellegû borom az viszont van, sõt két fajta is, igaz másik vidékrõl nem innen, az viszont nem más mint a híres hajósi borvidék. A mûszerfalakhoz nem tudok hozzászólni mert ahhoz szét kellene szedni az enyémet, de ahhoz most nincs hangulatom. Emlékeim szerint a 400-as háza ugyanaz volt mint a 750-es háza... talán a kísértetiesen hasonlító 400-as Impulse másabb egy kicsivel, lehet hogy azzal lett összekeverve a rendelt cucc... de ez csak találgatás semmilyen tapasztalat nincs mögötte. Alig várom hogy találkozzunk, vagy újra találkozzunk, kicsit kések pénteken de ott leszek mire kell ;-) |
Kovacspeter | 10769 | 2015. június 17. 15:27 | Válasz erre: 10766 |
Most nézem ezek is komplettek. Ha minden ok velük akkor tényleg jò ár. Ja Fenyõ, nincs szükség hálózsákra, el fogunk férni. |
Kovacspeter | 10768 | 2015. június 17. 15:21 | Válasz erre: 10766 |
A 80 ezret szerintem a komplett mûszerfalra értette órástul mindenestül.
|
Kovacspeter | 10767 | 2015. június 17. 15:18 | Válasz erre: 10763 |
Pech. Sugomotor bontót, Kakasd bontót próbáld.
|
fenyooldrider | 10766 | 2015. június 17. 15:06 | Válasz erre: 10765 |
Akkor jó arc,annyiért adja a bontottat,hogy kb 2db újat kapsz érte az e-bayon! Itt egy hong-kongi:48-ért : http://www.ebay.com/itm/Speedometer-Tachometer-Gauges-For-Suzuki-GSF-750-Inazuma-1998-2002-/141551430554?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item20f51f6b9a Itt egy kínai 38-ért :http:http://www.ebay.com/itm/Speedometer-Gauge-Tachometer-for-SUZUKI-GSX1200-INAZUMA-1200-1997-1998-97-98-/330989649061?hash=item4d10853ca5&vxp=mtr Amúgy szokott ugyanitt lenni Germany,meg France is olyan 50-70eft-ért,de ne legyenek illúzióid,mindegyiket Hong-Kongban gyártják után gyártásban és ugyanazt kapod! Onnan van az enyém is,ugyanezt az utat jártam végig én is,mint Te! Ingyen postával elküldték,egy héten belül itt volt,viszont az áfát ki kellett csengetnem itthon! Egy éve hibátlanul mûködik! Úgyhogy én azt a 80.000ft-os bontói árat enyhén szólva is soknak találom! |
dancsi1983 | 10765 | 2015. június 17. 11:30 |
A Ricsibontoban van egyezlen darab 750hez ujszeru allapotban mindennel egyutt 80ert akit erdekel esetleg. Ott adott a srac egy szamot Dunaharasztiban ahol rendelnek alkatreszeket. A belso muanyag ara amibe az orak fekszenek es altalaban ripityara torik durvan 11000Ft. Megprobalom hatha. |
KawaÉvi | 10764 | 2015. június 17. 10:58 |
Sziasztok! A rendezvény topicjában közzé tettem pàr gondolatot az apartmanhàzzal kapcsolatban. Aki érintett olvassa el. Màr vàgom a centit :-))) |
Kovacspeter | 10762 | 2015. június 17. 09:28 | Válasz erre: 10760 |
Üdv! Pénteken kb 15 óra körül tudom átvenni a panzió kulcsát. Ha valaki hamarabb akar érkezni, akkor jelezze! |
gyuli | 10760 | 2015. június 16. 23:12 |
Üdv mindenkinek! Pénteken mikor körül érje oda? Az én mûszerfalam ripityára tört anno, egy zephyr 1100 mûszerfalat sikerült rá tennem. Mondjuk farigcsálni is kellett, de ennek is örültem. |
dancsi1983 | 10759 | 2015. június 16. 21:39 |
Imre215 | 10757 | 2015. június 16. 18:45 | Válasz erre: 10746 |
Sziasztok! Sajna nem tudok menni a találkozóra. Érezzétek jól magatokat! Üdv mindenkinek Imre
|
Kovacspeter | 10756 | 2015. június 16. 14:40 | Válasz erre: 10755 |
Vecsésbontót hívd. Aztán jelezz mi sikerült. |
dancsi1983 | 10755 | 2015. június 16. 14:23 | Válasz erre: 10754 |
Valoban igazad van! Csak ott tul jo aron merik. De koszi. |
Kovacspeter | 10754 | 2015. június 16. 13:55 | Válasz erre: 10752 |
Bármit megkapsz hozzá ha bemész egy Suzuki kerskedésbe. Csakugye megvan az ára... |
Kovacspeter | 10753 | 2015. június 16. 13:47 | Válasz erre: 10748 |
Hy! Itt próbálkozz: +36209745559 Vecsés bontó. Üdv |
dancsi1983 | 10752 | 2015. június 16. 13:36 | Válasz erre: 10751 |
Köszönöm szépen a segítséget! Nagyon jó motor csak nehéz alkatrészt keríteni hozzá. |
indiszogye | 10751 | 2015. június 16. 08:21 | Válasz erre: 10748 |
Szia. Gyõr mellett van egy motoros bontó, ráadásul a tulaja falubelim. A héten biztos talizok vele és rákérdezek hogy van e bontva. Az árról értesítelek ha találok valamit. |
dancsi1983 | 10750 | 2015. június 16. 05:32 |
Szia. Az Aliexpressen ugy irtak Inazuma 400 750 es 1200re jo de sajna nem. Az ebayon nem talaltam ezert keresgettem mashol. De sajnos semmi. És igen. A külsõ rész minimálisan míg a belsõ mûanyag része tört inkább tropára. |
fenyooldrider | 10749 | 2015. június 16. 05:02 | Válasz erre: 10748 |
Hali! Valószínûleg sikerült bevásárolnod a 400-as Ina óráját,mert az nem stimmel a 750-hez! Az e-bayon tudsz magadnak okoskodni valamit,sajnos a buktánál mindig ugyanazok a sérülések vannak 90%-ban{a borítók és a központi tartóház}törik elemeire! esetleg: http://www.ebay.com/sch/i.html?_kw=suzuki+750+inazuma |
dancsi1983 | 10748 | 2015. június 15. 22:51 |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Tõletek! Van egy '98-as GSX 750-es motorom. Sajnos egy csúszás következtében a mûszerfalam csúnyán összetört. Találtam egy külföldi oldalon hozzá új külsõ és a belsõ mûanyag részt, de sajnos csak szétszedés után derült ki hogy nem passzolnak az órák az újban és a csavarok helye sem jó. Az órák felirata szerint Denso amik nekem vannak. Kérem ha valki tudna segíteni hogy esetleg bontott mûszerfalat honnan tudnék szerezni vagy van valami ötlete, segítsége, azt szívesen venném. Akár bontott is jó volna. Elõre köszönöm a segítséget. Szekeres Dániel Email címem: dancsi1983@gmail.com Mégegyezr köszönöm aki tud segíteni. |
szucsizu | 10747 | 2015. június 15. 22:28 |
Hello emberek! Van elado Promoto markaju progressziv rugok Gsx 750-es Inazuma motorkerekparhoz 30 lepedoert, erdekelne valakit? ;-)
![]() ![]() |
Kovacspeter | 10746 | 2015. június 15. 22:08 |
Találkozó ügyben ment mindenkinek üzenet. Csiszi és K. Laci, veletek inkább telefonon egyeztessünk, úgy egyszerûbb. |
boboysa | 10745 | 2015. június 15. 18:33 |
bocs én gps adatokat mondtam ez megtévesztõ lehet 100km/h nál 5000 forog de az óra 110 mutat ha az óra szerint megyek 100 al akkor 4500 forog. a hátsó lánckerék 42 es rá van írva:) az elsõt nem tudtam megnézni nincs hozzá szerszámom:( de nem stimmel a gearing commander számolásával sem: http://www.gearingcommander.com/ |
Kovacspeter | 10743 | 2015. június 15. 17:39 | Válasz erre: 10739 |
Laci, estig lesz fejlemény ez ügyben. Inazuma összeált? |
bradiz | 10742 | 2015. június 15. 14:24 |
sziasztok hátha tud valaki segíteni.az elsõ féktárcsáim zörögnek,viszont nem kopottak.mivel úszó ágyazásuak ezért elvileg a szegecseket ki l ehet cserélni.a neten találtam is olyan képeket ahol felújitotta a tag.viszont az ott említett trix-m kft telefonszáma ahol szegecseket vette nem él.hátha van valakinek ötlete üdv.
|
cblaci | 10741 | 2015. június 15. 10:00 | Válasz erre: 10739 |
Szerintem két fõ még belefér, de a Kovács tanár úr a hajja kend, helyette nem merek nyilatkozni :-)
|
cblaci | 10740 | 2015. június 15. 09:41 | Válasz erre: 10724 |
�Annyi kis eltérés adódhat a km óra pontatlanságából is, a GPS pontos, majd ahhoz is megnézem. Szerintem olyan 4400 környéke lehet a valós, de az 5000 az már sok.
|
tipós | 10739 | 2015. június 15. 09:31 |
Sziasztok! Feliratkoznék még egy(talán kettõ)személlyel,ha lehet... |
Kovacspeter | 10737 | 2015. június 14. 23:01 | Válasz erre: 10735 |
A hátsó lehet elmenne még vagy 1500-at, de nem szoktam ezzel sz@r@kodni, a 30 ezret úgy néz ki megfutja a PR3-as is elõl hátul. Mondjuk annak a híve vagyok, hogy egy típus legyen elõl hátul, de mindenki másra esküszik. Azt azért túlzásnak tartom ha hátul elfogyott, elõl meg a fele még megvan, azt is el kelljen dobni. Strausz mondta a múltkor hogy mégiscsak felháborító ennyi km-t elmenni egy gumiszettel, ha mindenkinél így lenne akkor tönkremennének a gumisok. Megemlítette hogy egy óvatlan pillanatban ki fogja szúrni;-))) |
hacse | 10735 | 2015. június 14. 22:46 | Válasz erre: 10730 |
Biztos , hogy felhasználófüggõ, de megadtad a válasz másik felét is ; csere párban ! ott meg a gyártók sok mindent " belekísérleteznek" abba , hogy azt a cserét párban legyen érdemes végrehajtani.
|
Kovacspeter | 10734 | 2015. június 14. 22:46 | Válasz erre: 10731 |
Az igaz, bár meglehet hogy mindketten bocihoz való lánckereket kaptak, könnyû összekeverni a listából. Szóval Gergõ, Boboysa számoljatok;-) Na meg ha lent van a fedél, akkor úgysem árt alóla kiganézni egy kis Brigéciollal, ilyesmi. |
Billigpeter | 10733 | 2015. június 14. 22:41 |
Nyugodalmast Mindenkinek, megyek, mert holnap is lapátolni kell a GDP-t.
|
Billigpeter | 10731 | 2015. június 14. 22:38 | Válasz erre: 10725 |
Csak hát nem egyedi az eset. Meg kell várni a számlálás végeredményét :-)
|
Kovacspeter | 10730 | 2015. június 14. 22:37 | Válasz erre: 10711 |
Szerintem ez is felhasználófüggõ. Nálam kb egyszerre kopik el az elsõ és a hátsó. Lehet hogy a hátsó elmenne még egy kicsit, de nem szoktam szórakozni vele, kétszer kéne gumishoz menni, csere párban osztkész;-)
|
Billigpeter | 10729 | 2015. június 14. 22:36 | Válasz erre: 10726 |
szögletes keréken tényleg sokkal rosszabb menni, akkor már inkább a gömbölyû :-) |
Billigpeter | 10727 | 2015. június 14. 22:34 | Válasz erre: 10724 |
igen, az. A Laci gépe meg nyugodtabb fajta, oszt ennyi :-)
|
hacse | 10726 | 2015. június 14. 22:32 | Válasz erre: 10719 |
Én csak a felirat miatt veszek 180-ast . A 170 leírva olyan szögletesebb hatást kelt , kicsit engemet zavar ha látom menet közben körbeforogni azt, hogy 170. Más értelmes magyarázatot nem tok mondani rá, hogy miért 180... ;o()
|
Kovacspeter | 10725 | 2015. június 14. 22:30 | Válasz erre: 10723 |
Te Peti, én is erre gondoltam hogy a boci Gixef lánckerékszett kerülhetett fel. Megmagyarázná.
|
Kovacspeter | 10724 | 2015. június 14. 22:28 | Válasz erre: 10707 |
Mondjuk ez még mindig 250 körüli rpm eltérés a Laciéhoz képest. A fordulatmérõ ugye a 750-esen is elektronyos? |
Billigpeter | 10723 | 2015. június 14. 22:26 |
Még egy gondolat a végattételrõl: ahhoz, hogy 5000-t forogjon 100-nál 42 -es nagylánckerékkel, 13 fogú kislánckerék kellene, de hát olyat szerintem nem gyártanak. Viszont a GSXF 750 gyári áttétele 45/15, és ez már okozhat ekkora eltérést. azt is meg kell számolni. :-)
|
hacse | 10720 | 2015. június 14. 22:21 | Válasz erre: 10717 |
Jól kiokoskodtad, de ne.. na jó legyen traktor.. ;o ]]
|
Kovacspeter | 10719 | 2015. június 14. 22:18 | Válasz erre: 10709 |
Én úgy tudom hogy váltóméretnél nem lehet változás a magasságban. De a 3 mm-es különbség már túl van az általad említett 2.5%-os határon, igaz hogy csak egy kicsit, fél mm-rel;-) Nade a 180-as is elkezd kopni egyszer, mindegy. A használt gumi vásárlásnál értem a 180-ast, de az újnál minek erõltetni? Árban ugyanaz lehet, max nincs polcon, de minden nagy gyártónak van ilyen mérete. |
hacse | 10716 | 2015. június 14. 22:12 | Válasz erre: 10712 |
Van az életnek egy olyan területe , ahol sokkal nagyobb fontossággal bír a megfelelõ gumiméret, de énottisnagyobbathasználok ...eh..ehe..;o))
|
Billigpeter | 10715 | 2015. június 14. 22:09 | Válasz erre: 10711 |
tudom, tudom. egyébként is jobb a gumit koptatni, mint a tollat, oszt rárontani mindenféle tudálékoskodással a békés fórumozókra így vacsora után :-)
|
hacse | 10714 | 2015. június 14. 22:07 |
Az van , hogy csak 7-en fogunk menni a találkozóra , mer' az egyik emberkének mondta a fõnöke , hogy menjen el inkább 8 napos kiküldetésbe ,mer' az jobb lesz neki mindenképpen, meg anyagilag is. :-]
|
Billigpeter | 10713 | 2015. június 14. 22:04 | Válasz erre: 10710 |
Félig- meddig. Van ami már kész, van, ami félig kész, teljesen kész meg én leszek nemsokára :-)
|
cblaci | 10712 | 2015. június 14. 22:03 | Válasz erre: 10706 |
A jó öreg tervezõmérnök Inazu bácsi 1998-ban azt írta a "mûszaki adatok" megnevezésû dokumentumra, hogy 170-es a hátsó méret, én ehhez tartom magam még akkor is ha azóta már nincs meg az öreg... bár miért ne lenne, a japánok sokáig élnek mert sok halat esznek :-)
|
hacse | 10711 | 2015. június 14. 22:00 | Válasz erre: 10707 |
Peti azt te is tudod , hogy nem az elmélet , hanem a gyakorlat miatt kopik a hátsó gumi jobban mint az elsõ. Van ugye ez a mocskos szlip.. meg ezek a gördülési ellenállásokkal kapcsolatos dolgok. :o))
|
cblaci | 10710 | 2015. június 14. 22:00 | Válasz erre: 10707 |
Lejön a tetõrõl oszt minnyá feltünõsködik itten a számokkal! :-) Kéró kész van már testvérem? |
hacse | 10709 | 2015. június 14. 21:55 | Válasz erre: 10706 |
A váltóméret nem azt jelenti, hogy ugyanaz a gumimagasság , mint a gyárilag szereltnek. Minden gumi váltóméret , ami +/- 2,5 % -nál nagyobb eltérést nem okoz sem magasság sem szélesség sem arány értékben. Én így tanultam. Elsõsorban e miatt a tény miatt vannak mínuszosra kalibrálva a sebeségmérõ eszközök a jármûiparban. Vagy ez változott?
|
KawaÉvi | 10708 | 2015. június 14. 21:54 | Válasz erre: 10707 |
A melléklet nagyon hasonlít a gépészmérnök hallgató lányom jegyzeteihez :-) Nem vagytok Ti kollégák??? :-)
|
Billigpeter | 10707 | 2015. június 14. 21:50 |
Kovacspeter | 10706 | 2015. június 14. 21:43 | Válasz erre: 10700 |
Rick, minden további nélkül feltehetõ a 180-as gumi, nincs vele problem, kicsi az eltérés, de higgyétek már el hogy az nem váltóméret. Töbször volt már ez téma, de most leírom még egyszer utoljára dzsásztforjú;-) Abban igaza van Fenyõnek hogy a felni minkettõnél 5.5-ös. A 180-as szélesebb, ugye ez mindenki számára világos. A magasság könnyen kiszámítható egy kis matematika segítségével: 180÷100x55=99, 170÷100x60=102 Kicsit alacsonyabb, tehát egy új 180-as olyan magas mint egy erõsen kopott 170-es.
|
Kovacspeter | 10705 | 2015. június 14. 21:32 | Válasz erre: 10698 |
Azt jól teszed, lehet ahogy Laci is írta ráfér egy karburátor-tisztítás. Azért a szívatónál a tengely végét érdemes megnézni, én jártam úgy hogy nem ment teljesen vissza alapállásba hiába nyomtam vissza, (kicsit segíteni kellett rajta óvatosan egy kúpos fogó végével visszatolni) de a bowden cserével ez megszûnt. Szerintem próbáld meg használni a gépet, és figyelgetni mi van. |
Kovacspeter | 10704 | 2015. június 14. 21:26 | Válasz erre: 10697 |
De még az is elképzelhetõ hogy Laci gépében van egy plusz gang, ki tudja, lehet hogy stikában overdrive-osította a váltót;-)
|
fenyooldrider | 10703 | 2015. június 14. 21:05 | Válasz erre: 10701 |
A felni 5,5" széles,ezzel a mérettel van majdnem minden olyan vas szerelve,aminek gyárilag 180/55 gumija van!
|
fenyooldrider | 10702 | 2015. június 14. 21:03 | Válasz erre: 10700 |
A 170/60 nak a 180/55 a megfelelõje,nekem is ez utóbbi van fenn! |
cblaci | 10701 | 2015. június 14. 20:34 | Válasz erre: 10700 |
Nekem az összes mindenség gyári méretû, ettõl én nem is fogok eltérni, bár volt olyan gondolatom hogy kipróbálom a 180-as gumit, de mivel Kovács Peti azt mondta hogy bármelyik neves gyártó gumiját be tudja szerezni 170-es méretben, így nem fogok kísérletezni vele, a felni 170-es gumihoz a legideálisabb és kész :-) Megszámoltad a fogakat? |
Rick | 10700 | 2015. június 14. 20:07 | Válasz erre: 10699 |
Sziasztok! Ez a fordulatszám-km/h összefüggés felébresztett. A videón úgy látszik, hogy 180-as kereked van. Ez elméletileg váltója a 170/60-nak, de ha mégis nagyobb lesz miatta az átmérõje a keréknek akkor az elsõ kerékre kötött eredeti méretû gumiabronccsal az oda kötött km óra spirál rendesen mutatja a sebességet és a nagyobb átmérõjû kerék áttétel eltolódást eredményezhet. Vagy nem? Nekem 5000-nél 105 km/h 6-ban. |
cblaci | 10699 | 2015. június 14. 09:00 | Válasz erre: 10695 |
Mert ez olyan nyugodtabb fajta :-) Viccet félre, az elõzõ láncszett még gyári volt, a mostani JT viszont utángyártott de gyári fogszámmal. Tehát a 4200 percenkénti fordulat 6. fokozatban 100-as tempónál nem változott a láncszett csere után sem. Ha 10%-os szórása lenne a mûszereknek akkor is sok az 5ezres fordulat száznál. Sajnos a KépesMotor sokat ront a minõségen, ráadásul formátum tekintetében is válogatós, ettõl függetlenül 2,26-környékén vagy 3,26 körül kivehetõ a ford.számmérõ és a km óra aránya, mert annyira mindenki ismeri a mûszerek kiosztását. http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motoros_tura/magyarorszag-ahogy-en-szeretem-55063 |
Gergo76 | 10698 | 2015. június 13. 22:56 |
Köszönöm a segítségeteket mindent átnézetek a szerelõvel amit tanácsoltatok .
|
Billigpeter | 10697 | 2015. június 13. 22:55 |
Egyébként ahhoz, hogy 1000-el kevesebbet forogjon 100- nál, legalább 3 foggal nagyobb kislánckerék kellene.
|
Billigpeter | 10696 | 2015. június 13. 22:44 | Válasz erre: 10695 |
Hát az áttételt vegigszamolva valahol 4500 körül kellene forogni, de ez függ attól is, mennyit csal a km- óra.
|
KawaÉvi | 10695 | 2015. június 13. 22:37 | Válasz erre: 10693 |
Tényleg nem értek hozzà, de a Laci 750-ese miért forog kevesebbet 100-on?
|
Billigpeter | 10694 | 2015. június 13. 22:27 | Válasz erre: 10682 |
Van rajta 7. is, olyankor világít egy zöld lámpa a mûszerfalon ;-)
|
Billigpeter | 10693 | 2015. június 13. 22:21 | Válasz erre: 10692 |
Pedig jó az úgy, ahogy van :-). hiába nagyobb a ccm, több a henger, meg rövidebb a löket, így magasabb fordulaton él a gép.
|
KawaÉvi | 10692 | 2015. június 13. 21:51 | Válasz erre: 10680 |
Az 500-as Suzukim se forog 5000-et 100-nàl. Nem értek hozzà, de ez így szerintem nem jó!
|
cblaci | 10691 | 2015. június 13. 21:16 | Válasz erre: 10683 |
Jó pár oka lehet a fordulatszám megemelkedésének. Ha bovden szálasodás -vagy szorulás- van akkor tisztán pörög fel habogás vagy ingadozás nélkül, ez elõfordulhat a pillangószelep záróélei melletti kokszosodástól is amitõl nem tud alapjárati helyzetbe visszazárni, ez az összes pillangót érinti mert összekapcsolt tengelyeken nyugszanak. Egy szétlapított o-gyûrû az alapjárati keverékállítónál viszont már másabb jellegû jelenségeket tud produkálni, nyilván az összes O-gyûrû megnégyzetesedik egy idõ után és abban a helyzetben már nem úgy zár. Ez inkább hullámzó alapjáratot eredményez vagy egyenetlenséget, mert általában nem napra pontosan egyidejû a romlás a karbik gumialkatrészei között (állítólag a két középsõ hamarabb megadja magát a nagyobb hõ miatt), vagyis a szinkronnal van inkább ilyenkor probléma ami nem is annyira egyértelmû mert sokszor szinkron beállításnál derül ki amikor nem lehet pontosan összehangolni a karbikat, esetleg a melegen beállított szinkron hidegen felborul... Szóval érdemes egy alapos karbitisztítást elkövetni és különös figyelemmel átnézni a gumi alkatrészeket, ha pedig szükséges cserélni azokat mert a legkisebb tömítetlenség is megbosszulhatja magát. Szóval kell egy jó szerelõ aki idõt szán erre és fel van készülve az O gyûrûk cseréjére is ha az szükséges, majd végül szinkront is csinál és úgy adja vissza a gépet hogy tökéletesen dorombol 1200-as fordulaton, és persze dadogás nélkül veszi a lapot a teljes fordulatszám tartományban is. |
Gergo76 | 10690 | 2015. június 13. 19:29 |
Elvileg a szívató visszamegy a helyére és a gázbowden sem akad. Az indulással nem volt gond, mert terhelés alatt visszaesett a fordulatszám.
|
Kovacspeter | 10689 | 2015. június 13. 19:23 | Válasz erre: 10685 |
Ok Fenyõ, akkor úgy igyekszem kalkulálni. Szombati meló után este visszaérkezés? |
Kovacspeter | 10687 | 2015. június 13. 19:20 | Válasz erre: 10683 |
Egyébként hogyan indultál el 4000 rpm-nél?
|
Kovacspeter | 10686 | 2015. június 13. 19:18 | Válasz erre: 10683 |
Tippelgetés, valami miatt talán sokat kaphat. Szívató visszamegy a kiindulási állásba? Kevés gázzal is szoktál hidegen indítani? Gázbowden se akad?
|
fenyooldrider | 10685 | 2015. június 13. 19:11 |
Skacok,sajnos át kell értékelnem a találkozóval kapcsolatos idõpontjaimat! Elõször azt mondtam,hogy szombaton reggeltõl bármeddig ott tudok lenni,de sajnos ez változott! Lényeg az,hogy pénteken tudok érkezni bármikor,de sajnos szombaton reggel le kell lépnem céges dolgok miatt! Mindenkitõl elnézést kérek,de sajnos ilyen a munkahelyem! Üdv:Fenyõ |
Gergo76 | 10683 | 2015. június 13. 19:05 |
Egy hónapja Ausztriában dolgozom és most hazaérve beinditottam a kis Inát és olyan hibajelenség jött elõ, hogy nem akart 4000 alá esni a fordulatszám majd kb 10 km után minden rendben lett. Mi okozhatja ezt ???
|
Kovacspeter | 10681 | 2015. június 13. 18:57 |
A Pinkmotors oldalán a katalógus 15-42-es áttételt hozott a 750-eshez. Azért érdemes megszámolni a fogakat. Az 5.4, 5.5-ös fogyasztás soknak tûnik, bár ez több összetevõs dolog, kérdés hogy hogyan használjátok, milyen hosszú (rövid) távokon, ez erõsen felhasználófüggõ dolog. No meg gyertyacsere 12 ezrenként, levegõszûrõ 18 ezrenként (ezeket érdemes lecserélni a motor megvétele után) valamint szelephézag, karburátorszinkron avatott kezek által csodákat tesz;-) Az 1.2-essel túrakörülmények között megvagyok 5 literbõl. |
Gergo76 | 10680 | 2015. június 13. 18:20 |
Nekem is 100nál 5000et forog és a legutóbbi fogyasztása 5.4l volt.
|
boboysa | 10679 | 2015. június 13. 16:10 | Válasz erre: 10641 |
Lehet nekem nem gyári méret van bent mert 100km/h 5000forog És 5 alá nem megy a fogyasztás inkább 5.5 Megszámolom a fogakat az elsõ lánckeréken:) |