9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

hacse 10678 2015. június 13. 08:35   Válasz erre: 10677
Az jó , mer' akkor nem felejted el , hogy hogyan kell viselkedned. :-))
    

Billigpeter 10677 2015. június 11. 20:22   Válasz erre: 10674
Azzal sose vót gond, csak a viselkedésemmel :-)
    

Billigpeter 10676 2015. június 11. 20:20   Válasz erre: 10675
Hát ez sajnálatos :-(
    

Imre215 10675 2015. június 11. 13:15  
Sziasztok! Én csak péntek estére
tudok maradni, szombat délután 3-4 körül Gyõrben kell lennem.
    

cblaci 10674 2015. június 10. 21:55   Válasz erre: 10672
:-))) basszus ezen mekkorát röhögtem! Micsoda éles memóriád van hogy még ilyenekre is emlékszel. Valaki majd beugrik helyette akit elõtte szentté avatunk, mert arra csak szent ember képes :-D
    

hacse 10673 2015. június 10. 21:54   Válasz erre: 10671
Ne má'!
    

Billigpeter 10672 2015. június 10. 21:08   Válasz erre: 10670
És akkor ki fog járni a vízen? :-)
    

Imre215 10671 2015. június 10. 21:01  
Sziasztok! Én csak péntek estére
tudok maradni, szombat délután 3-4 körül Gyõrben kell lennem.
    

cblaci 10670 2015. június 10. 08:42   Válasz erre: 10667
Sajnos Laci nem tud jönni, a péntek amúgy is nagyon bizonytalan volt, mostanra meg annyi dolog összejött hogy szombaton se tud utánunk jönni.
    

cblaci 10669 2015. június 9. 23:25   Válasz erre: 10667
A túra óta nem beszéltem vele, holnap viszont megkérdezem mire döntött.
    

Kovacspeter 10668 2015. június 9. 22:57   Válasz erre: 10665
Igen:
    

Kovacspeter 10667 2015. június 9. 22:55   Válasz erre: 10664
Ok. Jenei Laci jön?
    

Kovacspeter 10666 2015. június 9. 22:54   Válasz erre: 10661
Amúgy van olyan szõlõfajta is hogy "Kurucvér";-)
    

KawaÉvi 10665 2015. június 9. 20:04   Válasz erre: 10658
Az vörösbor igaz?
    

cblaci 10664 2015. június 9. 17:41   Válasz erre: 10658
Hozzad Peti, legfeljebb úgy beszélgetünk hogy maradjon idõ inni is :-D
    

cblaci 10663 2015. június 9. 17:41   Válasz erre: 10659
A népi szólások sem egyértelmûek, az egyik szerint "szóból ért az ember", a másik szerint viszont "sok beszédnek sok az alja"...
Na majd lesz valahogy, a biztonság kedvéért csinálok egy skiccet :-)
    

hacse 10662 2015. június 8. 21:34  
Joccakát!
    

hacse 10661 2015. június 8. 21:31   Válasz erre: 10656
Micsoda fura tápanyagfelvételi szokás ez? Amúgy egészségedre váljék!
    

hacse 10660 2015. június 8. 21:28   Válasz erre: 10657
Eddig még igen. Ámen.
    

hacse 10659 2015. június 8. 21:28   Válasz erre: 10650
Má' nem csak a felszólalásokra gondolok, hanem , hogy mindenki szedje össze a történeteit, meg a hazudnivalóit, mer' elképzelhetõ az is , hogy beszédbe elegyedünk egymással ,aztán hátha nem mindenki tud jól rögtönözni. ;o))
    

Kovacspeter 10658 2015. június 8. 21:22   Válasz erre: 10650
Laci, tószt ide vagy oda, Jézabel vére Kolozsvárról, Zolibá Magyar utcai pincészetébõl még ránk vár. Vigyem?
    

Kovacspeter 10657 2015. június 8. 21:19   Válasz erre: 10655
Csabi, létszám nálatok változatlan?
    

Kovacspeter 10656 2015. június 8. 21:18   Válasz erre: 10648
Be is küldök egy kis szoboszlói 'falmelléki' bort az öreg olajkályha egészségére.
    

hacse 10655 2015. június 8. 21:17   Válasz erre: 10652
Az vót.
    

Kovacspeter 10654 2015. június 8. 20:49   Válasz erre: 10648
Fenyõ, tényleg. Azt hittem még csak 29, de akkor az csak a Gsxr 1100-as, a 750-es eszerint egy évvel korábbi. Nem is gondolná az ember hogy az elsõ évjáratú Gixik veteránok. Milyen fura lenne látni egyet OT-s rendszámmal, ami most már nem is elképzelhetetlen.
    

Kovacspeter 10653 2015. június 8. 20:44   Válasz erre: 10647
Rendben.
Kedves Elvtársak-sak-sak-sak-sak....! A magyar szocialista-lista-lista-lista-lustapista...;-)
    

Kovacspeter 10652 2015. június 8. 20:41   Válasz erre: 10646
Te akkor kivételként erõsíted a szabályt;-)
A másodjára említett emcett ha jól sejtem a stuntrider gépezet vót?
    

Kovacspeter 10651 2015. június 8. 20:40   Válasz erre: 10645
Ez az Csabi, röviden velõsen, fogalmazol, nem is kell itt semmi szócséplés, vakerszöveg;-)
    

cblaci 10650 2015. június 8. 20:32   Válasz erre: 10647
Szerintem elég ha csak a Tanár úr mond egy rövid tósztot, mert mire mind a 24 elmondaná a vége már félrebeszélne, az eleje meg kijózanodna :-)
    

hacse 10649 2015. június 8. 18:08   Válasz erre: 10648
Indokolatlanul is ünnepeltünk volna, de így már nem érheti szó a ház elejét. Éljen ! :o)
    

fenyooldrider 10648 2015. június 8. 15:24   Válasz erre: 10647
Sõt ha már ott leszünk ünnepelhetünk is,idén pont 30 éve született a 750-es blokkunk Gsx-R 750 ként!!
Nem mai csirke a vas,ahhoz képest nem szégyenkezhet a teljesítménye miatt a mai napig sem{legalábbis a túra szegmensben nem}!
Bódog szülinapot olajkályha! http://motorbike-search-engine.co.uk/classic_bikes/gsxr750-history.php
:D


    

hacse 10647 2015. június 8. 08:16  
Emberek ; konferenciabeszédeket gyakorolni ám!
    

hacse 10646 2015. június 8. 08:15   Válasz erre: 10642
Nekem az Mz-n is rövidebb áttétel van meg volt mindig is (18-46 ). Meg volt olyan MZ-m is amin 13-64-es módosítás volt, de az 3-ban is ... :-) És ez egy eredeti cocalista motorbicikli. :o)
RÖVIDEBB ÁTTÉTELT MINDENKINEK!!! Aláírás: Antistrada Szövetség. :o))
    

hacse 10645 2015. június 8. 07:56   Válasz erre: 10640
Nemajánlom.
    

hacse 10644 2015. június 8. 07:52   Válasz erre: 10630
Jó. Gyere!
    

Kovacspeter 10643 2015. június 7. 23:03   Válasz erre: 10642
Éppenséggel az 1.2-es is foroghatna kevesebbet autópályán 150-nél, (gyárilag itt 5100-at forog) viszont amikor Oláhország felõl kapaszkodik Erdély felé a Transalpinán, akkor azért lehet az 1.2-esen is váltogatni gazdagon, azon a kemény emelkedõn.
Szóval arany középút.
Üdv
    

Kovacspeter 10642 2015. június 7. 22:55   Válasz erre: 10640
Amit Cblaci leírt ahhoz nem sok mindent lehet hozzátenni, valóban, amit a gyárban a mérnök csapat annak idején megtervezett, az arany középút, azon nemigen kell változtatni.
"folyamatos menetbe kevesebbet forog és az jó" Ezzel a véleménnyel gyakran találkozni, fõképp aki szocialista motorokkal kezdte. (Amúgy én is azzal kezdtem, sõt még van is egy) Szóval ez nem MZ.
Ennek az olajhûtéses motorblokkcsaládnak a legkisebbike, a Kisbandit fordulatmérõjén 16000-nél kezdõdik a piros és nem esik szét.
Elvileg folyamatos haladásnál sík úton túratempóban picit jobb lehet a fogyasztás, de azt mindenki tudja hogy ez az ideális állapot ritkán áll fenn. Hegyekben hamarabb elkéri az alsóbb sebességfokozatot, két személlyel detto, kanyarban, stb. Lehetne ezt ragozni, száz szónak is egy a vége, ne bántsd a gyári áttételt.
Ha adott tempónál kisebb fordulatot akarsz akkor vegyél 1.2-est;-)

    

cblaci 10641 2015. június 6. 14:30   Válasz erre: 10640
Szia!
Konkrétan az Inazumában nem, de más típusnál volt ilyen próbálkozásom. A gyári érték általában a középút, ha te utas nélkül használod és nem is málházod a motort akkor jó lehet a hosszabb áttétel, de terhelt állapotban ez a visszájára fordulhat, fõleg emelkedõknél. Kérdés mi az ami miatt változtatni szeretnél az áttételen? Nekem gyári fogszámúak a fogaskerekek, legutóbb 4,2-4,5 liter között fogyasztott a motor, igaz nem volt forgatva de cserében komoly volt a terep, ettõl függetlenül országúton is teljesen elfogadható a 750-es fogyasztása, természetesen csak akkor ha jól van beállítva. A fogyasztás miatt tehát nem érdemes módosítani rajta. A dinamikája is megfelelõ és a 6.-ban -százas tempónál- mért ~4200-as fordulat se mondható magasnak egy sornégyes blokknál, fõleg egy olyannál ami a 750es gixxerben is helytállt ettõl sokkal jobban kihegyezve.
Ez egy öreg de jól bevált konstrukció ami eleget bizonyított már az évek során, szerintem nem érdemes belenyúlni azokba a gyári paraméterekbe amit a tervezõik pontosan kiszámoltak.
    

boboysa 10640 2015. június 6. 07:50  
sziasztok!
próbálta valaki 15/42 lánckerék helyett 16/42-est
tudom hogy rosszabbul fog gyorsulni de folyamatos menetbe kevesebbet forog és az jó:)
    

KawaÉvi 10639 2015. június 5. 21:29   Válasz erre: 10638
Fertõmeggyes felé megyünk :-)
Köszönöm a tippeket, ezeket mindenképp megnézzük!
    

Kovacspeter 10638 2015. június 5. 21:18   Válasz erre: 10636
A társaság meg a jó idõ majd alakul;-)
Nézettek be Fertõmeggyesre is (Mörbish), hátha lesz valami a vízizinpadon, amikor ott lesztek.
    

fenyooldrider 10637 2015. június 5. 06:42   Válasz erre: 10636
Most kerestem rá én is,de ha jól látom,akkor kerékpárutak nem egyeznek meg a
motorral bejárható utakkal?!
    

KawaÉvi 10636 2015. június 4. 22:10   Válasz erre: 10635
Túrabejárást megcsináltam már motorral múlt hónapban. Nagyon jó volt az is, csak a társaság hiányzott, és a szép napos idõ :-)
    

Kovacspeter 10635 2015. június 4. 20:39   Válasz erre: 10634
Az szép túra lesz. Egyszer én is megkerültem, igaz motorral ;-)
Rusztot érdemes megnézni, hangulatos kis történelmi városka.
    

KawaÉvi 10634 2015. június 4. 19:50   Válasz erre: 10632
Utána való héten én nem leszek itthon. Megyek bringázni a Fertõ-tóhoz :-)
    

cblaci 10633 2015. június 4. 19:31   Válasz erre: 10630
Üdv neked is, szintén Hajdú-Bihar egyik szegletébõl :-)
    

Billigpeter 10632 2015. június 4. 18:55   Válasz erre: 10631
Hát ez a hét még felejtõs, de utána jó lehet.
    

KawaÉvi 10631 2015. június 4. 14:35   Válasz erre: 10629
Esetleg màr e hétvégén is???
    

gyuli 10630 2015. június 4. 13:19  
Üdvözlök mindenkit! 2007 óta vagyok egy 750-es inazuma tulajdonosa. Megyek veletek találkozni 06.19.-én.
    

Billigpeter 10629 2015. június 3. 22:06   Válasz erre: 10627
Á dehogy! gyere, nézd meg! neked közelebb van, mint bárkinek :-) Meg kíváncsi is vagyok az új lóra. esetleg el is mehetnénk bárhová, meg visza:-)
    

Billigpeter 10628 2015. június 3. 22:05   Válasz erre: 10625
az úgy volt, hogy amikor annak volt az ideje, leereszkedtünk a nagy magasságokból, bementünk az ingatlanba, és ott némi rövidital, meg sör kíséretében elfogyasztottuk azt az ételt, amit korábban elkészítettem. nem tudom, ez segített -e de így volt. Az, hogy jó volt- e a kaja, azt nem tudom, mert az itt dolgozó négy embernek én vagyok a fõnöke. de mindenki többször szedett, szerintem udvariasságból nem teszek ilyet .-)
    

KawaÉvi 10627 2015. június 3. 22:02   Válasz erre: 10621
De visszaadják :-) Baromi jó lett. Nagyon tetszik!
    

Billigpeter 10626 2015. június 3. 21:55   Válasz erre: 10624
Oké, legyen, tudok egy csomó helyet, ahová érdemes elmotorozni .-)
    

cblaci 10625 2015. június 3. 21:30   Válasz erre: 10621
Nagyon szép lett! Az viszont érdekelne hogy az élelmezést hogyan oldottad meg, kötélen húztad fel, vagy egyszerre vittél fel több napra valót? :-D
    

Kovacspeter 10624 2015. június 3. 21:25   Válasz erre: 10622
Ha elkészül, akkor a következõ Inazuma találkozó nálad lesz;-)
    

Kovacspeter 10623 2015. június 3. 21:23   Válasz erre: 10621
De mi nem estünk le:-)
Nagyon belementél a melóba, faszányos lesz.
Kitartást a továbbiakhoz!
    

Billigpeter 10622 2015. június 3. 21:06  
ez nem cserép, hanem cserepeslemez :-) palás tetõ felújítása, volt vele meló bõségesen.
    

Billigpeter 10621 2015. június 3. 20:57   Válasz erre: 10597
Na, úgy néz ki, holnap mi is leesünk a tetõmrõl- a kisfiaim, meg én:-) sajnos a fényképek nem adják vissza a látványt, de baromi jó lesz :-)
    

Kovacspeter 10620 2015. június 2. 22:11   Válasz erre: 10611
Hátöö, adrenalin a részemrõl nem volt, másról szólnak ezek a kiruccanások. Nyilván nem sétagalopp, de nekem ez egy álmom volt, egyszer feljutni. Persze meg is lehet ezt ismételni;-) Az életet meg ki kell használni arra is, hogy az álmok megvalósuljanak.
    

Kovacspeter 10619 2015. június 2. 22:06   Válasz erre: 10610
Ahol eddig még Inazuma nem járt...legalább is tudtommal;-)
    

Kovacspeter 10618 2015. június 2. 22:05   Válasz erre: 10607
Azt elvileg akkor lehet hallani ha a feszítõ elért az utolsó állásba, vagy ha esetleg nem akar átugrani a következõbe.
Ez a torpanás a csere után elmúlt?
Valós 35000-es futásnál szinte kizárt hogy láncot kelljen cserélni, az minimum a duplája de inkább több, lehet 100 ezer is. Ne értsd félre, nem cukkolni akarlak, attól még lehet jó lehet a géped, csak Indiszogye rákérdezett a dologra.
    

Kovacspeter 10617 2015. június 2. 21:57   Válasz erre: 10606
A tapasztalatok azt mutatják hogy 70-80 ezer környékén biztonságból érdemes foglalkozni a dologgal. Kérdés hogy valós-e a futás. Szerelõ nézze meg/nézzétek meg, hogy áll a vezlánc-feszítõ. Ha az utolsó ricnik környékén jár, akkor cserés.
    

Kovacspeter 10616 2015. június 2. 21:50   Válasz erre: 10601
Akkor átfordult a tied is. Találkozóra jöttök/jössz?
    

fenyooldrider 10615 2015. június 2. 18:46   Válasz erre: 10614
Igen,jól mondod,viszont egy komoly fékezésnél,vagy kanyar manõvernél nagyon kijön a különbség!
Igen,elõbb fogy és drága,ráadásul az éles kavics simán kiböki!
A túragumi az a kompromisszum,ami nagyjából mindenhol megfelel,viszont sehol nem nyújtja a csúcsot!
{mint a kocsin a 4 évszakos}
El kell dönteni,hogy az ember hová,milyen körülmények közé tervezi a motorozást,ez viszont teljesen emberfüggõ!

    

cblaci 10614 2015. június 2. 17:59   Válasz erre: 10613
A gumik tekintetében én nem vagyok egy nagy ász mert nekem eddig még mind megfelelt ami volt, fõleg az újak. Ha a hegyes vagy éles murva kivágná a puhább keveréket az szerintem az én sport-túra gumimat se kímélné, sõt láttam én már enduró gumit is kinyílva...
Közúton a sport-túra gumi tökéletes az Inára, sõt szerintem nem is igazán jön ki a sportgumi elõnye a mi klasszikus gépeinken a futómû és a vázgeometria korlátai miatt, fõleg a sport motorokhoz képest, ráadásul egy puhább keverék hamarabb is elfogy.
    

fenyooldrider 10613 2015. június 2. 04:46   Válasz erre: 10610
Szép bizony,irigyellek is érte,viszont az én motorom valószínûleg nem jutott volna odáig ezeken a puha sportgumikon!
Most jöttem rá,hogy ennek is megvan a maga hátránya!
    

cblaci 10612 2015. június 1. 23:48   Válasz erre: 10611
Örülök ha tetszett! :-)
    

KawaÉvi 10611 2015. június 1. 20:50   Válasz erre: 10610
Fantasztikus betekintést kaptunk! Gratulálok a résztvevõknek, ez szép teljesítmény és jóadag adrenalin volt :-)
    

cblaci 10610 2015. június 1. 20:39  
A hétvégi túra teljes képleírása: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=103866
    

indiszogye 10609 2015. május 31. 22:09  
Sziasztok! Van nálam egy komplett mocis ruha eladó 3xl méretben ha valaki érdekel írjon.
    

indiszogye 10608 2015. május 31. 21:25  
Köszi az infót. Jelenleg várom a gyertyákat a vashoz, az elsõ hengerbe pillanatnyilag idegen van ettõl leszámítva csodásan teljesít az ina.
    

Gyuszmo 10607 2015. május 31. 21:13  
Elvileg lehet hallani ha megnyúlik a vm-lánc. Nekem múlthéten cserélték a 750-ben, észre lehet venni. Elõtte gázadáskor enyhén megtorpant bizonyos fordulatszám tartományokban. (km o állás ~35000)
    

indiszogye 10606 2015. május 31. 21:02  
Sziasztok!
Kb 1 hónapja szert tettem egy 1200-as inára cca. 50000km van a vasba a vezérmûláncról szeretnék információt, hogy meddíg birja. A tájékoztatást elõre is köszönöm. Sok baleset mentes kmt kívánok!
    

cblaci 10605 2015. május 30. 22:07   Válasz erre: 10603
Köszi! Egyébként nem mi vagyunk a kemények, hanem az Inazumák. Ma is együtmûködõek voltak pedig kapták a fájdalmat a múrván, nyilván odafigyeltünk és vigyáztunk rájuk, de szerintem kissé eltértünk most is a rendeltetésszerû használattól :-)
Na majd mesélek ha hazaértünk, van annyi kép mint a fene ;-)
    

Billigpeter 10604 2015. május 30. 20:46   Válasz erre: 10594
Az lenne, én már jobban várom, mint bárki ebben a galaxisban :-)
    

Billigpeter 10603 2015. május 30. 20:44   Válasz erre: 10600
kemények vagytok, további jó utat, jó idõt nektek!
    

fenyooldrider 10602 2015. május 30. 18:57   Válasz erre: 10601
Szép az a Koso óra,anno én is gondolkodtam ilyenen!
    

Majtika23 10601 2015. május 30. 15:32   Válasz erre: 10440
Elnézést a késõi válaszért.
Ha a két km óra állását össze adod akkor 100 266,9 km-nél járok.
    

cblaci 10600 2015. május 30. 06:15  
A tegnapi napon 2db Inazuma típusú motorbicikli és egy túraenduro sikeresen feljutott a Nagy-Bihar (1849 méter) tetejére. Fentrõl nem láttunk semmit mert egy felhõ ráült a csúcsra, de az odavezetõ rögös út panorámája leírhatatlan szép.
    

fenyooldrider 10599 2015. május 29. 15:23  
A múltkori rossz{tavalyi} link helyett itt a mostani székesfehérvári Tûzzel-vassal fesztivál helyes linkje,akit esetleg érdekel:http://www.tuzzelvassal.hu/hirek/87-meghivo-a-xii-tuzzel-vassal-fesztivalra


    

Kovacspeter 10598 2015. május 28. 22:50   Válasz erre: 10597
Ja, bizonyítani ne kelljen. Na pihi, komoly vállalkozás lesz holnap.
    

cblaci 10597 2015. május 28. 17:12   Válasz erre: 10595
A kukacos is biztosan jó, de ez egyszerûbb és tényleg tartós mert már kétszer bizonyított, remélem nem kell élesben neked is bebizonyítani hogy jól mûködik :-)
Ami eldurrant az tesco-s volt, a Prevent lett kipróbálva az tuti, most viszont nem kaptam csak Wynn's-t, ez drágább egy kicsit de nyugodtabb vagyok hogy lesz nálunk.
Lacinak szóltam a korábbi indulással kapcsolatban, a Gábor példáján okulva pedig az indítókábel is kész van. Spuri a nyereg alatt, láncolajozó feltöltve, nem marad más hátra mint elõre, illetve a tetõre! ;-)
    

Kovacspeter 10596 2015. május 28. 15:09   Válasz erre: 10593
Értem, kitartást a melóhoz.
Tetõre mi is tervezünk menni pénteken, bár a siker kérdéses;-)
    

Kovacspeter 10595 2015. május 28. 15:05   Válasz erre: 10591
Valószínû elöregedett, meg gondolom forralódott a napon jó párszor az ülés alatt.
A defektjavító stabilabb megoldás.
    

KawaÉvi 10594 2015. május 28. 09:46   Válasz erre: 10593
Peti, lassan màr a hàzavató rendezvény is idõszerû lesz. Nem? :)
    

Billigpeter 10593 2015. május 28. 01:29   Válasz erre: 10589
Köszönöm az invitálást, de a tetõn leszek. A sajátomon :-) de legalább teljes ellátás lesz, mert ellálok, ameddig bírok ;-)
    

Billigpeter 10592 2015. május 28. 01:17  
Megint egy évforduló, az elmúlt 40 E km nem volt ugyan felhõtlen, de egyetlen centit sem sajnálok. :-) Egyébként Aki óraállást szeretne venni, annak eladó a traktor, egyébbként meg nem ;-)
    

cblaci 10591 2015. május 27. 20:49   Válasz erre: 10590
Igen az, de egyébként jó dolog is. Egyszer egy CBR-es haverom elsõ kereke talált szeget, kihúztuk és belenyomtunk egy ilyen defektjavító habot. A lyuk "begyógyult" másodpercek alatt, igaz a hajtógáz nem volt elég a megfelelõ keréknyomáshoz de arra igen hogy egy kútig kibírja, persze nálunk pumpa is van hosszabb utakon ;-)
A gumisok nem szeretik mert amikor leveszik a gumit a felnirõl olyan mintha tele lenne takonnyal...
Amúgy jó hogy beszélünk róla mert holnap azt is veszek.
Az meg hogy évekkel ezelõtt mitõl durrant el soha nem fogom megtudni,annyi hogy legközelebb külön még becsomagolom valamibe. :-)
    

Kovacspeter 10590 2015. május 27. 01:25   Válasz erre: 10585
Údeciki;-)
    

Kovacspeter 10589 2015. május 27. 01:23   Válasz erre: 10575
Peti, nem tudom Laci említette-e, péntek-szombat-vasárnap három napos kiképzés lesz Erdélyben, ha ráérsz...
    

Kovacspeter 10588 2015. május 27. 01:20   Válasz erre: 10578
Az a vicc hogy Jawa 350-nél mindezek a dolgok mûködtek kupesz nélkül;-)
    

Kovacspeter 10587 2015. május 27. 01:18   Válasz erre: 10574
Az jó tejbegríz sörrel;-D
    

Kovacspeter 10586 2015. május 27. 01:16   Válasz erre: 10571
Hátöö, ha a kuplung rendesen kiemel, akkor inkább elsõ körben ki kéne próbálni, és/vagy összehasonlítani másikkal.
A nekiesés nem olyan egyszerû, az ott kezdõdik hogy kell egy deklitömítés, mert a régit nem lehet visszatenni. Az egy dolog hogy hullámos vagy sem, mérni kellene és nem az otthoni tolómérõvel...
Kérdés az is hogy a rugók milyen állapotban vannak, szóval ezt inkább hozzáértõre érdemes bízni.
    

cblaci 10585 2015. május 26. 20:34   Válasz erre: 10582
Pont valamelyik nap találtam meg a képet, ez már otthon készült amikor elült a hab és rászáradt a motorra. Szerencsére szépen lejött, nem csinált a fényezésben kárt. Persze indexeket is le kellett szerelni és a faridomot is, úgy tudtam normálisan kitakarítani.

Akik nem ismernék a történetet azok kedvéért elmesélem, hogy a faridomban tárolt defektjavító egy meleg májusi napon minden elõjel nélkül elfosta magát. A motor hátuljából ömlött a sûrû hab, el se tudom képzelni mit gondoltak akik utánam jöttek :-D
Mondjuk ez akkor nem volt olyan vicces...



    

hacse 10584 2015. május 26. 20:05   Válasz erre: 10581
Bennünk sincs sok jóindulat ne aggódj ! HÉTFÕN meg fõleg nem, mert az szélsõ nap .. mondjuk péntek is de az nem úgy. :-]
    

hacse 10583 2015. május 26. 19:58   Válasz erre: 10580
Nem rossz állagmegóvó ötletek ezek. Van még pár ilyen nekem is, csak nem tudom hol a határ , amikor már a motorozás rovására megy a vigyázás.;o))
    

KawaÉvi 10582 2015. május 26. 19:54   Válasz erre: 10580
...vagy defektjavítóval. Abban már van gyakorlatod :-)
    

KawaÉvi 10581 2015. május 26. 19:53   Válasz erre: 10579
Hacse, akkor ha jól tévedek, Veled együtt HÉTFÕVEL lehet számolni :-)
...vagy heten mint a gonoszok :-))) Az nem lehet, az én vagyok :-)))
    

cblaci 10580 2015. május 26. 19:51   Válasz erre: 10578
Mondjuk ez jó ötlet, ha nem váltogatunk akkor nem csattog, sõt levihetnénk futón is a motorokat, azzal hogy nézegetjük minimális lenne a kopás. Szerintem az olajat is leeresztem, savasodjon ahol akar de ne a blokkban, aztán kifújom a helyét púrhabbal az majd fixen tartja a csatogóját :-D
    

hacse 10579 2015. május 26. 19:46   Válasz erre: 10545
Sanya, Rudi, Szevi +a Szevi néni, Máté + az" oldalkocsija", egy Pisti elnevezésû chopperes fajtársunk, Õ még nem volt velünk konferencián, meg asszem én is odatolom azt a rusnya ábrázatomat. Mint már elõbb írtam Dávidék nem jönnek, mert "fogva tartják" õket az Ausztriaországbeli munkaadóik egy évre elõre gyártott mûszakbeosztással. Eddig úgy van , hogy mindannyian odapofátlankodunk pénteken.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118